Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:48
Heb dat voetbalspel van gameloft op mijn desire gehad (gekraakt, zolang het niet in de market staat zal ik het niet aanschaffen) maar snel weer verwijderd. Ik vind het voor geen meter spelen. Ligt waarschijnlijk aan de touchcontrols. Ben daar op de iPhone ook geen fan van overigens

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-01 20:45
LDVC schreef op zondag 27 juni 2010 @ 14:29:
Ik ben gisteren een ontzettend leuk spel tegengekomen: barrr
In het spel run je een piraten kroeg, vandaar de naam :) Piraten komen binnen met een lijst aan activiteiten die ze willen doen (bier drinken, anker tattoo nemen, gamen, etc) en soms moeten ze ineens naar de WC. Je doel is om iedereen van activiteit naar activiteit te sturen terwijl iedereen zo kort mogelijk wacht. Als laatste stuur je ze langs de kassa en je omzet is afhankelijk van hoe tevreden iedereen is (lees: hoe kort ze gewacht hebben).

Het spel is gratis, ziet er mooi uit, bevat geen advertenties en het is nog door Nederlanders gemaakt ook!
Het is wel een kort spelletje, maar zeker leuk om eens te proberen.

EDIT: een filmpje is te vinden op http://www.firedroid.net/
Hey cool, je eigen spelletje hier in een topic terugvinden, tof dat je er blij mee bent :)

Het spelletje is inderdaad redelijk kort, het doel van de opdracht van de opleiding was het produceren van een spelletje vanuit de software en graphics-kant, de hoeveelheid gameplay speelde niet mee. We hebben er wel een 10 mee gehaald, dat in combinatie met 4,5 sterren op de market krijgen is toch een mooie bekroning op ons werk.

Naderhand hebben we er 10 levels in gezet, hiscores ingebouwd, etc. Met een beetje mazzel komen er in de vakantie meer levels aan, misschien ook nog een endless play-level die iedere keer anders is.
tigid schreef op zondag 27 juni 2010 @ 15:17:
[...]

Krijg het niet gevonden met mijn desire :/ Ook het scannen van de barcode op http://www.hawkee.com/apps/13177616/ werkt niet

//edit:
Ik had al gezocht op Barrr, maar dan kan de market nog steeds niks vinden
Bogey Dope schreef op zondag 27 juni 2010 @ 16:29:
Ook ik krijg hem niet gevonden (HTC Legend)
Dit is raar, hij zou gewoon te vinden moeten zijn. Zijn er meer mensen die Barrr (met 3 r'en) niet kunnen vinden?
QR-code:
Afbeeldingslocatie: http://www.firedroid.net/qrcode.png

[ Voor 3% gewijzigd door BlackIce op 01-07-2010 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan aan hun resolutie liggen / hun toestel / hun Android/Software versie / hun land / hun provider and so on...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
hier (desire 2.1) gewoon te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-01 20:45
CLB schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 20:49:
Kan aan hun resolutie liggen / hun toestel / hun Android/Software versie / hun land / hun provider and so on...
Provider waarschijnlijk. Het spelletje draaig op alle Android versies > 1.5 en medium+ schermen (320x240 helaas (nog) niet)
Maverick schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 20:49:
hier (desire 2.1) gewoon te vinden
Tof! Bedankt voor het checken.

[ Voor 3% gewijzigd door BlackIce op 01-07-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cxavier
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-06 23:00
CLB schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 20:49:
Nu krijg ik hem wel gewoon gevonden. Vreemd..

//edit:
Heb gewoon dezelfde hard- en software gebruikt.

[ Voor 10% gewijzigd door cxavier op 01-07-2010 22:15 ]

Knight who says 你

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06 20:55
Weet iemand nog een goede offline poker game? Bijna alle poker games die ik kan vinden zijn online.
De offline poker games die ik vind zijn vaak of strippoker of heads up. En nee, daar zit ik niet op te wachten. >:)

Iemand toevallig een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-06 21:43
Lee245 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 14:15:
Weet iemand nog een goede offline poker game? Bijna alle poker games die ik kan vinden zijn online.
De offline poker games die ik vind zijn vaak of strippoker of heads up. En nee, daar zit ik niet op te wachten. >:)

Iemand toevallig een suggestie?
Ja, ik heb zelf World Series of Poker: Hold'em Legend

Het kost wel $0,99. Is het beste poker spel wat ik tot nu toe heb gezien vind ik, maar jammer dat de online mogelijkheden echt slecht zijn tegenover de andere poker spellen. Maar voor offline echt het beste.

Enige minpuntje is de betsize instellen, dat scroll wheel is echt irritant.

Zo ziet het uit: http://j.imagehost.org/0788/1_28.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Stark op 03-07-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Laatst online: 05-06 20:55
Stark schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 14:30:
[...]

Ja, ik heb zelf World Series of Poker: Hold'em Legend

Het kost wel $0,99. Is het beste poker spel wat ik tot nu toe heb gezien vind ik, maar jammer dat de online mogelijkheden echt slecht zijn tegenover de andere poker spellen. Maar voor offline echt het beste.

Enige minpuntje is de betsize instellen, dat scroll wheel is echt irritant.

Zo ziet het uit: http://j.imagehost.org/0788/1_28.jpg
Ziet er best goed uit, inderdaad. Bedankt voor de tip! Jammer dat het niet gratis is, maar voor $1 kan je niet tobben. Voor online gebruik ik Red Poker Club. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-06 21:43
Lee245 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 15:07:
[...]

Ziet er best goed uit, inderdaad. Bedankt voor de tip! Jammer dat het niet gratis is, maar voor $1 kan je niet tobben. Voor online gebruik ik Red Poker Club. ;)
Ja ik ook, Red Poker Club is wel redelijk voor online spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

BlackIce schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 20:48:
[...]

Hey cool, je eigen spelletje hier in een topic terugvinden, tof dat je er blij mee bent :)
Tof spel. Ga zo door zou ik zeggen. :) Die 10 goed verdient..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Hey even een vraagje hierzo,

Wil nu van rom wisselen en daarbij dus weer clean beginnen. Werkt het opslaan van data/scores/punten etc gewoon met de onderstaande apps?
- Backup Pro
- Titanium backup

Heb geen zin om weer opnieuw te beginnen met bv: Robo Defense/Nintaii

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:58
Robodefense heeft op de SD kaart een robo_defense_full.bak staan, als je die maar hebt heb je daarvoor iig alles.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

ty, staat er idd op :)

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:34
Iemand al een goede (turn-based) strategy game tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polinya
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-05-2024
Age of Conquest is een soort risk. Er is een gratis demo beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
iemand fifa10 al geprobeerd? Sinds vandaag te downen: http://www.androlib.com/a...-eamobile-fifa-jxmij.aspx Bij mij wilde hij niet installeren, maar dat zou nu (gezien de omschrijving ) opgelost moeten zijn. Heb daardoor wel mijn refund verbruikt. Vraag me af of het wat is.

Toch maar opnieuw geinstalleerd. Die paar euro ken ik ook wel lijen :P
Ziet er leuk uit, speelt vrij soepel (Desire), al met al een leuke eerste poging. 10x beter dan dat voetbal spel van gameloft.

[ Voor 32% gewijzigd door Maverick op 10-07-2010 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-06 06:28
Wanneer komt reckless racing nou eens, die game werd 2 maanden geleden af verklaard door de devs op de site van pixelbite, maar er is gewoon niks meer over bekend gemaakt, vind het super vet dat ze de tijd nemen voor deze game, maar ze laten echt NIKS horen aan de community vind het een beetje debiel maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Slomy schreef op zondag 04 juli 2010 @ 11:16:
Iemand al een goede (turn-based) strategy game tegen gekomen?
Ik speel met bijzonder veel plezier :*) uniwar.. Erg vermakelijk turn based spel met veel twists..

Afbeeldingslocatie: http://www.uniwar.com/images/home/screenshot_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-05 15:11

LDVC

Let's get it over with

BlackIce schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 20:48:
[...]

Naderhand hebben we er 10 levels in gezet, hiscores ingebouwd, etc. Met een beetje mazzel komen er in de vakantie meer levels aan, misschien ook nog een endless play-level die iedere keer anders is.
Extra levels zijn zeker welkom! Heb dit spel met veel plezier gespeeld en heb er nog geen genoeg van :P

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-06 12:43

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik ben op zoek naar een spelletje zoals The Incredible Machine en The Amazing World.

Hier onder een filmpje als voorbeeld:

YouTube: The Incredible Machine @ xtcabandonware.com

Dus een soort puzzle game waarmee je het ene moet aandraaien om het andere te laten gebeuren.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279971

Chaos-Zero schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 00:33:
Ik ben op zoek naar een spelletje zoals The Incredible Machine en The Amazing World.

Hier onder een filmpje als voorbeeld:

YouTube: The Incredible Machine @ xtcabandonware.com

Dus een soort puzzle game waarmee je het ene moet aandraaien om het andere te laten gebeuren.
Er zijn zoveel spelletjes uit de oude doos (zoals TIM) die het goed zouden doen als re-run op I-phone en android.

Denk eens aan games als Diablo, supaplex, CiVivilization, Warcraft 2, Starcraft, en misschien wel een oude MMO als Everquest...

Ik vraag me nog steeds af waarom deze games die al ontwikkeld zijn niet geport worden naar deze mobiele platforms.

Ik las trouwens ook verontrustend nieuws betreffende Android als gaming platform. De directie van Gameloft gaf aan dat de verkoop van hun nieuwe games op de android achterbleef bij de verwachtingen (die gebaseerd waren op hun I-phone ervaringen) Hij weet dit vooral aan de diverse emulatoren die beschikbaar waren voor android waardoor veel mogelijke klanten hun toevlucht zochten tot deze games. Hij vond de aanwezigheid van deze emulatoren op Android een grote bedrijging voor Android als gaming platform. Hij gaf ook aan dat hij niet wist hoe lang Gameloft nog door zou gaan met het uitbrengen van Android games.

Jammer genoeg kan ik niet meer terugvinden waar dit interview stond, kan het niet meer terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Gameloft games kan je vrijwel alleen vanaf hun site downloaden, je krijgt geen updates, geen 24 uur refund and zeer lastig om opniew te installeren na een wipe.

Wat mij betreft doen ze er alles aan om geen success te maken met hun games. Laat ze maar lekker klagen maar het is gewoon hun eigen fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291270

JoetjeF schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 19:49:
Gameloft games kan je vrijwel alleen vanaf hun site downloaden, je krijgt geen updates, geen 24 uur refund and zeer lastig om opniew te installeren na een wipe.

Wat mij betreft doen ze er alles aan om geen success te maken met hun games. Laat ze maar lekker klagen maar het is gewoon hun eigen fout.
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn helaas. Gameloft lijkt wel alle fouten van andere fabrikanten uit het verleden te willen 'reproduceren', terwijl er de mogelijkheden er zeker zijn anno 2010. En zeker met Android.

De games zijn tof, de denkwijze van het bedrijf erachter totaal niet.

Hier een leuk artikeltje trouwens van 2 dagen terug by the way betreffende dit onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279971

Anoniem: 291270 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 20:10:
[...]

Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn helaas. Gameloft lijkt wel alle fouten van andere fabrikanten uit het verleden te willen 'reproduceren', terwijl er de mogelijkheden er zeker zijn anno 2010. En zeker met Android.

De games zijn tof, de denkwijze van het bedrijf erachter totaal niet.

Hier een leuk artikeltje trouwens van 2 dagen terug by the way betreffende dit onderwerp.
Jammer hoor

Het blijven wel de beste android games

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 279971 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 19:29:
Jammer genoeg kan ik niet meer terugvinden waar dit interview stond, kan het niet meer terugvinden.
Heeft ook op de FP van Tweakers.net gestaan, maaaaaaanden terug =)
Daarna hebben ze een waar offensief aan games uitgebracht, die niet goed verkrijgbaar zijn dat niet..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuuwnhuusk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-01 02:01
Heb zojuist Hexage's everlands gedownload, staat niet voor niets op de frontpage! Heel leuk verslavend spelletje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 19:23

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Weet iemand of je op Android ook die apps heb om muziek te maken, zoals je dat op de iPhone hebt.
Zoals:
- Beatbox app
- Fluit app (Ocarina)
- Drum app
- Piano app

[ Voor 7% gewijzigd door DNA_Saint op 22-07-2010 00:26 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-05 23:59
Er is een muziek app waarmee je geluidjes (echt 1000en) kunt downloaden, dan met een synthesizer en allemaal effecten je eigen sound maken en op die manier echt een hele eigen track kunt maken. Daarbij zitten ook drums met drum loop creator en piano. Fluit zal er ook wel in zitten! Probleem is dat ik echt niet meer weet hoe deze heet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Paar leuke games na al meer dan een jaar een Android gebruiker te zijn:

1. Hyper Jump - Camel Games

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/07/23/1279905484-530.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/07/23/1279905537-140.jpg

Hele snelle actie en je moet gewoon zo hoog mogelijk komen! Wordt leuker hoe vaker je het speelt echt een aanrader dus!

http://www.cyrket.com/p/android/com.camelgames.hyperjump/

2. Rush Hour - Thinkfun

Afbeeldingslocatie: http://www.androlib.com/appscreenmax/iqqz.u.cs.png Afbeeldingslocatie: http://www.androlib.com/appscreenmax/iqqx.u.cs.png

Iedereen kent dit spelletje wel neem ik aan, nu met 2500 levels van de officiele makers ook op je Android phone :)

http://www.cyrket.com/p/android/mainwood.android.rushhour/

3. Papa Stacker - Camel Games

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/07/23/1279904940-390.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/07/23/1279905002-690.jpg

Stapelen maar! Wordt steeds moeilijker, een paar lijken zelfs wel onmogelijk!

http://www.cyrket.com/p/android/com.camelgames.papastack/

4. Impossible Level Game - Hyperbees

Afbeeldingslocatie: http://www.androlib.com/appscreenmax/jnCxx.u.cs.png

Frustrerend spel maar wel leuk om te spelen. Je moet van level 1 naar level 30 komen en zelf maar zien hoe het moet. Soms kan je de oplossing maar niet vinden. Als je 'm eenmaal hebt uitgespeeld ook leuk om zo snel mogelijk te doen, of je vrienden zien stuntelen ;)

http://www.cyrket.com/p/android/com.hyperbees.ilg/

Er zijn nog wel veel meer leuke spellen maar dit vind ik echte toppers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Iemand PSX4DROID al geprobeerd? Deze PSX (Playstation One) emulator is net uit en belooft heel veel goeds!

Dit is de iPhone versie, psx4droid zou hetzelfde moeten zijn..

En op de Droid :P

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 25-07-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJuul
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-05 22:54
Gister psx4droid geprobeerd, meeste games starten helaas niet bij mij op. Alleen Driver lukte uiteindelijk, alleen was hier de frame-rate erg laag en het geluid is nog slecht. Hopelijk komt er snel een update probeer dan deze emulator nog een keer. Voorlopig hou ik het nog bij Gensoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-05 12:05
spelen mensen hier ook Space Physics?

Echt een leuk puzzel spel. Sommige levels lijken echt onmogenlijk. Maar uiteindelijk lukt het (meestal) wel.

Het leuke is dat je door te alle mogelijke figuurtjes te tekenen het level moet voltooien.

http://nl.androlib.com/an...com-doodle-main-zjwx.aspx

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162481

Ik ga bovenstaande games proberen. Het ziet er veelbelovend uit.
RushHour heb ik gespeeld / ben ik aan het spelen in de vorm van Blocked Stone (zelfde principe)

Impossible Level Game zit ik nu al "vast" (kan de tekst niet lezen. Je moet door een rondje kijken, je ziet o.a. een pinguin maar de letters lijken natte inkt dus zeer slecht leesbaar FontSize 3????)

Space Physics kwam ik gister tegen dus die ga ik ook even checken. Leuk en bedankt voor de tips.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 162481 op 26-07-2010 13:21 . Reden: Impossible Level Game toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Anoniem: 162481 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:17:
Ik ga bovenstaande games proberen. Het ziet er veelbelovend uit.
RushHour heb ik gespeeld / ben ik aan het spelen in de vorm van Blocked Stone (zelfde principe)

Impossible Level Game zit ik nu al "vast" (kan de tekst niet lezen. Je moet door een rondje kijken, je ziet o.a. een pinguin maar de letters lijken natte inkt dus zeer slecht leesbaar FontSize 3????)

Space Physics kwam ik gister tegen dus die ga ik ook even checken. Leuk en bedankt voor de tips.
Haha blijf zoeken! Password daar is
spoiler:
darkness

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340678

Op de iphone bestaat er een app/game waartegen je praat en dan een hond of ander dier het nazegt met een rare aparte stem, deze applicatie heet SmackTalk. Is er voor android ook een soortgelijke applicatie en zo ja hoe heet hij?

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellydaddy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
Anoniem: 340678 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:28:
Op de iphone bestaat er een app/game waartegen je praat en dan een hond of ander dier het nazegt met een rare aparte stem, deze applicatie heet SmackTalk. Is er voor android ook een soortgelijke applicatie en zo ja hoe heet hij?

Thnx!
Yep: "Talking Parrot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-06 19:27
Verdorie.. wou ik de Air Control kopen, kan alleen met creditcard, en die heb ik niet..

http://www.androlib.com/a...-aircontrolfull-wqxE.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336502

Hier mijn absolute topper
Defend Homeland v1.9.0
GenreStrategy
Prijs£2,99
QR CodeBeschrijving
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=com.escmobile.defendhomelandReal Time Strategy(RTS) game for Android!

Select your nation & rank(difficulty), defeat red units to accomplish missions.

Infantries, tanks, turrets, oil refineries, land mines, different mission to complete and a skirmish mode!

See Help menu for details.

A new mission or new feature each week!

Enjoy!
Afbeeldingslocatie: http://www.escmobile.com/userfiles/defend_homeland_10(1).png
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=To69UpAx-ag]

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

iop

ik wilde asphalt 4 elite demo installen en die vroeg op zijn beurt weer om ''J2ME netmite'' Dit proggie vraagt om toestemming voor sms :s Ik kan hiervoor geen goede reden verzinnen (send sms staat er zelfs)

Ik ben nogal argwanend hierover, iemand ervaring ?

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:46
Ik ben momenteel erg verslaafd aan armored strike (de lite versie nog wel). Puur vanwege de multiplayer functie.

Wat zijn nog meer leuke multiplayergames die je zo even met een bekende kunt spelen? (niet een random persoon van internet, vind ik saai)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357339

DNA_Saint schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 00:18:
Weet iemand of je op Android ook die apps heb om muziek te maken, zoals je dat op de iPhone hebt.
Zoals:
- Beatbox app
- Fluit app (Ocarina)
- Drum app
- Piano app
Een beetje laat maar ik heb een app gevonden. Werkt wel geinig :)

Zoek in de market op uloops musiccontroller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-06 22:37
Anoniem: 8504 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 17:17:
[...]

Ik speel met bijzonder veel plezier :*) uniwar.. Erg vermakelijk turn based spel met veel twists..

[afbeelding]
Bedankt nog voor de tip, geweldig spel idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

Wie gaat Z voor mij porten?

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/6/68/Z_The_Bitmap_Brothers.PNG/256px-Z_The_Bitmap_Brothers.PNG

Afbeeldingslocatie: http://www.gamegoldies.org/old_game_files/2007/08/z_game_screenshot1_320x240.jpg

I love this game so much.. De herinneringen. T_T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221425

Echt heel funny: Talking Tom Cat!
Wel erg groot (12 Mb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-05 16:56
rscheper schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 22:55:
Verdorie.. wou ik de Air Control kopen, kan alleen met creditcard, en die heb ik niet..

http://www.androlib.com/a...-aircontrolfull-wqxE.aspx
Als ik nog op tijd ben: koop Flight Director: zelfde idee maar mooier (vind ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Oké dan, er zijn nu demo's te krijgen van alle Gameloft-spellen! Ze zijn blijkbaar bezig om een wat beter image te krijgen...

Link: www.gameloft.com/android-hd-games/

Hoewel ik in het verleden erg tegen alles van Gameloft was vanwege de brakke kwaliteit, heb ik toch weer eens een poging gewaagd. En ik kan zeggen, dat was niet helemaal zonder succes!

De eerste poging bestond uit de installatie van "Uno", een kaartspel. Helaas lukte het niet om de databestanden te downloaden, want volgens het spel werkte m'n verbinding niet. Vreemd, want die werkte toch zeker wel. Misschien een foutje bij de servers van Gameloft?

Maar goed, volgende poging: Asphalt, een racespel. Deze keer ging het automatische downloaden van de extra data wel goed en werd ik na een automatische herstart (van het spel) begroet met een erg mooi weergegeven 3d-autootje op een platform, waarbij ook uit andere wagens te kiezen is.

Na het laden krijg je een realtime gerenderd introfilmpje, welke over te slaan is door het scherm aan te raken, en kan er begonnen worden aan de race. Het stoplicht telt af; 3..2..1.. go!! De auto rijdt vanzelf en door je mobiel te bewegen rijdt deze naar links of rechts. De landschappen waar je doorheenrijdt zien er goed uit en doen meer denken aan een pc-spel van een paar jaar terug dan 'gewoon' een spelletje op je mobieltje, wat uiteraard positief is.

Pluspunten:
- simpele installatie, alles gaat automatisch
- installatie biedt keuze om te downloaden via WiFi of 3g
- gezellig muziekje bij het wachten tijdens het downloaden
- mooie gfx
- keuze tussen besturing via accelerometer of aanraken van scherm (makkelijker, imho)
- het spel lijkt tot nu toe stabiel te draaien op m'n Desire met officiële Froyo

Minpunten:
- niet te downloaden via Android Market
- daardoor waarschijnlijk geen updates
- 100 MB aan data voor Asphalt
- onduidelijke foutmelding over dataverbinding tijdens installatie Uno

Op zich vind ik de demo van Asphalt met de juiste instellingen voor de besturing redelijk verslavend, dus ik denk dat Gameloft na lange tijd weer eens voorzichtig wat aan me gaat verdienen. Het oppoetsen van hun slechte image lijkt dus te werken :)

[ Voor 1% gewijzigd door Stukfruit op 25-08-2010 10:10 . Reden: Linkje veranderd naar een voor desktop-pc's ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stukfruit schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 08:23:
Minpunten:
- niet te downloaden via Android Market
- daardoor waarschijnlijk geen updates
Hmmm... ;)

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/asphalt.png

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:38

St@m

@ Your Service

Verrek.. is mijn post weg.
Nog maar eens:
Weet iemand of er een variant is voor Angry Birds voor Android? YouTube: Angry Birds In-game Trailer
AB komt binnenkort wel voor Android, maar in de tussentijd..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
@Brad Pitt:

Pardon, ik had duidelijker moeten zijn :) Ik bedoelde eigenlijk dat niet alle spellen van Gameloft in de markt te vinden zijn.

Dat ik net de voorbeelden er uitpik die wel op de Market te vinden zijn, tsja.. :P

@St@m:

Er is wel zo'n spel voor Android, maar ben de naam ervan kwijt. Volgens mij stond het ook ergens in dit topic.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crush the Castle is een enigszins vergelijkbaar iets. Kost $0.99.

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/castle.png
Stukfruit schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:12:
@Brad Pitt:

Pardon, ik had duidelijker moeten zijn :) Ik bedoelde eigenlijk dat niet alle spellen van Gameloft in de markt te vinden zijn.

Dat ik net de voorbeelden er uitpik die wel op de Market te vinden zijn, tsja.. :P
Ah, okay, my bad. Dacht dat je specifiek Asphalt bedoelde ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Brad Pitt op 25-08-2010 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het staat er idd een beetje vreemd :) maar dat was dus de reden dat Asphalt en Uno beiden in hetzelfde puntenlijstje genoemd werden :)

Ik heb trouwens een extra minpunt ontdekt: Uno werkt hier nu, maar bij het invoeren van je spelnaam krijg je een heel lelijk custom keyboard voor je neus waar met veel moeite iets op te typen is. Heel dik minpunt.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Brad Pitt schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:16:
Crush the Castle is een enigszins vergelijkbaar iets. Kost $0.99.

[afbeelding]

[...]

Ah, okay, my bad. Dacht dat je specifiek Asphalt bedoelde ;)
Die is inderdaad vergelijkbaar, maar die heb ik al op de pc gespeeld en vind ik niet zo leuk :) Toch bedankt.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-05 11:15

D-rez

dexels

wat doe ik verkeerd als ik die gameloft dingen niet in android market vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andere Androidversie, andere resolutie, andere provider, ander land...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-05 11:15

D-rez

dexels

ok, tnx
ben nogal nieuw hier. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Idd. Gent ligt volgens mij niet in Nederland en in België kan je geen copy protected apps vinden.

Zodra ontwikkelaars massaal overstappen op het licentiesysteem dan wordt dat probleem vanzelf opgelost.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blombo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09-2021

blombo

Get drunk or die trying

Vind dat Gameloft toch altijd erg goede spellen maakt. Op de iPhone waren dat voornamelijk de spellen die ik kocht en ook op de Desire ben ik blij dat Gameloft er spellen voor uit brengt.

Nu EA nog en dan kan ik de iPhone helemaal vergeten :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Die tip van die V3Cash-kaarten (van een Android-artikel op de frontpage) is trouwens wel een erg goede! Lekker online prepaid-kaartje bestellen met iDeal en lekker alles in de Market of Gameloft's winkel kunnen kopen :)

Hopelijk zijn het mindere oplichters dan die gasten bij Wirecard!

Dat zit wel Schnorr.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 07:14
Wat is volgens jullie de beste poker game?

• disweb
Stukfruit schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:02:
Die tip van die V3Cash-kaarten (van een Android-artikel op de frontpage) is trouwens wel een erg goede! Lekker online prepaid-kaartje bestellen met iDeal en lekker alles in de Market of Gameloft's winkel kunnen kopen :)

Hopelijk zijn het mindere oplichters dan die gasten bij Wirecard!
Linkje? Kan het zo niet vinden, gebruik nu zelf WireCard maar vind dat maar troep. Kost je zoveel extra iedere keer en van de 20 euro die ik overmaakte, kwam er maar 14 op mijn WireCard terecht...

• Woodpecker
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-07-2023
St@m schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:00:
Verrek.. is mijn post weg.
Nog maar eens:
Weet iemand of er een variant is voor Angry Birds voor Android? YouTube: Angry Birds In-game Trailer
AB komt binnenkort wel voor Android, maar in de tussentijd..
Nog een weekje wachten voor het echte spel, volgens developer Rovio
The company plans to launch a version for Hewlett-Packard's Palm next week and a version in about two weeks for phones based on Google's Android, which are already selling in greater numbers than iPhones, Hed said.
bron Een interview van 18 augustus

• Stukfruit
  • Niet online
disweb schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:59:
[...]

Linkje? Kan het zo niet vinden, gebruik nu zelf WireCard maar vind dat maar troep. Kost je zoveel extra iedere keer en van de 20 euro die ik overmaakte, kwam er maar 14 op mijn WireCard terecht...
Ik wilde je bijna om de oren slaan met een LMGTFY-linkje, totdat ik ontdekte dat het 3vcash was ipv v3cash :$ :P

Zo'n kaart kost je voor de goedkoopste (20 euro) een euro, dus in totaal 21,- voor 20 euro om apps mee te kopen :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Inmiddels heb ik ook Assassin's Creed geprobeerd. Heb nooit de beschikking gehad over de desktopversie, maar de mobiele variant is in ieder geval best leuk om te spelen :)

Kost wel 160 MB aan data die na de installatie nog even moet worden neergehaald!

Next: Backbreaker Football:
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/_bRRxf0Nhr0U/S-W0s5UTSeI/AAAAAAAADuU/yAruCDgHuoU/s1600/backbreaker-football+game.jpg

Helaas is daar alleen een pay-variant van, dus het is nodig om gebruik te maken van de 24 uur testtijd. Het lijkt me verder wel een interessant spel omdat het oa. de NaturalMotion library lijkt te gebruiken, wat zorgt voor animaties bij de spelers die altijd anders zijn. Het zijn daarom geen voorgedefinieerde animaties, zoals je die vaak wel in andere spellen aantreft.

Ondertussen ben ik er ook achtergekomen dat de demo's van Gameloft ook echt demo's zijn; na een keer of vijf spelen krijg je een scherm te zien waarin je alleen nog mag kiezen om het spel te stoppen of kopen. Gelukkig voor Gameloft is Asphalt verslavend en gelukkig voor mij kan ik zo toch nog verder racen :P

Verder is er nieuws op het gebied van Abduction! World Attack, er komt namelijk een tweede deel *O* In dit deel zal onder andere Nederland te zien zijn:
Afbeeldingslocatie: http://abductiongame.files.wordpress.com/2010/07/device4.png

Vraag me niet waarom de ontwikkelaar denkt dat we hier in Nederland Mexicaanse hoedjes dragen, maar gelukkig komt zijn beeld van het weer in dit land wel overeen met de werkelijkheid. Ole!

Er was een tijdje terug een oproep voor beta testers, helaas is dat nu te laat en is de registratie gesloten. Dat wordt dus wachten...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stukfruit schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:59:
Verder is er nieuws op het gebied van Abduction! World Attack, er komt namelijk een tweede deel *O*
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Vraag me niet waarom de ontwikkelaar denkt dat we hier in Nederland Mexicaanse hoedjes dragen, maar gelukkig komt zijn beeld van het weer in dit land wel overeen met de werkelijkheid. Ole!
In Abduction kun je je eigen character kiezen, dus ik weet wel zeker dat er voor ieder land dan ook een eigen character is. Zo te zien heeft hij dus nu gewoon het Mexicaanse beest (wat is het eigenlijk) gepakt om daarmee in NL te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
I know ;)

Die HyperJump is trouwens ook erg vet! Toen ik het in de Market zag staan was ik bang dat het puur een kloon was van DoodleJump en Abduction, maar het bleek iets moeilijker (nouja, relatief..) te zijn dan dat :)

Daar is nu ook een probeerversie van te vinden in de Market.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Heb zelf HyperJump gelijk aangeschaft toen hij in de Market stond, heel leuk spel en ook goede updates iedere keer! CamelGames is sowieso een top ontwikkelaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-06 09:38
Heeft iemand een idee of er een braintraining achtige game bestaat voor Android? Ik vond dat op de nds altijd wel zeer vermakelijke spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-06 12:43

Chaos-Zero

Sega fan!

Sorry, verkeerde topic, post kan verwijdert worden.

[ Voor 75% gewijzigd door Chaos-Zero op 01-09-2010 14:05 ]

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Alchemy

You have only four base elements: Fire, Water, Earth and Air. Combine them and their products to get more than 200 new elements. You can create a Life, Beer, Vampires, Skyscrapers and many more..

Afbeeldingslocatie: http://cdn-3.androidzoom.com/screenshots/83726-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn-1.androidzoom.com/screenshots/83726-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=180x180&chld=%7C0&chl=http%3A%2F%2Fwww.androidzoom.com%2Fweb%2Findice%2FqrLink%3FappCode%3Dintg%26dwnId%3D759653

Leuk en verslavend, je begint met 4 basiselementen, door 2 elementen samen te voegen krijg je steeds weer iets nieuws.

Prepare for unforeseen consequences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
glrfndl schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:43:
Alchemy

You have only four base elements: Fire, Water, Earth and Air. Combine them and their products to get more than 200 new elements. You can create a Life, Beer, Vampires, Skyscrapers and many more..

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Leuk en verslavend, je begint met 4 basiselementen, door 2 elementen samen te voegen krijg je steeds weer iets nieuws.
Deze speel ik ook, ik heb nu 65/300 elementen maar het begint nu echt heel lastig te worden om nieuwe elementen te vinden.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
iedereen zich al ingeschreven voor de beta van Angry Birds?

als je inschrijft, kun je vrijdag de beta downloaden

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

• disweb
Iedereen kan nu vrijdag de Beta van Angry Birds downloaden, er waren zo veel inschrijvingen!

• Stukfruit
  • Niet online
Ninja Kaka (<insert kabouter wesley-grap>) is ook best een geinig spelletje :)

Afbeeldingslocatie: http://www.androidtapp.com/wp-content/uploads/2010/08/Ninja-Kaka-Pro-in-Game-Play-1.jpg
http://www.androidtapp.com/ninja-kaka-fruit-dojo/

Met fruit natuurlijk 8)

Dat zit wel Schnorr.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vraag me af wanneer er echt mooie games voor android uitkomen. Ik heb nu een Galaxy S, maar ik heb eigenlijk helemaal niks aan die snelle GPU op dit moment.. Als ik het kon zou ik Android games gaan ontwikkelen, dat is nu volgens mij echt en gat in de markt.

