• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
.

[Voor 112% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 03-03-2011 20:55]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-03 22:24

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Betreft de belminuten status. Volgens mij was daar al een tweaker mee bezig en heeft `ie zelfs al iets werkends gemaakt. Zal even kijken of ik het kan vinden.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:06

J-P

Syntax erro....

Ginz schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 10:06:
Betreft de belminuten status. Volgens mij was daar al een tweaker mee bezig en heeft `ie zelfs al iets werkends gemaakt. Zal even kijken of ik het kan vinden.
Voor vodafone:
Balachmar schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 19:50:
En ik ben nu dan bezig met een flitseralert en een widget voor vodafone (beltegoed).
[...]
Voor T-Mobile:
Wiebbe schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 20:28:
[...]

Kan je dit niet afvangen door intents te broadcasten en er op te reageren van andere applicaties?

[...]

Dit kan inderdaad makkelijk doormiddel van de SQLiteOpenHelper. Hierin kan je de database version aangeven en dan in een onUpgrade de upgrade uitvoeren, een alter table, of data aanpassen.. zoiets.

Ik ben trouwens bijna klaar met mijn applicatie voor beta test, de T-Mobile belstatus applicatie.

Hij laat nu je belbundel status zien, je factuur info, voicemail en nummerweergave kan je aan en uitzetten en hoeveel T-Mobile extra punten je hebt. Ook ga ik grafieken implementeren zodat je je bel gedrag kan analyseren per maand/week!

Geen zin om wat samen te maken voor Vodaphone Balachmar?

offtopic:
heb je interesse om het te beta testen stuur me maar een DM!

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-03 15:33

Wiebbe

<none />

Ja inderdaad, jammer genoeg werkt T-Mobile niet echt mee met de status van hun pagina's! Moeilijk testen zo!

Kleine impresse van de laatste interne versie ;)

Ik denk trouwens niet dat T-Mobile NL zelf zo'n applicatie gaat uitbrengen. Je kan mij niet vertellen dat ze hier geld in gaan steken als ze niet eens in 1 maand hun eigen interne status systeem kunnen fixen! Visual Voicemail voor android zou wel fantastisch zijn though!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Niet online
Motorola's nieuwe Android telefoon?

-- Dimensions 60.00 x 115.80 x 13.70 mm
-- Weight 169 grams

-- Battery Li-ion 1400mAh.

-- Standby 450 hours, talk time 420 minutes

-- 3.7-inch touch-screen with a resolution 480 by 854 pixels, displays 16 million colors.

-- 16 GB Memory (FLASH / RAM): 512MB/256MB memory card microSD / microSDHC up to 16 GB

-- SMS, MMS, E-Mail Messaging

-- Complete embedded HTML browser

-- 5-megapixel camera with auto-focus features

-- Connectivity: USB2.0, 3.5mm audio jack, Bluetooth 2.0 + EDR 1, Wi-Fi (IEEE 802.11g)

-- Supported audio formats: AMR-NB/WB, MP3, PCM / WAV, AAC, AAC +, eAAC +, WMA

-- Supported video formats: MPEG-4, H263, H264, WMV
GPS navigation

-- Package Contents: Phone Motorola Sholes, battery, charger, USB cable, memory card 8GB MicroSD and other literature.
Het bericht is nog een gerucht dus (bron: http://www.informationwee...UB5AX5QE1GHPSKHSCJUNN2JVN )

Dit toestel wordt dan met de Xperia 3, de N97 killer. 5MP, 16GB (iets minder), een véél hogere resolutie scherm (N97=640x360; deze 854x480), en eveneens qwerty. En: Android natuurlijk.

[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 05-08-2009 11:52]

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dan moet die Motorola wel op Donut 2.0 draaien.

Cupcake 1.5 ondersteund namelijk die resolutie niet.

-

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:05

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Wel apart die D-pad onder het scherm. Zo kan je hem alleen gebruiken als het toetsenbord uitgeklapt is. Ik vind het bij de Xperia (X1, nog wel WM helaas) juist wel handig dat je makkelijk kan scrollen en links/rechts bewegen met de D-pad zonder het toetsenbord uit te schuiven.
Ik hoop dat het ze lukt om Android (1.5 ws) te porten naar de X1; daar zit ik nl nog 1 1/2 jaar aan vast, maar het lijkt me leuk om Android een tijdje te proberen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ginz schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:06:
Dan moet die Motorola wel op Donut 2.0 draaien.

Cupcake 1.5 ondersteund namelijk die resolutie niet.
Gezien het feit dat die Motorola nog in het geruchtenstadium is, en Donut (als het goed is) niet zo gek ver weg is, zou het best kunnen. Lijkt me logisch dat fabrikanten nu al in gaan spelen op een Android-versie die grotere resoluties aankan. Met de huidige beperking lopen ze wel een beetje achter de feiten aan.

• Niet online
Ginz schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:06:
Dan moet die Motorola wel op Danout 2.0 draaien.
Donut is niet 2.0 ! ( http://androidguys.com/?p=6123 )

• RoD
  • Niet online

RoD

Maar 2.0 is wel Donut waarschijnlijk :Y) In ieder geval lijkt me de precieze benaming niet zo belangrijk. Tenzij je een Android-developer bent.

• Valandil
  • Laatst online: 15:00
Anoniem: 69767 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:46:
Motorola's nieuwe Android telefoon?

[afbeelding]
[afbeelding]

[...]

Het bericht is nog een gerucht dus (bron: http://www.informationwee...UB5AX5QE1GHPSKHSCJUNN2JVN )

Dit toestel wordt dan met de Xperia 3, de N97 killer. 5MP, 16GB (iets minder), een véél hogere resolutie scherm (N97=640x360; deze 854x480), en eveneens qwerty. En: Android natuurlijk.
Dat is best een lelijk apparaat.... |:(

wijze woorden

• Niet online
Zosas schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:26:
[...]

Dat is best een lelijk apparaat.... |:(
Amerikaanse markt he.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:10
Zijn er eigenlijk nog interessante modellen (van HTC bijvoorbeeld) met fysiek toetsenbord die binnenkort uit gaan komen? Want ik vind Android heel interessant en ik mag over een tijdje een nieuwe mobiel uitkiezen, maar ik heb het niet zo op onscreen toetsenborden, geef mij maar gewoon voelbare toetsen.

The devil is in the details.

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:46
@ Mute:

Ik zit een beetje met hetzelfde. Maar voorlopig gaan er alleen geruchten over de Sony Ericsson X3 en de nieuwe Motorola. Dat zijn alleen nog maar geruchten en als ze al uitkomen, zal het nog wel even duren.

Daarnaast bestaat voorlopig dus alleen de Google G1/HTC Dream/T-Mobile G1 met fysiek toetsenbord. Die vind ik er persoonlijk dan weer niet uitzien. Het schijnt dat er nog vele Android telefoons uitkomen dit jaar, maar voorlopig blijven het alleen maar geruchten.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit topic gaat over nieuwtjes, niet over 'mijn gewenste toestel bestaat nog niet'.

Graag weer ontopic mbt concrete nieuwtjes.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:02

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Iemand dit telefoontje al gezien:

http://www.innocomm.com/

http://www.xbmcfreak.nl/

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:01
Wat klein :-( Ziet er wel strak uit!

Snoep verstandig, verslind een Apple!

• Niet online
Leuk ding, handig als 2e toestel als je gaat sporten bv. Dan wil je niet een hele dure mee. En vanwege Android's fantastische sync mogelijkheden, hoef je dan niet op 2 toestellen alles bij te houden, je kan gewoon "inloggen" met je Google Account op het toestel voor je actuele contacts/agenda/mails enz.

Btw: OOK Motorola gaat z'n toestellen met een custom UI uitbrengen (net als HTC met Sense). Ik weet niet of ik hier echt blij mee ben. Straks wordt het een soort Linux-wereldje waarbij je honderden varianten hebt. Als je de custom UI kan uitschakelen / een andere ROM kan installeren vind ik het niet zo erg.
Motorola’s Android offering is definitely a customization of the Android user interface much like HTC has done. It will combine all personal contacts and social networking sites into a clean and easy to use interface. While it’s nice to know Moto is going to be throwing a skin on top of Android, what’s more interesting is the next part.

The skin/OS is named “Blur” by Motorola and will be heavily web-connected. All Android devices will be able to upgrade different sections of the OS and interface all over the air. There’s been something mentioned about a device key that’s attached to your email and passwords for your social networking accounts. What this presumably does is let all the content be pushed right to the device from the web which includes updates and actual upgrades.

http://www.boygeniusrepor...s-to-android-called-blur/

Er is trouwens ook een plaatje gelekt van de Morrison van Motorola:

(bron: http://phandroid.com/2009...d-appears-black-and-blue/ )

Niet echt mijn design, maar wel fun. Het rare is dat deze juist wel de standaard UI nog heeft van Android. Die Morrison schijnt 21 Oct al in de US te komen. Wordt mss. wel interessant als prepaid telefoon voor providers hier.

Ook de Samsung instinctQ wordt 21 Okt verwacht, hoogstwaarschijnlijk met Android. Hopelijk een kopie van de instinct (zonder Q): http://phandroid.com/2009...nd-androids-october-11th/

Als iemand nieuws heeft over instinctQ (met Q dus!) ben ik erg benieuwd.

[Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 07-08-2009 23:41]

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-03 22:09

Bananenspin

Omdat het kan

Specificaties van Motorola Sholes en Morrison op een rijtje

Motorola gaat dit jaar minimaal twee Android-toestellen uitbrengen: de Motorola Sholes (zie foto) en de Motorola Morrison. Het is nog niet bekend of ze allebei naar Europa komen. Maar wie benieuwd is naar de specificaties die tot nu toe zijn verzameld, kan hier een compleet overzicht vinden:

Specificaties Motorola Morrison

Processor: 528 MHz Qualcomm MSM7201A
Geheugen: 256MB RAM
Flash-ROM: 512 MB
Geheugenkaart: microSDHC, Class 6, maximaal 32 GB
Scherm: 320×480 (HVGA)
Accelerometer: 3-assen, schermrotatie in vier richtingen
Sensoren: Magnetometer (digitaal kompas), nabijheidssensor, lichtsensor
Netwerken spraak: GSM 850/900/1800/1900, W-CDMA 900/(1700 or 1900)/2100
Draadloze netwerken: 802.11 b/g, WEP, WPA, 802.11i (WPA2)
Bluetooth: 2.0 + EDR, profielen A2DP, AVRCP, GAP, HFP 1.5, HSP, SDAP, SPP
USB: USB 2.0 High Speed, Micro USB connector
Headset-aansluiting: 3,5mm, Stereo-out met microfoon
Camera: 5 megapixels resolutie, maximaal 2567×1920 pixels
Camerafuncties: autofocus, witbalans, geotagging, kleureffecten
Digitale zoom van de camera: maximaal 5.4x
Videokwaliteit: 320×240 (QVGA) resolutie, framerate 25 fps
Locatiediensten: GPS met interne antenne, Assisted GPS, E-Compass
Email Protocols: POP3, IMAP4, Exchange ActiveSync
Email-bijlagen: QuickOffice v2 Viewer om Word/Excel te lezen

Specificaties Motorola Sholes

Processor: 600 MHz OMAP3430 – ARM Cortex A8 + PowerVR SGX 530 GPU + 430MHz C64x+ DSP + ISP (Image Signal Processor)
Afmetingen: 60,00 x 115,80 x 13,70 mm
Gewicht: 169 gram
Batterij: Li-ion 1400 mAh
Standby-tijd: 450 uur, spreektijd 420 minuten
Scherm: 3,7 inch touchscreen met resolutie 854×480 pixels, 16 miljoen kleurendiepte
Schermafmetingen: 45,72 x 81,34 mm
Geheugen: 256 MB RAM
Flash-ROM: 512 MB
Geheugenkaart: microSD / microSDHC
Camera: 5.0 megapixel met autofocus en videorecorder
Draadloze functies: Bluetooth 2.0 + EDR en Wi-Fi
USB: USB2.0
Headset-aansluiting: 3.5mm audio
Ondersteunde audioformaten: AMR-NB/WB, MP3, PCM / WAV, AAC, AAC +, eAAC +, WMA
Ondersteunde videoformaten: MPEG-4, H.263, H.264, WMV
Locatiediensten: GPS

De Motorola Sholes

Blijven nog geruchten maar vind de Motorola Sholes er wel erg mooi uitzien.. De specs zijn voor zover ik ze snap ook niet verkeerd.. Als ze echt zijn hoop ik dat er binnenkort officieel meer over bekend wordt. Al ben ik wel een beetje huiverig over Motorola.. was bijna vergeten dat het bedrijf nog bestond!

HOI.

• Niet online
Lenovo lanceert (eindelijk) volgende maand in China z'n iPhone-kloon maar dan met Android:
Geen iPhone, maar oPhone

Specs:
3.5″ HVGA wide screen ( 480x320 pixels ?)
624MHz CPU
8G/16G Internal storage
5MP auto-focus camera
multiple sensors(position, ambient light, gravity)
GPS, digital TV, Wi-fi(include WAPI function)
1500/2000mAh changeable batterySoftware
unique screen locker.
3D transiting screen effect and themes.
combine WAP and WEB surfing experience in one browser.
support diversified mainstream widget application, more apps can be downloaded from Mobile Market only on China Mobile subscriber.
extensible antenna brings more stable digital TV signal.In my opinion, although it’s almost include all the functions people needed, however it still has long way to go to be mature.
(bron: http://phandroid.com/2009...ches-in-china-next-month/ )
(zie ook: http://youwin.newwebpick.com/o1/o1.php )

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 10-08-2009 12:04]

• Niet online
Google aast ook op mobiele gaming markt?

Een week geleden in een interview:
Google will release two versions of Android this year: Android 1.6 code-named Donut and Android 2.0 code-named Eclair. The third version is code-named Flan.

Rubin said there will be a fourth version.

He declined to discuss specific functions in Donut or Eclair except to say that they would take advantage of the most powerful processors on the market for features like 3D gaming (...) You can start really thinking about serious gaming like you would on a Nintendo DS or a PSP handheld."
http://smartphoneandroid....to-support-3d-gaming.html
http://in.reuters.com/art...virtualBrandChannel=11584

Het gaat hard met Android: in de 2e helft van dit jaar nog 2 upgrades! Waarvan 1 minor (Donut, 1.6) en 1 major (Eclair, 2.0). Die betere 3D-ondersteuning (software/hardware chips) wordt ook handig voor navigatie aangezien dat nog niet altijd soepel verloopt qua fps. De motorola Sholes heeft bv al een eigen 3d-chip aanboord (zie hierboven). Als turn by turn navigation via de android sdk hier beter en sneller gebruik van 3d acceleration (chips) kan maken :9

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 10-08-2009 22:24]

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03 20:14
Dennizzz33 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 19:25:
Specificaties van Motorola Sholes en Morrison op een rijtje
Een Motorola toestel die ik niet spuuglelijk vind, dat ik het nog mee mag maken :P
Serieus, ziet er erg mooi uit. Mooi alternatief voor de G1 voor degenen die een hardware keyboard willen.

Mijn (drone) video's

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Motorola Sholes wordt eerste toestel met Android Eclair

De Motorola Sholes zal het eerste belangrijke toestel zijn dat op Android Eclair draait. De Sholes wordt een flagship-toestel voor Google waarin een grote nieuwe update voor Android zal draaien. Er is al bekend dat er dit jaar nog twee Android-updates aankomen. Android-baas Andy Rubin stelde Eclair eerder gelijk aan Android 2.0, maar Google heeft de gewoonte om dat soort naamgevingen later in te trekken.

De Motorola Sholes wordt erg geschikt als mobiel gamesapparaat, het is geoptimaliseerd voor de nieuwe ARM v7-architectuur van OMAP3430. Eerder hebben we al een lijstje met specificaties van de Sholes gepubliceerd. Er is ook een W-CDMA (UMTS) versie van de Motorola Sholes in de maak, die waarschijnlijk via de Amerikaanse operator AT&T op de markt zal verschijnen. W-CDMA is dezelfde technologie die T-Mobile voor het 3G-netwerk gebruikt. Een touchscreen-versie van de Motorola Sholes behoort eveneens tot de mogelijkheden. Een eenvoudiger uitvoering van de Sholes zal zonder toetsenbord worden aangebracht met mogelijke hardware-upgrades, zoals een 8 megapixel camera. Het toestel staat gepland voor begin 2010.

http://www.androidplanet....estel-met-android-eclair/

Dus versie 2.0 van android, maar ook een model zonder toestenboord en een UMTS versie ( waar dat ook goed voor mag zijn ) _/-\o_

HOI.

• Niet online
Philips maakt weer een comeback met een Android GSM? De V808

http://www.talkandroid.com/1557-philips-v808-android-phone/

http://www.ceplab.com/hab...lk-androidi-philips-v808/

Vind hemzelf nogal 'bulky'. Wél interessant als Philips weer in de zwaar competitieve GSM markt zou stappen (de specs e.d. schijnen niet fantastisch te zijn). Voor alsnog enkel voor de Chinese markt.

@poster hierboven: zijn geruchten he. Niks definitief bevestigd van de Sholes specs.

[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 11-08-2009 21:45]

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Anoniem: 69767 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:41:

@poster hierboven: zijn geruchten he. Niks definitief bevestigd van de Sholes specs.
Klopt maar het zal er wel niet te ver van afwijken. En dat hij verschijnt met 2.0 is wel zo goed als officieel.. een hoge schermresolutie is nu ook niet niet mogelijk als ik het goed begrijp.

HOI.

