Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Werkt idd prima op de Desire :) scrollen gaat hier ook niet helemaal vloeiend. Ben benieuwd hoeveel het zou uitmaken als ze er een optie in zouden zetten om het parallelle scrollen uit te zetten..

Voor de mensen die net als ik ontdekten dat het spel soms de controle over het touchscreen niet teruggeeft bij beëindiging ervan; dat is op te lossen door even twee keer op je power-knop te slaan :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:54
Waarom krijg ik Angry Birds niet gevonden op mijn SGS originele firmware. Ook niet met een qr-code :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:04
Angry Birds net op mn htc magic (android 1.6) gezet, erg leuk moet ik zeggen. Opstarten duurt ff, maar daarna werkt het prima.

trouwens geinstalleerd via de apk:

http://robbiekhan.co.uk/root/android/Angry%20Birds.apk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:47
Angry birds werkt helemaal prima, op één ding na: als je switcht naar een andere applicatie of het OS zelf en je wil terug, dan start het spel weer opnieuw ipv dat het verder gaat waar je was.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Menesis schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 16:21:
Angry birds werkt helemaal prima, op één ding na: als je switcht naar een andere applicatie of het OS zelf en je wil terug, dan start het spel weer opnieuw ipv dat het verder gaat waar je was.
Zal dat een iphone overblijfsel zijn? Wel vrij irritant iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-10 07:33
Fly-guy schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 21:58:
[...]
Zal dat een iphone overblijfsel zijn? Wel vrij irritant iig...
Wat een onzinnige opmerking. Op de iPhone loopt ie tenminste met gelijkwaardige dan wel mindere hardware prima vloeiend dus het is gewoon een staaltje van slecht programmeren aan de Android-kant. Zoals wel vaker.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ze zullen zijn vergeten de onSaveInstanceState te overriden.
En slechte ports zijn altijd spijtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:38

MaDLiVe

.-Observer-.

Brad Pitt schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 22:07:
[...]

Wat een onzinnige opmerking. Op de iPhone loopt ie tenminste met gelijkwaardige dan wel mindere hardware prima vloeiend dus het is gewoon een staaltje van slecht programmeren aan de Android-kant. Zoals wel vaker.
Inderdaad het verbaasd me dat het op sommige telefoons zo slecht loopt. Zo bijzonder ziet er grafisch gezien helemaal niet uit. Ik heb hem eraf gegooid, telefoon geheugen was weer eens te vol (milestone)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Ik krijg hem niet aan de praat, hij FC gelijk na het menu. Of ja, laat niet eens zien gaat gewoon naar het homescreen terug. Heb een G1 met CM6.0. Al geprobeert om hem van de SD of juist intern te draaien, werkt niet. Paar keer de telefoon herstart en zelfs het fix_permissions script gedraaid maar hij doet het niet! Iemand hetzelfde of misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ho ho, niet zo snel. Android gebruikers genieten van de high-res versie (800x480) i.t.t. de Apple gebruikers die moeten kijken naar een low-res versie (480x320), althans volgens Engadget. Dit zijn dus 2,5x zo veel pixels die aangestuurd moeten worden dan op de iPhone versie. Dat zal het performance verschil wel verklaren (GTA IV draait op een mid-end PC ook beter in 1024x768 dan op 1920x1080). Daarnaast is de Android versie nog een Beta. Waarschijnlijk zou Angry Birds in 480x320 net zo goed op Android draaien als de iPhone versie. Dus svp niet zo snel je conclusies trekken op basis van de iPhone ervaringen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
En vergeet niet dat het renderen van grote polygonen op zo'n apparaatje een best zware taak is. Angry Birds gebruikt er nog best veel.

Die grijns op het gezicht van die varkens als je verliest is trouwens priceless :')

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 21:14

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Pfff. Had Angry birds beter niet kunnen installeren.
Heb tot nu toe alle levels gehaald maar wil alles op 3 sterren hebben.
Nu aan het klungelen op 1-7.. Lastig om 3 sterren te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:53
De laatste weken aardig wat toffe dingen op mijn Desire getest.

Amtalee: http://sites.google.com/site/frosteammobile/home/amtalee
Verslavend puzzlespel, hetzelfde als Nintaii, maar dan met een stuk meer mogelijkheden, en een stuk moeilijker. Nintaii lvl 75, Amtalee lvl 19(hulp wordt gewaardeerd).

Angry Birds, recent nog genoemd. Kan niet wachten op de Final version. Zeker een poging waard. Lite is nog wel te simpel, helaas binnen 1 dag completed. Nog niet overal 3 sterren, maargoed.

Light Up: http://androidandme.com/2...two-minute-drill-lightup/
Spelletje waar je alle vakjes moet doen oplichten, in verschillende modi. Erg verslavend, maar helaas wel aan de simpele kant.

Totemo: http://www.androidtapp.com/totemo/
Soort van 2,3,4 op een rij, maar dan omgekeerd. Hele speelvelden wegspelen met verschillende soorten objecten. Erg verslavend ook.

More to come!

[ Voor 7% gewijzigd door enira op 05-09-2010 21:26 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 20:04:
Dat zal het performance verschil wel verklaren
Denk ik niet. Op een iPhone wordt de hardware gewoon veel beter (direct) aangesproken dan op een gemiddelde Android applicatie of spel. Als je ziet wat er op een oudere 3GS mogelijk is hebben wij nog een hoop in te halen.
Dus svp niet zo snel je conclusies trekken op basis van de iPhone ervaringen.
Zo lang je op een 1GHz apparaat nog steeds een niet altijd vloeiende UI hebt en games niet lopen zoals dat eigenlijk zou moeten (zeker met de huidige hardware) zie ik niet in wat er vreemd was aan mijn opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Na alle comments hier net ook maar Angry Birds gedownload. Werkte meteen goed op mijn Milestone XT720. Maar is verder niet echt een bijzonder spel ofzo. Soort van Blow It Up maar dan met vogels afschieten ipv explosieven.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik vond het eerst ook niet bijzonder, maar toch is het op een manier erg verslavend :)

Brad Pitt schreef op zondag 05 september 2010 @ 21:28:
[...]

Denk ik niet. Op een iPhone wordt de hardware gewoon veel beter (direct) aangesproken dan op een gemiddelde Android applicatie of spel. Als je ziet wat er op een oudere 3GS mogelijk is hebben wij nog een hoop in te halen.
OpenGL ES op beide apparaten. Wat is er meer direct aan de iPhone-versie? :?
Zo lang je op een 1GHz apparaat nog steeds een niet altijd vloeiende UI hebt en games niet lopen zoals dat eigenlijk zou moeten (zeker met de huidige hardware) zie ik niet in wat er vreemd was aan mijn opmerking.
Wel eens van de term fillrate gehoord? Combineer die kennis eens even met de hogere resolutie...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een geinig spelletje is ook: new york traffic control
Prevent accidents of traffic going through a busy New-York intersection at rush hour.

Get as many cars as you can across the intersection without crashing.

A free version is also available, try it first
Afbeeldingslocatie: http://s2.appbrain.com/screen?id=-8436949835784872614&i=1
Afbeeldingslocatie: http://s2.appbrain.com/screen?id=-8436949835784872614&i=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Stukfruit schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:10:
OpenGL ES op beide apparaten. Wat is er meer direct aan de iPhone-versie? :?
De Android UI doet voorlopig niets aan OpenGL acceleratie. Dat is mijn punt. Daarom zie je zelfs op 1GHz devices af en toe nog gestotter. Zelfs bij iets futiels als wat tekst scrollen. Dat vind ik bijzonder primitief.
Wel eens van de term fillrate gehoord? Combineer die kennis eens even met de hogere resolutie...
Ik kan je garanderen dat de games voor de iPhone 4 gemiddeld gesproken mooier en soepeler zullen zijn dan de games voor de >800x480 Android apparaten. In een dus nóg hogere resolutie. Snap je waar ik heen wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Beste Brad, wat jij hebt gelezen over de UI van Android heeft extreem weinig te maken met hoe de meeste spellen hun spul op het scherm tekenen. Dat gaat *compleet* aan de UI-code van Android voorbij.

En als je liever een iPhone hebt dan zal niemand je tegenhouden om er een te kopen. Daarnaast vergelijk je spellen die af zijn met spellen die nog in de testfase zitten.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:02:
[...]

De Android UI doet voorlopig niets aan OpenGL acceleratie. Dat is mijn punt. Daarom zie je zelfs op 1GHz devices af en toe nog gestotter. Zelfs bij iets futiels als wat tekst scrollen. Dat vind ik bijzonder primitief.

[...]

Ik kan je garanderen dat de games voor de iPhone 4 gemiddeld gesproken mooier en soepeler zullen zijn dan de games voor de >800x480 Android apparaten. In een dus nóg hogere resolutie. Snap je waar ik heen wil?
Als het goed is, sinds 3 maanden niet meer: (met r4 van de NDK in juni)

http://developer.android.com/sdk/ndk/index.html

Nu support voor o.a. NEON en VFP instructies via de Android NDK, waardoor het een stuk sneller zou moeten gaan (naast JIT bij 2.2).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2010 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Stukfruit schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:16:
Beste Brad, wat jij hebt gelezen over de UI van Android heeft extreem weinig te maken met hoe de meeste spellen hun spul op het scherm tekenen. Dat gaat *compleet* aan de UI-code van Android voorbij.
Heb ik dat ook maar érgens beweert? Niet dingen gaan suggereren die er niet staan please. Ik zeg alleen dat de UI van Android geen enkele GPU-acceleratie heeft en de meeste recente games niet optimaal gebruik daarvan maken.
En als je liever een iPhone hebt dan zal niemand je tegenhouden om er een te kopen.
Wat een onzinnig antwoord. Wil helemaal geen iPhone. Mag alleen Android-lofzang hier? ANDROID FTW! Beter?
Daarnaast vergelijk je spellen die af zijn met spellen die nog in de testfase zitten.
Nee hoor. Het huidige aanbod van kwalitatief erg goede games is niet bepaald hoog aan de Android-zijde. Vooralsnog, met de huidige games dus, wordt de iPhone-hardware gewoon vele malen beter benut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ja, nu doe je het dus weer...

Ik zeg dat games meestal *niet* gebruikmaken van de standaard onderdelen in Android die het UI-spul verzorgen. Angry Birds lijkt OpenGL te gebruiken (dus via de GPU..) en daardoor slaat je opmerking als een tang op een varken omdat er in deze situatie *wel* GPU-acceleratie aanwezig is. Beter lezen svp.

Het is trouwens "ik heb beweerd", met een d.

Zullen we het nu weer over spelletjes hebben?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:59
Ben het ook eens met brad pitt, ik hoef ook niet perse een iphone, maar toch erger ik me ook af en toe kapot aan bijv de stotterende browser, een apparaat met 1 ghz processor en 600 mb ram zou een pagina toch vloeiend moeten scrollen, met wat voor content dan ook? ( met flash uit ) maar ik irriteer me mateloos aan de browser die gewoon niet lekker vloeiend scrolled, en inderdaad veel android games die een framerate hebben van 10 fps. Terwijl het geen kont voorstelt. techdemo's zoals epic citadel zien er echt schitterend uit (iphone 4) dit zou een android systeem in principe ook moeten kunnen, maar zelfs een browser die nog niet eens fatsoenlijk scrolled, lijkt het me nog ver weg te zijn.

Overigens gaat het ook over de gebruikers ervaring, de meeste hier op tweakers, weten dat het systeem velen malen beter kan, en dat sommige apps gewoon slecht gecode zijn, maar de doorsnee telefoon gebruiker denkt bij zichzelf, jezus zo'n iphone is toch stukken cooler en sneller.
Als ik even mijn keke telefoontje wil showen, en het hakkelt weer eens in de browser (of iets anders) dan weet ik natuurlijk, tja hij kan veel beter, maar de doorsnee gebruiker denkt... uh tja? was dat ut?

vind het ook onzin dat er niks gezegd mag worden over het android systeem.
Het iphone systeem loopt grafisch en technisch gewoon dik voorop.

[ Voor 31% gewijzigd door swoutr op 06-09-2010 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik zeg dat het spreken van onzin en gebrek aan kennis de discussie niet vooruithelpt.

Dat Android nog niet op alle vlakken ideaal is ben ik het helemaal mee eens. Daar is dit topic alleen niet voor. Wil je weten waarom de UI van Android nog geen acceleratie via de GPU gebruikt, en of dit misschien nog komt, lees dan svp de tweede reactie van een van de ontwikkelaars van Android achter de volgende link:

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=6914

Nogmaals voor de duidelijkheid: we spreken hier over twee *verschillende* systemen om dingen mee op het scherm te tekenen.

[ Voor 15% gewijzigd door Stukfruit op 06-09-2010 00:10 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 22:59
Oke een laatste reactie dan, toe ik het las dacht ik iets met spijker en kop...

I believe one of the barriers for many people that I have talked to is the relative
choppiness in scrolling and various animations... most importantly the browser.
Always when I talk to someone that's on the fence between Android and iPhone the
choppy scrolling is something they point out to me as a concern.... which is
frustrating to me as I see how powerful + free Android is. To have such a visual
element be a stumbling block is annoying.

I have both a Nexus One and a iPhone 3gs (although 3gs soon to be sold)--- and one is
simply blind if they think the nexus one's browser (and other areas) scrolls as
smoothly as the 3gs. I am most definitely an Android advocate. I'm someone that
appreciates function over form, which is why I chose Android again going forward, but
I think smoother visual GPU integration would do wonders for non-technical peoples'
perception of Android. (which is quite frankly only the pretty pretty flowing UI they
see)

Please reconsider this again. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 09:51

Meneer iCy

swarma

Shoot U is ook een zeer vermakelijke game. Iets in de genre van ragdoll/angrybirds.

http://nl.androlib.com/an...melgames-shootu-pAxq.aspx

[ Voor 31% gewijzigd door Meneer iCy op 06-09-2010 21:21 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Goh, ik denk precies hetzelfde :)
Ik zeg dat games meestal *niet* gebruikmaken van de standaard onderdelen in Android die het UI-spul verzorgen. Angry Birds lijkt OpenGL te gebruiken (dus via de GPU..) en daardoor slaat je opmerking als een tang op een varken omdat er in deze situatie *wel* GPU-acceleratie aanwezig is. Beter lezen svp.
Ik heb het puur en alleen over de UI zélf. Dus het OS. Daarin wordt NIETS geaccelereerd d.m.v. OpenGL. En daarom is Android met een aantal zaken minder smooth dan de concurrent, ook met "betere" hardware.
Het is trouwens "ik heb beweerd", met een d.
Ach gossie, bedankt hoor. Zal voortaan beter op m'n woorden proberen te letten. Verbeter dan ook meteen even álle andere posts waar fouten in zitten please. Kom je de dag wel door denk ik.
Zullen we het nu weer over spelletjes hebben?
Als je iets als dit niet normaal kan bespreken, je meteen aangevallen voelt als je speeltje nu eens niet met lofzang wordt gebombarbeerd/t/dd/td en als jij het laatste woord zo graag hebben wil: prima hoor. Game on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:54
Brad Pitt schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:04:
[...]

Ik heb het puur en alleen over de UI zélf. Dus het OS. Daarin wordt NIETS geaccelereerd d.m.v. OpenGL. En daarom is Android met een aantal zaken minder smooth dan de concurrent, ook met "betere" hardware.
Ik meng me liever niet in jullie discussie, maar hier heb je ongelijk. De UI van android wordt op diverse punten wel degelijk met openGL versnelt. oa de application launcher is openGL versnelt.
Volgens mij ligt het ontbreken van een degelijke gpu ten grondslag van de klachten van de meeste mensen. Er zijn maar een paar toestellen die een gpu hebben naast de cpu.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:00
jarnotjuh schreef op zondag 05 september 2010 @ 21:25:
De laatste weken aardig wat toffe dingen op mijn Desire getest.

Amtalee: http://sites.google.com/site/frosteammobile/home/amtalee
Verslavend puzzlespel, hetzelfde als Nintaii, maar dan met een stuk meer mogelijkheden, en een stuk moeilijker. Nintaii lvl 75, Amtalee lvl 19(hulp wordt gewaardeerd).
Naar aanleiding van deze post Amtalee lite geprobeerd, daarna het hele spel gekocht. Momenteel zit ik in level 17 21 31 en het gaat (na een moeilijke start) best aardig. Nintaii zal ik nog proberen.

De dev van Amtalee is ook heel snel met reageren na een bug-report (kreeg ook aangeboden om me geld terug te krijgen om het submitten van de bug).

Mijn toevoeging is nog Traffic Jam Free. Het is wel leuk, maar lang niet zo cool als Amtalee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54

St@m

@ Your Service

Hmm.. Angrybirds uitgespeeld :/ Alles op drie.. geweldig verslavend spel. Nu maar wachten op de full version

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
[...]

Hoezo onzinnig? De iphone versie kon niet anders qua opslaan van spel bij onderbreken en het lijkt erop dat dit gewoonweg niet is aangepast aan het feit dat het bij android anders kan. Dat het op sommige telefoons niet zo soepel loopt staat los van dit punt, lijkt me.

[ Voor 45% gewijzigd door Fly-guy op 07-09-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

@ niemand specifiek:
Brad pitt heeft gewoon gelijk > eigenlijk geen discussie mogelijk want het is een feit.
(zeg ik als Apple hater )
Maar Android doet weer andere dingen 10x zo goed.

Wat is er raar aan dat het ene os in sommige dingen wat beter is dan de andere en andersom

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Precies. Uitermate tevreden met Android, zou echt niets anders meer willen. Maar er zijn gewoon nog een paar kleine dingen die gewoon (wat) beter kunnen. Zoals op elk OS. Niets vreemds aan.

Op m'n ancient Magic scrollt de ene app gewoon supervloeiend, de andere app schokt weer wat. Dat komt mijns inziens dan gewoon door minder goed programmeerwerk. Angry Birds zou ook "beter" moeten kunnen draaien. Het niet kunnen wisselen van game naar OS is ook debet aan het programmeren. Mening hè, geen feit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Laten we dan eens naar de feiten gaan kijken: zijn dat apps die maar een enkele laag heen en weer scrollen of doen ze ook aan meerdere lagen over elkaar heen die onafhankelijk van elkaar heen en weer gaan?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Stukfruit schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:23:
Laten we dan eens naar de feiten gaan kijken: zijn dat apps die maar een enkele laag heen en weer scrollen of doen ze ook aan meerdere lagen over elkaar heen die onafhankelijk van elkaar heen en weer gaan?
Als je over een animated wallpaper een laag hebt die actieve content weergeeft en daar overheen weer een lijst waarin je kan scrollen mag het van mij best schokkerig gaan natuurlijk ;) Vaak zijn het juist "eenvoudig" uitziende dingen die niet helemaal zo soepel lopen als je zou verwachten.
Als ik er een tegenkom maak ik wel even een screenie. Ligt natuurlijk ook aan achtergrond processen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 21:14

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Is deze discussie niet iets voor het algemene Android topic in plaats van Android games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
True that! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie Engels wil oefenen: MULTIPLAYER Scrabble. Werkt top!

Afbeeldingslocatie: http://s3.appbrain.com/screen?id=596393871109867367&i=1
Afbeeldingslocatie: http://s3.appbrain.com/screen?id=596393871109867367&i=2

http://www.appbrain.com/app/com.hbwares.wordfeud.free

Nieuwe game voor Android: NCIS (van de TV Serie)

( http://www.androlib.com/a...realarcade-nci-jEjFt.aspx )

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2010 23:13 ]

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Stark schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 14:30:
[...]

Ja, ik heb zelf World Series of Poker: Hold'em Legend

Het kost wel $0,99. Is het beste poker spel wat ik tot nu toe heb gezien vind ik, maar jammer dat de online mogelijkheden echt slecht zijn tegenover de andere poker spellen. Maar voor offline echt het beste.

Enige minpuntje is de betsize instellen, dat scroll wheel is echt irritant.

Zo ziet het uit: http://j.imagehost.org/0788/1_28.jpg
Aai man dit is het spel dat ik zocht .... de DEMO is thans gratis en het spel kost ongeveer €5 ... !!!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-10 21:21
Voor de mensen die Abduction helemaal geweldig vonden, Abduction 2 is vanaf vandaag te koop in de market!

Verschrikkelijk verslavend spelletje dat...

Abduction 2 Klik!

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=au.com.phil.abduction2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe labyrint game voor Android: Goli

Ziet er wel flex uit.

Nutteloze game: Finger Stadium

En een heel kort interview met de makers van Angry Birds over de aankomende final versie voor Android:

http://www.talkandroid.co...wont-work-on-some-phones/

Wie heeft er trouwens ervaring met ScummVM op Android? Werkt Monkey Island goed?

http://anddev.at.ua/news/2010-6-2-1-0-1

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Leuk nieuws: id Software (die van Quake, Doom, Wolfenstein, enz. ja) gaat experimenteren met Android! *O*
Bron: http://jobs.gamasutra.com...jid=23463&accountno=73661

Dan zal Epic vast ook wel een keer volgen :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Weet niet of deze game al eerder voorbij is gekomen, maar ik heb hem vandaag pas ontdekt.

Guns 'n' Glory
Afbeeldingslocatie: http://software2tech.com/wp-content/uploads/2010/08/GunsnGloryFREE_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://inovasi-mobiles.com/wp-content/uploads/2010/08/124046d133legsme.jpg.jpg

'Tower' defense game in het Wilde Westen. Erg leuk!

[ Voor 29% gewijzigd door Peter_Aragorn op 12-09-2010 22:17 ]

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
Peter_Aragorn schreef op zondag 12 september 2010 @ 22:15:
Weet niet of deze game al eerder voorbij is gekomen, maar ik heb hem vandaag pas ontdekt.

Guns 'n' Glory
....

'Tower' defense game in het Wilde Westen. Erg leuk!
inderdaad, net eens gespeeld en zeer vermakelijk :) thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Stukfruit schreef op zondag 12 september 2010 @ 22:01:
Leuk nieuws: id Software (die van Quake, Doom, Wolfenstein, enz. ja) gaat experimenteren met Android! *O*
Bron: http://jobs.gamasutra.com...jid=23463&accountno=73661

Dan zal Epic vast ook wel een keer volgen :)
Gelukkig is Doom1 al beschikbaar! Wel gaaf dat het kan. Wel jammer dat de besturing zuigt. :+

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
renio schreef op maandag 13 september 2010 @ 11:22:
[...]

inderdaad, net eens gespeeld en zeer vermakelijk :) thanks voor de tip!
Geen probleem! Kwam hem zelf ook bij toeval tegen :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Ben al de hele avond die Guns 'n Glory aan het spelen. Erg leuke game. Ook Hockey Nations 2010 kan mijn goedkeuring wel hebben. Goed speelbaar en ziet er erg fraai uit moet ik zeggen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
ik ben op zoek naar deze game: Assassins Creed - Altairs Chronicles v3.09 is dit die van android market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Pivo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-09 20:54
Tiki Towers
GenrePuzzel
Prijs$ 1,99
QR CodeBeschrijving
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=com.realarcade.TIKEen spel dat ik hier nog niet heb langs zien komen maar zeker het spelen waard is. De besturing is soms een beetje lastig maar als je het eenmaal door hebt dan kan je je er uren mee vermaken.
YouTube: Tiki Towers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zanzarismo schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:31:
Waarom krijg ik Angry Birds niet gevonden op mijn SGS originele firmware. Ook niet met een qr-code :(
same problem here 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Mouse_NL schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:39:
ik ben op zoek naar deze game: Assassins Creed - Altairs Chronicles v3.09 is dit die van android market?
Is hem niet, ik zoek ook real soccer ook niet te vinden wie weet waar alle games van gamesloft te halen zijn?

Want ik zie echt niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:27

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Bij gameloft zelf ;)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Lord_Pivo schreef op maandag 13 september 2010 @ 22:01:
Tiki Towers
GenrePuzzel
Prijs$ 1,99
QR CodeBeschrijving
[afbeelding]Een spel dat ik hier nog niet heb langs zien komen maar zeker het spelen waard is. De besturing is soms een beetje lastig maar als je het eenmaal door hebt dan kan je je er uren mee vermaken.
YouTube: Tiki Towers
Bedankt voor de tip. Hij is echt leuk. Hier kan ik me weer eventjes mee vermaken! :*)

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Ja ik heb het door ... ik heb nu zowel Assasin's Creed alsmede RealFootball 2010.

- AC draait. Die speelt wel flexi. (net eerste level af)

- RF 2010 ook (ik heb de DEMO) vanmiddag nog de officiele halen via de site. Lastige besturing het pasen en tackelen gaat niet echt lekker ik ga de DEMO spelen en dan kijken of ik hem koop. Echt vervelend ik koop hem niet denk ik te veel missers.

(Heb wel Nova en Modern Combat Sandstorm op "alternatieve" wijze aangeschaft! Sorry maar ik was er nog niet achter hoe dat zat met Gameloft.

Beschrijving:

Naar de site van Gameloft gaan ... Daar je gegevens invullen mbt land etc. Dan krijg je een SMS en dan krijg je een Demo versie. En vanuit de game kan je hem gaan bestellen.

[ Voor 1% gewijzigd door Mouse_NL op 14-09-2010 11:44 . Reden: bijwerken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ehm..

Gebruik gewoon je mobiele browser om naar gameloft.com te gaan, dan kom je vanzelf op de Androidpagina terecht en hoef je niet te prutsen met smsjes en gegevens.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

Punt blijft dat het wel raar is dat op één game na er niks te vinden is in de market. Hoop echt niet dat er een versnippering van Android based markets gaat plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is gewoon de invalshoek van Gameloft =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Stukfruit schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:28:
Ehm..

Gebruik gewoon je mobiele browser om naar gameloft.com te gaan, dan kom je vanzelf op de Androidpagina terecht en hoef je niet te prutsen met smsjes en gegevens.
Nou ik doe het eerst via de gewone site om de demo te halen en die date ik va mijn telefoon op; Als ik naar de site van gameloft ga met mijn Galaxy S doet hij namelijk niks nada noppes ... ben blij dat ik 3 gewilde games op de kop het kunnen tikken.

Jammer van soccer maar het was een heel goede game geworden als debesturing niet zo kl*t* was!

Mijn Advies: speel de demo tot je het onder de knie heb. }:O

• Mouse_NL
Tank Recon erg leuk ook via de Market te krijgen.

• Stukfruit
  • Niet online
Misschien kan je ook vertellen waarom je het leuk vindt? :)

Als ik naar de screenshots kijk zie ik eigenlijk alleen maar een "oh, hoppa, tankje rijden over een lang uitgestrekt en vooral kaal doch saai landschap". Dat trekt me niet echt aan om het uit te proberen..

Fruit Ninja (de officiele!) is sinds vanaf vandaag trouwens ook te koop voor 0.99 USD :) In euro's nog minder :')
http://www.androidzoom.co...ion/fruit-ninja_kvgs.html

Afbeeldingslocatie: http://www.fruitninja.com/images/lightbox/image_three.jpg

Lijkt me na het zien van wat filmpjes eigenlijk toch wel leuker dan Ninja Kaka, die sinds een paar weken beschikbaar is en (visueel) 100% gekloond lijkt te zijn (en dat heeft de ontwikkelaar met een verwijdering van de Market geweten ook..) maar wel een hoop mist en minder realistisch vallend fruit lijkt te hebben.

Dat zit wel Schnorr.

• Mouse_NL
Stukfruit schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:30:
Misschien kan je ook vertellen waarom je het leuk vindt? :)

Als ik naar de screenshots kijk zie ik eigenlijk alleen maar een "oh, hoppa, tankje rijden over een lang uitgestrekt en vooral kaal doch saai landschap". Dat trekt me niet echt aan om het uit te proberen..

Fruit Ninja (de officiele!) is sinds vanaf vandaag trouwens ook te koop voor 0.99 USD :) In euro's nog minder :')

[afbeelding]

Lijkt me na het zien van wat filmpjes eigenlijk toch wel leuker dan Ninja Kaka, die sinds een paar weken beschikbaar is en (visueel) 100% gekloond lijkt te zijn (en dat heeft de ontwikkelaar met een verwijdering van de Market geweten ook..) maar wel een hoop mist en minder realistisch vallend fruit lijkt te hebben.
DE emo heb ik en ik vond het rondrijden en met kruis raketten schieten gezellig. Ook qua graphics is het niet onaaardig.

Het is een spel op de C64 geweest dacht ik en toen vond ik het ook al tof! >:)

Verwijderd

Ik wou even melden dat ik net Google Checkout aan mijn Google Apps account heb kunnen toevoegen :)

Op zich niet vreemd dat dit nu wel kan, sinds een week of wat kan je je Google Apps account laten migreren zodat hij ook gebruikt kan worden voor services zoals Picassa, etc etc. Dat migreren heb ik afgelopen weekend gedaan en ik kon dan ook zoëven zonder problemen Google Checkout koppelen.

Misschien handig om dit in de OP te zetten? Daar word nog vermeld dat het niet mogelijk is.

Als iemand dit alheeft vermeld, mijn excuses natuurlijk :+

Maar dan kan nu ook het kopen van apps beginnen!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 22:09 . Reden: Typo ]

Verwijderd

Paar nieuwe aankomende games voor Android:

http://www.intomobile.com...openfeint-android-gaming/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 22:14 ]

Verwijderd

Ik zie Ninja Kaka nog steeds staan in de market?
Tof, dat die lui van OpenFeint het mogelijk willen maken dat je hetzelfde spelletje tegen elkaar kan spelen op verschillende platforms (iPhone vs Android). Ben heel benieuwd hoe snel ze games gaan porten :)

Edit: Hier een overzicht wat ze al voor Android hebben: klikkerdeklikklik

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 22:20 . Reden: Link toegevoegd ]

Verwijderd

Ook wel geinig is DynamoKid:

Lite (Gratis) versie is ook beschikbaar (full is 2,99).

En Hella Umbrella

En verder (nog niet uitgeprobeerd):

Superstars Soccer (nu of binnenkort ook voor Android)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=sXpWbKJibpg]

En Battle Bears

En Galcon

En OpenTyrian

En Full Metal Warrior II

[url=market://search%3Fq%3Dpnamecom.joymasterrocks.FullmetalWarriorsII]link[/url]

En Skies of Glory

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5CIvJ9BSzoE]

En Hyperactive Ninja

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oqrcJCtBGf0]

En Amtalee

En wie zei dat er geen spelletjes voor Android waren :9

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 22:51 ]

• Stukfruit
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:18:
[...]

Ik zie Ninja Kaka nog steeds staan in de market?
Alleen de gratis versie. De betaalde "Pro"-variant is van de Market geschopt en de ontwikkelaar zegt "Google do evil to Ninja Kaka Pro, Please be patient to wait it back!!".

Dat zit wel Schnorr.

• Mouse_NL
Er zijn qua graphics ook mooie games die vloeiend lopen op de Galaxy S:

- Assasins creed (niet die van marketplace)
- N.O.V.A.
- RealFootball 2010
- Modern Combat Sandstorm

Allemaal van Gameloft. Asfalt5 heb je al via Samsung. Als je naar eerder kijkt zie je mijn ervaringen met de games. de eerste 2 naast Asfalt5 zijn goed te spelen. Met name al je van next gen games houdt.

Een game die echt heel verslavend is is WSOP (heb je ook een gratis demo van). Poker spel ... het is mij alleen niet gelukt om mijn overwinningen te saven ... als iemand het weet mag je het aan mij doorgeven. }:O

[ Voor 1% gewijzigd door Mouse_NL op 16-09-2010 00:40 . Reden: spelling .. !!! ]

• Stukfruit
  • Niet online
Fijn nieuws voor de liefhebbers van de Unreal engine:

http://www.droidgamers.co...ne-coming-to-android-soon

:)

Dat zit wel Schnorr.

Verwijderd

Stukfruit schreef op woensdag 15 september 2010 @ 23:18:
[...]

Alleen de gratis versie. De betaalde "Pro"-variant is van de Market geschopt en de ontwikkelaar zegt "Google do evil to Ninja Kaka Pro, Please be patient to wait it back!!".
Ja je hebt gelijk, ik zag dat ook staan.

Apart dat de demo er nog wel op mag staan, nou ja we zien wel :)

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-09 15:56

[afbeelding]

Nice! Daar was ik al een tijdje op het wachten. Meteen gekocht :D

• Mouse_NL
Iemand die ook WSOP heeft klopt het dat je met de androïd niet via bleutooth kan spelen en niet je hands kan saven? Bij mijn collega die heeft het op de iphone kan het namelijk wel (ik heb reed opnieuw geinstalleerd maar dat hlpt niet dus dat is de oplossing niet.

• Wom
  • Nu online

Wom

Heb naast Fruit Ninja, Field Goal en MiniSquadron gekocht :D Echt hele gave games. Beetje irritant dat ze registratie vereisen voor highscores, maar verder erg vermakelijk. Vooral MiniSquadron is echt een heel stoer spel. De latere vliegtuigjes voegen echt wat toen, net als de power-ups :)

Heb overigens ook nu de Mario Liveachtergrond draaien. Beetje druk, maar oooooh-zooooo-leuk! :D

• Mouse_NL
Stark schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:23:
[...]

Nice! Daar was ik al een tijdje op het wachten. Meteen gekocht :D
Ik heb hem ook het wordt echt weer een verslaving. Wat een leuke game dit. Classic blijft wel opletten maar we gaan het proberen!

Gr.

Verwijderd

Electronic Arts (EA) gaat ook games voor Android maken. Eerste game wordt Madden 2011.
@Shinkamui yes Madden NFL 11 is coming to Android
(http://twitter.com/EAmobile/status/24553146555 )

en zie ook:

http://www.droid-life.com...nto-android-gaming-scene/

• Stukfruit
  • Niet online
Leuk, met EA, id Software en Epic moet Android toch best een flinke kans krijgen om ook op dat gebied een positieve schop omhoog te krijgen :)

Wat ik trouwens wel lullig vind is dat Microsoft aan het shoppen is geweest... Zo zou bijvoorbeeld IloMilo eerst voor Android komen:

..maar nadat Micrsoft langs kwam om te shoppen hebben de ontwikkelaars bij Southend Interactive alles herschreven om het op Windows Phone 7 draaiend te krijgen en is het voor dat spul een launch-titel geworden, waarbij ze zelfs een stap terug moesten nemen qua ondersteuning van features (pixel shaders):

http://www.mobiletechworl...ith-southend-interactive/

Erg foute zaken :N

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Angry Bird uitgespeeld .... gaaf spel wat wordt je fanatiek man echt ik zou zeggen DL de BETA want die is er nu ... leuk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
kreeg net een mailtje dat beta 2 uit is, weet niet wat de veranderingen zijn

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:12
JarlSX schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:36:
kreeg net een mailtje dat beta 2 uit is, weet niet wat de veranderingen zijn
kan hem op de een of andere manier niet installe:S

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij wordt hier nu binnengehaald.. zal zo even kijken wat ik anders zie.. 11.44MB groot..

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 17-09-2010 16:41 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
CLB schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:40:
Hij wordt hier nu binnengehaald.. zal zo even kijken wat ik anders zie.. 11.44MB groot..
wat voor telefoon heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Motorola Milestone =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
hhm schijnt niet te werken op desire krijg toepassing niet geinstalleerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk, zie en hoor geen enkel verschil..
Geen nieuwe levels, lijkt ook niks aan de speed / kracht gedaan te zijn.
Als je de game pauzeert, naar een homescreen gaat en Angry Birds weer opstart, begint het weer opnieuw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 11:52
Wicked, ik kan MiniSquadron écht aanraden! Als ik had geweten dat dat ook voor de iPhone was had ik het allang op mn vorige telefoon gespeeld!
Ik vind dat Feint echt fijn dat dat nu ook op Android is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
koekjeh schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:45:
hhm schijnt niet te werken op desire krijg toepassing niet geinstalleerd :(
Krijg hem op een Magic (1.6 Rom) wel geïnstalleerd maar hij FC't als je hem opstart. Oh well, als er weinig aan is verandert heeft het toch geen zin want toén ie werkte vond ik het nou niet echt soepel werken allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:04:
..maar nadat Micrsoft langs kwam om te shoppen hebben de ontwikkelaars bij Southend Interactive alles herschreven om het op Windows Phone 7 draaiend te krijgen en is het voor dat spul een launch-titel geworden, waarbij ze zelfs een stap terug moesten nemen qua ondersteuning van features (pixel shaders):
Dat zal wel zijn, maar dit spel ziet er beter uit dan welk actueel android spel dan ook (behalve dan NFS Shift).. Beetje triest dat ook windows7 qua Games blijkbaar ook al voorkeur krijgt boven android. Ook voor de iP**ne zijn er veel meer kwaliteits games te krijgen. Zit je dan met je super high end grafische PowerVR chip op je Galaxy S..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn genoeg goede en zware grafische games te vinden voor Android imho..

Verwijderd

ik weet ook niet de exacte verbetering van Angry Birds maar ik had wel het probleem bij bepaalde levels dat ik nog 1 of 2 vogels over had maar toch maar 1 ster kreeg, dat is bij mij nu opgelost dus voor mij een goede verbetering. (Desire 2.2)

• Stukfruit
  • Niet online
Tja, de iPhone is er nu ook al een stukje langer dan Android ;) Nu bekend is dat oa. Fruit Ninja en andere voorheen iPhone-games binnen een paar dagen aan de top staan qua verkopen, zullen er vast nog wel een hele hoop meer volgen, zodat het verschil tussen de iPhone en Android qua games zal worden weggewerkt.

En Microsoft zet er gewoon meer druk achter dan Google. Tja.

Wat ik trouwens erg kwalijk vind is dat er figuren zijn die bv. apps (ook spellen) van de Market halen, vervolgens het manifest veranderen en daarna de app weer uploaden onder eigen pseudoniem. Zo verdienen ze letterlijk geld over de rug van een ander (via advertenties). Het probleem is dat Google *erg* langzaam reageert op zaken die misgaan binnen de Market, terwijl je er wel 30% voor inlevert van je vraagprijs en er daarmee dik geld voor toegeeft. Dat nodigt ontwikkelaars natuurlijk ook niet echt uit om voor Android te gaan ontwikkelen.

Als Microsoft dat beter doet met hun Marketplace, dan zou dat een van de punten kunnen zijn waarop Android uiteindelijk het loodje zou kunnen leggen.

Hopelijk ziet Google dat ook snel in...

..en zodra je het er over hebt.. er is weer een nieuw spel van de iPhone voor Android te krijgen: Hungry Shark!

http://www.androidzoom.co...on/hungry-shark_hjih.html
(er is ook een probeerversie, zie Market)

Best een geinig spelletje :) Je moet alles opeten dat je tegenkomt, inclusief mensen die nietsvermoedend rondzwemmen. Maar voor sommige objecten en dieren kan je beter uitkijken, want die liggen zwaar op de maag!

[ Voor 19% gewijzigd door Stukfruit op 18-09-2010 04:03 ]

Dat zit wel Schnorr.

• Menesis
Ha dat Hungry Shark is echt gaaf. Ook tof dat er mensen zijn }) En dan het geluid van het happen: erg verslavend geluidje.

Mixed Reality dev

• Stukfruit
  • Niet online
Ik ben ook echt benieuwd hoe groot die haai kan worden :P Tot nu toe heb ik 'm rond de helft van de screenshots gekregen, maar toen zwom ik tegen een kwal aan ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
En weer een iPhone-spel voor Android:

http://www.supermono-studios.com/miniSquadron.shtml

Best geinig, maar ik vind het zelf iets te repetief. Dat spel met de haai is dat op zich ook, maar dat voelt meer als een soort platformer.. en het groeien van die haai is natuurlijk geinig :)

In dit spel blijft het vooral bij veel loopings maken, eenden, vijandelijke vliegtuigen en zelfs ufo's neerschieten, voordat ze Jou neerhalen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:27

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Hij is ook tijdelijk in de aanbieding voor $0,99, maar of hij het waard is, kweet het niet. ik heb twee potjee gespeeld maar het wordt nu al saai...

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Ik ben er compeet aan verslaafd.. Wel een mooie manier om af te reageren vind ik zelf. En het is een uitdaging om daadwerkelijk alle vliegtuigjes te unlocken, en da's nog best lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Tja, ik heb nu drie vliegtuigjes, maar geen van allen lijken ze iets anders te doen dan op dezelfde snelheid schieten en vliegen. Alleen de kleurtjes zijn anders.

Als ze nou de optie hadden gegeven om het grote spaghettimonster te unlocken waarmee je alle vliegtuigjes in een omtrek van een meter met een zwiep van je tentakels uit de lucht zou kunnen halen.....

* Stukfruit houdt het wel bij Hungry Shark, die biedt wat meer uitdaging :) (nl het laten groeien van dat beest tot monsterlijke groottes :P )

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Stukfruit schreef op zondag 19 september 2010 @ 13:42:
Tja, ik heb nu drie vliegtuigjes, maar geen van allen lijken ze iets anders te doen dan op dezelfde snelheid schieten en vliegen. Alleen de kleurtjes zijn anders.

Als ze nou de optie hadden gegeven om het grote spaghettimonster te unlocken waarmee je alle vliegtuigjes in een omtrek van een meter met een zwiep van je tentakels uit de lucht zou kunnen halen.....

* Stukfruit houdt het wel bij Hungry Shark, die biedt wat meer uitdaging :) (nl het laten groeien van dat beest tot monsterlijke groottes :P )
Moet je eens door proberen tot je de Beak Head hebt.. Die voldoet redelijk aan jou eisen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:36

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Vind het echt jammer dat Worms nog steeds niet voor Android is.
Vrienden met iphones en ipods spelen het heel de tijd tegen elkaar...

gelukkig komen nu meer iphone games op android. Want nog steeds verslaat de iphone android daarmee.
Android heeft leuke games, maar niet de top games die de iphone biedt.

Ik wil meer games zoals fruit ninja, mini squadron en angry birds. Games die gewoon leuk zijn en er erg goed uit zien.

Het is daarom ook jammer dat grote studio's nog steeds niet voor android ontwikkelen. Zou namelijk erg graag zien dat EA in android stapt.

[ Voor 69% gewijzigd door DNA_Saint op 19-09-2010 16:38 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranc
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-09 15:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Menesis schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:50:
Ha dat Hungry Shark is echt gaaf. Ook tof dat er mensen zijn }) En dan het geluid van het happen: erg verslavend geluidje.
Zo die heb ik nu wel verslavend ook, ik ga wat afspelen want het is niet normaal ik heb al 15 games of zo in een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
DRvDijk schreef op zondag 19 september 2010 @ 15:38:
[...]

Moet je eens door proberen tot je de Beak Head hebt.. Die voldoet redelijk aan jou eisen denk ik ;)
Is dat ook in de gratis versie? M'n tegoed is namelijk even op :P

Dat is dan weer een nadeel van de debetkaarten. Hopelijk gaat Google eens opschieten met het schoonvegen van de Market en het aanbieden van echte betaalmethoden, want het begint steeds meer als een ondergeschoven kindje aan te voelen!

DNA_Saint schreef op zondag 19 september 2010 @ 16:02:
Vind het echt jammer dat Worms nog steeds niet voor Android is.
Vrienden met iphones en ipods spelen het heel de tijd tegen elkaar...

gelukkig komen nu meer iphone games op android. Want nog steeds verslaat de iphone android daarmee.
Android heeft leuke games, maar niet de top games die de iphone biedt.

Ik wil meer games zoals fruit ninja, mini squadron en angry birds. Games die gewoon leuk zijn en er erg goed uit zien.

Het is daarom ook jammer dat grote studio's nog steeds niet voor android ontwikkelen. Zou namelijk erg graag zien dat EA in android stapt.
Zoals gezegd is EA al begonnen met Android :) Daarnaast komen Epic en id Software ook beiden met hun engines plus spellen naar Android. En Rage van id valt volgens mij wel in de categorie topspelen!

Alleen bij EA wisselt de kwaliteit heel erg. Net zoals op de desktop eigenlijk! Dat SIMS-spel is bijvoorbeeld vreselijk slecht qua gfx, maar Need for Speed is dan weer redelijk mooi te noemen. Helaas is die laatste nog niet via de Market te krijgen, er zwerft alleen een minder legale demo op het internet rond, en zou dat spel erg slecht werken op apparaten met de Adreno 200 (Desire dus).

Als ze dat niet fixen, dan vrees ik dat Gameloft voorlopig de enige aanbieder is met een goed 3d racespel dat ook op de Adreno 200 speelbaar is.

Maar goed, daarvoor is het dan ook een demo, wie weet wat de verdere plannen zijn :)

Dat zit wel Schnorr.

Pagina: 1 ... 3 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.