La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
[ Voor 38% gewijzigd door TheBrut3 op 02-04-2018 17:39 ]
Die gast met Turn 10 bierpul op 13 seconden, euh tja, das ikke.
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Testing, one, two ...
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Vet, gewoon op Youtube
[ Voor 37% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-04-2018 21:17 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Wet race!!! w0000t!!!Fuelke schreef op maandag 2 april 2018 @ 13:51:
Straks, om 16h25 kan je kijken naar race 2 van het openingsweekend van de British GT, live vanop Brands Hatch.
[video]
In Assetto Corsa ook op deze baan gereden .. een heel mooi circuit!! Smullen
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Even een spoiler zodat ik het niet verpest voor de mensen die nog niet gekeken hebben.
Race 1 start om 15h25.
De GT4 race start om 16h45
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Helemaal mee eens! Dat gevecht tussen Camara en Markelov in de laatste ronden was echt genieten.alex3305 schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 13:21:
Fantastische wedstrijd in de Formula 2 zeg! Als deze race iets zegt over de rest van het seizoen, kijk ik er al heel erg naar uit!
PSN: xMaurice93
Er is er in ieder geval minimaal ééntje die weer met beide voetjes op de grond staat na die eerste race 😏Maurice079 schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 14:05:
[...]
Helemaal mee eens! Dat gevecht tussen Camara en Markelov in de laatste ronden was echt genieten.
Testing, one, two ...
Kan wel een mooie inhaalrace worden maar Zolder is een lastige baan met niet zulke lange rechte stukken..
Spannend

nice, voor het eerst een vrouw op pole position én op de hoogste trede van het schavotFuelke schreef op maandag 2 april 2018 @ 13:51:
Straks, om 16h25 kan je kijken naar race 2 van het openingsweekend van de British GT, live vanop Brands Hatch.
[video]
deze ook maar eens kijken van de week .. ken de serie niet, maar ziet er wel goed uit!Bron: http://www.britishgt.com/...nd-malvern-take-gt4-poles
Flick Haigh becomes first woman to claim outright British GT pole while Keen cleans up in GT3 Pro as Pointon and Malvern take GT4 poles at Oulton Park
[ Voor 7% gewijzigd door Alfa Novanta op 09-04-2018 10:32 ]
Meer info hier: http://www.dailysportscar...-evo-spec-919-hybrid.html
[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 09-04-2018 21:18 ]
ROS gaat electrisch in de Berlijn Eprix.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
NIET-NORMAAAALNiellie41 schreef op maandag 9 april 2018 @ 21:17:
Porsche heeft het ronde record op Spa verbroken met een aangepaste LMP1 auto. Ze willen kijken wat ze kunnen zonder restricties.
[video]
wat een ding .. eventjes overal de trackrecords verbreken tijdens je afscheidstour!!
Ze gaan naar de Nordschleife !!!!!!!! .. als dat maar goed gaat!!
Met een bloedgang, en aan het geluid te horen, zonder te liften door Eau Rouge
Hoe vet zou het zijn als zo'n ding tussen de F1 auto's mee zou rijden!Niellie41 schreef op maandag 9 april 2018 @ 21:17:
Porsche heeft het ronde record op Spa verbroken met een aangepaste LMP1 auto. Ze willen kijken wat ze kunnen zonder restricties.
[video]
Zo levert bijvoorbeeld Manthey Racing (bekend van o.a. de VLN races) een onderstel set-up voor de Porsche 911 GT3 RS (de straatversie dus) die optimaal is voor de Ring. Deze set up is vele malen zachter en de auto staat zelfs iets hoger dan de fabrieksafstelling, maar is daarmee dus wel sneller op de Ring.
Als Porsche het wel voor elkaar krijgt dan gok ik dat ze wel eens onder de 6 min zouden kunnen duiken
Ze hebben ook met Formule 1 en Group C auto's op de Nordschleife gereden. Aangezien Porsche niet gebonden is aan regels, kunnen ze veel optimaliseren voor deze baan.B-Real schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:36:
Recordpoging op de Nordschleife moet ik eerst nog maar eens zien. Ik gok dat de auto te laag is om daar echt voluit te kunnen gaan, dat soort auto's zijn toch iets meer geschikt voor relatief vlakke reguliere circuits.
Zo levert bijvoorbeeld Manthey Racing (bekend van o.a. de VLN races) een onderstel set-up voor de Porsche 911 GT3 RS (de straatversie dus) die optimaal is voor de Ring. Deze set up is vele malen zachter en de auto staat zelfs iets hoger dan de fabrieksafstelling, maar is daarmee dus wel sneller op de Ring.
Als Porsche het wel voor elkaar krijgt dan gok ik dat ze wel eens onder de 6 min zouden kunnen duiken
Alles is mogelijk, maar ik denk dat ze het met alleen een andere afstelling van de record auto zoals ze die op Spa gebruikt hebben niet gaat lukken. Ik denk namelijk dat er veel meer voor nodig is, maar we gaan het zien. Zou wel een vette PR stunt van Porsche zijn natuurlijk
Hoe vet zou het zijn als ze niet onverwacht gestopt waren met WEC en Le Mans. Omdat ze ook zo nodig op de Formula-E bandwagon moesten springen. Dan nu een beetje goedkope PR proberen te scoren met de 919 komt op mij nogal hypocriet over.Smultie schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:29:
[...]
Hoe vet zou het zijn als zo'n ding tussen de F1 auto's mee zou rijden!
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Wat is er hypocriet aan? Menig auto/race liefhebber wil dit graag zien, wat is nu de echte snelheid van zo'n auto als je de restricties er vanaf haalt. Het zou gaaf zijn als bijvoorbeeld Mercedes een F1 auto pakt, daar ook wat aanpassingen aan doet en dan laat zien hoe snel zo'n auto kan zijn.u_nix_we_all schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 13:48:
[...]
Hoe vet zou het zijn als ze niet onverwacht gestopt waren met WEC en Le Mans. Omdat ze ook zo nodig op de Formula-E bandwagon moesten springen. Dan nu een beetje goedkope PR proberen te scoren met de 919 komt op mij nogal hypocriet over.
Houdt RBR in de gaten. Ik vind het wel wat voor hen om hier een leuk marketing dingetje van te maken.Homeland schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:00:
[...]
Wat is er hypocriet aan? Menig auto/race liefhebber wil dit graag zien, wat is nu de echte snelheid van zo'n auto als je de restricties er vanaf haalt. Het zou gaaf zijn als bijvoorbeeld Mercedes een F1 auto pakt, daar ook wat aanpassingen aan doet en dan laat zien hoe snel zo'n auto kan zijn.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
De plek om te bewijzen hoe goed de 919 is, is in competitie in WEC en op Le Mans. Daar trekken ze zich terug, omdat de toekomst bij Formule-E zou liggen. Het had de doodsteek voor de LMP1 klasse kunnen zijn (gelukkig gaan ze die klasse meer open maken voor niet-fabrikanten) maar dit jaar zal het allemaal niet heel spannend meer zijn.Homeland schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:00:
[...]
Wat is er hypocriet aan? Menig auto/race liefhebber wil dit graag zien, wat is nu de echte snelheid van zo'n auto als je de restricties er vanaf haalt. Het zou gaaf zijn als bijvoorbeeld Mercedes een F1 auto pakt, daar ook wat aanpassingen aan doet en dan laat zien hoe snel zo'n auto kan zijn.
Als ze zo inzetten op Formula-E , zero emission enz, waarom dan nog met een 919 de ring gaan vervuilen*, en niet bijv. proberen een record voor electro-auto's te zetten ?
*begrijp me niet verkeerd, vervuiling van deze soort juich ik (over het algemeen) zeer toe
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
ik snap dat besluit ook niet
Aangezien deze 919 méér neerwaartse druk heeft dan een F1 die tóch alweer bakken méér neerwaartse druk heeft dan welke andere raceauto .. is deze auto, ook door toepassing van (K)ERS AWD méér dan geschikt om het record op de Nordschleife te verpletteren!! Géén andere auto plakt zo vast op de weg als dit ding met de modificaties zoals in dat stuk uitgelegd! Speciale Michelin banden, extra aero aanpassingen en vector/yaw control.B-Real schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:36:
Recordpoging op de Nordschleife moet ik eerst nog maar eens zien. Ik gok dat de auto te laag is om daar echt voluit te kunnen gaan, dat soort auto's zijn toch iets meer geschikt voor relatief vlakke reguliere circuits.
Dat zal inderdaad wel onder de 6 minuten kunnen komen, mits de mens hierin niet de beperkende factor is!
.. dan dacht je dat GT3 best een deftige serie was .. dure personenauto's met 500+ pk enzo
Blijkt er dus ook nog zoiets te zijn als Super GT, waar de GT3 als GT 300 wordt geclassificeerd en de eer gaat naar de GT500 klasse die 700+ pk heeft en de GT3 te kakken zet
Waanzinnig al die wagens door elkaar .. blijft weinig ideale-lijn meer over
Jensen Button rijdt daar ook in mee dit jaar btw
Super GT is inderdaad erg gaafAlfa90_Buttje schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:36:
.. dan dacht je dat GT3 best een deftige serie was .. dure personenauto's met 500+ pk enzo![]()
Blijkt er dus ook nog zoiets te zijn als Super GT, waar de GT3 als GT 300 wordt geclassificeerd en de eer gaat naar de GT500 klasse die 700+ pk heeft en de GT3 te kakken zet
[video]
Waanzinnig al die wagens door elkaar .. blijft weinig ideale-lijn meer over
Jensen Button rijdt daar ook in mee dit jaar btw
Maar het is ook precies die Super GT die naar mijn weten al vaker hebben voorgesteld samen te voegen met de DTM, maar volgens mij wou de DTM daar iedere keer niet aan?
GT3 is wat mij betreft de enige waardige opvolger van de legendarische jaren 90 DTM!
hoewel ..
https://www.autoedizione....rger-wil-alfa-giulia-dtm/
@hieronder: ik lees dat DTM ook met 500pk rondrijdt .. dan vegen de GT500 met 700+ pk inderdaad de vloer met ze aan op het rechte eind. In de bochten zal het elkaar niet zoveel ontlopen of zelfs in het nadeel zijn voor GT500 hoewel dat ook al bijna een rijdende vleugel is.
[ Voor 50% gewijzigd door Alfa Novanta op 11-04-2018 14:31 ]
Omdat de DTM wagens met de huidige specs geen kans maken tegen Super GT wagens.UTwizard schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:09:
Maar het is ook precies die Super GT die naar mijn weten al vaker hebben voorgesteld samen te voegen met de DTM, maar volgens mij wou de DTM daar iedere keer niet aan?
Edit: Al vraag ik mijzelf wel af wat voor klasse je dan krijgt, de WTM? Want WTCC is inmiddels al WTCR geworden en dat zijn een heel andere klasse wagens dan DTM/Super GT. Al is het misschien wel leuk om daar de toekomstige DTM/Super GT wagens aan toe te voegen en met 2 klassen door elkaar te rijden.
[ Voor 29% gewijzigd door TheBrut3 op 11-04-2018 14:30 ]
https://imsatv.imsa.com/
edit: is inmiddels live.
[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 14-04-2018 21:59 ]
Begon goed, maar hapert hier om de 5 seconden op een manier dat er gewoon niet naar te kijken is.Niellie41 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 21:36:
Zometeen start de stream van de Bubba Burger Sports Car Grand Prix at Long Beach (IMSA WeatherTech SportsCar Championship).
https://imsatv.imsa.com/
Zo jammer, twee jaar geleden nog waren de IMSA streams perfect.
Edit:
In de android app lijkt het iets beter te gaan (maar is de kwaliteit niet om over naar huis te schrijven).
Edit2:
De directe link https://imsaintl.akamaize...ernational/master_07.m3u8 werkt wel goed
Edit 3:
Iets te vroeg gejuicht, deze heeft nu ook problemen
Volgens mij zijn ze vorig jaar toch naar Fox overgegaan? Daarvoor was het altijd perfect.
Bij Fox zit duidelijk weinig goeds!
[ Voor 35% gewijzigd door Sleepie op 14-04-2018 23:07 ]

Soms stottert het nog even, maar het is al een stuk beter (dat was in Edge)
In VLC is het inderdaad perfect nu!
Tip: Bewaar die link, die werkt iedere race een stuk beter dan de website.
[ Voor 29% gewijzigd door Sleepie op 14-04-2018 23:21 ]
De internationale stream staat los van Fox.Sleepie schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 22:42:
[...]
Volgens mij zijn ze vorig jaar toch naar Fox overgegaan? Daarvoor was het altijd perfect.
Bij Fox zit duidelijk weinig goeds!
Ik dacht altijd dat de uitzendingen weliswaar niet dezelfde waren, maar dat wel de infrastructuur en materiaal van Fox gebruikt werd. Maar dat is dus niet zo?Niellie41 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 23:22:
De internationale stream staat los van Fox.
Misschien dat de IMSA dan terecht!!! populairder begint te worden internationaal gezien.
Ik hoop dat IMSA de rest van het seizoen hun steam zaakjes beter voor elkaar heeft, want het blijft een geweldige klasse om naar te kijken vind ik.
[ Voor 28% gewijzigd door Sleepie op 14-04-2018 23:53 ]
Ik snap niet dat IMSA nog legaal de stream gratis kan aanbiedenSleepie schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 23:23:
[...]
Ik dacht altijd dat de uitzendingen weliswaar niet dezelfde waren, maar dat wel de infrastructuur en materiaal van Fox gebruikt werd. Maar dat is dus niet zo?
Misschien dat de IMSA dan terecht!!! populairder begint te worden internationaal gezien.
Ik hoop dat IMSA de rest van het seizoen hun steam zaakjes beter voor elkaar heeft, want het blijft een geweldige klasse om naar te kijken vind ik.
Wil er zelf met alle plezier iets voor betalen, zolang de kwaliteit maar goed blijft!
Vorig jaar Daytona24h had ik veel problemen. Dit jaar eigenlijk nog geen problemen gehad (en vannacht niet gezien)
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
De uitzending begint idd net op Ziggo Sport Extra 1.Phydomir schreef op zondag 15 april 2018 @ 21:25:
Volgens de tv gids van Ziggo begint de uitzending van Indycar om 22:30.
Op Racing is Nascar, maar dat ligt even stil ivm regen.
-
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
De nieuwe Bentley en de Lexus RC F rijdt dit weekend mee op Monza waar de GT3 Sports Club en de GT3 Series Endurance Cup vanmiddag een race van 3 uur rijdt
GTworld YouTube channel
Programma
Momenteel Q3 van de Endurance cup
Barber is trouwens best een leuke baan lay-out.
[ Voor 23% gewijzigd door TheBrut3 op 22-04-2018 22:25 ]
Met name het 3e uur van de endurance was nagelbijtend spannend! Jammer dat de Ferrari uit viel. Maar Dries Vanthoor heeft hem toch maar mooi gewonnen! Broertjes Schothorst 6e en Frijns 7e.
Morgens eens kijken of het ergens online staat.
Edit: Gevonden
YouTube: James Hinchcliffe's 'Wet' NBCSN Interview During Red Fla...
Zit nu trouwens naar de herhaling van de F-E van Mexico te kijken, ik probeer mezelf elk jaar een race op te dwingen. Het blijft een trieste vertoning, hoe durven ze zichzelf de toekomst van de autosport te noemen? De auto's zien er niet spannend uit, ze hebben geen slicks, ze moeten complete auto wisselen en volgens de commentator gaat de "fanboost" altijd naar ongeveer dezelfde rijders. Het trekken en duwen valt in Mexico nog wel mee, omdat het een volledig circuit is, maar in de krappe binnensteden zal het wel weer beuken worden voor een positie.
