[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste
Acties:
  • 187.984 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 27-05 16:27
Voor mensen die geen contact kunnen krijgen met MediaMarkt via e-mails.
Gebruik de FaceBook pagina van MM Duitsland, net in het Engels met ze gesproken (ze zijn er niet zo goed in) en ze zeiden dat ze morgen me zullen helpen door contact op te nemen met MM Herzogenrath (hopelijk doen ze dat ook _/-\o_ ).

Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-05 14:50
DieGozerDaar schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:27:
Voor mensen die geen contact kunnen krijgen met MediaMarkt via e-mails.
Gebruik de FaceBook pagina van MM Duitsland, net in het Engels met ze gesproken (ze zijn er niet zo goed in) en ze zeiden dat ze morgen me zullen helpen door contact op te nemen met MM Herzogenrath (hopelijk doen ze dat ook _/-\o_ ).

Veel plezier!
Via DM, of direct op hun pagina posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482709

morgen is toch geen officiele feestdag hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 20:19
Anoniem: 482709 schreef op zondag 23 december 2012 @ 15:04:
morgen is toch geen officiele feestdag hé?
Wat mij betreft wel.......... d:)b .............

Serieus, ik zou wel ff de openingstijden van een MM checken (als je dat bedoeld) het is tenslotte wel kerstavond en kijk er dus niet van op als winkels eerder sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan zal ik morgen maar eerst bellen voor ik naar daar ga. Maar aangezien het kerstavond is en er overdag niet echt geviert word neem ik toch aan dat de media markt nog wel open zal zijn voor de laatste kerstinkopen? Deze gsm heeft me echt al UREN tijd gekost door constant research te doen, ik zal blij zijn als ik hem eindleijk heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
Via DM
KoenCows schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:29:
[...]

Via DM, of direct op hun pagina posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb gevraagt of ze morgen op kerstdag open zijn, dit is hun antwoord:

Die gesonderten Öffnungszeiten werden gemäß den gesetzlichen Vorschriften direkt von dem jeweiligen Markt festgelegt. Daher möchten wir Dich bitten, den jeweiligen Markt direkt zu kontaktieren. Die Kontaktdaten findest Du

Zo te zien moet ik toch nog maar eens bellen om met zekerheid te weten dat ze open zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
"Heiligabend" (Kerstavond) hoort in Duitsland al bij 't Kerstfeest (pakjesavond, nachtmis), alle winkels sluiten (veel) eerder, vaak om 14.00 of 16.00 uur.
Check dus zeker even de openingstijden van de betreffende MM, alvorens vergeefs te rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marly schreef op zondag 23 december 2012 @ 18:18:
"Heiligabend" (Kerstavond) hoort in Duitsland al bij 't Kerstfeest (pakjesavond, nachtmis), alle winkels sluiten (veel) eerder, vaak om 14.00 of 16.00 uur.
Check dus zeker even de openingstijden van de betreffende MM, alvorens vergeefs te rijden ;)
Maar weet jij met zekerheid of de winkels morgen zullen open gaan? Of gaan grote winkels zoals de media markt de hele dag sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-05 18:55
Hopen dat er morgen nog nexii binnen komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-03 07:43
Ik denk dat ik de enigste ben met het volgende probleem. Mijn contact in Duitsland heeft de 18e de nexus ontvangen en dezelfde dag hem op de post gedaan met een DHL maxi zakje zonder verzendnummer.

Ik heb hem nog steeds niet ontvangen dus ik hoop morgen of anders eind van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanderwufu
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-05 21:13
halilg85 schreef op zondag 23 december 2012 @ 22:12:
Ik denk dat ik de enigste ben met het volgende probleem. Mijn contact in Duitsland heeft de 18e de nexus ontvangen en dezelfde dag hem op de post gedaan met een DHL maxi zakje zonder verzendnummer.

Ik heb hem nog steeds niet ontvangen dus ik hoop morgen of anders eind van de week.
Volgens mij bezorgt PostNL geen pakketten op maandag, enkel als het zaterdag niet bezorgd kon worden. Maak je nog niet heel druk als hij morgen nog niet binnen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-04 13:30
halilg85 schreef op zondag 23 december 2012 @ 22:12:

Niet druk om maken, mijn kennis uit Duitsland stuurde een pakketje met dhl en dat deed er 9 werkdagen over. Het komt dus nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Anoniem: 482709 schreef op zondag 23 december 2012 @ 18:25:
[...]

Maar weet jij met zekerheid of de winkels morgen zullen open gaan? Of gaan grote winkels zoals de media markt de hele dag sluiten?
Normaal gesproken zijn ze wel open, zeker de grote winkels, maar sluiten vroeg in de middag.
Kleine winkels, die anders ook maandag gesloten zijn, zijn dat misschien nu ook, of juist niet, hangt van de eigenaar af, maar zaken als MM zijn gewoon open, maar niet de hele dag.
Check 't daarom, voordat je vertrekt, 't hangt ook van het betreffende Bundesland af, Nordhorn is in Niedersachsen, maar bijv. Duisburg, Aken, Herzogenrath zijn in Nordrhein-Westfalen, openingstijden kunnen dus verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok en wanneer je die ge-preordered hebt en een mail terug gekregen hebt mag je er toch zeker van zijn dat je hem mee krijgt he? ik moet namelijk 200 euor aan naft betalen en ik wil niet met lege handen naar huis gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-05 00:31
Klopt het dat de 8gb helemaal niet meer 300 euro is zoals de adviesprijs eerst was? Ik zie nu over 350 (8gb) en 400 voor de 16 gig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-05 23:08
Heb ik toch geluk gehad afgelopen weekend. Had eerder (5 dec) bij Mediamarkt Recklinghausen 2x een nexus gereserveerd. Afgelopen vrijdag besloten om een weekendje naar duitsland te gaan, dus ik meteen contact opnemen met Mediamarkt om te vragen of ze al binnen waren, maar helaas verwachting was nog steeds 15 jan.

Vervolgens op de website van Saturn even gekeken waar ze hem wel op voorraad hadden. Ik zag tot mijn verbazing dat sommige saturns de nexus op voorraad hadden en heb meteen telefonisch 2x een nexus gereserveerd bij Saturn Gelsenkirchen Buer.
Wist niet of mijn reservering goed zou gaan, maar als ik toch langs rij dan maakt het niet veel uit.
Na een lange rit (veel files) eindelijk aangekomen bij Saturn, ging ik naar de Telekom afdeling en gaf ik aan dat ik 2 x een nexus had gereserveerd. De man herkende mij meteen en kwam met 2x een nexus :)
Vervolgens 2x een factuur laten aanmaken en kon afrekenen bij de kassa.
Alleen had ik het probleem dat ik met een limiet van 500 euro zat. Dus kon alleen maar 1 nexus afrekenen. Gevraagd of ik de andere morgen kon ophalen, was geen probleem. De andere nexus heb ik de volgende dag opgehaald. Moet zeggen wel een goede service van de Saturn.
Ben er in iedergeval erg blij mee. Ik zou zeggen houd de Saturn website in de gaten. Je kan van elke saturn de voorraad informatie bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493428

Nu extra hoop voor het vandaag ontvangen van de afhaalmail...

edit: bij m'n bestelstatus staat dat ik hem op kan halen! Nu wachten op de mail en gaaaan!

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 493428 op 24-12-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik hoop het ook! Dan 2e Kerstdag ophalen :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-05 17:25
Want je hebt de sleutel van de Media Markt? Ik zou er niet vanuit gaan dat ze op 2e kerstdag open zijn. Duitsland is strikter met openingstijden dan Nederland. Zeker op zon- en feestdagen.

[ Voor 8% gewijzigd door millerman_sf op 24-12-2012 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
3e kerstdag dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik MOET om 1700 bij mijn schoonouders zijn vandaag. Wedden dat ik om 1600 mijn mail krijg, dan red ik het net niet om op en neer te rijden ;) En ik heb mijn vrouw al gepolst of ik dan eventueel iets later kan komen... 8)7
Het is prettig om te zien dat langszaam steeds meer mensen zijn gsm kan ophalen. Toch een teken dat de levertijden steeds sneller worden.

Vanuit deze kant wens ik iedereen fijne dagen!

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Saturn in Bocholt is wel onwijs slecht te bereiken, email wordt pas na een week op geantwoord en telefoon nemen ze niet op.. Meer mensen die daar last van hebben bij Saturn winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Laatst online: 23-04 10:57
Ik had hier ook gelezen dat de MM vandaag in DE maar tot 14u open zijn e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
streamnl schreef op maandag 24 december 2012 @ 10:33:
Ik MOET om 1700 bij mijn schoonouders zijn vandaag. Wedden dat ik om 1600 mijn mail krijg, dan red ik het net niet om op en neer te rijden ;) En ik heb mijn vrouw al gepolst of ik dan eventueel iets later kan komen... 8)7
Het is prettig om te zien dat langszaam steeds meer mensen zijn gsm kan ophalen. Toch een teken dat de levertijden steeds sneller worden.

Vanuit deze kant wens ik iedereen fijne dagen!
Tsjah, ik moet werken om 12 uur :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-05 23:08
Anoniem: 493428 schreef op maandag 24 december 2012 @ 10:41:
Saturn in Bocholt is wel onwijs slecht te bereiken, email wordt pas na een week op geantwoord en telefoon nemen ze niet op.. Meer mensen die daar last van hebben bij Saturn winkels?
Nee juist goede ervaringen met Saturn Gelsenkirchen Buer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-02 11:29

bartaa

Battlefield

Net een telefoontje gehad van de Mediamarkt in Oldenburg dat mijn Nexus 4 klaar ligt.
Ze zijn vandaag nog tot 14.00 uur open, en dan donderdag weer. Joepie!

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvander
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-05 16:51
Het is alsof al de MMs leveringen binnenkrijgen behalve die in Herzogenrath ...

Al een paar keer een mail gestuurd, maar daar komt geen antwoord op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 14:52

duderuud

Sliden is koel

Ik heb wat MM's en Saturns gebeld in de omgeving Nijmegen maar niemand heeft voorraad...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w80nme
  • Laatst online: 20:46
Net ook telefoon gehad van mediamarkt Nordhorn. Ze zijn vandaag tot 14.00 uur open, en anders donderdag. Ik heb gereserveerd op 26-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
Als je FaceBook hebt kan je naar MediaMarkt Deutschland zoeken en dan berichten naar ze toe sturen.
Ze zien het meestal binnen 2 uren en reageren er dan ook meteen op.
En als je wat posts terug leest zie je dat het al gezegd is.
Elvander schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:16:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-05 15:59
Hmm, mijn (US) bestelde Nexus 4 reservatie is van me creditcard af. Weet niet of het echt wat betekent, in Wallet staat hij nog steeds netjes als in progress. Iemand ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

duderuud schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:18:
Ik heb wat MM's en Saturns gebeld in de omgeving Nijmegen maar niemand heeft voorraad...
In Nederland zeker niet nee :P

Ik vind het wel raar dat ik nog steeds geen afhaalbericht heb ontvangen aangezien m'n bestelstatus op Afholbereit staat. Lijkt me toch dat dat allemaal automatisch gaat, en die email is wel nodig om hem op te halen volgens Saturn op fb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-04 03:32
een kennis van mij is net in duitsland zijn nexus 4 gaan halen bij een media markt (krefeld) maar hij betaald 469 aan de kassa (btw) klopt dat? dacht gewoon dat ie 395 was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
Ik heb ook eindelijk de mail van Nordhorn! Ga hem zo ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-04 03:32
volgens mij zijn de media markten tot een bepaalde tijd open vandaag....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toennee
  • Laatst online: 23:20
Pre-order 21-12 geplaatst, ik verwacht niet eerder dan 15 januari de mail (MM Papenburg)

Jouw Hardloopkalender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
P-Nut schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:33:
een kennis van mij is net in duitsland zijn nexus 4 gaan halen bij een media markt (krefeld) maar hij betaald 469 aan de kassa (btw) klopt dat? dacht gewoon dat ie 395 was....
Dat is ie ook. Bij deze een googletranslate van mijn pre-order mail.

In sommige gevallen, kan de prijs van een voorschot artikel tussen het tijdstip waarop dit is aangeboden bij Media Markt voor pre-orde en de releasedatum nog steeds veranderen. Als een pre-order ontvangt u het item op de laagste prijs van deze tijd. Meer info in onze algemene voorwaarden.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Laatst online: 17-01 11:33
P-Nut schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:33:
Dat had hij ook:
Gouwden schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:40:
Net mijn Nexus opgehaald bij de MM in Krefeld..In eerste instantie gaf het systeem een prijs aan van €479 (zo even uit mijn hoofd), maar werd natuurlijk aangepast naar de prijs tijdens bestelling.
Dus ik zou als ik hem was even teruggaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Laatst online: 22:10
Helaas ben ik vrijdag voor niets naar MM in Mönchengladbach gereden. Vantevoren nog gebeld of de nexus van m'n preoder opgehaald kon worden, was geen probleem met de mail. Daar aangekomen bleek er helaas toch wat mis te zijn gegaan met de mails aangezien ze geen nexus hadden binnengekregen... Balen natuurlijk. Ze zouden de nexus 4 kosteloos naar me opsturen maar ik heb er een beetje een hard hoofd in... Van deze kant dus helaas een wat minder fijne ervaring met de MM in Duitsland en nog steeds nexus-loos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3E3A37
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-04 22:07
Schrammy89 schreef op maandag 24 december 2012 @ 12:19:
Helaas ben ik vrijdag voor niets naar MM in Mönchengladbach gereden. Vantevoren nog gebeld of de nexus van m'n preoder opgehaald kon worden, was geen probleem met de mail. Daar aangekomen bleek er helaas toch wat mis te zijn gegaan met de mails aangezien ze geen nexus hadden binnengekregen... Balen natuurlijk. Ze zouden de nexus 4 kosteloos naar me opsturen maar ik heb er een beetje een hard hoofd in... Van deze kant dus helaas een wat minder fijne ervaring met de MM in Duitsland en nog steeds nexus-loos.
Ah, lullig man. Jij was ook al de enige (volgens de excel) die hem op kon halen in Mönchengladbach. Hebben ze verder iets losgelaten over eventuele volgende levering, of echt pas 15 jan.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
  • Laatst online: 17-03 07:43
Voor niks zorgen gemaakt ........ hij is binnen! Alleen ben ik nog aan het werk tot 17.00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik begin nu toch wel ongeduldig te worden om die afhaalmail. Het is een half uurtje rijden naar Bocholt maar om nou voor niks te rijden is ook zo jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

Elvander schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:16:

klopt, dit komt omdat herzogenrath slechts 16 telefoons geleverd kreeg. Er waren bijna 150+ pre orders dus dat is bij lange na niet genoeg om uberhaupt alle pre-orders te verwerken, laat staan de bestellingen die ze nu nog binnen krijgen enz.

Wss komt vanaf nu iedere week een levering binnen van ongeveer deze omvang, zal dus nog even duren voordat iedereen zijn/haar telefoon heeft.

Ben net even bij de mm langs gegaan om te vragen hoe het zit gezien men niet antwoord op mail of telefoon.

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
kun je ergens zien wat de status is van je bestelling aan de hand van het ordernummer bij de MM? Ik heb namelijk geen account aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
Ik vind het maar slecht van MM Herzogenrath.
Zeggen ze tegen me "wie als eerst heeft gepre-orderd krijgt he" en dan blijkt uit de doc. dat er zelfs iemand is die 1 dag na mij gepre-orderd heeft op 20 dec een afhaal berichtje heeft gekregen.
Erg diep teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmensto
  • Laatst online: 11-03-2022
Anoniem: 493428 schreef op maandag 24 december 2012 @ 12:50:
Ik begin nu toch wel ongeduldig te worden om die afhaalmail. Het is een half uurtje rijden naar Bocholt maar om nou voor niks te rijden is ook zo jammer...
Ik heb afgelopen week van de Saturn in Bocholt begrepen dat het toestel voor niet minder dan 449 euro over de toonbank gaat, dus ik wacht lekker op de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makaa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:34
Ik hebbde nexus 4 eregisteren gepreorderd bij media markt Nordhorn...

Dit stond in mijn mail:

Im Einzelfall kann sich der Preis für einen Vorverkaufsartikel zwischen dem Zeitpunkt, an dem dieser bei Media Markt zur Vorbestellung angeboten wird und dem Erscheinungsdatum noch ändern. Als Vorbesteller erhalten Sie den Artikel zum günstigsten Preis dieser Zeitspanne. Weitere Informationen hierzu finden Sie in unseren AGB.

Zou kunnen betekenen dat hij dus duurder word als ik kan ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
makaa schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:30:

Dit stond in mijn mail:

Im Einzelfall kann sich der Preis für einen Vorverkaufsartikel zwischen dem Zeitpunkt, an dem dieser bei Media Markt zur Vorbestellung angeboten wird und dem Erscheinungsdatum noch ändern. Als Vorbesteller erhalten Sie den Artikel zum günstigsten Preis dieser Zeitspanne. Weitere Informationen hierzu finden Sie in unseren AGB.

Volgens mij niet. Stond ook in mijn mail. Dit is de vertaling van Google.

In individuele gevallen, de prijs van een ticket item tussen het tijdstip waarop het wordt bij Media Markt aangeboden voor pre-order en de release datum veranderen. Als een vooraf ontvangt u het item op de laagste prijs die tijd. Meer informatie kunt u vinden in onze termen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05 15:44
makaa schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:30:

Dit stond in mijn mail:

Nee, er staat dat je de gunstigste prijs krijgt. In dit geval dus 395 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:46
Heb ook net een mail gekregen van MediaMarkt Huckelhoven.
Hij is binnen! Kan wel nergens vinden tot hoe laat hij open is. Maar van wat ik hier lees
zijn ze al om 14:00 gesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 21:37

Convoy

g44p

Captain Obvious schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:10:
Heb ook net een mail gekregen van MediaMarkt Huckelhoven.
Hij is binnen! Kan wel nergens vinden tot hoe laat hij open is. Maar van wat ik hier lees
zijn ze al om 14:00 gesloten?
Ik zou zeggen; bel ze even!

Media Markt
Hückelhoven
Am Landabsatz 5
41836 Hückelhoven

Tel: 02433/904-0
Fax: 02433/904-129

Öffnungszeiten
Mo - Sa 10:00 - 20:00 Uhr

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05 15:30
Mocht je huckelhoven bereikt hebben kan je openingstijden vandaag misschien doorgegeven?k zojuist ook mailtje voor tweede exemplaar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05 15:30
Mocht je huckelhoven bereikt hebben kan je openingstijden vandaag misschien doorgegeven?k zojuist ook mailtje voor tweede exemplaar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-05 09:20
LyP0 schreef op maandag 24 december 2012 @ 12:57:
klopt, dit komt omdat herzogenrath slechts 16 telefoons geleverd kreeg. Er waren bijna 150+ pre orders dus dat is bij lange na niet genoeg om uberhaupt alle pre-orders te verwerken, laat staan de bestellingen die ze nu nog binnen krijgen enz.

Wss komt vanaf nu iedere week een levering binnen van ongeveer deze omvang, zal dus nog even duren voordat iedereen zijn/haar telefoon heeft.

Ben net even bij de mm langs gegaan om te vragen hoe het zit gezien men niet antwoord op mail of telefoon.
Goeiemorgen, dat is wel erg over the top ja. Zal dus nog wel even duren.

Punt blijft wel dat ze daar in Herzogenrath wel wat aan hun communicatie moeten doen. Afgelopen zomer had m'n pa ook wat gezeur met z'n autoradio (Alpine, eerste en laatste keer - voor 200 euro mag je beter verwachten), hun brieven sloegen nergens op en ze waren ook niet bepaald vriendelijk voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
TWeaKLeGeND schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:21:
Er neemt niemand meer op dus ik vermoed dat ze al dicht zijn helaas...
Zal wel donderdag (3e kerstdag) worden dan. Heb jij wel telefonisch bericht gehad?
Ik heb het adres en nummer van een kennis van ons in Gangelt opgegeven dus ik
weet zelf niet of ze gebeld hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net gebeld met de algemene klantenservice van Saturn aangezien ze in Bocholt al een paar dagen niet opnemen.. Daar wisten ze me te vertellen dat hij niet af te halen was, terwijl de website aangeeft van wel. Vage bende allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 461211

Ik heb ook de ontvangstbevestiging gekregen van Huckelhoven..

Maar ik begrijp dat ie nu dus dicht is?
Captain Obvious schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:34:
[...]

Er neemt niemand meer op dus ik vermoed dat ze al dicht zijn helaas...
Zal wel donderdag (3e kerstdag) worden dan. Heb jij wel telefonisch bericht gehad?
Ik heb het adres en nummer van een kennis van ons in Gangelt opgegeven dus ik
weet zelf niet of ze gebeld hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05 22:53
Toennee schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:35:
Pre-order 21-12 geplaatst, ik verwacht niet eerder dan 15 januari de mail (MM Papenburg)
18-12 order geplaatst, ook Papenburg en ga er ook vanuit dat het januari 2013 wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Anoniem: 461211 schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:58:
Ik heb ook de ontvangstbevestiging gekregen van Huckelhoven..

Maar ik begrijp dat ie nu dus dicht is?

[...]
Weet het niet zeker maar er neemt niemand op en alle MM'en zijn ook om 14:00 dicht van wat ik
hier lees op het topic. Helaas nog 2 dagen wachten:P Als jij toch iets meer weet dan ik dan hoor ik het graag;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was aan de balie van de media markt waar ik mijn nexus moest ophalen en in de plaats gaf die vrouw mij een htc. Ik heb geluk dat ik dat net op tijd opgemerkt had of ik was er met die htc vandoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 461211

Ja komt goed. Denk dat het derde kerstdag wordt dan..
Captain Obvious schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:04:
[...]

Weet het niet zeker maar er neemt niemand op en alle MM'en zijn ook om 14:00 van wat ik
hier lees op het topic. Helaas nog 2 dagen wachten:P Als jij toch iets meer weet dan ik dan hoor ik het graag;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
Vandaag mijn Nexus 4 opgehaald in Nordhorn. Kwam er weer eens achter hoe bagger slecht mijn Duits is, haha. Maar het is allemaal gelukt! Trouwens gewoon voor 395 euro, stond ook op het prijskaartje in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Hmmm geen mail gehad. Anderen wel vandaag voor Nordhorn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbieV
  • Laatst online: 19-03 11:59
Vandaag mijn N4 opgehaald in Krefeld. Ik was er om 12:55 en ze sloten om 13:00 dus ik had nog net geluk :). Mijn order bij play store UK heb ik meteen geannulleerd want die heb niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesK56
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-03 12:47
Kan iemand mij deze vraag beantwoorden namelijk: Als ik een Nexus 4 uit Duitsland haal krijg ik dan een Duits telefoonnummer als de nexus 4 niet simlock vrij is?

(Sorry als dit een nogal domme vraag is en op het verkeerde topic ik ben nogal nieuw hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csharp
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-04-2022
RiesK56 schreef op maandag 24 december 2012 @ 18:28:
Kan iemand mij deze vraag beantwoorden namelijk: Als ik een Nexus 4 uit Duitsland haal krijg ik dan een Duits telefoonnummer als de nexus 4 niet simlock vrij is?

(Sorry als dit een nogal domme vraag is en op het verkeerde topic ik ben nogal nieuw hier)
Als je een Nexus koopt bij MM of Saturn, zijn deze standaard simlock vrij. Ik heb de telefoon zelfs nog niet zien opduiken bij de providers.

Je kan er gewoon je Nederlandse of Belgische micro-simkaart insteken.

[ Voor 6% gewijzigd door Csharp op 24-12-2012 18:41 ]

Zenbook UX31A | Nexus 4 | Pipo M9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesK56
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-03 12:47
Dus als daar een Nederlands Sim kaartje in doe heb ik geen problemen met bijv. bereik of internet, omdat de telefoon uit Duitsland komt.

[ Voor 16% gewijzigd door RiesK56 op 24-12-2012 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerLeonov
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-05 19:44
Ik werd vanochtend gebeld door de MM Nordhorn: ze hadden een nieuwe zending en ik kon de mijne ophalen. Helaas vertelde hij er niet bij dat ze om 14u dicht gingen. Ik stond om 14.10u voor de deur, maar het was 'Feierabend'. Scheisse.

Donderdag maar weer heen kachelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhverburg
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-01 21:33
Vandaag m'n Nexus in Keuken gehaald :D In totaal waren er 150 reserveringen, maar er waren slechts 40 geleverd deze week. Andersgezegd: iedereen die voor 26 november in Keulen heeft besteld heeft hem nog dit jaar en de rest komt in 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:12

shinchan03

Niels

RiesK56 schreef op maandag 24 december 2012 @ 18:49:
Dus als daar een Nederlands Sim kaartje in doe heb ik geen problemen met bijv. bereik of internet, omdat de telefoon uit Duitsland komt.
Levert helemaal geen problemen op, die toestellen zijn gewoon internationaal te gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493951

Hallo,

Ik ben nieuw op Tweakers en zag deze topic toen ik info aan het zoeken was over de Nexus 4.

Klein vraagje: Ik moet hem nog bestellen, enige tips over waar en hoe lang het dan kan duren voordat ik hem kan ophalen?

Alvast bedankt,
Maico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Anoniem: 493951 schreef op maandag 24 december 2012 @ 20:13:
Hallo,

Ik ben nieuw op Tweakers en zag deze topic toen ik info aan het zoeken was over de Nexus 4.

Klein vraagje: Ik moet hem nog bestellen, enige tips over waar en hoe lang het dan kan duren voordat ik hem kan ophalen?

Alvast bedankt,
Maico
Ik zou hem gewoon bij de mediamarkt duitsland bestellen. Grote kans dat je hem binnen 2 weken kan ophalen, het gaat namelijk erg snel de laatste paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rudyhattem schreef op maandag 24 december 2012 @ 20:16:
[...]

Ik zou hem gewoon bij de mediamarkt duitsland bestellen. Grote kans dat je hem binnen 2 weken kan ophalen, het gaat namelijk erg snel de laatste paar dagen.
Dankjewel, ik heb alleen gelezen dat sommige MM'en minder snel zijn dan anderen.
Zijn er suggesties voor bijzonder snelle MM'en?
Het beste zou zijn dichtbij Keulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhverburg
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-01 21:33
Anoniem: 493951 schreef op maandag 24 december 2012 @ 20:39:
[...]

Dankjewel, ik heb alleen gelezen dat sommige MM'en minder snel zijn dan anderen.
Zijn er suggesties voor bijzonder snelle MM'en?
Het beste zou zijn dichtbij Keulen.
Keulen City heeft nu nog 110 pre-orders die nog niet geleverd zijn en van de andere in de omgeving heb ik eerlijk gezegd geen idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mhverburg schreef op maandag 24 december 2012 @ 20:47:
[...]

Keulen City heeft nu nog 110 pre-orders die nog niet geleverd zijn en van de andere in de omgeving heb ik eerlijk gezegd geen idee..
Oké, dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Laatst online: 15-02 11:29

bartaa

Battlefield

Peter_Aragorn schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:24:
Hmmm geen mail gehad. Anderen wel vandaag voor Nordhorn?
die van mij stond tussen de spam, maar ik neem aan dat je daar al gekeken hebt.....

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Stond jouw reserveringsbevestiging daar ook? En wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intizam
  • Laatst online: 06-05 16:02
Hoi allemaal,

Heb me zojuist geregistreerd bij mediamarkt.de en de nexus 4 besteld.
Ik dacht dat alles goed was gegaan maar nu heb ik geen mail ontvangen voor registreren/bestellen en ook op de website kan ik nergens terug vinden over mijn bestelling.

Hoe ging dit bij jullie ?

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makaa
Ik heb ere gisteren besteld, kreeg een bevestigingsmail dat ik besteld had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intizam
makaa schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 00:48:
Ik heb ere gisteren besteld, kreeg een bevestigingsmail dat ik besteld had...
Gelijk naar het bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makaa
Intizam schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 00:49:
[...]

Gelijk naar het bestellen ?
Jaj vrijwel gelijk 1/2 minuten ong...
Heb besteld via mm site en als adres gegevens het adres van mm nordhorn gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intizam
Vielen Dank für Ihre Vorbestellung

Ihre Bestellunterlagen

In Kürze erhalten Sie von uns Ihre Bestellbestätigung per E-Mail.

Hinweise zur Abholung in Ihrem Media Markt!

1.Sie erhalten von uns eine Bestellbestätigung per E-Mail.
2.Sobald Ihre Bestellung in Ihrem Media Markt bereitsteht, erhalten Sie eine zweite E-Mail.
- bestätigt nochmal, dass wir Ihre Bestellung erhalten haben
- die Ware für Sie zur Abholung bereitsteht
3.Holen Sie Ihre Artikel im ausgewählten Media Markt ab. Bringen Sie bitte folgende Dokumente zur Abholung mit:
- ein Ausweisdokument
- einen Ausdruck der Bestellbestätigung

Die bestellten Artikel können während der Öffnungszeiten in Ihrem Media Markt abgeholt werden!

Öffnungszeiten Media Markt Duisburg-Marxloh:

Mo-Sa 10.00 bis 20.00 Uhr

Toch denk ik dat ik alles goed doe als ik de bovenstaande tekst te zien krijg.
Tweede poging maar weer geen e-mail...
(Ja heb gecontroleerd of mijn emal adres klopt haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makaa
Linkje: http://data.mediamarkt.de...us-4?searchkategorie=1721

Alles doorlopen en een afhaal MM kiezen.
Als eigen adres gewoon het adres van de betreffende MM kiezen.

[ Voor 12% gewijzigd door makaa op 25-12-2012 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intizam
Bedankt makaa maar de link klopt helaas, kun je het nogmaals posten ?

Edit: je was me sneller... bedankt nogmaals.
Edit2: Weer geen bevestiging helaas |:(
Edit3: Eindelijk gelukt 8)7 !!!

[ Voor 49% gewijzigd door Intizam op 25-12-2012 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250695

Intizam schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 01:09:
Bedankt makaa maar de link klopt helaas, kun je het nogmaals posten ?

Edit: je was me sneller... bedankt nogmaals.
Edit2: Weer geen bevestiging helaas |:(
Edit3: Eindelijk gelukt 8)7 !!!
Ik heb een bestelling die klaar staat om opgehaald te worden.
Ik had hem 2 keer besteld, zelf heb ik hem zaterdag opgehaald in Keulen.
Vandaag kreeg ik een afhaal bericht voor de 2e alleen ik weet niet waar ik hem heb besteld. Je mag hem van mij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makaa
Anoniem: 250695 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 01:53:
[...]

Vandaag kreeg ik een afhaal bericht voor de 2e alleen ik weet niet waar ik hem heb besteld. Je mag hem van mij hebben.
Ik wil hem wel hebben maar moet ik wel weten waar im die kan ophalen!

Stuur me anders ff priveberichtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Anoniem: 250695 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 01:53:
[...]

Deze gebruiker wil of kan geen Berichten ontvangen: fenerbob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:00
Ik ga donderdag vanuit utrecht naar MM Nordhorn, is er nog iemand die mee wil rijden? stuur maar een PM

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Wie wilt nog een Nexus 4 ophalen MM in Herzogenrath???

Heb nog een reservering open, moet wel binnen 5 dagen worden afgehaald. Dm me voor interesse!! Hoop iemand blij te kunnen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-04 21:47
alwaysleft schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 10:13:
Wie wilt nog een Nexus 4 ophalen MM in Herzogenrath???

Heb nog een reservering open, moet wel binnen 5 dagen worden afgehaald. Dm me voor interesse!! Hoop iemand blij te kunnen maken
DM verstuurd ik wil graag jou mail gebruiken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
edumertz schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 10:35:
[...]

DM verstuurd ik wil graag jou mail gebruiken :9~
Je hebt mail!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-04 21:47
Thnxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Iemand die een Nordhorn reservering over heeft...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
Gisteren bij de MM in Nordhorn geweest. Waren gisteren/zaterdag ruim 30 toestellen binnengekomen en er zijn pre-orders afgewerkt t/m 1 december. De eerste batch dat ze binnen hadden betrof 150 toestellen. Ze wisten niet wanneer de volgende batch binnen zou komen, maar mensen die t/m 5 december besteld hadden, kregen dan zeer waarschijnlijk wel bericht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

Mocht iemand een reservering over hebben dan hou ik me graag aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-05 03:22

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ben benieuwd wanneer men bij zal zijn met de pre-orders.. ik heb niet het idee dat als ik nu order ik spoedig mijn telefoon zal hebben.. wil een nieuwe phone en deze is eigenlijk wel intressant maar ja als je dadelijk 3-5 maanden om maar wat te noemen moet wachten dat is ook zoiets. :( :)

[ Voor 80% gewijzigd door pino85 op 25-12-2012 12:08 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngai
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-06-2024
Mocht iemand in de buurt van Zoetermeer er 1tje over hebben- ik meld me hierbij aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valentijn74
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-05 12:05
Iemand die nog een reservering over heeft?

Edit: Weet iemand welke site ik hem dan het snelst heb?

[ Voor 41% gewijzigd door valentijn74 op 25-12-2012 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit topic gaat dicht. We hebben nu al een aantal maal gewaarschuwd dat dit topic geen handelsplaats is voor reserveringen en dergelijke. Ondanks dat dit ook nog in de topicwaarschuwing staat, blijft dit maar doorgaan. Blijkbaar is het niet mogelijk om in dit topic gewoon te praten over prijzen en beschikbaarheid, dus dan houdt het op. We blijven niet waarschuwen.

Mogelijk dat we het ergens volgend jaar nog eens proberen.
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het organiseren van inkoopacties en het vragen aan andere gebruikers of ze een toestel voor je willen kopen is niet toegestaan.

Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje krijgen.