Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Nee, 3G kan gewoon niet meer uitgezet worden.Kassad schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:02:
Die 4G doet toch gewoon hetzelfde als de 3G knop, als in het snelle internet uitzetten? Volgens mij moet je die knop lezen als wel of geen 2G
Waar 3G stond staat nu 4G, zet ik de switch off dan heb ik nog wel gewoon 3G verbinding. Leuke is dat er hier (Arnhem) geen 4G dekking is en dus helemaal niets aan die knop heb. Ondertussen slurpt 3G wel me batterij leeg.
Zit er zelfs aan te denken om dit issuu ff hard te maken bij Vodafone gezien ze hebben aangegeven er (momenteel) niets tegen te doen. Dan stap ik liever over naar Android.
Muziek weet ik niet, maar in de meeste apps werkte van links naar rechts ook. De animatie was dan echter wel van rechts naar links, dus dat maakte die swipe beweging een beetje contra-intuïtief.CyBeR schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:20:
Ik snap niet waarom zoveel mensen dat zeggen. Je moest altijd van rechts naar links
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Dit is idd niet iets wat door iOS7 komt, maar puur door Vodafone's carrier update.Famous schreef op zondag 29 september 2013 @ 22:00:
[...]
Nee, 3G kan gewoon niet meer uitgezet worden.
Waar 3G stond staat nu 4G, zet ik de switch off dan heb ik nog wel gewoon 3G verbinding. Leuke is dat er hier (Arnhem) geen 4G dekking is en dus helemaal niets aan die knop heb. Ondertussen slurpt 3G wel me batterij leeg.
Zit er zelfs aan te denken om dit issuu ff hard te maken bij Vodafone gezien ze hebben aangegeven er (momenteel) niets tegen te doen. Dan stap ik liever over naar Android.
klopt zit ook met een 4G schakelaar,SidewalkSuper schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:41:
[...]
Dit is idd niet iets wat door iOS7 komt, maar puur door Vodafone's carrier update.
You and I have memories longer than the road ahead
Je zet gewoon mobiele data uit, klaar. Dan heb je alleen nog 2G en evt. wifi.
Prima toch? Of zie ik nu iets over het hoofd?
Ja, dan heb je geen mobiele data.Grin schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:47:
Ik snap het probleem niet.
Je zet gewoon mobiele data uit, klaar. Dan heb je alleen nog 2G en evt. wifi.
Prima toch? Of zie ik nu iets over het hoofd?
Dus.... probleem opgelost toch? Zo staat 3G uit.
Hoe is dat anders dan voorheen?
Nou, dan heb je dus een nieuw probleem gecreëerd. Geen 3G, maar ook geen mobiele data. Dat is niet de bedoeling.Grin schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:51:
[...]
Dus.... probleem opgelost toch? Zo staat 3G uit.
Hoe is dat anders dan voorheen?
Het is een use case die Vodafone blijkbaar niet heel vaak tegenkomt, gezien deze fout.
Daarentegen doe ik het op parties ook wel eens, dan komt Whatsapp nog gewoon binnen via 2G en zit mn telefoon niet de hele tijd netwerk te zoeken over 3G, wat met hele drukke feesten toch altijd lastig is.
Geen idee, ben nu sinds een jaartje klant bij Vodafone.BtM909 schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:25:
[...]
Jij denkt serieus dat je daar meer bereikt?
Hiervoor zat ik bij Hi en daar had ik perfecte service in de fysieke winkel zelf en gaven ook tips om sommige dingen "te beïnvloeden".
En door niks te doen/stil te houden bereik je natuurlijk meer...BtM909 schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:25:
[...]
Jij denkt serieus dat je daar meer bereikt?
Het gaat er niet om of het direct effect sorteerd, maar als niemand iets doet dan gebeurd er nooit wat.
Maar dat is service in hun bereik. Dit is een probleem wat of bij Vodafone (corporate) ligt of bij Apple.Famous schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:27:
[...]
Geen idee, ben nu sinds een jaartje klant bij Vodafone.
Hiervoor zat ik bij Hi en daar had ik perfecte service in de fysieke winkel zelf en gaven ook tips om sommige dingen "te beïnvloeden".
Er is geopperd om het via het forum aan te kaarten. Daar lopen meer mensen rond van het hoofdkantoor dan in de winkelGrin schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:30:
[...]
