Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 175 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 41.482 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:18
SpoTs schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:12:
[...]

Toch makkelijk, iemand beoordelen die je helemaal niet kent ;-) maar daar heb jij wel vaker last van lees ik. Anywayz, PoM-Pyro's worden vaak gebruikt met het 1-shotten van mensen met Ignite. Maar zit idd wel een cd op dus dat is 1x in de zoveel tijd dat dat voorkomt.

Dat sommige mensen tijd hebben om 200 potjes arena in de week doen zegt niets over andere mensen. Dus hou je waardeloze meningen over mij even voor je svp :)

En nog even een edit: Je hoeft niet naar High End arena builds te kijken om een goeie pvp spec te vinden. Ik bedenk zelf mijn specs, en deze werken vrijwel altijd goed.
Mensen kopieren altijd alles maar terwijl het juist leuk is om dingen zelf uit te vinden zoals de lol-builds van Diablo 2 bijvoorbeeld.
hehe 200 potjes is relatief weinig zoveel deed ik er in de 2 dagen :D toen ik nog veel aan pvp deed :D , afgeblazen killjeaden killen voelde ik meer voor sindsdien gekapt :D

zit wel stiekem te bedenken hoe een DK het doet in arena :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn reply op hydra is wel ok, maar nog steeds een ding. Pom-Pyro wordt niet vaak gebruikt, en mensen one shotten is iets wat eens gebeurd in de 100 jaar.

Vandaar dat het ook nutteloos is, aangezien je daarna weinig meer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Mektheb schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:16:
[...]

hehe 200 potjes is relatief weinig zoveel deed ik er in de 2 dagen :D toen ik nog veel aan pvp deed :D , afgeblazen killjeaden killen voelde ik meer voor sindsdien gekapt :D

zit wel stiekem te bedenken hoe een DK het doet in arena :D
Dat bedoel ik maar even, ik ben nooit serieus bezig geweest met arena, afgezien van de 10 potjes per week. Denk ook niet dat ik er nu serieus mee bezig ga zijn :) beetje hersenloos rammen vind ik leuker dan verplicht een aantal potjes per week doen ( meer dan de 10 dus )om je rating te behouden. Ik heb dan ook bij games, zodra het verplicht word is de lol er voor mij af.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Toch makkelijk, iemand beoordelen die je helemaal niet kent ;-) maar daar heb jij wel vaker last van lees ik. Anywayz, PoM-Pyro's worden vaak gebruikt met het 1-shotten van mensen met Ignite. Maar zit idd wel een cd op dus dat is 1x in de zoveel tijd dat dat voorkomt.

Dat sommige mensen tijd hebben om 200 potjes arena in de week doen zegt niets over andere mensen. Dus hou je waardeloze meningen over mij even voor je svp :)

En nog even een edit: Je hoeft niet naar High End arena builds te kijken om een goeie pvp spec te vinden. Ik bedenk zelf mijn specs, en deze werken vrijwel altijd goed.
Mensen kopieren altijd alles maar terwijl het juist leuk is om dingen zelf uit te vinden zoals de lol-builds van Diablo 2 bijvoorbeeld.
Het is ook goed om zelf na te denken en niet als een zombie achter de rest aan te lopen. Maar als het merendeel van de top pvp mages met 1 bepaalde spec rondloopt, dan mag je toch wel aannemen dat het waarschijnlijk de beste pvp spec is. Je kan natuurlijk met elke spec pvp spelen, maar de succesrate op hoog niveau zegt over het algemeen toch wel iets over de kwaliteit van de build(player skills daargelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog niet zo lang geleden met wow begonnen. Ik ben mijn nunter net tot lvl 49 gelevelled in Tanaris en vroeg me af waar ik nu best naartoe trek om verder te levellen tot level 60 en vanaf welke level kan ik de twee uitbreidingen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:22:
[...]

Het is ook goed om zelf na te denken en niet als een zombie achter de rest aan te lopen. Maar als het merendeel van de top pvp mages met 1 bepaalde spec rondloopt, dan mag je toch wel aannemen dat het waarschijnlijk de beste pvp spec is. Je kan natuurlijk met elke spec pvp spelen, maar de succesrate op hoog niveau zegt over het algemeen toch wel iets over de kwaliteit van de build(player skills daargelaten).
Daar heb je gelijk in, maar over het algemeen zijn dat dan ook weer pure arena builds die weer kunnen afwijken van normale pvp ( bg ) builds.

Ik ben trouwens nog aan het expirimenteren met Shadow Dancing, das op zich best ziek.. maar moet nog ff macro maken dat hij automatisch bars switched. Doe het nu handmatig.. cheapshot spammen ftw :d

[ Voor 12% gewijzigd door Dakreal op 12-12-2008 13:29 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:25:
Ik ben nog niet zo lang geleden met wow begonnen. Ik ben mijn nunter net tot lvl 49 gelevelled in Tanaris en vroeg me af waar ik nu best naartoe trek om verder te levellen tot level 60 en vanaf welke level kan ik de twee uitbreidingen spelen?
Level 49 is goed voor Searing Gorge (misschien eigenlijk al wat te hoog) anders Burning Steppes, Felwood.

Vanaf level 58 kan je "door de portal" in Blasted Lands naar Outland. Vanaf level 68 zou je in principe in Northrend vooruit kunnen komen al is het wellicht nog wat laag. Kheb er zelf geen ervaring mee op dat level.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist 65 gehaald, vindt het zelf best wel een prestatie in de 4 weken dat ik speel.

