Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Algemeen race topic Deel 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 120 Laatste
Acties:
  • 368.976 views

Onderwerpen

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23

Fuelke

Forza Ferrari

Het raceschema voor morgen:

09H00 - 09H45 >> Warm-up (Live op Eurosport / Eurosport Player)
10H15 - 11H00 >> Porsche Carrera Cup (Live op Eurosport / Eurosport Player)
11H30 - 12H25 >> Road To Le Mans Race (Live op Eurosport / Eurosport Player / YouTube)
15H00 - 15H00 >> 24H Le Mans Race (Live op Eurosport / Eurosport Player)

[ Voor 33% gewijzigd door Fuelke op 17-06-2017 07:23 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:16
Heb er zo'n zin in! 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

YouTube stream voor de Le Mans Cup race van straks:

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Ik dacht dat het niet op Eurosport zou komen, gelukkig wel. Heb er wel weer zin in :)

[ Voor 4% gewijzigd door Pierre op 17-06-2017 07:33 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

De Porsche Cup race zou ook beschikbaar moeten zijn via de Porsche Carrera Cup Gb site:

http://www.porsche.com/uk...eatbritain/livestreaming/

• Rivanov
Pierre schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 07:33:
Ik dacht dat het niet op Eurosport zou komen, gelukkig wel. Heb er wel weer zin in :)
Eurosport en RTL 7. Eurosport piept er tussen 16:00 - 18:00 even tussenuit voor het wielrennen (Ronde van Zwitserland). Om 18:00 zijn ze terug tot aan de finish morgenmiddag.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:52
Ik hbe gister helaas niet kunnen kijken. Maar deze ochtend toh wel weer de LeMan aangezet. Heb nu een kwartier gekeken en de RTL7 commentatoren hebben nou denk ik al 8 keer een vergelijking gemaakt met F1 ofja. Wat de verschillen zijn. Why?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:40

Edd

Jasphur schreef op zondag 18 juni 2017 @ 10:42:
Ik hbe gister helaas niet kunnen kijken. Maar deze ochtend toh wel weer de LeMan aangezet. Heb nu een kwartier gekeken en de RTL7 commentatoren hebben nou denk ik al 8 keer een vergelijking gemaakt met F1 ofja. Wat de verschillen zijn. Why?
Omdat Kees van der Grint..
Ik word nu wel een beetje moe van Jur Raatjes met zijn Mazda-historie en over de Rotatie-motor.
Maarja, blijft natuurlijk de PR-man van Mazda.

-

• Rivanov
HOLY! Porsche #1 bijna out!
LMP2 overall win!?

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 18-06-2017 11:15 ]

• Rivanov
Yep.. #1 Porsche officieel van de livetiming. #38 Jackie Chan LMP2 op kop met Ho Pin Tung!

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 18-06-2017 11:53 ]

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-11 09:48
Wist je dat... er een Le Mans topic is? ;)

• Jasphur
Wow. Wazig ongeluk haha.

[ Voor 18% gewijzigd door Jasphur op 21-06-2017 08:27 ]

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-11 01:05
Dat ziet er uit alsof ik Project Cars ofzo aan het spelen ben. :+

• Rdit
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-10-2024

Rdit

Gewoon, omdat het kan

ziet er heel vreemd uit ja. open wheel banging ! :P

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-11 14:48

Hegeman

Weet van alles wat

Als de coureur niet zo hard op de rem was gaan staan was het ongeluk niet gebeurd. Door het blokkeren komt het rechter voorwiel tegen het snel draaiende linker achterwiel van de auto voor hem.

Maarja, makkelijk praten. Het gebeurd in een split second en de reactie is altijd te laat..

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Hegeman schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:25:
Als de coureur niet zo hard op de rem was gaan staan was het ongeluk niet gebeurd. Door het blokkeren komt het rechter voorwiel tegen het snel draaiende linker achterwiel van de auto voor hem.

Maarja, makkelijk praten. Het gebeurd in een split second en de reactie is altijd te laat..
Dan had hij dus bewust moeten kiezen voor een crash? Waarbij mogelijk zijn contra draaiende voorwiel tegen het achterwiel was gekomen.

Dit soort touché's komen volgens mij vrij vaak voor in de racerij, maar gelukkig niet met zulke grote gevolgen ( stomme skelters ;) ) Ziet er wel uit als een gave raceklasse trouwens, veel laagdrempeliger wordt het niet als je open-wheel wilt racen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hegeman schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:25:
Als de coureur niet zo hard op de rem was gaan staan was het ongeluk niet gebeurd.
Meh, er rijden er nog 5 voor incl. eentje in het zand. GoPro-coureur moet dan "leren" racen ergo anticiperen en niet oneindig slipstreamen terwijl je amper wat ziet.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:56
Tom Coronel knalt op een brandweerwagen tijdens WTCC in Vila Real:

YouTube: 2017 WTCC at Vila Real, Tom Coronel crashing into a recovery vehicle

:o

[ Voor 52% gewijzigd door Hoyden op 24-06-2017 12:24 ]

• Jasphur
Een afbeelding

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DDFEUcLXsAUC9wh?format=jpg&name=large

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:21
Ongelofelijk! Brandweerauto's en busjes in de uitloopstrook parkeren, notabene met de brandweer nog in de auto, levensgevaarlijk. Dit had nooit mogen gebeuren,

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Beetje bijzondere uitloopstrook dan, met dat bloementuintje. Die paal die daar staat zal ook wel niet veel meegeven (minder dan die brandweerauto).

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• ArnevdS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-02-2024
Hier nog een filmpje daarvan: https://streamable.com/safbj
Ik ben een beetje gewend aan F1 kijken, wat duurt het remmen hier lang zeg ;)

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:14
pfftt lijkt er inderdaad gewoon op dat er iemand een barrier vergeten is te plaatsen.. 8)7 :X

[ Voor 20% gewijzigd door nachtnet op 24-06-2017 22:00 ]

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-11 14:07
Bizarre situatie weer daar in Portugal. Moet meteen denken aan de werkelijk knettergekke situaties bij het (vroegere ik volg het niet meer zo) rally gebeuren daar.

Kijk eens wat er gebeurt als Tom niet rechtdoor stuurt, maar probeert de bocht te halen en 10 meter verder naar rechts eindigt.
Daar staan gewoon mensen in een buitenbocht zonder enige vorm van bescherming 8)7 8)7

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:58

vhal

ಠ_ಠ

Ik vond het wel vrij bijzonder dat Tom bijna direct aan de wandel ging met zijn camera :+

Strava

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

laat maar

[ Voor 77% gewijzigd door Pierre op 25-06-2017 10:14 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Jasphur
POV filmpje Tony Kanaan op de Road America indy car. Super gaaf! Let op je volume.

https://twitter.com/indycar/status/878591217789009921

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:18
Die situatie in Vila Real kan toch gewoon niet... voor je het weet heb je een freak accident met doden.

• Smultie
  • Niet online
TheBrut3 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:58:
Die situatie in Vila Real kan toch gewoon niet... voor je het weet heb je een freak accident met doden.
Linkje?

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Even teruglezen, posts over Coronel

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 20:45
Een paar posts boven je.
nachtnet schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 21:58:
pfftt lijkt er inderdaad gewoon op dat er iemand een barrier vergeten is te plaatsen.. 8)7 :X

[video]

Net weer F2 zitten kijken. Blijft toch een mooie klasse om te volgen. Echter wordt ik echt sneu van die tweede commentator. Het lijkt net Omroep MAX, elke race wordt er minimaal twee keer uitgelegd wat DRS is, maar ook de omgekeerde startvolgorde en wat voor bandjes er zijn... Man man man, hoop wel dat dat ooit beter wordt.

• nachtnet
alex3305 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 14:03:
[...]

Een paar posts boven je.

[...]

Net weer F2 zitten kijken. Blijft toch een mooie klasse om te volgen. Echter wordt ik echt sneu van die tweede commentator. Het lijkt net Omroep MAX, elke race wordt er minimaal twee keer uitgelegd wat DRS is, maar ook de omgekeerde startvolgorde en wat voor bandjes er zijn... Man man man, hoop wel dat dat ooit beter wordt.
Doe mij inderdaad maar Davide Valsecci tijdens iedere race..

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

masterslave schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:36:
Ongelofelijk! Brandweerauto's en busjes in de uitloopstrook parkeren, notabene met de brandweer nog in de auto, levensgevaarlijk. Dit had nooit mogen gebeuren,
Hey jongens wat is dit?
Ja, je brandweer auto is jarig !!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:56
Wat een verwennerij vandaag. MotoGP was briljant, F1 was ook niet saai er gebeurde genoeg. Ik heb genoten :)

Roomba E5 te koop

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:39
Wat vinden we hier van? Ben wel eens benieuwd naar jullie mening en discussie hier over:

A proposed FIA World Endurance Championship rule requiring LMP1 hybrids to complete the first kilometre after every fuel stop on electric power

Persoonlijk vind ik het niet bij een race passen. Het is natuurlijk erg 'road relevant', maar het doet voor mij af aan het echte racen; de snelste op de baan zijn, ronde na ronde.. Ik zie het nog gebeuren dat de LMP2 hen voorbij gaan op t overal klassement bij een 24uurs race..

• Jasphur
Pyr0_ schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 18:49:
Wat vinden we hier van? Ben wel eens benieuwd naar jullie mening en discussie hier over:

A proposed FIA World Endurance Championship rule requiring LMP1 hybrids to complete the first kilometre after every fuel stop on electric power

Persoonlijk vind ik het niet bij een race passen. Het is natuurlijk erg 'road relevant', maar het doet voor mij af aan het echte racen; de snelste op de baan zijn, ronde na ronde.. Ik zie het nog gebeuren dat de LMP2 hen voorbij gaan op t overal klassement bij een 24uurs race..
Hmm. Weet even niet wat ik ervan moet vinden. Het enige wat ik wel denk is dat je het dan wel in een bepaalde vorm ook bij de LMP2 klasse moet invoeren. Maar ik neig eerder jouw mening te delen dan hem te supporten. Ik vind een kilometer dan overigens wel erg kort. Pak dan meteen de gehele out lap oid.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Een kilometer is niet echt veel nee voor een hybrid, en bij de meeste circuits die ik kan bedenken is het eerste deel vooral technisch, en kunnen ze dus al op full-power gaan bij de eerste straight.

Denk dat het interessanter zou zijn om meer te focussen op elektrische power, dat desnoods unlimited maken, dus niet meer maximaal 8MJ en dan gewoon de fuel flow nog verder beperken, misschien kan het dan ook wel interessant zijn om de verbrandingsmotor uit te schakelen bij "langzame" delen.

People as things, that’s where it starts.

• Chiron
  • Laatst online: 08:31

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Goodwood is weer bezig, en hebben hun officiele livestream aan op youtube:

Komt veel (historisch) moois voorbij :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Jasphur
@Chiron Klik ik de live stream aan, rijdt er een of andere Toyota Stationwagon voorbij. En nu een Dacia. :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 29-06-2017 16:18 ]

• Chiron

Chiron

Het wisselt een beetje inderdaad, zag ook al een hele stoet renaults voorbij komen. Fabrikanten presenteren blijkbaar ook hun nieuwe modellen :D

Maar dingen als de 'beast of Turin', en het nodige F1 spul staat ook nog op het menu, ik heb alleen geen idee wat de tijden zijn. Het is in ieder geval de komende dagen feest :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Rdit
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-10-2024

Rdit

Gewoon, omdat het kan

F1 overweegt Launch show

hmmm. Interessant interessant :P

klinkt leuk. beter dan die promo filmpjes van paar min en dan nog maar de helft van de auto zien

• Chiron

Chiron

Timetable voor vandaag, wel in BST UTC (dus een uur later dan bij ons, voor het schema een uur optellen):
0830hrs Batch 1 (Pre-War Cars and Bikes)
0920hrs Batch 2 (Touring Cars, NASCAR, Rally and Drift)
1000hrs

Goodwood Action Sports Show in Moving Motor Show
1005hrs Batch 3 (Sportscars and GTs)
1030hrs Goodwood Action Sports Arena Show
1055hrs Batch 4 (Formula 1)
1130hrs Air Display - RED ARROWS
1140hrs Batch 6 (Supercars and First Glance Cars)
1225hrs Batch 5 (Ferrari Sportscars and Single-Seaters)
1300hrs Ferrari Moment - Front of House
1310hrs Batch 1 (Pre-War Cars and Bikes)
1315hrs Goodwood Action Sports Arena Show
1355hrs Batch 5 (Ferrari Sportscars and Single-Seaters)
1430hrs Batch 3 (Sportscars and GTs)
1430hrs Goodwood Action Sports Show in Moving Motor Show
1500hrs Air Display – TYPHOON
1515hrs Batch 4 (Formula 1)
1515hrs Goodwood Action Sports Arena Show
1555hrs Practice Shoot-Out
1645hrs Batch 2 (Touring Cars, NASCAR, Rally and Drift)
1720hrs Batch 6 (Supercars and First Glance Cars)
1730hrs Goodwood Action Sports Arena Show
Bron: https://www.goodwood.com/...tival-of-speed/programme/

[ Voor 3% gewijzigd door Chiron op 30-06-2017 08:48 ]

• Jasphur
McLaren is er klaar voor. Wat een pracht wagens :9~

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DDj4fwbXkAAeEmn.jpgAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DDj4fwtXkAAMttG.jpg

• Jasphur
Bwoah. Er komen echt wel mooie Ferarri's langs nu :D

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-11 16:14
https://www.motorsport.co...lity-problems-925263/amp/

Alonso's Indy probleem is uitgezocht

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:34
Positief nieuws vanuit Honda! Wie had dat ooit gedacht O-)

Mijn YouTube

• Jasphur
:D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DQUl5O8N7cVzLn02VDFcBHXt/full.png

Met een geweertje bovenop:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GtUL6hm3jvKwEgYcdlNYae1Q/full.png

En hij heeft hem helemaal uitgereden :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MFs0I8OQzzrdZhV60YSIs33p/full.png

En die ralley wagentjes die het potverdorie goed! Is dat elk jaar zo? Ik kijk nu pas voor het eerst eigenlijk en dan nog even met één oog ivm andere computerwerkzaamheden :)

[ Voor 82% gewijzigd door Jasphur op 01-07-2017 13:14 ]

• Chiron

Chiron

Yep, de Goodwood Speed Week is elk jaar en is een beetje uit de hand gelopen hobbyfeestje van Lord March, op wiens landgoed het festival plaatsvindt. Zag vanmiddag een uitgebreide airshow van de Red Arrows :D

• nachtnet
Stream FOS staat hier inmiddels ook weer aan, blijft mooi om te zien (en erg Brits..)

• nachtnet
holy crap een 28Liter Fiat? 4 cylinder met 7 liter per cylinder..

• Chiron

Chiron

Beast of Turin idd, cilinders van 7 liter, gekkenhuis :D

Die Formula E ging ook vrij rap trouwens :o

• nachtnet
Chiron schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 17:35:

Top even opgezocht:
Afbeeldingslocatie: https://www.motormag.co.uk/wp-content/uploads/2015/04/NTI_BEAST_OF_TURIN_01.jpg

Zodat iedereen ook even kan kijken naar dit beest.. :+

@Chiron @Jasphur vanaf 1:55s (zet geluid aan, maar niet te hard..) _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door nachtnet op 01-07-2017 17:58 ]

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-11 18:17
Chiron schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 17:35:

Formula E ging inderdaad wel rap, maar ik vroeg me tijdens de rit af of Nick Heidfeld nog de pits in zou moeten om van wagen te wisselen. ;)

Maar wat een fantastische collectie aan auto's en motoren komt daar langs. Zou daar ook wel eens een dagje naar toe willen, of naar Goodwood Revival in september.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Morgen is er de Six Hours of The Glen, in het IMSA kampioenschap.

En vandaag, nu eigenlijk, tot 22h25 ongeveer is er de Continental race (momenteel gestopt wegens de regen / onweer).

Livestream op: http://imsatv.imsa.com/

[ Voor 10% gewijzigd door Fuelke op 01-07-2017 21:28 ]

• UltraSub
  • Laatst online: 22-11 17:12
nachtnet schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 17:37:
[...]

Top even opgezocht:
[afbeelding]

Zodat iedereen ook even kan kijken naar dit beest.. :+

[video]
@Chiron @Jasphur vanaf 1:55s (zet geluid aan, maar niet te hard..) _/-\o_ _/-\o_
Jezus! Ook hoe die aanslaat, 1 omwenteling, je denkt die doet het niet en dan BAM. To life!
Awesome :P

• Chiron

Chiron

Toewan schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 21:10:
[...]

Maar wat een fantastische collectie aan auto's en motoren komt daar langs. Zou daar ook wel eens een dagje naar toe willen, of naar Goodwood Revival in september.
Ja echt he, en alles rijdt ook nog. Niet alleen een fantastische collectie auto's, aan rijders zit er ook het nodige stukje historie wat er allemaal achter het stuur zit daar.

Zag onder andere ook een van de telgen van de familie Louwman met een stuk museum op 4 wielen :D

En Adrian Newey was ook weer van de partij, dit keer met zn Lotus hobbyprojectje :)

• Jasphur
@nachtnet en in dit filmpje rijdt ie. :D
Wat een herrie

YouTube: The Beast of Turin returns to Goodwood

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

En wat een verbuik. De eigenaar vertelde in het interview vandaag dat ze op weg naar Goodwood een keer of 11 hadden moeten tanken :-)

• Hippocampus
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Gaat echt hard op Daytona. :D Normaal hoor je ze nog wel eens van het gas gaan voor de bochten, maar hier niet.

Edit: Wow, met 300km p/u door de pitstraat :P

Edit: Stevige klapper, Logano in de sandwich, jammer einde race voor hem.

[ Voor 37% gewijzigd door Hippocampus op 02-07-2017 03:18 ]

• Rivanov
Eergisteren even een bezoekje gebracht aan Las Vegas Motor Speedway. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/m7PPrYO.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xMkZAPZ.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VZ6F7JI.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pOlRjsy.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HdWBrfh.jpeg

• Hippocampus
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Harvick achterstevoren, weer Earnhardt er tegen. Die auto hangt onderhand enkel van ducttape aan elkaar :)

Edit: Earnhardt eruit.

Edit: Wow Larson steeg daar even op zeg _/-\o_ En Kurt Busch haaks op de muur, weer een flinke bende.

[ Voor 39% gewijzigd door Hippocampus op 02-07-2017 05:03 ]

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08:52

TinusTegengas

Formula Racing

noo schreef op zondag 2 juli 2017 @ 00:57:
En wat een verbuik. De eigenaar vertelde in het interview vandaag dat ze op weg naar Goodwood een keer of 11 hadden moeten tanken :-)
En dat was alleen op de oprit van het landgoed? :+

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:40
28 liter en 4 cilinders :o _/-\o_

• Cranzai
Goodwood FOS Sunday Funday :D

Vind de drifters stiekem toch ook wel erg gaaf!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

TinusTegengas schreef op zondag 2 juli 2017 @ 09:09:
[...]

En dat was alleen op de oprit van het landgoed? :+
:) Ietsjes meer: 150 mijl volgens dit filmpje van de trip van vorig jaar https://www.youtube.com/watch?v=eToHTf-QUBA

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Blijf het bijzonder vinden dat dit soort auto's op de openbare weg mogen, in Nederland kom je niet eens je garage uit. Dan hebben de buren al gebeld voor de overlast van de herrie.

Maar wel een beest van een auto trouwens _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Pierre op 02-07-2017 10:59 ]

• alexbl69
  • Laatst online: 09:04
Pierre schreef op zondag 2 juli 2017 @ 10:59:
Blijf het bijzonder vinden dat dit soort auto's op de openbare weg mogen, in Nederland kom je niet eens je garage uit. Dan hebben de buren al gebeld voor de overlast van de herrie.

Maar wel een beest van een auto trouwens _/-\o_
Daarnaast betwijfel ik of je voor deze wagen een milieusticker krijgt :) .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Fuelke schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 21:19:
Morgen is er de Six Hours of The Glen, in het IMSA kampioenschap.

En vandaag, nu eigenlijk, tot 22h25 ongeveer is er de Continental race (momenteel gestopt wegens de regen / onweer).

Livestream op: http://imsatv.imsa.com/
Vandaag dus de Six Hours, we zijn net halfweg nu.

• Chiron

Chiron

Dat was geniaal, lifesize remakes van 1:10 Tamiya RC autootjes:

De Sand Scorcher:
Afbeeldingslocatie: http://www.rcgrabbag.com/wp-content/uploads/2009/09/D70_6503-Edit.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.the-border.com/images/D/58452.jpg

Wild Willy:
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/odMF4GsfcVM/maxresdefault.jpg
Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/ad/c3/08/adc3082636412ae305071ac216e3448c.jpg

Fast Attack Vehicle:
Afbeeldingslocatie: http://www.rcscrapyard.net/clas_files/Tamiya-Fast-Attack-Vehicle.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tamiyabase.com/images/stories/models/model_58046_03.jpg

https://www.goodwood.com/...gies-invade-the-fos-hill/

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:10

SuBBaSS

-has Ryzen

Kwam via dat filmpje van die ongelooflijke Fiat bij een livestream van Goodwood terecht. Leek me niet te kloppen aangezien het tot gisteren zou duren, maar blijkbaar is het een "delayed feed".

Net de timed runs gezien met het brute geweld maar wat daar vlak na kwam viel m'n bek van open.
Kerel met een Range Rover die even op 2 wielen de hele run rijdt. Magistraal gewoon, wat een controle. _/-\o_

Edit: deze dus.

Hmm, zie nu pas dat hij in dit filmpje niet tot de finish komt. :-(
Tijdens die livestream was blijkbaar een tweede run en die maakt hij wel helemaal af. Inclusief dus die "kink" onder de brug door, wat echt helemaal ongelooflijk is om te zien.

[ Voor 26% gewijzigd door SuBBaSS op 03-07-2017 17:33 ]

• Jasphur
Ondertussen bij Billy

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DD4Rq87XUAIv8Q7.jpg:large

Twitter

• Cranzai
Nog even en hij zit weer in de formule 4 :*)

(Even de donekere kant benoemen maar ik denk dat sponsors vinden iets makkelijker is geworden na zijn ongeluk, ik bedoel hij is nu über awesome als coureur zonder benen waar hij eerder gewoon coureur was)

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:20

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
IMSA WeatherTech Serie op Mosport.
http://imsatv.imsa.com/

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:18
Shit zeg! Korte race weer van Nyck :(
Edit: OMG die marshalls... Duwen ze een voorvleugel kapot door de auto's tegen elkaar te late botsen.

[ Voor 58% gewijzigd door TheBrut3 op 15-07-2017 16:07 ]

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:20

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Wat een geweldige opening van de 6 uur van Nürburgring! Heel veel gevechten in de verschillende klassen.

• MAX3400

MAX3400

Nog 7 nachtjes slapen en dan op weg naar Spa-Francorchamps!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-11 09:50
De laatste jaren heb ik iedere keer de 24h van Spa bezocht maar dit keer gaat het me helaas niet lukken. Wel jammer, voor mij persoonlijk is het toch altijd wel een geweldig mooi evenement om mee te maken :)

• Jasphur
Wat een prachtwagen :9~

Afbeeldingslocatie: https://www.fia.com/sites/default/files/styles/colorbox_slider/public/67_2.jpg?itok=orMwgKfx

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 13:57
Laten we het op smaak houden... ;)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Nog live tot en met 17H00.

• nachtnet
Serieus Race nieuws: Mercedes gaat na 2018 de DTM verlaten en zich richten op FE 2019/2020

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DFheF6qUwAMJIMI.jpg

o.a. http://www.racer.com/inte...-quit-dtm-enter-formula-e

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DFhdd4FXcAAZq2j.jpg:large

[ Voor 61% gewijzigd door nachtnet op 24-07-2017 21:30 ]

• Cranzai
nachtnet schreef op maandag 24 juli 2017 @ 21:26:
Serieus Race nieuws: Mercedes gaat na 2018 de DTM verlaten en zich richten op FE 2019/2020

[afbeelding]

o.a. http://www.racer.com/inte...-quit-dtm-enter-formula-e

[afbeelding]
Ben benieuwd wat mercedes dan gaat doen met hun drivers-poule. Hamilton is inmiddels wel volleerd in de F1 en zou mogelijk een goede toevoeging zijn voor de ontwikkeling van hun FE team.

• nachtnet
Cranzai schreef op maandag 24 juli 2017 @ 21:32:
[...]

Ben benieuwd wat mercedes dan gaat doen met hun drivers-poule. Hamilton is inmiddels wel volleerd in de F1 en zou mogelijk een goede toevoeging zijn voor de ontwikkeling van hun FE team.
Serieus? HAM zal in de F1 hooguit nog de records van Senna & Schumacher willen evenaren, en daarna zijn carrière in muziek, mode en/of entertainment voortzetten. Die heeft niets te zoeken in FE.

• nachtnet
en indy heeft de 2018 wagen gepresenteerd.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DFhodeTXgAA2vd5.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DFhocN7WAAIchIc.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DFhoeieXYAEldRR.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DFhof0BXoAUP-ER.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://digbza2f4g9qo.cloudfront.net/~/media/IndyCar/News/Other/2017/07/07-24-Chevy-2018-Sidepod-FullWidth.jpg?la=en&vs=1&d=20170724T151832

Kan niet wachten op de oranje #ALO29 versie.

http://www.racer.com/indy...ycar-unveils-2018-bodykit
http://www.indycar.com/News/2017/07/07-24-New-car-unveil

[ Voor 35% gewijzigd door nachtnet op 24-07-2017 22:09 ]

• Cranzai
Die indywagens hebben een mooie agressieve en tegelijk futuristische uitstraling! :9~

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Cranzai schreef op maandag 24 juli 2017 @ 22:12:
Die indywagens hebben een mooie agressieve en tegelijk futuristische uitstraling! :9~
Helemaal mee eens, ziet er naar mijn mening geweldig uit zo. En geen Halo!

Wat DTM betreft, dat kan wel eens klaar zijn na 2018 nu Mercedes zich terug trekt. Gerhard Berger had pas geleden gezegd dat als er maar twee merken overblijven dat het dan klaar is met DTM en vanuit Japan is weinig te verwachten.
Ik snap de keuze van MB niet helemaal, publicitair is de Formule E toch nog niet echt aantrekkelijk?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:46

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Laat Formule E niet de toekomst zijn :(

http://www.gpupdate.net/n...in-formule-e-verlaat-dtm/

Audi gaf al eerder aan eerder voor de Formule E te gaan dan voor de F1

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• MAX3400

MAX3400

Lekker Ventje schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:03:
[...]

Ik snap de keuze van MB niet helemaal, publicitair is de Formule E toch nog niet echt aantrekkelijk?
Speculatie met met de huidige F1-regels omtrent hybride systemen en zometeen wat extra ervaring in F-E, is de stap naar WEC snel gezet.

Er is al enige tijd een roep vanuit de ACO richting MB om meer gezicht te tonen. Als Peugeot in 2019 ook weer instapt, zou het best wel eens fijne races kunnen opleveren.

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Mad-Matt schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:03:
Laat Formule E niet de toekomst zijn :(
Kwestie van tijd, er komt gewoon een tijd dat verbrandingsmotoren helemaal niet meer op race circuits te vinden zijn.
Maar dat zal nog wel 15-20 jaar duren.... guesstimate :)

Smiling as the shit comes down...

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:59

sjaool

Every life should have 9 cats

ScrooLoose schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:18:
[...]

Kwestie van tijd, er komt gewoon een tijd dat verbrandingsmotoren helemaal niet meer op race circuits te vinden zijn.
Maar dat zal nog wel 15-20 jaar duren.... guesstimate :)
Als het aan onze regering en de groene rakkers ligt dan begint die tijd al in 2025 of in de racerij misschien al eerder. Kunnen we lekker naar snorrende naaimachines gaan luisteren. In de F1 zullen dan zeker vier wagens benodigd zijn om het aantal ronden te kunnen rijden dat nodig is voor een grand prix. ;)

"When you grow up your heart dies"

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

er zit ook helemaal geen vaart in de FE, van de week een stukje zitten kijken, maar de top van die dingen ligt op 200 nog wat. Met die maatstaven is een RBR of Mclaren zelfs super snel. :+

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Zou mij niets verbazen; fabrikanten willen gewoon concepten die ze ook aan het publiek kunnen verkopen. Kwestie van tijd voordat ook de F1 electrisch wordt.

Bijkomend voordeel; geluidsdagen zijn dan voor Zandvoort ook een gepasseerd probleem. :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ja maar komop, een race zonder geluid is toch hetzelfde als naar de snackbar gaan en een broodje gezond bestellen. Het is goed, maar het is niet waar je voor komt.

[ Voor 4% gewijzigd door Mad-Matt op 25-07-2017 08:41 ]

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Mad-Matt schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:39:
Ja maar komop, een race zonder geluid is toch hetzelfde als naar de snackbar gaan en een broodje gezond bestellen. Het is goed, maar het is niet waar je voor komt.
Racen zonder geluid is beetje zoals we nu naar roken kijken.

Nu vinden we het belachelijk als iemand binnen een sigaret opsteekt, maar 15 geleden kon je geen café in zonder grote rookmist te zien.

Over 30 jaar kijken we heel anders naar de periode met brullende motoren die je oren kapot maken :).

• alexbl69
MAX3400 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:11:
[...]

Speculatie met met de huidige F1-regels omtrent hybride systemen en zometeen wat extra ervaring in F-E, is de stap naar WEC snel gezet.
Dat is de enige logische reden inderdaad. Publicitair is de Formule-E (in ieder geval op dit moment) volgens mij niet echt interessant. Het gros van de Mercedes-clientèle lijken me nou niet bepaald van die eco-freaks.

Maar goed, een fabrikant moet vooruit kijken. En het zal wel meer en meer elektrisch worden, of we nu willen of niet. Daarom wellicht niet onlogisch.

DTM heb ik in de 'gouden jaren' (eind jaren '80/begin jaren '90) vrij intensief gevolgd. Maar de laatste 20 jaar niet meer.

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:37
Het gaat met het DTM toch niet echt de goede kant op, op deze manier blijven alleen Audi en BMW over. Hardnekkige geruchten over andere merken die mee zouden willen doen heb ik niet voorbij zien komen de laatste tijd.

Wellicht dat Opel weer in zou kunnen stappen met de Insignia of dat Alfa weer mee wil doen met de Giullia? Wishfull thinking vrees ik.

En tja, Formule E..... Ik heb een paar races gezien, maar kan niet wennen aan het gebrek aan geluid en de smalle baantjes eigenlijk. Ik snap dat het vanuit marketing oogpunt voor veel merken interessant is en volgens mij zijn de kosten ook redelijk te overzien, maar ik vind het (nog) maar niks.

[ Voor 14% gewijzigd door B-Real op 25-07-2017 08:52 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Requiem19 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:45:
[...]

Racen zonder geluid is beetje zoals we nu naar roken kijken.

Nu vinden we het belachelijk als iemand binnen een sigaret opsteekt, maar 15 geleden kon je geen café in zonder grote rookmist te zien.

Over 30 jaar kijken we heel anders naar de periode met brullende motoren die je oren kapot maken :).
We gaan het zien, maar ik denk dat de generatie die hier op het forum zit altijd het motorgeluid wel zal missen, onze kinderen zijn waarschijnlijk wel de groep waar jij het over hebt ja. (auto's beginnen toch ook steeds minder populair te worden.)

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 15:39
B-Real schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:52:
Het gaat met het DTM toch niet echt de goede kant op, op deze manier blijven alleen Audi en BMW over. Hardnekkige geruchten over andere merken die mee zouden willen doen heb ik niet voorbij zien komen de laatste tijd.

Wellicht dat Opel weer in zou kunnen stappen met de Insignia of dat Alfa weer mee wil doen met de Giullia? Wishfull thinking vrees ik.

En tja, Formule E..... Ik heb een paar races gezien, maar kan niet wennen aan het gebrek aan geluid en de smalle baantjes eigenlijk. Ik snap dat het vanuit marketing oogpunt voor veel merken interessant is en volgens mij zijn de kosten ook redelijk te overzien, maar ik vind het (nog) maar niks.
Ik denk dat DTM alleen kan overleven als ze terug pakken naar de regels van vroeger als basis voor de serie na 2018. Niet meer van die volbloed raceauto's met straat-achtige kap er over maar gehomologeerde "productie"-modellen in race uitvoering. Veel meer richting wat WTCC doet; goedkoper voor fabrikanten en daarmee ook aantrekkelijker.

Denk dat de naam DTM wel sterk genoeg is om een te kunnen overleven in het vaarwater van WTCC.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• ge-flopt
  • Laatst online: 28-11 13:57
DTM en SuperGT hebben in het verleden ooit de afspraak gemaakt dat de SuperGT meer richting DTM systeem zou gaan zodat de wagens in elkaars kampionschap zouden kunnen racen:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/119060
http://www.autosport.com/news/report.php/id/124212

Misschien dat dat de DTM nog kan redden, maar nu Audi en BMW ook nog gaan nadenken over de toekomst in de DTM denk ik dat we wel kunnen zeggen dat de DTM (zonder dat er een nieuwe constructeur instapt) eigenlijk de ijskast inkan, om er misschien nooit meer uit te komen.

Jammer dat Mercedes overstapt naar de Formula-E. Ik heb het een paar keer proberen te kijken, maar racen is voor mij toch ook voor een derde het geluid. F-E heb ik elke keer het idee dat ik naar electro karts zit te kijken.

Wat ik ook aan F-E vind tegenvallen zijn de banen die worden gecreëerd om op te racen. Meestal zijn het parkeer plaatsen waar muurtjes in geplaatst worden. Zo is er volgens mij ook geraced in Berlijn ed, maar uitstraling heeft het niet. In Monaco is er ook geraced, maar dat is weer op een ingekorte baan. Laat dat soort wagens eens op een fatsoenlijke baan rijden waar uitloop stroken zijn, etc niet op van dat soort halve gare baantjes... Weet iemand nog dat F1 reed op een parkeerplaats in Las Vegas dat was ook 3 keer niks. De banen hebben geen uitstraling.

[ Voor 26% gewijzigd door ge-flopt op 26-07-2017 11:28 ]

• alexbl69
ge-flopt schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:18:
Wat ik ook aan F-E vind tegenvallen zijn de banen die worden gecreëerd om op te racen. Meestal zijn het parkeer plaatsen waar muurtjes in geplaatst worden. Zo is er volgens mij ook geraced in Berlijn ed, maar uitstraling heeft het niet. In Monaco is er ook geraced, maar dat is weer op een ingekorte baan. Laat dat soort wagens eens op een fatsoenlijke baan rijden waar uitloop stroken zijn, etc niet op van dat soort halve gare baantjes... Weet iemand nog dat F1 reed op een parkeerplaats in Las Vegas dat was ook 3 keer niks. De banen hebben geen uitstraling.
Precies. Die banen zien er allemaal hetzelfde (en onaantrekkelijk) uit.

Er werd met veel poeha gemeld dat ze in New York zouden racen. Maar als je die race ziet zou het net zo goed op het parkeerterrein van de plaatselijke AH kunnen zijn.

En telkens weer veel te krappe bochten en hairpins waardoor het halve veld elkaar raakt. Afgezien van de emotieloze auto's doen de organisatoren ook niet erg hun best om er iets spectaculairs van te maken.

Pagina: 1 ... 50 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.