Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Android Games - Discussie en Ervaringen

Android Games
Inhoud
Inhoudsopgave
Algemeen
Met de opkomst van de vele krachtige Android telefoons zijn ook de game ontwikkelaars aan de slag te gaan om de kracht van deze Android toestellen te benutten voor vermaak. De diversiteit aan spellen is inmiddels aardig groot, op het moment van schrijven kent de Android Market maar liefst 4656 spellen, zowel gratis, speelbare demo's en betaalde spellen. Dit topic is bedoeld om medegebruikers kennis te laten maken met (nieuwe) spellen, en op deze manier je Android telefoon om te toveren tot een mobiele spelcomputer!

Website tip: Androlib.com. Via deze site kan je door de gehele Android Market bladeren.

Gerelateerde onderwerpen
Games kopen via Google Checkout
Dit hoofdstuk is alleen van toepassing als je van plan bent om betaalde spellen uit de Android Market te kopen.
Vooralsnog is Google Checkout de enige methode om applicaties en games te kopen. Tevens dient Google Checkout gekoppeld te zijn aan een Google Account. Tegenwoordig kan/mag dit ook een GAFYD account zijn. Let op, de beheerder van het domein kan deze functionaliteit hebben uitgeschakeld!

Als je Google Checkout wilt gebruiken dien je de beschikking te hebben over een creditcard. Het is raadzaam om een Google Checkout account aan te maken vanaf de PC, maar desgewenst kan dit ook direct via de Android Market.

Ik heb geen creditcard, wat nu?
Wil je wel applicaties en games kopen op de Android Market, maar heb je geen creditcard? Er zijn diensten zoals Wirecard om een virtuele debit/creditcard aan te maken.
Globaal werken deze diensten als volgt:
  • Open een account, bij Wirecard krijg je bijvoorbeeld een eigen (Duitse) bankrekening.
  • Schrijf vanaf je bankrekening geld over naar je bankrekening
  • Zodra je saldo genoeg is kan je aankopen doen met deze creditcard.
Deze diensten vragen meestal wel een klein percentage of een vast startbedrag per transactie die je maakt. Let hier wel op, een applicatie van 1 euro kan daardoor zomaar 1,50 gaan kosten.

Hoe koop ik een game?
In de Android Market zoek je het spel die je wilt kopen. Klik op de knop Kopen (Buy) en log in met je Google Checkout account. Je koop een spel altijd in de valuta waarmee hij in de Android Market staat. Voordat je het spel definitief koopt wordt de geschatte prijs ook nog in euro's weergegeven.

Post voorbeeld
Voor de tips/suggesties zou ik graag een vaste opmaak willen aandragen:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
[h2][url="http://www.androlib.com/..."]...[/url][/h2]
[table width="100%" bgcolor="#FFF"]
[tr]
  [td width="100"][b]Genre[/b][/td]
  [td colspan="2" width="500"][/td] 
[/tr]
[tr]
  [td][b]Prijs[/b][/td]
  [td][/td]
[/tr]
[tr]
  [td][b]QR Code[/b][/td]
  [td][b]Beschrijving[/b][/td]
[/tr]
[tr]
  [td width=135][img]Androlib QR code[/img][/td]
  [td][b]Omschrijving[/b]
  [td valign="top"][/td]
[/tr]
[/table]

Eventuele links naar youtube, of naar de demo van het betaalde spel, kunnen bij de omschrijving geplaatst worden.
Dit geeft dan als resultaat:

SpeedX 3D
GenreArcade / Racing
Prijs£0,75
QR CodeBeschrijving
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:com.beepstreet.speedxSpeedx delivers stunning 3D accelerometer controlled tunnel experience. Test your reflex in ultimate speed challenge with smooth 3D graphics. Compete with other players through global online highscore board.
Youtube

Suggesties? DM!

[ Voor 3% gewijzigd door Nakebod op 15-08-2011 14:54 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online
En om gelijk maar te beginnen, een paar spellen die ik op mijn telefoon heb staan.
SpeedX 3D
GenreArcade / Racing
Prijs£0,75
QR CodeBeschrijving
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:com.beepstreet.speedxSpeedx delivers stunning 3D accelerometer controlled tunnel experience. Test your reflex in ultimate speed challenge with smooth 3D graphics. Compete with other players through global online highscore board.
Youtube
Raging Thunder 2
GenreArcade / Racing
Prijs€ 4,00
QR CodeBeschrijving
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:com.polarbit.rthunder2Buckle up Take on the most adrenaline pumping 3D street racer ever on a handheld platform. Raging Thunder features stunning console quality graphics.
Youtube | Demo
Robo Defense
GenreArcade / Action
Prijs$ 2,99
QR CodeBeschrijving
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:com.magicwach.rdefenseRobo Defense is the ultimate portable tower defense experience. Featuring open maps, upgrades, achievements and nice graphics.
Youtube | Demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:36
Archipelago vind ik een zeer leuk spelletje ;)

Doel is om alle eilandjes te veroveren:
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketgamer.co.uk/artwork/na-ydtt/Archipelago1.png

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:com.sgg.archipelago

Er is ook een demo versie, met maar 1 level beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pieter-471
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-03 07:27
SpecTrek
GenreAugmented reality/Fitness
EUR 1,99
QR CodeBeschrijving
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:com.spectrekking.fullMet dit augmented reality spel kun je buiten spoken jagen. De eerste levels zijn lekker rustig, naarmate je hoger komt wordt het werken en verandert het spel langzaam in een fitness spel. Records, awards en statistieken zorgen ervoor dat je steeds iets hebt om naar toe te werken.
Demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Even cross posten dan maar
Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 07:40:
[...]

Wat 10 leuke oudere games.

Random Bits: 10 leuke Android Games

Verder is leuk o.a.: Air Control, Exzeus, Archipelago, Zenonia, Raging Thunder, Replica Island, Space Physics en Tighrope Hero.
(die zijn wat nieuwer dan mijn bijna 6 maanden oude weblog post)

Trailers:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Replica Island Trailer

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Zenonia for Android - Gameplay Video from droiddoesgames.com

Bekijk op YouTube
Raging Thunder 2 - OpenGLES 2.0

Bekijk op YouTube
ExZeus arcade for Android

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_CnH-2qRs8k]

Bekijk op YouTube
Space Physics trial: Android Game

Bekijk op YouTube
Android // Air Control by Logisoft Games
toon volledige bericht

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 09-04-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06-2011
-Pieter-471 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:38:
SpecTrek
GenreAugmented reality/Fitness
EUR 1,99
QR CodeBeschrijving
[afbeelding]Met dit augmented reality spel kun je buiten spoken jagen. De eerste levels zijn lekker rustig, naarmate je hoger komt wordt het werken en verandert het spel langzaam in een fitness spel. Records, awards en statistieken zorgen ervoor dat je steeds iets hebt om naar toe te werken.
Demo
Lijkt me wel een grappig spel , qr code gescand, maar hij vind hem niet in de market helaas .. Dus blijkbaar niet beschikbaar voor de Legend. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291270

breinstein schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:14:
[...]

Lijkt me wel een grappig spel , qr code gescand, maar hij vind hem niet in de market helaas .. Dus blijkbaar niet beschikbaar voor de Legend. :(
Daar kun je wel eens gelijk in hebben. Andere apps die (voornamelijk) gebruik maken van de camera draaien ook niet, of alleen door een handmatige installatie. Voor dat laatste wil ik best wel een APK'tje uploaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-04 22:42
lol ik dacht echt bij mezelf waarom is er geen games topic voor android, naast het software topic, en nog geen 5 min later is hij er XD er zijn volgens mij een hoop coole android games waarvan ik niks afweet, ik hoop dat er ook snel een boel bijkomen, en dan vooral 2d games, games zoals rolando. 3d games hoeven van mij niet perse speelt vaak toch niet zo lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus onder software vallen geen games? :?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
CLB schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:25:
Ik denk dat al die grote topics voor sommige mensen wat te veel worden om door te lezen ;)

* Stukfruit kent het probleem.. Net nieuw in de Android-wereld, en er is zoooveel om uit te zoeken, dus dan is het wel zo fijn als je voor bepaalde subgroepen aparte topics kan doorkijken waar alleen programma's in staan die onder een bepaalde groep vallen

En ontopic: dat spelletje met die koeien (iets met "Abduction", zoek er op in de Market) is echt GE-WEL-DIG verslavend _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 09-04-2010 19:47 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Zegt hij dat dan?
Een apart Games topic is een stuk overzichtelijker en logischer imho.

Mijn favoriet die nog niet genoemd is is Gem Miner
Afbeeldingslocatie: http://www.androidsoft4u.com/games/pdtimgs/10b706e1-333a-483a-95a6-3cf4c0aa6954_1.png
Afbeeldingslocatie: http://abductiongame.files.wordpress.com/2009/10/s2.png
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:au.com.phil.mine
klassieke game, echter hoef je nu niet de website te onthouden en in een of andere flashapp je progress te saven maar heb je mooi de app op je telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
'Naast het software topic'... waar in de TS 20 games genoemd staan en wat uren heeft gekost om te coden..
En de nieuwe TS van deze topics was al nagenoeg geschreven naar aanleiding van: GoT Community Android Awards dus ik vind 't erg jammer dat ik daar uren tijd in heb gestoken en er nu even 'n losstaand topic is gestart voor games, omdat dat imho gewoon in die topics kon O-) Voor de rest houd ik erover op, offtopic...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Ik bedoel gewoon naast het software topic, in het software topic worden veel andere vooral ``toepassingen`` besproken, instellingen ed. maar goed je snapt gerust wat ik bedoel, bijdehandje

Oowh oke, ik hou ook op.

[ Voor 3% gewijzigd door swoutr op 09-04-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-04 14:35

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Die spectrek is wel echt awesome...!

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pieter-471
breinstein schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:14:
[...]

Hmmm.... Zou je eens in de market kunnen zoeken op "spectrek"? Ik kreeg laatst ook al de klacht dat hij niet te vinden was van iemand met een "Tattoo". Ik heb juist mijn best gedaan om het spel geschikt te maken voor zoveel mogelijk telefoons dus het zou wel zonde zijn als niet iedereen hem ziet.

Op zich zijn dit soort problemen wel lastig bij Android: je kunt niet alle telefoons kopen als ontwikkelaar. In mijn kennissenkring heb ik al een G1, Hero, Galaxy, en Milestone (en sinds kort dus een Nexus) en nog mis ik dus minstens een Legend en Tattoo :-(

Iemand anders met een Legend en/of Tattoo die wil kijken of SpecTrek te vinden is op de market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pieter-471
Blijkbaar zijn veel apps die de camera gebruiken niet te vinden op de Legend, zie:
HTC Legend: sommige apps in Market niet te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
Ik heb nu op alle mogelijke manieren gezocht, maar hij is echt niet te vinden .. Misschien na de softwareupdate die htc binnenkort voor de Legend uitbrengt ( speciaal voor de camera) ..Kun je misschien een apk'tje uppen van de probeerversie ? Dan ik ff testen of ie het wel gewoon doet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
breinstein schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 09:18:
Ik heb nu op alle mogelijke manieren gezocht, maar hij is echt niet te vinden .. Misschien na de softwareupdate die htc binnenkort voor de Legend uitbrengt ( speciaal voor de camera) ..Kun je misschien een apk'tje uppen van de probeerversie ? Dan ik ff testen of ie het wel gewoon doet .
Weet niet zo snel welk toestel je hebt, maar de desire kan nu geen copyprotected apps/games vinden op de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pieter-471
SpecTrek is in ieder geval niet copyprotected (biedt toch geen wezenlijke beveiliging met al die rooted phones).

Voor de liefhebbers heb ik de apk van de nieuwste "light" versie op het web gezet.

Laat me maar weten of de boel wel werkt op de Legend.

[ Voor 9% gewijzigd door -Pieter-471 op 10-04-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:43
Stukfruit schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:46:
[...]
En ontopic: dat spelletje met die koeien (iets met "Abduction", zoek er op in de Market) is echt GE-WEL-DIG verslavend _/-\o_
Bedankt man, wat een geweldig spel is dat. Inderdaad verschrikkelijk verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343884

Zoek ook in de market eens naar gameBOID, GensOID, SNESOID en NESOID. Zijn prachtige emulators van die oude spelconsoles, en alleen dat maakt van Android al een geslaagd gaming device. Vooral gameBOID speel ik veel (Pokémon op je Android telefoon, woohoo!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Totemo is ook een erg leuke aanrader als je van breinbrekers houdt. Ziet er ook goed uit en het concept is erg simpel: probeer drie (soms vier) van dezelfde bolletjes weg te tikken die horizontaal of verticaal liggen. Klinkt simpeler dan het is!

Afbeeldingslocatie: http://www.androidtapp.com/wp-content/uploads/2009/09/Totemo-Survival-against-Timer-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=200x200&chl=market://search?q=pname:net.hexage.totemo

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Guitar Hero 5 voor Android:

Bekijk op YouTube
Guitar Hero 5 Mobile Android Game Review

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 11-04-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
-Pieter-471 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:18:
SpecTrek is in ieder geval niet copyprotected (biedt toch geen wezenlijke beveiliging met al die rooted phones).

Voor de liefhebbers heb ik de apk van de nieuwste "light" versie op het web gezet.

Laat me maar weten of de boel wel werkt op de Legend.
Wil je bij deze ff laten weten dat het spel prima werkt op de legend !! Erg leuk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is die al uit ? :/

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yup schijnbaar wel, iig in de VS:
The award-winning developer and publisher of mobile entertainment, Hands-On Mobile, Inc. has announced that its popular mobile phone game – Guitar Hero World Tour Mobile is available now for cellphones based on Android open-source software platform, which incorporates enhanced graphics and features like the use of the accelerometer for ’star power’, aiming to offer gamers an unmatched entertainment experience.
http://www.mydigitallife....r-android-based-handsets/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-04 12:50

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Volgens mij wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yup. Net gechecked:

Guitar Hero (r) 5 DEMO

en

Guitar Hero (r) World Tour

Heb ik in de Market staan op m'n NL G1 (Donut 1.6).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hier 4 of 5 Guitar Hero's ofzo... uit m'n hoofd:
Guitar Hero 4, Guitar Hero World Tour, Guitar Hero Rockstars en dan Guitar Hero 5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Die Raging Thunder 2 uit de 2e post in dit topic is wel geinig om te spelen trouwens, maar op een of andere manier voelt het niet aan als een echt racespel.. Het is meer een automatisch tripje door een leuk weergegeven 3d wereldje, waarin je weinig meer hoeft te doen dan sturen, remmen of boost'en. Zelf het rijgedrag regelen is niet mogelijk (voor zover ik kan zien), waardoor je erg snel steeds tegen de kant opgaat omdat je "andersom" moet denken met je rijgedrag.

Wel erg tof om te zien dat het gewoon mogelijk is om een 3d spelletje op een telefoon te spelen dat er nagenoeg net zo goed uitziet als PSP-spul. Scheelt weer een apparaat om te hebben :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343884

Vandaag weer een top-spelletje gevonden in de Market: Caligo Chaser
Zeer verslavende action/adventure RPG die er echt top-notch uit ziet, absoluut een aanrader!

YouTube van de iPhone-versie

Die unresponsive controls waarover de man in het filmpje praat ben ik trouwens nog niet tegengekomen, speelt heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online
Kwam net bij toeval 2 spellen tegen die waarschijnlijk de moeite wel waard zijn om te checken.
De beschrijving klinkt in ieder geval goed.

Editje, voor er verwarring ontstaat, bij Racing Live hoef je niet zelf te racen, meer een soort kansspel, "race" tegen een andere speler en misschien win je :)
Racing Live
GenreArcade / Action
PrijsGratis
QR CodeBeschrijving
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=150x150&chl=market://search%3Fq%3Dpname:com.storm8.racingEen gratis racespel met multiplayer mogelijkheden! Werk jezelf op van simpele straatracer tot pro. Upgrade je auto met behaalde punten om beter te worden.
Youtube (iPhone versie)
World War
GenreArcade / Action
PrijsGratis
QR CodeBeschrijving
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=150x150&chl=market://search%3Fq%3Dpname:com.storm8.worldwarVijf landen zijn in oorlog.

[ Voor 5% gewijzigd door Nakebod op 14-04-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:04
Gister iCommando gekocht/geinstalleerd. Wel grappig, maar niet extreem bijzonder. Je hebt een 'landschap' voor je waarin de tegenstander zich verschanst. Vervolg klik je op een gedeelte van het scherm, zoomt ie in als sniper zijnde en moet je met je accelerator meter zorgen dat je het ventje goed in het zicht hebt en vervolgens schieten. Zo zijn er meestal een kleine tiental mannetjes continu in het gezichtsveld, dus je blijft redelijk doorklikken. Meer een kwestie van zo snel mogelijk klikken, richten en schieten terwijl er ondertussen nog 5 man op je staan te vuren. Grappig, maar niet schokkend dus.
iCommando
GenreActie
Prijs€0,99
QR CodeBeschrijving
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:com.iquestint.mobile.icommandoAndroid sniper game, features a rich storyline combined with a smooth, responsive gameplay control, intense combat action, stunning graphics and high scores. Six missions and available in three difficulty levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
heb nog een vette game gevonden, staat niet in de market, het is gewoon een iphone clone door iemand overgezet.

This de game Moto x mayhem werkt echt super soepel op mijn desire. miss wel iets te soepel!
Zeker het downloaden waard.

http://hotfile.com/dl/328...Moto_X_Mayhem_v1.rar.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:43
Op de milestone lijkt die Moto X Mayhem weinig te doen. (jammer :))

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264896

Iemand enig idee of Peggle uit is ofzo voor Android? Dit is pas een verslavend spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:04
Nog ene leuk spelletje, Bonsai Blast. Een soort Zuma, alleen gratis en met vele verschillende powerups. Werkt erg goed en blijft gewoon leuk om te spelen!
Bonsai Blast
GenreActie/arcade
PrijsGRATIS
QR CodeBeschrijving
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:com.glu.android.bonsaiExperience the Zen of pure gaming bliss! In Bonsai Blast, shoot to match colored balls in groups of 3 or more. The action gets increasingly more intense as you play. This is one game you won't be able to put down!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:55

Icyzer

Goudvis

Doodlejump natuurlijk, nu ook onder android :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 15:49
Anoniem: 264896 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:07:
Iemand enig idee of Peggle uit is ofzo voor Android? Dit is pas een verslavend spel!
Yes yes, die is er ook ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:29

Saffie_time

Why use this? 42!

Blow up.

Echt demolition van 'gebouwen' met explosieven.
Bedoeling is om een 'huisje' onder een vooraf aangegeven niveau te krijgen (zo plat mogelijk dus).
De light versie gespeeld en die is erg leuk!
Spel is van Camel games.

[ Voor 6% gewijzigd door Saffie_time op 21-04-2010 17:20 ]

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356032

Dat mag je serieus niet vergelijken met peggle :'( Wat een trieste namaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 15:49
Anoniem: 356032 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:35:
Dat mag je serieus niet vergelijken met peggle :'( Wat een trieste namaak
Tsja, even hierop wachten dan maar. Gaat niet gratis zijn dan uiteraard ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Het spelletje dat ik echt het meeste speel is Friction Mobile. Zo simpel, maar zo verslavend ......

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356032

Brad Pitt schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:39:
[...]

Tsja, even hierop wachten dan maar. Gaat niet gratis zijn dan uiteraard ;)
Juist! Goed nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 18:42

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Weet iemand of er een game op de market te verkrijgen is die veel gelijkenis heeft met bijvoorbeeld Heroes of might & magic?

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Saffie_time schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:19:
Blow up.

Echt demolition van 'gebouwen' met explosieven.
Bedoeling is om een 'huisje' onder een vooraf aangegeven niveau te krijgen (zo plat mogelijk dus).
De light versie gespeeld en die is erg leuk!
Spel is van Camel games.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MVf28S4j3OA]

Ook net de Lite versie gespeeld, leuk spelletje!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 24-04-2010 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Blow Up is inderdaad wel leuk ja. Die pandabeer kan je ook opblazen :')

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuw spelletje voor Android (was al voor andere platformen / dan wel in andere varianten).

Kitten Cannon

Bekijk op YouTube
Kitten Cannon Game For Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Om het topic wat meer aandacht te geven dan het nu krijgt (want hij verdiend het) maar even een post:

De games die ik op het moment speel zijn:

Jewels (Bejewelt clone)
Robo Defense (is ook hoog geëindigd in de Android verkiezing)
Raging Thunder (dito als Robo Defense)
Air Control (ook een aanrader)
Light Racer 3 (eenvoudig futuristisch snake achtig racespel)

Op zoek naar leuke race games kwam ik volgens mij ook Racing Live tegen. Toch wel een domper als je op zoek bent naar een echte race game! Wat mij betreft dus geen aanrader ;)

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:17
Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:54:
[...]

[video]

Ook net de Lite versie gespeeld, leuk spelletje!
Ben het ook eens gaan proberen, zeer vermakelijk spelletje, thanks for the tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10-2024
Hockey Nations 2010!
Een topgame :D

Hopelijk maken ze ook een voetbal variant!
Mooie graphics en speelt erg soepel op mijn Desire

Linkje:
http://nl.androlib.com/android.application.com-distdevs-hockeynations10us-CjCj.aspx

Gratis demo waarbij je penalty kunt schieten (denk ik.. ik heb gelijk de full versie ergens vandaan geplukt):
http://nl.androlib.com/android.application.com-distdevs-hockeynations10shootoutus-Dzqn.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

GamezMaster schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:04:
Hockey Nations 2010!
Een topgame :D

Hopelijk maken ze ook een voetbal variant!
Mooie graphics en speelt erg soepel op mijn Desire
Heb jij die controls ook linksboven in je beeld op de Desire??? Dat heb ik namelijk wel op mijn nexus. Vreemd, want ze moeten echt linksonder in het scherm zitten........

Ze reageren wel goed, alleen is het raar, ik draai v1.1 overigens......

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
martincm schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:47:
[...]

Heb jij die controls ook linksboven in je beeld op de Desire??? Dat heb ik namelijk wel op mijn nexus. Vreemd, want ze moeten echt linksonder in het scherm zitten........

Ze reageren wel goed, alleen is het raar, ik draai v1.1 overigens......
Yup, Hier ook, maar ik vind het wel fijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316043

mijn lijst met spelletjes op mijn hero...

4 player reactor
abduction
armored strike
aevum obscurum
backbreaker ( TOP)
beatTheChimp
droid mini golf
flight director
fun towers
pachee
panzer panic
paper toss
parkour roof riders
shopper's paradise
heb er nog wel een paar maar dit zijn de leukste

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 316043 op 17-05-2010 12:00 . Reden: met video's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-04 12:34
Voor mensen die net zoals ik snel hun brightness willen kunnen aanpassen, zoek op: brightness level.

Erg handig!

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik dacht dat ik 'm hier al eens gepost had, maar blijkbaar toch niet..

Afbeeldingslocatie: http://gamerant.com/wp-content/uploads/Android-Line-Up-Pro-Top-Games.jpg

Line Up
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=com.labpixies.lineup

Lijkt simpel, maar het is 1000x verslavender dan Tetris. Ik ben nu al een maand bezig om op nummer 1 in de topscorelijst terecht te komen, maar het is moeilijker dan het lijkt.. Heel moeilijk zelfs. De huidige nummer 1 heeft meer dan 20.000 punten, terwijl ik na wekenlang oefenen nog niet verder ben gekomen dan bijna 6500 :')

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

Drop
Genre Arcade en Actie
PrijsGratis
QR CodeOmschrijving
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=com.infraredpixel.dropLeuk en zeer verslavend spelletje. Je moet een balletje laten vallen door gaten. De besturing gaat via de G-sensor of trackball ( in te stellen ). Scoor extra punten door het balletje in 1x door een gat te laten vallen of door 1x te stuiteren.
Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.androlib.com/appscreenmax/nEqp.u.cs.png

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 145867 op 17-05-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-05 06:38

Tripl3 D

Brother in Arms

CLB over Modern Combat: Sandstorm

Ziet er goed uit, maar lees ook dit hier:
Helaas blijkt dat veel van de genoemde games niet goed werken. Asphalt 5, Let’s Golf! en Real Soccer 2010 blijken wel te spelen, maar met Assassin’s Creed, Modern Combat, NOVA, Hero of Sparta, Dungeon Hunter, HAWX en Gangstar worden problemen gemeld. Gelukkig kun je bij Gameloft een refund krijgen als een game niet goed blijkt te werken.
Ik ga eens verder neuzen op de site van Gameloft.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier werkt die gewoon goed, Motorola Milestone, Android 2.1 =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

CLB schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:23:
Hier werkt die gewoon goed, Motorola Milestone, Android 2.1 =)
Die werkt zeker wel goed met multitouch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online
Stukfruit schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:13:
Ik dacht dat ik 'm hier al eens gepost had, maar blijkbaar toch niet..

[afbeelding]

Line Up
[afbeelding]

Lijkt simpel, maar het is 1000x verslavender dan Tetris. Ik ben nu al een maand bezig om op nummer 1 in de topscorelijst terecht te komen, maar het is moeilijker dan het lijkt.. Heel moeilijk zelfs. De huidige nummer 1 heeft meer dan 20.000 punten, terwijl ik na wekenlang oefenen nog niet verder ben gekomen dan bijna 6500 :')
_O- Leuk spelletje, enige jammere vind ik dat je maar een maximaal aantal taps per keer hebt. Terwijl je dan nog niet eens helemaal vol hoeft te zijn tot boven. Zal wel wat tijd gaan kosten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tripl3 D schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:25:
Die werkt zeker wel goed met multitouch?
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nakebod schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:39:
[...]

_O- Leuk spelletje, enige jammere vind ik dat je maar een maximaal aantal taps per keer hebt. Terwijl je dan nog niet eens helemaal vol hoeft te zijn tot boven. Zal wel wat tijd gaan kosten :D
Dat valt gelukkig wel weer heel erg mee :) In het begin had ik er ook nog wat moeite mee, maar nu raak ik bijna nooit meer out of taps. Gewoon zorgen dat je in de eerste paar "levels" (ie. 1 "level" = 1000 punten) even flink dubbele en driedubbele punten scoort door blokken weg te tappen die met minstens 5 of meer aan elkaar zitten (ipv de standaard 3), dan kom je sneller bij de grens van de 1000 punten en heb je meestal wel genoeg taps over voor de volgende 1000. Na een paar keer 1000 punten en taps over te houden heb je meer dan genoeg taps om je flink uit te leven in de spannende / snelle momenten :)

Wat ik ook heb ontdekt is dat je het beste niet meteen de blokken aan de onderkant weg kan drukken, maar aan de bovenkant juist weer wel zoveel mogelijk. Maar niet altijd, want je hebt ze soms nodig om de onderste blokken weg te krijgen :P

Oh, en zorg ervoor dat je bij een naderende lege accu op tijd je adapter aansluit, anders krijg je het Android-dialoogje met de melding dat je accu op begint te raken, maar Line Up lijkt daar niet zo goed tegen te kunnen (dan crasht het spel, erg leuk als je op 6000 punten zit :( ).

Zoals ik al zei; best een moeilijk en verslavend spelletje 8)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340678

Iemand nog tips voor een leuke gratis racegame? Het liefst 1 waarbij je het toestel moet draaien om te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
Heb nu Real Football 2010 draaien op mijn Desire..

Draait erg lekker! =) Alleen jammer dat ze de namen van het Nederlands Elftal hebben verpest..
Ook gebruiken ze de spelers uit 2009 (Van der Sar zit er bijvoorbeeld nog bij, alleen heet hij nu Man for vor :'))
Gelukkig kun je namen (hetzij ietwat omslachtig, namelijk 1 per keer..) zelf aanpassen :D
En het voetballen is gewoon leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Laatst online: 30-04 10:34
GamezMaster schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 20:09:

Draait erg lekker! =) Alleen jammer dat ze de namen van het Nederlands Elftal hebben verpest..
Ook gebruiken ze de spelers uit 2009 (Van der Sar zit er bijvoorbeeld nog bij, alleen heet hij nu Man for vor :'))
Gelukkig kun je namen (hetzij ietwat omslachtig, namelijk 1 per keer..) zelf aanpassen :D
Je moet miljoenen licentie kosten aan de KNVB betalen wil je echte namen ( van de gekke maarja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

GamezMaster schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 20:09:

Op je Desire? Hoe heb je dat gedaan dan? Als ik naar http://www.gameloft.com/smartphone ga dan zegt hij dat er geen games beschikbaar zijn voor mijn toestel. En ik heb toch echt een Desire! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59

Christiano007

Ich bin der champion

Ik zoek nog een goed (online) poker spel, iemand een idee?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
Tripl3 D schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:46:
[...]

Op je Desire? Hoe heb je dat gedaan dan? Als ik naar http://www.gameloft.com/smartphone ga dan zegt hij dat er geen games beschikbaar zijn voor mijn toestel. En ik heb toch echt een Desire! :?
Via de onofficiele weg =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-05 17:58

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Gister het volgende ontdekt, leuk tussendoor spelletje vergelijkbaar met Toss It, maar dan leuker.

Basket Ball (lite)

Bekijk op YouTube
Android BasketBall Game version 1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:50
Christiano007 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:28:
Ik zoek nog een goed (online) poker spel, iemand een idee?
Texas holdem redpoker, gewoon in de Market.
Je kunt alleen wel (voor zover ik weet) alleen met play-money spelen.
Werkt echt super, je speelt tegen andere mensen ergens op de wereld. Je hebt dus wel een internetverbinding nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273970

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PmYGMmrwjCo1kgo7KQaZabg6/full.gif
Is dat zelf bedacht/gemaakt of een algemeen plaatje? Goed gedaan in elk geval, leuk idee.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 273970 op 29-05-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online
Zelf bedacht en gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-04 14:58

LDVC

Let's get it over with

Tripl3 D schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:46:
[...]

Voor X10 eigenaren: via de PlayNow app kun je ook de games van Gameloft downloaden...

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-01 23:01
Ik moet bekennen dat ik wel aardig World War verslaafd ben geraakt. Nog meer mensen hetzelfde virus gevat?

Mischien een idee om een GoT alliance te starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273970

R-E-S-P-E-C-T :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Deliverace is hernoemd naar Reckless Racing en staat op het punt om uit te komen:

We want to thank everybody for showing such a huge interest for Deliverace and apologize for the delay. The team here has been hard at work improving and making some final adjustments to the game.

Much has happened the last few weeks; a new track made it into the game, the delivery mode had a makeover, the UI was final...ized, a casual game mode was added, Polarbit’s cross-platform online community support was added and much more… The game is finally finished and we are just waiting for QA approval now.

Our goal is to release it simultaneously on iPhone, iPad and Android.

Also, the game has been renamed to “Reckless Racing”. Stay tuned for more information.

Lijkt me echt een super spel:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ZIcIdYLVh68&feature=player_embedded#!]

Oeh.. Ik was op zoek naar fpsece voor android en liep hier tegenaan:

http://code.google.com/p/n64oid/

Stel je voor.. Conker op je android toestel :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 31-05-2010 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Anoniem: 8504 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:59:
Deliverace is hernoemd naar Reckless Racing en staat op het punt om uit te komen:

We want to thank everybody for showing such a huge interest for Deliverace and apologize for the delay. The team here has been hard at work improving and making some final adjustments to the game.

Much has happened the last few weeks; a new track made it into the game, the delivery mode had a makeover, the UI was final...ized, a casual game mode was added, Polarbit’s cross-platform online community support was added and much more… The game is finally finished and we are just waiting for QA approval now.

Our goal is to release it simultaneously on iPhone, iPad and Android.

Also, the game has been renamed to “Reckless Racing”. Stay tuned for more information.

Lijkt me echt een super spel:

[video]
toon volledige bericht
Ziet er wel nice uit idd :D

Voor nu wacht ik nog even op een officiele manier totdat we apps op de SD card kunnen installeren. Mijn interne geheugen is helaas bijna vol. Met de grootste regelmaat moet ik apps weer uninstallen :/

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340678

majoh schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:37:
Gister het volgende ontdekt, leuk tussendoor spelletje vergelijkbaar met Toss It, maar dan leuker.

Basket Ball (lite)

[video]
Leuk spel, maar wat houden die x2, x4 etc. in? Als ik dit bereikt heb krijg ik mijn punten niet x4 als ik raak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-05 17:58

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Het zouden toch echt multipliers moeten zijn. (volgens site van de maker)... Zou best kunnen dat het beter werkt in de betaalde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221425

majoh schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:37:

Basket Ball (lite)

[video]
_/-\o_ Awesome! Gewoon heerlijk om 'even een minuutje een spelletje te doen'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Wanneer gaan ze Android nou eens serieus nemen bij de gamemakers:

http://androidandme.com/2...-still-leaves-sour-taste/

http://androidandme.com/2...-gamelofts-android-store/

Die 10 games zien er zo gaaf uit en ik zou er best meerdere willen hebben, maar dit is gewoon belachelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300407

Weet iemand of 't mogelijk is, om met mijn HTC G1, met Cyangogenmod 5.0.7. Games zoals Gangstar en Modern Combart te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G1 is te traag, veel te traag =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300407

CLB schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:05:
G1 is te traag, veel te traag =)
Even snel als de Hero, 't enige verschil is de RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221425

Nog een prachtige game: Winds of Steel:
YouTube: Winds Of Steel for Android

Werkt prima (echt goed dus!) op mijn Hero:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

iemand Magnetic Sports Soccer al geprobeerd?

[ Voor 8% gewijzigd door GoldenSample op 23-06-2010 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Tripl3 D schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:05:
Wanneer gaan ze Android nou eens serieus nemen bij de gamemakers:

http://androidandme.com/2...-still-leaves-sour-taste/

http://androidandme.com/2...-gamelofts-android-store/

Die 10 games zien er zo gaaf uit en ik zou er best meerdere willen hebben, maar dit is gewoon belachelijk!
Niet alles over een kam scheren, ze hebben het daar alleen over Gameloft.

En Gameloft.. tja, ze maken leuk uitziende spelletjes, maar de spellen zijn nooit leuk ok te spelen. Was al zo met hun spul voor feature phones...

Ik vertrouw ze mijn geld na zoveel miskopen iig niet meer toe.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou als je dit ziet of zelf speelt ben je denk wel om:

Bekijk op YouTube
Gameloft HD 3D games for Android smartphones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Zoals ik al zei, het ziet er leuk uit. Dat is nooit het probleem geweest :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar je ziet de daadwerkelijke besturing ook en dergelijke, geen enkele problemen imho!?
Heb zelf ook enkele van deze spellen 'getest' en dat werkte ook allemaal goed op m'n Milestone hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Nu maar hopen dat we gauw Froyo krijgen, zodat al die games ook daadwerkelijk geinstalleerd kunnen worden... die dingen zijn al gauw 10-15mb volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt eraan welke game... je hebt ze die alleen op 't interne geheugen gaan of games met files op de SD-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:19

Roytoch

Nietes

Die Gameloft zijn idd 5 tot 15 mb voor het programma alleen, maar de extra files moet je downloaden en komen op SD. Dan nog zijn het geheugenvreters en is die sd/intern divisie belachelijk maar dat is los van de games discussie.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Jammer dat Gangstar niet vindbaar is op mijn Desire, het lijkt me een best wel leuk spel namelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-04 14:58

LDVC

Let's get it over with

Ik ben gisteren een ontzettend leuk spel tegengekomen: barrr
In het spel run je een piraten kroeg, vandaar de naam :) Piraten komen binnen met een lijst aan activiteiten die ze willen doen (bier drinken, anker tattoo nemen, gamen, etc) en soms moeten ze ineens naar de WC. Je doel is om iedereen van activiteit naar activiteit te sturen terwijl iedereen zo kort mogelijk wacht. Als laatste stuur je ze langs de kassa en je omzet is afhankelijk van hoe tevreden iedereen is (lees: hoe kort ze gewacht hebben).

Het spel is gratis, ziet er mooi uit, bevat geen advertenties en het is nog door Nederlanders gemaakt ook!
Het is wel een kort spelletje, maar zeker leuk om eens te proberen.

EDIT: een filmpje is te vinden op http://www.firedroid.net/

[ Voor 4% gewijzigd door LDVC op 27-06-2010 14:31 ]

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Haha, dat Barr ziet er wel leuk uit, ik ga het eens proberen. Bedankt!

EDIT: Het is trouwens Barrr, met 3x R. Ik kon het hem in de eerste istantie niet vinden daardoor ;)

[ Voor 132% gewijzigd door Zinu op 27-06-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cxavier
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-04 13:09
LDVC schreef op zondag 27 juni 2010 @ 14:29:
Ik ben gisteren een ontzettend leuk spel tegengekomen: barrr
In het spel run je een piraten kroeg, vandaar de naam :) Piraten komen binnen met een lijst aan activiteiten die ze willen doen (bier drinken, anker tattoo nemen, gamen, etc) en soms moeten ze ineens naar de WC. Je doel is om iedereen van activiteit naar activiteit te sturen terwijl iedereen zo kort mogelijk wacht. Als laatste stuur je ze langs de kassa en je omzet is afhankelijk van hoe tevreden iedereen is (lees: hoe kort ze gewacht hebben).

Het spel is gratis, ziet er mooi uit, bevat geen advertenties en het is nog door Nederlanders gemaakt ook!
Het is wel een kort spelletje, maar zeker leuk om eens te proberen.

EDIT: een filmpje is te vinden op http://www.firedroid.net/
Krijg het niet gevonden met mijn desire :/ Ook het scannen van de barcode op http://www.hawkee.com/apps/13177616/ werkt niet

//edit:
Ik had al gezocht op Barrr, maar dan kan de market nog steeds niks vinden

[ Voor 4% gewijzigd door cxavier op 27-06-2010 15:18 ]

Knight who says 你

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:46

J-P

Syntax erro....

Anoniem: 221425 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 19:05:
Nog een prachtige game: Winds of Steel:
YouTube: Winds Of Steel for Android

Werkt prima (echt goed dus!) op mijn Hero:D
Ik heb hem nu ook, idd een geweldig leuk en mooi spel!
tigid schreef op zondag 27 juni 2010 @ 15:17:
[...]

Krijg het niet gevonden met mijn desire :/ Ook het scannen van de barcode op http://www.hawkee.com/apps/13177616/ werkt niet

//edit:
Ik had al gezocht op Barrr, maar dan kan de market nog steeds niks vinden
Ook ik krijg hem niet gevonden (HTC Legend)

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279971

CLB schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:40:
Nou als je dit ziet of zelf speelt ben je denk wel om:
[video]
Ken je die uitdrukking van schapen over een dam...

Ik hoop dat Gameloft het eerste schaap is, met de snelgroeiende popularieit van Android kan het trouwens niet uitblijven dat top games voor android uitkomen.

Wat me trouwens wel opvalt is dat de prijzen voor met name topgames op de I-phone snel stijgen waar een paar maanden geleden 5$ nog veel was zitten de prijzen nu soms al boven $10, lijkt erop dat de developers aan het kijken zijn hoe hoog ze de prijzen kunnen opkrikken zonder dat de verkopen teruglopen. Deze trend zal ook wel naar ANdroid overwaaien. Max $5 is een mooie eerlijke prijs voor dit soort top-games.
Pagina: 1 2 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.