Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Algemeen race topic Deel 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 120 Laatste
Acties:
  • 368.976 views

Onderwerpen

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-11 18:17
Echt zonde, had een podium moeten zijn. Hij heeft zich echt geen goede dienst bewezen voor een eventueel F1 zitje, op beslissende momenten maakt hij toch net iets te veel fouten. Morgen ook ver naar achteren op de grid, terwijl top 8 met de reversed grid mogelijk was. Het is toch vaak net niet, niet overtuigend.
Niellie41 schreef op maandag 23 april 2018 @ 15:22:
[...]

Ik verwacht dat het wel druk wordt, nu Alonso meedoet. Bij het eerste jaar van Webber bij Porsche was het ook druk bij afrit 10.

Maar met jou parkeer ticket moet je via de achterkant naar binnen rijden, bij Curve Paul Frere/Blanchimont! Dan ga je van de snelweg bij afslag 11. Daar is het meestal stukken rustiger!
Als ik het me goed herinner heb ik vorig jaar bij Les Combes geparkeerd, dicht bij het circuit. De Formule 3.5 was toen al bezig, oftewel ik was niet heel vroeg. La Source en Eau Rouge mijd ik om te parkeren. Als het weer ok is (lees, het regent niet) dan ga ik ook weer naar Spa volgend weekend.

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:34
iichel schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 09:16:
Over een klein uurtje begint de F2 race. Bijna gegarandeerd spektakel!
Dat was het zeker, jammer dat Nyck zijn eigen race en die van Russell vergooide na de tweede SC.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

__fred__ schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 11:34:
[...]
Dat was het zeker, jammer dat Nyck zijn eigen race en die van Russell vergooide na de tweede SC.
Dit soort dingen overkomt hem al veel te vaak te laatste jaren. Op een of andere manier laat ie zich vaak net wat gek maken en daarmee vergooid ie dan een goed resultaat, voor zichzelf en vaak ook voor een ander. Nu zou ie mogelijk nog een straf kunnen krijgen, forcing another car off track?

De Vries is F1 niet waardig op dit moment, zeker niet als je weet dat Norris al als reserve coureur is vastgelegd en het daarbij gewoonweg flink beter doet en wel laat zien hoe het moet. Daarnaast zijn er nog andere F2 coureurs die op dit moment ook beter presteren. Nope, ik zie het niet gebeuren.

Testing, one, two ...

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-11 14:07
Niellie41 schreef op maandag 23 april 2018 @ 15:22:
Maar met jou parkeer ticket moet je via de achterkant naar binnen rijden, bij Curve Paul Frere/Blanchimont! Dan ga je van de snelweg bij afslag 11. Daar is het meestal stukken rustiger!
Ik ga ook weer en de laatste twee jaar hebben ik gewoon langs de kant van de weg op de Rue de l'Eau Rouge geparkeerd daar. Gratis en voor niks, je vermijdt de grootste drukte omdat je een afrit later pas de snelweg afgaat en met 5 minuutjes lopen ben je op het circuit.
Ideaal! _/-\o_

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-11 08:49

iichel

Gazoooo

Over iets meer dan een half uurtje begint de F2 sprint race. Gister was de feature race erg spectaculair!

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:51
iichel schreef op zondag 29 april 2018 @ 10:33:
Over iets meer dan een half uurtje begint de F2 sprint race. Gister was de feature race erg spectaculair!
Blijkbaar beginnen ze de races in F2 ook 10 minuten later dit seizoen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:22

Pierre

Van nature lui!

Lasmibalsingh schreef op zondag 29 april 2018 @ 11:06:
[...]

Blijkbaar beginnen ze de races in F2 ook 10 minuten later dit seizoen.
Klopt 11.10 volgens mij net als bij de F1, ben benieuwd naar de sprintrace

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:51
Vermakelijke race tot nu toe, het verbaast me hoe volwassen deze coureurs rijden.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:18
Nette race van de Vries, goed opgebouwd en een mooie podiumplaats. Ook een mooie race van Russel, 11 plaatsen gewonnen ofzo?

• iichel

iichel

Gazoooo

yep goeie race van russel!

• TheBrut3
De Vries 2e!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:40

Edd

Bij Sette Camara konden ze geen goede check doen van zijn brandstof? Aangezien hij was stilgevallen?
Wel netjes. Leuke race vanochtend gezien. Knap werk van zowel Russell als de Vries.

-

• TheBrut3
Edd schreef op zondag 29 april 2018 @ 17:14:
Bij Sette Camara konden ze geen goede check doen van zijn brandstof? Aangezien hij was stilgevallen?
Dat eerste ? mag je veranderen in een , en dat tweede ? in een . en dan klopt je zin ook. Dat was inderdaad de reden.

• TheBrut3
Nu Talladega kijken.
Vind ik samen met Daytona wel toffe banen, beetje fan van die tri-ovals. Al houd ik niet echt van ovals verder, heb liever circuits.

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-11 06:48

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
TheBrut3 schreef op zondag 29 april 2018 @ 21:15:
Nu Talladega kijken.
Vind ik samen met Daytona wel toffe banen, beetje fan van die tri-ovals super speedways. Al houd ik niet echt van ovals verder, heb liever circuits.
Het zijn super speedways. De tri-oval is de knik bij start/finish op ovals. :)

Super speedways zijn inderdaad een discipline op zich. Persoonlijk vind ik de short tracks ook heel leuk om te zien, omdat aero niet zo belangrijk is. Dan kunnen ze wat meer duwen en trekken. Zeker aan het einde van het seizoen zie je af en toe wat wraak acties. :+

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:08
Niellie41 schreef op zondag 29 april 2018 @ 22:18:
[...]

Super speedways zijn inderdaad een discipline op zich. Persoonlijk vind ik de short tracks ook heel leuk om te zien, omdat aero niet zo belangrijk is. Dan kunnen ze wat meer duwen en trekken. Zeker aan het einde van het seizoen zie je af en toe wat wraak acties. :+
Dega is een Superspeedway Tri-Oval :)

Ik vind Dega nog leuker dan Daytona. Doordat hij breder is & doordat de Start/Finish niet in de Tri-oval ligt, maar bijna in bocht 1

• TheBrut3
Niellie41 schreef op zondag 29 april 2018 @ 22:18:
Het zijn beide.
Tri-oval is de lay-out. Superspeedway zijn de ovals van 2+ mijl.

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Was weer een mooie race op mijn favo NASCAR track, dit stukje blijft wel mooi. :)

https://www.nascar.com/vi...d/?linkId=100000002309202

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23

Fuelke

Forza Ferrari

Om het helemaal duidelijk te maken :P

Track classification (size)
  • Short track
  • Mile oval
  • Intermediate
  • Superspeedway
Track classification (shape)
  • Classical geometric shapes
  • Tri-ovals
  • Unique shapes
  • Concentric oval track / legends oval
Wikipedia: Oval track racing

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-11 09:08
LIVE

Indy Test Day 2. Rookies & Refreshers.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• iichel

iichel

Gazoooo

Dit weekend is de aftrap van het WEC superseason 2018/2019 met de 6 uur van Spa met veel bekende coureurs, ex F1, endurace toppers en nog meer.

6 uur van Spa op zaterdag, vanaf morgen kwalificatie.
Uitzendingen van kwalificatie nog niet bekend, RTL7 en Eurosport hebben uitzendrechten, ook de WEC app heeft live legale streams.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
De race is zaterdag. :)

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

Hopelijk kan ik een handtekening van Alonso bemachtigen :D (pit walk en signeersessie zijn altijd leuk)

[ Voor 9% gewijzigd door TommyGun op 03-05-2018 13:28 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• iichel

iichel

Gazoooo

ninja-edit naar zaterdag. :)

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Omdat de discussie in 1e Le Mans van super season 2018/2019 breder gevoerd werd dan enkel Le Mans hebben we dat topic omgedoopt tot FIA World Endurance Championship 2018/2019 Super season. Discussie over het WEC kan daar dus gevoerd worden.

[ Voor 9% gewijzigd door naitsoezn op 03-05-2018 13:44 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Nu live: Super GT 500 km van Fuji

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vandaag Blancpain op Brands Hatch... 12:00 en 16:30 NL tijd.

Als het goed is, live op YT via hun eigen kanaal/user "GTWorld".

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

MAX3400 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 10:58:
Vandaag Blancpain op Brands Hatch... 12:00 en 16:30 NL tijd.

Als het goed is, live op YT via hun eigen kanaal/user "GTWorld".
Zijn al bezig

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• MAX3400

MAX3400

The hell? Zelfs op de app van ze, staat 12:00... Bedankt voor de headsup :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Br78I1daJnAM0pnjvrwu90Uw/medium.jpg

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

MAX3400 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 11:31:
[...]

The hell? Zelfs op de app van ze, staat 12:00... Bedankt voor de headsup :)
[afbeelding]
Zie net in onderstaande PDF dat dit de GT4 European Series zijn, jij doelt op de Blancpain GT Series, die starten idd n.a.v jouw schema. :)

https://european.gt4serie...iled%20Timetable%20V1.pdf

• MAX3400

MAX3400

Slavy schreef op zondag 6 mei 2018 @ 11:38:
[...]

Zie net in onderstaande PDF dat dit de GT4 European Series zijn, jij doelt op de Blancpain GT Series, die starten idd n.a.v jouw schema. :)
GT4 vind ik inderdaad minder interessant en staat ook niet in de app. Nou ja, dan maar 2 races back to back kijken. Na de 6H van Spa gisteren. En de MotoGP zometeen.

#raceweekend!!!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

@MAX3400 moet wel zeggen dat dit circuit niet echt heel denderend is, enige bochten waar je eigenlijk goed kan inhalen zijn T2 en T4

Afbeeldingslocatie: https://media.prdn.nl/gt4european/images/BrandsHatch.png

• MAX3400

MAX3400

Slavy schreef op zondag 6 mei 2018 @ 11:42:
@MAX3400 moet wel zeggen dat dit circuit niet echt heel denderend is, enige bochten waar je eigenlijk goed kan inhalen zijn T2 en T4
Valt heel erg mee hoor; het is een ruk-circuit qua breedte en verschillende hoogten van kerbs. T6 t/m T8 zijn trickt om aan te snijden en daardoor ook tricky om uit te komen. Tussen T4 en T5 is het zelfs zo "hoog" dat je halverwege het stuk pas kan zien of er iemand is stilgevallen ofzo. Natuurlijk zouden er vlaggen moeten zijn maar toch.

Het is inderdaad minder interessant voor veel rijders; een kort, technisch kartbaantje t.o.v. een circuit als Spa of Silverstone.

/edit: over technisch gesproken; je moet wel goed kunnen rijden om dit voor elkaar te krijgen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vRR3soO2iI5VQgfjvZMgxu9d/full.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 06-05-2018 11:54 ]

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

MAX3400 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 11:45:
[...]

Valt heel erg mee hoor; het is een ruk-circuit qua breedte en verschillende hoogten van kerbs. T6 t/m T8 zijn trickt om aan te snijden en daardoor ook tricky om uit te komen. Tussen T4 en T5 is het zelfs zo "hoog" dat je halverwege het stuk pas kan zien of er iemand is stilgevallen ofzo. Natuurlijk zouden er vlaggen moeten zijn maar toch.

Het is inderdaad minder interessant voor veel rijders; een kort, technisch kartbaantje t.o.v. een circuit als Spa of Silverstone.

/edit: over technisch gesproken; je moet wel goed kunnen rijden om dit voor elkaar te krijgen:
[afbeelding]
Het is meer parade rijden onder geel dan er echt geraced wordt... :/

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:14
Had hem eerst enkel met Frans commentaar, nu gelukkig met Engels.

Niet alleen versta ik geen Frans, die gasten vergeten altijd hun portie Ritalin in te nemen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• MAX3400

MAX3400

Jeetje, die Audi's lijken echt oppermachtig vandaag. Maar ja, ze staan er ook om bekend bandjes te vreten naarmate het langer duurt.

*O* 4-way!!!

Goed laatste kwartiertje op Brands... Op naar de volgende race :)

[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 06-05-2018 13:59 ]

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:55
Fantastische DTM race zojuist. Waanzinnig gevecht tussen Paffet en Glock!

No matter the age, never lose the Kramer inside

• MAX3400

MAX3400

Hmtsjmftsch schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:43:
Fantastische DTM race zojuist. Waanzinnig gevecht tussen Paffet en Glock!
Niet gezien helaas maar het is wel een beetje sports-overkill de laatste 30 uur... Nou ja, als we allemaal maar meekrijgen wat we graag willen zien.

Hier zometeen nog even de laatste Blancpain-race meepikken en dan etenstijd!

/edit: en we zitten op -4 :') Wat een baantje dit...

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 06-05-2018 17:31 ]

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 13:57
Iemand die IMSA stream zit te kijken? Hapert het ook bij jullie?

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

NASCAR is ook weer van start oOo

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:23

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

MAX3400 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:24:
Hier zometeen nog even de laatste Blancpain-race meepikken en dan etenstijd!
Brands-Hatch is een waanzinnig lastige baan om in te halen .. d.w.z. met gelijkwaardige auto's en rijders .. je zag ook wel aankomen dat die 3 Audi's gewoon tot de finish zouden gaan treintje rijden.. zou bijna verstoord worden door het off-track gaan voor nr. 2 maar die wist zich net op tijd te herstellen.
toch NL'er op 3e trede :)F

edit: WEC 6 uur van Spa samenvatting gezien op Motorsport, maar ze lieten de crashes niet eens zien, maar wel de ronden achter de safety car 8)7 Anyway, easy win voor Toyota en leuk voor Alonso, maar zó erg bijzonder was het ook niet. Wél dat Alonso goed meekomen kan en functioneert in een LMP1 maar verder was het op voorhand eig. al Toyota die 1, 2 worden zou.

https://www.gpupdate.net/nl/autosport-nieuws/364305/conway-mocht-alonso-niet-aanvallen-in-slotfase-op-spa/
https://www.formule1.nl/nieuws/6-weetjes-over-alonsos-zege-in-de-6-uur-van-spa/

[ Voor 43% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-05-2018 20:29 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• MAX3400

MAX3400

Ben ff klaar met races kijken; 11 uur in 2 dagen was wel weer voldoende...

• iichel

iichel

Gazoooo

Month of May. Indianapolis *O*

12 mei Indy GP (zaterdag dus)
27 mei Indy 500 (zondag)

• TheBrut3
Wat een tijd hebben jullie :+ Dit weekend alleen de MotoGP race gezien en verder was het wel te mooi weer voor racen. Maar zo te zien wel heel wat gemist.
iichel schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:53:
Month of May. Indianapolis *O*
*O*

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:09

Jamey Price

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:07
Ik zie hier nog weinig voorbij komen m.b.t. de 24H van de Nurburgring, niemand die dat volgt?

Is voor mij toch een evenement die ik gedurende dag op de achtergrond heb aanstaan, net als de 24H Le Mans. Vaak zijn er wel enkele (officiële) live streams via YouTube te vinden.

EDIT: hier dus: https://www.youtube.com/watch?v=FqGAASKonlo

[ Voor 11% gewijzigd door B-Real op 09-05-2018 13:11 ]

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-11 09:50
B-Real schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:09:
Ik zie hier nog weinig voorbij komen m.b.t. de 24H van de Nurburgring, niemand die dat volgt?

Is voor mij toch een evenement die ik gedurende dag op de achtergrond heb aanstaan, net als de 24H Le Mans. Vaak zijn er wel enkele (officiële) live streams via YouTube te vinden.

Yep, die volg ik ook ieder jaar. Aankomende zondag zal ik er weinig van meekrijgen denk ik, maar in ieder geval de zaterdag wou ik toch wel proberen het grootste gedeelte te gaan kijken.

Mooie baan, mooi deelnemersveld, geeft ieder jaar weer mooie beelden :)

Op de deelnemerslijst voor dit jaar viel me wel op dat de SCG's niet rijden: http://www.nuerburgring.d...4h-Starterliste-2018_.pdf

• Rivanov
  • Laatst online: 19:08
Gisteravond rustig bekeken. Ziet er fantastisch uit. Hele mooie beelden.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:10

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

UTwizard schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:20:
[...]

Yep, die volg ik ook ieder jaar. Aankomende zondag zal ik er weinig van meekrijgen denk ik, maar in ieder geval de zaterdag wou ik toch wel proberen het grootste gedeelte te gaan kijken.

Mooie baan, mooi deelnemersveld, geeft ieder jaar weer mooie beelden :)

Op de deelnemerslijst voor dit jaar viel me wel op dat de SCG's niet rijden: http://www.nuerburgring.d...4h-Starterliste-2018_.pdf
Op de laatste pagina staat 'ie toch?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-11 09:50
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:51:
[...]

Op de laatste pagina staat 'ie toch?
8)7 Je hebt gelijk, my bad :P

• iichel

iichel

Gazoooo

Dit weekend weer feest!
- F1 GP van Spanje
- ADAC Zurich 24 uur van de Nürburgring
- Indycar Indianapolis GP
- ELMS 4 uur van Monza

Op IMSA YT staat nog een replay van de Mid Ohio race, ook leuk!

• TheBrut3
iichel schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:59:
Dit weekend weer feest!
- F1 GP van Spanje
- ADAC Zurich 24 uur van de Nürburgring
- Indycar Indianapolis GP
- ELMS 4 uur van Monza

Op IMSA YT staat nog een replay van de Mid Ohio race, ook leuk!

Moederdag :*)

• iichel

iichel

Gazoooo

Indycar en F2 feature race zijn al op zaterdag en de 1e helft van de Nurburging 24h ook :P

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
B-Real schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:09:

Ik ga zaterdag met wat maten die kant op. :)
Vroeger stonden we steevast een aantal dagen op de camping maar dat is de laatste jaren door volle agenda's moeilijk geworden.

• iichel

iichel

Gazoooo

Kwalificaties voor de 24h Nurburging zijn begonnen

legale Livestream --> YouTube: ADAC Zurich 24h-Race 2018 | International Livestream 🔴

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11 10:56
Ik heb parking ticket voor de zondag op spa (ferrari racing days) maar ik zie nu dat het weer slecht wordt en er zijn geen parking tickets meer beschikbaar voor de zaterdag. Iemand ervaringen met parkeren buiten het park? Ver lopen etc?

Of iemand toevallig parking ticket over voor zaterdag?

[ Voor 14% gewijzigd door TI_Observer op 11-05-2018 15:32 ]

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

• ge-flopt
Ik zag deze net voorbij komen:
https://www.f1today.net/n...oord-met-japanse-super-gt
DTM die de regels overneemt van de Super-GT. Toen DTM jaren geleden een samen werking aanging met Super-GT werd er geopperd dat de SG de regels over zou nemen van de DTM, nu met de afname van daadwerkelijke producenten is het misschien wel slim om SG regels over te nemen...

Is er ergens een live timing te vinden van de 24 uur van Nurburgring?
Gevonden: http://www.24h-rennen.de/live-timing-ticker/

[ Voor 13% gewijzigd door ge-flopt op 11-05-2018 15:41 ]

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

doet die Manta ook weer mee met z'n vossestaart?! :+

Afbeeldingslocatie: http://drivingline.prd.s3.amazonaws.com/media/articleimages/2014/08/2014Nurburgring24_jb_6559.jpg

2017 editie ..

;(

[ Voor 8% gewijzigd door Alfa Novanta op 11-05-2018 16:27 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• iichel

iichel

Gazoooo

zeker! eentje bij normale race, eentje bij de classic race

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

iichel schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:26:
zeker! eentje bij normale race, eentje bij de classic race
hoe bedoel je classic en normaal??

• Rivanov
Q2 is bezig.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• iichel

iichel

Gazoooo

er is een 24 uurs race voor de GT4 GT3 TCR etc etc en er was vandaag een 3-uur race. voor voormalige deelnemers, klassieke BMW's Porsches etc etc.

Edit: flinke klapper voor die groene Audi TT in Flugplatz!

[ Voor 17% gewijzigd door iichel op 11-05-2018 16:30 ]

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

ah, vandaar :)

ik vind het altijd geniaal hoe ze bij een gele vlag een stukje slow zone hebben en je de rest van de track gewoon doortrappen kunt! incl. alle bergingsvoertuigen e.d. _/-\o_

snap niet wrom ze dat niet toepassen op Spa of Bathurst .. meteen de safety car op de baan of VSC :/
Le Mans weet ik zo 123 ff niet..

[ Voor 12% gewijzigd door Alfa Novanta op 11-05-2018 16:35 ]

• Ryur
Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:34:
ah, vandaar :)

ik vind het altijd geniaal hoe ze bij een gele vlag een stukje slow zone hebben en je de rest van de track gewoon doortrappen kunt! incl. alle bergingsvoertuigen e.d. _/-\o_

snap niet wrom ze dat niet toepassen op Spa of Bathurst .. meteen de safety car op de baan of VSC :/
Le Mans weet ik zo 123 ff niet..

Le Mans heeft ook slow zones :)

• iichel

iichel

Gazoooo

Er gaat zo weer verder gekwalificeerd worden --> YouTube: ADAC Zurich 24h-Race 2018 | International Livestream 🔴

qualy Top 30 shootout 24h Nurburging

[ Voor 10% gewijzigd door iichel op 11-05-2018 19:01 ]

• Rivanov
Nordschleife blijft zo ongelooflijk mooi.

• Daniel_Elessar
  • Laatst online: 02-01-2022
Wat een ronde van Vanthoor! Die Aston zit er ondanks dat het een "oude" auto is goed bij.
Ik vind deze race eigenlijk leuker dan de 24h van Le mans. Dat is op zich geen moeilijk circuit maar de prestige is hoger op de één of andere manier. De N24h is uitdagender kwa baan en alles. Dit is ook geweldig om te bezoeken, maar neem je fiets mee ;)

F1 ga ik ook wel kijken :)

@Alfa90_Buttje In het WEC hebben ze ook slow zones.

Edit: Sebring 24h mag ook op het lijstje samen met Daytona. Allemaal anders maar toch zo gaaf :)

[ Voor 10% gewijzigd door Daniel_Elessar op 11-05-2018 19:59 ]

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• Rivanov
Alleen jammer dat je bij de N24 vanaf het moment dat het donker wordt, je vrijwel niets meer van de race ziet omdat het zo donker is op de Nordschleife. Dan zit je vrijwel 90% van de tijd tegen een pitstraat te kijken. :+

Tenzij je natuurlijk de on-board streams pakt.

• Daniel_Elessar
@Rivanov Daar heb je inderdad een punt. Maar dan pak ik inderdaad een on-board stream. Enkel de geluiden van de auto, heerlijk! Bijna rustgevend :p

Maar dat heb je op Le mans ook wel een beetje vind ik. Eigenlijk bij elke 24h race, oke misschien Daytona niet omdat je daar met al die lampen zit en dat goed te verlichten is. Maar onze Europese circuits liggen toch anders.

• iichel

iichel

Gazoooo

Rivanov schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:04:
Alleen jammer dat je bij de N24 vanaf het moment dat het donker wordt, je vrijwel niets meer van de race ziet omdat het zo donker is op de Nordschleife. Dan zit je vrijwel 90% van de tijd tegen een pitstraat te kijken. :+

Tenzij je natuurlijk de on-board streams pakt.
Juist de onboard streams zijn bij de N24 suuuuuuper vet _/-\o_

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

What is not to like O+

• Daniel_Elessar
Zien wat Coronel, Visser en ... kunnen doen in de gt4 klasse. Hoeveelste zijn die geklasseerd, weet iemand dat?

Dit vind ik toch een van de gaafste races van het jaar, mooie on-board beelden bij het vallen van de nacht en de mist.
Vorig jaar op het puntje van de stoel in het laatste uur met al die hagel..
Maar dat zaten we ook bij het gevech op Le Mans tussen de Corvette en de Aston Martin in de laatste rondes.. endurence racen heeft me echt wel bekoord. Beter dan de F1, al zijn die races tegenwoordig ook weer best amusant.

[ Voor 26% gewijzigd door Daniel_Elessar op 11-05-2018 21:40 ]

• iichel

iichel

Gazoooo

Over 10 minuutjes indycar indianapolis GP qualifying. Nog geen legale stream gevonden.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23

Fuelke

Forza Ferrari

Robertdj schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 14:39:
[...]

Ik ga zaterdag met wat maten die kant op. :)
Vroeger stonden we steevast een aantal dagen op de camping maar dat is de laatste jaren door volle agenda's moeilijk geworden.
Ik ben hier al sinds woensdag. Wel niet op een camping, maar we hebben een appartementje gehuurd op een halfuurtje van de Ring.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• iichel

iichel

Gazoooo

Indcycar qualy stream, geen geoblock --> YouTube: Friday at the 2018 INDYCAR Grand Prix

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:52
Hier de Monaco Historic Live op Youtube. Komen toffe wagens voorbij

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Lxg2Yh2KI5o]

En Vodafone Duitsland zend op het moment ook erg veel races live uit.
YouTube: Vodafone Deutschland

[ Voor 44% gewijzigd door Jasphur op 12-05-2018 14:35 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• iichel

iichel

Gazoooo

Mooie beelden hoor, die 919 Evo en de 935 op de Nordschleife O+

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ik zoek een stream met die heren van radio Le Mans van de 24h ... heeft iemand die op staan? Dus engels commentaar erbij.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
@Alfa90_Buttje , die is gewoon beschikbaar via de officiële website. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 12-05-2018 15:26 ]

• iichel

iichel

Gazoooo

Over 30 minuten F2 feature race

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Niellie41 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:26:
@Alfa90_Buttje , die is gewoon beschikbaar via de officiële website. :)
[video]
Ow ... ik had de duitse te pakken, zie nu dat er ook een engelse van is :D. Thnx! :>

• iichel

iichel

Gazoooo

't is niet zo dat die link hier al 10x gepost is ;) maar geniet ervan. leuke race tot zo ver

• TheBrut3
F2 tijd. De Vries start als 2e, ik ben benieuwd!
Wat lijken bij de 24h sommige wagens stil te staan zeg. Zijn er ook nog dagjesmensen bezig met een touristenfahrt? :+

• iichel

iichel

Gazoooo

het zijn niet allemaal GT3's he :P

• TheBrut3
Mooi start van de Vries, gelijk naar 1!

• Daniel_Elessar
Jasphur schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 14:25:
Hier de Monaco Historic Live op Youtube. Komen toffe wagens voorbij

[video]

En Vodafone Duitsland zend op het moment ook erg veel races live uit.
YouTube: Vodafone Deutschland
Zeker de moeite om eens te bezoeken! Goedkoop, je staat dicht op het circuit en kun lekker rondlopen.

Heb de N24 ook op staan. Visser doet het ook goed 3e in klas (sp8t) op het moment. Vind wel dat je vooral de Duitse merken in beeld had en als ik soms een blik werp op de timing laten ze sommige dingen niet zien. Zoals dat Thiim in de Aston reed in een groep van 5 auto’s binnen een seconde of 5. Jammer want die Aston vind ik toch nog altijd mooier dan de andere.

Ze moeten van het tape merk eens laten weten hoeveel meter er dit weekend gebruikt is :+

En er rijden verschillende auto’s mee, toerwagens (tcr) en de GT3’s. Zit een groot verschil tussen.

[ Voor 8% gewijzigd door Daniel_Elessar op 12-05-2018 18:14 ]

• TheBrut3
Nu weten die net-niet klasses ook hoe het voor mij voelde als ik in mijn Impreza werd ingehaald door een GT2-RS of GT-R :+ Dat verschil in snelheid op de Nordschleife is echt krap inhalen.

• ge-flopt
Iemand ergens een linkje naar wat de verschillen in klasses zijn bij de N24?
TCR snap ik, maar wat zijn de verschillen tussen SP9, SP 8 en SP 7 bv.

• Daniel_Elessar
ge-flopt schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 19:21:
Iemand ergens een linkje naar wat de verschillen in klasses zijn bij de N24?
TCR snap ik, maar wat zijn de verschillen tussen SP9, SP 8 en SP 7 bv.
Op radio Le Mans hebben ze het net iets uitgelegd. Sp9 zijn de gt3’s. Sp als in spezial production. Dan heb je de verschillende klassen erin. Sp8 zijn de gt4 auto’s met en zonder turbo(t) sp9-lg is last generation.

Tof dat alles nog zo dicht bij elkaar zit na toch al 4 uur racen. Voorgaande jaren bleef dat zo wel tot aan de finish. Hopelijk kan Aston nog wat naar voren komen om het de Duitsers merken nog wat moeilijk te maken.

Team waarin Coronel en Boutske Visser rijden liggen p2 in hun klasse. (Sp8t) erg goed.

Edit, een link naar de pagina van VLN klassen.

https://www.vln.de/en/division-into-classes/

[ Voor 12% gewijzigd door Daniel_Elessar op 12-05-2018 19:39 ]

• iichel

iichel

Gazoooo

Production cars

V1 up to 1.620 ccm
V2 up to 1.800 ccm
V3 up to 2.000 ccm
V4 up to 2.500 ccm
V5 up to 3.000 ccm
V6 up to 3.500 ccm
VT1 up to 1.620 ccm with Turbo
VT2 up to 2.000 ccm with Turbo
VT3 up to 3.000 ccm with Turbo

SP Specials

SP1 up to 1.400 ccm
SP2 up to 1.750 ccm
SP2T up to 1.750 ccm with Turbo
SP3 up to 2.000 ccm
SP3T up to 2.000 ccm with Turbo
SP4 up to 2.500 ccm
SP4T up to 2.600 ccm with Turbo
SP5 up to 3.000 ccm
SP6* up to 3.500 ccm
SP7* up to 4.000 ccm
SP8* over 4.000 ccm
SP8T up to 4.000 ccm with Turbo
SP9 GT3 FIA
SPPro over 3.000 ccm
SP10 GT4 SRO
VLN-Specials X*** Special vehicles
VLN-Specials AT Alternative fuels

• iichel

iichel

Gazoooo

Dubbelpost, sorry.

Over 1 uur en 10 minuten (21:43) begint de Indycar Indianapolis GP

• Ryur
iichel schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 20:33:
Dubbelpost, sorry.

Over 1 uur en 10 minuten (21:43) begint de Indycar Indianapolis GP
De uitzending begint om 21:30 op Ziggo Sport Racing met Rene Hoogterp.

En als je daarna nog zin hebt: om 2:00 is er op Ziggo Sport Racing NASCAR op Kansas, met Rick Winkelman!

• TheBrut3
Oei, Vanthoor schrijft zijn Audi af met hoge snelheid.

• iichel

iichel

Gazoooo

onderschat audi niet :P die rijdt met een uurtje weer

• Ryur
iichel schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 21:17:
onderschat audi niet :P die rijdt met een uurtje weer
Nee deze is echt kapot. Denk niet dat deze te repareren valt!

• iichel

iichel

Gazoooo

ben wel benieuwd of die wit/blauwe auto (cayman?) een beetje schade heeft of niet

[ Voor 6% gewijzigd door iichel op 12-05-2018 21:20 ]

• TheBrut3
Ligt het aan mij of zijn de tribunes op Indianapolis bijna leeg?

• Ryur
TheBrut3 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 21:35:
Ligt het aan mij of zijn de tribunes op Indianapolis bijna leeg?
De GP is nooit druk bezocht :)

• Daniel_Elessar
Zit toch inmiddels al een paar uur te kijken maar de Aston 007 is nog maar bar weinig in beeld geweest. Rijdt nu op p2. Boycotten die Duitsers hem ofzo?

• TheBrut3
Jammer dat die laatste caution zo lang duurde. Als die net 1 of 2 rondes minder was, dan werd het einde wel lekker spannend qua verbruik.
Pagina: 1 ... 55 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.