Android Software & Discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 149.802 views

• danii1986
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-10-2024
Iemand de nieuwe Sygic navigatie voor Android al geprobeerd? Ik krijg mijn GPS niet aan de praat.

EDIT
Ik heb de gps aan de praat gekregen, officiele radio rom van htc geflashed en nu werkt Sygic als een zonnetje, heel fijn navigatiesysteem!

[ Voor 44% gewijzigd door danii1986 op 17-09-2009 09:55 ]

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Volgens mij is bij de NOS applicatie gewoon de NOS als beginpagina genomen. Via het menuutje aan de rechterkant kun je gewoon naar het Uitzending gemist gedeelte gaan.
Bij Uitzending gemist krijg je de Uitzending gemist pagina als eerste te zien. Je kunt in deze applicatie gewoon naar het NOS gedeelte gaan.
Ik zie dus niet echt een reden waarom er nu 2 dezelfde applicaties zijn? Of ziet iemand anders wel verschillen behalve dat de beginpagina anders is?

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
danii1986 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 09:34:
Iemand de nieuwe Sygic navigatie voor Android al geprobeerd? Ik krijg mijn GPS niet aan de praat.

EDIT
Ik heb de gps aan de praat gekregen, officiele radio rom van htc geflashed en nu werkt Sygic als een zonnetje, heel fijn navigatiesysteem!
Ik kan hem niet vinden op de market...

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Verwijderd

Topicstarter

EDIT
Android: Turn by Turn Navigation

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 13:09

Tags NL

Harmful or Harmless?

MHTC06 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:29:
[...]

Ik kan hem niet vinden op de market...
Hij is op dit moment AFAIK alleen vanaf de Sygic website te downloaden, http://www.sygic.com/index.php/en/how-to-buy.html

https://powershellisfun.com

• MetalManic
-={Fred_Perry}=- schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:31:
[...]

Hij is op dit moment AFAIK alleen vanaf de Sygic website te downloaden, http://www.sygic.com/index.php/en/how-to-buy.html
AFAIK?? das een nieuwe term voor mij... EDIT: As Far As I Know... (leve google _/-\o_ ) ILMAO

BTW... ik begrijp dat de app 79,99 kost (?). Das toch wel iets duurder dan de gratis navigatie-app die ik er nu op heb zitten... Affijn, moet maar ASAP me eens gaan verdiepen in dat navigatieforum voor wat er allemaal mogelijk is. i.i.g. thnx voor de snelle reactie.

[ Voor 18% gewijzigd door MetalManic op 17-09-2009 12:59 ]

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
EDIT
Even een waarschuwing wie de danger-SPL van Haykuro op z'n telefoon heeft staan. Kijk goed welke Radio rom je flash't. Als het een oudere/verkeerde is dan heb je de kans dat je je telefoon bricked!

[ Voor 10% gewijzigd door Krypt op 17-09-2009 15:03 ]

Pvouput live

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Voor de mensen die nog steeds de apps niet kunnen downloaden: hiero de NOS en Uitzendinggemist apk's.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Laatst online: 07-08 11:00
Excuses als deze vraag hier al ergens is gesteld, maar ik heb net layar 2.1 gedownload en ik zie niet geen nederlandse lagen (funda, etc.) en bij de search vindt hij ze ook niet. Is er een speciale nederlandse layar oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 01:13
bartos88 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 18:15:
Excuses als deze vraag hier al ergens is gesteld, maar ik heb net layar 2.1 gedownload en ik zie niet geen nederlandse lagen (funda, etc.) en bij de search vindt hij ze ook niet. Is er een speciale nederlandse layar oid?
Dat is vaag, heb het gecheckt maar ik zie ook geen Nederlandse lagen. Niet meer althans, want eerder waren ze er zeker! Ik heb mijn toestel meestal op engels taal staan maar ook op nederlands zetten maakte geen verschil :?

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Laatst online: 20:38

Len

Leeg

Ik heb het net geinstalleerd en ik zit nu lekker met funda te spelen, dus bij mij werkt het wel (standaard thc magic nl)

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:14

Airpower

Feel the Power!

Zijn er mensen bekend met het programma Navizon? Ik probeer de java versie van Navizon (http://www.navizon.com/licenseCheck.asp) aan de praat te krijgen maar het wil me niet echt lukken.

Navizon is overigens een programma, welke al ontwikkeld is voor Windows Mobile, Symbian, Iphone maar nog niet voor Android. Met Navizon kan je aan de hand van bekende wifi-netwerken en gsm-masten je positie bepalen. Ook is het mogelijk om wifi-netwerken en gsm-masten te verzamelen waar je vervolgens een aantal punten voor krijgt welke zijn om te zetten in een geldbedrag.

Wat heb ik geprobeerd?
Ik heb een java-emulator (JAVA/J2ME) runner gedownload via market op de MAGIC. Vervolgens zowel de Jar als Jad file proberen te draaien maar ik krijg hier foutmeldingen.

Is er iemand die navizon wel aan de praat krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag schreef Sam Warnaars [Projectleider NOS Mobiel] op androidworld het volgende:

Sam Warnaars schreef op 18-09-2009 om 14:24
De NOS Mobiel applicatie voor Android die beschikbaar was via m.nos.nl/nosmobiel, is een test applicatie en niet een officiële applicatie (we ondersteunen hem daarom niet).

Na het beschikbaar maken van Teletekst voor Android zitten we niet stil: we zijn op dit moment bezig met het ontwikkelen van een nieuwe applicatie voor het Android platform. Deze app wordt op komt termijn via de Android Marketplace beschikbaar (ik ben op dit moment bezig met het testen – er zitten nu nog wat schoonheidsbugjes in;) ).

Mocht je nou heel erg verlegen zitten om NOS nieuws, dan raad ik je aan om gebruik te maken van m.nos.nl (voor algemeen, sport, weer en verkeersnieuws) en de (officiële) NOS Teletekst applicatie (te downloaden uit de Android Market).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Laatst online: 07-08 11:00
k7of9 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 19:00:
[...]

Dat is vaag, heb het gecheckt maar ik zie ook geen Nederlandse lagen. Niet meer althans, want eerder waren ze er zeker! Ik heb mijn toestel meestal op engels taal staan maar ook op nederlands zetten maakte geen verschil :?
Heel weird, ik heb net de rom geupdate en moest dus opnieuw layar downloaden. Nu zie ik wel gewoon de nederlandse layers :S

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:15
Handcent SMS is een fijn SMS programma, ,naar mijn gedacht beter/uitgebreider als chompsms.
Enorm veel instelmogelijkheden, en een popupvenster, zodat je sms popup niet meer nodig hebt.

Wat is jullie gedacht ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• Brad Pitt
Hetzelfde ;) Erg fijn programma. De herinnerings-optie vind ik ook fijn. Als mobiel in het hoesje zit (zoals gewoonlijk) en ik heb een sms-notification even gemist vind ik het heel fijn dat ie na een instelbare tijd weer begint te piepen. Pop-up is ook erg cool ja, alleen gaat het tikken daarop trager dan wanneer je een smsje op de reguliere manier aan het invoeren bent. Althans, da's hier zo. Voorlopig inderdaad wel dé sms-app, yes :P

• C00P
Handcent sms heeft ook een widget, ter grootte van 1 icoontje, waar je kan zien hoeveel sms'jes je binnen hebt.
Dus net als de hero.

• Brad Pitt
C00P schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 11:29:
Handcent sms heeft ook een widget, ter grootte van 1 icoontje, waar je kan zien hoeveel sms'jes je binnen hebt.
Dus net als de hero.
Ja dat vond ik ook erg cool! Helaas al m'n icoontjes zitten veranderen zodat de Handcent widget er niet echt meer tussen paste :'( Moet het nu doen met de melding in de status-bar ;(

Afbeeldingslocatie: http://www.pfeffernuss.com/stuff/android/handcenticoon-klein.png

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Brad Pitt schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 11:35:
[...]

Ja dat vond ik ook erg cool! Helaas al m'n icoontjes zitten veranderen zodat de Handcent widget er niet echt meer tussen paste :'( Moet het nu doen met de melding in de status-bar ;(
Vette icoontjes! Lekker overzichtelijk, waar heb je die vandaan?

[This is what you get when you mess with us]

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:19
Weet iemand hoe ik bestanden en filmpjes die ik in m'n gmail krijg, naar m'n android-telefoon kan downloaden.
Zodra iemand mij een foto stuurt staat er namelijk gelijk een knop met downloaden.

• Brad Pitt
Ruzor schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 11:38:
Dat is de Glasklart icon pack. Iconen zelf op je home-screen kan je dan aanpassen (en hernoemen, zodat je niet van die afgebroken namen krijgt, ook superfijn!) met bijv. Better Cut.

Er zitten 270 iconen in Glasklart dus genoeg keuze, alleen een relevante zoeken kost vaak "wat" tijd ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.pfeffernuss.com/stuff/android/glasklart-klein.png

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Damn gewoon, ben je bezig met een mooie Treintijden applicatie komt er iemand eerder met een opensource versie ;)

Ik heb sinds nu net mijn Android TreinTijden Lite versie in de market gezet. De feature die al helemaal af was, actuele vertrektijden, staat nu klaar voor gebruik. Zonder kosten uiteraard.

De versie die er nu staat van TreinTijden is van de concurrent ;)

ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Verwijderd

Topicstarter
Wiebbe schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 17:35:
Damn gewoon, ben je bezig met een mooie Treintijden applicatie komt er iemand eerder met een opensource versie ;)

Ik heb sinds nu net mijn Android TreinTijden Lite versie in de market gezet. De feature die al helemaal af was, actuele vertrektijden, staat nu klaar voor gebruik. Zonder kosten uiteraard.

Wat is het verschil tussen de Lite en de Full, en zitten er geen spyware-locatie-troep achter en hoe zit t met de privacy van de zoekqueries van je reizen? Wel gefeliciteerd though. De NS heeft hem idd zelf nog niet voor Android, ai.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2009 17:39 ]

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Brad Pitt schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 11:35:
[...]

[afbeelding]
Ruzor schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 11:38:
[...]

En als we dan toch bezig zijn.. :P
Welke weertool is dat? Ik zie ook weersverwachting erin? :9

[ Voor 16% gewijzigd door Humma Kavula op 19-09-2009 17:58 ]

Wear Sunscreen!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Lite gaat gewoon minder functionaliteit hebben. Queries worden alleen naar NS verzonden, niet naar mij. Wellicht dat ik hem nu helemaal gratis hou, want als er een gratis alternatief is is het voor veel nederlandse gebruikers een snelle keuze ;)

Misschien een limiet op 3 stations voor actuele tijden oid en maximaal 2 geplande routes ofzo.

Reclame komt er nog niet in, wat ik begrepen hebt werkt die reclame zooi sowieso erg slecht qua uitbetalen enzo.

• mastair
  • Laatst online: 22:13

Ziet er goed uit maar er zit een grove fout in. Als ik Den Haag Hollands spoor toevoeg, en daarop klik dan kom ik bij de vertrektijden van GRONINGEN.

Verder goed werk, en ik hoop dat je hem snel uitbreidt.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• k7of9

Erg nice _/-\o_
Deze gaat me zeker regelmatig van pas komen. Ziet er netjes uit en werkt zover prima :) De tijd onderin het scherm is een beetje overbodig aangezien er ook een klok staat in de menubar ;)
Maar mijn complimenten!

edit: woops idd den haag hs naar groningen. Daar moet ik regelmatig heen (HS) dus een fix daarvoor graag :D

[ Voor 6% gewijzigd door k7of9 op 19-09-2009 18:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Humma Kavula schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 17:42:
[...]

[...]

En als we dan toch bezig zijn.. :P
Welke weertool is dat? Ik zie ook weersverwachting erin? :9
"Het weer" heet die geloof ik, echt een super kwaliteits Android app.

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 18:30:
[...]

"Het weer" heet die geloof ik, echt een super kwaliteits Android app.
Nee die bedoel ik niet, het is die widget in zijn scherm, of kan je "Het weer" ook als widget krijgen?

Wear Sunscreen!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

k7of9 schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 18:26:
[...]

Erg nice _/-\o_
Deze gaat me zeker regelmatig van pas komen. Ziet er netjes uit en werkt zover prima :) De tijd onderin het scherm is een beetje overbodig aangezien er ook een klok staat in de menubar ;)
Maar mijn complimenten!

edit: woops idd den haag hs naar groningen. Daar moet ik regelmatig heen (HS) dus een fix daarvoor graag :D
Den Haag HS fix staat nu op de market! Eigenlijk is het een fout bij de NS, als ik in caps de code opstuur (GV) krijg ik groningen, terwijl die GN is. Als ik het in lower caps opstuur (gv) dan krijg ik HS..

Maar ja, gefixed ;)

Verwijderd

Wiebbe schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 17:43:
Lite gaat gewoon minder functionaliteit hebben. Queries worden alleen naar NS verzonden, niet naar mij. Wellicht dat ik hem nu helemaal gratis hou, want als er een gratis alternatief is is het voor veel nederlandse gebruikers een snelle keuze ;)

Misschien een limiet op 3 stations voor actuele tijden oid en maximaal 2 geplande routes ofzo.

Reclame komt er nog niet in, wat ik begrepen hebt werkt die reclame zooi sowieso erg slecht qua uitbetalen enzo.
Hou m gewoon lekker gratis! Je kent die Nederlanders toch.. :+

Maar ziet er lekker basic uit. Viel mij ook op dat hij wel goed bij is, een spoorwijziging in Amsterdam werd goed doorgegeven [vetrekspoor rood gemarkeerd.] Kan het zijn dat ik wel de vetraging mis? Edit, de vertraging wordt ook weergegeven. Was ook even niet te zien op NS.nl. Maar nu weer wel, en dus ook op je app.

Zou een optie zijn de locatie te koppelen aan GPS? Ik bedoel dat als ik de app opstart dat hij meteen weet wat het dichtsbijzijnde station is? Is wel meteen wat veel gevraagd..maar ja..je weet nooit.

Verder prima werk Wiebbe.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2009 23:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Welke TV-gids gebruiken jullie die ook reminders ondersteunt en waar je gewoon kan swipen tussen de zenderlijsten?

• Brad Pitt
Humma Kavula schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 18:37:
Nee die bedoel ik niet, het is die widget in zijn scherm, of kan je "Het weer" ook als widget krijgen?
Het Weer is een losse applicatie, en lang niet zo mooi als deze widget. Je kan hem extreem configureren, hier een oude screenshot van een paar versies terug, heb even geen zin een nieuwe te maken, maar je ziet hoeveel varianten en formaten van de widget je kan instellen. Bij de nieuwste kan je ook je agenda erbij integreren.

Afbeeldingslocatie: http://www.pfeffernuss.com/stuff/android/weather.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Bestaat er een gmail widget welke laat zien hoeveel mails je in in je inbox hebt ?
Dus net als de widget van Handcent sms een icoontje met het aantal nieuwe berichten.
Zou cool zijn, net zoals bij de hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C00P schreef op zondag 20 september 2009 @ 06:38:
Bestaat er een gmail widget welke laat zien hoeveel mails je in in je inbox hebt ?
Dus net als de widget van Handcent sms een icoontje met het aantal nieuwe berichten.
Zou cool zijn, net zoals bij de hero.
Dat kun je toch in je statusbalk zien? "4 ongelezen berichten"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Ik volg al een hele tijd passieve dit forum en maak ook graag gebruik van de apps die jullie beschrijven! Echter ben ik opzoek naar VOIP via de Hero. Heb geen idee of dit mogelijk is, maar het lijkt mij iig wel technisch mogelijk dus zal er wel een app voor zijn. Kan iemand me hier mee uit de brand helpen?

Het gaat hier dus om gratis VOIP voor de duidelijkheid. Dat ik gratis via me gsm naar een vriend kan bellen die ook een hero heeft.. . en gratis naar pc's.

[ Voor 20% gewijzigd door Dark4ever op 20-09-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
Dark4ever schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:01:
Ik volg al een hele tijd passieve dit forum en maak ook graag gebruik van de apps die jullie beschrijven! Echter ben ik opzoek naar VOIP via de Hero. Heb geen idee of dit mogelijk is, maar het lijkt mij iig wel technisch mogelijk dus zal er wel een app voor zijn. Kan iemand me hier mee uit de brand helpen?

Het gaat hier dus om gratis VOIP voor de duidelijkheid. Dat ik gratis via me gsm naar een vriend kan bellen die ook een hero heeft.. . en gratis naar pc's.
Ik gebruik het zelf niet maar er zijn apps voor te vinden, de bekendste is sipdroid. geen idee of er beperkingen zijn.

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=100x100&chl=market://search?q=pname:org.sipdroid.sipua
http://www.cyrket.com/package/org.sipdroid.sipua

[ Voor 13% gewijzigd door k7of9 op 20-09-2009 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 18:51:
[...]

Doordat de naam hetzelfde was dacht ik eigenlijk dat TreinTijden jouw ding was. :)

Als je een app maakt die qua functionaliteiten en gebruik een stuk beter wordt dan de open source versie zou ik 'm zeker niet gratis houden. Je ziet hoe ontzettend populair Trein op de iPhone is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 10:33
k7of9 schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:13:
[...]

Ik gebruik het zelf niet maar er zijn apps voor te vinden, de bekendste is sipdroid. geen idee of er beperkingen zijn.

[afbeelding]
gebruik nu zelf ook sipdroid ICM voipbuster. gebruik het nu om gratis naar thuisnr's in NL te bellen.

enige nadeel is wel dat als je 3g bereik op dat moment niet zo goed is, dat de vertraging in t gesprek ondragelijk is :P

(wifi werkt ideaal though)

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

k7of9 schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:13:
[...]

[afbeelding]
thnx man!
Ben nu bezig met het uitvogelen van dit programma... wrm is skype gewoon niet gratis voip zou veel makkelijker zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 20:18
Ik heb een HTC Magic (by Proximus). Weet er iemand of er een manier is om de betalende programma's ook te zien te krijgen en te kunnen installeren aangezien ik enkel de "Free" programma's kan zien?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Leek me leuk gratis bellen, dus heb sipdroid ook geïnstalleerd en een account aangemaakt bij voipbuster.

Maar als ik sipdroid nu start op mijn G1 vraagt hij naar called party adress, wat moet ik daar ingeven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nick87 schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:19:
Ik heb een HTC Magic (by Proximus). Weet er iemand of er een manier is om de betalende programma's ook te zien te krijgen en te kunnen installeren aangezien ik enkel de "Free" programma's kan zien?

Thanks
Is op deze moment nog niet mogelijk om betaalde apps te downloaden in Belgie.
Het gerucht dat ik gelezen heb op een Android site is dat betaalde apps vanaf begin oktober beschikbaar zijn in belgenlandje.
Dus nog even geduld of dit gerucht waar is.
Via root en marketenabler zou het wel kunnen, maar is geen garantie dat het werkt en of je alle apps kan zien die betalend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 18:51:
[...]

Maar ziet er lekker basic uit. Viel mij ook op dat hij wel goed bij is, een spoorwijziging in Amsterdam werd goed doorgegeven [vetrekspoor rood gemarkeerd.] Kan het zijn dat ik wel de vetraging mis? Edit, de vertraging wordt ook weergegeven. Was ook even niet te zien op NS.nl. Maar nu weer wel, en dus ook op je app.

Zou een optie zijn de locatie te koppelen aan GPS? Ik bedoel dat als ik de app opstart dat hij meteen weet wat het dichtsbijzijnde station is? Is wel meteen wat veel gevraagd..maar ja..je weet nooit.

Verder prima werk Wiebbe.
Ja zou je willen ;)

Ik heb er ondertussen aardig wat tijd in gestoken, dus wellicht dat mensen er voor zouden willen betalen :P

Hij zou inderdaad alles moeten weergeven van de m.ns.nl website, alleen de Extra trein melding nog niet helemaal.

Verder heb ik net een nieuwe versie online gezet die nu ook lokatie aware is! Dus hij pakt automagisch het meest dichtstbijzijnde station in jou omgeving aan de hand van je globale lokatie, zonder gps dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:59
Nice Wiebbe,

Zeer relaxte applicatie!
Keep it up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
Wiebbe schreef op zondag 20 september 2009 @ 15:57:
[...]

Ja zou je willen ;)

Ik heb er ondertussen aardig wat tijd in gestoken, dus wellicht dat mensen er voor zouden willen betalen :P
Ik zou best bereid zijn om er voor te betalen. Maar dat ben ik wel voor meer apps. Het is daarom te hopen dat Google op gaat schieten met het introduceren van andere betaalmethoden, aangezien ik (en veel nederlanders denk ik) geen creditcard hebben.
Wellicht nog een optie om een site voor de app te maken met de mogelijkheid hem daar te kopen dmv paypal oid?
Andere optie voor jou is om er donationware van te maken, maar ik stel me zo voor dat het percentage betalers dan een stuk lager zou komen te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:16

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

k7of9 schreef op zondag 20 september 2009 @ 17:00:
[...]

Ik zou best bereid zijn om er voor te betalen. Maar dat ben ik wel voor meer apps. Het is daarom te hopen dat Google op gaat schieten met het introduceren van andere betaalmethoden, aangezien ik (en veel nederlanders denk ik) geen creditcard hebben.
Wellicht nog een optie om een site voor de app te maken met de mogelijkheid hem daar te kopen dmv paypal oid?
Andere optie voor jou is om er donationware van te maken, maar ik stel me zo voor dat het percentage betalers dan een stuk lager zou komen te liggen.
De versie van deze Tweaker al vele malen verder ontwikkelt dan de 'fake' versie die alleen nog maar vertrektijden weergeeft en je dus maar weinig aan hebt. Als ik jou was zou ik zolang deze duidelijke voorsprong aanwezig is gewoon een kleine vergoeding vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Laatst online: 06-04-2023
@luminus: kijkt Market dan naar de sim om dat te bapelen?

want mijn proximus Magic laat wel de betaalde apps zien, maar ik heb er een nederlandse tmobile sim in zitten

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op zondag 20 september 2009 @ 15:57:
[...]

Ja zou je willen ;)

Hij zou inderdaad alles moeten weergeven van de m.ns.nl website, alleen de Extra trein melding nog niet helemaal.

Verder heb ik net een nieuwe versie online gezet die nu ook lokatie aware is! Dus hij pakt automagisch het meest dichtstbijzijnde station in jou omgeving aan de hand van je globale lokatie, zonder gps dus!
:*)

Voor apps die goed zijn en die ik graag gebruik, ben ik altijd bereid te doneren. Als je met een full-versie komt en daar een prijskaartje aanhangt, zal ik m zeker aanschaffen.

Net 1.2.0b erop gezet. Ziet er goed uit. Het dichtsbijzijnde station wordt mooi in blauw aangegeven. De vertragingen en spoorafwijkingen ook.

Even doorwerken Wiebbe , en dan hoop ik dat de full er morgen voor de spits is... *O*

Klein schoonheidsfoutje. In je welkomsttekst staat 'uw uw' dat moet zijn 'u uw'.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
-Tim- schreef op zondag 20 september 2009 @ 17:06:
[...]

De versie van deze Tweaker al vele malen verder ontwikkelt dan de 'fake' versie die alleen nog maar vertrektijden weergeeft en je dus maar weinig aan hebt. Als ik jou was zou ik zolang deze duidelijke voorsprong aanwezig is gewoon een kleine vergoeding vragen.
Ik denk dat mensen pas echt bereid zijn te betalen als de plannerfunctie er in verwerkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Damn ik heb vandaag even met de uitzendinggemist app op de iPhone gespeeld, wat is dat stukje bètasoftware voor Android dan een lachtertje zeg. Waarom krijgt de iPhone wel goede kwaliteit... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Beekforel schreef op zondag 20 september 2009 @ 20:33:
Damn ik heb vandaag even met de uitzendinggemist app op de iPhone gespeeld, wat is dat stukje bètasoftware voor Android dan een lachtertje zeg. Waarom krijgt de iPhone wel goede kwaliteit... ;(
Omdat het daarvoor al jaren in ontwikkeling is ? :?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Laatst online: 05-09 10:33
C00P schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:55:
Leek me leuk gratis bellen, dus heb sipdroid ook geïnstalleerd en een account aangemaakt bij voipbuster.

Maar als ik sipdroid nu start op mijn G1 vraagt hij naar called party adress, wat moet ik daar ingeven ?
je moet ff in de settings van sipdroid instellen bij call options -> preferred call type -> phone

en dan achter het nr dat je met sipdroid wil bellen een + ingeven (bv 0345123456 = normaal bellen 0345123456+ = met sipdroid bellen) zo kan het ook direct vanaf contact etc ^^

werkt goed zo :) als je nog problemen hebt, stuur ff een DM want t heeft mij ook wat moeite gekost, dan stuur k je gewoon ff m'n complete settings
k7of9 schreef op zondag 20 september 2009 @ 17:00:
[...]

dit is voor mij idd ook het probleem, ik zou graag bv. pure calander widget kopen, maar heb zelf geen CC (dus draai nu de beta)
een site app zou lastig zijn, want mist de mensen van de market, en is een stuk problematischer met updates...

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Heb al even gezocht maar kan niks vinden. Bestaat er een app dat je kan zien hoeveel smsjes je hebt verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Brad Pitt schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 20:38:
[...]

Het Weer is een losse applicatie, en lang niet zo mooi als deze widget. Je kan hem extreem configureren, hier een oude screenshot van een paar versies terug, heb even geen zin een nieuwe te maken, maar je ziet hoeveel varianten en formaten van de widget je kan instellen. Bij de nieuwste kan je ook je agenda erbij integreren.

[afbeelding]
Thnx!! _/-\o_ _/-\o_

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Werkt het weer ook voor Belgie ?
Ik kan hem niet inde market vinden dus zal wel niet dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

souljah1h schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:17:
Heb al even gezocht maar kan niks vinden. Bestaat er een app dat je kan zien hoeveel smsjes je hebt verstuurd?
Ik gebruik ChompSMS, die geeft het aan in de applicatie zelf! (Telt ook 2/3/4 smsjes, als je een groter bericht dan 160 tekens stuurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Van het weekend ScummVM gedownload. Daarmee kan je oude spellen als Indiana Jones, Escape from monkey island en het fantastische Full Throttle spelen... Ik ben de komende tijd wel weer zoet met Full Throttle. Wat geniaal zeg. Loopt ook nog super soepel ook. Muziek werkt, geluid werkt. Ideaal. (rechter muisklik werkt ook, kwam er achter dat je dan de searchknop ingeduwd moet houden en ergens op het scherm moet klikken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
bertjeee schreef op maandag 21 september 2009 @ 09:16:
Van het weekend ScummVM gedownload. Daarmee kan je oude spellen als Indiana Jones, Escape from monkey island en het fantastische Full Throttle spelen... Ik ben de komende tijd wel weer zoet met Full Throttle. Wat geniaal zeg. Loopt ook nog super soepel ook. Muziek werkt, geluid werkt. Ideaal. (rechter muisklik werkt ook, kwam er achter dat je dan de searchknop ingeduwd moet houden en ergens op het scherm moet klikken)
Maar hoe krijg je die spelletjes werkend( I'm a Noob)? Ik zag namelijk ook emulators van Nes & Snes, daar zijn toch heel wat klassiekers bij die ik wel een zou willen overdoen, maar hoe krijg ik ze? Ik heb thuis heel wat spelletjes ervoor, maar hoe krijg ik ze op de android?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baca
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10-2024
GG---77 schreef op maandag 21 september 2009 @ 11:55:
[...]

Maar hoe krijg je die spelletjes werkend( I'm a Noob)? Ik zag namelijk ook emulators van Nes & Snes, daar zijn toch heel wat klassiekers bij die ik wel een zou willen overdoen, maar hoe krijg ik ze? Ik heb thuis heel wat spelletjes ervoor, maar hoe krijg ik ze op de android?
De emulator downloaden via marketplace, roms downloaden (doe maar een google search op rom snes oid) en de roms op je sd kaart zetten. Via het emulatorprogramma de rom laden en spelen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

bertjeee schreef op maandag 21 september 2009 @ 09:16:
Wow! Ik had al de ScummVM op de NintendoDS, maar hij is er ook voor Android! Supervet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Dit is een goeie gids voor SIPDROID aan het werk te krijgen :
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=516861

Alleen, hoe kan je als je een contact opzoekt in je contactslijst er een + achter krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik vind 't echt heel relaxed dat Android zo goed loopt zeg!
De Market wordt elke dag voller en voller, apps worden geport en nieuwe apps worden ontwikkeld _/-\o_
Mooie stap dit Google Android, met inmiddels meer dan 10.000 apps / games / applicaties! Erg erg tof!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
Ik heb deze hier nog niet voorbij zien komen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=538189

Erg handig (Windows) programma om heel makkelijk de look van je desktop klok widget aan te passen, een groot aantal verschillende meegeleverd. Handig als je het leuk vind om regelmatig je desktop aan te passen. Telefoon aan de USB hangen, programma starten, klok uitkiezen en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:36
ik hoop dat er toch een versie van de Market gaat komen waar je met wat meer eisen kan zoeken naar software. De nieuwe Market is al wat netter, echter zou het wel fijn zijn als je ook kan zoeken op bijvoorbeeld GPL software.

Er is natuurlijk nu zoveel keuze al aan software, alleen al honderden verschillende notitie-progs (niettemin omdat dit een Android Dev Tutorial was) maar zelf heb ik het liefst mijn hele toestel vrij, open-source. Ik wacht af tot projecten a la KDE en Gnome gaan onstaan :)

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op maandag 21 september 2009 @ 18:37:
Ik vind 't echt heel relaxed dat Android zo goed loopt zeg!
De Market wordt elke dag voller en voller, apps worden geport en nieuwe apps worden ontwikkeld _/-\o_
Mooie stap dit Google Android, met inmiddels meer dan 10.000 apps / games / applicaties! Erg erg tof!
Inderdaad, want de Ovi Store ligt op z'n gat! Heeft Google (en Apple) het toch even beter gedaan dan het enorm gevestigde Nokia, ha ha ha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

FRidh schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:19:
ik hoop dat er toch een versie van de Market gaat komen waar je met wat meer eisen kan zoeken naar software. De nieuwe Market is al wat netter, echter zou het wel fijn zijn als je ook kan zoeken op bijvoorbeeld GPL software.

Er is natuurlijk nu zoveel keuze al aan software, alleen al honderden verschillende notitie-progs (niettemin omdat dit een Android Dev Tutorial was) maar zelf heb ik het liefst mijn hele toestel vrij, open-source. Ik wacht af tot projecten a la KDE en Gnome gaan onstaan :)
Dat zou ik inderdaad eigenlijk ook wel aardig vinden.
Maar je kan natuurlijk vrij makkelijk een eigen OSS market maken. Die zijn tenminste ook makkelijk te distribueren.
Ik ga binnenkort maar eens kijken hoe het met het GSOC project staat voor Android navigatie met OpenStreetMaps.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Laatst online: 02-09 09:17
DPC-Postman schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:03:
[...]

Wow! Ik had al de ScummVM op de NintendoDS, maar hij is er ook voor Android! Supervet!
als ik hem opstart op me hero, stopt hij er gelijk mee. meer mensen problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 11:20
Is er ook sms software die niet gelijk je sms verstuurt bij een enter :S Is me nu al ik weet niet hoe vaak overkomen dat ik per ongeluk de enter raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jip_86 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:18:
Is er ook sms software die niet gelijk je sms verstuurt bij een enter :S Is me nu al ik weet niet hoe vaak overkomen dat ik per ongeluk de enter raak.
Zoiets kan je met de meeste SMS-apps ook wel gewoon instellen bij de settings. Handcent bijvoorbeeld.

Afbeeldingslocatie: http://www.pfeffernuss.com/stuff/android/enter.png

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 22-09-2009 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 11:28
Is er ook een SMS app waarbij ik geen threads heb zeg maar?

Ik wil gewoon voor ieder smsje een appart knopje om het maar even zo te noemen..

En hoe zit het met tethering, mijn hero heb ik nog niet geroot en wordt wat lastig met mijn mac's volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
hoi,

Waarschijnlijk een domme vraag, maar ik vroeg me net iets af:

Is het ook mogelijk om omgekeerd te tetheren zeg maar? Dus dat ik mn Hero op mn computer (met internet) aansluit en gebruik maar van dat internet... (dan kan ik een aantal groter apps uit de store downloaden zonder dat ik bang hoef te zijn voor datalimiet)

ps. ik snap ook wel dat wifi kopen de makkelijkste oplossing is maar ik vroeg me af op het zo kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flogging Hank schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 19:26:
hoi,

Waarschijnlijk een domme vraag, maar ik vroeg me net iets af:

Is het ook mogelijk om omgekeerd te tetheren zeg maar? Dus dat ik mn Hero op mn computer (met internet) aansluit en gebruik maar van dat internet... (dan kan ik een aantal groter apps uit de store downloaden zonder dat ik bang hoef te zijn voor datalimiet)

ps. ik snap ook wel dat wifi kopen de makkelijkste oplossing is maar ik vroeg me af op het zo kon
Deel je internetverbinding via ad-hoc wifi van je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scr33x0r schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:03:
Is er ook een SMS app waarbij ik geen threads heb zeg maar?

Ik wil gewoon voor ieder smsje een appart knopje om het maar even zo te noemen..

En hoe zit het met tethering, mijn hero heb ik nog niet geroot en wordt wat lastig met mijn mac's volgens mij?
Hoe zit wat met tethering? Om er gebruik van te kunnen maken moet je (bijvoorbeeld) de MoDaCo 2.3 ROM installeren (howto onderaan die post, werkt ook op je Mac), daar zit 'Wireless Tether for Root Users' bij in.
Er gebruik van maken is vervolgens heel simpel: Start het programma en bij je netwerken (op je Mac, PC weet ik niet) komt G1Tether te staan. Daar verbinding mee maken et voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 20:14:
[...]

Deel je internetverbinding via ad-hoc wifi van je pc.
Ja dat kan niet. Om een of andere reden herkennen android devices adhoc connecties niet... Dit kun je oplossen door te rommelen met codes in de telefoon nadat hij geroot is maar dit wil ik liever niet.

Is er geen makkelijker oplossing als je gewoon je telefoon verbind met usb?

• MetalManic
Flogging Hank schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 22:12:
[...]

Ja dat kan niet. Om een of andere reden herkennen android devices adhoc connecties niet... Dit kun je oplossen door te rommelen met codes in de telefoon nadat hij geroot is maar dit wil ik liever niet.

Is er geen makkelijker oplossing als je gewoon je telefoon verbind met usb?
Waarom niet gewoon downloaden op pc en dan via usb op je foon zetten?

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Volgens mij zou het theoretisch mogelijk moeten zijn om binnen Android aan te geven dat sommige netwerken niet als Roaming gezien moeten worden. Momenteel loop ik tegen steeds meer problemen aan met applicaties die niet werken omdat ik als Telfort klant zgn aan het roamen ben op het KPN netwerk.

Ik zou dus graag een applicatie maken die dit probleem omzeilt omdat de ondersteuning vanuit Telfort over dit euvel dus 0 is. Ik weet zeker dat meerdere gebruikers met dit probleem zitten, dus verwacht ik ook wel dat iemand anders hier al een keer over na heeft gedacht. De kern van mijn probleem is dat ik niet weet hoe ik dit zou moeten aanpakken, mijn programmeerskills zijn nogal stoffig. Wie o wie wil hier over meedenken?

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

• MetalManic
jbr schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:40:
Volgens mij zou het theoretisch mogelijk moeten zijn om binnen Android aan te geven dat sommige netwerken niet als Roaming gezien moeten worden. Momenteel loop ik tegen steeds meer problemen aan met applicaties die niet werken omdat ik als Telfort klant zgn aan het roamen ben op het KPN netwerk.

Ik zou dus graag een applicatie maken die dit probleem omzeilt omdat de ondersteuning vanuit Telfort over dit euvel dus 0 is. Ik weet zeker dat meerdere gebruikers met dit probleem zitten, dus verwacht ik ook wel dat iemand anders hier al een keer over na heeft gedacht. De kern van mijn probleem is dat ik niet weet hoe ik dit zou moeten aanpakken, mijn programmeerskills zijn nogal stoffig. Wie o wie wil hier over meedenken?
Ik heb 3 maanden met een telfortsim rondgelopen en heb de problemen die jij noemt niet gehad...

• jbr

jbr

Right back @ ya

MHTC06 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 15:33:
[...]

Ik heb 3 maanden met een telfortsim rondgelopen en heb de problemen die jij noemt niet gehad...
U bent niet constant 'roaming'? Uiterst vreemd...

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

jbr schreef op woensdag 23 september 2009 @ 16:13:
[...]

Ik heb er ook geen problemen mee. Wel roaming, maar geen applicaties die daardoor niet werken. Zolang je binnen Nederland blijft, is er geen probleem. Buiten Nederland moet je het wel afzetten om hoge kosten te voorkomen.

[This is what you get when you mess with us]

• jbr

jbr

Right back @ ya

Ruzor schreef op woensdag 23 september 2009 @ 16:29:
[...]

Ik heb er ook geen problemen mee. Wel roaming, maar geen applicaties die daardoor niet werken. Zolang je binnen Nederland blijft, is er geen probleem. Buiten Nederland moet je het wel afzetten om hoge kosten te voorkomen.
Om een voorbeeld te noemen: het syncen van de kalender met een Exchange server werkt niet, dat moet ik om de zoveel tijd handmatig gaan zitten checken.

• MetalManic
jbr schreef op woensdag 23 september 2009 @ 16:13:
[...]

Ik was wel continue aan het roamen maar dat had geen enkel effect op mijn apps... Het enige dat ik merkte van het roamen was dat het hokje van data roamen aangevinkt was... voor de rest geen enkel verschil met mn vodafonesim. Alhoewel, ik zit nu 1 dag op mn vodafonesim en dat is iets sneller volgens mij...

Edit. En Exchange gebruik ik niet. 't is al erg genoeg dat ik dat op mn werk moet gebruiken...

Edit2. Exploited.... Barmy Army

[ Voor 12% gewijzigd door MetalManic op 23-09-2009 16:36 ]

• jbr

jbr

Right back @ ya

MHTC06 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 16:33:
Edit. En Exchange gebruik ik niet. 't is al erg genoeg dat ik dat op mn werk moet gebruiken...
Een probleem hierbij is dat de optie voor het handmatig synchroniseren enkele lagen diep zit binnen de instellingen. Het is dus geen kwestie van even een shortcut plaatsen. Hoe dan ook, dit is een gevolg. De oorzaak is dat ik op mijn eigen netwerk als roaming wordt gezien en dat is volgens mij met een slimme truuk wel op te lossen.
Edit2. Exploited.... Barmy Army
offtopic:
dichtbij: Beat the bastards ;)

• MetalManic
jbr schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:47:
[...]
[...]

offtopic:
dichtbij: Beat the bastards ;)
Succes met het oplossen van Exchange-vraagstuk. al op XDA gekeken?? Daar lopen de echte wizzkids rond... Wij zijn natuurlijk gewoon de hobbyisten...
offtopic:
hehehe maar Barmy Army bekt zo lekker

[ Voor 23% gewijzigd door MetalManic op 24-09-2009 09:58 ]

• jbr

jbr

Right back @ ya

MHTC06 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:56:
Succes met het oplossen van Exchange-vraagstuk. al op XDA gekeken?? Daar lopen de echte wizzkids rond... Wij zijn natuurlijk gewoon de hobbyisten...
Alleen iemand met hetzelfde probleem gevonden.... maar de kans is groot dat er daar een coder rondloopt die weet waar je dit probleem kunt omzeilen binnen Android.

• MetalManic
jbr schreef op donderdag 24 september 2009 @ 10:53:
[...]

Alleen iemand met hetzelfde probleem gevonden.... maar de kans is groot dat er daar een coder rondloopt die weet waar je dit probleem kunt omzeilen binnen Android.
succes met je quest...

don't pay the polltax, stick it up their ...

[ Voor 3% gewijzigd door MetalManic op 24-09-2009 11:01 ]

• jbr

jbr

Right back @ ya

Ik heb inmiddels ook op het Telfort forum hier een post over gevonden. Hierin worden gebruikers door Telfort naar HTC gestuurd - en bij HTC wordt men weer naar Telfort/KPN gestuurd. Volgens mij is het nog steeds zo dat het OS op de telefoon uiteindelijk bepalend is bij welk netwerk als roaming wordt gezien en welke niet.

/edit: en een hoop Australiers die met 1 abonnement op de netwerken van 2 providers zitten waarbij ze voor 3G op één van de twee moeten betalen. Hier is wel een applicatie voor (die niet in de market staat overigens)

/edit2: ik heb contact met de auteur van bovenstaande applicatie gezocht en het probleem uitgelegd. Hij heeft inmiddels laten weten dat hij aan een 2e applicatie wil werken die het roaming probleem van Telfort gebruikers op kan lossen. Ergens tussen nu en 2 weken denkt hij een eerste versie klaar te hebben die ik vervolgens ga testen! _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door jbr op 25-09-2009 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:16
Heeft er iemand wel eens credits gekocht met Chompsms? Ik stuur regelmatig smsjes naar Taiwan en via mijn provider kost mij dat ongeveer 50 cent. Met Chompsms credits kan dat minder dan 12,5 cent per sms worden. Maar werkt het wel? Gaat er geen reclame mee?

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

ben helemaal nieuw in het android wereldje, en echt lijp dat er zoveel apps zijn in zon korte tijd. maar wat ik zoek is het volgende; heb trouwens al suf gezocht in market

is er een app waarmee je bv je sms inbox kunt beveiligen, het liefst met het pattern gebeuren bv. zoniet, gewoon beveiligen middels een code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SYQ schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:43:
ben helemaal nieuw in het android wereldje, en echt lijp dat er zoveel apps zijn in zon korte tijd. maar wat ik zoek is het volgende; heb trouwens al suf gezocht in market

is er een app waarmee je bv je sms inbox kunt beveiligen, het liefst met het pattern gebeuren bv. zoniet, gewoon beveiligen middels een code.
Probeer eens SMSvault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Laatst online: 15:22
Ik zou graag mijn Hero als een bluetooth headset willen gebruiken. Ik heb even gezocht met google maar kon hier niks over vinden. Even iets praktijkgerichter:

Op mijn motor heb ik een navigatiesysteem met bluetooth die A2DP ondersteund. Als ik nu een losse bluetooth headset speciaal voor in een helm koop ben ik al snel 100+ euro kwijt. Voor 25 euro heb ik speakertjes voor in de helm met kabel. Als ik deze nou op mijn Hero aan zou kunnen sluiten en vervolgens de Hero als zijnde 'bluetooth headset' op mijn navigatie zou kunnen registreren dan heb ik een goedkope en werkbare oplossing.

Weet iemand of dit mogelijk is en of hier wellicht software voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tip: ik ben zeer tevreden over CalWidget. Dit is een gratis widget die de aankomende aanspraken op je homescreen toont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er voor Android ook zoiets als pingen op de blackberry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:22
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 18:43:
Tip: ik ben zeer tevreden over CalWidget. Dit is een gratis widget die de aankomende aanspraken op je homescreen toont.
_/-\o_ top app. Verbeterde versie van de standaard calender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Pannekoek81 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:44:
[...]

_/-\o_ top app. Verbeterde versie van de standaard calender.
Ben zelf helemaal weg van Pure Calendar, kost 1 dollar maar hij is het wel waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:00:
Bestaat er voor Android ook zoiets als pingen op de blackberry?
Google Talk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:49:
[...]

Ben zelf helemaal weg van Pure Calendar, kost 1 dollar maar hij is het wel waard
Moet eerlijk zeggen dat ik nog geen betere calender widget tegen ben gekomen dan die met de hero gekomen is. Ziet er netjes uit en werkt zoals het hoort. Enige nadeel is dat hij maar 1 event tegelijk laat zien maar hij is zo mooi :*

Oei, vind net deze. Das ook wel een hele nette
Afbeeldingslocatie: https://slideme.org/files/screenshots/gridcal19.png

[ Voor 12% gewijzigd door Maverick op 25-09-2009 23:13 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:09
Maverick schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:56:
[...]

Moet eerlijk zeggen dat ik nog geen betere calender widget tegen ben gekomen dan die met de hero gekomen is. Ziet er netjes uit en werkt zoals het hoort. Enige nadeel is dat hij maar 1 event tegelijk laat zien maar hij is zo mooi :*

Oei, vind net deze. Das ook wel een hele nette
[afbeelding]
Ik wil niet heel vervelend doen, maar wat zegt nu dit plaatje? Een paar streepjes op vandaag, eentje loopt door tot overmorgen.. wat moeten we daarmee? Dit zegt toch niets? Dan moet je nog steeds naar de agenda weergave om te zien om welke afspraken het gaat. Daarom zeg ik: de standaard agenda functionaliteiten zijn prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:49:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.androidplanet.nl/wp-content/uploads/2009/08/calendar1-200x300.jpg

Je kan hem op een hele pagina doen, maar ook vanaf 1x1 tot 4x4 (full-screen) Je krijgt gewoon de komende afspraken en tijden te zien, wil je meer dan tik je op het scherm en krijg je de normale standaard calendar.

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

Vendrom schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:38:
[...]

als ik hem opstart op me hero, stopt hij er gelijk mee. meer mensen problemen mee?
Ja, ik heb helaas ook problemen, Larry 3 of Space Quest 1 kan hij bij mij niet openen. Heb de ScummVM er op dit moment weer afgegooid helaas.
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld om software (applicaties) voor Android te bespreken. Problemen met software, de Market of andere probleemgevallen horen hier niet thuis. Open daarvoor een eigen topic.