Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Ik speel Plants v.s. Zombies 2 nog altijd graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb Microsoft Sudoku er nu een tijdje op staan. Leuk spel, maar als ik halverwege een potje stop dan is ie soms de voortgang kwijt. Daarbij heb ik geen Xbox live account waardoor je hem niet volledig kunt spelen. Heeft iemand tips voor een andere Sudoku? Er staan er zoveel op, dat ik door de bomen het bos niet zie.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

pven schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 09:51:
Ik heb Microsoft Sudoku er nu een tijdje op staan. Leuk spel, maar als ik halverwege een potje stop dan is ie soms de voortgang kwijt. Daarbij heb ik geen Xbox live account waardoor je hem niet volledig kunt spelen. Heeft iemand tips voor een andere Sudoku? Er staan er zoveel op, dat ik door de bomen het bos niet zie.
Deze is imo de beste: https://play.google.com/s...roid.dustlandsudoku&hl=nl
Clean design, geen poeha, geen energy of gelimiteerde bullshit, geen geforceerde reclame. Potloodfunctie werkt hier ook het beste

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 23:47
Ik nomineer Sudoku 10'000 Free
De advertentie free kost wat maar ik vind het bvb fijn dat er een hint knop is wanneer je al 30 minuten of langer bezig bent. Het moet wel leuk blijven.
https://play.google.com/s...udoku.sudoku10kfree&hl=nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:34
Dit topic lijkt al even uitgestorven te zijn, maar was er al even naar op zoek.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een "nieuw" leuk spel voor op de telefoon. Maar door alle pay2win bomen zie ik het bos niet meer.

Ik wil geen Forge of Empires/Lords Mobile-achtige games meer. Die Chinese meuk ben ik helemaal zat.

Het liefst zou ik een Anno 1404 zien bijvoorbeeld, maar dat is er helaas niet. Single player is voor mij helemaal prima. Betaald is ook geen probleem, zou wel mooi zijn als het een demo mogelijkheid heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:06
Ossi schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 22:52:
Dit topic lijkt al even uitgestorven te zijn, maar was er al even naar op zoek.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een "nieuw" leuk spel voor op de telefoon. Maar door alle pay2win bomen zie ik het bos niet meer.

Ik wil geen Forge of Empires/Lords Mobile-achtige games meer. Die Chinese meuk ben ik helemaal zat.

Het liefst zou ik een Anno 1404 zien bijvoorbeeld, maar dat is er helaas niet. Single player is voor mij helemaal prima. Betaald is ook geen probleem, zou wel mooi zijn als het een demo mogelijkheid heeft.
De hele android-game markt draait al tientallen jaren op microtransacties, op enkele bekende uitzonderingen kan je daar moeilijk omheen.

Wellicht is het niet helemaal wat je zoekt, maar Anno 1404 is wel te spelen via Geforce Now, en hiervoor is ook een Android app beschikbaar. Ik heb geen idee of dit goed werkt, maar misschien wel het proberen waard :)

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Met een paar vrienden spelen we tegenwoordig Beatstar, een twee-duimen-drie-lijnen-guitar-hero variant.

- betalen om oneindig te kunnen spelen, of door reclames van 30 seconden te kijken
- ongeveer een uur per dag is prima mogelijk zonder bij te betalen en reclames te zien
- nieuwe nummers veel sneller vrijspelen kost geld
- nieuwe nummers iets sneller nummers vrijspelen kost je wel regelmatig een reclame van 30 seconden

edit: Een een andere maat van mij speelde, voordat hij een switch had, regelmatig Total War op z'n telefoon.

[ Voor 11% gewijzigd door Arie- op 28-09-2022 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:34
ikbenerniet schreef op woensdag 28 september 2022 @ 00:05:
[...]

De hele android-game markt draait al tientallen jaren op microtransacties, op enkele bekende uitzonderingen kan je daar moeilijk omheen.

Wellicht is het niet helemaal wat je zoekt, maar Anno 1404 is wel te spelen via Geforce Now, en hiervoor is ook een Android app beschikbaar. Ik heb geen idee of dit goed werkt, maar misschien wel het proberen waard :)
GeForce now was net niet helemaal de bedoeling. Hoewel ik een onbeperkt databundel heb, vind ik dat alsnog wat gortig en zwaar voor onderweg.
Arie- schreef op woensdag 28 september 2022 @ 07:30:
Met een paar vrienden spelen we tegenwoordig Beatstar, een twee-duimen-drie-lijnen-guitar-hero variant.

- betalen om oneindig te kunnen spelen, of door reclames van 30 seconden te kijken
- ongeveer een uur per dag is prima mogelijk zonder bij te betalen en reclames te zien
- nieuwe nummers veel sneller vrijspelen kost geld
- nieuwe nummers iets sneller nummers vrijspelen kost je wel regelmatig een reclame van 30 seconden

edit: Een een andere maat van mij speelde, voordat hij een switch had, regelmatig Total War op z'n telefoon.
Total War, dat kan best wel eens een goed idee zijn (y)
Pagina: 1 ... 41 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.