Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Algemeen race topic Deel 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 120 Laatste
Acties:
  • 368.976 views

Onderwerpen

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:33
edit:
Kan geen fatsoenlijke bron vinden

[ Voor 72% gewijzigd door Boinkie op 27-07-2017 11:58 ]

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-11 18:50
Ik zie op verschillende media voorbijkomen dat Porsche stopt met het Le Mans project bron NL bron DE bron DE.

Dat Porsche weer tegen Audi gaat racen in de Formule E lijkt me echter wel een sterk punt, volgens mij was dat iets wat VAG liever niet zag. Ik zie ze echter wel de Formule 1 in stappen met een merk, waarbij Porsche logisch zou zijn.

Toch apart dat nu in een week tijd 2 race klassen (DTM en nu LMP1) een flinke klap te verwerken krijgen... :/

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23

Fuelke

Forza Ferrari

Live Qualify voor de Spa 24 Hours.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:56
StevoMark10 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:57:
Ik zie op verschillende media voorbijkomen dat Porsche stopt met het Le Mans project bron NL bron DE bron DE.

Dat Porsche weer tegen Audi gaat racen in de Formule E lijkt me echter wel een sterk punt, volgens mij was dat iets wat VAG liever niet zag. Ik zie ze echter wel de Formule 1 in stappen met een merk, waarbij Porsche logisch zou zijn.

Toch apart dat nu in een week tijd 2 race klassen (DTM en nu LMP1) een flinke klap te verwerken krijgen... :/
Inderdaad 2 aankondigingen die redelijk grote gevolgen kunnen hebben voor 2 race klassen..
Hopelijk is dat wel positief voor de Formule-E.. Die klasse kan wel wat beter.

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Fuelke schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 20:11:
Live Qualify voor de Spa 24 Hours.
Ontzettend veel zin in, wij gaan de zaterdag en zondag, zijn er nog meer tweakers die gaan ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Dit jaar niet helaas. Was er vorig jaar nog op zondag als VIP bij Kaspersky. Erg cool!

https://www.flickr.com/ph.../albums/72157670761417730

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:20

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Ik sla dit jaar ook over. Dit weekend kijk ik de race op de TV en ondertussen werk ik aan de voorbereidingen van mijn sim racing competitie.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Hoyden schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 08:48:
[...]

Inderdaad 2 aankondigingen die redelijk grote gevolgen kunnen hebben voor 2 race klassen..
Hopelijk is dat wel positief voor de Formule-E.. Die klasse kan wel wat beter.
Toyota is nu aan het kijken wat te doen want ze willen niet als enige fabrieksteam in de LMP1 rondrijden. LMP1 is erg duur voor die paar races per jaar en publicitair is enkel Le Mans interessant.
Maar ik vind het erg jammer dat er steeds meer fabrikanten andere klassen laten vallen om in de naaimachine klasse te gaan rijden. Dat geluid geeft me de zenuwen.

Vraag me af wat er achter de beslissing van Porsche zit. Lees net dat ze eerder gezegd hadden sowieso ook in 2018 nog WEC mee te doen en ze praten mee over de toekomst van de WEC. En dan nu opeens stoppen met WEC. Ben ook benieuwd wat de klandizie van Porsche van dat electrische gedoe vinden.

[ Voor 18% gewijzigd door Lekker Ventje op 28-07-2017 10:27 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-11 18:50
Lekker Ventje schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:16:
[...]

Toyota is nu aan het kijken wat te doen want ze willen niet als enige fabrieksteam in de LMP1 rondrijden. LMP1 is erg duur voor die paar races per jaar en publicitair is enkel Le Mans interessant.
Maar ik vind het erg jammer dat er steeds meer fabrikanten andere klassen laten vallen om in de naaimachine klasse te gaan rijden. Dat geluid geeft me de zenuwen.

Vraag me af wat er achter de beslissing van Porsche zit. Lees net dat ze eerder gezegd hadden sowieso ook in 2018 nog WEC mee te doen en ze praten mee over de toekomst van de WEC. En dan nu opeens stoppen met WEC. Ben ook benieuwd wat de klandizie van Porsche van dat electrische gedoe vinden.
Van mij mogen deze merken (dus Audi/Porsche, BMW of Toyota) best een overstap maken naar de Formule 1. Al snap ik de filosofie van de bedrijven om te kiezen voor Formule E, qua techniek voor straatauto's ligt daar vanzelfsprekend de toekomst. Alleen de klasse zelf mogen ze voor de fans wel wat aantrekkelijker maken. Al hoeft er vanaf 2019 niet meer van auto gewisseld te worden als ik het goed heb? Ik kan het zo snel nergens vinden, maar ik meen dat ergens gelezen te hebben een tijdje terug. Misschien iemand die dit kan bevestigen?

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 13:58
Tja, ik vermoed dat binnen 5 jaar de meerderheid van de nieuwe auto's in de EU hybride of volledig elektrisch zullen zijn en binnen 15 jaar je een rariteit aan 't worden bent met een niet-elektrische auto.

Wat dat betreft logisch dat de marketingmachine ook die kant volop opschuift en dan is de Formule-E de raceklasse waar 't om gaat.

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:06
FE doet nu het 'dirty work' voor F1.

Zodra FE volwassener is, moet F1 op het juiste moment FE overnemen en het sporting reglement ook (deels) overnemen.

FE is nu al in het 3e seizoen en wat mij betreft is er technisch niet megaveel vooruitgang tov het 1e seizoen. Laat zien dat het nog wel aantal jaar duurt voordat FE in de buurt komt van F1 qua snelheid etc.

Komende 5-7 jaar kunnen we ongetwijfeld nog heerlijk van F1 genieten terwijl FE aan het groeien is en dichter naar F1 opschuift. Dan midden jaren '20 maar eens zien of FE zo sterk is dat ze F1 verdrijft als hoogste klasse, of dat F1 meegaat in de veranderingen.

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Requiem19 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:44:

Zodra FE volwassener is, moet F1 op het juiste moment FE overnemen en het sporting reglement ook (deels) overnemen.

FE is nu al in het 3e seizoen en wat mij betreft is er technisch niet megaveel vooruitgang tov het 1e seizoen. Laat zien dat het nog wel aantal jaar duurt voordat FE in de buurt komt van F1 qua snelheid etc.

Komende 5-7 jaar kunnen we ongetwijfeld nog heerlijk van F1 genieten terwijl FE aan het groeien is en dichter naar F1 opschuift. Dan midden jaren '20 maar eens zien of FE zo sterk is dat ze F1 verdrijft als hoogste klasse, of dat F1 meegaat in de veranderingen.
FE gaat qua raceprestaties niet in de buurt komen van F1 tot iemand een briljante nieuwe manier vindt om energie op te slaan. Of tot F1 natuurlijk nog veel verder geknepen wordt.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 20:45

[...]
Vergeet niet dat een groot deel van de reglementen zijn vastgelegd bij FE voor de eerste drie seizoenen. Zaken zoals body, accucapaciteit, etc. Dat hebben ze gedaan om iedereen competitief te laten zijn in de eerste paar seizoenen. Vanaf volgend jaar zullen de regels zeer verruimd worden.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://www.fiawec.com/en/...of-porsche-from-lmp1/5324

^ WEC over Porsche; klinkt als einde LMP1 zo
xavento schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:06:
[...]

Ontzettend veel zin in, wij gaan de zaterdag en zondag, zijn er nog meer tweakers die gaan ?
Zit er al 2 dagen. Neem een trui mee; al dagen net aan 20 graden hier. Zeker 's ochtends is het fris.

Trouwens, concert/muziek op het voorterrein is zaterdag al vanaf 17:00 tot aan 02:00. Mega-bierstube wordt oogebouwd met 16 taps dus je kan je lol op.

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 28-07-2017 16:13 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ik ben benieuwd hoe het gaat. Wanneer er bij F1 een reglement komt fossiele/klassieke techniek gebruikt dan kan dat in mijn ogen het moment zijn dat de fabrieksteams de sport verlaten.

Daar zijn twee redenen voor. Ten eerste zijn fossiele brandstoffen vanuit europees perspectief een aflopende zaak. Je gaat niet investeren in het optimaliseren van "bestaande" techniek die minder zuinig is. Daarnaast wordt een nieuw reglement er waarschijnlijk op ingezet dat de barrière om in te stappen laag is/de motoren geen differentiator zijn. Dan is er als fabrieksteam niets te halen

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter

Formule 3 race (race 3).

Go Norris! *O*

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

24 uur van Spa.

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11 18:35
F2 weer heerlijke race! Toch wel leuk die gelijkwaardige auto's.

• nachtnet
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DF6Uk1GVwAAlZrf.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DF6UlF9UMAAK97U.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DF6UlSoVwAIBjkj.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DF6UlhGUAAYT475.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door nachtnet op 29-07-2017 17:05 ]

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:18
Spannend einde, ben benieuwd naar de beslissing.

• nachtnet
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DF7QwC4VoAAG2ej.jpg:large
Indycar foto via Marshall Pruett

• Hoyden
Formule-E : Buemi is boos op 'iedereen' volgens mij... :+

(Formule-E topic gemist zie ik)

[ Voor 24% gewijzigd door Hoyden op 29-07-2017 23:12 ]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Even bumpen. Het is een zeer vermakelijke race tot nu toe.

Race control was de eerste uren zeer streng met track limits om een punt te maken. Het lijkt erop dat de coureurs er van hebben geleerd. :P

Allard Kalff was ook een tijd de commentator. Hij deed het heel goed. Ze hebben sowieso een heel goede line-up qua commentatoren.

[ Voor 19% gewijzigd door Niellie41 op 29-07-2017 23:16 ]

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 13:57
Het enige wat ik tot nu toe jammer vind aan de live timing is dat er niet bij staat of een auto uit de race ligt.

• TheBrut3
Shit, te laat voor de F2 race... net afgelopen. De Vries weer op het podium zie ik, dat is wel netjes.
Ik zie ook dat de actie gisteren geen consequenties heeft gehad.

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:23

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Btw iemand een linkje naar de eerste 4 uur van Spa 24hr Blanc Pain?
Ik was pas ergens in het eerste uur, maar de live stream gaat nog maar terug tot 9 uur voor de vlag :+ :'(

@nachtnet ?

[ Voor 5% gewijzigd door Alfa Novanta op 30-07-2017 11:15 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• nachtnet
  • Nu online
@Alfa90_Buttje Meestal na de 24 uur komt de gehele 24 uur online te staan. (of soms tijdens de race al in delen. even kijken bij het kanaal van GTworld.)

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:23

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ja drom, maar ik kon het nu nog niet vinden :'(

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
ge-flopt schreef op zondag 30 juli 2017 @ 11:12:
Het enige wat ik tot nu toe jammer vind aan de live timing is dat er niet bij staat of een auto uit de race ligt.
Heel die live timing van SRO is waardeloos. Er is te weinig informatie IMO.

[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 30-07-2017 11:50 ]

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Na de 24H Spa is er ook nog een 500km race op Interlagos, alleen begrijp ik amper Portugees :P

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Vanavond ook een indycar race in Ohio!

• Rivanov
  • Nu online
Alfa90_Buttje schreef op zondag 30 juli 2017 @ 11:14:
Btw iemand een linkje naar de eerste 4 uur van Spa 24hr Blanc Pain?
Ik was pas ergens in het eerste uur, maar de live stream gaat nog maar terug tot 9 uur voor de vlag :+ :'(

@nachtnet ?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 20:45
Nu bij Ziggo Sport Racing de laatste race van de Formula E. Erg spannend met Di Grassi tov Buemi. Buemi ging gisteren overigens flink uit z'n plaat tegen onder andere Robin Frijns: https://twitter.com/SPEED/status/891421635676323840

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:40

Edd

Na het super speedway kit zijn nu ook de eerste foto's gedeeld met het high downforce pakket

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DGJoMeLUIAABp3d.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DGJoMeUUQAAz-hW.jpg

-

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:10

SuBBaSS

-has Ryzen

Geen idee of dit een "serieus" event is voor liefhebbers, maar kwam er net achter dat via DvhN de Gamma racing day via livestream mee te pikken is:

http://www.dvhn.nl/sport/...-Racing-Day-22407041.html

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-11 19:00
SuBBaSS schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 11:26:
Geen idee of dit een "serieus" event is voor liefhebbers, maar kwam er net achter dat via DvhN de Gamma racing day via livestream mee te pikken is:

http://www.dvhn.nl/sport/...-Racing-Day-22407041.html
Erg leuk om naar toe te gaan in ieder geval, top evenement en gratis! Ook kan je via de app van TT circuit Assen live timing en live track map volgen :D

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:10

SuBBaSS

-has Ryzen

JazzGreenway schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 12:06:
[...]

Erg leuk om naar toe te gaan in ieder geval, top evenement en gratis! Ook kan je via de app van TT circuit Assen live timing en live track map volgen :D
Hebben ze mooi voor elkaar!
Is hier maar 30 km. vandaan maar geen kans dat ik er heen ga, dus maar zo.

• nachtnet
  • Nu online
Formule 2:

Nyck de Vries stapt per direct over van Rapax naar Racing Engineering
https://twitter.com/nyckdevries/status/900326699732283392

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DH6aW3qW0AAY7nW.jpg

http://www.gpupdate.net/n...-naar-racing-engineering/

Opvallend gezien de resultaten van RE. 28 punten totaal tegen 72 punten van de vries alleen bij Rapax

• TheBrut3
Ik las het net ook. Niet in het voordeel van Nyck als je het mij vraagt! Dit is qua punten vergelijkbaar als van Force India naar Haas in de F1.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TheBrut3 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:37:
Ik las het net ook. Niet in het voordeel van Nyck als je het mij vraagt! Dit is qua punten vergelijkbaar als van Force India naar Haas in de F1.
Ze hebben het voorgaande jaren helemaal zo gek nog niet gedaan als team alleen dit jaar lijkt de klad er werkelijk ingekomen. Als het mindere 2017 resultaat werkelijk "driver related' is, dan zullen we dat de komende races misschien wel gaan zien, hoewel "onze" Nicky ook regelmatig zijn steekjes heeft laten vallen dit jaar.

Testing, one, two ...

• MikeyMan
  • Laatst online: 08:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hij noemde in z'n interview wat andere teams als toppers. Dus in die zin weet hij blijkbaar dat het geen winnend team is.

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-11 20:08
Racing Engineering staat dit jaar er slechter voor dan Rapax door de coureurs.
Maar Rapax is in principe een "minder goed" team dan RE.

Er gaan geruchten dat deze overstap ervoor zorgt dat Nyck het seizoen kan afmaken.
Dat Spa Rapax's laatste race is als ze niet per direct flink veel geld krijgen.
En door de overstap van Nyck dus naar een ander team, heeft hij er sowieso voor gezorgd dat hij een stoeltje heeft voor het rest van het seizoen.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Veel auto- en motorsport dit weekend!

De 1000 km van Suzuka in de SuperGT klasse.

En de ELMS vanuit Paul Ricard.
En IMSA van VIR (GT only).
En Blancpain Sprint vanuit Hongarije.
En 24H Series vanuit Portimao.
En MotoGP vanuit Silverstone.

[ Voor 47% gewijzigd door Niellie41 op 25-08-2017 08:54 ]

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Niellie41 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:48:
Veel auto- en motorsport dit weekend!

De 1000 km van Suzuka in de SuperGT klasse.
[video]

En de ELMS vanuit Paul Ricard.
En IMSA van VIR (GT only).
En Blancpain Sprint vanuit Hongarije.
En 24H Series vanuit Portimao.
En MotoGP vanuit Silverstone.
Vergeet Spa niet.... ;)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Daar zijn al 3 topics voor. ;)
Kijk uit, persoonlijke mening: Ik vind F1 overrated en wat ik voor irritant vind, is dat veel mensen denken dat er alleen F1 bestaat. Daarnaast hoef je het niet te kijken, want het is toch overal in het nieuws (net als voetbal). Dus je bent sowieso up to date. :)

[F1 2017] Race 12 - GP van België
[F1] Seizoen 2017 - deel 2
[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?

[ Voor 59% gewijzigd door Niellie41 op 25-08-2017 09:25 ]

• MikeyMan
  • Laatst online: 08:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bizar hoe die Leclerc door het veld heen rijdt zeg... In zes ronden van 19 naar 6... Is die auto dan zoveel beter dan de rest?

• Samoht93
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:25
Da's een beste klapper in de F2.

• TheBrut3
Ho-ly shit! Wat een klapper van Matsushita!

• Pierre
  • Laatst online: 07:30

Pierre

Van nature lui!

Goeie dag wat een klap

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• ANdrode
  • Niet online
Samoht93 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 10:51:
Da's een beste klapper in de F2.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eY9dSp3FF68]

Vlammen terwijl hij spint. Motor kapot?

• frankyboy707
  • Laatst online: 08:44
Niellie41 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:07:
[...]

Daar zijn al 3 topics voor. ;)
Kijk uit, persoonlijke mening: Ik vind F1 overrated en wat ik voor irritant vind, is dat veel mensen denken dat er alleen F1 bestaat. Daarnaast hoef je het niet te kijken, want het is toch overal in het nieuws (net als voetbal). Dus je bent sowieso up to date. :)

[F1 2017] Race 12 - GP van België
[F1] Seizoen 2017 - deel 2
[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Maar Spa is dan natuurlijk ook weer meer dan F1 dit weekend ;)

• Ryur
MikeyMan schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 10:30:
Bizar hoe die Leclerc door het veld heen rijdt zeg... In zes ronden van 19 naar 6... Is die auto dan zoveel beter dan de rest?
Nee, Leclerc is zoveel beter dan de rest :)
Het zijn spec auto's, dus zowat het enige wat kan verschillen met de concurrenten: de coureur & de setup.

[ Voor 15% gewijzigd door Ryur op 27-08-2017 21:22 ]

• nachtnet
  • Nu online
Nieuwe F2 motor voor 2018.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIjbjZaXkAAxEC0.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIjbiCnXkAAkoi8.jpg
De nieuwe F2 wagen voor 2018
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIjaLqVXoAALySM.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIjgzFpW0AIqdSx.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIjgqvUW0AAS1kd.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIjgq2WXoAAdQnH.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIjhIbnUIAAyfCt.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIjg2JoXYAA-pP6.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIjhRaXWAAARQ6F.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door nachtnet op 31-08-2017 13:36 ]

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:52
Stijlvol. En zo valt die Halo niet eens echt op :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• ge-flopt
Ziet er mooi uit. Was volgens mij ook wel tijd om eens met iets nieuws te komen. Volgens mij het huidige ontwerp van de GP2/F2 wagens is ook alweer 10 6 jaar oud.

Weet iemand of de IMSA races nog ergens in nederland worden uitgezonden?

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 10:57
Sorry, maar wat is het verschil? Nog steeds de smalle banden, de enorme voorvleugel en smalle hoge achtervleugel maken het nog steeds f1-2009 spec en natuurlijk de groteske teenslipper op de cockpit.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• nachtnet
  • Nu online
ge-flopt schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:19:
Weet iemand of de IMSA races nog ergens in nederland worden uitgezonden?
Niet gewoon hier?
https://imsatv.imsa.com/

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

• ge-flopt
Thx. Ben niet altijd in de mogelijkheid om meteen te kijken, dan is opnemen wel makkelijk. YouTube is ongeveer hetzelfde... 😀

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-11 14:07
Vreemd genoeg kreeg ik daar afgelopen weekend de melding dat de content niet in mijn regio beschikbaar was. Na een paar keer proberen deed hij het dan opeens wel......
....tot 5 minuten voor de finish, toen stopte de stream weer spontaan met dezelfde melding 8)7

• Ryur
Sleepie schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:19:
[...]

Vreemd genoeg kreeg ik daar afgelopen weekend de melding dat de content niet in mijn regio beschikbaar was. Na een paar keer proberen deed hij het dan opeens wel......
....tot 5 minuten voor de finish, toen stopte de stream weer spontaan met dezelfde melding 8)7
De stream kan soms de drukte niet aan, en dan krijg je van zulke rare problemen :)

Had met de Daytona 24h (in januari) het ook, daar heb ik halfuur van de start door gemist :(

• Sleepie
Daytona ging bij mij goed, daar heb ik zo'n 20 uur van gezien (de andere 4 uur toch maar wat geslapen).
Eigenlijk is dit de eerste keer dat ik er last van heb en ik kijk toch trouw (bijna) iedere race live.
Nou ja, gelukkig zijn ze altijd nog terug te kijken op Youtube.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Zware crash op zandvoort bij de Historic GP.
Vrienden zien net een F1 in de vangrail knallen en in drieen breken. Trauma heli aanwezig.

via twitter
Rode vlag op Zandvoort.Zwaar ongeluk tijdens de Historic Formula One race. Fransman David Ferrer (March) gaat er hard af in Luyendijkbocht

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-11 09:57
Hier wat meer nieuws over de crash:

http://www.nhnieuws.nl/ni...rash-op-circuit-Zandvoort

Die is er wel hard afgegaan

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Een 1970 F1 auto op Zandvoort. Dat is niet best. Dat was ook de periode dat er op Zandvoort doden vielen...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-11 18:17
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:57:
Een 1970 F1 auto op Zandvoort. Dat is niet best. Dat was ook de periode dat er op Zandvoort doden vielen...
Hopelijk komt deze coureur er wel bovenop en houdt hij niets over aan de crash (en de bijbehorende reanimatie). Ondanks dat de sfeer wel een beetje bedrukt was na de crash blijft het toch echt een mooi evenement.
Daarnaast was de tour van auto's door Zandvoort ook echt mooi, zo reed er een witte Ferrari 250 Testa Rossa (!) mee en een Lancia 037 Group B Rally. Echt heel speciaal om deze zeer zeldzame auto's in het echt te zien!

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 12% gewijzigd door Toewan op 03-09-2017 02:08 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

De WEC is eerlijk gezegd best saai geworden, LMP2 gaat nog wel, maar zeker LMP1 is gewoon doodsaai zonder Audi. Porsche domineert Toyota gewoon,

Ik vraag me ook af hoe het volgend jaar zal zijn, Porsche stopt met LMP1, en Toyota stopt daardoor waarschijnlijk ook. Ik denk dat als er niks verandert, we binnen een paar seizoenen geen WEC meer hebben.

People as things, that’s where it starts.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Dat is toevallig. ;)
http://sportscar365.com/l...chedule-sebring-for-2019/

Er komen ook aanpassingen aan het LMP1 reglement. Er zou ook interesse zijn van een andere fabrikant.

We gaan het zien. Toen WEC begon was er ook alleen Audi.

• TheBrut3
Er is verder geen informatie te vinden over de crash op CPZ, enkel dat standaard persbericht. Hoop dat de coureur er niets aan over gaat houden. Is ook wel een hele gevaarlijke bocht om te crashen, de uitloop is daar véél te kort.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Niellie41 schreef op maandag 4 september 2017 @ 07:05:
Dat is toevallig. ;)
http://sportscar365.com/l...chedule-sebring-for-2019/

[video]

Er komen ook aanpassingen aan het LMP1 reglement. Er zou ook interesse zijn van een andere fabrikant.

We gaan het zien. Toen WEC begon was er ook alleen Audi.
Dat over dat super-season las ik ja, aan de ene kant vind ik het een goed idee, aan de andere kant, er wordt dan wel heel weinig geraced met maar 8 wedstrijden. Het hoeft geen F1 circus te worden, maar 1 race per maand lijkt mij wel kunnen, en ze dan gewoon slim plannen, zodat je niet telkens heen en weer moet met alle teams.

En sommige circuits zal ik niet missen, natuurlijk zijn Silverstone en de Nurburgring echte klassiekers qua locatie, maar de circuits zelf zijn dat niet meer imho, zeker de Ring vind ik doodsaai om naar te kijken voor Endurance. En dat ze naar Sebring gaan is wel gaaf.

Qua regelement ben ik wel benieuwd wat er dan concreet veranderd, het belangrijkste gaat gewoon zijn dat het een stuk goedkoper moet worden om mee te kunnen doen aan de LMP1, las dat McLaren interesse zou hebben zodra het nog "maar" 20 miljoen per jaar zou kosten.

People as things, that’s where it starts.

• nachtnet
  • Nu online
TheBrut3 schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:50:
Er is verder geen informatie te vinden over de crash op CPZ, enkel dat standaard persbericht. Hoop dat de coureur er niets aan over gaat houden. Is ook wel een hele gevaarlijke bocht om te crashen, de uitloop is daar véél te kort.
Helaas is David Ferrer toch overleden.

Afbeeldingslocatie: https://cdn-8.motorsport.com/images/amp/6VZqg8v6/s6/vintage-historic-grand-prix-zandvoort-2017-david-ferrer-march701-5461835.jpg

https://www.motorsport.co...rash-at-zandvoort-950355/

• Hoyden
Triest :'( ;(

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
http://www.nu.nl/binnenla...ix-circuit-zandvoort.html

Het mag dan wel geen echte F1 race geweest zijn, blijft een treurig verhaal...

Verplaatst naar het algemene topic waar het beter thuis hoort. :)

[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-09-2017 20:49 ]

per aspera ad astra

• TheBrut3
nachtnet schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:00:
Helaas is David Ferrer toch overleden.
:-(

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Triest nieuws ja. Veel respect voor de mannen die met die machines rijden en net zo goed weten als de coureurs van toen wat de gevaren zijn. Heb een aantal jaar geleden in Monaco de Historische GP bezocht, wat een mooi evenement is dat! Zo close op de baan kun je staan. Gehoorbescherming is zeker een must.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

De laatste ronde van race1 van de F2 in monza laatste weekend was ook kijkenswaardig.

Chaos, foutjes en falen..
Hoofdrollen voor De Vries, Ghiotto en Leclerc

| live and give like no one else |

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

3x3 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:57:
De laatste ronde van race1 van de F2 in monza laatste weekend was ook kijkenswaardig.

[video]
Chaos, foutjes en falen..
Hoofdrollen voor De Vries, Ghiotto en Leclerc
Ik vond (en vind), de iets lagere race-klassen altijd al de moeite van het bekijken waard. Soms (en meer dan soms), zijn ze zelfs onderhoudender dan de hoogste klasse ;)

Testing, one, two ...

• TheBrut3

• pilskes
  • Niet online
Op BBC2 is Grand Prix bezig!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-11 09:08
Kippenvel tijdens de eerste race. Ik had jammer genoeg geen tijd om verder te kijken.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08-11 17:31

Amphiebietje

In de blubber

Ik kwam dit filmpje tegen bij het zoeken naar informatie over een flinke crash tijdens een andere race van hetzelfde raceweekend. Oude MG die het opneemt tegen modernere MG's tijdens de Britse MG Cup:

Dat geluid! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• TheBrut3
Wat vind ik die Sachsenring toch een super toffe baan! Nu de Porsches en gisteren de GT's gezien daar, paar maanden geleden de MotoGP.

• Jasphur

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Voor de liefhebbers van WEC, een wereldwijde enquete.

https://nl.motorsport.com...otorsport-network-956335/

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Sleepie
Grrr sinds de IMSA races bij Fox uitgezonden worden, werkt de stream niet meer.
Ook al staat er dat de livestream alleen in America niet beschikbaar is, ook hier doet hij het niet.
Erg jammer, het was juist zo'n toegankelijke (en leuke) klasse.

edit
Excuses via de IMSA App werkt het wel. (Wel geduld hebben met inloggen, een trager reagerende app dan de IMSA app ken ik niet.

[ Voor 24% gewijzigd door Sleepie op 24-09-2017 23:24 ]

• pilskes
  • Niet online
Hahaha:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DKhEtQYXUAAIDxS.jpg

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Nog tot 3h vannacht: de laatste IMSA race van het seizoen: Petit Le Mans

https://imsaintl-i.akamai.../imsa_intl_01/master.m3u8 of via de IMSA site: https://imsatv.imsa.com/

• ge-flopt
Ik ben hem nu aan het kijken. Achter mijn pc, telefoon als streaming film. Denk niet dat ik hem tot het eind ga kijken. :D

Dit is toch ook de laatste race voor de LMPC klasse, wat wordt de vervanging? Ik begreep dat ze niet voor de LMP3 wilde kiezen, maar wat het dan vervangt.

[ Voor 39% gewijzigd door ge-flopt op 07-10-2017 20:13 ]

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 00:01
Niemand (de ontknoping van) Bathurst 1000 gekeken? Zo moet autosport (of iig toerwagenraces) zijn, wat een heerlijke chaos!

http://www.supercars.com/...athurst-1000/?cat=default

_O_ The Mountain _O_

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08-11 17:31

Amphiebietje

In de blubber

Bathurst staat samen met Macau op mijn lijst voor "Als F1 coureurs nou echt man waren, dan zouden ze daar F1 gaan rijden...".

In de regen. })

(zou een totale puinzooi worden ;) )

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

ge-flopt schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:56:
Ik ben hem nu aan het kijken. Achter mijn pc, telefoon als streaming film. Denk niet dat ik hem tot het eind ga kijken. :D

Dit is toch ook de laatste race voor de LMPC klasse, wat wordt de vervanging? Ik begreep dat ze niet voor de LMP3 wilde kiezen, maar wat het dan vervangt.
Als je het einde nog niet hebt gezien :P

• iichel
  • Laatst online: 29-11 08:49

iichel

Gazoooo

PSA: 6H WEC Fuji rode vlag wegens regen. Ga weer naar bed :P

Edit: session will restart at 5:50 (NL tijd)

[ Voor 28% gewijzigd door iichel op 15-10-2017 05:44 ]

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

• Daniel_Elessar
  • Laatst online: 02-01-2022
Vrees ervoor dat ze daar weer gaan rijden. Mist en het word donkerder.
Bij het WTCC is het dan niet mistig maar komt het met bakken uit de lucht. Wel nog een leuke eerste race gezien al had Coronell wel weer problemen.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• Ryur
iichel schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 05:33:
PSA: 6H WEC Fuji rode vlag wegens regen. Ga weer naar bed :P

Edit: session will restart at 5:50 (NL tijd)
Restart richting Parc Ferme ja :P

Wel jammer, want ik had echt gedacht dat Porsche had kunnen winnen (vooral omdat die Toyota die nu heeft gewonnen eig nog naar de pitstraat moest)

• Jasphur
Erg leuk YT kanaal waar ze de technische en andere aspecten van Formule E uitleggen met korte filmpjes. Hopen dat ze snel meer filmpjes maken.

YouTube: YouTube

[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 18-10-2017 10:03 ]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Alonso rijdt komend jaar de Rolex 24 (24 uur van Daytona)
Fernando Alonso will return to take part in another iconic American race in 2018 when he drives for United Autosports in the Rolex 24 at Daytona, RACER can confirm.
Ook Nissan springt op de Formula E hype train
Nissan will become the first Japanese automotive brand to compete in FIA Formula E racing starting in 2018.

[ Voor 37% gewijzigd door Niellie41 op 25-10-2017 07:44 ]

• Jasphur
Volgens mij word FE steeds interessanter om te volgen. Het is misschien niet de autosport zoals we gewend zijn, maar de race is er niet minder spannend om.

• TheBrut3
Niet gek dat Nissan er als eerste Japanse merk bij komt. Die krijgen mogelijk heel wat techniek (of een goede basis) van Renault en eventueel kunnen ze samen dingen ontwikkelen. Toyota en Honda had ook gekund, beide waren de eerste merken met echte hybrides op de consumentenmarkt (Prius in 1997 en Insight in 1999).

Spannend vond ik de F-E races (die ik heb gezien) over het algemeen wat minder. Het is vrij kunstmatig (fanboost) en de stratencircuits zijn over het algemeen te smal voor echte inhaalacties. De meeste inhaalacties dit ik heb gezien was gewoon omdat de wagen een pak beter was of omdat er het betere duw- en ramwerk werd toegepast. Maar dat is mijn ervaring op basis van een race of 8 door de verschillende seizoenen heen.
Pagina: 1 ... 51 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.