edit:
Kan geen fatsoenlijke bron vinden
Kan geen fatsoenlijke bron vinden
[ Voor 72% gewijzigd door Boinkie op 27-07-2017 11:58 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 72% gewijzigd door Boinkie op 27-07-2017 11:58 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Inderdaad 2 aankondigingen die redelijk grote gevolgen kunnen hebben voor 2 race klassen..StevoMark10 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:57:
Ik zie op verschillende media voorbijkomen dat Porsche stopt met het Le Mans project bron NL bron DE bron DE.
Dat Porsche weer tegen Audi gaat racen in de Formule E lijkt me echter wel een sterk punt, volgens mij was dat iets wat VAG liever niet zag. Ik zie ze echter wel de Formule 1 in stappen met een merk, waarbij Porsche logisch zou zijn.
Toch apart dat nu in een week tijd 2 race klassen (DTM en nu LMP1) een flinke klap te verwerken krijgen...
Ontzettend veel zin in, wij gaan de zaterdag en zondag, zijn er nog meer tweakers die gaan ?Fuelke schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 20:11:
Live Qualify voor de Spa 24 Hours.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Toyota is nu aan het kijken wat te doen want ze willen niet als enige fabrieksteam in de LMP1 rondrijden. LMP1 is erg duur voor die paar races per jaar en publicitair is enkel Le Mans interessant.Hoyden schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 08:48:
[...]
Inderdaad 2 aankondigingen die redelijk grote gevolgen kunnen hebben voor 2 race klassen..
Hopelijk is dat wel positief voor de Formule-E.. Die klasse kan wel wat beter.
[ Voor 18% gewijzigd door Lekker Ventje op 28-07-2017 10:27 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Van mij mogen deze merken (dus Audi/Porsche, BMW of Toyota) best een overstap maken naar de Formule 1. Al snap ik de filosofie van de bedrijven om te kiezen voor Formule E, qua techniek voor straatauto's ligt daar vanzelfsprekend de toekomst. Alleen de klasse zelf mogen ze voor de fans wel wat aantrekkelijker maken. Al hoeft er vanaf 2019 niet meer van auto gewisseld te worden als ik het goed heb? Ik kan het zo snel nergens vinden, maar ik meen dat ergens gelezen te hebben een tijdje terug. Misschien iemand die dit kan bevestigen?Lekker Ventje schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:16:
[...]
Toyota is nu aan het kijken wat te doen want ze willen niet als enige fabrieksteam in de LMP1 rondrijden. LMP1 is erg duur voor die paar races per jaar en publicitair is enkel Le Mans interessant.
Maar ik vind het erg jammer dat er steeds meer fabrikanten andere klassen laten vallen om in de naaimachine klasse te gaan rijden. Dat geluid geeft me de zenuwen.
Vraag me af wat er achter de beslissing van Porsche zit. Lees net dat ze eerder gezegd hadden sowieso ook in 2018 nog WEC mee te doen en ze praten mee over de toekomst van de WEC. En dan nu opeens stoppen met WEC. Ben ook benieuwd wat de klandizie van Porsche van dat electrische gedoe vinden.
FE gaat qua raceprestaties niet in de buurt komen van F1 tot iemand een briljante nieuwe manier vindt om energie op te slaan. Of tot F1 natuurlijk nog veel verder geknepen wordt.Requiem19 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:44:
FE doet nu het 'dirty work' voor F1.
Zodra FE volwassener is, moet F1 op het juiste moment FE overnemen en het sporting reglement ook (deels) overnemen.
FE is nu al in het 3e seizoen en wat mij betreft is er technisch niet megaveel vooruitgang tov het 1e seizoen. Laat zien dat het nog wel aantal jaar duurt voordat FE in de buurt komt van F1 qua snelheid etc.
Komende 5-7 jaar kunnen we ongetwijfeld nog heerlijk van F1 genieten terwijl FE aan het groeien is en dichter naar F1 opschuift. Dan midden jaren '20 maar eens zien of FE zo sterk is dat ze F1 verdrijft als hoogste klasse, of dat F1 meegaat in de veranderingen.
Vergeet niet dat een groot deel van de reglementen zijn vastgelegd bij FE voor de eerste drie seizoenen. Zaken zoals body, accucapaciteit, etc. Dat hebben ze gedaan om iedereen competitief te laten zijn in de eerste paar seizoenen. Vanaf volgend jaar zullen de regels zeer verruimd worden.Requiem19 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:44:
FE doet nu het 'dirty work' voor F1.
Zodra FE volwassener is, moet F1 op het juiste moment FE overnemen en het sporting reglement ook (deels) overnemen.
FE is nu al in het 3e seizoen en wat mij betreft is er technisch niet megaveel vooruitgang tov het 1e seizoen. Laat zien dat het nog wel aantal jaar duurt voordat FE in de buurt komt van F1 qua snelheid etc.
[...]
Zit er al 2 dagen. Neem een trui mee; al dagen net aan 20 graden hier. Zeker 's ochtends is het fris.xavento schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:06:
[...]
Ontzettend veel zin in, wij gaan de zaterdag en zondag, zijn er nog meer tweakers die gaan ?
[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 28-07-2017 16:13 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik ben benieuwd hoe het gaat. Wanneer er bij F1 een reglement komt fossiele/klassieke techniek gebruikt dan kan dat in mijn ogen het moment zijn dat de fabrieksteams de sport verlaten.Requiem19 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:44:
Komende 5-7 jaar kunnen we ongetwijfeld nog heerlijk van F1 genieten terwijl FE aan het groeien is en dichter naar F1 opschuift. Dan midden jaren '20 maar eens zien of FE zo sterk is dat ze F1 verdrijft als hoogste klasse, of dat F1 meegaat in de veranderingen.
[ Voor 24% gewijzigd door Hoyden op 29-07-2017 23:12 ]
Even bumpen. Het is een zeer vermakelijke race tot nu toe.
[ Voor 19% gewijzigd door Niellie41 op 29-07-2017 23:16 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Alfa Novanta op 30-07-2017 11:15 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Heel die live timing van SRO is waardeloos. Er is te weinig informatie IMO.ge-flopt schreef op zondag 30 juli 2017 @ 11:12:
Het enige wat ik tot nu toe jammer vind aan de live timing is dat er niet bij staat of een auto uit de race ligt.
[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 30-07-2017 11:50 ]
Alfa90_Buttje schreef op zondag 30 juli 2017 @ 11:14:
Btw iemand een linkje naar de eerste 4 uur van Spa 24hr Blanc Pain?
Ik was pas ergens in het eerste uur, maar de live stream gaat nog maar terug tot 9 uur voor de vlag![]()
@nachtnet ?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Na het super speedway kit zijn nu ook de eerste foto's gedeeld met het high downforce pakketnachtnet schreef op maandag 24 juli 2017 @ 22:06:
en indy heeft de 2018 wagen gepresenteerd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[video]
Kan niet wachten op de oranje #ALO29 versie.
http://www.racer.com/indy...ycar-unveils-2018-bodykit
http://www.indycar.com/News/2017/07/07-24-New-car-unveil

-
Erg leuk om naar toe te gaan in ieder geval, top evenement en gratis! Ook kan je via de app van TT circuit Assen live timing en live track map volgenSuBBaSS schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 11:26:
Geen idee of dit een "serieus" event is voor liefhebbers, maar kwam er net achter dat via DvhN de Gamma racing day via livestream mee te pikken is:
http://www.dvhn.nl/sport/...-Racing-Day-22407041.html
Hebben ze mooi voor elkaar!JazzGreenway schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 12:06:
[...]
Erg leuk om naar toe te gaan in ieder geval, top evenement en gratis! Ook kan je via de app van TT circuit Assen live timing en live track map volgen

Ze hebben het voorgaande jaren helemaal zo gek nog niet gedaan als team alleen dit jaar lijkt de klad er werkelijk ingekomen. Als het mindere 2017 resultaat werkelijk "driver related' is, dan zullen we dat de komende races misschien wel gaan zien, hoewel "onze" Nicky ook regelmatig zijn steekjes heeft laten vallen dit jaar.TheBrut3 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:37:
Ik las het net ook. Niet in het voordeel van Nyck als je het mij vraagt! Dit is qua punten vergelijkbaar als van Force India naar Haas in de F1.
Testing, one, two ...
[ Voor 47% gewijzigd door Niellie41 op 25-08-2017 08:54 ]
Vergeet Spa niet....Niellie41 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:48:
Veel auto- en motorsport dit weekend!
De 1000 km van Suzuka in de SuperGT klasse.
[video]
En de ELMS vanuit Paul Ricard.
En IMSA van VIR (GT only).
En Blancpain Sprint vanuit Hongarije.
En 24H Series vanuit Portimao.
En MotoGP vanuit Silverstone.
Daar zijn al 3 topics voor.
[ Voor 59% gewijzigd door Niellie41 op 25-08-2017 09:25 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eY9dSp3FF68]Samoht93 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 10:51:
Da's een beste klapper in de F2.
Maar Spa is dan natuurlijk ook weer meer dan F1 dit weekendNiellie41 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:07:
[...]
Daar zijn al 3 topics voor.
Kijk uit, persoonlijke mening: Ik vind F1 overrated en wat ik voor irritant vind, is dat veel mensen denken dat er alleen F1 bestaat. Daarnaast hoef je het niet te kijken, want het is toch overal in het nieuws (net als voetbal). Dus je bent sowieso up to date.
[F1 2017] Race 12 - GP van België
[F1] Seizoen 2017 - deel 2
[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Nee, Leclerc is zoveel beter dan de restMikeyMan schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 10:30:
Bizar hoe die Leclerc door het veld heen rijdt zeg... In zes ronden van 19 naar 6... Is die auto dan zoveel beter dan de rest?
