Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Het ziet er wel onwijs mooi uit, zal wel zwaar worden grafisch idd.418O2 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:05:
- Dat de interface soepeler loopt
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Zelfs op een Galaxy Tab is de interface niet so soepel.
Anoniem: 61921
Ik hoop dat htc snel een ICS rom zal uitbrengen voor de Sensation. Als ik zo de screenshots zie, dan hoeft er van mij niet perse een Sense schil overheen.
http://forums.androidcent...laxy-nexus-hand-time.html
Er wordt idd ook aangegeven dat er hardware acceleratie wordt gebruikt, dus ik ben heeeeel benieuwd
@PowerRick. Als je geen sense schil wilt wordt het toch een custom ROM en niet die van HTC ;-)
[ Voor 0% gewijzigd door Maardiweb op 17-10-2011 13:10 . Reden: typo ]
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Moet dit niet de nacht van dinsdag op woensdag zijn? Presentatie is om 10 AM in Hong Kong, tijdsverschil met Amsterdam = -6, is dus 4AM 19 Oktober, dus 4 uur woensdagochtend? Of zie ik dit verkeerd?" Plaatselijke tijd in Nederland is 04.00 in de morgen in de nacht van woensdag op donderdag."
Ik denk dat dat wel gaat lukken via het google youtube kanaal.disturbedmind schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:11:
Weet iemand toevallig of de presentatie van ICS de volgende dag ook nog eens rustig na te kijken is, voor de mensen die wel de volgende dag moeten werken?
Het liefst heb ik natuurlijk een officiele ICS update met Sense 3.5, want mede voor Sense heb ik voor htc gekozenMaardiweb schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:10:
Mooie TS! In onderstaand topic staat een chatgesprek van iemand die bij Google werkt en die even met de Nexus Prime heeft mogen spelen waar ICS dus opstaat. Hij is razend enthousiast over de snelheid:
http://forums.androidcent...laxy-nexus-hand-time.html
Er wordt idd ook aangegeven dat er hardware acceleratie wordt gebruikt, dus ik ben heeeeel benieuwd
@Powerrick. Als je geen sense schil wil wordt het toch een custom ROM een niet die van HTC ;-)
En door de hardware versnelling moet ICS gaan vliegen op een dual core phone, lijkt me.
kloptMqrk schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:12:
[...]
Moet dit niet de nacht van dinsdag op woensdag zijn? Presentatie is om 10 AM in Hong Kong, tijdsverschil met Amsterdam = -6, is dus 4AM 19 Oktober, dus 4 uur woensdagochtend? Of zie ik dit verkeerd?
If you want to be the best, you need to work with the best :)
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Thank you senor, snel werk verricht =) Ik vind het wel tof dat Android voor telefoons en tablets weer bij elkaar komt.. Persoonlijk heb ik ervaring met Android 2.0 / 2.1 / 2.2 en 2.3 op telefoons en 2.1 en 2.2 op tablets. Ik vond het op beide apparaten altijd goed werken en begreep het gebrabbel over 'Android FroYo op tablets is but' eigenlijk nooit, ik vond alles goed werken.. Honeycomb heb ik nog geen ervaring mee, wil ansich wel een nieuwe Android tablet maar als ICS voor de deur staat kan ik daar ook wel weer op wachten denk ik.. Zelfde versie van Android op telefoon en tablet vind ik tof, alles werkt nagenoeg 't zelfde, ziet er 't zelfde uit en dat is nice imho!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar alhoewel ik zelf weinig tot geen lag ondervind op m'n Androiddevices..thefal schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:08:
Ik hoop dat GPU acceleratie eindelijk goed geregeld is! De lag die ik elke keer zie als ik bijvoorbeeld aan het scrollen ben ben ik nu wel een beetje zat, vooral nadat ik even met WP7 heb gespeeld.
Zelfs op een Galaxy Tab is de interface niet so soepel.
Ik weet van mezelf wel dat ik iets al snel smooth vind en ik niet zo pietepeuterig bent maar 't zou toch mooi zijn.
Klopt check:RMX schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:08:
Ben benieuwd! Larry Page (dacht ik) had gezegd dat hij trots is op het aantal nieuwe features die er in zitten!
Luqq schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 01:10:
Larry Page: “You Won’t Believe What We Managed To Get Done In This Release“
http://www.droid-life.com...lease-ice-cream-sandwich/
Gewoon op het YouTube-kanaal inderdaad, tevens zal hij ook wel geript worden en te downloaden zijn..disturbedmind schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:11:
Weet iemand toevallig of de presentatie van ICS de volgende dag ook nog eens rustig na te kijken is,
voor de mensen die wel de volgende dag moeten werken?
Laatste mogelijkheid is gewoon ff zelf rippen via bijvoorbeeld www.keepvid.com wat ik zelf ook altijd gebruik.
Waar zie je dit staan dan?Mqrk schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:12:
Moet dit niet de nacht van dinsdag op woensdag zijn? Presentatie is om 10 AM in Hong Kong, tijdsverschil met Amsterdam = -6, is dus 4AM 19 Oktober, dus 4 uur woensdagochtend? Of zie ik dit verkeerd?
Jij hebt het over een telefoon, dit topic gaat over software...kaiy schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:14:
Kan niet wachten na de i4S teleurstelling.
Waar ik zelf ook benieuwd naar ben is een Google Cloud service wat alles automatisch laat syncen...
Misschien is het er wel maar niet zo groots als iCloud van Apple is gepresenteerd volgens mij, of mis ik wat.
Nu werk ik via Dropbox wat op Android gewoon goed werkt, maar als er een goede Google Cloud service zou komen zou ik dat wel tof vinden.. Waarmee ik gewoon alles kan syncen zoals documenten, muziek en apps...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
2e zin in de OP natuurlijk, ik had even moeten refreshen om dit te begrijpen
[ Voor 15% gewijzigd door hans_1990 op 17-10-2011 14:49 ]
Ik denk niet dat er echt harde systeemeisen zijn. Je moet maar hopen dat de fabrikant zo lief is om een update te maken. Effectief zal het wel inhouden dat de "eisen" zijn dat je een zeer recent toestel hebt. De rest zal wel geen update ontvangen.anandus schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:17:
Wat zijn eigenlijk de systeemeisen voor ICS?
Ik heb eigenlijk stille hoop dat Google Drive wordt aangekondigd tijdens het event en meteen wereldwijd geactiveerd wordt.[b][message=36946601,noline]
Waar ik zelf ook benieuwd naar ben is een Google Cloud service wat alles automatisch laat syncen...
Misschien is het er wel maar niet zo groots als iCloud van Apple is gepresenteerd volgens mij, of mis ik wat.
Nu werk ik via Dropbox wat op Android gewoon goed werkt, maar als er een goede Google Cloud service zou komen zou ik dat wel tof vinden.. Waarmee ik gewoon alles kan syncen zoals documenten, muziek en apps...
Wereldwijd kun je wel vergeten denk ik. Verder denk ik niet dat Google nu al met een dergelijke clouddienst komt. Ze hebben al moeite genoeg om hun muziekdienst uit te rollen. Ik denk dat ze zich daar eerst op focusen.VanStino schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:23:
[...]
Ik heb eigenlijk stille hoop dat Google Drive wordt aangekondigd tijdens het event en meteen wereldwijd geactiveerd wordt.
Als het gewoon een re-brand wordt van Docs zou het kunnen. (Alleen hoop ik dan wel dat ze meer dan 1GB gaan aanbieden.)RoD schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:25:
[...]
Wereldwijd kun je wel vergeten denk ik. Verder denk ik niet dat Google nu al met een dergelijke clouddienst komt. Ze hebben al moeite genoeg om hun muziekdienst uit te rollen. Ik denk dat ze zich daar eerst op focusen.
Het gaat mij meer om de custom roms.RoD schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:21:
[...]
Ik denk niet dat er echt harde systeemeisen zijn. Je moet maar hopen dat de fabrikant zo lief is om een update te maken. Effectief zal het wel inhouden dat de "eisen" zijn dat je een zeer recent toestel hebt. De rest zal wel geen update ontvangen.
Maar er is dus bijv niet perse een dual-core nodig of een bepaalde gpu of iets dergelijks?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
De software is nog niet uit, dus niemand weet het zeker.. maar ik heb in ieder geval nog geen enkele geluiden opgevangen die in die richting wijzen.anandus schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:29:
[...]
Het gaat mij meer om de custom roms.
Maar er is dus bijv niet perse een dual-core nodig of een bepaalde gpu of iets dergelijks?
Okee. Dacht dat de eisen misschien al bekend waren gemaakt, maar da's dus nog spannendRoD schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:30:
[...]
De software is nog niet uit, dus niemand weet het zeker.. maar ik heb in ieder geval nog geen enkele geluiden opgevangen die in die richting wijzen.
[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 17-10-2011 14:32 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Met betrekking tot custom roms denk ik dat je wel redelijk safe zit. Google kan wel hardwareverplichtingen opleggen, maar ontwikkelaars kunnen natuurlijk gewoon zelf knutselen en ROM's uitbrengen. Daarbij zal ICS naar verwachting niet dusdanig de boel omgooien dat de hardwarebenodigdheden ineens dusdanig hoog worden dat alleen high-endtoestellen ermee overweg kunnen. Google heeft er belang bij om Honeycomb en Gingerbread samen te voegen, zodat er één platform ontstaat voor tablet en smartphone. En dus ook voor low-endtablet en -smartphone.anandus schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:32:
[...]
Okee. Dacht dat de eisen misschien al bekend waren gemaakt, maar da's dus nog spannend
Dus nee, bepaalde eisen qua hardware lijken mij zeer onwaarschijnlijk.
PSN & XBL: Denkoyugo
Waarschijnlijk wel. Ik neem aan dat Google binnen enkele weken na de release ICS voor de Nexus S uitrolt. De Nexus One zal wel overgeslagen worden..Denko schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:10:
Ik hoop dat ik hiermee wat voordeel heb met mijn Nexus S, (snelle uitrol van het OS )
Lijkt me niet, zoveel langzamer is die niet dan de Nexus S..daarnaast, volgens "black_man_x", die allemaal vage riddles en gedichten over android post en blijkbaar wat inside information heeft:RoD schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:22:
[...]
Waarschijnlijk wel. Ik neem aan dat Google binnen enkele weken na de release ICS voor de Nexus S uitrolt. De Nexus One zal wel overgeslagen worden..
"nexus one is still a nice device.. Just needs little update.."
Maar Google moet wel zin hebben om ICS voor een 'oud' toestel geschikt te maken. Die quote kan ik verder niet zoveel meeLuqq schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:24:
[...]
Lijkt me niet, zoveel langzamer is die niet dan de Nexus S..daarnaast, volgens "black_man_x", die allemaal vage riddles en gedichten over android post en blijkbaar wat inside information heeft:
"nexus one is still a nice device.. Just needs little update.."
[ Voor 5% gewijzigd door accountabc op 17-10-2011 15:32 ]
Hoe lang duurt het doorgaans voordat de sources worden vrijgegeven door Google? Honeycomb is overgeslagen en van Gingerbread kan ik erg weinig vinden over de tijd die tussen introductie en release zit.
Ik had inderdaad wat verder moeten kijken

[ Voor 7% gewijzigd door M-Opensource op 17-10-2011 15:39 . Reden: keek met neus, kon beter zoeken ]
"Find what you love and let it kill you"
http://siliconangle.com/b...read-announced-by-google/
http://androidandme.com/2...ndroid-2-3-updates-begin/
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C
Misschien is Bizztrust iets voor je.Radiodurans schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:41:
Ik hoop eigenlijk op full system AES encryption, dus met een wachtwoord bij opstarten. Eindelijk echte security op je mobiele telefoon, er staat nl. steeds meer persoonlijks op!
If you use your Android smartphone for both business and pleasure, a product introduced today at a trade show in Germany appears to be worth following. A version of Android called BizzTrust creates two partitions in Android--one for personal use and another super-secure one for business.
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Dit vraag ik mij ook af. In hoeverre is het voor custom rom makers mogelijk om een ICS rom te maken voor oudere hardware, drivers ed. zijn dan toch niet beschikbaar?accountabc schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:32:
Ben benieuwd hoe dit gaat draaien op de 1st gen snapdragon 1Ghz processors met Adeno 200 graphics. Hopelijk is er snel een mooie custom rom voor de HD2
Ben eigenlijk nog meer benieuwd naar dit zelfde punt voor tablets. Er zijn tablets met een actieve community, die echter nog wel op Android 2.2/2.3 draaien omdat Google de broncode van HC niet heeft vrijgegeven. Is te verwachten dat voor deze tablets nog wel updates zullen komen naar ICS?
Dat ziet er inderdaad interessant uit maar het zou fijner zijn als het standaard in ICS komt te zitten, dan zou het i.p. voor elke (custom) ROM te gebruiken zijn.
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C
Lijkt gewoon op een MODzAo schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:50:
Niet goed te zien of hij 100% echt is, maar het beloofd veel goeds!
[video]
Nu gaat ICS natuurlijk wel heel veel op HC lijken, maar mijn gok is dat ze (heel) veel elementen uit HC hebben gepakt en geport naar een GB release.
Laatst was bijvoorbeeld ook die vernieuwde music app al gelekt (Misschien nog wel meer?) dus ook dat is niet echt een zekerheid om te zeggen of het echt of nep is.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
De Google+ app was ook gelekt inderdaad =)Nakebod schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:05:
Misschien nog wel meer?
Het enige wat uit dat filmpje komt, en net zo goed geport kan zijn uit een HC rom zijn:
De openstaande applicatie lijst,
In de appdrawer rechtsboven een linkje naar de Market. Hoewel dat in HC nog Shop (Danwel Winkel) heet.
Lijken mij wel 2 dingen die na te bouwen/porten zijn uit.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
http://phandroid.com/2011...-the-samsung-galaxy-s-ii/
Ik had hem eerst gekeken op een SGS2, maar in 1080p is het inderdaad wel te zien (batterij indicator e.d.). Jammer, want ik wil wel erg graag 4.0 op mijn SGS2.disweb schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:25:
Filmpje is nep, het is een launcher en de apps van XDA!
http://phandroid.com/2011...-the-samsung-galaxy-s-ii/
http://www.androidpolice....-capabilities-to-android/
Zou leuk zijn als het echt zo is
Dat zit wel Schnorr.
Rare vogel in spe
Dat zal toch haast niet? Bedoel, mijn net gekochte SGT10.1 kan niet gemakkelijk upgraded wordenXesxen schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:37:
Oh, ICS ziet er wel erg gelikt uit. Mooie widgets enzo. Hopelijk zijn de systeemvereisten niet te hoog
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Ik denk van niet.epic_gram schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:02:
Wat denken jullie, komt dit ook uit voor de galaxy gio?
Het ziet er goed uit, in ieder geval.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Als HTC toch besluit geen update te doen naar ICS heb je altijd nog Cyanogenmod 9Jaap-Jan schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:10:
Ik hoop dat Asus ICS ook op de Transformer zet. Tot nu toe zijn ze redelijk actief met ROM- updates. En met een beetje geluk (eigenlijk wel een klein zekerheidje) komt er een onofficiële ROM voor de Desire Z, zodat ik ze op beide apparaten heb staan.
Het ziet er goed uit, in ieder geval.
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
Dat wordt toch echt Cyanogenmod 8 hoor, we zitten nu bij 7 en er komt geen Cyanogenmod 8 voor Honeycomb. Ik betwijfel of de source van Honeycomb überhaupt nog wordt vrijgegeven, die is nu een beetje obsolete lijkt me. Of misschien geven ze juist daarom de source van Honeycomb vrij. We zullen zien.Kwastie schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:13:
[...]
Als HTC toch besluit geen update te doen naar ICS heb je altijd nog Cyanogenmod 9
* thijsje66 zet zijn wekker op 03:50
Ik heb geen leuke ondertitel.
Daarom slaat Cyanogenmod ook een nummertje over, aangezien ze nooit aan Honeycomb hebben kunnen werkenthijsje66 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:52:
[...]
Dat wordt toch echt Cyanogenmod 8 hoor, we zitten nu bij 7 en er komt geen Cyanogenmod 8 voor Honeycomb. Ik betwijfel of de source van Honeycomb überhaupt nog wordt vrijgegeven, die is nu een beetje obsolete lijkt me. Of misschien geven ze juist daarom de source van Honeycomb vrij. We zullen zien.
Ik denk dat de ondersteuning van deze apparaten (o.a. HTC Desire en Galaxy S) sterk te wensen overlaat, je bent waarschijnlijk aangewezen op een custom rom..Thomasthomas schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:05:
Als ICS ook nog naar de snelste single cores komt zou dat top zijn! Anders moet ik nog 3 kwart jaar wachten tot ik mijn abbo kan verlengen... Maar ach, het ziet er hoe dan ook heel mooi uit.
Sony Ericsson heeft reeds aangegeven dat hun volledige lineup van 2011 (xperia mini, mini pro, pro, active, neo, en arc) een upgrade naar ICS: http://www.gsmarena.com/a...2011_phones-news-3106.phpThomasthomas schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:05:
Als ICS ook nog naar de snelste single cores komt zou dat top zijn! Anders moet ik nog 3 kwart jaar wachten tot ik mijn abbo kan verlengen... Maar ach, het ziet er hoe dan ook heel mooi uit.
Het gaat hier om allemaal single core toestellen
Wel op Cwm7 uiteraard..
[ Voor 13% gewijzigd door silitek op 18-10-2011 16:07 . Reden: toevoeging ]
Tubes....It's what make music music!
Denk dat als Samsung lief is het nog wel voor de Galaxy S uit kan komen. Aangezien ze nu ook nog steeds bezig zijn met het ontwikkelen voor de Galaxy S ondanks dat de SII uit is.Kwastie schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:08:
[...]
Ik denk dat de ondersteuning van deze apparaten (o.a. HTC Desire en Galaxy S) sterk te wensen overlaat, je bent waarschijnlijk aangewezen op een custom rom..
Denk dat het voor de HTC Desire zeer klein is als het vanuit HTC moet komen. Het was al zo'n ontzettend lastig iets om Gingerbread erop te zetten... Moet je eens gaan voorstellen met ICS....
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Aangezien htc al zo veel moeite had om door het geringe geheugen op de Desire de Gingerbread update door te voeren, kun je denk ik wel aannemen dat een ICS update daardoor uitgesloten is.Kwastie schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:08:
[...]
Ik denk dat de ondersteuning van deze apparaten (o.a. HTC Desire en Galaxy S) sterk te wensen overlaat, je bent waarschijnlijk aangewezen op een custom rom..
Edit: zie dat Touchdomex net wat voor me hetzelfde zei. Stond er nog niet toen ik op quote had gedrukt
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 61921 op 18-10-2011 16:10 ]

En oh, geen wekker of wat dan ook, gewoon wakker blijven.
[ Voor 26% gewijzigd door S_Chief op 18-10-2011 17:17 ]
Is dat niet gewoon omdat hun Sense zoveel ruimte inneemt? Lijkt me ook niet dat ze de Desire updaten naar ICS, omdat ze dan ook weer de nieuwste Sense moeten gaan porten naar de Desire. Maar er komt vast wel een custom rom!Anoniem: 61921 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:09:
[...]
Aangezien htc al zo veel moeite had om door het geringe geheugen op de Desire de Gingerbread update door te voeren, kun je denk ik wel aannemen dat een ICS update daardoor uitgesloten is.
Wat ik trouwens niet snap, als Samsung die Nexus Prime/Galaxy Nexus maakt, dan is de broncode toch al heel lang tot hun beschikking gesteld en zouden ze toch allang met een update begonnen moeten zijn voor de SGSI(I). Dit zou namelijk een update zeer bespoedigen.
Ik denk dat er best wel met AOSP roms ICS geport gaat worden naar verschillende andere telefoons al dan niet met Cyanogen mod of aanvullingen hierop.
En eerder dan via de fabrikanten zelf....
GoT F1 PlayStation Racing League Discord
Ik weet wel zeker dat dit eerder gebeurd dan de fabrikanten, in het verleden was de community sneller en vaak beter!GrandPuba schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:56:
Ik denk dat er best wel met AOSP roms ICS geport gaat worden naar verschillende andere telefoons al dan niet met Cyanogen mod of aanvullingen hierop.
En eerder dan via de fabrikanten zelf....
"Find what you love and let it kill you"
Anoniem: 426574
Ik 4-sure! Heb toch vakantie HA-HAAlexander6501 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:10:
Wie gaat vannacht de wekker zetten? :-)
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 426574 op 18-10-2011 17:19 ]
Het live volgen van dit event zou mogelijk zijn op YouTube: Kanaal van androiddevelopers om 04:00 deze nacht.
Zelf ook benieuwd wat er gaat komen, hoop op een mooie port naar de desire
[ Voor 57% gewijzigd door Kees_frl op 18-10-2011 17:28 ]
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Jammer, 's nachts opstaan gaat er niet in zitten, maar 's ochtends ga ik zeker even kijken wat we kunnen verwachten, en in de avond kijk ik nog wel even naar een opname ervan
Op CM blog staat:thijsje66 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:52:
[...]
Dat wordt toch echt Cyanogenmod 8 hoor, we zitten nu bij 7 en er komt geen Cyanogenmod 8 voor Honeycomb. Ik betwijfel of de source van Honeycomb überhaupt nog wordt vrijgegeven, die is nu een beetje obsolete lijkt me. Of misschien geven ze juist daarom de source van Honeycomb vrij. We zullen zien.
Thanks again for the support, and for making CyanogenMod the #1 community Android distribution. We’ll be following up with a few minor releases and soon it will be time to start work on CM9!
Weet iemand hoelang het evenement duurt?
Vraag me alleen nog af of ik zal opblijven, of toch een wekker zetten.
Zoja, link?
Hoop dat ze ics op een galaxy tab tonen, ik zal niet weten welke tab ze anders moeten gebruiken (samsung -> google)
^ Post is hierboven!
Een livestream op youtube? Ik wist niet dat zoiets bestond.Luqq schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:13:
youtube.com/android
hoe je die link hebt kunnen missen is mij een groot vraagteken, but still..:)
Niet direct gerelateerd aan 4.0, maar het zou erg mooi zijn als ze nu ook paypal support in de market zouden aankondigen.@romannurik
Roman Nurik
I am so effin’ excited about tonight's #android announcement.
[ Voor 29% gewijzigd door The_Double op 18-10-2011 23:47 ]
Die mogelijkheid is er inderdaad al even. Tijdje geleden vanop het bureau wereldkampioenschap badminton op de live feed gekekenlordMocro schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:24:
[...]
Een livestream op youtube? Ik wist niet dat zoiets bestond.
OT: Ik ben eens benieuwd. Ben vanavond van wacht en als de calls blijven komen moet ik geeneens moeite doen om de feed te kunnen volgen.
De grote vraag is hoe "zwaar" de nieuwe versie gaat zijn. Er komt een tijd dat oude foons (denkt aan zijn HTC Hero) uit de boot gaan vallen door de verouderde specs.
Als je daar als Tweaker nu nog mee rondloopt kun je je beter wegscheren whahaha
* CLB rent alvast weg met zijn Motorola Milestone uit 2009
Anoniem: 288924
Wat dacht je van een Motorola tablet??kiwie2 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:20:
Vanavond lui vanaf mijn tablet in bed kijken.
Hoop dat ze ics op een galaxy tab tonen, ik zal niet weten welke tab ze anders moeten gebruiken (samsung -> google)
Verder verwacht ik niet dat ze een tablet aan gaan kondigen. Wel hoop ik op een tablet-demo van ICS.
Het beeldscherm op de achtergrond is slecht (ik krijg spontaan hoofdpijn van die pixelbrij), de kwaliteit van de stream zelf is slecht (veel compressie), het geluid is slecht (vals, verkeerde kanalen) en de presentatie is slecht (staan een kwartier het publiek in te staren..).
Hopelijk is de release zelf wel wat beter
Dat zit wel Schnorr.
Vragen als "wanneer komt ICS uit voor [toestel]?" horen hier niet.