Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 175 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 41.483 views

Verwijderd

DizzyWeb schreef op donderdag 11 december 2008 @ 20:41:
*zucht* En wederom tanken onze twee prot pala officers de raid... Ik snap niet waarom ze pas nog tanks hebben aangenomen, we komen alleen maar aan de bak als een van die twee paladins toevallig geen zin heeft.

WTB realm waar een feral druid nog wat aan raid tanken toe komt :|
Hehe.. ik kwam vandaag online en ik kreeg direct een compliment van onze raidleader gister, omdat ik het goed gedaan had voor de eerste keer naxx. Daarna kreeg ik gelijk te horen dat ik vandaag niet mocht.. *#&@!$&#!^^

Had me er de hele dag op verheugd.. En dan hoor je zoiets, iets met Keulen en horen donderen :P

Die tank die nu gaat heeft nog betere gear ook.. blah

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 20:46:
[...]

Hehe.. ik kwam vandaag online en ik kreeg direct een compliment van onze raidleader gister, omdat ik het goed gedaan had voor de eerste keer naxx. Daarna kreeg ik gelijk te horen dat ik vandaag niet mocht.. *#&@!$&#!^^

Had me er de hele dag op verheugd.. En dan hoor je zoiets, iets met Keulen en horen donderen :P

Die tank die nu gaat heeft nog betere gear ook.. blah
Sja, die twee officers hebben ook betere gear. Want ze zijn officers en krijgen dus altijd voorkeur. Zijn prima tanks hoor, maar ik sta mijn mannetje ook.... het zal alleen heeeel lang duren voor ik bij ze in de buurt kan komen omdat ze me hierdoor altijd zullen outgearen. En tot die tijd zijn ze *en* officers *en* de betere tanks, *dus* altijd de tank spots in raids.

Verwijderd

DizzyWeb schreef op donderdag 11 december 2008 @ 21:10:
[...]

Sja, die twee officers hebben ook betere gear. Want ze zijn officers en krijgen dus altijd voorkeur. Zijn prima tanks hoor, maar ik sta mijn mannetje ook.... het zal alleen heeeel lang duren voor ik bij ze in de buurt kan komen omdat ze me hierdoor altijd zullen outgearen. En tot die tijd zijn ze *en* officers *en* de betere tanks, *dus* altijd de tank spots in raids.
Niet mogelijk om buiten hun om te gearen? Dus PuG HC's ofzo, voor de epixx loot :9 en emblem stuff :)

Als je guild je niet laat gaan terwijl je toch zichtbaar veel moeite doet.. tsja, wat heb je daar dan nog te zoeken? tenzij je uil of boom wil worden..

Overigens nu met mn 17 nubpriest DM aan het healen.. grappig :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2008 21:15 ]

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 21:12:
[...]

Niet mogelijk om buiten hun om te gearen? Dus PuG HC's ofzo, voor de epixx loot :9 en emblem stuff :)

Als je guild je niet laat gaan terwijl je toch zichtbaar veel moeite doet.. tsja, wat heb je daar dan nog te zoeken? tenzij je uil of boom wil worden..

Overigens nu met mn 17 nubpriest DM aan het healen.. grappig :P
Oh, enige dat ik doe zijn PUGs. En wat ik daar nog zoek? Geen idee, die "nog realms die tanks zoeken" vraah was semi-serieus :P Op de realm waar ik nu zit ben ik sowieso niet echt op mijn plaats (ik RP niet) en de enige guilds die echt boven ons zitten zijn meteen weer "die hard" raiders. Inclusief eisen en regels en belachelijke meuk. En zitten ook tjokvol met tanks. Daar kom ik niet aan de bak zelfs als ik zou willen.

Verwijderd

DizzyWeb schreef op donderdag 11 december 2008 @ 21:18:
[...]

Oh, enige dat ik doe zijn PUGs. En wat ik daar nog zoek? Geen idee, die "nog realms die tanks zoeken" vraah was semi-serieus :P Op de realm waar ik nu zit ben ik sowieso niet echt op mijn plaats (ik RP niet) en de enige guilds die echt boven ons zitten zijn meteen weer "die hard" raiders. Inclusief eisen en regels en belachelijke meuk. En zitten ook tjokvol met tanks. Daar kom ik niet aan de bak zelfs als ik zou willen.
Misschien tijd om eigen guild op te richten(oid)? Het lijkt erop dat zolang je zelf niks onderneemt er ook niets gaat veranderen. Op de reservebank zitten lijkt me toch ook een beetje verspilling van je maandelijkse Blizzard bijdrage.

ps: Vroeg me af waarom je OOC niet in je talent build hebt opgenomen. Dacht dat dit nogal nice was voor ferals?

edit: zag net dat wanneer ik je talent build exporteer, deze aangeeft dat hij maar tot level 76 gaat. Miss bug in armory, of ben je echt vergeten je laatste 4 talent points te gebruiken? :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2008 22:02 ]

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:00:
[...]

Misschien tijd om eigen guild op te richten(oid)? Het lijkt erop dat zolang je zelf niks onderneemt er ook niets gaat veranderen. Op de reservebank zitten lijkt me toch ook een beetje verspilling van je maandelijkse Blizzard bijdrage.

ps: Vroeg me af waarom je OOC niet in je talent build hebt opgenomen. Dacht dat dit nogal nice was voor ferals?

edit: zag net dat wanneer ik je talent build exporteer, deze aangeeft dat hij maar tot level 76 gaat. Miss bug in armory, of ben je echt vergeten je laatste 4 talent points te gebruiken? :P
Zou goed kunnen dat me dat volledig ontschoten is, ben afgelopen tijd wat aan het experimenteren geweest met alle nieuwe talents :P Ben hier ook niet helemaal tevreden mee, dus gaat sowieso nog veranderen. OOC was altijd nice, maar sinds 3.0 heb ik eigenlijk nooit rage problemen, zeker in raids niet. Kan ik die punten beter in iets steken dat wel echt effect heeft.

Eigen guild is niets voor mij. In verschillende guilds officer geweest, uiteindelijk alleen maar gezeik mee gehad. Geen officer meer voor mij en zeker geen eigen guild ;)

[ Voor 20% gewijzigd door DizzyWeb op 11-12-2008 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Lief dagboek,

Ik heb gisteren me toch nog maar eens wat meer verdiept in de talent trees van de Death Knight en heb toch maar een respec gedaan. Ik was eerst volledig Unholy, maar heb nu toch maar wat punten in Blood gezet en merkte gelijk verschil. Mijn Health daalde bijna niet onder de 85% en mijn runic power zat gemiddeld altijd rond 90% dus dat was echt een verschil met hiervoor. Zat voorheen met mijn health gemiddeld rond de 60% en mijn Runic rond de 30%.

Dus vanavond maar 's flink uitproberen hoe het levellen nu gaat.

Na het weekend meer....

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:33:
Hrm, ik probeer nog steeds mijn destro-lock dps wat op te krikken, naast gear zit ik te denken aan mijn rotation, die is nu:

:start
Curse of Agony
Corruption
Chaos Bolt
Immolate
Incinnerate spam tot laatste seconde van immolate
conflagate
goto start :P

Zou bijvoorbeeld een Curse of elements beter zijn als curse of agony (zonder talents erin)
Ik heb wel die destro talent waardoor je een (haste geloof ik) buff kan krijgen van DoT effects
Ik gebruik op dit moment een 00/14/57 build. Voordeel ten opzichte van een 09/05/57 build is dat je Fel Armor aanzienlijk beter is en dus resulteerd in meer DPS. Over je rotation, je kan Immolate Corruption eruit laten tenzij je Curse of Elements gebruikt. Op Trash is je rotation dus: Curse of Agony -> Immolate -> Chaos Bolt -> Incinerate spam -> Conflagate. Curse of Agony Glyph halen zodat deze twee ticks langer duurt en Chaos Bolt gebruiken zodra deze van cooldown is. Op bazen gebruik ik meestal Curse of Elements en vervang ik Curse of Agony voor Corruption. Dit doe ik voornamelijk om Molten Core up te houden, wat eigenlijk de enige reden is om Shadow DoT's te gebruiken. Als je Recount gebruikt, zie je ook hoe weinig % van je damage totaal van deze twee DoT's af komt. Beter dus om die global cooldown te gebruiken voor nog een Incinerate.

Als je trouwens raid, er zijn twee talenten die gelijkwaardig zijn aan Curse of Elements. Eén ervan is Earth & Moon (Boomkin Druid). In principe hoef je met een Boomkin in je groep geen Curse of Elements te gebruiken en kan je bij mobiele gevechten (Heigar dance bijvoorbeeld) mooi je extra DoT's droppen op de baas.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

DizzyWeb schreef op donderdag 11 december 2008 @ 21:10:
[...]