[ Voor 15% gewijzigd door Ryur op 27-08-2017 21:22 ]

[ Voor 11% gewijzigd door nachtnet op 31-08-2017 13:36 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Niet gewoon hier?ge-flopt schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:19:
Weet iemand of de IMSA races nog ergens in nederland worden uitgezonden?
Of een paar dagen later hier: Official IMSA YouTube channelnachtnet schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:07:
[...]
Niet gewoon hier?
https://imsatv.imsa.com/
Vreemd genoeg kreeg ik daar afgelopen weekend de melding dat de content niet in mijn regio beschikbaar was. Na een paar keer proberen deed hij het dan opeens wel......
De stream kan soms de drukte niet aan, en dan krijg je van zulke rare problemenSleepie schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:19:
[...]
Vreemd genoeg kreeg ik daar afgelopen weekend de melding dat de content niet in mijn regio beschikbaar was. Na een paar keer proberen deed hij het dan opeens wel......
....tot 5 minuten voor de finish, toen stopte de stream weer spontaan met dezelfde melding
Rode vlag op Zandvoort.Zwaar ongeluk tijdens de Historic Formula One race. Fransman David Ferrer (March) gaat er hard af in Luyendijkbocht
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hopelijk komt deze coureur er wel bovenop en houdt hij niets over aan de crash (en de bijbehorende reanimatie). Ondanks dat de sfeer wel een beetje bedrukt was na de crash blijft het toch echt een mooi evenement.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:57:
Een 1970 F1 auto op Zandvoort. Dat is niet best. Dat was ook de periode dat er op Zandvoort doden vielen...
[ Voor 12% gewijzigd door Toewan op 03-09-2017 02:08 ]
People as things, that’s where it starts.
Dat over dat super-season las ik ja, aan de ene kant vind ik het een goed idee, aan de andere kant, er wordt dan wel heel weinig geraced met maar 8 wedstrijden. Het hoeft geen F1 circus te worden, maar 1 race per maand lijkt mij wel kunnen, en ze dan gewoon slim plannen, zodat je niet telkens heen en weer moet met alle teams.Niellie41 schreef op maandag 4 september 2017 @ 07:05:
Dat is toevallig.
http://sportscar365.com/l...chedule-sebring-for-2019/
[video]
Er komen ook aanpassingen aan het LMP1 reglement. Er zou ook interesse zijn van een andere fabrikant.
We gaan het zien. Toen WEC begon was er ook alleen Audi.
People as things, that’s where it starts.
Helaas is David Ferrer toch overleden.TheBrut3 schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:50:
Er is verder geen informatie te vinden over de crash op CPZ, enkel dat standaard persbericht. Hoop dat de coureur er niets aan over gaat houden. Is ook wel een hele gevaarlijke bocht om te crashen, de uitloop is daar véél te kort.

[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-09-2017 20:49 ]
per aspera ad astra
nachtnet schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:00:
Helaas is David Ferrer toch overleden.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
| live and give like no one else |
Ik vond (en vind), de iets lagere race-klassen altijd al de moeite van het bekijken waard. Soms (en meer dan soms), zijn ze zelfs onderhoudender dan de hoogste klasse3x3 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:57:
De laatste ronde van race1 van de F2 in monza laatste weekend was ook kijkenswaardig.
[video]
Chaos, foutjes en falen..
Hoofdrollen voor De Vries, Ghiotto en Leclerc
Testing, one, two ...
Kippenvel tijdens de eerste race. Ik had jammer genoeg geen tijd om verder te kijken.pilskes schreef op zondag 10 september 2017 @ 16:11:
Op BBC2 is Grand Prix bezig!
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Broekpoep momentje voor de broeders
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
[ Voor 24% gewijzigd door Sleepie op 24-09-2017 23:24 ]
[ Voor 39% gewijzigd door ge-flopt op 07-10-2017 20:13 ]
Als je het einde nog niet hebt gezienge-flopt schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:56:
Ik ben hem nu aan het kijken. Achter mijn pc, telefoon als streaming film. Denk niet dat ik hem tot het eind ga kijken.
Dit is toch ook de laatste race voor de LMPC klasse, wat wordt de vervanging? Ik begreep dat ze niet voor de LMP3 wilde kiezen, maar wat het dan vervangt.
[ Voor 28% gewijzigd door iichel op 15-10-2017 05:44 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Restart richting Parc Ferme jaiichel schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 05:33:
PSA: 6H WEC Fuji rode vlag wegens regen. Ga weer naar bed
Edit: session will restart at 5:50 (NL tijd)
[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 18-10-2017 10:03 ]
Ook Nissan springt op de Formula E hype trainFernando Alonso will return to take part in another iconic American race in 2018 when he drives for United Autosports in the Rolex 24 at Daytona, RACER can confirm.
Nissan will become the first Japanese automotive brand to compete in FIA Formula E racing starting in 2018.
[ Voor 37% gewijzigd door Niellie41 op 25-10-2017 07:44 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq