Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony Xperia ZL - Ervaringen en Discussie

[Sony Xperia ZL] Accessoires
[Sony Xperia ZL] Ervaringen en Discussie
[Sony Xperia ZL] Rooten en Custom ROM's
[Sony Xperia ZL] Importeren, levertijden en prijzen

De Sony Xperia ZL is het 'kleine' broertje van de Sony Xperia Z, bekendgemaakt op de CES 2013 in Las Vegas. Met 'kleine' broertje wordt eigenlijk voornamelijk bedoeld dat de behuizing van de telefoon smaller en minder hoog is, terwijl zowel de ZL als de Z hetzelfde 5" Full HD scherm bevatten. De Xperia ZL is het goedkopere broertje, is dus smaller en minder hoog, maar wel iets dikker en is niet IP57-gecertificeerd zoals de Xperia Z wel is. Desalniettemin moeten we de Xperia ZL niet uitvlakken want het is een beest van 'n telefoon met de laatste hardware. In Duitsland kost die €549,00, iets goedkoper dan de Xperia Z (die een adviesprijs heeft van €629,00) en of die überhaupt in Nederland uitkomt is nog onbekend. In eerste instantie zal dit helaas niet zo zijn, dus dan moet het toch echt (grijze) import worden.

Inhoudsopgave:Verkrijgbaarheid en garantie
Sony Xperia ZL - Importeren, levertijden en prijzen
De ZL zal (in eerste instantie) dus niet in Nederland uitkomen, dus dat wordt importeren of eventuele grijze import. Heb jij een winkel gevonden waar je hem kunt bestellen, schroom dan niet om dit hier te delen! Ik zeg het hier ook nog maar een keer, let op dat je het juiste type ZL importeert, anders werkt LTE niet in Nederland :) Je hebt dus het type C6503 nodig, met ondersteuning voor Nederlandse LTE!

Sony Duitsland vertelde me dat The PhoneHouse de Xperia ZL exclusief mag verkopen... Maar op de Duitse prijsvergelijkingssite Geizhals.de vind je de zwarte, de witte en de rode versie bij andere winkels!

Als je gaat importeren, let er dan op dat je de C6503 versie krijgt, die werkt als enige ZL met NL LTE!

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Xperia ZL 360 spin

Xperia ZL garantie
Topics op XDA over de Xperia ZL:Nieuwsartikelen en geruchten

Foto's en video's:
Sony Xperia ZL
Sony Xperia ZL

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=iDS3Nf75NhI&list=PL7CrlqRu8QgRFfccR4VAKR4TuMTaRJ3l8&index=1]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=XBgPqbX6x_Y&list=PL7CrlqRu8QgRFfccR4VAKR4TuMTaRJ3l8&index=7]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=sYuS_vH0HTw&list=PL7CrlqRu8QgRFfccR4VAKR4TuMTaRJ3l8&index=6]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=d35fiZd2rfM&list=PL7CrlqRu8QgRFfccR4VAKR4TuMTaRJ3l8&index=5~%5Bvideo]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JR3wyHgyrCg&list=PL7CrlqRu8QgRFfccR4VAKR4TuMTaRJ3l8&index=4]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zvTQV2BZujI&list=PL7CrlqRu8QgRFfccR4VAKR4TuMTaRJ3l8&index=3]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DXTNhL4WPTY&list=PL7CrlqRu8QgRFfccR4VAKR4TuMTaRJ3l8&index=2]
Specificaties:
Sony Xperia ZLSony Xperia Z
CPU ChipsetAPQ8064+MDM9215MAPQ8064+MDM9215M
CPU snelheid1,5GHz1,5GHz
GPU chipsetAdreno 320Adreno 320
GPU snelheidonbekendonbekend
Intern geheugen16GB (11GB voor user)16GB (11GB voor user)
Werkgeheugen2GB2GB
GPS Glonass-ondersteuningJaJa
Behuizing voorkantDragontrail glassDragontrail glass
Behuizing achterkantPolycarbonaatDragontrail glass
Flash geheugenWel mogelijkWel mogelijk
Scherm5,0" 1920x1080 Mobile Bravia 25,0" 1920x1080 Mobile Bravia 2
Camera achterkant13.0MP AF, Flash/Pulsed LED,
HDR video & Exmor RS-sensor
13.0MP AF, Flash/Pulsed LED,
HDR video & Exmor RS-sensor
Camera voorkant2.0MP 1080P2.0MP 1080P
Fysieke cameraknopJaNee
GSM-frequenties850, 900, 1800, 1900 MHz850, 900, 1800, 1900 MHz
UMTS-bandenBand 1, 2, 4, 5 & 8Band 1, 5 & 8
LTE-bandenBand 1, 3, 5, 7, 8 & 20*Band 1, 3, 5, 7, 8 & 20*
NL'se LTE-supportJa*Ja*
Accu (mAh, standby, spreektijd)2370mAh, 500 uur, 10 uur2330mAh, 550 uur, 11 uur
Afmetingen 131.6 x 69.3 x 9.8 mm139.0 x 71.0 x 7.9 mm
Gewicht 151 gram146 gram
Bijgeleverde headsetMH EX300AP MH EX300AP
PrijsOnbekend€629,00
BijzonderhedenInfraroodStof- & waterdicht
NotificatieledjeMidden onder - streepjeRechtsboven - rondje
Sonymobile specsSony Xperia ZLSony Xperia Z
HandleidingSony Xperia ZLSony Xperia Z
TopicsSony Xperia ZLSony Xperia Z
* mits je het juiste typenummer telefoon hebt, de C6503 is de juiste ZL, de 6603 is de juiste Z
Rootacces, Tweaks en Mods:
De Xperia Z maakte gebruik van verschillende soorten panelen, bij de ZL wordt er alleen gebruik gemaakt van het paneel van Sharp, van horen zeggen dan. Om dit te dubbelchecken kun je *deze* applicatie downloaden en installeren op je Sony Xperia ZL. Sharp is 'ls050t3sx01'. JDC is: 'mdy70'.

- En er zijn heel veel Tweakers die 'persé geen telefoon willen zonder unlocked bootloader' en dit en dat en zus en zo... Mij maakt het niet heel veel uit, ik ben niet echt van custom roms.. Alhoewel ik wel meer plezier van m'n ZTE Blade heb gekregen toen ik er een custom rom op zette dus wie weet.. Desalniettemin blijkt niet elke ZL de optie te hebben om de bootloader te kunnen unlocken, maar 'gelukkig' de mijne wel. Het is en blijft een lastig punt... Sony is als fabrikant heel open met z'n sources, maar als je de bootloader unlocked verlies je in eerste instantie de DRM-keys (en eventueel de mogelijkheid tot het aanzetten van de Sony Mobile BRAVIA Engine 2), wat ook wel weer te behouden is via wat omwegen, maar toch. Het unlocken van de bootloader is nodig om er daarna custom roms op te kunnen zetten. Om te checken of jouw bootloader wel of niet te unlocken is volg je vijf simpele stappen
  • 1. Start de telefoonapplicatie
  • 2. Druk op '*#*#7378423#*#*'
  • 3. Kies voor 'service info'
  • 4. Kies voor 'configuration'
  • 5. Bij 'Rooting Status' vind je de info
Ik heb het eerlijk gezegd helemaal niet nodig, de standaardrom en software bevallen me goed en het enige wat ik gedaan heb is mijn Xperia ZL van rootacces voorzien, om wat te kunnen tweaken.Rootacces
- Rootacces is op de Xperia ZL zeer makkelijk te verkrijgen en ik had wel weer eens zin in een apparaat waarom dat kan en ook nog eens makkelijk. Let wel dat dit was met softwareversie 10.1.A.1.434 en niet met de: 10.1.1.A.1.253. Bij de HTC's die ik gehad heb, kon dit ook, maar daarvoor moest de bootloader worden unlocked, waardoor de garantie (deels) verviel. Allemaal lastig en daarom heb ik dat nooit gedaan. Dat was ook een pluspunt voor de ZL ten opzichte van de HTC One, die daar- door ook (deels) zijn garantie zou verliezen. Met rootacces kun je meer uit je telefoon halen, instellingen wijzigen wat normaal niet zal lukken, systeemapplicaties verwijderen of replacen en allerlei soorten tweaks fixen..

Benodigde bestanden:Stappen:
  • 1. Zet 'Developer options' aan in het menu (Settings - Developer options - schuifje aan)
  • 2. Zet 'USB debugging' aan in het menu (Settings - Developers options - USB Debugging - vinkje aan)
  • 3. Zet 'Unknown sources' aan in het menu (Settings - Security - Unkown sources - vinkje aan)
  • 4. Sluit de telefoon aan op de PC dmv een Micro-USB kabel
  • 5. Ga naar de uitgepakte 'Root package' map
  • 6. Dubbelklik op de file 'RunMe.bat'
  • 7. Kies optie #3 in het menu en druk op 'enter'
  • 8. Op de telefoon kies je voor 'Restore my data'
  • 9. Op de PC druk je op 'enter'
  • 10. Op de telefoon klik je op 'Service tests'
  • 11. Op de telefoon klik je op 'Display'
  • 12. Het telefoonscherm wordt wit en gaat uit
  • 13. De telefoon reboot automatisch
  • 14. Op de PC druk je op 'enter'
  • 15. Xperia ZL heeft rootacces
Softwareversie 10.3.A.0.423, is ook te rooten:
Benodigde bestanden:
  • 1. Zet 'Developer options' aan in het menu (Settings - Developer options - schuifje aan)
  • 2. Zet 'USB debugging' aan in het menu (Settings - Developers options - USB Debugging - vinkje aan)
  • 3. Zet 'Unknown sources' aan in het menu (Settings - Security - Unkown sources - vinkje aan)
  • 4. Sluit de telefoon aan op de PC dmv een Micro-USB kabel
  • 5. Ga naar de uitgepakte 'Root package' map
  • 6. Dubbelklik op de file 'RunMe.bat'
  • 7. Volg de stappen zoals omschreven
  • 8. Xperia ZL heeft rootacces
Softwareversie 10.3.1.A.0.244, is ook te rooten:
Benodigde bestanden:
  • 4. Zet de telefoon weer geheel uit
  • 5. Start Flashtool en selecteer de .423 MEA file
  • 6. Volg de stappen zoals omschreven
  • 7. Zet de telefoon weer geheel uit
  • 8. Ga naar de uitgepakte 'Root package' map
  • 9. Dubbelklik op de file 'RunMe.xxx'
  • 10. Volg de stappen zoals omschreven
  • 11. Xperia ZL heeft rootacces maar verkeerde kernel
  • 12. Zet de telefoon weer geheel uit
  • 13. Start Flashtool en selecteer de .244 DE file
  • 14. Volg de stappen zoals omschreven
  • 15. Xperia ZL heeft rootacces en goede kernel
Om dit alles te bespreken moeten we hier zijn: [Sony Xperia ZL] Rooten en Custom ROM's

Wat een uiterlijk zeg... Vind hem mooier dan de Sony Xperia Z, terwijl hij weinig hardware/features ontbreekt... Mooie aan dit toestel vind ik dat hij volledig wit is, inclusief voorkant, terwijl de Xperia Z alleen een witte achterkant heeft. Dat de Z dan waterdicht mag zijn, is leuk, maar dat houdt ook in dat een Micro-USB poort alleen te bereiken is via 'n klepje en ik weet zeker dat ik me daar al na 1 dag aan ga ergeren. Tevens is de batterij ietsjes beter, met de compromis dat hij wel iets dikker is. Als ik mijn huidige HTC One X+ er naast leg met afmetingen van 134.4 x 69.9 x 8.9 mm vs 131.6 x 69.3 x 9.8 mm van de Xperia ZL overleef ik dat vast en zeker. Of het 'm wordt, geen idee, maar het wel een beauty!

Hands-ons:
- AndroidAndMe
- AndroidCentral
- DroidDog
- DroidLife
- Engadget
- GSMarena
- IntoMobile
- PhanDroid
- PhoneArena
- PhoneDog
- PocketLint
- Pocketnow
- Revision3
- TalkAndroid
- TechnoBuffalo
- The Verge

Reviews:
- AndroidAuthority
- AndroidPolice
- AreaMobile
- ArsTechnica
- CNET
- CrossZone
- Engadget
- GSMArena
- HowardForums
- IGN
- IntoMobile
- ITC.ua
- LaptopMag
- MobileDia
- MobileSyrup
- PCMag
- PocketNow
- Tech2
- TechRaman
- TelTarif
- TheGadgetSquare
- Vodeblog
- YugaTech
[Sony Xperia ZL] Accessoires
[Sony Xperia ZL] Ervaringen en Discussie
[Sony Xperia ZL] Rooten en Custom ROM's
[Sony Xperia ZL] Importeren, levertijden en prijzen
-TS- is made by CLB-

[ Voor 255% gewijzigd door CLB op 20-01-2014 22:02 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Odin, is dat niet de naam van die ene Noorse halfgod met 1 oog?
Dan ben ik wel benieuwd dat niet misschien een reverentie gaat zijn naar een oppermachtige camera module die Sony erin gaat proppen. Althans als het allemaal natuurlijk echt waar is en niet blijft haken bij een concept. :)

anders ken ik deze nog wel":
http://www.fonearena.com/...dows-8-concept-phone.html
Of deze:
http://androidadvices.com...ass-concept-phone-xperia/

[ Voor 8% gewijzigd door Vinand op 02-11-2012 13:36 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05 11:30
De verwachte specs kloppen. 5", Full HD, Android 4.1, Snapdragon S4 Pro quadcore, ... Hoe hij eruitziet weet echter nog niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Lelijke render ook trouwens. Maar de Odin zal mijn S opvolgen, hoop dat Sony er wat moois van maakt in de lijn van de Xperia S, specs zijn hoopgevend!

Ambroos, dat beest van een Novathor...gaat die ooit nog in een telefoon verschijnen van Sony?

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 114616 op 02-11-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Anoniem: 114616 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:31:
Ambroos, dat beest van een Novathor...gaat die ooit nog in een telefoon verschijnen van Sony?
Geen idee. Ik denk een beetje van niet, Sony gaat voor zover ik weet terug volledig naar Qualcomm. In de Krait-serie zijn ook goedkopere CPU's te vinden binnenkort die erg zuinig gaan zijn. Misschien eind 2013, die A15 NovaThor is nog niet helemaal klaar dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Niet de Odin maar de Yuga. Dezelfde interne hardware maar een andere look:

http://www.xperiablog.net...c6603-yuga-pictures-leak/

Basically een big black slab. Niet slecht imo, hou wel van die understated designs.
Afbeeldingslocatie: http://i582.photobucket.com/albums/ss269/netbookc/XB1/SonyC6603Yuga_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i582.photobucket.com/albums/ss269/netbookc/XB1/SonyC6603Yuga_4.jpg

Meer images in de post op XperiaBlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AmbroosV schreef op woensdag 07 november 2012 @ 23:13:
Niet de Odin maar de Yuga. Dezelfde interne hardware maar een andere look:

http://www.xperiablog.net...c6603-yuga-pictures-leak/

Basically een big black slab. Niet slecht imo, hou wel van die understated designs.
[afbeelding]
[afbeelding]

Meer images in de post op XperiaBlog.
Toch vrees ik dat glas een beetje, bij de Iphone is elke val een loterij of het glas breekt. Verder wel een :9~ , mooi toestel. Weet jij misschien welke designrichting de Odin opgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Anoniem: 114616 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 23:30:
[...]

Toch vrees ik dat glas een beetje, bij de Iphone is elke val een loterij of het glas breekt. Verder wel een :9~ , mooi toestel. Weet jij misschien welke designrichting de Odin opgaat?
Haven't got a clue, maar ik gok Arc-achtig. Deze is eerder NXT qua stijl en ik had op IFA het gevoel dat ze met de twee stijlen doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:44

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Persoonlijk vind ik de Arc-stijl het mooiste. Ik ben in elk geval benieuwd naar wanneer deze telefoons echt beschikbaar zullen zijn en wat dan ook de prijzen en definitieve specificaties gaan worden.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van AllAboutPhones:
Uit nieuwe informatie zou blijken dat de aankomende Xperia Yuga van Sony over een 5-inch scherm
gaat beschikken met een Full HD-resolutie. De smartphone krijgt daarnaast 2GB aan ram mee.

De Xperia Yuga zal naar verluid thet nieuwe vlaggenschip van Sony gaan worden voor begin 2013. De Yuga was onlangs al even uitgelekt, maar nu zijn ook de specificaties door IT168 naar buiten gebracht. De smartphone krijgt een 5-inch scherm mee dat beschikt over de nieuwe Mobile Bravia Engine 2. Daarnaast wordt deze phablet ook over een Stylus die de digital touch wordt genoemd. De telefoon zal op Android 4.2 standaard gaan draaien en over een 13-megapixelcamera gaan beschikken met een Exmor RS-sensor erin. Ook krijgt de camera een Cybershot-lens die HDR-foto's kan nemen.

De Yuga krijgt 2GB aan ram mee en deze zal gecomplementeerd worden door een quadcore S4 Pro-processor van Qualcomm. De vier kernen doen hun werk op 1.5GHz. Er zit een 2400mAh-batterij in het toestel. De telefoon krijgt 32GB aan intern geheugen mee en een micro-SD slot. De telefoon zal tot slot ook waterdicht zijn en stofdicht zijn.

De Xperia Yuga is gemaakt van glas dat niet zo snel kapot zal gaan, aldus de bron. Het toestel zal vanaf eind maart 2013 de verkoop in moeten gaan en de kans is groot dat het toestel tijdens het Mobile World Congress in februari aangekondigd zal gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben wel benieuwd naar de afmetingen en dergelijke, helemaal als de vormgeving zo strak is ipv rondingen moet hij wel lekker in de hand liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllAboutPhones:
Sony zou voor volgend jaar twee nieuwe topmodellen in productie hebben,
met allebei een heel groot scherm: de Yuga en de Odin.

Van de Yuga was al eens een plaatje uitgelekt, nu komen er wat specificaties bij. De twee modellen die straks bovenaan de nieuwe smartphonelijn van Sony staan krijgen allebei een vijf-inch 1080p-scherm, aldus de geruchtenmachine. Daarmee lijken ze wel heel erg op elkaar, en dat is verwarrend.

Het zou kunnen dat het gaat om grotendeels dezelfde telefoons, maar voor verschillende markten. Wellicht gaat de Yuga naar Japan, met opties zoals waterdichtheid, waar ze in Japan iets mee hebben. De Odin zou dan de wereldversie van die telefoon worden zonder Japanse opties erin.

Een van de tipgevers van Phone Arena meldt dat de Yuga de volgende afmetingen krijgt: 138,6x71x8,1 mm en een gewicht van 140 gram. De Odin wordt iets anders: 131.6 x 69.7 x 9.8 millimeter en een gewicht van 147 gram. Op die manier zijn de toestellen toch niet geheel uitwisselbaar. De Yuga is dunner en lichter, maar wel wat groter dan de Odin.

De Odin krijgt infraroodcapaciteiten waarmee het toestel als afstandsbediening dienst kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06:47
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat infrarood staat mij wel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:29
http://www.androidauthori...ark-results-specs-134077/

dat klinkt weer niet goed. Zal wel beta s/w zijn, maar toch...

http://www.gforgames.com/...-samsung-galaxy-s3-28450/

dat dan weer wel.

ben benieuwd!

[ Voor 30% gewijzigd door 418O2 op 26-11-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://i582.photobucket.com/albums/ss269/netbookc/XB1/Yuga_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i582.photobucket.com/albums/ss269/netbookc/XB1/Yuga_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.allaboutphones...peria-z-en-xperia-zl.html

De Odin gaat Xperia ZL heten zeggen ze en moet 'n kleiner scherm hebben dan 5" maar wel 'n Full HD reso.
Afbeeldingslocatie: http://www.aapstatic.nl/photos/prs/135/70/501530686/sony-xperia-zl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:44

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Engadget noemde hem de ZL, terwijl hij op andere sites wel als X genoemd wordt.
Ik vind het in elk geval een mooi ding.

Ben benieuwd naar de volledige specs van de Yuga/Z en Odin/ZL.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Jorgen schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 22:34:
Engadget noemde hem de ZL, terwijl hij op andere sites wel als X genoemd wordt.
Ik vind het in elk geval een mooi ding.

Ben benieuwd naar de volledige specs van de Yuga/Z en Odin/ZL.
De internationale naam gaat ZL worden - de L staat hier dan voor LTE. Yuga heeft geen LTE voor zover bekend maar is dan wel weer waterdicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Altijd tricky van SE, want wat is nou de beste...
Het liefste willen we natuurlijk EN LTE EN waterdicht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03 11:17
Wow!

"131.6 x 69.7 x 9.8 mm and weigh 147 grams"

Dat is kleiner dan een htc one x (alleen wel ietsje dikker)

http://www.theandroidsoul...dimensions-spec-revealed/

En er wordt gesproken over een IR poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-05 20:46
Ik ben erg benieuwd!

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice! Mooie shit zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2013/01/dsc05342.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TS is omgeturnd naar Xperia ZL met bijbehorende info / foto's!

Wat hands-ons:
- Engadget
- GSMarena
- PhoneDog
- Pocketnow
- TalkAndroid
- The Verge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
De ZL komt in een paar buurlanden op de markt (maar voorlopig nog niet in Nederland), dus misschien kan je 'm langs daar wel halen. Frankrijk (waarschijnlijk) en Oostenrijk bijvoorbeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door AmbroosV op 08-01-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is nog wel te doen dan en je bent lekker exclusief, nu maar prijzen afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Omdat de Z geen camera button heeft maar op de ZL wachten. Ook de klepjes bij de 3.5 mm jack lijken me niks bij de Z, ik gebruik mijn toestel dagelijks voor muziek, dus de ZL lijkt me een betere optie.

Ben benieuwd naar de prijs en beschikbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:54

13art

Moderator Mobile
Erg mooi telefoontje, als ze hem nou net even een slagje kleiner hadden gemaakt dan was ik direct helemaal verkocht. 5" blijf ik erg groot vinden. 4,5" of 4,7" en dan dezelfde verhoudingen (dus dunne rand, etc) dan was het helemaal top geweest. Hoe dan ook, wel een telefoontje om even goed in de gaten te gaan houden.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

Als je niet van een glazen achterkant houdt dan is de ZL eigenlijk perfect. Je krijgt geen dom lelijk plastic achterkantje. Nee, je krijgt mooi plastic wat premium aanvoelt en ik moet eerlijk zeggen. Het is de mooiste plastic achterkant die ik op een mobiel gezien heb.

Kijk hier maar naar een grote Macro Shot van de achterkant van de ZL:
http://phandroid.s3.amazo...oads/2013/01/DSC_0687.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Gronkjaer
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-07-2024
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iw0FWKebZaLK1.gif

Aardig toestelletje ;)

[ Voor 4% gewijzigd door J.Gronkjaer op 08-01-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
AmbroosV schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:47:
De ZL komt in een paar buurlanden op de markt (maar voorlopig nog niet in Nederland), dus misschien kan je 'm langs daar wel halen. Frankrijk (waarschijnlijk) en Oostenrijk bijvoorbeeld.
Hmmm denk dat hij wel op de nederlandse markt komt aangezien die ook op de Nederlandse Sony site staat.
Toch niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Gronkjaer
l3art schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 17:16:
[...]

Hmmm denk dat hij wel op de nederlandse markt komt aangezien die ook op de Nederlandse Sony site staat.
Kun je die link eens sturen?

Hier staat de ZL (nog) niet tussen.
http://www.sonymobile.com/nl/products/phones/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hmmm zie hem er nu ook niet meer tussen staan. Mogelijk dat ik toen straks dan op de engelse site zat... Dacht toch echt dat het de Nerderlandse site was.... Blijkbaar niet dus. Waarschijnlijk komt het omdat als ik naar sony.nl gaat en dan naar telefoons dan wordt ik meteen doorgelinkt naar de engelse pagina.

[ Voor 54% gewijzigd door 13art op 08-01-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montsubai
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-10-2024
Hij komt in Europa niet uit, geen van de grotere Europese landen heeft de telefoon op de site staan en als je op de wat kleinere landen klikt krijg je de globale sites in desbetreffende grote taal.

Bizar Sony, bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:56
Montsubai schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:14:
Hij komt in Europa niet uit, geen van de grotere Europese landen heeft de telefoon op de site staan en als je op de wat kleinere landen klikt krijg je de globale sites in desbetreffende grote taal.

Bizar Sony, bizar.
Beetje hetzelfde als met de Xperia S en Xperia ion vorig jaar. Hadden beide ook vrijwel dezelfde specs, maar wel ander uiterlijk en de Ion kwam niet hier uit. Nu is die uiteindelijk wel uitgekomen in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-05 12:18

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Wel jammer om te horen, want ik vind de ZL persoonlijk veel mooier, aangezien ik voornamelijk naar de voorkant ga kijken. Beetje een misser ala Nexus 4. Hoop dat HTC dan wat moois heeft om te laten zien...

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De ZL krijgt ook de MH EX300AP headset meegeleverd (net zoals de Z)

Als ik Google op 'Sony Xperia ZL france' zie ik:
Xperia ZL, the best of Sony in a Smartphone with a razor sharp and truly compact ...
is currently available in the US, Canada, Japan, UK, France, Italy, Germany, ...

Maar op de site waar dat zou moeten staan, vind ik het niet...

Hij staat wel op Expansys.nl en uk als pre-order (maarja dat was met de HTC Butterfly ook het geval)

Iemand al 'n filmpje gezien van de notificatieled op de ZL?
En hoe zit het met Sony telefoons, RGB ledjes, oftewel alle kleuren van de regenboog als ledje?

[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 08-01-2013 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Anoniem: 145867 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:54:
Nee, je krijgt mooi plastic wat premium aanvoelt en ik moet eerlijk zeggen. Het is de mooiste plastic achterkant die ik op een mobiel gezien heb.
Vergelijkbaar met de Galaxy S2 naar mijn mening :). (en dat is positief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:13:
Iemand al 'n filmpje gezien van de notificatieled op de ZL?
En hoe zit het met Sony telefoons, RGB ledjes, oftewel alle kleuren van de regenboog als ledje?
Hell yeah:
There's also a neat notification light centrally located at the base of the Xperia ZL,
which can glow a variety of colours depending on the type of alert it's flagging up.

Afbeeldingslocatie: http://cdn0.mos.techradar.futurecdn.net//art/mobile_phones/Sony/XperiaZL/HandsOn/XperiaZL-HandsOn-03-580-90.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sedad
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:11
CLB schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:50:
[...]

Hell yeah:
There's also a neat notification light centrally located at the base of the Xperia ZL,
which can glow a variety of colours depending on the type of alert it's flagging up.

[afbeelding]
Is dat de frontcam rechtsonderin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes, zodat je hem in landscape kan gebruiken (denk ik zo)

De verschillen tussen de Z en ZL:
- ZL heeft Infrarood en is niet waterdicht, Z heeft geen infrarood en is wel waterdicht
- ZL heeft polycarbonaat achterkant, de Z bestaat geheel uit Dragontrail glas
- ZL weegt 151 gram, Z weegt 146 gram
- ZL is 131.6 x 69.3 x 9.8 mm, Z is 139.0 x 71.0 x 7.9 mm
- ZL heeft een cameraknop en de Z niet
- ZL batterij is 2370mAh, Z batterij is 2330mAh
- ZL notificatieledje, onderaan het toestel - streepje, ZL notificatieledje rechtsbovenaan - rondje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

CLB schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:01:
Yes, zodat je hem in landscape kan gebruiken (denk ik zo)

De verschillen tussen de Z en ZL:
Je vergeet een belangrijke:
-De Z komt word verwacht in maart met een adviesprijs van 629,-. De ZL word niet verwacht in Nederland (wellicht US exclusive) de adviesprijs is onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die wat kan zeggen over LTE / banden / 4G?
Gaat een uit Amerika geïmporteerde ZL volledig in Nederland werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

ZL: LTE Band 1, 2, 4, 5 and 17*
Z: LTE Bands 1, 3, 5, 7, 8 and 20*
* This service is not available in all markets.
KPN 800MHz - Band 20 & 2600MHz - Band 7
Vodafone 800MHz Band 20 & 1800MHz - Band 3
Tele2 800MHz Band 20 & 2600MHz - Band 7
T-Mobile 1800MHz - Band 3
Dus NL heeft alleen Bands 3,7 en 20.

De ZL heeft dus:
Band 1: 2100MHz
Band 2: 1900MHz

Band 3: 1800MHz -> Vodafone + T-Mobile
Band 4: 1700MHz
Band 5: 850MHz

Band 7: 2600MHz -> KPN + Tele 2
Band 8: 900MHz
Band 17: 700MHz
Band 20: 800MHz -> KPN + Vodafone + Tele 2

Dus we hebben pech. Geen ZL met LTE voor NL..

[ Voor 60% gewijzigd door Jay-v op 09-01-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Gronkjaer
1800Mhz is band 3, 2600Mhz is band 7.
Xperia Z is een wereldwijde LTE telefoon, tenminste het model nr C6603. De 3 in dit model nr. betekent dat hij voor de Europese markt is, tenminste zover mij bekend is.
ZL ondersteund LTE band 3 en 7 dus niet.

Edit: Net te laat :F

[ Voor 10% gewijzigd door J.Gronkjaer op 09-01-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer, maar dan maar niet...
Eer dat er goede dekking is, heb ik alweer een andere telefoon :p

Witte is smooth en soft, zwarte heeft 'n texture:
Xperia ZL - verschillende achterkanten

[ Voor 47% gewijzigd door CLB op 09-01-2013 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik neem aan dat die witte gewoon glad plastic heeft als achterkant ( zoals bij de X10 en Arc ook was). Zou dan namelijk hoe dan ook voor de zwarte gaan, sowieso wel als je ook nog dat ledje eruit wil laten springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Die ZL komt niet uit in Nederland, helaas.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!
So?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Is voor mij een drempel ;). Geen zin om te imnporteren of via via te kopen, netals bij de Nexus 4. Als ie uit was gekomen in NL, had ik um zo gehaald.

Ook heb ik begpen dus dat als je de ZL haalt, de LTE fquenties in Nedeland, niet worden ondersteund. Dat zou wel jammerlijk zijn.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt ook, jammer hoor... Aan de andere kant, heb jij een LTE-abonnement?

Nieuw topicje aangemaakt: Sony Xperia ZL - Importeren, levertijden en prijzen

[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 10-01-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-02 21:03

GS88

π raat

CLB schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:03:
Klopt ook, jammer hoor... Aan de andere kant, heb jij een LTE-abonnement?
Aan de ene kant kan ik best snappen dat je niet wilt betalen voor iets wat je niet gebruikt (of gebruiken kan).
Ik heb wel eens een Blackberry uit de VS gehad waarvan de 3G het niet in NL deed, ik weet niet of deze toestellen naast 4G ook 3G ondersteunen? Maar het zou misschien wel nuttig zijn te weten welke frequenties de ZL ondersteunt, en welke in NL ondersteund worden.

In mijn ogen is de ZL iig vele malen interessanter dan de Z :9~

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-v schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:07:
Dus NL heeft alleen Bands 3,7 en 20.

De ZL heeft dus:
Band 1: 2100MHz
Band 2: 1900MHz

Band 3: 1800MHz -> Vodafone + T-Mobile
Band 4: 1700MHz
Band 5: 850MHz

Band 7: 2600MHz -> KPN + Tele 2
Band 8: 900MHz
Band 17: 700MHz
Band 20: 800MHz -> KPN + Vodafone + Tele 2

Dus we hebben pech. Geen ZL met LTE voor NL..
3G en HSDPA is geen probleem. Ga ik vanuit dan... Anders is 't een no-go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Nog wat goed nieuws trouwens, er zijn verschillende edities en de C6503 gebruikt dezelfde frequenties s de Europese Z! Mogelijk voor Portugal. Als je gaat importeren is dat dus het model waar je voor moet opletten.

Meer info op XperiaBlog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:D :9~ _/-\o_ O+ :w *O* _O- oOo *; *YEAH*

[ Voor 57% gewijzigd door CLB op 12-01-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat informatie over de infrarood: http://developer.sonymobi...lated-apps-for-xperia-zl/

Afbeeldingslocatie: http://developer-static.se-mc.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2013/01/IRremote_XperiaZL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Hoewel het niet meer dan een gimmick is kan dat toch nie anders dan handig zijn, zeker met een small app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn ervaringen met infrarood op telefoons was dat het bereik altijd onvoldoende was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
CLB schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 00:32:
Mijn ervaringen met infrarood op telefoons was dat het bereik altijd onvoldoende was.
Dat was infrarood voor bidirectionele datatransfer tussen twee telefoons, ik denk dat dat als afstandsbediening wel meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, bijvoorbeeld mn Qtek S200 (staat me bij) die had maar een radius van 'n meter ofzo vanaf de tv :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

Dit _/-\o_

Volgens mij heb ik eindelijk de vervanger van mijn Galaxy S gevonden :D

[ Voor 11% gewijzigd door WasMachinator op 15-01-2013 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FortySeven
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-01 03:37
Volgens mij heb ik eindelijk de vervanger van mijn HD2 gevonden.. ;)
een witte ZL

de witte Z is inderdaad minder mooi door het zwarte frontje
dat wordt dus importeren dan maar! 8)

[ Voor 1% gewijzigd door FortySeven op 15-01-2013 02:31 . Reden: verkeerde smiley ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En zo ontstaat er toch een kleine schare geïnteresseerden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
CLB schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 09:24:
En zo ontstaat er toch een kleine schare geïnteresseerden :)
Absoluut ;) Ik ga ook voor importeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

http://pocketnow.com/2013/01/15/sony-xperia-zl-red

Een rode versie. Ziet er goed uit, jammer dat het niet doorgetrokken is naar de voorkant zoals bij de witte is gedaan.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rood, nice, zou niet mijn kleur zijn maar toch... Tevens gelimiteerd tot bepaalde landen lees ik...

Een witte Xperia ZL vind ik mooooi, maar de eerste leaks van de HTC M7 zijn ook niet mis:
Afbeeldingslocatie: http://c2499022.cdn.cloudfiles.rackspacecloud.com/wp-content/uploads/2013/01/HTC_M7_render.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FortySeven
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-01 03:37
Ik vind het design van een OneX of Butterfly wel mooi,
maar die M7 op de leaked foto hierboven vind ik helemaal niks.. :F

Ik heb HTC TytNII gehad, toen TouchPro2 en een HD2.
Vind HTC toch minder worden..

Samsung heb ik als merk niks op tegen, maar ik vind AMOLED vreselijk.
Ik erger me groen en geel aan de schermen van Galaxy's en Note's..
Een LCD scherm is dus een vereiste voor mij i.v.m. wit en kleurenweergave :+

Nu is mijn oog gevallen op de witte ZL.
Ik ga dus zeker het import/levertijden/prijzen topic in de gaten houden.
En natuurlijk gebruikers ervaringen lezen..

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

CLB schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 17:16:
Rood, nice, zou niet mijn kleur zijn maar toch... Tevens gelimiteerd tot bepaalde landen lees ik...

Een witte Xperia ZL vind ik mooooi, maar de eerste leaks van de HTC M7 zijn ook niet mis:
[afbeelding]
Wordt inderdaad wachten wat dit gaat worden eind Februari. Ben niet zo van de renders. Pas als er meer gelekt is en het erop lijkt ga ik het geloven ;). Maar voor nu wordt het dan toch de M7. Eerste afwachten Hoe Sense eruit ziet en hoe de camera performt. Die 13MP schijnt niet super ter performen. Maar ik wil dat wel eens vergeleken zien. Een camera is voor mij redelijk belangrijk.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 17:16:

[afbeelding]
Mooi als de iPhone5 je ding is.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Laatst online: 06-05 23:17
Hoeveel animo is er precies? Ik ga vanmiddag naar Sony HQ en zal is vragen of ie uberhaupt komt of wat de mogelijkheden zijn. Hele kleine kans natuurlijk, maar wie niet waagt wie niet wint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Genoeg :) Zet een inkoopactie op wat sites en je hebt zo tientallen geïnteresseerden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Laat Sony maar een mooi prijsje maken. Wil er zelfs voor sony nog wel een review over schrijven hoor als ze me sponseren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook als ze dat niet willen, schrijf ik een review zoals sommigen van jullie ze kennen, van mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Mocht deze toch in NL beschikbaar komen, dan ga ik wel serieus twijfelen tussen de Z of de ZL :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Nederland zul je 'm heus wel krijgen, maar hoeveel moeite wil je ervoor doen :p

Ik heb een Google document aangemaakt om de animo te checken voor de aanschaf van de Xperia ZL!
Heb je ook interesse, vul 'm in... _/-\o_ Als er alvast 'n lijst is weet je nooit wat er gaat komen!!! :D :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Laatst online: 06-05 23:17
Goed, ik kom net van Sony, heel goed gesprek gehad, begin van het gesprek even aangestipt of de ZL nog komt, zijn voorlopig geen plannen voor, eind van het gesprek genoemd dat er al een aardige fanbase is voor de ZL en dat ie het gaat voorstellen bij meer geluid, dus laat die lijst maar volstromen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

CLB schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:29:
In Nederland zul je 'm heus wel krijgen, maar hoeveel moeite wil je ervoor doen :p

Ik heb een Google document aangemaakt om de animo te checken voor de aanschaf van de Xperia ZL!
Heb je ook interesse, vul 'm in... _/-\o_ Als er alvast 'n lijst is weet je nooit wat er gaat komen!!! :D :9
Denk dat je de lijst ook in andere fora's moet promoten. Ik wacht vooralsnog de M7 af.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De M7 wordt over 6 weken al bekend gemaakt, dan is zowel de Z als de ZL nog niet op de markt :)
Natuurlijk wacht ik ook de M7 af, maar de ZL heeft wel m'n dusdanige interesse dat ik 'er animo voor heb'

Niks is definitiefs natuurlijk, dat zou wat zijn :)

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Sony Xperia ZL - Animocheck

Whatabout andere fora, ik ken er maar weinig / ben er van weinig lid :)
Ja van XDA, maar dat is internationaal en niet echt gericht op Nederland / Belgie.

Als jij lid bent van andere fora, een eigen blog hebt, een grote techsite beheerd of een Twitter-account met veel volgers of 'n FaceBook-account met 300 vrienden hebt, be my guest and spread the word, ik heb geen van allen

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 18-01-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

CLB schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:12:
De M7 wordt over 2 weken al bekend gemaakt, dan is zowel de Z als de ZL nog niet op de markt :)
Natuurlijk wacht ik ook de M7 af, maar de ZL heeft wel m'n dusdanige interesse dat ik 'er animo voor heb'
Over 2 weken? Het Mobile World Congress is pas aan het eind van februari. Of heeft HTC zijn event?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!
You're right, ik ben 'n maandje te vroeg :) Dan is de Z / ZL er nog steeds niet, ga m'n post even aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-04 14:29
Even een bevestiging dat het notificatie-ledje heel veel kleuren kan weergeven:
[YouTube: http://youtu.be/m1FGzODwljs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:9~ Doet me denken aan die SonyEricsson met doorzichtig balkje, wat ook meekleurde met het scherm...

[ Voor 94% gewijzigd door CLB op 19-01-2013 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Dat zal ook wel daarvan overgenomen zijn. Maar het is wel echt een minmaal ledje. Vraag me af hoe goed je dat in daglicht ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat, dat wel mee zal vallen... RGB ledje, nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

CLB schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:29:

Zat er even aan te denken mee te doen maar ik ga in juni naar de VS. Wellicht neem ik hem daar mee :). Nog even afwachten wat er in februari allemaal gepresenteerd word ;)
Dit had ik even gemist :D. Er komt dus toch een versie die hier compatibel is.... Nice :).

[ Voor 20% gewijzigd door Jay-v op 20-01-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij komt ook naar Duitsland, dat is het dichtste bij tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

CLB schreef op maandag 21 januari 2013 @ 02:30:
Hij komt ook naar Duitsland, dat is het dichtste bij tot nu toe...
Goed nieuws,"lieferbar ab Ende März"

[ Voor 10% gewijzigd door Jay-v op 21-01-2013 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04 18:11

Jopster

trotse papa x4

Mijn naampje ook maar even aan de lijst toegevoegd na een hoop gelurk de afgelopen tijd. :) Wat een mooi apparaat!

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 18:33
Mijn Nick staat ook in het lijstje.
Ik mag weer overstappen in April, dan wordt het maar een sim-only abbo.

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Eind Maart, mooi!
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste