Acties:
  • 0 Henk 'm!
Android 4.0 - Ice Cream Sandwich
Deze week is Android 4.0 Ice Cream Sandwich dan toch eindelijk bekend gemaakt, voorgesteld en gereleased... Ice Cream Sandwich is de volgende stap van het OS van Google, Googles Android.

Het eerste toestel wat ICS zal draaien zal de Galaxy Nexus zijn die dan ook wordt bekend- gemaakt. Voor de Galaxy Nexus is een apart topic en dit topic is dan ook alleen bedoeld om te babbelen over ICS. ICS is hot en zal een geduchte concurrent worden van Apples iOS 5 dat vorige week gereleased is.

ICS

Natuurlijk worden sommige huidige toestellen die nu op de markt zijn ook voorzien van ICS..
Veelal zijn het momenteel nog geruchten die ik niet opneem in de TS, alleen officiele bronnen dus!
Lees ook dit artikel is door: nieuws: Fabrikanten geven recente smartphones updates naar Android 4.0
  • HTC: Desire HD, Desire S, Desire Z, Evo 3D, Flyer, Incredible, Rhyme, Salsa, Sensation
  • SonyEricsson: Arc, Arc S, Mini, Mini Pro, Neo, Neo V, Ray, Pro, Play
-TS wordt uiteraard geupdatet wanneer nodig en wanneer er nieuwe informatie beschikbaar is-

[ Voor 46% gewijzigd door CLB op 26-10-2011 13:50 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:08
Ik hoop

- Dat de interface soepeler loopt
- ICS naar de SGS komt (misschien ijdele hoop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:06

epic_gram

undercover moderator

418O2 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:05:
- Dat de interface soepeler loopt
Het ziet er wel onwijs mooi uit, zal wel zwaar worden grafisch idd.

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Soepelere interface en dat ICS naar de Galaxy Tab/Transformer komt.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Alias naar TGA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-04 01:01
Ik hoop dat GPU acceleratie eindelijk goed geregeld is! De lag die ik elke keer zie als ik bijvoorbeeld aan het scrollen ben ben ik nu wel een beetje zat, vooral nadat ik even met WP7 heb gespeeld.

Zelfs op een Galaxy Tab is de interface niet so soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 19:00

RMX

Ben benieuwd! Larry Page (dacht ik) had gezegd dat hij trots is op het aantal nieuwe features die er in zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61921

Ziet er zeer gelikt uit :)

Ik hoop dat htc snel een ICS rom zal uitbrengen voor de Sensation. Als ik zo de screenshots zie, dan hoeft er van mij niet perse een Sense schil overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-04 19:57
Mooie TS! In onderstaand topic staat een chatgesprek van iemand die bij Google werkt en die even met de Nexus Prime heeft mogen spelen waar ICS dus opstaat. Hij is razend enthousiast over de snelheid:

http://forums.androidcent...laxy-nexus-hand-time.html

Er wordt idd ook aangegeven dat er hardware acceleratie wordt gebruikt, dus ik ben heeeeel benieuwd :)

@PowerRick. Als je geen sense schil wilt wordt het toch een custom ROM en niet die van HTC ;-)

[ Voor 0% gewijzigd door Maardiweb op 17-10-2011 13:10 . Reden: typo ]

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-04 19:21
Weet iemand toevallig of de presentatie van ICS de volgende dag ook nog eens rustig na te kijken is, voor de mensen die wel de volgende dag moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mqrk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-02 16:34
" Plaatselijke tijd in Nederland is 04.00 in de morgen in de nacht van woensdag op donderdag."
Moet dit niet de nacht van dinsdag op woensdag zijn? Presentatie is om 10 AM in Hong Kong, tijdsverschil met Amsterdam = -6, is dus 4AM 19 Oktober, dus 4 uur woensdagochtend? Of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11-2023
disturbedmind schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:11:
Weet iemand toevallig of de presentatie van ICS de volgende dag ook nog eens rustig na te kijken is, voor de mensen die wel de volgende dag moeten werken?
Ik denk dat dat wel gaat lukken via het google youtube kanaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maardiweb schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:10:
Mooie TS! In onderstaand topic staat een chatgesprek van iemand die bij Google werkt en die even met de Nexus Prime heeft mogen spelen waar ICS dus opstaat. Hij is razend enthousiast over de snelheid:

http://forums.androidcent...laxy-nexus-hand-time.html

Er wordt idd ook aangegeven dat er hardware acceleratie wordt gebruikt, dus ik ben heeeeel benieuwd :)

@Powerrick. Als je geen sense schil wil wordt het toch een custom ROM een niet die van HTC ;-)
Het liefst heb ik natuurlijk een officiele ICS update met Sense 3.5, want mede voor Sense heb ik voor htc gekozen :) Maar de screenshots van ICS zien er al heel goed uit.

En door de hardware versnelling moet ICS gaan vliegen op een dual core phone, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-04 19:57
Mqrk schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:12:
[...]

Moet dit niet de nacht van dinsdag op woensdag zijn? Presentatie is om 10 AM in Hong Kong, tijdsverschil met Amsterdam = -6, is dus 4AM 19 Oktober, dus 4 uur woensdagochtend? Of zie ik dit verkeerd?
klopt

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakkenjongen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-04 12:01
Kan niet wachten na de i4S teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat zijn eigenlijk de systeemeisen voor ICS?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:25
Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoe Chrome gaat werken binnen ICS. Vooral de synchronisatie tussen de verschillende platformen (pc --> telefoon)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thank you senor, snel werk verricht =) Ik vind het wel tof dat Android voor telefoons en tablets weer bij elkaar komt.. Persoonlijk heb ik ervaring met Android 2.0 / 2.1 / 2.2 en 2.3 op telefoons en 2.1 en 2.2 op tablets. Ik vond het op beide apparaten altijd goed werken en begreep het gebrabbel over 'Android FroYo op tablets is but' eigenlijk nooit, ik vond alles goed werken.. Honeycomb heb ik nog geen ervaring mee, wil ansich wel een nieuwe Android tablet maar als ICS voor de deur staat kan ik daar ook wel weer op wachten denk ik.. Zelfde versie van Android op telefoon en tablet vind ik tof, alles werkt nagenoeg 't zelfde, ziet er 't zelfde uit en dat is nice imho!
thefal schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:08:
Ik hoop dat GPU acceleratie eindelijk goed geregeld is! De lag die ik elke keer zie als ik bijvoorbeeld aan het scrollen ben ben ik nu wel een beetje zat, vooral nadat ik even met WP7 heb gespeeld.

Zelfs op een Galaxy Tab is de interface niet so soepel.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar alhoewel ik zelf weinig tot geen lag ondervind op m'n Androiddevices..
Ik weet van mezelf wel dat ik iets al snel smooth vind en ik niet zo pietepeuterig bent maar 't zou toch mooi zijn.
RMX schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:08:
Ben benieuwd! Larry Page (dacht ik) had gezegd dat hij trots is op het aantal nieuwe features die er in zitten!
Klopt check:
Luqq schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 01:10:
Larry Page: “You Won’t Believe What We Managed To Get Done In This Release“

http://www.droid-life.com...lease-ice-cream-sandwich/
disturbedmind schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:11:
Weet iemand toevallig of de presentatie van ICS de volgende dag ook nog eens rustig na te kijken is,
voor de mensen die wel de volgende dag moeten werken?
Gewoon op het YouTube-kanaal inderdaad, tevens zal hij ook wel geript worden en te downloaden zijn..
Laatste mogelijkheid is gewoon ff zelf rippen via bijvoorbeeld www.keepvid.com wat ik zelf ook altijd gebruik.
Mqrk schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:12:
Waar zie je dit staan dan? :9
kaiy schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:14:
Kan niet wachten na de i4S teleurstelling.
Jij hebt het over een telefoon, dit topic gaat over software...

Waar ik zelf ook benieuwd naar ben is een Google Cloud service wat alles automatisch laat syncen...
Misschien is het er wel maar niet zo groots als iCloud van Apple is gepresenteerd volgens mij, of mis ik wat.
Nu werk ik via Dropbox wat op Android gewoon goed werkt, maar als er een goede Google Cloud service zou komen zou ik dat wel tof vinden.. Waarmee ik gewoon alles kan syncen zoals documenten, muziek en apps...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_1990
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
CLB schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:29:
[...]

[...]
2e zin in de OP natuurlijk, ik had even moeten refreshen om dit te begrijpen

[ Voor 15% gewijzigd door hans_1990 op 17-10-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mqrk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-02 16:34
CLB schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:29:
[...]

Ik zal het me verbeeld hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

anandus schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:17:
Wat zijn eigenlijk de systeemeisen voor ICS?
Ik denk niet dat er echt harde systeemeisen zijn. Je moet maar hopen dat de fabrikant zo lief is om een update te maken. Effectief zal het wel inhouden dat de "eisen" zijn dat je een zeer recent toestel hebt. De rest zal wel geen update ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-04 18:26
[b][message=36946601,noline]
Waar ik zelf ook benieuwd naar ben is een Google Cloud service wat alles automatisch laat syncen...
Misschien is het er wel maar niet zo groots als iCloud van Apple is gepresenteerd volgens mij, of mis ik wat.
Nu werk ik via Dropbox wat op Android gewoon goed werkt, maar als er een goede Google Cloud service zou komen zou ik dat wel tof vinden.. Waarmee ik gewoon alles kan syncen zoals documenten, muziek en apps...
Ik heb eigenlijk stille hoop dat Google Drive wordt aangekondigd tijdens het event en meteen wereldwijd geactiveerd wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

VanStino schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:23:
[...]

Ik heb eigenlijk stille hoop dat Google Drive wordt aangekondigd tijdens het event en meteen wereldwijd geactiveerd wordt. :)
Wereldwijd kun je wel vergeten denk ik. Verder denk ik niet dat Google nu al met een dergelijke clouddienst komt. Ze hebben al moeite genoeg om hun muziekdienst uit te rollen. Ik denk dat ze zich daar eerst op focusen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-04 18:26
RoD schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:25:
[...]

Wereldwijd kun je wel vergeten denk ik. Verder denk ik niet dat Google nu al met een dergelijke clouddienst komt. Ze hebben al moeite genoeg om hun muziekdienst uit te rollen. Ik denk dat ze zich daar eerst op focusen.
Als het gewoon een re-brand wordt van Docs zou het kunnen. (Alleen hoop ik dan wel dat ze meer dan 1GB gaan aanbieden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
RoD schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:21:
[...]

Ik denk niet dat er echt harde systeemeisen zijn. Je moet maar hopen dat de fabrikant zo lief is om een update te maken. Effectief zal het wel inhouden dat de "eisen" zijn dat je een zeer recent toestel hebt. De rest zal wel geen update ontvangen.
Het gaat mij meer om de custom roms.
Maar er is dus bijv niet perse een dual-core nodig of een bepaalde gpu of iets dergelijks? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

anandus schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:29:
[...]
Het gaat mij meer om de custom roms.
Maar er is dus bijv niet perse een dual-core nodig of een bepaalde gpu of iets dergelijks? :)
De software is nog niet uit, dus niemand weet het zeker.. maar ik heb in ieder geval nog geen enkele geluiden opgevangen die in die richting wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
RoD schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:30:
[...]

De software is nog niet uit, dus niemand weet het zeker.. maar ik heb in ieder geval nog geen enkele geluiden opgevangen die in die richting wijzen.
Okee. Dacht dat de eisen misschien al bekend waren gemaakt, maar da's dus nog spannend :P

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 17-10-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

anandus schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:32:
[...]
Okee. Dacht dat de eisen misschien al bekend waren gemaakt, maar da's dus nog spannend :P
Met betrekking tot custom roms denk ik dat je wel redelijk safe zit. Google kan wel hardwareverplichtingen opleggen, maar ontwikkelaars kunnen natuurlijk gewoon zelf knutselen en ROM's uitbrengen. Daarbij zal ICS naar verwachting niet dusdanig de boel omgooien dat de hardwarebenodigdheden ineens dusdanig hoog worden dat alleen high-endtoestellen ermee overweg kunnen. Google heeft er belang bij om Honeycomb en Gingerbread samen te voegen, zodat er één platform ontstaat voor tablet en smartphone. En dus ook voor low-endtablet en -smartphone.

Dus nee, bepaalde eisen qua hardware lijken mij zeer onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:45

lasharor

7 december 2004

Maar hopen dat gelijk die source ook beschikbaar komt kunnen we gelijk een costum rom verwachten van die mensen bij cyanogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:20

Denko

|{ing Øf ßlitz

Ik hoop dat ik hiermee wat voordeel heb met mijn Nexus S, (snelle uitrol van het OS )

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Denko schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:10:
Ik hoop dat ik hiermee wat voordeel heb met mijn Nexus S, (snelle uitrol van het OS )
Waarschijnlijk wel. Ik neem aan dat Google binnen enkele weken na de release ICS voor de Nexus S uitrolt. De Nexus One zal wel overgeslagen worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:09
RoD schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:22:
[...]

Waarschijnlijk wel. Ik neem aan dat Google binnen enkele weken na de release ICS voor de Nexus S uitrolt. De Nexus One zal wel overgeslagen worden..
Lijkt me niet, zoveel langzamer is die niet dan de Nexus S..daarnaast, volgens "black_man_x", die allemaal vage riddles en gedichten over android post en blijkbaar wat inside information heeft:

"nexus one is still a nice device.. Just needs little update.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Luqq schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:24:
[...]

Lijkt me niet, zoveel langzamer is die niet dan de Nexus S..daarnaast, volgens "black_man_x", die allemaal vage riddles en gedichten over android post en blijkbaar wat inside information heeft:

"nexus one is still a nice device.. Just needs little update.."
Maar Google moet wel zin hebben om ICS voor een 'oud' toestel geschikt te maken. Die quote kan ik verder niet zoveel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-04 19:22
Ben benieuwd hoe dit gaat draaien op de 1st gen snapdragon 1Ghz processors met Adeno 200 graphics. Hopelijk is er snel een mooie custom rom voor de HD2 :P

[ Voor 5% gewijzigd door accountabc op 17-10-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-04 21:02
Ik hoop op snelle release van sources zodat het CyanogenMod team snel kan compilen voor de HP Touchpad :D

Hoe lang duurt het doorgaans voordat de sources worden vrijgegeven door Google? Honeycomb is overgeslagen en van Gingerbread kan ik erg weinig vinden over de tijd die tussen introductie en release zit.

Ik had inderdaad wat verder moeten kijken |:(

[ Voor 7% gewijzigd door M-Opensource op 17-10-2011 15:39 . Reden: keek met neus, kon beter zoeken ]

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
halve minuut zoeken: announcement 6 december, pushen source naar AOSP 17 december.

http://siliconangle.com/b...read-announced-by-google/

http://androidandme.com/2...ndroid-2-3-updates-begin/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:08
nu misschien wat anders ivm verlate aankondiging natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:53
Ik hoop eigenlijk op full system AES encryption, dus met een wachtwoord bij opstarten. Eindelijk echte security op je mobiele telefoon, er staat nl. steeds meer persoonlijks op!

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Radiodurans schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:41:
Ik hoop eigenlijk op full system AES encryption, dus met een wachtwoord bij opstarten. Eindelijk echte security op je mobiele telefoon, er staat nl. steeds meer persoonlijks op!
Misschien is Bizztrust iets voor je.
If you use your Android smartphone for both business and pleasure, a product introduced today at a trade show in Germany appears to be worth following. A version of Android called BizzTrust creates two partitions in Android--one for personal use and another super-secure one for business.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-04 21:05
accountabc schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:32:
Ben benieuwd hoe dit gaat draaien op de 1st gen snapdragon 1Ghz processors met Adeno 200 graphics. Hopelijk is er snel een mooie custom rom voor de HD2 :P
Dit vraag ik mij ook af. In hoeverre is het voor custom rom makers mogelijk om een ICS rom te maken voor oudere hardware, drivers ed. zijn dan toch niet beschikbaar?

Ben eigenlijk nog meer benieuwd naar dit zelfde punt voor tablets. Er zijn tablets met een actieve community, die echter nog wel op Android 2.2/2.3 draaien omdat Google de broncode van HC niet heeft vrijgegeven. Is te verwachten dat voor deze tablets nog wel updates zullen komen naar ICS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:53
Dat ziet er inderdaad interessant uit maar het zou fijner zijn als het standaard in ICS komt te zitten, dan zou het i.p. voor elke (custom) ROM te gebruiken zijn.

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-04 22:40

zAo

GPLv2 Fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-04 23:00

kronolith

[EDIT]

Ziet er wel lekker smooth uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja er staat bij het filmpje ''ROM coming soon'' dus ik denk custom ROM met hier en daar wat ICS apps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shamp0o
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-04 23:30
zAo schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:50:
Niet goed te zien of hij 100% echt is, maar het beloofd veel goeds!

Lijkt gewoon op een MOD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:38

Nakebod

Nope.

Ik twijfel ook een beetje aan de echtheid :P
Nu gaat ICS natuurlijk wel heel veel op HC lijken, maar mijn gok is dat ze (heel) veel elementen uit HC hebben gepakt en geport naar een GB release.
Laatst was bijvoorbeeld ook die vernieuwde music app al gelekt (Misschien nog wel meer?) dus ook dat is niet echt een zekerheid om te zeggen of het echt of nep is.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Google+ app was ook gelekt inderdaad =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:38

Nakebod

Nope.

Maar die zie ik dan weer niet in het filmpje :P

Het enige wat uit dat filmpje komt, en net zo goed geport kan zijn uit een HC rom zijn:
De openstaande applicatie lijst,
In de appdrawer rechtsboven een linkje naar de Market. Hoewel dat in HC nog Shop (Danwel Winkel) heet.

Lijken mij wel 2 dingen die na te bouwen/porten zijn uit.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-08-2024
Filmpje is nep, het is een launcher en de apps van XDA!

http://phandroid.com/2011...-the-samsung-galaxy-s-ii/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-04 22:40

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik had hem eerst gekeken op een SGS2, maar in 1080p is het inderdaad wel te zien (batterij indicator e.d.). Jammer, want ik wil wel erg graag 4.0 op mijn SGS2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Native ondersteuning voor het maken van screenshots onder ICS:

http://www.androidpolice....-capabilities-to-android/

Zou leuk zijn als het echt zo is :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:31
Oh, ICS ziet er wel erg gelikt uit. Mooie widgets enzo. Hopelijk zijn de systeemvereisten niet te hoog :)

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-04 11:54
Xesxen schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:37:
Oh, ICS ziet er wel erg gelikt uit. Mooie widgets enzo. Hopelijk zijn de systeemvereisten niet te hoog :)
Dat zal toch haast niet? Bedoel, mijn net gekochte SGT10.1 kan niet gemakkelijk upgraded worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Laatst online: 20:06

epic_gram

undercover moderator

Wat denken jullie, komt dit ook uit voor de galaxy gio? :$

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:26
epic_gram schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:02:
Wat denken jullie, komt dit ook uit voor de galaxy gio? :$
Ik denk van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meikrekel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-01 17:37
Deze versie van Android wordt zowel voor telefoons als tablets toch? Ben nu aan het kijken voor een Android tablet, maar als ICS ook voor tablets is wacht ik nog even. Bovendien komt er volgens mij alweer een vervanger voor de Tegra 2, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is offtopic, maar dat wordt de Tegra 3

[ Voor 53% gewijzigd door CLB op 18-10-2011 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 30-04 17:01
Ik hoop dat Asus ICS ook op de Transformer zet. Tot nu toe zijn ze redelijk actief met ROM- updates. En met een beetje geluk (eigenlijk wel een klein zekerheidje :P) komt er een onofficiële ROM voor de Desire Z, zodat ik ze op beide apparaten heb staan.

Het ziet er goed uit, in ieder geval. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:36

Kwastie

Awesomeness

Jaap-Jan schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:10:
Ik hoop dat Asus ICS ook op de Transformer zet. Tot nu toe zijn ze redelijk actief met ROM- updates. En met een beetje geluk (eigenlijk wel een klein zekerheidje :P) komt er een onofficiële ROM voor de Desire Z, zodat ik ze op beide apparaten heb staan.

Het ziet er goed uit, in ieder geval. :)
Als HTC toch besluit geen update te doen naar ICS heb je altijd nog Cyanogenmod 9 :)

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
Kwastie schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:13:
[...]

Als HTC toch besluit geen update te doen naar ICS heb je altijd nog Cyanogenmod 9 :)
Dat wordt toch echt Cyanogenmod 8 hoor, we zitten nu bij 7 en er komt geen Cyanogenmod 8 voor Honeycomb. Ik betwijfel of de source van Honeycomb überhaupt nog wordt vrijgegeven, die is nu een beetje obsolete lijkt me. Of misschien geven ze juist daarom de source van Honeycomb vrij. We zullen zien.
* thijsje66 zet zijn wekker op 03:50

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

thijsje66 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:52:
[...]

Dat wordt toch echt Cyanogenmod 8 hoor, we zitten nu bij 7 en er komt geen Cyanogenmod 8 voor Honeycomb. Ik betwijfel of de source van Honeycomb überhaupt nog wordt vrijgegeven, die is nu een beetje obsolete lijkt me. Of misschien geven ze juist daarom de source van Honeycomb vrij. We zullen zien.
Daarom slaat Cyanogenmod ook een nummertje over, aangezien ze nooit aan Honeycomb hebben kunnen werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Als ICS ook nog naar de snelste single cores komt zou dat top zijn! Anders moet ik nog 3 kwart jaar wachten tot ik mijn abbo kan verlengen... Maar ach, het ziet er hoe dan ook heel mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie

Kwastie

Awesomeness

Thomasthomas schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:05:
Als ICS ook nog naar de snelste single cores komt zou dat top zijn! Anders moet ik nog 3 kwart jaar wachten tot ik mijn abbo kan verlengen... Maar ach, het ziet er hoe dan ook heel mooi uit.
Ik denk dat de ondersteuning van deze apparaten (o.a. HTC Desire en Galaxy S) sterk te wensen overlaat, je bent waarschijnlijk aangewezen op een custom rom.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:40

E-B

MIUI heeft al aangegeven hun custom rom op Android 4 te baseren zodra deze beschikbaar komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Laatst online: 21:54
Ja inderdaad, MIUI was dat niet gebaseerd op cm7? hopelijk komt cm9(ics) ook snel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:47
Thomasthomas schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:05:
Sony Ericsson heeft reeds aangegeven dat hun volledige lineup van 2011 (xperia mini, mini pro, pro, active, neo, en arc) een upgrade naar ICS: http://www.gsmarena.com/a...2011_phones-news-3106.php

Het gaat hier om allemaal single core toestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:15

silitek

Tubes Only

Draaid op m'n SGS1 soepel. Vind het niet echt bijzonder kan er mee door... :)
Wel op Cwm7 uiteraard..

[ Voor 13% gewijzigd door silitek op 18-10-2011 16:07 . Reden: toevoeging ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 21:24

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Kwastie schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:08:
[...]

Ik denk dat de ondersteuning van deze apparaten (o.a. HTC Desire en Galaxy S) sterk te wensen overlaat, je bent waarschijnlijk aangewezen op een custom rom.. :9
Denk dat als Samsung lief is het nog wel voor de Galaxy S uit kan komen. Aangezien ze nu ook nog steeds bezig zijn met het ontwikkelen voor de Galaxy S ondanks dat de SII uit is.

Denk dat het voor de HTC Desire zeer klein is als het vanuit HTC moet komen. Het was al zo'n ontzettend lastig iets om Gingerbread erop te zetten... Moet je eens gaan voorstellen met ICS....

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kwastie schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:08:
[...]

Aangezien htc al zo veel moeite had om door het geringe geheugen op de Desire de Gingerbread update door te voeren, kun je denk ik wel aannemen dat een ICS update daardoor uitgesloten is.

Edit: zie dat Touchdomex net wat voor me hetzelfde zei. Stond er nog niet toen ik op quote had gedrukt :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 61921 op 18-10-2011 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Wie gaat vannacht de wekker zetten? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanson16
  • Laatst online: 04-04 14:18
Me! blijf wel lui met de laptop in bed liggen trouwens :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik ben van plan om het via m'n telefoon te gaan volgen. :P Headset op en genieten maar. :+

En oh, geen wekker of wat dan ook, gewoon wakker blijven. >:)

[ Voor 26% gewijzigd door S_Chief op 18-10-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfbarca
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-04-2024
weet er iemand wanneer die op de sgs2 uitkomt?

vind er niet echt info over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Anoniem: 61921 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:09:
[...]

Aangezien htc al zo veel moeite had om door het geringe geheugen op de Desire de Gingerbread update door te voeren, kun je denk ik wel aannemen dat een ICS update daardoor uitgesloten is.
Is dat niet gewoon omdat hun Sense zoveel ruimte inneemt? Lijkt me ook niet dat ze de Desire updaten naar ICS, omdat ze dan ook weer de nieuwste Sense moeten gaan porten naar de Desire. Maar er komt vast wel een custom rom!

Wat ik trouwens niet snap, als Samsung die Nexus Prime/Galaxy Nexus maakt, dan is de broncode toch al heel lang tot hun beschikking gesteld en zouden ze toch allang met een update begonnen moeten zijn voor de SGSI(I). Dit zou namelijk een update zeer bespoedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-06-2024
Er zijn genoeg AOSP roms die GB wel naar desire hebben gebracht en vele malen eerder dan HTC, ja zonder sense dat dan weer wel, en de vraag is of je dat erg vind of niet.

Ik denk dat er best wel met AOSP roms ICS geport gaat worden naar verschillende andere telefoons al dan niet met Cyanogen mod of aanvullingen hierop.
En eerder dan via de fabrikanten zelf....

GoT F1 PlayStation Racing League Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Laatst online: 20-04 21:02
GrandPuba schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:56:
Ik denk dat er best wel met AOSP roms ICS geport gaat worden naar verschillende andere telefoons al dan niet met Cyanogen mod of aanvullingen hierop.
En eerder dan via de fabrikanten zelf....
Ik weet wel zeker dat dit eerder gebeurd dan de fabrikanten, in het verleden was de community sneller en vaak beter!

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426574

Alexander6501 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:10:
Wie gaat vannacht de wekker zetten? :-)
Ik 4-sure! Heb toch vakantie HA-HA :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 426574 op 18-10-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Freshnezz

Why so serious?

Ben benieuwd hoe (en of) 4.0 zal draaien op de wat oudere (singlecore) telefoons en in hoeverre hardware acceleratie op deze toestellen toegepast kan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
  • Laatst online: 25-04 12:03
Niemand kan nog zeggen wat voor systeemeisen er zullen zijn aangezien ICS vannacht pas geïntroduceerd wordt door Google.
Het live volgen van dit event zou mogelijk zijn op YouTube: Kanaal van androiddevelopers om 04:00 deze nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:54
Daarom is fresh ook BENIEUWD ;)

Zelf ook benieuwd wat er gaat komen, hoop op een mooie port naar de desire

[ Voor 57% gewijzigd door Kees_frl op 18-10-2011 17:28 ]

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:48

iChaos

It's Lupus.

Morgen om half 9 op school zijn...

Jammer, 's nachts opstaan gaat er niet in zitten, maar 's ochtends ga ik zeker even kijken wat we kunnen verwachten, en in de avond kijk ik nog wel even naar een opname ervan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Laatst online: 21:54
thijsje66 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:52:
[...]

Op CM blog staat:
Thanks again for the support, and for making CyanogenMod the #1 community Android distribution. We’ll be following up with a few minor releases and soon it will be time to start work on CM9!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:13
Ik hoop dat deze snel op de Asus transformer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie

Kwastie

Awesomeness

Ik ga denk ik vannacht ook wel even kijken :) 3.50 eruit >:) (Inderdaad vakantie :))

Weet iemand hoelang het evenement duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:44
De Muziek app ziet er in ieder geval gelikt uit! veelbelovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Laatst online: 14-11-2023
Is er al een IRC channel hiervoor gereserveerd op irc.tweakers.net?
Vraag me alleen nog af of ik zal opblijven, of toch een wekker zetten.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Laatst online: 04-07-2022
Is er een livestream video van deze event? Want ik vind die liveblogs maar niks. :)

Zoja, link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
youtube.com/android

hoe je die link hebt kunnen missen is mij een groot vraagteken, but still..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Vanavond lui vanaf mijn tablet in bed kijken.
Hoop dat ze ics op een galaxy tab tonen, ik zal niet weten welke tab ze anders moeten gebruiken (samsung -> google)

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Laatst online: 04-07-2022
Luqq schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:13:
youtube.com/android

hoe je die link hebt kunnen missen is mij een groot vraagteken, but still..:)
Een livestream op youtube? Ik wist niet dat zoiets bestond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Laatst online: 14-11-2023
Het android team heeft er ook zin in :)
@romannurik
Roman Nurik
I am so effin’ excited about tonight's #android announcement.
Niet direct gerelateerd aan 4.0, maar het zou erg mooi zijn als ze nu ook paypal support in de market zouden aankondigen. :)

[ Voor 29% gewijzigd door The_Double op 18-10-2011 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-04 21:59
lordMocro schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:24:
[...]

Een livestream op youtube? Ik wist niet dat zoiets bestond.
Die mogelijkheid is er inderdaad al even. Tijdje geleden vanop het bureau wereldkampioenschap badminton op de live feed gekeken ;).

OT: Ik ben eens benieuwd. Ben vanavond van wacht en als de calls blijven komen moet ik geeneens moeite doen om de feed te kunnen volgen.
De grote vraag is hoe "zwaar" de nieuwe versie gaat zijn. Er komt een tijd dat oude foons (denkt aan zijn HTC Hero) uit de boot gaan vallen door de verouderde specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HTC Hero is ook wel een van de oudste Androiders op de market natuurlijk =)
Als je daar als Tweaker nu nog mee rondloopt kun je je beter wegscheren whahaha :)

* CLB rent alvast weg met zijn Motorola Milestone uit 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288924

kiwie2 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:20:
Vanavond lui vanaf mijn tablet in bed kijken.
Hoop dat ze ics op een galaxy tab tonen, ik zal niet weten welke tab ze anders moeten gebruiken (samsung -> google)
Wat dacht je van een Motorola tablet?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik zit er zelf ook klaar voor. De koffie is gezet :) Anyways, als jullie willen slowchatten, ga dan even naar het Android-kanaal op irc; zie de topicwaarschuwing. Dan kan het hier verder over de inhoud gaan :Y)

Verder verwacht ik niet dat ze een tablet aan gaan kondigen. Wel hoop ik op een tablet-demo van ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Lees aub de post hierboven even :>

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 19-10-2011 00:32 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426574

Zo wakker en ready to see the release ! :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Wat een *AFSCHUWELIJK* slechte kwaliteit heeft die livestream zeg!
Het beeldscherm op de achtergrond is slecht (ik krijg spontaan hoofdpijn van die pixelbrij), de kwaliteit van de stream zelf is slecht (veel compressie), het geluid is slecht (vals, verkeerde kanalen) en de presentatie is slecht (staan een kwartier het publiek in te staren..).

Hopelijk is de release zelf wel wat beter :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Badass stream is denk logisch aangezien 104,9 miljoen die stream bekijken =)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Vragen als "wanneer komt ICS uit voor [toestel]?" horen hier niet.