• Stukfruit
  • Niet online
Ehm, op de vorige pagina staan anders toch heel wat mooie games hoor :?

Dat zit wel Schnorr.

Stukfruit schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:08:
Ehm, op de vorige pagina staan anders toch heel wat mooie games hoor :?
Nou ja, de meeste daarvan stellen natuurlijk bitter weinig voor i.v.m. wat er voor de concurrentie uit komt hè ;)

• disweb
Hyper Jump: Prachtig. Sowieso alle spellen van Camel Games, Hexage en van Hyperbees zijn top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-05 13:24
Ik vermaak me erg met pocket racing

Ik heb ook de fancy 3D race spellen geprobeerd, even de graphics bewonderd, maar qua speelbaarheid kan ik er niet warm voor lopen. En toen kwam ik dit spel tegen. Simpel top down racespel, maar o zo vermakelijk.

Een spel in de categorie: "easy to play, hard to master"

Het gaat hier om het neerzetten van de snelste tijd over een aantal ronden en niet zozeer head to head racing. Je kan tegen je eigen ghost spelen, of de beste ronden van andere spelers downloaden. Ik speel het nu een week of 2 maar heb nog een lange weg te gaan voor ik ook maar in de buurt kom van de top spelers. Regelmatig denk ik, ik geef het op. Maar elke keer pak ik het toestel toch weer op :P

Je kan uit een aantal wagens kiezen die onderling verschillen in grip, snelheid, acceleratie, etc. Of je kiest een wagen waarvan je zelf de eigenschappen aanpast.

[ Voor 4% gewijzigd door k7of9 op 03-09-2010 09:07 ]

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-06 00:02
De beta van angry birds is nu beschikbaar!

Downloaden in de Android-browser: Angry Birds bèta.
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=150x150&chl=market://search?q=pname:com.rovio.angrybirds_lite

[ Voor 12% gewijzigd door Lizard op 03-09-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Lizard schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:23:

[afbeelding]
Hmm niet voor de X10 (Android 1.6 :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Lizard schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:23:

[afbeelding]
Heerlijk!

Geweldig spel kan niet wachten tot de volledige versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:54

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Hij werkt geweldig op mijn Milestone..

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
St@m schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:25:
[...]

Hmm niet voor de X10 (Android 1.6 :/ )
Android 1.6 moet geen probleem zijn!
We really appreciate your help in providing us with beta test information. Note that Angry Birds Lite Beta will only run on devices with OS 1.6 and above.
Link: http://rovio.us1.list-man...105599c267a&id=51b2583cef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Als ik zoek in de market krijg ik niets terug. Gebruik ik de barcode krijg ik de volgende melding:
Er zijn geen overeenkomsten in de Android Market voor de zoekopdracht: pname:com.rovio.angrybirds_lite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimzm
  • Laatst online: 09-09-2024
(jarig!)
Thomasthomas schreef op donderdag 02 september 2010 @ 21:27:
Ik vraag me af wanneer er echt mooie games voor android uitkomen. Ik heb nu een Galaxy S, maar ik heb eigenlijk helemaal niks aan die snelle GPU op dit moment.. Als ik het kon zou ik Android games gaan ontwikkelen, dat is nu volgens mij echt en gat in de markt.
Heb je 'Asphalt 5' al geinstalleerd (via de Samsung Apps)? Grafisch erg mooi, de besturing werkt erg lekker en het spel is behoorlijk uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Uiteraard heb ik dat al gedaan Pimzm, nu is trouwens ook Crazy Kart verkrijgbaar via Samsung Apps. Ik doelde echter op een engine zoals de Unreal Engine 3 voor de iPhone (YouTube: Epic Citadel DEMO for the iPhone 4, 3GS verkrijgbaar voor 3Gs 4 en iPad). Dit kan de Galaxy S ook, helaas is het niet voor Android gemaakt. Ik zou zo graag dit soort graphics zien voor Android..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimzm
  • Laatst online: 09-09-2024
(jarig!)
Ah, dat is wel een klasse apart inderdaad. Ik vond Asphalt er al zo goed uit zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WHiZZi schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:33:
Hij werkt geweldig op mijn Milestone..
Doet niéts op m'n Magic (Android 2.2). Zwaar disappointed nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
tis wel een beta he

krijg 'm niet geinstalleerd op m'n milestone met MotoFrenzy, maja, da's ook een beta rom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:30
Werkt echt fantastisch goed op mijn HTC Desire (officiele 2.2 froyo)

Spel werkt nu al behoorlijk verslavend. Grafisch echt het beste spel wat ik heb samen met Raging Thunder 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
komt inderdaad niet tevoorschijn op m'n X10, ook niet op m'n Archos 5IT

zag in de comments van deze post op Phandroid een link naar de apk, zo eens even proberen

(comment 100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:35

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica