Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Gezien dit topic was gesloten en we in 2013 een nieuwe mochten openen, bij deze.

Het gaat hier uitsluitend over beschikbaarheid, prijzen (al dan niet met abonnementen) en de levertijden van de Google Nexus 4

Andere Nexus-4 forums:
Discussies over de telefoon zelf vinden hier plaats:
[Google Nexus 4 - LG Nexus] Ervaringen & Discussie

Discussies over accessoires vinden hier plaats:
Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus

Discussies over Rooten,Roms e.d vinden hier plaats:
[Google Nexus 4 - LG Nexus] Rooten & Custom ROM's

Regels:
Wat we wel in dit topic willen zien:
1. Discussie over mooie aanbiedingen voor de telefoon.
2. Discussie en meldingen over wanneer we de telefoon kunnen verwachten in de winkels.
3. Vragen over aanbiedingen die bij de telefoon horen

Wat we niet in dit topic willen zien:
1. Discussies over shops zelf. Dit mag in de pricewatch.
2. Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
3. Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
4. Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
5. Ook zijn hier vanzelfsprekend in en verkoop acties niet toegestaan! Hieronder valt ook het verhandelen/weggeven van of vragen om reserveringen, daardoor ging het vorige topic dicht.

Winkels Duitsland:
- Play store GER, 349 euro (16G) of 299 euro (8G) -> duits adres en duitse creditcard nodig
- Media-Markt GER 395 euro (16G) -> bij preorder het adres van duitse mediamarkt zelf opgeven en ophalen binnen 10 dagen vanaf ontvangen van je afhaalbericht. Versturen kan nu ook! (jan 2013):"Mailtje naar Nordhorn@mediamarkt.de met je gegevens sturen (kan in't Engels). Vervolgens krijg je een factuur, even overmaken (€13,- verzendkosten) en een paar dagen later verstuurd lieve Ralf je Nexus.(volgens bericht in dit topic)"
- Saturn GER 395 euro (16G) -> bij bestelling aangeven dat je hem wilt ophalen bij een van hun vestigingen.
- Comtech GER 395 euro (16G) -> verstuurt naar NL
Winkels Nederland:
- Belsimpel NL 529 euro (16G), grijze import uit UK -> verstuurt in NL, ook icm abonnementen

Excell-sheets over levertijden van bestellingen (om spam te voorkomen):
- Een Google docs voor levertijden van bestellingen bij Mediamarkt/Saturn
- Een Google docs voor levertijden van bestellingen bij de Google Play stores (eerst op request acces knop drukken, dan kun je erin zodra je geaccepteerd bent door de maker)

Tweakers pricewatch:
- Pricewatch: Nexus 4 8Gb
- Pricewatch: Nexus 4 16Gb

[ Voor 44% gewijzigd door Sanny1987 op 24-01-2013 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maraldmec
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-04-2021
Wellicht handig om een link naar deze excel sheet met lever- en besteldata bij de mediamarkt in de op te zetten.

Overigens heb ik net een afhaalbevestiging ontvangen van MM Nordhorn. Nu stond ik volgens de lijst al aardig vooraan, dus ik weet niet of ze een nieuwe batch hebben ontvangen of dat ze wellicht de niet opgehaalde bestellingen verder hebben uitgedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Niet online
maraldmec schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:00:
Wellicht handig om een link naar deze excel sheet met lever- en besteldata bij de mediamarkt in de op te zetten.
Die stond al achter de mediamarkt-link, maar dat excell-bestand scheelt veel nutteloze *ik heb hem* posts hier inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik blijf me erover verwonderen dat Belsimpel een levertijd heeft van 2-4 werkdagen. Ik geloof er niets van.
De Nexus 4 is overal nog steeds uitverkocht is (bron) en er lopen nog heel veel pre-orders.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Niet online
streamnl schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 13:06:
Ik blijf me erover verwonderen dat Belsimpel een levertijd heeft van 2-4 werkdagen. Ik geloof er niets van.
De Nexus 4 is overal nog steeds uitverkocht is (bron) en er lopen nog heel veel pre-orders.
True, maar als ze net als de Mediamarkt/Saturn gewoon een batch toegewezen krijgen die beloofd is door Google of LG, dan gaan die leveringen gewoon parallel met de leveringen voor de play store en andere winkels (maar dan met een kleinere oplage per batch vergeleken met de play store). En gezien hun hoge prijs zullen zij minder pre-orders hebben dan andere winkels gok ik, dus ik denk dat het misschien wel mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Dat zullen ze niet gok ik, aangezien LG/Google niet aan nederland levert. In ieder geval niet dit toestel. Het zal dus grijze import zijn. Wat dus kan betekenen dat ze een voorraadje hebben opgebouwd, wat weer zou kunnen beteken dat ze inderdaad binnen die termijn kunnen leveren. Maar goed dat is allemaal "zou kunnen". Vermoed eerder inderdaad dat het niet klopt en eerder klanten lokken is.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalvanbaren
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-02-2022
Dank voor dit nieuwe topic. Ik heb toch maar besteld bij Media Markt (Herzogenrath) in de hoop dat ik 'm een paar dagen eerder heb. Hou jullie op de hoogte als ik wat hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maraldmec
Op XDA is er iemand achter gekomen welke serienummer er gemaakt zijn. Als je deze zo bekijkt zou je niet een nieuwe batch verwachten voor MM Duitsland in de komende week aangezien er nog geen nieuwe Duitse toestellen gemaakt lijken te zijn. Overigens ook leuk om te zien dat er in totaal tot nu toe ongeveer 375K toestellen zijn gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmensto
  • Laatst online: 11-03-2022
maraldmec schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 13:26:
Op XDA is er iemand achter gekomen welke serienummer er gemaakt zijn. Als je deze zo bekijkt zou je niet een nieuwe batch verwachten voor MM Duitsland in de komende week aangezien er nog geen nieuwe Duitse toestellen gemaakt lijken te zijn. Overigens ook leuk om te zien dat er in totaal tot nu toe ongeveer 375K toestellen zijn gemaakt.
314001 19-th AFRGBK -> Frankrijk?
320123 20-th ADEGBK -> Duitsland?

Ligt er aan hoe snel de toestellen na productie in de winkels liggen. Als er de 20e nog een x aantal toestellen zijn geproduceerd, zouden deze dan al bij de winkels terecht zijn gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
@ Sanny1987
Ik denk veel eerder (zoals l3art ook aan gaf) dat het puur is om klanten te lokken is.

Ik zag wel goed nieuws op onze excel. Er zijn weer twee gelukkige die vandaag een mail hebben ontvangen!
Wel beiden uit Nordhorn.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Niet online
Klanten lokken is een optie inderdaad, zou jammerlijk zijn natuurlijk. Wel een goed punt dat ze waarschijnlijk niet direct aan Belsimpel leveren, dus dat het grijze import betreft, dat maakt het inderdaad minder geloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411386

Ik heb de Nexus 4 bij de MM in Nordhorn besteld op 19 December, en na wat mailtjes kreeg ik te horen dat er nog 70 pre orders voor mij stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-04 07:06
ik meld me ook weer in dit topic. twijfel nog om er eentje in duitsland te bestellen of voor een dure versie uit nl (belsimpel of marktplaats) ga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maraldmec
harmensto schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 13:47:
[...]
314001 19-th AFRGBK -> Frankrijk?
320123 20-th ADEGBK -> Duitsland?

Ligt er aan hoe snel de toestellen na productie in de winkels liggen. Als er de 20e nog een x aantal toestellen zijn geproduceerd, zouden deze dan al bij de winkels terecht zijn gekomen?
Ik dacht dat alleen ADEUBK Duitsland was. Die zijn 14 december gemaakt en zouden dan 20 december bij de MM aangekomen zijn. Snel maar mogelijk, aangezien ze gelijk van LG met DHL naar de MM lijken te gaan.

Edit:
AHKGBK - Hongkong, some retailer
ADEUBK - Germany retail 16G (probably Mediamarkt)
ADEGBK - Germany Play store 16G (Google_Open_16G)
AHASBK - Hutchinson "Three" Austria
ATMOBK - T-Mobile USA
AESGBK - Spain Play store 16G (Google_Open_16G)
AFRGBK - France Play store 16G (Google_Open_16G)
AUKGBK - UK Play store 16G (Google_Open_16G)
AO2UBK - O2 UK
ASWSBK - Switzeland, some retailer
AMYSBK - Malaysia, some retailer
AISRBK - Israel, some retailer
AAUGBK - Australia, Google Play store 16G (Google_Open_16G)

[ Voor 31% gewijzigd door maraldmec op 02-01-2013 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 445490

even saturn bellen kost het je wel 429 iv 395.

heb er eventueel ook nog 1 beschikbaar.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 445490 op 02-01-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Jenssen83, heb je niet mee gekregen waarom het vorige deel dicht was gegaan? Dit topic is niet bedoeld als handelsplaats. Dus reacties als ik heb er nog 1 beschikbaar zijn niet gewenst. Dus liever dit achterwege laten.

Staat zelfs in de TS:
5. Ook zijn hier vanzelfsprekend in en verkoop acties niet toegestaan! Hieronder valt ook het verhandelen/weggeven van of vragen om reserveringen, daardoor ging het vorige topic dicht
dus misschien handig om dat zinnetje even weg te halen.
Sanny1987 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 13:56:
Klanten lokken is een optie inderdaad, zou jammerlijk zijn natuurlijk. Wel een goed punt dat ze waarschijnlijk niet direct aan Belsimpel leveren, dus dat het grijze import betreft, dat maakt het inderdaad minder geloofwaardig.
Zou volgens mij niet de eerste keer zijn dat ze dat doen.

[ Voor 28% gewijzigd door 13art op 02-01-2013 14:21 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmensto
maraldmec schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 13:59:
[...]

Ik dacht dat alleen ADEUBK Duitsland was. Die zijn 14 december gemaakt en zouden dan 20 december bij de MM aangekomen zijn. Snel maar mogelijk, aangezien ze gelijk van LG met DHL naar de MM lijken te gaan.

Edit:
[...]
De lijst is gebaseerd op het verleden, right? Ze weten pas wat er geproduceerd is als er een exemplaar van verkocht is. In dat geval geeft het dus geen indicatie van wat nog komen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maraldmec
Nee, ze hebben het van een niet afgeschermde server van LG gehaald volgens mij. Productielijst loopt tot 28 december en is gepost op 27 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmensto
Dan nog geeft het geen indicatie van wat komen gaat (behalve de productie van 28 december dat nog onderweg is). Dat 28 december in de lijst voorkomt kan ook te maken hebben met de tijdsverschil tussen de EU en Korea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Zit erover te denken er komende zaterdag maar gewoon een (motor-)ritje naar Saturn in Bocholt of Kleve aan te wagen. Wil er voor de zekerheid maar eentje reserveren via de webshop, maar hebben jullie bij registratie gewoon een fake Duits adres opgegeven? Deutschland is namelijk de enige optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmensto
Ben afgelopen week bij de Saturn in Bocholt geweest en gaven aan over 2-3 weken weer telefoons te ontvangen. Je kan op saturn.de zien of er voorraad is bij de betreffende winkel, dit lijkt erg accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
och da's jammer, had gehoopt dat ik er daar gewoon eentje op kon pikken, maar zie nu inderdaad "Ready for collection within 3-4 weeks" :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
quote:

harmensto schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:21:
Ben afgelopen week bij de Saturn in Bocholt geweest en gaven aan over 2-3 weken weer telefoons te ontvangen. Je kan op saturn.de zien of er voorraad is bij de betreffende winkel, dit lijkt erg accuraat.
Als een bedrijf SAP (of iets wat er op lijkt) dan is dat vrij nauwkeurig. Dan kan je inderdaad per filiaal zien of hij leverbaar is. En in dit geval is dat bij:
Berlijn Europa-Center;
Celle;
Dessau Rosslau;
Freising;
Gelsenkirchen Buer;
Kassel;
Kerpen;
Krefeld;
Lüdenscheid;
Mannheim;
Neu-Isenburg;
Schweinfurt;
Winnen;
Wuppertal.

(ik verveelde me )

[ Voor 195% gewijzigd door Bullet NL op 02-01-2013 19:45 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-04 21:48
Voor de geintresseerden in Mediamarkt Recklinghausen is hij beschikbaar.

[ Voor 72% gewijzigd door Bullet NL op 02-01-2013 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:54
Klopt het dat je via de Mediamarkt alleen in een filiaal kan ophalen en bij de Saturn de mogelijkheid hebt om het naar een duits adres te laten versturen?

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-04 21:48
^ misschien komt dat omdat er bij mediamarkt nog preorder staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:43
2 Nexus 4's in order, 1 bij belsimpel, 1 bij Google zelf. Die bij Google is onderweg, die van belsimpel zou er vrijdag moeten zijn.

Het bestellen van 2 is een beetje per-ongeluk gegaan, nu maar besloten er 1 aan mijn vriendin te geven. Ik had al een tijdje niks gehoord van Google, creditcard was ook weer vrij, dus ik dacht dat het mis was gegaan. Toen tweede besteld bij belsimpel en inderdaad, een uurtje later een mailtje van Google Play dat hij onderweg was.

Play store was US, 29/11/2012 besteld.
Belsimpel 29/12/2012

[ Voor 12% gewijzigd door Bullet NL op 02-01-2013 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-04 23:45
De spreadsheet met bestellers via Google Play stores is hier te vinden: https://docs.google.com/s...VhUzVhZlVRNUsyZHdycE1BbHc (wel even toegang aanvragen aangezien er iemand zo grappig was om het document steeds te wissen).

Misschien ook een toevoeging voor de openingspost?

[ Voor 173% gewijzigd door Bullet NL op 02-01-2013 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-04 15:21

*weg*

Bericht voldoet niet aan de topic regels

[ Voor 86% gewijzigd door Bullet NL op 02-01-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
ehm, de N4 is buiten één (hele dure) webstore nergens in Nederland verkrijgbaar. het hele idee is toch om als tweakers zijnde te kijken hoe we alsnog via buitenlandse wegen deze gadget te krijgen? of mag dat nu inmiddels ook niet meer? :s

[ Voor 98% gewijzigd door Bullet NL op 02-01-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eisk
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-04-2022
Als je bij belsimpel de Nexus 4 koopt,

icm 2 jaar Tele2 SmartMix 150 (150 min of 150 SMS) + Internet XX-Large (2500 MB)

dan betaal je effectief 366 euro voor de Nexus 4.

Want dan betaal je 912 euro in 2 jaar en hetzelfde abonnement met Sim Only kost 546 euro in 2 jaar.

Tele2 zit op het T-mobile netwerk.

Bij Sim Only is Smartmix 100 €3, Smartmix 200 €5, dus voor Smartmix 150 heb ik €4 gerekend.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n9gZo.png

[ Voor 37% gewijzigd door Eisk op 02-01-2013 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-03 19:21
Play Store DE update: in overzicht bestellingen van playstore is mijn datum gewijzigd naar 2 januari 2013. Wallet is nog niet veranderd en mijn CC is ook nog niet gecharged. Berichten op XDA laten echter zien dat er vrij snel na die wijziging geld van je CC wordt afgeschreven en binnen (ik dacht) 24 uur een shipping bevestiging krijgt.

Heb status in Google Docs document bijgewerkt. Voor degene die geen toegang hebben; 4 december besteld, 4 december 'Google received your order' gekregen; levertijd 5-6 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Heeft iemand al geprobeerd de 8GB versie te bestellen?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-04 15:02

EnnaN

Toys in the attic

Sanny1987 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 13:56:
Toch wel dus ;)
Alle wachtende klanten worden uitgeleverd.
( https://twitter.com/Belsimpel/status/286782972261199872 )

Levering staat nu ook op 24 uur op de website.

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Bij mijn order status staat nu ook dat hij vandaag verwacht werd bij belsimpel, ze melden mij dat ik hem morgen kan verwachten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmaster001
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-03 14:46
Goed nieuws! Ik heb op 4 december m'n telefoon besteld bij Google US, een paar dagen geleden kreeg ik een mail dat mijn payment informatie aangepast was, en zonet een mail dat m'n order geshipped werd! *blij*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-04 13:21
Zojuist een nexus 4 besteld bij belsimpel met een Tele2 abonnement. Heb hem met smartmix 150 + 1500mb internet genomen, komt neer op 30 euro per maand en 115 nu voldoen. Per jaar verschilt het bedrag tussen los kopen met een tele2 sim-only en een nexus 4 met abonnement maar iets van 10-20 euro, niet om over wakker te liggen dus.
Ben benieuwd of hij morgen komt, een goede vervanger van mijn Desire Z. Sinds 4.2 en het toetsenbord daarvan gebruikte ik het hardware toetsenbord toch niet meer echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-04 20:03

duderuud

Sliden is koel

Google Docs document bijgewerkt.

Besteld: 7 december 2012
Verzonden: 3 januari 2013

Gaat nu naar tussenpersoon, zal wel aangeven wanneer toestel daadwerkelijk binnen is.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Teuling schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 22:04:
Play Store DE update: in overzicht bestellingen van playstore is mijn datum gewijzigd naar 2 januari 2013. Wallet is nog niet veranderd en mijn CC is ook nog niet gecharged. Berichten op XDA laten echter zien dat er vrij snel na die wijziging geld van je CC wordt afgeschreven en binnen (ik dacht) 24 uur een shipping bevestiging krijgt.

Heb status in Google Docs document bijgewerkt. Voor degene die geen toegang hebben; 4 december besteld, 4 december 'Google received your order' gekregen; levertijd 5-6 weken.
Hier hetzelfde in de Playstore UK (besteld 5 dec) datum in de playstore is gewijzigd in 2 januari 2013 en nadat er lange tijd een bedrag op mijn creditcard gereserveerd geweest is deze al een paar dagen verdwenen.
nu maar hopen dat we snel een verzendbevestiging krijgen.

edit (spreadsheet even aangepast) en ik lees op het xda forum dat er veel uk besteller een aanpassing in de datum hebben gehad....kan ook niks betekenen we wachten het maar weer af.

[ Voor 9% gewijzigd door Michel242186 op 03-01-2013 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiezz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-04 18:43
Ook bij mij is de datum bij "Mijn bestellingen" aangepast naar 2 januari. Echter, ik heb nog geen bericht van google gehad... nog even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04 23:29
ex87 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:43:
Bij mijn order status staat nu ook dat hij vandaag verwacht werd bij belsimpel, ze melden mij dat ik hem morgen kan verwachten :).
Gefeliciteerd!
Ik had hem de dag dat ze het hadden gepost besteld, toen dachten ze nog dat ze de 8GB versie binnen kregen, maar dat waren ze dus niet. Volgende dag via de mail gevraagd wat ik nou zou krijgen, 16GB :)

Zodra mijn abbo was goedgekeurd had ik hem binnen 1 dag (2 omdat het 1 januari was).

Ik weet niet hoe ze eraan komen, maar als je beslist niet zonder nexus kan, en hem snel wil kan je hem het beste daar kopen.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowee
  • Laatst online: 09-12-2024
Kan je bij de Duitse Saturn ook pre-orderen zonder direct te betalen?

[ Voor 10% gewijzigd door Nowee op 03-01-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Nowee schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 19:37:
Kan je bij de Duitse Saturn ook pre-orderen zonder direct te betalen?
dat vroeg ik me ook al af, maar volgens mij kan dat niet (MM wel heb ik begrepen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
En hij is onderweg, vandaag uitgeleverd dus. Me tweede (Google Play USA) komt maandag volgens DHL. Eindelijk na 1,5 maand braaf wachten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
Mijn bestelling is ook 2 januari in datum aangepast, er is verder niets gebeurd wat ik kan zien. Ik lees op Engelstalige fora tegenstrijdige berichten, verzending zou aanstaande zijn of toch weer niet, heeft een Tweaker ervaring met het ineens veranderen van de datum in de Playstore? Is dit echt een aanwijzing dat de bestelling snel verstuurd gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:35
Heeft iemand meer informatie met betrekking tot de pre-orders bij Saturn.de? Ik heb besteld om af te halen bij de Saturn in Kleve, maar naast een bevestigingsmail geen verdere informatie meer gehad. Op de website wordt nog steeds 3 tot 4 weken vermeld, maar die termijn schuift dus eigenlijk de hele tijd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Laatst online: 19-04 03:32
6 december besteld kan hem nu ophalen (voor 12 januari).

vriend van mij had zelfde dag besteld alleen half uurtje eerder en die behoorde net nog tot de oude lading:P

Mediamarkt Krefeld...
Hoor van collega dat ie op voorraad is bij de saturn kan nog niet bevestigen. Als ik meer weet horen jullie het van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peunage
  • Laatst online: 20-04 19:21
P-Nut schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:32:
6 december besteld kan hem nu ophalen (voor 12 januari).

vriend van mij had zelfde dag besteld alleen half uurtje eerder en die behoorde net nog tot de oude lading:P

Mediamarkt Krefeld...
Hoor van collega dat ie op voorraad is bij de saturn kan nog niet bevestigen. Als ik meer weet horen jullie het van mij.
Welke Saturn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428178

Via belsimpel een tele2 abo afgesloten. Gemiddeld 33 euro voor 2 jaar. 150 bel/sms en 500MB internet. Redelijke deal leek me zo. Ze hadden er nog een stuk of 25 voorradig werd mij vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peunage
  • Laatst online: 20-04 19:21
Zowel mediamarkt als Saturn gemaild, geen antwoord gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:41

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nu ben ik wel benieuwd hoelang het nog gaat duren voordat Google/LG de achterstand weggewerkt heeft. Ik ben erg benieuwd of er meer aanbieders bij gaan komen als het aanbod de vraag gaat overstijgen. Enigszins naief verwacht ik namelijk van wel. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
In Mogengladbach zojuist nog.....

Dus als het goed is nu alleen nog maar in Hurth en Koblenz zover ik het weet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
Gonadan schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 14:53:
Nu ben ik wel benieuwd hoelang het nog gaat duren voordat Google/LG de achterstand weggewerkt heeft. Ik ben erg benieuwd of er meer aanbieders bij gaan komen als het aanbod de vraag gaat overstijgen. Enigszins naief verwacht ik namelijk van wel. ;)
steeds meer aanbieders in Duitsland met levertijden wat te overzien is. Goed nieuws dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
nvm (dubblepost)

[ Voor 86% gewijzigd door P-Nut op 04-01-2013 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411386

Het is niet slim om nog meer retailers de Nexus 4 te laten verkopen. Laat ze eerst de achterstanden van de Play Store, Saturn en MM inhalen. Hopelijk krijgt iedereen die zijn Nexus 4 in December heeft besteld hem in Januari. Over een week of twee Ralf van MM Nordhorn maar eens mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-04 11:02

Rmg

Anoniem: 428178 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 14:01:
Via belsimpel een tele2 abo afgesloten. Gemiddeld 33 euro voor 2 jaar. 150 bel/sms en 500MB internet. Redelijke deal leek me zo. Ze hadden er nog een stuk of 25 voorradig werd mij vermeld.
Hier ook een tele2 abbo zojuist afgesloten, smartmix 300 en 1gb internet 36 euro pmaand 2 jaar.

Hoop dat ie vandaag nog verstuurd word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428178

Volgens mij is die 24-levering alleen als het toestel los besteld wordt. Voor mij werd het op z'n vroegst vermoedelijk dinsdag omdat ik ook nummerbehoud heb aangevraagd.
Rmg schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 15:36:
[...]

Hier ook een tele2 abbo zojuist afgesloten, smartmix 300 en 1gb internet 36 euro pmaand 2 jaar.

Hoop dat ie vandaag nog verstuurd word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.V
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-04 12:04

B.V

16 November besteld bij MM Herzogenrath, vandaag kunnen ophalen. Heeft even geduurd maar dan heb je ook wat. Volgens mij niet op basis van besteldatum uitgeleverd kijkend naar andere bestellingen van medetweakers, al heb ik em dus niet besteld bij Nordhorn, maar bij Herzogenrath.

Door naar het andere topic: LG Nexus ervaring & discussie :9

Succes nog voor de mensen die nog zitten te wachten op hun ophaalbevestiging...
Wachten duurt gewoon (te) lang :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-04 14:19
Ik heb mijn Nexus 4 op 4 december besteld bij de Google Play store in Amerika. Gisteren bericht gekregen dat hij binnen is gekomen op mijn OPAS adres. Verwachte levertijd was 6 weken, dus heb een weekje eerder dan verwacht de Nexus binnen. Nu kijken hoe snel OPAS hem naar Nederland toe stuurt. Totale prijs inclusief verzenden naar NL is zonder douane €312. Niet verkeerd al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493428

MaZeLe schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:19:
Heeft iemand meer informatie met betrekking tot de pre-orders bij Saturn.de? Ik heb besteld om af te halen bij de Saturn in Kleve, maar naast een bevestigingsmail geen verdere informatie meer gehad. Op de website wordt nog steeds 3 tot 4 weken vermeld, maar die termijn schuift dus eigenlijk de hele tijd op.
Ik had het geluk op tijd te zien dat de levertijd 1-3 dagen was, ik heb hem dan ook met 2 werkdagen op kunnen halen (23 dec besteld). 24dec was mijn bestel status op de website al Abholbereit maar ik kreeg de bevestigingsmail, die wel nodig was bij het ophalen, donderdags pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 437106

Ik heb vandaag mijn Nexus 4 binnen gekregen. Besteld via Google Play store in de US begin december. Via Tunnelbear app kon ik bestellen in US store. Laten verzenden naar mijn myus.com account. Daar kwam ie afgelopen dinsdag en vandaag via DHL afgeleverd thuis. USD 389 betaald en 48 euro net aan DHL voor invoerrechten.

Wellicht is het mogelijk om myus.com route te omzeilen, ik kreeg namelijk van UPS een berichtje dat shipment vanuit Google was gedaan naar myus.com. In dat UPS bericht was ik in staat om afleveradres te wijzigen. Misschien als je daar dan NL invult het dan ook lukt. Heb je nog steeds een myus.com account nodig overigens alleen gaat t misschien wat sneller. Scheelt je 1 dag hooguit. Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• humpus
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-03 11:12
Heb gescrold door het topic maar kon het niet dadelijk terugvinden.

Als ik hem bestel in de VS en ik ga hem zelf afhalen, komen er dan nog kosten bij?
Een vriend van me studeert momenteel in New York, dus hij zou hem wel kunnen bestellen. Ikzelf ga binnenkort voor een weekje naar daar, dus dat lijkt mij de goedkoopste optie, niet?

Of controleren ze sterk bij de douane?
En hoe zit het met garantie?
Trouwens, hij werkt toch gewoon op Belgisch netwerk mag ik hopen?

(blijkbaar had ik toch meer vragen dan eerst gedacht)

[ Voor 5% gewijzigd door humpus op 04-01-2013 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
humpus schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:00:
Heb gescrold door het topic maar kon het niet dadelijk terugvinden.

Als ik hem bestel in de VS en ik ga hem zelf afhalen, komen er dan nog kosten bij? Nee
Een vriend van me studeert momenteel in New York, dus hij zou hem wel kunnen bestellen. Ikzelf ga binnenkort voor een weekje naar daar, dus dat lijkt mij de goedkoopste optie, niet? Waarschijnlijk wel

Of controleren ze sterk bij de douane? Je mag per persoon voor maximaal € 440 per persoon invoeren zonder belasting en BTW te betalen (per post enkele tientjes)
En hoe zit het met garantie? Zul je waarschijnlijk via de VS moeten regelen, misschien kan LG in NL iets voor je doen
Trouwens, hij werkt toch gewoon op Belgisch netwerk mag ik hopen? Normaal gesproken wel, bij de specifiaties zie je op welke netwerken hij werkt (bijv. 900 mhz, 2100 mhz), op internet kun je wel vinden op welke netwerken jouw provider zit. Komen die overeen dan kan je hem gewoon gebruiken.

(blijkbaar had ik toch meer vragen dan eerst gedacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• humpus
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-03 11:12
Heel erg bedankt :)
Laatste bedenking, prijzen in de VS zijn zonder taksen zeker? Dus voor New York komt er dan nog 'ns 9% (kleine 30 dollar) bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-03-2023

Voor mij precies hetzelfde (playstore UK). Vandaag is het 1 maand geleden dat ik heb besteld. Wat de betekenis is van die 2 januari vraag ik me wel af, aangezien er verder geen status is gewijzigd... Maar goed, de levertijd zou voor mij 4-5 weken zijn, dus dat zou dan wel kloppen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326

Er is niemand die 'm vanuit de US heeft besteld en BTW heeft moeten betalen?

Ik heb familie in Canada, dus voor mij is het misschien een optie om 'm door hen te laten opsturen. Aangenomen dat ik geen BTW hoef te betalen, natuurlijk. Anders kan ik 'm misschien beter uit Duitsland halen.

Voor mij is het misschien een optie om 'm als persoonlijk pakketje, een "gift" op te sturen. De familie die ik in Canada heb heeft dezelfde achternaam als familie die ik hier heb, dus ik betwijfel of ze daar erg moeilijk over gaan doen.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 372326 op 05-01-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

Anoniem: 428178 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 15:44:
Volgens mij is die 24-levering alleen als het toestel los besteld wordt. Voor mij werd het op z'n vroegst vermoedelijk dinsdag omdat ik ook nummerbehoud heb aangevraagd.

[...]
Van de site : Korte specificaties: Levertijd: 24 uur (Geen melding over direct kopen of met abbo)

Uit de eerste mail: Uw levertijd
Is uw bestelling op voorraad en zijn de betaling via iDeal + contract en bescheiden vandaag voor 16:00 bij ons binnen? Dan heeft u uw bestelling de volgende dag in huis!

2e mail: Levertijd
Gemiddeld duurt de administratieve verwerking van uw abonnement 2-5 werkdagen. Indien we de bestelling niet binnen 5 werkdagen kunnen uitleveren zullen we u hierover berichten.

Dit soort dingen vind ik wel weer irritant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 430589

Rmg schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:41:
[...]

Van de site : Korte specificaties: Levertijd: 24 uur (Geen melding over direct kopen of met abbo)

Uit de eerste mail: Uw levertijd
Is uw bestelling op voorraad en zijn de betaling via iDeal + contract en bescheiden vandaag voor 16:00 bij ons binnen? Dan heeft u uw bestelling de volgende dag in huis!

2e mail: Levertijd
Gemiddeld duurt de administratieve verwerking van uw abonnement 2-5 werkdagen. Indien we de bestelling niet binnen 5 werkdagen kunnen uitleveren zullen we u hierover berichten.

Dit soort dingen vind ik wel weer irritant....
Dat spreekt elkaar natuurlijk niet per definitie tegen... Het kan in een dag geregeld zijn als je alles op tijd zelf goed in orde hebt. Blijkbaar doet de gemiddelde klant dat niet (daar kan ik me wel wat bij voorstellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Zo, nog iemand die op de Nexus 4 zit te wachten, al ben ik wat laat op het feestje. Het was eigenlijk niet eens de bedoeling om een nieuwe telefoon te halen. Gaat echter weer lekker, als je snel een telefoon nodig hebt.

Verscheidene telefoons besteld, en uiteindelijk gaan ze allemaal verzegeld en ongebruikt terug vanwege de problemen die ik op Internet tegenkom. (En N4 vanwege het te hoge prijsverschil...)

Belsimpel.nl gaat mij zo ontzettend haten. 3 telefoons geleverd, maar geen enkele verkocht, en niet eens helemaal door hun eigen schuld. Of zou ik met Belsimpel bellen en vragen of ze me die Nexus 4 laten houden voor 395, of wat mij betreft 429? Dan zou ik hem niet terugsturen.

[ Voor 90% gewijzigd door Katsunami op 11-01-2013 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Niet online
wow lang verhaal over telefoons bestellen zeg :) in ieder geval: belsimpel gaat je vast geen korting geven. Je enige optie voor een "goedkope" nexus is toch echt MediaMarkt, Saturn, marktplaats of ebay :P Succes met wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Via eBay, Marktplaats of een land als de UK ga ik iets dergelijks niet bestellen. Ik wil geen gedonder met de garantie. In dit geval kan ik hem gewoon bij de MediaMarkt gaan afgeven. Ik regel garantie zelden zelf: dat loopt immers volgens de wet altijd via de verkopende partij.

- 134 euro goedkoper
- Handiger met de garantie (persoonlijk afgeven is wmb beter dan opsturen)

Dan maar wat langer wachten.

Bedankt voor de aanmoediging. Eerlijk gezegd staat het me tegen dat ik ALWEER naar Duitsland ben moeten uitwijken voor een artikel dat hier niet te krijgen is, terwijl het in vele andere Europese landen gewoon beschikbaar is. Een paa rmaanden terug was dat ook al het geval met de Kindle Papewerhite, en nu weer met de Nexus 4.

[ Voor 57% gewijzigd door Katsunami op 11-01-2013 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

Anoniem: 430589 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 21:35:
[...]

Dat spreekt elkaar natuurlijk niet per definitie tegen... Het kan in een dag geregeld zijn als je alles op tijd zelf goed in orde hebt. Blijkbaar doet de gemiddelde klant dat niet (daar kan ik me wel wat bij voorstellen).
Als je eerst een mail krijgt : Is uw bestelling op voorraad en zijn de betaling via iDeal + contract en bescheiden vandaag voor 16:00 bij ons binnen? Dan heeft u uw bestelling de volgende dag in huis!

En na het opsturen van het contract ( voor 4 uur! ) :
Gemiddeld duurt de administratieve verwerking van uw abonnement 2-5 werkdagen.

Spreekt dat zich behoorlijk tegen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:58

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

hm,

Nu heb ik vorige week die bestelling bij de mm gedaan, maar helemaal geen bevestiging gehad. Zou die bestelling überhaubt aangekomen zijn?

Anders nog eens doen...

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Oeh, me tweede Nexus 4 ligt in Amsterdam. Zal morgen wel binnen komen via DHL. Daar gaat mijn vriendin blij mee zijn (die nu nog mijn Nexus One gebruikt :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJsam
  • Laatst online: 01-09-2024
--Deleted--

[ Voor 97% gewijzigd door DJsam op 06-01-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Niet online
De moderators worden niet niet blij van jouw bericht, ze vinden dat het handelen in reserveringen ergens anders moet.. Ook op hun verzoek genoemd in het topicstarter:
Sanny1987 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:45:
[...]
Wat we niet in dit topic willen zien:
[...]
5. Ook zijn hier vanzelfsprekend in en verkoop acties niet toegestaan! Hieronder valt ook het verhandelen/weggeven van of vragen om reserveringen, daardoor ging het vorige topic dicht
[...]

[ Voor 27% gewijzigd door Sanny1987 op 06-01-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJsam
  • Laatst online: 01-09-2024
Sanny1987 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 11:43:
[...]

De moderators worden niet niet blij van jouw bericht, ze vinden dat het handelen in reserveringen ergens anders moet.. Ook op hun verzoek genoemd in het topicstarter:

[...]
Ok dan haal ik mijn bericht weg, pech voor alle geïnteresseerde.
Zet ik het wel op XDA daar maken ze er echt geen probleem van hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Niet online
DJsam schreef op zondag 06 januari 2013 @ 11:46:
[...]
Ok dan haal ik mijn bericht weg, pech voor alle geïnteresseerde.
Zet ik het wel op XDA daar maken ze er echt geen probleem van hoor.
Ja beetje gezeur van de moderators, ik kan er ook niks aan doen helaas. (naar mijn mening moet het wel weggegeven kunnen worden maar niet naar worden gevraagd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Verschilt het nou per filiaal hoeveel nexus 4 toestellen er aanwezig zijn?

En hoe hebben jullie, jullie gegevens ingevuld terwijl je hem bij mediamarkt bestelde, want ik vul mijn gegevens in en hij geeft aan postcode moet langer zijn, dus hoe moet ik het anders doen?

[ Voor 57% gewijzigd door ion op 06-01-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:31

shinchan03

Niels

Adresgegevens van de mediamarkt gebruiken waar je hem gaat/wil ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Laatst online: 20-03 19:21

Vervolg:

Op 3 januari wederom een datum wijziging in play store. Nog geen reservering bekend bij CC maatschappij. Op 4 januari 17:31 een shipping bericht gekregen (trouwens, wel raar dat er in de shipping mail het referentienummer wordt genoemd, maar dat is niet echte nummer voor track&trace). Uiteraard is het bedrag op 4 januari wel afgeschreven.

Telefoon ligt volgens shipping in Krefeld en dat ligt op slechts 40 kilometer van mijn afleveradres, dus die zal morgen geleverd worden en kan ik 'm van de week bij mijn contactpersoon ophalen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

shinchan03 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 14:06:
Adresgegevens van de mediamarkt gebruiken waar je hem gaat/wil ophalen.
Het is toch gelukt mijn eigen te gebruiken maakt dit uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
ionn schreef op zondag 06 januari 2013 @ 14:17:
[...]

Het is toch gelukt mijn eigen te gebruiken maakt dit uit?
Nee, dat maakt niet uit. Wel vreemd, want volgens mij kon je geen Nederland kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-03 13:32
Katsunami schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 22:48:
[..] Belsimpel.nl gaat mij zo ontzettend haten. 3 telefoons geleverd, maar geen enkele verkocht, en niet eens helemaal door hun eigen schuld. [..] Of zou ik met Belsimpel bellen en vragen of ze me die Nexus 4 laten houden voor 395, of wat mij betreft 429? Dan zou ik hem niet terugsturen.
Ja, Belsimpel gaat je inderdaad haten denk ik. En met goed recht imo. Dit kan je toch niet maken. Ja, het is technisch gezien je recht binnen de nederlandse wet, maar dit gaat zo ver... Als ik Belsimpel was zou ik je naam + adres op een zwarte lijst zetten, en nooit meer zaken met je doen. En dan ook nog overwegen korting te vragen. Hoe durf je.

Ontopic: Op 20 december 2 N4's (voor m'n broer en mij) ge-preordered bij de MediaMarkt in Nordhorn. Na de bevestiging verder nog niks gehoord, ook niet achteraan gemaild. Nog even wachten dus tot de beruchte 15 januari.

[ Voor 15% gewijzigd door Joop op 06-01-2013 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Joop schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:04:
Ja, Belsimpel gaat je inderdaad haten denk ik. En met goed recht imo. Dit kan je toch niet maken. Ja, het is technisch gezien je recht binnen de nederlandse wet, maar dit gaat zo ver... Als ik Belsimpel was zou ik je naam + adres op een zwarte lijst zetten, en nooit meer zaken met je doen. En dan ook nog overwegen korting te vragen. Hoe durf je.
De S3 en Nexus4 zijn nog steeds verzegeld. Ze kunnen zo weer de winkel in. Daarom durf ik dat. Zwarte lijst? Voor iemand die iets bestelt en ongeopend terugstuurt? Een stapel kleding, of 5 paar schoenen bestellen, en er slechts één of zelfs geen houden is zelfs standaard praktijk.

Ik twijfel er ook over om hun N4 te houden, ondanks het prijsverschil. Vanwege mijn late bestelling is het goed mogelijk dat ik mijn telefoon niet op de 15de krijg en ik wil (kan) niet nóg langer wachten. Tot nu toe was de service van Belsimpel zeer goed (ondanks de slechts gemiddelde beoordeling op Tweakers), en van de service bij de MM in Herzogenrath weet ik niks.

Morgen ga ik bij de MM langs voor informatie, en aan de hand daarvan zal ik beslissen. Het kan best dat ik dus alsnog besluit om die N4 hier te houden.

[ Voor 25% gewijzigd door Katsunami op 06-01-2013 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 14:54
Weten jullie of het mogelijk is om via de play store een notificatie te krijgen wanneer deze in de store weer op voorraad is? Ik heb moet nu dagelijks ff checken of hij op voorraad staat maar dat is natuurlijk niet echt heel erg handig ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:17
The-Source schreef op zondag 06 januari 2013 @ 22:59:
Weten jullie of het mogelijk is om via de play store een notificatie te krijgen wanneer deze in de store weer op voorraad is? Ik heb moet nu dagelijks ff checken of hij op voorraad staat maar dat is natuurlijk niet echt heel erg handig ;)
Als je al een Android-telefoon hebt is er een appje voor:

Google Play: Nexus Checker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vburen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-04 15:04

Vburen

<omdat het kan>

Mr Magic schreef op maandag 07 januari 2013 @ 00:55:
[...]

Als je al een Android-telefoon hebt is er een appje voor:

Google Play: Nexus Checker
Of gewoon de originele website; http://www.n4checker.com/?type=n4_8gb staat ook in de OP. Een mail krijgen is voor zover ik weet niet mogelijk helaas.

<omdat het kan>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 15:16
Wat wordt bedoeld met de adresgegevens van de mediamarkt gebruiken waar je hem gaat ophalen? Gaat dit om een pre-order bij media markt of gaat dit om een order via de playstore en afhalen bij de mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:35
SuperKneus schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:07:
Wat wordt bedoeld met de adresgegevens van de mediamarkt gebruiken waar je hem gaat ophalen? Gaat dit om een pre-order bij media markt of gaat dit om een order via de playstore en afhalen bij de mediamarkt?
De adresgegevens van de mediamarkt vul je in als je ook bij de mediamarkt pre-ordered. Je kunt niet je Google Play bestelling bij de Mediamarkt laten bezorgen :P dat zullen zij niet leuk vinden en accepteren denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 15:16
bedankt ik dacht al dat het daarom ging.

Twijfel nog steeds tussen de Nexus 4 en de Lumia 920. Ik kan de nexus via de playstore in de UK bestellen (kennis wil dat wel doen) maar lees toch best veel reactie's over toestellen die terug gestuurd moeten worden omdat er wat mis mee is(en dat moet dan via de UK). FF naar duitsland rijden of hem bij belsimpel bestellen vind ik dan wat veiliger.
De lumia wil ik eerst een keer vasthouden omdat ik de grote en het gewicht even wil testen. Maar goed ga nu te veel offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:53
Ik heb zelf even de demo van de 920 in mijn handen gehad van het weekend en ik vond/vind hem echt super zwaar. Een beetje zwaar en stevig aanvoelen vind ik prettig maar dit was echt té zwaar..

De Nexus 4 nog niet in mijn handen gehad maar er vanuit gaande dat deze een stuk lichter zal zijn, heb ik mijn keuze al gemaakt.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:36
Mn zwager heeft net een Nexus 4 voor me op gehaald bij een MM in Eschweiler.

Mijn dank gaat uit naar DJsam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 462727

Midden Februari ga ik naar Londen, zou ik dit toestel dan ergens in een winkel kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
  • Laatst online: 21-04 15:26
Anoniem: 462727 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 17:30:
Midden Februari ga ik naar Londen, zou ik dit toestel dan ergens in een winkel kunnen kopen?
Ik ben met de kerstdagen naar London geweest en heb em daar in een shop zien liggen.
Weet niet of ze voorraad hadden maar de prijs was er wel naar; rond de 390 pond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:36
Anoniem: 462727 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 17:30:
Ik zit van 11-01 t/m 14-01 in Londen en zal eens voor je kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480124

Na mijn bestelling op 5 december (duitse playstore) nog steeds geen antwoord/update gekregen.
Is er ergens een email adres te vinden waar ik vragen kan stellen over levertijd aan google?
Heb na zelf wat te zoeken nog niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruinbaard
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-04 22:41
Anoniem: 480124 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 20:13:
Na mijn bestelling op 5 december (duitse playstore) nog steeds geen antwoord/update gekregen.
Is er ergens een email adres te vinden waar ik vragen kan stellen over levertijd aan google?
Heb na zelf wat te zoeken nog niks gevonden.
Ik denk dat je niet heel veel gaat bereiken met google benaderen. Heel veel mensen op XDA hebben dat al heel vaak gedaan en krijgen nooit echt duidelijk antwoorden.
Ik gok dat je 5-6 weken levertijd had toen jij bestelde? dat zou betekenen dat google nog een kleine 2 weken heeft om te verzenden.
Verder zou ik hier even kijken en je info bij zetten als je dat nog niet had gedaan: https://docs.google.com/s...VhUzVhZlVRNUsyZHdycE1BbHc

Enige wat ik zover heb gelezen is mensen die hun verzendkosten terug kregen bij 2day delivery als ze die 2 dagen niet haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

Vrijdag bij belsimpel besteld met nieuw contract.

Vandaag staat hij op verzonden. Waarschijnlijk dus morgen bezorgd

Het lijkt erop dat ze nog steeds echt op voorraad zijn dus en als je hem zonder abbo koopt idd binnen 24h geleverd kan krijgen

[ Voor 35% gewijzigd door Rmg op 07-01-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326

Op XDA krijgen veel mensen sinds kort hun bestelling van meerdere weken geleden binnen, en de levering in Canada is ook weer voort gezet. Hopelijk is de N4 deze week of anders volgende week weer in stock!
Pagina: 1 2 ... 16 Laatste

Let op:
In dit topic gelden aan aantal spelregels;
- Verkoop acties zijn niet toegestaan
- Inkoop acties zijn niet toegestaan
- Tevens maken we geen afspraken om gezamenlijk en/of via bepaalde GoT users toestellen in te kopen of af te halen c.q. betalen/versturen e.d

Berichten met de strekking; “Ik heb hem besteld”, “ "Ik heb een afhaalbericht gekregen", Ik wacht al 2 dagen” of wat hier op lijkt zijn eveneens niet toegestaan!

Indien je een bericht plaatst dient dit on-topic te zijn, off-topic berichten worden zonder pardon verwijderd.

In dit topic geld een zero tolerance beleid, gaat het wederom mis dan wordt een levertijden/beschikbaarheid topic niet meer toegestaan.