Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Algemeen race topic Deel 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 120 Laatste
Acties:
  • 368.976 views

Onderwerpen

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-11 14:07
Doet ook niks.
Lijkt wel alsof de site daar denkt dat ik in de US zit ofzo :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:56

• Sleepie
Waar spelen jullie die mee af?

Heeeeyyyyy in Edge doet hij het wel :D
Dat ziet er een stuk beter uit :P

[ Voor 19% gewijzigd door Sleepie op 27-01-2018 21:03 ]

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23

Fuelke

Forza Ferrari

Sleepie schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 21:01:
[...]

Hier met https://mpc-hc.org/ , in VLC werkt die niet.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Sleepie
Dat is mijn default player, maar die deed het niet.
Toen ik het in Edge probeerde werkte het opeens wel :D
* Sleepie is weer blij _/-\o_

• Hoyden
Sleepie schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 21:01:
[...]

Heeeeyyyyy in Edge doet hij het wel :D
Dat ziet er een stuk beter uit :P
Gewoon in de browser in Safari op iOS.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Doet het via de browser prima op Android Oreo en Windows 10 Mobile d:)b

Testing, one, two ...

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

BTW, deze live timing heeft ook een tracker waarmee je alle wagens op het circuit kan volgen.

http://livetiming.alkamelsystems.com/imsa/

• Erw
  • Laatst online: 19-11 22:33

Erw

Hoe stream ik dit van Mn iPhone naar een Chromecast?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Geen idee @Erw

Misschien iemand anders een idee?

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-11 17:12
Fuelke schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 21:30:
BTW, deze live timing heeft ook een tracker waarmee je alle wagens op het circuit kan volgen.

http://livetiming.alkamelsystems.com/imsa/
En bij F1 kun je hier voor betalen. Wat dat betreft doen die amerikanen dit way beter!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:09
Nachtbeelden uit Daytona blijven mooi.

Nog 11:16 te gaan

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
UltraSub schreef op zondag 28 januari 2018 @ 00:18:
[...]

En bij F1 kun je hier voor betalen. Wat dat betreft doen die amerikanen dit way beter!
Wie weet komt at vrij gezien het nu in handen is van Amerikanen. Maar las ook al dat hun idee voor een hele grote merk tent niet in goede smaak valt bij verschillende F1 teams. In de Indycar was dat idee ook zo weer van de baan.

Leuke race tot nu toe, heb gisteren het eerste uur zitten kijken en vanmorgen nog een tijd.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wat is dat absurd lelijke geluid dat de Ford GT (bv nr66) heeft als hij remt ?

Klinkt als een wekker.

Zou dat niet 24 uur lang kunnen verdragen eerlijk gezegd.

[ Voor 22% gewijzigd door enchion op 28-01-2018 11:01 ]

How do you save a random generator ?

• lordfragger
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-11 13:01
enchion schreef op zondag 28 januari 2018 @ 11:00:
Wat is dat absurd lelijke geluid dat de Ford GT (bv nr66) heeft als hij remt ?
Als ik me niet vergis is dat het anti-lag systeem voor de turbo.

Edit: Of toch niet, volgens de live stream is het een compressor (terwijl ze een paar uur geleden zeker waren dat het de anti lag was).

[ Voor 21% gewijzigd door lordfragger op 28-01-2018 12:06 ]

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DUojomRW0AAaOdk.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DUojomSWsAAOtGJ.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DUojomTW4AAdcl2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DUojomRXcAINToC.jpg
Via @suttonimages

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DUlTu6gWkAAdcFF.jpg Via @AFP3626

[ Voor 15% gewijzigd door nachtnet op 28-01-2018 15:16 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:08
De M8 ziet er zo lekker uit! 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nloP919.png

/edit: Waarom doet een Cadillac P1 wagen eigenlijk nooit met Le Mans mee? Wijken die qua specs af met de 'normale' LMP wagens?

[ Voor 43% gewijzigd door Rivanov op 28-01-2018 16:24 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-11 09:50
Rivanov schreef op zondag 28 januari 2018 @ 16:14:
De M8 ziet er zo lekker uit! 8)

[afbeelding]

/edit: Waarom doet een Cadillac P1 wagen eigenlijk nooit met Le Mans mee? Wijken die qua specs af met de 'normale' LMP wagens?
De Cadillacs rijden in de zogenaamde DPI klasse, die wagens wijken iets af van de "global spec" LMP2 en mogen dus simpelweg niet in de WEC meerijden.

• Rivanov
UTwizard schreef op zondag 28 januari 2018 @ 16:36:
[...]

De Cadillacs rijden in de zogenaamde DPI klasse, die wagens wijken iets af van de "global spec" LMP2 en mogen dus simpelweg niet in de WEC meerijden.
Duidelijk! :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-11 07:21
Spannend zo laatste half uur met Bleekemolen die aan het hengelen is!

• Hoyden
Yihaaa schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:14:
Spannend zo laatste half uur met Bleekemolen die aan het hengelen is!
Helaas. Die laatste late pitstop nekte hem.

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 13:57
Hoorde ik dat gisteren nu goed? Moest de nmmer 5 op een gegeven ogenblik zijn motor tijdens het rijden uitzetten, voet op het gas houden en in de rem zone de wagen weer starten, om zo de motor af te kunnen koelen?

Ik moet zeggen dat ik verder een mooie race heb gekeken. Mooi dat in 2 klasses het aantal rondes aan pulp gereden is. Mooi dat Lamborghini een grote race eindelijk heeft gewonnen. Het enige wat ik wel jammer vond aan de registratie van de race is dat er veel focus lag op degene die voorop reden, maar waar niets gebeurde.

De hoeveelheid kapotte banden zou trouwens komen omdat de teams niet de aangegeven druk ed op de bankden heeft gezet:
http://autoweek.com/artic...acebook&utm_medium=social

[ Voor 21% gewijzigd door ge-flopt op 29-01-2018 10:48 ]

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DUtcXF5XcAE2hPY.jpg:large
Can AM

• Tleilaxu
  • Niet online
Op de gen2 formula e ziet de halo er nog niet zo heel gek uit:
Afbeeldingslocatie: https://d3iyn1f5w83nva.cloudfront.net/media/307390/gen-2-formula-e_sydney.jpg

Alhoewel...
Afbeeldingslocatie: https://d3iyn1f5w83nva.cloudfront.net/media/307392/gen-2-formula-e_rome.jpg
Afbeeldingslocatie: https://d3iyn1f5w83nva.cloudfront.net/media/307391/gen-2-formula-e_hong-kong.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Tleilaxu op 30-01-2018 13:11 ]

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:52
Dat is iets voor dit topic :P

Maar inderdaad. Ziet er niet heel verkeerd uit. Maar vond die FE wagens sowieso al wel tof

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-11 06:48

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Wat een ontzettende gave ervaring was Daytona! Zo ontzettend toegankelijk voor het publiek. Ik snap echt niet waarom men honderden euro's uitgeven aan één stoeltje op een tribune voor F1. Alleen omdat het "F1" is? Je krijgt zo veel meer voor je geld bij andere series. Zeker bij sports car racing.

Voor $100 had ik 4 dagen toegang tot de tribune (en die is gigantisch!), infield en de garages. En voor de prijs van een Gold ticket voor F1 heb ik een vlucht naar Orlando + ticket voor de race. Vooral in de garages is het heel leuk, want er is veel te zien omdat de pits en de garage los van elkaar zijn. Je ziet de crew heen en weer lopen (of rennen). Bijna iedereen is wel aanspreekbaar. Behalve Alonso. :P Niet omdat hij niet wilde, maar omdat er constants een menigte om hem heen was. :D

Daytona is zeker een aanrader! Je kan heel veel van de baan zien, ongeacht waar je bent. De faciliteiten zijn zeer goed. Daar kunnen ze in Europa nog wat van leren. Zeker Spa. Ik ben blij dat ik ben geweest. Nu er een kleine op komst is (ETA rond Le Mans weekend), zal het wel even duren totdat ik weer zo'n grote trip kan maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 30-01-2018 19:15 ]

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:30

Oef je kan in ieder geval niet meer zeggen dat Formula E-raceauto's er lelijk uit zien! :9~