En dan als laatste de snelheid, of beter het gebrek daaraan. Ze rijden in Mexico 1:01 op het rondje van maar 2km. Ter vergelijking; F1 rijdt het complete rondje van 4.3km in 1:16.
[ Voor 76% gewijzigd door TheBrut3 op 23-04-2018 12:36 ]
Nieuwe Formule E auto kan wel de hele race mee, het heeft volgens mij echt enorm veel potentie.
Is een beetje afhankelijk van hoe laat je daar wil zijn, maar zo aan het eind van de ochtend / begin van de middag is de file toch wel zo'n 45-60 minuten. Ik zou er zeker wel wat extra tijd voor incalculeren.CH4OS schreef op maandag 23 april 2018 @ 12:33:
Over twee weken ga ik naar de 6hrs race van Spa. Nu heb ik een parkeerticket voor aan de binnenkant van het circuit, maar ik vroeg mij af of ik op 5 mei rekening moet houden met veel file of niet. Iemand die hier een indicatie voor me heeft?
Hoe (laat) was dat afgelopen? Zapte er gisteravond om 22.30 nog naar toe en zag het stil liggen door het slechte weer.iichel schreef op zondag 22 april 2018 @ 21:10:
Indycar GP van Alabama is zojuist begonnen!
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Thanks, ik ga ook en vroeg me dit ook al af. Dat wordt dus vroeg opstaan en er rond 9u proberen te arriverenUTwizard schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:02:
[...]
Is een beetje afhankelijk van hoe laat je daar wil zijn, maar zo aan het eind van de ochtend / begin van de middag is de file toch wel zo'n 45-60 minuten. Ik zou er zeker wel wat extra tijd voor incalculeren.
ik heb tot middernacht gekeken, maar toen was het al een tijdje code rood. gaat vandaag als het goed is verder...Slavy schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:06:
[...]
Hoe (laat) was dat afgelopen? Zapte er gisteravond om 22.30 nog naar toe en zag het stil liggen door het slechte weer.
Thanks! Ja, begin van de middag moeten we er sowieso zijn, omdat de race om 13:30 al start. Dus ik zit al te pushen om er eerder te zijn, maar de vrienden die mee gaan willen eigenlijk ook niet al te vroeg op...UTwizard schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:02:
Is een beetje afhankelijk van hoe laat je daar wil zijn, maar zo aan het eind van de ochtend / begin van de middag is de file toch wel zo'n 45-60 minuten. Ik zou er zeker wel wat extra tijd voor incalculeren.
Rond 00:30 werd er aangegeven dat er vandaag verder wordt gereden. Vanaf 18:00u vanavond gaan ze weer racen.Slavy schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:06:
[...]
Hoe (laat) was dat afgelopen? Zapte er gisteravond om 22.30 nog naar toe en zag het stil liggen door het slechte weer.
-
Pushen werkt bij mij meestal averechts, dat weet je..... Maar vooruit, je lijkt een legitieme reden gevonden te hebben om de Gridwalk bij te kunnen wonenCH4OS schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:22:
[...]
Thanks! Je begin van de middag moeten we er sowieso zijn, omdat de race om 13:30 al start voor wat ik begreep. Dus ik zit al te pushen om er eerder te zijn, maar de vrienden die mee gaan willen eigenlijk ook niet al te vroeg op...
Nu moet je alleen @anubis_offline nog even ervan overtuigen vroeg op te staan
Hij kan sowieso al langer blijven liggen dan ons.bvk schreef op maandag 23 april 2018 @ 14:43:
Pushen werkt bij mij meestal averechts, dat weet je..... Maar vooruit, je lijkt een legitieme reden gevonden te hebben om de Gridwalk bij te kunnen wonen![]()
Ik verwacht dat het wel druk wordt, nu Alonso meedoet. Bij het eerste jaar van Webber bij Porsche was het ook druk bij afrit 10.CH4OS schreef op maandag 23 april 2018 @ 12:33:
Over twee weken ga ik naar de 6hrs race van Spa. Nu heb ik een parkeerticket voor aan de binnenkant van het circuit, maar ik vroeg mij af of ik op 5 mei rekening moet houden met veel file of niet. Iemand die hier een indicatie voor me heeft?
Maar met jou parkeer ticket moet je via de achterkant naar binnen rijden, bij Curve Paul Frere/Blanchimont! Dan ga je van de snelweg bij afslag 11. Daar is het meestal stukken rustiger!
Daarom heb ik voor de zekerheid ook een ticket voor Fagnes gekocht. Voorheen pakte ik afslag 10 en parkeerde bij Eau Rouge. Dat zal dit jaar (naar verwachting) moeilijker worden.
Of bedoel je pitwalk? Voor de gridwalk moet je bepaalde (VIP) credentials hebben.bvk schreef op maandag 23 april 2018 @ 14:43:
[...]
Pushen werkt bij mij meestal averechts, dat weet je..... Maar vooruit, je lijkt een legitieme reden gevonden te hebben om de Gridwalk bij te kunnen wonen![]()
[ Voor 43% gewijzigd door Niellie41 op 23-04-2018 15:29 ]
Hij is door mij op het verkeerde been gezet, maar ik bedoelde inderdaad de pitwalk, @bvk. Mea culpa.Niellie41 schreef op maandag 23 april 2018 @ 15:22:
Of bedoel je pitwalk? Voor de gridwalk moet je bepaalde (VIP) credentials hebben.
De parkeerkaarten Fagnes is inderdaad parkeren via Blancheimont. Daar hebben wij inderdaad een ticket voor, net even opgezocht.Niellie41 schreef op maandag 23 april 2018 @ 15:22:
Ik verwacht dat het wel druk wordt, nu Alonso meedoet. Bij het eerste jaar van Webber bij Porsche was het ook druk bij afrit 10.
Maar met jou parkeer ticket moet je via de achterkant naar binnen rijden, bij Curve Paul Frere/Blanchimont! Dan ga je van de snelweg bij afslag 11. Daar is het meestal stukken rustiger!
Daarom heb ik voor de zekerheid ook een ticket voor Fagnes gekocht. Voorheen pakte ik afslag 10 en parkeerde bij Eau Rouge. Dat zal dit jaar (naar verwachting) moeilijker worden.
[ Voor 60% gewijzigd door CH4OS op 23-04-2018 16:17 ]
Dat is weer afhankelijk van hoe druk het is en hoeveel plek er is. Meestal staan de officiële parkings binnen no-time vol en kom je er gewoon niet meer op. Dan kun je het beste gewoon een van de verschillende campings of parkeerplaatsen in de buurt van Francorchamps pakken (te herkennen aan de jonge meiden die je gebaren dat je daar kunt parkerenPhydomir schreef op maandag 23 april 2018 @ 15:43:
Is het handig of van te voren een parkeerkaart te kopen of kan dat ook gewoon bij aankomst?
Overigens voor de mensen die op tijd willen zijn (en geen VIP kaarten hebben
[ Voor 5% gewijzigd door UTwizard op 23-04-2018 15:57 ]
Volgens mij kan dat alleen van tevoren. Prijs is overigens €16,50. Bestellen kan bij Ticketmaster en zijn nog beschikbaar. Let wel op, voor alle passagiers in de auto is het ook verplicht om een toegangskaart te hebben.Phydomir schreef op maandag 23 april 2018 @ 15:43:
Is het handig of van te voren een parkeerkaart te kopen of kan dat ook gewoon bij aankomst?
EDIT:
Ik vind de volgende informatie via Ticketmaster:
Lijkt me jouw vraag te beantwoorden, al kunnen die dus snel vol zijn.Only valid for Parking FAGNES.
Parking valid 3 days : 3, 4 & 5 May 2018.
Opening Hours: 8.00 AM till 1 hour after the end of the event.
Access to the parking is ONLY possible by BLANCHIMONT entrance :
Follow “Gate D Blanchimont” or “TRUCK ACCESS” signs around the track.
Parking FAGNES is located inside the event venue.
Every person inside the car must have a valid event ticket in order to get access to the parking.
(Children under 12 years have free access).
E42: Exit 11
E25: Exit 48 & 49
No PRESALE for the PARKING P1,P2,P3. These parking tickets are exclusively sold on-site during the event.
Wel tof dat er dus meer Tweakers heen gaan!
[ Voor 72% gewijzigd door CH4OS op 23-04-2018 16:05 ]
Maar ik verwacht dat het drukker zal zijn, maar hoe veel? Geen idee.
https://www.fiawec.com/as...s/5a/dd/5add9cd43c766.pdf
Hier zijn alle PDF's bij elkaar, zoals timetable, entrylist, event map (waar wat is) e.d:iichel schreef op maandag 23 april 2018 @ 22:42:
Spotterguide WEC 6h van Spa:
https://www.fiawec.com/as...s/5a/dd/5add9cd43c766.pdf
Engelstalig: https://www.fiawec.com/en/race/practical_info/4590
Franstalig: https://www.fiawec.com/fr/race/practical_info/4590
[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 24-04-2018 08:36 ]
E-GP komt volgend jaar naar Assen toe! Met aangepaste Tesla's racen, ik ben wel benieuwd.
Info over de auto's: http://www.electricgt.co/thecar/
Of eventueel naderhand?
http://www.lemans-www.com...r-Guides/Spa-2018_V10.pdf
Foto op de eerste pagina is goed gekozen, links bovenin "Made in Denmark" en een foto van Aston Martin nr 95, team met 2 Deense coureurs. Het was tevens het autonummer waar Simonsen (ook een Deen) in reed toen hij in 2013 verongelukte tijdens Le Mans (vandaar de in memoriam op laatste pagina.ge-flopt schreef op donderdag 26 april 2018 @ 12:51:
Zag trouwens net dat er een Spottersguide voor Spa is:
Dat is ook mijn ervaring.Niellie41 schreef op maandag 23 april 2018 @ 16:45:
Mijn ervaring van de afgelopen jaren was dat als je rond 10 uur aanwezig bent, vrij gemakkelijk rond Eau Rouge kan parkeren. Veel mensen parkeren op de grasvelden rond de straat richting La Source. Eenmaal langs de rotonde, gaat het vrij vlot.
Maar ik verwacht dat het drukker zal zijn, maar hoe veel? Geen idee.
Afhankelijk van de afrit die je neemt;
Route du Fanou 1, 4970 Stavelot
https://goo.gl/maps/uqdiSXwPJ4G2
P1/P2/P3 is vaak lastig of vol, maar 4/5/6 zijn goed te doen.
Route de 'L Eau Rouge, 4970 Stavelot
https://goo.gl/maps/Lq1NEkQpBsk
Dat is die lange weg richting de karting, sta je dus gewoon aan de weg / in de berm. Vaak plek zat.
Gewoon ter plekke betalen (tientje meestal dacht ik) en gaan met die banaan.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
De organisatie heeft ook een spotter guide beschikbaar.ge-flopt schreef op donderdag 26 april 2018 @ 12:51:
Zag trouwens net dat er een Spottersguide voor Spa is:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
-Eentje met een lekke band
-Eentje in de muur
-Eentje moest starten uit de pitsstraat want afgeslagen
-Later nog eentje in de pitsstraat want die sloeg bij de start zelf af
-Wordt constant ingehaald
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Edit: correctie, delatraz stond niet in de muur, die is alleen tegen die F2 force india gegleden gevolgd door 'I'm out I'm out' sorry
[ Voor 54% gewijzigd door iichel op 28-04-2018 10:16 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik dacht eerder aan een VER op VET actieDaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 10:51:
En de Vries deed een "Kvyat" op Russel. Gaat lekker.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Alonso zou zeggen "KARMA!"
Het is zo'n figuur waar je van houdt of niet.Woask schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 11:10:
Weer genoten van het commentaar van Davide Valsecchi op Sky. Leuke race!
Laatst deed hij de interviews op de grid na F1 qualy, de helft vond het fantastisch, de andere helft een rare stuiterbal
Dit topic is gesloten.
![]()
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.