Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:41
Mede-auteur:
  • electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Android 4.1 Jelly Bean

Android 4.1 Jelly Bean
Index

Introductie
Wat is nieuw?
Screenshots
Filmpjes
Android 4.1 Jelly Bean op mijn toestel?
Handige links

Google heeft op zijn eigen I/O-conferentie de nieuwe Android-versie 4.1 Jelly Bean voorgesteld, zie ook de post op de frontpage: nieuws: Google introduceert Android-versie 4.1 Jelly Bean

Android 4.1 zal als eerste beschikbaar komen op de nieuwe Nexus 7 (7" tablet), de bestaande Galaxy Nexus (eerste Android 4.0 telefoon toestel), de Nexus S en de Motorola Xoom.

Één van de meest ingrijpende wijzigingen is dat de gehele interace (OS onderdelen + beschikbaar voor apps) met behullp van vsync op 60 fps op je scherm gezet wordt.

Terug naar boven

Een nieuwe versie van een OS brengt natuurlijk ook nieuwe functies mee:

• touch latency en voorspelling (zodat de touch bediening sneller en beter aanvoelt)
• Google Now (soort iOS siri spraak functie), waarbij ook met behulp van kaarten info voorgeschoteld wordt waarvan google denkt dat het relevant is, bv route en verkeer naar een afspraak in je google kalender.
• Vernieuwde notification drawer, waarbij meer acties in de notificaties mogelijk zijn, en notificaties groter gemaakt kunnen worden (om bv een preview vaneen mail te lezen)
• Project butter: om volgens Google de interface nog soepeler te maken. De hele interface draait nu aan 60 frames per seconde. Zacht als boter. link
• Zie dit XDA topic en dit artikel voor een volledig overzicht.

Terug naar boven

Om deze nieuwe functies wat te illustreren plaatsen we hier ook wat screenshots. Vele mooie screenshots vind je hier.

Google Now:
Google Now

Notificaties:
Notificaties

Google Play Store:
Google Play Store

Lockscreen:
Lockscreen

Homescreen:
Homescreen

Terug naar boven

Terug naar boven

Nadat je dit gelezen en bekeken hebt, wil je natuurlijk ook Jelly Bean op jouw toestel!

Officiële firmwares:
Zoals je al in de inleiding gelezen hebt zal Jelly Bean eerst naar de Nexus 7 en naar de Motorola Xoom komen. Midden juli, wanneer de Nexus 7 te koop zal zijn, gaat Jelly Bean ook de naar de Galaxy Nexus komen.

Custom Rom's:
Custom Rom's zijn in feite het OS die je op je toestel hebt staan, met een paar verbeteringen van enthousiaste gebruikers. Je moet eerst je toestel rooten (soort van jailbreak bij IOS), en zodra dat gebeurd is kan je bijvoorbeeld Jelly Bean installeren op je toestel omdat er nog geen officiële opdate is. Custom Rom's vind je op Xda-developers.
Je kan daar zelf eens zoeken of je het al voor jouw toestel beschikbaar is. Hier een overzicht:
• Voor de Acer Iona Tab A500
• Voor de Samsung Galaxy SIII
• Voor de HTC One X
Deze lijst zal worden aangevuld als er meer beschikbaar zijn.

Terug naar boven

Enkele handige links en topics:
Android 4.0 Ice Cream Sandwich (vorige android versie)
[Google Galaxy Nexus] - Ervaringen & Discussie
[Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware
Google Nexus 7-Tablet
Waar komt die leuke naam toch vandaan?
Officiële site Android met uitleg over Jelly Bean

Terug naar boven

[ Voor 61% gewijzigd door Prulleman op 03-07-2012 12:57 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 22:23

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik draai het nu een paar dagen op een Galaxy Nexus en ik ben verkocht; de soepelheid is echt geweldig. Als ik nu een Galaxy S II pak, dan voelen de menu's daar echt 'stotterig' aan.

Google Now/Speak doet het trouwens gewoon in het Nederlands (alleen voorlezen niet) en werkt vrij precies.

Jammer dat die smoothness zo lang op zich heeft moeten wachten, maar nu kan het op dat vlak het tenminste opnemen tegen iOS en Windows Phone 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja.. draaide als sinds de eerste dag van mijn nexus AOKP, en nu stock JB.. mis een aantal tweaks erg, maar die smoothness is zo lekker dat ik nog steeds niet terug ben.
Veel android gebruikers hebben lang de opmerkingen van iOS gebruikers genegeerd, maar het is echt zo, android was nooit zo smooth als iOS, tot nu :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 07:26

Smarron

The bend

Het filmpje uit de OP ziet er echt indrukwekkend uit, alles lijkt echt supersmooth te werken en dat wordt nu dus ook door jullie keihard bevestigd. Ik vond de overgang van GB naar ICS al een stap voorwaarts!

Ook het toevoegen van widgets is echt heel goed gedaan. Niet meer vantevoren genoeg ruimte moeten maken, anders zou het niet passen. Nu schuift alles gewoon netjes op. Kan niet wachten totdat de custom roms uitkomen met JB en ik hem op de Sensation XE kan installeren.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Eigen topic! Goed bezig :) Heb zelf nog niet geflashed, geen zin om de tweaks uit AOKP te missen. Ik wacht dus nog tot de nieuwe Milestone uit komt en volgens mij gaan ze vanaf dat moment starten met 4.1 voor AOKP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450793

Ik verwacht dat de eerste officiële OTA release voor de Galaxy Nexus nog nét iets smoother gaat worden(althans dat hoop ik omdat ze de boel kunnen optimaliseren voor de hardware). De JellyBean die nu gelekt is en heerlijk op mijn Nexus draait, blijkt toch de Tablet versie te zijn. Niet alleen blijkt dat uit de Factory Image die onlangs door Google online is gezet, maar ook uit het feit dat als je een foto als achtergrond wilt installeren dat je de foto dan moet croppen om horizontaal en verticaal getoond te kunnen worden. Precies zoals dat bij tablets ook is.
Ik hoop iig dat die functie niet in de Galaxy Nexus image zal zitten want dat maakt de foto's alleen maar minder scherp en draaien doet het home screen of menu van de Galaxy nexus toch niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 450793 op 02-07-2012 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Anoniem: 450793 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:59:
Ik verwacht dat de eerste officiële OTA release voor de Galaxy Nexus nog nét iets smoother gaat worden(althans dat hoop ik omdat ze de boel kunnen optimaliseren voor de hardware). De JellyBean die nu gelekt is en heerlijk op mijn Nexus draait, blijkt toch de Tablet versie te zijn. Niet alleen blijkt dat uit de Factory Image die onlangs door Google online is gezet, maar ook uit het feit dat als je een foto als achtergrond wilt installeren dat je de foto dan moet croppen om horizontaal en verticaal getoond te kunnen worden. Precies zoals dat bij tablets ook is.
Ik hoop iig dat die functie niet in de Galaxy Nexus image zal zitten want dat maakt de foto's alleen maar minder scherp en draaien doet het home screen of menu van de Galaxy nexus toch niet.
Dat is wel vreemd aangezien de launcher van de Nexus 7 helemaal niet in landscape kan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch is dit het resultaat als ik een plaatje als achtergrond wil instellen:

http://i1148.photobucket....t_2012-07-02-10-03-48.png

Hier bewijs dat het toch echt in 4.1 Jelly Bean zit:
http://i1148.photobucket....t_2012-06-28-09-26-56.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat op die manier croppen was toch ook al in de stock ICS launcher het geval? of heb ik het nou mis (draai al tijden apex namelijk)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kon in ICS foto's vanuit mijn galerij direct op de achtergrond zetten. Als de foto bijvoorbeeld al verticaal genomen was hoefde ik niets te croppen, anders kon ik de zijkanten van de horizontale foto croppen om netjes op het beeldscherm te passen. Maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik het ook niet meer zeker weet omdat ik niet dagelijks mijn achtergronden wissel. Het viel me gewoon ineens op dat het in jellybean nu zo gaat terwijl het op een galaxy nexus geen nut heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferdinand
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-02 20:34
Ik heb een galaxy nexus maar nog geen update naar 4.1. Hebben jullie hem al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ferdinand schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:22:
nee, officieel komt ie ergens (halverwege?) deze maand, maar als je in het custom rom topic kijkt voor de GN, kan je wel wat tutorials vinden om alvast JB te flashen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
ferdinand schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:22:
Hij komt midden juli, ongeveer wanneer de Nexus 7 uitkomt.

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iknormaal
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik heb net de rom uit deze thread van XDA geflashed op mn gnex.

Samenvattend, het werkt allemaal wel, ook snel, alleen af en toe een fc van de launcher.

[ Voor 99% gewijzigd door iknormaal op 02-07-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:36

StrongArmLance

Endless flow

Over de opmaak van de TS, het is wellicht mooier bij screenshots, de foto's van de telefoons zonder achtergrond te maken, zodat het witte weg is.

Opmerkingen over layout en opmaak graag via DM naar de TS, niet in het topic.

[ Voor 23% gewijzigd door janvanduschoten op 02-07-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kristan schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:16:
Over de opmaak van de TS, het is wellicht mooier bij screenshots, de foto's van de telefoons zonder achtergrond te maken, zodat het witte weg is.

[mbr] Opmerkingen over layout en opmaak graag via DM naar de TS, niet in het topic.[/]

zullen we dit soort dingen via DM doen, dan blijft het hier een beetje on topic, hier heeft natuurlijk verder niemand wat aan... ;)

\edit zelf spuit 11 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Prulleman op 02-07-2012 14:00 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stardusk
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-04-2021
De Nexus S krijgt ook half juli een update naar Jelly Bean. Ook is men op XDA al bezig om een rom te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
stardusk schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:31:
De Nexus S krijgt ook half juli een update naar Jelly Bean. Ook is men op XDA al bezig om een rom te maken.
Alleen hopen dat het geen SDK ports worden. Het zal wel, want de sources zijn nog niet vrijgegeven. Dat betekent nog de oude kernel en niet de kernel dat meegeleverd wordt met de 4.1 ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ben benieuwd of de google now kaarten ook nog een beetje te sturen zijn. Het is leuk dat ie dingen zelf verzint, maar dat gaat natuurlijk niet altijd goed. Afgelopen weekend via google nav een ritje gereden, waarna er automatisch een "kaart" verschijnt met het verkeer en route voor de reis naar huis. Kan je gelijk de navigatie naar huis starten _/-\o_

Maar nu zit ik op mijn werk, en heb ik de reizen kaart ingesteld op openbaar vervoer, trein only, omdat ik de stukken tussendoor met de fiets doe, maar ik krijg niet de vertrektijd van de eerstvolgende fyra te zien bv... Ik zou dit graag willen sturen zodat ik alleen de intercities en fyra's zie vanaf centraal, en niet vanaf blaak...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
zAo schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:41:
Ik draai het nu een paar dagen op een Galaxy Nexus en ik ben verkocht; de soepelheid is echt geweldig. Als ik nu een Galaxy S II pak, dan voelen de menu's daar echt 'stotterig' aan.

Google Now/Speak doet het trouwens gewoon in het Nederlands (alleen voorlezen niet)
Mooi dat het in het Nederlands werkt, dat miste echt aan Siri waardoor ik het nooit gebruikte (en het nu dus ook niet mis op mijn One X).

Bedoel je met voorlezen dat ze niet terug praat? want dat zou het voor in de auto weer nutteloos maken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Wat zullen de minimum specificaties zijn om dit soepel te laten draaien (ivm die 60fps?)
Ik vraag me namelijk af of dit ook op de allwinner a10 tablets gaat draaien (1.2Ghz single core + mali 400gpu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 22-04 14:59

Wiebbe

<none />

zAo schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:41:
...

Google Now/Speak doet het trouwens gewoon in het Nederlands (alleen voorlezen niet) en werkt vrij precies.

...
Het werkt niet echt als je zou willen in JB. Je kijgt eigenlijk gewoon dezelfde resultaten als in 4.0. Dat wil zeggen gewoon een google search naar jou zin.

Als ik inspreek "Wie is Barack Obama" dan doet hij een google search opdracht maar hij laat niet zo'n mooie kaart zien met daarin precies de gegevens zoals in het voorbeeld/engels JB.

Ook bij een vraag als hoeveel cm is 1 meter? Doet hij gewoon een google search. Hij hoeft wat mij betreft niet eens perse terug te praten, maar hij laat jammer genoeg geen cards zien..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 19:50

silitek

Tubes Only

Aha, een jelly Bean topic. Dat is een leuk rommetje. Wacht nog even nog niet werkzaam voor daily-use op de S3. Maar dat gaat um wel worden t.z.t. ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:07
Het is inmiddels iemand anders ook gelukt JB te porten naar de Galaxy S (i9000)
Nog lang niet alles werkt, maar ik denk dat dat niet lang meer zal duren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thve
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-04 21:16
Wiebbe schreef op maandag 02 juli 2012 @ 17:17:
[...]

Het werkt niet echt als je zou willen in JB. Je kijgt eigenlijk gewoon dezelfde resultaten als in 4.0. Dat wil zeggen gewoon een google search naar jou zin.

Als ik inspreek "Wie is Barack Obama" dan doet hij een google search opdracht maar hij laat niet zo'n mooie kaart zien met daarin precies de gegevens zoals in het voorbeeld/engels JB.

Ook bij een vraag als hoeveel cm is 1 meter? Doet hij gewoon een google search. Hij hoeft wat mij betreft niet eens perse terug te praten, maar hij laat jammer genoeg geen cards zien..
had ik ook toen android op de Nederlandse taal stond.
in het engels doet hij het wel goed. vreemd genoeg niet meteen, maar na een stuk of 10 dezelfde engelse zoekopdrachten kreeg ik een hoop meer "cards" te zien ipv internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-04 18:17
JB lijkt me echt de bom. Nu maar hopen dat JB ook voor de Galaxy S2 uitkomt :)

Ik zou het trouwens gay vinden als Samsung Google Voice eruit sloopt vanwege S-Voice. Ik ga er echter wel vanuit dat ze dit doen. Achten jullie de kans groot dat Google Voice via een losse app beschikbaar komt? S-Voice hoeft van mij niet zo, is zeer inferieur aan de Googlevariant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-04 15:30
CrazyFool schreef op maandag 02 juli 2012 @ 18:05:
Het is inmiddels iemand anders ook gelukt JB te porten naar de Galaxy S (i9000)
Nog lang niet alles werkt, maar ik denk dat dat niet lang meer zal duren! :)
Ah, dan zal de Galaxy Note toch wel een kwestie van tijd moeten zijn als de S serie verder al voorzien is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmmm jammer, Apex launcher heeft zojuist een update uitgebracht welke FC's in JB fixed, maar hier is duidelijk vsync niet geimplementeerd.. de stock launcher gaat vele malen soepeler...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-04 19:39
Ik heb ook mensen horen zeggen dat de stock launcher sneller was dan nova, maar ik heb daar zelf niet echt iets van gemerkt. Bij mij werkte nova heerlijk op JB :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Prulleman schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:58:
hmmm jammer, Apex launcher heeft zojuist een update uitgebracht welke FC's in JB fixed, maar hier is duidelijk vsync niet geimplementeerd.. de stock launcher gaat vele malen soepeler...
Moet je daar zelf rekening mee houden dan? Komt dit niet uit het OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 22-04 14:59

Wiebbe

<none />

Na ongeveer 2 dagen JB even mijn ervaringen over Google Now:

In 3 woorden, "what de fuck?". Het is echt verbazingwekkend innovatief en vernieuwend maar het big brother gevoel word ik een klein beetje bang van (In a good way :P)

Ik heb nog nooit Google ook maar iets gedenied over het opslaan van mijn data. Ik gebruik overal Google Chrome, ingelogt op mijn Google account, heb al 4 jaar lang een Android telefoon met hetzelfde Google account en gebruik ook Lattitude om in te checken/account te sharen met alleen mijn vrouw.

Nu mijn ervaringen: Hij weet gewoon bijna wat je wilt doen. Zonder überhaupt het er in te hoeven zetten, zet ik mijn telefoon aan deze ochtend en toont hij netjes het weer, en daar onder:

Werk, met een plaatje van de route naar mijn werk en daar onder: op dit moment zijn er geen file's. verwachtte reistijd is 27minuten. En met 1 druk op de knop kan ik gaan navigeren naar mijn werk.

Maar daarna wordt het nog mooier, ik heb meerdere afspraken in mijn Google Agenda staan, verspreid over de dag. Nadat ik op mijn werk ben aangekomen, toont hij netjes de afspraak van 11:00. Deze is op een andere lokatie, om 10:30 kreeg ik een "ping geluid" op mijn telefoon met de melding:

U moet nu vertrekken voor uw afspraak om 11:00. De verwachtte reistijd is ongeveer 20 minuten en u komt dan aan om 10:50. Weer grote knop eronder om direct te navigeren met een plaatje over de route en eventuele file's.

Stap daarna bij mijn afspraak de deur uit, en hij toont: Navigeren richting werk: Geen file's, grote knop navigeren.

Daarna, moest ik bij een personeelsborrel zijn. Ik had geen idee waar ik het restaurant was en dit stond niet bij de afspraak in mijn agenda. Dus ik tik het adres in Google Maps op mijn computer, zie waar het is en kijk nog even op de website van het restaurant.

Op dit moment heb ik nog niks ingetikt op mijn telefoon. Ik ga in de auto zitten, druk de telefoon aan. En wat toont hij bij de Google Now cards? Navigeren richting "restaurant". Met verwachtte aankomst tijd...

echt bizar hoe goed dat gekoppeld is.. Het maakt mijn leven wel 200x makkelijker! Ik heb zelf al gelezen over mensen die elke zondag richting een bijbaan gaan, zonder afspraken te plannen in Google. En hij toont dan op zondag ochtend automagisch zelf aangaf daar naar toe te navigeren...

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Klinkt echt supervet. Merk dat de drempel om je GPS aan te zetten en alles maar te delen met Google steeds lager word. Iets als GPS aanzetten en klakkeloos je locatie delen was eigenlijk iets waar ik nog erg terughoudend in ben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-04 13:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

40+ zoekopdrachten, indrukwekkend resultaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wow, heb gisteren mijn settings aangepast (spreek taal op engels en google bron op google.com ipv local google.nl) maar heb nog geen tijd gehad om te testen, dit lijkt echt goed te werken

(heb em ook aan de start post toegevoegd)

[ Voor 13% gewijzigd door Prulleman op 03-07-2012 12:57 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een kick ter ere van de uitrol van JB en de vrijgave van aosp 4.1.1

[ Voor 26% gewijzigd door Prulleman op 12-07-2012 09:01 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-04 14:57
Iemand enig idee of exfat ondersteund gaat worden in Jelly Bean ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee, maar zo niet, kan het dan niet met een custom kernel?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Wow..die grijze google balk is wel echt afgrijselijk van kleur..weet iemand hoe je van dat ubergrijze afkomt??

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andere launcher gebruiken... apex heeft bv de keuze voor de ics of jb style zoekbalk, de laatste update draait soepel hier

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanfct
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:15
Booth schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:29:
[video]

40+ zoekopdrachten, indrukwekkend resultaat!
Is dit ook al mogelijk in het nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
stefanfct schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:48:
[...]

Is dit ook al mogelijk in het nederlands?
bij mij niet... maar ik heb hem nog maar net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Ik vind de stock launcher prima..in 4.04 was hij nog gewoon doorzichtig..nu ist echt mega dikke grijze balk..snap niet wel idiote google designer dat verzonnen heeft als standaard..
Hoef geen andere launcher verder..vond apex nou niet echt super toen ik hem eerder probeerde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar vind jr de stock launcher nu niet meer prima.. dan moet je wachten op een simpele mod van de stock launcher... (of zoeken... misschien is die er al). Zonder een andere launcher of mod gaat dit niet veranderen.

Het idee is natuurlijk dat ie meer opvalt en daarom meer gebruikt wordt, veel gebruikers weten niet eens wat je er mee kan.

Ten slotte nogmaals, apex is met de laatste update echt wel verbeterd

[ Voor 6% gewijzigd door Prulleman op 12-07-2012 23:03 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Nouja..ik heb eerder het gevoel dat andere dit ook gewoon spuuglelijk vinden..heb je een mooie achtergrond is er zo'n dik grijs vlak opeens..kan me voorstellen dat veel mensen dat niet op prijs stellen.
Resizen van widgets zou toch ook mogelijk worden?
Notifications vind ik er persoonlijk ook niet mooier op geworden..beetje raar groter lettertype lijkt het wel..
JB voelt wel erg smooth aan..maar moet zeggen tot nu toe ben ik nog niet heel happy dat ik geupdate heb +)
Overigens wel grappig dat het eerste google stukje waar ik terecht kwam al niet goed werkte omdat ik geen flash geinatalleerd heb..dat is wel google fail op zich.. zorg dan teminste dat je filmpjes compatible zijn met je eigen site..was ergens bij drive als ik me niet vergis +)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
Sorry, verkeerde topic..

[ Voor 70% gewijzigd door mellowpimp op 13-07-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

Ik denk eerder dat ze die zoekbalk grijs hebben gemaakt om aandacht te leggen op Google Now.

Ze willen gewoon iets onder aandacht brengen omdat dat de grootste nieuwe feature is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Only schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 23:35:
Nouja..ik heb eerder het gevoel dat andere dit ook gewoon spuuglelijk vinden..heb je een mooie achtergrond is er zo'n dik grijs vlak opeens..kan me voorstellen dat veel mensen dat niet op prijs stellen.
Dan zet je hem toch uit?

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Dan moet je weer andere launcher gebruiken, heb al Apex en Go launcher geprobeerd..die laatste vond ik wel fijn, maar die heeft nog niet de smoothness van JB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is dan precies je probleem met apex? Dat is toch gewoon stock look and feel met extraatjes. Kan me moet voorstellen dat je stock helemaal ok vind op de balk na en apex ruk.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Ik zeg nergens dat ik Apex ruk vind, maar ik vind stock helemaal oke op de balk na ja.
Ja en de nieuwe notifications vind ik lelijk geworden, maar die kun je zover ik weet ook niet aanpassen in Apex.
Verder zit alles wat ik wil in stock, waarom zou ik dan een heel uitgebreid menu van Apex erbij willen?
Go ex vond ik overigens ook overzichterlijk dan Apex, en had een leuke toevoeging voor mij dan, maar die loopt helaas nog niet zo vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Only schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 13:53:
Ik zeg nergens dat ik Apex ruk vind, maar ik vind stock helemaal oke op de balk na ja.
Ja en de nieuwe notifications vind ik lelijk geworden, maar die kun je zover ik weet ook niet aanpassen in Apex.
Verder zit alles wat ik wil in stock, waarom zou ik dan een heel uitgebreid menu van Apex erbij willen?
Go ex vond ik overigens ook overzichterlijk dan Apex, en had een leuke toevoeging voor mij dan, maar die loopt helaas nog niet zo vloeiend.

Nou.. ga dan maar lekker tegen die grijze balk aankijken
8)7 |:( :? :|

/Edit. Nee sorry, ik zal je de volgende x gewoon vertellen dat het niet mogelijk is en vooral geen moeite doen om oplossingen te bedenken

[ Voor 89% gewijzigd door Prulleman op 14-07-2012 14:28 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Dus ik geef oorspronkelijk commentaar op een update van google..en jij kat me vervolgens af omdat ik apex niet fijn/nodig vind? Ook erg logisch. Wat ik zei..apex vind ik niet erg overzichtelijk en go launcher vond ik wel fijn alleen die is nog niet zo smooth als JB.
Overigens liep apex ook nog eens vast daarnet..geeft me ook al niet veel moed tegenover de standaar launcher +)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prima.. ben klaar met de discussie

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem_co
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-01-2022
Hebben meer het probleem dat Lightflow het niet meer doet? Ook de tekstinvoer is veranderd de leestekens(!?,) staan niet meer standaard bovenaan dat is wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:44
Die doet een beetje lastig idd. Dev is wel al aan bezig mee in gelezen te hebben. Even geduld hebben dus...

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt.. lightflow is volgens mij nog niet compatible. Het uitzetten van notificaties doet het bij mij niet. Wat betreft toetsenbord... dacht dat stock altijd dezelfde layout heef gehad, maar kan me stock van is niet goed herinneren, bijna niet gebruikt namelijk

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _geenpunt_
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-04 20:47
Rem_co schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 16:14:
Hebben meer het probleem dat Lightflow het niet meer doet? Ook de tekstinvoer is veranderd de leestekens(!?,) staan niet meer standaard bovenaan dat is wel irritant.
Dit is weer aan te zetten door "Volgende woordvoorspelling" uit te zetten onder:
Instellingen -> Taal en invoer -> instellingen van Android-toetsenbord -> Geavanceerde instellingen -> Volgende woordvoorspelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Hij kom volgens mij ook voor de htc one s toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:28

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Damn, nog even wachten tot wifi en 3g en gps werken op de sgs en dan ben ik over. Dit is zo episch

Vooral Google Now ben ik benieuwd naar. Het lijkt me echt geweldig :P
Google Voice search + Google Now + Wolfram Alpha moet geweldig zijn.
Als er dan FF-plugins komen die de browsegegevens net als Chrome in je Gaccount zetten is het helemaal geweldig, Wlive voor mail en afspraken en contacten.
Dus Voice Search en Google Now moeten gewoon Twitter en FB ook doorzoeken, FF browseinfo enzo (muzieksmaak afleiden, uit YT oid) en je WLivemail, maar dat komt vast. Nu wachten wat Apple met Siri doet. Nog met iOS6 verbeteren, dus een paar maanden of wachten tot iOS 7, wanneer Google alweer verder is. Tot nu toe: awesome

[ Voor 76% gewijzigd door F.West98 op 14-07-2012 23:51 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04 22:48

Len

Leeg

F.West98 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:47:
Damn, nog even wachten tot wifi en 3g en gps werken op de sgs en dan ben ik over. Dit is zo episch

Vooral Google Now ben ik benieuwd naar. Het lijkt me echt geweldig :P
Google Voice search + Google Now + Wolfram Alpha moet geweldig zijn.
Als er dan FF-plugins komen die de browsegegevens net als Chrome in je Gaccount zetten is het helemaal geweldig, Wlive voor mail en afspraken en contacten.
Dus Voice Search en Google Now moeten gewoon Twitter en FB ook doorzoeken, FF browseinfo enzo (muzieksmaak afleiden, uit YT oid) en je WLivemail, maar dat komt vast. Nu wachten wat Apple met Siri doet. Nog met iOS6 verbeteren, dus een paar maanden of wachten tot iOS 7, wanneer Google alweer verder is. Tot nu toe: awesome
Drink niet teveel red bull aub :p

Laten ze eerst maar Google Now in het Nederlands maken...

Edit:

Pfffff ende Zucht. Je "gooit" wel erg makkelijk kaarten weg van Google Now. Ik ben nu mijn weer kwijt :p En ook een afspraak. Geen idee of dat weer nog terugkomt :o

[ Voor 8% gewijzigd door Len op 15-07-2012 13:00 ]

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:28

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Werken de meeste apps die werken op ICS ook op JB? Jullie problemen?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1956
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:20

Hans1956

Pixel 8 Pro

Sinds enkele dagen ook met JB bezig. Verschillende apps werken niet; abnamro bankieren, buienradar, iex koersinformatie. Abnamro heb ik gebeld en die gaven aan dat ze er mee bezig zijn.

Edit: verder wel tevreden wat betreft snelheid, het lijkt wat vlotter allemaal.

[ Voor 18% gewijzigd door Hans1956 op 15-07-2012 22:02 ]

Volvo EX30 | SMER | Plus | Vapour Grey / Indigo | MY24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Only schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 13:53:
Mischien begreep je mijn reply niet, maar je kan gewoon de searchbalk uitzetten in de stock launcher. Daar heb je geen andere launcher voor nodig.

Je verliest wel wat screen estate.

edit: Op de vragen van anderen hierboven: Nope totaal geen proleem met apps. Ze werken allemaal goed hier. Zelfs Light Flow werkt hier zoals die het deed op ICS.

[ Voor 17% gewijzigd door quartex op 16-07-2012 01:53 ]

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-04 09:57
Hans1956 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:00:
Sinds enkele dagen ook met JB bezig. Verschillende apps werken niet; abnamro bankieren, buienradar, iex koersinformatie. Abnamro heb ik gebeld en die gaven aan dat ze er mee bezig zijn.

Edit: verder wel tevreden wat betreft snelheid, het lijkt wat vlotter allemaal.
Kom op zeg, meen je dit serieus? JB is net een paar dagen voor één telefoon uit en dan ga je ABN bellen omdat die toevallig een app hebben maar die niet werkt op het splinternieuwe Jelly Bean? 8)7 :X

[ Voor 5% gewijzigd door MacorgaZ op 16-07-2012 02:08 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_joachim
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:56
MacorgaZ schreef op maandag 16 juli 2012 @ 02:00:
[...]

Kom op zeg, meen je dit serieus? JB is net een paar dagen voor één telefoon uit en dan ga je ABN bellen omdat die toevallig een app hebben maar die niet werkt op het splinternieuwe Jelly Bean? 8)7 :X
Waarom niet. Als niemand meldt dat er een probleem is, zal ABN er ook geen moeite voor doen.

* der_joachim herinnert zich de telebankiershit van rond 2001.

Entropy isn't what it used to be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1956
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:20

Hans1956

Pixel 8 Pro

ABNAMRO was ook redelijk snel. Na mijn email had ik de volgende dag een reactie. Toen gebeld. Men was al met het oplossen bezig maar wist niet dat de uitrol van JB al bezig was. Men wilde weten of ik wel via de officiele weg de update had ontvangen.
Ze maken genoeg reclame met de app dus dan mag die ook wel up to date zijn!

Volvo EX30 | SMER | Plus | Vapour Grey / Indigo | MY24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 09:19

Zym0tiC

^_^

der_joachim schreef op maandag 16 juli 2012 @ 08:41:
[...]

Waarom niet. Als niemand meldt dat er een probleem is, zal ABN er ook geen moeite voor doen.

* der_joachim herinnert zich de telebankiershit van rond 2001.
Eens! heb zelf tijdens het draaien van de developer preview al contact gehad met 2 app makers over issues op JB. 1 van de 2 heeft in de market versie geen problemen meer en de ander waarbij ik van hun een beta kreeg had het na 1 dag/update ook opgelost in de beta. Als deze op korte termijn richting de market gepushed wordt heeft het gros van de JB gebruikers geen issues. Beter dan 10000 play store comments met: het werkt niet.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 22-04 19:14
(jarig!)
En zo krijg ik net een update van de ABN bankieren app zodat deze ook met JB 4.1 werkt :) Keurig gedaan van ABN hoor.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Harmsen schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:23:
En zo krijg ik net een update van de ABN bankieren app zodat deze ook met JB 4.1 werkt :) Keurig gedaan van ABN hoor.
Zeker vrij vlot. Het blijft ook een goede app.

Weet iemand wanneer of waarom de 'offline beschikbaar' gemaakte nummers worden verwijderd? Vanmorgen waren ze ineens allemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:57

M-ThijZ

Riding on Rails

Jammer dat Google Voice in Google Now! niet goed werkt. Zelfs als je als stem 'English' instelt, dan wordt iets simpels als 'set timer for 10 minutes' nog steeds geïnterpreteerd als een een Google search.

Of heeft iemand al gevonden hoe je dit wel kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Harmsen schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:23:
Daarom, beetje zeuren is altijd goed. Het is meer de Developers helpen. En ABN Amro betaald vast veel geld aan de makers. ABN gaat dan weer zeuren bij de makers dat die het zo gauw mogelijk moeten fixen.
Ik ben blij dat het nu al gefixt is.. hoe eerder hoe beter. Krijg straks de Nexus 7 waar ook JB op draait :) En de ABN Amro app gebruik ik veel om betalingen te doen.. Soms is de app gewoon veel sneller en handiger dan die website met reader !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Laatst online: 22-04 22:48

Len

Leeg

M-ThijZ schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 19:57:
Jammer dat Google Voice in Google Now! niet goed werkt. Zelfs als je als stem 'English' instelt, dan wordt iets simpels als 'set timer for 10 minutes' nog steeds geïnterpreteerd als een een Google search.

Of heeft iemand al gevonden hoe je dit wel kunt gebruiken?
Je moet niet alleen de stem op engels zetten, maar heel je telefoon op US English.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

zAo schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 10:12:
[...]

Weet iemand wanneer of waarom de 'offline beschikbaar' gemaakte nummers worden verwijderd? Vanmorgen waren ze ineens allemaal weg.
Iemand? Vanmorgen was weer alles weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Len schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:55:
[...]

Je moet niet alleen de stem op engels zetten, maar heel je telefoon op US English.
Wanneer komt de Nederlandse variant beschikbaar dan? Heb al wel een Nederlands stemmenpakket ding, maar die googled gewoon alles :(

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-04 23:48

4play

-Nintendo- fan

Ook op de oude HTC desire draait al deels JellyBean

http://nikez.nu/

Grappig dat het ook "draait" op een 2 1/2 jaar oude single core 1 GHZ telefoontjes...

Ik heb het nog niet geprobeerd ik ga het wel proberen als iets stabieler draait / meer functies werken.
De ICS versie van Nikez werkte echt super goed...

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-04 04:14
Update Android 4.1 forceren op Galaxy Nexus:Instellingen => Apps => Tab "Alles" => Google Service Framework => Gegevens Wissen, daarna Nu stoppen
Dan gewoon opnieuw naar updates zoeken.

Ik heb wel een vraag over Android 4.1. Mijn Playstore ziet er niet uit zoals die op de screenshot in deze topic en ik heb een zeer irritante bug in de playstore. Als ik in een lijst van applicaties een applicatie selecteer en daarna terugkeer, dan zit ik iedere keer weer bovenaan op de lijst. Enorm irritant. Is hier een oplossing voor?

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Screenshot is van de Amerikaanse versie :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeniepoenie
  • Laatst online: 20-03 21:32
Het lijkt erop dat de OTA-update voor de Nexus S liefhebbers ook gearriveerd is!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1784215

Link naar de update zip vanaf Google's servers:
http://android.clients.go...oogle_crespo/9ZGgDXDi.zip

Parse error: syntax error, unexpected GOT_USER in https://gathering.tweakers.net on line 1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:26
Kreeg m afgelopen dinsdag al OTA binnen :-)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ook fijn, maar verwachtte het ook wel: nieuws: HTC bevestigt komst Android 4.1 voor One X en One S

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeniepoenie
  • Laatst online: 20-03 21:32
TTHEEBO1 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:16:
Kreeg m afgelopen dinsdag al OTA binnen :-)
Voor de Nexus S?

Heb trouwens geprobeerd de zip te installeren maar krijg een Status 7 error. Het lijkt erop dat meer mensen hier last van hebben.. Dan maar ff wachten op de OTA

Parse error: syntax error, unexpected GOT_USER in https://gathering.tweakers.net on line 1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Laatst online: 21-04 10:16
ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon. En ik zat heel erg te denken aan windows phone aangezien ik dat concept wel mooi vind (alle integratie naar personen).

Nu heeft android in principe wel alles wat ik nodig zou hebben. Ik dacht... ik zal toch niet de enige zijn die dat windows concept mooi vind.

Concreet is mijn vraag dus, is er een stap naar het windows phone concept met jellybean? en zo nee zijn er geen applicaties die de contactlist integreert met facebook twitter skype etc... zoals je dat op windows phone ziet

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
justice strike schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:21:
ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon. En ik zat heel erg te denken aan windows phone aangezien ik dat concept wel mooi vind (alle integratie naar personen).

Nu heeft android in principe wel alles wat ik nodig zou hebben. Ik dacht... ik zal toch niet de enige zijn die dat windows concept mooi vind.

Concreet is mijn vraag dus, is er een stap naar het windows phone concept met jellybean? en zo nee zijn er geen applicaties die de contactlist integreert met facebook twitter skype etc... zoals je dat op windows phone ziet
Je kan de W7 launcher gebruiken, dan heb je ook van die tiles.
En je contactenlijst synct in Android al lang met Twitter & FB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
DennusB schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:22:
[...]

Je kan de W7 launcher gebruiken, dan heb je ook van die tiles.
En je contactenlijst synct in Android al lang met Twitter & FB.
die tiles kunnen me gestolen. Gaat er meer om dat je op de people hub waar je dus je contactlijst per persoon hebt en dan ook kunt zien wat er met die persoon gaande is (facebook twitter skype etc...)

Ik wil dus alleen weten of android dat zo aanpakt zoals windows dat doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-04 18:26
justice strike schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:24:
[...]

die tiles kunnen me gestolen. Gaat er meer om dat je op de people hub waar je dus je contactlijst per persoon hebt en dan ook kunt zien wat er met die persoon gaande is (facebook twitter skype etc...)

Ik wil dus alleen weten of android dat zo aanpakt zoals windows dat doet
Heeft Android volgens mij al sinds ICS denk ik. Corrigeer me als ik het fout zeg want ik gebruik die integratie niet erg intensief. Ik denk dat je ook bij Android meteen Facebook, Twitter en Google+ updates in de contactenapp kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
VanStino schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:30:
[...]

Heeft Android volgens mij al sinds ICS denk ik. Corrigeer me als ik het fout zeg want ik gebruik die integratie niet erg intensief. Ik denk dat je ook bij Android meteen Facebook, Twitter en Google+ updates in de contactenapp kan zien.
Dat klopt helemaal :) Op ICS & JB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
VanStino schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:30:
[...]

ook de foto's en de albums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-04 18:26
Ik gebruik enkel de Google+ integratie en bij mij staat er in de People app van Android het volgende: (Dit is een Galaxy Nexus op JB)

- Start conversation
- Start hangout
- Add to circle
- View Google+ Profile

Daarnaast staat er een tab met al zijn updates op Google+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:54

Laguna

Connaisseur

Die integratie van social hubs met je contactpersonen is bij Windows Phone veel beter uitgewerkt. Bij Android zal je die beperkte integratie zelden gebruiken en eerder de specifieke apps gebruiken.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Laguna schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:43:
Die integratie van social hubs met je contactpersonen is bij Windows Phone veel beter uitgewerkt. Bij Android zal je die beperkte integratie zelden gebruiken en eerder de specifieke apps gebruiken.
hmm.... Ik hoop dat dat nog eens komt naar android. Maar zoals ik het hoor zal dat voorlopig niet het geval zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laguna schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:43:
Het is Android ook wel goed uitgewerkt. Alleen het is aan de APP maker zelf om deze integratie te implementeren zoals Google+ dat bijvoorbeeld doet. Je hebt daarnaast ook wel redelijk wat permissies in Android nodig....

Bij Microsoft heeft MS dat zelf gedaan. Android laat alles over aan 3th party en bewaard de vrijheid voor iedereen.

Als ik nou een Social bedrijf heb.. of laten we zeggen Hyves.. Dan moet ik eerst bij MS aankloppen en zeuren en populair worden voordat ik geïntegreerd wordt. Dus MS speelt meer de baas.. en natuurlijk dat is natuurlijk hoe MS altijd werkt. De baas spelen over allerlei partijen die ontwikkelen voor hun platform. Geen vrijheid... Daarom zou ik niet willen dat WP een monopolie positie krijgt in de mobile world. Dan krijg je hetzelfde bossy gedoe als op je computer.

Andere partijen die bijvoorbeeld populair zijn in 1 enkel land zullen nooit geïntegreerd worden in WP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Anoniem: 145867 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:02:
[...]

Het is Android ook wel goed uitgewerkt. Alleen het is aan de APP maker zelf om deze integratie te implementeren zoals Google+ dat bijvoorbeeld doet. Je hebt daarnaast ook wel redelijk wat permissies in Android nodig....

Bij Microsoft heeft MS dat zelf gedaan. Android laat alles over aan 3th party en bewaard de vrijheid voor iedereen.

Als ik nou een Social bedrijf heb.. of laten we zeggen Hyves.. Dan moet ik eerst bij MS aankloppen en zeuren en populair worden voordat ik geïntegreerd wordt. Dus MS speelt meer de baas.. en natuurlijk dat is natuurlijk hoe MS altijd werkt. De baas spelen over allerlei partijen die ontwikkelen voor hun platform. Geen vrijheid... Daarom zou ik niet willen dat WP een monopolie positie krijgt in de mobile world. Dan krijg je hetzelfde bossy gedoe als op je computer.

Andere partijen die bijvoorbeeld populair zijn in 1 enkel land zullen nooit geïntegreerd worden in WP.
ik vind het persoonlijk wel mooi hoe microsoft het gebouwd heeft. Ik wil alleen zoiets zien op android... en dan kan ik eigenlijk wel android kiezen, want dat is het enige wat ik echt mis op android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

justice strike schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:08:
[...]

ik vind het persoonlijk wel mooi hoe microsoft het gebouwd heeft. Ik wil alleen zoiets zien op android... en dan kan ik eigenlijk wel android kiezen, want dat is het enige wat ik echt mis op android
Het is ook wel zeker een mooi iets dat integratie van twitter en facebook in WP. Maar ik vind de implementatie van hoe 3th party partijen worden benaderd niet iets wat "eerlijk" gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Anoniem: 145867 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:16:
[...]

Het is ook wel zeker een mooi iets dat integratie van twitter en facebook in WP. Maar ik vind de implementatie van hoe 3th party partijen worden benaderd niet iets wat "eerlijk" gebeurt.
Ik denk dat je dat op een andere manier niet zou kunnen doen. Wat wel mooi zou zijn is als het een plugin systeem is waar externen plugins voor kunnen maken. Zodat je op termijn al de im's in het systeem geintegreerd hebt zonder dat je daarvoor bij microsoft hoeft te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-04 07:56
Ik heb sinds de update naar Jelly Bean regelmatig dat mijn telefoongesprek word afgebroken. Zowel met mobiele als vaste nummers.

Iemand enig idee hoe dat kan komen?

Opleiding Brandveiligheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb je de officiele OTA update, of heb je dit op de een of andere manier zelf gedaan (en bv de radio vergeten te updaten)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emielio
Ik heb gewoon de officiele OTA update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmmm, dan heb ik geen antwoord voor je (behalve een factory reset als je er zin in hebt, updates zorgen soms voor problemen die alleen met een reset op te lossen zijn..)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emielio
Prulleman schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:58:
hmmm, dan heb ik geen antwoord voor je (behalve een factory reset als je er zin in hebt, updates zorgen soms voor problemen die alleen met een reset op te lossen zijn..)
Dan wacht ik het nog even af hoe het zich ontwikkeld, want daar heb ik nog even geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De app van de Rabobank wil ook nog niet bij mij (je kan niet klikken op een rekening). Telefonisch contact gehad via de helpdesk en ze waren al op de hoogte en bezig met een update :)
Pagina: 1 2 Laatste