Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Algemeen race topic Deel 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 120 Laatste
Acties:
  • 368.976 views

Onderwerpen

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:52
TheBrut3 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:10:
Niet gek dat Nissan er als eerste Japanse merk bij komt. Die krijgen mogelijk heel wat techniek (of een goede basis) van Renault en eventueel kunnen ze samen dingen ontwikkelen. Toyota en Honda had ook gekund, beide waren de eerste merken met echte hybrides op de consumentenmarkt (Prius in 1997 en Insight in 1999).

Spannend vond ik de F-E races (die ik heb gezien) over het algemeen wat minder. Het is vrij kunstmatig (fanboost) en de stratencircuits zijn over het algemeen te smal voor echte inhaalacties. De meeste inhaalacties dit ik heb gezien was gewoon omdat de wagen een pak beter was of omdat er het betere duw- en ramwerk werd toegepast. Maar dat is mijn ervaring op basis van een race of 8 door de verschillende seizoenen heen.
Ik heb er nu ook een stuk of 4 volledig gekeken en ik moet zeggen dat de circuits op sommige plekken inderdaad te smal zijn. Maar hé, hoe meer grote merken er mee gaan doen. Hoe populaider het zou kunnen worden. Wat weer leidt tot meer geld. Wat er weer voor kan zorgen dat de circuits groter of grootser kunnen worden. Het is een ‘jonge’ sport. Geef het de tijd om volwassen te worden. :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:18
Jasphur schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:49:
Het is een ‘jonge’ sport. Geef het de tijd om volwassen te worden. :)
Ja, die snap ik wel. Maar ik heb gewoon de beleving gepost zoals ik die nu heb bij F-E.

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-11 16:14
Vergeef mij als ik niet meer up-to-date ben met mijn informatie maar ik geloof dat men met het toetreden van nissan tot de fe iets over het hoofd ziet. Was het namelijk niet zo dat het renault-edams over gaat in een nissan-edams team zodat renault de resources kan focussen op F1? Dus meer gezamenlijke ontwikkeling dan dat er nu is vanuit het consortium Renault-Nissan lijkt mij er niet te komen.

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:07
Hmm, volgend jaar Nissan er in, Renault eruit, gaat zich concentreren op F1... (op nu.nl)

[ Voor 6% gewijzigd door FastFred op 25-10-2017 13:45 ]

• TheBrut3
Ik zag het net ook. Zelfde concern, andere merknaam (en waarschijnlijk ander potje geld). Zo kan het ook ja :+

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:14
Is ook niet zo vreemd. Heb nou niet bepaald de indruk dat Formula-E enorm aanslaat. Al die eentonige stratencircuits vervelen ook wel enorm snel.

Probleem is echter dat de elektrische auto's vooral op die circuits tot hun recht komen. Ze blinken uit in snel accelereren vanuit relatief lage snelheid. De topsnelheid ligt echter niet al te hoog voor een racewagen, en lange rechte stukken zijn killing voor het verbruik.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• TheBrut3
alexbl69 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 07:19:
De topsnelheid ligt echter niet al te hoog voor een racewagen
Sowieso valt de performance van die wagens erg tegen
Sterker nog, ik denk dat er genoeg circuits zijn waar ze verliezen van...
Afbeeldingslocatie: http://www.250superkarts.com/images/2004ECStartRound1.jpg

Al weet ik niet of voor het nieuwe seizoen de wagens een stuk sneller worden.

• Jasphur
Maar, maar, is het idee van FE niet om de F1 te zijn van de EV’s en dan heb ik met name over de innovatie van onderdelen.
En waarschijnlijk ben ik de enige die de FE wagens best wel gave wagentjes vind haha.

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:09
Was het overigens niet zo dat er voor nieuwe fabrikanten inmiddels een wachtlijst was voor FE? en dat een instap van nieuwe fabrikanten niet zomaar meer mogelijk is. (vandaar de ruil Renault/Nismo.)

Omdat de grid gewoon vol staat als reden

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:20

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Gisteren mijn kaartje gekocht voor de 2018 Rolex 24!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-11 08:49

iichel

Gazoooo

Morgenochtend WEC 6 uur van Shanghai!

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

• Cranzai
Vandaag laatste uurtje van de WEC wedstrijd in Shanghai gekeken. Wat een prachtige races heeft het WEC toch, bomvol actie op de baan! Deze klasse verdient echt wat meer liefde

• nachtnet
timelapse video van de restauratie van een Chrysler Hemi Firepower motor..

Misschien niet helemaal race on-topic, maar zijdelings motorsport on-topic.

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 13:57

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

How do you save a random generator ?

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23

Fuelke

Forza Ferrari

Crosspost! Maar onze medetweaker @Linc rijdt ook rally in het echte leven, en deelde in het iRacing een compilatie.

Linc in "iRacing 2016-2017 Seizoen 1 t/m 4"

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:40

TinusTegengas

Formula Racing

Duur geintje bij de GT race in Macau. Actie vanaf 1.40

[ Voor 8% gewijzigd door TinusTegengas op 18-11-2017 11:02 ]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

• Jasphur
TinusTegengas schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 10:58:
Duur geintje bij de GT race in Macau. Actie vanaf 1.40
[video]
Ho-ly …

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:39
Weet je wat ik niet begrijp bij die Macau races; Je ziet de eerste auto die de muur raakt bijna gegrijpt worden door die bandenstapel. Als ze daar nou een soort 'Safer Wall' zoals bij Nascar neerzetten, wat wel een echte muur is die mee kan veren bij impact, dan schuift die auto zeg maar er langs ipv bij de linker voorkant gegrepen te worden.
Mja, wie ben ik om logica toe te passen op wat nog steeds een ridiculously narrow street circuit is :D

Mijn YouTube

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
De laatste WEC race van het seizoen staat op het punt van beginnen.

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 00:17
Echt een slecht weekend op Macau, GT race een puinhoop, WTCC een puinhoop en bij de motoren is coureur Daniel Hegarty overleden na een ongeluk.

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Transportman schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 19:03:
Echt een slecht weekend op Macau, GT race een puinhoop, WTCC een puinhoop en bij de motoren is coureur Daniel Hegarty overleden na een ongeluk.
Vallen er bij de motor races niet bijna elk jaar slachtoffers? Snap aan de ene kant de coureurs dat ze er willen racen maar aan de andere kant. Op een deel hangt pertinent geel dus niet inhalen omdat het zo krap is. Ga lekker ergens anders racen, er zijn genoeg mooie circuits in Azië.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
WEC Bahrain was de moeite wel waard. :Y

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:06
Leiders F3-race Macau crashen in laatste bocht: YouTube: 2017 Macau GP Wild Finish

[ Voor 47% gewijzigd door U123456 op 19-11-2017 20:30 ]

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:08
kevz schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 12:52:
Weet je wat ik niet begrijp bij die Macau races; Je ziet de eerste auto die de muur raakt bijna gegrijpt worden door die bandenstapel. Als ze daar nou een soort 'Safer Wall' zoals bij Nascar neerzetten, wat wel een echte muur is die mee kan veren bij impact, dan schuift die auto zeg maar er langs ipv bij de linker voorkant gegrepen te worden.
Mja, wie ben ik om logica toe te passen op wat nog steeds een ridiculously narrow street circuit is :D
Precies hetzelfde zei Mark Webber op Twitter!
Door de bandenstapel die de auto's vast houdt te vervangen door iets anders zou dit een minder duur geintje worden.

(Of door volgens mij Di Grassi, die ook in die bocht vast stond, een systeem die op GPS & snelheid bepaalde warnings geeft.
Gezien dat deze bocht een blinde bocht is, en eig zodra je de file zag was het al te laat)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
De nieuwe Aston Martin Vantage GTE!

Afbeeldingslocatie: http://johndagys.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2017/11/aston-martin-racing_2018-vantage-gte_news.jpg

http://sportscar365.com/l...-reveals-new-vantage-gte/

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-11 09:50
Mooie auto zo, hopelijk klinkt deze generatie ook nog net zo heftig als de vorige Aston Martin GTE :)

Ben heel benieuwd wat er volgend jaar met de WEC gaat gebeuren, de GTE en LMP2 klassen zullen wel weer goed gevuld zijn, maar ik hoop dat ze ook weer wat meer LMP1 deelnemers gaan vinden. Los van Le Mans 24h heb ik dit jaar de WEC ook uberhaupt niet gevolgd omdat de LMP1 klasse nagenoeg dood was, erg jammer.

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:23

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ik had graag de Bathurst Superheap V8 Supercars gezien.
Het was laatst live op tv en ik zag dat het er regende :Y maar kon hem niet uitkijken. -O-

http://www.supercars.com/bathurst1000/

helaas tot op heden nog niets terug kunnen vinden behalve wat korte filmpjes op Youtube

.. of het is de volledige race van 2008, 2010 2015 etc..

heeft iemand een idee hoe dit nog is terug te zien?

[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 22-11-2017 10:21 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
UTwizard schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:40:
Mooie auto zo, hopelijk klinkt deze generatie ook nog net zo heftig als de vorige Aston Martin GTE :)

Ben heel benieuwd wat er volgend jaar met de WEC gaat gebeuren, de GTE en LMP2 klassen zullen wel weer goed gevuld zijn, maar ik hoop dat ze ook weer wat meer LMP1 deelnemers gaan vinden. Los van Le Mans 24h heb ik dit jaar de WEC ook uberhaupt niet gevolgd omdat de LMP1 klasse nagenoeg dood was, erg jammer.
De nieuwe Vantage is ook een turbo.

Toyota heeft inmiddels bevestigd dat zij blijven. Er komen ook een aantal privateer teams stappen in LMP1.
http://www.dailysportscar...fia-wec-super-season.html

Dood zou ik de LMP1 klasse niet noemen. Er waren vaker gevechten tussen Porsche en Toyota. Het is jammer dat Le Mans zo beslissend is voor het kampioenschap. Dit gaan zij ook aanpakken door Le Mans maar 1.5x mee te tellen, in plaats van 2x, voor het kampioenschap.

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 22-11-2017 11:31 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ligt het aan mij of is dit geen echte foto. Bijna alle stickers/logo's hebben geen last van de curves in de deur / motorkap.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Ik denk dat de auto wel echt is, maar dat ze inderdaad de stickers zijn gephotoshopt.

• MAX3400

MAX3400

Niellie41 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:34:
Ik denk dat de auto wel echt is, maar dat ze inderdaad de stickers zijn gephotoshopt.
We gaan het wel zien; toch van de week maar eens wat mensen bij SRO bellen of er al vip-tickets voor Spa 24H te regelen zijn. O-)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:35:
[...]

We gaan het wel zien; toch van de week maar eens wat mensen bij SRO bellen of er al vip-tickets voor Spa 24H te regelen zijn. O-)
Om de GTE auto te zien, moet je bij WEC zijn. ;) :P

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 21:23

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Niellie41 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:29:
[...]

De nieuwe Vantage is ook een turbo.
[video]

Toyota heeft inmiddels bevestigd dat zij blijven. Er komen ook een aantal privateer teams stappen in LMP1.
http://www.dailysportscar...fia-wec-super-season.html

Dood zou ik de LMP1 klasse niet noemen. Er waren vaker gevechten tussen Porsche en Toyota. Het is jammer dat Le Mans zo beslissend is voor het kampioenschap. Dit gaan zij ook aanpakken door Le Mans maar 1.5x mee te tellen, in plaats van 2x, voor het kampioenschap.
O+ O+ O+

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Nick de Vries volgend jaar de opvolger van Leclerc?
https://www.gpupdate.net/...-voor-topzitje-bij-prema/

Ik heb van wat ik tot nu toe van die Galeal heb gezien tijdens de FP's in F1 nog niet zo'n hoge pet van hem op, dus z'n teamgenoot zal ie wel moeten kunnen verslaan, lijkt me.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

naitsoezn schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:48:
Nick de Vries volgend jaar de opvolger van Leclerc?
https://www.gpupdate.net/...-voor-topzitje-bij-prema/

Ik heb van wat ik tot nu toe van die Galeal heb gezien tijdens de FP's in F1 nog niet zo'n hoge pet van hem op, dus z'n teamgenoot zal ie wel moeten kunnen verslaan, lijkt me.
Fam. Galeal heeft nogal wat centjes en wilden naast Galeal een ervaren rijder hebben om hem de kunstjes van het vak te leren. Meneer de Vries schijnt nogal dikke mik te zijn met de familie. Het kwam afgelopen weekend al een paar keer ter sprake tijdens beide races. De Vries zal zelf nog iets meer aan banden-management moeten leren want dat is blijkbaar toch zijn grootste zwakte als je ziet wat ie later in de race toe moet geven aan snelheid, zeker in vergelijking met Leclerc.

Testing, one, two ...

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Wat highlights van het nieuws van afgelopen week.

Alex Zanardi gaat in 2019 meedoen aan de Rolex 24.

Nick Catsburg rijdt voor BMW in WEC en IMSA!

Rebellion Racing keert terug in LMP1, met o.a. Lotterer en Jani.

Porsche gaat voor 4 auto's in GTE PRO op Le Mans.

Ik kijk heel erg uit naar de Rolex 24, in januari. De namen op de entry list tot nu toe is echt fenomenaal! _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 16-12-2017 19:58 ]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Beter laat dan helemaal niet, een onboard betreffende bovenstaand "momentje"

Testing, one, two ...

• MAX3400

MAX3400

En ook 2018 weer naar de 24H van Spa :)

Tickets en onderkomen net geboekt; heb er zin in, zeker na het enorme succes van vorig jaar!

• ge-flopt
Iemand die weet of de aankomende 24 uur van Daytona via internet te volgen is?

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Ik verwacht gewoon via imsa.tv.

• Jasphur
In Dirt 4 zitten dus van die Crosskarts. Ik dacht dat die dingen fictief waren. Was ik even verrast dat ze dus wel gewoon bestaan. Toffe machientjes. Maar in Dirt 4 in ieder geval niet te besturen.

Hier een Crosskart race ala RallyX op een baan die ik herken maar niet meer bij naam weet.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

MAX3400 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:50:
En ook 2018 weer naar de 24H van Spa :)

Tickets en onderkomen net geboekt; heb er zin in, zeker na het enorme succes van vorig jaar!
Heb al wel de 6H tickets binnen, wacht nog even op een mooie aanbieding voor de 24H tickets.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• MAX3400

MAX3400

TommyGun schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:45:
[...]

Heb al wel de 6H tickets binnen, wacht nog even op een mooie aanbieding voor de 24H tickets.
Geen idee "waar" je heen wil met de 24H maar volgens mij waren ze aan de kassa pas op zaterdag enigszins afgeprijsd. Mijn Frans is wat roestig maar had wel de indruk dat mensen er met bepaalde kortingsbonnen voor de deur stonden.

Heb mijn tickets gewoon via Ticketmaster.be besteld; ben ietwat verwend en wil graag mijn tickets betaald, gereserveerd & bezorgd hebben zodat ik ongestoord en met veel plezier naar Belgie kan afreizen.

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

MAX3400 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:47:
[...]

Geen idee "waar" je heen wil met de 24H maar volgens mij waren ze aan de kassa pas op zaterdag enigszins afgeprijsd. Mijn Frans is wat roestig maar had wel de indruk dat mensen er met bepaalde kortingsbonnen voor de deur stonden.

Heb mijn tickets gewoon via Ticketmaster.be besteld; ben ietwat verwend en wil graag mijn tickets betaald, gereserveerd & bezorgd hebben zodat ik ongestoord en met veel plezier naar Belgie kan afreizen.
Naar Spa ;)

Vorig jaar was er een actie 3 voor 2 meen ik, wie weet. Anders koop ik gewoon weer aan de deur; zo'n event is toch nooit uitverkocht.

• MAX3400

MAX3400

O-) O-) Ik bedoelde meer of je alleen general entrance of ook paddock en/of VIP wil...
Vorig jaar was er een actie 3 voor 2 meen ik, wie weet. Anders koop ik gewoon weer aan de deur; zo'n event is toch nooit uitverkocht.
General entrance is inderdaad bijna nooit uitverkocht. Neem aan dat je wel rekening houdt met vervoer/parkeren; dat was vorig jaar wel heel druk, vond ik. Zelfs op vrijdag was het dringen in Stavelot zelf qua parkeren.

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

MAX3400 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:09:
[...]

O-) O-) Ik bedoelde meer of je alleen general entrance of ook paddock en/of VIP wil...

[...]

General entrance is inderdaad bijna nooit uitverkocht. Neem aan dat je wel rekening houdt met vervoer/parkeren; dat was vorig jaar wel heel druk, vond ik. Zelfs op vrijdag was het dringen in Stavelot zelf qua parkeren.
Met paddock :)

Het is volgens mij maar net waar je binnen komt. Bij de 6H heb ik meermaals op P4/5/6 gestaan;
http://racingforfun.nl/ap.../0882/Spa_plattegrond.png
Vervolgens een stukje lopen tot de ingang bij de oude hoofdtribune.

Met de 24H parkeer ik meestal aan die lange (doodlopende) weg richting de kartbaan. Ik weet zo even de naam niet... dan kom je binnen bij Stavelot meen ik.

[ Voor 4% gewijzigd door TommyGun op 03-01-2018 14:19 ]

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 15:41

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Druk bij de 6H op Spa? :? Ben een paar jaar niet geweest door omstandigheden, de laatste keer was het geen enkel probleem om op vrijdagmiddag op P3 de tenten neer te zetten. Deze keer dan maar wat eerder die kant uit.

