roel-online schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 16:37:
[...]
Reparatie duurde even en het was even zoeken naar een zaakje dat 'm kon repareren, maar hij doet 't weer!
[...]
Op m'n email met de vraag of ze de LG Nexus 4 repareren nooit een reactie gehad. Zelf maar gebeld en toen zouden ze 't uitzoeken. Ik zou teruggebeld worden. Nooit teruggebeld, dus zelf maar weer gebeld om te horen dat ze de Nexus 4 niet repareren.
[...]
Bleek €175,- te kosten en scherm had de leverancier niet op voorraad. 'Klaar terwijl u wacht' kon ook niet met dit toestel, ik moest 'm achter laten voor reparatie.
[...]
Niet meer langs de MediaMarkt geweest; uit het topic begrepen dat het vrij moeilijk is en je je toestel sowieso lang kwijt bent. Bovendien had ik al een betere oplossing gevonden:
Beetje meer Google'n bracht me bij
Touchfix in Den Haag. Binnen 15 minuten antwoord op m'n mailtje: Nexus 4 konden ze repareren en onderdelen waren op voorraad. Vrijdagavond langs geweest (ze zijn doordeweeks open tot 22.00!) en na drie kwartier liep ik weer weg met een werkende Nexus 4. Als je heel goed kijkt lijkt het alsof de chrome rand aan de zijkant van het toestel iets minder mooi aansluit op de mat zwarte rand dan voorheen, maar dan moet je wel echt goed kijken.
Touchfix zit op een nogal onhandige locatie (ver van 't station, onhandig als je met OV komt) in een nogal shabby kantoorpand, maar ze fixen prima je telefoon. Kostte trouwens €219,99.
Mocht iemand dus nog eens met een gebroken scherm zitten, ik zou naar Touchfix gaan. Niet goedkoop, maar ze kunnen je Nexus 4 snel voor je fixen. Ik houdt m'n Nexus 4 voortaan gewoon iets steviger vast

Bedankt voor de informatie!! Ook ik ben gister bij touchfix in Den haag langs geweest voor mijn nexus die helaas kapot was gevallen. Toen ik daar kwam was er nog iemand die zijn Nexus 4 kapot had laten vallen.
Ik had het eerst nog geprobeerd bij de winkels bij mij in de buurt, maar die maakten alleen iphones? Ze stonden we raar aan te kijken toen ik het had over de Nexus 4. Daarna heb ik ook mobile repair gebeld aangezien zij goedkoper zijn, echter hebben ze deze spullen niet eens en adverteren ze alleen om je te misleiden! Ik werd ook heel erg asociaal te woord gestaan toen ik ging vragen waarom ze er dan mee adverteren, als je ze dan daarna nog een keer probeert te bellen nemen ze uberhaupt niet meer op. Raar bedrijf.
Daarna belde ik Touchfix en ik kon nog binnen een uur terecht (het was 8 uur 's avonds!)
Ik kom vanuit Amsterdam en het was zeker makkelijk te vinden, hun pand ligt vlak bij de snelweg A4, ruim parkeerplek waarvoor niet hoeft te worden betaald zoals je normaal in de stad zou hebben.
Het gebouw zag er in het eerst opzicht een beetje verlaten uit, maar toen we op de 4de verdieping kwamen was onze gedachte wel veranderd. We kregen direct een lekker frisje en we moesten even wachten aangezien er nog iemand was met een Nexus 4. Ik heb foto's gemaakt van voor en na de reparatie:
Voor:
Na:
De reparatie was wel iets aan de prijzige kant, (219,99 euro) maar mij werd uitgelegd dat dit kwam omdat deze 'complete front modules?' nog ontzettend duur zijn en heel schaars. Ik ben in ieder geval zeer tevreden, want me nexus is weer als nieuw!!! Ik zou iedereen aanraden om zijn telefoon hier te laten maken.