Android twee dagen in gebruik, tijd voor een overzichtje van mijn favoriete apps zover
Useful Switchers
Eerder al genoemd, erg handig idd.
Shazam
Bekende service, de Android client werkt uitstekend.
Imeem
Ik was al op zoek naar een alternatief voor LastFM. Deze bevalt me goed, al is LastFM waarschijnlijk nog wel wat gevarieerder.
Meridian
De beste mediaplayer die ik heb geprobeerd. Ik gebruik hem met name als vervanger voor de meegeleverde gallerij. Nadeel van de gallerij is dat alle videos als thumbnails worden weergegeven. Dat maakt het vrij langzaam, bovendien vind ik het veel nuttiger om de bestandsnaam te zien ipv alleen een thumbnail.
tPodcast
Fijne podcast client. De gratis versie is beperkt tot het toevoegen van maximaal 2 feeds, maar dat is voor mij voldoende aangezien ik alles in 1 feedburner feed heb staan.
NewsRob
Nette rss reader, integratie met Google Reader werkt uitstekend.
aCast
Heeft NewsRob inmiddels vervangen

Zeer goede ingebouwde functionaliteit.
Bonsai Blast
Verslavend spelletje
Linda File Manager
Spreekt voor zich, beste die ik heb geprobeerd.
TunesWiki
Player met geintegreerde (gesynchroniseerde) lyrics viewer welke erg goed werkt. Tevens kunnen youtube filmpjes van het afgespeelde nummer worden getoond. Verder nog lastfm en shoutcast integratie.
Movie Finder
Zoekt welke films er draaien en waar, met ondersteuning voor Nederland. Met imdb info en trailers.
Torrent-FU
Super progje, inloggen op de WebUI van uTorrent op je PC om je downloads op afstand te bekijken en beheren. Tevens kan je op je mobiel torrents openen om thuis te laten downloaden. Echt top.
[Voor 13% gewijzigd door k7of9 op 06-06-2009 13:08. Reden: app toegevoegd]