Formula 1 Seizoen 2017 - Deel 2Kalender
Races
|
Topic 01-01-2017 ver 0.5 Op basis van startpost @SnowDude
update 28-06-2017
[Voor 100% gewijzigd door nachtnet op 12-07-2017 10:49]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Formula 1 Seizoen 2017 - Deel 2Kalender
Races
|
[Voor 100% gewijzigd door nachtnet op 12-07-2017 10:49]
Formula 1 Seizoen 2017 - Deel 2Teams
CoureursReglement
F1 Managers
Links + OverigenLinks:
Silly Season 2017/2018
Resultaten Season 2017
|
[Voor 121% gewijzigd door nachtnet op 27-11-2017 11:14]
Zo veel nuttige dingen voegen ze niet toe helaas. Wat wel een beetje de tendens is dat iedereen de actie van VET tegen HAM afkeurt maar er tegelijkertijd wel van kon genieten (goed voor de sport enzo)sjaool schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 00:26:
F1 Report ziet er ook weer leuk uit.
Jamie Chadwick F3 coureur, leuke meid... net zo oud als mijn dochter btw.![]()
[Voor 23% gewijzigd door anessie op 29-06-2017 01:50]
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Thnxnachtnet schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 00:48:
Veel plezier in Deel 2.
Ik zeg niet dat Max weggaat, maar als er iets niets zegt in de F1, dan zijn het wel contracten. Dat is al zo vaak gebleken in het verleden....tlpeter schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 06:53:
Max gaat nergens heen voorlopig. Die is bewust naar Red Bull gegaan.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta
Ik denk ook niet dat hij een overstap gaat maken, maar bewust naar RBR? Nee, hij (of zijn vader) greep zijn kans tot RB die bood om zeer jong in een STR te stappen. Daarna zat hij in een rijdende trein en heeft RBR vorig jaar nog toegeslagen door hem in te lijven en langer vast te leggen.tlpeter schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 06:53:
Max gaat nergens heen voorlopig. Die is bewust naar Red Bull gegaan.
alles kan off-topic
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
In vogelvlucht het seizoen beschouwend kan ik erin meegaan, maar ik heb toch een paar races gezien die me zowat in een langdurige coma hebben gebracht.anessie schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 01:31:
Dit seizoen is zoveel beter dan vele seizoenen ervoor.
Men kon niet inhalen zei men begin dit jaar, ik zie genoeg actie. Midfield die close racing heeft elke baan opnieuw. Al die problemen met de temperatuur van de banden, de betrouwbaarheid van de hybrid systemen. Niet tof voor de rijders maar als gevolg de safetycars en zotte pitstops waar wij kunnen van snoepen.
Nu ja, we zijn net verwend in Baku, voor hetzelfde geld is de Redbull Ring niet om aan te zien saai.
Rivaliteit?Ik kijk uit naar de rest van het seizoen
- Max kookt stilaan en wil resultaat, dat z'n teammate maar niet in de weg zit!
- Force India boys, ofwel is het nu gedaan met spelen en maakt men Perez absolute nr1 ofwel krijgen we een Ocon die toont dat hij Perez aan kan, die gast kan alleen maar groeien lijkt me!
- VET/HAM, zien hoe die relatie verder ontwikkeld. In 2017 zagen we een nieuwe VET die zijn frustaties kwijt leek te zijn maar het potje blijkt nog steeds een snelkookpan. Bovendien heeft VET al redelijk wat onderdelen gebruikt dus gaat er wel eens een grid penalty komen wat de score gelijk kan trekken (of zijn roekeloos rijgedrag resulteert eens in 0 punten).
- Stroll, lucky break van de rookie of zien we een Stroll die stilaan een vaste top8 wordt?
- Kvyat/Sainz, lijkt me dat de sfeer tussen de 2 stilaan een beetje onder 0 gaat.
- Bottas die voorlopig 'what is best for the team' volgt maar als het erop gaat aankomen voor de WC punten wat gaat Toto/Lauda hem vertellen en gaat ie reageren als een vodje zoals Kimi dat nu doet? Voorlopig zit Bottas ook maar een racewin/DNF van HAM af.
- De Merc vs Ferrari die op verschillende parcours bepaalde kleine voordelen hebben, al lijkt Mercedes daar stilaan beter werk te leveren.
- Honda dat toch met de spec3 engine niet enkel meer met de Saubers stoeit maar het middelveld aanvalt, kan alleen maar meer zalige acties van Alonso opleveren!
- Als Pirelli nu nog stopt met ultra softs te maken die 50 ronden mee gaan (bij wijze van spreken) dan krijgen we misschien nog betere strategie en interessante ontknopingen.
Dit. Maar wist Pirelli van te voren al dat hun banden zo duurzaam zouden zijn?anessie schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 01:31:
- Als Pirelli nu nog stopt met ultra softs te maken die 50 ronden mee gaan (bij wijze van spreken) dan krijgen we misschien nog betere strategie en interessante ontknopingen.
[Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 29-06-2017 08:37]
Inderdaad, toch zeker 3 stuks al.MikeyMan schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 08:31:
[...]
In vogelvlucht het seizoen beschouwend kan ik erin meegaan, maar ik heb toch een paar races gezien die me zowat in een langdurige coma hebben gebracht.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ja ik denk het wel, dat was namelijk ook het doel van deze banden. Denk alleen wel dat dit een beetje teveel van het goede is.Jasphur schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 08:36:
[...]
Dit. Maar wist Pirelli van te voren al dat hun banden zo duurzaam zouden zijn?
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Lijkt mij wel... duurzaamheid is één van de factoren waarop de ontwikkeling is gericht, de F1 is een proeftuin voor de civiele autowereld, dus ook voor de bandenJasphur schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 08:36:
Dit. Maar wist Pirelli van te voren al dat hun banden zo duurzaam zouden zijn?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[Voor 55% gewijzigd door Jasphur op 29-06-2017 09:19]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Lijkt me helemaal prima als hij naar Mercedes gaat. Dan is volgend seizoen Honda betrouwbaar, en Mercedes niet meer zo dominant.DesireHD schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:06:
Weet niet of het al voorbij gekomen was op het forum maar Flavio Briatore is afgelopen weekend in Baku even op bezoek geweest bij Wolff en Lauda voor een etentje (kan de bron zo snel niet terugvinden maar het kwam voorbij op den Twitters). Briatore is nog steeds manager van Alonso toch?![]()
Overigens wordt uiteraard zowel door Mercedes als door Briatore ontkent dat ze bezig zijn om Alonso naar Mercedes te halen maar het zou mij wel wat lijken!
Maar gezien Alonso's geweldige overstap-reputatie presteert de Mercedes helemaal niets meer zo gauw hij de handtekening onder het contract heeft gezet
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Waiting on the world to change
Zijn zat klasse's die echt niet als "minder" worden gezien denk ik. Zijn Indy avontuur smaak hem volgens mij ook wel naar meer. Montoya zit daar ook al een tijdje met veel plezier te gassen.DesireHD schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:43:
Maar ook ik denk dat Alonso "er nog niet klaar" mee is. Zou het ook zonde vinden als hij overstapt naar een "mindere klasse" zonder nog 1 of 2 jaar in een competitieve F1-bolide te zitten. Gun hem nog wel een WK (als Schumacher-fan sinds '94 ook nooit gedacht dat ik dit zou zeggen)
Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta
Rond deze tijd vorig jaar verlengde Rosberg ook.... Goede kans dat Hamilton er net zo'n exitclausule in heeft staan.pinda powerrr schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:58:
Hamilton is bezig met een nieuw contract:
http://www.motorsport-tot...m-neuen-vertrag-angefragt
Die is dus ook al vroeg bezig in het silly season! Dus de geruchten dat Vettel daar naar toe zou gaan, zijn dus al minder betrouwbaar geworden, die twee gaan ze niet in een team zetten.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Voor 25 miljoen per jaar...?Lasmibalsingh schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:08:
Het zou wel geinig zijn als Ferrari Vettel bij dochterteam Haas F1 stalt voor de rest van het seizoen, zou wel een statement zijn. Kvyat is voor minder teruggezet vorig jaar.![]()
Dat is ook precies waarom ik het een beetje als "mindere klasse" zie (no offenceDamian schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:02:
[...]
Zijn zat klasse's die echt niet als "minder" worden gezien denk ik. Zijn Indy avontuur smaak hem volgens mij ook wel naar meer. Montoya zit daar ook al een tijdje met veel plezier te gassen.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Daar sluit ik me bij aanSallin schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 01:49:
Bedankt voor het nieuwe topic!
Volgens mij waren er in ieder seizoen (dat ik gezien heb) meerdere comateuze races die 2 uur na de race al volledig vergeten zijn, dit seizoen lijkt daar geen uitzondering op.MikeyMan schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 08:31:
[...]
In vogelvlucht het seizoen beschouwend kan ik erin meegaan, maar ik heb toch een paar races gezien die me zowat in een langdurige coma hebben gebracht.
Probleem blijft wel dat er gewoon erg weinig competitieve stoeltjes zijn (of vrijkomen). Ik zie eigenlijk alleen Renault of blijven als opties.Wom schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:27:
Om te stoppen is Alonso nog net wat teveel bezig met gesprekken en etentjes naar mijn smaak. Gun hem in ieder geval nog wel een paar jaar in een competitieve auto.Want wat een 'waste of talent' de laatste jaren.
Als de clausule ging om racewinst kan ik me nog beter voorstellen dat Max even helemaal gek werd toen Ric zijn ontsnapping voorkwam door te winnen.Martinspire schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:38:
Over een prestatieclausule met Max: die is nu ook niet meer geldig. Hij heeft al op het podium gestaan en zijn maatje heeft een race gewonnen. Die clausule zou volgens mij alleen gelden als ze bv geen race winnen of zelfs niet op het podium komen. Nou beide is al gebeurd, dus bij opbreken contract moeten ze gewoon veel dokken.
En het is maar de vraag of Mercedes en Ferrari dat gaan doen.
Dat gerucht over dat Vettel naar Mercedes zou gaan en Ricciardo naar Ferrari zou gaan vind ik erg raar. Waarom niet Raikkonen eruit dan? Die gaat toch zeker niet blijven?
Ric naast Vettel lijkt me ook niet zo'n goed idee. Vettel als haantje is al niet de meest sympathieke gozer, als je er dan ook nog 's een vrolijke Ozzy naast zet die 'm flink onder druk zet wordt het als helemaal een drama. Lijkt me wel vermakelijk hoor, maar voor Ferrari niet echt het ideale scenario.Bigfoot schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:41:
Ik denk dat zolang Hamilton en Vettel bij Mercedes en Ferrari zitten, ze er geen Verstappen naast gaan zetten.
RIC is wel geschikt als 2e rijder bij Ferrari.
Maar als Renault volgend jaar de motor op orde heeft, dan kan VER gewoon wereldkampioen worden in de RB
[Voor 9% gewijzigd door Mr Ton op 29-06-2017 11:47]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Ik vroeg me af m.b.t. tot die winning car moeten leveren clausule. Geldt dat niet per coureur? Dus dat RIC een winning car heeft wil niet zeggen dat VER moet blijven, zijn auto is namelijk kutMartinspire schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:38:
Over een prestatieclausule met Max: die is nu ook niet meer geldig. Hij heeft al op het podium gestaan en zijn maatje heeft een race gewonnen. Die clausule zou volgens mij alleen gelden als ze bv geen race winnen of zelfs niet op het podium komen. Nou beide is al gebeurd, dus bij opbreken contract moeten ze gewoon veel dokken.
En het is maar de vraag of Mercedes en Ferrari dat gaan doen.
Dat gerucht over dat Vettel naar Mercedes zou gaan en Ricciardo naar Ferrari zou gaan vind ik erg raar. Waarom niet Raikkonen eruit dan? Die gaat toch zeker niet blijven?
Waarom Williams niet? Stroll zal daar volgend jaar ook wel rijden, maar daarnaast? Bottas zie ik nog wel verlengen bij Mercedes.nachtnet schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:42:
[...]
Probleem blijft wel dat er gewoon erg weinig competitieve stoeltjes zijn (of vrijkomen). Ik zie eigenlijk alleen Renault of blijven als opties.
Dan heb je het zelf in de hand en kan je dus gaan lopen klooien om de clausule te activeren (Werd nog wel 's over Vettel gezegd toch?), de kans is in ieder geval aanwezig dat je minder gemotiveerd bent. Lijkt me daarom logischer als het om het team gaat.melantrix schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:49:
[...]
Ik vroeg me af m.b.t. tot die winning car moeten leveren clausule. Geldt dat niet per coureur? Dus dat RIC een winning car heeft wil niet zeggen dat VER moet blijven, zijn auto is namelijk kut![]()
Het zijn uiteindelijk wel twee afzonderlijke auto's en RIC z'n auto doet het aantoonbaar beter dan die van VER. Wellicht kan dat verdedigbaar zijn?
Overigens denk ik niet dat VER weg gaat hoor, ik verwacht dat hij wel gewoon bij RBR (wil) blijft/blijven. Maar vond dit wel een interessante gedachte
Volgens mij doet Bottas precies wat er van hem verwacht wordt. Al kan hij wel erg slordig zijn hier en daar, maar daar had Rosberg ook last van, volgens mij zat het hele team met samengeknepen billen als hij weer 's iemand ging inhalen.Wom schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:52:
[...]
Waarom Williams niet? Stroll zal daar volgend jaar ook wel rijden, maar daarnaast? Bottas zie ik nog wel verlengen bij Mercedes.
Ik gun hem ook nog wel een kampioenschap maar denk dat dat verkeken is. De top teams hebben genoeg plek. McLaren weer aan de top brengen is misschien idd zijn enige zinvolle optie. Of misschien Force India?DesireHD schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:43:
Maar ook ik denk dat Alonso "er nog niet klaar" mee is. Zou het ook zonde vinden als hij overstapt naar een "mindere klasse" zonder nog 1 of 2 jaar in een competitieve F1-bolide te zitten. Gun hem nog wel een WK (als Schumacher-fan sinds '94 ook nooit gedacht dat ik dit zou zeggen)
Exact expert nodig?
alles kan off-topic
*kuch* RBR 2014 *kuch*Robertdj schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:46:
Ric naast Vettel lijkt me ook niet zo'n goed idee. Vettel als haantje is al niet de meest sympathieke gozer, als je er dan ook nog 's een vrolijke Ozzy naast zet die 'm flink onder druk zet wordt het als helemaal een drama. Lijkt me wel vermakelijk hoor, maar voor Ferrari niet echt het ideale scenario.
Ik denk het wel. Tussen PER & OCO niet, maar voor OCO & SFI lijkt het goed te zitten.Jasphur schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:11:
Ik hoor trouwens helemaal niemand over Ocon en SFI. Of zit het allemaal wel snor daar?
SFI zelf wilt Ocon graag houden na dit seizoen (Ocon heeft ook een 3 jarige contract volgens mij).Jasphur schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:11:
Ik hoor trouwens helemaal niemand over Ocon en SFI. Of zit het allemaal wel snor daar?
Bij alle coureurs die geld krijgen is hun pensioen wel veilig hoor, als dat het argument was geweest had Alonso wel een paar jaar terug al kunnen stoppen. Hij rijdt omdat ie t leuk vind en racen z'n passie is. Ik kan me niet voorstellen dat hij blij is. Denk dat hij liever nog 2 jaar bij bv een Force India gaat knokken om podiums te pakken dan de clown die sarcastische opmerkingen naar z'n team maakt.Ankona schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:13:
Bij Alonso moet je je ook afvragen waarom hij dat zou willen. Hij is al wat ouder en met zijn huidige contract is hij zijn pensioen aardig veilig aan het stellen. Daarnaast kan hij als een soort recreant lekker in het circuit mee blijven doen zonder dat hem iets aangerekend wordt. Nu nog naar een topteam stappen zou voor hem het risico inhouden dat hij alleen maar tegen zou kunnen vallen.
Enige optie die ik voor hem zie is Renault. Daar zou hij zijn ervaring mee kunnen brengen om het team vooruit te helpen en als dat lukt zijn persoonlijke succesjes pakken. Maar eigenlijk is dat hetzelfde waar hij nu zit.
Exact expert nodig?
...
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Alonso zijn geluk in teamkeuzes kennende heeft Renault dan een draak van een auto volgend jaarSoggney schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:24:
Sjah, meer voor de hand liggend zou Palmer eruit, Alonso erin zijn. Maar dan is het natuurlijk weer een gok voor Alonso. Verruilt hij de Honda moter voor een Renault
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
No matter the age, never lose the Kramer inside
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Denk dat je Stroll en Ocon door elkaar haalt?Help!!!! schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:32:
Kan iemand misschien even uitleggen waarom Ocon zo gewild zou zijn / grote toekomst zou hebben?
Dit lijkt namelijk nogal aan te zwellen na zijn podiumplaats in Baku. Netjes naar de finish gereden maar was dat niet meer geluk dan wijsheid
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
[Voor 13% gewijzigd door Woudloper op 29-06-2017 12:48]
Vrijwel zeker een verzameling knip & plak-citaten uit het afgelopen weekeinde; 75% click-bait.Woudloper schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:45:
Grappig om te zien dat Verstappen wel continu nieuws blijft genereren. Nu weer met een artikel in motorsport na interview met Horner. Dit wordt overigens meteen weer overgenomen door o.a. Nu.nl want verstappen is 'hot'.
Vraag mij wel af of dit niet een clickbait artikel is, omdat het bij elkaar verzamelde citaten lijken na het raceweekeind van afgelopen weekend. Krijg niet de indruk dat het een nieuw interview is geweest met Horner.
Hij was de enige die vorig jaar in Brazilie Max in zijn speedboot meer dan een halve ronde tegenstand kon geven. En dat in een beroerde Manor.Help!!!! schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:32:
Kan iemand misschien even uitleggen waarom Ocon zo gewild zou zijn / grote toekomst zou hebben?
Dit lijkt namelijk nogal aan te zwellen na zijn podiumplaats in Baku. Netjes naar de finish gereden maar was dat niet meer geluk dan wijsheid
alles kan off-topic
Zal Vettel leuk vinden, zijn laatste jaar bij RB was RIC ook lastigBigfoot schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:41:
Ik denk dat zolang Hamilton en Vettel bij Mercedes en Ferrari zitten, ze er geen Verstappen naast gaan zetten.
RIC is wel geschikt als 2e rijder bij Ferrari.
Daarbij denk ik ook dat Mercedes eerder Ocon wegzet in hun wagen dan Verstappen, stukje kosten, komt uit Mercedes programma en kan nog iets groeien naast Hamilton.Wom schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:33:
[...]
Denk dat je Stroll en Ocon door elkaar haalt?
Ocon toont aan heel volwassen te rijden en is wat betreft snelheid vaak al 'on par' met zijn meer ervaren teamgenoot.
De belangrijkste vraag is: als Max naar Ferrari zou gaan, zou hij de sfeer in het team dan niet al snel als te beklemmend ervaren? Want geef toe: RB is het "fun team" op de grid. Ik zie geen Ferrari's met sleurhutten erachter.Bigfoot schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:54:
Leukste zou ik vinden als Vettel geen contractverlenging krijgt, en ze voor Max gaan. Maar lijkt niet zo waarschijnlijk.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Aan de ene kant klopt dat inderdaad, en ik verwacht ook niet dat er dan staat: indien de (persoonlijke) auto niet wint. maar als je auto aantoonbaar faalt qua motor problemen kan ik me voorstellen dat je het dan nog kan verderdigen en dat het dus met die invalshoek per rijder telt.Robertdj schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:08:
[...]
Dan heb je het zelf in de hand en kan je dus gaan lopen klooien om de clausule te activeren (Werd nog wel 's over Vettel gezegd toch?), de kans is in ieder geval aanwezig dat je minder gemotiveerd bent. Lijkt me daarom logischer als het om het team gaat.
[...]
Ik zal mezelf even herhalen hier...Spotmatic schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:07:
[...]
De belangrijkste vraag is: als Max naar Ferrari zou gaan, zou hij de sfeer in het team dan niet al snel als te beklemmend ervaren? Want geef toe: RB is het "fun team" op de grid. Ik zie geen Ferrari's met sleurhutten erachter.
[Voor 60% gewijzigd door 3x3 op 29-06-2017 13:18]
| live and give like no one else |
Hoax, tenzij je het linkje van de Gazetta dello sport kan posten.3x3 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:17:
La Gazetta schrijft dat Ricciardo met Ferrari een pre contract heeft afgesloten
[Voor 16% gewijzigd door YakuzA op 29-06-2017 13:24]
PSN
Heb dat gevoel ook idd, dit is ongeveer wat Horner letterlijk zei in het interview op Sky na de race.Woudloper schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:45:
Grappig om te zien dat Verstappen wel continu nieuws blijft genereren. Nu weer met een artikel in motorsport na interview met Horner. Dit wordt overigens meteen weer overgenomen door o.a. Nu.nl want verstappen is 'hot'. Ofwel, dat is voor andere rijders soms frustrerend lijkt mij. Nog eens kijken of ik zo'n analyse bij Google kan doen wie nu 'hot' is volgens zoekopdrachten en nieuwsberichten.
Vraag mij wel af of dit niet een clickbait artikel is, omdat het bij elkaar verzamelde citaten lijken na het raceweekeind van afgelopen weekend. Krijg niet de indruk dat het een nieuw interview is geweest met Horner.
PSN
[Voor 19% gewijzigd door Jasphur op 29-06-2017 13:32]
Jammer dat er een beperking zit op het vergelijken van 5 zoekresultaten. Heb voor de volledigheid jouw versie even aangepast in de laatste 12 maanden (laatste 5 jaar geeft vertekend beeld) en dan zie je dat Max inderdaad 'hot' is. Enkele rijders zijn haast anoniem in deze trendanalyse.Jasphur schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:30:
@Woudloper Check! Max is in ieder geval populairder dan RIC. Je kan zelf de trefwoorden aanpassen als je dat wilt.
Zoek gereden? Volgens mij hadden ze allebei 106 punten op het einde van het jaar en ging Kimi er met 1 puntje meer met de titel vandoor.Mr Ton schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:46:
Ik denk dat de kansen van Alonso een beetje verlopen zijn to be honest... Zijn beste kans is van McLaren weer een top bolide maken. Bij McLaren is hij al zoek gereden door Hamilton en ik zie Mercedes niet weer voor die twee kiezen.
RIC had de overhand dus trok Vettel zijn conclusies en werd het zijn laatste jaar daar, dat stond op voorhand nog niet vast voor Vettel volgens mij.hjs schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:50:
[...]
Zal Vettel leuk vinden, zijn laatste jaar bij RB was RIC ook lastig
Testing, one, two ...
Ik zou als coureur proberen te verkassen als ALO naar jou team komt, weet je zeker dat je niks wintnachtnet schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:09:
Bij ALO is het TOP coureur, maar helaas al wat langer verkeerde moment, verkeerde plaats. Zijn keuzes afgelopen jaren zijn net wat ongelukkig geweest.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Oke, misschien niet zoek gereden op het gebied van punten. Maar de dan tweevoudig wereldkampioen wordt wel outperformed door Hamilton, dan een uber rookie in zijn eerste jaar F1. Zo erg dat hij veel stennis schopt binnen McLaren en het zijn leven daar onmogelijk maakt, waardoor hij in 2008 weer terugkeert bij Renault.vosss schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:34:
[...]
Zoek gereden? Volgens mij hadden ze allebei 106 punten op het einde van het jaar en ging Kimi er met 1 puntje meer met de titel vandoor.
Ik kan er een puntje langs zitten overigens zo uit mn hoofd.
Dat noem ik bepaald geen zoek rijden.
Wel een uber rookie met 10K testkilometers op de klok. Nog steeds een geweldige prestatie van Hamilton, daar niet van, maar toch.Mr Ton schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:45:
[...]
Oke, misschien niet zoek gereden op het gebied van punten. Maar de dan tweevoudig wereldkampioen wordt wel outperformed door Hamilton, dan een uber rookie in zijn eerste jaar F1. Zo erg dat hij veel stennis schopt binnen McLaren en het zijn leven daar onmogelijk maakt, waardoor hij in 2008 weer terugkeert bij Renault.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Als beide rijders (Hamilton & Alonso) op een gelijk puntenaantal uitkomen aan het eind van het seizoen noem ik dat niet "zoekgereden". Bovendien werd Hamilton door het team na de eerste paar races ook nog "voorgetrokken" door het team.Mr Ton schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:46:
Ik denk dat de kansen van Alonso een beetje verlopen zijn to be honest... Zijn beste kans is van McLaren weer een top bolide maken. Bij McLaren is hij al zoek gereden door Hamilton en ik zie Mercedes niet weer voor die twee kiezen. Bij Ferrari hoeven ze hem niet terug en RBR heeft zijn interne programma.
[Voor 3% gewijzigd door stefanass op 29-06-2017 14:31]
Opzich ben ik het wel eens met de stelling dat je niet zoekgereden wordt als je in punten gelijk eindigt. Maar met het duel tussen VER en RIC weten we dit jaar maar al te goed dat behaalde punten niet echt een graadmeter zijn voor zoekgereden worden of niet..stefanass schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:31:
[...]
Als beide rijders (Hamilton & Alonso) op een gelijk puntenaantal uitkomen aan het eind van het seizoen noem ik dat niet "zoekgereden". Bovendien werd Hamilton door het team na de eerste paar races ook nog "voorgetrokken" door het team.
Helemaal mee eens. Maar om het dan echt inzichtelijk te krijgen.. is er nergens een statistiekenlijstje van 2007? HAM VS ALOmaussert schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:40:
[...]
Opzich ben ik het wel eens met de stelling dat je niet zoekgereden wordt als je in punten gelijk eindigt. Maar met het duel tussen VER en RIC weten we dit jaar maar al te goed dat behaalde punten niet echt een graadmeter zijn voor zoekgereden worden of niet..In mijn optiek wordt RIC aardig 'zoek' gereden door VER, maar eerstgenoemde heeft wel ruim 2x zoveel punten in het WK.
Bij zoekrijden denk ik eerder aan Stroll vs Massa (op de laatste race na) of Palmer vs Hülkenberg.maussert schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:40:
[...]
In mijn optiek wordt RIC aardig 'zoek' gereden door VER, maar eerstgenoemde heeft wel ruim 2x zoveel punten in het WK.
[Voor 11% gewijzigd door Robertdj op 29-06-2017 14:51]
Ik zou eerder zeggen dat Alonso het zichzelf onmogelijk had gemaakt bij Mclaren dan dat Hamilton werd voorgetrokken...stefanass schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:31:
[...]
Bovendien werd Hamilton door het team na de eerste paar races ook nog "voorgetrokken" door het team.
Edit: Eerst refreshen, op "zoekgereden" was al vaker commentaar gegeven
Heb je ook gelijk in. Al kun je hier ook kijken naar de kwaliteiten van de rijder. Palmer en Stroll zijn geen hoogvliegers, dus daarvan verwacht je dat ze zoekgereden worden. RIC en VER zouden elkaar aardig in balans moeten kunnen houden, maar als ik zie dat in bijna 2/3e (?) van alle sessies dit jaar VER de snellere is en VER in de races vaak voor RIC ligt, valt me dat tegen van RIC. Zoekrijden is in dit geval dus eerder in relatieve zin, niet in absolute zin zoals bij Stroll en Palmer.Robertdj schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:46:
[...]
Bij zoekrijden denk ik eerder aan Stroll vs Massa (op de laatste race na) of Palmer vs Hülkenberg.
Maargoed, misschien heb ik gewoon een zwak voor Ricciardo.
Zit ondertussen Daniel z'n pre race playlist te luisteren op Spotify
Deze threads zorgen er JUIST voor dat ik meer over F1 lees dan goed voor me isnachtnet schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:42:
@Jasphur Hier een artikel op ESPN over Bernie E. & Liberty. - Bernie Ecclestone admits he 'couldn't do a better job' than new F1 owners Liberty Media
& Hier een artikel op de Blog van Will Buxton over Baku - Trial and Retribution +15min
@alle-posters-&-lurkers-in-dit-topic Mooi om te zien dat het deel 2 topic al goed gevonden wordt en snel weer op stoom is. +2 voor alle bijdragen
[Voor 0% gewijzigd door D-Ed op 29-06-2017 15:17. Reden: allemaal = over het algemeen]
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details