![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 99% gewijzigd door Zeror op 11-12-2008 11:43 ]
ok hier dan nog maar een keer.ShadowBumble schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:33:
[...]
Mijn huidige skill list is alsvolgt :
Blacksmithing : 400
Mining : 425
Cooking : 388
Fishing : 225 ( Te lui om maar duskwallow te gaan voor de volgende quest )
First aid : 401
Ik vind het nog wel redelijk.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Anoniem: 282346
[ Voor 24% gewijzigd door Snappie88 op 11-12-2008 11:52 ]
Surfin' paradise!
das niet waarSallin schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:48:
[...]
ok hier dan nog maar een keer.
Fishing kan je overal levelen. Het gebied hoeft niet groen/geel/oranje te zijn. Het kan ook prima in Stormwind/Orgrimmar.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Tijdje geprobeerd, maar doordat je nonstop van hot naar her gaat, er al snel geen volgorde meer te vinden is.Anoniem: 282346 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:49:
Zijn er hier mensen die ook de Warcraft lore lezen ? Want volgens mij ( ook op de RP servers ! ) zijn er mensen die gewoon het verhaal achter heel warcraft en de bosses etc niet kennen. Hebben jullie hier een mening over ?
[ Voor 76% gewijzigd door SinergyX op 11-12-2008 11:51 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Voor je artisan skill moet je idd wel naar Duskwallow march. Ik dacht dat het puur op het vissen zelf sloeg.SpoTs schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:49:
[...]
das niet waarOp 225 krijg je een quest waarvoor je idd naar Duskwallow march moet en nog een aantal andere gebieden om bepaalde vissen te vangen voor 225 - 300
This too shall pass
Precies idd om je skill225-300 te krijgen moet je een "quest line" af lopen door een aantal bepaalde fish soorten te vangen over de hele wereld namelijk :SpoTs schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:49:
[...]
das niet waarOp 225 krijg je een quest waarvoor je idd naar Duskwallow march moet en nog een aantal andere gebieden om bepaalde vissen te vangen voor 225 - 300
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Anoniem: 270238
Nee hoor, ik blijf hunters ook op alle bosses verder voor behalve Patch. Daar ging hij me voorbij met een minimaal verschil.Snappie88 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:49:
Ben ik nou de enige die Hunters voor blijft op de DPS meters? Gisteren Naxx 10 gedaan, en op de meeste gevechten eerste geworden op de DPS meters (oa. Patchwerk, nee helaas geen WWS). Patchwerk was dan wel erg net aan met onze hunter, met ik op 2975 (net geen 3000!) en hij op 2950 oid.
Edit: Hunter in kwestie en ik.
Dit is een verplichte quest als je verder wilt levelen.Sallin schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:51:
[...]
Voor je artisan skill moet je idd wel naar Duskwallow march. Ik dacht dat het puur op het vissen zelf sloeg.
[ Voor 14% gewijzigd door chromeeh op 11-12-2008 12:10 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ombouwen Oo ?Anoniem: 270238 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:08:
[...]
Nee hoor, ik blijf hunters ook op alle bosses verder voor behalve Patch. Daar ging hij me voorbij met een minimaal verschil.
Ik lees net dat ik mijn oude Nightelf Rogue kan gaan ombouwen tot een female versie. Misschien een optie voor de toekomst.
Nieuwe feature in Stormwind: Plastic Surgery
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
yups
[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 11-12-2008 12:19 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Gelukkig ben je niet verplicht van deze service gebruik te maken.Bokkie schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:19:
[...]
yups15 euro oid, opnieuw je char crearen. race/class blijven gelocked rest kan je weer customizen
beetje jammer. maarja alles om geld te verdienen...
This too shall pass
Aha weer wat geleerd dank uBokkie schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:19:
[...]
yups15 euro oid, opnieuw je char crearen. race/class blijven gelocked rest kan je weer customizen
"Don't let your dreams be memes"
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
CongratsMrHuge schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:44:toon volledige bericht
Ook maar even een dagboekje.
Gisteren op mijn Warlock de 4.5 bars tot level 77 volgemaakt. Op mijn DK had ik met Herbalism en Skinning, gecombineerd met disenchanting door mijn Warlock al zo'n 5700 goud verdiend, dus heb ik mijn Warlock eindelijk van een epic flyer kunnen voorzien. Ik was erg in de verleiding om de armored snowy gryphon (2000g) te kopen, maar uiteindelijk toch maar een swift blue gryphon (200g) gekocht om wat goud te besparen.
En wat is dat genieten zeg, zo'n snelle mount! Echt dubbel en dwars de kosten waard. Ik ben nu in Zul'Drak aan het questen, waar je overal waar je loopt wel mobs tegen het lijf loopt. Dus als je daar met je vogeltje lekker snel overheen kunt vliegen scheelt dat echt bakken met tijd.
Qua gear vind ik het grappig dat ik nog steeds met een aantal epics uit TBC rondloop. En dat, terwijl ik in TBC niet verder gekomen ben dan Gruul/Maggy/ZA. Toen ik begon te levelen had ik de T4 headpiece + een paar Kara, een paar badge items, het zwaard van Gruul en natuurlijk mijn zelf-gecrafte FSW setje. Aangezien alles netjes geënchant is, zijn de meeste groene en blauwe questrewards en drops qua spellpower nog steeds niet interessant. 2 van de 3 FSW items zijn ondertussen wel vervangen, maar mijn T4 helmpje + nog wat andere epics draag ik nog steeds.
Nog een vraagje over enchanting trouwens. Ik heb mijn bank nog aardig vol liggen met allerlei pre-WotLK enchanting mats. Die mats durf ik nog niet zo goed op de AH te zetten aangezien ik niet weet of ik ze straks nog nodig ga hebben. Zijn de TBC enchants in WotLK nog steeds interessant, of zijn ze allemaal vervangen door betere met WotLK mats? Als het laatste het geval is, kan ik met al die mats nog een leuk zakcentje verdienen.
Zit dus ook gewoon een name change bij inbegrepen, dus voor de mensen die al van plan waren om hun charname te veranderen is het slechts 5 doller meer.Bokkie schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:19:
[...]
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Ik wil zelf dolgraag m'n oude alliance characters overhevelen naar Horde. Helaas is dat niet mogelijkChilli dude schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:25:
jammer dat je de race niet kan aanpassen >.< ben m'n female draenei wel weer zat
Je hebt ze voor enchanting niet meer nodig, en dat zie je ook in de AH prijzen. De prijs voor een full stack dust (ff naam kwijt, maar de TBC dust) kost bij ons nog maar 9g en er staan bakken van op de AH.MrHuge schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:44:
Nog een vraagje over enchanting trouwens. Ik heb mijn bank nog aardig vol liggen met allerlei pre-WotLK enchanting mats. Die mats durf ik nog niet zo goed op de AH te zetten aangezien ik niet weet of ik ze straks nog nodig ga hebben. Zijn de TBC enchants in WotLK nog steeds interessant, of zijn ze allemaal vervangen door betere met WotLK mats? Als het laatste het geval is, kan ik met al die mats nog een leuk zakcentje verdienen.
https://niels.nu
Zouden ze in princiepe nog kunnen doen ook, goblin engineers met hun transports etcHydra schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:55:
[...]
Ik wil zelf dolgraag m'n oude alliance characters overhevelen naar Horde. Helaas is dat niet mogelijk
[...]
Je hebt ze voor enchanting niet meer nodig, en dat zie je ook in de AH prijzen. De prijs voor een full stack dust (ff naam kwijt, maar de TBC dust) kost bij ons nog maar 9g en er staan bakken van op de AH.
Is overigens wel enorm relaxed dat m'n disenchanting alt (level 50 lock) ook gewoon alle Wrath greens kan disenchanten. Echt geen zien om die zooi allemaal op de AH te zetten.
Zou problemen geven op pvpservers waar je maar 1 side tegelijk kan spelen.Mektheb schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:59:
[...]
Zouden ze in princiepe nog kunnen doen ook, goblin engineers met hun transports etc,
human > Undead ofzo, lijkt me wel wat , maar helaas
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Ja i knowDemoterror schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:06:
[...]
Zou problemen geven op pvpservers waar je maar 1 side tegelijk kan spelen.
Iemand met 8 alts zou dus of zijn char moeten servertransferen of al zn 8 chars omzetten, ja dan loopt het kosten plaatje wel snel op idd.
Race changes zouden weer problemen geven met class restrictions. (Gnome priests, nelf warlocks etc)
Op dit moment is gender/face/skin changeing de enige switch die gemaakt kan worden zonder dat er verdere complicaties zouden optreden, wat dus ook de hoofdreden zal zijn dat dit momenteel de enige optie is.
Ja , je hoeft geen lore te kennen om het te spelen , ook niet op RP servers.Anoniem: 282346 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:49:
Zal ik de second post dan maar doen zeker ?
Zijn er hier mensen die ook de Warcraft lore lezen ? Want volgens mij ( ook op de RP servers ! ) zijn er mensen die gewoon het verhaal achter heel warcraft en de bosses etc niet kennen. Hebben jullie hier een mening over ?
Hangt van je enchants af tbh , als feral druid prefereer ik bv nog steeds de agi of mongoose enchant boven de wotlk enchants.MrHuge schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:44:
[ Voor 39% gewijzigd door dontcare op 11-12-2008 13:22 ]
.Quod me nutrit me destruit.
Anoniem: 279511
RolePlaying houdt gewoon in dat je het spel vanuit je char beleefd en niet vanuit je irl gedaantedontcare schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:09:
[...]
Ja , je hoeft geen lore te kennen om het te spelen , ook niet op RP servers.
Ook in Azaroth is niet iedereen een geschiedkundige ^^
Anoniem: 282346
Natuurlijk niet dat is logisch anders zouden er veel mensen niet kunnen spelen ^^ Maar het verhaal opzichzelf is vrij lang maar wel heel gedetaileerd en uiteenlopend is wel de moeite om eens te bekijkendontcare schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:09:
[...]
Nee hoor. Gisteren op Sartharion ik en een rogue één en twee, ruim voor op de hunters, elemental shaman en fury warrior. Op Archavon was de elemental shaman één en ik twee. Op trash lagen de hunters ongeveer gelijk met me.Snappie88 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:49:
Ben ik nou de enige die Hunters voor blijft op de DPS meters? Gisteren Naxx 10 gedaan, en op de meeste gevechten eerste geworden op de DPS meters (oa. Patchwerk, nee helaas geen WWS). Patchwerk was dan wel erg net aan met onze hunter, met ik op 2975 (net geen 3000!) en hij op 2950 oid.
[ Voor 10% gewijzigd door Exitium op 11-12-2008 13:39 ]
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Als je alles zelf mined en gebruikt en vind kost het tijd, en that's it. Prijzen van ah zijn niet te schatten aangezien dit Realm-Dependant is.Exitium schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:32:
Je kan er ook leuke namen uithalen. *points @ DK*
[...]
Trouwens, stel dat ik JC zou gaan lvlen vanaf 1, hoeveel zou me dat dan ongeveer kosten?
Dit is er eigenlijk 1tje uit de categorie: RTFM, maar omdat het bijna weekend is:Eldariel schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:42:
Ja dat merk ik ook.
Weet iemand trouwens hoe je de schaduws lager kunt zetten met de console? Die vreten FPS tegenwoordig...
[ Voor 33% gewijzigd door Dakreal op 11-12-2008 13:43 ]
Anoniem: 130680
Tja ,dat valt idd moeilijk in te schatten, verschilt per realm, maar als je een indicatie wilt hebben kijk eens op http://www.lootables.com/ voor het kostenplaatje. Kan zijn dat ze het nog niet helemaal up-to-date is met WotLK, maar dan nog is het een aardige indicatie wat je kwijt bent aan kosten.Exitium schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:32:
Trouwens, stel dat ik JC zou gaan lvlen vanaf 1, hoeveel zou me dat dan ongeveer kosten?
Gecorrigeerd
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 130680 op 11-12-2008 14:04 ]
Dooie link ....Anoniem: 130680 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:57:
[...]
Tja ,dat valt idd moeilijk in te schatten, verschilt per realm, maar als je een indicatie wilt hebben kijk eens op www.loottalbels.com voor het kostenplaatje. Kan zijn dat ze het nog niet helemaal up-to-date is met WotLK, maar dan nog is het een aardige indicatie wat je kwijt bent aan kosten.
Veranderd, maar niet gefixt
Anoniem: 236827
Anoniem: 82860
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 11-12-2008 14:09 ]
Naja iet altijd zo nam iedereen in Sunwell volgens mij liever een Shammy meeAnoniem: 82860 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:06:
ik dacht dat druids nog steeds de meesters van het healen waren? Ik heb endgame nog niet bereikt, dus ik kan er nog niet over oordelen. Ik snap op zich wel dat priests een stukje beter zijn geworden. Bovenin de holy tree zitten een paar aardige mana-bespaar en instant heal talents.
Ze werden naar mijn idee zwaar ondergesneeuwd door andere healing classes.
Nu nog wat betere glyphs voor priests en ik ben blij!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat had volgens mij te maken met de hoeveelheid raid damage in SWP waarbij een Shammy met CH gewoon super handig was. Zover ik weet is de CoH van Priests iets verbeterd, en Druids hebben nu WG erbij - waardoor dit minder een issue is.Mektheb schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:09:
[...]
Naja iet altijd zo nam iedereen in Sunwell volgens mij liever een Shammy mee
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
[me doordramment]carpebios schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:12:
Ik heb nu tailoring op 378/450 maar ik kom echt geen steek meer verder. De sources zijn veel te duur op mijn server. En het zoeken naar de sources duurt echt verschrikkelijk lang. Heeft iemand een gouden tip voor mij?
Chainheal was leuk ja, maar nog meer de asociaal goede buffs die shammies hadden + chain bloodlust.OkkE schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:14:
[...]
Dat had volgens mij te maken met de hoeveelheid raid damage in SWP waarbij een Shammy met CH gewoon super handig was. Zover ik weet is de CoH van Priests iets verbeterd, en Druids hebben nu WG erbij - waardoor dit minder een issue is.
[ Voor 37% gewijzigd door ImdaMned op 11-12-2008 14:16 ]
Hmmm ik speel Horde maar zou best wel 15,- overhebben om mijn Draenai Shaman om te zetten naar Tauren Shaman.Demoterror schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:06:
[...]
Iemand met 8 alts zou dus of zijn char moeten servertransferen of al zn 8 chars omzetten, ja dan loopt het kosten plaatje wel snel op idd.
Race changes zouden weer problemen geven met class restrictions. (Gnome priests, nelf warlocks etc)
Op dit moment is gender/face/skin changeing de enige switch die gemaakt kan worden zonder dat er verdere complicaties zouden optreden, wat dus ook de hoofdreden zal zijn dat dit momenteel de enige optie is.
Proficiat. Een vraagje? Je DK, is die Unholy? Je DK is toch een tank, dus ik ging ervan uit dat deze Frost zou zijn.Anoniem: 236827 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:04:
139 Goud, exlusief drops. Maar dat was niet het belangrijkste; ik heb voor mezelf een overwinning gehaald! Dit wilde ik al tijden doen, en nu is het gelukt. Onyxia, I'll be visiting you more than once.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
DankDarthDavy schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:18:
[...]
Proficiat. Een vraagje? Je DK, is die Unholy? Je DK is toch een tank, dus ik ging ervan uit dat deze Frost zou zijn.
Onyxia's Lair
Defeat Onyxia.
10/12/2008
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 11-12-2008 14:29 ]
Erm.. Draenai is alliance, tauren horde. Denk niet dat ooit er een 'side swap' gaat komenKaap schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:18:
[...]
Hmmm ik speel Horde maar zou best wel 15,- overhebben om mijn Draenai Shaman om te zetten naar Tauren Shaman.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Tja, da's niet het probleem van Blizzard natuurlijk. Sowieso is deze functionaliteit iets waar vooral vanuit PvE servers vraag naar zou zijn. Ik ben op alliance begonnen omdat m'n DAoC guild alliance ging, maar later vond ik Horde een stuk leuker. Nu met al die alliance rerollers die belf zijn gaan spelen maakt het minder uit, maar ik wil graag al m'n characters horde side hebben. Ik wil ook graag m'n priest weer spelen, maar heb geen zin die van 0 tot 60 opnieuw te levellen. Daarnaast heeft die priest alle achievements m.b.t. BWL enzo.Demoterror schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:06:
Als je wilt RPen zul je toch echt wel een beetje de achtergrond van WoW moeten kennen. Je wil niet weten hoeveel high elf vampires d'r in Goldshire rondlopen op Argent Dawn.dontcare schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:09:
Ik vind die posts van jou altijd ronduit vervelend. Krijg steeds de neiging naar huis de hollen en m'n DK te gaan spelen!Anoniem: 236827 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:04:
139 Goud, exlusief drops. Maar dat was niet het belangrijkste; ik heb voor mezelf een overwinning gehaald! Dit wilde ik al tijden doen, en nu is het gelukt. Onyxia, I'll be visiting you more than once.
SinergyX schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:23:
Erm.. Draenai is alliance, tauren horde. Denk niet dat ooit er een 'side swap' gaat komen
Ik zou ze houden. Je hebt reteveel in die profs geinvesteerd, zou zonde zijn ze nu te dumpen. Alle profs zijn nu relatief lastig te levellen, zelfs alchemy. En mensen zijn over 't algemeen erg blij met highlevel tailors / enchanters. Alleen als het je puur om de inkomsten gaat kun je beter gewoon gathering professions nemen.carpebios schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:20:
Wat kan je me dan aanraden voor een mage? Ik doe momenteel tailoring + Enchanting.
[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 11-12-2008 14:25 ]
JC en anders:carpebios schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:20:
Wat kan je me dan aanraden voor een mage? Ik doe momenteel tailoring + Enchanting.
Erg nice gdaan dude, best wel ziek eigenlijk ook wat je aangeeft, er waren 40x lvl 60 voor nodig en jij solo'd hem even in je eentjeAnoniem: 236827 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:22:
[...]
Danken mis. Een tanking DK hoeft niet persé Frost te zijn
Bone Shield is erg goed (wordt minder) op een bepaald gear-niveau. Om een voorbeeld te geven: in Heroic Stratholme verloor ik maar 3 charges van m'n Bone Shield op een baas. Alle damage die ik kreeg, buiten m'n avoidance, is dus 40% minder geweest.
Anyway, ik ben Unholy, een 5/11/55 spec. Inclusief Lichborne uit Frost dus en alle standaard tanking skills. Het enige wat ik mis, is de 3% miss uit Frost en de 6seconden langer IBF uit Frost. Maar daar krijg je Anti-Magic en Bone Shield voor terug
Zie Laraine in m'n sig voor een Armory profiel.
Ah ja, stom, ik was Bloodlust/Heroism even helemaal vergeten.ImdaMned schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:14:
Chainheal was leuk ja, maar nog meer de asociaal goede buffs die shammies hadden + chain bloodlust.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Haha bedankt, en sorryHydra schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:23:
[...]
Ik vind die posts van jou altijd ronduit vervelend. Krijg steeds de neiging naar huis de hollen en m'n DK te gaan spelen!
Grats!
ThanksSpoTs schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:26:
[...]
Erg nice gdaan dude, best wel ziek eigenlijk ook wat je aangeeft, er waren 40x lvl 60 voor nodig en jij solo'd hem even in je eentjePrestatie! + hoop geld + rewards.. misschien dat ik dit ook maar ga doen met een maat van me op lvl 80. Hoe hard slaat ze eigenlijk? maat van me is shaman, maar denk dat shamans tegenwoordig haar ook kunnen solo'en.
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 11-12-2008 14:38 ]
Klasse prestatie & klasse manier van schrijven, zat er echt even middenin.Anoniem: 236827 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:04:
Damn, wat posten jullie snel. Eerst moet ik minimaal 5 pagina's doorlezen, voordat er een einde aan komt
...
winning gehaald! Dit wilde ik al tijden doen, en nu is het gelukt. Onyxia, I'll be visiting you more than once.
if you pay peanuts, you get monkeys
Echt waar???? Nooit geweten zeg...SinergyX schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:23:
[...]
Erm.. Draenai is alliance, tauren horde. Denk niet dat ooit er een 'side swap' gaat komen
Hmm, maar even kijken binnenkort. Denk erover om JC te lvlen op m'n DK in plaats van herbalism. Belangrijkste reden om inscription te nemen (samen met herbalism) was voor de shoulder enchants, en die heb ik nu. Heb wel een druid die mining heeft, maar ik ben te lui om terug naar Azeroth / Outlands te gaan.Following this guide you will probably end up spending around 1430 on levelling Jewelcrafting to 375, but also be able to sell the jewelry, rings and gems you create for around 940, so in total Jewelcrafting should only end up costing you about 490. Which is relatively cheap to get a trade up to 375 when compared with the other trades (this is excluding the cost of recipes for blue gem cuts and diamond cuts).
Niet alle DK tanks zijn frost.DarthDavy schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:18:
Proficiat. Een vraagje? Je DK, is die Unholy? Je DK is toch een tank, dus ik ging ervan uit dat deze Frost zou zijn.
Da's skinning en 25 crit, mining geeft 500 hp.ImdaMned schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:25:
20 critrating buff door kreeg.
Mis vast iets, maar ben er alleen als healer en caster DPS geweest. (en al een eeuwigheid nietAnoniem: 236827 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:34:
toen de whelps dood waren kon ik mezelf weer volhealen met Death Strikes en m'n rotatie weer oppakken.
Recht onder ony staanExitium schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:53:
[...]
Mis vast iets, maar ben er alleen als healer en caster DPS geweest. (en al een eeuwigheid niet) In P2 vliegt ze toch? Hoe raak je haar dan met DS?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ok, ik zal het in gedachten houden als mijn DK 80 is. Ze is gisteren 30% in 79 geraakt, dus dat wordt iets voor vanavond of vrijdag. Ik heb haar sinds creatie in blood gespect en heb deze spec altijd gehouden. Ik hoorde dat Unholy ook goeie dmg deed, dus eens blood volstak heb ik al mijn overige punten in Unholy gestoken. Mijn DK is dan ook op dit ogenblik ook iets van 52/0/15 (Taharani op de server Bloodhoof, geen armory-link wegens proxy). Maar die 15 punten in Unholy lijken mij geen toegevoegde waarde aan mijn karakter te geven (misschien ook de verkeerde gepaktAnoniem: 236827 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:22:toon volledige bericht
[...]
Danken mis. Een tanking DK hoeft niet persé Frost te zijn
Bone Shield is erg goed (wordt minder) op een bepaald gear-niveau. Om een voorbeeld te geven: in Heroic Stratholme verloor ik maar 3 charges van m'n Bone Shield op een baas. Alle damage die ik kreeg, buiten m'n avoidance, is dus 40% minder geweest.
Anyway, ik ben Unholy, een 5/11/55 spec. Inclusief Lichborne uit Frost dus en alle standaard tanking skills. Het enige wat ik mis, is de 3% miss uit Frost en de 6seconden langer IBF uit Frost. Maar daar krijg je Anti-Magic en Bone Shield voor terug
Zie Laraine in m'n sig voor een Armory profiel.
[...]
Bedankt voor de complimentenliledevil schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:35:
[...]
Klasse prestatie & klasse manier van schrijven, zat er echt even middenin.
Hehe dat zijn de betere berichten!Hoe dan ook mijn beste nieuws van gisteravond is dat mijn aanstaande vrouw na een break van iets meer dan 2 maanden besloot haar account weer te activeren. Hopelijk weer wat motiverender om nu samen weer online te gaan. En maar flink instances doen, ik tanken, zij healen en wat DPS erbij zoeken. Want ze loopt nu wel 7 levels achter
Ik denk dat ik fijn met me rogue ga en h ij met z'n shaman, kan hij mooi tanken met z'n mail itamsAnoniem: 236827 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:34:toon volledige bericht
[...]
Haha bedankt, en sorry
Ik denk dat Blood het wel makkelijker heeft hoor, door de selfhealing. Maar ik wilde er niet voor gaan respeccenzag ik zelf als 'cheaten'
Volgende project: Tiger Boss in ZG. De baas zelf zal geen probleem zijn, maar de Axe Throwers ervoor weldie stunlocken je tot aan je dood, ook al heb je 100.000hp
[...]
Thanks![]()
Op level 70 deed ik het met een Prot Warrior vriend, en ik op m'n (toen) Shadow Priest. Maar dat was voor de Vampiric Embrace nerf.
Als ze me raakt is het voor 200-300. Melee is echt te verwaarlozen. De Flame Breaths in Phase 1 en 3 zijn ~3500, dat zijn 1 of 2 Death Strikes om te healen. Fireballs in Phase 2 voor 1400, en de whelps (als ze me raken, maar het zijn er veel!!) voor 200. In Phase 2 kwam ik 1x tot 5k of 6k hp, maar toen de whelps dood waren kon ik mezelf weer volhealen met Death Strikes en m'n rotatie weer oppakken.
Enhancement Shaman zou ook een eind moeten komen i.c.m. Maelstrom Weapon en het feit dat ze eigenlijk niet oom kunnen, plus z'n totems.
Nu niet om veel van Salena's post af te doen, maar tijdens vanilla WoW hebben 4x lvl 60's haar ook eens plat gelegd. Daarna is ze ook vrij veel gevijfmand en gezesmand geweest (lekker Nederlands). Blijft natuurlijk wel een nette prestatie om haar te solo'en.SpoTs schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:26:
[...]
Erg nice gdaan dude, best wel ziek eigenlijk ook wat je aangeeft, er waren 40x lvl 60 voor nodig en jij solo'd hem even in je eentjePrestatie! + hoop geld + rewards.. misschien dat ik dit ook maar ga doen met een maat van me op lvl 80. Hoe hard slaat ze eigenlijk? maat van me is shaman, maar denk dat shamans tegenwoordig haar ook kunnen solo'en.
Anoniem: 279511
Tja, niet mijn probleem als bij edit het forum plat gaat voor onderhoudKaap schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:40:
[...]
Echt waar???? Nooit geweten zeg...
Je kan ook lezen wat ik quote en waar de discussie over ging...
Hou er wel rekening mee dat ik in tanking gear stond, en defense capped. Ook al is ze een boss van vanilla-WoW, crits zal je nog steeds krijgen als je niet defense capped bent.SpoTs schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:09:
[...]
Ik denk dat ik fijn met me rogue ga en h ij met z'n shaman, kan hij mooi tanken met z'n mail itamsDaarnaast kan ik dan ook beter dpsen. Kheb Onyxia zelf nog nooit gezien, maar misschien dat ik met wat mates nog wel even BWL ga clearen voor wat mooie spulletjes en nostalgie
Klopt, in T3 gear op level 60 was 3man de beste prestatie. Op level 70 ook al eens solo door een Paladin, duurde alleen eeuwen.DarthDavy schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:12:
[...]
Nu niet om veel van Salena's post af te doen, maar tijdens vanilla WoW hebben 4x lvl 60's haar ook eens plat gelegd. Daarna is ze ook vrij veel gevijfmand en gezesmand geweest (lekker Nederlands). Blijft natuurlijk wel een nette prestatie om haar te solo'en.
Inderdaad big gzAnoniem: 236827 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:21:
[...]
Hou er wel rekening mee dat ik in tanking gear stond, en defense capped. Ook al is ze een boss van vanilla-WoW, crits zal je nog steeds krijgen als je niet defense capped bent.
[...]
Klopt, in T3 gear op level 60 was 3man de beste prestatie. Op level 70 ook al eens solo door een Paladin, duurde alleen eeuwen.
Op level 80 zijn er vast veel meer die het doen, maar dat weerhoudt mij er niet van om mezelf te overtuigen dat ik het ook kan. En daarbij is het een mooie farm mogelijkheid139g of meer voor een gevecht van 21 minuten
Onzin, je had gewoon beter moeten lezen. Het ging er om dat voor sommige mensen een factieswitch interessant kon zijn. Schuif het feit dat je niet goed gelezen hebt ajb niet af op het forum.SinergyX schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:18:
Tja, niet mijn probleem als bij edit het forum plat gaat voor onderhoud
Blijft gaaf om te zien wat je met een goed gegearde DK kunt doen. Op m'n mage gaat dit never nooit lukken, en solo op een warrior ook nietAnoniem: 236827 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:21:
Hou er wel rekening mee dat ik in tanking gear stond, en defense capped. Ook al is ze een boss van vanilla-WoW, crits zal je nog steeds krijgen als je niet defense capped bent.
We hebben d'r op level 70 al een paar keer ge5-manned. Vond het toen al een redelijke uitdaging, en dan nog is het gold dat dropt erg leuk. En voor een flink aantal guildies is het een mooie kans om een van de IMHO leukste bosses een keer te zien. Hoe makkelijk ook, vroegah was ik altijd wel te porren voor een Ony run. Ben nog steeds blij met m'n tier 2 spul op m'n priestKlopt, in T3 gear op level 60 was 3man de beste prestatie. Op level 70 ook al eens solo door een Paladin, duurde alleen eeuwen.
Op level 80 zijn er vast veel meer die het doen, maar dat weerhoudt mij er niet van om mezelf te overtuigen dat ik het ook kan. En daarbij is het een mooie farm mogelijkheid139g of meer voor een gevecht van 21 minuten
[ Voor 60% gewijzigd door Hydra op 11-12-2008 15:33 ]
Anoniem: 263206
The damage van Unholy komt voor een redelijk groot deel uit Unholy Blight (51 talent) en Scourge Strike (41 talent), en natuurlijk gewoon melee. Dat blijkt tenminste uit m'n RecountDarthDavy schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:07:toon volledige bericht
[...]
Ok, ik zal het in gedachten houden als mijn DK 80 is. Ze is gisteren 30% in 79 geraakt, dus dat wordt iets voor vanavond of vrijdag. Ik heb haar sinds creatie in blood gespect en heb deze spec altijd gehouden. Ik hoorde dat Unholy ook goeie dmg deed, dus eens blood volstak heb ik al mijn overige punten in Unholy gestoken. Mijn DK is dan ook op dit ogenblik ook iets van 52/0/15 (Taharani op de server Bloodhoof, geen armory-link wegens proxy). Maar die 15 punten in Unholy lijken mij geen toegevoegde waarde aan mijn karakter te geven (misschien ook de verkeerde gepakt).
Ik trek het mij momenteel ook niet veel aan. Ik kan vlot questen en ik tank zelfs van tijd tot een tijd een instance (ik hou er naast mijn DPS-set, ook een tank-set op na) en dat gaat ook altijd vrij vlotjes. Aangezien mijn main, hunter, op lvl 73 is blijven steken sinds ik verliefd ben geworden op de DK klasse ben ik wel van plan om van de DK een tank te maken en de hunter dan als DPS te houden.
Maar bon, eer het zover is, is er nog veel werk aan de winkel: DK 80 maken, uitzoeken hoe te speccen om te tanken, betere tankgear verzamelen dan, professions levellen, hunter naar 80 levellen, 5k gold sparen voor epic flight form voor DK,... Tegen we dat weer allemaal voor mekaar hebben heeft Blizzard zijn nieuwe expansie klaar.
Het baart ook even wat oefening in mijn geval hoor. In totaal staat het eigenlijk nog 5-1 voor Onyxia op m'n DKHydra schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:30:
[...]
Blijft gaaf om te zien wat je met een goed gegearde DK kunt doen. Op m'n mage gaat dit never nooit lukken, en solo op een warrior ook niet
[...]
We hebben d'r op level 70 al een paar keer ge5-manned. Vond het toen al een redelijke uitdaging, en dan nog is het gold dat dropt erg leuk. En voor een flink aantal guildies is het een mooie kans om een van de IMHO leukste bosses een keer te zien. Hoe makkelijk ook, vroegah was ik altijd wel te porren voor een Ony run. Ben nog steeds blij met m'n tier 2 spul op m'n priest
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 11-12-2008 15:41 ]
Anoniem: 283224
[ Voor 3% gewijzigd door Maduth op 11-12-2008 15:49 ]
Ja/NeeAnoniem: 283224 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:44:
Misschien een domme vraag/opmerking ... maar ik stel ze tochIs het nog zinnig NU pas een account aan te maken en te beginnen spelen ?
M'n beeld kan verkeerd zijn, maar ik stel me voor dat er grotendeels binnen guilds gepeeld wordt. Ook al zijn er servers die pas een paar maanden oud zijn, een enkeling zal er moeilijk gaan bijhoren ? Of sla ik daar de bal mis ?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Op de nieuwe servers is er nog genoeg PuG activiteit, maar ook op de gevestigde servers kan je nog rond komen, alleen minder in PuG's. Regelmatig zie ik nieuwe guilds beginnen, even meevaren voor het lvlen en later weer op zoek naar een andereAnoniem: 283224 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:44:
M'n beeld kan verkeerd zijn, maar ik stel me voor dat er grotendeels binnen guilds gepeeld wordt. Ook al zijn er servers die pas een paar maanden oud zijn, een enkeling zal er moeilijk gaan bijhoren ? Of sla ik daar de bal mis ?
Soapdev
Nee je kan gewoon beginnen met spelen. Het levelen van je char naar 80 kan je makkelijk solo en zonder guild. Als je eenmaal 80 bent doe je een paar heroics en probeer je gewoon in een guild te komen. Je moet dan niet meteen bij de top guilds gaan proberen te komen maar er is altijd wel een guild waar je terug kan.Anoniem: 283224 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:44:
Misschien een domme vraag/opmerking ... maar ik stel ze tochIs het nog zinnig NU pas een account aan te maken en te beginnen spelen ?
Anoniem: 263206
Mja, lvl 70 heeft een toenmalige guildie (voormalige holy en toen ret pala, T6 geared) het inderdaad al eens solo gedaan. Gozer heeft met een tweede pala, priest, fury warrior en feral op lvl 60 ook al eens Azuregos en een deel van ZG gedaan, met mainly BWL/AQ40 gear. Nu loopt 'ie net als ik een beetje op een DK te rammen.Anoniem: 236827 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:21:
Klopt, in T3 gear op level 60 was 3man de beste prestatie. Op level 70 ook al eens solo door een Paladin, duurde alleen eeuwen.
Anoniem: 283224
Ik las hier dat er eentje was die pas 3 maand actief was, kennen jullie de naam ?Nyreve schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:52:
Noem eens wat van die nieuwe servers? Ik heb namelijk wel intresse voor een reroll
Het is ook zelf wat je er van maaktAnoniem: 283224 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 16:01:
Bedankt voor de reactiesIk blijf steeds zeggen : het is telaat ja had eerder moeten beginnen. Maar het spel blijft maar groeien. Als ik delen van dit forum lees, begint het soms echt te kriebelen. Morgen eens een trial aanmaken
if you pay peanuts, you get monkeys
Anoniem: 252101
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 11-12-2008 16:59 ]
is dat nog steeds de beste enchant voor tanks?Anoniem: 252101 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 16:57:
Heb al een paar schietgebedjes gedaan dat Gothik zijn tank 1h dropped, dan kan ik eindelijk een Mongoose enchant rechtvaardigen.
This is the Way.
Imo is Potency nog een betere ( +20 str ) geeft namelijk ook block rating e.d.NoTimeRemains schreef op donderdag 11 december 2008 @ 17:02:
[...]
is dat nog steeds de beste enchant voor tanks?
[ Voor 48% gewijzigd door danslo op 11-12-2008 17:33 ]
Als je er niet voor hoeft in te loggen zouden we kunnen kijken ;-)cls schreef op donderdag 11 december 2008 @ 17:22:
Oud screenshotje van mn UI:
[afbeelding]
Ben vergeten wat de raidframes heten helemaal links, iemand een idee?
[ Voor 69% gewijzigd door SinergyX op 11-12-2008 17:24 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Valkyre op 11-12-2008 17:37 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 11-12-2008 17:58 ]
Of je het spel nu 'hardcore' speelt of niet. Je hebt minimaal de lol om een char naar 80 te levelen in een leuke multiplayer omgeving, en daar ben je wel even zoet mee. De prijs is daarvoor alleen al meer dan gerechtvaardigd imho. En wie weet ben je dan wel hookedAnoniem: 283224 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 16:01:
Bedankt voor de reactiesIk blijf steeds zeggen : het is telaat ja had eerder moeten beginnen. Maar het spel blijft maar groeien. Als ik delen van dit forum lees, begint het soms echt te kriebelen. Morgen eens een trial aanmaken
[...]
Ik las hier dat er eentje was die pas 3 maand actief was, kennen jullie de naam ?
[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 11-12-2008 17:57 ]
Affliction/demo en void laten tanken. Op lvl 70 kon je ony al solo doen met wotlk talent trees,Bosmonster schreef op donderdag 11 december 2008 @ 17:42:
Ben benieuwd of Ony zou lukken met een affliction warlock. Moet wel lukken denk ik met een gezonde dosis HP en spellpower. Moet ik alleen toch weer fel concentration nemen vrees ik.. Tijd voor dual specs
Toch maar even mezelf quotencls schreef op donderdag 11 december 2008 @ 17:22:
Oud screenshotje van mn UI:
http://i37.tinypic.com/r2lppc.jpg (is een beetje te groot voor img tag, en geen beschikking tot thumbnail progjes atm)
Ben vergeten wat de raidframes heten helemaal links, iemand een idee?
edit:
@onder, fixed!
Bedoelde dus meer zelf drain tanken... ik heb niet echt behoefte om mn noobwalker te gaan pimpenHolyCorn schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:04:
[...]
Affliction/demo en void laten tanken. Op lvl 70 kon je ony al solo doen met wotlk talent trees,
Ok sorry hoor, feit dat je hem noobwalker noemt zegt me genoegBosmonster schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:09:
[...]
Bedoelde dus meer zelf drain tanken... ik heb niet echt behoefte om mn noobwalker te gaan pimpen
Drain solo tanken op Onyx? Denk niet dat je veel kans van slagen hebt, gewoon te weinig avoidance met te weinig healsBosmonster schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:09:
[...]
Bedoelde dus meer zelf drain tanken... ik heb niet echt behoefte om mn noobwalker te gaan pimpen
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Mwah hangt ervanaf voor hoeveel die hit, daarom vroeg ik het ookDarkasantion schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:40:
[...]
Drain solo tanken op Onyx? Denk niet dat je veel kans van slagen hebt, gewoon te weinig avoidance met te weinig heals
Ehm ja.. gebruik jij een voidwalker in raids? Ze zien me al aankomen.HolyCorn schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:23:
[...]
Ok sorry hoor, feit dat je hem noobwalker noemt zegt me genoeg
[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 11-12-2008 18:57 ]
Dat klopt maar op mijn Paladin met 18K armor en def cap krijg ik nog hits van ~400. Waar ik bang voor ben is dat je te snel crits gaat krijgen om tegen te healen, omdat drain life ook steeds weer onderbroken gaat worden door OnyxBosmonster schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:52:
[...]
Mwah hangt ervanaf voor hoeveel die hit, daarom vroeg ik het ookMet Fel armor, Haunt, siphon+glyph en improved drain life en ongeveer 2000 spellpower heb je namelijk heel wat healing power tot je beschikking (1000+ / sec)
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq