• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik was vandaag in een gekke bui en heb een CM13 ROM geflashed op mijn Nexus 7. Eens kijken hoe dat gaat, op het eerste gezicht loopt het nog goed. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-05 13:33
Ik heb een probleempje waar jullie mischien een oplossing voor hebben. Ik heb per ongeluk het standaard toetenbord gedeinstalleerd. Echter komt nu nergens meer een toetsenbord naar voren als ik iets wil intypen. Ik dacht slim te zijn door bv swift key te installeren op playstore (via internet account). Daar moet je echter eerst inloggen op je google account. En daarvoor is weer toetsenbord nodig (recorder komt wel in beeld, maar registreert niks).

Is er nog een manier om een toetsenbord geinstalleerd te krijgen zonder password in te moeten typen?

Alvast bedankt!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat je kan doen is jezelf een mailtje sturen met username/pw

dan vervolgens via selectie > kopieren plakken inloggen :Y)

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:18

pinda powerrr

Slow down...

Of via apkmirror een toetsenbord downloaden.

Waiting on the world to change

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:40
Op de playstore via je PC. Dan app installeren en dan kun je je device gewoon kiezen.

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 22:04

DaRoot

Some say...

MegaTronics schreef op maandag 18 januari 2016 @ 17:15:
Ik was vandaag in een gekke bui en heb een CM13 ROM geflashed op mijn Nexus 7. Eens kijken hoe dat gaat, op het eerste gezicht loopt het nog goed. :p
Durf je al wat ervaringen te delen?

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Owja, ik heb al een tijdje Dirty Unicorn draaien en dat gaat nog steeds prima.
Nee, nog steeds niet supersnel, maar wel heel goed werkbaar.

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

DaRoot schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:26:
[...]

Durf je al wat ervaringen te delen?
Zolang je maar met een ding tegelijkertijd bent gaat het redelijk. Draait trouwens gewoon op F2FS filesysteem.

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-05 13:33
Viper® schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:01:
Wat je kan doen is jezelf een mailtje sturen met username/pw

dan vervolgens via selectie > kopieren plakken inloggen :Y)
Dank voor de oplossing. Alles werkt weer. Thanks! _/-\o_ _/-\o_

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hebben mensen hier ervaring mee op de N7?

Google Play: MultiROM Manager

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Heeft iemand nog een goede en snelle custom ROM waarmee ik deze (antieke haast) tablet weer in leven kan wekken? Zou top zijn om dit als fpv scherm voor mijn Phantom 3 te kunnen gebruiken.

DJI Phantom 4 Pro | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:24

Pierre

Van nature lui!

Ik draai deze rom (SlimKat) doet wat het moet doen.

[Voor 4% gewijzigd door Pierre op 29-03-2016 18:02]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• TheRicolaa10
  • Nu online
Pierre schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:49:
Ik draai deze rom (SlimKat) doet wat het moet doen.
En dan ook f2fs?

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Hier wel, dan performed die nog het beste.

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• TheRicolaa10
  • Nu online
Zojuist de custom rom geflasht. Had dit veel eerder moeten doen. Voelt weer lekker snappy aan.

• minitrue
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-06 22:53
Ah, dan moet ik misschien weer eens een factory reset doen. Ook deze rom begint bij mij na een tijdje weer traagjes te worden (niet onwerkbaar, maar ook niet echt snappy.)

Niks

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Mijn excuses om een oud topic terug op te rakelen, maar een familielid heeft nog een Nexus 7 2012 in gebruik. Na Lollipop hebben we het toestel moeten downgraden naar de vanilla instellingen, en geconfigureerd dat het enkel beveilings-updates ontvangt.

Het toestel heeft af en toe het probleem dat het volledig vastloopt en slechts na een nachtrust in de lader plots terug werkt. Dit en bezorgdheid of/hoelang het toestel nog veilig is (Android 4.x) doet ons kijken naar een alternatief.

Nu was onze vraag of iemand ervaring heeft met CM 13 (of ouder) op een Nexus 7 en hoe de prestaties zijn op dit toestel? Alvast bedankt.

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

KS1987 schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:45:
Mijn excuses om een oud topic terug op te rakelen, maar een familielid heeft nog een Nexus 7 2012 in gebruik. Na Lollipop hebben we het toestel moeten downgraden naar de vanilla instellingen, en geconfigureerd dat het enkel beveilings-updates ontvangt.

Het toestel heeft af en toe het probleem dat het volledig vastloopt en slechts na een nachtrust in de lader plots terug werkt. Dit en bezorgdheid of/hoelang het toestel nog veilig is (Android 4.x) doet ons kijken naar een alternatief.

Nu was onze vraag of iemand ervaring heeft met CM 13 (of ouder) op een Nexus 7 en hoe de prestaties zijn op dit toestel? Alvast bedankt.
Er zijn meerdere in dit topic die custom roms er op draaien, waaronder ikzelf. Op deze manier kan je nog een redelijk recente versie draaien en is de tablet nog "handelbaar". Nee, het is niet meer de top, maar voor een beetje surfen, of Netflix opstarten naar de Chromecast, zoals ik doe, werkt het prima. Klein beetje geduld hebben in het starten van apps en dan gaat het prima.

Specifiek die CM rom heb ik geen ervaring mee.

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

De Slimkat rom is een leuke rom, en zoals gezegd door Pinda Powerrr als je hem alleen gebruikt voor wat surfen is het best te doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DappereDodo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:21
Heeft iemand een oplossing gevonden voor het niet meer volledig opladen van de batterij?

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:41

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik wil vanmiddag mijn Nexus 7 gaan upgraden, nu heb ik wel wat ervaring met mijn oude HTC desire en roms maar ik moet er weer even inkomen.

Ik las hierboven iets over "SlimKat with "All-F2FS" support", kleine zoektocht bracht dit terug:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2678140
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2678142

Maar ik vind de info op XDA vrij vaag. Zoals ik het lees moet ik eerst het device F2FS klaar maken, maar hoe gaat dat precies in zijn werking?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

MrVegeta schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 09:48:
Ik wil vanmiddag mijn Nexus 7 gaan upgraden, nu heb ik wel wat ervaring met mijn oude HTC desire en roms maar ik moet er weer even inkomen.

Ik las hierboven iets over "SlimKat with "All-F2FS" support", kleine zoektocht bracht dit terug:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2678140
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2678142

Maar ik vind de info op XDA vrij vaag. Zoals ik het lees moet ik eerst het device F2FS klaar maken, maar hoe gaat dat precies in zijn werking?
Ik heb toen deze handleiding gebruikt voor de installatie.

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:14
MegaTronics schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 10:58:
[...]
Ik heb toen deze handleiding gebruikt voor de installatie.
Ik ook afgelopen weekend, na een jaar in een hoek verstoffen gebruik ik mijn Nexus 7 (2012) nu weer.
Lekker rap met Slimkat!

PSN:CanisLupusNL - Xbox: CanisLupusNL - About.me

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:40
Canis Lupus schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 17:07:
[...]
Ik ook afgelopen weekend, na een jaar in een hoek verstoffen gebruik ik mijn Nexus 7 (2012) nu weer.
Lekker rap met Slimkat!
Die snelheid wordt vanzelf weer minder (spreek uit ervaring).
Enjoy while it lasts.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Card Nox schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 17:39:
[...]

Die snelheid wordt vanzelf weer minder (spreek uit ervaring).
Enjoy while it lasts.
Inderdaad. Maar wees niet getreurd, het einde van al jullie tablets zit er waarschijnlijk aan te komen :P
* Stukfruit heeft die van zichzelf een paar weken terug mogen begraven nadat de accu opraakte en een power-on er niet meer in zat (tenzij de accu zou worden vervangen).. Rest In Pieces arm(e) N7 ;(

Ik heb nu een budget-tabletje met 10 inch scherm voor de helft van het bedrag dat de Nexus 7 me kostte. En hoewel het niet het beste van het beste is, is het een snelheidsmonster vergeleken met de N7 uit de eerste batch van 2012. Meer dan goed genoeg voor het kijken van YouTube, Netflix of het sturen van een mailtje.

Had ik veel eerder moeten doen. Het enige probleem dat ik nu heb is dat het 10 inch scherm misschien wat groot is :+

[Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 07-08-2016 17:53]

Dat zit wel Schnorr.

• nooberke
  • Laatst online: 19:48
Canis Lupus schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 17:07:
[...]
Lekker rap met Slimkat!
Hier ook Slimkat... Een verandering in verhouding tot stock... Eindelijk weer fatsoenlijk werkbaar

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik hoop nog steeds dat ze dit jaar weer een 7'' Nexus tablet releasen.

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:57
Ding ligt bij mij in de la, ik durf m niet eens te verkopen. zo traag is ie. Iemand nog enig idee wat ik ermee kan? Heeft een andere ROM flashen zin?

• nooberke
  • Laatst online: 19:48
spokje schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 18:36:
Ding ligt bij mij in de la, ik durf m niet eens te verkopen. zo traag is ie. Iemand nog enig idee wat ik ermee kan? Heeft een andere ROM flashen zin?
Slimkat heeft enorm veel geholpen hier

• spokje
Ga ik even naar kijken, thanks!

• Einoël
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-05 15:23
Na veel te lang gewacht te hebben, de tablet gereset, bootloader unlocked, TWRP geflashed en de unofficial CM13 van XDA geïnstalleerd. Nu al een wereld van verschil, maar uiteraard afwachten of het zo blijft. Geen f2fs rom, maar heb wel ParrotMod geflasht. Tevens de app Trimmer geïnstalleerd die nu elke dag het Nand geheugen trimt. Kijken hoe lang deze performance zo blijft.

Iemand toevallig al ervaring met ParrotMod?
http://forum.xda-develope...nexus-7-emmc-fix-t3300416

Delta Solivia 2.5 EU G4 - 12 x Yingli YL255P-29b - 3060Wp / Mastervolt Soladin 600 - 4 x HC Solar HCP 185D-24 - 740Wp

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

vliegnerd

Nintendo fan.

Einoël schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 00:43:
de unofficial CM13 van XDA geïnstalleerd. [...] Kijken hoe lang deze performance zo blijft.
Ben benieuwd! Hou ons op de hoogte aub. Slimkat is ook al behoorlijk gedateerd, net zo als de hele tablet eigenlijk 8)7

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Heb nu een week deze draaien, op zich loopt die redelijk. Cache en Data op F2FS, Systeem normaal op EXT4. Verder journaling uitgezet. Maar zoals zo vaak, het resultaat na enige weken is nog onbekend.

[Voor 14% gewijzigd door MegaTronics op 21-08-2016 10:42]

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

• Einoël
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-05 15:23
vliegnerd schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 08:10:
[...]
Ben benieuwd! Hou ons op de hoogte aub. Slimkat is ook al behoorlijk gedateerd, net zo als de hele tablet eigenlijk 8)7
Zal na een paar weken laten weten hoe CM13 zich houdt. Tablet werd al lang niet meer zoveel gebruikt als voorheen, maar wellicht gaat dat nu weer veranderen.
Nog 3 maanden wachten en we weten het. Ben erg benieuwd.

Delta Solivia 2.5 EU G4 - 12 x Yingli YL255P-29b - 3060Wp / Mastervolt Soladin 600 - 4 x HC Solar HCP 185D-24 - 740Wp

• kepler
  • Laatst online: 19:33

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:00

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
MegaTronics schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 10:38:
Heb nu een week deze draaien, op zich loopt die redelijk. Cache en Data op F2FS, Systeem normaal op EXT4. Verder journaling uitgezet. Maar zoals zo vaak, het resultaat na enige weken is nog onbekend.
Bevalt het na wat meer weken? ;)

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Gisteren de update van September er overheen gezet, maar dat was niet een succes. Nu weer de boel aan het reanimeren. Eerst kijken of een clean September wel goed werkt en anders terug naar de Augustus batch, die nog steeds redelijk goed liep.

[Voor 9% gewijzigd door MegaTronics op 11-09-2016 10:37]

• Pegasus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-04 23:43
Stukfruit schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 16:47:
[...]

Ik heb ontdekt dat als je oa. voice-meuk uitzet, rotatie uitzet en in de dev-opties het max. aantal achtergrondapps op 2 zet, dat het ding dan eigenlijk weer best bruikbaar wordt :Y

Deze instellingen gebruik ik sinds een maand en ik heb (zonder te herstarten en met de meest recente OTA-update voor 5.zoveel) eigenlijk totaal geen last meer van die vertragingen waardoor je vaak letterlijk 5 minuten moest wachten tot het beeldscherm weer eens wilde reageren. 5 seconden is tot nu toe het langste 8)

Het is nog steeds niet zoals het ooit was, maar het ding is nu tenminste weer erg goed te gebruiken!
Dit heeft bij mij ook prima gewerkt. Ook achtergrond apps uitzetten die je niet nodig hebt helpt veel.

Dus, zonder rooten of andere kernel weer bruikbare Nexus 7 2012 >:)

• Viper®
  • Niet online
Ik gebruik de Nexus nog steeds met officiele ROM
web browsing is gewoonweg onmogelijk.
Tegen de tijd dat je webpagina geladen is kan ik me alweer scheren :P

gebruik hem eigenlijk alleen voor yt en twitch, die doen het verder goed.
Accu lijkt opvallend genoeg ook nog aardig mee te gaan, voor een device wat toch 4 jaar oud is.

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Ik ben ook nog steeds trouwe gebruiker!

Geen idee meer wat ik er nu op heb draaien, maar het werkt en idd staat er zoveel mogelijk uit. Een app als Facebook komt er niet op, want dan gaat ie flippen. Voor de rest prima om te browsen, of Netflix aan te sturen op de Chromecast in de slaapkamer.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Pegasus schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:06:
[...]

Dit heeft bij mij ook prima gewerkt. Ook achtergrond apps uitzetten die je niet nodig hebt helpt veel.

Dus, zonder rooten of andere kernel weer bruikbare Nexus 7 2012 >:)
Jep. Maar toch moest ik alsnog een minuut wachten voordat bv. Chrome opende, dus ik ben eigenlijk best wel blij met m'n nieuwe tablet. Je ziet dan toch dat er een bizar groot verschil zit tussen een cheap dingetje en de zwaar vertraagde N7 2012 :)

Dat zit wel Schnorr.

• Pegasus
Vandaag CM antivirus en Cleaner Master verwijderd. Daarna AVG antivirus geïnstalleerd. De N7 2012 is nu nog meer responsive. Scheelt echt behoorlijk. Zelfs Chrome loopt redelijk.

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:13
Antivirus :?
Wat doe jij met je tablet dat je dat nodig vind...
Zonder antivirus loopt hij vast nog beter. ;)

De mijne wordt alleen nog maar gebruikt voor netflix/chromecast door de kids.

• Pegasus
troftnom schreef op donderdag 15 september 2016 @ 01:33:
Antivirus :?
Wat doe jij met je tablet dat je dat nodig vind...
Zonder antivirus loopt hij vast nog beter. ;)

De mijne wordt alleen nog maar gebruikt voor netflix/chromecast door de kids.
Surfen en soms mailen. Dan liever wel met antivirussoftware.

• Lex_van_H
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Mijn Nexus 7 lijkt het te begeven na net geen 4 jaar, waarin hij bijna altijd aan is geweest en prima voldeed. Meestal loopt hij kort na het opstarten vast zonder dat ik iets doe, soms kan ik nog een appje opstarten maar loopt hij dan snel vast. Met wat doorzettien is het nog gelukt om wat apps te verwijderen, maar dat helpt niet. Ik had er trouwens toch niet veel op staan. Accu lijkt niet het probleem, althans geeft hij zelf aan dat de accu voldoende opgeladen is, dan wel oplaadt aan de lader. Wat zou ik nog kunnen proberen om hem te redden?

Weet nog steeds niks.....

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Lex_van_H schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:05:
Wat zou ik nog kunnen proberen om hem te redden?
Probeer eens een factory reset uit te voeren.

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Ok, toen hij een keer netjes opstartte heb ik een factory reset kunnen doen via Instellingen.
Het leek goed. Hij startte netjes op, bleef aan en ging na invoer van mij account netjes alle standaard apps updaten. Voor de zekerheid heb ik hem aan de lader gelaten en een dag later leek alles nog in orde. Ik startte Chrome maar eens op en typte een URL. Al bij het typen liep hij vast en nu start hij helemaal niet meer op. Een paar keer kwam hij nog tot het woord Google, nu doet hij helemaal niets meer.
Jammer. Blijkbaar is er toch iets in de hardware defect. Geen idee wat dat kan zijn. Hij is vrijwel alleen thuis gebruikt en nooit gevallen of zo.

Geen zin om iets anders te kopen, ik denk dat ik afwacht of de nieuwe Nexus nog gaat verschijnen.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Lex_van_H schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 21:22:
Geen idee wat dat kan zijn. Hij is vrijwel alleen thuis gebruikt en nooit gevallen of zo.
Met zoveel vastlopers zit ik zelf te denken aan corrupt flashgeheugen.

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Ja, dat lijkt waarschijnlijk. Niks meer aan te doen.

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:14
Ik moet zeggen dat mijn Nexus nog matig tot redelijk presteert met een custom rom erop, maar zodra ik een browser opstart is ie niet vooruit te branden.

• Viper®
  • Niet online
Lex_van_H schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 21:22:
Ok, toen hij een keer netjes opstartte heb ik een factory reset kunnen doen via Instellingen.
Het leek goed. Hij startte netjes op, bleef aan en ging na invoer van mij account netjes alle standaard apps updaten. Voor de zekerheid heb ik hem aan de lader gelaten en een dag later leek alles nog in orde. Ik startte Chrome maar eens op en typte een URL. Al bij het typen liep hij vast en nu start hij helemaal niet meer op. Een paar keer kwam hij nog tot het woord Google, nu doet hij helemaal niets meer.
Jammer. Blijkbaar is er toch iets in de hardware defect. Geen idee wat dat kan zijn. Hij is vrijwel alleen thuis gebruikt en nooit gevallen of zo.

Geen zin om iets anders te kopen, ik denk dat ik afwacht of de nieuwe Nexus nog gaat verschijnen.
Klinkt een beetje zoals mijn M8s, deze gaf ineens fouten bij verschillende apps.
Uiteindelijk zat hij vast in de bootloader. Mogelijk geheugenchip/flash/rom defect.
Misschien vocht oid.

mijn nexus 7 doet het nog steeds.
Traag als dikke poep is die, staat nog gewoon stock android (5?) op. Browsen wil je al helemaal niet.
enige wat ik gebruik is twitch/yt.
Email synchronisatie etc heb ik uit gezet.

• Obscurax
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

Obscurax

carpe noctem

Mijn grouper draait ondertussen al enkele weken vrolijk op Nougat.
Ik gebruik hem vooral als media apparaat. Afstandbediening voor Kodi, lezen van comics, browsen en flimpjes op het vliegtuig.
Alle sync staat af want dat maakt hem sloom, maar zo is hij toch vooruit te branden. Hij is zo snel niet meer geweest sinds KitKat.

• spokje
Hehe. Mja, ik heb 'm in een la geduwd, en denk niet dat ie er ooit nog uit gaat komen :P

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Obscurax schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:53:
Mijn grouper draait ondertussen al enkele weken vrolijk op Nougat.
Ik gebruik hem vooral als media apparaat. Afstandbediening voor Kodi, lezen van comics, browsen en flimpjes op het vliegtuig.
Alle sync staat af want dat maakt hem sloom, maar zo is hij toch vooruit te branden. Hij is zo snel niet meer geweest sinds KitKat.
Welke ROM gebruik je?

• Obscurax
  • Niet online

Obscurax

carpe noctem

Android 7.x AOSP door AndDiSa. Voor de mensen die bekend zijn met ParrotMod, de fixes zitten al in de ROM verwerkt.

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:30

Rudedadude

Maybe we were born to run

Grappig. Ik heb nog altijd de stock android 4.2.nogiets er op staan (alleen gerooted destijds) wat er al opstond toen ik hem kocht. De tablet wordt alleen door mijn kinderen gebruikt om spelletjes op te spelen, maar draait eigenlijk als een zonnetje. Net even wat gebrowsed, maar dat gaat nog best vlot. Kan nog een stuk sneller natuurlijk, maar zeker niet zo slecht als hierboven beschreven.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• Obscurax
  • Niet online

Obscurax

carpe noctem

Rudedadude schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 22:28:
Grappig. Ik heb nog altijd de stock android 4.2.nogiets er op staan (alleen gerooted destijds) wat er al opstond toen ik hem kocht. De tablet wordt alleen door mijn kinderen gebruikt om spelletjes op te spelen, maar draait eigenlijk als een zonnetje. Net even wat gebrowsed, maar dat gaat nog best vlot. Kan nog een stuk sneller natuurlijk, maar zeker niet zo slecht als hierboven beschreven.
Ik heb ook een tijdje 4.2.2 gedraaid, hier is hij nog steeds het snelst op. Alleen jammer dat de tablet dan zo lek als een mandje is.

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Obscurax schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:19:
[...]

Android 7.x AOSP door AndDiSa. Voor de mensen die bekend zijn met ParrotMod, de fixes zitten al in de ROM verwerkt.
Mijn vriendin heeft ook nog een N7 ergens liggen te verstoffen..
Mooi projectje dan! Thanks voor de tip

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:30

Rudedadude

Maybe we were born to run

Obscurax schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 08:52:
[...]

Ik heb ook een tijdje 4.2.2 gedraaid, hier is hij nog steeds het snelst op. Alleen jammer dat de tablet dan zo lek als een mandje is.
Dat is weer een ander punt ja. Maar hij is ook 90% van de tijd niet veronden met internet en er staan alleen nog maar kinderspelletjes op.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ik draai nu ook sinds een paar dagen een Lineage 7.1.1 rom. En hij is idd weer bruikbaar. Ik kan weer normaal browsen en kaartspelletjes spelen.

Na het android 5.x.x debacle heb ik hem ook in een la gegooid. Maar nadat ik vandaag mijn Galaxy S4 even opnieuw had geflashed, heb ik de N7 ook meteen even meegenomen.

Ik heb alleen 1 dingetje. Ik kan geen afbeeldingen of andere dingen downloaden in Chrome. Ik krijg steevast de melding dat het downloaden is mislukt omdat er geen sd kaart aanwezig is. De N7 heeft geeneens de mogelijkheid voor een sd kaart 8)7.

edit: Het was dus een Chrome dingetje, Firefox geïnstalleerd en klaar.

Daarnaast nog een bug ontdekt in de gallerij. Zowel op mijn S4 als de N7 lopen deze regelmatig vast bij het openen, soms met een zwart scherm en soms met felle flikkerende kleuren. Na het volledig sluiten van de app en weer opnieuw starten, is het goed.

[Voor 50% gewijzigd door kendo op 12-02-2017 13:30]

R7 5800X3D//B450 Tomahawk max II//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Heb gister op de N7 van mijn vriendin Beanstalk 6.0.1 geïnstalleerd. https://forum.xda-develop...om-beanstalk-rom-t3312870
Er stond voorheen Slimkat 4.4.2 op.
Ziet er zo op eerste gezicht goed uit! Werkt ook redelijk soepel, gebruikt ook F2FS.

Pagina: 1 ... 55 56 57 Laatste

Let op:
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.

Alles over levertijden en prijzen horen in het Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic topic.

Discussie over accessoires mogen Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013).

Het topic over de nieuwe Nexus (2013): Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee