Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Seizoen 2017 - deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 71 Laatste
Acties:
  • 387.370 views

• XyritZz
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 12-07 10:48
quote:
Robertdj schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:46:
[...]

Bij zoekrijden denk ik eerder aan Stroll vs Massa (op de laatste race na) of Palmer vs Hülkenberg.
Eens, Ricciardo rijdt gewoon sterk. Wel heeft Verstappen de overhand gekregen puur qua snelheid de laatste tijd en dat zal Daniel wel aan het denken zetten. Daniel wil wereldkampioen worden en Max begint een serieuze bedreiging te worden voor hem. Sluit daarom ook niet uit dat Ricciardo naar andere opties aan het kijken is.

Ben zelf van mening dat op dit moment Max/Daniel het sterkste duo in de F1 is. Zou ze graag nog een poosje samen zien rijden.

Zonde ook echt van de pech van Max. Met Daniel als hoogst scorende coureur sinds Spanje had zonder pech Red Bull ook gewoon de hoogst scorende constructeur kunnen zijn.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
Olghur schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:39:
Ik zie Alonso volgend jaar wel een stoeltje warm houden bij Ferrari of Mercedes,
zodat Max of Ricciardo die het jaar erop in kunnen nemen.
Heeft Alonso nog 1 kans om wereldkampioen te worden,
om daana lekker te gaan hobbyen in een andere klasse.
De meest betrouwbare figuur, v.w.b. zijn uitspraken bij Mercedes, heeft laten weten dat ze bij Mercedes volgend jaar geen andere rijders nodig hebben daar, voor 2018 rijden daar nog steeds Hamilton en Bottas rond zegt deze ;)

A smile a day....

• nachtnet
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 22:26
quote:
D-Ed schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:16:
[...]

Deze threads zorgen er JUIST voor dat ik meer over F1 lees dan goed voor me is :+ F1Today en consorten plaatsen grotendeels clickbait artikelen en de reacties op de artikelen daar halen het bloed onder mijn nagels vandaan.. :( Wat een vijandigheid en smerige betweters daar over het algemeen...

Nee, dan is de Tweakers community toch een heerlijke oase van rust tov de 'echte' F1 sites oOo oOo

Dus namens mij, mijn gezin en alle mensen die ik tijdens het kijken kan voorzien van de juiste input ( :9 )

DANK!! *O* *O* *O* *O*
+1

Het mooie van dit topic is ook echt dat iedereen hier andere bronnen en inzichten kan vinden en hier komt delen en duiden. Sites als Nu.nl & f1today.nl & Formule1,nl zijn toch vaak wel eenzijdig en voorzien van veel click-bait.

nachtnet zonder hoofdletter

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Wordt hier inderdaad heel veel info en foto's gedeeld door doorgewinterde fans en kenners. Kudo's hiervoor! d:)b

Als ik wil weten hoe het zit, vind ik het hier of wordt op het goede pad gezet. :)

Maakt F1 absoluut leuker om te volgen. *O*

On another note:

Jos Verstappen op Twitter

Help!!!! wijzigde deze reactie 29-06-2017 19:53 (23%)

PC Specs
Why BF4 is broken & current state gaming industry

• nachtnet
Advertorial van Papst (je weet wel van de fans) over dataverzameling in het algemeen en dataverzameling van de Papst fans in F1 wagens en in algemeen gebruik. Lijkt dus te gaan over sensoren in F1 & apart over Sensoren in algemeen gebruik van Papst fans.. (niet echt aan elkaar gerelateerd anders dan sponsoring. :X )

http://mag.ebmpapst.com/e...s-formula-one-fans_12008/

nachtnet wijzigde deze reactie 29-06-2017 19:50 (24%)

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 00:14

Martinspire

Awesomeness

quote:
Help!!!! schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 18:26:
^
Wordt hier inderdaad heel veel info en foto's gedeeld door doorgewinterde fans en kenners. Kudo's hiervoor! d:)b

Als ik wil weten hoe het zit, vind ik het hier of wordt op het goede pad gezet. :)

On another note:

Das toch niet de echte Jos? Of geloof jij iedereen met zijn naam op Twitter? :P

Martinspire - PC, PS4, X1

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 07:48

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

quote:
Help!!!! schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 18:26:
^

On another note:
@koekebakker32 is uiteraard de echte Jos :+

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Haha, mooi toch. :)

Heb verder geen idee hoor, ben niet zo'n Twitteraar, maar fwiw zij followed hem wel.

Help!!!! wijzigde deze reactie 29-06-2017 20:01 (82%)

PC Specs
Why BF4 is broken & current state gaming industry

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Dacht eigenlijk dat het wel de echte Jos was.. wordt door meerdere journalisten altijd gementioned op dat account. Maar ik kan het mis hebben.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 08:05

FlipFluitketel

Frontpage Admin

Lijkt me dus inderdaad de echte Jos :P

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• caspervc
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 23:11
Wat een rare twitternaam heeft ie dan.

• nachtnet
Max Victoria

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 01:31

pinda powerrr

Slow down...

Was het hier al gepost (of stond dit al in het Baku topic)? FIA gaat definitief Vettel onderzoeken in het "ongelukje" met Hamilton.

http://www.skysports.com/...to-face-further-fia-probe

The FIA announced late on Wednesday afternoon that the controversial clash in last Sunday's Baku race between the championship rivals will be "further examined" this coming Monday, July 3, "in order to evaluate whether further action is necessary".

The outcome of those discussions will be revealed before the Austrian GP, which takes place on July 7-9.

Sommigen hebben geen dipje, maar een bobbel...

• UltraSub
  • Laatst online: 15-07 17:14
quote:
pinda powerrr schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:44:
Was het hier al gepost (of stond dit al in het Baku topic)? FIA gaat definitief Vettel onderzoeken in het "ongelukje" met Hamilton.

http://www.skysports.com/...to-face-further-fia-probe

The FIA announced late on Wednesday afternoon that the controversial clash in last Sunday's Baku race between the championship rivals will be "further examined" this coming Monday, July 3, "in order to evaluate whether further action is necessary".

The outcome of those discussions will be revealed before the Austrian GP, which takes place on July 7-9.
Wat ik meteen al zei, die gaat hartstikke nat.
Mexico en al zijn andere rants gaan hem aangerekend worden. En terecht.
Ik zeg Baku result gaat geschrapt worden. En daarmee zou hij zomaar een 5e titel weg gegooid kunnen hebben. Cursus anger management. En geloof maar dat Ferrari daar een probleem mee gaat hebben, die waren al ultra pissed voor Mexico toen.

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 07:08

AzzKickah

06-CENSORED

Ik hoop vurig op een race-ban voor Vetteltje. Alles bij elkaar verdient ie het gewoon. En wát een lekkere karma.

• pilskes
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 23:14
Mochten ze een voorbeeld willen stellen, dan kan dit wel eens slecht voor Vettel aflopen.. Ben benieuwd!!

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Aan de ene kant verdient ie straf, maar aan de andere kant is bij een zware straf de strijd om het kampioenschap over...

• nachtnet

Omdat @Rivanov nog steeds op vakantie is.. ;)

• Baumans
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 08:02
quote:
Exocet schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 22:25:
Aan de ene kant verdient ie straf, maar aan de andere kant is bij een zware straf de strijd om het kampioenschap over...
Dat mag nooit een reden zijn om iemand geen straf te geven.

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 01:31

pinda powerrr

Slow down...

Daar had hij eerder over na moeten denken...
Dat betekent dat als een van de Saubers, of Mclarens -want die rijden toch altijd achteraan- wel een straf zouden krijgen bij een soortgelijk voorval, dat zou immers het kampioenschap niet in gevaar brengen.

Sommigen hebben geen dipje, maar een bobbel...

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

quote:
UltraSub schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 21:51:
[...]

Wat ik meteen al zei, die gaat hartstikke nat.
Mexico en al zijn andere rants gaan hem aangerekend worden. En terecht.
Ik zeg Baku result gaat geschrapt worden. En daarmee zou hij zomaar een 5e titel weg gegooid kunnen hebben. Cursus anger management. En geloof maar dat Ferrari daar een probleem mee gaat hebben, die waren al ultra pissed voor Mexico toen.
Ik denk dat het resultaat schrappen nog het beste scenario kan zijn voor iedereen. Vettel verliest punten, Ham krijgt er een paar bij, Ferrari zal woeden zijn, maar niet zo woedend als ze ene race ban krijgen voor een van hun auto's, en Vettel krijgt een duidelijke grens. Haalt hij dan alsnog drie strafpunten in Oostenrijk, dan is het geen Silverstone voor hem, en terecht. Hij gaat maar eens dimmen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Tackleberry
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 23:28
Op z'n minst het resultaat van Vettel schrappen inderdaad. Mexico was al een waarschuwing, verder zeurt hij over alles en iedereen. Nu hij zelf onder de loep ligt, lult hij er omheen...

Tackleberry wijzigde deze reactie 29-06-2017 22:59 (3%)

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 07:08

AzzKickah

06-CENSORED

Wat maakt het nou uit of je het resultaat van Baku schrapt, of hem voor een race bant?
Als je hem 1 race bant, kun je nog een ander in die Ferrari zetten. Mist Ferrari ook geen of minder punten door die debiele eenmansactie van Vettel.

En wat @Tackleberry zegt inderdaad. Dat net doen of z'n neus bloedt, alsof ie niet weet wat er bedoelt wordt. Bwegh!

AzzKickah wijzigde deze reactie 29-06-2017 23:13 (31%)

• Liveshort
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22:17

Liveshort

Certified Crazy Person

quote:
AzzKickah schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 23:12:
Wat maakt het nou uit of je het resultaat van Baku schrapt, of hem voor een race bant?
Als je hem 1 race bant, kun je nog een ander in die Ferrari zetten. Mist Ferrari ook geen of minder punten door die debiele eenmansactie van Vettel.

En wat @Tackleberry zegt inderdaad. Dat net doen of z'n neus bloedt, alsof ie niet weet wat er bedoelt wordt. Bwegh!
Het is hoe dan ook afwachten wat er gaat gebeuren. Ben zeker wel benieuwd hoe ze dit af gaan handelen. Dat doen alsof zijn neus bloedt is zeker moeilijk irritant, maar gezien de situatie niet hele gek natuurlijk. Als ie toegeeft dat ie tegen Hamilton aan is gereden en dat dat een stomme actie was wordt ie natuurlijk helemaal genomen door de FIA. Resultaat schrappen lijkt me iig de meest reeele straf als de stop en go te licht wordt bevonden.

Desktop - i7 6700 - GTX 960 4GB ||| Sony S15 - Full HD IPS - Crucial BX200 480 GB ||| Surface RT - Type cover

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
FIA moet wel goed opletten dat ze geen precedent scheppen door rijders meerdere keren voor hetzelfde vergrijp te straffen. Kvyat al in Canada, en nu weer met Vettel.

Of je bent zeker van je zaak als je iemand straft, of moet je het achterwege laten. Het gebeurt toch ook vaak genoeg dat als ze niet zeker zijn, dat ze het besluiten na de race te beoordelen? Waarom is men ineens zo onzeker aan het worden? Dat heeft de F1 niet nodig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 15-07 16:55

garriej

Ik las ondertieten.

quote:
Roamor schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 07:43:
FIA moet wel goed opletten dat ze geen precedent scheppen door rijders meerdere keren voor hetzelfde vergrijp te straffen. Kvyat al in Canada, en nu weer met Vettel.

Of je bent zeker van je zaak als je iemand straft, of moet je het achterwege laten. Het gebeurt toch ook vaak genoeg dat als ze niet zeker zijn, dat ze het besluiten na de race te beoordelen? Waarom is men ineens zo onzeker aan het worden? Dat heeft de F1 niet nodig.
Het is inmiddels een vrijdag waar geen raceweekend is en de nieuwsmachine draait nog steeds op volle toeren, hoeveel gratis reclame wil je nog meer? :+

Wow - Neliva [Frostmane] | PuppyPower Wow Progress

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 15-07 14:01

Arfman

Drome!

Ik ben blijkbaar de enige ter wereld die denkt dat Vettel niet met opzet Hamilton raakte, maar gewoon zo pissed was dat hij er naast kwam rijden om z'n ongenoegen kenbaar te maken en toen Hamilton raakte. Ik zie hem geen bewuste stuuractie maken richting Hamilton, alleen een bult gebaren uit de cockpit. Ach ja, we zullen zien. Ik hoop dat het WK er niet door beïnvloed wordt, het is eindelijk, na 5 jaar, weer spannend.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 14-07 09:41

Just_I

What did you just say?

quote:

Precedent scheppen is geen probleem, zolang als ze in het vervolg ook consequent handelen.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • +4Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
quote:
Arfman schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:20:
Ik ben blijkbaar de enige ter wereld die denkt dat Vettel niet met opzet Hamilton raakte, maar gewoon zo pissed was dat hij er naast kwam rijden om z'n ongenoegen kenbaar te maken en toen Hamilton raakte. Ik zie hem geen bewuste stuuractie maken richting Hamilton, alleen een bult gebaren uit de cockpit. Ach ja, we zullen zien. Ik hoop dat het WK er niet door beïnvloed wordt, het is eindelijk, na 5 jaar, weer spannend.
Nog erger, dat hij zo opgefokt is dat hij controlle over auto kwijt is ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 15-07 08:32
quote:
Just_I schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:26:
[...]

Precedent scheppen is geen probleem, zolang als ze in het vervolg ook consequent handelen.
Ik kan mij een discussie herinneren van vorig jaar :P Mexico.

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Arfman

Arfman

Drome!

quote:
hjs schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:32:
[...]

Nog erger, dat hij zo opgefokt is dat hij controlle over auto kwijt is ;)
Ook niet goed te praten, maar imo minder erg dan doelbewust iemand van de baan rammen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 08:10
quote:
Je kunt dan ook niet zien of hij wel of een stuurbeweging maakt. De camera zit aan de linkerkant van de airbox, en je ziet alleen dat hij de linkerhand omhoog heeft, niet wat de rechterhand doet. Daarnaast zoals @hjs zegt. Als hij niet eens rechtuit kan rijden, is dat toch ook wel een aardig probleem.

Wat ik trouwens niet begrijp is waarom er zo moeilijk wordt gedaan over dat straffen meteen invloed heeft op het kampioenschap. Als ik mij niet vergis heeft HAM tussen de 10 en 15 punten achterstand op VET. Dat betekend dan dus dat als VET geschrapt wordt uit de uitslag van Baku dat HAM & VET op ongeveer gelijke hoogte staan, en als VET een race ban krijgt voor 1 race dat HAM maximaal 25 punten goedmaakt en er dan dus 10 tot 15 voor staat. Als VET dus gestraft wordt met één race ban of dan schrappen uit Baku uitslag wordt het puntenverschil tussen HAM & VET niet substantieel groter dan dat het nu al is. Dus de invloed op het kampioenschap is eigenlijk miniem. Je kunt er vanuit gaan dat HAM die ~15 punten achterstand nu ook kan goed maken door het seizoen heen, waarom zou VET dat dan niet kunnen?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 08:56

Pierre

Zucht

(jarig!)
Geloof me die gaat geen andere straf hiervoor krijgen. Iedere andere rijder had een zwarte vlag gehad.

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

Acties:
  • +1Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ten eerste ligt ie te slapen en rjid zelf op hamilton.(dit is al tegen de regels)
Ten tweede zet hij hem er heel boos naast.(niet netjes maar oke)
Ten derde rijd hij tegen HAM z'n auto aan. (of dit met opzet is of niet, hij rijd tijdens een saftety car TWEE keer tegen een tegenstander aan.)

Een race ban vind ik niet op z'n plaatst, maar het Baku resultaat vernietigen vind ik wel een gepaste straf.

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

quote:
Hoezo? Vind het wel grappig hoe de media het woord 'bullshit' als reactie op een andere twee weet te interpreteren om er meteen een clickbait bericht van te maken. Is namelijk helemaal niet duidelijk waarop hij reageert:
  • Hij reageert op een tweet van iemand (die alleen maar nieuwsbericht deelt)
  • Hij reageert op het inhoudelijke nieuwsbericht wat geschreven is (bij nieuwsbericht heb ik al grote twijfels, hoog clickbait en verzameling quotes)
  • Hij reageert richting RBR/Horner (lijkt mij zeer onwaarschijnlijk).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 08:08
quote:

Het gaat er nu vooral om dat VET al eerder (na Mexico vorig jaar) een waarschuwing heeft gehad en het akkefietje met HAM in Baku er nu bij komt. Dit staat volgens mij op zich los van de straf die hij tijdens de race in Baku heeft gehad.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21:31

sjaool

Every life should have 9 cats

quote:
Dat hele stuk is dan ook bullshit. Het lijkt mij sterk dat Horner die uitspraken in die bewoordingen heeft gedaan. Het is volgens mij dan ook meer bullshit naar de journalist(en). toe.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 14-07 16:58

Tylocke

[Team Carrack]

quote:
garriej schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:00:

Een race ban vind ik niet op z'n plaatst, maar het Baku resultaat vernietigen vind ik wel een gepaste straf.
Ik las net een gerucht op reddit dat Jean Todt denkt aan een suspended race ban. Dit houdt in dat Vettel op dit moment nog geen race ban krijgt maar zodra er ook maar iets raars op de baan voor komt waar Vettel bij betrokken is dat hij alsnog zijn race ban krijgt.

Is er in het verleden al een keer eerder zo een straf uitgedeeld?

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: oktober 2006
  • Nu online
Het zou misschien terecht zijn, mocht Vettel een ban krijgen. De straf nu was te licht. Maar, zoals iemand hierboven al vermeldt, het zou toch een slecht voorbeeld zijn. Er is een straf uitgesproken tijdens de wedstrijd en dan zou het afgehandeld moeten zijn. 1 vergrijp == 1 straf.
Wat houdt ze dan tegen om verder terug te gaan in de tijd? Ze kunnen opeens beslissen dat die "gaining an advantage" van ... (vul maar in) zoveel wedstrijden geleden, te licht bestraft werd met een drive-through en ze besilssen om er maar een tijdstraf bovenop te geven

Ik vermoed (hoop) dat ze voor de volgende wedstrijd aankondigen dat ze vanaf nu strenger gaan optreden voor dergelijke zaken.

• Rdit
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 23-06 22:05

Rdit

Gewoon, omdat het kan

quote:
Tylocke schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:07:
[...]

Ik las net een gerucht op reddit dat Jean Todt denkt aan een suspended race ban. Dit houdt in dat Vettel op dit moment nog geen race ban krijgt maar zodra er ook maar iets raars op de baan voor komt waar Vettel bij betrokken is dat hij alsnog zijn race ban krijgt.

Zoiets zal het wel worden denk ja kwa straf. :+
als ze dan maar niet gelijk weer zo soft reageren. gelijk met een botte bijl er in :P

==/\== 500px ==/\==

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 08:10
quote:
[...]

Ik las net een gerucht op reddit dat Jean Todt denkt aan een suspended race ban.
Do I need to say more? Een gerucht op een semi willekeurig forum over wat iemand denkt. Dat klinkt nu niet echt als een betrouwbare bron. We zullen dus nog maximaal een weekje moeten wachten over wat er zal gebeuren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

quote:
RobertMe schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:11:
[...]

Do I need to say more? Een gerucht op een semi willekeurig forum over wat iemand denkt. Dat klinkt nu niet echt als een betrouwbare bron. We zullen dus nog maximaal een weekje moeten wachten over wat er zal gebeuren.
We zijn met z'n alle aan het speculeren, dit geeft nog een andere optie. Een goeie optie zelfs in mijn optiek.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

quote:
RobertMe schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:11:
[...]

Zoals garriej al aangeeft doen we hier niet anders. Ik had alleen nog nooit van deze optie gehoord en vroeg me daarom ook af of er in het verleden al zo een straf was uitgedeeld.

Reddit zit vol met geruchten en meer dan 90% is toch onzin. Vandaar dat ik er ook geen bronvermelding bij had want die is er toch niet ;)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Rdit

Rdit

Gewoon, omdat het kan

quote:
garriej schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:14:
[...]

We zijn met z'n alle aan het speculeren, dit geeft nog een andere optie. Een goeie optie zelfs in mijn optiek.
das waar iedereen heeft een mening. misschien een idee voor het nieuwe F1 Management, nu mag je Vote for the driver of the day.

kunnen ze nog wel een extra Vote er bij maken voor, wat er met straffen moet gebeuren _O-
als ze de Fans er meer bij willen trekken. wat ze zeggen. vind ik dat wel een optie :9
lekker vote wat ze voor straf moeten krijgen :*)

Rdit wijzigde deze reactie 30-06-2017 09:28 (4%)

==/\== 500px ==/\==

• Jasphur
quote:
Rdit schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:17:
[...]

das waar iedereen heeft een mening. misschien een idee voor het nieuwe F1 Management, nu mag je Vote for the driver of the day.

kunnen ze nog wel een extra Vote er bij maken . voor wat er met straffen moet gebeuren _O-
als ze de Fans er meer bij willen trekken. wat ze zeggen. vind ik dat wel een optie :9
lekker vote wat ze voor straf moeten krijgen :*)
Is het sowieso niet handig voor Liberty om eens een grote survey eruit te gooien en te horen wat de fans voor ideeën hebben? Ook met betrekking tot straffen :P

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

Acties:
  • +4Henk 'm!

• YakuzA

YakuzA

Zo eindelijk wat goed nieuws vanuit het Renault motor-kamp :)
Ze hebben performance eindelijk weten te combineren met power op de dyno.

https://www.motorsport.co...power-reliability-924897/

PSN

• Rdit

Rdit

Gewoon, omdat het kan

quote:
Jasphur schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:29:
[...]

Is het sowieso niet handig voor Liberty om eens een grote survey eruit te gooien en te horen wat de fans voor ideeën hebben? Ook met betrekking tot straffen :P
haha ja zoiets zou wel handig zijn ja :9

==/\== 500px ==/\==

Acties:
  • +2Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 13-07 17:51
quote:
Jasphur schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:29:
[...]

Lijkt je dat een goed idee? :P Kijk naar de samenleving, iedereen roept altijd voor hardere straffen, maar dat is niet altijd de juiste oplossing... niet het gewenste resultaat.
Betere straffen zijn nodig en sowieso consequenter optreden...!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 00:26

Destruction

(ex-)Automonteur

quote:
Mr Ton schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:45:
[...]

Oke, misschien niet zoek gereden op het gebied van punten. Maar de dan tweevoudig wereldkampioen wordt wel outperformed door Hamilton, dan een uber rookie in zijn eerste jaar F1. Zo erg dat hij veel stennis schopt binnen McLaren en het zijn leven daar onmogelijk maakt, waardoor hij in 2008 weer terugkeert bij Renault. ;)
Dat was natuurlijk ook wel mooi, Alonso had waarschijnlijk verwacht dat-ie als (op dat moment) verse 2 voudig WK zo'n rookie wel redelijk makkelijk in de tas zou stoppen. Dan is het natuurlijk een flinke tegenvaller als die rookie het je lastig weet te maken :P
quote:
Robertdj schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:46:
[...]

Als de clausule ging om racewinst kan ik me nog beter voorstellen dat Max even helemaal gek werd toen Ric zijn ontsnapping voorkwam door te winnen.
Los van evt. clausules, ik handelde dat soort dingen op m'n 19'e op een andere manier af (iets met veel gescheld en zo mogelijk rondvliegende spullen :+) dan Max doet, die er dan 'wijselijk' voor kiest om maar naar z'n hotel te gaan om daar stoom af te laten.
quote:
[...]

Ric naast Vettel lijkt me ook niet zo'n goed idee. Vettel als haantje is al niet de meest sympathieke gozer, als je er dan ook nog 's een vrolijke Ozzy naast zet die 'm flink onder druk zet wordt het als helemaal een drama. Lijkt me wel vermakelijk hoor, maar voor Ferrari niet echt het ideale scenario.
Dat zou ik ook wel willen zien, gewoon weer VET&RIC naast elkaar. Tenslotte heeft Vettel van RAI weinig echte tegenstand te duchten, waar RIC hem waarschijnlijk wel onder druk zou zetten. Daar zal VET lekker ontspannen van worden :+ :D

[edit]
quote:
Die weet al meer dan hij hier zegt, dat lijkt me eigenlijk wel duidelijk :)
quote:
AzzKickah schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 22:19:
Ik hoop vurig op een race-ban voor Vetteltje. Alles bij elkaar verdient ie het gewoon. En wát een lekkere karma.
Ik hoop er niet vurig op, maar als de FIA serieus wil reageren op gevaarlijk rijgedrag denk ik niet dat ze echt nog een keuze hebben.
quote:
DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 22:47:
[...]

Ik denk dat het resultaat schrappen nog het beste scenario kan zijn voor iedereen. Vettel verliest punten, Ham krijgt er een paar bij, Ferrari zal woeden zijn, maar niet zo woedend als ze ene race ban krijgen voor een van hun auto's, en Vettel krijgt een duidelijke grens. Haalt hij dan alsnog drie strafpunten in Oostenrijk, dan is het geen Silverstone voor hem, en terecht. Hij gaat maar eens dimmen.
Het staat Ferrari natuurlijk vrij om een andere coureur in de auto van VET te laten rijden, mocht hij een race-ban krijgen.

Dat-ie nodig moet leren z'n woede te beheersen lijkt me wel duidelijk.
quote:
Of hij het bewust gedaan heeft of niet, daarover kun je inderdaad discussiëren. Maar het feit dat het gebeurd en hij het daarna alleen maar over de vermeende braketest (die door de data van HAM z'n auto niet is aangetoond) heeft en zelf z'n handen in onschuld wast... Vettel hoort wel wat beter te weten, ik neem aan dat z'n mentale vermogens wat verder gaan dan die van een 4-jarige.
quote:
Snowdog schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:25:
[...]

Aangezien het onmogelijk is dat hij het niet heeft opgemerkt, zou hij in het geval van een ongelukje denk ik wel direct zijn verontschuldiging hebben aangeboden. In plaats daarvan doet 'ie echter alsof hij alleen bij de 'brake test' (die geen brake test was) Ham heeft geraakt en er verder helemaal niks is gebeurd.
Of je het nou perongeluk of expres doet, het lijkt me bij wijze van goede PR altijd verstandig om je verontschuldigingen aan te bieden na zoiets ("Ik wilde verhaal halen, maar dat aantikken was absoluut niet mijn bedoeling") oid.
quote:
Nee, wat mij betreft mag Vettel alsnog een race ban krijgen of op zijn allerminst worden geschrapt uit de resultaten van Baku. Jammer voor het kampioenschap, maar het gedrag van Vettel past niet op de baan en hij is dit keer gewoon echt te ver gegaan (imo).
Het punten verschil zou niet veel groter worden dan het nu is, dus ik zie weinig gevaar voor het WK. Verder ben ik het eens, het gedrag dat Vettel zo laat zien... Als ik daar teambaas was zou ik op zijn minst eens een serieus gesprek met m'n coureur willen om 'm te vertellen dat, onafhankelijk van wat de FIA beslist, ik hem uit eigen beweging al overweeg voor 1 race te vervangen. De man is sporter in de hoogste klasse van de autosport en daarin inmiddels 4x kampioen geweest, dan moet-ie zich daar ook naar gedragen.

Destruction wijzigde deze reactie 30-06-2017 10:45 (50%)
Reden: nieuwe quotes erbij gezet ipv nieuwe post maken

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Honda CBR600F '91 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
quote:
Het lijkt me echt sterk dat dat per ongeluk ging, ten eerste omdat dat wel heel toevallig zou zijn en ten tweede omdat ik nog nooit een coureur op die manier de controle heb zien verliezen. Daarnaast heeft Vettel geen enkele verontschuldiging aangeboden en doet hij zelfs alsof er helemaal niks is gebeurd.

Aangezien het onmogelijk is dat hij het niet heeft opgemerkt, zou hij in het geval van een ongelukje denk ik wel direct zijn verontschuldiging hebben aangeboden. In plaats daarvan doet 'ie echter alsof hij alleen bij de 'brake test' (die geen brake test was) Ham heeft geraakt en er verder helemaal niks is gebeurd.

Nee, wat mij betreft mag Vettel alsnog een race ban krijgen of op zijn allerminst worden geschrapt uit de resultaten van Baku. Jammer voor het kampioenschap, maar het gedrag van Vettel past niet op de baan en hij is dit keer gewoon echt te ver gegaan (imo).

• 210667
  • Registratie: juli 2019
  • Niet online
quote:
RobertMe schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:44:
[...]

Je kunt dan ook niet zien of hij wel of een stuurbeweging maakt. De camera zit aan de linkerkant van de airbox, en je ziet alleen dat hij de linkerhand omhoog heeft, niet wat de rechterhand doet. Daarnaast zoals @hjs zegt. Als hij niet eens rechtuit kan rijden, is dat toch ook wel een aardig probleem.
Je kan je ook voorstellen dat de gesticuleerde gebaren die Vettel met zijn linkerhand maakte effect had op zijn beweging van de rechterhand/arm. Dat lijkt mij een fysiek probleem van de mens in het algemeen.

Als voorbeeld. Ik heb mijn navigatiesysteem op een holder aan de linkerkant van mijn voorruit. Af&toe komt er als er een lichte stremming is een pop-up op het scherm. Als ik die wil wegdrukken moet ik met mijn linkerarm/hand iets naar voren om op het kruisje te drukken om de melding weg te krijgen. 9 van de tien keer bemerk ik dan dat ik ietwat naar rechts ben uitgeweken. Het klinkt misschien lachwekkend, maar het zou zo maar kunnen dat dat de oorzaak was.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 00:49
quote:
YakuzA schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:48:

Helaas niet vanaf aankomende race..:
"Renault wants to ensure that its teams stay within the four-engine limit for the season, which is why it only plans to introduce the next round of engines around the time of the British or Hungarian Grands Prix."

Hopelijk neemt Red Bull wel het risico op hun eigen circuit (ik zit er dan namelijk ook samen met een stuk of 10.000 andere 'oranje fans' :+ )

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: juni 2009
  • Nu online
quote:
Heppieboeddah schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:34:
[...]

Je kan je ook voorstellen dat de gesticuleerde gebaren die Vettel met zijn linkerhand maakte effect had op zijn beweging van de rechterhand/arm. Dat lijkt mij een fysiek probleem van de mens in het algemeen.

Als voorbeeld. Ik heb mijn navigatiesysteem op een holder aan de linkerkant van mijn voorruit. Af&toe komt er als er een lichte stremming is een pop-up op het scherm. Als ik die wil wegdrukken moet ik met mijn linkerarm/hand iets naar voren om op het kruisje te drukken om de melding weg te krijgen. 9 van de tien keer bemerk ik dan dat ik ietwat naar rechts ben uitgeweken. Het klinkt misschien lachwekkend, maar het zou zo maar kunnen dat dat de oorzaak was.
De coureurs kunnen ook al juichend over de streep gaan en hun auto in bedwang houden. Of kijk naar Hamilton afgelopen race; op topsneldheid even je headrest vastklikken. Nee, Vettel moet gewoon in staat zijn om zijn hand op de houden en rechtdoor te rijden.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 00:49
quote:
[...]

Sorry hoor.. Maar als je met zo'n handeling al van koers veranderd heb je je rijbewijs echt bij een pakje boter gekregen.. Tijdens één van de eerste rijlessen leer je ook over je rechter schouder te kijken. IEDEREEN trekt op dat moment het stuur (en daarmee de auto) naar rechts (dit weet een instructeur en gaat je over dit fenomeen les geven..).

Maar goed, ik meng me maar niet in de discussie over VET, we kijken het na het weekend wel wat de FIA er over te zeggen heeft ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kenhas
  • Nu online
quote:
Heb echt moeite om te geloven dat er ook maar iemand denkt dat dit niet opzettelijk was ;)
Als je front aanzicht hebt, zie je duidelijk dat de wagen instuurt

Moment 1:

Moment 2

Het bestaat gewoonweg niet dat een F1 piloot per ongeluk van moment 1 naar moment 2 gaat.

En mocht het per ongeluk zijn, dat had Vettel dat wel gezegd. Het feit dat ie in interviews zo ontwijkend antwoordt, zegt genoeg. Als er een vraag wordt gesteld over de wheel bump, begint hij direct over de break test van Hamilton

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 08:23
quote:
Woudloper schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:01:
[...]

Hoezo? Vind het wel grappig hoe de media het woord 'bullshit' als reactie op een andere twee weet te interpreteren om er meteen een clickbait bericht van te maken. Is namelijk helemaal niet duidelijk waarop hij reageert:
  • Hij reageert op een tweet van iemand (die alleen maar nieuwsbericht deelt)
  • Hij reageert op het inhoudelijke nieuwsbericht wat geschreven is (bij nieuwsbericht heb ik al grote twijfels, hoog clickbait en verzameling quotes)
  • Hij reageert richting RBR/Horner (lijkt mij zeer onwaarschijnlijk).
Die is autosport/motorsport.com, een respectabele site. Dit is gewoon een aanval op Horner.

• Patrick
  • Laatst online: 08:49
quote:
Kenhas schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:47:
[...]

Heb echt moeite om te geloven dat er ook maar iemand denkt dat dit niet opzettelijk was ;)
Als je front aanzicht hebt, zie je duidelijk dat de wagen instuurt

Moment 1:
[afbeelding]

Moment 2
[afbeelding]

Het bestaat gewoonweg niet dat een F1 piloot per ongeluk van moment 1 naar moment 2 gaat.

En mocht het per ongeluk zijn, dat had Vettel dat wel gezegd. Het feit dat ie in interviews zo ontwijkend antwoordt, zegt genoeg. Als er een vraag wordt gesteld over de wheel bump, begint hij direct over de break test van Hamilton
Valt me wel op dat de weg schijn afloopt richting Hamilton, misschien heeft dat nog iets met de beweging van Vettel van doen? Of die foto is gewoon scheef natuurlijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 15-07 17:14
quote:
[...]

Zo'n straf zou pas bullshit zijn. Zo'n statement maakten ze namelijk al in Mexico. En om dat dan twee keer te doen. :/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 08:30
quote:
[...]

Om vervolgens op de radio af vragen waar hij dangerous driving heeft veroorzaakt????
Laat me niet lachen... zit gewoon een steekje los bij Vettel. 0 punten voor Baku lijkt me behoorlijk op zijn plek.

• 210667
  • Niet online
quote:
D-Ed schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:45:
[...]

Tijdens één van de eerste rijlessen leer je ook over je rechter schouder te kijken. IEDEREEN trekt op dat moment het stuur (en daarmee de auto) naar rechts (dit weet een instructeur en gaat je over dit fenomeen les geven..).
Eigenlijk ondersteun je dus precies wat ik opper. Dat er een relatie is tussen bewegingen. In zo'n nauwe cockpit heftig bewegen met je linkerhand heeft zeker effect op je stuurbeweging met je rechterhand.

En sneren over hoe ik mijn rijbewijs heb verkregen mag je gewoon achterwege laten. Nergens voor nodig en het is nog behoorlijk onbeschoft ook. Waarvan akte
quote:
TakeAway schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:04:
[...]

Om vervolgens op de radio af vragen waar hij dangerous driving heeft veroorzaakt????
Laat me niet lachen... zit gewoon een steekje los bij Vettel. 0 punten voor Baku lijkt me behoorlijk op zijn plek.
Hoe verschrikkelijk gevaarlijk was het dan wel net in jouw optiek? Ze stonden bijna stil. Nogmaals, als hij dit al bewust heeft gedaan, dan heeft hij daar al een straf voor gekregen. Dat men vindt dat die niet hoog genoeg was is een hele andere discussie.

210667 wijzigde deze reactie 30-06-2017 11:10 (29%)

• nachtnet
quote:
Kenhas schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:10:
Het zou misschien terecht zijn, mocht Vettel een ban krijgen. De straf nu was te licht. Maar, zoals iemand hierboven al vermeldt, het zou toch een slecht voorbeeld zijn. Er is een straf uitgesproken tijdens de wedstrijd en dan zou het afgehandeld moeten zijn. 1 vergrijp == 1 straf.
Wat houdt ze dan tegen om verder terug te gaan in de tijd? Ze kunnen opeens beslissen dat die "gaining an advantage" van ... (vul maar in) zoveel wedstrijden geleden, te licht bestraft werd met een drive-through en ze besilssen om er maar een tijdstraf bovenop te geven

Ik vermoed (hoop) dat ze voor de volgende wedstrijd aankondigen dat ze vanaf nu strenger gaan optreden voor dergelijke zaken.
Vergelijk met het voetbal, een rode kaart tijdens de wedstrijd is een straf, daarna bepaalt een andere commissie de duur van de schorsing (if any)

• 210667
  • Niet online
quote:
nachtnet schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:09:
[...]

Vergelijk met het voetbal, een rode kaart tijdens de wedstrijd is een straf, daarna bepaalt een andere commissie de duur van de schorsing (if any)
Alleen is het zo dat bij een gele kaart die eigenlijk een rode kaart had moeten zijn, achteraf de speler niet meer extra bestraft wordt. Dan zegt men: " de speler is al door de scheidsrechter bestraft", dus gaan we niet nog een keer extra straffen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HMR90
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 06:46
quote:
Heppieboeddah schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:06:
[...]

Eigenlijk ondersteun je dus precies wat ik opper. Dat er een relatie is tussen bewegingen. In zo'n nauwe cockpit heftig bewegen met je linkerhand heeft zeker effect op je stuurbeweging met je rechterhand.

En sneren over hoe ik mijn rijbewijs heb verkregen mag je gewoon achterwege laten. Nergens voor nodig en het is nog behoorlijk onbeschoft ook. Waarvan akte

[...]

Hoe verschrikkelijk gevaarlijk was het dan wel net in jouw optiek? Ze stonden bijna stil. Nogmaals, als hij dit al bewust heeft gedaan, dan heeft hij daar al een straf voor gekregen. Dat men vindt dat die niet hoog genoeg was is een hele andere discussie.
YouTube: Vettel, Verstappen And Ricciardo Battle In Mexico | Mexican Grand Pr...

Vanaf 1:00 min, Vettel kan prima kijken, gebaren maken en rechtdoor rijden.

• nachtnet
quote:
NotSoSteady schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:48:
[...]

Die is autosport/motorsport.com, een respectabele site. Dit is gewoon een aanval op Horner.
Ook op auto-/motorsport.com is er een hoog gehalte aan knip&plak-, herhaal-wat-een-ander-geschreven-heeft- en click-bait artikels te vinden.

• 210667
  • Niet online
quote:
HMR90 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:12:
[...]

Vanaf 1:00 min, Vettel kan prima kijken, gebaren maken en rechtdoor rijden.
Dat zal hij ook best wel kunnen, maar is het mogelijk dat in dit geval het even niet lukte? In principe schoof hij tijdens die gebaren bij Verstappen ook op naar rechts, echter hij raakte m niet. Had ook zomaar gekund. Kijk maar hoe hij opschuift richting de witte doorgetrokken streep

210667 wijzigde deze reactie 30-06-2017 11:17 (7%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

quote:
NotSoSteady schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:48:
Ik denk vooralsnog dat het hoog clickbait gehalte heeft. Veel sites nemen het inderdaad over, zo ook Autosport.com. Het is een bij elkaar samengeraapt artikel in motorsport met losse quotes waarbij Horner woorden in de mond worden gelegd. Hierop heeft Jos Verstappen gereageerd met 'bullshit'. Max Verstappen is redelijk nuchter, maar baalt gewoon over het feit dat hij steeds materiaalpech heeft en geen punten kan scoren. Dat je teammaat het wel doet, maakt het niet ineens extra zuur.

Zoals gezegd is het 80% materiaal en 20% rijder in de Formule 1. RBR heeft materiaal niet op orde, hoewel er met man en macht aan gewerkt wordt. Uitval laatste race in Baku had echter weer een oorzaak die lag bij de crash in de eerste bocht waardoor er delen in de auto van Verstappen waren gekomen. Maar blijft erbij dat Max pech heeft met de 80% materiaal, zijn 20% inzet en kwaliteit is fenomenaal en dat heeft hij dit seizoen ook al laten zien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 08:23
quote:
Woudloper schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:16:
[...]

Ik denk vooralsnog dat het hoog clickbait gehalte heeft. Veel sites nemen het inderdaad over, zo ook Autosport.com. Het is een bij elkaar samengeraapt artikel in motorsport met losse quotes waarbij Horner woorden in de mond worden gelegd. Hierop heeft Jos Verstappen gereageerd met 'bullshit'. Max Verstappen is redelijk nuchter, maar baalt gewoon over het feit dat hij steeds materiaalpech heeft en geen punten kan scoren. Dat je teammaat het wel doet, maakt het niet ineens extra zuur.

Zoals gezegd is het 80% materiaal en 20% rijder in de Formule 1. RBR heeft materiaal niet op orde, hoewel er met man en macht aan gewerkt wordt. Uitval laatste race in Baku had echter weer een oorzaak die lag bij de crash in de eerste bocht waardoor er delen in de auto van Verstappen waren gekomen. Maar blijft erbij dat Max pech heeft met de 80% materiaal, zijn 20% inzet en kwaliteit is fenomenaal en dat heeft hij dit seizoen ook al laten zien.
Laat Jos zich gewoon rustig houden, hij zorgt hier alleen maar voor onrust. Hij komt op mij over als die papa die langs het voetbalveld naar iedereen, behalve zijn zoontje, staat te schreeuwen.

Bovendien zijn dit toch directe quotes van Horner:

"Right here and now, he's enormously frustrated," said Horner.

"But what compounds that is that his team-mate has been getting podiums and now a victory.

"But you can see it is through no fault of the team or the effort the team is putting in."

Persoonlijk snap ik niet wat er dan bullshit aan het artikel is. Het enige wat ik me kan indenken is dat hij verwijst naar de opmerkingen van Horner.

NotSoSteady wijzigde deze reactie 30-06-2017 11:22 (14%)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• nachtnet
Mooi he ;) Dat één tweet met één woord tot zoveel discussie kan leiden..

:+

• HMR90
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 06:46
quote:
Heppieboeddah schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:16:
[...]

Dat zal hij ook best wel kunnen, maar is het mogelijk dat in dit geval het even niet lukte? In principe schoof hij tijdens die gebaren bij Verstappen ook op naar rechts, echter hij raakte m niet. Had ook zomaar gekund. Kijk maar hoe hij opschuift richting de witte doorgetrokken streep
Dat is mogelijk(in theorie) maar dan bied je gelijk je excuses aan om zo de straf te ontlopen. Daarnaast schuift hij bij Verstappen idd iets naar rechts(volgens mij om zijn handgebaren kracht/dreiging bij te zetten) maar lang niet in zo'n hoek als bij Hamilton.

• epo
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 00:03
quote:
D-Ed schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:41:
[...]

Helaas niet vanaf aankomende race..:
"Renault wants to ensure that its teams stay within the four-engine limit for the season, which is why it only plans to introduce the next round of engines around the time of the British or Hungarian Grands Prix."

Hopelijk neemt Red Bull wel het risico op hun eigen circuit (ik zit er dan namelijk ook samen met een stuk of 10.000 andere 'oranje fans' :+ )
Goed nieuws! Alleen gaf Max aan dat hij naar een nieuwe motor moet, dus dat komt dan net te vroeg :( Hoewel aan de andere kant hij zo weinig km's heeft gemaakt hij misschien nog wel motor 1 kan gebruiken?

• Kenhas
  • Nu online
quote:
Heppieboeddah schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:06:

Dus het is voor jou ondenkbaar dat er door de klap ergens iets breekt? Met beetje verder een stuk waar je immense snelheden halen, waardoor er enorm veel druk op de ophanging komt, noem ik het gevaarlijk

Acties:
  • +1Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
nachtnet schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:15:
[...]

Ook op auto-/motorsport.com is er een hoog gehalte aan knip&plak-, herhaal-wat-een-ander-geschreven-heeft- en click-bait artikels te vinden.
zeker niet; motorsport is een - zo niet de - grootste met eigen pers / journalisten en fotograven (al dan niet 3th party ingehuurd)

edit; auto-sport is een dochter van motorsport.com

himlims_ wijzigde deze reactie 30-06-2017 11:50 (6%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nachtnet
quote:
himlims_ schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:49:
[...]

zeker niet; motorsport is een - zo niet de - grootste met eigen pers / journalisten en fotograven (al dan niet 3th party ingehuurd)

edit; auto-sport is een dochter van motorsport.com
Misschien heb ik het niet helemaal duidelijk verwoord, maar ja motorsport.com heeft inderdaad veel zelf geschreven artikels, maar ook af en toe (of eigenlijk regelmatig) posten ze een rehash van oude quotes om daarmee kliks binnen te halen. (zeker tijdens niet race weekeinde weken)

Ik kan even geen goede voorbeelden vinden anders dan onderstaande, maar er worden bij Motorsport.com zeker artikels opgetuigd aan de hand van 1 enkele quote.
Zo lijkt dit gebaseerd op enkele losse quotes waar een verhaal omheen geschreven is.
https://www.motorsport.co...-bull-frustration-924629/

nachtnet wijzigde deze reactie 30-06-2017 12:00 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 15-07 15:30

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

Ik zie regelmatig quotes op auto/motorsport.com die rechtreeks uit een TV interview komen.

Neemt niet weg dat er regelmatig zeker ook goede artikelen op die sites staan.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore. Mijn SingleTurbo Supra

• nachtnet
Vrijwel iedereen doet trouwens aan het schrijven aan de hand van 1 of 2 quotes..

• Bleh!
  • Laatst online: 12-07 19:53
quote:
epo schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:25:
[...]

Goed nieuws! Alleen gaf Max aan dat hij naar een nieuwe motor moet, dus dat komt dan net te vroeg :( Hoewel aan de andere kant hij zo weinig km's heeft gemaakt hij misschien nog wel motor 1 kan gebruiken?
Hij zei "volgens mij" bij peptalk dus zeker is het niet. Hoewel het misschien wel beter is.

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Video: https://player.vimeo.com/video/223557836

Vanaf 3min25 , hier zie je duidelijk iets in de right duct vliegen, kennelijk vonden ze dat bij Red Bull geen reden om zich zorgen te maken. Op de radio zeggen ze dat ze het zullen monitoren.

Vanaf 6min30 het uitvallen van Max, iets meer radio dan op tv gehoord.

Exocet wijzigde deze reactie 30-06-2017 12:30 (23%)

• Jasphur
quote:
metallicattim schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:12:
[...]

Lijkt je dat een goed idee? :P Kijk naar de samenleving, iedereen roept altijd voor hardere straffen, maar dat is niet altijd de juiste oplossing... niet het gewenste resultaat.
Betere straffen zijn nodig en sowieso consequenter optreden...!
Iedereen heeft een mening. En zo'n survey kan een mooi gemiddelde uitkomst geven. Wat Liberty, FIA, FOM er vervolgens mee doen is natuurlijk helemaal vrij :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nachtnet
@Jasphur Motorsport.com heeft zojuist haar 2017 global fan survey al gedaan..

zie hier de resultaten: https://f1survey.motorsport.com/

• SnowDude
  • Laatst online: 15-07 15:30

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

quote:
Exocet schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:25:
[video]

Vanaf 3min25 , hier zie je duidelijk iets in de right duct vliegen, kennelijk vonden ze dat bij Red Bull geen reden om zich zorgen te maken.
Er wordt zoveel gemonitord in die auto's. Als dat vuil echt een issue was dan hadden ze toch moeten zien dat de temperatuur op loopt. En dan hadden ze hem gewoon binnen moeten halen om het vuil er uit te halen.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore. Mijn SingleTurbo Supra

• Robertdj
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online
quote:
SnowDude schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:29:
[...]

Er wordt zoveel gemonitord in die auto's. Als dat vuil echt een issue was dan hadden ze toch moeten zien dat de temperatuur op loopt. En dan hadden ze hem gewoon binnen moeten halen om het vuil er uit te halen.
Lijkt mij inderdaad eerder toevallig. F1 teams schromen doorgaans niet om externe factoren aan te wijzen voor hun falen. Was het niet Red Bull dan was het zeker wel Renault om aan te geven dat het niet per se aan hun blok lag.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
@nachtnet

Hier valt dus nog veel mee te winnen

edit: nog 1 toevoeging dan.

Jasphur wijzigde deze reactie 30-06-2017 12:45 (58%)

• nachtnet
quote:
@Jasphur

Ik neem die hele survey maar beperkt serieus, omdat deze begonnen is direct na de "doodsaaie" GP van Australië, en eindigde na de GP van China. Fans vragen stellen over een lopend seizoen na 1/2 wedstrijden heeft voor mij niet echt een heel brede onderzoeksbasis..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jasphur
quote:
nachtnet schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:42:
[...]

@Jasphur

Ik neem die hele survey maar beperkt serieus, omdat deze begonnen is direct na de "doodsaaie" GP van Australië, en eindigde na de GP van China. Fans vragen stellen over een lopend seizoen na 1/2 wedstrijden heeft voor mij niet echt een heel brede onderzoeksbasis..
Plus Seizoen 2016. De laatste keer dat deze survey gehouden werd is 2015. Tenminste zo heb ik het net even gescaned. Lezen doe ik straks thuis wel even. Zitten vermakelijke conclusies tussen. Veel dingen die ook op dit forum veelal besproken zijn

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

quote:
YakuzA schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:48:

Pak gewoon een grid penalty en schroef ze er meteen in bij RBR zou ik zeggen. Voor het kampioenschap liggen ze er toch uit, maar de derde plaats wil je behouden, en je coureurs. Het middenveld inhalen is toch een makkie. Zeker Max doet dit gewoon even het eerste rondje. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Nickrsd
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 00:23

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

als het vuil max zn auto stuk heeft gemaakt, waarom hebben ze hem niet binnen gehaald..
dat deden ze namelijk wel bij Riciardo, die had ook debris in aan z'n auto zitten, die halen ze wel binnen..

of ze spelen een smerig spelletje met max, zodat hij niet voor RIC komt.. omdat max gewoon sneller is laatste tijd.. maar hopelijk is het gewoon allemaal dikke vette pech op 1 hoop.. wat snel op moet houden!

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
Exocet schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:25:
[video]

Vanaf 3min25 , hier zie je duidelijk iets in de right duct vliegen, kennelijk vonden ze dat bij Red Bull geen reden om zich zorgen te maken. Op de radio zeggen ze dat ze het zullen monitoren.

Vanaf 6min30 het uitvallen van Max, iets meer radio dan op tv gehoord.
Klopt, en dat stuk vloog er in ronde 2 weer vanaf. Dit was op TV duidelijk te zien.

A smile a day....

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

quote:
Nickrsd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:57:
als het vuil max zn auto stuk heeft gemaakt, waarom hebben ze hem niet binnen gehaald..
dat deden ze namelijk wel bij Riciardo, die had ook debris in aan z'n auto zitten, die halen ze wel binnen..

of ze spelen een smerig spelletje met max, zodat hij niet voor RIC komt.. omdat max gewoon sneller is laatste tijd.. maar hopelijk is het gewoon allemaal dikke vette pech op 1 hoop.. wat snel op moet houden!
Kwatsch. Red Bull gaat echt niet 1 rijder moedwillig de boel kapot laten rijden, ze zijn nog steeds met Force One/India in gevecht om P3 in het constructeurskampioenschap en ze verwachten vanaf Silverstone zelf races te kunnen winnen, dan ga je dit niet zomaar weggooien.

Acties:
  • +9Henk 'm!

• YakuzA

YakuzA

quote:
Nickrsd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:57:

PSN

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
[...]

Vettel heeft nu al dusdanig veel strafpunten verzameld dat ie bij een volgend "vergrijp" sowieso al een ban krijgt als ie er nog eens 3 bijkrijgt, dus wat voegt bovenstaande gedachtegang van Mr. Todt dan eigenlijk toe? Het lijkt mij dus iets wat uit de dikke duim gezogen is, waarom zou Todt zo'n achterlijke ondoordachte uitspraak naar buiten brengen?

A smile a day....

Acties:
  • +9Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Jasphur
Valt dit onder F1? Beetje wel toch? Opstopping bij Goodwood!

livestream (legaal) YouTube: Goodwood Festival of Speed #FOS June 29th - July 2nd

Jasphur wijzigde deze reactie 30-06-2017 14:36 (48%)

• Jelmer93
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 15-07 16:43
quote:
Jasphur schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:19:
Valt dit onder F1? Beetje wel toch? Opstopping bij Goodwood!

[afbeelding]
Staat Danil kvyat daar nou?

• Pierre

Pierre

Zucht

(jarig!)
Daar wil ik toch nog wel eens naar toe :9

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Zucht

(jarig!)
quote:
Jelmer93 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:21:
[...]

Volgens mij Pierre Gasly

• ArnevdS
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 23:15
quote:
Jelmer93 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:21:
[...]

Nee, dat is Pierre Gasly, tenminste, hij reed in de RB7.

• Jelmer93
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 15-07 16:43
quote:
ArnevdS schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:22:
[...]

Nee, dat is Pierre Gasly, tenminste, hij reed in de RB7.
Ah, kon het niet goed zien..

Acties:
  • +3Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Analysis: What F1 history tells us about the Vettel investigation

Leuk historisch overzicht over gestrafte coureurs van Adam Cooper.

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

quote:
hardware-lover schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:07:
[...]

Vettel heeft nu al dusdanig veel strafpunten verzameld dat ie bij een volgend "vergrijp" sowieso al een ban krijgt als ie er nog eens 3 bijkrijgt, dus wat voegt bovenstaande gedachtegang van Mr. Todt dan eigenlijk toe? Het lijkt mij dus iets wat uit de dikke duim gezogen is, waarom zou Todt zo'n achterlijke ondoordachte uitspraak naar buiten brengen?
Ik heb nog even wat gezocht over die suspended ban. McLaren en Renault hebben beiden al zoiets gekregen als team met hun schandalen.

http://www.evo.co.uk/mcla...claren-gets-suspended-ban

Als het überhaupt waar zou zijn is de logica dat Vettel zijn eerste 6 punten van zijn superlicense voor het einde van 2017. Bij een suspended ban van 12 of zelfs 24 maanden blijft de race ban dus veel langer boven zijn hoofd hangen als een dreiging. Dus uiteindelijk zou dit dus wel zin kunnen hebben.

Maar zoals eerder aangegeven: dit was een gerucht via een onbetrouwbare bron en zeer waarschijnlijk niets van waar. Ik vermoed dat Vettel gewoon weer excuses moet aanbieden en dat daarmee de hele kwestie klaar is. Zoals je al aangaf is Vettel maar 3 punten verwijderd van een race ban via superlicense punten en zal daarmee al rustig aan moeten doen.

Pagina: 1 2 3 ... 71 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is het topic voor 2017. Discussie over het nieuwe seizoen kan inmiddels in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 *O*

Alle weekend-topics van 2017: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True