Turn by Turn Navigation onder Android |
Ervaringen en Discussies |
Er bestaan nogal wat vragen over turn by turn navigation onder Android. Daarom ben ik deze thread gestart. Ik zag telkens dezelfde vragen & discussies gevoerd worden verdeeld over talloze topics. Om het e.e.a. centraal houden is dus dit topic. |
Regels |
Dit topic is bedoeld voor discussies over turn by turn navigation m.b.v. Android, dus geen andere navigatie vragen. Oók vragen over autohouders en handsfreesets kunnen hier eventueel geplaatst worden omdat deze vaak verband houden met de ervaringen van turn by turn navigation, zoals: Is m'n ingebouwde geluidsspeaker van m'n telefoon hard genoeg of moet ik een houder met ingebouwde speaker kopen of via de autoradio, en zo ja welke. |
Navigatie software |
|
Co-Pilot |
De meeste mensen geven de voorkeur aan Co-Pilot. Hij is relatief goedkoop EN het belangrijkste hij slaat de kaarten op je SD-Card op. Dus ook in het buitenland kun je er mee navigeren zonder roamingkosten te moeten betalen. Want sommige andere navigatieprogramma's doen streaming de mapdata ophalen. Dat doet Co-Pilot dus niet. |
Sygic |
Sygic is erg bekend & geliefd onder Symbian gebruikers (misschien ook omdat deze illegaal zo gemakkelijk te krijgen is). Sygic is nu ook voor Android beschikbaar, voor de prijs van 80 euro met de gehele kaart van Europa. Sygic werkt als ik me niet vergis met offline maps, dus geen streaming nodig. Zie hun website of de Market. |
Google Nav |
Ook Google biedt nu GRATIS Turn by Turn Navigation aan. Helaas voorlopig alleen in de VS en je hebt Android 2.0 nodig. This new feature comes with everything you'd expect to find in a GPS navigation system, like 3D views, turn-by-turn voice guidance and automatic rerouting. But unlike most navigation systems, Google Maps Navigation was built from the ground up to take advantage of your phone's Internet connection. |
Navigon |
2/15/10 NAVIGON brings Android users independent orientation NAVIGON MobileNavigator will also be available for smartphones with Android operating system from Spring 2010. This award-winning onboard application guarantees users reliable navigation independent from the mobile network. At the same time, the software provides tomorrow’s technologies today to a growing number of users. Lees verder @ http://www.navigon.com/po...00215_MWC_MN_Android.html |
[Voor 235% gewijzigd door Bullet NL op 04-07-2011 14:07]