Bestaat er ook een app zoals my tracks, die ook grafieken van de snelheid en de versnelling tegen de tijd kan weergeven?
De kleinste maat is 2x2, maar verder ben ik het helemaal met je eens ja, erg mooie widget/app!-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 23:22:
Je kan hem op een hele pagina doen, maar ook vanaf 1x1 tot 4x4 (full-screen) Je krijgt gewoon de komende afspraken en tijden te zien, wil je meer dan tik je op het scherm en krijg je de normale standaard calendar.

Nickname does not reflect reality
Je hebt gelijk, 1x1 was een keer voorgesteld door iemand in het topic op xda-developers en dacht dat het er wel in zou zitten. Gebruik zelf dus 4x4 (compleet scherm) en het geeft je een goed overzicht van de komende dagen...Brad Pitt schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 10:47:
[...]
De kleinste maat is 2x2, maar verder ben ik het helemaal met je eens ja, erg mooie widget/app!
[afbeelding] [afbeelding]
https://powershellisfun.com
Ik ben al blij met het feit dat er iéts in m'n agenda staat dus 4x2 is hier ruim voldoende-={Fred_Perry}=- schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 10:48:
Gebruik zelf dus 4x4 (compleet scherm) en het geeft je een goed overzicht van de komende dagen...

Cardiotrainer/ Cardio Trainer kan dit geloof ik maar mss. pas in de pro versie. ik weet het niet 100% zeker, maar het is wel de moeite om die app ff te checken.Jo-hannes schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 10:32:
Bestaat er ook een app zoals my tracks, die ook grafieken van de snelheid en de versnelling tegen de tijd kan weergeven?
[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 26-09-2009 11:20]
Iemand deze al gezien? [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9VZHT389eR4]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Wat gebruik jij voor MSN?Brad Pitt schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 10:47:
[...]
De kleinste maat is 2x2, maar verder ben ik het helemaal met je eens ja, erg mooie widget/app!
[afbeelding] [afbeelding]
PDANet werkt idd perfect!!
Dank daarvoor!
Ik heb nu een andere vraag, bestaat er een tool om bepaalde nummers te blokkeren op je telefoon?
Dus dat de oproep of sms geheel geblokkeerd wordt en dus ook geen melding ervan krijgt?
Alvast dank!!
Dank daarvoor!
Ik heb nu een andere vraag, bestaat er een tool om bepaalde nummers te blokkeren op je telefoon?
Dus dat de oproep of sms geheel geblokkeerd wordt en dus ook geen melding ervan krijgt?
Alvast dank!!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Even een vraagje niet echt ontopic..
Nog meer mensen die op dit moment een server-fout krijgen als ze naar de Market gaan?

Je kan bij een contact gewoon inkomende oproepen direct naar voicemail laten gaan.henkyyyyyyy schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:49:
PDANet werkt idd perfect!!
Dank daarvoor!
Alvast dank!!
nope210667 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 12:05:
Even een vraagje niet echt ontopic..Nog meer mensen die op dit moment een server-fout krijgen als ze naar de Market gaan?
[Voor 21% gewijzigd door HammerT op 26-09-2009 12:16]
Dank je wel!HammerT schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 12:16:
[...]
Je kan bij een contact gewoon inkomende oproepen direct naar voicemail laten gaan.
[...]
nope
Maar is er ook zoiets voor sms?
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Lichtelijk OT, maar wordt dit wel vaker gestuurd om mensen 'bang' te maken en kunnen ze ook daadwerkelijk wat doen?
Hello!
We are Smartpix Games, developer "Jewellust" and 'Crystallight Defense' for Google Android platform.
We have found that our application is distributed in your post:
http://xxx.xxx.com
As it is paid app and we didn't give you any permissions to distribute it,
we demand you to stop distribute our game in illegal way.
If our application will not be removed from your site within 24 hours we reserve the rights
to take further actions to protect our interests (i.e. to contact with your hosting provider, etc.).
Best regards,
Smartpix Games
Hello!
We are Smartpix Games, developer "Jewellust" and 'Crystallight Defense' for Google Android platform.
If our application will not be removed from your site within 24 hours we reserve the rights
to take further actions to protect our interests (i.e. to contact with your hosting provider, etc.).
Best regards,
Smartpix Games
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Gewoon Meebo, met een custom naampje en icoontjeSnake schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:24:
Wat gebruik jij voor MSN?

Geen idee of het vaker gebeurd, maar natuurlijk kunnen ze wat doen. Hetzelfde als de filmmaatschappijen doen bij illegaal verspreiden van films.CLB schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 12:22:
Lichtelijk OT, maar wordt dit wel vaker gestuurd om mensen 'bang' te maken en kunnen ze ook daadwerkelijk wat doen?
Hello!
Best regards,
Smartpix Games
En ze staan volledig in hun recht. (Ik ben zelf ook developer, ik maak sommige dingen gratis en help soms ook aan Open Source projecten. Maar ik vind het toch wel zo vriendelijk als mensen mijn licentie vormen respecteren.)
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Contact opnemen met m'n internetprovider, omdat ik een .rar bestandje op Rapidshare geuploadet heb...?
Heb ze eerst maar is bericht dat ik graag 'n bericht in het Nederlands zie, aangezien ik Engels niet begrijp
De linkjes zijn inmiddels al aangepast, als iemand daar over begint.. Vraag 't me gewoon af..
Heb ze eerst maar is bericht dat ik graag 'n bericht in het Nederlands zie, aangezien ik Engels niet begrijp

De linkjes zijn inmiddels al aangepast, als iemand daar over begint.. Vraag 't me gewoon af..
[Voor 52% gewijzigd door CLB op 26-09-2009 16:23]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Anoniem: 319264
Hallo,
Ik heb onlangs Shazam op mijn HTC Hero (Android) geinstalleerd maar ik had 1 vraag daarover! Vroeger had ik Shazam op mijn Nokia (Symbian) ook en kon ik muziek opnemen en dan opslaan op het later via een internetverbinding te laten herkennen. Nu bij Shazam on Android kan je dit blijkbaar niet meer, hij geeft de foutmelding weer: 'We kunnen deze tag helaas niet versturen, opnieuw proberen ja of nee?'
Zijn er mensen met dezelfde ervaring hiermee? Bestaat er een mogelijkeid op je getagde muziek op te slaan voor later...?
Ik heb onlangs Shazam op mijn HTC Hero (Android) geinstalleerd maar ik had 1 vraag daarover! Vroeger had ik Shazam op mijn Nokia (Symbian) ook en kon ik muziek opnemen en dan opslaan op het later via een internetverbinding te laten herkennen. Nu bij Shazam on Android kan je dit blijkbaar niet meer, hij geeft de foutmelding weer: 'We kunnen deze tag helaas niet versturen, opnieuw proberen ja of nee?'
Zijn er mensen met dezelfde ervaring hiermee? Bestaat er een mogelijkeid op je getagde muziek op te slaan voor later...?
Ik heb eerder Shazam op een ander platform getest en daar sloeg hij ze inderdaad op waarna je later kon controleren. Ik miste deze feature ook al bij de Android versie, je bent niet de enige dus.Anoniem: 319264 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 19:35:
Hallo,
"Store Pending Tags" - zo heet de feature schijnbaar - zit er (nog) niet in.
Aangezien je amper tot niet aan een Android kan komen / degelijk gebruiken zonder internetverbinding lijkt me deze feature nogal irrelevant.Anoniem: 319264 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 19:35:
Hallo,
Ook is het jammer dat Shazam de minder bekende muziek niet herkent.
Heeft iemand al is een app gevonden voor het licht van de trackball bij een gemiste oproep of een sms?
Zo, eindelijk staat mijn versie van Android Treintijden Lite op de market waarin ook een route planner is verwerkt! Ik heb hem zo goed als mogelijk getest dus hopelijk werkt hij goed bij iedereen 
Ben benieuwd wat jullie er van vinden

Oh noes.. No more TreinTijden :(
Oh leuk, ik gebruik ns mobiel best vaak dus ik zal hem installeren 
Edit: je qr code klopt niet btw, die zoekt op wiebbe maar de app staat ander je echte naam

Edit: je qr code klopt niet btw, die zoekt op wiebbe maar de app staat ander je echte naam
[Voor 46% gewijzigd door HammerT op 27-09-2009 19:59]
Wiebbe, wat leuk! Wist niet dat die app door een mede-tweaker was gemaakt.
Ik heb sinds gister een Android device en hoopte al dat er zoiets zou komen (net zoals trein voor Iphone). Ik ging dus vandaag even op de market kijken en heb je applicatie gedownload. Natuurlijk is het nog in aanbouw, maar het heeft tot nu toe al een goede indruk bij mij achter gelaten.
Keep it up!

Keep it up!

Als ik iets probeer te plannen dan crasht de applicatie...Wiebbe schreef op zondag 27 september 2009 @ 19:49:
Zo, eindelijk staat mijn versie van Android Treintijden Lite op de market waarin ook een route planner is verwerkt! Ik heb hem zo goed als mogelijk getest dus hopelijk werkt hij goed bij iedereen

// edit:
Als ik een tussenstation invul doettei 't wel. Dan kan ik een route selecteren, maar zodra ik die geselecteerd heb crasht de applicatie weer... Er zit wss ergens een foutje bij het ophalen van de info?
[Voor 16% gewijzigd door jlkiller op 27-09-2009 20:09]
Ja, tis echt stom van me.. Heb de code voor het Via station als laatst geschreven maar alleen getest met een Via station. De fix zou nu al op de market place moeten staan, maar de servers daarzo werken niet echt mee. In versie 1.3.1 is het opgelost iig!
Als je een crash krijgt zou ik altijd graag via de app Logcollector je log toegestuurd krijgen
Helpt enorm!
Als je een crash krijgt zou ik altijd graag via de app Logcollector je log toegestuurd krijgen

Er staat bij mij nog niet dat er een update beschikbaar is.Wiebbe schreef op zondag 27 september 2009 @ 19:49:
Ik zag dat je weer een nieuwe concurrent hebt overigens:
OV- Trein
http://www.androidworld.n...e-reisbuddy-voor-android/
Nee, ik krijg elke keer van de Google servers tijdens het uploaden:vanardenne schreef op zondag 27 september 2009 @ 20:25:
[...]
Er staat bij mij nog niet dat er een update beschikbaar is.
Ik zag dat je weer een nieuwe concurrent hebt overigens:
OV- Trein
http://www.androidworld.n...e-reisbuddy-voor-android/
The server could not process your apk. Try again.
En op mijn phone kan je de tool uberhaupt niet meer downloaden nu. Doh

Hij staat er nu eindelijk goed in

De planner werkt iig weer naar behoren!
Over de concurrent, ja inderdaad! Hij heeft een aardige tool geschreven, maar toch vind ik zelf dat de mijne sneller en makkelijker werkt. Die van hem is soms nogal traag, helemaal voor zijn update van 0.3.5 en refreshed heel vaak al je gegevens opnieuw.
Hij mist ook nog de GPS info van de stations

[Voor 26% gewijzigd door Wiebbe op 27-09-2009 21:24]
Ik zou dat dan ook zeker proberen onder ogen te krijgen van de bezoekers daar!Wiebbe schreef op zondag 27 september 2009 @ 20:29:
[...]
Over de concurrent, ja inderdaad! Hij heeft een aardige tool geschreven, maar toch vind ik zelf dat de mijne sneller en makkelijker werkt. Die van hem is soms nogal traag, helemaal voor zijn update van 0.3.5 en refreshed heel vaak al je gegevens opnieuw.
http://www.sportypal.com/Jo-hannes schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 10:32:
kan dat denk ik wel, super app trouwens.
Ik heb My Tracks, Buddyrunner, Sportypal en Cardio Trainer geprobeerd, geen van allen zet snelheid tegen tijd uit. Buddyrunner en Sportypal zetten snelheid wel tegen afstand uit. Waarbij sportypal dat het meest gedetailleerd doet. Buddyrunner maakt een heel vloeiende lijn, weinig datapuntenlibero schreef op zondag 27 september 2009 @ 21:40:
[...]
http://www.sportypal.com/
kan dat denk ik wel, super app trouwens.
Dus jij zou ons sportypal aanraden ? (heb geen zin voor ze allemaal te proberen)
Ik ga vooral lopen en fietsen.
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Schitterende app..!Wiebbe schreef op zondag 27 september 2009 @ 20:29:
[...]
Nee, ik krijg elke keer van de Google servers tijdens het uploaden:

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Ik moet het wel spannend houden toch?mastair schreef op maandag 28 september 2009 @ 07:21:
[...]
Schitterende app..!Mag ik vragen wat je plant onder het laatste tabblad van de app te zetten?

Daar komen de actuele verstoringen/onderhoud!
Zonder te slijmen..Wiebbe schreef op zondag 27 september 2009 @ 20:29:
[...]
Nee, ik krijg elke keer van de Google servers tijdens het uploaden:

@Wiebbe: ik begrijp dat de app in zijn huidige vorm nog niet af is. Maar wat ik me afvraag, zie je mogelijkheden om in de toekomst (wellicht in een pro-versie van de app) de funtionaliteit uit te breiden met overig openbaar vervoer (tram, bus, zeg maar wat je via 9292ov.nl kan doen)?
Iets wat me bij de laatste update opviel is dat bij stoptreinen niet altijd de tussenliggende stations worden weergegeven bij de reisdetails. Voorbeeld: traject leiden cs-den haag cs
Nog een idee/request: de mogelijkheid om vaste routes op te slaan waarbij de ingegeven vertrek of aankomst datum/tijd vervangen kan worden door dagelijks/tijd
Verder top werk deze app!
Iets wat me bij de laatste update opviel is dat bij stoptreinen niet altijd de tussenliggende stations worden weergegeven bij de reisdetails. Voorbeeld: traject leiden cs-den haag cs
Nog een idee/request: de mogelijkheid om vaste routes op te slaan waarbij de ingegeven vertrek of aankomst datum/tijd vervangen kan worden door dagelijks/tijd
Ja, ik raad SportyPal aanC00P schreef op zondag 27 september 2009 @ 22:55:
Dus jij zou ons sportypal aanraden ? (heb geen zin voor ze allemaal te proberen)
haha, ik heb mijn layout gemaakt zodat hij precies in het Android plaatje past. Vandaar dat ik ook veel al bestaande dingen heb gebruikt. Maar ik heb de knoppen en invoer velden wel aangepast om het toch een wat eigen tintje mee te geven. Blijkbaar is dat gelukt!210667 schreef op maandag 28 september 2009 @ 07:42:
[...]
Zonder te slijmen..Maar jouw layout vindt ik ook wat rustiger. Verder is het zoeken op zijn app niet handig. Hij geeft wel een hele lange stationslijst, maar de stationsnaam pakt ie pas als je m volledig hebt ingeklopt. Voorlopig hou ik het even bij jouw app. Nog gedacht aan overstapstations in de reisroute zoals ik in een mail had voorgesteld?
De overstapstations zal ik zeker gaan inplannen, het komt iig zeker bij de route planner en misschien ook bij de actuele vertrektijden. Bij de actuele vertrektijden wordt het wel wat moeilijk aangezien de NS deze zelf ook niet geeft op hun website, dus ik moet maar zien waar ik dat vandaan kan toveren.
Het probleem is voor mij vooral tijd, ik heb 2 jobs, vrouw en 2 kinderen. Dus je kan me voorstellen dat ik mijn vrije tijd goed moet besteden. Zodra ik tijd heb zal ik er zeker aan gaan werken.
Hoogstwaarschijnlijk niet, dat zou eigenlijk een volledig andere App worden. Als 9292ov.nl weer zo'n wedstrijd uitschrijft kan je zeker zijn dat ik mee zal doen. Misschien dat ik me daar op ga richten als deze helemaal af is qua functionaliteitk7of9 schreef op maandag 28 september 2009 @ 08:37:
@Wiebbe: ik begrijp dat de app in zijn huidige vorm nog niet af is. Maar wat ik me afvraag, zie je mogelijkheden om in de toekomst (wellicht in een pro-versie van de app) de funtionaliteit uit te breiden met overig openbaar vervoer (tram, bus, zeg maar wat je via 9292ov.nl kan doen)?

Bij de stoptreinen ben ik afhankelijk van wat de NS mij voorschotelt, (zie boven bij andere reactie) dus bij de actuele vertrektijden zal dat waarschijnlijk nooit helemaal 100% werken. Wellicht dat ik een kijkje kan nemen bij Trein op de iPhone om te kijken hoe hij die tijden ophaalt

Een planner waarin je ook terug keer opties kan geven en herhalings opties staan ook op de planning

Dat is een van de eigenschappen die de app zo prettig maaktWiebbe schreef op maandag 28 september 2009 @ 09:57:
[...]
haha, ik heb mijn layout gemaakt zodat hij precies in het Android plaatje past. Vandaar dat ik ook veel al bestaande dingen heb gebruikt. Maar ik heb de knoppen en invoer velden wel aangepast om het toch een wat eigen tintje mee te geven. Blijkbaar is dat gelukt!

Ah ik wist niet dat ze daar een wedstrijd voor hebben gehouden. Nou, wie weet bij een volgende keer, de huidige 9292ov app is nu niet bepaald om over naar huis te schrijven.Hoogstwaarschijnlijk niet, dat zou eigenlijk een volledig andere App worden. Als 9292ov.nl weer zo'n wedstrijd uitschrijft kan je zeker zijn dat ik mee zal doen. Misschien dat ik me daar op ga richten als deze helemaal af is qua functionaliteit
| see, vaag dat de NS bij het ene traject wel die data levert, en bij anderen weer niet. Het is geen showstopper ofzo, maar zou mooi zijn als je er een oplossing voor zou kunnen vinden.Bij de stoptreinen ben ik afhankelijk van wat de NS mij voorschotelt, (zie boven bij andere reactie) dus bij de actuele vertrektijden zal dat waarschijnlijk nooit helemaal 100% werken. Wellicht dat ik een kijkje kan nemen bij Trein op de iPhone om te kijken hoe hij die tijden ophaalt
TopEen planner waarin je ook terug keer opties kan geven en herhalings opties staan ook op de planning

Ik ben de laatste tijd heel erg tevreden met My Tracks. Die gebruik ik om tijdens het wielrennen mijn track op te nemen om die later thuis in Google Maps te kunnen bekijken. Erg leuk.
Maar ik wil graag ook een Android applicatie waarmee ik van te voren een route (uit bijvoorbeeld Google Maps) kan volgens. Een soort Reverse My Tracks dus.
Is zoiets er?
Maar ik wil graag ook een Android applicatie waarmee ik van te voren een route (uit bijvoorbeeld Google Maps) kan volgens. Een soort Reverse My Tracks dus.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Uhm gewoon een nav-softwareprogramma?
Als je met navigatie bedoeld navigeren naar GPS coordinaten dan wel.CLB schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:38:
Uhm gewoon een nav-softwareprogramma?
Maar zo'n programma is vrij eenvoudig te maken, dus ik denk eigenlijk al wel dat die er is.
Waarschijnlijk met ondersteuning voor GPX.
Ja die zijn er. Ik kan alleen niet even op de naam komen. Je bedoelt simpelweg een kaart voor je neus waar je waypoints opplaatst, en dan telkens een pijltje dat wijst naar je eerst volgende waypoint+afstand+snelheid e.d. en dat wederom op een kaart. Ik ben er zeker 2 van een keer tegengekomen.spaceboy schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:37:
Ik ben de laatste tijd heel erg tevreden met My Tracks. Die gebruik ik om tijdens het wielrennen mijn track op te nemen om die later thuis in Google Maps te kunnen bekijken. Erg leuk.
Maar ik wil graag ook een Android applicatie waarmee ik van te voren een route (uit bijvoorbeeld Google Maps) kan volgens. Een soort Reverse My Tracks dus.Is zoiets er?
Zou je de naam kunnen achterhalen?Anoniem: 69767 schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:44:
[...]
Ja die zijn er. Ik kan alleen niet even op de naam komen. Je bedoelt simpelweg een kaart voor je neus waar je waypoints opplaatst, en dan telkens een pijltje dat wijst naar je eerst volgende waypoint+afstand+snelheid e.d. en dat wederom op een kaart. Ik ben er zeker 2 van een keer tegengekomen.
Kan je hiermee ook je snelheid op bepaalde punten bekijken? Op de telefoon zelf was ik alleen tot de gemiddelde en max. snelheid gekomen.spaceboy schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:37:
Yes! Dat kan! :-)-Tim- schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:58:
[...]
Kan je hiermee ook je snelheid op bepaalde punten bekijken? Op de telefoon zelf was ik alleen tot de gemiddelde en max. snelheid gekomen.
Als je de kaart in My Tracks ziet en je klikt ergens op de kaart komt er links/rechts een pijltje. Als je daarop klikt switch je tussen "kaart", "specs" (ook de huidige snelheid!) en "elevation".
Echt... My Tracks is supergaaf! :-)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ja, zoiets wil ik graag. Maar om precies te zijn wil ik graag via bijvoorbeeld fietsersbond.nl een route als Google Map downloaden en die "gaan volgen op de fiets". Maar misschien wil ik nog teveel...Anoniem: 69767 schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:44:
[...]
Ja die zijn er. Ik kan alleen niet even op de naam komen. Je bedoelt simpelweg een kaart voor je neus waar je waypoints opplaatst, en dan telkens een pijltje dat wijst naar je eerst volgende waypoint+afstand+snelheid e.d. en dat wederom op een kaart. Ik ben er zeker 2 van een keer tegengekomen.

Ik weet dat dit eigenlijk in het "Accessoires voor de HTC Hero" topic thuishoort maar dat topic is niet echt actief. Gebruik jij een fietssteun op je fiets? zo ja welke gebruik je, ik ben n beetje bang om een universele te gebruiken. Ik heb geen zin om mijn Hero in 10 stukken van de grond te rapen, na over een kuil in de weg gereden te hebben.spaceboy schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:23:
[...]
Yes! Dat kan! :-)
Als je de kaart in My Tracks ziet en je klikt ergens op de kaart komt er links/rechts een pijltje. Als je daarop klikt switch je tussen "kaart", "specs" (ook de huidige snelheid!) en "elevation".
Echt... My Tracks is supergaaf! :-)
Nee, ik heb trouwens een HTC Magic, maar ik heb ook alleen maar zo'n universeel ding gevonden (en daar staat bij het commentaar al dat het een gammel ding is waar je dure telefoon bij het minste of geringste uit knalt). Bij gebrek aan 'n steuntje doe ik 'm gewoon in m'n fietsshirt (en pak 'm er af en toe bij, op zich hoef ik er niet fulltime op te kijken, dus op zich prima werkbaar).baca schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:58:
[...]
Ik weet dat dit eigenlijk in het "Accessoires voor de HTC Hero" topic thuishoort maar dat topic is niet echt actief. Gebruik jij een fietssteun op je fiets? zo ja welke gebruik je, ik ben n beetje bang om een universele te gebruiken. Ik heb geen zin om mijn Hero in 10 stukken van de grond te rapen, na over een kuil in de weg gereden te hebben.
Wiebbe,Wiebbe schreef op zondag 27 september 2009 @ 20:29:
Hier stond tekst...
Ik heb nog een probleem... Als ik bijvoorbeeld een reis plan, van Bergen op Zoom naar Amsterdam Centraal op 6 oktober, omstreeks 9 uur aankomen, geeft 'ie als vroegste reis die van 8:00, maar om 7:00 gaat er ook al een trein. Op de een of andere manier komt dat resultaat niet binnen? Kan een issue zijn op de website waar je de gegevens vandaan haalt?
@Wiebejlkiller schreef op maandag 28 september 2009 @ 18:47:
[...]
Wiebbe,
Ik heb nog een probleem... Als ik bijvoorbeeld een reis plan, van Bergen op Zoom naar Amsterdam Centraal op 6 oktober, omstreeks 9 uur aankomen, geeft 'ie als vroegste reis die van 8:00, maar om 7:00 gaat er ook al een trein. Op de een of andere manier komt dat resultaat niet binnen? Kan een issue zijn op de website waar je de gegevens vandaan haalt?
Zou dat misschien kunnen komen omdat als je de planner opstart de applicatie niet op de dag van vandaag 28-09-2009 opstart maar op 28-10-2009! Op een zondag vertrekt de eerste trein uit Bergen op Zoom n.l. pas om 08:02 uur.
Dan klopt er nog iets niet, aangezien ik ingesteld had dattie voor 6 okt. moet plannen. Zo te zien gaat er idd iets mis met de datumselectie... 

Jullie zijn langzaam, de fix staat al lang op de Market
(Ja, 15min geleden gefixed! Het was inderdaad een fout bij de datum selectie, hij pakte 06-11-2009, dus 2 maanden later!)

Je blijft maar blunderen hè...Wiebbe schreef op maandag 28 september 2009 @ 20:04:
Jullie zijn langzaam, de fix staat al lang op de Market(Ja, 15min geleden gefixed! Het was inderdaad een fout bij de datum selectie, hij pakte 06-11-2009, dus 2 maanden later!)

Trouwens de tijdsnotatie naast de datum is nog niet goed. 9:03 geeft ie aan als 9.3
Ach blunderen, ik fix liever snel en often dan dat iedereen jaren moet wachten op een werkend software pakket!
Ik moet zeggen, het is een geweldig app! Vanochtend om 7 uur toen ik wakker werd keek ik even of de treinen naar Dordrecht vanaf Rotterdam vertraging hadden in verband met die botsing vorige week. Aangezien er geen vertraging was, kon ik nog 30 minuten blijven liggen
Nu de planner ook klaar is, is het helemaal geweldig. Die bugs had ik zelf nog helemaal geen last van gehad.

Nu de planner ook klaar is, is het helemaal geweldig. Die bugs had ik zelf nog helemaal geen last van gehad.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Ben ik het helemaal mee eens. Programmatje is heel relax. Ik heb naast OV Trein Lite geprobeerd en vind die van jou nog steeds beste. Keep up the good work!Wiebbe schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:14:
Ach blunderen, ik fix liever snel en often dan dat iedereen jaren moet wachten op een werkend software pakket!

Ik heb al een tijdje zitten zoeken, maar is er misschien een widget die wat informatie kan tonen mbt de naam van de eigenaar van de telefoon/het telefoonnummer van de telefoon/de software versie/het vrije geheugen/whatever? Ik zoek dus naar een kleine widget die ik op mijn homescreen heb, zodat als iemand mijn telefoon pakt, er direct iets over de telefoon/eigenaar te zien is?
Tot zover ben ik alleen 'Owner Information' en 'Owner' tegengekomen. Die zijn wel leuk, maar alleen full-screen, ik zoek net iets kleiners.
Tot zover ben ik alleen 'Owner Information' en 'Owner' tegengekomen. Die zijn wel leuk, maar alleen full-screen, ik zoek net iets kleiners.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Anoniem: 149219
De 3voor12 luisterpaal app is er nu ook voor Android.
Het werkt allemaal prima. Geluidskwaliteit lijkt echter wel wat lager dan bij de webversie, en bij elk nummer moet er afzonderlijk op play gedrukt worden.
Het werkt allemaal prima. Geluidskwaliteit lijkt echter wel wat lager dan bij de webversie, en bij elk nummer moet er afzonderlijk op play gedrukt worden.
Ik gebruik Contact Owner. Het is geen widget, maar deze nestelt zich in je beginscherm. Heb er naast mijn gegevens ook nog ICE (In Case of Emergency) gegevens in gezet. Daarmee werkt het ook als je telefoon gelockt is.evleerdam schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 00:51:
Ik heb al een tijdje zitten zoeken, maar is er misschien een widget die wat informatie kan tonen mbt de naam van de eigenaar van de telefoon/het telefoonnummer van de telefoon/de software versie/het vrije geheugen/whatever? Ik zoek dus naar een kleine widget die ik op mijn homescreen heb, zodat als iemand mijn telefoon pakt, er direct iets over de telefoon/eigenaar te zien is?
Heeft er iemand een goed programma om je calls te monitoren?
Hoeveel je belt per dag etc. dat je iets van statistieken kan bekijken. Call monitor 1.0 heb ik geprobeerd maar ben niet echt onder de indruk.
Thanks.
Hoeveel je belt per dag etc. dat je iets van statistieken kan bekijken. Call monitor 1.0 heb ik geprobeerd maar ben niet echt onder de indruk.
Thanks.
In de TS! Phonalyzr: coole statistics m.b.t. je belgedragNick87 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:58:
Thanks.
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
En een met berichtenteller misschien?jbr schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:19:
[...]
In de TS! Phonalyzr: coole statistics m.b.t. je belgedrag
chompsms heeft standaard een berichtenteller ingebouwd
Werk hard!, zeur niet!, verwacht niets!!
Deze heb ik eens geprobeerd. Inderdaad redelijk interessant maar niet helemaal wat ik zoek.jbr schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:19:
[...]
In de TS! Phonalyzr: coole statistics m.b.t. je belgedrag
Ja kan niet zien hoeveel je belt per dag etc. Als die mooie grafiekjes is leuk, maar simpele dingen als hoeveel je belt per dag/maand etc dat staat er niet bij.
Nick87 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 11:05:
[...]
Deze heb ik eens geprobeerd. Inderdaad redelijk interessant maar niet helemaal wat ik zoek.
Ja kan niet zien hoeveel je belt per dag etc. Als die mooie grafiekjes is leuk, maar simpele dingen als hoeveel je belt per dag/maand etc dat staat er niet bij.
probeer Credit Usage maar eens dan....
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
PhonalyzrNick87 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:58:
Thanks.
Edit: Haha.. ik wilde reageren met deze maar was ff afgeleid met werken ;-
Post ik en zie ik dat er al anderen gereageerd hebben haha..
[Voor 16% gewijzigd door DaJohn op 29-09-2009 12:19]
Ja, Contact Owner zag ik ook, maar die durfde ik niet uit te proberen aangezien er zowel in de beschrijving van de app en in het commentaar stond dat je Hero nog wel eens kon crashen. Neem aan dat jij dan geen Hero hebt?Laudor schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:50:
[...]
Ik gebruik Contact Owner. Het is geen widget, maar deze nestelt zich in je beginscherm. Heb er naast mijn gegevens ook nog ICE (In Case of Emergency) gegevens in gezet. Daarmee werkt het ook als je telefoon gelockt is.
Heb overigens geen idee in hoeverre je Hero dan crasht (ik neem aan dat je je tel. nummers/apps en dergelijke dan nog hebt?).
Volgens de maker is het een soort eindeloze loop waar je in belandt. Zie ook http://sites.google.com/site/paranoidandroidproject/
Weet iemand of er een app bestaat zoals Ignition voor de I-feun? Zodat ik remote desktop kan gebruiken? Dit zou ik graag als app willen hebben, wat gewoon verdomd handig kan zijn..
Misschien wel een (te) simpele oplossing, maar je kan ook Sticky Note installeren. Dit is een app waarin je notities kan bewaren, maar ook gebruiken als widget op je homescreen. En in verschillende maten (geloof van 2 x 2 cellen tot 4 x 4 cellen). Voor jou dan een kwestie van je gegevens in een notitie invoegen.evleerdam schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 00:51:

PS5: Edzeau - Warzone / Rainbow Six Siege - Gameplay
Er is een RDP client, deze kost iets van 3$.DaJohn schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 14:03:
Weet iemand of er een app bestaat zoals Ignition voor de I-feun? Zodat ik remote desktop kan gebruiken? Dit zou ik graag als app willen hebben, wat gewoon verdomd handig kan zijn..
Verder heb je ook nog VNC, hier heb ik zelfs een gratis client voor gevonden die prima werkt.
[Voor 6% gewijzigd door Sypher op 29-09-2009 14:24]
Ik gebruik "Remote RDP Demo" werkt uitstekend! verschillen met ander rdp programmatjes is dat ik deze het makkelijkste vond navigeren.DaJohn schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 14:03:
Anoniem: 317501
ik zoek het nieuwe ( althans nieuwere ) kenteken check programma maar die staat niet meer op de market heeft iemand toevallig nog het .apk-tje
het gaat om deze
http://www.androidworld.nl/3995/nieuwe-kenteken-applicatie/
de QR-code kan niks vinden via barcode scanner en in de market typ ik ook kenteken maar hij vind niks.
greetz
het gaat om deze
de QR-code kan niks vinden via barcode scanner en in de market typ ik ook kenteken maar hij vind niks.
greetz
Is het deze?Anoniem: 317501 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 15:43:
heeft iemand toevallig nog het .apk-tje

Ziet er leuk uit, alleen werkt de app op dit moment niet, omdat de RDW de proxyservers van de makers van deze kentekenapp steeds op de blacklist zet. Hij zegt nu bij iedere kenteken dat het een niet bestaand kenteken is.
Inderdaad!DPC-Postman schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:15:
Ziet er leuk uit, alleen werkt de app op dit moment niet, omdat de RDW de proxyservers van de makers van deze kentekenapp steeds op de blacklist zet. Hij zegt nu bij iedere kenteken dat het een niet bestaand kenteken is.

Maar waarom willen die makers dan dat het verkeer over een proxy van hen loopt ? Waarom niet gewoon direct ?DPC-Postman schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:15:
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Anoniem: 230496
Dat zou bijzonder fijn zijn, kun je mij ook op de hoogte houden (MSN e.d. in me profiel)jbr schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:57:
Ik heb inmiddels ook op het Telfort forum hier een post over gevonden. Hierin worden gebruikers door Telfort naar HTC gestuurd - en bij HTC wordt men weer naar Telfort/KPN gestuurd. Volgens mij is het nog steeds zo dat het OS op de telefoon uiteindelijk bepalend is bij welk netwerk als roaming wordt gezien en welke niet.
/edit: en een hoop Australiers die met 1 abonnement op de netwerken van 2 providers zitten waarbij ze voor 3G op één van de twee moeten betalen. Hier is wel een applicatie voor (die niet in de market staat overigens)
/edit2: ik heb contact met de auteur van bovenstaande applicatie gezocht en het probleem uitgelegd. Hij heeft inmiddels laten weten dat hij aan een 2e applicatie wil werken die het roaming probleem van Telfort gebruikers op kan lossen. Ergens tussen nu en 2 weken denkt hij een eerste versie klaar te hebben die ik vervolgens ga testen!
Ik ging proberen om hier een app voor te maken, maar ik heb geen tijd, en geen ervaring met android..Anoniem: 317501 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 15:43:
ik zoek het nieuwe ( althans nieuwere ) kenteken check programma maar die staat niet meer op de market heeft iemand toevallig nog het .apk-tje
het gaat om deze
greetz
Wat ik al wel heb is het script http://johannesvg.nl/kenteken.php?q=kenteken
Iemand die een beetje handig is heeft hier voor mijn gevoel binnen 10 minuten een app omheengebouwd met een tekstvakje, die dan de url laadt in een webview? iemand die het kan mag het doen

Is er ook een programme voor Tethering voor NON-rooted android?
(HTC Hero in mijn geval)
(HTC Hero in mijn geval)
wijze woorden
Is zelfs 'n topic over: Android tethering (gebruik als modem voor laptop?)
Kan via USB. Niet met WiFi of BT op een non-rooted hero. USB aansluiten en via "Instellingen -> Draadloze Bedieningselementen -> Delen via mobiel netwerk" aanzetten.Zosas schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:07:
Is er ook een programme voor Tethering voor NON-rooted android?
(HTC Hero in mijn geval)
En dan op je PC de usb connectie als netwerkconnectie gebruiken, ik gebruik zelf linux en daar is het een kwestie van een DHCP-request op de usb0 interface doen.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
volgens mij is het wel die alleen hoe kan ik dat installeren het is namelijk geen apk maar 6 andere bestanden?
tnx
Het is gewoon één .apk-bestand. Zet deze op je mobiel via een usb-verbinding of download hem met de browser van je telefoon. Gebruik hierna Linda of Astro om het programma te installeren.Anoniem: 317501 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 08:19:
volgens mij is het wel die alleen hoe kan ik dat installeren het is namelijk geen apk maar 6 andere bestanden?
Het probleem is dat als je een applicatie maakt die deze gegevens opvraagd, jou site dus elke keer een request doet naar de rdw-site. rdw ziet dat dan weer als een proxy en gaat jou ip blokkeren.Jo-hannes schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 17:21:
[...]
Ik ging proberen om hier een app voor te maken, maar ik heb geen tijd, en geen ervaring met android..
Wat ik al wel heb is het script http://johannesvg.nl/kenteken.php?q=kenteken
Iemand die een beetje handig is heeft hier voor mijn gevoel binnen 10 minuten een app omheengebouwd met een tekstvakje, die dan de url laadt in een webview? iemand die het kan mag het doen
oh ik ziet het al ik zit op me werk en die maakt er dus zip van ff de extensie veranderd in apk en hij werkt alleen ik krijg ook het probleem "kenteken bestaat niet" jammer zeg.
Dat komt, omdat de RDW dat heeft geblokt.Anoniem: 317501 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:52:
oh ik ziet het al ik zit op me werk en die maakt er dus zip van ff de extensie veranderd in apk en hij werkt alleen ik krijg ook het probleem "kenteken bestaat niet" jammer zeg.
Echter hoeft het natuurlijk niet via een proxy te lopen, kan ook zijn dat ze de user-agent geblokt hebben.
Maar dan zou je alleen de user-agent even moeten veranderen. (Dat kunnen natuurlijk alleen de makers)
Die van mij gaat niet naar de rdw site, maar naar de autoweek site, en daarnaast kan ik me niet voorstellen dat het zo heel veel requests op gaat leveren eigenlijk3ssen schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:15:
[...]
Het probleem is dat als je een applicatie maakt die deze gegevens opvraagd, jou site dus elke keer een request doet naar de rdw-site. rdw ziet dat dan weer als een proxy en gaat jou ip blokkeren.

Dan heb ik niks gezegd...Jo-hannes schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:36:
[...]
Die van mij gaat niet naar de rdw site, maar naar de autoweek site, en daarnaast kan ik me niet voorstellen dat het zo heel veel requests op gaat leveren eigenlijk
Nogmaals, ik vraag me af waarom er niet direct vanuit de applicatie naar de RDW-site gegaan wordt, dat is me nog steeds onduidelijk.
Ik zal kijken of ik snel een RDW app in elkaar kan zetten voor het ophalen van de gegevens. Het lijkt me heel recht toe recht aan. Ik gebruik sowieso een Mozilla desktop useragent, dus die blocken lijkt me moeilijk 

held 
ps. als je autoweek.nl/kentekencheck.php gebruikt kan je meer gegevens weergeven als met de rdwsite volgens mij...

ps. als je autoweek.nl/kentekencheck.php gebruikt kan je meer gegevens weergeven als met de rdwsite volgens mij...
Hier kun je inderdaad veel van af halen over de auto die je zoekt!Jo-hannes schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:44:
held
Ja, maar ten hoeverre mag je deze data gebruiken voor een App die niet van Autoweek is?
ie, geldt hier het databanken recht? Geldt hier hetzelfde als bij de NS website? Het is tenslotte een database die ze hebben aangeschaft en hun bezoekers de dienst bieden deze gegevens te bekijken. Op zich is mijn app niks meer dan een veredelde applicatie.. Maar het is erg moeilijk te zeggen.
ie, geldt hier het databanken recht? Geldt hier hetzelfde als bij de NS website? Het is tenslotte een database die ze hebben aangeschaft en hun bezoekers de dienst bieden deze gegevens te bekijken. Op zich is mijn app niks meer dan een veredelde applicatie.. Maar het is erg moeilijk te zeggen.
Je haalt toch gewoon een pagina binnen, dan is het toch aan je browser, of iets anders, hoe die wordt weergegeven? Hoewel het dan weer niet geaccepteerd wordt om bv reclame te blocken maar zoiets is toch niet illegaal?
Hallo allemaal. Ik ben bezig met een simpele android app waar er woorden in een listview staan waar je op kan klikken en vervolgens de betekenis krijgt in een dialogbox. Ik vroeg me alleen af of alle androidtelefoons een back-knop hebben zoals bij de hero? Anders kan de gebruiker niet meer terug naar de lijst met woorden en moet ik wat anders verzinnen 

Volgens mij is een back knop en een menu knop een vereiste voor een android toestel. Dus je kan aannemen dat ze die allemaal hebbenbartos88 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 19:16:
Hallo allemaal. Ik ben bezig met een simpele android app waar er woorden in een listview staan waar je op kan klikken en vervolgens de betekenis krijgt in een dialogbox. Ik vroeg me alleen af of alle androidtelefoons een back-knop hebben zoals bij de hero? Anders kan de gebruiker niet meer terug naar de lijst met woorden en moet ik wat anders verzinnen

Zo moeilijk is het toch niet ook een 'menu' -> 'back' button te maken, of via een swipe de backknop te emuleren. Ik zou gewoon vertrouwen op de back-button + voor evt. andere toestellen en handmatige back inbakken.bartos88 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 19:16:
Mn androidprogrammeer skills zijn nog niet zo ontwikkeld, dus ik weet nog niet hoe ik zo'n knop moet makenAnoniem: 69767 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 19:24:
[...]
Zo moeilijk is het toch niet ook een 'menu' -> 'back' button te maken, of via een swipe de backknop te emuleren. Ik zou gewoon vertrouwen op de back-button + voor evt. andere toestellen en handmatige back inbakken.

Maar als niet alle android phones een echte back knop hebben dan moet ik toch maar uitzoeken hoe ik een menuutje erin bouw. Thanks

Alle Android toestellen hebben een back knop. Android zou ook niet zonder kunnen, aangezien het de backknop nodig heeft om in de eigen menu's terug te kunnen gaan.
Hoe en aan de hand van welke documentatie leren jij en andere tweakers applicaties ontwikkelen voor android als ik vragen magbartos88 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 19:16:

Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld om software (applicaties) voor Android te bespreken. Problemen met software, de Market of andere probleemgevallen horen hier niet thuis. Open daarvoor een eigen topic.
Dit topic is alleen bedoeld om software (applicaties) voor Android te bespreken. Problemen met software, de Market of andere probleemgevallen horen hier niet thuis. Open daarvoor een eigen topic.