Kan ik me voorstellen met al die topics die je begonnen bent rondom de nexus..
(petje af daarvoor..)Kwastie schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:11:
[...]
Geef dan eens aan in welk filmpje hij _niet_ goed loopt, en wanneer hij dan niet goed loopt? Want het enige wat ik hoor is dat hij niet goed loopt, maar ik heb tot nu toe geen bewijs gezien..
(meestal doen bepaalde fanboys zulke uitspraken, maar ik sta open voor suggesties
)
Heb nu een paar handon's gelzen, natuurlijk neit allemaal, maar ik heb er nu pas een gelezen die niet opmerkte dat het vloeiend ging en die was te lezen op thisismynext.com.
Engadget, een notoire apple fansite, merkte juist op hoe soepel, intuitief en goed het ging, net zoals ik las op de verschillende androidsites zoals droidlife.com, androidpolice.com en androidandme.com
Echter er zijn wel verhalen over verschillende versies in omloop tijdens de presentatie en ergens heb ik gelezen dat de eerste versie voor hem lang niet zo lekker liep als de tweede die hij in handen kreeg.
Mij zegt dat dat er of nog veel gesleuteld wordt aan ICS (wat denk ik wel een gegeven is) en dat er verschillende ICS versies op de toestellen stond, of dat er op sommige toestellen misschien een app roet in het eten gooide... Maar nogmaals, het merendeel van de reacties die ik gelezen heb zijn (zeer) positief over de "vloeiendheid"..
[
Voor 71% gewijzigd door
Fly-guy op 20-10-2011 13:53
]