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:54
Best wel HotWheels'esque deze nieuwe FE's. Opzich ziet het er wel aardig uit. Maar, het eerste waar ik aan denk, al dat plastic kan kapot gaan en kan de wedstrijdleiding een reden geven om een auto naar binnen te halen. Zo te zien kunnen ze ook niet meer 'wiel in wiel' rijden zoals dat bij klassieke openwheelers wel een ding is, al was dat wellicht bij de vorige versie ook niet echt mogelijk. Sowieso mooi om de vooruitgang te zien ondanks dat ik het maar sporadisch kijk eigenlijk ^^

Mijn YouTube

• nachtnet
Doet mij denken aan TRON. Mis alleen de verlichting in de velgen.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Ik vind het meer Indycar 2.0 met die covers over de wielen.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

Niellie41 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:42:
Wat een ontzettende gave ervaring was Daytona! Zo ontzettend toegankelijk voor het publiek. Ik snap echt niet waarom men honderden euro's uitgeven aan één stoeltje op een tribune voor F1. Alleen omdat het "F1" is? Je krijgt zo veel meer voor je geld bij andere series. Zeker bij sports car racing.
Dat is absoluut waar. We (een vriend en ik) gaan doorgaans eens per jaar naar de F1, gewoon voor de beleving + city trip, maar bij de WEC krijg je zoveel meer waar voor je geld.

Ik heb overigens maar de knoop doorgehakt om dit jaar voor het eerst naar Le Mans te gaan. Qua WEC kwamen we doorgaans niet verder dan Spa (aversie tegen kamperen) maar ja, je gaat niet voor een dagje naar Le Mans rijden... Dus woensdag heen, maandag terug en gelukkig is een oud collega van me Marshall en kan ik mooi bij hun post op de camping staan. Hoef ik dus niet op een verschrikkelijk drukke en luidruchtige camping waar half Engeland staat. Ik ben benieuwd!

* TommyGun weigert doorgaans alles dat minder dan 4 sterren heeft (hotels) dus het blijft een uitdaging :P

[ Voor 6% gewijzigd door TommyGun op 31-01-2018 11:46 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:10

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Le Mans, krijg je geen spijt van.

Ik ben zelf ook geen kampeerder, doe het alleen in Le Mans. Maar juist in Le Mans dragen die campings en hun gasten enorm bij aan de sfeer vind ik. Ik zou dat niet gelijk willen missen.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 15:41

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

TommyGun schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:44:
[...]

Dat is absoluut waar. We (een vriend en ik) gaan doorgaans eens per jaar naar de F1, gewoon voor de beleving + city trip, maar bij de WEC krijg je zoveel meer waar voor je geld.

Ik heb overigens maar de knoop doorgehakt om dit jaar voor het eerst naar Le Mans te gaan. Qua WEC kwamen we doorgaans niet verder dan Spa (aversie tegen kamperen) maar ja, je gaat niet voor een dagje naar Le Mans rijden... Dus woensdag heen, maandag terug en gelukkig is een oud collega van me Marshall en kan ik mooi bij hun post op de camping staan. Hoef ik dus niet op een verschrikkelijk drukke en luidruchtige camping waar half Engeland staat. Ik ben benieuwd!

* TommyGun weigert doorgaans alles dat minder dan 4 sterren heeft (hotels) dus het blijft een uitdaging :P
Best gezellig hoor die Engelsen, wij zetten al een aantal jaren een kampement op met een stel. Dit jaar voor de 14e keer. Idem met Spa, het kamperen tussen de bomen geeft voor ons juist de charme.

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:07
Nu ben ik ook zo'n luxe paardje. Kamperen is prima, maar dan wel met minimaal een caravan en goede faciliteiten (douche/toilet).

Voor een paar dagen Le Mans wil ik een tentje nog wel een keer overwegen, maar ik vind het wel fijn als ik daar fatsoenlijk kan douchen en naar de WC kan. Hoe is dat daar over het algemeen geregeld?

Of is een goedkoop hotel/B&B in de omgeving ook een mogelijkheid? Vind het prima om 's ochtends nog even een uurtje te moeten rijden als ik daarmee even buiten Le Mans goed kan overnachten.

24H Le Mans is wel iets wat je als autoliefhebber eens bijgewoond moet hebben natuurlijk :)

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
In 2013 naar Le Mans geweest, toen met een busreis, vertrek vrijdagnacht, aankomst zaterdag vroeg in de middag, overnachten kon alleen in de bus en na de race weer terugrijden.

Compleet gesloopt maar wat een ervaring, fantastisch om er te zijn en de race mee te maken. Ticket voor een tribune met zicht op de finish wat bij zowel start als finish erg mooi was en bij iets slechter weer ook een mooie plek om te schuilen was.

Ga zeker ook in het reuzenrad, geeft een heel mooi uitzicht over een deel van het circuit.

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 15:41

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

B-Real schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:45:
Nu ben ik ook zo'n luxe paardje. Kamperen is prima, maar dan wel met minimaal een caravan en goede faciliteiten (douche/toilet).

Voor een paar dagen Le Mans wil ik een tentje nog wel een keer overwegen, maar ik vind het wel fijn als ik daar fatsoenlijk kan douchen en naar de WC kan. Hoe is dat daar over het algemeen geregeld?

Of is een goedkoop hotel/B&B in de omgeving ook een mogelijkheid? Vind het prima om 's ochtends nog even een uurtje te moeten rijden als ik daarmee even buiten Le Mans goed kan overnachten.

24H Le Mans is wel iets wat je als autoliefhebber eens bijgewoond moet hebben natuurlijk :)
De laatste jaren is dat enorm verbeterd. Wordt regelmatig schoon gemaakt, ook nog op zondag. Probeer alleen niet op zaterdagmorgen een douche te nemen, dan staat de halve camping er in de rij. :+ En je mag gewoon met een caravan aan komen zetten he, doen er genoeg. Campers gaan ook prima, groep waarmee ik sta zijn 2 campers bij. Alleen even oppassen met de uitgezette plaatsen op de meeste campings dat je hok er ook op past.

Qua hotel/B&B: dat 'uurtje rijden' kan je vergeten, het is 1 grote file op zaterdag. Als je al in Le Mans zelf wat hebt kunnen vinden (zit waarschijnlijk al volgeboekt voor 2019) kan je het beste de tram nemen vanuit de stad.

[ Voor 8% gewijzigd door LangTall op 01-02-2018 08:12 ]

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

LangTall schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:02:
[...]

Best gezellig hoor die Engelsen, wij zetten al een aantal jaren een kampement op met een stel. Dit jaar voor de 14e keer. Idem met Spa, het kamperen tussen de bomen geeft voor ons juist de charme.
Mja, ik ben blij dat ik bij de Marshalls mag verblijven, anders had ik het waarschijnlijk niet gedaan (of iets buiten het circuit gekozen).

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:18
Balance schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:38:
Oef je kan in ieder geval niet meer zeggen dat Formula E-raceauto's er lelijk uit zien! :9~
Dat is gelukkig een mening ;w
En dan is de grote vraag: Zijn ze eindelijk ook snel? Of blijft een kart sneller?

• Jasphur
TheBrut3 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:02:
[...]

Dat is gelukkig een mening ;w
En dan is de grote vraag: Zijn ze eindelijk ook snel? Of blijft een kart sneller?
Wat zou dat uitmaken, dat een kart sneller is?
Gewoon een vraag uit interesse. In mijn ogen zijn die twee niet te vergelijken en ieder een sport/klasse op zich.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dit weekend is de 12H van Bathurst. Dat blijft toch wel een van de gaafste circuits, vooral wanneer de zon ondergaatopkomt over mt. panorama.
Niet alleen de 12H race, maar ook het voorprogramma was vorig jaar erg leuk om te zien. Ze beginnen vrijdag met practice etc, maar dat is bij ons dus vanavond vanaf 9 uur (verschil is 10 uur volgens mij)
http://www.bathurst12hour.com.au/the-event/schedule/

Wel jammer dat de leukste races bij ons zo'n beetje midden in de nacht vallen.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• kevz
Australische/Aziatische races zijn altijd moeilijk te volgen, zo ook de V8 SuperCars wat meestal rond 04.00u start ofzo. Amerikaanse races zijn overigens in princiepen goed te doen, dat kan je vaak 's avond's volgen.

Ik ga wel ff proberen te kijken in ieder geval, Bathurst met multiklasse blijft spannend.

Mijn YouTube

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:07
Ah en gewoon een live stream via de officiële site, dat gaan we dus fijn aan zetten dit weekend :)

http://www.bathurst12hour.../international-streaming/

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

u_nix_we_all schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:53:
Dit weekend is de 12H van Bathurst. Dat blijft toch wel een van de gaafste circuits, vooral wanneer de zon ondergaat over mt. panorama.
Bedoel je niet als de zon opgaat? Want de race start in het donker (pas na 10m in de race komt het ochtendgloren)

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@Fuelke , ja dat bedoelde ik :)

De support race is live en de stream is up. Leuk gevarieerd veld in die combined sedan klasse.

BTW, de stream is ook via het youtube kanaal van Nsmo TV te zien native chromecast ftw

[ Voor 26% gewijzigd door u_nix_we_all op 02-02-2018 22:19 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Rivanov
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nwLVSX1p_nM]

Embedded werkt niet meer?!

[ Voor 52% gewijzigd door Rivanov op 03-02-2018 19:58 ]

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Raceday @ Bathurst
Misschien een instelling aan YT zijde?

[ Voor 58% gewijzigd door Fuelke op 03-02-2018 19:48 ]

• Rivanov
Eigenlijk wel jammer dat het al relatief snel 'licht' wordt tijdens de race. Kunnen ze niet paar uur eerder beginnen zodat het langer donker is? :+

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Hulde aan de organisaties die hun races op YouTube aanbieden! Dan kan je in ieder geval vanaf the Apple TV streamen en kan je de telefoon/laptop voor andere dingen gebruiken.

Het kanaal GTWorld streamt de race ook, omdat de race nu onderdeel van Intercontinental GT Challenge is. Die serie wordt beheerd door de SRO. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Niellie41 op 03-02-2018 20:13 ]

• Rivanov
Niellie41 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 20:02:
Hulde aan de organisaties die hun races op YouTube aanbieden! Dan kan je in ieder geval vanaf the Apple TV streamen en kan je de telefoon/laptop voor andere dingen gebruiken.
Ja, erg cool dat Nismo TV streamed via YouTube, terwijl ze zelf niet meedoen.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Rivanov schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 20:07:
[...]

Ja, erg cool dat Nismo TV streamed via YouTube, terwijl ze zelf niet meedoen.
Dat had ik mij nog niet gerealiseerd. Dat is inderdaad gaaf. GTWorld (het kanaal van de SRO) zendt de race ook uit.

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Op Eurosport 1 nu de FE race

• Rivanov
Chaz Mostert gaat lekker met de M6. Haase kan 'm niet bijhouden in de R8.

• TheBrut3
Mount Panorama blijft toch één van de mooiste circuits! Geweldig hoogteverschil, leuke bochten en wat zéér snelle rechte stukken.

• ge-flopt
Bloody hell, wat is die Viper snel op het rechte stuk.
Merk wel dat er allemaal wat vreemde dingen gebeuren. Een auto die een wiel kwijt raakt, waardoor heb ik nog niet echt door. Iemand die tegen de medical car aanrijd.

Die BMW M6 lijkt wel een bakbeest als je hem vergelijkt met de rest.

[ Voor 14% gewijzigd door ge-flopt op 04-02-2018 01:48 ]

• kevz
Ik vraag me ook af of die BMW M6 de boel heb zitten flessen voor de BoP, sinds de start van de race rijd dat ding gewoon bij iedereen weg... Dat kan niet alleen maar een verschil tussen pro/am coureurs zijn lijkt mij. Misschien moet dat ding wel vaker pitten en hebben ze het zo gebalanceerd, maar het ziet er zo apart uit.

Mijn YouTube

• TheBrut3
Wat een huge ongeluk 20 minuten voor het einde. Had zomaar een recept kunnen zijn voor een horrorcrash.
Maar de één zijn dood is de ander zijn brood, die crash was de redding voor Frijns. :)F :)B
Edit: En natuurlijk ook netjes van Bleekemolen. :)F

[ Voor 13% gewijzigd door TheBrut3 op 04-02-2018 10:07 ]

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:44

vhal

ಠ_ಠ

man man man...wordt daar niet met geel gevlagd of zo? Die Mercedes ging daar vol in om het moment dat die andere auto al even stil stond... :/

Strava

• Jasphur
Was een vermakelijke race wel met die saftey car in het begin. Mooi om te zien hoe gestressed ze raken hoe langer ze achter de SC blijven. Heb helaas het einde niet kunnen zien, vanwege een feestje.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:45
Jasphur schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:43:
[...]

Was een vermakelijke race wel met die saftey car in het begin. Mooi om te zien hoe gestressed ze raken hoe langer ze achter de SC blijven. Heb helaas het einde niet kunnen zien, vanwege een feestje.
Vond het vooral veel meerwaarde hebben dat er geen minimum pitstop tijd was zoals bij voorgaande races. Dat zorgde direct voor meer verschillen in het veld.

Alhoewel ik erg graag Formule E kijk sinds vorig seizoen, ben ik tot nu toe nog wat teleurgesteld. Aangezien de hoeveelheid races is afgenomen en er tot nog toe maar één dubbel header is geweest, lijkt het toch wat minder spannend dan vorige seizoenen. De meeste jongens lijken wat minder kans te maken en ik hoop daarmee niet dat de niveauverschillen van de Formule 1 straks in de Formule E ook terugkomen.

• Jasphur
Dat ik dit soort filmpjes op Dumpter moet terug vinden :P

Glijertje op de Bathurst 12 uur

http://www.dumpert.nl/med...54/oh_ik_ga_glijden_.html

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

• Jasphur
Dat ik gewoon de ROC heb gemist. Slecht van mij. Hier de wiki.

En hier de hoge punten: Gefeliciteerd DC

• TheBrut3
Van Buren deed het netjes.
YouTube: Sim racer Van Buren shines at ROC Riyadh

Finale van de Nations Cup was ook erg spannend.

[ Voor 18% gewijzigd door TheBrut3 op 07-02-2018 14:06 ]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Het ziet er in ieder geval wat smakelijker uit zo, maar zal het ook heel blijven als er een Engelse dubbeldekker op wordt geplaatst? ;)

Extra mannetje erbij tijdens pitstop om het scherm schoon te maken/folie te verwijderen?

[ Voor 28% gewijzigd door hardware-lover op 09-02-2018 20:25 ]

Testing, one, two ...

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Niet alleen de superklasse is voor 2018 van extra gewicht voorzien, ook de Formule 2 moet eraan geloven mocht niet iedereen dit al weten. Hieronder de bolide waarin, o.a. de Vries, zijn seizoen zal (of is het mag?) beleven.

Really Finger Lickin' Good .....?

Testing, one, two ...

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:51
Foto van het nieuwe F2-chassis op de baan:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DWBb5FHXUAYUx8G.jpg

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Jasphur
hardware-lover schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:03:
Het ziet er in ieder geval wat smakelijker uit zo, maar zal het ook heel blijven als er een Engelse dubbeldekker op wordt geplaatst? ;)

[video]

Extra mannetje erbij tijdens pitstop om het scherm schoon te maken/folie te verwijderen?
[video]
Mooi om te zien dat er echt nul vervorming in het 'glas' zit. Het is dat je aan de bovenkant een randje ziet anders had je het ding niet eens gezien.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Lasmibalsingh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:08:
Foto van het nieuwe F2-chassis op de baan:

[afbeelding]
Bijzonder dat ze de aansluiting vooraan de halo niet netjes hebben weggewerkt, lijkt er nu wel heel erg opgeschroeft te zijn.

• Jasphur
Sneeuw in Barcelona. Dus dan maar een rondje Brands met veel meer sneeuw!

https://twitter.com/wbuxt...status/968746233429921794

• Jasphur
Ziet er niet heel verkeerd uit hoor.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DXlk_D5XUAAgg0z?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DXl0kvpW4AEw7Y6?format=jpg&name=large

[ Voor 26% gewijzigd door Jasphur op 06-03-2018 09:15 ]

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-11 16:14
Misschien moet ik er nog ff aan wennen.
Maar vooralsnog heeft dit voor mij een iets te hoog hotwheels gehalte.

• alexbl69
  • Laatst online: 23:14
Smaken verschillen (gelukkig :) ). Vind deze wagens echt spuuglelijk.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:10

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik krijg er een beetje een Indycar gevoel bij. Zonder Halo was dat nog sterker geweest denk ik.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Van Kalmthout wint zijn eerste race in de Mazda Pro series, vanaf positie 6. Race is te zien via YouTube: Pro Mazda Championship from Grand Prix of St. Petersburg 10.3.2018 ze hebben wel bespaard op camera mensen, of ze hebben allemaal pauze. Oh ja de regisseur was waarschijnlijk ook op vakantie en in de plaats daarvoor z'n neefje van 12 het maar laten doen.

• ge-flopt
Ik lees net dat Volkswagen stpt als motor leverancier voor de F3:
https://nl.motorsport.com...erancier-f3-2018-1014198/

Blijkbaar zijn het gebatchte Spiess motoren. Maar welke motoren blijven er dan over die vanuit een auto leverancier "gesponsored" worden? Mercedes en Nissan, al weet ik van de laatste niet of die nog leverancier zijn.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ge-flopt schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:39:
Ik lees net dat Volkswagen stpt als motor leverancier voor de F3:
https://nl.motorsport.com...erancier-f3-2018-1014198/

Blijkbaar zijn het gebatchte Spiess motoren. Maar welke motoren blijven er dan over die vanuit een auto leverancier "gesponsored" worden? Mercedes en Nissan, al weet ik van de laatste niet of die nog leverancier zijn.
Gezien de nieuwe opzet (vervanger van GP3 en Formule 3 Euro), vanaf 2019, zou het mij niet verbazen indien het all-in voor Mercedes gaat worden.

Volkswagen has ruled out supplying engines for the new FIA Formula 3 category, which replaces GP3 on the Formula 1 support bill for 2019 and supersedes the F3 European Championship.

Testing, one, two ...

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:23

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Spannennddd!!!! :9

.. enne, voor wie het gemist heeft

oOo

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Live stream van de presentatie van Racing Team Nederland.
https://www.facebook.com/...d/videos/603609173306300/

Edit: Nyck de Vries zal na Le Mans voor Racing Team Nederland rijden!

[ Voor 22% gewijzigd door Niellie41 op 15-03-2018 11:13 ]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Niellie41 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:39:
Live stream van de presentatie van Racing Team Nederland.
https://www.facebook.com/...d/videos/603609173306300/

Edit: Nyck de Vries zal na Le Mans voor Racing Team Nederland rijden!
Yep. Bij mijn jongste zoon op het werk was die presentatie (Wittern Veghel). Hij moest vandaag daarvoor ook wat vroeger beginnen maar had tegen mij niet gezegd waarom dat was. Met dat bericht kwam ie net thuis dus maar het interesseert hem zo weinig dat ie er niet eens een foto van heeft gemaakt :(

Dan maar even via een omweg..

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/29187025_603648983302319_574666942032379904_n.jpg?oh=2dcde23d2e285a4ac16968db48c7a1f7&oe=5B4BD14F

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/29257749_603649026635648_690732647885832192_n.jpg?oh=2ebdf89fa5123a6a8e81c1521b710670&oe=5B400F8E

Testing, one, two ...

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Nog tot 21h50 ongeveer: de Continental Series race vanop Sebring:

https://imsatv.imsa.com/

• Erw

Erw

Hoe laat begint de “Sebring12”

• Daniel_Elessar
Erw schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 08:14:
Hoe laat begint de “Sebring12”
De race begint wanneer de groene vlag valt/lichten uit gaan. Niet eerder dan, maar ook niet later dan dat. :+
10.40 al hun tijd :)

• Erw

Erw

Daniel_Elessar schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 09:34:
[...]

De race begint wanneer de groene vlag valt/lichten uit gaan. Niet eerder dan, maar ook niet later dan dat. :+
10.40 al hun tijd :)
Nederlandse tijd bedoel ik uiteraard 😁

• Daniel_Elessar
Erw schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 09:42:
[...]

Nederlandse tijd bedoel ik uiteraard 😁
Als ik het goed zie is het daar nu 7:43. Dus als ze om 10:40 beginnen is dat nog..een paar uur :+

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Officiële IMSA stream voor in een mediaplayer:

https://imsaintl.akamaize...ernational/master_07.m3u8

• Rivanov
nvm

[ Voor 95% gewijzigd door Rivanov op 17-03-2018 19:43 ]

• nachtnet
De Coronel broertjes zijn internationaal irritant..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Z1YLRy1Woxn8D2Rz4nhdS4fx/full.png

* nachtnet heeft inderdaad ook ~10 wekelijkse volg notificaties van de T.Coronel's

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-11 17:35
nachtnet schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 07:22:
De Coronel broertjes zijn internationaal irritant..

[afbeelding]

* nachtnet heeft inderdaad ook ~10 wekelijkse volg notificaties van de T.Coronel's
Dat zullen ze inmiddels niet zelf meer doen maar een social media team. :P

Ben zelf erg benieuwd wat Tom dit jaar gaat doen in zijn WTCR Honda. :)

• alexbl69
  • Laatst online: 23:14
nachtnet schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 07:22:
Ben zelf niet zo thuis in dit gebeuren, maar wat is het nut hiervan? Krijgen ze zo meer aandacht?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• nachtnet
Volgens mij hopen ze op 'terug-volgers' Meer volgers = meer bereik en meer reclame inkomsten..

• Daniel_Elessar
Willem30 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 07:37:
[...]

Dat zullen ze inmiddels niet zelf meer doen maar een social media team. :P

Ben zelf erg benieuwd wat Tom dit jaar gaat doen in zijn WTCR Honda. :)
Daar ben ik ook benieuwd naar. Maar het is zeker dat het met de competitie heel zwaar gaat worden voor hem. Het lijkt me weer super interessant om te volgen en dat het veel vuurwerk en zware gevechten gaat geven is wel zeker _/-\o_

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:47

steveman

Comfortabel ten onder

[YouTube: https://youtu.be/JVjYEAqUC-4]

Wat! Dit is episch zeg :D

Ah, in 2014 ook al opgemerkt: ge-flopt in "Algemeen race topic Deel 2"

[ Voor 43% gewijzigd door steveman op 24-03-2018 18:09 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• TheBrut3
Super toffe klasse ja, die Supertrucks. Hopelijk gaat Ziggo Racing ze voortaan ook uitzenden, past er wel tussen.

[ Voor 20% gewijzigd door TheBrut3 op 26-03-2018 19:54 ]

• TheBrut3
Ik lig nu de Nascar in Martinsville te kijken, maar moet eerlijk zeggen dat zo'n korte oval toch niet mijn favoriet is. Voor mijn gevoel vrij weinig mogelijkheden tot inhalen, dat ging bij de vorige race beter.

Edit: wel een mooie winnaar. Tijd om te slapen.

[ Voor 10% gewijzigd door TheBrut3 op 26-03-2018 23:28 ]

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Billy Monger* is weer terug in de racewagen; F3 om precies te zijn _/-\o_
https://www.motorsport.co...rive-oulton-park-1019494/

*Die jongen die zijn beide benen verloor na dat heftige F4 ongeluk

Wear Sunscreen!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Zijn eerste race in de F3 en gelijk een podium. Lekker bezig Billy!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EoPWhXxePzD9XiWDLiRGiFbU/full.png

Wear Sunscreen!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Humma Kavula schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:13:
Zijn eerste race in de F3 en gelijk een podium. Lekker bezig Billy!
[afbeelding]
Fijn voor die jongen. Britse F3 is dat toch, ietsje minder competitief, F3 Euroseries moet nog beginnen.

Testing, one, two ...

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:45
hardware-lover schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:25:
[...]

Fijn voor die jongen. Britse F3 is dat toch, ietsje minder competitief, F3 Euroseries moet nog beginnen.
Mja, zonder benen :|... Het is niet dat hij een Playstation gamepad kan vasthouden :9.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

alex3305 schreef op zondag 1 april 2018 @ 12:13:
[...]
Mja, zonder benen :|... Het is niet dat hij een Playstation gamepad kan vasthouden :9.
Zanardi speelt het ook uitstekend klaar zonder beide benen, wat dat betreft hoeft het niet altijd een belemmering te betekenen.

Nooit een Playstation in het bezit gehad maar toch vreemd dat je die gamepad niet met enkel je handen kunt bedienen, gat in de markt zou je denken? 😏

Testing, one, two ...

• ge-flopt
Even gekeken, en de post is van gisteren, dus niet 1 april. Maar denk dat ik eens op zoek moet naar een donor model:
http://www.endurance-info...rghini-super-trofeo-2018/
Pagina: 1 ... 53 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.