hmmm.
met het scherm uit is copilot niet echt te gebruiken vrees ik....
als je de afslag bijna benaderd, zegt copilot : "iets verder op" , neem de 3de afslag...bv
dus met "iets verder op" weet je niet EXACT hoeveel meter, daarom is het schermgebruik nuttig!
ik heb op mijn motorfiets een aansluiting voorzien met (in mijn geval) een micro usb aansluiting. Ik sluit dus mijn smartphone aan de usb connectie zodat hij opgeladen kan worden....de waterdichte case heeft de mogelijkheid om kabels door te steken.
Ik gebruik ook een oortje in de helm, en met 3.5mm jack ...dus geen bloothooth nodig....
ik heb dus mijn telefoon en gps bij de hand.....
geen (dure) zummo motorfietsgps ...allemaal larie!
maar op mijn oud PDA ken heb ik tomtom staan, deze is nog altijd eenvoudig en zeer goed navigatie software.
Dus ik verheug me op de komst van tomtom android.....deze zal ik zeker testen....
Jay-v schreef op zondag 26 juni 2011 @ 23:22:
[...]
Bedankt, ga ik zeker proberen. Waterdichte case is niet nodig, ik hou mijn telefoon in mijn binnenzak met het scherm uit, ik luister alleen naar de spraak besturing. Ga het woensdag of donderdag eens testen naar mijn werk. Thanks iig!
Vandaag Sygic geprobeerd.
1. Werkt niet meer als het scherm uit is. (Zijn er eigenlijk wel app's die dat wel doen, volgens mij zet android de gps uit als het scherm uit is?)
2. Geeft vaak fout informatie omdat hij denkt dat ik op een andere rijbaan zit.
3. Gaat niet door met "voorspellen" als je in een tunnel rijd en dus geen GPS signaal hebt.
Wat ik wel positief vind is dat hij op tijd aangeeft welke afslag je moet hebben en daarbij het nummer van de afslag uitspreekt.
Volgende keer even CoPilot testen, hoop dat ook TomTom snel met een app komt.
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 28-06-2011 10:24
]