Android Software & Discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 149.493 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-04 14:50
Ik snap niet waarom Hyves die applicatie niet standaard beschikbaar maakt voor de Hero. Hij is er wel al 'officieel'(beta) voor de G1..
En inderdaad is het wachten op de final versie, want deze Beta is echt prut. Krijg je een nieuwe krabbel, moet je de hele applicatie opnieuw opstarten voordat ie zichtbaar wordt! (ik weet dat er een nieuwe krabbel is, omdat ik die via email meteen binnen krijg ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
addictive schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:09:
Weet iemand of er een App bestaat om de dvd/blu-ray collectie bij te houden?
het zou mooi zijn als je de barcode's van de doosjes gewoon kan inscannen, en hij dan de juiste film erbij zoekt (met een korte filmbeschrijving).

Of wil ik nu te veel? :P
niemand? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Is dit niet op een of andere manier te koppelen aan een verkoop site zoals bol.com of freerecordshop?
het lijkt mij ook wel handig namelijk

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-04 21:55

Balachmar

The truth is out there

Rubman schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:11:
[...]

Is dit niet op een of andere manier te koppelen aan een verkoop site zoals bol.com of freerecordshop?
het lijkt mij ook wel handig namelijk
In principe ben ik bezig met zoiets.
Een website/applicatie om je film collectie bij te houden en te raten. Echter duurt het nog wel even voordat die helemaal af is. Maar wellicht dat ik wel iets anders snel kan maken.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:26
Balachmar schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:18:
[...]

In principe ben ik bezig met zoiets.
Een website/applicatie om je film collectie bij te houden en te raten. Echter duurt het nog wel even voordat die helemaal af is. Maar wellicht dat ik wel iets anders snel kan maken.
Je was/bent ook bezig met een Vodafone beltegoed app. Weet je hoe het daar mee staat?
Balachmar schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 19:50:
En ik ben nu dan bezig met een flitseralert en een widget voor vodafone (beltegoed).
developer.android.com is inderdaad erg goed om mee te beginnen. Zorg vooral dat je de Activity Lifecycle goed door hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Gummie schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 16:11:
Je was/bent ook bezig met een Vodafone beltegoed app. Weet je hoe het daar mee staat?
Goeie vraag! Ik heb een hele tijd mijn status niet op kunnen vragen door de storing. Dus heb ik daar niets meer mee kunnen doen. Maar toevallig zag ik dat het afgelopen week weer werkte.
Ik ga er dus binnenkort weer eens naar kijken. Echter is het film gebeuren een ding waar ik samen met een collega mee bezig ben. De vodafone app, doe ik erbij. En ik weet niet eens of het lukt, want het gebruik van AJAX door vodafone, maakt het niet makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Topicstarter
Als er iemand zin heeft om deeltje 2 te starten? De TS kan wel een opfrisbeurt gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-04 09:21
Zevenaar schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:34:
[...]

Wanneer zijn mobiele flitsers weer beschikbaar en waar komt deze informatie straks vandaan (wikango, flitsservice, andere bron)? Heb je enig idee hoeveel procent van de mobiele controles boven water komt, ik woon in oosten van het land en vraag me af of er genoeg gebruikens op A12 A18 zijn om het systeem goed te laten werken. Omdat de administratie kosten van een boete al 3x zo hoog zijn als prijs app heb ik het uiteraard wel gedownload.

Overigens kreeg ik bij eerste flitspaal al meteen GEEN melding, deze staat wel in POI van filtspaal.nl dus vermoed dat het aan mij eigen instellingen ligt, enig idee wat ik fout gedaan heb?
Flitsservice.nl heeft het IP geblokt van die kerel zn server dus je krijgt geen meldingen meer binnen. Dit hebben ze gedaan omdat ze vinden dat hun informatie zowieso niet verkocht mag worden en ze alle applicaties in eigen beheer willen hebben

Bron, http://www.flitsservice.n...-voor-android-t55790.html

[ Voor 4% gewijzigd door GrooV op 12-10-2009 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

GrooV schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 21:22:
[...]

Flitsservice.nl heeft het IP geblokt van die kerel zn server dus je krijgt geen meldingen meer binnen. Dit hebben ze gedaan omdat ze vinden dat hun informatie zowieso niet verkocht mag worden en ze alle applicaties in eigen beheer willen hebben

Bron, http://www.flitsservice.n...-voor-android-t55790.html
Nou, dat ligt genuanceerder.
Ten eerste, heb ik ze gemeld wat ik deed, maar kreeg ik geen reactie. Hieruit maakte ik op dat ze er geen problemen mee zouden hebben. Er staat namelijk in de standaard mail, dat ze reageren als ze dat nodig vinden.
En ten tweede, ben ik benieuwd welke server ze zouden blokkeren, aangezien elk programma zelf de data download. Wat ze wel hebben gedaan is uiteindelijk het bestand wat ik gebruikte weggehaald.
Maar ik werd via deze thread erop attent gemaakt dat ze het dus niet goed vonden. Dus heb ik de ondersteuning voor Flitsservice er ook gewoon uitgehaald.
Als ze me gewoon terug hadden, met we vinden het niet goed, want alleen wij mogen er geld aan verdienen. Dan had ik meteen de ondersteuning weggehaald. Maar ze waren te beroerd om even contact op te nemen.

Afijn, ik ben ondertussen met andere mensen bezig voor mobiele flitsinformatie, aangezien ikzelf ook meldingen binnen krijg.
Hoewel ik serieus erover nadenk om maar helemaal te stoppen. Ik vond zijn reactie werkelijk vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Balachmar schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:14:
[...]

Nou, dat ligt genuanceerder.
Ten eerste, heb ik ze gemeld wat ik deed, maar kreeg ik geen reactie. Hieruit maakte ik op dat ze er geen problemen mee zouden hebben. Er staat namelijk in de standaard mail, dat ze reageren als ze dat nodig vinden.
En ten tweede, ben ik benieuwd welke server ze zouden blokkeren, aangezien elk programma zelf de data download. Wat ze wel hebben gedaan is uiteindelijk het bestand wat ik gebruikte weggehaald.
Maar ik werd via deze thread erop attent gemaakt dat ze het dus niet goed vonden. Dus heb ik de ondersteuning voor Flitsservice er ook gewoon uitgehaald.
Als ze me gewoon terug hadden, met we vinden het niet goed, want alleen wij mogen er geld aan verdienen. Dan had ik meteen de ondersteuning weggehaald. Maar ze waren te beroerd om even contact op te nemen.

Afijn, ik ben ondertussen met andere mensen bezig voor mobiele flitsinformatie, aangezien ikzelf ook meldingen binnen krijg.
Hoewel ik serieus erover nadenk om maar helemaal te stoppen. Ik vond zijn reactie werkelijk vervelend.
Ja ok dat weet ik ook allemaal niet precies. Welk bestand gebruikte je dan? Want ik heb ff in die flitsnav van hun gekeken en die gebruikte een webservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

GrooV schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:20:
[...]

Ja ok dat weet ik ook allemaal niet precies. Welk bestand gebruikte je dan? Want ik heb ff in die flitsnav van hun gekeken en die gebruikte een webservice.
Gewoon een ov2 file, waarop ik in deze thread gewezen werd.
Maar zoals ik al zei, ik hoef hun info niet perse, ik ben bezig met vervanging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 08:00
Ik vind dat wel erg apart; een tweaker heeft ook TrackerTag gemaakt voor Symbian en daar is nooit problemen over gemaakt.

Welliswaar heeft hij er nooit geld voor gevraagd; maar ik blijf de reactie van Flitsservice wel erg vaag vinden.

[edit]
Trouwens nog even een handig tooltje voor diegene die Apps2SD gebruiken. Nadeel is dat je je sdcard niet meer kan mounten omdat dan je applicaties crashen. Nu heb je "Dual Mount SD Widget" die het mogelijk maakt om je SD zowel in Android als op je host te mounten. Werkt ideaal.

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:com.protocol.x.USB

Je hebt wel root nodig en kost een dollar. Widget op homescreen zetten, inpluggen en widget drukken, en werken!

[ Voor 56% gewijzigd door Krypt op 13-10-2009 11:09 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-04 19:57
Mensen, ik heb een vraag over verjaardagen. Ik heb een aantal verjaardagen ingevoerd bij contacten, maar nu zou ik graag een melding daarvan willen krijgen (bijvoorbeeld een dag van te voren). Ik heb een applicatie geprobeerd (EboBirthday, com.ebomike.ebobirthday) maar die gebruikt de notities van een contactpersoon om de verjaardag op te slaan, terwijl de standaard contacten-applicatie van mijn Hero een eigen birthday-parameter heeft...

Heeft iemand een goede oplossing om de verjaardagen van de contacten te exporteren naar de agenda oid?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:14
Pred schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:18:
Mensen, ik heb een vraag over verjaardagen. Ik heb een aantal verjaardagen ingevoerd bij contacten, maar nu zou ik graag een melding daarvan willen krijgen (bijvoorbeeld een dag van te voren). Ik heb een applicatie geprobeerd (EboBirthday, com.ebomike.ebobirthday) maar die gebruikt de notities van een contactpersoon om de verjaardag op te slaan, terwijl de standaard contacten-applicatie van mijn Hero een eigen birthday-parameter heeft...

Heeft iemand een goede oplossing om de verjaardagen van de contacten te exporteren naar de agenda oid?

Alvast bedankt!
Je kunt in Google Calendar een 'extra' agenda toevoegen met de inhoud van deze velden. Werkt perfect en is helaas niet zo bekend bij veel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

smeerbartje schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:45:
[...]
Je kunt in Google Calendar een 'extra' agenda toevoegen met de inhoud van deze velden. Werkt perfect en is helaas niet zo bekend bij veel mensen.
Hoe doe je dat dan?

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik heb het via Flogs gedaan, werkt prima. Via deze site ook andere agenda's: Moto GP/feestdagen etc erin zetten. Deze worden dan toegevoegd in je agenda en kan deze in je Gmail aan/uit zetten.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:26
In de nederlandse versie:
Instellingen > Agenda's > Door intressante agenda's bladeren (rechts onder) en dan "Verjaardagen van contactpersonen en afspraken" toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Je moet naar de interesting calendars gaan. Hier vind je 'contacts' birthdays and events'. Ik heb Google Calendar ingesteld op taal: UK. Misschien dat dit iets uitmaakt? Spuit 11 :D

Afbeeldingslocatie: http://img2.imageshack.us/img2/3927/googleinterestingcalend.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Gummie schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:11:
[...]

Instellingen > Agenda's > Door intressante agenda's bladeren (rechts onder) en dan "Verjaardagen van contactpersonen en afspraken" toevoegen.
Dank je, maar niet de oplossing voor mij, omdat ik mijn Google Contacts niet gekoppeld heb aan mijn telefooncontacts... Misschien moet ik dat maar eens doen, maar er gaat denk ik wel wat tijd in zitten om al mijn google contacts netjes te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:18

BM

Moderator Spielerij
Gewoon syncen met Google, en dan lekker via de website editten :) Stukken makkelijker dan via je telefoon.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Gummie schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:11:
[...]

smeerbartje schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:12:
[...]

Je moet naar de interesting calendars gaan. Hier vind je 'contacts' birthdays and events'. Ik heb Google Calendar ingesteld op taal: UK. Misschien dat dit iets uitmaakt? Spuit 11 :D

[afbeelding]
Allebei bedankt! Erg handig weer van Google :)

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ruzor schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:14:
[...]

[...]

Allebei bedankt! Erg handig weer van Google :)
Let er ook op dat je in de settings op je telefoon (onder contacts) niet "Alle contacten synchroniseren" aan hebt staan, maar enkel je groepen (inclusief 'Mijn contacten'). Dit kan een beetje verwarrend overkomen, maar is echt vet handig. Google maakt namelijk onderscheid tussen 'alle contacten' en 'mijn contacten'. Alle contacten bevat ook de adressen die je zelf een mailtje hebt gestuurd, hebt ontvangen, cc's, noem maar op. Je moet 'alle contacten' zien als een groot vangnet voor email adressen. 'Mijn contacten' is wat jij op je telefoon wilt zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Ook handig voor diegene die Ebo Birthday gebruiken/hebben gebruikt, er is ook Ebo Birthday Contact Sync. Daarmee kan je je gegevens in Ebo (of contact notes) syncen met google. Erg traag, maar het werkt wel goed.

Handig voor de oplossing hierboven om de verjaardagen in je calender op te laten nemen maar je de birthday velden in google contacts nog niet aangemaakt hebt.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revocx
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
Ik wil graag Useful switchers downloaden,maar kan hem niet vinden via de market.
Ik heb gezocht op de website van de maker van het programma, en hij heeft een nieuwe versie 4okt gepost.

Wanneer komt die donut update voor ons beschikbaar? Aangezien hij al 2 weken gepubliseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Ik zie "Useful Switchers Full version" gewoon in de market staan (versie 1.3.0)
Moet wel zeggen dat ik Cyanogen Mod 4.1.999 gebruik.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:17
Ik probeer de HTC IME te installeren (HTC Toetsenbord), omdat de standaard toetsenbord geen woordvoorspelling heeft. Alleen als ik hem heb geinstalleerd en de toetsenbord wil selecteren krijg ik:

HTC Touch Input is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.

Ik heb al een reboot gedaan, maar niet geholpen. Ook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar helpt ook niet. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-04 13:52
barzi schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:22:
Ik probeer de HTC IME te installeren (HTC Toetsenbord), omdat de standaard toetsenbord geen woordvoorspelling heeft. Alleen als ik hem heb geinstalleerd en de toetsenbord wil selecteren krijg ik:

HTC Touch Input is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.

Ik heb al een reboot gedaan, maar niet geholpen. Ook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar helpt ook niet. Iemand?
welke rom draai je en welke versie van HTC IME probeer je te installeren? er is namelijk een apparte versie voor donut en cupcake...

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 13:30
En wat gebeurt er als je gebruik maakt van deze twee bestanden (in system/app plaatsen)? Als je een 1.6 Rom draait werkt de oude HTC_IME slecht, deze zou moeten werken.
[Edit] Spuit elf wegens nogal brakke upload hiero ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 13-10-2009 20:50 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
coredalae schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:46:
[...]

welke rom draai je en welke versie van HTC IME probeer je te installeren? er is namelijk een apparte versie voor donut en cupcake...
Ik gebruik de 4.1.999 van CM (Donut dus).
@Brad Pitt: Moet ik die bestanden gewoon installeren (met bv. Astro)? Of waar vind ik de System/App map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
barzi schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:53:
Moet ik die bestanden gewoon installeren (met bv. Astro)? Of waar vind ik de System/App map?
Met Astra installeren zal ook wel lukken ja, weet alleen niet of dat ook geldt voor Clicker.apk, ik push bestanden meestal als dat nodig is naar de goede directory met adp...
(In een command prompt vanuit de SDK tools directory met adb push HTC_IME.apk system/app/HTC_IME.apk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Brad Pitt schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:57:
[...]

Met Astra installeren zal ook wel lukken ja, weet alleen niet of dat ook geldt voor Clicker.apk, ik push bestanden meestal als dat nodig is naar de goede directory met adp...
(In een command prompt vanuit de SDK tools directory met adb push HTC_IME.apk system/app/HTC_IME.apk)
Oke, die manier kende ik nog niet. Het lukt alleen niet. Command prompt zegt:

Failed to copy: Read only file system

Ik zal het nu even met Astro proberen.. Waar dient clicker voor?

Edit: met Astro kunnen ze beiden ook niet geïnstalleerd worden..

[ Voor 7% gewijzigd door Perzikvrucht op 13-10-2009 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
barzi schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:00:
Oke, die manier kende ik nog niet. Het lukt alleen niet. Command prompt zegt:

Failed to copy: Read only file system
Ja dat klopt, sorry. Je moet ervoor eerst adb remount intikken, dan is het filesystem niet meer read-only... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
smeerbartje schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:20:
[...]

Let er ook op dat je in de settings op je telefoon (onder contacts) niet "Alle contacten synchroniseren" aan hebt staan, maar enkel je groepen (inclusief 'Mijn contacten'). Dit kan een beetje verwarrend overkomen, maar is echt vet handig. Google maakt namelijk onderscheid tussen 'alle contacten' en 'mijn contacten'. Alle contacten bevat ook de adressen die je zelf een mailtje hebt gestuurd, hebt ontvangen, cc's, noem maar op. Je moet 'alle contacten' zien als een groot vangnet voor email adressen. 'Mijn contacten' is wat jij op je telefoon wilt zien :).
Hoe kom je bij die instelling, ik kan hem namelijk niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Brad Pitt schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:08:
[...]

Ja dat klopt, sorry. Je moet ervoor eerst adb remount intikken, dan is het filesystem niet meer read-only... ;)
Oke, het is gelukt (installatie), alleen werkt het toetsenbord nog steeds niet (zelfde foutmelding). Alleen nu krijg ik die foutmelding continu, omdat ik het toetstenbord niet uit kan zetten. Hoe verwijder ik dit weer (via CMD), want via toepassingen kan ik Touch Input niet verwijderen (alleen gegevens wissen, maar dan uninstall je niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderen kan met adb shell rm system/app/HTC_IME.apk.

Jammer dat het niet lukt! Zoek anders even naar een installeerbare .apk, zit nu op m'n mobiel en dat is net even te lastig ;)

[Edit] Deze link bedoelde ik, als het hier niet mee lukt weet ik het ook niet meer ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Brad Pitt op 14-10-2009 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 21:34
Is er een applicatie waarmee je met je pc smsjes via je telefoon kan sturen? Via bluetooth, wifi, 3g oid? Het liefst bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:29
stijnos1991 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:06:
Ik snap niet waarom Hyves die applicatie niet standaard beschikbaar maakt voor de Hero. Hij is er wel al 'officieel'(beta) voor de G1..
En inderdaad is het wachten op de final versie, want deze Beta is echt prut. Krijg je een nieuwe krabbel, moet je de hele applicatie opnieuw opstarten voordat ie zichtbaar wordt! (ik weet dat er een nieuwe krabbel is, omdat ik die via email meteen binnen krijg ;) )
Heeft misschien met de sense te maken die over android ligt? Anders wel raar dat ze die niet meteen uitbrengen ja, al is eerst testen niet verkeerd.

Ik moet trouwens wel zeggen dat de app layar echt goed werkt! Nog niet echt nuttig gebruikt, maar kan goed van pas komen in de stad om even een pin automaat ofzo te zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
vandevorst schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:37:
[...]

Ik moet trouwens wel zeggen dat de app layar echt goed werkt! Nog niet echt nuttig gebruikt, maar kan goed van pas komen in de stad om even een pin automaat ofzo te zoeken ;)
Jammer dat er nog niet zo heel veel bruikbare layers heeft, in NL is alleen Funda en de pinautomaten interressant IMHO.
Ze zouden Layar moeten combineren met die Places Directory van Google, daar zit al een hoop meer in.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
u_nix_we_all schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:42:
[...]

Jammer dat er nog niet zo heel veel bruikbare layers heeft, in NL is alleen Funda en de pinautomaten interressant IMHO.
Ze zouden Layar moeten combineren met die Places Directory van Google, daar zit al een hoop meer in.
Funda is minder goed dan huizenzoeker merk ik, staat minder op namelijk...

Maar wat dacht je verder van tnt, c1000, wikipedia, zoek en vind (bedrijvengids), schiphol flights, politiebureaus etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Layar om adressen mee op te zoeken via De Telefoongids is wel echt ideaal! Probeerde het even met ons eigen adres, en die werd feilloos aangegeven!

@vandevorst: Ik weet het niet.. volgens mij gebruikt die hyves app z'n eigen layout, maar het zou best goed kunnen. Misschien willen ze er wel een extra widget voor uitbrengen ofzo. Zou best leuk zijn imho :)

[ Voor 41% gewijzigd door stijnos1991 op 14-10-2009 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84479

Weet iemand of er een gratis versie Backup is in vergelijk met MyBackup en/of Spritebackup?
Ik heb geen creditcard.. vandaar..

Het mag ook een koop versie zijn maar dan via iDeal o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Je kan toch alleen apps / games kopen en via CC betalen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

CLB schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:39:
Je kan toch alleen apps / games kopen en via CC betalen?
Er zijn andere app-stores beschikbaar, en er zijn ontwikkelaars die hun apk-bestand los verkopen via welke betaaldmethode dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
[...]

Super! Bedankt!! Volgens mij heb ik het nu zo'n beetje zoals ik het wil hebben ;) "Alle contacten synchroniseren" vind je trouwens bij de tab groepen en dan op Menu drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-04 16:00

jbr

Right back @ ya

u_nix_we_all schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:42:
[...]

Dat zou zeker een handige toevoeging zijn, maar heb je al eens een custom search gedaan? Laatst gewoon een italiaan in de buurt gevonden door 'pizza' in te vullen. Werkte perfect. ;)

'restaurant' werkt ook goed overigens, krijg je bij de details meteen het soort keuken, gemiddelde prijs en recencies van andere klanten te zien.. :P

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 98248 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:35:
Er zijn andere app-stores beschikbaar
Op nieuwsgroepen staat idd genoeg :+
en er zijn ontwikkelaars die hun apk-bestand los verkopen via welke betaaldmethode dan ook.
Ahaa okee, dat wist ik niet.. Dacht dat alles officieel via de Android-appstore moest ofzo! Dank!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Pred schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 18:04:
[...]

Super! Bedankt!! Volgens mij heb ik het nu zo'n beetje zoals ik het wil hebben ;) "Alle contacten synchroniseren" vind je trouwens bij de tab groepen en dan op Menu drukken.
Relaxt he!! Ik ben nu ook helemaal blij met mijn altijd up-to-date contactenlijstje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:47
smeerbartje schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 23:39:
[...]

Relaxt he!! Ik ben nu ook helemaal blij met mijn altijd up-to-date contactenlijstje :).
mja, dit en de agenda zijn voor mij de grote redenen dat Android voor mij werkt. Verder wacht ik nog met veel geduld op killer apps (ok je hebt google maps maar dat heb je op alle platformen), maar die auto sync met google calendar en je contacten is goud waard voor mij. (ik had nl al een sync tussen thunderbird/lightning en google calendar, dus nu kan ik in m'n mail programma de afspraken ingeven en ze worden automatisch gesynct met m'n gsm).

Allicht had ik hier geen smartphone voor nodig :) en ik gebruik 'm ook wel voor internet en zo, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-02 14:26
Ik gebruik nu al eventjes Sygic Mobile Maps 9 op mijn HTC Hero en ik moet zeggen dat dit echt wel goed werkt.
Ik heb vroeger altijd met Mio gewerkt, maar hier zijn wel sommige leuke extra's. Zo vind ik de sorteerstrook aanduiding wel handig en ook dat de afrit nummers op het scherm komen bij de autostrades.
Verder zijn de POIs redelijk volledig end e opties redelijk uitgebreid.

Heb volledig West Europa erop draaien, dus dat loopt wel lekker.

Gebruikt er iemand misschien een andere goed werkende GPS applicatie op z'n Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Er is een speciaal Android navigatietopic hier op GoT, misschien dat je daar even moet kijken =)
EDIT: Here you are: Android: Turn by Turn Navigation

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 15-10-2009 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
smeerbartje schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 23:39:
[...]

Idd, plus het voordeel dat je contacten gewoon op je pc kan bewerken (evt in Excel met Import/Export).

[ Voor 7% gewijzigd door Pred op 15-10-2009 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danii1986
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-10-2024
Pred schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:19:
[...]

Idd, plus het voordeel dat je contacten gewoon op je pc kan bewerken (evt in Excel met Import/Export).
Hij bedoeld toch een GPS applicatie en niet een NAVIGATIE applicatie? Zo zijn er genoeg GPS applicaties die niet direct Turn by Turn Navigation zijn.. of heb ik t verkeerd?

Verkeerd gequote, maakt niet uit, duidelijk genoeg en reply op CLB.:)

[ Voor 8% gewijzigd door danii1986 op 15-10-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Ik kom er vandaag achter dat er ook een layar met "winkels en openingstijden" is.
Dat is wel ideaal als je nog een drogisterij zoekt welke open is etc... :D Alleen jammer dat je niet alle winkels tegelijk kunt zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-04 20:38
Kan iemand mij vertellen hoe die applicatie heeft waarmee je de camera van je toestel gebruikt om uit te vinden wat er in de omgeving te zien is ?

Bijv je richt hem op een gebouw en je ziet hoe het gebouw heeft en meer details ervan.
Het is in het nieuws geweest maar heb de naam nooit gehoord :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die applicatie wordt beschreven in de post boven je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Volgens mij bedoel je hetgene wat boven jouw post staat: http://layar.com/
EDIT: Net was ik sneller RoD: CLB in "De Grote Android-nieuwsthread", nu jij :)

[ Voor 47% gewijzigd door CLB op 16-10-2009 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-04 20:38
RoD schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:55:
Die applicatie wordt beschreven in de post boven je ;)
OMG, ik had de post gelezen maar dacht dat het om een winkel tijden applicatie ging O-)
Thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Squall schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:18:
[...]

OMG, ik had de post gelezen maar dacht dat het om een winkel tijden applicatie ging O-)
Thanks !
Haha, dat was het toch niet ;)
Maargoed, je weet welke het is, daar gaat het om :) Kijk maar eens hier: http://layar.com/layers/
voor een complete lijst met beschikbare layers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Zelf heb ik een wazig probleem .... kijken hoe ik dit kan uitleggen ^_^

Als ik in een applicatie mijn locatie moet bepalen. "Places near me" "Locale" of zoiets dan blijft er een klein vierkantje rechtsonder grijs. Hier laadt hij de kaart niet lijkt het wel.

Met google maps heb ik dit probleem niet.

Heb mijn cache geleegd, apps opnieuw geinstalleerd, telefoon opnieuw geflashed etc etc Maar blijf het wazige vierkantje houden.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Muppet schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:36:
Zelf heb ik een wazig probleem .... kijken hoe ik dit kan uitleggen ^_^

Als ik in een applicatie mijn locatie moet bepalen. "Places near me" "Locale" of zoiets dan blijft er een klein vierkantje rechtsonder grijs. Hier laadt hij de kaart niet lijkt het wel.

Met google maps heb ik dit probleem niet.

Heb mijn cache geleegd, apps opnieuw geinstalleerd, telefoon opnieuw geflashed etc etc Maar blijf het wazige vierkantje houden.
Ik heb dit alleen met buienradar, dan staat er een vierkantje in het midden. Welke applicatie heb jij dti?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
GrooV schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:03:
Ik heb dit alleen met buienradar, dan staat er een vierkantje in het midden. Welke applicatie heb jij dti?
Dit is een bekend verschijnsel op bepaalde custom Roms. Neem dan ook aan dat hij ook zoiets draait.

Met Buienradar heb ik dat ook ja, op élke Rom, da's gewoon een fout van die app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zevenaar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-01-2023
Hoe stel ik op de Hero in dat schermbeveiliging niet geacitveerd wordt in het geval van bijvoorbeeld navigatie gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Zevenaar schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 11:53:
Hoe stel ik op de Hero in dat schermbeveiliging niet geacitveerd wordt in het geval van bijvoorbeeld navigatie gebruik?
Normaliter zou bij navigatie-apps je screen aan moeten blijven. Gebruik anders Keepscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Voor mij houdt het android verhaal hier op. Als je zoals ik al 8 jaar wm gewend bent is het verdraaid moeilijk om met android te kunnen werken. Het feit is dat er weinig vraag is naar de magic want verloor er in 2 weken tijd bijna 200 euro op! heb er dus 200 euro voor kunnen krijgen via marktplaats.

Nu weer happy met de nieuwe htc touch2 met wm 6.5 en die draait precies weer zoals ik gewend ben.

Marcel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:45
Das jammer voor je. Maar persoonlijk is Android een verademing voor me na 4 jaar WM. Ik had voor de aanschaf van de G1 mijn twijfels, maar ik heb nog geen seconde spijt gehad van de overstap naar Android.
Als je gebruik maakt van Gmail & contact, google calendar enz. dan kan ik me niet voorstellen dat je dat beter vind werken op WM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dit is geen Android vs. WM-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 14:16

Tags NL

Harmful or Harmless?

RoD schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:48:
[mbr]Dit is geen Android vs. WM-topic.[/]
Inderdaad, maar misschien wel goed om de verschillen aan te geven tussen beide dingen. Wat mis je in Android wat je in WM niet had en andersom. Het is niet dat de een veel beter is dan de andere, Android is helemaal nieuw en hoeft niet zo compatibel te zijn als WM wat er al wat langer is...

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat dan in een ander topic, niet hier. Zie de topicwaarschuwing. Nu weer ontopic aub ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
[...]

Ik begrijp het even niet.
Ik gebruik ook mijn Gmail contacten en die worden automagisch gesynct, echter kan ik de optie die jij beschrijft nergens vinden in m'n telefoon?
Het is niet de bedoeling dat iedereen die mij een mailtje stuurt, ook toe wordt gevoegd aan mijn contactlijst. Alleen personen die een echt contactpersoon zijn, die ik zelf aan heb gemaakt moeten worden gesynct.
Waar vind ik precies die optie(Mijn contacten en Alle contacten)? Het programma "Contacten" heeft verder weinig instellingen, in het 'Instellingen' menu van Android vind ik ook niet veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zevenaar
Kan ik mijn telefoon zo instellen dat wanneer het toestel via bluetooth verbonden is met mij autoradio dat dan de verlichting aanblijft? Los van welke app ik dan draai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zevenaar schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 21:09:
Kan ik mijn telefoon zo instellen dat wanneer het toestel via bluetooth verbonden is met mij autoradio dat dan de verlichting aanblijft? Los van welke app ik dan draai
Telefooninstellingen hebben niet met dit topic te maken. Hier worden applicaties besproken, geen Bluetooth-instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zevenaar
Ik wil dan ook graag weten welke app ik hiervoor kan gebruiken, zo kan ik het volgens mij niet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zevenaar schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:29:
Ik wil dan ook graag weten welke app ik hiervoor kan gebruiken, zo kan ik het volgens mij niet instellen.
Een zelfde soort vraag stelde je iets hierboven ook al, waarop notabene een prima antwoord is gegeven?! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zevenaar
Keepscreen heb ik gedownload en heb er apps aan gekoppeld. Hierbij werkt het inderdaad precies zoals het moet doen, maar daarnaast wil ik graag dat los van de app die ik draai dat telefoon aan blijft in de auto zodat tijdens het rijden geen patronen hoef te tekenen om toestel te ontgrendelen. Dat kan ik toch niet instellen met keepscreen?

[ Voor 23% gewijzigd door Zevenaar op 17-10-2009 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nogmaals, dat heeft met de telefoon zelf te maken, en niet met applicaties. Verder stellen we het wel op prijs dat je eerst zelf wat probeert en dit topic niet als een afhaalchinees voor oplossingen gebruikt. Kom je er niet uit, open dan zelf even een topic waarin je aangeeft wat er niet goed gaat en wat je al geprobeerd hebt.

Heb je nog vragen dan mag dat via DM. Nu graag weer over applicaties discussiëren, waar dit topic voor bedoeld is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-04 07:17

NielsNL

DigiCow

Ik heb een tijdje Imap geprobeerd i.c.m. Kerio MAil server. Maar dan heb ik het probleem dat de mappen "verzonden" en "concepten1", "concepten2" enz... worden aangemaakt.
Ik heb al geprobeerd m'n Hero op engels te zetten maar dat helpt niet.
totdat er een fix is maar met POP werken... :(

M'n Oma is een site aan het haken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:19
RoD schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:56:
Nogmaals, dat heeft met de telefoon zelf te maken, en niet met applicaties.
Keepscreen is toch een app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Zevenaar schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:54:
Keepscreen heb ik gedownload en heb er apps aan gekoppeld. Hierbij werkt het inderdaad precies zoals het moet doen, maar daarnaast wil ik graag dat los van de app die ik draai dat telefoon aan blijft in de auto zodat tijdens het rijden geen patronen hoef te tekenen om toestel te ontgrendelen. Dat kan ik toch niet instellen met keepscreen?
Nu snap ik helemaal niet meer wat je bedoeld. ?!

Als je wilt dat als een applicatie draait je backlight aanblijft en er niet wordt vergrendeld dan gebruik je Keepscreen.

Wil je dat je telefoon helemaal niet meer vergrendeld en je backlight altijd aanblijft dan zet je bij 'Time-out scherm' de setting 'Nooit time-out' aan.

In bovenstaande situaties zal je scherm niet uit gaan en zal er dus ook geen 'lock-pattern' zijn.

Verder is dan misschien 'autolock' nog een optie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 17:22
Voor gebruikers van of geinteresseerden in Evernote: er is blijkbaar al een tijdje een beta versie van een Evernote app voor Android. Is nog in beta, maar wat ik tot nu toe heb geprobeerd werkt best goed. Nog niet in de market dus, maar de beta is hier te vinden.

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Topicstarter
Calwidget is trouwens ook net geupdatet. Nu heeft ie ook een handmatig refresh optie en meer config mogelijkheden: je kunt nu gewoon op de widget klikken voor 3 opties waaronder de nieuwe refresh optie. Echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Is er voor Android iets zoals Ping! voor iPhone? Schijnt dat je dan onderling gratis kan smsen met elkaar (iig iPhone - iPhone, crossplatform nog niet dacht ik)
Zou leuk zijn als ik met een aantal mensen gratis kon smsen (ja email kan ook, ik weet het, maar Ping! is echt een leuke App :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

stijnos1991 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 13:15:
Is er voor Android iets zoals Ping! voor iPhone? Schijnt dat je dan onderling gratis kan smsen met elkaar (iig iPhone - iPhone, crossplatform nog niet dacht ik)
Zou leuk zijn als ik met een aantal mensen gratis kon smsen (ja email kan ook, ik weet het, maar Ping! is echt een leuke App :) )
Wat is dan het verschil met een e-mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Balachmar schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 14:45:
[...]

Wat is dan het verschil met een e-mail?
de looks, het ziet er zo uit als het sms/chat systeem van een iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Ping! en Blackberry messenger zijn meer bedoeld voor chat-style gesprekken, korte berichtjes over en weer. Als ik met iedereen zou gaan mailen ipv SMSen zou m'n inbox ook een chaos worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 15:34

Len

Leeg

Grmail weet anders goed om te gaan met "conversaties"
Ik denk dat mailen het toch gaat winnen van sms. Er zijn nu zat smartphones met flatfee internet in omloop. Een mail kost dan niets extra, een sms kost 7-12 eurocent

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
stijnos1991 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:15:
[...]

Ik begrijp het even niet.
Ik gebruik ook mijn Gmail contacten en die worden automagisch gesynct, echter kan ik de optie die jij beschrijft nergens vinden in m'n telefoon?
Het is niet de bedoeling dat iedereen die mij een mailtje stuurt, ook toe wordt gevoegd aan mijn contactlijst. Alleen personen die een echt contactpersoon zijn, die ik zelf aan heb gemaakt moeten worden gesynct.
Waar vind ik precies die optie(Mijn contacten en Alle contacten)? Het programma "Contacten" heeft verder weinig instellingen, in het 'Instellingen' menu van Android vind ik ook niet veel?
Op je telefoon open je de contacten lijst. Vervolgens druk je op de menu-knop en kies je 'sync groepen bewerken'. Hier zie je aantal 'groepen'. De bovenste groep heet 'Alle contacten synchroniseren'. Deze moet je dus UITVINKEN. De rest moet je aanvinken; waaronder 'Mijn contacten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
@smeerbartje Dank! Gelukt.
Edit: wow ik haal vinkje weg, blader door mn contacten en 'poef' telefoon herstart. lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik kwam gisteren de app "PS3 Friends Lite" tegen. Erg grappig daarmee kan je zien welke Friends er op de PS3 bezig zijn. Kon deze app jullie niet onthouden

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-04 22:53

KingCrash

Angry Rabbit

GG---77 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 08:36:
Ik kwam gisteren de app "PS3 Friends Lite" tegen. Erg grappig daarmee kan je zien welke Friends er op de PS3 bezig zijn. Kon deze app jullie niet onthouden
Leuke app Handig om te kijken of vrienden online zijn

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:org.ps3friends

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

GrooV schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:03:
[...]

Ik heb dit met Locale en met Places Directory met de CM 4.1.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317501

WHAT THE HELL!!!!!!????? zit ik vrijdag te eten in een restaurant na enige tijd denk ik weet je wat ik ga ff op me hyves kijken, hij gaf aan dat er een update was dus ik die update installeren en drie keer raden wat er gebeurd het berichten-menu kan ik niet meer in althans ik zie heel me berichten niet heeft iemand hier ook last van of heeft al iemand een oplossing

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Weet er iemand een goede video player voor Android, die bijvoorbeeld xvid aankan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:19
Anoniem: 317501 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:35:
WHAT THE HELL!!!!!!????? zit ik vrijdag te eten in een restaurant na enige tijd denk ik weet je wat ik ga ff op me hyves kijken, hij gaf aan dat er een update was dus ik die update installeren en drie keer raden wat er gebeurd het berichten-menu kan ik niet meer in althans ik zie heel me berichten niet heeft iemand hier ook last van of heeft al iemand een oplossing

:(
In ieder geval niet meer in een restaurant op Hyves ;)

Berichtenmenu, bedoel je daar Gmail mee of SMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-04 15:18

Bananenspin

Omdat het kan

Laudor schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:14:
[...]

In ieder geval niet meer in een restaurant op Hyves ;)

Berichtenmenu, bedoel je daar Gmail mee of SMS?
Hij bedoeld de prive berichten op hyves.. het is nog maar een beta ze sleutelen er nog aan..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317501

juist die prive berichten, oh is het een beta je bedoeld de update? want voor de update kon ik er wel in, wie heeft dat hyves applicatie gemaakt lijkt me beetje raar om je prive berichten nu in de app zou stoppen maar goed ik ben ook geen ontwikkelaar gelukkig hahahahahha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Anoniem: 317501 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:33:
juist die prive berichten, oh is het een beta je bedoeld de update? want voor de update kon ik er wel in, wie heeft dat hyves applicatie gemaakt lijkt me beetje raar om je prive berichten nu in de app zou stoppen maar goed ik ben ook geen ontwikkelaar gelukkig hahahahahha
Voorlopig maar even via de browser naar Hyves :) totdat de applicatie klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Goed, dit topic is vol, dus er mag een nieuw topic geopend worden. Omdat we niet alles in één topic gedumpt willen hebben graag een groot topic om software uit de Market of andere bronnen te bespreken. Dus géén afhaalbalie voor software of probleemgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld om software (applicaties) voor Android te bespreken. Problemen met software, de Market of andere probleemgevallen horen hier niet thuis. Open daarvoor een eigen topic.