[iPhone 5s] Vlek boven homebutton na screenprotector?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:48
De waas/vlek waar ik een tijdje last van heb zit er nu nog, zelfs nadat ik de screenprotector heb verwijdert.
Het lijkt op het onderstaande plaatje,: dit is niet mijn Iphone maar wel hetzelfde soort probleem.

Ik kan de vlek wegvegen, en het is ook niet altijd aanwezig. Wat kan dit zijn? Toeval of niet maar het is ongeveer begonnen sinds ik een screenprotector op mijn Iphone plaktte. Het gaat om de vlek net boven de homebutton. Op het plaatje is het een vaste plek bij mij wisselt het, gelukkig is het zonder protector veel minder aanwezig. Wat denken jullie?

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2q0156u.png

[ Voor 28% gewijzigd door dennis_rsb op 27-06-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Die mensen met het home-button verhaal, horen jullie echt opvallend veel geluid of als je hem sowieso hoort ga je er al mee terug?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:24

Phntm

Tlingelingeling

dennis_rsb schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:34:
De waas/vlek waar ik een tijdje last van heb zit er nu nog, zelfs nadat ik de screenprotector heb verwijdert.
Het lijkt op het onderstaande plaatje,: dit is niet mijn Iphone maar wel hetzelfde soort probleem.

Ik kan de vlek wegvegen, en het is ook niet altijd aanwezig. Wat kan dit zijn? Toeval of niet maar het is ongeveer begonnen sinds ik een screenprotector op mijn Iphone plaktte. Het gaat om de vlek net boven de homebutton. Wat denken jullie?

[afbeelding]
Je zit niet het juiste iPhone topic, dit is het 5S topic en jouw toestel is geen 5S. Ik kan je wel vertellen dat het een beschadigde scherm lijkt. Kijk of je hem ergens kan vervangen of via Apple zelf kan omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hij geeft toch aan dat het plaatje niet van zijn iPhone is. ;)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Inderdaad ik heb wel een 5S, het plaatje is een andere Iphone. Als ik het scherm goed schoonpoets met een doekje en hem tegen het licht houd zie ik geen beschadigingen, dus het lijkt dat het een vette vinger was?!

[ Voor 54% gewijzigd door dennis_rsb op 25-06-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Deze reacties zijn afgesplitst van het 5S topic. Problemen en specifieke vragen mogen in een eigen topic :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Bedoel je die vertekening? Ziet er op de afbeeldng uit als "vinger-vet" toch? Misschien dat de oleofobische coating daar verder weg is gesleten?

Was het een plastic of glazen screenprotector trouwens?

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Was een kunstof protector. Nee het is gelukkig niet op een plek, en ik merk dat het zonder protector een heel stuk minder is. Op het plaatje is het net boven de homeknop, bij mij is het niet op een vaste plek.Gister 1/2 keer een mini waasje wat met een beweging weg is, lijkt niets ergs dus?! Ik moet bekennen dat ik niet weet of het ook was voordat ik de protector erop deed, maar dat zal wel niks met de protector te maken hebben toch? En hoe denken jullie over een screenprotector, krijg je zonder protector krasjes bij normaal gebruik? Vaak broekzak in en uit... is het gorilla glas erg kraswerend? Iemand ervaring met een Gainn screenprotector of met een screenprotector?

Ook merk ik dat het scherm meer vlekken heeft dan met kunstor protector maar dat is normaal denk ik? Gewoon regelmatig scherm schoonmaken toch.

[ Voor 65% gewijzigd door dennis_rsb op 26-06-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Van wat ik begrijp hebben we het hier dus over vet van je vingers. Maak je scherm af en toen een schoon met een schone theedoek of iets dergelijks en dan zullen die "waasjes" wat langer weg blijven, tenzij je vette vingers hebt natuurlijk ;)

Gorilla glas kan best wel wat hebben. Zand en sleutels enzo kunnen er echter wel in krassen.

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Bedankt voor je reactie, iemand nog meer opmerkingen? En iemand antwoord op mijn andere vragen op mijn laatste post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:54
Voor een screenprotector zou ik een tempered glass screen protector aanraden, en geen plak velletjes die wazig en vies worden.

[ Voor 21% gewijzigd door hdtracer op 27-06-2014 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Heb wat nagelezen en geZocht, de kunststof protectors hebben bijna allemaal last van hangende vingers/vetafdrukken. En op het echte scherm is dit effect veel minder of zelfs niet. Heb nu nog wel de goedkope protector erop die ik had liggen. Door de reinigende werking van mijn broek is mijn scherm nu constant schoon. Als het toch tegenvalt ga ik gewoon zonder gebruiken. Bedankt allemaal,
Pagina: 1