Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-05 22:09
idd, wist niet in hoeverre ik de weg mocht wijzen dus denk zeg t maar niet.. :P

maar zover ben ik eerlijk gezegd nog niet gekomen,... wat ik wel echt fking irritant vind is dat ik telkens op de terug knop zit te drukken om (inderdaad) terug te gaan of menus te verlaten..

maar dan sluit hij doodleuk de hele app. :s

Edit: Het heeft wel een optie: Altijd aan. neem aan dat dan ook werkt. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Subslider op 15-09-2009 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diewom
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-05 21:33
Mijn bevindingen met Sygic:
Heb drie keer gehad (in 500 km) dat ie iets verkeerds zei. Bijvoorbeeld, houdt links aan terwijl ik dan rechtdoor moest (en wel linksaf kon).
Hij ging van de A15 (west) naar de A50 (noord) ook niet goed, hij wilde me bij afslag Nijmegen er al af hebben, maar dan kom je niet richting Apeldoorn...
Ook klopt het idd dat die planning geen speling geeft. Bij Tomtom kan je nog een beetje file hebben en dan red je de tijd die hij aangeeft nog wel, maar bij Sygic moet je eigenlijk net iets te hard rijden wil je die tijd halen.
Maar van wat er nu op de "markt" is, is Sygic zeker de beste. Maar ik ben bang dat ik toch voor tomtom wil gaan.

Heeft iemand trouwens ook nog gehoord of iGO er ook gaat komen voor de Android? Ik vind die 3D kaarten (bij viaducten enzo) zo mooi. Zelf heb ik nog niets bindends kunnen vinden dat het er gaat komen...

Anoniem: 167472

*weg* Check je mail.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 16-09-2009 14:33 ]

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-05 20:34
Heb nu ook sygic maar heb helaas nog niet kunnen testen aangezien ik zelf geen auto heb:P

merkte wel dat t afsluit wanneer ik m'n g1 openschuif ._.

[ Voor 11% gewijzigd door Squixx op 17-09-2009 18:38 ]

android since G1.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Hints naar warez mogen achterwege blijven.

RoD schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:09:
[modbreak]Hints naar warez mogen achterwege blijven.[/]
Bij dezen, excuses, ik dacht dat ik al een directe pm stuurde naar een medetweaker. 8)7

Was in ieder geval niet opzettelijk bedoeld.

Anoniem: 167272

Sygic werkt perfect, zoals ik het gewend was op mijn Nokia E71. Inderdaad af en toe wat vreemde en haperende routeberekeningen maar er is altijd een geel kompaspijltje in beeld in de richting van je bestemming (Tomtom had dat vroeger ook, jammer genoeg niet meer). Dus met een beetje gezond verstand kun je daar in tweede instantie gebruik van maken en kom je er wel.

Ndrive en Copilot kunnen hier echt op geen enkele manier aan tippen, vind ik. Maar zoals altijd geldt: 't is maar wat je gewend bent. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 167272 op 16-09-2009 19:51 ]

• diewom
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-05 21:33
In tomtom kun je je kompas laten wijzen naar het noorden, in de rij-richting en naar de bestemming... Alleen niet zo leuk als dat gele pijltje van Sygic.

Vandaag moest ik in de buurt van Baarle-Nassau rijden en heb ik Sygic weer even kunnen testen... Ik werd opeens een 30-zone ingestuurd, terwijl Sygic dacht dat ik 80 mocht. Terwijl ik de terugreis gewoon langs een normale weg gestuurd werd. En vaak met afritten en opritten denkt Sygic dat je maar 80 mag en dan gaat ze bij mij piepen omdat ik dan nog over de 100 rijd. Dat piepen heb ik zelf ingesteld. Maar volgens mij zijn de kaarten van TomTom dus nauwkeuriger.

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-05 16:57

Balachmar

The truth is out there

diewom schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:28:
In tomtom kun je je kompas laten wijzen naar het noorden, in de rij-richting en naar de bestemming... Alleen niet zo leuk als dat gele pijltje van Sygic.

Vandaag moest ik in de buurt van Baarle-Nassau rijden en heb ik Sygic weer even kunnen testen... Ik werd opeens een 30-zone ingestuurd, terwijl Sygic dacht dat ik 80 mocht. Terwijl ik de terugreis gewoon langs een normale weg gestuurd werd. En vaak met afritten en opritten denkt Sygic dat je maar 80 mag en dan gaat ze bij mij piepen omdat ik dan nog over de 100 rijd. Dat piepen heb ik zelf ingesteld. Maar volgens mij zijn de kaarten van TomTom dus nauwkeuriger.
Nou is het bij afritten vaak ook wel handig om af te remmen naar 80 :P

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

diewom schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:28:
Ja, in een oudere versie. In de Tomtom XL IQ Routes die ik ook nog heb, wijst het kompas altijd naar het noorden in navigatie-modus, alleen in kaartmodus kom je het bestemming- en zelfs nog een thuis-kompas tegen. Alleen heb je daar weinig aan als je turn by turn navigeert.

Afijn, blij dat Sygic dat bestemmingskompas nog wel heeft ;)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-05 23:58
Heb Sygic er ook eens opgezet, maar ik kan hem niet gebruiken. Ik heb de CM4.1.10.1 rom van Cyanogen op mijn G1 staan, en daar wilt Sygic niet goed mee werken.

Zodra ik GPS aan heb staan dan krijg ik een ANR en sluit de applicatie voordat ie geheel opgestart is. Als ik GPS uit heb staan dan start ie wel door; maarja, beetje moeilijk navigeren zonder GPS.

Donut <-> Sygic compatibiliteitsprobleempje denk ik. Ben benieuwd wanneer dat opgelost is/wordt.

Pvouput live

• MDtje
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-05 22:11
Krypt schreef op donderdag 17 september 2009 @ 08:20:
Heb Sygic er ook eens opgezet, maar ik kan hem niet gebruiken. Ik heb de CM4.1.10.1 rom van Cyanogen op mijn G1 staan, en daar wilt Sygic niet goed mee werken.

Zodra ik GPS aan heb staan dan krijg ik een ANR en sluit de applicatie voordat ie geheel opgestart is. Als ik GPS uit heb staan dan start ie wel door; maarja, beetje moeilijk navigeren zonder GPS.

Donut <-> Sygic compatibiliteitsprobleempje denk ik. Ben benieuwd wanneer dat opgelost is/wordt.
Zelfde hier. Een downgraden naar CM4.0.4 verhelpt het probleem, maar navigatie is voor mij niet zo belangrijk dus ik blijf mooi bij de CM1.10.1 ;)

We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 18:46

KingCrash

Angry Rabbit

Sygic zojuist ook even geprobeerd. De rit van mijn huis naar werk werd perfect neergezet.
Reageert en bedient veel sneller als Co-Pilot
Bij het bekijken van POI's in de regio viel mij op dat een aantal POI's al behoorlijk oud zijn (bedrijven welke niet meer bestaan/andere naam hebben etc).

Zijn deze POI's ook bij te werken?

Angry Rabbit

Anoniem: 97471

Sygic vandaag ook voor het eerst geprobeerd. Precies als ik me kon herinneren op mijn Nokia :) De snelheid hangt wel wat af van de SD kaart, heb een class 6 en een class 2 geprobeerd, het verschil merk je wel duidelijk. West Europa laadt binnen enkele seconden en routes worden goed en snel berekend :)

Kortom: tevreden! Ben benieuwd naar TomTom, maar dit werkt eigenlijk al zo goed dat het van mij niet per se meer hoeft ;)

MDtje schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:23:
[...]

Zelfde hier. Een downgraden naar CM4.0.4 verhelpt het probleem, maar navigatie is voor mij niet zo belangrijk dus ik blijf mooi bij de CM1.10.1 ;)
Ik heb CM 4.0.4, maar ook ik krijg em niet draaiende. Als ik Sygic opstart, gaat hij voordat hij helemaal klaar is weer gelijk afsluiten. Heb HTC Magic 32B en uiteraard al rooted. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 167472 op 19-09-2009 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sygic blijft ook in de Android versie vreemde routes geven. Stuurt je op een rechte weg ineens opzij terwijl je gewoon rechtdoor moet, dat soort dingen. Erg vervelend. Copilot heb ik daar nog niet op betrapt.

• Peetke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-03 08:38
Ik heb op een paar routes nu die AndNav2 gebruikt. Stem is een beetje niet-natuurlijk ijzer-klinkend. Hij stuurde me op 200km niet verkeerd (was bekende route).

Ik ben een TomTom gewend, dus mis m'n HD-Traffic, POI's en 3D omgeving wel. Auto-complete bij adressen zou ook wel fijn zijn. Genoeg te verbeteren dus. Maar begrijp me niet verkeerd: AndNav2 is echt al prima te gebruiken, want de route is gewoon prima. En daar gaat het om. Een POI of file-info zijn extra's wat mij betreft.

Nu even een financieel puntje:
Ik betaal nu aan TomTom in iets meer dan een jaar:
2008-06-24 TomTom 930 HD Traffic (a 451 euro)
2008-07-07 Kaart Oost-Europa (a 50 euro)
2008-09-09 Flitspalen jaarabonnement (a 25 euro per jaar)
2008-09-24 Kaart updateservice (a 85 euro per jaar)
2008-12-15 tot nu HD traffic abonnement voor 10 maand (a 8 euro)
Totaal 691 euro, nogal best heftig veel dus...
Ik zit rond de 30.000km per jaar (2 cent per km)

En dat tegenover: AndNav2 € 0,-

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

andere kant: rekening van mobiel internet in het buitenland?

• olson
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:41
Vandaag ook Sygic geprobeerd. Mijn bevindingen (vergeleken met CoPilot)

- de terug knop van mijn Hero sluit gewoon de applicatie (irritant? ja!)
- minder opties en schermbediening is niet zo doordacht als bij copilot
- snelle werking en fijn qwerty toetsenbord (hallo copilot! is dit zo moeilijk???)
- navigatie ging hier op korte rit al 2x in de fout vanwege nieuwe straten. Copilot maakt hier geen fouten.
- lastig zoeken van POI. lijken ook redelijk oud.
- het navi mokkeltje babbelt er vrolijk op los. Copilot is stiller en toch volledig.

Al met al, werkt leuk maar ik blijf bij copilot.

Compjoeters... hu?

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 15:42

jbr

Right back @ ya

Zou er een mogelijkheid bestaan om een bepaald navigatie programma als default in te stellen? Nu neemt heel vaak Google Maps deze functie op zich zodra er naar een bepaalde lokatie genavigeerd moet worden, maar zodra AndNav2 is geinstalleerd, kan hier ook voor gekozen worden. Voor zover ik kan nagaan, werkt dit bij CoPilot en Sygic Mobile Maps niet. Waar zit hem dit in?

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jbr schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 22:28:
Zou er een mogelijkheid bestaan om een bepaald navigatie programma als default in te stellen? Nu neemt heel vaak Google Maps deze functie op zich zodra er naar een bepaalde lokatie genavigeerd moet worden, maar zodra AndNav2 is geinstalleerd, kan hier ook voor gekozen worden. Voor zover ik kan nagaan, werkt dit bij CoPilot en Sygic Mobile Maps niet. Waar zit hem dit in?
Wat bedoel je? Ik heb gewoon de Sygic widget op het eerste homescreen gezet. Eerst stond daar Copilot. En als ik dat weer wil wisselen, doe ik dat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 20:43

job

Anoniem: 167272 schreef op zondag 27 september 2009 @ 20:33:
[...]

Wat bedoel je? Ik heb gewoon de Sygic widget op het eerste homescreen gezet. Eerst stond daar Copilot. En als ik dat weer wil wisselen, doe ik dat gewoon.
De eerste keer dat hij deze vraag stelde was hij duidelijker: jbr in "Android: Turn by Turn Navigation"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-05 16:57

Balachmar

The truth is out there

jbr schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 22:28:
Ja, dat zou kunnen als de developers van de applicatie dat inbouwen. Waarschijnlijk moet je in je manifest van de applicatie aangeven dat hij wil luisteren naar een Location URI ofzo. Dan zou je zodra je een location uri opent een keuze moeten krijgen uit apps die dat ondersteunen.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 15:42

jbr

Right back @ ya

job schreef op zondag 27 september 2009 @ 20:59:
[...]

De eerste keer dat hij deze vraag stelde was hij duidelijker: jbr in "Android: Turn by Turn Navigation"
Toen dacht ik dat het iets van CoPilot alleen was, maar ik vernam van iemand die Sygic Mobile Maps had dat deze ook geen soortgelijk gedrag als AndNav2 vertoonde.

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-05 14:28
Ik heb net CoPilot gekocht en geinstalleerd en het ziet er prima uit :)
Ik kan alleen nergens in de software en in de Central op de pc vinden hoe ik de flitspalen en verkeersinfo aan kan zetten. Wie kan me helpen. Las op Androidplanet dat sommige mensen wel flitspalen hadden namelijk....?

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-05 15:11
Flitspalen:

http://safetycam.alk.com/safetycam_uk.htm

Via central uploaden.

Verkeers informatie moet je voor betalen.

Je kan via central ook tomtom ov2 files uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
N!co schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 19:26:
Flitspalen:

http://safetycam.alk.com/safetycam_uk.htm

Via central uploaden.

Verkeers informatie moet je voor betalen.

Je kan via central ook tomtom ov2 files uploaden.
Ja ik heb die funtionaliteit als gevonden idd, maar ik vind het belachelijk dat als op de website staat dat ze voor nederland ook speedcams leveren zelf dat deze dan nergens in het menu en central te vinden zijn.
Ook voor de verkeers informatie wil ik wel betalen, maar ik kan deze helemaal nergens selecteren.... Een klant die geld kwijt wil maar dit niet kan... klinkt beetje raar vind je ook niet...

Wèh zedde gij??

• N!co
Ja, een aantal functies in central werken gewoon nog niet. Ik dacht dat ik een probleem met mijn account had want ik kon geen extra stemmen installeren ed. Ik heb hierover contact gehad met support van Copilot en ze zijn nog bezig met die extra functies in Central, zou binnenkort moeten gaan werken...

N!co schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:42:
Ja, een aantal functies in central werken gewoon nog niet. Ik dacht dat ik een probleem met mijn account had want ik kon geen extra stemmen installeren ed. Ik heb hierover contact gehad met support van Copilot en ze zijn nog bezig met die extra functies in Central, zou binnenkort moeten gaan werken...
Zou je ook nog eens kunnen vragen om die toetsenbord te veranderen naar een qwerty. Die abc toetsenbord is echt een ramp ;)

Verder doet CoPilot het niet verkeerd met het navigeren!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
GoldenSample schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 17:28:
andere kant: rekening van mobiel internet in het buitenland?
Bij AndNav2 is het mogelijk kaarten al van te voren te downloaden en op je SD-kaart te zetten. Maar dan ben je er nog niet, de route-berekening wordt ook via een server op internet gedaan. Ook deze routes kun je lokaal opslaan, maar bij herberekenen ben je dan nog steeds genaaid. Maar je komt toch een redelijk eind zonder data-verbinding.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• N!co
Anoniem: 167472 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 17:22:
[...]

Zou je ook nog eens kunnen vragen om die toetsenbord te veranderen naar een qwerty. Die abc toetsenbord is echt een ramp ;)

Verder doet CoPilot het niet verkeerd met het navigeren!
Uhh, heb jij de laatste update al opgehaald? Die heeft qwerty. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
N!co schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:42:
ah okej verklaard een hoop, thanx voor het antwoord

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:27
Ik heb even wat zoekwerk verricht en ben tot onderstaande bevindingen gekomen met betrekking tot de prijzen van de verschillende navigatiesystemen op Android:

* AndNav v1 > gratis
* AndNav v2 > gratis
* Nav4All > gratis
* AugSatNav 1.0 > gratis

* Co-Pilot > 52 pond
* Wisepilot > 100 euro voor 12 maanden
* Sygic > 80 euro

* Destinator 9 > niet in Nederland?
* TeleNav > $9.99 per maand, niet in Nederland

* N-Drive > bestaat nog niet
* Wikitude Drive > bestaat nog niet
* TomTom > bestaat nog niet

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Ndrive bestaat toch wel?Ik heb hem al op de Hero staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danii1986
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-10-2024
Weet iemand hier of Sygic al een uopdate heeft uitgebracht die wel compatible is met 1.6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infern0
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-05 11:23

Infern0

Hou die ontzettende rust!!

Ik heb nog geen super ervaringen met Sygic, of de kaarten zijn te oud. Maar hij ging afgelopen vrijdag goed de mist in. Ik moest naar een Sporthal in Noordwijkerhout
Zie: http://tinyurl.com/yajeppz Maar hij stuurde me niet van de N205 af terwijl ik uit richting Haarlem kwam. Nadat ik terugging en zelf bij de afslag van de N205 ging en hij de route had herberekend, wist hij weer hoe ik moest rijden. Had nog niet eerder meegemaakt met een nav systeem. TomTom of iGo zijn toch wel een klasse beter lijkt me. Misschien CoPilot maar eens proberen.

http://www.bsdfreaks.nl Home site: http://rob.lensen.nu /me was RobL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
M3 SMGII schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 19:09:
Ndrive bestaat toch wel?Ik heb hem al op de Hero staan
Op de website staat
Coming soon to the Android Market.
En op de market kan ik hem ook niet vinden?

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:58

Len

Leeg

Ik heb co-pilot en ben tevreden over de recente kaarten. MAAR god.. wat is het traag :o Een locatie invoeren duurt veels te lang. En mijn Magic wordt wel erg warm tijdens het navigeren.
Helaas nog niet de Sygic kunnen uitproberen. :@

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door pven op 19-10-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Laatst online: 28-03-2023
Heb andnav2 geprobeerd, maar die werkte wel erg langzaam. Sygic heb ik op WM slechte ervaringen mee (verkeerde routes en niet juist herberekenen van tijd tot eindbestemming waardoor ik flink aan het stressen was om een boot te halen).

Bij Co Pilot is het invoeren lastig (toetsenbord is niet fijn en hij laat ook heel veel andere plaatsen in andere europese landen zijn), maar de routenavigatie is wel prettig. Vind het wel nadelig dat deze (net als Miomaps op WM trouwens) geen voorkeur heeft voor hoofdwegen en ik in Spanje en Portugal menigmaal door veel te kleine en enorm steile (>20%) straatjes wordt geloodst omdat ze rekenkundig korter zijn. Tot Navigon en TomTom er zijn gebruik ik Copilot nog wel.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-05 12:07
Ik gebruik nu al eventjes Sygic Mobile Maps 9 op mijn HTC Hero en ik moet zeggen dat dit echt wel goed werkt.
Ik heb vroeger altijd met Mio gewerkt, maar hier zijn wel sommige leuke extra's. Zo vind ik de sorteerstrook aanduiding wel handig en ook dat de afrit nummers op het scherm komen bij de autostrades.
Verder zijn de POIs redelijk volledig en de opties uitgebreid.

Heb volledig West Europa erop draaien, dus dat loopt wel lekker.

Waar kan ik Vlaamse stemmen afhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-04 09:48

nielsvv

100% Afol

Gebruik zelf op mijn Magic Copilot 8 en heb helemaal geen last van een trage response. Hij is net zo snel als mijn TomTom. Heb wel een Belgische magic met 288mb geheugen.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:46
Zelf nu ook Copilot op mn Magic (NL vodafone versie) en niks niet traag tijdens invoer en navigatie. Alleen afsluiten duurt ff. Verder werkt het echt super goed. Ben er zeker tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-05 16:35
Gaan mijn oude Sygic maps ook werken op een nieuwe sygic?
Wat als ik Sygic al had? Heb dat programma namelijk heel lang gedraaid op mijn diamond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazman67
  • Laatst online: 15-04 11:59
Ik heb nu al eventjes Sygic Mobile Maps op mijn HTC Hero draaien en ben er heel tevreden over. Het draait als een zonnetje op 1 ding na. Als er tijdens het navigeren een sms bericht binnenkomt dan valt meteen mijn GPS signaal weg. Deze komt ook niet meer terug. Als ik Sygic afsluit en direct weer opstart heb ik ook meteen mijn GPS weer terug. Gelukkig gaat Sygic weer verder met de route waar hij mee bezig was dus een groot probleem is het niet. Tenminste als je niet teveel smsjes binnenkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
RielN schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:27:
Gaan mijn oude Sygic maps ook werken op een nieuwe sygic?
Wat als ik Sygic al had? Heb dat programma namelijk heel lang gedraaid op mijn diamond.
Ja dus:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-05 19:18
Draai hier ook Sygic op de Hero. Werkt goed, route klopt, herberekenen gaat snel en goed, alleen de gesproken aanwijzigen zijn zo belabberd. Schakel ze denk ik maar uit. Op een bepaalde weg waar ik over 2 km naar rechts moet krijg ik 6 keer op die 2km te horen "rechts afslaan", en ipv "indien mogelijk keren" wordt er gewoon gezegd "links afslaan". En zo zijn er nog wel meer rare formuleringen "steek de rotonde over .... eerste afslag rechts" ipv "Rij de rotonde op en ga er bij de eerste afslag af" oid.

Niet standaard stemmen zijn trouwens niet aan te raden, velen zijn incompleet (kun niet alle aanwijzigingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Topicstarter
BETA van Android Nav:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
Dit nieuwsbericht is toch wel iets waar we lang op zaten te wachten. Navigatie van Google in combinatie met Google Maps.

Nieuws op frontpage.

Nadelen zijn echter dat het pas in 2.0 komt (en voor sommige toestellen kan dat dus nog lang gaan duren) en voorlopig is het alleen beschikbaar in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:37
Mag hopen dat je geen aandelen heb van TomTom nu....
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadgetmobile.com/media/2009/10/the-game-has-changed-2.jpg

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentette
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-05 14:29
FRidh schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 18:57:
Mag hopen dat je geen aandelen heb van TomTom nu....
[...image...]
Ice Cold b*tches!
17% drop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zay
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-04 21:26

Zay

n00b

Ik weet niet 100% zeker of ik dit nu hier moet vragen, of in de software & discussies of in het Samsung Galaxy topic, maar dit lijkt me op dit moment even het meest logische, omdat dit misschien Galaxy-overschreidend is...

Anyway, here goes:

Ik heb een Samsung Galaxy (met firmware XXII5) en heb vandaag CoPilot Live 8 gekocht via de market. Programma betalen, installeren en registreren ging zonder problemen. Aangegeven dat ik de Benelux kaarten wilde hebben, ook dat is netjes in mijn daarvoor aangemaakte account opgeslagen.

Nu heb je twee opties:
1) downloaden via wifi
2) downloaden via CoPilot Central

Als ik de map probeer te downloaden via WiFi krijg ik consequent de foutmelding "Faut downloaden files" (ja, inclusief de spelfout) en daar houdt dat feestje op.
Als ik via CoPilot Cental ga, moet ik er eerst voor zorgen dat ie mijn telefoon uberhaupt ziet. (USB connecten, dan koppelen en dan ziet CoPilot Central mijn licentie pas) Vervolgens kan ik benelux proberen te downloaden, maar daar stopt hij na ongeveer een halve seconde mee. Nergens is de map gedownload, en belangrijker: geen fout- of succesmelding. Geen logs, geen indicatie dat het ergens aan ligt, helemaal niets.

Mijn vraag: heeft iemand met CoPilot dit probleem ook gehad? En zo ja, heb je dit op kunnen lossen? Hoe?
Het zou helemaal ideaal zijn als iemand dit ook met een Galaxy kan naspelen want ik vind het erg vreemd.

Ik volg netjes elke stap die zij aangeven die ik moet doen. Overigens heb ik ook een mail naar hun support gestuurd, maar ik lees hier en daar (ff geen bron bij de hand) dat hun reactiesnelheid niet echt bijster goed is. Als ik morgen middag nog steeds niets voor elkaar heb, ga ik maar mijn geld terugvragen bij Google en iets anders proberen... Maar CoPilot lijkt me op dit moment toch wel de beste SatNav voor Android waarbij het kaartmateriaal op SD staat. (Volgens mij is dat dus Sygic en CoPilot op het moment?)

Alvast bedankt voor als je meedenkt en ik hoop dat we tot iets werkends komen!

"If you think education is expensive, try ignorance." --Derek Curtis Bok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb je wel een SD kaartje met genoeg ruimte in je telefoon zitten? En draai je wel de originele ROM?

En ik kwam dit nog tegen:
Das Problem hatte ich Anfangs auch und nach Anfrage beim Support kam auch schnell die Lösung! Du hast wahrscheinlich dir die ZIP-Datei runter geladen und einfach den Ordner "8.0.0.346_DACH_Card..." aufs Handy geladen. Du musst aber die beiden Unterordner "COPILIOT" und "2577" direkt auf die Karte laden (Ohne den Hauptordner)...dann sollte es klappen!
(Android, HTC Hero, maar mss werkt het ook zo voor jouw toestel)

Overigens staat op hun site:
CoPilot Live supports the following Android Phones:

HTC Dream
HTC Magic
HTC Hero
T-Mobile G1
Dus mss. heb je gewoon pech.

update: Ik heb Google Nav (beta) toegevoegd aan de TS. De officiele site vind je hier:

http://www.google.com/mobile/navigation/index.html#p=default

En nog een mooi filmpje:

[ Voor 116% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 28-10-2009 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zay

Zay

n00b

Anoniem: 69767 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 23:04:
Heb je wel een SD kaartje met genoeg ruimte in je telefoon zitten? En draai je wel de originele ROM?

En ik kwam dit nog tegen:

[...]

(Android, HTC Hero, maar mss werkt het ook zo voor jouw toestel)

Overigens staat op hun site:

[...]

Dus mss. heb je gewoon pech.
Ik heb 6 gb vrij voor een benelux kaart van 98 mb... Als ik mijn rekenmachine erbij pak en het allemaal naar bytes vertaal lijkt het te passen :)

Maar het probleem ligt al eerder: het wordt ook niet naar mijn pc gekopieerd. (en voor je het vraagt, 220gb vrij :P)
Ik zag inderdaad ook dat de Galaxy niet in het lijstje stond. Maar om eerlijk te zijn kom ik die zelden tegen op een compatibility lijstje en dit is pas de eerste keer dat ik daar daadwerkelijk tegenaan loop.

Ik draai overigens de i7500XXII5 ROM, dat is dus wel een officiele Galaxy Rom.

Vooralsnog geen reactie gehad. Ik hoopte, aangezien het amerikanen zijn, dat ze, voor ons, 's avonds nog wat zouden reageren. :) Maar helaas heb ik alleen automatische berichten mogen krijgen.

Nog meer ideetjes? Vanochtend weer geprobeerd: zelfde resultaat. Ik hoopte dat er wellicht nog iets op hun server goed gezet moest worden...

edit: Het wil nogsteeds niet lukken, dus ik heb maar een refund aangevraagd...
edit2: Sygic aangeschaft. Downloaden en installeren zo gepiept. Nu eens kijken hoe accuraat hij plant.

[ Voor 6% gewijzigd door Zay op 02-11-2009 13:20 . Reden: updates ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-05 21:41

Bio

Haha, wat een grappig artikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Garmin komt volgend jaar ook met Navigatie voor Android, maar wsl. met een eigen Android Navigatietelefoon en komt niet beschikbaar als losse app?

http://www.androidguys.co...to-android-for-direction/

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 06-11-2009 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zay

Zay

n00b

De Garmin-Asus telefoons inderdaad. M20 / G60 zijn nu zo'n beetje gereleased geloof ik. (G60 draait linux en M20 WiMo) De rest van de telefoons die gaan komen worden Android. http://www.garmin-asus.com voor wat (commerciele) info over de G60 en M20 en een announcement over android telefoon: op engadget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Aangezien het op Android wordt, weet hopelijk iemand straks die app van de telefoon te rippen en met een paar hacks werkend te krijgen op Androidphones. Zou wel lekker zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:35
Ik heb er zojuist co-pilot live opgezet, alleen nog zonder kaarten...
Ik heb een 2GB kaartje, dus gaat niet passen :P (1907mb nodig...) (vandaag of morgen komt de 8GB binnen, dan eens installeren en testen)

Heb er goede verhalen over gehoord, dus ga niet wachten op tomtom of iets dergelijks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06
weet iemand of je bij copilot kunt instellen om de korste weg, de snelste weg e.d. te nemen? Bij tomtom kon dit gemakkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentette
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-05 14:29
Hoewel dit offtopic is:
Ja voordat je op GO duwt kan je de route bekijken en dan is er quickest, shortest, avoid expressways, economic. Verder is er in de menus nog iets van Scenery en er zijn zowiezo Points Of Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ah, daar zal heb de hele tijd hebben over gekeken :)
bedankt! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Laatst online: 21-05 09:26
Zal navigatie software ook een beetje fatsoenlijk draaien op de goedkopere Android telefoons met 128mn ram?
Hiermee doel ik voornamelijk op de T-Mobile Pulse en de Samsung Spica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
Vinze schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 02:53:
Zal navigatie software ook een beetje fatsoenlijk draaien op de goedkopere Android telefoons met 128mn ram?
Hiermee doel ik voornamelijk op de T-Mobile Pulse en de Samsung Spica.
das volgens mij ongeveer evenveel ram als de G1?

maar op de g1 werkt t prima, ook de google navigation beta ^^ (ja ook buiten de vs)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583123

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Laatst online: 14-05 11:18
Met dat "modden" van de maps applicatie, blijven alle andere functies dan gewoon normaal werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
GoogleNav is nu ook beschikbaar voor 1.6, zie bericht RoD. Handig mocht Google nog eens Europa gaan ondersteunen (vast wel een keer) dan kunnen 1.6-toestellers er ook van profiteren, mocht een upgrade naar 2.0 niet mogelijk worden.

RoD in "De Grote Android-nieuwsthread"

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 23-11-2009 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
HammerT schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:11:
Met dat "modden" van de maps applicatie, blijven alle andere functies dan gewoon normaal werken?
met de laatste versie van de maps.apk, yup alles blijft werken, je hoeft nu ook echt alleen maar je maps aan te passen ^^
Edit: Solution

Brut.all and TAPP got it working. Here are some more in-depth instructions for those of you having issues:

If you have root, uninstall the current Maps app.

adb remount
adb shell rm /system/sd/app/*Maps*
adb shell rm /system/sd/app/*maps*
adb shell rm /system/sd/dalvik-cache/*Maps*
adb shell rm /system/sd/dalvik-cache/*maps*
adb shell rm /data/app/*Maps*
adb shell rm /data/app/*maps*
adb shell rm /data/dalvik-cache/*Maps*
adb shell rm /data/dalvik-cache/*maps*
adb shell rm /system/app/*Maps*
adb shell rm /system/app/*maps*
adb uninstall com.google.android.apps.maps

Next, install the SpeechSynthesis Data. You can do this either by going into the market and searching "SpeechSynthesis Data Installer", or on some ROM's, like CM 4.2.5, Menu -> Settings -> Speech synthesis -> Install voice data

If you have root, download http://drop.io/rxbqaw4/asset/maps-root-aligned-apk
If you do not have root, download http://drop.io/rxbqaw4/asset/maps-no-root-aligned-apk

Install the new file:
adb install -r maps-root-aligned-apk
or
adb install -r maps-no-root-aligned-apk

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266770

Niet meer nodig. Google heeft zojuist een officiële update uitgebracht voor Maps, met oa Layers & Turn-by-Turn-Navigation.

Wat een timing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-04 22:08
Anoniem: 266770 schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:31:
Niet meer nodig. Google heeft zojuist een officiële update uitgebracht voor Maps, met oa Layers & Turn-by-Turn-Navigation.

Wat een timing :D
hoe bedoel je niet meer nodig? kan ik gewoon de maps app uit de us market downloaden en dan werkt het?
lijkt me dat je nog steeds de hack moet toepassen om in nederland navigatie te krijgen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-03 20:09
Ik heb een hero en zit momenteel dus nog vast aan 1.5, weet iemand of dat modden van de maps-app zodat navigatie ook hier werkt ook lukt op 1.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Laatst online: 14-05 11:18
Volgens mij werkt het niet op 1.5 omdat je daar geen tts hebt, en de navigatie werkt niet zonder. Ook zal het niet zo heel erg nuttig zijn als je geen gesproken instructies krijgt omdat je dan steeds op je schermpje moet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sa.te673
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-03 13:19
Ik ben aan het overwegen een HTC hero aan te schaffen. Deze wil ik ook gaan gebruiken voor navigatie.

Waar ik niet achter kom is of er een manier bestaat om flitsmeldingen op het apparaat te krijgen.... De hero heeft geen TMC of iets dergelijks ingebouwd...

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Anoniem: 300031

Met de nieuwe Google maps met bovenstaande hack kan je via google maps tijdens je navigatie een layer aanzetten met flitsmeldingen. Ook is er als ik het goed heb een programma in de market(wel betaald) die de flitsmeldingen op haalt van het inet. programma is volgens mij gemaakt door een GoT'er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Gebruik al een hele poos Sygic mc Guider, zo speciaal is stand alone navigatie op Android ook niet meer.

Vandaag wel even gespeeld met google maps. Is wat geintegreerder en werkt wel erg goed. Vooral het op de google-maps manier ingeven van adressen met de nav-launcher (market) vind ik prettig.

Tiep je gewoon in:
belletjeslaan 20 in apendorp
of pinautomaat rabobank sittard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
is er eigenlijk al nieuws over een qwerty-toetsenbord voor copilot? Ik word echt onnozel van dat standaard 'toetsenbord'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
pina schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:49:
is er eigenlijk al nieuws over een qwerty-toetsenbord voor copilot? Ik word echt onnozel van dat standaard 'toetsenbord'
Die zit er al een tijdje in hoor.

Ook erg grappig:

http://world.waze.com/

Nog niet echt navi, maar als het een beetje populair wordt kan het wel leuk worden.

[ Voor 20% gewijzigd door N!co op 01-12-2009 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:14

spaceboy

Op grote hoogte

N!co schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 20:55:
[...]

Ook erg grappig:

Nog niet echt navi, maar als het een beetje populair wordt kan het wel leuk worden.
Damn... dit is echt weer zo'n app waarvan ik denk: BRILJANT! Wat stoer bedacht! Dit is nou gebruik maken van slimme techniek. Petje af. _/-\o_

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
spaceboy schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:24:
[...]

Damn... dit is echt weer zo'n app waarvan ik denk: BRILJANT! Wat stoer bedacht! Dit is nou gebruik maken van slimme techniek. Petje af. _/-\o_
Net ff stukje pacman gedaan in de auto. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
N!co schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 20:55:
[...]

Ook erg grappig:

hoezo? Ik heb net een update gedaan in copilot 8 zelf, en ik zie nog steeds geen qwerty... of moet je die ergens activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
GoogleNav in 10minuten op je NON-rooted NL Android 1.6

http://www.androidplanet....and-de-makkelijke-manier/

/update: geprobeerd op m'n G1, volgens de precieze stappen. Werkt. Maar G1 eigenlijk toch iets te langzaam inmiddels er voor en nog niet gevonden hoe Nederlandse taal ingesteld moet/kan worden.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 03-12-2009 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droned
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11-2023
Is het eigenlijk mogelijk om de GoogleNav app te gebruiken aan de hand van opgeslagen maps op je SD-kaartje of moet je steeds verbinding hebben met het net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-05 07:19
Droned schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 00:28:
Is het eigenlijk mogelijk om de GoogleNav app te gebruiken aan de hand van opgeslagen maps op je SD-kaartje of moet je steeds verbinding hebben met het net?
Dat laatste.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-05 20:18
Ik probeer Waze te downloaden maar kan hem niet vinden in de market... Is dit een bekend probleem? Ik heb geen Market Enabler.

Laat maar, net gevonden! Op www.waze.com/clients/waze.apk kun je de APK downloaden en dan kun je hem ook installeren.

[ Voor 103% gewijzigd door Arjan90 op 05-12-2009 12:53 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:36

13art

Moderator Mobile
Geweldig concept dat WAZE. Als het snel een vaste comminity krijgt en veel mensen er dus gebruik van maken en ook de nodige data door sturen dan kan het snel een zeer populair programma worden.
Geniaal ook dat het zo eigenlijk vrij weinig kost om toch veel wegen in kaart te krijgen. Geen dure apparatuur nodig en personeel, nee gewoon mensen met een Adroid telefoon.

Volgens mij echt zo'n idee wat ontstaat in de kroeg en dan toch wordt doorgezet :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Laatst online: 21-05 09:26
Ziet er erg leuk uit dat Waze, maar volgens mij gebruikt het wel veel data!
Ik heb dan wel een onbeperkt abbonement van 10 euro per maand maar binnen een minuut zat hij al op 250kb data.. Zometeen maar ff de rondweg van Sneek op de kaart zetten :)

Verder heb ik Copilot Live 8 en Sygic Mobile Maps 9(?) even geprobeerd op de Samsung Spica en deze draaien allebei erg soepel en zonder problemen, niks op aan te merken. Ben er nu wel zeker van dat ik geen TomTom navigatie systeem ga aanschaffen want m'n telefoon doet het minstens zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Vinze schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 13:11:
Ziet er erg leuk uit dat Waze, maar volgens mij gebruikt het wel veel data!
Ik heb dan wel een onbeperkt abbonement van 10 euro per maand maar binnen een minuut zat hij al op 250kb data.. Zometeen maar ff de rondweg van Sneek op de kaart zetten :)

Verder heb ik Copilot Live 8 en Sygic Mobile Maps 9(?) even geprobeerd op de Samsung Spica en deze draaien allebei erg soepel en zonder problemen, niks op aan te merken. Ben er nu wel zeker van dat ik geen TomTom navigatie systeem ga aanschaffen want m'n telefoon doet het minstens zo goed.
toch niet hoor... ik gebruik het dagelijks en het verbruikt amper data. Misschien de 1e keer wel, ik weet het niet... Ik zit zelf met een abo van 200MB per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
wat voegt waze mij nou helemaal toe in de komende 3 jaar?

Véééél te laat concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:54

Nakebod

Nope.

Voor de gein ook even waze geinstalleerd, die real time traffic info die gebruikers door kunnen geven is imho het enige interesante eraan.
Hier in de buurt zijn bijna geen straten te vinden, dus navigeren gaat ook niet lukken. Had men een navigatie ding gebouwd op basis van de OpenStreetMap kaarten dan zou het navigatie gedeelte vast prima gaan werken. Nu zie ik het voorlopig nog niet goed werken omdat er vooralsnog niets is om naar te navigeren.

Ben bang dat de voorkeur uit gaat naar Google Maps Navigation :+ Misschien dat daar ooit ook nog iets van verkeersinfo voor Europa bijkomt, en dan heb ik de belangrijkste functies er wel inzitten.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Naja een traffic layer bestaat al.
Gezien de open aanpak lijkt me dit soort functionaliteit helemaal niet ondenkbaar. De ingredienten zijn er: google latitude, het waze concept, werkend google maps nav, layers, etc etc . . . nu nog koppelen.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-05 16:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Had Sygic Mobile Maps 2009 vorige week gekocht en op mijn Samsung Galaxy gezet, maandag er mee naar Heppenheim (Onder Frankfurt) maar toch vaak geen GPS signaal meer en bleef hij zoeken. Mijn HTC S740 had ik gelukkig mee en die had er toch echt minder problemen mee, maar ook wel twee keer geen signaal :(

Wat zijn jullie ervaringen met Sygic en de Samsung Galaxy?

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-05 14:03
Is Sygic compatibel met Android versie 2.0/2.1?

En welke navigatie programma's zijn nog meer compatibel met Android 2.0/2.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-05 07:08
Google maps weer te gebruiken als navigatie in nederland: http://www.androidplanet....e-gebruiken-in-nederland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-05 22:19
Inmiddels een overzichtje gezien van de nav-apps met prijzen erbij, maar ik mis een overzichtje van de Android-eisen. Welke werken met 1.5, 1.6 en 2 ?

Ik heb ANDnav1 en ANDnav2 geprobeerd op mijn Samsung Spica (android 1.5) maar deze crashte telkens bij het starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieV6
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-05 11:15
*weg* patsen met warez willen we niet zien

[ Voor 91% gewijzigd door pven op 31-12-2009 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:37

gwystyl

Beugeltje dan maar?

winand schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 17:32:
Inmiddels een overzichtje gezien van de nav-apps met prijzen erbij, maar ik mis een overzichtje van de Android-eisen. Welke werken met 1.5, 1.6 en 2 ?

Ik heb ANDnav1 en ANDnav2 geprobeerd op mijn Samsung Spica (android 1.5) maar deze crashte telkens bij het starten?
Andnav 2 wordt niet meer ontwikkeld, maar er is een (zij het brakke) werkende versie voor Android 1.5.
Copilot, Sygic werken in ieder geval wel op de Spica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:58

Len

Leeg

-={Fred_Perry}=- schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:41:
Had Sygic Mobile Maps 2009 vorige week gekocht en op mijn Samsung Galaxy gezet, maandag er mee naar Heppenheim (Onder Frankfurt) maar toch vaak geen GPS signaal meer en bleef hij zoeken. Mijn HTC S740 had ik gelukkig mee en die had er toch echt minder problemen mee, maar ook wel twee keer geen signaal :(

Wat zijn jullie ervaringen met Sygic en de Samsung Galaxy?
Die ervaringen heb ik niet, ik heb wel dezelfde problemen met Copilot en de HTC Magic. Soms echt meer dan 10 minuten geen GPS. Als ik dan uit Copilot stap en ik kijk even met GPS Status 2, dan heb ik weer een fix, en als ik dan Copilot opstart heeft die ook weer een goede GPS fix.

Misschien is het meer een Android probleem izm 3rd party software?

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:01

Nss

The Dude Abides

Ik heb ook problemen met Sygic en schijnbaar wegvallend GPS signaal (met de Hero). Als je dan tussendoor (terwijl het programma aan blijft) naar het home-scherm gaat, blijft het GPS icoontje gewoon aan. Sygic geeft dan dus aan dat er geen GPS signaal is, terwijl het GPS icoontje van Android aangeeft dat er wel gewoon een fix is. Heb nog geen ander navigatieproduct geprobeerd, maar vermoed dat dit aan Sygic ligt (en wordt ook min of meer bevestigt door jullie ervaringen).
Ik wacht nog even op 2.1 update en ga dan met Google nav aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Laatst online: 22:53
Ik weet niet of dit al gemeld was, maar wat mij opvalt is dat wanneer ik op mijn Milestone een shortcut maak naar Directions, ik Turn-by-Turn Navigation aan kan zetten.
Vervolgens klik ik erop, start Google Maps Navigation en krijg ik de melding dat driving directions niet beschikbaar zijn. Waarom dit niet aan gezet is als alles reeds aanwezig is op het toestel is mij een raadsel. Maar even wachten op 2.1 dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
VOlgens mij zijn dat maprechten in NL mbt tomtom ofzoiets.

Overigens zal dit bij 2.1 niet weg zijn, dit is in het programma bewust zo gedaan. Deze melding kun je eruit hacken.
Pagina: 1 2 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.