Anoniem: 69767

Topicstarter
Mede-auteur:
  • thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56

thijsje66

Afbeeldingslocatie: http://www.google.com/nexus/images/nexus_s_logo.png

Afbeeldingslocatie: http://www.google.com/nexus/images/gallery/big-3.jpg

The latest hardware meets the latest software

Inleiding
Google heeft altijd al de gewoonte gehad om de zogeheten Developer Phones uit te geven. De voorgaande modellen waren de HTC Dream, Magic en de Nexus One. De Nexus S is een opvolger van de laatste. De term "Developer Phone" kan misschien een beetje afschrikwekkend klinken, maar dat is het niet. Het betekent enkel en alleen dat hier stock Android op draait en dat het officieel support krijgt van Google. Als consument is dit ook een van de meest aantrekkelijke toestellen van dit moment.
Specificaties
ConnectivityAfbeeldingslocatie: http://www.google.com/nexus/images/tech-specs/front.jpg
  • Quad-band GSM: 850, 900, 1800, 1900
  • Tri-band HSPA: 900, 2100, 1700
  • HSPA type: HSDPA (7.2Mbps) HSUPA (5.76Mbps)
  • Wi-Fi 802.11 n/b/g
  • Bluetooth 2.1+EDR
  • Near Field Communication (NFC)
  • Assisted GPS (A-GPS)
  • microUSB 2.0
DisplayAfbeeldingslocatie: http://www.google.com/nexus/images/tech-specs/display.jpg
  • 4.0" WVGA (480x800)
  • Contour Display with curved glass screen
  • Super AMOLED
  • 235 ppi
  • Capacitive touch sensor
  • Anti-fingerprint display coating
Size and weightAfbeeldingslocatie: http://www.google.com/nexus/images/tech-specs/curve.jpg
  • 63mm x 123.9mm x 10.88mm
  • 129g
HardwareAfbeeldingslocatie: http://www.google.com/nexus/images/tech-specs/ports.jpg
  • Haptic feedback vibration
  • Three-axis gyroscope
  • Accelerometer
  • Digital compass
  • Proximity sensor
  • Light sensor
Processor and memoryAfbeeldingslocatie: http://www.google.com/nexus/images/tech-specs/hummingbird.png
  • 1GHz Cortex A8 (Hummingbird) processor
  • 16GB iNAND flash memory
Cameras and multimediaAfbeeldingslocatie: http://www.google.com/nexus/images/tech-specs/back.jpg
  • Back-facing: 5 megapixels (2560x1920)
  • 720 x 480 video resolution
  • H.264, H.263 MPEG4 video recording
  • Auto focus
  • Flash
  • Front-facing: VGA (640x480)
  • 3.5mm, 4-conductor headset jack
  • (stereo audio plus microphone)
  • Earpiece and microphone
  • Software noise-cancellation
BatteryAfbeeldingslocatie: http://www.google.com/nexus/images/tech-specs/battery.png
  • Talk time up to 6.7 hours on 3G
  • (14 hours on 2G)
  • Standby time up to 17.8 days on 3G
  • (29.7 days on 2G)
  • 1500 mAH Lithum Ion
SoftwareAfbeeldingslocatie: http://www.google.com/nexus/images/tech-specs/apps.jpg
  • Android 2.3 (Gingerbread)
  • Android Market
  • Calendar
  • Gmail
  • Google Earth
  • Google Maps with Navigation
  • Google Search
  • Google Talk
  • Google Voice
  • Voice Actions
  • YouTube
Features
Gingerbread pre-installed
Nexus S is the first phone to run Gingerbread, the fastest version of Android yet.

Gingerbread builds on some of the most popular Android features like multi-tasking and Wi-Fi hotspot and adds a refreshed user interface, an improved keyboard, near field communication (NFC) support, and more.
Refined look and feel
There’s a slick black notification bar that’s easier to read and an improved on-screen keyboard with multi-touch support that makes typing faster and more accurate.
One-touch word selection and improved copy-paste
With Gingerbread, copying and pasting text is easier than ever. Use the new text selection tool to copy and paste when entering text or viewing a webpage.
Internet calling (VoIP/ SIP support)
Gingerbread allows Nexus S to place Internet calls with a SIP account. This allows for enhanced VoIP dialing to other SIP accounts and even phone numbers.
Portable Wi-Fi hotspot
Nexus S can function as a Wi-Fi hotspot for up to six portable devices such as laptops or tablets. Once connected, these devices will have access to the Internet.
Fast just got faster
A 1 GHz Hummingbird processor paired with 16GB of internal memory makes Nexus S one of the fastest phones on the market.

Menus open faster, tabs are more responsive, and web pages load quicker with virtually no lag time. Switch between apps effortlessly with true multitasking on Android.

Nexus S has a dedicated Graphics Processing Unit (GPU). Playing mobile games, browsing the web, and watching videos are fast, fluid, and smooth. It's like having a pocket-sized multimedia and game console.
Brilliant 4” Contour Display
Nexus S is manufactured by Samsung, and it is the first smartphone to launch with a Contour Display. The curved glass screen fits comfortably in the palm of your hand and along the side of your face.

A brighter screen with higher contrast means colors are incredibly vibrant, text is crisp at any size, and luminance is up to 1.5x higher than conventional LCD displays.
Outdoor viewing
Take Nexus S outside, there's 75% less glare than on other smartphone displays. Your videos, pictures and games look their best and the sun won't wash them out.
Lighter and thinner profile
The Contour Display uses a thin-profile glass panel, making Nexus S uniquely slim and trim. It's subtle but you'll notice.
Near Field Communication (NFC)
Nexus S can read information from "smart" tags, or everyday objects that have NFC chips in them. These can be anything from stickers and movie posters to t-shirts.
Rear and front-facing cameras
The rear-facing 5 megapixel camera is capable of taking stunning pictures and videos that you can share with friends and family. The front-facing camera can take VGA quality images and video.
Latest Google Mobile apps
Nexus S comes pre-installed with the best of Google apps, including Google Search, Google Maps with Navigation (Beta), Mobile Instant, Voice Actions, Gmail, Google Earth and more. With Nexus S, be the first to receive upgrades, features and new apps as they become available.
Never get lost again
Explore the world in 3D from the palm of your hand using Google Maps 5.0 with Navigation (Beta), Places, and Latitude.

Zoom, tilt, and rotate the map with two fingers to explore cities in 3D. Orient yourself with compass mode, which automatically rotates the map to the direction you’re facing. Keep viewing the maps you use the most, even if you lose your connection.

Find local spots like restaurants and ATMs using Places. Then, use Navigation for free turn-by-turn GPS voice guidance with offline rerouting.

Speak, don’t poke
Nexus S listens to you. With Voice Actions, press and hold the Search button from anywhere and speak almost anything.
Entertainment on the go
More people are watching videos on the go, and using the latest YouTube app for Android means having millions of videos right in your pocket.

YouTube for Android has been redesigned to include a personalized home screen feed, in-page playback, and a rotate-for-fullscreen gesture. Nexus S' blazing speed makes it easy to browse, play, and upload photos.
Email pushed to your phone
The Gmail app for Android has your favorite Gmail features–from labels to stars to archiving–at the touch of a finger.

With push email, new messages appear in your inbox as soon as they arrive. You'll always be up to the moment.
Gallery

[ Voor 255% gewijzigd door pven op 04-03-2011 14:49 ]

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-03 21:06

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:50
Het plaatje overtuigt me iig nog niet van het toestel. Het is ene slecht plaatje, maar hij ziet er ook wel lelijk uit. Hopen dat de binnenkant een stuk mooier is ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-04 17:04
Vind het eerder jammer dat het geen sense is maar wel een plus punt dat er geen TouchWiz in zit :D
het voordeel van de technisch superieure telefoon maar niet de teleur stellingen. ik ben erg benieuwd of de problemen met de Galaxy S echt opgelost worden nu.
Die File System en die GPS (al was die voor de normale ook al gefixt geloof ik)

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:13
Ik vind het zeker geen lelijke phone en het voordeel van deze lijkt mij dat je altijd het snelste updates krijgt.

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:44
Lijkt me een fake eigenlijk, die icoontjes bovenin en de rest van de statusbalk komt me heel bekend voor, heb een keer een skin voor DeFrost(AOSP android 2.2 voor desire rom) gehad, die had exact dezelfde icoontjes..

Topicstarter
Luqq schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:15:
Lijkt me een fake eigenlijk, die icoontjes bovenin en de rest van de statusbalk komt me heel bekend voor, heb een keer een skin voor DeFrost(AOSP android 2.2 voor desire rom) gehad, die had exact dezelfde icoontjes..
Plaatje zelf is iig niet fake...
Afbeeldingslocatie: http://www.bestbuymobile.com/sites/default/files/file_repo/shopping_in_store_top_banner_copy.png

http://www.bestbuymobile.com/instore

Maar kan natuurlijk dat de fotograaf geshopt heeft / een modded toestel heeft neergezet voor de shoot.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-04 15:46

Sorbo

Uw hulp in huis!

Mmm, de geruchten klinken goed. Hopelijk wordt de telefoon niet zo plastic-ig als de Galaxy S telefoons, die vind ik echt een beetje te cheap lijken (hoewel het qua "ingewanden" natuurlijk wel erg leuk spul is :)). Hopelijk kunnen ze m tegen juni volgend jaar leveren, dan zou ik m wel eens kunnen overwegen.

En met wat beters bedoel ik dus de Droid 2 global :9~

Edit: Dankje, Lordsauron, ik kan deze nu ook afstrepen van mn lijstje ;) > http://www.blogcdn.com/ww...-nexus-s-2-1289503278.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Sorbo op 11-11-2010 20:28 ]

• Lordsauron

Topicstarter
@Lord: nais, Engadget rules he :)

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/11/nexus-s-hi-res-506669158581acdd6474b-rm-eng.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/11/nexus-s-hi-res-50666915454835a9e787b-rm-eng.jpg

Met frontfacing camera dus? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 11-11-2010 20:29 ]

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:44
Ziet eruit als dezelfde matige plastickwaliteit als de Galaxy S. Jammer :P

• Lordsauron
Who care's it's all smooth and stuff... i am in love...

• Thmz159
Ik vindt 'm net wat te plastic-achtig en glossy. Die achterkant is een spiegel en waarschijnlijk ook een vingerafdruk-magneet.

Topicstarter
Thmz159 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:31:
Ik vindt 'm net wat te plastic-achtig en glossy. Die achterkant is een spiegel en waarschijnlijk ook een vingerafdruk-magneet.
Tja, net als de Nexus One gewoon een HTC Desire was; is de Nexus S dus gewoon een Galaxy S. Niet echt super; behalve wat betreft stock android en snelle updates (en 2.3 @ launch). Denk ook niet dat Google durft een eigen uberphone uit te brengen: moet wel liev blijven voor z'n partners als HTC, Samsung, SE, Motorola etc. Maar ja, ik zou deze eerder nemen dan een Galaxy S (ivm kut KIES-software) en de Desire HD (4,3" net te groot). Want met deze zit je gegarandeerd goed met snelle updates (zoals Android 3.0 Honeycomb/Ice cream in Q1/Q2).

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 11-11-2010 20:36 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dan lijken eerdere geruchten dus toch te kloppen :) Het is wel het zoveelste "Galaxy S"-model, in de Verenigde Staten zijn er al een aantal meer uitgebracht. Vraag me af wat Google hier nou mee wil. De eerste Nexus One was geen succes, ondanks dat Google claimt dat ze tevreden waren. Hoe gaat dit toestel hier nou verandering in brengen, behalve dan dat het wellicht straks het eerste toestel is met Android 2.3?

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-04 09:38
Ik dacht dat LG de volgende nexus wou produceren.... :?
nieuws: 'LG maakt volgende Google Nexus-smartphone'

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:59
RoD schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:58:
Dan lijken eerdere geruchten dus toch te kloppen :) Het is wel het zoveelste "Galaxy S"-model, in de Verenigde Staten zijn er al een aantal meer uitgebracht. Vraag me af wat Google hier nou mee wil. De eerste Nexus One was geen succes, ondanks dat Google claimt dat ze tevreden waren. Hoe gaat dit toestel hier nou verandering in brengen, behalve dan dat het wellicht straks het eerste toestel is met Android 2.3?
Het probleem zat hem in het feit dat google de Nexus One enkel "online" verkocht. Die fout gaan ze blijkbaar niet opnieuw maken, de Nexus S (of Two) zal via de gewone kanalen verkocht worden.
Toch spijtig dat het Samsung geworden is, nogal een imago van prutserige plastic hardware.

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:56
@phobosdeimos idd. Vond HTC dus ook beter toen ik mijn Desire koos. Samsung, alles moet glimmen, altijd vette vingers...

Onze school: Alle docenten samsung laptops gekregen van school, allemaal heel smerig door dat plastic.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-04 10:30
YouTube: Samsung Focus Unboxing

Voorkant lijkt echt op Samsung WP 7 (zie video)
Verder ziet de Nexus er zeker mooi uit
Ik hoop wel dat hij in Nederland verkocht gaat worden

• jurriendijkstra
  • Laatst online: 09:29
phobosdeimos schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:06:
[...]

Het probleem zat hem in het feit dat google de Nexus One enkel "online" verkocht. Die fout gaan ze blijkbaar niet opnieuw maken, de Nexus S (of Two) zal via de gewone kanalen verkocht worden.
Toch spijtig dat het Samsung geworden is, nogal een imago van prutserige plastic hardware.
Als je eens in een van de Samsung Galaxy S topics zou kijken, zou je zien je dat er anders best veel tevreden eigenaren van een i9000 zijn. Dat de achterkant er wat minder plastic uit mag zien ben ik wel met je eens. Dat het prutserig zou zijn absoluut niet.

On topic, ik ben wel blij dat het een Samsung is geworden. Als SGS bezitter heb ik de hoop dat de komst van de Nexus S zal leiden tot betere software ondersteuning van de i9000. En anders hebben we altijd de slimmeriken van xda nog :)

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:47
Lijkt mij een prima toestel. Ik ben zelf in het bezit van de Galaxy S en ben er erg over te spreken. Het enige waar ik niet zo'n fan van ben is de KIES software. Hopelijk is dit toestel gewoon Over The Air te updaten zodat je KIES niet nodig hebt om te updaten (ODIN is voor de meeste mensen geen alternatief).

Als ik de foto van de achterkant bekijk dan valt direct de flitser op en ook de lens die wel wat weg heeft van de lens die op de Desire HD zit. Op de grafische prestaties na is het verschil tussen de Nexus One en de Galaxy S niet echt super groot. Daarom hoop ik stiekem ook een beetje dat dit toestel een Cortex A9 bevat die Samsung al een tijdje geleden heeft aangekondigd, dat zou het toestel toch een aardige voorsprong geven op de rest van de Android toestellen en zou naar mijn mening een Android Developer Phone waardig zijn.

De opmerkingen dat het toestel 'te plastic' is vind ik overigens een beetje vreemd. Het is namelijk een plastic cover op de achterkant en naar mijn mening is het juist een groot voordeel. Het zorgt ervoor dat het toestel een stuk lichter is dan andere smartphones van vergelijkbare afmeting. Ook bij schade is het veel makkelijker en goedkoper om een plastic cover te vervangen. En over vingerafdrukken op de achterkant kan ik mij niet echt druk maken om eerlijk te zijn ;).

Mocht dit toestel in Nederland uitkomen dan ga ik er serieus over nadenken om mijn Galaxy S te verkopen en deze te halen al is het alleen al vanwege de nieuwste android updates :9.

Topicstarter
Ik ga (over)morgen wel aan de TS werken.

Afbeeldingslocatie: http://phandroid.com/wp-content/uploads/2010/11/NexusSSpecs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
http://www.cnet.com/8301-19736_1-20022567-251.html

ik zeg hummingbirdcpu
ik hoop cortex a9
of moorestown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-04 11:46

Fixer

FP ProMod
Zou me niets verbazen als het gewoon dezelfde cpu is als de Galaxy S heeft (A8) maar dan 200MHz hoger geklokt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wel ongelofelijk in welk tempo het nieuws nu verschijnt. Binnen enkele uren is alles bekend. En Google heeft het nog zo lang stil kunnen houden, alhoewel er wel geregeld vage geruchten waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19649

Telefoons van T-mobile USA werken volgens mij gewoon in Nederland, weet iemand dit voor 100% zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
maar niet zo tof als de nieuwe eigen phone van Samsung Q1 2011:

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/11/samsung-flagship-deck-2-sm-2.jpg

>> Anoniem: 69767 in "De Grote Android-nieuwsthread"

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 12-11-2010 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 19649 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 02:12:
Telefoons van T-mobile USA werken volgens mij gewoon in Nederland, weet iemand dit voor 100% zeker?
Zie Anoniem: 69767 in "Google Nexus S (Two)" voor de ondersteunde netwerktechnologie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-03 11:01
Toch, moet ik eerlijk zeggen dat ik het toch ook wel erg jammer vind dat samsung de volgende Nexus gaat maken. Ik heb al jaren een HTC (Voorheen Qtek) toestel en de keren dat ik er iets mee had werd mijn toestel opgehaald en binnen 2 weken gerepareerd (Kosteloos). Daarom heb ik al vanaf het begin HTC en wil ik eigenlijk niet meer een ander, maar de Nexus One was z'n fijn toestel. Altijd de laatste updates.. dus nu is mijn geloof in discussie!

HTC staat bekend om zijn goede hardware en heb ook nauwelijks problemen met de toestellen gehad. Ze hielden het alles gewoon de 2 jaar vol.

Samsung is op dat gebied toch een stuk minder befaamd.

[ Voor 18% gewijzigd door Opperclowntje op 12-11-2010 07:46 ]

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Opperclowntje schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 07:44:
Toch, moet ik eerlijk zeggen dat ik het toch ook wel erg jammer vind dat samsung de volgende Nexus gaat maken. Ik heb al jaren een HTC (Voorheen Qtek) toestel en de keren dat ik er iets mee had werd mijn toestel opgehaald en binnen 2 weken gerepareerd (Kosteloos). Daarom heb ik al vanaf het begin HTC en wil ik eigenlijk niet meer een ander, maar de Nexus One was z'n fijn toestel. Altijd de laatste updates.. dus nu is mijn geloof in discussie!
Ja precies, ik heb liever ook een Mark Moons die je direct kan twitteren en die zelf ook Tweakers.net in de gaten houdt. Aan de andere kant: de laatste paar toestellen van HTC (zowel Android als WP7) hebben problemen gehad, waarbij de quality control niet was zoals we verwachten in Europa/VS. Gelukkig wel goede service idd (omruilen, pick-up & return etc).

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 12-11-2010 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04 19:14
(jarig!)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06-2024
Ja leuk, geruchten. Laten we het houden bij betrouwbare bronnen :)

Voor de rest heb ik ook een SGS. De achterkant is mss glanzend plastic, maar ik stoor me er niet aan. Het ligt juist lekker in de hand, omdat het best zacht & flexibel plastic is dat niet snel kapot gaat.

De Nexus S zou voor mij ideaal zijn, omdat je dan native android 2.3 erop hebt staan + als eerste updates + 1.2 GHZ Hummingbird :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-04 10:30
Opperclowntje schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 07:44:

HTC staat bekend om zijn goede hardware en heb ook nauwelijks problemen met de toestellen gehad. Ze hielden het alles gewoon de 2 jaar vol.

Samsung is op dat gebied toch een stuk minder befaamd.
Dat valt ook wel weer mee hoor, HTC heeft ook maar weinig toestellen die na een jaar nog degelijk zijn. Momenteel zijn ze wel wat beter met de software maar Samsung heeft over het algemeen gewoon erg fijne hardware. De plastic cover bij de SGS waar iedereen zo moeilijk over doet zie ik alleen maar als een voordeel, het toestel is licht, voelt lekker aan (plastic voelt ook niet koud aan) en bij evt. vallen kan plastic toch een stuk meer hebben dan staal/glas.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-03 11:01
Ik denk dat dit stukje op meer feiten is gebaseerd dan rumours... De gozer heeft veel info altijd als een van de eerste.. De punten die hij opnoemt komen ook allemaal zeer betrouwbaar over..

Google die al een pop voor de volgende versie voor het kantoor zet, maar vervolgens wordt er niks aangekondigd. Als je dit linked aan alle geruchten dat de Nexus two gelijk met Gingerbread zou uitkomen, heb je volgens mij een link.

Ik denk dat het heel goed kan zijn dat ze de Nexus two willen uitbrengen met een dual-core.. Dit is natuurlijk de toekomst. De Nexus One was ook vooruitstrevend. Als zij nu een mobiel uitbrengen met een single-core en in januari komen er mobieltjes met dual-core dan koopt de veeleisende gebruiker echt geen Google telefoon en dat is juist wel de groep die ze met deze unbranded telefoon willen hebben. Want Nexus telefoons zijn bedoeld om mee te ontwikkelen.

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polinya
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-05-2024
Eric Schmidt laat hier de Nexus S zien met Gingerbread erop. Het lijkt erop dat hij NFC-technologie heeft.
http://www.engadget.com/2...-s-at-the-web-2-0-summit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Laatst online: 24-05-2023
Ik vind het design niet zo bijzonder. Misschien dat de hardware hem dan nog bijzonder gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-04 21:04
RoD schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:58: Vraag me af wat Google hier nou mee wil. De eerste Nexus One was geen succes, ondanks dat Google claimt dat ze tevreden waren. Hoe gaat dit toestel hier nou verandering in brengen, behalve dan dat het wellicht straks het eerste toestel is met Android 2.3?
Google verkoopt de Nexus One ook als Development Phone. Wellicht dat deze Nexus S ook vooral dat doel gaat dienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

En weer duikt er een nieuwe foto op:

http://www.engadget.com/2...reams-showing-exciting-n/

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/11/nexus-s-gingerbread-shot.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xda-developers.com/wp-content/uploads/2010/11/about3-150x150.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xda-developers.com/wp-content/uploads/2010/11/DSC_0160-150x150.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xda-developers.com/wp-content/uploads/2010/11/DSC_0155-150x150.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xda-developers.com/wp-content/uploads/2010/11/DSC_0161-557x1024.jpg
Here are some specs of the Nexus S:
ArmV7 CPU – Could be Dual Core
Open GL ES Supported
512 or 328MB Ram (Not 100% known)
1GB or 2GB Internal Memory (Not 100% known)
800×480 Screen Resolution
4″ Screen Size
SuperAmoled2 – Possibly
720P HD Video

UPDATE: 11/25/10 13:20 PST: According to our source we have a Confirmed Dual Core Orion 1GHz CortexA9 running inside the Nexus S, we Can’t verify this ourself and are waiting for further verification. Stand by for more pics/specs this afternoon.
http://www.xda-developers...ead-2-3-nexus-s-pictures/

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 26-11-2010 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokolosh
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Super als er echt een a9 dual in zit! Ik hoop toch ook nog op 1gig ram en hogere resolutie mjah er moet toch altijd wat te wensen over blijven.

En ofc dat de bouwkwaliteit samsungs normale niveau overstijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
ik vrees toch dat het die specs worden die hierboven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Nog meer info:

Gallery for Samsung GT-i9200 (Nexus S?) Firmware Sneak Peak [Leaked Samsung GT-i9200 Firmware Reveals Images & Features of This New Android Device; Is It the Nexus S?]
http://nexus404.com/Blog/...images-is-it-the-nexus-s/

Afbeeldingslocatie: http://cdn.nexus404.com/Blog/wp-content/uploads2/2010/11/samsung-i9200-leak-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.nexus404.com/Blog/wp-content/uploads2/2010/11/samsung-i9200-leak-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.nexus404.com/Blog/wp-content/uploads2/2010/11/samsung-i9200-leak-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.nexus404.com/Blog/wp-content/uploads2/2010/11/samsung-i9200-leak-4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.nexus404.com/Blog/wp-content/uploads2/2010/11/samsung-i9200-leak-5.jpg

Ik kan echt niet wachten tot we een releasedate en definitieve specs horen :)

En nog even de Top 10 van dingen die je moet weten ovder de Nexus S 8)
http://top10.com/mobileph...about_the_google_nexus_s/

[ Voor 8% gewijzigd door Righteye op 27-11-2010 20:14 . Reden: Top 10 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-04 18:28
ik vind de batterijlevensduur eigenlijk belangrijker dan pakweg 1GB ram of een dual core cpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokolosh
  • Niet online
pina schreef op maandag 29 november 2010 @ 01:06:
ik vind de batterijlevensduur eigenlijk belangrijker dan pakweg 1GB ram of een dual core cpu.
Zeer nuttige opmerking |:( Dan koop toch eentje met die specs!

On topic: Weet iemand wat meer over de nfc chip? frequentie, protocol etc??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
pina schreef op maandag 29 november 2010 @ 01:06:
De batterijlevensduur is bij een developersphone van Google wel het laatste waar ik aan zou denken. Deze telefoon heeft gewoon een dual core CPU nodig, anders valt er niet goed mee te ontwikkelen. Deze telefoon moet vooruitstrevend zijn in de hardware, een goede batterij is bijzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-04 18:28
Tokolosh schreef op maandag 29 november 2010 @ 01:36:
[...]

Zeer nuttige opmerking |:( Dan koop toch eentje met die specs!

On topic: Weet iemand wat meer over de nfc chip? frequentie, protocol etc??
jouw bijdrage is zonodig nog nuttiger 8)7 8)7

wat voor nut heeft het om met dual core smartphones met 4GB ram onboard te gooien, als ze na een uurtje gamen al moeten herladen? Ik vind het spijtig dat er niet meer aandacht wordt besteed aan het evenwicht tussen batterij en functionaliteit. Als je een smartphone zijn functies normaal gebruikt, moet je dagelijks laden. Als je een smartphone zuinig gebruikt, dan kan hij het mss 3 dagen uithouden. Maar daarvoor koop je dan beter geen smartphone. Specs worden constant zwaarder en zwaarder waarbij er te weinig wordt gekeken naar de batterijlevensduur. Dat is toch een belangrijk punt bij gsms. Als je gsm het amper een halve dag uithoudt, dan ben je er toch gewoon niks mee?

[ Voor 4% gewijzigd door pina op 30-11-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokolosh
  • Niet online
Lol, je klaagt toch ook niet als een Ferrari slechte brandstof efficiëntie heeft terwijl het je vrij staat om een Volkswagen te kopen?

Mensen gebruiken een telefoon gewoon anders, de een heeft gebruikt hem als ontwikkel platform, de ander om te gamen etc.

Ik heb bijna altijd access tot elektriciteit: in de auto, op kantoor, in het vliegtuig enzovoorts.

Dat jij andere dingen belangrijk/nodig vind is prima maar koop dan gewoon iets dat bij je past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 21-04 19:24
@tokolosh
Pina heeft gelijk als hij zegt dat de levensduur van een batterij belangrijk is. Wat heb je aan een MOBIELE apparaat als het constant aan de lader moet.

Je vergelijking met een Ferrari is verkeerd. Een batterij opladen duurt minstens 1 uur.
Bijna niemand zou een sportauto kopen als ze om de 3 uur 1 uur lang bijgetankt zouden moeten worden :")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokolosh
  • Niet online
Met andere woorden mijn vergelijking gaat niet op omdat een telefoon geen verbrandingsmotor heeft? Het is dan ook een illustratieve en geen letterlijke vergelijking.

Blijkbaar is het niet duidelijk te maken dat een apparaat waarvan je zelf mag kiezen of je het wilt kopen afhankelijk van hoe het in je gebruikspatroon/situatie past niet hoeft te conformeren aan de eisen/wensen die jullie hebben. Dat is een erg kortzichtige visie.

Dit is trouwens het Nexus S topic en niet het gewauwel over battery life (waarvan trouwens nog niks bekend is) of het philosophy of use topic. En dus wat mij betreft basta, deze discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
Ik vind het net zeer goed dat ze er een dual core in steken. (@pina 4 gb ram is nét overkill ;) )
Wie zegt dat een dual core véél meer verbruikt dan een single core? Over het algemeen kan je dat wel stellen maar kijk bv van Pentium 4 naar Core 2 Duo. Ook wanneer er goede terugclocking gebruikt wordt kan bij gewoon gebruik 1 core uitgeschakeld worden en de andere teruggeklokt en dan heb je terug normale batterijduur.

En will je betere batterijduur koop dan een zwakkere smartphone. Iedereen z'n wil :) Maar de developersphone moet vooruitstrevend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 21-04 19:24
@tokolosh
Blijkbaar ben jij hier degene die het niet snapt.
Ik beweer nergens dat jouw vergelijking fout is vanwege de gebruikte energie, maar vanwege een andere oplaadtijd.
Een auto hoeft hooguit een minuut bijgetankt worden, waar een telefoon toch best lang aan de lader moet.
De oplaadtijd van de auto is dus kort en die van een telefoon lang. Bij een sportauto is een hoge energieverbruik daarom minder erg dan bij een telefoon.

Bovendien moet je een oplader of een extra accu bij je hebben. Dit beperkt enigszins een belangrijke eigenschap van een smartphone; het is mobiel.

Bovendien ben jij hier degene die hier kortzichtig is. Jij bashed Pina gelijk, omdat hij om de batterijlevensduur bezorgd is. Dat is zijn mening. Je hoefde niet gelijk te zeggen dat dit geen nuttige opmerking is...

Als jij vindt dat de levensduur van een batterij niet belangrijk is. Best. Jouw keuze. Ik wou je niet aanvallen.
Ik wou je er alleen op attent maken dat Pina een punt heeft en geen onzin uitkraamt.

@Thmz
Zoals jij zegt: een developersphone is vooruitstrevend. Ik hoop dat er daarom een voorbeeld wordt gezet waar krachtige hardware gepaard kan gaan met een hoge batterijduur.
Dit kan inderdaad d.m.v. nieuwe (snellere en) zuinigere cpu architectuur, maar ook door bijvoorbeeld de grootste energievreter aan te pakken; het scherm. Hier kunnen we aan technieken denken als Super AMOLED van Samsung en de opvolger SAMOLED2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Vanaf nu aub iets minder op de man, en iets meer inhoudelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:53
Android 2.3 Gingerbread is released, en daarbij is de Nexus S de leading device:
http://googleblog.blogspo...s-s-with-gingerbread.html
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=lxUXulxE5o0]
En de site: http://www.google.com/nexus/#!/tech-specs

[ Voor 25% gewijzigd door Pino112 op 06-12-2010 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsthee92
  • Laatst online: 15-10-2023
GoogleMobile Google Mobile
Interested in Nexus S? Follow @googlenexus for updates, tips, and a chance to win a phone.
http://twitter.com/#!/GoogleMobile/status/11816739402682369

[ Voor 12% gewijzigd door ijsthee92 op 06-12-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kudt reclame zeg :(

Afbeeldingslocatie: http://www.google.com/nexus/images/gallery/big-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.google.com/nexus/images/features/big-curved-phone.jpg

16 december in de winkel in de states:

- 1GHz Cortex A8 (Hummingbird) processor
- NFC-chip aanboord
- Three-axis gyroscope
- Android 2.3 (Gingerbread)

en dankzij improved battery management

Talk time up to 6.7 hours on 3G
Standby time up to 17.8 days on 3G

http://www.google.com/nexus/#!/tech-specs

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 06-12-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330021

En TechCrunch heeft al een review: http://techcrunch.com/2010/12/06/google-nexus-s-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nais! Hun conclusie
The bottom line is this. If you are an iPhone user this isn’t going to make you switch. If you’re an Android user you will want this phone more than any other. If you’re currently neither, we recommend that you go with the Nexus S. It is better than the iPhone in most ways. What you lose with the slightly less impressive screen and iOS’s slightly slicker user experience you will more than make up for with the Nexus S’s ability to actually make phone calls that don’t drop and Google’s exceptional Navigation and voice input applications. The fact that the phone is unlocked and can be used abroad with other carriers is also a very big plus.
Nexus S: The Backstory

Ik zou deze liever hebbuh dan de Desire HD!!

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 06-12-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-04 21:55
Check het eerste filmpje van de gallery :P.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ondanks dat het een Samsung is vind ik em er toch wel heel strak uit zien. En de eerste phone met 2.3 is natuurlijk ook wel aantrekkelijk. Zit momenteel in de UK, dus zit er aan te denken om er eentje te halen zodra ie uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Laatst online: 06:53
Jammer dat hij niet in HD opneemt, hoogstens 720*480..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255075

Heeft iemand enig idee hoe de Hummingbird cpu presteert in verhouding met de cpu in de N1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
RoD schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:37:
Ondanks dat het een Samsung is vind ik em er toch wel heel strak uit zien. En de eerste phone met 2.3 is natuurlijk ook wel aantrekkelijk. Zit momenteel in de UK, dus zit er aan te denken om er eentje te halen zodra ie uit is :)
Ff de redactie liev aankijken of ze je niet een beetje kunnen subsidieren voor een review van de Nexus S en Gingerbread voor de FP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Anoniem: 255075 schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:47:
Heeft iemand enig idee hoe de Hummingbird cpu presteert in verhouding met de cpu in de N1?
De Hummingbird is op dit moment nog steeds de krachtigste processor. Vooral in combinatie met de De PowerVR SGX540-gpu.

De A4 in de iPhone en iPad lijkt qua ontwerp heel erg op de hummingbird, maar de laatstgenoemden hebben stuk minder krachtige graphics.
Pino112 schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:42:
Jammer dat hij niet in HD opneemt, hoogstens 720*480..
Ik denk dat dat een fout is. Volgens tweakers kan hij wel degelijk in 720P opnemen. Is dat niet de frontcamera resolutie?

[ Voor 23% gewijzigd door Relief2009 op 06-12-2010 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Deze telefoon heeft zo'n beetje alles wat ik zoek in een telefoon:

- 4" prachtig Super Amoled scherm (sorry, is toch vaak net ff mooier)
- hoge resolutie
- een snelle 1GHz Cortex A8 (Hummingbird) processor (als in de iPhone4/Galaxy S)
- 16GB opslaggeheugen / 512 MB intern
- Veel sensors: waaronder ook een gyroscoop (naast digitaal kompas, accelorameter etc)
- 1500 mHa accu (Talk time up to 6.7 hours on 3G, Standby time up to 17.8 days on 3G)
- front- en rearcamera (videobellen, spiegeltje)
- Native VOIP/SIP-support
- NFC Chip (leuk, via customhacks je paspoort/ov-chip zelf gaan uitlezen!)

- echte multitasking
- een geavanceerd OS (Gingerbread 2.3)
- open source
- snelle updates van Google zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-04 21:55
Grote kans dat ik ook voor deze telefoon ga en mijn Galaxy S verkoop. Vooral de directe updates als er een nieuwe versie van android uitkomt spreekt me wel aan.

[ Voor 8% gewijzigd door boaty op 06-12-2010 18:26 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Laatst online: 14-04 09:41
Ben toch wel een beetje teleurgesteld. Aangezien de dual-core processoren al snel in het nieuwe jaar te zien zullen zijn, lijkt deze high-end telefoon al snel geen high-end meer te zijn qua snelheid.
Maar, ik was aan het wachten op deze telefoon, dus maar even de reviews en de Nederlandse prijzen afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Relief2009 schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:07:
Ik denk dat dat een fout is.
Volgens tweakers kan hij wel degelijk in 720P opnemen. Is dat niet de frontcamera resolutie?
Neehoor, ding filmt op een ugly ass 720x480 resolutie, zelfs m'n Milestone doet dat nog beter

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:58
Leuke telefoon maar ik had meer verwacht. Qua specs is er eigenlijk geen vooruitgang tov de Galaxy S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
CLB schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:40:
[...]

Neehoor, ding filmt op een ugly ass 720x480 resolutie, zelfs m'n Milestone doet dat nog beter
Dat is wel heel apart. Ik zie ook dat Tweakers het gefixed heeft naar 480P.

K wil wel mijn SGS verkopen voor deze. Alleen moet het wel op 720P filmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
CLB schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:40:
[...]

Lijkt mij sterk dat hij niet in 720p kan opnemen, de Galaxy S (zelfde chipset) kan dat namelijk wel. Klopt dat het op de site staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-04 15:46

Sorbo

Uw hulp in huis!

Echt? Je zit als eigenaar van deze telefoon dus niet vast aan zaken als updates via samsung of KIES, net zoals bij de N1? Dat zou wel een hele hoop schelen...

Niet dat ik interesse heb in deze specifieke telefoon, duurt nog ruim 6 maanden voor ik weer mag verlengen :( Tegen die tijd hoop ik toch eigenlijk wel dat er weer nieuwe flagships zijn, en het MWC kennende lijkt dit ook erg waarschijnlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
Hmm hier staat niets over geen FM. dat vind ik wel jammer. het is natuurlijk goed op te lossen met streamen en zo. maar FM is overal en onderweg is niet altijd internet. en een beetje evers staat op op de fiets 's ochtends vind ik wel prettig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
offtopic:
heeft er iemand zin om de TS over te nemen en bij te werken van dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Meh, ik had meer verwacht. Een scherm met hogere resolutie en in ieder geval een dual core processor. Ach, dan hoef ik iig niet jaloers te zijn met mijn DHD. Ik wacht wel tot mijn abonnement afloopt en koop dan een quad-core mobieltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 69767 schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:39:
offtopic:
heeft er iemand zin om de TS over te nemen en bij te werken van dit toestel?
Dan had het toestel toch echt wel veel betere specs moeten hebben dan dit =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Jah, het had idd veel betere specs moeten hebben van niet bestaande cpu's en gpu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
ik had ook meer verwacht.

bob is dit een deal voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Iedereen zeurt maar over dual core CPU's. Als Android nu eens eindelijk gebruik zou maken van een GPU accelerated UI, dat zou 5000% snelheidswinst opleveren door nada/nul/noppes aan de hardware te veranderen!
Android heeft eindelijk een 100% vlotte UI nodig, en dat kan enkel als ze met de GPU gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Ik had eerst een heel verhaal getypt, maar je kan het net zo goed zelf lezen:
Comment 1 by project member romain...@android.com, Mar 01, 2010
This is something we've investigated a couple of years ago already and that we revisit
regularly. Of course we thought of using the GPU, but there are non-trivial issues on
many Android devices (a G1-class device for instance supports only one OpenGL
context at a time, which would prevent you from using any OpenGL based app like
games or augmented reality apps.) In our past experiments we even found many
cases in which using the GPU was slower than normal rendering.

New devices might allow us to overcome the past limitations that made GPU support
a not-so-good solution.

The "choppiness" and "lagginess" you are mentioning are more often related to heavy
garbage collection than drawing performance. - Dit is mogenlijk opgelost met de nieuwe GB garbage collector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Woohoow! Toch wat positief nieuws dus rond Gingerbread.
Ze spreken over US en UK ivm de Nexus S, enig idee of hij ook gewoon in de BeNeLux in de winkel komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255075

phobosdeimos schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:30:
Woohoow! Toch wat positief nieuws dus rond Gingerbread.
Ze spreken over US en UK ivm de Nexus S, enig idee of hij ook gewoon in de BeNeLux in de winkel komt?
Dit gezeur begrijp ik nooit echt. Gewoon importeren en een sim only nemen. Is vaak ook nog goedkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen willen gewoon makkelijk garantie kunnen claimen en dergelijke, kan ik best in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:06

Fiber

Beaches are for storming.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was al genoemd hoor, tevens staat het ook niet in de specsheet.. Raar? Achja 16GB is niet echt verkeerd toch?
Tevens zullen ze 't net zoals bij de iPhone wel hebben gedaan om de ruimte voor andere dingen te benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-02 11:50
Heb je meer nodig dan? ik heb aan mijn 8gb SD card ook te veel eigenlijk. En zeker als ik besluit om maandelijks voor spotify te gaan betalen, tot ziens 6gb aan muziek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het gerucht:

"Samsung doesn't like being a number 2"

:+

En dat ie daarom nu de Google Nexus S heet, i.p.v. Two.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 07-12-2010 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Wat is het voordeel van een curved display? Ik snap het niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik denk lichtweerkaatsing, ipv dat je hele scherm licht weerkaatst krijg je maximaal een streepje aan weerkaatsing.
Anyway, het succes van deze zal sterk gebonden zijn aan hun lanceringsprijs en hoe ze hem gaan aanbieden. Indien ze hem goedkoper launchen dan de galaxy S (wat ik betwijfel) en goed leverbaar maken wordt het volgens mij sowieso een succes, hij mag dan al niet ultra innoverend zijn. Dan wordt hij een goede bang/buck gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Toch vreemd om de Developersphone een goede bang/buck gsm te laten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

vinnieminnie schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:08:
Toch vreemd om de Developersphone een goede bang/buck gsm te laten zijn.
8)7 the only logic we found, is that there is no logic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:51
Ik was ook erg geinteresseerd in de Nexus S, totdat ik vanmorgen de UK prijs zag: £550 voor het simlock-vrije toestel. Dat is toch wel wat veel...

En aangezien alleen Carphone Warehouse en Best Buy hem gaan verkopen in de UK zal er ook bijna geen prijs concurrentie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Genoeg grijze import hier en in de UK hoor, dus prijzen zullen wel zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Ivm UK: ik heb liever een benelux toestel, dan is er geschikte Vlaamse/Nederlandse ondersteuning, kan ik makkelijk garantie claimen, en hoef ik niet met een power adapter rond te lopen omdat ze in de UK met andere stroomkabels werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vlaamse / Nederlandse ondersteuning.. Android ondersteunt ook Nederlands?
Garantie claimen kan ik dus wel in komen, al is het via grijze import gewoon in NL aangeschaft.
Power adapter is onzin, aangezien het gewoon universele micro-USB kabeltjes zijn die gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 16:03

Convoy

g44p

phobosdeimos schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:08:
Ivm UK: ik heb liever een benelux toestel, dan is er geschikte Vlaamse/Nederlandse ondersteuning, kan ik makkelijk garantie claimen, en hoef ik niet met een power adapter rond te lopen omdat ze in de UK met andere stroomkabels werken.
stroom is geen enkel probleem, usb is overal het zelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Ik steek eigenlijk bijna nooit iets aan de USB plug, altijd met het stopcontact.
Iets met dat je USB poort te weinig ampere kan leveren en dat je daardoor de batterij zwaarder belast door het trage laden.
Maar gewoon, ik zou het toestel ook even in m'n handen willen hebben voor ik het koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan gebruik je een USB-plug? Laad ik ook alles mee op, gaat dus via netstroom en is gewoon snel met laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:37
Die $529 in de US is heel interessant, maar die toestellen werken hier zeker niet? (geen GSM)

[ Voor 3% gewijzigd door Arnout op 07-12-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 16:03

Convoy

g44p

phobosdeimos schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:39:
Ik steek eigenlijk bijna nooit iets aan de USB plug, altijd met het stopcontact.
Iets met dat je USB poort te weinig ampere kan leveren en dat je daardoor de batterij zwaarder belast door het trage laden.
Maar gewoon, ik zou het toestel ook even in m'n handen willen hebben voor ik het koop.
Zwaarder belasten door trager opladen? Dat is nieuw voor mij, waar haal je die wijsheid vandaan?:)
Pagina: 1 2 ... 21 Laatste

Let op:
Open voor het importeren, bestellen, en andere randzaken aub even een apart topic in Telecomproviders. Hier horen dit soort berichten niet thuis.