![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 22-09-2009 17:55 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 22-09-2009 17:55 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 99% gewijzigd door Zeror op 22-09-2009 17:22 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ja, die kan er inderdaad wel uit. Heb het ff weggehaald. Met de nieuwe topicstart gaat er sowieso een hoop veranderen.ShadowBumble schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:53:
Ik vermoed dat het stukje van Blizzcon 2009 er of uit kan of de order links verwijderen
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
No guts, no glory!
Armory linkje? Ben weleens benieuwd naar class/gear etcKees schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:17:
[...]
Och, ik heb liever iemand die beide doet
Qua dps ben ik zelf niet tevreden als ik in een raid onder de 6.5k dps zit, en op multi mob encounters wil ik gewoon meer dan 8k dps hebben. In heroics etc zit ik gemiddeld rond de 4.5k dps over de volledige instance, ik tank dan ook redelijk vaak mobs
gz!KillGhost schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 20:28:
w00t!!!!!!!
Algalon 25 down! Realm first ook nog, dus Hello Celestial Defender! Damn, wat een rush, en wat een floodwave met whispers daarna
This is the Way.
http://eu.wowarmory.com/c...eet.xml?r=Outland&n=Aenae & http://www.worldoflogs.com/guilds/730/addictive schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:40:
[...]
Armory linkje? Ben weleens benieuwd naar class/gear etc
[ Voor 12% gewijzigd door Kees op 22-09-2009 23:45 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Thanks! Ben er ook erg blij mee.
No guts, no glory!
ja haha, als ret paladin kan iedereen het he!Kees schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 23:44:
[...]
http://eu.wowarmory.com/c...eet.xml?r=Outland&n=Aenae & http://www.worldoflogs.com/guilds/730/
Ik ben vaak niet tevreden
Anoniem: 314532
[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 314532 op 23-09-2009 00:16 ]
WTB ret pala nerfKees schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 23:44:
[...]
http://eu.wowarmory.com/c...eet.xml?r=Outland&n=Aenae & http://www.worldoflogs.com/guilds/730/
[Signature]
faceroll pala is srs bsns...Kees schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 23:44:
[...]
Yup, vanavond weer aan de deep breathwoest85 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 01:26:
[...]
WTB ret pala nerf![]()
On a more serious note... onyxia in patch blijkbaar vandaag?
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
In plaats van te gaan voor int-gems, kun je beter meer hit rating gaan halenavotar schreef op woensdag 23 september 2009 @ 07:50:
yay... gisteren een hele succesvolle TotC5 hc run gedaan op m'n mage...
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Aggramar&n=Amarilla
Ik had alle loot van de Black Knight...
Embrace of Madness: http://www.wowhead.com/?item=47527
Spectral Kris http://www.wowhead.com/?item=47569
En de frozen orb..
Ik heb mijn DK sinds vrijdag van 59 naar 69 geleveld. Ben nog maar halverwege Nagrand. Als je alle quests al een paar keer gedaan hebt stelt het echt geen reet meer voor.shoombak schreef op woensdag 23 september 2009 @ 08:30:
Levelen is tegenwoordig echt bizar makkelijk.
Mijn mage is alweer bijna klaar voor Outlands, waar ik nog het meest tegenop zie.. maargoed even bikkelen
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 314532 op 23-09-2009 09:09 ]
Tier2 models en aangepaste namen, niet itemsAnoniem: 314532 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 09:03:
Wat zie ik nou?
Tier2 Items komen terug?!! Fffs.. ik wil best mijn rogue weer spelen voor Bloodfang
en btw.. weet iemand als je nu Arena armor kan kopen van lvl 226/232??
jaa daar ging het mij ook om:P.. T2 beste grfx ingameredfoxert schreef op woensdag 23 september 2009 @ 09:16:
[...]
Tier2 models en aangepaste namen, niet items
Zie ook http://www.mmo-champion.com/news-2/onyxia-loot-table/
Kan ik als ik thuis ben wel linken denk ik. Nu ben ik op het werk, dus kan dat nietAnoniem: 316512 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 09:06:
[...]
Heb je nog WWS report of recount screenshot?
No guts, no glory!
Gefeliciteerd, ik zag hem gisteren langskomen en eerlijk gezegd was mijn eerste reactie: "huh, was die hier nog niet down dan?KillGhost schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 20:28:
w00t!!!!!!!
Algalon 25 down! Realm first ook nog, dus Hello Celestial Defender! Damn, wat een rush, en wat een floodwave met whispers daarna
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Mijn mage was klaar in Zangar met alle quests en kon naar Northrendshoombak schreef op woensdag 23 september 2009 @ 08:30:
Mijn mage is alweer bijna klaar voor Outlands, waar ik nog het meest tegenop zie.. maargoed even bikkelen
[ Voor 6% gewijzigd door chromeeh op 23-09-2009 09:36 ]
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Iets met /secondshoombak schreef op woensdag 23 september 2009 @ 08:30:
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik doe gewoon alle quests per gebied en ga daarna pas verder. Aangezien ik Outland al 5 keer eerder gedaan heb is de 6e keer nu een eitje. Ik heb geen questhelper meer nodig ofzo, soms als geheugensteuntje.Kapoen schreef op woensdag 23 september 2009 @ 09:51:
[...]
- op level 60 kan je tegenwoordig flying kopen, maar omdat ik zo snel level krijg ik nauwelijks faction discount er op (ben met moeite friendly in honour hold).
Misschien kan er alvast een stukje in over de nieuwe upgrade.Rakkerzero schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:57:
[...]
Ja, die kan er inderdaad wel uit. Heb het ff weggehaald. Met de nieuwe topicstart gaat er sowieso een hoop veranderen.
Mochten jullie nog ideeen hebben voor de TS dan hoor ik ze nog steeds graag. Via DM welliswaar.
there's no tweak without the tweaker
Kees, adviseer mij eens voor mijn huidige raid char (Pelargir) Ik heb 100 badges opgespaard om vanavond/morgenavond 2 stuks T9 aan te schaffen, tevens heb ik nog wrists liggen (zelfde als jij nu gebruikt), maar hoe ik het ook in ga passen ik ga een bak haste inruilen voor strength, crit en wat Arp (voor zover ik weet is Arp nog vrij nutteloos voor ons). Hit kom ik al in om, weet haast niet hoe ik er vanaf ga komenKees schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 23:44:
[...]
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Das al aangekondigt voor Deeltje 200virtualJac schreef op woensdag 23 september 2009 @ 09:56:
[...]
Misschien kan er alvast een stukje in over de nieuwe upgrade.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Voor mij is het ook mijn 7de of 8ste keer dat ik Outland aanvat, maar nu wil ik toch echt die flying er bij hebben. Ik vind het gewoon grappig dat ik zo snel vooruit ga dat ik geen gebruik kan maken van een faction kortingredfoxert schreef op woensdag 23 september 2009 @ 09:55:
[...]
Ik doe gewoon alle quests per gebied en ga daarna pas verder. Aangezien ik Outland al 5 keer eerder gedaan heb is de 6e keer nu een eitje. Ik heb geen questhelper meer nodig ofzo, soms als geheugensteuntje.
Het maakt mij niet uit welk level ik ben als ik een area uit ben. De quests worden in ieder geval wel steeds makkelijkerVanavond nog ff laten boosten door de instances om mn quests te halen en dan zal ik wel 70 zijn.
Even mezelf quoten. Ik lees nu net dat een scroll of resurrection alleen werkt als ik een classic account heb. Ik heb in het begin van WotLK geupgrade naar WotLK maar niet lang gespeeld. Bij een WotLK account kan je als ik het goed begrijp dus geen gebruik maken van de scroll of resurrection?daroy schreef op woensdag 23 september 2009 @ 08:23:
Mensen, ik heb een klein vraagje over de scroll of resurrection. Ik heb al ruim 90 dagen geen WoW meer gespeeld en wil het weer een keertje proberen. Nou heeft een vriend van mij, mij een scroll gestuurdop het email adres wat ik ook bij WoW gebruik. Echter heb ik sinds gisteravond 19:30 nog niks ontvangen. Is het gebruikelijk dat het wat langer kan duren?
Dat kan ik me niet voorstellen. Ik heb op m'n priest van 60 naar 62 gelevelled op de alliance Hellfire quests. Toen de faction switch gedaan, en alle Horde quests (ex een paar neutral zoals van die gecrashte goblins) gedaan. Toen was ik 64 toen ik in Zangar kwam. Met 66 klaar in Zangarmarsh en toen naar Nagrand. Daar 68 gehaald en nu dus naar Northrend.chromeeh schreef op woensdag 23 september 2009 @ 09:31:
Mijn mage was klaar in Zangar met alle quests en kon naar Northrend
[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 23-09-2009 10:41 ]
https://niels.nu
Anoniem: 232504
Haha ja een klassieker...geweldigchromeeh schreef op woensdag 23 september 2009 @ 09:31:
[...]
Mijn mage was klaar in Zangar met alle quests en kon naar Northrend
Gewoon stug beginnen te questen en het gaat echt vreselijk snel
Woei! 3.2.2 patch
Ony was vet, Ony blijft vet....
Waarvoor voel ik me wel een beetje oud als ik dat roep
Edit: Vroegâh!
Normaal gezien kan je zelfs in Hellfire de 64 al aantikken, dat heb ik zeker weten al een keer of twee gedaan met mijn oude chars. Tegenwoordig is het 58 naar 62Hydra schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:38:
Dat kan ik me niet voorstellen. Ik heb op m'n priest van 60 naar 62 gelevelled op de alliance Hellfire quests. Toen de faction switch gedaan, en alle Horde quests (ex een paar neutral zoals van die gecrashte goblins) gedaan. Toen was ik 64 toen ik in Zangar kwam. Met 66 klaar in Zangarmarsh en toen naar Nagrand. Daar 68 gehaald en nu dus naar Northrend.
Nu heb ik dan geen heirlooms, maar hoe de "beep" kon jij na de 2e zone al naar Northrend?
Met of zonder heirlooms? Die maken nogal een verschil kennelijk. Want ik zie niet hoe je in hellfire van 60 naar 64 komt eigenlijk. Ik was op 64 door de quests heen, maar ik had eerst tot 62 een hoop alliance quests gedaan.Kapoen schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:46:
Normaal gezien kan je zelfs in Hellfire de 64 al aantikken, dat heb ik zeker weten al een keer of twee gedaan met mijn oude chars. Tegenwoordig is het 58 naar 62Daarna een paar questjes in Terrokar tot 65 en dan naar Nagrand tot 68, easy peasy
Zonder heirlooms. Er zijn ook redelijk wat quests te vinden buiten de gekende hubs in Hellfire. En een paar runs in de twee instances met een normale groep helpen ook natuurlijkHydra schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:47:
[...]
Met of zonder heirlooms? Die maken nogal een verschil kennelijk. Want ik zie niet hoe je in hellfire van 60 naar 64 komt eigenlijk. Ik was op 64 door de quests heen, maar ik had eerst tot 62 een hoop alliance quests gedaan.
Hmmm... ik denk dat die Realm First spam niet is doorgekomen aan de Horde-kant, want ik heb 'm gemist (of ik was niet online, dat kan natuurlijk ookKillGhost schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 20:28:
w00t!!!!!!!
De realms zijn nog niet actiefBaazie schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:52:
ik kan niet wachten om nieuwe instance te doen
ik dee altijd met een dk met ze 2tje onyxia voor wat gold
en voor de vette helm natuurlijk
ik ben benieuwt hoe hij nu geworden is en ik wil hem eigelijk gelijk proberen!
Mijn CharChuckyboy
heeft iemand hem al gedaan?
zijn er moeilijk tacts? (A)
Daar zeg je wat, zouden ze de buff ook hebben geupgrade naar level 80 stats ?Anoniem: 232504 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:40:
[...]
Kan me nog goed herinneren vroegah, met z'n allen naar SW voor de buff..good old days.en wat was het toen een happening om die drakenkop te zien hangen lol.
Je was niet onlineBlistimo schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:51:
[...]
Hmmm... ik denk dat die Realm First spam niet is doorgekomen aan de Horde-kant, want ik heb 'm gemist (of ik was niet online, dat kan natuurlijk ook) In elk geval massive respect, zelfs van de 'goede kant' van de server
Je word hard genegeerddaroy schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:36:
[...]
Even mezelf quoten. Ik lees nu net dat een scroll of resurrection alleen werkt als ik een classic account heb. Ik heb in het begin van WotLK geupgrade naar WotLK maar niet lang gespeeld. Bij een WotLK account kan je als ik het goed begrijp dus geen gebruik maken van de scroll of resurrection?
[ Voor 10% gewijzigd door Baazie op 23-09-2009 10:57 ]
Onyxia is een zij:P dochter van Blackwing en zusje van NefarianBaazie schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:52:
ik kan niet wachten om nieuwe instance te doen
ik dee altijd met een dk met ze 2tje onyxia voor wat gold
en voor de vette helm natuurlijk
ik ben benieuwt hoe hij nu geworden is en ik wil hem eigelijk gelijk proberen!
Mijn CharChuckyboy
heeft iemand hem al gedaan?
zijn er moeilijk tacts? (A)
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 314532 op 23-09-2009 11:01 ]
OMG vandaag alchromeeh schreef op woensdag 23 september 2009 @ 09:31:
Woei! 3.2.2 patch
Ony was vet, Ony blijft vet....
Waarvoor voel ik me wel een beetje oud als ik dat roep
Anoniem: 232504
Oef dat is wel erg jammer. Ik had graag nog even 10 dagen voor niks WotLK uitgeprobeerd. Dat gaat dan toch een maandje betalen worden om te proberen.BastiaanCM schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:54:
[...]
Je word hard genegeerdMaar dat klopt, het is alleen mogelijk om Classic accounts een 10-day burning crusade trial te geven. Het werkt dus al lang niet meer. En op je eerdere post : Ik heb recentelijk hetzelfde geprobeert maar toen was die mail echt wel instant.
zo kan je het noemen.. de terugkeer van Nefarian was ook al aangekondigd en Ragnaros. Ik weet niet hoe geïnteresseerd bent in loreBaazie schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:02:
ook dat nog ik zit gewoon dan voor de lol een vrouwtje afteslachten
eiglk wel logische met al die eitjes in haar lair..
is dit al vast een voor proefje op catalysm ?
Klopt, de Twilight Dragonflight als ik het goed hebAnoniem: 314532 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:12:
Daarmee bedoelt ze dus Deathwing. Kennelijk wilt hij een nieuwe army maken om zijn dragonflight nieuw leven in te blazen.
Anoniem: 252101
Haha tell me about it, ondertussen hellfire meer dan 10 keer gedaan.. 's nachts droom ik bijna dat ik Drill the Drillmaster doe.redfoxert schreef op woensdag 23 september 2009 @ 09:55:
[...]
Ik doe gewoon alle quests per gebied en ga daarna pas verder. Aangezien ik Outland al 5 keer eerder gedaan heb is de 6e keer nu een eitje. Ik heb geen questhelper meer nodig ofzo, soms als geheugensteuntje.
Het maakt mij niet uit welk level ik ben als ik een area uit ben. De quests worden in ieder geval wel steeds makkelijkerVanavond nog ff laten boosten door de instances om mn quests te halen en dan zal ik wel 70 zijn.
Heh, echt waar? Meestal ding ik in hellfire op mijn alts sowieso de 64 aan, tegenwoordig om sommigen de 65 al, dan Zangarmarsh nog ff doen en flink rondhakken.. Mijn druid en Rogue hebben allebei alleen Hellfire en Zangarmarsh gezien.. Mijn shaman is ondertussen ook bijna 68 en nog steeds in Zangarmarsh, mn Lock is 67 en net begonnen in zangarmarsh..Hydra schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:38:Dat kan ik me niet voorstellen. Ik heb op m'n priest van 60 naar 62 gelevelled op de alliance Hellfire quests. Toen de faction switch gedaan, en alle Horde quests (ex een paar neutral zoals van die gecrashte goblins) gedaan. Toen was ik 64 toen ik in Zangar kwam. Met 66 klaar in Zangarmarsh en toen naar Nagrand. Daar 68 gehaald en nu dus naar Northrend.
Nu heb ik dan geen heirlooms, maar hoe de "beep" kon jij na de 2e zone al naar Northrend?
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 23-09-2009 11:28 ]
Wat lore betreft is Onyxia volgens mij gewoon nog steeds dood. Nefarian ook voor zover ik weet. Ze hebben alleen een level 80 versie van Ony gemaakt omdat het een cool en populair gevecht is. Deathwing is ook nogal andere koek dan Ony en Nef. Deathwing is een dragon aspect. Als Ony en Nef wat betreft het verhaal weer 'leven' dan ben ik heel erg benieuwd hoe ze dat precies uit gaan leggen.Baazie schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:02:
ook dat nog ik zit gewoon dan voor de lol een vrouwtje afteslachten
eiglk wel logische met al die eitjes in haar lair..
is dit al vast een voor proefje op catalysm ?
Nefarian?Anoniem: 314532 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:12:
zo kan je het noemen.. de terugkeer van Nefarian was ook al aangekondigd en Ragnaros.
[ Voor 17% gewijzigd door Hydra op 23-09-2009 11:30 ]
tsja, Azjol Nerub was merely a setback, tempest keep was merely a setback.. Molten core, setback..Hydra schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:28:
[...]
Wat lore betreft is Onyxia volgens mij gewoon nog steeds dood. Nefarian ook voor zover ik weet. Ze hebben alleen een level 80 versie van Ony gemaakt omdat het een cool en populair gevecht is. Deathwing is ook nogal andere koek dan Ony en Nef. Deathwing is een dragon aspect. Als Ony en Nef wat betreft het verhaal weer 'leven' dan ben ik heel erg benieuwd hoe ze dat precies uit gaan leggen.
"Blackwing lair was merely a set-back!"
Ragnaros is een wat ander verhaal omdat die niet echt 'dood' is gegaan. Hij was niet op volle kracht toen wij level 60 waren, zat nog half in z'n elemental plane. Hij zou op volle sterkte terugkomen kennelijk
Kil Jeaden komt ook zoiezo terug alleen niet in de aankomende uitbreiding, want die is ook niet dood we hebben hem alleen gestopt de wereld in te komen, dus mja...Anoniem: 252101 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:30:
[...]
tsja, Azjol Nerub was merely a setback, tempest keep was merely a setback.. Molten core, setback..
Binnenkort komt VanCleef terug: DM was merely a setback!
Volgens mij hadden ze wel iets gezegt over Nefarian terugbrengen met Cataclysm..
Heb ff dat verhaal over die dungeon panel gelezen en hij zou in "some form" terugkomen. Dus dat kan ook als undead draak zijn. Ze zullen wel wat verzinnenAnoniem: 252101 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:30:
Volgens mij hadden ze wel iets gezegt over Nefarian terugbrengen met Cataclysm..
Huh?Hydra schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:36:
[...]
Heb ff dat verhaal over die dungeon panel gelezen en hij zou in "some form" terugkomen. Dus dat kan ook als undead draak zijn. Ze zullen wel wat verzinnen
Hogger: "Elwynn Forest was merely a set-back!"
Omdat blizzard tot nu toe nog geen informatie vrijgegeven heeft van hogger de comeback 2015ImdaMned schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:43:
[...]
Huh?
Hogger is verslagen?
Waarom staat dat niet op mmo-champion?
Het zou me niet verbazen als Blizzard ooit iets met Hogger gaat doen. Of serieus opnemen als Boss of minstens als een 1 april grap.Mektheb schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:46:
Omdat blizzard tot nu toe nog geen informatie vrijgegeven heeft van hogger de comeback 2015
Ze zijn daarom ook extreem goed in informatie achterhouden voor de community, maar ergens is wel verteld dat hogger eigenlijk de wereld nu al wou overnemen maar door de cataclysm is hij gevlucht naar bootybay
Alsof hogger vlucht voor blackwingMektheb schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:46:
[...]
Omdat blizzard tot nu toe nog geen informatie vrijgegeven heeft van hogger de comeback 2015
Ze zijn daarom ook extreem goed in informatie achterhouden voor de community, maar ergens is wel verteld dat hogger eigenlijk de wereld nu al wou overnemen maar door de cataclysm is hij gevlucht naar bootybay
Yep, Nef komt in een nieuwe raid in Blackrock Mountain. Is de bedoeling met flying mount buiten de berg om naar de laatste 'kamer' in BWL te vliegen, met dat balkon. Linksachterin zit dan de entrance naar die instance.Hydra schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:28:
Nefarian?
Sinestra: "You have no doubt heard about Nefarian's failures on Azeroth...While he has fallen, the experiment continues. My master...He continues the work that his progeny began."
ForteXorcistRaDKiLL schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:50:
Nav de post over Algalon 25 (grtz btw) ben ik even op Youtube het filmpje van de encounter gaan bekijken van Ensidia.
Nu heeft degene die het heeft opgenomen een cast-achtige bar onder zijn character met een tijdslijn en de cooldowns die langzaam naar voren schuiven en ook zo heel mooi een icoon vergroot van de betreffende cast.
Iemand enig idee wat dit is? Hoop wel dat het in 1 of 2 makkelijk te configureren adons zit en niet dat ik 46 verschillende hoef te installeren.
Hij komt niet voor niets al voor in TotC5, ook al is het meer een soort van illusieRaseriaN schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:47:
[...]
Het zou me niet verbazen als Blizzard ooit iets met Hogger gaat doen. Of serieus opnemen als Boss of minstens als een 1 april grap.
Anoniem: 316512
Je kunt ze alleen een tijdje in je mailbox bewaren. Verder moet je ze idd uitgeven.Menace_1981 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:47:
Vraagje: ik kom om in de AV honor marks. Ik krijg ze nu via de post binnen omdat ik er al 100 heb. Is er een manier om deze te stashen? Of kan ik ze alleen uitgeven?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Helaas dus niet op het moment dus volgens mmo-champions ca 9k xp voor toren...SpoTs schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:27:
With the launch of patch 3.2.2 today there have been some changes to the Alterac Valley battleground and we wanted to clarify what exactly has been done.
Level 80 characters now have their own bracket and there is a separate bracket for characters that are levels 70 to 79. This change was originally planned for patch 3.3 but it was accidently applied to the current patch 3.2.2. As we had already intended to make this change so that players who are leveling play together and players who are at the level cap play together, we will be keeping the bracket setup this way, but the level of the bosses in the brackets below level 80 will be reduced to compensate. (Source)
das ook een update met een groot welkom
Hopelijk blijft xp dan wel gelijk
Anoniem: 63072
Met andere woorden die bracket win je op resources. Vechten tot 1 partij geen resources meer heeft. Ik vind dat die bracket op dit moment de meest interessante isUdiBenLudi schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:31:
[...]
Helaas dus niet op het moment dus volgens mmo-champions ca 9k xp voor toren...
Verder hebben ze de boss levels (vandar etc) niet aangepast dus een lvl 79 word daar bijna geoneshot... d'as weer minder handig...
Uiteraard een goede verandering die bracket change, maar minder handige inplementatie op het moment...
De mijne heeft ook de geest gegeven afgelopen zondag, een radeon 1950 gt kaartje. Ik heb ook een 4870 in de plaats gestoken. WoW is dodelijk voor videokaarten of zo?Cleetje schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:04:
[...]
Hij komt niet voor niets al voor in TotC5, ook al is het meer een soort van illusie
En ander nieuws: WoW heeft vrijdag mijn Gefore 8800 vermoord en heb inmiddels een nieuwe videokaart kunnen looten. De HD4870 koste me welgeteld 133 DKP, dus dat viel reuze mee. Nu nog even zorgen dat ik achterhaal of mn oude kaart nog in de garantie-periode valt
[ Voor 64% gewijzigd door Baazie op 23-09-2009 12:59 ]
Op welke par zit Ony10 eigenlijk...Baazie schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:07:
jeej bezig met 10 man
hij is bijna down!
2m hp van de 5
we will be keeping the bracket setup this way, but the level of the bosses in the brackets below level 80 will be reduced to compensate. (Source)UdiBenLudi schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:31:
[...]
Helaas dus niet op het moment dus volgens mmo-champions ca 9k xp voor toren...
Verder hebben ze de boss levels (vandar etc) niet aangepast dus een lvl 79 word daar bijna geoneshot... d'as weer minder handig...
Uiteraard een goede verandering die bracket change, maar minder handige inplementatie op het moment...
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ga werken of naar school!Baazie schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:58:
10 man down nu 25
ook de breath achiev in 10 gehaald![]()
1e allience team van de server
[ Voor 13% gewijzigd door Madje op 23-09-2009 13:10 ]
Je moet het maar zo zien, wij zijn belangrijke dingen aan het doen.. waardoor hij z'n spel kan spelen ;-)Madje schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:09:
[...]
Ga werken of naar school!
Zo oneerlijk..
Op welk niveau zit Onyxia eigenlijk? Naxx? Ulduar?
Wij betalen zijn maandelijkse kosten! Ik eis een re-fund van Blizzard.SpoTs schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:13:
[...]
Je moet het maar zo zien, wij zijn belangrijke dingen aan het doen.. waardoor hij z'n spel kan spelen ;-)
Mja.. dat heb je alleen in HP vooral.. de rest van de gebieden heb je daar minder last vanMadje schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:29:
[...]
Wij betalen zijn maandelijkse kosten! Ik eis een re-fund van Blizzard.
Trouwens: mensen ook problemen met gankers tegenwoordig in Hellfire Peninsula? Gisteren lvl 58 geworden op mijn Orc warlock, maar ben daar niet lang gebleven. Lvl 64 gnome mage en lvl 60 dranei shaman die de poort zat te bewaken..
heb je net verkeerd om gedaanShadowBumble schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:05:toon volledige bericht
[...]
Das al aangekondigt voor Deeltje 200
Gister lekker raid avond gehad, nadat we Maandag met exact dezelfde group de ToTGC(10) gedaan en flink lopen wipen maar omdat dezelfde group ( althans op 1 persoon na ) ingeplanned stonden voor de normal run ook walsten we hier zeer makelijk doorheen op normal mode.
Hierna wat tijd over en hebben we Thorim HM op 10 Man geoneshot, en nog even de speedkill op Ignis gedaan om daarna lekker vroeg af te sluikten deze raid week.
Ik dus gauw omgelogged naar mijn Druid en even wat Naxx10 proberen te doen, helaas voor mij toen de group full was om even snel nax10 te clearen kregen we de server message dat onze Server extended onderhoud had van 00:00 t/m 17:00.
Dus daar kwam niks van gister wel mijn Brew of the month achievement gehaalt nu alleen nog die items voor het brewfest setje bij elkaar sparen en dan hebben we brewmaster ook weer binnen, wat inhoud dat ik tijdens halloween mijn Violet protodrake krijg
inderdaadflashback1989 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:34:
[...]
heb je net verkeerd om gedaan
als je eerst 350 coins haalt
dan de volledige kleding set
achievement haalt en daarna de kleding weer vendort
krijg je de coins terug
profit+
huh what stranglethornvale, GANKLETHORNVALESpoTs schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:34:
[...]
Mja.. dat heb je alleen in HP vooral.. de rest van de gebieden heb je daar minder last van
Voor de rest is ganken niets nieuws... als je vroeger speelde in stv kon je er vanuit gaan dat je op 8 uur spelen daar 2 uur aan het corpse walken was
Leuk inderdaad, of gewoon complete 5man die het leuk vind om een half uurtje bij de meeting stone te wachten om wat te pesten. Echt, volgens mij staan die met hun laptop op de heumeu parkeerplek...SpoTs schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:34:
[...]
Mja.. dat heb je alleen in HP vooral.. de rest van de gebieden heb je daar minder last van
Voor de rest is ganken niets nieuws... als je vroeger speelde in stv kon je er vanuit gaan dat je op 8 uur spelen daar 2 uur aan het corpse walken was
there's no tweak without the tweaker
In dat geval, waar blijft Mandokir?Hydra schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:38:
Wat betreft Ony die terug is als een level 80 boss, die is simpel natuurlijk:
[afbeelding]
Anoniem: 236827
Ik laat mijn lowbie pally ook meelopen voor die trinkets, de boss is makelijk zat voor 4 mensen.Anoniem: 236827 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:45:
Gisteren eventjes gespeeld.
Op m'n Druid de brewfest event gedaan, en in totaal 3 trinkets gescoordBeide stamina trinkets voor tankspec, en een crit/spellpower trinket voor off-offspec Boomkin omdat niemand anders 'm wilde.
20k in casterform als Feral nu, net zo'n 2 uurtjes level 80, mazzel met 2x170stam trinkets
Misschien vanavond nog een instance doen. Maar Aion ontvang ik vandaag of morgen
Ongeveer niveau Naxxramas10 met een full T9 grp...Madje schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:09:
Op welk niveau zit Onyxia eigenlijk? Naxx? Ulduar?
Neen, lvl 60 is eruit.HStyles schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:00:
Trouwens zit ony 60 nog steeds in het spel ?
Ben blij dat ik de oude t2 head nog heb voor me lock
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq