CLB schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:29:
Dat kan, ieder z'n ding, maar heb je er weleens eentje vastgehouden en geprobeerd?
[/quote]
Yes, wel mooi apparaat, maar ben geen bb/rim fan
Kan ook, ik vind van wel, makkelijk zelfs, doordat sommige essentiële functies niet op de Nexus 7 zitten
essentieel? Zoals? Voor hetgeen ik van plan ben met een tablet te doen zou ik niet een functie kunnen benoemen.
Klopt, maar er staat echt niet alleen maar crap in en ook steeds meer grotere en bekendere titels vinden hun weg naar de BB Appworld, daarbij kun je ook gewoon Androidapps / games installeren op de Playbook, top. Tevens weet ik natuurlijk niet wat voor apps jij op een tablet wil gebruiken, maar als ik zie wat ik gebruik op m'n PlayBook kom ik toch wel een heel eind met het huidige aanbod (wat ik aanvul met Androidapps / games)
Als ik de appstore van apple al vergelijk met de play store van android, is de appstore beduidend beter, android is nog steeds opkomend, en de bb appworld is in mijn optiek (nog) niet voldoende, ik hou het bij android
Veelal elke tablet heeft een HDMI-outpout, of er bestaat een 32GB/64GB versie van of er zijn SD-mogelijkheden
Tsja, ik zou niet weten wat ik met een hdmi output zou gaan doen, en 16gb is voor mij meer dan genoeg, paar spelletjes, paar boeken, en een paar series/films voor op vakantie oid. Ik heb een HTPC met XBMC aan de tv zitten, dus als ik iets op de tv wil bekijken, slinger ik die wel aan.
Daar kan ik zeker inkomen, maar installeer een andere launcher en je skin is al voor 80% 'vertrokken'
Updates zijn een grote plus, ikzelf heb een Vanilla Android Motorola Razr gehad, tsjaa dat was beetje zuur..
De Nexus 7 is een erg mooie tablet, maar verkondigen dat dit HEM is, nee dat gaat er bij mij zeker niet in

qua skin gaat dit op, maar niet voor het telefoonboek en all die andere dingen die meegeinstalleerd zijn, deze kun je uiteraard wel weer weghalen met root of een custom rom, maar goed.
Ik verkondig niet dat dit "HEM" voor iedereen is, maar voor mij is dit momenteel "HEM" wel.
280 euro voor een tab met deze mogelijkheden, support van google en specs is gewoon top, ik heb lang getwijfeld een iPad aan te schaffen, maar ik heb bewust alle apple producten de deur uit gedaan, ik heb slechte ervaringen met de software van RIM en de android tabs tot dusver vind ik het geld niet waard. De enige die enigzins top is, is de galaxy tab, maar voor dat geld zou ik eerder een iPad aanschaffen.
Ik snap dat jij tevreden bent met je playbook, maar om nu in dit topic te verkondigen dat de playbook beter of net zo goed is als de nexus 7, daar ben het niet mee eens.
Ik denk dat de mensen die in dit topic kijken, en eventueel de nexus 7 aanschaffen of al besteld hebben juist bewust de keus hebben gemaakt voor een android en redelijk goedkope tab.
En als je de CPU/GPU i.c.m. het scherm van tabs in vergelijkbare prijsklasse bekijkt, dan kan er geen enkele tippen aan de N7