En door niks te doen/stil te houden bereik je natuurlijk meer...![]()
![]()
Het gaat er niet om of het direct effect sorteerd, maar als niemand iets doet dan gebeurd er nooit wat.
Of ga je je problemen ook altijd uitleggen aan de verkoper bij de MediaMarkt?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dat lag niet direct in het service bereik van de winkel. Ze hielpen me met een paar smerige trucjes welke een klant niet weet en zij zeker nooit mogen uitvoeren waardoor mijn klacht direct werd afgehandeld met een vergoeding erbij.BtM909 schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:33:
[...]
Maar dat is service in hun bereik. Dit is een probleem wat of bij Vodafone (corporate) ligt of bij Apple.
[...]
Er is geopperd om het via het forum aan te kaarten. Daar lopen meer mensen rond van het hoofdkantoor dan in de winkel
En zelf heb ik erg veel contact met klanten aan wie ik ook onze diensten verkoop en als er iets niet klopt of verkeerd gaat trekken ze ook bij mij aan de bel.
Ik heb ook maar gereageerd op het forum, maar ik denk dat ze er niets aan zullen doen.
[ Voor 9% gewijzigd door Famous op 30-09-2013 17:44 ]
De juiste persoon in de shop kan wellicht ook iets voor jou/ons betekenen.BtM909 schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:33:
Er is geopperd om het via het forum aan te kaarten. Daar lopen meer mensen rond van het hoofdkantoor dan in de winkel
Dat er meer mensen rondlopen van het hoofdkantoor is in mijn ogen een drogredenatie (argumentum ad numerum). En de toon van de woorden "Jij denkt serieus dat je daar meer bereikt?" komt op mij erg kinderachtig over. Dat verwacht ik niet van een moderator.
Je hebt maar 1 persoon nodig, en een vodafone winkel is een prima plek om het (ook) aan te kaarten.
Ik ga het iig wel doen.
[ Voor 10% gewijzigd door Grin op 30-09-2013 17:45 ]
Daarnaast zou ik dan nog even navragen of het een officiële zaak is of een franchisenemer
[ Voor 152% gewijzigd door BtM909 op 30-09-2013 17:50 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
De woorden niks/stil gebruik ik om het contrast aan te geven mbt jouw reactie.BtM909 schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:45:
Misschien moet je wat reacties teruglezen... Ik zeg nl niet dat een shop niks kan betekenen
Daarnaast zou ik dan nog even navragen of het een officiële zaak is of een franchisenemer
Ik begrijp je beste bedoelingen en mijn vorige post gaat wellicht iets te ver, mijn excuus alvast
Laten we weer on topic gaan en hopen dat ze het snel oplossen.
Waar baseer jij je feiten op? Of het feit dat er minder mensen van het hoofdkantoor in de winkels rondlopen dan op het forum vertoeven? Ik baseer me op bronnen van het hoofdkantoor van VodafoneGrin schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:41:
[...]
De juiste persoon in de shop kan wellicht ook iets voor jou/ons betekenen.
Dat er meer mensen rondlopen van het hoofdkantoor is in mijn ogen een drogredenatie (argumentum ad numerum).
Wat is dat nou weer voor manier van conclusie trekken. Ik vraag me af of jij serieus denkt dat je daar meer mee bereikt. Dat is een normale vraag (wat is er precies kinderachtig aan deze vraag?).En de toon van de woorden "Jij denkt serieus dat je daar meer bereikt?" komt op mij erg kinderachtig over. Dat verwacht ik niet van een moderator.
Ook is wat anders dan wat Famouse eerder zei:Je hebt maar 1 persoon nodig, en een vodafone winkel is een prima plek om het (ook) aan te kaarten.
Ik ga het iig wel doen.
Famous schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:53:
[...]
Dan ga ik liever naar de winkel om daar mijn klacht neer te leggen.
Maar je hebt gelijk, dit valt buiten de scope van dit topic. Zoveel mogelijk aankaarten en op de juiste plekken levert hopelijk het meeste op. Misschien is het zelfs handiger om dit topic af te splitsen, want het probleem is groter dan een subtopic in dit grote topic
[ Voor 10% gewijzigd door BtM909 op 30-09-2013 17:54 ]
Denk zelf dat het een vingerwijs spelletje wordt.Grin schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:48:
[...]
Laten we weer on topic gaan en hopen dat ze het snel oplossen.
Vodafone wijst Apple aan, Apple wijst Vodafone aan.
En als klant zit je dan in het midden waar je niets kunt doen of verwachten.
Hopelijk reageren meer mensen op het forum zodat het wel wat aandacht trekt.
zullen we die discussie links laten liggen?BtM909 schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:50:
[...]
Waar baseer jij je feiten op? Of het feit dat er minder mensen van het hoofdkantoor in de winkels rondlopen dan op het forum vertoeven? Ik baseer me op bronnen van het hoofdkantoor van Vodafone
[...]
Wat is dat nou weer voor manier van conclusie trekken. Ik vraag me af of jij serieus denkt dat je daar meer mee bereikt. Dat is een normale vraag (wat is er precies kinderachtig aan deze vraag?).
[...]
Ook is wat anders dan wat Famouse eerder zei:
[...]
Vodafone wijst naar Apple, Apple nog niet gesproken maar ik kan misschien al wel raden wat ze zeggen.BtM909 schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:54:
Ik denk dat het eerste is: uitzoeken wie verantwoordelijk is voor de provider update
"het is niet voor niets een CARRIER update.."
Geen idee hoe Apple omgaat met "klachten" nog nooit eerder problemen gehad.
[ Voor 17% gewijzigd door Famous op 30-09-2013 17:56 ]
http://support.apple.com/kb/HT1970?viewlocale=en_US
Het zal me niet verbazen dat het Apple is die deze settings heeft gewijzigd voor Vodafone klantenCarrier settings updates are small files that can include updates from Apple and your carrier to carrier-related settings, such as network, calling, cellular data, messaging, personal hotspot, and voicemail settings.
Good point, ook dat zou zomaar kunnen.BtM909 schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:58:
Ik bedoel los van wie wat zegt
http://support.apple.com/kb/HT1970?viewlocale=en_US
[...]
Het zal me niet verbazen dat het Apple is die deze settings heeft gewijzigd voor Vodafone klanten
Wellicht kan VF dan een verzoek doen bij Apple om deze schuif weer terug te zetten.
Tsjaa, dat zou het wel lastiger maken....
De vraag is nu, kunnen we aan een carrier update komen van iOS6 en iOS7 voor Vodafone
https://discussions.apple.../5359053?start=0&tstart=0
Ik heb dit geweigerd en heb nu weer (gelukkig) een 3G switch.
www.google.nl
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dat bedoel ik daarmee.BtM909 schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:25:
Niet zozeer aanwezigheid van de mogelijkheid, maar heeft Apple niet 4G geactiveerd voor Vodafone?
Ik ga dit denk ik ook proberen. Krijg je die carrier update niet automatisch binnen?Famous schreef op maandag 30 september 2013 @ 18:57:
Zojuist maar een iCloud backup gemaakt en mijn telefoon hersteld in de hoop dat ik de carrier update kon weigeren. Meteen toen die hersteld was kwam van iTunes de pop-up om de carrier update door te voeren.
Ik heb dit geweigerd en heb nu weer (gelukkig) een 3G switch.
[afbeelding]
Nee,Bart1983 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 07:38:
[...]
Ik ga dit denk ik ook proberen. Krijg je die carrier update niet automatisch binnen?
Als jij je telefoon verbind met iTunes geeft hij aan dat er een aanbiedersupdate (carrier) is, die kan je gewoon annuleren.
Zit nu op 15 uur en 20 minuten en nog 60% over, dit terwijl ik twee spellen meerdere malen gespeeld heb en me e-mail (twee accounts) weer op push heb gezet.
Mijn reactie:Hallo allemaal, uiteindelijk is, in zijn algemeenheid, het exacte technische en softwarematige functioneren van een toestel iets waar de fabrikant over gaat. Wij staan uiteraard in goed overleg met die fabrikanten en proberen daardoor te zorgen dat zo veel mogelijk toestellen overweg kunnen met de gebruikte netwerktechnieken. Hoe zoiets vervolgens in een toestel wordt geïmplementeerd, dat is echter iets dat de fabrikant bepaald. We snappen dat het, zeker omdat 4G op dit moment in Nederland nog uitgerold wordt, onhandig is dat de 2G/3G/4G schakelaar op dit moment op deze manier geïmplementeerd is. We hebben daarom het verzoek bij Apple neergelegd om opnieuw naar het ontwerp van die schakelaar te kijken en het toch weer mogelijk te maken zelf te schakelen tussen alleen 2G, 3G en 4G.
Thanks BasT!
Ik ben benieuwd en zal dit forum in de gaten houden.
Nu ik op kantoor zit met slecht 3G ontvangst is mijn accuduur echt een drama.
Ik hoop dat er snel een update komt zodat we 3G weer echt kunnen uitschakelen. Het is bijzonder vervelend om nog geen dag met een accu te doen waar dit 2+ dagen was....
waarom vraag je niet gelijk om de oude ipcc, dan kun je die gelijk handmatig installeren met shift update.
Kunnen we die ergens krijgen dan?SidewalkSuper schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:20:
@Grin
waarom vraag je niet gelijk om de oude ipcc, dan kun je die gelijk handmatig installeren met shift update.
Wie heeft die oude ipcc nog, dan zijn we natuurlijk ook geholpen
[ Voor 26% gewijzigd door SidewalkSuper op 01-10-2013 14:32 ]
Het lijkt mij dat deze ook in de GM van iOS7 moet zitten.
Ik ga thuis eens ff spitten in die container....
Oh lol
Hij staat op je pc hier:
C:\Users[user]\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Carrier Support
Mac: ~/Library/iTunes/iPhone Carrier Support/
Kan iemand met de oude ipcc die ff online gooien? Dan kunnen we hem vergelijken met onderstaande.
Dit is de 6.0 ipcc, iemand die het ff test? Je iTunes moet wel op carrier-testing enabled staan.
http://appldnld.apple.com...4/Vodafone_nl_iPhone.ipcc
Woep, het is me gelukt. Ik heb de 3G switch weer, niet dat ik het nodig had, maar ik denk ik test het even voor jullie
Stappen:
- Download de oude ipcc hier: http://appldnld.apple.com...4/Vodafone_nl_iPhone.ipcc
- Sluit iTunes
- Zet je iTunes carrier-testing op enabled:
- PC (32bit): Start -> Uitvoeren -> "C:\Program Files\iTunes\iTunes.exe" /setPrefInt carrier-testing 1
- PC (64bit): Start -> Uitvoeren -> "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunes.exe" /setPrefInt carrier-testing 1
- Mac (via Terminal): defaults write com.apple.iTunes carrier-testing -bool true
- Start iTunes weer en ga naar de overzicht pagina van je iPhone
- PC: Shift + Update -> Selecteer de zojuist gedownloade ipcc
- Mac: Alt/Option + Update -> Selecteer de zojuist gedownloade ipcc
[ Voor 243% gewijzigd door SidewalkSuper op 01-10-2013 15:28 ]
SidewalkSuper schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:34:
euhmmm, dat zou mss best kunnen ja
Oh lol
Hij staat op je pc hier:
Kan iemand met de oude ipcc die ff online gooien? Dan kunnen we hem vergelijken met onderstaande.
Dit is de 6.0 ipcc, iemand die het ff test? Je iTunes moet wel op carrier-testing enabled staan.
Woep, het is me gelukt. Ik heb de 3G switch weer, niet dat ik het nodig had, maar ik denk ik test het even voor jullie
Stappen:Om carrier-testing weer uit te zetten, verander je de 1 in een 0, of de true in een false
- Download de oude ipcc hier: http://appldnld.apple.com...4/Vodafone_nl_iPhone.ipcc
- Sluit iTunes
- PC (32bit): Start -> Uitvoeren -> "C:\Program Files\iTunes\iTunes.exe" /setPrefInt carrier-testing 1
- PC (64bit): Start -> Uitvoeren -> "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunes.exe" /setPrefInt carrier-testing 1
- Mac (via Terminal): defaults write com.apple.iTunes carrier-testing -bool true
- Start iTunes weer en ga naar je overzicht pagina van je iPhone
...less is more
Grin, deel je het ff op het Vodafone forum, dan hebben zij er ook wat aan. Ik heb er geen acc
Als het mag tenminste, ivm de carrier-testing tweak
[ Voor 20% gewijzigd door SidewalkSuper op 01-10-2013 15:27 ]
Of het mag dat zoeken ze zelf maar uit.SidewalkSuper schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:26:
np gasten
Grin, deel je het ff op het Vodafone forum, dan hebben zij er ook wat aan. Ik heb er geen acc
Als het mag tenminste, ivm de carrier-testing tweak
Ze modden maar een eind weg, zal me aan mijn X oxideren
Het staat daar op het forum!
Bedankt ga het vannavond ff proberen. Als ik naar Algemeen - info ga download IOS7 dan niet weer automatisch de laatste carrier update? Ik heb namelijk een On Air update gedaan naar IOS7 en niet verbonden met itunes en toch staat die carrier update geinstalleerd.SidewalkSuper schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:34:
Oh lol
Hij staat op je pc hier:
Stappen:Om carrier-testing weer uit te zetten, verander je de 1 in een 0, of de true in een false
- Sluit iTunes
Zojuist gedaan en inderdaad is de 3G switch weer terug!! Moet je daarna nog iets doen om itunes weer uit "carrier-testing 1" te krijgen of maakt dat niets uit?SidewalkSuper schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 17:37:
Als je na het downgraden van de ipcc naar Algemeen -> Info gaat, wordt er idd gevraagd op je wil upgraden naar de nieuwe carrierinstellingen. Als je hem dan niet accepteert blijft de oude ipcc van kracht.
[ Voor 11% gewijzigd door Bart1983 op 01-10-2013 20:16 ]
Maar wellicht zat er nog wat anders in dan alleen de switch?SidewalkSuper schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 17:37:
Als je na het downgraden van de ipcc naar Algemeen -> Info gaat, wordt er idd gevraagd op je wil upgraden naar de nieuwe carrierinstellingen. Als je hem dan niet accepteert blijft de oude ipcc van kracht.
Dat staat onderaan mn post
@Famous
Het zou kunnen, daar mag Vodafone iets over zeggen. De opbouw van de ipcc is compleet veranderd in ieder geval, dat kun je zelf ook zien door de ipcc te unzippen.
Dat is zeker waar.SidewalkSuper schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 20:27:
@Bart1983
Dat staat onderaan mn postVerander die 1 in een 0 en run het commando nogmaals.
@Famous
Het zou kunnen, daar mag Vodafone iets over zeggen. De opbouw van de ipcc is compleet veranderd in ieder geval, dat kun je zelf ook zien door de ipcc te unzippen.
Ik heb het ook al op het forum geplaatst, maar natuurlijk nog geen reactie
Als er verder niets veranderd is laat ik het zo, anders maby toch de nieuwe erop.
Momenteel zit ik op 24 uur gebruik, met ook aardig wat gebruik (Spelletjes, muziek, Social media, etc) en heb nog 31%. Met de nieuwe carrier update lukte de helft ongeveer denk ik.
< dit stukje webruimte is te huur >
Maar ik denk dat zij hier meer mensen (bijv. Tweakers zoals ons) meer teleur stellen dan tevreden. Uiteraard zijn er ook mensen die het niet eens in de gaten hebben.aex351 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 21:33:
Van wat ik gelezen heb: iOS7 ondersteund één netwerk toggle (3G of 4G). De netwerkprovider bepaald wat de instelling moet zijn en de eindgebruiker heeft de keus om het aan of uit te zetten. Aangezien Vodafone 4G aanbiedt, kiezen zij voor de 4G toggle.
Voor nu vind ik het wel goed, maar als ze hier 4G dekking krijgen wil ik natuurlijk wel 4G en moet ik de carrier update doorvoeren. Dit heeft als downside dus wel dat ik een stuk minder met mijn batterij doe..
Op het obvious na, schijnt er dus niets veranderd te zijn.Nou, de carrier update zelf heeft niks anders veranderd dan dat hij je toestel geschikt maakt voor 4G op ons netwerk.
Verder is er uiteraard enorm veel veranderd, maar dat zijn puur de veranderingen die komen met iOS 7. Dat staat los van de update.
Dan laat ik mijn telefoon mooi zo en laat ik die carrier update achterwegen.
Er zit idd meer in dan alleen de toegang tot 4G, volgens mij onder andere ook NL Alert.Famous schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 20:17:
[...]
Maar wellicht zat er nog wat anders in dan alleen de switch?
Dit klopt idd. Vodafone wordt eigenlijk 'gedwongen' dit te doen omdat je iPhone anders niet op het 4g netwerk kan. Hopen dat Apple het probleem oppikt en fixt, net zoals toen met het ontbreken van de 3g toggle in iOS5 (bij release).aex351 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 21:33:
Van wat ik gelezen heb: iOS7 ondersteund één netwerk toggle (3G of 4G). De netwerkprovider bepaald wat de instelling moet zijn en de eindgebruiker heeft de keus om het aan of uit te zetten. Aangezien Vodafone 4G aanbiedt, kiezen zij voor de 4G toggle.
Dit is wel erg irritant, zeker als je heen en weer reist tussen wel en geen 4G dekkingsgebied. Dan is downgraden ook niet echt een optie.
Had iemand ook op Vodafone forum gepost inderdaad:P.K. schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:25:
[...]
Er zit idd meer in dan alleen de toegang tot 4G, volgens mij onder andere ook NL Alert.
Slecht dat zij dit zelfs niet eens weten.Ik merk net dat de carrier update meer doet dan de 3G knop veranderen in een 4G knop.
Met het terugzetten van de oude carrier is instelling noodmelding oveheid NL Alert niet meer aanwezig.
1
2
| <key>DataIndicatorOverrideForLTE</key> <string>4G</string> |
en dan weer op de telefoon uploaden?
(http://www.macworld.com/article/1143088/carriersettings.html)
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik doe nu aanzienlijk langer met mijn batterij en ga er niet vanuit dat het alleen door de 3G komt.
Ik blijf bij de oude carrier instellingen
Carrier settings zijn pre-signed voor zover ik weetfsfikke schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:52:
Ik heb op dit moment even geen iPhone om het op te testen, maar kan je niet gewoon de nieuwe carrier settings pakken, deze regels er uit gooien:
code:
1 2 <key>DataIndicatorOverrideForLTE</key> <string>4G</string>
en dan weer op de telefoon uploaden?
(http://www.macworld.com/article/1143088/carriersettings.html)
Good oneCyBeR schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:40:
Dat, plus dat gaat volgens mij over wat er in de status bar staat.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
iOS7 IPCC files voor Nederlandse Carriers (verandert 4G-switch terug in 3G-switch)
Voor andere providers heb ik de iOS7 ipcc's opgeslagen dus daar zou het wel voor moeten werken, maar bij Vodafone kwam de ipcc update tegelijk met iOS7 zelf, dus ik heb nooit een iOS7 ipcc zonder 4G-knop kunnen bemachtigen.
Het kan goed dat de nieuwe ipcc's verplicht zijn gesteld door de providers vanaf iOS 7.0.3, dus dat deze oplossing in z'n totaliteit niet meer werkt. Blijf dan op iOS 7.0.2 als de 3G switch je lief is.
[ Voor 75% gewijzigd door SidewalkSuper op 23-10-2013 16:01 ]
Verwijderd
Bedankt!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2013 16:01 ]
KPN werkt dus gewoon, hopelijk werkt T-Mobile dan ook gewoon.
Dan is het balen alleen van Vodafone die geen iOS7 ipcc beschikbaar willen stellen zonder 4G toggle. Zo klantvriendelijk weer.
https://twitter.com/vodafoneNL/status/393019722578812928
Dit lijkt zo te zijn, dus de nieuwe installatie moet ik behouden. Echter, hoe kan ik nu zorgen dat ik de foto's uit m'n vorige backup op deze telefoon krijg. Ik heb alleen die van de Photostream, maar dat zijn ze lang niet allemaal.
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Scheelt inderdaad weer hoop batterijduur!
EDIT: is het zo dat je als "Cellular Data" instelt, dat je dan 3G krijgt ipv EDGE?
[ Voor 59% gewijzigd door navi24 op 27-10-2013 16:05 ]
You and I have memories longer than the road ahead
Dat terwijl ze met die nieuwe ipcc expres hebben ingesteld dat hij niet te downgraden is, pipo's.
Mooi dat het bij T-Mobile wel gewoon werkt!
Inderdaad te triest voor woorden. Ook op Twitter wordt dit telkens voorgesteld door het webcare team @vodafoneNL maar reageren op iOS tweets doen ze niet.fener33 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 18:13:
Meld je een probleem bij Vodafone dat ik thuis nooit een normaal telefoon gesprek kan voeren. Adviseren ze om terug te schakelen naar 2G. Echt je moest m'n gezicht zien toen ik dat las.
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Alvast bedankt!
http://appldnld.apple.com...7/Mobistar_be_iPhone.ipcc
Verwijderd
Ik wacht nog op antwoord van Mobistar, maar verwacht daar weinig hulp.
PSN: Sluuz
Tja ik heb er al 3 tweets tegenaan gegooid. Ze reageren niet eensSluuz schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:23:
Als alle Vodafoners nou even een tweetje richting het webcare team sturen, dan kunnen ze ons uiteindelijk niet meer negeren. Wat is het nou voor moeite zo'n IPCC aan te maken.
Mijn boefje is liev!
Helpt geen moer. Mooie is dat de webcare wel adviezen geeft bij dekkingsproblemen om het netwerk naar 2G te zettenG33st schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:38:
Ik heb er ook even twee tweets tegen aangegooid als Vodafoner. Echt drama deze batterij duur, vooral als je vaak met de trein gaat...
Het is sowieso belachelijk dat de 4G switch er is, je hebt niet eens fatsoenlijke 3G dekking in het hele land
Mijn boefje is liev!
Dat merkte ik inderdaad al uit hun reactie.. behoorlijk jammer. Had meer service verwacht van deze provider.JB schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:47:
[...]
Helpt geen moer. Mooie is dat de webcare wel adviezen geeft bij dekkingsproblemen om het netwerk naar 2G te zetten![]()
Het is sowieso belachelijk dat de 4G switch er is, je hebt niet eens fatsoenlijke 3G dekking in het hele land![]()
Ja en meteen ook de irritatie, waarom kan ik niet terugG33st schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:20:
[...]
Dat merkte ik inderdaad al uit hun reactie.. behoorlijk jammer. Had meer service verwacht van deze provider.
Vandaag zelfs nog
1h
@vodafoneNL kunnen jullie alsjeblieft iets doen aan het verschrikkelijke bereik wat ik hier in de regio heb? Gesprekken vallen continue weg
Het 3G netwerk is helaas niet optimaal in jouw omgeving. Ik adviseer je om het toestel in te stellen op het 2G netwerk. ^LM
@vodafoneNL dekkingskaart op jullie website geeft anders aan.. Die zegt dat het hier goed moet zijn
Ik wil je adviseren om het toestel in te stellen op het 2G netwerk. ^LM
[ Voor 34% gewijzigd door JB op 13-11-2013 12:54 ]
Mijn boefje is liev!
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Heb ik wel voor de zekerheid gedaan. Maar dat mocht niet baten. Weet niet of het moet.wes- schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:18:
is opnieuw opstarten van je iphone na ipcc aanpassing noodzakelijk? of zie je de 3g knop direct na het up/downgraden.
Je hebt me echt top geholpen. Heb alles gedaan na meer duidelijk uitleg (zoals na uitvoeren-> cmd daarna etc). Heb inmiddels op 4 laptops geprobeerd hier thuis. Maar op alle 4 laptops geen resultaat helaas. Nogmaals bedankt voor de duidelijke uitleg.SidewalkSuper schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:59:
Erg jammer ja, aangezien er al voorgangers zijn geweest die het wel voor elkaar kregen. Weet niet wat het verschil is.
Gegevens iPhone 5S KPN
Versie: 7.0.3
Aanbieder: KPN NL 15.6
Model: ME432DN/A
Modemfirmware: 1.02.02
Misschien dat mensen dezelfde info op hun iPhone 16GB space gray van KPN het wel is gelukt. Zou ik graag een dm willen ontvangen of hier willen plaatsen (als dat mag tenminste), want dan ligt het toch aan de 4 laptops hier.
[ Voor 41% gewijzigd door pinokkia op 13-11-2013 17:31 ]
Geen probleem pinokkia
ik had stille hoop dat de 3G switcher misschien terug zou komen in 7.04...
Helaasch
...less is more
Verwijderd
Werkt als een trein op mijn iPhone 5 met iOS 7.0.4SidewalkSuper schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:34:
Oh lol
Hij staat op je pc hier:
- Sluit iTunes
Thanks!
Denk ik wel, want hij heeft http://appldnld.apple.com...4/Vodafone_nl_iPhone.ipcc gebruikt.
Bij mij nog steeds geen resultaat
[ Voor 8% gewijzigd door pinokkia op 14-11-2013 23:42 ]
Verwijderd
Ik heb Simyo, dus heb de KPN_nl_iPhone.ipcc gebruikt. Download link gebruikt die ergens verder terug in de thread staat.
Mooi dat het gelukt is!