Lief dagboek,
Gisteren kon onze maintank niet mee raiden wegens verplichtingen buitenshuis (vriendin

). Dus werd de tanking setup OT die naar MT werd gebombardeerd en een feral druid. De feral druid had de laatste keer op Kel'thuzad een goede indruk op me achtergelaten. Alleen het leek ineens een totaal andere speler te zijn (was het niet overigens). We hadden 2 wings de avond ervoor gecleared (veel lag waardoor we veel tijd verloren). Dus hadden we plaguewing en spiderwing nog open staan. Ik koos ervoor om de groep eerst maar een de spiderwing te laten clearen want dat is opzich de makkelijkste wing van de 4.
Wij trash clearen, viel me op dat het al langer duurde dan normaal en dat enkele casters doodgingen door het pullen van aggro. MT gevraagd om op ventrilo aan te geven wanneer de casters konden starten met aoe. Ging gelijk een stuk beter. Daar stonden we dan, voor Anub'rekan. In mijn ogen een doodsimpele boss die zonder wipes gewoon makkelijke loot oplevert. Snel de druid uitgelegd wat hij moest doen en we begonnen het gevecht. Vlak voor de eerste Locust Swarm roep ik: "Melee terug naar de casters", wat doet de druid? Die beweegt zich ook naar de casters en laat vervolgens de add, die ik aan heb had geassigned rustig de caster groep inlopen om vervolgens een massacre aan te richten. Roept de druid: "Ja jullie moeten ook niet van me wegrennen." (Iedereen stond dus stil in het midden hij was de enige die weg was... Gevolg een wipe.
Druid nogmaals uitgelegd dat van de melees hij de enige is die niet wegrent en gelijk de add oppakt die spawned. Boss down.
Toen Faerlina, priests hadden opeens problemen met immune mobs en de MT moest alles op alles zetten om in leven te blijven. Boss down. Richting Maexxna, deze ging vrij goed op het feit na dat een paar ongelukkige dots haar naar 30% brachten terwijl we gecocooned stonden. MT dood, druid pakte gelukkig gelijk over en zo toch nog gekilled. Boss down.
Toen plaguewing. Noth the plaguebringer, waarschijnlijk net als Anub'rekan 1 van de makkelijkste fights in Naxxramas... Druid verteld waar hij hem moest tanken en hoppa aan de slag. Begint de druid hem opeens op een hele andere plek te tanken. Pakt hem tevens niet op als hij wegblinkt en enkele casters vinden de dood. Decursing gebeurde daardoor zeer slecht waardoor een aantal combatresses nodig waren. Mooiste was de combatres op 1 van onze priests, hij stond nog geen seconde of 1 van de castersmobs doet een aoe en hij ligt weer

. Uiteindelijk boss down.
Rest van de bosses ging beter. Uiteindelijk tier 7.25 token van Loatheb gekregen voor mijn shoulders (dag ervoor leather shoulders laten craften voor 750g, ja ik ben goed in gold weggooien :x). Toen op naar Sapphiron. We hadden hem op 20% toen opeens een lagspike in werking ging. Wipe. Poging 2, gelijk op 90 procent weer lagspike. Wipe. Toen ervoor gekozen om hem te bewaren voor zondag zodat we dan Sapphiron/Kel'thuzad en Malygos kunnen doen.
Maar mijn goede indruk van de druid was inmiddels behoorlijk vervaagd. Laten we hopen dat hij gewoon een slechte dag had en dit dus niet nog eens zal gebeuren

.
Nog vergeten te vermelden dat Heigan ook wel grappig ging, we hadden voor het eerst sinds tijden weer een deathknight mee, en die heeft zo'n leuk aura dat je sneller loopt. Denk dat je de rest wel kunt raden hoeveel mensen we verloren op de eerste dance

.
Zit nu met mijn rogue op 3200 AP unbuffed, heb tevens voor het eerst sinds de TBC de keuze gemaakt voor AP gems ipv Agi. Oh en ik heb nu dual berserking, wat ik overigens nog moet uittesten in een raid, dus dat zal zondag worden. Gisteren even met een shaman (stormstrike / bloodlust / wf) getest op de dummies in Orgrimmar. Leverde leuke dps results op

.