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter

Ik kan niet wachten!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Nu live: de 24H van Dubai:

• ge-flopt
Briljant: Cor Euser moest zijn BMW retiren (niet mooi Nederlands) omdat de wheel bearings kapot waren en ze een set uitgeleend hadden aan een ander team maar nog niet terug hebben gehad. Na een post op social media heeft er iemand in Dubai een set liggen, die komen nu naar het circuit en waarschijnlijk gaat hij weer racen. :D

• ge-flopt
Dit zou een flinke slag zijn in Dakar:
http://www.rtlgp.nl/item/...sainz_en_peterhansel_na_a

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-11 14:48

Hegeman

Weet van alles wat

Fransen onder elkaar...... Ik moet zien of er nog een straf komt.

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-11 16:44
Hegeman schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:06:
[...]

Fransen onder elkaar...... Ik moet zien of er nog een straf komt.
Peterhansel niks, Sainz 10 minuten..... wat een lachertje (zoals verwacht).

Sainz in beroep, Koolen denkt daar ook nog over. En dan te bedenken dat een doorrijder van mini al geschorst is eerder, maar dat is geen Franse auto of rijder, 8)7 .

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-11 14:48

Hegeman

Weet van alles wat

Suicyder schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:37:
[...]

Peterhansel niks, Sainz 10 minuten..... wat een lachertje (zoals verwacht).

Sainz in beroep, Koolen denkt daar ook nog over. En dan te bedenken dat een doorrijder van mini al geschorst is eerder, maar dat is geen Franse auto of rijder, 8)7 .
Ja dat klopt, maar daar zijn wel meer voorbeelden van dat Fransen worden voorgetrokken t.o.v. andere nationaliteiten. De waarheid zal waarschijnlijk nooit bovenkomen.

In een item op Omroep Branbant (http://www.omroepbrabant....afloop+kunnen+hebben.aspx) is een filmpje te zien van de quad. Koolen zegt zelf dat ze gereedschapskist en de 'nerf bar' de klap hebben opgevangen. Maar wanneer iets is verbogen en je buigt het zelf weer terug dan moet je naar mijn inziens toch wel iets van vervorming zien en dat is in het filmpje niet te zien. Zie onderstaande afbeelding (screen cap):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uOjTKd9ECUm62ahU2a9NZgtD/thumb.jpg

Zoals ik al zei, ik denk dat we nooit de waarheid geheel boven krijgen. Ik vind alleen wel mooi dat door de tijdstraf van Sainz het klassement bij de auto's weer iets interessanter wordt, maar daar zal dhr. Sainz anders over denken.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ze beginnen er onderhand beter uit te zien dan hun F1 tegenhangers :?
Gelukkig zijn we in F1 het grootzeil en de klerenhangers kwijt voor 2018, maar daar komt iets "leuks" voor terug. Afijn, ik dwaal af. Zien er erg "snel" uit zo, de nieuwe Indycar.

Testing, one, two ...

• TheBrut3
Het design van de IC maakt close racen ook mogelijk, dat is wel tof. Bij F1 merken ze al vuile lucht wanneer ze binnen 2 sec achter een voorligger rijden.

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-11 09:08
Prachtige auto die nieuwe Indycar. Ik hoop dat we Alonso dit jaar ook weer terug zien keren naar de Indy500.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11 19:38
PjotrStroganov schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:55:
Prachtige auto die nieuwe Indycar. Ik hoop dat we Alonso dit jaar ook weer terug zien keren naar de Indy500.
Hij heeft al aangegeven dit jaar de indy niet te rijden.

Vincere Per Belli

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-11 01:05
McLaren heeft nu natuurlijk ook geen banden meer met Honda, ze zullen hem ook niet zomaar bij het een of andere team in laten stappen denk ik.

Daarnaast heeft Alonso nu natuurlijk de hoop dat hij weer echt mee kan doen, dan is het niet zo handig een race te laten schieten. Die illusie had hij vorig jaar natuurlijk niet. :P

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

De tijdstraf voor Sainz is weer ingetrokken.
"The telemetry does not show any crashes," said Peugeot Sport boss Bruno Famin. "Maybe a brush, but nothing like an impact. The accelerometer didn't register it, just as Carlos hadn't.

"In the telemetry you can see Carlos follows the quad during 12 seconds at 50km/h and when the quad loses control, he brakes again to 37km/h.

"It is clear that Carlos braked hard and turned the steering wheel sharply to avoid the quad.
https://www.motorsport.co...kar-quad-incident-996807/

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Giedo van der Garde gaat voor Racing Team NL rijden.
https://twitter.com/FIAWEC/status/954295394720247808

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-11 19:08
Vanaf dit seizoen biedt WRC+ een extra variant aan, namelijk All-Live. Met dit pakket kun je álle stages Live zien i.p.v. 2 stages met het normale WRC+ pakket.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IaxS7Lg.png

Je kunt een 1-Week Free Trial nemen, maar met de actiecode WRC18ASI krijg je een hele maand gratis. Kun je mooi Rally Monte-Carlo én Rally Sweden meepikken. :)

https://plus.wrc.com/en/

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 21-01-2018 14:08 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• nachtnet
Trailer:

FRAMES behind the scenes met motorsport fotograaf Jamey Price.

• Jasphur
nachtnet schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:05:
Trailer:[video]

Knetters wat een lekker beeld. :)

• UTwizard
Dat zijn inderdaad wel enorm fraaie beelden, die ga ik in de gaten houden :)

Aankomend weekend de Daytona 24 en de WRC van Monte Carlo, het seizoen gaat weer beginnen :)

• MAX3400

MAX3400

nachtnet schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:05:
Nice... Zal vanavond eens kijken of ik nog wat beelden van Blancpain 24H 2017 te delen heb; op bepaalde momenten 5m van Les Combes apex kunnen fotograferen en filmen.

• Rivanov
Wordt 24h Daytona niet uitgezonden op TV?
Volgens de website wordt het op de volgende zenders uitgezonden:

International television coverage of IMSA WeatherTech SportsCar Championship events will be available in more than 155 million households across 104 countries and territories. Networks carrying the races include FOX Sports Latin America, Motors TV (Europe), FOX Sports Racing (Canada) and FOX Sports Asia among others.

Echter, de TV Gids op de Ziggo website vermeld de race niet op Motorsport TV (voorheen Motors TV).

Er is ook een livestream op IMSA.com maar vroeg het me gewoon af, of het niet ergens op TV komt. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 23-01-2018 12:05 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:10

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Gewoon streamen via imsa.tv weer toch? Works for me.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Rivanov
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:05:
Gewoon streamen via imsa.tv weer toch? Works for me.
Klopt. Zie m'n edit. ;)

• MAX3400

MAX3400

MAX3400 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:33:
[...]

Zal vanavond eens kijken of ik nog wat beelden van Blancpain 24H 2017 te delen heb
Belofte maakt schuld, sort of... Zit wel even met een upload-issue dus bewegend materiaal heb ik even niet bij de hand. FYI; ik loop niet de hele dag/nacht te zeulen met een EOS en 5 verschillende lenzen ;)
Motorsports
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Tv0gu14b6i2AMM5gQww0IkE2/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Zs0LpBJhWRiLL7sa3m9E42Y8/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RTyjl2YBMs2KFBYAE6g016Dy/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dkyJ7uXXnoDMRRsBmDlY30ux/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZKVhuiZaoO6vadv7JVyLrlgo/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lZXBAtDPOde0i2XwclHDhzgj/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5SmfEGD4zOJ5RrjJNLEJmtuC/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LJ6SkPGiawG8t8HJrIxihK8c/thumb.jpg

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:08
Rivanov schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:04:
Wordt 24h Daytona niet uitgezonden op TV?
Volgens de website wordt het op de volgende zenders uitgezonden:

International television coverage of IMSA WeatherTech SportsCar Championship events will be available in more than 155 million households across 104 countries and territories. Networks carrying the races include FOX Sports Latin America, Motors TV (Europe), FOX Sports Racing (Canada) and FOX Sports Asia among others.

Echter, de TV Gids op de Ziggo website vermeld de race niet op Motorsport TV (voorheen Motors TV).

Er is ook een livestream op IMSA.com maar vroeg het me gewoon af, of het niet ergens op TV komt. ;)
Apart, want niet Motorsport TV maar Eurosport heeft de rechten voor de IMSA races in Nederland (hoe het in andere landen in Europa zit weet ik niet).
Eurosport zend sowieso het begin & het einde uit, de rest weet ik niet.

Ikzelf ga gewoon kijken via IMSA.com of RadioLeMans (als IMSA zelf druk heeft).

Ziggo heeft nog wel geprobeerd de rechten te krijgen, maar ze moesten teveel geld voor neerleggen terwijl het ook gewoon legaal gekeken kan worden :)

• ge-flopt
Voor degene die de Daytona 24 uur gaan volgen (denk ik wel, maar zeker niet 24 uur), heeft de koning onder de spotters guides weer een nieuwe versie klaar staan:
http://www.spotterguides..../2018/01/SG_18_DAY_v2.pdf

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ge-flopt schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:31:
Voor degene die de Daytona 24 uur gaan volgen (denk ik wel, maar zeker niet 24 uur), heeft de koning onder de spotters guides weer een nieuwe versie klaar staan:
http://www.spotterguides..../2018/01/SG_18_DAY_v2.pdf
De link klopt niet meer...

