Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:34
Mede-auteur:
  • CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Klik hier om naar het einde van de OP te springen
[Google Nexus 4 - LG Nexus] Ervaringen & Discussie

Inleiding

Na enkele weken speculeren is hij er dan eindelijk: de Google Nexus 4! Ook wel de LGE-960
of LG Nexus genoemd. Een telefoon met Vanilla Android en voorzien van de nieuwste updates...

Inhoudsopgave
Afbeeldingen

Nexus 4 Nexus 4
Nexus 4 Nexus 4
Specificaties
  • Scherm: 4,7" True HD IPS+
  • Schermresolutie: 1280x768px
  • Camera: 8MP achter, 1.3MP HD voor + LED-flash
  • Chipset: Qualcomm Snapdragon™ S4 Pro processor, 1.5GHz Quad-Core Krait CPUs
  • Netwerk: 3G (WCDMA), HSPA+
  • RAM: 2GB
  • Geheugen: 8GB/16GB
  • Accu ingebouwd (2100mAh)
  • Type sim: Microsim
  • Afmetingen: 133,9mm x 68,6mm x 9,1mm
  • Gewicht: 139g
  • Overig: Wireless charging, NFC
Nieuwsberichten

nieuws: Site plaatst hands-on met onaangekondigde Nexus-telefoon online
nieuws: Details over Nexus-smartphone van LG komen naar buiten
nieuws: Foto's vermeende Nexus-smartphone LG komen online
nieuws: Google kondigt 4,7" Nexus 4-smartphone aan
Reviews
Linkjes

[ Voor 130% gewijzigd door maarud op 23-12-2012 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Tot nu toe vooral discussie i.p.v. ervaringen :+
Wat zijn jullie meningen over dit toestel?
Of het nu echt een verbetering is ten opzichte van de huidige Galaxy Nexus, weet ik nog niet.. desondanks blijf ik het nieuws wel volgen omdat ik wel weer aan een andere telefoon toe ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:06
Ik heb mijn S3 inmiddels verkocht en wacht op dit toestel.
Gebrek aan echte goeie open source ondersteuning van Samsung op de Exynos processors is de belangrijkste reden geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeru117
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-03 15:55
Als deze leverbaar wordt dan gaat mijn HTC one S de deur uit. Na een uitstapje naar HTC maar gewoon weer een Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 445490

LG maakt opzich best prima hardware over de updates hoeven we het natuurlijk niet te hebben.

Tof dat LG nu een Nexus heeft mogen maken zit er ook aan te denken hem aan te gaan schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Er gaan ook geruchten rond dat er meerde fabrikanten met een Nexus device komen.. oftewel, als het aan X vereisten voldoet mag je het Nexus noemen.

Mijn redenen voor een Nexus zijn de updates.. met custom ROMs kan je altijd wel bijbenen qua Android-updates, maar vaak werkt er dan iets niet omdat er nooit officieel drivers zijn uitgebracht. Ik hoop dus dat dat bij dit device wel wat beter uitpakt.. als devver X over 2 jaar een android 5.0 ROM wil maken wil ik ook dat er voor de hardware 5.0 drivers zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

For the record, de foto's van de nieuwe Nexus in de TS zijn allemaal fake.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-12-2024
quartex schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:37:
For the record, de foto's van de nieuwe Nexus in de TS zijn allemaal fake.
Jij werkt dus bij Google. Kan je ons niet wat meer vertellen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-04 16:16
En leg dan direct maar even uit waarom er in vredesnaam maar 8gb intern geheugen inzit zonder mogelijkheid om dit uit te breiden. Voor mij een reden om voor de LG Optimus G te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Er is noch bevestiging van de foto's noch bevestiging van de specs... persoonlijk lijkt me het sterk dat er maar 8GB inzit tenzij alles in de cloud moet. En de foto's lijken veel op de huidige nexus, maar wie weet ziet ie er wel zo uit...we weten het pas tijdens de presentatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

nodig schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:09:
[...]

Jij werkt dus bij Google. Kan je ons niet wat meer vertellen dan?
Het is nogal duidelijk niet?
Laten we beginnen met de OS screenshot. Die is hier vandaan gehaald. Gepost 25 July.

Dan de Nexus logo op de achterkant. Ook fake.

De bovenste foto, ook fake. Kijk hoe dik de phone is..

Ik neem aan dat de OP gewoon deze foto's verwijderd als hij (waarschijnlijk) word ge-announced op maandag.
thecompany schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:26:
En leg dan direct maar even uit waarom er in vredesnaam maar 8gb intern geheugen inzit zonder mogelijkheid om dit uit te breiden. Voor mij een reden om voor de LG Optimus G te gaan
Wacht nou maar gewoon tot hij officieel word ge-released, er is nog helemaal niets officieel bekent gemaakt. Het lijkt mij ook erg onlogisch om er maar 8gb in te zetten. Denk meer aan 16GB met een 32GB versie een aantal maanden later (of mischien nooit in NL).

[ Voor 28% gewijzigd door quartex op 26-10-2012 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
er zijn vandaag weer foto's gelekt en daar staat precies dezelfde telefoon op, alleen met een 'with google' logo ipv een 'nexus' logo. wss dus wel echte foto's :)

Zie: http://www.wired.com/gadg...m_medium=twitter&pid=3907

Er worden wel vaker door gebruikers bestaande Android screenshots in het toestel geplaatst, anders zit je zo naar een zwart scherm te kijken. Maar goed we merken het binnenkort :)

[ Voor 53% gewijzigd door maarud op 27-10-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09-2024
De handleiding is al gelekt.

http://www.engadget.com/2...-nexus-4-manual-8gb-16gb/

Het woord Nexus staat erop, niet meer Google.

Wel mooi dat hij draadloos kan opladen, en alleen in 8GB en 16GB .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-03 10:33
Of de bovenstaande afbeelding nou fake of niet zijn, ik vind het toestel er nu in ieder geval bijzonder lelijk uit zien! Draadloos opladen is best handig, maar om daar dan zo'n achterkant voor moeten te hebben :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:23

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik heb nu een Galaxy Nexus en wil eigenlijk niet meer naar non-Nexus toestellen; stock Android is sinds 4.x echt goed.
Ik hoop alleen dat ze niet, zoals bij de Nexus 7, i.p.v. meer opslag naar minder opslag gaan. Iets met teruggang. Daarnaast: LG? Weleens gevraagd in een telefoonwinkel hoeveel procent van die dingen kapot terug komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix11
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:02

marnix11

AFCA ★★★

Ik denk dat dit de opvolger van mijn One X wordt. Zeker als de geruchten waar zijn dat dit toestel tussen de $300 en $400 gaat kosten. Enige nadeel vind ik de 8GB opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-12-2024
Ach let maar op, dit ding komt sowiezo ook in een 32gb variant en daarnaast dan nog een 16gb of 8gb...

Of alle 3...

Maar ik verwacht sowiezo een 32gb model, anders loopt het de concurrentie echt achterna, zal zonde zijn van deze mooie specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378084

Dit wordt zonder enige twijfel mijn telefoon, vraag me alleen af hoe het met levering in NL zit?
Iemand daar ervaringen mee met de 'oude' GN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 378084 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:47:
Dit wordt zonder enige twijfel mijn telefoon, vraag me alleen af hoe het met levering in NL zit?
Iemand daar ervaringen mee met de 'oude' GN?
Daar is nog niets over bekend en tevens is dit geen onderwerp dat in dit topic thuishoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
8GB / 16GB intern zonder microSD slot zou voor mij 'n no-go zijn...
Van LG heb ik ook geen hoge pet op, ja het is alleen hardware, software niet, maar toch...
Tevens spreekt het design me totaal niet aan, nagenoeg hetzelfde als de Galaxy Nexus *blegh*

Oftewel eerst maar is afwachten, hoe die eruit gaat zien en wat de specs zijn :)

Zou wel is een Vanilla Android device willen hebben ansich, maar m'n HTC One X voldoet nog goed!!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix11

marnix11

AFCA ★★★

nodig schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:54:
Ach let maar op, dit ding komt sowiezo ook in een 32gb variant en daarnaast dan nog een 16gb of 8gb...

Of alle 3...

Maar ik verwacht sowiezo een 32gb model, anders loopt het de concurrentie echt achterna, zal zonde zijn van deze mooie specs.
Tsja, Het basismodel van de Nexus 7 had 8GB(inmiddels 16GB). Hopelijk heeft Google door dat 8GB opslag anno 2012 niet meer kan, en het basismodel 16GB meegeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Laatst online: 12-03 10:33
'Google verloor Nexus-prototype in bar'
Een prototype van de Nexus 4, de nieuwe Google-smartphone die wordt gemaakt door LG, is gevonden in een Amerikaanse bar. http://www.nu.nl/gadgets/...xus-prototype-in-bar.html :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-04 16:09
Echt heel jammer dat die schermen zo groot moeten zijn. Had hem anders zeker genomen. (4.3" max)

Er zijn waarschijnlijk nu wel echte persplaatjes gelekt overigens: http://www.androidpolice....lly-looks-real-this-time/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Net als ze daar zeggen, nu maar hopen dat het event doorgaat in plaats van dat die storm roet in het eten gooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-04 23:57
Heb zelf de Nexus momenteel waar ik heel tevreden mee ben, maar ga zeker deze in de gaten houden. En ik zou het inderdaad zoals sdk16420 zegt waarderen als er ook wat kleinere Nexus toestellen worden uitgebracht! 4.65" is eigenlijk net te groot voor mij om comfortabel te gebruiken. 4.3" zou ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
en ja, evenement schijnt afgelast te zijn... ai ai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-04 09:08
Beetje off-topic, omdat ik nooit een LG zou kopen, maar zouden er niet meer fabrikanten met een nieuwe Nexus telefoon komen? Ik mag verlengen, en wil Windows 8 Phone nog even aanzien, maar het wordt waarschijnlijk toch weer Android. De Galaxy Nexus is bijna een jaar oud, maar zoals ik zei wil ik absoluut geen LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 18:34
Elke keer maakt een andere fabrikant het nieuwe Nexus-model, maar nooit tegelijk. Dus als je geen LG wilt, dan zul je moeten wachten op een eventuele opvolger.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:54
de geruchten zijn dit keer wel anders.. maar dan moet je het event even afwachten

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hahn schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 18:02:
Elke keer maakt een andere fabrikant het nieuwe Nexus-model,
maar nooit tegelijk. Dus als je geen LG wilt, dan zul je moeten wachten op een eventuele opvolger.
De geruchten vertellen ons dat elke fabrikant een 'Nexustoestel' mag gaan maken dus ja... :)'

EDIT: Linkje erbij is wel zo fijn: nieuws: Google zou vijf Nexus-toestellen met Android 5.0 willen uitbrengen

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 28-10-2012 19:25 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dat had ik dan gemist :P Maar eerst zien, dan geloven, want het lijkt me dat ze elkaar dan gigantisch in de weg gaan zitten (of ze moeten elk model echt op een totaal andere markt gaan richten ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Achja je hebt nu toch ook Samsung, LG, HTC, Sony en de hele mikmak op 1 markt... We will see idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Nee da's een lekkere vergelijking :+ Die merken beconcurreren elkaar en maken toevallig allemaal van hetzelfde OS gebruik. Dat is wat anders dan Google die een 'Google-telefoon' wilt laten maken en er dan vervolgens voor kiest om 5 verschillende merken er eentje te laten maken.

Maar dat nieuwsbericht is al ruim 5 maanden oud en volgens mij is er nog niks aangekondigd, behalve dan dus de LG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroodjeBami
  • Laatst online: 15-04 16:22
Hahn schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:38:
Nee da's een lekkere vergelijking :+ Die merken beconcurreren elkaar en maken toevallig allemaal van hetzelfde OS gebruik. Dat is wat anders dan Google die een 'Google-telefoon' wilt laten maken en er dan vervolgens voor kiest om 5 verschillende merken er eentje te laten maken.

Maar dat nieuwsbericht is al ruim 5 maanden oud en volgens mij is er nog niks aangekondigd, behalve dan dus de LG?
Er is naar mijn weten sowieso niks aangekondigd? :9
Maar ik hoopte inderdaad ook dat die geruchten waar zouden zijn... Ik zou wensen dat Google een Nexus uitbracht met HTC en daarvoor de HTC J Butterfly als basis model voor zouden gebruiken... Maarja, je kan niet alles krijgen wat je wilt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-04 09:08
Het is inderdaad bericht waar ik ook op doelde. Zou wel een HTC Nexus willen hebben, of een Sony. Maar nu dat Google event is weggewaaid moeten we voor definitiever nieuws nog maar even wachten. Toch ben ik stiekem wel benieuwd naar die LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-04 07:06
Britse The Phone House plaatst promoposter Nexus 4, bevestigt specificaties en prijs : 485 euro... toch wel weer aan de prijzige kant vind ik. ben benieuwd wanneer we em in Nederland kunnen zien. ik twijfel nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Prijzig? Is goedkoper dan een One X of S3 (bij hun introductie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bard1982
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 15:07
Met die grote bezel onderaan + de onscreen knoppen blijft er maar weinig schermgrootte over en is er veel ruimte verspild. Althans, als de poster echt blijkt te zijn. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Inderdaad, die Nexus-toestellen zijn leuk door Vanilla Android, maar voor de rest schort
het behoorlijk aan mooie specs, goede behuizingen, leuke gimmicks enzovoort enzovoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ziet er zo wel weer mooi afgewerkt uit...
Datum staat op donderdag 25 oktober, waarom vandaag dan pas uploaden?
Geen systeeminformatie, telefooninformatie, geen achterkant te zien... Zegt allemaal vrij weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Maar wel android 4.2 zo te zien aan dat snelkoppelings-menuutje... lijkt mij dan. Of het is een tweak die ik nog niet ken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

CLB schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:43:
Ziet er zo wel weer mooi afgewerkt uit...
Datum staat op donderdag 25 oktober, waarom vandaag dan pas uploaden?
Geen systeeminformatie, telefooninformatie, geen achterkant te zien... Zegt allemaal vrij weinig :)
Denk dat ze een contract moesten tekenen om niet voor de Google Event iets online te zetten?
En nu die niet doorgaat ze er onderuit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zoiets zou het kunnen zijn ja, maar als je zulke footage hebt laat je toch wel 'alles' zien imho...

Tevens vraag ik me af hoe het nu gaat met dat Google Event?
Vanavond zal er geen persbericht uitgaan voor Android 4.2, de Nexus 10 tablet of de Nexus 4 telefoon denk ik zo, maar retailers willen wel die zut verkopen, reclameren (Carphone Warehouse in de UK bijvoorbeeld) Komt er nu weer 'n nieuwe meeting van Google die live gestreamed wordt met cijfertjes, productaankondigingen enz.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

CLB schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:50:
Zoiets zou het kunnen zijn ja, maar als je zulke footage hebt laat je toch wel 'alles' zien imho...

Tevens vraag ik me af hoe het nu gaat met dat Google Event?
Vanavond zal er geen persbericht uitgaan voor Android 4.2, de Nexus 10 tablet of de Nexus 4 telefoon denk ik zo, maar retailers willen wel die zut verkopen, reclameren (Carphone Warehouse in de UK bijvoorbeeld) Komt er nu weer 'n nieuwe meeting van Google die live gestreamed wordt met cijfertjes, productaankondigingen enz.?
Na de dood van Jobs vorig jaar werd de Galaxy Nexus event een week uitgesteld, ik denk dat ze of wachten om te kijken hoe veel schade er is of gewoon de event verplaatsen naar een andere stad.

Maar denk niet dat het langer dan een week zal duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:19

IkWilbert

Het is mij!

Beetje vreemd dat de achterkant niet wordt getoond, volgens de filmer zou deze te lelijk zijn... Tja, wat moet je daar nou mee haha

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Nexus 4 press-release:
LG AND GOOGLE ANNOUNCE NEXUS 4
Sleek, New Smartphone Combines LG's Best-in-Class Hardware with the Best of Google

SEOUL, Oct. 30, 2012 – Designed collaboratively by LG and Google, Nexus 4, the newest smartphone in the Nexus line-up from Google, was announced today for avail-ability starting next month in select markets. With a sophisticated hardware design from LG, your favorite Google Apps, and the latest version of Android™, Nexus 4 puts the best of Google in the palm of your hand.

"LG is proud and excited to play this role in helping build the latest Nexus smart-phone," said Dr. Jong-seok Park, President and CEO of LG Electronics Mobile Com-munications Company. "Users will be delighted by the perfectly balanced combination of form and function with the latest generation of Android."

"This is the first time we collaborated with LG to build a Nexus device," said Andy Ru-bin, Senior Vice President of Mobile and Digital Content at Google. "They brought an extraordinary amount of talent to the project, and the result is a feature-packed device that feels great in your hand, and blazingly fast under the hood."

Capture and share your world
Nexus 4 comes with a high-performance 8MP camera and takes stunning Photo Sphere images, letting you capture every detail of the world around you. Up, down and all around you, it's like no camera you've ever seen; with Nexus 4, you can snap pictures in every direction that come together into incredible, immersive Photo Spheres that put you right inside the scene. Plus, photos upload themselves with Instant Upload so you'll never lose a shot.

All of this comes to life with stunning clarity and crisp, natural color on the vibrant 1280-by-768 4.7-inch True HD IPS Plus display supported by Zerogap Touch technol-ogy. Gently curved glass edges allow your finger to slide smoothly on and off the 320ppi screen, while cutting edge display technology means you feel like you're touch-ing every pixel, protected by scratch resistant Corning? Gorilla? Glass 2.

Built for speed
Nexus 4 comes with a cutting-edge Qualcomm Snapdragon™ S4 Pro processor, so you've got speed and power to spare. Zip around the web, experience rich 3D graphics and gameplay, and effortlessly switch between multiple apps without ever missing a beat. With 2GB of RAM and the fastest version of Android ever, Nexus 4 is the snappi-est Nexus smartphone yet.

Information at your fingertips
Nexus 4 comes with the latest Google apps, putting the best of Google in the palm of your hand. The latest version of Google Now is built-in, which keeps you even more organized – get reminders about upcoming flights, restaurant reservations, hotel confir-mations and even nearby photo opportunities – when and where you need them.

Get to the places you care about quickly and easily with Google Maps™ for Android. With turn-by-turn GPS navigation, live traffic info, and integrated driving, walking and public transit directions, getting from A to B has never been easier. 3D Maps and rich satellite imagery give you a more realistic sense of what's around you while features like Street View and Indoor Maps make sure you always know what's in front of you.

Nexus 4 is sold unlocked and is GSM/HSPA+ compatible so it will operate on more than 200 network providers worldwide. Just pop in a supported SIM card and be up and running in no time. It will be available to purchase in both an 8GB version and a 16GB version on Google Play™ starting November 13 in the US, UK, Canada, Germany, France, Spain and Australia. Offline availability in Europe, Central/South Americas, Asia, CIS and the Middle East will begin from the end of November.

Key specifications
• Chipset: Qualcomm Snapdragon™ S4 Pro processor with 1.5GHz Quad-Core Krait CPUs
• Operating System: Android 4.2, Jelly Bean
• Network: 3G (WCDMA), HSPA+
• Display: 4.7-inch WXGA True HD IPS Plus (1280 x 768 pixels)
• Memory: 8GB / 16GB
• RAM: 2GB
• Camera: 8.0MP rear / 1.3MP HD front
• Battery: 2,100mAh Li-Polymer (embedded) / Talk time: 15.3 hours / Standby: 390 hours
• Size: 133.9 x 68.7 x 9.1mm
• Weight: 139g
• Other: Wireless charging, NFC

Dus toch 8GB of 16GB, werkelijk waar gewoon dezelfde failure (net als met de Nexus 7) Google? Stupid! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroodjeBami
"It will be available to purchase in both an 8GB version and a 16GB version on Google Play™ starting November 13 in the US, UK, Canada, Germany, France, Spain and Australia. Offline availability in Europe, Central/South Americas, Asia, CIS and the Middle East will begin from the end of November."

Nog een hele maand? Pffttt.... Ik ga dan toch maar op zoek naar manieren om hem uit de Play Store te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroodjeBami
Oh mijn god. Sorry dat ik mijn bericht niet edit, maar dit vind ik wel een losse comment waard:

"It'll be made available in both 8GB and 16GB versions starting November 13 in the US, UK, Canada, Germany, France, Spain and Australia, with pricing set for $299 (8GB) / $349 (16GB). The 16GB version will also be available through T-Mobile for $199, with a 2-year contract."

Bron: http://www.engadget.com/2012/10/29/nexus-4-official/

Dat betekent dus rond de €300 voor 16 GB in Europa of in het slechtse geval gewoon €350?? Dat is een super deal als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Laatst online: 17-03 17:13
Wat een super deal, ben nu alleen nog benieuwd naar de build quality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Super deal? 16GB maximaal -O-

Tijd voor een TS-change zou ik zeggen, pimpen maar! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montsubai
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-10-2024
UK Play store:

£239 voor de 8 GB,
£279 voor de 16 GB.

Jezus wat een prijs!

[ Voor 58% gewijzigd door Montsubai op 29-10-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Die 16 Gb is voor mijn gebruik prima. Nadeel is de niet te verwisselen accu maar als de prijs hier 349 euro gaat worden is dit de opvolger van mijn Sensation en gaat de Lumia 920 niet door. Dat prijsverschil is niet goed te maken door de specs van de Lumia.

Voordeel dat we de Nexus niet meteen hier krijgen is dat we de verhalen over de bouwkwaliteit kunnen volgen. Hopelijk komt dit toestel wel in januari of liefst december al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-04 13:04

Grudgie

PSN: Grudgie7

Dit wordt echt wel mijn opvolger van de Samsung Galaxy Nexus! :D

Wat een geweldige specs!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lepeltje79
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-04 19:37
Denk dat ik de Nexus 4 aan mijzelf kado gaan doen voor mijn verjaardag in december.....wat een toestel zeg!
Moet eigenlijk nog een jaar met mijn Galaxy Nexus doen maar voor deze prijs kun je de Nexus 4 bijna niet laten liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix11

marnix11

AFCA ★★★

349 euro voor de 16gb versie is echt een lachertje voor een high end smartphone. Ik weet nu zeker wat de opvolger voor mijn One X is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:25
Erg nette prijs voor zulke specs! Grote kans dat ik met dit toestel de overstap ga maken naar Android (op telefoongebied) vanaf mijn iPhone 4.

De dingen waar ik nog wel naar benieuwd ben zijn de kwaliteit van de camera en de algehele bouwkwaliteit (LG staat nu niet bepaald hoog op mijn lijstje qua manufacturers). Anderzijds moet ik wel zeggen dat het toestel er beter uit ziet dan leek op de eerdere lekken, ook met een gorillaglass voor- en achterkant. Daarnaast denk ik wel dat google zelf ook goed heeft gekeken naar bouwkwaliteit dus ik ben hoopvol.

De reviews maar even afwachten maar het ziet er erg goed uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:39
Mooie prijs, zeker voor die specs!

En ach, 8GB maar. Voor mij dik genoeg, ik heb voor mijn muziek en film een MP3 bij. Apps kostten ook niet zoveel opslag (gamen doe ik niet op de smartphone) en ik heb dus eigenlijk alleen een paar GB nodig voor foto's en filmpjes schieten.

LG is altijd goede hardware, softwarematig misschien niet, maar dit is dan weer een Nexus. Lijkt mij toch een perfecte combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-04 16:09
Dit wordt denk ik de opvolger van mijn 2,5 jaar oude Desire. Ziet er supermooi uit, ook draadloos laden(!). Voor mij is er eigenlijk geen betere telefoon dan deze, op dit moment. Ik hoop dan wel dat hij 300 euro gaat kosten en al redelijk rap (officieel in NL) leverbaar is... Ik heb verder alleen 8GB nodig, dat heb ik op dit moment ook en daar heb ik zat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Draadloos laden... Zul je nog wel 'n mooie dockingstation / plaat voor moeten kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-03 15:35
300 euro voor 8gb wordt voor mij een no-brainer!
8gb is meer dan genoeg voor mij persoonlijk.

"Offline availability in Europe, Central/South Americas, Asia, CIS and the Middle East will begin from the end of November."
Dat ene maandje wachten moet nog wel lukken mensen, houd hoop! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
tsja geen sdcard vind ik toch wel een nadeel. heb hier een 32Gb kaartje met alle muziek en foto's erop, die had ik er graag bijgeprikt. maar dit gaat toch wel de opvolger van mijn Xperia Arc worden. alleen nog een maand? damn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Laatst online: 17-03 17:13
Voor mij een super deal hoor CLB :p met 8GB kom ik er ook wel. maar als je dan voor een geringe meerprijs de 16 kunt halen is dat meer dan genoeg voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroodjeBami
habermas schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:44:
tsja geen sdcard vind ik toch wel een nadeel. heb hier een 32Gb kaartje met alle muziek en foto's erop, die had ik er graag bijgeprikt. maar dit gaat toch wel de opvolger van mijn Xperia Arc worden. alleen nog een maand? damn...
Als de Google dienst Play Music in Nederland beschikbaar wordt hoef je als het goed is je hier niet om te bekommeren. Je kan dan maar liefst 20.000 nummers uploaden naar je Google account en je foto's worden automatisch geupload naar je Google + account (standaard ingesteld als privé).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
maar dan gaat Google wel weer wat meer naar een 'gesloten' systeem zoals iTunes.. en alles in de cloud is ook niet handig, met name op vakantie/in het buitenland met dataroaming/slechte wifi etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroodjeBami
habermas schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:58:
maar dan gaat Google wel weer wat meer naar een 'gesloten' systeem zoals iTunes.. en alles in de cloud is ook niet handig, met name op vakantie/in het buitenland met dataroaming/slechte wifi etc...
Gesloten systeem? Juist niet, je hebt juist de keuze. Het is wel zo dat Google natuurlijk de voorkeur heeft dat je hun cloud diensten gebruikt (wat waarschijnlijk ook één van de redenen is dat de telefoon maar in 16 GB zonder Micro SD te verkrijgen is), maar voor de meerderheid van de consumenten is 16 GB genoeg en hebben ze zelf de keuze of ze Google's diensten gebruiken.
Wat betreft het op vakantie gaan/in het buitenland zitten; je kan op Play Music, zo ook op Google+ je foto's en muziek gewoon offline opslaan. Dan kan je net voordat je vertrekt gewoon je favoriete top 5 afspeellijsten laten downloaden ofso. Het lijkt me niet dat je je hele muziek collectie van 20.000 nummers nodig hebt op vakantie :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
BroodjeBami schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:52:
[...]

Als de Google dienst Play Music in Nederland beschikbaar wordt hoef je als het goed is je hier niet om te bekommeren. Je kan dan maar liefst 20.000 nummers uploaden naar je Google account en je foto's worden automatisch geupload naar je Google + account (standaard ingesteld als privé).
Maar kun je op Google Play Music losless formaten afspelen? Ik persoonlijk luister voornamelijk FLAC, en niet minder dan 320kbs MP3. Een FLAC is al snel 1000kbs, als je dan even een paar uur muziek luistert (ik luister 3 uur muziek per dag in de trein), dan is je databundel zo gevuld.

Ik zit echt niet te wachten op muziek in de cloud. Streamen... En dan valt in de trein ook om de haverklap de 3G weg. Nee bedankt, ik houd alle Flacs wel op mijn MicroSD in mijn MP3 speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
DGonlag2 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:02:
[...]

Maar kun je op Google Play Music losless formaten afspelen? Ik persoonlijk luister voornamelijk FLAC, en niet minder dan 320kbs MP3. Een FLAC is al snel 1000kbs, als je dan even een paar uur muziek luistert (ik luister 3 uur muziek per dag in de trein), dan is je databundel zo gevuld.

Ik zit echt niet te wachten op muziek in de cloud. Streamen... En dan valt in de trein ook om de haverklap de 3G weg. Nee bedankt, ik houd alle Flacs wel op mijn MicroSD in mijn MP3 speler.
Dan wordt 't voor jou een 8gb Nexus 4, naast je mp3 spelert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ach, het is niet ruim bemeten met 16GB, maar er valt prima mee te leven imho. Dus gemis aan micro-SD'tje erbij prikken heb ik niet. Specs zijn prima, prijs is prima (als $=€) en goed: het ontwerp moet je aanstaan of niet. Maar met deze Nexus 4 heeft Google een prima apparaat in handen wat prima kan concurreren met hetzij SGS III/Note 2, HTC One X+, iPhone 5 èn zelfs de Xiaomi Mi-Two/ZTE Beidou Pepper of Huawei Honor 2. Heck, nu ga ik zelfs de aanschaf van de Jiayu G3 heroverwegen. Voor een Nexus 4 haal je twee Jiayu G3's grofweg, maar een ding weet je zeker bij een Nexus: altijd de nieuwste androidversie :) En gezien de hardware ok is, software Google's pakkie an is en niet LG's vind ik het wel best. Geen afhankelijkheid van welke custom rom dan ook voor de nieuwste Android. Strak aanbod iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroodjeBami
DGonlag2 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:02:
[...]

De vraag of je op Google Play Music lossless formaten af kan spelen is niet te beantwoorden met ja of nee. Content ván Play Music kan geen lossless formaten afspelen, die gaan uit me hoofd maar tot 320 kbps. Je kan echter ál je muziek, legaal of illegaal, MP3 of FLAC uploaden naar Play Music en het vanuit daar naar al je Google toestellen synchroniseren en streamen. Je hebt dan ook nog de optie om een deel, of alles van je Play Music collectie offline op te slaan.
Wat wél een nadeel is van dit alles is dat het niet compatibel is met 3rd party apps. Dat betekent dus dat als je een alarm wilt zetten met een nummer, het waarschijnlijk niet een simpele handeling is van je nummer uitkiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
mickeyhouse schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:03:
[...]

Dan wordt 't voor jou een 8gb Nexus 4, naast je mp3 spelert :)
Inderdaad, krijg op mijn huidige smartphone amper 3GB gevuld. Maar het is voor iedereen anders natuurlijk. Ik persoonlijk zit niet te wachten op muziek luisteren op een smartphone, ik gebruik daar een goede Cowon voor. Maar voor mensen die dat wel doen is het natuurlijk wel fijn als er een MicroSD in kan, beetje vreemd dan ook om dat er uit te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
DGonlag2 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:05:
[...]

Inderdaad, krijg op mijn huidige smartphone amper 3GB gevuld. Maar het is voor iedereen anders natuurlijk. Ik persoonlijk zit niet te wachten op muziek luisteren op een smartphone, ik gebruik daar een goede Cowon voor. Maar voor mensen die dat wel doen is het natuurlijk wel fijn als er een MicroSD in kan, beetje vreemd dan ook om dat er uit te laten.
Kan wel, maar dan wordt 299, 349...
Wil je 32gb? Kan ook, maar dan wordt 't 399...
Wil je 5"? Kan ook, maar dan wordt 't 449...
Wil je LTE? Kan ook, maar dan wordt 't 499...
"Ja, maar voor 499 koop ik ook een andere goeie smartphone".
Nou, dan doe je toch :9

Euro's mensen, euro's.
Daar draait 't om.
En ik denk dat voor 300 euro dit qua prijs/specs een prima telefoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonFibeR
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04-2023
16GB is nog wel te doen, 8GB wordt wel krap. Bedenk je ook nog dat je niet de volle 8GB krijgt, want het OS zelf neemt ook nog ruimte in beslag.
Zet er TomTom op, wat apps en wat muziek en die is zo vol in mijn geval. En vergeet de foto's niet die je maakt.

[ Voor 8% gewijzigd door CarbonFibeR op 29-10-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:05
Klopt, van die 7,84GB (dat is het werkelijk) hou je maar pak en beet 5GB over om echte data op te zetten. Dat is wel een beetje krap. De 16GB zou net volstaan, maar dit klein minpuntje gezien de (hopelijk) fantastisch prijs en specs is wel te aanvaarden.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Magnolia schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:19:
Klopt, van die 7,84GB (dat is het werkelijk) hou je maar pak en beet 5GB over om echte data op te zetten. Dat is wel een beetje krap. De 16GB zou net volstaan, maar dit klein minpuntje gezien de (hopelijk) fantastisch prijs en specs is wel te aanvaarden.
5GB voldoet in mijn geval.

Hopelijk word dollar = euro gehandhaafd, dan heb je toch een mooie telefoon voor een mooi prijsje.
En ach, een paar minpuntjes/tekortkomingen, maar wat wil je voor zo'n prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 20-04 22:04
Zo, dit topic aan mijn bookmarks toegevoegd want dit wordt mijn volgende telefoon, na 2 jaar met mijn HTC Desire-Z gedaan te hebben!

Wat betreft de opslag: Op dit moment heb ik een 8GB microSD kaartje in mijn Desire-Z zitten waarvan meer dan de helft ongebruikt is. Zowel thuis als op mijn werk heb ik Wifi en kan ik muziek streamen vanaf mijn Google Play Music. En voor 'noodgevallen' dat ik onderweg wat muziek wil luisteren zonder mijn databundel te belasten heb ik een selectie van mijn favoriete MP3s op de microSD kaart staan.

Ben vooral ERRUG benieuwd naar de kwaliteit van de 8MP camera die LG in dit toestel gestopt heeft. Hoop dat het zich kan meten met camera's in bv. de Samsung Galaxy S en iPhone toestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:32
DGonlag2 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:25:
[...]

5GB voldoet in mijn geval.

Hopelijk word dollar = euro gehandhaafd, dan heb je toch een mooie telefoon voor een mooi prijsje.
En ach, een paar minpuntjes/tekortkomingen, maar wat wil je voor zo'n prijs?
Prijzen zijn al bekend, in Duitse Play store staat hij voor €299 en €349.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Wat super dat hij toch aangekondigd is.. en wat een prijs idd! Ik zal de OP direct even updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-04 18:45
Zeer interessante opvolger, stond zelf op het punt een Galaxy Nexus te kopen omdat die al een goede deal leek voor ~320 euro. Met 350 euro voor het Nexus 4 16GB model is dat natuurlijk een no-brainer. Ik begrijp wel dat we daarvoor naar Duitsland/UK moeten voorlopig? Was dat bij de Nexus 7 introductie ook eerst zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonFibeR
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04-2023
Hopen dat we niet genaaid worden door extra btw en kopieheffing :+

[ Voor 5% gewijzigd door CarbonFibeR op 29-10-2012 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-04 14:08
Ik denk dat ik mijn Galaxy Nexus maar heel snel te koop ga zetten :) Dit klinkt en ziet er echt heel goed uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Haay schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:33:
Zo, dit topic aan mijn bookmarks toegevoegd want dit wordt mijn volgende telefoon, na 2 jaar met mijn HTC Desire-Z gedaan te hebben!

Wat betreft de opslag: Op dit moment heb ik een 8GB microSD kaartje in mijn Desire-Z zitten waarvan meer dan de helft ongebruikt is. Zowel thuis als op mijn werk heb ik Wifi en kan ik muziek streamen vanaf mijn Google Play Music. En voor 'noodgevallen' dat ik onderweg wat muziek wil luisteren zonder mijn databundel te belasten heb ik een selectie van mijn favoriete MP3s op de microSD kaart staan.

Ben vooral ERRUG benieuwd naar de kwaliteit van de 8MP camera die LG in dit toestel gestopt heeft. Hoop dat het zich kan meten met camera's in bv. de Samsung Galaxy S en iPhone toestellen...
Hardware is de LG optimus g, redelijk goede camera dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Cyclonist schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 21:41:
Zeer interessante opvolger, stond zelf op het punt een Galaxy Nexus te kopen omdat die al een goede deal leek voor ~320 euro. Met 350 euro voor het Nexus 4 16GB model is dat natuurlijk een no-brainer. Ik begrijp wel dat we daarvoor naar Duitsland/UK moeten voorlopig? Was dat bij de Nexus 7 introductie ook eerst zo?
Eind november al leverbaar bij een Duitse Mediamarkt idd. Was vorig jaar ook zo, gok wel op 450 euro voor 16 gb model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasvant
  • Laatst online: 12-04 23:46
Wat een prijs! Spotgoedkoop voor een smartphone met zulke specs, hardware gemaakt door LG ( :9~ ), en het kale android om hem snel te maken en alle updates binnen te krijgen ( _/-\o_ ). Toch laat ik mijn bestelling van de HTC One X+ doorgaan; ben gewoon een hugeeee fan van Sense en met 4.1 is ons beloofd dat Sense (eindelijk) echt smooth zal zijn.

Wel een beetje jammer van die 8/16 gig, maar zoals in de comments hierboven al wordt verteld; meer heb je ook niet nodig als je maar niet al te veel muziek op je mobiel laat staan en apps die je niet gebruikt gewoon weggooit.

Al met al; toch een mooi ding voor een lage prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Razer schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 21:26:
[...]

Bron??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-04 13:21
Als deze telefoon ook in Nederland beschikbaar wordt voor 350 euro dan weet ik wel zeker dat dit de vervanger van mijn Desire Z gaat worden in februari. Zelfs met een Nexus 7 erbij ben je nog minder kwijt dan de goedkoopste iPhone waar eerst mijn interesse naar uitging. Vind ook de interface er superstrak uitzien, voor mij altijd een belangrijk punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasvant
  • Laatst online: 12-04 23:46
Nog even over die prijs; Apple biedt volgens mij toch nu ook hun 3GS aan voor dezelfde prijs >:) ? Geen Apple hater btw, ze maken goede producten maar ze verkopen ze gewoon voor een veel te hoge prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-04 17:14
thomasvant schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 22:06:
Nog even over die prijs; Apple biedt volgens mij toch nu ook hun 3GS aan voor dezelfde prijs >:) ? Geen Apple hater btw, ze maken goede producten maar ze verkopen ze gewoon voor een veel te hoge prijs...
Goedkoopste Apple is de Iphone4 voor 385 Euro. 3GS bieden ze niet langer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-04 18:45
alwaysleft schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 22:01:
[...]

Hardware is de LG optimus g, redelijk goede camera dus ;)
Goeie tip. Hier een review van dit model, dan kunnen we alvast een beeld krijgen van de specs en prestaties: http://www.theverge.com/2...timus-g-review-att-sprint

In de benchmarks vliegt hij de One X in ieder geval voorbij 8) Scherm en camera (min of meer) zijn ook verbeterd t.o.v. Galaxy Nexus zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-04 14:08
Voor wat betreft de camera, dat is geen opzienbarende prestatie, die van GN is nou niet echt de meest indrukwekkend 'out there' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-04 20:40
Ik heb mezelf altijd voor genomen dat ik 4,7" toestellen te groot vond/vind, maar het lijkt er op dat ik mogelijk voor dit toestel wel een uitzondering wil maken. Enorm goede prijs/kwaliteit verhouding, al moet uit de reviews natuurlijk nog blijken of het toestel werkelijk zijn beloftes nakomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Jongen laten we ons niet op de prijs gaan geilen, vorig jaar veel meer betaald bij de introductie van de Galaxy Nexus in euro prijs in Duitsland.

Eerst eens een officiële prijs zien in de Duitse play store, of een Mediamarkt in Duitsland eer we blij mogen zijn over de prijs ;)

Misschien willen ze ( google) vooral veel marktaandeel in de USA veroveren en komen ze alleen in de USA met zo een killerprijs, het kan allemaal :)

[ Voor 29% gewijzigd door alwaysleft op 29-10-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Razer schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 21:26:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
ik zie dat nergens staan en als bron vernoemd, iemand die er linkje naar heeft van een site die dit doet vermelden? Ik zie het nergens bevestigd namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-04 10:23
alwaysleft schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 23:05:
[...]

ik zie dat nergens staan en als bron vernoemd, iemand die er linkje naar heeft van een site die dit doet vermelden? Ik zie het nergens bevestigd namelijk ;)
In de Duitse play store. Maar daar kun je niet zomaar in :). Daarnaast verwacht ik die prijzen ook natuurlijk Euro == Dollar voor de meeste Amerikaanse bedrijven.

De reden dat deze nog niet in Nederland verkrijgbaar is, is omdat Google simpelweg geen devices in Nederland verkoopt. Maar via wederverkopers zal deze telefoon zeer waarschijnlijk net zo snel in Nederland komen als in de andere Europese landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://static.androidnext.de/Nexus-4-Play-store.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank...
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-02 07:58
alwaysleft schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 23:05:
[...]

In de duitse Play store is het te zien.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UwWh3l.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
alex3305 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 23:08:
[...]

In de Duitse play store. Maar daar kun je niet zomaar in :). Daarnaast verwacht ik die prijzen ook natuurlijk Euro == Dollar voor de meeste Amerikaanse bedrijven.

De reden dat deze nog niet in Nederland verkrijgbaar is, is omdat Google simpelweg geen devices in Nederland verkoopt. Maar via wederverkopers zal deze telefoon zeer waarschijnlijk net zo snel in Nederland komen als in de andere Europese landen.
Klopt, wie kan Duits? http://www.computerbase.d...exus-4-fuer-299-euro-vor/

Ik denk dat een Mediamarkt ook wel winst wil maken, en dan is die gok ik 400 euro los voor de 16GB versie. Wat een killerprijs, voor zo een high end toestel. Enige wat die minder heeft dan een iPhone 5 is de camera, de rest is top notch _/-\o_ :D

Meestal is die wel de eerste weken alleen in Duitsland te verkrijgen via de Play Store, dus denk pas eind november begin december bij een Duitse Mediamarkt of Saturn.. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door alwaysleft op 29-10-2012 23:12 ]

Pagina: 1 2 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1531584/last">~~~[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic</a> en horen niet in dit topic.<br>

Alles over accessoires voor de Nexus 4 hoort thuis in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526439/last">Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus</a>.~~~[/html]