Ik heb er nu ook een stuk of 4 volledig gekeken en ik moet zeggen dat de circuits op sommige plekken inderdaad te smal zijn. Maar hé, hoe meer grote merken er mee gaan doen. Hoe populaider het zou kunnen worden. Wat weer leidt tot meer geld. Wat er weer voor kan zorgen dat de circuits groter of grootser kunnen worden. Het is een ‘jonge’ sport. Geef het de tijd om volwassen te worden.TheBrut3 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:10:
Niet gek dat Nissan er als eerste Japanse merk bij komt. Die krijgen mogelijk heel wat techniek (of een goede basis) van Renault en eventueel kunnen ze samen dingen ontwikkelen. Toyota en Honda had ook gekund, beide waren de eerste merken met echte hybrides op de consumentenmarkt (Prius in 1997 en Insight in 1999).
Spannend vond ik de F-E races (die ik heb gezien) over het algemeen wat minder. Het is vrij kunstmatig (fanboost) en de stratencircuits zijn over het algemeen te smal voor echte inhaalacties. De meeste inhaalacties dit ik heb gezien was gewoon omdat de wagen een pak beter was of omdat er het betere duw- en ramwerk werd toegepast. Maar dat is mijn ervaring op basis van een race of 8 door de verschillende seizoenen heen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie