Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik heb natuurlijk zelf heus wel even gezocht, ik was meer benieuwd naar tips en/of boeken die aangeraden kunnen worden.spaceboy schreef op woensdag 30 september 2009 @ 21:26:
[...]
Google is your friend...
In dit geval wel heel letterlijk. Begin anders 's op developer.android.com
Tweakers zou tweakers niet zijn als hierover niet ook een draadje loopt.-Tim- schreef op woensdag 30 september 2009 @ 21:30:
[...]
Ik heb natuurlijk zelf heus wel even gezocht, ik was meer benieuwd naar tips en/of boeken die aangeraden kunnen worden.
[Ervaringen] Android SDK
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Inmiddels staat de eerste beta van zijn app in de market onder de naam Data Controller (ontwikkelaar Ritesh Sahu).Anoniem: 230496 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 17:17:
[...]
Dat zou bijzonder fijn zijn, kun je mij ook op de hoogte houden (MSN e.d. in me profiel)
Helaas kwam ik er wel achter dat ie iets te snel van start is gegaan, want het is een soort veredelde versie van APNdroid geworden. Wel handig voor Telfort klanten die langs de grens wonen en dan nog wel bereikbaar willen blijven voor inkomende gesprekken zodra ze op Mobistar ofzo overgaan, maar niet data willen versturen omdat ze alle "use data while roaming" settings hebben aangezet om de gevolgen van dat stomme roaming van Telfort op het KPN zoveel mogelijk te omzeilen. Maar ja, ik word nog steeds op een constante 'R' bovenin mijn scherm getrakteerd, want hiermee heeft ie (nog) niks gedaan. Het daadwerkelijke probleem bestaat dus nog steeds....
Het blijkt een lastig uit te leggen probleem, maar ik heb het hem opnieuw voorgelegd. Daarnaast weet ik zeker dat er gebruikers op dit forum zijn die uit kunnen leggen waar het hem in zit dat een toestel bepaalt wanneer een netwerk als het eigen of als roaming moet worden gezien, dat zou een start zijn voor een oplossing voor dit probleem.
Bent u zelf zo'n persoon, of kent u iemand in uw omgeving die aan dit profiel voldoet, bel dan de 0800-ROAMING of post een bericht in dit topic. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
Ikzelf doe aan sport, Handbal om precies te zijn, en ik wil iedere week wel de uitslagen zien van mijn club.
Nu kan ik het wel via de browser, maar deze is niet in zijn geheel goed leesbaar in de browser of het werkt niet smooth.. Is het mogelijk om zulke gegevens in een app binnen te halen?
Als voorbeeld is het deze link.
Zo kan ik op mijn club klikken en de wedstrijden, uitslagen en standen zien.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Is dit er ook voor de Android toestellen? Voor de iphone heet het Ping!...
Remote RDP ofzo?DaJohn schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 18:19:
Weet iemand een mogelijkheid om een Android telefoon te besturen via de computer? Ik heb zoiets wel gezien bij Windows Mobile toestellen, zodat je de telefoon volledig kunt besturen op de pc.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nee, ik bedoel dat hè de telefoon kunt bedienen via de computer. Zodat je een smsje kunt maken bv. Niet dat ik middels de telefoon de computer overneem..
Wil je android gewoon op je PC kunnen proberen of wil je echt je telefoon remote controllen? Dat eerste zou moeten kunnen met de sdk. Dat 2de ben ik nog nergens tegen gekomen.DaJohn schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:46:
[...]
Nee, ik bedoel dat hè de telefoon kunt bedienen via de computer. Zodat je een smsje kunt maken bv. Niet dat ik middels de telefoon de computer overneem..
"May our framerates be high and our temperatures low."
Voor sms heb je wel RemoteSMS volgens mij. Daarmee kan je vanaf je computer een sms maken.DaJohn schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:46:
[...]
Klopt, ik heb een G1. Wel raar eigenlijk dat deze app niet crasht met een G1 en wel met een Hero.evleerdam schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:10:
[...]
Ja, Contact Owner zag ik ook, maar die durfde ik niet uit te proberen aangezien er zowel in de beschrijving van de app en in het commentaar stond dat je Hero nog wel eens kon crashen. Neem aan dat jij dan geen Hero hebt?
Heb overigens geen idee in hoeverre je Hero dan crasht (ik neem aan dat je je tel. nummers/apps en dergelijke dan nog hebt?).
Eeen goede QR generator kan je vinden op: http://www.racoindustries...generator/2d/qr-code.aspx
Ik vond dit een goede QR generator. Je kan er zelfs een smsje in schrijven met het nummer, dan inscannen met de app in je android phone en meteen verzenden, erg grappig!
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Je kunt alleen de error correction level niet instellen. Dat is nou het het leuke eraan als je deze hoog insteld. Je code hoef dan maar voor 70% goed te lezen zijn. Zonder crc correctie was mijn usericon nooit mogelijk.evleerdam schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 17:23:
Ja, die QR codes zijn erg vet.
Ik vond dit een goede QR generator. Je kan er zelfs een smsje in schrijven met het nummer, dan inscannen met de app in je android phone en meteen verzenden, erg grappig!

1. Een programma waarmee ik via met m'n pc via bluetooth smsjes kan versturen.
en
2. Een prorgramma ala Skype waarmee ik GRATIS naar een PC kan bellen. Skype Lite bestaat wel. Maar dit kost Skype out tegoed om te bellen naar Skype users. Voor de Iphone is dit gratis gek genoeg.
Wie weet er een alternatief voor dit?
doe mij maar sipdroid, met deze kun jezelf de sip provider instellen. ik bel zo nu en dan goedkoop via poivyM3 SMGII schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 17:06:
Wat vinden jullie van Truphone?
En werken die dingen ook werkelijk?SYQ schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 17:11:
[...]
doe mij maar sipdroid, met deze kun jezelf de sip provider instellen. ik bel zo nu en dan goedkoop via poivy
bv. ik woon in belgie. Ik bel naar familie in NL, is het dan idd veel goedkoper dan dat ik bel met mijn provider? Hoe gebeurt de afrekening van de belkosten? Werkt het ook voor surfen op 3G-netwerk met mijn provider?
Over het programma kan ik je weinig vertellen, maar bellen via een voipbustercloon naar o.a. Spanje doe ik al jaren en dat werkt goed. Beperking is meer de programma's die je bijv op je handset nodig hebt, ik ben veroordeeld tot fring omdat voor mijn W960i niet veel anders te krijgen is.M3 SMGII schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 18:19:
[...]
En werken die dingen ook werkelijk?
bv. ik woon in belgie. Ik bel naar familie in NL, is het dan idd veel goedkoper dan dat ik bel met mijn provider? Hoe gebeurt de afrekening van de belkosten? Werkt het ook voor surfen op 3G-netwerk met mijn provider?
Maaar ja, het werkt, zeker als je naar vast belt scheelt het enorm.
dread schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 22:04:KiTsEr schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 16:05:
Ik ben opzoek naar 2 programma's voor mijn HTC Hero:
1. Een programma waarmee ik via met m'n pc via bluetooth smsjes kan versturen.
en
2. Een prorgramma ala Skype waarmee ik GRATIS naar een PC kan bellen. Skype Lite bestaat wel. Maar dit kost Skype out tegoed om te bellen naar Skype users. Voor de Iphone is dit gratis gek genoeg.
Wie weet er een alternatief voor dit?
net truphone geïnstalleerd. dat is een programa om internationale gesprekken te doen. Moet je downloaden via de market.
Werkt werkelijk subliem qua geluidskwaliteit.
voordeel:
goede geluidskwaliteit.
Je kan via wifi maar bij afwezigheid bel je lokaal een server van truphone die je dan weer doorstuurt naar het gebelde internationale nummer.
tarieven zijn super ivm telefoonproviders.
17$ in de maand en je belt gewoon gratis.
andere truphone users bel je gratis
nadeel:
contacts is vrij moeilijk te gebruiken. Je kan er niet in zoeken en dus moet je de hele lijst doorscrollen. ERis wel een log en daar kan je snel eerder gebelde nummers terugbellen. Werkt voor mij omdat het voornamelijk familie is in het buitenland en die nummers zijn me bekend

Samenvatting:
deze app betaalt gewoon de telefoon terug als je vaak internationaal belt

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Werkt dat zoals VOIP? Dus gewoon geld op je account zetten, nummer draaien en het bedrag gaat er van af zonder je iets hoeft te betalen aan je eigen gsm-provider.
Het is een "Android device manager" te gebruiken als o.a. sync en backup tool met imo veelbelovende functies. Er is een preview versie te downloaden maar dit is momenteel alleen een demonstratie van wat het uiteindelijke product moet worden.
Ik ben erg benieuwd, vind het er veelbelovend uit zien.
Youtube demo
heb je een oude versie dan?evleerdam schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 10:21:
Het enige wat ik kon vinden is de app van Nu.nl, daarin zit een soort tv gids functie. Maar die laat alleen zien wat er op elke zender op dat moment bezig is of wat er komt het komende uur.
de versie die er nu is laat inderdaad standaard een nu&straks overzicht zien
maar je kan ook kiezen voor
-films
-prime time
-zenders
via zenders kun je een zender kiezen en dan zie je het overzicht voor die zender voor de hele dag
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Graag eerst even zelf rondzoeken voordat je hier je vraag komt stellen. Heb je uberhaubt al in de Market rondgekeken?Anoniem: 118466 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:16:
op mijn galaxy werkt bluethooth niet is er een 3rd party apps die dat wel kan ?
DaJohn schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 18:19:
Weet iemand een mogelijkheid om een Android telefoon te besturen via de computer? Ik heb zoiets wel gezien bij Windows Mobile toestellen, zodat je de telefoon volledig kunt besturen op de pc.
stavast schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:48:
voor de mensen die mymobiler missen (oude windows mobile gebruikers) is er nu een oplossing: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=557717
het is (nog) traag, maar hey het is iets ;-)!
weet niet in hoe verre deze al gepost is, maar ik ga niet tig blz lezen om daar achter te komen
Ja gewoon, ik doe het via creditcard, gels opzetten. Je hebt verschillende varianten. Momenteel heb ik voo r17$ de unlimited version. Ik bel nu gewoon 'gratis'naar alle nummers die ik wilM3 SMGII schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 11:10:
Voor Truphone moet je daar beltegoed uploaden?
Werkt dat zoals VOIP? Dus gewoon geld op je account zetten, nummer draaien en het bedrag gaat er van af zonder je iets hoeft te betalen aan je eigen gsm-provider.

Je betaalt enkel aan je eigen gsm provider als je geen internetverbinding hebt op dat moment. DAn bel je lokaal naar een server van hun die je dan weer gratis internationaal doorverbindt. (als je de flatfree version hebt anders heel goedkoop)
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
-Tim- schreef op woensdag 30 september 2009 @ 21:30:
[...]
Ik heb natuurlijk zelf heus wel even gezocht, ik was meer benieuwd naar tips en/of boeken die aangeraden kunnen worden.
Droidnova.com en anddev.org zijn wel oke

Anoniem: 319264
het handige van Android is juist dat je steeds verbinding hebt met het internet (via G3 of WiFi). Dus ik denk niet dat dit bestaat. Ik ken het in iedergeval niet.
[Voor 26% gewijzigd door Len op 05-10-2009 21:54]
Toen ik je bericht zag dacht ik: iemand had het daar al een keer over! Maar dat bleek ook van jou te zijnAnoniem: 319264 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 21:38:
Zijn er mensen die een goed alternatief kennen voor Shazam waarbij je muziek kan opslaan om later via wifi connectie dan de muziek te herkennen? Want Shazam for Android werkt dit niet, je moet altijd wifi connectie hebben want zeer ambetant is natuurlijk!

Die mogelijkheid is er voorlopig niet, voorzover ik weet. Het vereist of een 3g connectie of een wifi verbinding.Anoniem: 319264 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 19:35:
Hallo,
Ik heb onlangs Shazam op mijn HTC Hero (Android) geinstalleerd maar ik had 1 vraag daarover! Vroeger had ik Shazam op mijn Nokia (Symbian) ook en kon ik muziek opnemen en dan opslaan op het later via een internetverbinding te laten herkennen. Nu bij Shazam on Android kan je dit blijkbaar niet meer, hij geeft de foutmelding weer: 'We kunnen deze tag helaas niet versturen, opnieuw proberen ja of nee?'
Zijn er mensen met dezelfde ervaring hiermee? Bestaat er een mogelijkeid op je getagde muziek op te slaan voor later...?
Er zijn wel alternatieven, zoek maar eens in Google naar 'alternative Shazam', maar volgens mij voldoen die alternatieven ook niet aan je eisen.
Overigens is een Android zonder 3g verbinding volgens mij heel vervelend, voor heel veel widgets en applications heb je 3g nodig.
Heel snel iemand mee gevonden zonder dat je het toetsenbord hoeft uit te schuiven.
Als je wilt zoeken krijg je een dialer, druk je bv 526 gaat hij naar jan zoeken.
Heel erg jammer dat zoiets niet bestaat als los programma.
Als je er 1maal mee gewerkt hebt wil je niets anders meer.
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Die Hero-dialer zit ook in sommige Magic-Roms dus het is wel mogelijk om die "los" ergens op te zetten denk ik.C00P schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 02:27:
Heel erg jammer dat zoiets niet bestaat als los programma.
Als je er 1maal mee gewerkt hebt wil je niets anders meer.
De Smart Dialer app heeft dezelfde functionaliteit maar vanwege de brakke plaatsing van de "0" vind ik deze bijzonder onprettig werken. Vond hem wel mooier dan de Hero-versie, daar ben ik nooit zo'n fan van geweest

Nickname does not reflect reality
Anoniem: 128656
Dit is meer een soort messenger, op een blackberry is het meer als sms-en.. Ik begrijp dus dat zoiets niet met een HTC Hero kan?
http://elsdoerfer.name/=photoworld
Het lijkt wel wat op PhotoSwap op de iPhone.
Ik heb zelf een Samsung Galaxy besteld, maar die is nog niet binnen. Ik ken PhotoSwap van de iPhone.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Ik heb de applicatie geprobeerd nadat de werking mij in het begin nogal onduidelijk was. Het is een erg gave applicatie en werkt goed.Jozz schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:20:
Heeft iemand A World of Photo al eens geprobeerd?
http://elsdoerfer.name/=photoworld
Het lijkt wel wat op PhotoSwap op de iPhone.
Ik heb zelf een Samsung Galaxy besteld, maar die is nog niet binnen. Ik ken PhotoSwap van de iPhone.
Kort de werking:
Het is een multiplayer-spel waarbij, wanneer een andere gebruiker er om vraagt, je een foto moet maken en deze wordt doorgestuurd naar diegene. Deze personen kunnen echter niet zomaar jou uitkiezen, dit gebeurd op 2 mogelijke manieren: willekeurig of door een windrichting te kiezen. Het programma probeert dan een persoon te kiezen die dan in die regio zit ten opzichte van jou.
Ik heb me net 5 minuten aangemeld en ik heb al 4 vrij leuke foto's ontvangen. Je bent overigens niet verplicht om een foto te maken, je kunt ook aangeven dat je te druk bent. Ik vind dit nu al een gave applicatie.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Heb je toevallig ook een naam van zo'n rom?Brad Pitt schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 09:40:
[...]
Die Hero-dialer zit ook in sommige Magic-Roms dus het is wel mogelijk om die "los" ergens op te zetten denk ik.
De Smart Dialer app heeft dezelfde functionaliteit maar vanwege de brakke plaatsing van de "0" vind ik deze bijzonder onprettig werken. Vond hem wel mooier dan de Hero-versie, daar ben ik nooit zo'n fan van geweest
[afbeelding]
Klinkt goed. Ook een stuk uitgebreider dan PhotoSwap op de iPhone. Hier is een recensie die ik tegenkwam:The_Worst schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:46:
[...]
Ik heb de applicatie geprobeerd nadat de werking mij in het begin nogal onduidelijk was. Het is een erg gave applicatie en werkt goed.
Kort de werking:
Het is een multiplayer-spel waarbij, wanneer een andere gebruiker er om vraagt, je een foto moet maken en deze wordt doorgestuurd naar diegene. Deze personen kunnen echter niet zomaar jou uitkiezen, dit gebeurd op 2 mogelijke manieren: willekeurig of door een windrichting te kiezen. Het programma probeert dan een persoon te kiezen die dan in die regio zit ten opzichte van jou.
Ik heb me net 5 minuten aangemeld en ik heb al 4 vrij leuke foto's ontvangen. Je bent overigens niet verplicht om een foto te maken, je kunt ook aangeven dat je te druk bent. Ik vind dit nu al een gave applicatie.
http://www.droidzine.com/...-multiplayer-online-game/
Kan je enkel connecten met mensen met Android of ook Iphone gebruikers?
Deze lijkt hem wel te hebben bijvoorbeeld. Voor mij een reden om deze Rom niét te installenbarzi schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:47:
Heb je toevallig ook een naam van zo'n rom?

Enkel Android.M3 SMGII schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 16:19:
Heb net a world of photo ook geinstalleerd en het is wel leuk. Wist niet dat zoiets bestond. gewoon wat fotos maken en doorsturen naar mensen die je punten geven voor je foto.
Kan je enkel connecten met mensen met Android of ook Iphone gebruikers?
Je kunt toch ook gewoon de geluidsrecorder gebruiken, en dan dat fragment later afspelen voor shazam als je weer connectie hebt?Anoniem: 319264 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 21:38:
Zijn er mensen die een goed alternatief kennen voor Shazam waarbij je muziek kan opslaan om later via wifi connectie dan de muziek te herkennen? Want Shazam for Android werkt dit niet, je moet altijd wifi connectie hebben want zeer ambetant is natuurlijk!
Anoniem: 319264
Hoe bedoel je juist? Als je dit opslaat met de geluidsrecorder bv. kun je dit toch niet koppele aan shazam ofzo?Jo-hannes schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 16:58:
[...]
Je kunt toch ook gewoon de geluidsrecorder gebruiken, en dan dat fragment later afspelen voor shazam als je weer connectie hebt?
Via dit topic kwam ik op de hoogte van Flits Alert, dat je zou moeten kunnen waarschuwen voor naderende flitspalen en -radars. Maar ik las ergens anders dat het programma geblokkeerd zou zijn. Werkt het nog naar behoren? Ik heb geen zin om geld uit te geven aan een programmaatje dat niks meer doet natuurlijk.

Maar myspeed werkt ook goed, die kan je zelf vullen met ov2 bestanden.
Ik kom binenkort weer met een update.Het Leoh-Paard schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 23:38:
Sinds vandaag ook een Hero binnen. Mooi apparaatje!
Via dit topic kwam ik op de hoogte van Flits Alert, dat je zou moeten kunnen waarschuwen voor naderende flitspalen en -radars. Maar ik las ergens anders dat het programma geblokkeerd zou zijn. Werkt het nog naar behoren? Ik heb geen zin om geld uit te geven aan een programmaatje dat niks meer doet natuurlijk.
Dan zitten de mobiele flitsers er weer bij. En ik heb een snelheid + gemiddelde snelheid in het scherm gezet.
In de toekomst wil ik misschien nog een wat fancier radar view maken.
Mooi!Balachmar schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 09:39:
[...]
Ik kom binenkort weer met een update.
Dan zitten de mobiele flitsers er weer bij. En ik heb een snelheid + gemiddelde snelheid in het scherm gezet.
Wat zo cool zou zijn: Bij het passeren van een begin trajectcontrole de gemiddelde snelheid resetten!

Dat was inderdaad het ideeN!co schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 10:04:
[...]
Mooi!
Wat zo cool zou zijn: Bij het passeren van een begin trajectcontrole de gemiddelde snelheid resetten!

Met een druk op het scherm.
[Voor 5% gewijzigd door Balachmar op 07-10-2009 10:18]
Zoek even in de market op Google!smeerbartje schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 11:00:
Weet iemand toevallig een lijst van alle Android apps die GOOGLE zelf heeft uitgebracht? Ik bedoel dus MyTracks, skymap, etc. Ik vind deze apps gewoon goed werken en zijn vaak volledig geintetreerd met je Google account, vandaar.
PSN id: GG--77
Ga naar de market, en zoek één van de apps van Google. Klik deze applicatie aan, en scroll iets naar beneden, dan kun je bij "Over de ontwikkelaar" "meer toepassingen weergeven" aanklikken.
Het is eigenlijk hetzelfde als zoeken op pub:"Google Inc."
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Helaas, een programma heeft dikwijls een teamnaam, bijvoorbeeld:u_nix_we_all schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 13:08:
Of nóg specifieker:
Ga naar de market, en zoek één van de apps van Google. Klik deze applicatie aan, en scroll iets naar beneden, dan kun je bij "Over de ontwikkelaar" "meer toepassingen weergeven" aanklikken.
Het is eigenlijk hetzelfde als zoeken op pub:"Google Inc."
"MyTracks Team at Google"
"Google Places Directory Team"
etc.
\\reboot_the_planet
Volgens mij moet je via deze link alle programma's van Google kunnen zien: http://www.cyrket.com/search?q=pub:"Google%20Inc."numm!e schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 14:19:
[...]
Helaas, een programma heeft dikwijls een teamnaam, bijvoorbeeld:
"MyTracks Team at Google"
"Google Places Directory Team"
etc.
Nee, volgens mij heeft Numm!e hier een goed punt. Niet alle Google software heeft blijkbaar "Google Inc." als publisher.Gummie schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 14:22:
[...]
Volgens mij moet je via deze link alle programma's van Google kunnen zien: http://www.cyrket.com/search?q=pub:"Google%20Inc."
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Mm inderdaad even over heen gelezen.u_nix_we_all schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 15:49:
[...]
Nee, volgens mij heeft Numm!e hier een goed punt. Niet alle Google software heeft blijkbaar "Google Inc." als publisher.

pname:com.google
zoiets dacht ik
Net getest, werkt al aardig.
Ook ff getest, werkt voor geen meter hierbaca schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 16:58:

Leuk... Doet de route prima, dus eens op een grote afstand proberen.baca schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 16:58:
Leuke navigatie applicatie met veel potentie: http://www.androlib.com/a...hyora-augsatnav-qtiC.aspx
Hoe vind ik flitsalert ? kan het zijn dat ik als Belg het niet kan vinden ?Balachmar schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 09:39:
[...]
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Duurde bij mij ook even (op de Hero), voor hij mijn locatie goed had, hij pakte eerst een oude lokatie, geen idee waarom. Maar toen hij de locatie had werkte het goed.Brad Pitt schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 17:17:
[...]
Ook ff getest, werkt voor geen meter hierZiet m'n eigen locatie niet eens goed. Heb GPS aan en Google Maps ziet het wel precies goed, dus daar ligt het niet aan.
Zou best kunnen. Probeer het zo eens. Of anders alleen 'flits' opgeven.C00P schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 19:17:
[...]
Hoe vind ik flitsalert ? kan het zijn dat ik als Belg het niet kan vinden ?
http://nl.androlib.com/an...berg-flitsalert-jDFF.aspx
Multimonitor is relax :P
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
AlarmaniaMeIsTwisted schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:57:
Iemand suggestie voor goede gratis alarm app die wel altijd afgaat? (itt het standaard alarm op de Hero)
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Je hoeft niets te "koppele". Ik gebruik het ook i.c.m. streaming muziek, gewoon afspelen en shazam pikt via de microfoon het geluid wel weer op. Wel zorgen dat je volume even hoog genoeg staat.Anoniem: 319264 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 22:03:
[...]
Hoe bedoel je juist? Als je dit opslaat met de geluidsrecorder bv. kun je dit toch niet koppele aan shazam ofzo?
Het probleem is volgens mij dat je niet tegelijk kunt afspelen en Shazam kunt draaien op je telefoon. Je moet de opname dan afspelen vanaf een ander apparaat.u_nix_we_all schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 16:59:
[...]
Je hoeft niets te "koppele". Ik gebruik het ook i.c.m. streaming muziek, gewoon afspelen en shazam pikt via de microfoon het geluid wel weer op. Wel zorgen dat je volume even hoog genoeg staat.
Inderdaad, werkt! Ik wist niet dat je applicaties tegelijk kon draaien.CLB schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 17:16:
Waarom zou dat niet kunnen? Kan toch gewoon wat afspelen via de mediaplayer en Shazam runnen?
vind nml de keyboard van iphone (vriendin) stukken fijner als die van de hero
http://betterandroid.word...ter-keyboard-for-android/
[Voor 13% gewijzigd door SYQ op 08-10-2009 19:40]
Bij het invoerveld van tekst [b.v. sms] even het veld ingedrukt houden. Je krijgt dan een popup 'invoermethode kiezen' daar kan je kiezen welk keybord je wilt gebruiken.SYQ schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:40:
iemand die better keyboard op zn hero aan de praat heeft kunnen krijgen?? ik krijg met geen mogelijkheid een ander keyboard te zien, terwijl ik 0 foutmeldingen krijg.. alles lijkt goed ingesteld te zijn
vind nml de keyboard van iphone (vriendin) stukken fijner als die van de hero
http://betterandroid.word...ter-keyboard-for-android/
Omdat Belgie nog geen betaalde apps ondersteund. De flitspalen die gedownload worden zijn wel van de BeNeLux. Dus zodra Belgie beschikbaar wordt, zal ik hem ook daar publiceren.C00P schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 19:17:
[...]
Hoe vind ik flitsalert ? kan het zijn dat ik als Belg het niet kan vinden ?
top! hij doet het, en heb de iphone keyboard ingesteld.. niet echt hetzelfde als op de iphone, maar kan ermee leven210667 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:19:
[...]
Bij het invoerveld van tekst [b.v. sms] even het veld ingedrukt houden. Je krijgt dan een popup 'invoermethode kiezen' daar kan je kiezen welk keybord je wilt gebruiken.

Aangezien er in de Android toestellen ook GPS zit, zou het best handig zijn als er een app was die hetzelfde doet (GPS-logging). Dan zou er alleen nog een stukje software op de PC moeten komen (of misschien is er wel een open standaard en bestaat zoiets al) dat de foto's daarna geotagge(d|t).
Zijn hiervan werkende combi's bekend?
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Phit Droid 2nd Edition
en
HDOS 2
Zwaar chillen puzzel games die zeker als je moet wachten super zijn om te spelen.
(waarschuwing... Als je eenmaal begint kan je er wel eens verslaaft aan raken (probleem heb ik dus

ja daar is zeker wel wat voor te vindenArjan A schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 17:11:
Er zijn van die USB-achtige dingen die de hele tijd je GPS-locatie opslaan. Dat is handig voor fotografen die geen ingebouwde GPS hebben (en dat zijn er best veel). Als je achter je PC zit, worden de GPS-coördinaten van de foto's in de Exif gezet.
Aangezien er in de Android toestellen ook GPS zit, zou het best handig zijn als er een app was die hetzelfde doet (GPS-logging). Dan zou er alleen nog een stukje software op de PC moeten komen (of misschien is er wel een open standaard en bestaat zoiets al) dat de foto's daarna geotagge(d|t).
Zijn hiervan werkende combi's bekend?
heb de laatste keer met mytracks gelogged en daarmee kun je je log als gpx exporteren. Kan even niet meer herinneren met welke tool ik vervolgens de foto's met de data heb gelinked, maar dat kan volgens mij zo'n beetje elke tag-software.
No worries m8
Wanneer zijn mobiele flitsers weer beschikbaar en waar komt deze informatie straks vandaan (wikango, flitsservice, andere bron)? Heb je enig idee hoeveel procent van de mobiele controles boven water komt, ik woon in oosten van het land en vraag me af of er genoeg gebruikens op A12 A18 zijn om het systeem goed te laten werken. Omdat de administratie kosten van een boete al 3x zo hoog zijn als prijs app heb ik het uiteraard wel gedownload.Balachmar schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 09:39:
[...]
Overigens kreeg ik bij eerste flitspaal al meteen GEEN melding, deze staat wel in POI van filtspaal.nl dus vermoed dat het aan mij eigen instellingen ligt, enig idee wat ik fout gedaan heb?
OK dank je. Mytracks had ik al eens geprobeerd, maar die trekt best veel van de batterij volgens mij, maar da's met al die GPS-apps.DeoDupke schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 18:08:
[...]
ja daar is zeker wel wat voor te vinden
heb de laatste keer met mytracks gelogged en daarmee kun je je log als gpx exporteren. Kan even niet meer herinneren met welke tool ik vervolgens de foto's met de data heb gelinked, maar dat kan volgens mij zo'n beetje elke tag-software.
Ik zal eens op zoek gaan naar tagging software

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
dan moet je hier eens kijken!Arjan A schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:17:
[...]
OK dank je. Mytracks had ik al eens geprobeerd, maar die trekt best veel van de batterij volgens mij, maar da's met al die GPS-apps.
Ik zal eens op zoek gaan naar tagging software.
Mijn Flickr; Sony A7iii
[Voor 92% gewijzigd door djengizz op 10-10-2009 17:23]
het zou mooi zijn als je de barcode's van de doosjes gewoon kan inscannen, en hij dan de juiste film erbij zoekt (met een korte filmbeschrijving).
Of wil ik nu te veel?

Ik weet dat zulke software er wel is voor op de PC, met inscannen van de streepjescode (of intikken van die nummers eronder. De database is er dus!addictive schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:09:
Weet iemand of er een App bestaat om de dvd/blu-ray collectie bij te houden?
het zou mooi zijn als je de barcode's van de doosjes gewoon kan inscannen, en hij dan de juiste film erbij zoekt (met een korte filmbeschrijving).
Of wil ik nu te veel?
Zou handig zijn om hier een app van te hebben welke synchroniseert met de online database van jouw films...
Mijn Flickr; Sony A7iii
Dat kan met elke fatsoenlijke geo tag software dat met GPX bestanden overweg kan.dread schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 08:06:
Iemand een idee of er al software is om te geotaggen? Moet ook een stukje software bij zijn voor de pc.
In mijn reactie een paar reacties hierboven staat een heel topic gewijd aan dit soort software.
[Voor 22% gewijzigd door ikmattie op 12-10-2009 08:30]
Mijn Flickr; Sony A7iii
Ik kijk wel even verder thx
Het hoeft toch ook niet Android-based te zijn?dread schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:50:
Yep topic ken ik. Ook in gereageerd. Helaas zijn er nog niet veel out of the box oplossingen voor het android platform. Dat gpsed.com zag er wel goed uit. Alleen niet beschikbaar in het androidplatform.
Ik kijk wel even verder thx
In MyTracks kun je je track bv opslaan als GPX op je SD kaart en vervolgens met bv geosetter op je PC je foto's en GPS data samenvoegen! (of met Lightroom)
Veel makkelijker kan het niet worden volgens mij...
Mijn Flickr; Sony A7iii
hmm klinkt simpel als je het zo zegt. Zal dat eens uittesten. bedankt voor de tip.ikmattie schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:54:
[...]
Het hoeft toch ook niet Android-based te zijn?
In MyTracks kun je je track bv opslaan als GPX op je SD kaart en vervolgens met bv geosetter op je PC je foto's en GPS data samenvoegen! (of met Lightroom)
Veel makkelijker kan het niet worden volgens mij...
Hey thanksAnoniem: 293954 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:43:
ik heb zojuist de Hyves beta android app gevonden
[afbeelding]
Scannen en downloaden

Edit : Hoe heb je die gevonden eigenlijk ?

[Voor 6% gewijzigd door DennusB op 12-10-2009 10:48]
Deze heb ik al heel lang op mijn Hero staan, maar voegt niet echt wat toe...Anoniem: 293954 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:43:
ik heb zojuist de Hyves beta android app gevonden
[afbeelding]
Scannen en downloaden
Gewoon de mobiele versie helaas...

PS5: Edzeau - Warzone / Rainbow Six Siege - Gameplay
Ja inderdaad. Ik zit te wachten tot die echt vette versie uitkomt, met GPS enzoJeroen04 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:08:
[...]
Deze heb ik al heel lang op mijn Hero staan, maar voegt niet echt wat toe...
Gewoon de mobiele versie helaas...

Dit topic is gesloten.
Dit topic is alleen bedoeld om software (applicaties) voor Android te bespreken. Problemen met software, de Market of andere probleemgevallen horen hier niet thuis. Open daarvoor een eigen topic.