Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 15:51

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

DNA_Saint schreef op zondag 19 september 2010 @ 16:02:
Vind het echt jammer dat Worms nog steeds niet voor Android is.
Vrienden met iphones en ipods spelen het heel de tijd tegen elkaar...

gelukkig komen nu meer iphone games op android. Want nog steeds verslaat de iphone android daarmee.
Android heeft leuke games, maar niet de top games die de iphone biedt.

Ik wil meer games zoals fruit ninja, mini squadron en angry birds. Games die gewoon leuk zijn en er erg goed uit zien.

Het is daarom ook jammer dat grote studio's nog steeds niet voor android ontwikkelen. Zou namelijk erg graag zien dat EA in android stapt.
Zoek is op iron sight, Dat is een soort van worms en ziet er best wel goed uit. Wel betalen(of torrent)

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:35
Reiniertjuhhh schreef op zondag 19 september 2010 @ 19:15:
[...]

Zoek is op iron sight, Dat is een soort van worms en ziet er best wel goed uit. Wel betalen(of torrent)
Betalen zal geen punt zijn, fruit ninja is ook betaald en dat geeft hij aan ook te hebben ;)
Ik heb steeds meer spelletjes die ik wel zou willen kopen. Maar ik heb geen creditcard.. ben nu bezig om te testen of wirecard werkt. Prepaid creditcard systeem, lijkt me wel ideaal.

Heb al een lijstje staan met fruit ninja, angry birds, hungry sharks, block jam en nog een paar. Overigens niet gek dat de verkopen van apps in de android market ver achter ligt... dat ze zelf met een prepaid systeem komen...

[ Voor 18% gewijzigd door Tonkey op 19-09-2010 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:47
die 3V creditcards werken in elk geval perfect. Ik heb er al succesvol android dingen mee gekocht.
Je kunt het gewoon via iDeal kopen op hun site. Je betaalt 1 euro extra als je voor 20 euro 'tegoed' koopt.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 11:52
Stukfruit schreef op zondag 19 september 2010 @ 18:56:
[...]

Is dat ook in de gratis versie? M'n tegoed is namelijk even op :P

Dat is dan weer een nadeel van de debetkaarten. Hopelijk gaat Google eens opschieten met het schoonvegen van de Market en het aanbieden van echte betaalmethoden, want het begint steeds meer als een ondergeschoven kindje aan te voelen!

[...]
Mja sorry, kheb wel een CC.. Ik heb de gratis versie zo kort geprobeerd, ik was gelijk om en heb dus direct gekocht. Sja, gaat hard met de spellen op Android zo. Eindelijk! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ach, voorlopig werken de 3V debetkaartjes uitstekend :) En het houdt gelijk even de rem op de knip in een tijd waarin iedere week wel een toffe app of game op de markt komt, ondanks de extreem lage prijsjes ;)

Ik vind het trouwens wel heel O+ O+ om te zien dat er eigenlijk best veel mensen zijn die toch steeds meer zoiets hebben van "ach, die paar tientallen eurocenten.. boeiend, kopen die hap" :)

offtopic:
Daarom begin ik me ook steeds meer te irriteren aan het gedrag van Google. Implementeer toch eens een echt betalingssysteem mannen! En haal de bezem door die markt! Boeiend dat je dan niet meer kan zeggen dat de Market 100.000 apps heeft. Beter 50.000 goede apps, dan 100.000 waarvan de helft bestaat uit wallpapers, illegale content, sexy dames en chinese rijmpjes.

It's not the size that matters.. enzo :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:22

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Reiniertjuhhh schreef op zondag 19 september 2010 @ 19:15:
[...]

Er is maar 1 worms :p
Maar het gave aan worms op de iphone is dat je het met anderen kan spelen via BT.
Zou heel gaaf zijn als EA worms gaat porten naar Android en het dan cross-platform multiplay maken.
Ook al kost het 8 euro, ik ga het kopen :D

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Stukfruit schreef op zondag 19 september 2010 @ 21:52:
Ach, voorlopig werken de 3V debetkaartjes uitstekend :) En het houdt gelijk even de rem op de knip in een tijd waarin iedere week wel een toffe app of game op de markt komt, ondanks de extreem lage prijsjes ;)

Ik vind het trouwens wel heel O+ O+ om te zien dat er eigenlijk best veel mensen zijn die toch steeds meer zoiets hebben van "ach, die paar tientallen eurocenten.. boeiend, kopen die hap" :)

offtopic:
Daarom begin ik me ook steeds meer te irriteren aan het gedrag van Google. Implementeer toch eens een echt betalingssysteem mannen! En haal de bezem door die markt! Boeiend dat je dan niet meer kan zeggen dat de Market 100.000 apps heeft. Beter 50.000 goede apps, dan 100.000 waarvan de helft bestaat uit wallpapers, illegale content, sexy dames en chinese rijmpjes.

wat is dat voor een aart en hoe werkt het?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceWayne
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-08 20:29

BruceWayne

Heeft een alterego

Wel herkenbaar dat je erg snel denkt 'ach, die $1,00', maar stiekem loopt het dan toch op. Komt ook wel omdat je met twee keer klikken iets aangeschaft hebt als je een creditcard ingesteld hebt. Dat werkt gewoon "te" makkelijk :)

Ben de laatste tijd veel Field Goal aan het spelen. Het werkt gewoon verslavend om steeds een iets hogere score proberen te zetten. Is echt zo'n spel wat je om en om speelt met een vriend om elkaar te verbeteren. Heb nu iets van 8 games welke in regelmatig speel, en dat is al meer als ik op voorhand had verwacht eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Mouse_NL schreef op maandag 20 september 2010 @ 09:04:
[...]

wat is dat voor een aart en hoe werkt het?
Zie de link die Menesis postte: https://www.3vcash.nl

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
BruceWayne schreef op maandag 20 september 2010 @ 09:51:
Wel herkenbaar dat je erg snel denkt 'ach, die $1,00', maar stiekem loopt het dan toch op. Komt ook wel omdat je met twee keer klikken iets aangeschaft hebt als je een creditcard ingesteld hebt. Dat werkt gewoon "te" makkelijk :)
Dat ligt dan toch echt aan jezelf. /me heeft al vanaf het begin dat ik mijn Hero heb (nu zo'n 10 maanden) z'n creditcard aan de market gekoppeld, en in die tijd toch wel 4 euro aan apps uitgegeven (iets minder zelfs), en daarvan zijn 2 euro naar donatie-apps gegaan waarvan de gratis versie net zo goed is

Anyhow, ik heb hier de halve afdeling aan het spelletje "Alchemy" gekregen, dat is enorm verslavend. Een paar collega's zonder android telefoon draaien nu de emulator om het ook te kunnen spelen....
Ik zit nu op 296 van de 300, dus zoek er nog 4, maar het wordt wel heel lastig.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Stukfruit schreef op zondag 19 september 2010 @ 21:52:

offtopic:

Dat heb ik nooit een probleem gevonden, mits ik de prijs redelijk vind.
Zo zal ik geen tetris kopen van ea voor ruim 3 euro, zeker niet met voldoende gratis of in elk geval goedkopere varianten. Maar er zijn veel spellen die inderdaad een euro ofzo kosten, dat gun ik de maker gewoon.

Archipelago is tot nu toe het enige spel wat ik gekocht heb. De rest enkel demo's/gratis versies enzo. Dat spel heb ik overigens via internet gekocht. Wel jammer: de volle mep betalen maar geen updates kunnen krijgen... (tja, daar ging het spel tijdens de 2.1 update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:36
Ze willen het binnenkort toch ook mogelijk maken om via PayPal te betalen?
Dat zou helemaal perfect zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikwt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2020
Ik heb afgelopen weekend samen met twee vrienden deze gratis game gemaakt:
HyperDodge
GenreArcade & actie
PrijsGratis
QR CodeBeschrijving
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=150x150&chl=market://search%3Fq%3Dpname:com.keeweed.hyperdodgeDodge and fire your way through waves of spacey rocks in this smooth-controlled action game!

How long can you survive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
vandevorst schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:30:
[...]

Dat heb ik nooit een probleem gevonden, mits ik de prijs redelijk vind.
Zo zal ik geen tetris kopen van ea voor ruim 3 euro, zeker niet met voldoende gratis of in elk geval goedkopere varianten. Maar er zijn veel spellen die inderdaad een euro ofzo kosten, dat gun ik de maker gewoon.
Ben ik deels met je eens :) Het ligt er voor mij meer aan hoeveel werk iemand er aan heeft gehad :)

Voor een app waar iemand maandenlang aan gewerkt heeft, wat er duidelijk gepolijst uitziet en waar ook nog eens updates van komen, wil ik best 3 a 4 euro betalen. Koopje!

Maar Tetris lijkt me inderdaad een snelle hap. Wel beter gepolijst dan veel van de klonen, maar verder is het zo simpel om een variant te schrijven... Daar haal je met een euro ook nog wel de ontwikkelkosten uit, zeker als je EA heet en de code plus gfx al 200 keer had liggen.

PakoeDIEP schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:34:
Ze willen het binnenkort toch ook mogelijk maken om via PayPal te betalen?
Dat zou helemaal perfect zijn..
Nee, ze waren in gesprek met Paypal, maar niemand weet wat daar het resultaat van is. De een geeft negatieve geluiden, de ander positieve.

* Stukfruit zou liever zien dat Google zelf gewoon extra mogelijkheden bijmaakt.. Paypal kan voor verkopers een ramp zijn.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LJed
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 16:53
Tower Raiders vind ik een super Tower Defense variant. Eenvoudig in bediening en vloeiende gameplay. Sommige levels zijn best pittig. Het lukt me helaas niet op mijn Galaxy S om de volledige versie te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Stukfruit schreef op maandag 20 september 2010 @ 18:29:
[...]

Ben ik deels met je eens :) Het ligt er voor mij meer aan hoeveel werk iemand er aan heeft gehad :)

Voor een app waar iemand maandenlang aan gewerkt heeft, wat er duidelijk gepolijst uitziet en waar ook nog eens updates van komen, wil ik best 3 a 4 euro betalen. Koopje!

Maar Tetris lijkt me inderdaad een snelle hap. Wel beter gepolijst dan veel van de klonen, maar verder is het zo simpel om een variant te schrijven... Daar haal je met een euro ook nog wel de ontwikkelkosten uit, zeker als je EA heet en de code plus gfx al 200 keer had liggen.

Uiteraard zijn er zeker games waar ik wat meer voor over heb, de duurste game die ik bijvoorbeeld op de iphone gekocht had was super monkey ball, voor 8 of 9 euro. Voor de grapics zeker waard, ik heb dat spel ook echt uren gespeeld.
Maar voor zoiets al tetris, helaas, dat wordt hem niet ;) Op de iphone kost dezelfde variant overigens maar 80 cent geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Flight Director nu gratis ! ik had de demo nu is ie full

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:24:
Flight Director nu gratis ! ik had de demo nu is ie full
Ik kan hem niet vinden. Speel nu altijd Air Controller

Vraagje over Alchemy. Telkens als ik het spel afsluit, begin ik weer met de basiselementen. Mijn gevonden dingen blijven wel in het geheugen staan. Is er een manier om gewoon je laatst gebruikte scherm weer terug te halen? THNX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:25:
[...]

Ik kan hem niet vinden. Speel nu altijd Air Controller

Vraagje over Alchemy. Telkens als ik het spel afsluit, begin ik weer met de basiselementen. Mijn gevonden dingen blijven wel in het geheugen staan. Is er een manier om gewoon je laatst gebruikte scherm weer terug te halen? THNX!
goed zoeken hij is er hoor.

• u_nix_we_all
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:25:
[...]
Nee, volgens mij niet. Daarom sluit ik hem ook nooit af. Als je de back toets gebruikt, zal hij daarna steeds opnieuw opstarten. Als je de home toets gebruikt, kom je daarna meestal weer terug in hetzelfde scherm. Tenzij android de app afsluit omdat andere applicaties het geheugen nodig hebben.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Stukfruit
  • Niet online
Dat geldt trouwens voor alle apps onder Android :)

Back = activity (het scherm dat je ziet) uit het geheugen wippen
Home = op de achtergrond laten, in het geheugen

Dat zit wel Schnorr.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:33
Stukfruit schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:09:
Dat geldt trouwens voor alle apps onder Android :)

Back = activity (het scherm dat je ziet) uit het geheugen wippen
Home = op de achtergrond laten, in het geheugen
Dit geldt voor (verreweg) de meeste apps, niet voor allemaal echter ;)

Nickname does not reflect reality

• Stukfruit
  • Niet online
Het is hoe Android standaard werkt. Dat een app de back-knop kan 'overriden' is weer iets anders :)

Dat zit wel Schnorr.

• Brad Pitt
Mja, de standaard browser doet het zelfs niet. Dus zo extreem systeem-inconform is het niet vind ik.

• Tonkey
Zo, vandaag is het geld op de wirecard rekening gekomen.
Meteen een tweetal spellen gekocht, abduction world attack en minisquadron.

De lite versies waren al leuk, maar dit is natuurlijk veel beter ;) Nu nog op de volledige angry birds versie wachten!

• Stukfruit
  • Niet online
En nog meer iPhone-games die binnenkort naar Android toe komen *O*

@Mega Jump:

Voor wie alles een beetje volgt zal Mega Jump heel erg op Hyper Jump lijken, maar voor zover ik het begrijp zou Hyper Jump hier juist de kloon zijn. Hopelijk zit de muziek uit deze promo er ook bij :)

@Jet Car Stunts:

In dit spel is het de bedoeling om met je Jet Car'retje over banen door de lucht heen te racen. Om in de lucht te blijven heb je de beschikking over mechanische vleugels, turbo en nog meer.

@Must. Eat. Birds:

Dit lijkt bijna alleen maar ontsproten te kunnen zijn aan het brein van een Japanner. Vraag me niet hoe het werkt, maar het ziet er zeker erg kleurig en vrolijk uit!

@Face Fighter Gold:

Stel, je zou iemand uit kunnen kiezen waar je een hekel aan hebt. Je slechte ex, bijvoorbeeld. Of misschien G.W. Bush, of gewoon een relnicht uit je eigen straat! Nou, daarvan importeer je een foto in deze app / game en je bent klaar... voor wat? Actie natuurlijk! Sla er op los tot je tegenstander bloedt, tanden door de lippen heeft en overal bont en blauw is. En alsof je handen nog niet genoeg zijn, kan je ook nog meppen met handige meegeleverde attributen. Er wordt niet bij verteld of slaan met je telefoon hierbij extra punten geeft, maar het resultaat van alles wat hiervoor genoemd werd is te zien in de volgende promovideo:

@Flick Kick Football:

Van Pik Pok (what's in a name..) komt Flick Kick Football, een spel gebaseerd op voetbal, de variant die wij hier in Europa ook kennen. De simpele bedoeling is om zelf te doen waar Oranje afgelopen jaar niet in slaagde op het WK: de bal in het doel van de tegenstander schoppen. Lukt het jou wel?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=c9zMXvQkZVk]

Het blijven allemaal nog best simpele games, maar de kwaliteit gaat wel steeds een stukje verder omhoog :)

[ Voor 82% gewijzigd door Stukfruit op 25-09-2010 08:06 ]

Dat zit wel Schnorr.

• BruceWayne

BruceWayne

Heeft een alterego

Ziet er allemaal leuk uit inderdaad. Je merkt in ieder geval dat de stroom Androidgames flink op gang komt. Hoe meer hoe beter wat mij betreft :)

• Tonkey
BruceWayne schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 12:47:
Ziet er allemaal leuk uit inderdaad. Je merkt in ieder geval dat de stroom Androidgames flink op gang komt. Hoe meer hoe beter wat mij betreft :)
TJa, op zich wel, merk alleen wel dat ik er ook meer geld aan uit geef. Dat is wel wat minder :P En door het vele spelen haalt mijn accu het eind van de dag ook niet meer...

Ik wil wel echt de angry birds volledige versie, heb de demo inmiddels helemaal uitgespeeld, met vrijwel elk level 3*.

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Haha supertof! Hyperjump is inderdaad een Megajump kloon, het ziet er precies hetzelfde uit, maar met wat andere powerups/vijanden. Heb inmiddels mijn collega's ook al helemaal verslaafd gekregen :P

Jet Car Stunts en Face Fighter Gold ziet er ook zeker lachen uit, ben benieuwd! :D

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

• Stukfruit
  • Niet online
Ik moet er trouwens ook nog even bij vermelden dat alle bovenstaande games met ondersteuning voor OpenFeint komen :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceWayne

BruceWayne

Heeft een alterego

Heeft het een meerwaarde, heb bij bepaalde games die ik heb altijd een loginscherm daarvoor maar vraag me af wat de directe meerwaarde is. Tot nu toe klik ik de melding braaf weg in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Highscores...?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorgaldir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-04 22:52

Dorgaldir

Creature of the web

ik denk dat deze er nog niet tussen staat, als ik erop zoek dan vind ik hem toch niet :p
Parallel Kingdom Age of Emergence
GenreMMORPG
PrijsGratis
QR CodeBeschrijving
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market%3A%2F%2Fdetails%3Fid%3Dcom.silvermoon.client%26referrer%3Dutm_source%253DAndrolib%2526utm_medium%253DPage%2526utm_campaign%253DAndrolib%2520PageEen MMORPG die gebruik maakt van google maps en je gps om je locatie te bepalen. Breid je domein uit, bezoek andere spelers over heel de wereld. Je kan ook dungeons doen, recources verzamelen, traden, een stad oprichten..

Afbeeldingslocatie: http://www.androlib.com/appscreenmax/njt.cs.png
Afbeeldingslocatie: http://www.androlib.com/appscreenmax/njn.cs.png
Afbeeldingslocatie: http://www.androlib.com/appscreenmax/zxxi.u.cs.png
Afbeeldingslocatie: http://www.androlib.com/appscreenmax/njA.cs.png

Ik vind dit wel een zeer aangenaam spelletje, heb zelf net een stad opgericht (Beerse, bij Turnhout, Vlaanderen) en mijn spelernaam is "Dorgaldir" dus mocht je spelen of beginnen spelen dan mag je mij altijd een pm ingame sturen ;)

Just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
BruceWayne schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:11:
Heeft het een meerwaarde, heb bij bepaalde games die ik heb altijd een loginscherm daarvoor maar vraag me af wat de directe meerwaarde is. Tot nu toe klik ik de melding braaf weg in ieder geval :)
Tot nu toe is de meerwaarde van OF nog niet zo groot. Je kan je highscores ermee bijhouden, vrienden toevoegen, je kent het allemaal wel. Standaard "social stuff". In de toekomst gaat het ook mogelijk worden om via OF multiplayer te spelen, waarbij je als Android-gebruiker ook met iOS-gebruikers kan spelen (en andersom).

Daarnaast is er bij OF zelf (op het moment alleen voor iOS, afaik) zoiets als een "Free game of the day", wat uiteraard ook leuk is als je er op tijd bij bent. Volgens mij is dat er nu nog niet voor Android, maar ik denk dat als er meer games komen dat dit dan vanzelf ook wel gaat gebeuren aan de robotkant.

Wat ik zelf voornamelijk erg positief vind aan OF is dat de kwaliteit van de spellen er veel hoger ligt! Het zijn allemaal spellen die in de Market (Android) of App Store (iOS) staan, alleen kan je er door het OF-labeltje meestal wel vanuit gaan dat het geen prutswerkje en het redelijk betaalwaardig is (itt wat je veel in de Android Market zal vinden als je daar op zoek gaat naar games).

Eigenlijk is het dus vooral een veredeld advertentienetwerk voor games :P Maar dan wel op een goede / leuke manier :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceWayne

BruceWayne

Heeft een alterego

Duidelijke uitleg, thanks. Had wel al gezien dat bij bepaalde games die ik veel speel dat naar voren kwam. En zoals je zegt bij de kwalitatief toch wat betere games. Het is niet zo dat je doodgegooid wordt met emailtjes waar niemand eigenlijk op zit te wachten?

• Mouse_NL
Parallel Kingdom

Dit spel geprobeerd te spelen wel leuk maar niet echt mijn ding voor op de SGS. Draait goed alleen heel veel info. Doet me denken aan World of Warcraft .... begrijp mij niet verkeerd ... denk dat het spel beter tot zijn recht op een Talet of een PC ... wel heel goed geprogarameerd.

Unblock Me FREE gedownload moet zeggen zeer interessant en met 500 levels genoeg in voorraad na 2 dagen ben ik pas bij 50 dus nog ruim 20 dagen te gaan en dat op relax mode beginner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorgaldir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-04 22:52

Dorgaldir

Creature of the web

Mouse_NL schreef op woensdag 29 september 2010 @ 18:44:
denk dat het spel beter tot zijn recht op een Talet of een PC ... wel heel goed geprogarameerd.
ik denk dat de meeste games beter tot hun recht komen op een pc of tablet, maar ik ga echt geen tablet kopen om enkel de spelletjes beter te kunnen spelen :p mijn htc desire zal moeten voldoen (wat ie nog doet ook momenteel :p)

Just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 nieuwe games verschenen:

Jumpy

Transformers G1

Afbeeldingslocatie: http://www.droidgamers.com/cache/multithumb_thumbs/b.500.250.16777215.0...images.stories.news.transformersg1.Transformers%20g1%20glu%20android%201.jpegAfbeeldingslocatie: http://www.droidgamers.com/cache/multithumb_thumbs/b.500.250.16777215.0...images.stories.news.transformersg1.transformers%20g1%20gly%20android%202.jpeg

http://www.glu.com/

James Cameron's Avatar

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:54
Hm, iemand bewegend beeld van transformers g1? Dat lijkt me supergaaf, maar 3 piek is wel wat veel zonder er wat van gezien te hebben.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GWGueW-Y8s8]

iPhone-versie, maar lijkt hetzelfde te zijn als die voor Android :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:22:
[video]

iPhone-versie, maar lijkt hetzelfde te zijn als die voor Android :)
Hmm lijkt me niet echt boeiend spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:54
:o Ga hem zeker downloaden. "Advance wars achtig" Dat doet het em :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:34:
:o Ga hem zeker downloaden. "Advance wars achtig" Dat doet het em :)
Wacht maar tot PSP games ondersteund gaan worden in Android. Sony werkt er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 21:14

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb Transformers gedownload en gespeeld maar ook weer verwijderd en ankoopbedrag terug gekregen.
Ik vond het dus echt helemaal niks.. Graphics waren minder en elke map was beetje hetzelfde..
Ook zag het er behoorlijk blokkerig uit op mijn Desire...

De filmpjes van het vechten waren op zich wel mooi. Maarja om de beurt op elkaar schieten en elke keer dezelfde damage per schot enz. Beetje gaat imho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Is het niet juist de bedoeling dat het er blokkerig uitziet? Eighties-stijl gfx en zo? :P

Mijn ding is het ook niet, maar dat komt wel vaker voor met smaak voor keuze qua spellen :) Ik vind bv. platformers nog altijd geweldig, maar weinig mensen die dat ook vinden.
En dan bedoel ik geen spul zoals "Jumpy" hierboven.

BruceWayne schreef op maandag 27 september 2010 @ 13:57:
Duidelijke uitleg, thanks. Had wel al gezien dat bij bepaalde games die ik veel speel dat naar voren kwam. En zoals je zegt bij de kwalitatief toch wat betere games. Het is niet zo dat je doodgegooid wordt met emailtjes waar niemand eigenlijk op zit te wachten?
Geen idee eigenlijk, ik heb het tot nu toe alleen van de buitenkant (API, site, iPhone-versie bij vrienden, enz) gezien :P

Ik zal het zelf ook eens uitproberen (ik wil het over een tijdje gaan gebruiken voor een game, dus ik zal toch m'n eigen dogfood moeten opeten :9 ) en zal hier dan wel even nog een keertje reageren om te vertellen wat de bevindingen zijn :)

[ Voor 53% gewijzigd door Stukfruit op 01-10-2010 21:34 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:37:
[...]

Wacht maar tot PSP games ondersteund gaan worden in Android. Sony werkt er aan.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 14:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

vandevorst schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 13:14:
[...]

Ik wil wel echt de angry birds volledige versie, heb de demo inmiddels helemaal uitgespeeld, met vrijwel elk level 3*.
Same here.. Ik las dat ze op 10 september zeiden dat de final release toen binnen twee tot drie weken zou komeen. Dat hebben ze helaas niet gehaald. Misschien morgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:56
Ken. schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 00:36:
[...]

Same here.. Ik las dat ze op 10 september zeiden dat de final release toen binnen twee tot drie weken zou komeen. Dat hebben ze helaas niet gehaald. Misschien morgen? :P
Op hun twitter-pagina geven ze als commentaar: "Target is next week"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Stukfruit schreef op zondag 12 september 2010 @ 22:01:
Leuk nieuws: id Software (die van Quake, Doom, Wolfenstein, enz. ja) gaat experimenteren met Android! *O*
Bron: http://jobs.gamasutra.com...jid=23463&accountno=73661
Gisteren quake3droid aangeschaft via de Market. Voor degenen die niet kunnen wachten op id software een zeer goede tussenoplossing. Zeer snel, super graphics (na wat tweaken op mijn sgs), stereo geluid, multi-touch (sgs) en 'online' support. Dat laatste niet getest overigens. Ben niet eens fan van dit soort hersenloze schietspellen, maar wel van fraaie 3d.. ;)

Weet alleen niet of dit volkomen legaal is en of het straks weggegooid geld blijkt. Heb al meerdere programma's gehad die zichzelf regelmatig de-installeren als ze geen contact kunnen krijgen met de Market om te verifiëren (Asphalt 5 bijvoorbeeld, alle 70MB!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Open source programma's mogen gewoon verkocht worden dus dat is gewoon legaal :)

Maar apps die zichzelf verwijderen zijn niet echt goed bezig! Komt dat alleen voor bij spellen van Gameloft? Die staan er om bekend dat ze een nogal funky systeem gebruiken tegen de piraten. Arrr!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Weet ik niet. Kan zijn dat deze beveiliging alleen optreedt na een flash + restore. 'k vond het al raar dat ik af en toe spontaan het synchronisatie setting-scherm kreeg (synchronisatie staat bij mij normaal uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ettepet schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 09:33:
[...]

Weet alleen niet of dit volkomen legaal is en of het straks weggegooid geld blijkt. Heb al meerdere programma's gehad die zichzelf regelmatig de-installeren als ze geen contact kunnen krijgen met de Market om te verifiëren (Asphalt 5 bijvoorbeeld, alle 70MB!).
:? Asphalt 5 is toch gewoon een Samsung market app op de SGS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 23:08:
[...]
:? Asphalt 5 is toch gewoon een Samsung market app op de SGS?
Klopt. Het is een commercieel product en controleert kennelijk via het synchronisatie-mechanische of jij recht hebt op de applicatie. Zoals ik het mechanische gebruik is het alsof ie contact zoekt met de Market, maar dat kan idd van alles zijn.

Kwam er gisteravond ook achter dat Angry Birds lite (Beta2) internettoegang moet hebben bij het opstarten, anders gooit hij je gelijk eruit.

[ Voor 14% gewijzigd door Ettepet op 04-10-2010 05:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Ettepet schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 05:28:
[...]

Klopt. Het is een commercieel product en controleert kennelijk via het synchronisatie-mechanische of jij recht hebt op de applicatie. Zoals ik het mechanische gebruik is het alsof ie contact zoekt met de Market, maar dat kan idd van alles zijn.

Kwam er gisteravond ook achter dat Angry Birds lite (Beta2) internettoegang moet hebben bij het opstarten, anders gooit hij je gelijk eruit.
Hopelijk is dat dan alleen de beta (ivm met bug meldingen ofzo?). Zie het niet zitten dat ik straks enkel thuis het spel kan spelen (ga het namelijk zeker de eerste dag aanschaffen, briljant spel!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
vandevorst schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:52:
[...]
Hopelijk is dat dan alleen de beta (ivm met bug meldingen ofzo?). Zie het niet zitten dat ik straks enkel thuis het spel kan spelen (ga het namelijk zeker de eerste dag aanschaffen, briljant spel!)
Ik hoop het ook. Het is een zeeeer populair spel, dus ze willen die beveiliging zo goed mogelijk dichttimmeren lijkt me.

Dit spel was zover mij nu bekend ook de oorzaak dat ik toen ik JPK firmware draaide op mijn sgs geen lagfix kon installeren. Het pakket installeert zichzelf met een lock op een pad of bestand (ben zo gauw vergeten wat precies), las ik op xda. Door die lock kun je dan kennelijk niet zomaar data moven naar een lagfix-partitie. Alles om illegaal kopiëren tegen te gaan vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.droidgamers.com/images/stories/news/angrybirds/angry-birds-update-android.png

:)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies op tijd, demo is uitgespeeld met alle levels op 3 sterren.. Hoeveel levels heeft de iPhone-versie eigenlijk?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 15:26
Is er ook een mogelijkheid om game data te backup`en?
bijvoorbeeld abduction, na een fresh install is alles weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik gebruik daar appmonster voor, die backupt alles automatisch.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

CLB schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:22:
Precies op tijd, demo is uitgespeeld met alle levels op 3 sterren.. Hoeveel levels heeft de iPhone-versie eigenlijk?
12,13 en 15 blijven hier op 3 sterren hangen maar heb dus nog een weekje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hell yeah:
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/VXhVp.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik heb hem ook allemaal op 3, Level 7 vond ik echt lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan ik beamen ja, heb echt een techniek moeten bedenken voor level 7 en die 458x moeten proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Past wel veel beter op je scherm dan bij mij :P
Heb een hero, maar heb via de link van hun mail de versie gedownload. Volgens mij is dat een andere resolutie dan de hero... Het aantal sterren staat dus een beetje verdwaald in plaats van netjes bij het level zelf ;)

Hopelijk is de volledige versie daarin beter (kan trouwens de beta niet eens vinden in de market)

[ Voor 6% gewijzigd door Tonkey op 07-10-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
De Hero wordt niet meer ondersteund... volgens de heren bij Rovio was het te langzaam?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Stukfruit schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:30:
De Hero wordt niet meer ondersteund... volgens de heren bij Rovio was het te langzaam?
Schandalig :X Tja, het spel zal toch wel op mijn telefoon komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

weten jullie games die een multiplayer hebben. En daarmee bedoel ik niet online tegen anderen, maar via bluetooth oid tegen andere android users in dezelfde kamer.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Is local WIFI ook goed? Zo ja, dan is Mini Squadron een erg goeie optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

jup, die heb ik al.
Maar zoek echt iets met BT of wat je bijvoorbeeld in buitenland ook kan doen. (als je geen wifi hebt).

Damn, op game gebied ben ik echt jaloers op de iPhone. Hopelijk zien developers in dat iOS gaat afsterven over een paar jaar en Android de heerser wordt. Want snap echt niet dat er nog steeds zo weinig games voor Android beschikbaar is. Dit terwijl in de VS Android qua verkoop de iPhone al voorbij is gestreefd.

[ Voor 62% gewijzigd door DNA_Saint op 08-10-2010 01:59 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Misschien duurt het even omdat kwaliteitsspellen niet binnen een weekje te maken zijn?

Namco is trouwens ook al bezig met Android. Binnenkort kunnen we een pacman kartspelletje verwachten. Jaja. Het zou gaan om een mario kart-kloon, maar dan met pacmanfiguurtjes...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik las ergens dat game producenten het toch moeilijk hebben omdat elke android telefoon weer net iets anders is. Elke fabrikant legt zijn eigen schil eromheen, dit schijnt lastig te zijn.
Iphone is er natuurlijk niet in zoveel verschillende uitvoeringen.

Maar of dat echt de reden is waarom Android nog niet zo hip is voor game producenten weet ik niet.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Als je kijkt hoeveel werk ze zijn met Angry Birds en al het gedoe met dat het spel het op bepaalde toestellen het niet goed doet, denk ik wel dat het een grotere kluif is om te devven voor Android dan voor iOS ja. Gisteren even die top 100 lijst van spellen voor de iPhone bekeken en damn... dat is toch om van te watertanden vergeleken met het huidige aanbod op Android Market ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57

Wom

Android zit kwa games absoluut wel in de lift. Ben voorzichtig bezig met een Nederlandstalige Android game website en daarvoor links en rechts wat contacten aan het leggen. Er komt veel aan, ook van grote namen. Maar zoals eerder aangehaald, iOS en zeker ook WP7 zijn gesloten platformen met bepaalde eisen aan de hardware wat het makkelijker maakt om dingen te ontwikkelen (houdt WP7 ook in de gaten voor games, want MS gooit met serieus wat geld om ontwikkelaars te trekken).

Android moet op bepaalde zaken gewoon nog volwassener worden, dat komt vanzelf :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 20:49
ik hoop dat er ook een android versie van Tap Tap Revenge uitkomt... en dan met name de speciale edities (Coldplay, Linkin Park).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wom schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:02:
[...]
Android moet op bepaalde zaken gewoon nog volwassener worden, dat komt vanzelf :)
Ja, dat besef ik me ook wel. Maar soms wou ik dat ik Android maar een jaartje later had ontdekt.. Hoewel, dan zat ik nu nog te hannesen met WM en had ik überhaupt niet het gemak van OTA apps of games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Adobe AIR is trouwens wel een mooie ontwikkeling voor games op Android. Je zal er ongetwijfeld minder mee uit je apparaat kunnen halen dan een 'native' app schrijven, maar denk dat voor veel game ontwikkelaars dit een extra barriere weghaalt om voor Android te gaan ontwikkelen.

Zie al wat leuks in de market verschijnen:
Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/i2tnQMw4KXU4sku6B8O9WZzgoE_Yo1YqIAK9aKbnVzTDMthWRZfM6rnSlmTCHwwsbEocZaf65gtitivmPQ=s48Gravity Lander
by Büro Destruct
1,000 downloads, 64 ratings (4.2 avg)
Free
Afbeeldingslocatie: http://www.appbrain.com/images/rating9.png

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=150x150&chl=market://search%3Fq%3Dpname:air.gravitylander
(je hebt er dus Adobe AIR voor nodig, ook beschikbaar in de market)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 22:05
raptorix schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:03:
Ik heb hem ook allemaal op 3, Level 7 vond ik echt lastig.
Level 7 kan ik nu zelfs meerdere keren achter elkaar op 3 sterren halen. Ik probeer nog steeds 11, 12 en 15 op 3 sterren te krijgen, maar die lukken me echt niet.
Kan niet wachten op de volledige versie. Zo verslavend! :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
volgens een collega met een iphone heeft de volledige versie van Angry Birds iets van 300 levels.

dat leek me wat veel, net even op de site van Rovio gekeken, het zijn er 120, "Each of the 120 levels" staat er.

level 7 is te halen met 2 vogeltjes (hi score tot nu toe 80620), kwam per ongeluk achter een methode waardoor met 1 vogeltje alle varkens, op 1 na, in 1 keer eraan gaan. wel lastig te herhalen.

tis ook een beetje mazzel hebben met hoe het allemaal instort, level 9 kan met 1 vogeltje als alles goed gaat.

laat de volledige versie maar komen :)

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, super grappig spel. De kamikaze vogeltjes recht op hun doel schieten en dan versnellen levert de meeste schade op. De blauwe vogeltjes pas vlak voor inslag splitsen voor hardere inslag. ;) :P Ik ben er ook klaar voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Magnetic_Man schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:57:
Adobe AIR is trouwens wel een mooie ontwikkeling voor games op Android. Je zal er ongetwijfeld minder mee uit je apparaat kunnen halen dan een 'native' app schrijven, maar denk dat voor veel game ontwikkelaars dit een extra barriere weghaalt om voor Android te gaan ontwikkelen.

Zie al wat leuks in de market verschijnen:
Gravity Lander
(je hebt er dus Adobe AIR voor nodig, ook beschikbaar in de market)
Mwah, ik zie het meer als de aanval van het typische web-flash-spul dat je overal al op internet terug kan vinden. Het meeste is het niet waard om bekeken te worden en het is allemaal (op een uitzondering na) simpel spul. Simpeler dan wat een gemiddeld Android-apparaat dat dit jaar is vrijgegeven aankan.

Na het spelen van Gravity Lander gaf ik zo'n beetje dezelfde reactie als de rest in de commentaarsectie bij het spel @ de Market. Het is een erg leuk idee, maar om daar nu ~ 17 MB aan intern geheugen voor weg te gooien... (AIR = 16 MB, GL = 1.nogwat MB).

Hopelijk is dit meer bedoeld als een soort vroeg prototype en wordt er ook nog een normale game van gemaakt met meer details en zonder AIR... Dan zal ik, mits er veel meer levels in zitten (deze 40 had ik binnen een kwartier uitgespeeld), het absoluut meteen kopen :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 21:00
JarlSX schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:48:
volgens een collega met een iphone heeft de volledige versie van Angry Birds iets van 300 levels.

dat leek me wat veel, net even op de site van Rovio gekeken, het zijn er 120, "Each of the 120 levels" staat er.

level 7 is te halen met 2 vogeltjes (hi score tot nu toe 80620), kwam per ongeluk achter een methode waardoor met 1 vogeltje alle varkens, op 1 na, in 1 keer eraan gaan. wel lastig te herhalen.

tis ook een beetje mazzel hebben met hoe het allemaal instort, level 9 kan met 1 vogeltje als alles goed gaat.

laat de volledige versie maar komen :)
Ik heb alleen level 7 en 12 nog op 2 sterren staan.. Zojuist bij level 7 precies het goede punt geraakt, 1 varkentje over :D schiet vervolgens het 2e vogeltje er precies overheen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
tijntjethf schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:57:
[...]
Zojuist bij level 7 precies het goede punt geraakt, 1 varkentje over :D schiet vervolgens het 2e vogeltje er precies overheen ;(
Gisteravond een uurtje zitten doen... High-score (level 7) nu: 82.700 (Angry Birds lite Beta2) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
Haha, angry birds is echt verslavend ja. Heb nu alles op 3 sterren gekregen behalve lvl15. Lvl 7 vond ik redelijk simpel, had snel door hoe het moest, alleen de uitvoering was minder. Bij lvl15 heb ik echt geen idee hoe, mijn highscore is 78500, en heb het al 100x geprobeerd. Zullen nog wel 100 pogingen bijkomen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
en de volledige versie schijnt vlak voor de deur te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 20:54

LDVC

Let's get it over with

Ik hoop dan wel dat die advertenties verdwijnen. Ads in een betaalde app vind ik een beetje een no-go.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LDVC schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:38:
[...]

Ik hoop dan wel dat die advertenties verdwijnen. Ads in een betaalde app vind ik een beetje een no-go.
Dat zal vast wel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zoals je in de video kan zien verdwijnen de ads inderdaad na verloop van tijd gewoon vanzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
uhm, erzitten helemaal geen reclames in de beta?
bij mij niet iig

of bedoel je de beta meldingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 20:49
Roxors schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:57:
Haha, angry birds is echt verslavend ja. Heb nu alles op 3 sterren gekregen behalve lvl15. Lvl 7 vond ik redelijk simpel, had snel door hoe het moest, alleen de uitvoering was minder. Bij lvl15 heb ik echt geen idee hoe, mijn highscore is 78500, en heb het al 100x geprobeerd. Zullen nog wel 100 pogingen bijkomen hehe
gewoon blijven proberen, is mij ook na enkele honderden keren gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Maar waar blijft de volledig versie :(
Zou vorige week al zijn, en is een week verlengt. Nu maar hopen dat het morgen gaat lukken :P En dan natuurlijk nog hopen dat deze op de hero komt (of zelf proberen te downloaden op een andere manier)

Al kreeg ik gisteren een mail dat archipelago versie 2.0 uit is. Deze had ik via internet gekocht (toen nog geen creditcard) dus had de update niet automatisch gekregen. Dus kan er weer even tegen :P

[ Voor 29% gewijzigd door Tonkey op 14-10-2010 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 18:56
http://twitter.com/RovioMobile/status/27371935592
@N17R0 we are probably about 11 hours from release right now, getting close

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nice, dan gaan we even het 3V-kaartje opladen *O*

Het is nu na een half uur trouwens al 10 uur geworden ipv 11, dus met een beetje mazzel is het morgenochtend vroeg beschikbaar :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

JarlSX schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:59:
uhm, erzitten helemaal geen reclames in de beta?
bij mij niet iig

of bedoel je de beta meldingen?
Normaal als je je dataverbinding of wifi aan hebt staan wel, als je die uit hebt staan zie je wss ook geen ads want neem niet aan dat ie die cached..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Eh.. Ads in de final :?
Hoop dat dat de lite of free version is dan.

EDIT: Gevalletje spuit elf :P

[ Voor 9% gewijzigd door Ken. op 14-10-2010 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik denk dat meneer die het mocht testen gewoon een gratis ad-supported versie heeft gekregen ;)

Er is trouwens ook een promo vrijgegeven voor extra levels van Angry Birds (of misschien wel een Angry Birds 2), die later deze herfst zouden moeten komen (geen idee of de Android-versie hier ook al direct bij zal worden meegenomen):

Ben erg benieuwd of je die grote vogel ook kan bedienen dan :D

Het is na dit filmpje iig wel duidelijk waarom de eieren steeds gejat worden :9

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Hmmmm... Nog niks te vinden m.b.t. Angry Birds.. Om 23.00 zou het nog 11 uur duren dus ze zijn al een uur te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Angry Birds is te krijgen, m.getjar.com, dan naar onderen naar "quick download" en code 43600 intypen. Deze versie is de full, maar wel met Adds. De versie op de Android-market komt later. :)

Edit:
De Adds-free versie komt over een paar weken.

[ Voor 12% gewijzigd door xxfile op 15-10-2010 12:04 ]

Nieuw, nu met Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:39
Ik doe precies wat jij zegt. Geeft hij aan nadat ik code 43600 heb ingevoerd:

"no compatible version found for . "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

GetJar is nog bezig om de pagina om te zetten naar de full version, want er stond nog dat het de demo was. Misschien ligt het daaraan. Ik ga het ook weer ff testen :)

Edit:
Bij mij werkt het iig, maar hij staat al bovenaan de top apps, dus ga gewon naar m.getjar.com en dan zie je hem gelijk :)

[ Voor 28% gewijzigd door xxfile op 15-10-2010 12:16 ]

Nieuw, nu met Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:39
Dan zal het daar wel aan liggen ja. Mijn telefoon wordt ook niet herkent zegt ie.
Ik ga naar m.getjar.com maar dan vraagt hij welke telfoon ik heb, en hij herkent hem niet.

Kortom even afwachten denk ik totdat de pagina is aangepast :)
Pagina: 1 ... 4 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.