Organiseer zelf 10-man raids zou ik zeggen. De Naxx-25 gaat bij mij via de guildofficers enzo, maar de Naxx 10's worden door enkele leden georganiseerd. Ik heb afgelopen dinsdag één van de raids op mij genomen omdat de Druid die dat normaal deed er die avond niet was. Vanavond heb ik ook een Sartharion en Wintergrasp bossyboss raid op de kalender gegooid. Zal zo eens even kijken wat voor opbrengst er voor is.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

Niet veel gedaan gisteren. RL haalde mij in en aangezien ik dat belangrijker vond (en minstens net zo leuk in dit geval :P ) heb ik niet veel kunnen doen. Ik heb echter wel genoeg kunen questen om de achivement [Nothing boring abot Borean] te kunnen halen en ik heb het gebied bijna volledig leeg gequest (waarna ik verder ga in Howling Fjord).

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je bent fire destro en je wil immolate uit je rotation laten 8)7 waarom spec je dan ook conflag en backdraft like wtf 7(8)7

jaja stiekem snel editten he :P

Snappie, wat doe jij gemiddeld aan dps op zowel 5 man hc als bijv patchwork en Kel Thuzzad?

[ Voor 34% gewijzigd door Bokkie op 12-12-2008 08:30 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 12:43

chromeeh

the Gnome

Gisteren (eindelijk) epic flying gehaald.
Nu nog sparen voor m'n mammoet :D :+

Ben ook eindelijk begonnen in SB :)
Weer een beetje geld farmen, Storm Peaks moet ik ook nog.

Ook nog door Gundrak heen gerend om een quest af te ronden (riep iemand een easy 26G :+)
Nog weer een paar shards kunnen looten.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:20
Wat mij de laatste tijd opvalt zijn de lage prijzen van dream shards.
Infinite Dust : 6/8g
Greater Cosmic Essence : 30g
Dream Shard : 6/7g

Is toch een hele verandering vergeleken met TBC waar daar de prijzen dust 2, essence 8, shard 25/40 lagen.

Heeft dit nog te maken met het feit dat veel mensen nog instances runnen + quests ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 12:43

chromeeh

the Gnome

ImdaMned schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 08:57:
Heeft dit nog te maken met het feit dat veel mensen nog instances runnen + quests ?
In verhouding worden er meer instances gedaan sinds de achievements, iedereen wil ze graag hebben.
Ik tref ook regelmatig op top tijden (rond 21.00 ~ 22.00) de melding "No instance servers available".

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Is toch een hele verandering vergeleken met TBC waar daar de prijzen dust 2, essence 8, shard 25/40 lagen.

Valt mij op dat het steeds meer gemeen goed is in pugs om automatisch te passen op blues aangezien er altijd wel een enchanter is die greed voor dis. En er zijn momenteel volgens mij heel veel shards in 'omloop'
Daarentegen ook nog steeds veel prutsers die gratis enchants weggeven of zelfs betalen om een enchant te mogen zetten (bij een skillup) 8)7

edit:
lees net 308 ptr en eindelijk ->
Tapping: All player spells which cause a creature to become aggressive to you will now also immediately cause the creature to be tapped.
Hell yeah! eindelijk geen deathcoil of shadowburn meer nodig om te taggen om te voorkomen dat een of andere kneus mijn mob jat }>

[ Voor 16% gewijzigd door Bokkie op 12-12-2008 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Nyreve schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:52:
Noem eens wat van die nieuwe servers? Ik heb namelijk wel intresse voor een reroll
Op Azuremyst zitten wat GoTters. Terokkar is de andere nieuwste server.
Blade Edge is alweer een aantal maanden ouder (van juni ofzo, de andere 2 zijn van eind oktober)
Chambers of Aspects is een migratie server waar alle servers waar queues zijn naar toe mogen migreren, dus niet echt nieuw.

[ Voor 14% gewijzigd door FunkyTrip op 12-12-2008 09:21 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 13:47

Ik merk het ook ja.
Op die shards verdiende ik in TBC een vermogen, nu verdien ik het veel meer op de dust en essences. Shards gaan echt voor 10g+ een beetje momenteel, nog niet zo laag als bij jullie, maar veel is het niet. Ik bewaar ze dan ook maar om mijn enchanting mee te levelen of om ze later te verkopen als de markt aan trekt als de echt dure enchants weer vaker voorkomen en deze niet gratis worden uitgedeeld.

Maar mijn bankalt roomt nog braaf elke dag de AH af voor cheap greens, welke mijn enchanter dan braaf omzet. Toch weer een 4e banktab in mijn guildbank (en meer) van kunnen bekostigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
FunkyTrip schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:19:
[...]

Op Azuremyst zitten wat GoTters. Terokkar is de andere nieuwste server.
Blade Edge is alweer een aantal maanden ouder (van juni ofzo, de andere 2 zijn van eind oktober)
Chambers of Aspects is een migratie server waar alle servers waar queues zijn naar toe mogen migreren, dus niet echt nieuw.
dus ook betaalde transfers zijn daar naar toe niet allowed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Bokkie schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:10:
[...]

Valt mij op dat het steeds meer gemeen goed is in pugs om automatisch te passen op blues aangezien er altijd wel een enchanter is die greed voor dis. En er zijn momenteel volgens mij heel veel shards in 'omloop'
Daarentegen ook nog steeds veel prutsers die gratis enchants weggeven of zelfs betalen om een enchant te mogen zetten (bij een skillup) 8)7

edit:
lees net 308 ptr en eindelijk ->

[...]
Hell yeah! eindelijk geen deathcoil of shadowburn meer nodig om te taggen om te voorkomen dat een of andere kneus mijn mob jat }>
Dit maakt AoE grinding nog beter, en het spel nog minder leuk voor de niet-aoe's.

Dit word dus echt weer een tagfest om snel te aggro'en * Sigh *

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Snappie88 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 08:16:
[...]

Organiseer zelf 10-man raids zou ik zeggen. De Naxx-25 gaat bij mij via de guildofficers enzo, maar de Naxx 10's worden door enkele leden georganiseerd. Ik heb afgelopen dinsdag één van de raids op mij genomen omdat de Druid die dat normaal deed er die avond niet was. Vanavond heb ik ook een Sartharion en Wintergrasp bossyboss raid op de kalender gegooid. Zal zo eens even kijken wat voor opbrengst er voor is.
Is bij ons niet toegestaan. We doen nog geen Naxx-25, we doen pas sinds kort Naxx-10. En is altijd al zo geweest, als niet-officer een raid organiseren wordt je al scheef bij aangekeken, een raid organiseren die ook door "de guild" gedaan wordt staat zo ongeveer de doodstraf op. En naast dat, als ik een raid organiseer, gaat er heus niemand mee... omdat ik geen officer ben. Het is nogal een officers-aanbid-clubje geworden.

Nee, ik begin ernstig het gevoel te krijgen dat migratie de enige zinnige optie is. Nu alleen nog uitzoeken waarheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

SpoTs schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:27:
[...]

Dit maakt AoE grinding nog beter, en het spel nog minder leuk voor de niet-aoe's.

Dit word dus echt weer een tagfest om snel te aggro'en * Sigh *
Voor feral druids is het een zegen! Onze enige manier om in catform een mob te aggro'en is met Faerie Fire (Feral) en in catform aggro'ed ie de mob alleen maar, taggen doet ie niet. Hoe vaak het mij niet overkomt dat ik een mob aggro en dat een of andere caster er snel nog even een instant op kwakt... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
DizzyWeb schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:31:
[...]

Voor feral druids is het een zegen! Onze enige manier om in catform een mob te aggro'en is met Faerie Fire (Feral) en in catform aggro'ed ie de mob alleen maar, taggen doet ie niet. Hoe vaak het mij niet overkomt dat ik een mob aggro en dat een of andere caster er snel nog even een instant op kwakt... :|
Random <Insert naab> Mounts and runs through 20 mobs. Tags them all with aggro and AoE's them to death, Quest complete. Random <non-aoe> f*ck no mobs :(
[...]

Is het trouwens niet zo dat jij liever een opening doet vanuit Prowl? dus deze mooie functie gaat helaas niet op voor stealthers :(

[ Voor 32% gewijzigd door Dakreal op 12-12-2008 09:34 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

Voor feral druids dot classes (locks/spriests) is het een zegen! Onze enige manier om in catform een mob te aggro'en is met dots Faerie Fire (Feral) en 2sec casts in catform aggro'ed ie de mob alleen maar, taggen doet ie niet. Hoe vaak het mij niet overkomt dat ik een mob aggro en dat een of andere caster melee/druid/mage er snel nog even een instant hitop kwakt.. :|
B)
SpoTs schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:33:
[...]

Random <Insert naab> Mounts and runs through 20 mobs. Tags them all with aggro and AoE's them to death, Quest complete. Random <non-aoe> f*ck no mobs :(
uh nee, range aggro != spellcast

[ Voor 22% gewijzigd door Bokkie op 12-12-2008 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Lieve dagboek,

Gisteren wezen stappen dus geen wow!

Groetjes

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beetje jammer van dat taggen. Regelmatig zie je iemand op zijn mount langs racen als die zn quest klaar heeft, worden al die mobs meteen getagged door hem. Andere kant, even wachten tot die mobs resetten en ze zijn weer van jou :P

Gister heel mijn 80 niet meer aangeraakt, met mn alts wat quests afgelopen, opsparen en 1 voor 1 ze gaan inleveren met een andere char van 2de account erbij. 3 quests = 1 lvl :P Heb nu kitty form op mijn druid, ik wil een nightelf :(

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 12-12-2008 09:39 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Maduth schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:37:
Lieve dagboek,

Gisteren wezen stappen dus geen wow!

Groetjes

:+
Offtopic: Ej Maduth, ook niet meer aan War?

Ik heb gister ook weinig ( eigenlijk niet )WoW gespeelt, vandaag weer ff en dan van het weekend lvl 80 worden. Met Epic flight kan ik alles doen wat ik wil, dus heb nog niet echt veel haast. Maar maat van me is nu ook lvl 80 en is bezig met Heroics.. kan het toch niet over m'n hart krijgen dat hij beter gegeared word dan mij ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin om even mee te brainstormen over met hoeveel mensen we straks BWL kunnen doen?

Ik en een paar andere mensen hebben zin om wat retroraids te gaan organiseren @ 80, omdat we BWL nooit in z'n geheel hebben afgemaakt toen.

Maar je moet wel de ideale party setup hebben denk ik.

Feral Druid en DK vallen niet weg te denken denk ik. Maar dan? Prot Pally, Shadow Priest, Affliction Lock of zo?

Barrieres zijn met name Vael en Chromaggus denk ik. (en de class calls van Nef)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:40:
Iemand zin om even mee te brainstormen over met hoeveel mensen we straks BWL kunnen doen?

Ik en een paar andere mensen hebben zin om wat retroraids te gaan organiseren @ 80, omdat we BWL nooit in z'n geheel hebben afgemaakt toen.

Feral Druid en DK vallen niet weg te denken denk ik. Maar dan? Prot Pally, Shadow Priest, Affliction Lock of zo?
Als Onyxia te solo'en is.. moet je BWL makkelijk kunnen doen met 2-4 man :)
Tank/dps/healer/random, maar je kunt gewoon ook met 5 voor easy run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

DizzyWeb schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:28:
[...]

Is bij ons niet toegestaan. We doen nog geen Naxx-25, we doen pas sinds kort Naxx-10. En is altijd al zo geweest, als niet-officer een raid organiseren wordt je al scheef bij aangekeken, een raid organiseren die ook door "de guild" gedaan wordt staat zo ongeveer de doodstraf op. En naast dat, als ik een raid organiseer, gaat er heus niemand mee... omdat ik geen officer ben. Het is nogal een officers-aanbid-clubje geworden.

Nee, ik begin ernstig het gevoel te krijgen dat migratie de enige zinnige optie is. Nu alleen nog uitzoeken waarheen :P
Rare guild hebben jullie toch hoor. Bij ons worden raids die door members gemaakt worden juist gestimuleerd. Hebben de officers weer wat minder werk. Alhoewel... der is altijd wel een officer die dan meegaat (op één van zijn altjes) en is er nauwelijks tot geen verschil met andere raids dan.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:40:

(aoe) tank, healer en dps, 3 man misschien voor de blastwave castende fatso nog iets erbij wat hij niet kan oneshotten, alles meer is alleen voor backup :P voor nef is misschien 2 verschillende healer classes wel handig voor de classcalls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk wel even aan het feit dat je bij Vael burning adrenaline en dooie tanks hebt. En class calls bij Nef zorgen er denk ik voor dat snel tanks naar z'n grootje zijn. Al vraag ik me af of ze uberhaupt aan class calls voor de DK hebben gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
SpoTs schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:42:
[...]

BWL is wel ander niveau dan Ony. Dat is niet alleen maar tank/spank, maar zitten veel dingen in die gemaakt zijn voor meer man, zoals de orb control, time-limits (die je dps-wise echt niet gaat halen met z'n 2'en), etc

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 12-12-2008 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Lief dagboek,

Ik kan het kort houden; gisteren geen WoW gespeeld maar suf met 'dinnetje op de bank TV gekeken :)
SpoTs schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:42:
Vael gaat gewoon een probleem zijn vanwege het feit dat er om de zoveel secondes gewoon iemand dood gaat.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:44:
denk wel even aan het feit dat je bij Vael burning adrenaline en dooie tanks hebt. En class calls bij Nef zorgen er denk ik voor dat snel tanks naar z'n grootje zijn. Al vraag ik me af of ze uberhaupt aan class calls voor de DK hebben gedacht.
Mwa, ik zie die class calles niet zo'n probleem zijn bij Nef. Je moet gewoon opletten wat je doet. Vael is gewoon een probleem omdat dat een gevecht is die niet schaalt.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

SinergyX schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:37:
Beetje jammer van dat taggen. Regelmatig zie je iemand op zijn mount langs racen als die zn quest klaar heeft, worden al die mobs meteen getagged door hem. Andere kant, even wachten tot die mobs resetten en ze zijn weer van jou :P

Gister heel mijn 80 niet meer aangeraakt, met mn alts wat quests afgelopen, opsparen en 1 voor 1 ze gaan inleveren met een andere char van 2de account erbij. 3 quests = 1 lvl :P Heb nu kitty form op mijn druid, ik wil een nightelf :(
Je moet wel lezen he ;) Langsrennen en aggro'en is geen spellcast ;) Het gaat specifiek om spellcasts waarmee je een mob kan aggro'en, die zullen nu ook altijd een mob taggen.
DarthDavy schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:43:
[...]

Rare guild hebben jullie toch hoor. Bij ons worden raids die door members gemaakt worden juist gestimuleerd. Hebben de officers weer wat minder werk. Alhoewel... der is altijd wel een officer die dan meegaat (op één van zijn altjes) en is er nauwelijks tot geen verschil met andere raids dan.
Ja, het idee is dat de officers anderen op standby wil hebben mocht er iemand uitvallen of niet mee kunnen bij een vervolg run. Als wij zelf raids zouden gaan organiseren raken wij ook saved en hebben kunnen de officers niet meer kiezen wie zij willen.

[ Voor 30% gewijzigd door DizzyWeb op 12-12-2008 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razorgore schijnt goed te doen te zijn geweest al met 4 a 5 man met T6 @ lvl 70.

Vael's HP moet dus wel 900k naar beneden. Dat betekent dat je er vanuitgaande dat alle dps classes zo'n dubbele dps doen, toch wel 900k / zeg 6k dps gemiddeld / 60 sec. = 3 dps classes nodig hebt minimaal. Dan 2 healers vanwege burning adrenaline en 2 tanks. Dus ik zou zeggen 7 man? Misschien kan het minder.

Nef is denk ik minder problematisch dan Vael inderdaad.

Maar what about Chromy? Brood Affliction is best vervelend als je maar 2 healers meeneemt denk ik.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een suggestie wil doen kwa proffs voor mn paladin?
Dies is sinds gisteren 74 (30% van een bar lopen grinden op rhinos met een 58 treedruid) geworden.. alleen is nogsteeds proffesion loos...
Dus suggesties zijn uiteraard welkom..
heb enchanting, jc, alch en herb al hoog genoeg op andere chars..
voor de rest slack is zwaar.. as always

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

[b][message=31188326,noline]
Offtopic: Ej Maduth, ook niet meer aan War?
Klopt, heb beta gedraaid en zou met wat vrienden gaan spelen maar tis het niet geworden. Nu zijn deze jongens aan wow begonnen. Dus tja... keuze snel gemaakt. Tevens het gelazer wat ik gehad heb met GOA, zorgde er voor dat ik het ook een beetje gehad had met WAR. Maar allemaal offtopic. ;)

Back to WoW... dit weekend dmv RAF proberen om 30-35 te halen (zijn nu 25) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lief dagboek,

Gisteren kon onze maintank niet mee raiden wegens verplichtingen buitenshuis (vriendin :P). Dus werd de tanking setup OT die naar MT werd gebombardeerd en een feral druid. De feral druid had de laatste keer op Kel'thuzad een goede indruk op me achtergelaten. Alleen het leek ineens een totaal andere speler te zijn (was het niet overigens). We hadden 2 wings de avond ervoor gecleared (veel lag waardoor we veel tijd verloren). Dus hadden we plaguewing en spiderwing nog open staan. Ik koos ervoor om de groep eerst maar een de spiderwing te laten clearen want dat is opzich de makkelijkste wing van de 4.

Wij trash clearen, viel me op dat het al langer duurde dan normaal en dat enkele casters doodgingen door het pullen van aggro. MT gevraagd om op ventrilo aan te geven wanneer de casters konden starten met aoe. Ging gelijk een stuk beter. Daar stonden we dan, voor Anub'rekan. In mijn ogen een doodsimpele boss die zonder wipes gewoon makkelijke loot oplevert. Snel de druid uitgelegd wat hij moest doen en we begonnen het gevecht. Vlak voor de eerste Locust Swarm roep ik: "Melee terug naar de casters", wat doet de druid? Die beweegt zich ook naar de casters en laat vervolgens de add, die ik aan heb had geassigned rustig de caster groep inlopen om vervolgens een massacre aan te richten. Roept de druid: "Ja jullie moeten ook niet van me wegrennen." (Iedereen stond dus stil in het midden hij was de enige die weg was... Gevolg een wipe.

Druid nogmaals uitgelegd dat van de melees hij de enige is die niet wegrent en gelijk de add oppakt die spawned. Boss down.

Toen Faerlina, priests hadden opeens problemen met immune mobs en de MT moest alles op alles zetten om in leven te blijven. Boss down. Richting Maexxna, deze ging vrij goed op het feit na dat een paar ongelukkige dots haar naar 30% brachten terwijl we gecocooned stonden. MT dood, druid pakte gelukkig gelijk over en zo toch nog gekilled. Boss down.

Toen plaguewing. Noth the plaguebringer, waarschijnlijk net als Anub'rekan 1 van de makkelijkste fights in Naxxramas... Druid verteld waar hij hem moest tanken en hoppa aan de slag. Begint de druid hem opeens op een hele andere plek te tanken. Pakt hem tevens niet op als hij wegblinkt en enkele casters vinden de dood. Decursing gebeurde daardoor zeer slecht waardoor een aantal combatresses nodig waren. Mooiste was de combatres op 1 van onze priests, hij stond nog geen seconde of 1 van de castersmobs doet een aoe en hij ligt weer :). Uiteindelijk boss down.

Rest van de bosses ging beter. Uiteindelijk tier 7.25 token van Loatheb gekregen voor mijn shoulders (dag ervoor leather shoulders laten craften voor 750g, ja ik ben goed in gold weggooien :x). Toen op naar Sapphiron. We hadden hem op 20% toen opeens een lagspike in werking ging. Wipe. Poging 2, gelijk op 90 procent weer lagspike. Wipe. Toen ervoor gekozen om hem te bewaren voor zondag zodat we dan Sapphiron/Kel'thuzad en Malygos kunnen doen.

Maar mijn goede indruk van de druid was inmiddels behoorlijk vervaagd. Laten we hopen dat hij gewoon een slechte dag had en dit dus niet nog eens zal gebeuren :(.

Nog vergeten te vermelden dat Heigan ook wel grappig ging, we hadden voor het eerst sinds tijden weer een deathknight mee, en die heeft zo'n leuk aura dat je sneller loopt. Denk dat je de rest wel kunt raden hoeveel mensen we verloren op de eerste dance :P.

Zit nu met mijn rogue op 3200 AP unbuffed, heb tevens voor het eerst sinds de TBC de keuze gemaakt voor AP gems ipv Agi. Oh en ik heb nu dual berserking, wat ik overigens nog moet uittesten in een raid, dus dat zal zondag worden. Gisteren even met een shaman (stormstrike / bloodlust / wf) getest op de dummies in Orgrimmar. Leverde leuke dps results op :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SinergyX schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:37:
/cast run forrest run is niet iets wat een mob tagged : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DizzyWeb schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:52:
Je moet wel lezen he ;) Langsrennen en aggro'en is geen spellcast ;) Het gaat specifiek om spellcasts waarmee je een mob kan aggro'en, die zullen nu ook altijd een mob taggen.
* SinergyX neemt nog een koffie. :X

Heb ook nog stukje WC gedaan, 2 moesten er later weg. Maar for the time being eerste stukje gehealed en verderop wat mee getankt, omdat de pala het niet altijd alleen af kon :P Bevalt me wel eigelijk, het snel wisselen tussen heal/tank, 2 HoT's casten en weer verder meppen :) Nu alleen nog bergje macro's gaan bouwen :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Zo, gister dan ook Naxx 25 voor het eerst gecleard, is in 2 dagen gegaan, eerste dag 3 quarters/wings leeg, gister de laatste + Saph en KT. Saph in 2 keer neer, KT in 3 keer. Dag 1 deden we er een kleine 4 uur over (2 wipe op bosses, 1 op de blobs voor Patch) gister 3 uur en een beetje. Had sneller gekund als er niet wat woorden waren gevallen tijdens het bidden op een gegeven moment. Tuurlijk heb je dkp en mag je overal op bieden, zelfs tanks en healers gaan niet meer voor maar kom op zeg, burn je guildie zijn dkp niet als hij een blue of greenie kan omruilen voor iets wat een onwijze verbetering is terwijl jij al een hele goede paarse (craftable/heroic/naxx10) hebt en het voor jou een hele kleine upgrade is en je al aardig in (wotlk-) paars zit. De knurft had die avond al trouwens 2 x wat in ontvangst mogen nemen. Gelukkig staken de gm/rl en de officers er een stokje voor en mocht de ander het item voor min bid in ontvangst nemen en werd meneer terechtgewezen. >:) Razuvious had voor mij trouwens een leuke plate dps belt, jammer dat t4h noch kt een 2h droptte, maar goed, volgende keer beter. Nu is alleen Maly 25 nog niet gedaan door ons, op 10 man ook nog niet en vond ik het nogal een pain, ik neem aan dat de 25-versie net zo is.

En oh, voor de mensen die 25 t4h ook neer hebben, hoe doen jullie het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Het is vooral voor een class als warlock erg prettig. Hoe vaak komt het niet voor dat ik al 3 dots op een target heb zitten en de mob alsnog door een of andere klootzakkerige mage wordt getagged met een instant damage-spell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:14

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:20:
Het is vooral voor een class als warlock erg prettig. Hoe vaak komt het niet voor dat ik al 3 dots op een target heb zitten en de mob alsnog door een of andere klootzakkerige mage wordt getagged met een instant damage-spell...
Dat is vervelend inderdaad, al moet ik zeggen dat ik er sinds WotLK geen last meer van heb gehad.

Ligt uiteraard aan het feit dat ik in Dragonblight rondloop terwijl de meeste mensen al idlen @ 80 in Dalaran. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:55:
Lief dagboek,

*Verhaal*

Zit nu met mijn rogue op 3200 AP unbuffed, heb tevens voor het eerst sinds de TBC de keuze gemaakt voor AP gems ipv Agi. Oh en ik heb nu dual berserking, wat ik overigens nog moet uittesten in een raid, dus dat zal zondag worden. Gisteren even met een shaman (stormstrike / bloodlust / wf) getest op de dummies in Orgrimmar. Leverde leuke dps results op :).
mmh interesante keuze. Mag ik vragen waarom AP gems ipv AGI gems ?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 20:12

Valkyre

Kitesurf FTW!

Denk dat dat taggen wel mee valt hoor.
een aoe classe kon sowieso al meerdere mobs taggen. mages hebben een shield dat dmg returned on hit, waardoor je mob ook gelijk getagged is.

en besides dan komt er een aoe classe welke 20 mobs tagged, en nuked, dan is hij gelijk klaar, en heb jij alle respawnes voor jezelf!

destijds trouwens wel grappig om een flamestrike op de grond te leggen, dan heb je sowieso de mob/boss/ quest dude getagged! :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor shadow priests is het ook een uitkomst, omdat je eerst je vampiric touch of SWP cast over het algemeen.

Ik zie wel changes met aoe heals die wel een impact gaan hebben. Veel holy priests (voor zover ze er nog zijn) bouwen hun spec om Circle of Healing heen, en Resto Druids om Wild Regrowth. Dat betekent toch weer veel Prayer of Healing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Okay beste mensen,

(http://eu.wowarmory.com/c...?r=Spinebreaker&n=Fatpimp)
Ik ben altijd beetje die-hard pvper geweest, en heb nu al poosje niet gespeeld maar ben vanaf vandaag van plan nu eindelijk is ff flink door te gaan lvlen... omdat ik altijd aleen pvp speelde ben ik eigenlijk verknocht geraakt aan frost, nu vroeg ik me af welke build het beste is om snel te lvlen? ook ivm instances die ik dan weer moet gaan doen enz..

nu graag mening van mede mages :)

greeetzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RemkoDJ schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:37:
Okay beste mensen,

(http://eu.wowarmory.com/c...?r=Spinebreaker&n=Fatpimp)
Ik ben altijd beetje die-hard pvper geweest, en heb nu al poosje niet gespeeld maar ben vanaf vandaag van plan nu eindelijk is ff flink door te gaan lvlen... omdat ik altijd aleen pvp speelde ben ik eigenlijk verknocht geraakt aan frost, nu vroeg ik me af welke build het beste is om snel te lvlen? ook ivm instances die ik dan weer moet gaan doen enz..

nu graag mening van mede mages :)
Full frost is prima. Ik ben nu 80 en zit nog een beetje in dubio om voor een raid spec te gaan, maar tot die tijd blijf ik lekker frost.
<3 icelance ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 12-12-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Chefbierrr schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:26:
dus ook betaalde transfers zijn daar naar toe niet allowed?
Naar Terokkar & Azuremyst mag je pas eind januari betaald transferen. (3 maanden)
SpoTs schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:33:
Is het trouwens niet zo dat jij liever een opening doet vanuit Prowl? dus deze mooie functie gaat helaas niet op voor stealthers :(
Nee joh. Pullen met FF gaat veel sneller dan helemaal naar de mob toe stealthen. Alleen met elites heb je al je skills nodig.

Er is trouwens nog wat moois voor druids in aantocht : AoE in kitteh form :)
En wellicht nog het allermooiste (vind ik zelf): Alle wapens krijgen nu feral AP, dus ik hoef niet meer eens in de zoveel levels van staff te switchen, maar kan heerlijk alle 2H maces ook in mijn overwegingen meenemen.

[ Voor 56% gewijzigd door FunkyTrip op 12-12-2008 10:47 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein dagboekje van mij, in tegenstelling tot m'n verhaal van woensdag.

Ik ben even ingelogd geweest op m'n priest, om wat te questen. Daar probeerde een mage me te ganken, een gnome mage :X Ik heb vaak een shield op me als ik mobs kill, en de mage castte een Pyro op me, die welgeteld voor 1000damage deed op, een crit. Dat schrok hem af en hij probeerde Fireballs te casten op me, terwijl ik m'n 2 DoT's op hem castte + een Holy Fire. Een Flash Heal bracht mij weer op 100% en hij castte uit paniek, denk ik, Iceblock. Dat terwijl m'n DoT's voor een enormous 250-300 damage ticken 8) Maar ik zat op 100% hp en 95% mana, dus hij ging direct in Invisibility toen 'ie uit Iceblock kwam. Helaas was ik niet snel genoeg om een nieuwe DoT op 'm te zetten en was 'm dus kwijt. Maar gnomes moeten dood. Dus ik ging op zoek, en 20seconden later had ik 'm gevonden. Hij was een Cobalt Mine aan het minen, op 60% hp. Dus 3 casts en hij was dood >:)
Anyway, niet de beste speler blijkt. Maar daar ben ik niet rouwig om O-)

Later op de avond een timed run Strat proberen te doen, met de mensen die nog een Drake tegoed hebben van me. Toevallig was het ook de daily Heroic. Alles ging goed, en met 7min op de timer gingen we de Gauntlet in. Arthas deed een beetje vaag, terugrennen, verder rennen, weet niet, dus wij met 4 minuten op de timer de laatste groep mobs in. Ren ik out of range van de healer, en wipen we :( Normaal is een blik op haar mana genoeg, en kan ik doorgaan, maar blijkbaar was ik dit keer iets te gehaast. Damn. Hierna bugte Arthas, en moesten we de Gauntlet nog zo'n 3 of 4 keer doen. Vraag me niet waarom...
Uiteindelijk complete.

De rest van de avond hebben m'n vriendin en ik Stardust gekeken, mooie film *;

Vanavond Naxx10. Eens kijken wat we ervan gaan bakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:18
Hydra schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:38:
[...]

Full frost is prima. Ik ben nu 80 en zit nog een beetje in dubio om voor een raid spec te gaan, maar tot die tijd blijf ik lekker frost.

[...]

<3 icelance ;)
Frost is zeker lekker om mee te levelen , ik zelf ben arcane gegaan om te levelen met een big mana pool is dit allemaal geen probleem en doe je lekker veel dmg en snel, voordeel met frost vind ik weer je wat meer defends en wendbaarheid heb, maar daar in tegen heeft arcane weer slow :D

denk beste om te zeggen is level waar jij je mee prettig voelt en bekend ben het werkt altijd wel, zijn maar 10 lvles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met mijn Tauren druid level 30 behaalt! Onmiddelijk mijn travel form getest en wat een verschil om nu overal naar toe te lopen.
Natuurlijk ook onmiddelijk naar Bloodhoof Village gerend om daar mijn mount aan te schaffen.
Ben ik de enige die het moeilijk heeft te kiezen welke kleur van mount te kopen? Ik heb ze bijgevolg dan maar beide gekocht :)

Vraag :
ik speel op de server Agamaggan. Zit er volgens jullie de mogelijkheid in dat ik nog de eerste raids (vanilla wow) met andere lvl 60's ga kunnen spelen of zal ik gewoon moeten doorlevelen tot 80 eer ik kan beginnen raiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:24:
[...]

mmh interesante keuze. Mag ik vragen waarom AP gems ipv AGI gems ?:p
Omdat het enige extra (dus niet dodge, AP) wat ik uit AGI zou kunnen halen extra crit is. Nu zit ik raidbuffed al over de 40% crit heen. AP-wise levert de kings buff niet meer AP op dan een AP gem zou opleveren. Dus overal maakt de keuze niets meer uit.

Voor nog iets meer duidelijkheid omtrent gems:

Spec and Hit Cap
Mutilate, below yellow hit cap - Red: Glinting/Pristine Yellow: Rigid Blue: Vivid
Mutilate, above yellow hit cap, below poison hit cap - Red: AP/AGI (equal) Yellow: Glinting/Pristine Blue: Balanced/Shifting (equal)
Mutilate, above the poison hit cap, below hard hit cap - Red: AP/AGI Yellow: Deadly/Wicked Blue: Balanced/Shifting

Ik zit dus momenteel op de 2e stap. waardoor AP en Agi gems als equal kunnen worden beschouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:45:
Klein dagboekje van mij, in tegenstelling tot m'n verhaal van woensdag.

Ik ben even ingelogd geweest op m'n priest, om wat te questen. Daar probeerde een mage me te ganken, een gnome mage :X Ik heb vaak een shield op me als ik mobs kill, en de mage castte een Pyro op me, die welgeteld voor 1000damage deed op, een crit. Dat schrok hem af en hij probeerde Fireballs te casten op me, terwijl ik m'n 2 DoT's op hem castte + een Holy Fire. Een Flash Heal bracht mij weer op 100% en hij castte uit paniek, denk ik, Iceblock. Dat terwijl m'n DoT's voor een enormous 250-300 damage ticken 8) Maar ik zat op 100% hp en 95% mana, dus hij ging direct in Invisibility toen 'ie uit Iceblock kwam. Helaas was ik niet snel genoeg om een nieuwe DoT op 'm te zetten en was 'm dus kwijt. Maar gnomes moeten dood. Dus ik ging op zoek, en 20seconden later had ik 'm gevonden. Hij was een Cobalt Mine aan het minen, op 60% hp. Dus 3 casts en hij was dood >:)
Anyway, niet de beste speler blijkt. Maar daar ben ik niet rouwig om O-)
Honor is honor, maar idd.. sommige mensen spelen echt noob, en als het niet lukt gaan ze vluchten ;d
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:49:
[...]

Omdat het enige extra (dus niet dodge, AP) wat ik uit AGI zou kunnen halen extra crit is. Nu zit ik raidbuffed al over de 40% crit heen. AP-wise levert de kings buff niet meer AP op dan een AP gem zou opleveren. Dus overal maakt de keuze niets meer uit.

Spec and Hit Cap
Mutilate, below yellow hit cap - Red: Glinting/Pristine Yellow: Rigid Blue: Vivid
Mutilate, above yellow hit cap, below poison hit cap - Red: AP/AGI (equal) Yellow: Glinting/Pristine Blue: Balanced/Shifting (equal)
Mutilate, above the poison hit cap, below hard hit cap - Red: AP/AGI Yellow: Deadly/Wicked Blue: Balanced/Shifting

Ik zit dus momenteel op de 2e stap. waardoor AP en Agi gems als equal kunnen worden beschouwd.
En toch stack ik liever Agi dan AP, ap is zo een dooie stat, en extra agi scaled ook mee met talents e.d.

[ Voor 29% gewijzigd door Dakreal op 12-12-2008 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 14:56

Seraphin

Meep?

Lief Dagboek,

Gisteren beetje retro gedaan; ik had eerder deze week de Lurker Above achievement al gedaan, gister ZG in om Gazhranka op te vissen. Voor het eerst dat ik hem solo deed en ja hoor, de turtle polymorph dropte!

Een aantal guildies werden redelijk gek, aangezien er b.v. een mage is die pak 'em beet al 3.000.000 kills (misschien iets minder ;) ) heeft zonder dat boek te zien droppen, en nu ging ik er mee aan de haal. Jammer genoeg voor hem heb ik een mage alt :P

Gelijk m'n penguin glyph verwijderd; jammer trouwens dat glyphs dan permanent vernietigd worden (ga ik niet leuk vinden als ik op mn druid cat/bear glyphs wil switchen) :/

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Bokkie schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 08:27:
Je bent fire destro en je wil immolate uit je rotation laten 8)7 waarom spec je dan ook conflag en backdraft like wtf 7(8)7

jaja stiekem snel editten he :P

Snappie, wat doe jij gemiddeld aan dps op zowel 5 man hc als bijv patchwork en Kel Thuzzad?
Niet stiekem O-) In 10-man Naxx haalde ik net geen 3k. In 5-man's haal ik max 2k geloof ik. Ligt een beetje aan de groep. Met een Boomkin en Mage in de groep gaat 't al snel omhoog, met alleen melee kan 't wel op 1.5k liggen denk ik.

Gisteravond had ik een run met 2 DK's, een Priest en Warrior die alleen single-target goed tankt. Toen lag m'n DPS dus iets boven de 1,5k omdat ik mij moest inhouden.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

DizzyWeb schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:28:
[...]

Mocht je Ravencrest een optie vinden, probeer een application bij Dusk Ronin. Hoewel ik niet weet of er tanks op dit moment nodig zijn, zou een Tree erg welkom zijn. Ik kan je wel naar binnen loodsen.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:50:
En toch stack ik liever Agi dan AP, ap is zo een dooie stat, en extra agi scaled ook mee met talents e.d.
Ik zeg ook niet dat je het schema dient te volgen :) Het heeft alleen voor mijn spec geen extra voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:53:
[...]

Mocht je Ravencrest een optie vinden, probeer een application bij Dusk Ronin. Hoewel ik niet weet of er tanks op dit moment nodig zijn, zou een Tree erg welkom zijn. Ik kan je wel naar binnen loodsen.
Zeg er wel even bij dat Ravencrest de laatste tijd lagged als de pest :( (zie raidverhaal).

Sorry voor 2 posts in een row :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robert de Niro ftw! :D

Vroegah verloor je echt nooit van een mage of lock als holy/disc priest. Ik denk dat dat nog niet echt veranderd is, maar ik moet het nog even ervaren. Pas sinds WOTLK weer op m'n priest bezig. Laatste keer was in MC! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

ImdaMned schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:25:
[...]

JC en anders:
BS : extra sockets
LW : bracers enchant
Heel misschien mining. Ik dacht dat je daardoor een 20 critrating buff door kreeg.
mining is thoughness , meer HP (geen stam)
skinning geeft extra crit

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Wie was die Druid als ik vragen mag? Misschien doet het een belletje rinkelen :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Klopt zeer zeker! Ik ben er in ieder geval erg content mee! :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:00:
[...]

Wie was die Druid als ik vragen mag? Misschien doet het een belletje rinkelen :)
Reiku, het is een bekende van de guildmaster :P maar die had me ook al gewaarschuwd dat het minder vlekkeloos zou gaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 23:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

dontcare schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:57:
[...]

mining is thoughness , meer HP (geen stam)
Meer Sta in aankomende patch ;)
Mining

* Toughness now increases stamina by 3/5/7/10/30/50. (Old - Increased health by 30/50/70/100/300/500)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Idd zijn rol in Stardust was geweldig , heb er om in een deuk gelegen.

spoiler:
Hoe verzinnen ze het eerste een bloeddorstige piraat die bij alles in de aanval gaat en koppen wil zien rollen , en uiteindelijk een zwaar gefrustreerde homofiel blijkt te zijn die compleet over the top gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:56:
Robert de Niro ftw! :D

Vroegah verloor je echt nooit van een mage of lock als holy/disc priest. Ik denk dat dat nog niet echt veranderd is, maar ik moet het nog even ervaren. Pas sinds WOTLK weer op m'n priest bezig. Laatste keer was in MC! :|
Haha ja, hij is geweldig in die film :D in andere films ook btw ;)

Klopt, het lukt een Mage bijna niet om een Priest met zo'n spec te killen. Maar niet iedere Mage weet dat blijkbaar :+ Misschien met een goed getimede CS en burst damage.
Mijn priest bevalt me weer met deze spec. Ga nooit ente nimmer oom, doe genoeg damage en zal het healerstekort aanvullen.
ShadowBumble schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:04:
[...]

Idd zijn rol in Stardust was geweldig , heb er om in een deuk gelegen.

spoiler:
Hoe verzinnen ze het eerste een bloeddorstige piraat die bij alles in de aanval gaat en koppen wil zien rollen , en uiteindelijk een zwaar gefrustreerde homofiel blijkt te zijn die compleet over the top gaat
Sowieso zit er genoeg in de film, van bizar, magie tot simpelweg goede humor :P

spoiler:
"Reputation, years to build, seconds to destroy", en dan wist de bemanning allang dat 'ie een 'Woosie' was :D HARRRR!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:55:
[...]

Zeg er wel even bij dat Ravencrest de laatste tijd lagged als de pest :( (zie raidverhaal).

Sorry voor 2 posts in een row :(
Laatst zat er ook al iemand over te bitchen :) Viel me eigenlijk wel mee. Af en toe 'Instance not available' en woensdagavond was de server een kwartier even niet beschikbaar. Voor de rest kan ik altijd wel m'n ding doen. Echter moet ik zeggen dat ik niet zo bijzonder veel online ben ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gisteren had ik weinig te doen totdat ik een shout zag in /2: LFM [For the Alliance]
Dus ik dacht; niet geschoten is altijd mis, laten we de horde leiders maar eens een lesje leren.
Al snel een invite gehad en naar ZA gegaan want Silvermoon city stond als eerste op het programma.

Iedereen was daar, dus we gingen naar binnen, wat me opviel is dat je zo kunt doorlopen op je mount tot de elite guards. geen horde te bekennen (op de enkele mage na, die binnen 1 sec de grond kuste :P) Deze ging snel neer.
next up: Undercity, we hadden ervoor gekozen om via het riool naar binnen te gaan, zo gezegt zo gedaan: ook hier kon je easy doorlopen tot de boss aangezien er weinig hordes waren. tactics uitgelegt (lvl 81 elite warmaster apart getankt ect) en ook mevrouw ging snel neer, moet blizzard kudos geven voor het model, ziet er top uit.
Toen gingen we de barrens maar eens opzoeken om vannuit daar naar mulgore te gaan, home of the cows.
Thunderbluff gaf nog de meeste weerstand, en daar zijn we ook één keer gewiped door een ninja pull :+
tweede poging ging hij toch snel dood :)
Nu stond de troef nog op het programma: Thrall. Helaas was de horde op de hoogste van deze raid en konden we dus Thrall niet omleggen :( (lees, horde stond er met een kleine 50 man defense).
Volgende keer gaat de warchief ook het zand van Ogrrimar proeven :D.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ShadowBumble schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:02:
[...]

Meer Sta in aankomende patch ;)

[...]
Gief Bron? want ik heb namelijk mining op 450 en krijg nu 500 hp, als dat 50 stam word krijg ik een smiley face :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Hydra schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:38:
[...]

[...]

<3 icelance ;)
en full fire is niks? of ben ik dan een manaloze nuke biatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:28
Logisch, Orgri is hoofdstad voor meeste Horde spelers. Daar doen ze AH etc. Je zal er dus meer Horde tegenkomen.

Op Draenor zijn er geregeld raids op Orgrimmar, maar niemand neemt de moeite om te defenden. Alliance komt via de side-entrance binnen en mogen vrij doorlopen naar Thrall. Ja, in /1 zie je dan wel enkele level 1-40's roepen "DEFEND OUR CHIEF KEKE PLX" en dat soort geneuzel maar zelden geven level 70+ hier gehoor aan. Tja, en waarom zou je ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RemkoDJ schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:18:
[...]

Fire is imo pvp spec, Frost geeft veel meer CC en survivability. Zeker goed voor PvE lvlen :)
Kaap schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:20:
Logisch, Orgri is hoofdstad voor meeste Horde spelers. Daar doen ze AH etc. Je zal er dus meer Horde tegenkomen.

Op Draenor zijn er geregeld raids op Orgrimmar, maar niemand neemt de moeite om te defenden. Alliance komt via de side-entrance binnen en mogen vrij doorlopen naar Thrall. Ja, in /1 zie je dan wel enkele level 1-40's roepen "DEFEND OUR CHIEF KEKE PLX" en dat soort geneuzel maar zelden geven level 70+ hier gehoor aan. Tja, en waarom zou je ook.
Idd, in BG"s krijg je meer honor.. en geraped worden door 40+ allys word je ook niet bij van :)

[ Voor 54% gewijzigd door Dakreal op 12-12-2008 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:28
SpoTs schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:20:
[...]

Fire is imo pvp spec, Frost geeft veel meer CC en survivability. Zeker goed voor PvE lvlen :)

[...]

Idd, in BG"s krijg je meer honor.. en geraped worden door 40+ allys word je ook niet bij van :)
Als je honor wil farmen kun je beter elk uur Wintergrasp doen. Dat gaat echt nergens over. 1500 ofzo als je wint en honor van de quests die je erbij doet. En de Wintergrasp Marks lever je vanaf volgende patch in tegen die 2000 honor tokens. Eitje om te farmen mits PVP gear nuttig is voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Het leukste van de DK class vind ik toch wel Path of Frost... wat scheelt dat veel tijd zeg als je ergens moet komen. Ik ben op 68 Northrend binnen gegaan en ben nu 71.

Mijn hunter is blijven steken in Terrokar. Ik ben echt een casual speler, ik speel meestal een paar dagen achter elkaar in de maand en dan weer zo 2 weekjes niet. Soms vind ik het wel zonde van het geld, maar als ik speel dan is het het toch weer waard :)

Wat ik overigens merk is dat veel Questrewards vaak hetzelfde zijn als eerdere rewards die je hebt gehad. Bijvoorbeeld voor een chestplate met +stamina +strength en dan later weer een soortgelijke chest plate met alleen +strength. Ik weet eigenlijk dan ook niet goed wat nou het beste is voor m'n DK. Moet je meer letten op strenght, meer op stamina of meer op de +critcal strike of +attack power?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Huh, Fire is toch juist de raid spec(totdat frostfire interessant word) en frost de PVP+leveling spec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RemkoDJ schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:18:
Kwestie van playstyle. FFB elemental is de PvE spec, frost is PvP, wat je als levelling build gebruikt moet je zelf weten maar je gaat voor frost of fire. Zit, behalve in playstyle, weinig verschil in. Grote voordeel van frost is dat je makkelijk een hoop group quests kunt soloen.
Fire is absoluut geen PvP spec.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:25:
Huh, Fire is toch juist de raid spec(totdat frostfire interessant word) en frost de PVP+leveling spec?
FFB is vrij snel 'de' spec, als je een beetje fatsoenlijke level 80 blues hebt is het een prima idee om over te stappen. Ik snap ook niet hoe hij erbij komt dat fire een PvP spec is.

[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 12-12-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:24:

Wat ik overigens merk is dat veel Questrewards vaak hetzelfde zijn als eerdere rewards die je hebt gehad. Bijvoorbeeld voor een chestplate met +stamina +strength en dan later weer een soortgelijke chest plate met alleen +strength. Ik weet eigenlijk dan ook niet goed wat nou het beste is voor m'n DK. Moet je meer letten op strenght, meer op stamina of meer op de +critcal strike of +attack power?
1. Hit tot cap (laag tijdens levelen)
2. Expertise tot cap (laag tijdens levelen)
3. Strength
4. Crit rating/Agility
5. Attack Power

En Stamina gewoon een gezonde hoeveelheid :)
Strength is beter dan Attack Power, doordat het schaalt met talents en buffs. Als je wilt gaan tanken, is Defense, Hit, Expertise en Stamina belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Dank je Salena. Misschien nog een noobvraag, wat is Hit tot cap / Expertise tot cap?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SpoTs schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:16:
[...]

Gief Bron? want ik heb namelijk mining op 450 en krijg nu 500 hp, als dat 50 stam word krijg ik een smiley face :)
Front page mmo-champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:53:
Razorgore schijnt goed te doen te zijn geweest al met 4 a 5 man met T6 @ lvl 70.

Vael's HP moet dus wel 900k naar beneden. Dat betekent dat je er vanuitgaande dat alle dps classes zo'n dubbele dps doen, toch wel 900k / zeg 6k dps gemiddeld / 60 sec. = 3 dps classes nodig hebt minimaal. Dan 2 healers vanwege burning adrenaline en 2 tanks. Dus ik zou zeggen 7 man? Misschien kan het minder.

Nef is denk ik minder problematisch dan Vael inderdaad.

Maar what about Chromy? Brood Affliction is best vervelend als je maar 2 healers meeneemt denk ik.
Vergeet niet dat er een rogue mee moet voor disarm trap anders ben je wel erg lang bezig met depression room

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:32:
Dank je Salena. Misschien nog een noobvraag, wat is Hit tot cap / Expertise tot cap?
Wowwiki Hit

Simpel gezegd: je hebt tegen een mob van jezelfde level (in jouw geval 71 mobs) een standaard kans van 5% om te missen. Deze kans kun je 'verliezen' door hitrating te hebben. Op jouw level is dat ongeveer 17 hitrating per procent, wat aankomt op een totale hitrating van 85 om geen 'misses' meer te zien als je een mob aanvalt. Met 85 hitrating, zou je geen misses meer hebben, en dus is meer hitrating niet nuttig, en dat wordt de cap genoemd.
Als een mob 1 level hoger is dan jij, gaat de misskans met 1% omhoog.

Een zelfde soort berekening staat er op Wowwiki Expertise. Deze stat is er om parry's en dodges tegen te gaan.

Tijdens het levelen zijn deze stats tot in gezonde mate goed. Je hoeft niet perse items te keizen met deze stats om perse hit/expertise capped te zijn. Maar een beetje rating erin is toch wel fijn, zodat je niet telkens je aanvallen mist.

PS voor anderen: Als ik het fout heb, please correct me :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:04:
[...]

Haha ja, hij is geweldig in die film :D in andere films ook btw ;)

Klopt, het lukt een Mage bijna niet om een Priest met zo'n spec te killen. Maar niet iedere Mage weet dat blijkbaar :+ Misschien met een goed getimede CS en burst damage.
Mijn priest bevalt me weer met deze spec. Ga nooit ente nimmer oom, doe genoeg damage en zal het healerstekort aanvullen.

[...]

Sowieso zit er genoeg in de film, van bizar, magie tot simpelweg goede humor :P

spoiler:
"Reputation, years to build, seconds to destroy", en dan wist de bemanning allang dat 'ie een 'Woosie' was :D HARRRR!
hmmjah als een arcane mage is het opzich wel te doen, lekker veel resistance, en genoeg burst/slow om een priest af te maken :) althans tijdens het levelen was ik arcane en toch menig priest in mootjes gehakt, zelfs retri dins!

met all die resistance was het zo lekker om casters tegen te komen, wanneer ik tegen een fire mage duellde had ik vaak nog iets van 75% hp over wanneer hij dood was :D
[...]

[...]

ehm fire is de pvp spec? toch meer het idee dat arcane de pvp spec is!

[ Voor 15% gewijzigd door Valkyre op 12-12-2008 11:52 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:07
Gisteren met mijn Tauren druid level 30 behaalt! Onmiddelijk mijn travel form getest en wat een verschil om nu overal naar toe te lopen.
Natuurlijk ook onmiddelijk naar Bloodhoof Village gerend om daar mijn mount aan te schaffen.
Ben ik de enige die het moeilijk heeft te kiezen welke kleur van mount te kopen? Ik heb ze bijgevolg dan maar beide gekocht :)

Vraag :
ik speel op de server Agamaggan. Zit er volgens jullie de mogelijkheid in dat ik nog de eerste raids (vanilla wow) met andere lvl 60's ga kunnen spelen of zal ik gewoon moeten doorlevelen tot 80 eer ik kan beginnen raiden?
WOW, Nog iemand van Agamaggan. Das dan toch al snel de 3de hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Woddafok? Is het weer vanilla wow? 11 febr 2005 t/m nov/dec 2006?

Frost is de PvP spec.

Ice barrier
Extreme slow
Frostbite
Gegarandeerde burst dmg met shatter
5 sec stun.
Water elemental die je weer escape en burst dmg opties heeft.
Cold snap om het hele zaakje nog een keer te doen.
Free insta fireballs

Wat heeft fire.
Dragon's breath x sec disorientate
Blastwave : knockback + daze
Kans op immune voor silence / interupt
Kans op sneller rennen
SpoTs schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:57:
[...]

Ik zie iig zat mages met firespec hard pvpen. Maar kheb het verkeerd neer gezet. Wat ik bedoelde is de insta PoM Pyro spec :)
Dan ben je een 3 minute wonder (2 met talents/glyphs?) waarmee je alleen in world pve kan ganken (aka omg, iemand vecht met een mob. Pyro pom pyro en dan hopen dat ie dood is)

Van een frostmage verliest ie dan alsnog hard. Helemaal met resilience.

[ Voor 30% gewijzigd door ImdaMned op 12-12-2008 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ImdaMned schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:56:
[...]

Frost is de PvP spec.

Ice barrier
Extreme slow
Frostbite
5 sec stun.
Free insta fireballs

Wat heeft fire.
Ik zie iig zat mages met firespec hard pvpen. Maar kheb het verkeerd neer gezet. Wat ik bedoelde is de insta PoM Pyro spec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Laatst online: 12-09 09:12
[...]

Dat is toch arcane spec :P. constant arcane barrages rondspammen met hier en daar fireblasts en een random AP + PoM + Pyroblast ^^

Ben nu na me paladin ook me mage aan het verder levelen, lvl 73 Op level 75 FFB speccen, even kijken hoe dat wordt in dungeons, ik pomp nu al rond de 1.2k dps ermee zal nog wel een heel stuk hoger komen, 330% crits ftw >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Kaap schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:20:

Archiefment..... :)

Toen 70 nog de lvl cap was was UC bijna unbeatable voor de allys op Burning blade. Hoe het met lvl 80 zit weet ik niet niet. Volgens mij nog geen ally gezien op War bear mount dus... 8) ( of ik let niet goed op :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Spec and Hit Cap

aah ja zelf zit ik op zon 27% crit unbuffed met combat swords op 't moment dus zelf ben ik voor hit en agi gems aan't gaan voor men crit en hit wat omhoog te krijgen. Expertise zit wel goed nu zit zelfs over de cap tot ik nieuwe gloves/belt kan krijgen. Als ik de caps heb bereikt is 't idd niet zo'n probleem agi of ap zal sneller naar ap reiken denk ik zelf aan gezien de prijzen van die gems cutted een stuk lager ligt ( als ik te lui ben om ze te laten maken :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

POM-pyro is al tijden niet geweldig meer in pvp. Dus als je dat als de pvp spec ziet, even open ogen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:10:
POM-pyro is al tijden niet geweldig meer in pvp. Dus als je dat als de pvp spec ziet, even open ogen doen ;)
Meestal zie ik die dingen ook niet aangezien de mages meestal dood zijn voordat ze wat terug kunnen doen :) maar op lvl 70 werd die echt vaak gebruikt hoor, frostspec trouwens ook in arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

Frost is de PvP spec.

Ice barrier
Extreme slow
Frostbite
5 sec stun.
Free insta fireballs

Wat heeft fire.
Kans op immune voor silence / interupt
Kans op sneller rennen

[...]

Dan ben je een 3 minute wonder (2 met talents/glyphs?) waarmee je alleen in world pve kan ganken (aka omg, iemand vecht met een mob. Pyro pom pyro en dan hopen dat ie dood is)

Denk los van de 2 minuten (wat ook in pvp best een korte cooldown is) arcane het nog weleens kan winnen van een frost mage, zou het best wel eens willen proberen als de arcane kant! :) met Slow en arcane barrage, en de hoge resistance denk ik dat je best een eind komt

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SpoTs schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:12:
[...]

Meestal zie ik die dingen ook niet aangezien de mages meestal dood zijn voordat ze wat terug kunnen doen :) maar op lvl 70 werd die echt vaak gebruikt hoor, frostspec trouwens ook in arena.
Frost spec <3 2110 Rating 3vs3 , aaaah the good days :D

Mage Mage Roque setup <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:12:
[...]

In arena niet echt veel hoor. Althans op mijn server. veel frost.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:50:
[...]

hmmjah als een arcane mage is het opzich wel te doen, lekker veel resistance, en genoeg burst/slow om een priest af te maken :) althans tijdens het levelen was ik arcane en toch menig priest in mootjes gehakt, zelfs retri dins!
Ik denk dat je dan shadow priests bent tegen gekomen voornamelijk. Of iemand die echt niet weet wat ie doet. De gemiddelde holy priest die weet dat ie continu z'n PWS ophoudt en renew, kan echt winnen met 2 vingers in de neus. Of de hele vuist. Na de silence doe je gewoon weer shield en PoM en GH of flash healen en die mana van de mage is al bijna op denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Snappie88 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:53:
[...]

Hehe, nouja, zoals ik hier gisteren al gezegd heb... ik stop eerder met WoW dan dat ik resto spec ;) Ik houd van boompjes, maar wel om mijn big bear butt in leven te houden, niet om zelf mee rond te waggelen :P

Nee, vrijwel overal lijkt een tank overschot te zijn en als compleet onbekende druid is het zeker lastig om aan de bak te komen. Healers vinden beertjes niet meer zo lief tegenwoordig.

[ Voor 14% gewijzigd door DizzyWeb op 12-12-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Gohan-san schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:50:
ehm fire is de pvp spec? toch meer het idee dat arcane de pvp spec is!
Arcane is ook al tijden niet meer de PvP spec. Dat er scrub mages in AV mee lopen te pewpewen zegt niks. Als je wil weten wat 'de' PvP spec is moet je gaan kijken wat er in de Arena op hogere ratings gebruikt wordt.

Arcane/fire is nooit een PvP spec geweest, dat was altijd frost. Die 3-minute wonders zijn geen PvPers, dat zijn prtusers die denken dat je een AB wint door eens in de 3 minuten iemand te kunnen oneshotten.
Wat is volgens jou "hard PvPen"?
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:10:
Is het nooit geweest.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:21:
In arena niet echt veel hoor. Althans op mijn server. veel frost.
Zijn idee van PvP is kennelijk AV ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hydra schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:39:
[...]

Arcane is ook al tijden niet meer de PvP spec. Dat er scrub mages in AV mee lopen te pewpewen zegt niks. Als je wil weten wat 'de' PvP spec is moet je gaan kijken wat er in de Arena op hogere ratings gebruikt wordt.

[...]

Arcane/fire is nooit een PvP spec geweest, dat was altijd frost. Die 3-minute wonders zijn geen PvPers, dat zijn prtusers die denken dat je een AB wint door eens in de 3 minuten iemand te kunnen oneshotten.

[...]

[...]

Is het nooit geweest.

[...]

amen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:34:
[...]

Ik denk dat je dan shadow priests bent tegen gekomen voornamelijk. Of iemand die echt niet weet wat ie doet. De gemiddelde holy priest die weet dat ie continu z'n PWS ophoudt en renew, kan echt winnen met 2 vingers in de neus. Of de hele vuist. Na de silence doe je gewoon weer shield en PoM en GH of flash healen en die mana van de mage is al bijna op denk ik.
nou ja met shield en dan een goed getimde CS, zou je meer dan genoeg burst moeten hebben, daarbij spellsteal de renew/PWS, PWS heeft ook nog een 15 seconde cooldown.

nou ja frost met de stuns kan ook nog wel nice zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:39:

Toch makkelijk, iemand beoordelen die je helemaal niet kent ;-) maar daar heb jij wel vaker last van lees ik. Anywayz, PoM-Pyro's worden vaak gebruikt met het 1-shotten van mensen met Ignite. Maar zit idd wel een cd op dus dat is 1x in de zoveel tijd dat dat voorkomt.

Dat sommige mensen tijd hebben om 200 potjes arena in de week doen zegt niets over andere mensen. Dus hou je waardeloze meningen over mij even voor je svp :)

En nog even een edit: Je hoeft niet naar High End arena builds te kijken om een goeie pvp spec te vinden. Ik bedenk zelf mijn specs, en deze werken vrijwel altijd goed.
Mensen kopieren altijd alles maar terwijl het juist leuk is om dingen zelf uit te vinden zoals de lol-builds van Diablo 2 bijvoorbeeld.

[ Voor 19% gewijzigd door Dakreal op 12-12-2008 13:15 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.