Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-04 21:32

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik ga er nu vanuit dat de mensen met een (Galaxy) Nexus (S) toestel, nu onderhand wel de update hebben ontvangen :) Hoe zijn de bevindingen?

Bij mij werkt het lekker. Alleen misschien nog net iets te zwaar voor een Nexus S.
Rabobank app werkt ook niet goed (ik kan mijn bij- en afschrijvingen niet bekijken), maar dit schijnt een bekend probleem te zijn:
http://www.androidworld.n...n-problemen-te-verhelpen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
JB 4.1.1 draaid hier op de Nexus S en op de Nexus 7.

Moet zeggen dat de Nexus S wel soepel aanvoelt, maar in vergelijking met de N7 toch echt een stuk langzamer is. Maar goed, de telefoon is ook al ruim anderhalf jaar oud.
Google Now start wel traag op de Nexus S, Nexus 7 tik je het aan en het is er, op de S is het even wachten.
Ik heb ook even een aangepaste kernel geflasht en met een overgeklokte processor op de NS wat dingen geprobeerd, ging wel vlotter, maar nog niet alles, batterij ging daar ook snel van leeg trouwens :P
In ieder geval nog geen reden om de NS te verkopen en een nieuwe aan te schaffen, maar als ik zie hoe snel de N7 is in vergelijking met de NS begin ik toch lichtelijk te twijfelen :P

De rabobank app die niet werkt is inderdaad zwaar irritant.
Vriend van me werkt bij het bedrijf dat de app ontwikkeld, die heb ik ruim twee weken geleden al laten weten dat de app niet meer goed werkt op JB, jammer dat de updates zo lang op zich laten wachten, maar ik begreep dat ze met de laatste tests bezig zijn.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392113

Wat ik nog niet ontdekt heb in Android 4.0 en 4.1 is hoe je je telefooncontacten naar je sim-geheugen kan kopieren. Ik vroeg me af of iemand weet hoe dit moet of dat hiervoor een app is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
kan alleen met een app voor zover ik weet.
Maar waarom zou je dat uberhaupt willen. De Simkaart is behoorlijk beperkt in het opslaan van contact informatie. Ik sla sinds de iphone 2G geen enkel contact meer op mijn simkaart op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het ideaal. Als ik wissel tussen telefoons dan kan ik al mijn nummers makkelijk overzetten door ze gewoon te kopieren vanuit het sim geheugen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nog beter is gewoon je contacten uit gmail, exchange, ... etc syncen.. dan heb je gelijk een backup en multiplatform etc

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Idd, gewoon contacten syncen met je google account. Mocht je bij android blijven hoef je alleen met je google account in te loggen op een nieuwe telefoon , en na 5 seconden staan alle contacten erin.
Anders ff exporteren en importeren via itunes of een ander programma mocht het een iphone of iets anders worden.
Sim kaart is zeer beperkt in de gegevens, e-mail adres, thuis/werk adres e.d. kun je vaak niet eens opslaan (tenzij je een nieuwer type simkaart hebt, ik iig niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan zal ik het eens op die manier proberen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Anoniem: 392113 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:35:
Dan zal ik het eens op die manier proberen. Thanks!
De contacten die je met je google account synct kun je benaderen en editten via www.google.com/contacts
als je de simcontacten importeerd zouden die standaard gesynct moeten worden met je google account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik had onder 4.0.4 ingesteld dat de telefoon pas na 15 minuten om het unlock patroon vraagt. Ik wil dit nu weer onder JB instellen maar kan het nergens meer vinden.

Weet een van jullie waar het zit of dat het er misschien uit is gehaald, elke keer unlocken met dat patroon vind ik wat onhandig en ik kan dan ook GoogleNow niet gebruiken

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Onder Instellingen -> Beveiliging:

De instelling 'Automatisch vergrendelen' aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sh4wn schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:56:
Onder Instellingen -> Beveiliging:

De instelling 'Automatisch vergrendelen' aanpassen.
Bedankt voor je antwoord, dan is het waarschijnlijk een bug in de firmware want ik heb het al op 30minuten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
draaide je stock ICS?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Niet helemaal. Draaide Cm9. Nu draai ik Aosp JB (op een hox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dan zit daar het verschil in,stock ICS werkte hetzelfde als JB qua lock delay.

De instelling auto vergrendelen betekend in principe gewoon de vertraging tot wanneer je scherm uitgaat, als dit gebeurd of wanneer je zelf op de stand-by knop drukt zal gewoon je gekozen beveiliging erop springen. CM9 heeft hier diverse andere instellingen aan toegevoegd

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh vandaar, dacht dat CM9 redelijk bij stock was gebleven (Lees: Ik gebruikte die tweaks niets dus wist niet beter).

Nu ik een AOSP JB draai wil ik niet meer anders trouwens, werkt echt super!, dan neem ik het steeds moeten unlocken er (graag) voor lief bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05 09:54
Sinds vandaag een Nexus 7!
Wat ik me afvraag ivm Google Now:
Ik neem de N7 niet mee naar het werk, maar zal Now dmv mijn Sensation met stock ICS mij iedere morgen vertellen hoeveel file er is op weg naar mijn werk?
(Ik gebruik zowat alle Google diensten, incl latitude)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-05 21:54
Anoshky schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 00:08:
Sinds vandaag een Nexus 7!
Wat ik me afvraag ivm Google Now:
Ik neem de N7 niet mee naar het werk, maar zal Now dmv mijn Sensation met stock ICS mij iedere morgen vertellen hoeveel file er is op weg naar mijn werk?
(Ik gebruik zowat alle Google diensten, incl latitude)
Op je Sensation zit geen Jb dus lijkt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, welke app/service zou dit moeten vertellen als je ics zonder now draait?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gewoon ff Google Now flashen, werkt prima en volledig op ics.
Dus inclusief file meldingen enz.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1747224

Edit: ooh moet je wel een ARMv6 of ARMv7 telefoon voor hebben. Weetallen niet of de sensation daar ook onder valt.

[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 20-08-2012 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 11:43
Kan het zijn dat hij bedoelt of de locatie service op zijn Sensation zijn routes bijhoudt/synced met Google, die de N7 dan ook weer synced?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05 09:54
Google weet aan de hand van latitude op mijn sensation mijn navigatie geschiedenis. Vandaar dat ik me af vraag of hij die info mee neemt op JB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:51
Anoshky schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 07:32:
Google weet aan de hand van latitude op mijn sensation mijn navigatie geschiedenis. Vandaar dat ik me af vraag of hij die info mee neemt op JB
Ja dat doet JB.
Ik had het ook nadat ik latitude op een Gb rom had en daarna een rom met JB flashte.
Als latitude eenmaal je werk/thuis weet dan wordt het overgenomen door now nadat je bent ingelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
cypher21 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:22:
Idd, gewoon contacten syncen met je google account. Mocht je bij android blijven hoef je alleen met je google account in te loggen op een nieuwe telefoon , en na 5 seconden staan alle contacten erin.
Anders ff exporteren en importeren via itunes of een ander programma mocht het een iphone of iets anders worden.
Sim kaart is zeer beperkt in de gegevens, e-mail adres, thuis/werk adres e.d. kun je vaak niet eens opslaan (tenzij je een nieuwer type simkaart hebt, ik iig niet)
Dit kan ook op Symbian, iOS, WP7.5, en BBOS! Gewoon aanmelden met Google account en contacten syncen. Ik gebruik dit al jaren en is een zorg minder ipv elke keer te kijken of al je contacten op je sim staan of als je je telefoon kwijt bent of stuk is dan ben je met contacten op je sim alles kwijt in de meeste gevallen, met gmail heb je dit niet dan staan al je contacten nog netjes op de Google servers.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05 10:18
Weet er iemand of Google Now ook in andere talen zal gaan werken? Niet dat ik zo belabbert engels spreek of zo, maar toch :P

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-04 21:03

Singular1ty

EV Evangelist

Vandaag een dagje JB op m'n Sensation gehad. Mooie, slicke interface, lekker snappy, voice recognition werkt verassend goed, dat zijn beste pluspunten. De telefoon voelt erg soepel aan. Helaas zal ik voor Nederlandse taal een alternatief toetsenbord moeten installeren, en dan gaat waarschijnlijk ook de launcher eraan geloven.

Nadeel is dat er duidelijk nog wat werk aan de ROM is. De 20GB muziek die ik op de SD kaart heb geplempt is niet normaal af te spelen met verschillende mediaspelers die ik heb geprobeerd (Apollo, Winamp en PlayerPro). Het meegeleverde Apollo doet helemaal niks. Alleen m'n playlists worden gezien en als ik iets probeer af te spelen heeft dat geen resultaat. Winamp kan vreemd genoeg wel muziek afspelen, maar ik kan er alleen doorheen browsen door op genre te zoeken, dat werkt voor geen meter. PlayerPro detecteert mijn muziek alleen in de lijst 'recently added'. Artiesten en nummerlijsten blijven leeg. Grote irritatie, ik longboard en zit constant in het openbaar vervoer, de afwezigheid van/het omslachtig kunnen afspelen van muziek ervaar ik als armoe.

Verder blijkt de telefoon niet in staat m'n contacten van de simkaart af te trekken. Dat kan ik dus straks handmatig gaan doen met een stuk papier en een andere telefoon, als ik van plan ben deze ROM te blijven draaien. Mooi kloten.

Tot slot heb ik met de browser een vage hang meegemaakt en werden enkele apps gesloten zonder opgaaf van reden, dat was op dat moment niet vreselijk storend maar wel jammer. Er staan nog bijna geen apps op de telefoon, ik kijk het nog een dagje of wat aan en als ik geen goeie workarounds kan vinden voor bovengenoemde issues moet ik maar lekker Cyanogenmod 9 gaan draaien.

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-04 11:47
Singular1ty schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 00:37:
Verder blijkt de telefoon niet in staat m'n contacten van de simkaart af te trekken. Dat kan ik dus straks handmatig gaan doen met een stuk papier en een andere telefoon, als ik van plan ben deze ROM te blijven draaien. Mooi kloten.
Je zou dit natuurlijk heel makkelijk op kunnen lossen door je contacten met gmail te laten syncen ipv ouderwets op de sim kaart. Hierdoor heb je ook nog eens altijd een backup mocht je sim kaart er aan gaat om wat voor reden dan ook. Niet persoonlijk hoor maar blijf het raar vinden dat heel veel mensen dit nog steeds niet doen, zeker als er wel de kennis is om custom roms te draaien maar nog wel ouderwets de sim als opslag blijven gebruiken in een wereld van dropbox/drive/cloud e.d. Bovendien heeft een normale sim kaart slechts 250 plaatsen voor naam en nummer terwijl we voortaan ook email adressen bij de contact info willen en thuis/werk adressen of bij mij ook vaak meerdere nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-05 17:38

Ves

A gadget addicted Bounty

DoubleYouPee1 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:30:
Weet er iemand of Google Now ook in andere talen zal gaan werken? Niet dat ik zo belabbert engels spreek of zo, maar toch :P
Het werkt maar je hebt niet de volledige functies.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Gohan040 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 01:11:
[...]

Je zou dit natuurlijk heel makkelijk op kunnen lossen door je contacten met gmail te laten syncen ipv ouderwets op de sim kaart. Hierdoor heb je ook nog eens altijd een backup mocht je sim kaart er aan gaat om wat voor reden dan ook. Niet persoonlijk hoor maar blijf het raar vinden dat heel veel mensen dit nog steeds niet doen, zeker als er wel de kennis is om custom roms te draaien maar nog wel ouderwets de sim als opslag blijven gebruiken in een wereld van dropbox/drive/cloud e.d. Bovendien heeft een normale sim kaart slechts 250 plaatsen voor naam en nummer terwijl we voortaan ook email adressen bij de contact info willen en thuis/werk adressen of bij mij ook vaak meerdere nummers.
Ik gebruik alleen helemaal geen Gmail :') Bovendien kom ik van een oude Nokia af die dergelijke functies nog lang niet ondersteunt, krijg je ervan als je HD2 gejat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:51

Bolletje

Moderator Harde Waren
Kan die Nokia al wel contacten opslaan op SD-kaart? Want zo'n bestand kan je ook inladen bij Google Contacts *(.csv, vcard). En Google-account heb je standaard al als je met Android werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Niet geprobeerd nog, bedankt voor de tip, scheelt me toch als het werkt. Het lijkt er alleen op dat ik mn Sensation zojuist tijdelijk buiten werking heb gesteld door een voor m'n ROM ongeschikte kernel te flashen, dadelijk zit ik weer aan m'n Nokia vast tot iemand me de juiste kernel kan sturen :F Weet iemand toevallig welke kernel ik moet hebben voor de Sensation Cyanogenmod X ROM? En die moet dan vanuit recovery te flashen zijn, want booten doet het ding momenteel dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05 10:18
VesNL schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:31:
[...]

Het werkt maar je hebt niet de volledige functies.
Dat bedoel ik - krijgen ook andere talen de volledige functies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-05 16:20
Singular1ty schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 02:51:
Niet geprobeerd nog, bedankt voor de tip, scheelt me toch als het werkt. Het lijkt er alleen op dat ik mn Sensation zojuist tijdelijk buiten werking heb gesteld door een voor m'n ROM ongeschikte kernel te flashen, dadelijk zit ik weer aan m'n Nokia vast tot iemand me de juiste kernel kan sturen :F Weet iemand toevallig welke kernel ik moet hebben voor de Sensation Cyanogenmod X ROM? En die moet dan vanuit recovery te flashen zijn, want booten doet het ding momenteel dus niet...
Weet niet of het goed is, maar hier staan wel rijen met kernels: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=809328

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Het dumpen van oneliners wordt niet op prijs gesteld.

[ Voor 67% gewijzigd door RoD op 10-09-2012 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Commentaar op de moderatie mag via DM.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 10-09-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-05 09:15
justice strike schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:08:
[...]

ik vind het persoonlijk wel mooi hoe microsoft het gebouwd heeft. Ik wil alleen zoiets zien op android... en dan kan ik eigenlijk wel android kiezen, want dat is het enige wat ik echt mis op android
Sony heeft op zijn Android smartphones heel wat van die integratie overgenomen. Ik heb intussen al een Android telefoon gehad van htc, samsung, acer en Sony. De Sony is de eerste die geen CM krijgt, omdat ik die integratie effectief iets vind toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 18:05
Heb 2 dagen terug CM10 nightly op mijn Samsung i9000 gezet. Nou moet ik zeggen dat ik Google Now indrukwekkend vind, alleen pakt ie alleen de engelse commands op als ik 'Voice search' language op EN-US zet. Nou is dat geen probleem voor mij, maar dan staat dus ook de voice search bij mijn navigatie dus ook op EN-US en herkent ie straatnamen niet meer, iemand een oplossing daarvoor?

Tweede ding: ik heb twee google apps account, de eerste is een betaalde, de tweede is een free account. Ik kan echter alleen de tweede gebruiken bij Google Now (dwz: ik kan ook de settings veranderen onder dat account), hoe komt dit?

edit:

Voor het tweede heb ik zelf de oplossing gevonden. De account die niet werkte daarmee is een google apps for business account; afgezien van dat ze vaak daar wachten met features beschikbaar te maken, moet je Google Now zelf aanzetten. Hoe: Ga naar je Admin Dashboard > Settings > Mobile > Enable Google Now

[ Voor 20% gewijzigd door Tha_Butcha op 16-09-2012 10:06 ]

Compromises are for the weak

• Egmont
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-04 12:10
Nu weet ik niet of dit het juiste forum is, maar ik zit met het volgende probleem.
Ik wil graag mijn Angry Birds scores overzetten van mijn HTC Sensation (ICS) naar mijn Nexus 7 (JB). Met ICS en oudere versies was dit makkelijk te doen met een Backup/Restore app uit de Play Store. Nu lees ik overal dat deze Backup apps alleen werken met JB als je phone/tablet geroot is. Ik ben geen techneut en durf mijn phone/tablet niet te rooten.
Volgens mij heb ik dan twee mogelijkheden:
1. Wachten tot iemand een Backup app maakt die wel met stock JB werkt
of
2. Misschien weet iemand een manier om een backup/restore handmatig te doen. Omdat de Nexus 7 geen geheugen kaart heeft, zou deze backup/restore verbonden moeten worden met een pc of kunnen synchroniseren met een cloud dienst (bv. Dropbox).
Alle ideeën zijn welkom.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
3. Gewoon proberen of het werkt (zonder root dus) en als het niet werkt, verder zoeken...?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Egmont
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-04 12:10
Heb ik inderdaad al geprobeerd met de app Angry Birds Backup from Sergio Patricio (die m.i. niet meer beschikbaar is) en kan bevestigen dat de backup niet werkt. Ik heb ook op andere forums gekeken en niets kunnen vinden.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Een vriend van me vroeg hoe het nu zit met JB en Adobe Flash, hij had problemen met Eredivisie Live. Dat brengt me eigenlijk bij de volgende vraag: hoe ervaren jullie de beperkte ondersteuning van Flash in JB? Komt het vaak voor dat je op een site belandt waar je flash ondersteuning mist of komt het nog weinig voor dat flash nodig is bij het bezoeken van een pagina op het web.
Zelf kan ik er nog niets zinnigs over zeggen omdat ik geen JB ROM op mijn Sensation heb draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-10-2022

kristo

cosmotheoros

Arie- schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 19:17:
Komt het vaak voor dat je op een site belandt waar je flash ondersteuning mist of komt het nog weinig voor dat flash nodig is bij het bezoeken van een pagina op het web
Neen (flash-reclame bv) en ja. Comments van anderen wijzen ook in deze richting afaik.

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 17:47
NEEEEEEE...in de playstore zijn zat oplossingen hiervoor. Zoek op contacts.

Ik draai CM10 en ik vind Goofle Now ook wel een uitkomst. Behalve dan dat hij mijn werk aangeeft en niet het schoolplein waar ik al een paar maanden elke dag heenrij (ook sinds ik Gnow heb) dus zo slim is ie niet. Je moet het wel zelf invoeren denk ik. Zelflerend is het nog niet echt.

Tevens vind ik het af en toe laggy en had ik van de week een vastloper op de radio. Maar ik denk dat dat was omdat de batterij bijna leeg was en er een instelling is ingebakken dat dan de Radio wordt uitgeschakeld ofzo (anyone?) Er stond een soort van driehoek op de plaats van het bereik. Een 30 minuten later aan de lader was alles weer ok.

Het is wel de enige rom waarop xs4all iptv werkt :-)

Voor diegene die zich afvroeg of het ook werkt op een Allwinner a10 mali400 tablet. JA.
(Intertoys qware Pro 3 7")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor eredivisielive kun je werken met dolphin browser en dan op ipad mode zetten. Werkt prima.

Ja ik heb flash wel nodig en tot op heden (4.1.2) zijn er browsers waarin dat nog wel werkt. Volgens mij moet het in 4.2 ook nog werken omdat dat meer een update is dan een echt nieuwe versie. Pas vanaf 5.0 zou het helemaal niet meer werken als ik het goed begreep. Je moet alleen wel via de adobesite het ophalen en niet via de playstore, dat is alles.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Arie- schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 19:17:
Een vriend van me vroeg hoe het nu zit met JB en Adobe Flash, hij had problemen met Eredivisie Live. Dat brengt me eigenlijk bij de volgende vraag: hoe ervaren jullie de beperkte ondersteuning van Flash in JB? Komt het vaak voor dat je op een site belandt waar je flash ondersteuning mist of komt het nog weinig voor dat flash nodig is bij het bezoeken van een pagina op het web.
Zelf kan ik er nog niets zinnigs over zeggen omdat ik geen JB ROM op mijn Sensation heb draaien.
Als je Ziggo heb dan kan je gewoon live tv kijken via hun app.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-10-2022

kristo

cosmotheoros

Afbeeldingslocatie: http://studwww.ugent.be/~kperremn/data/web/412_easter_2_430.PNG Afbeeldingslocatie: http://studwww.ugent.be/~kperremn/data/web/412_easter_1_430.PNG

[ Voor 1% gewijzigd door kristo op 07-11-2012 22:07 . Reden: Ze zijn zo lief, meneer :) ]

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-05 08:38

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-03 21:06
Wybo schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 06:52:
Voor eredivisielive kun je werken met dolphin browser en dan op ipad mode zetten. Werkt prima.

Ja ik heb flash wel nodig en tot op heden (4.1.2) zijn er browsers waarin dat nog wel werkt. Volgens mij moet het in 4.2 ook nog werken omdat dat meer een update is dan een echt nieuwe versie. Pas vanaf 5.0 zou het helemaal niet meer werken als ik het goed begreep. Je moet alleen wel via de adobesite het ophalen en niet via de playstore, dat is alles.
Kun je even uitleggen hoe je dat doet? Ik heb nl ook flash geinstalleerd dacht ik(niet uit de appstore), maar zowel stock browser als chrome geven n foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 491666

heeft iedereen een automatische update voor 4.2.2 al ontvangen? Zitten hier met twee N4's, maar ik heb mijn update nog niet gekregen.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 11:43
Anoniem: 491666 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 18:51:
heeft iedereen een automatische update voor 4.2.2 al ontvangen? Zitten hier met twee N4's, maar ik heb mijn update nog niet gekregen.. :|
Misschien kan je beter hier even kijken:
[Google Nexus 4 - LG Nexus] Ervaringen & Discussie
Pagina: 1 2 Laatste