Inderdaad iets te prijzig voor deze tijd vrees ik....DoubleYouPee schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 17:36:
https://www.amazon.de/Son...sr=8-3&keywords=xperia+zl
€ 350 neu
Maarja, nooit officieel Android 6 .. en 3 jaar oude hardware
5 inch vs 5 inch (vs 5,2 inch), sorry van de brakke pics even snel:

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
En... sinds deze week al weer 3.5 jaar
Laatst laten vallen dus helaas klein barstje helemaal bovenin het scherm (niet echt storend), maar alles werkt nog.
Microfoon laatst wat water in gekomen, had even kuren maar lijkt weer OK.
Batterij heeft er niet zo veel zin meer in.. Na 8% gaat het heel hard na 0%, als ik hele dag whatsapp op 3G haal ik dag bijna niet.
Maar goed, toch wel erg positief verrast door de (bouw)kwaliteit van de ZL. Altijd zonder hoesje, jaarlijks op de motor dagen als navigatie gebruikt (vol trillen, in de zon, aan de lader, met navi en vol scherm)...
Tientalle keren laten vallen..
Meerder malen nat geworden, of onder et bier.
Dit zal waarschijnlijk niemand meer lezen, zal onderhand wel de laatste met een ZL zijn
Laatst laten vallen dus helaas klein barstje helemaal bovenin het scherm (niet echt storend), maar alles werkt nog.
Batterij heeft er niet zo veel zin meer in.. Na 8% gaat het heel hard na 0%, als ik hele dag whatsapp op 3G haal ik dag bijna niet.
Maar goed, toch wel erg positief verrast door de (bouw)kwaliteit van de ZL. Altijd zonder hoesje, jaarlijks op de motor dagen als navigatie gebruikt (vol trillen, in de zon, aan de lader, met navi en vol scherm)...
Dit zal waarschijnlijk niemand meer lezen, zal onderhand wel de laatste met een ZL zijn

Ik heb die van mij twee maanden geleden weg gedaan omdat ik een nieuwe mocht uitkiezen. Mocht je op zoek zijn naar een alternatief zou ik voor de Xperia X gaan. Is een stuk dunner, ietsje langer en het blijft Sony.DoubleYouPee schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:42:
En... sinds deze week al weer 3.5 jaar![]()
Als het had gekund had in gewoon een nieuwe ZL bestelt
Toch spijt dat ik toendertijd voor de Z gegaan ben en niet de ZL, maar deze was niet in NL te krijgen (toch?).
[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 17-11-2016 12:28 ]
PSN id: NL_SToRM
Klopt, ben toen gewoon naar duitsland gereden en in de phonehouse gekocht, was voor mij maar 50 kmSToRM666 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:27:
Toch spijt dat ik toendertijd voor de Z gegaan ben en niet de ZL, maar deze was niet in NL te krijgen (toch?).
Wil op zich wel bij Sony blijven, maar toch nog niet echt een goede opvolger gevonden.Mantus schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:05:
[...]
Ik heb die van mij twee maanden geleden weg gedaan omdat ik een nieuwe mocht uitkiezen. Mocht je op zoek zijn naar een alternatief zou ik voor de Xperia X gaan. Is een stuk dunner, ietsje langer en het blijft Sony.
Als het had gekund had in gewoon een nieuwe ZL bestelt
Vind het jammer dat de Xperia X compact niet waterdicht is en mindere specs. Een eventueele Xperia XZ compact zou ik wel willen.
De Xperia X vind ik best groot,nog groter dan de orginele Xperia Z... en die wilde ik al niet omdat hij zo groot was.
[ Voor 4% gewijzigd door DoubleYouPee op 17-11-2016 12:50 ]
...en vandaag is m'n Xperia ZL 4 jaar geworden
1e foto van 18 mei 2013.
Gebruik hem nog steeds dagelijks als enige telefoon.

[ Voor 11% gewijzigd door DoubleYouPee op 18-05-2017 09:23 ]
Nice man, mijne ligt stilletjes begraven in één van m'n nachtkastjes... tussen alle troepDoubleYouPee schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:22:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bijna te vroeg gejuigd! Deze week ging hij opeens uit bij 65%, en wilde hij nauwelijks meer aan.CLB schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:26:
[...]
Nice man, mijne ligt stilletjes begraven in één van m'n nachtkastjes... tussen alle troep
Met de oplader wel. Elke dag werd het erger en nu kan hij niet langer dan 1 minder zonder oplader
Zal ik em nog proberen te redden met een nieuwe batterij? ze zijn maar 15 euro...
Let op:
(Klik hier voor het Sony Xperia ZL accessoires topic)
(Klik hier voor het Sony Xperia ZL Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het Sony Xperia ZL Importeren, levertijden en prijzen topic)
(Klik hier voor het Sony Xperia ZL accessoires topic)
(Klik hier voor het Sony Xperia ZL Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het Sony Xperia ZL Importeren, levertijden en prijzen topic)