Hij kan wel heilig zeggen dat hij niemand de mond snoert, maar hij stuurde mij dreigende berichten met de informatie dat ik niet negatief mag zijn over de One.
Ik heb ook een klacht over het gekleurde modereren van Bullet in dat topic. Hij is heel erg fan van de HTC One, en dat is prima. Maar de berichten die hij plaatst en de manier waarop hij sommige berichten wijzigt gaat met een erg gekleurde bril op.
Meerdere malen heeft hij informatie, die achteraf niet correct bleek, neergezet als positieve feiten over de HTC One. Dit kan mijns inziens echt niet door de beugel. Hij heeft geen goed woordje over voor Samsung, maar hij waarschuwt mij wel met een erg dreigende, soms zelfs intimiderende toon dat ik een ban krijg als ik te negatief ben over HTC.
Hij was het echter zelf die de Samsung S4 met een fisher price telefoon ging vergelijken en een foto ging plaatsen. Hij heeft mij vaak genoeg gezegd dat ik alleen iets mag typen als dat berust op feitelijke informatie. Vervolgens zet hij een gerucht in het topic met de melding: "Ik vond het wel leuk en wilde dit delen.." Dat lijken mij niet echt feiten.
Het is een paar keer bijna uit de hand gelopen in het topic, en de enige reden daarvoor zijn de gekleurde reacties van Bullet. Hij is zo storend pro HTC dat hij daarmee reacties uitlokt. Vervolgens gebruikt hij zijn positie om alles wat in principe dezelfde toon heeft als zijn reacties, alleen vanuit Samsung oogpunt, te verwijderen.
Elke vorm van licht commentaar wordt meteen als trollen weggezet. Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden. Feit is namelijk dat heel veel mensen besluiten nemen na een kijkje te hebben genomen op dit mooie forum. Dan is het niet acceptabel dat nota bene een mod zo eenzijdig te werk gaat, niet feitelijke informatie als waarheden neerzet, en de andere meningen de kop in drukt, gewoonweg omdat hij dat kan, niet omdat daar iets verkeerds in staat.
Het is nu natuurlijk moeilijk te laten zien allemaal, omdat hij alles verwijderd wat hem maar niet aan staat. Ik post precies zoals hij dat doet, met dezelfde toon, maar omdat ik een andere mening heb, en hij de macht, wordt alles gewijzigd, en belachelijk gemaakt als trollen.
Berichten die pro HTC zijn, worden weggezet met dat doen we hier niet. Berichten die zijn mening niet delen, wordt meteen als trollen neergezet, wat neerbuigend is.
[
Voor 3% gewijzigd door
Franco10 op 18-04-2013 21:42
]