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Motorola Talks Android With PayPal Execs

Yesterday we told you about some fun Motorola was having with their Android progress and explained that it likely signals much more. Today we wanted to share a more substantive blog post on the MotoDev Blog - a podcast they did with PayPal (listen below):

It aired yesterday at noon and here is who you’ll hear when playing it back above:

Randy Ksar, MotoDev Blog and Podcast Facilitator
Kent Griffin, PayPal Mobile Senior Product Manager
Fabio Sisinni, PayPal Mobile Director of Strategy

More of a laid back podcast and not a ton of information is revealed but here are some interesting tidbits if you’re not down with spending 30 minutes on audio:

-PayPal Android App took about 2 months to build and 1 month to tweak. It could have been done much quicker but with something as risky as online payments they wanted to make sure it was undeniably protected and secure.
-Pretty soon you’ll be able to use PayPal for Android APIs within your own Android application… and that is where things are going in general. It will gives developer another way to monetize their applications using micro payments, donations and other monetization models besides just having Free apps with ads/donations or Paid apps.
-At about 18 and a half minutes in Randy asks about the complexities of building an international application that is locally targeted. I thought this was a GREAT question and would have LOVED them to expound on this a bit… but all we really get is that they needed to make sure currencies converted properly. I would love to hear more on this as I thought it presents a logical and large problem that developers could and will face.

The PayPal Development Blog is at X.com (what an awesome freaking domain!), launched on June 25th 2009 and it looks like PayPal has some big things coming up so you might just want to take a peek and perhaps subscribe to their RSS Feed. While you’re at it… subscribe to ours too!

This is the first edition of a weekly podcast that the MotoDev Blog will be doing so make sure you head over there on Wednesdays at Noon (Eastern Standard Time) to catch up with all the Android goodness you can!

http://phandroid.com/2009...ndroid-with-paypal-execs/

Eindelijk dan Paypal betaal mogelijkheid!?

HOI.

• libero
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-10-2022
Anoniem: 69767 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:41:
Philips maakt weer een comeback met een Android GSM? De V808

[afbeelding]

http://www.talkandroid.com/1557-philips-v808-android-phone/

http://www.ceplab.com/hab...lk-androidi-philips-v808/

Vind hemzelf nogal 'bulky'. Wél interessant als Philips weer in de zwaar competitieve GSM markt zou stappen (de specs e.d. schijnen niet fantastisch te zijn). Voor alsnog enkel voor de Chinese markt.

philips is toch al een keer op zn bek gegaan met gsm's ? waarom nu weer? hebben ze een bijzonder goede naam in china ofzo?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:29
Lagen veel Philips fones in Mongolië en China in de winkel..

|>

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:02

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

http://www.xbmcfreak.nl/

• RoD
  • Niet online

RoD

Mooi strak ding :) Qua uiterlijk heeft het wel iets van een iriver/mintpass-apparaatje. Maar dat zal toch niet. Dan zou het wel aangekondigd zijn.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• RoD
  • Niet online

RoD

Die loopt niet op Android. Of ze moeten een nieuwe versie uitgebracht hebben die wel op Android draait. Maar het zou heel goed een nieuw apparaatje van SmartQ kunnen zijn.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RoD schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:23:
Die loopt niet op Android. Of ze moeten een nieuwe versie uitgebracht hebben die wel op Android draait. Maar het zou heel goed een nieuw apparaatje van SmartQ kunnen zijn.
Volgens dat topic loopt die wel op Android (het staat zelfs in de titel)

/▌

• RoD
  • Niet online

RoD

Marzman schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:27:
[...]

Volgens dat topic loopt die wel op Android (het staat zelfs in de titel)

[video]
Je kan het erop zetten, als het goed is. Het wordt standaard met WinCE geleverd. Ik kan me zo indenken dat men nu een nieuw apparaatje lanceert wat standaard met Android geleverd wordt.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RoD schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:30:
[...]

Je kan het erop zetten, als het goed is. Het wordt standaard met WinCE geleverd. Ik kan me zo indenken dat men nu een nieuw apparaatje lanceert wat standaard met Android geleverd wordt.
Ik dacht dat je wat anders bedoelde met "die loopt niet op Android" ;)

/▌

• RoD
  • Niet online

RoD

Ahja, ik bedoelde eigenlijk dat ie standaard niet op Android draait :)

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:57
Gerucht: de T-Mobile G1 krijgt geen updates meer

BRON

Ik verwacht toch niet dat google de G1 nu al zou kunnen laten vallen, laten we het iig niet hopen omdat je van devvers niet kunt verwachten dat ze alle versies ondersteunen (1.1 1.5 2.0<).

Een mogelijke oplossing zou zijn dat apps op de SD kunnen worden gezet, op deze manier moet er voldoende ruimte overblijven voor het OS.

Iemand anders die er anders over denkt?

EDIT:
Ik ben me er van bewust dat dit een nieuws Thread is, maar op een forum als dit voegt denk ik de discussie hierover erg veel toe.

[Voor 11% gewijzigd door cctl01 op 15-08-2009 10:40]

• Niet online
cctl01 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 08:45:
Gerucht: de T-Mobile G1 krijgt geen updates meer

BRON

Ik verwacht toch niet dat google de G1 nu al zou kunnen laten vallen, laten we het iig niet hopen omdat je van devvers niet kunt verwachten dat ze alle versies ondersteunen (1.1 1.5 2.0<).

Een mogelijke oplossing zou zijn dat apps op de SD kunnen worden gezet, op deze manier moet er voldoende ruimte overblijven voor het OS.

Iemand anders die er anders over denkt?
offtopic:
het is een nieuwsthread. Maar er zijn zoveel G1 devphones onder developers, dat ahum, ik het me niet voor kan stellen. Mss. Eclair niet. Maar door het over Donut te hebben en te zeggen dat die niet op G1 komt - wat een minor update is, toont aan dat die kerel niet echt geloofwaardig overkomt

[Voor 116% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 15-08-2009 10:01]

• RoD
  • Niet online

RoD

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

First Month In Europe, Samsung Sells 100,000 Galaxies

We’ve been wondering about the Samsung Galaxy… with most of its availability in regions with foreign tongues, English reporting on the device has been minimal. Luckily the guys at AndroidPub dropped me a tip to keep me updated - Korean website Hanooki.com reports (translated to English) that Samsung sold 100,000 Samsung Galaxies in its first month in Europe.
Although 100,000 doesn’t seem like a huge number of units, the article claims that the HTC Dream, HTC Magic and HTC Hero only sold a combined 80,000 units over that same time period in Europe. Really? These figures seem incredibly low to me. Knowing that Samsung is a South Korean company, theh Korean nationality is extremely proud and the reporting publication is Korean, I thought maybe the anlysis was bias or withholding an important detail. But by all accounts Hankooki looks like a legit website/entity.
This provokes several questions:
How many TOTAL units of the Galaxy has Samsung sold?
How many TOTAL units of the Dream/Magic/Hero has HTC sold?
What is the continental/country breakdown of the above statistics?
What were/are the expected unit sales volumes for each phone? Which models met and exceeded their goals?
I would absolutely LOVE to see the answers to the above questions - when the work week starts I’ll reach out to HTC and Samsung and see if we can get some kind of response.
Even with these numbers seeming rather low, the math adds up well for Android.
4 devices sell combined 180,000 units in Europe only
That’s about 45k units/month for each device in EUROPE only
Using that as a loose and unscientific average for future Android devices, and recognizing population and economic implications, suppose North America and Asia each achieve 45k units/month for each Android Phone on the market
By the end of the year, it is estimated that there will be 15-20 Android devices on the market
(20 devices) X (45k units/month) X (3 continents) =
2.7 Million
I realize this is incredibly unscientific. But the CONCEPT is sound - more Android devices on the market means more Android units sold. As devices age their volume will shrink and I also understand that Android models launched in the same continent will cannibalize sales, but we’re using a very basic formula with numbers that are probably totally unrealistic.
In fact, the numbers are probably much, much higher and if 2.7+ Million Android units are flying off the shelves each month by the end of the year, I’d say Android had a good 2009 and would be headed towards an epic 2010.
Hopefully we can get some information on the European Samsung/HTC Android figures to give this story a little more credibility/depth. Stay tuned.

Dat zou toch apart zijn dat de Galaxy nog niet goed verkrijgbaar is maar hij wel meer verkoopt dan zijn concurrenten.

HOI.

• Niet online
Gerucht: Archos komt met Android TabletPhone en eigen Appstore

Archos will unveil its Android-powered 3G-phone-media-tablet-doodah on September 15. An invitation to the launch hit our inbox this morning, with the portable media player manufacturer also revealing its own online app store at the event.
Although the invitation to London's West End doesn't mention the product involved, it does proudly sport the famous Google Android logo. Archos announced the Android-powered 3.5G mobile tablet in February this year. It will make voice calls and access the Web via mobile broadband.
If the specs are unchanged from the February announcement, it will feature a 127mm (5-inch) screen that plays back 720p high-definition footage and Adobe Flash video. You'll get up to 500GB of storage and 7 hours of playback.
In preparation for the launch, Archos has also launched its own Android app store called AppsLib, which is an alternative to Google's existing Android Market. So far AppsLib doesn't have any apps available, but there's plenty of information for developers.
We'll be getting our hands on the tablet phone at the launch on the 15th, where we'll see just how daft you'll look holding a 5-inch tablet up to your face. "Hello?! I'm on the portable media player!"
http://crave.cnet.co.uk/mobiles/0,39029453,49300995,00.htm

15sept volgt meer info. Toch vraag ik me af of tablets ooit een succes zullen worden ipv netbooks of smartphones met fysiek keyboard.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 24-08-2009 11:42]

• RoD
  • Niet online

RoD

http://www.engadget.com/2...ned-for-donut-and-beyond/
Kleurtjes voor de market lijken te gaan veranderen. Zou wijzen op een Donut-release.

• RoD
  • Niet online

RoD

De VS krijgt een HTC "Desire"? Zou een CDMA-versie van de Hero kunnen zijn volgens de bron. Niet erg interessant voor ons waarschijnlijk.. maar wellicht leuk als het een nieuw model is.

En hier zien we een Lite-versie van de Samsung Galaxy.

En hier zie je filmpjes van de Zii Egg.

[Voor 33% gewijzigd door RoD op 02-09-2009 03:05]

• RoD
  • Niet online

RoD

Binnenkort kunnen developers screenshots uploaden bij hun applicatie: Klik.

• Niet online
RoD schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 00:57:
Binnenkort kunnen developers screenshots uploaden bij hun applicatie: Klik.
Ah cool. Dat zit dus in de Donut release. De Eclair release dan hopelijk rond de kerst. En dan Q1 volgend jaar in NL de eerste highres (800x400) toestellen met Eclair.

• Niet online
Htc gaat de HTC Touch HD opnieuw uitbrengen met een snellere proc en Android!

http://www.reghardware.co.uk/2009/09/04/htc_touch_hd_update/

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

en voor de mensen die liever Nederlands lezen: nieuws: HTC Touch HD2 draait op Android

-

• RoD
  • Niet online

RoD

Erg fijn, want de Touch HD is een prettige telefoon. Mooie resolutie, mooi groot scherm... daar een Android-versie van lijkt me een toptelefoon. Misschien een goede concurrent voor de Rachael.

• RoD
  • Niet online

RoD

Video over de nieuwe Market. Een aantal nieuwe categorieën, en nieuwe kleurtjes. Het gaat overigens goed met de Market. Er zijn al meer dan 10.000 applicaties.

[Voor 35% gewijzigd door RoD op 07-09-2009 21:57]

• Niet online
Gerucht: LG Etna

http://phandroid.com/2009...e-picture-vodafone-bound/

Maar ik zit meer te wachten dat eindelijk die highres phones komen..Al is die 5MP camera van de Etna wel weer netjes.

[Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 08-09-2009 19:26]

• RoD
  • Niet online

RoD

Sja die 5MP zegt niet zoveel. Tegen de tijd dat die uit is zal de Rachael er trouwens ook al wel zijn, met 8MP. Maar het blijft afwachten wat de feitelijke prestaties zijn. Overigens is een Qwerty-toetsenbord natuurlijk wel interessant, daar zijn er niet zoveel van.

• Niet online
RoD schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 19:26:
Sja die 5MP zegt niet zoveel. Tegen de tijd dat die uit is zal de Rachael er trouwens ook al wel zijn, met 8MP. Maar het blijft afwachten wat de feitelijke prestaties zijn. Overigens is een Qwerty-toetsenbord natuurlijk wel interessant, daar zijn er niet zoveel van.
Hij schijnt trouwens een eigen UI te hebben / te krijgen, volgens deze site:
Die Bedienung des Etna will LG mittels der hauseigenen Oberfläche S-Class UI erleichtern. Weitere technische Daten sind noch nicht bekannt, auch Erscheinungstermin und Preis stehen noch aus
http://www.heise.de/newst...e-von-LG--/meldung/144846

Op Youtube beginnen ook hands-on video's te verschijnen van de T-Mobile Pulse ( nieuws: T-Mobile lanceert goedkope Android-smartphone Pulse in oktober ), zoals deze

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cCZRxDBRUK4]

[Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 08-09-2009 19:36]

Als ik zo vrij mag zijn om van RoD z'n blog te quoten:
Er wordt verwacht dat Motorola de Sholes overmorgen (10 september) officieel aankondigd. Men heeft namelijk een event geplanned, en op de uitnodiging is het duidelijk zichtbaar dat het over Android gaat. Voor de rest is er nog niet zoveel interessants bekend. Maar dat kan natuurlijk vanaf 10 september veranderen.
Zou mooi zijn zeg.. Ik kon heel dit topic niet, maar die Sholes vind ik qua uiterlijk toch wel erg chique!
Wel in onderstaande kleurstelling dan, niet met die rode accenten (die je ook vind op het www)

Mooie hardware in 'n mooi design..
Voor de rest ben ik benieuwd of die uit zal komen in NL, hoor namelijk niet bijster veel meer van Motorola..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad, zoals ik ook al schreef kan dit dus voor Motorola een strohalm zijn om weer een beetje in de picture te komen. En net als de Etna een Qwerty-toetsenbord, waar er nog niet veel van zijn in Android-smaak. Dus dit dingetje heeft zeker potentie.

Fyi, hier is het volledige artikel

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik kwam net dit tegen op Twitter:
Donuts arrive at the Googleplex and Moto Android announcement on the 10th? Is there a link, or just pot luck...? http://tinyurl.com/l5lock
Interessant.. er staat dus nu, blijkbaar, een donut naast het Android-poppetje. Ik meende dat er bij de Cupcake-release een cupcake geplaatst werd (die zie je ook op het plaatje). Nu zou dus doordat er nu een donut staat, en er 10 september een aankondiging van Motorola is over Android, wellicht een Android-update aangekondigd kunnen worden. Dat zou logisch zijn want de Motorola Sholes zal door zijn hoge resolutie op een nieuwere versie van Android moeten draaien.

Misschien is een update van Android wel zeer nabij...

Edit: In CyanogenMod 4.1.4 zit overigens al Donut-code.

[Voor 3% gewijzigd door RoD op 09-09-2009 00:34]

Haha prachtig, we wachten 't af:

Is het dan al gezegd dat Donut 1.6 al hogere reso's gaat ondersteunen of is dat pas vanaf Eclair 2.0? Geen zin om te searchen O-)

[Voor 46% gewijzigd door CLB op 09-09-2009 00:40]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Niet online
Nieuwe Samsung Galaxy: Lite gespot?

http://www.electronista.c...droid.phone.caught.on.vi/

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik had em ook al gezien. In jouw bron wordt er gezegd dat het ding 1GB intern geheugen zal hebben. Andere bronnen zeggen echter 4GB. Dat is dus maar afwachten...

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:32
ik ben erachter wat die mysterieuze MID nou is.

het is de MID-560 van SMiT

staat in de tekst 4.8ïnch, maar de titel van de video zegt 5, ik ga van het laatste uit, zo staat het ook op de site van SMiT.

wifi, android, GPS en zelfs in de toekomst 3G mogelijkheden
schijnt ook TV te kunnen ontvangen, via CMMB, is dat iets wat beschikbaar is hier?

best een mooi ding ook:

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

• hypnos
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Komt Android 2.0 later dan verwacht?
http://androidandme.com/2...ming-later-than-expected/

• Niet online
Die gast is imho niet helemaal waus. Hij bracht eerder al een gerucht in de wereld dat de G1 geen Donut-update zou kunnen draaien (terwijl Donut een minor update is)...Op http://androidandme.com/2...y-future-android-updates/

En uiteindelijk plaatst ie een update, waarin hij het nog niet wil geloven.
Update (8/14): I emailed T-Mobile PR and they responded with the email below. It is nice to see them respond so quickly as this is an important topic to many customers. They say the G1 will continue to get “updates”, but I stick with my original belief that the full versions of Donut and Eclair will not be possible.
Nu presteert ie het weer om te beweren dat Eclair voor Oktober geplant stond. Ik ben er altijd vanuit gegaan dat die pas eind dit jaar zou komen. Dus hoe hij er bij komt dat deze in Oktober al zou komen...Dan had Donut toch al lang op de markt moeten zijn..

Je moet die kerel gewoon negeren.

[Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 09-09-2009 23:24]

Als de Sholes in December wordt gepresenteerd, wat gaat Motorola morgen dan vertellen...

• Niet online
CLB schreef op woensdag 09 september 2009 @ 23:28:
Als de Sholes in December wordt gepresenteerd, wat gaat Motorola morgen dan vertellen...
Dit is slechts mijn gevoel, dus het kan heel wel mogelijk zijn. Persoonlijk denk ik echter niet.

RoDlog: Aankomende, interessante Android-telefoons

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 09-09-2009 23:30]

• RoD
  • Niet online

RoD

CLB schreef op woensdag 09 september 2009 @ 23:28:
Dit waarschijnlijk. (met dank aan Only.Holoris)

Edit: wat ie zelf dus ook al zegt :P

[Voor 5% gewijzigd door RoD op 09-09-2009 23:30]

* CLB gaat dan in 'n hoekje zitten huilen :'(

• Niet online
Overigens:

http://www.4feets.com/200...ics-health-sports-themes/

Vandaag zijn er silletjes 4 nieuwe categorieen in de Market verschenen.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 09-09-2009 23:38]

• RoD
  • Niet online

RoD

Many of us expected this to happen with the next Android update to version 1.6, which also includes a white Theme for the Market.
Inderdaad.. apart dat ze dit nu al gedaan hebben. Ik zou het logischer vinden om direct een volledige update van de Market te doen. Tesamen met een Donut-update. Zou weer kunnen betekenen dat de rest vertraagd is, maar ik hoop het niet.

• Niet online
Motorola komt met eigen UI voor Android: Motoblur

http://www.pcworld.com/ar...o_android_os_handset.html

Nu officieel bevestigd. Zie ook :

http://www.google.com/hos...8EYzqMIbIb_OVGfkt4Gn90Y1A

Voor wat meer info over de Cliq (=morrison?) en Motoblur. T-mobile krijgt m dus wie weet komt ie nogeens naar NL. Het is best netjes gespecced voor een pre-Eclair toestel. Ook de remote finder en remote wipe functie is best leuk (net als apple). En de N97 homescreen social widgets copy. De LG Etna zal het moeilijk krijgen.

[Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 10-09-2009 22:34]

* CLB zit huilend in een hoekje en vraagt zich af, waarom ze zo'n ugly ass fancy ding uitbrengen :')

• RoD
  • Niet online

RoD

speculation puts a launch date for the device sometime in November.
Jammer, dat is wel wat laat...
Talking about the Sholes? (weet niet waar je de quote vandaan had)
Ikzelf vind het best, nu ga ik wachten ook op al dat moois hoor! Nokia N900 vs Motorola Sholes...
(en ik hoop wel dat m'n bestelde iPhone binnenkort nog komt, kan ik daar nog even mee klootviolen)

• RoD
  • Niet online

RoD

Quote gaat over hierboven aangekondigde toestellen. Niet de Sholes dus. Die zal nog wel later komen. Kun je je afvragen of dat dit jaar nog wordt...

• Niet online

Heel veel meer materiaal @ Phandroid.com

Official site @ http://www.motorola.com/C...hones/Motorola-CLIQ-US-EN

Op de hands-on foto's ziet er beter uit dan op de product-photo's imho. Formfactor is ongeveer g1. De witte heeft overigens wel wat. Hij komt ook naar de UK en FR via Orange ofzoiets. Mogelijk T-Mobile NL dus ook. Features zijn wel leuk though zoals:
When your phone's missing in action, log into My MOTOBLUR to track it down with GPS. Can't get it back? Log into My MOTOBLUR from your PC to wipe it completely. Your data is safe, no sweat.

[Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 11-09-2009 09:16]

Ook een potentieel model wat je wel you willen kopen?

• Niet online
CLB schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:16:
Ook een potentieel model wat je wel you willen kopen?
als m'n G1 nu stuk zou gaan, zou ik eerder deze kopen dan een Hero...vanwege hw-keyboard en standard 3,5mm headphonejack....ik denk dat deze het beste is als je een hw-keyboard wilt. maar ik zou nu uberhaupt geen androidphone kopen met een 2 jaar contract oid aangezien Q2-2010 wsl. het nieuwe hw-platform voor Android 2.0 klaar is met nieuwe highres phones. Gelukkig loopt m'n 1 jaar abbo met G1 alweer in april/mei oid af :p

Handson:

[Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 11-09-2009 09:57]

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
http://ne.edgecastcdn.net/8003A4/www.cyrket.com/image/-7441785827847772319Totemo van dezelfde makers als Buka is nu uit.

mooie graphics en uitdagende gameplay!!!

TOTEMO is a game designed to soothe your mind and train your brain.

Uncover the mystery hidden between the realms in a unique puzzle game. Travel to enchanted places of the past with your witch doctor guide and solve over 60 logic tasks.

Play at your own pace. Think hard and weight carefully your next move, or just stroke your moves intuitively and let the solution emerge in front of your eyes.

Play the survival mode for extra challenge, make your stand against the time and write your name into the on-line leaderboards.

Download

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-03 11:18
edit:
Oh sorry ik dacht dat ik daar zat 8)7
Moet echt eens minder tabs open hebben.

[Voor 71% gewijzigd door martijnve op 11-09-2009 14:21]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

• RoD
  • Niet online

RoD

• Niet online
Een mooie in depth hands-on van de Cliq is verschenen:

http://phandroid.com/2009...n-depth-first-impression/

Btw, dat hele social integration in 1, kun je ook "simuleren" op een niet-motorola phone met mbv Nimbuzz: die app heeft ook veel social networks in 1 overzicht.

[Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 11-09-2009 14:48]

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind het hele social-gedoe van de Cliq een beetje over the top. Het lijkt wel compleet gefocussed op social gedoe, en de rest krijgt geen aandacht. Gevolg is een enorm druk homescreen en geen enkele andere feature die er echt uitspringt. En inderdaad.. wil je social, dan zijn daar een paar goeie apps voor. Misschien is dit leuk voor de écht fanatieke Twitteraar of Facebook-fan... maar ik vraag me af of veel mensen hier behoefte aan hebben. Daarbij komt dat het scherm weer een tikje kleiner is dan de Hero en de Galaxy.. en imo is klein toch echt minder fijn zo rond de 3".

Dus nee, ik ben hier geen fan van.

Overigens wordt het nu misschien wel eens tijd dat dit ding z'n eigen topic krijgt :)
Ik vind 't nog steeds zo'n Amerikaanse puber telefoon a la de Hiptops en dergelijke.
Helemaal met al dat social gebeuren... Staat 't al vast dat de Cliq hier uit gaat komen?

• Niet online
CLB schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:26:
Ik vind 't nog steeds zo'n Amerikaanse puber telefoon a la de Hiptops en dergelijke. Helemaal met al dat social gebeuren... Staat 't al vast dat de Cliq hier uit gaat komen?
Je hoeft de widgets natuurlijk niet te gebruiken, dan heb je het standaard Android homescreen.
Overigens wordt het nu misschien wel eens tijd dat dit ding z'n eigen topic krijgt
Jammer, dat T.net niet ff gebeld heeft met T-Mobile NL of en wanneer deze naar NL komt. Anders heeft een eigen topic minder zin.

[Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 11-09-2009 15:39]

EDIT @ hierboven: Hoe dat zo? Echte Tweakers importeren hun muk! Mja ik ga geen topic bouwen.
Dan is dat ding me toch nog veel te fancy, maar dat is natuurlijk subjectief.

[Voor 40% gewijzigd door CLB op 11-09-2009 17:00]

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:46:
Een mooie in depth hands-on van de Cliq is verschenen:

http://phandroid.com/2009...n-depth-first-impression/

Btw, dat hele social integration in 1, kun je ook "simuleren" op een niet-motorola phone met mbv Nimbuzz: die app heeft ook veel social networks in 1 overzicht.
Vind 't best een mooi toestel, en misschien gaat deze m'n bijna 1 jaar oude Amerikaanse G1 vervangen. Wat ik wel jammer vind is dat de CPU identiek is aan die van de G1 -O-... ook met de hoeveelheid geheugen lijkt me iets beperkt (zeker als je custom firmwares wilt draaien).

• hypnos
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dit is mooi gemaakt, een MOTOBLUR-simulator:
http://www.motorola.com/s...ator/simulator_en_US.html

• RoD
  • Niet online

RoD

offtopic:
FYI, ik ben met een Cliq-topic bezig. Voordat iemand zinloos bezig gaat...
Vind je 'm zo mooi, of is 't 'your duty'?

• Niet online
Android 1.6 (Donut) SDK is uit. Meestal duurt het dan niet zo lang meer tot consumer release op je phone.

Android 1.6 (Donut) is uit

• Niet online
Google Fastflip is nu ook geschikt voor Android (en iPhone) gemaakt.
Google Fast Flip is a web application that lets users discover and share news articles. It combines qualities of print and the Web, with the ability to "flip" through pages online as quickly as flipping through a magazine. It also enables users to follow friends and topics, discover new content and create their own custom magazines around searches.
http://fastflip.googlelabs.com/mobile

en 110% gerucht, Dell komt met een Android-smartphone?

http://www.androidworld.n...?_ff=_u_18921564_i_254223

[Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 16-09-2009 19:03]

• Niet online
Er loopt momenteel een heel basaal gerucht dat HTC in Q4 nog een Android phone gaat releasen. Er is nog niets bekend behalve de naam:

HTC Predator

http://www.google.nl/sear...gle+zoeken&meta=&aq=f&oq=

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 20:26:
Er loopt momenteel een heel basaal gerucht dat HTC in Q4 nog een Android phone gaat releasen. Er is nog niets bekend behalve de naam:

HTC Predator

http://www.google.nl/sear...gle+zoeken&meta=&aq=f&oq=
Zou me sterk verbazen als het niet zo zou zijn.... :)

Volgensmij is de Hero (en daarmee android) een behoorlijk groot succes en met de nieuwe firmware is het helemaal een fijn apparaat.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Dat klopt inderdaad, is wel bevestigd, doordat vandaag deeltje 4 van de HTC Hero reeks hier gestart is!

• RoD
  • Niet online

RoD

Opzich weinig nieuws. Het is min of meer de al uitgelekte HTC Desire die een andere naam heeft gekregen. Toch is dit wel goed nieuws. Het feit dat dit zo naar buiten gebracht wordt, betekent dat er wellicht snel meer concreets naar buiten gaat komen.

En ja, de kans is heel groot dat er in Q4 een Android-toestel van HTC gelanceerd wordt :P

Edit: De HTC Passion wordt ook genoemd als mogelijke Android-telefoon.

[Voor 9% gewijzigd door RoD op 18-09-2009 22:51]

• Niet online
De FCC heeft inmiddels goedkeuring verleend aan de Samsung InstinctQ, dus die komt over niet al te lange tijd op de Amerikaanse markt.

Zelfde basis als de LG Etna en Motorola Cliq volgens mij.

En weer nieuwe plaatjes van de Samsung i5700 Galaxy Lite

(de video was er al)

Allebei niet echt noemenswaardig. Geen high-end phones en geen unieke features. Daarentegen zijn het prima toestellen voor de gewone consumer, die niet de helft van z'n maandsalaris wil of kan besteden aan een telefoon. En dan krijg je met zo'n Android telefoon toch een heleboel binnen handbereik.

[Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 23-09-2009 09:06]

De LG Etna laat nog wel even op zich wachten en wordt tevens verkocht bij 'n exclusieve provider in NL:
nieuws: LG wacht met Nederlandse release Android-toestel Dus koppelverkoop komt steeds meer opzetten in NL.

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03 20:14
Dat bericht is nogal oud. Het toestel is overigens al uitgebracht (alleen in China dacht ik) en wat ik ervan gelezen heb mis je er niks aan.

Mijn (drone) video's

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat betreft de Galaxy Lite, deze is uitgesteld tot 2010. Waarschijnlijk omdat Samsung de grote Galaxy wat meer tijd wil geven op de telefoonmarkt.

• Niet online
Nieuwe PMP gespot op basis van Android:

The T58 will make the most of its display with integrated touchscreen technology. Displaying at a resolution of 1280 * 720 pixels, the T58 supports H.264, RMVB, MPEG-4, AVS, and WMV9 video types; no word on supported audio file types.

All this functionality is made possible because of Rockchip’s latest RK2808 chip featuring a dual-core ARM9 RISC processor
Over die resolutie ben ik nog niet helemaal zeker, zou ook kunnen duiden op "kan overweg met 720p video".

http://www.playerbites.co...58-first-android-pmp-514/

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 23-09-2009 22:18]

Neem aan dat dat het moet zijn inderdaad...

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat lijkt me een PMD, die horen hier dus niet. Maar leuk dat Teclast ook met Android gaat spelen. Vond ik altijd een veelbelovende fabrikant.
Pagina: 1 2 3 ... 19 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee