Heb ik toch geluk gehad afgelopen weekend. Had eerder (5 dec) bij Mediamarkt Recklinghausen 2x een nexus gereserveerd. Afgelopen vrijdag besloten om een weekendje naar duitsland te gaan, dus ik meteen contact opnemen met Mediamarkt om te vragen of ze al binnen waren, maar helaas verwachting was nog steeds 15 jan.
Vervolgens op de website van Saturn even gekeken waar ze hem wel op voorraad hadden. Ik zag tot mijn verbazing dat sommige saturns de nexus op voorraad hadden en heb meteen telefonisch 2x een nexus gereserveerd bij Saturn Gelsenkirchen Buer.
Wist niet of mijn reservering goed zou gaan, maar als ik toch langs rij dan maakt het niet veel uit.
Na een lange rit (veel files) eindelijk aangekomen bij Saturn, ging ik naar de Telekom afdeling en gaf ik aan dat ik 2 x een nexus had gereserveerd. De man herkende mij meteen en kwam met 2x een nexus

Vervolgens 2x een factuur laten aanmaken en kon afrekenen bij de kassa.
Alleen had ik het probleem dat ik met een limiet van 500 euro zat. Dus kon alleen maar 1 nexus afrekenen. Gevraagd of ik de andere morgen kon ophalen, was geen probleem. De andere nexus heb ik de volgende dag opgehaald. Moet zeggen wel een goede service van de Saturn.
Ben er in iedergeval erg blij mee. Ik zou zeggen houd de Saturn website in de gaten. Je kan van elke saturn de voorraad informatie bekijken.