Nieuwe link (die nu definitief niet meer zou moeten wijzigen):
http://www.spotterguides.com/portfolio/18_imsa/

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Die stream van imsa.tv werkt weer eens niet. Lijkt er op dat de regioblock weer fout staat, of werkt hij voor jullie wel ?
En omdat er op de site staat dat de stream alleen in USA, Andorra, Japan en Spanje niet beschikbaar is, lijkt me het geen probleem een alternatief te posten :p

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• ge-flopt
Ik heb hem zitten kijken. Wat een mooie start van van der Zande voor zijn nieuwe baas. 0.007 sneller dan nummer 2... :D

Deze werkt gewoon hier: https://imsatv.imsa.com/ Al moet ik wel zeggen dat mijn Android telefoon wel de stream afspeelt (audio wat eerder dan het beeld) maar mijn PC doet ook moeilijk.

Wat een pech voor Castronevis, die was niet gelukkig! :P

[ Voor 53% gewijzigd door ge-flopt op 25-01-2018 23:08 ]

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Nog mensen hier die de WRC volgen? Dit jaar (volgens mij voor het eerst) vrijwel alles live wat erg goed gemaakt is, veel live beelden en commentaar waardoor het mooi te volgen is.

Met code "WRC18ASI" is de eerste maand gratis, kan je het altijd uitproberen.

• nachtnet
Homeland schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:43:
Nog mensen hier die de WRC volgen? Dit jaar (volgens mij voor het eerst) vrijwel alles live wat erg goed gemaakt is, veel live beelden en commentaar waardoor het mooi te volgen is.

kan op WRC niet vinden hoe je na die maand er weer makkelijk vanaf komt. Voor je het weet zit je 12 maanden vast aan een abbo.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
nachtnet schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:54:
[...]

kan op WRC niet vinden hoe je na die maand er weer makkelijk vanaf komt. Voor je het weet zit je 12 maanden vast aan een abbo.
Op plus.wrc.com kan je je eigen profiel vinden (als je een account hebt), daar staat onderaan welk abbo je hebt en kan je hem met 1 klik opzeggen. Weet zelf namelijk ook nog niet of ik hem voor een jaar ga houden maar heb nu in elk geval een paar gratis rally's om te volgen.

• UTwizard
Homeland schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:43:

Yup, WRC liefhebber hier. Gisteren heb ik weer een jaarabbo afgesloten dus ik ga van zowel de Daytona 24 als WRC Monte Carlo wel wat proberen mee te krijgen dit weekend.
nachtnet schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:54:
[...]

Als je rechtsboven je username aanklikt en in het volgende venster naar beneden scrollt, zie je je Subscriptions staan en wanneer de volgende "Billing date" is. In datzelfe venster kun je je abbo ook annuleren.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Wat foto's van de donderdag op het circuit. Het is een geweldige race voor fans. Je hebt veel toegang.
Heb ook al met Renger vd Zande en Nick Catsburg gesproken. Nick heeft mij geholpen met mijn afstuderen en sindsdien maken we regelmatig een praatje.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YCWcWyf.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MitXMyL.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FhbfTXh.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xmDiEjJ.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Niellie41 op 26-01-2018 13:44 ]

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 15:41

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Netjes! Over 7 weken post ik vanaf Sebring. ;)

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

• Cranzai
Niellie41 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:39:
Wat foto's van de donderdag op het circuit. Het is een geweldige race voor fans. Je hebt veel toegang.
Heb ook al met Renger vd Zande en Nick Catsburg gesproken. Nick heeft mij geholpen met mijn afstuderen en sindsdien maken we regelmatig een praatje.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat tof!
Mag ik vragen wat je gestuurd hebt?

• ge-flopt
Iemand hier die trouwens Joradn Taylors Facebook pagina volgt. Wil je lachen, moet je dat zeker doen! :D

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

De Continental Series begint vanavond al aan hun seizoen met een race van 4 uur, van 19h00 tot 23h00 voor ons Europeanen.

Livestream op de IMSA site

https://imsatv.imsa.com/ of voor mediaplayers: https://imsamulti-i.akama.../multimedia01/master.m3u8

• ge-flopt
Als ik zo naar Daytona kijk, zie ik ook weer dingen die in main race klasses niet zo snel gebeuren:
- Wagen rijd niet meer? Ok op een platte wagen en hij wordt bij het team neer gezet: Kijk maar of je hem kan repareren en rij weer mee.
- Sta je net na de pits stil (elke plek op het circuit)? zie punt 1. We rijden wel ergens door een hek heen en we zien je misschien wel terug, succes ermee.
- Ook het gebruik van circuits die gewoon nostalgie zijn.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Punt 1 gebeurt wel bij de 24H Series. Volgens mij is het zo dat je niet verder dan x aantal met van de auto verwijderd mag zijn. Zolang dat het geval is, mag je nog mee doen.
Cranzai schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:24:
[...]

Wat tof!
Mag ik vragen wat je gestuurd hebt?
Ik snap de vraag niet helemaal zoals die er staat. Als je vraagt wat ik gestudeerd heb, dan is dat ICT & Media Design. Ik mijn afstudeer stage bij InMotion gedaan (studenten team van TU/e) op het gebied van human interface.

• Cranzai
Niellie41 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:38:
Punt 1 gebeurt wel bij de 24H Series. Volgens mij is het zo dat je niet verder dan x aantal met van de auto verwijderd mag zijn. Zolang dat het geval is, mag je nog mee doen.

[...]

Ik snap de vraag niet helemaal zoals die er staat. Als je vraagt wat ik gestudeerd heb, dan is dat ICT & Media Design. Ik mijn afstudeer stage bij InMotion gedaan (studenten team van TU/e) op het gebied van human interface.
Oh haha sorry, domme typefout. Had toen al een lange dag achter de rug.

Bedankt voor je antwoord iig, klinkt erg leuk wat je gestudeerd hebt! (maar denk toch dat ik bij scheikunde blijf) Toch wel fascinerend hoe de racerij alle nieuwe technieken aansleept en nu dus ook uitgebreide ICT.

[ Voor 6% gewijzigd door Cranzai op 27-01-2018 06:10 ]

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Niellie41 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:39:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Geweldig Niel, is dit je eerste keer in Daytona?

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Fuelke schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:54:
[...]

Geweldig Niel, is dit je eerste keer in Daytona?
Ja, de eerste keer.

• asing
  • Laatst online: 19:45

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• Sleepie
  • Laatst online: 29-11 14:07
IMSA stream doet weer eens niks??
Heb nu wel beeld in de IMSA App, maar dat is op 240p kwaliteit ofzo :(

Wat gaat daar toch mis? Tot halverwege vorig jaar werkte het perfect via imsa.tv met perfecte kwaliteit.

[ Voor 73% gewijzigd door Sleepie op 27-01-2018 20:41 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:56
Sleepie schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 20:35:
Hier alles ok, op de matige kwaliteit na dan ;)

• Sleepie
Hoyden schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 20:42:
Hier alles ok, op de matige kwaliteit na dan ;)
Via de imsa website? Of via de app?
De app doet het bij mij, de website niet.

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-11 19:00
Sleepie schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 20:35:
Heb nu wel beeld in de IMSA App, maar dat is op 240p kwaliteit ofzo :(

Wat gaat daar toch mis? Tot halverwege vorig jaar werkte het perfect via imsa.tv met perfecte kwaliteit.
Yep hier ook niks, krijg gewoon die standaard pagina met "a lap around Daytona". Jammer.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:56
Sleepie schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 20:43:
[...]

Via de imsa website? Of via de app?
De app doet het bij mij, de website niet.
Op iPad via https://imsatv.imsa.com

Live internationaly. Ook de onboards werken.
Kwaliteit is wel vrij bagger (kijk dit normaal nooit dus heb geen referentie)

[ Voor 12% gewijzigd door Hoyden op 27-01-2018 20:46 ]

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Hoyden schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 20:45:
[...]

Deze zou moeten werken voor Media Players:

https://imsaintl-i.akamai...sa_intl_01/master_07.m3u8

• Sleepie
Hoyden schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 20:45:
Bij mij op mn Android tablet werkt het via de IMSA app (zeer matige kwaliteit, tekst is niet eens leesbaar).
Op de PC is het niks.....

Ergens gaat daar toch echt iets fout bij de IMSA. Vorig jaar heb ik 20 van de 24 uur zitten kijken in perfecte kwaliteit op de IMSA website (met geweldig Radio LeMans commentaar).
Erg jammer dit :(

IMSA
@IMSA
Replying to @IMSA
If the stream is not working, please clear cache via CTRL + SHIFT + DELETE or reopen your browser.

Niet dat dat helpt overigens :)

Dan maar via Ziggo online op Eurosport kijken met het geluid uit en radio lemans aan

[ Voor 19% gewijzigd door Sleepie op 27-01-2018 20:56 ]

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

@Sleepie en die link van mij?

Pagina: 1 ... 52 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.