Heb 2 vraagjes:
- Nog mensen hier die op Stormrage spelen?
- Is outland en pre-tbc reputation nog iets waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 13:03
Na Tanaris zou je Western Plaguelands of Ungoro Crater kunnen doen bijvoorbeeld. Als je dan level 58 bent, kun je via de Blasted Lands naar Outland (Burning Crusade uitbreiding) en daarna op level 68 naar Northrend (WotLK uitbreiding). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:31:
Ik heb zojuist 65 gehaald, vindt het zelf best wel een prestatie in de 4 weken dat ik speel.

Heb 2 vraagjes:
- Nog mensen hier die op Stormrage spelen?
- Is outland en pre-tbc reputation nog iets waard?
op 1 kan ik geen antwoord geven, speel op deathwing :)

2. Netzoals Azeroth in TBC is TBC in Wotlk geen drol meer waard :) oftewel, probeer zo snel mogelijk lvl 68 te worden. Dan kan je daarna iets nuttigs gaan doen naast geld en xp verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
proberen lvl 50 te halen in Tanaris. Dan naar Un'Goro crater (light ten westen van Tanaris). Dan ben je 53-55 als je daar klaar bent met questen. Dan naar Eastern Plaguelands gaan en misschien nog wat Western Plaguelands en dan als je 58 hit naar Outland (The burning crusade uitbreiding (61-70

Tot 68 in outland questen en dan naar northrend (Wrath of the Lich King uitbreiding 71-80)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Vanuit Tanaris kun je doorgaan in Un'Goro. Dat ligt ten westen van Tanaris en daar zijn genoeg quests te vinden Daarnaast kun je ook een bezoekje brengen aan Felwood of Western Plaguelands.

Op level 58 kun je, indien je TBC hebt, door de dark portal in Azshara naar Hellfire Peninsula. Vanaf level 68 kun de stap zetten om Northrend in te gaan.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
SpoTs schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:32:
[...]
2. Netzoals Azeroth in TBC is TBC in Wotlk geen drol meer waard :) oftewel, probeer zo snel mogelijk lvl 68 te worden. Dan kan je daarna iets nuttigs gaan doen naast geld en xp verdienen.
Er zijn toch wat achievements waar reputation uit azeroth/outland voor nodig is? Voor Argent Champion titel e.d. Niet dat ik me er druk om zou maken als ik nog aan het levellen was, maar misschien wel leuk op level 80. :)

PS: Speel zelf op Quel'Thalas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Dat maakt het nog geen PvP spec. Een PvP spec is een spec die goed werkt in PvP. Niet een spec die eens in de 3 minuten iemand kan 'oneshotten'. Dat laatste is, helemaal na de introductie van resilience, uberhaupt niet mogelijk.
Ik ga af op de dingen die je hier neerzet. Daaruit komt niet naar voren dat je weet waar je het over hebt. Dat is geen mening over jouw persoon, maar over wat jij hier schrijft.
Complete onzin. Sommige talents zijn goed voor PvP, sommige zijn waardeloos. Heel fijn dat je een 'unieke' spec hebt, maar d'r is een reden dat vrijwel iedereen in high end arena met een frost spec rondliep.
SpoTs schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:21:
Dat bedoel ik maar even, ik ben nooit serieus bezig geweest met arena, afgezien van de 10 potjes per week. Denk ook niet dat ik er nu serieus mee bezig ga zijn :) beetje hersenloos rammen vind ik leuker dan verplicht een aantal potjes per week doen ( meer dan de 10 dus )om je rating te behouden. Ik heb dan ook bij games, zodra het verplicht word is de lol er voor mij af.
Da's helemaal prima. Maar dan moet je niet gaan roepen dat Fire de PvP spec is. Hou het dan liever bij je eigen class in plaats van mensen verkeerde informatie te geven. Fire is geen PvP spec, en is het nooit geweest. Vroeger, way back toen het originele honor systeem al bestond, speelden mages WSG ook niet met een fire spec. Support > raw damage.
SpoTs schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:26:
Daar heb je gelijk in, maar over het algemeen zijn dat dan ook weer pure arena builds die weer kunnen afwijken van normale pvp ( bg ) builds.
Daarom vroeg ik, wat vind jij 'normale' PvP builds. AV is geen BG, da's een PvE zerg. PvP gaat over primair over controle en CC, secundair over damage output. Frost geeft beide. Fire en arcane alleen de eerste.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:44:
Daarom vroeg ik, wat vind jij 'normale' PvP builds. AV is geen BG, da's een PvE zerg. PvP gaat over primair over controle en CC, secundair over damage output. Frost geeft beide. Fire en arcane alleen de eerste.
Goed anyway, Ik speel rogue/shaman.. over die classes kan ik wel het een en ander vertellen. maar ik zal dan niet meer proberen iemand te helpen die een vraag over een andere class heeft.

In any case, AV = een battle ground. of er nou gepvp'd word of gepve'd is een 2e. Daarnaast gaat PvP zowiezo eigenlijk alleen maar op in Arena's. Dit is namelijk Player versus Player en niet zerg vs 1 player. Het is duidelijk dat jij mage speelt en dat je dit al vrijwel je hele carriere doet, maar ga niet mensen aanvallen die proberen andere mensen te helpen. Foutieve informatie kan ook gecorrigeerd worden zonder flame o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:21:
Zijn reply op hydra is wel ok, maar nog steeds een ding. Pom-Pyro wordt niet vaak gebruikt, en mensen one shotten is iets wat eens gebeurd in de 100 jaar.

Vandaar dat het ook nutteloos is, aangezien je daarna weinig meer kan.
hier ben ik het niet mee eens O-) in S3 ben ik samen met een Pom mage naar de 2200 rating geklommen nutteloos is het niet :) .. tenzij je niet weet hoe je moet spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:56:
[...]

hier ben ik het niet mee eens O-) in S3 ben ik samen met een Pom mage naar de 2200 rating geklommen nutteloos is het niet :) .. tenzij je niet weet hoe je moet spelen 8)7
Als je in 2v2 iemand one-shot, kan ik me voorstellen dat het leuk is ja, maar tel voor mij eens de keren dat dat gebeurd is.

Tenzij het een finisher is.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 11:54
SpoTs schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:54:
[...]

Het is duidelijk dat jij mage speelt en dat je dit al vrijwel je hele carriere doet
L2read forum !

Hockey boy > Huntard > Priest > failmage > WAR > Failmage !

Oh, en straks waarschijnlijk NLdeathknightNL ofzo ; )

[ Voor 31% gewijzigd door ImdaMned op 12-12-2008 14:06 . Reden: verkeerde gedeelte gequote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ImdaMned schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:58:
[...]

L2read forum !

Hockey boy > Huntard > Priest > failmage > WAR > Failmage !

Oh, en straks waarschijnlijk NLdeathknightNL ofzo ; )
en de inhoud van deze reply is kwa waarde 0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

minder nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

SpoTs schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:01:
en de inhoud van deze reply is kwa waarde 0?
Dat noemen ze nou humor.. maar is ook redelijk inside humor ;)

@Ontopic
Proberen dit weekend toch mooi eens LvL75 aan te gaan tikken, wil nu toch wel eens klaar zijn met levelen en beginnen met het doen van Heroics en evt. Raids! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

DizzyWeb schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:36:
[...]

Hehe, nouja, zoals ik hier gisteren al gezegd heb... ik stop eerder met WoW dan dat ik resto spec ;) Ik houd van boompjes, maar wel om mijn big bear butt in leven te houden, niet om zelf mee rond te waggelen :P

Nee, vrijwel overal lijkt een tank overschot te zijn en als compleet onbekende druid is het zeker lastig om aan de bak te komen. Healers vinden beertjes niet meer zo lief tegenwoordig.
Meh :( M'n aanbod geldt nog steeds hoor ;) Mocht je een realm zoeken :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
RaseriaN schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:03:
[...]

Dat noemen ze nou humor.. maar is ook redelijk inside humor ;)
Voor outsiders komt het in ieder geval niet erg grappig over, niet bijzonder intelligent ook overigens.
@Ontopic
Proberen dit weekend toch mooi eens LvL75 aan te gaan tikken, wil nu toch wel eens klaar zijn met levelen en beginnen met het doen van Heroics en evt. Raids! :P
Na al die mooie verhalen over heroics en raids in dit topic, wil ik daar ook wel aan beginnen. Helaas loop ik nog verder achter, heb de 71 nog niet gehaald. Wordt toch eens tijd dat ik ga stoppen met werken en m'n vriendin de deur uit stuur, hehe. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SpoTs schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:54:
In any case, AV = een battle ground. of er nou gepvp'd word of gepve'd is een 2e. Daarnaast gaat PvP zowiezo eigenlijk alleen maar op in Arena's. Dit is namelijk Player versus Player en niet zerg vs 1 player. Het is duidelijk dat jij mage speelt en dat je dit al vrijwel je hele carriere doet, maar ga niet mensen aanvallen die proberen andere mensen te helpen. Foutieve informatie kan ook gecorrigeerd worden zonder flame o.i.d.
Als je gecorrigeerd wordt, kun je ook gewoon toegeven dat je fout zat. Sowieso, als je weinig van een class weet kun je ook iets voorzichtiger zijn met dat soort statements. Ik ga ook geen dingen roepen over rogues simpelweg omdat ik veen shadowsteppende rogues ben tegengekomen.

Verder, als we het over een goeie PvP build hebben, gaat het sowieso niet over AV. Da's gewoon een PvE zerg tegenwoordig, dus daar honor grinden kun je ook prima met een PvE build doen. AV is niet voor niets zo populair voor 't grinden van items voor PvE :)
Als het een goeie mage was, was hij met een frost build nog verder gekomen. En doe niet zo triest met dat "tenzij je niet weet hoe je moet spelen". PoM mages kunnen werken samen met een andere high burst damage dealer tegen healer teams (heb op zowel m'n mage als m'n druid Arena's gedaan, en 2x DPS werkt vrij goed als je in een keer de healer neer kunt bursten), maar frost mages doen kwa burst weinig onder voor PoM-Pyro mages, en hebben daarna als voordeel dat ze een veel betere controle hebben.
Amras schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:09:
Voor outsiders komt het in ieder geval niet erg grappig over, niet bijzonder intelligent ook overigens.
Maakt niet uit, het was een dis naar mij toe, en ik vind 'em erg grappig :)

[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 12-12-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

[...]

Na al die mooie verhalen over heroics en raids in dit topic, wil ik daar ook wel aan beginnen. Helaas loop ik nog verder achter, heb de 71 nog niet gehaald. Wordt toch eens tijd dat ik ga stoppen met werken en m'n vriendin de deur uit stuur, hehe. ;)
Social life is ook erg belangrijk hoor :) word zelfs als Tip of the Day weergegeven bij mijn load screen :P ( Bring your friends to Azeroth, but don't forget to bring them outside Azeroth aswell )

Welke class speel jij op het moment? Ik heb eerst als no-life een DK gelvld en 5 dagen naar lvl 71, maar toen begon ik mijn rogue met bijbehorende epic flight toch te missen.
Uiteindelijk dus mijn rogue maar gelvld en vervolgens zit ik nu op lvl 78. Ben vanaf 77 erg rustig bezig en vooral proberen lekkere munten te scoren en gear. Minder dus met lvlen, daarnaast ga ik nog proberen mijn Fishing en Cooking naar een hoger niveau toe te brengen zodat ik straks met mijn rogue kan cooken en niet meer mijn shaman hoef te abusen voor dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 13:47
Mijn weekend plan is lvl80, voor mijn warrior :)
Met een week vertraging door vakantie (en redelijk rustig aan doen) wordt het daar nu wel tijd voor.

Dan eens gaan kijken welke alts als eerste (rested) gaan volgen.
Allemaal hebben ze zo hun voordelen en plezier om te spelen, dus blijft moeilijk.

Priest(70) -- Echanting, dus goed cashen met DE'en van questrewards en dps of healer mogelijk.
Mage(70) -- Engineer, dus leuk farmen van "motes" terwijl ik level, wel alleen dps.
Druid(70) -- Was mijn tank, maar kan mijjn warrior voorlopig ook. Wel herbalist en dat ook nodig voor inscription en alchemy. Kan tank/dps of goede healer zijn.
Shaman(64) -- Nog steeds op de planning om healer te worden en zou dan wat benodigde daillies voor zijn JC kunnen goedn doen.
Pally(56) -- Veel plezier met mijn prot spec, en zou leuk tank kunen spelen denk ik en moet lvl65 worden om zijn inscription te kunnen upgraden naar 375-450 skillbracket. En is skinner, komt soms ook wel van pas.
Hunter(61) -- Leuk solo-beest, maar blijft wat recht toe recht aan, maar zou fijn zijn om eindelijk eens een skinner te hebben (en LW) op hoog niveau.

Maar goed, het zal wel een mix worden, dus altijd een alt levelen welke rested is en welke mijn "persoonlijke" FOTM is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De input van Trollimmie is nu altijd in negatieve waarde ;)

:*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Hier ben ik het niet mee eens O-) in S3 ben ik samen met een Pom mage naar de 2200 rating geklommen nutteloos is het niet :) .. tenzij je niet weet hoe je moet spelen 8)7
Nu begint deze pagina al een behoorlijk flame-percentage te krijgen, maarre... ik heb moeite om jou serieus te nemen bij deze uitspraken, zeker als ik naar je berichthistory kijk...

En een POM-pyro mage was goed voor wat random worldpvp (met name vanilla wow), in een Arena was het alleen nuttig in de tijd dat die ene meta-gem (was destijds kans op spellcast om volgende spell zonder casttijd te casten) nog werkte. Maar Blizzard fixte die gem snel en het was overigens niet eens een full fire build. Het was half frost / half fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 12:43

chromeeh

the Gnome

Eens wat anders als lock builds.... Mage builds :)
Nee gekheid, het op de man spelen mag wel iets minder.
Het draagt niets bij aan dit topic en het irriteert veel mensen.

Vanavond weer lekker verder questen in SB, weer lekker geld farmen, moet nog wel een beetje tot m'n mammoet :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
SpoTs schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:12:
[...]

Social life is ook erg belangrijk hoor :) word zelfs als Tip of the Day weergegeven bij mijn load screen :P ( Bring your friends to Azeroth, but don't forget to bring them outside Azeroth aswell )

Welke class speel jij op het moment? Ik heb eerst als no-life een DK gelvld en 5 dagen naar lvl 71, maar toen begon ik mijn rogue met bijbehorende epic flight toch te missen.
Uiteindelijk dus mijn rogue maar gelvld en vervolgens zit ik nu op lvl 78. Ben vanaf 77 erg rustig bezig en vooral proberen lekkere munten te scoren en gear. Minder dus met lvlen, daarnaast ga ik nog proberen mijn Fishing en Cooking naar een hoger niveau toe te brengen zodat ik straks met mijn rogue kan cooken en niet meer mijn shaman hoef te abusen voor dat :)
Speel nu zelf m'n hunter, ben m'n warrior een beetje zat (voornamelijk omdat je zo hulpeloos bent als je 2+ vijanden achter je aankrijgt). Uiteindelijk wil ik ze allebei wel naar 80 brengen, maar dat zal wel een jaar duren voordat dat zover is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt toch eens tijd dat ik ga stoppen met werken en m'n vriendin de deur uit stuur, hehe. ;)
Als je avatar een plaatje is van je vriendin, mag je haar naar mijn huis sturen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Om trouwens even op die PvP discussie in te stappen (maar in dit geval zonder iemand af te zeiken), zijn er toevallig nog Warlocks aanwezig die halsreikend uitzien naar het nieuwe Arena seizoen? Ik weet het, Warlocks zijn op dit moment betreffende PvP niet geweldig, maar het alternatief (Feral Druid of Restoration / Enhancement Shaman) is helaas ook niet denderend (plus dat ik dan nog even aan de bak moet, beide zijn level 70). Ik ben bijzonder benieuwd hoe Warlocks gaan presteren, gezien het feit dat de laatste twee seizoenen de prestaties minder en minder werden, en er met de tien nieuwe punten eigenlijk weinig nieuwe PvP talents beschikbaar komen. Affliction / Demo (30/41/00) is een optie, en eigenlijk een nieuwe SL/SL spec. Deep Demo is mogelijk ook een optie, echter ben je dan weer eens in de twee (?) minuten een wonderboy dankzei Metamorphosis. Mogelijk zou Destruction ook een leuke spec zijn, hoewel ik erg bang ben dat ik melee toch niet genoeg kan afschudden hiermee.

Dus, wat jullie?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

chromeeh schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:18:
Eens wat anders als lock builds.... Mage builds :)
Mwoahahahaha })
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:19:
[...]

Als je avatar een plaatje is van je vriendin, mag je haar naar mijn huis sturen... :P
Hey! Waarom heb je mijn vriendin als avatar!? O-)

[ Voor 41% gewijzigd door Snappie88 op 12-12-2008 14:28 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Snappie88 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:25:
Om trouwens even op die PvP discussie in te stappen (maar in dit geval zonder iemand af te zeiken), zijn er toevallig nog Warlocks aanwezig die halsreikend uitzien naar het nieuwe Arena seizoen? Ik weet het, Warlocks zijn op dit moment betreffende PvP niet geweldig, maar het alternatief (Feral Druid of Restoration / Enhancement Shaman) is helaas ook niet denderend (plus dat ik dan nog even aan de bak moet, beide zijn level 70). Ik ben bijzonder benieuwd hoe Warlocks gaan presteren, gezien het feit dat de laatste twee seizoenen de prestaties minder en minder werden, en er met de tien nieuwe punten eigenlijk weinig nieuwe PvP talents beschikbaar komen. Affliction / Demo (30/41/00) is een optie, en eigenlijk een nieuwe SL/SL spec. Deep Demo is mogelijk ook een optie, echter ben je dan weer eens in de twee (?) minuten een wonderboy dankzei Metamorphosis. Mogelijk zou Destruction ook een leuke spec zijn, hoewel ik erg bang ben dat ik melee toch niet genoeg kan afschudden hiermee.

Dus, wat jullie?
Voor Arena vrees ik dat je toch wat burst nodig moet gaan hebben. Combineer dit met demo en je bent al een heel eind.

Een demo/destro combinatie dus denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Idd was ik dus ook benieuwd naar wat het gaat worden voor een Lock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Bosmonster schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:30:
[...]

Voor Arena vrees ik dat je toch wat burst nodig moet gaan hebben. Combineer dit met demo en je bent al een heel eind.

Voorgaande seizoenen deed de SL/SL spec het goed, en die was niet gebaseerd op Burst dmg.
Dus een build die zowel SL/SL zal bevatten zal het ook dit seizoen behoorlijk gaan doen.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Wootlock schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:41:
[...]

Voorgaande seizoenen deed de SL/SL spec het goed, en die was niet gebaseerd op Burst dmg.
Dus een build die zowel SL/SL zal bevatten zal het ook dit seizoen behoorlijk gaan doen.
SL/SL was zeg maar gerust monsterlijk, een pala achter je en je bent een dps tank....met 16k leven en 450res in full s3 met heals van 8 9k per crit walsde je door de meeste teams heen...
Dus ben alsnog benieuwd heb verder geen verstand van locks maar aangezien ze wel 1 van de biggest vijandjes van de mage zijn ben ik wel benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:58:
[...]

Als je in 2v2 iemand one-shot, kan ik me voorstellen dat het leuk is ja, maar tel voor mij eens de keren dat dat gebeurd is.

Tenzij het een finisher is.
volgens mij gaat het hier om het feit dat je het nutteloos vind... over one shotten heb ik het niet gehad .. daar heb je critters voor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:19:
Snappie88 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:27:
Hey! Waarom heb je mijn vriendin als avatar!? O-)
Hehe, het is geen plaatje van m'n vriendin, die is uiteraard nog mooier. ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Mektheb schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:43:
[...]

SL/SL was zeg maar gerust monsterlijk, een pala achter je en je bent een dps tank....met 16k leven en 450res in full s3 met heals van 8 9k per crit walsde je door de meeste teams heen...
Dus ben alsnog benieuwd heb verder geen verstand van locks maar aangezien ze wel 1 van de biggest vijandjes van de mage zijn ben ik wel benieuwd :P
True true, als je de gear had dan kan je wel hoog komen. Echter duurden de gevechten wel een goede vijftien minuten (als het niet meer was, heb helaas nooit de gear ervoor kunnen halen). Ik vrees echter dat de burst hoger is geworden, en mogelijk zo hoog dat wij 't als Warlock niet overleven.

Trouwens, de gear van Warlocks bevat geen extra Armor, zoals seizoen twee, drie en vier wel hadden. Da's nog iets wat mogelijk een probleem kan worden. Succubus als pet zou trouwens wel een leuke optie zijn, nu Felhunter generfed is. Of dus de Felguard, doet nog altijd goede damage en Intercept is altijd handig!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:44:
[...]

volgens mij gaat het hier om het feit dat je het nutteloos vind... over one shotten heb ik het niet gehad .. daar heb je critters voor >:)
Hoe speelde die zogenaamde mage van jou zijn spec dan? ga daar eens op in.

Bovendien, zoals iemand anders al aangaf, vindt ik het gezien jouw eerdere posts hier wat speciaal.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Bosmonster schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:30:
[...]

Zoiets als 00/30/41? Of zou jij Demonic Empowerment nemen boven Shadowfury?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:44:
[...]

Had ik net geleerd dat je altijd /love moest doen bij critters O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:15:
[...]

Nu begint deze pagina al een behoorlijk flame-percentage te krijgen, maarre... ik heb moeite om jou serieus te nemen bij deze uitspraken, zeker als ik naar je berichthistory kijk...

En een POM-pyro mage was goed voor wat random worldpvp (met name vanilla wow), in een Arena was het alleen nuttig in de tijd dat die ene meta-gem (was destijds kans op spellcast om volgende spell zonder casttijd te casten) nog werkte. Maar Blizzard fixte die gem snel en het was overigens niet eens een full fire build. Het was half frost / half fire.
last van aggro mannetje ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
winkelwagen schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:54:
Had ik net geleerd dat je altijd /love moest doen bij critters O+
Dat doe ik nu ook regelmatig, al blijft het heerlijk om ze gewoon af te schieten, neer te beuken of te BBQ-en met een of andere spell. >:)

Eigenlijk zou Blizzard een kans moeten inbouwen dat zo'n critter een demon in disguise is die on hit van gedaante wisselt, meters boven je uitsteekt en jou met een gruwelijke harde klap oneshot. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Snappie88 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:49:
[...]

True true, als je de gear had dan kan je wel hoog komen. Echter duurden de gevechten wel een goede vijftien minuten (als het niet meer was, heb helaas nooit de gear ervoor kunnen halen). Ik vrees echter dat de burst hoger is geworden, en mogelijk zo hoog dat wij 't als Warlock niet overleven.

Trouwens, de gear van Warlocks bevat geen extra Armor, zoals seizoen twee, drie en vier wel hadden. Da's nog iets wat mogelijk een probleem kan worden. Succubus als pet zou trouwens wel een leuke optie zijn, nu Felhunter generfed is. Of dus de Felguard, doet nog altijd goede damage en Intercept is altijd handig!
Heheh inderdaad dat is dan wel weer zo ik heb echt tijden 2vs2 met orclock gespeeld tot in de 2000 rating,
En met me mage in 3vs3 met comba M.M.R lastig ook maar als je mekaar goed indekt geen probleem

Wil zelf me toch meer in andere classes gaan verdiepen dan voorheen, know your enemy zeggen ze altijd, maar is het voordeel van minder armor niet dat de ene spec ze nu DEMONform geeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
En jij vraagt je af waarom mensen je niet serieus nemen? Ze stelt een doodnormale vraag. Als je hier geen antwoord op geeft maak ik op dat je gewoon uit je nek zit te lullen met je 2200 rating. Volgens je armory heeft je paladin max een 1500 rating gehaald, en je rogue shinnok kan ik uberhaupt niet vinden op de armory.

http://eu.wowarmory.com/c...tered+Halls&n=Reanimation

Dat ben jij neem ik aan?

Maak ik op uit de volgende messages:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/31098187
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/31086905

[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 12-12-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Ik kan me een goede lock pvp spec eigenlijk niet voorstellen zonder SL/SL

Zelf zou ik dus uitkomen op 54/17/0

Veel insta casts. Veel selfhealing en wat escape mogelijkheden. Misschien dat ik deep demo zou gaan bij een casterrijke pvp team ivm met de spelldmg buff die je geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

ImdaMned schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:10:
Ik kan me een goede lock pvp spec eigenlijk niet voorstellen zonder SL/SL

Zelf zou ik dus uitkomen op 54/17/0

Veel insta casts. Veel selfhealing en wat escape mogelijkheden. Misschien dat ik deep demo zou gaan bij een casterrijke pvp team ivm met de spelldmg buff die je geeft.
Nah deep demo heeft niet zo zijn voordelen, aangezien die spelldmg buff alleen komt mits je pet een crit slaat.
ook stackt deze niet met een totem van een shaman.
Die affliction sl/sl spec die je hierboven vermeld lijkt me een goede optie. Al denk ik dat meta ook behoorlijk wat schade kan doen in de arena....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:39
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:49:
Vraag :
ik speel op de server Agamaggan. Zit er volgens jullie de mogelijkheid in dat ik nog de eerste raids (vanilla wow) met andere lvl 60's ga kunnen spelen of zal ik gewoon moeten doorlevelen tot 80 eer ik kan beginnen raiden?
Aan beide zijden gebeurt erg weinig op dit gebied, soms zie je wel eens een oproep op het eu wow agamaggan forum maar dat zijn de krenten in de pap, dus ben bang van niet. Sommige guilds doen het nog wel eens maar dan ist meer om de low level alts van leuke gear te voorzien en gaan er een zooi hoge levels mee. Hoe dan ook, gz met de mount. Dennism en ik zijn ook van Aggy, alleen zijn onze namen rood voor jou. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Wootlock schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:17:
[...]

Nah deep demo heeft niet zo zijn voordelen, aangezien die spelldmg buff alleen komt mits je pet een crit slaat.
ook stackt deze niet met een totem van een shaman.
Die affliction sl/sl spec die je hierboven vermeld lijkt me een goede optie. Al denk ik dat meta ook behoorlijk wat schade kan doen in de arena....
Deep Affliction lijkt mij dan weer niets voor Arena. Haunt en Unstable Affliction hebben beide een casttijd. Daarnaast stress je de tegenstander's healer niet zo (DoT's kan je niet mee nuken), zijn je DoT's voor 70% te dispellen en heb je als enige CC je Fear en Howl of Terror (beide Fears dus). Wel moet ik daar meteen aan toevoegen dat als je Haunt wel op je targets krijgt (het nieuwe spell pushback systeem werkt aanzienlijk beter hiervoor) je jou eigen healer een stuk minder stressed.

Edit: Deep Affliction, zoiets? Even naar huis rijden, zal over een uurtje weer even kijken wat jullie vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door Snappie88 op 12-12-2008 15:33 . Reden: Talent build toegevoegd ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Amras schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:07:
[...]
Eigenlijk zou Blizzard een kans moeten inbouwen dat zo'n critter een demon in disguise is die on hit van gedaante wisselt, meters boven je uitsteekt en jou met een gruwelijke harde klap oneshot. :9~
Stel het voor bij de suggestions :D

Zolang ze dat niet in instances doen ofzo vind ik het prima. Ik wil nog wel eens een critter met mn thunderclap dood maken in een instance ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

redfoxert schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:30:
[...]

Stel het voor bij de suggestions :D

Zolang ze dat niet in instances doen ofzo vind ik het prima. Ik wil nog wel eens een critter met mn thunderclap dood maken in een instance ofzo :P
Koek Koek! Demon :D
*flats*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Laten we dat nou niet doen, Ik beleef er veel plezier aan om onschuldige eekhoorns en schapen in de fik te zetten :D
En dan sarcastisch lachen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:09:
[...]

En jij vraagt je af waarom mensen je niet serieus nemen? Ze stelt een doodnormale vraag. Als je hier geen antwoord op geeft maak ik op dat je gewoon uit je nek zit te lullen met je 2200 rating. Volgens je armory heeft je paladin max een 1500 rating gehaald, en je rogue shinnok kan ik uberhaupt niet vinden op de armory.

Dat ben jij neem ik aan?

Ja en als dat van die 1500 rating waar is zoekt ie wellicht even een andere toon op die het wel heeft. Of niet, naar gelang. Naar mijn idee heeft het in ieder geval niet echt zin hier op in te gaan. Laten we het gezellig houden! ;)

En ik spreek uit ervaring a.d.h.v. een topic lock en waarschuwing hiero toen ik wat te ver doordraafde bij een vergelijkbare forumposter! (HTT-Thalan) Al lang geleden gelukkig! ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Gisteren met 2 warlocks op ventrilo gezeten, en hun dachten dat het affliction gaat worden voor Arena, met natuurlijk de punten in Soullink. (voor 2v2 met een priest healer)

2v2 2x dps lijkt me destro/demo goed , 3v3/5v5 geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:42:
Ja en als dat van die 1500 rating waar is zoekt ie wellicht even een andere toon op die het wel heeft. Of niet, naar gelang. Naar mijn idee heeft het in ieder geval niet echt zin hier op in te gaan. Laten we het gezellig houden! ;)
Oh, ik ben gewoon geinteresseerd. Geen behoefte hier een flamewar aan te beginnen, maar als iemand meldt dat 'ie in S3 een 2200 rating had en de armory dat tegenspreekt, vind ik dat' ie dat best even uit mag leggen. Als ik iets over het hoofd zie hoor ik het graag, maar hij moet niet aankomen met dat in S3 die dingen nog niet geregistreerd werden want dat is pertinent onwaar. Ik heb zelf alleen maar in S3 meegedaan, en mijn hoogste ratings (1500 *O*) staan namelijk wel gewoon correct op de armory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Munchkin: Clerical Error. A level 1 creature that has a 1 in 6 chance of being The bunny from That movie

Monty Python and the Holy Grail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:09:
[...]

Dat ben jij neem ik aan?

haha atm speel ik op me paladin jah .. heb ook nog een female rogue Ganka zoek die maar op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

ImdaMned schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:56:
[...]

Munchkin: Clerical Error. A level 1 creature that has a 1 in 6 chance of being The bunny from That movie

Dan zou Blizz ook de 'quest for the holy handgranade' in moeten bouwen.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

ImdaMned schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:56:
[...]

Munchkin _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:57:
haha atm speel ik op me paladin jah .. heb ook nog een female rogue Ganka zoek die maar op :)
Op welke server? En je hebt dus naast die Shinnok nog een 2e rogue op een andere server kennelijk? :)
Lijkt een beetje op die Hunter quest NPCs, alleen zijn het daar gnomes in plaats van critters :)

[ Voor 54% gewijzigd door Hydra op 12-12-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Hydra schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:01:
[...]

Op welke server? En je hebt dus naast die Shinnok nog een 2e rogue op een andere server kennelijk? :)
Wat loop je nou te zoeken/irriteren. Als hij zegt dat hij een char heeft kan je dat toch gewoon geloven.
Net als met die arena rating... Ik heb met Jád arena gespeelt, en als ik in zijn armory kijk, is hij in 2v2 het hoogste 1808 rating, terwijl wij 2000+ gehaalt hebben... Het werkt a) Pas sinds deze optie in het spel zit dat je het terug kan zoeken b) het word gereset als je server-transfer doet>

Maar dan nog, ik vind je een beetje triest dat je zo loopt te zoeken of die kerel echt 2000 gehaalt heeft, een rogue heeft of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Betthen schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:06:
[...]

Wat loop je nou te zoeken/irriteren. Als hij zegt dat hij een char heeft kan je dat toch gewoon geloven.
Net als met die arena rating... Ik heb met Jád arena gespeelt, en als ik in zijn armory kijk, is hij in 2v2 het hoogste 1808 rating, terwijl wij 2000+ gehaalt hebben... Het werkt a) Pas sinds deze optie in het spel zit dat je het terug kan zoeken b) het word gereset als je server-transfer doet>

Maar dan nog, ik vind je een beetje triest dat je zo loopt te zoeken of die kerel echt 2000 gehaalt heeft, een rogue heeft of wat dan ook.
Hij is gewoon geïnterreseerd.
Een snelle zoek actie op google geeft mij nu ook twijfels of Ganka ook van hem is ;)
Anywayz, Ik ben weekend houden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 20:12

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

mijn enige post welke ik hier aan ga wijten, LV1 critter, is hier volgens mij alleen maar om te trollen, voor het eerste zijn zijn post een heel klein beetje nuttig. het zou geweldig zijn als we een soort van ignore functie hier op het forum kunnen krijgen om dit soort posters te filteren 8)

over het armory verhaal heb ik geen idee of je je rating kan zien of niet :) aangezien ik dit forum bijna altijd op mijn werk lees en dus niet op armory kan kijken :P haha

over het PVP verhaal, ik ben toch wel benieuwd hoe een arcane mage het gaat doen, en met de komst van Dual specs ook maar eventjes proberen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Valkyre op 12-12-2008 16:14 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Er komen hier zat trollers en andere mensen die gewoon graag de boel aan het schijten maken.
Dus kan me wel voorstellen dat Hydra licht geintresseerd is in zijn zogenaamde chars en kunsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

SpoTs schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:12:
[...]

Dude! Moet jij niet werken ofzo ipv GoT spammen >:)

Back on topic, gisteren had ik lekker een vrije dag en heb die goed gebruikt door mijn shaman naar level 80 te brengen :). Gelijk resto gespsecced met wat odds en ends van quest rewards / AH en lvl 70 PVP epics en wat gaan idlen in LFG. Blijkt echt niemand de normale lvl 80 instances te doen op Deathwing, ik had nog niet echt vertrouwens in mijn gear dus spam maar een LFG non-heroic instance.
Ik kreeg gelijk whispers of ik niet een heroic wilde doen. Ik whisperde mijn stats (1250 healing en 350mp5 met sp totem/watershield is niet optimaal maar kan slechter) en kon gelijk lekker mee. Uiteindelijk een stuk of 5 heroics gedaan, waarvan 1 niet gecleared (i blame the tank 8) ) en een paar mooie upgrades mee gepakt.

Gisteren dus een leuk dagje gehad, zelfs nog mining wat kunnen levelen naast skinning (nu lvl 65) maar damn wat een disaster is dat. Wordt waarschijnlijk wel weer een lange termijn projectje :).

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Z'n posthistory al eens bekeken? Van mij magtie een permaban ;)

In ieder geval alles wat ie zegt met een hele emmer zout nemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 12-12-2008 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zijn hier toevallig nog dual-boxers? Hoe gaan jullie op met die loot-quests? Heb er best veel gehad (raptor head, tiger claw, etc in Barrens) en heb loot op free-for-all staan. Maar elke keer als mijn main de zut oppakt van die mob, blijft er nooit een quest item over voor mijn 2de char.

Zeker als die mobs al moeilijk te vinden zijn of droprate is wat laag, schiet dit niet echt op. (ik doe het nu allemaal per char solo, dan in team quests inleveren voor die 3x exp).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:48:
Zijn hier toevallig nog dual-boxers? Hoe gaan jullie op met die loot-quests? Heb er best veel gehad (raptor head, tiger claw, etc in Barrens) en heb loot op free-for-all staan. Maar elke keer als mijn main de zut oppakt van die mob, blijft er nooit een quest item over voor mijn 2de char.

Zeker als die mobs al moeilijk te vinden zijn of droprate is wat laag, schiet dit niet echt op. (ik doe het nu allemaal per char solo, dan in team quests inleveren voor die 3x exp).
Die doe ik gewoon met zn 2. Quest items droppen namelijk toch niet voor een ander vaak als de ene het al heeft opgepakt.

Normaliter probeer ik die loot quests gewoon te vermijden :) Er zijn genoeg andere quests waar je net zoveel of meer experience voor krijgt. Kost gewoon enorm veel tijd die loot quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoUdViS schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:34:
[...]

Dude! Moet jij niet werken ofzo ipv GoT spammen >:)

Back on topic, gisteren had ik lekker een vrije dag en heb die goed gebruikt door mijn shaman naar level 80 te brengen :). Gelijk resto gespsecced met wat odds en ends van quest rewards / AH en lvl 70 PVP epics en wat gaan idlen in LFG. Blijkt echt niemand de normale lvl 80 instances te doen op Deathwing, ik had nog niet echt vertrouwens in mijn gear dus spam maar een LFG non-heroic instance.
Ik kreeg gelijk whispers of ik niet een heroic wilde doen. Ik whisperde mijn stats (1250 healing en 350mp5 met sp totem/watershield is niet optimaal maar kan slechter) en kon gelijk lekker mee. Uiteindelijk een stuk of 5 heroics gedaan, waarvan 1 niet gecleared (i blame the tank 8) ) en een paar mooie upgrades mee gepakt.

Gisteren dus een leuk dagje gehad, zelfs nog mining wat kunnen levelen naast skinning (nu lvl 65) maar damn wat een disaster is dat. Wordt waarschijnlijk wel weer een lange termijn projectje :).
Ik ben er een tijdje uitgeweest, kun je mij vertellen wat een goed gemiddelde is voor SP en regen voor heroics dan? Jouw stats voldoen wellicht en ik zit daar dichtbij, maar ik speel het liever op safe! ;)

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:53:
[...]

Ik ben er een tijdje uitgeweest, kun je mij vertellen wat een goed gemiddelde is voor SP en regen voor heroics dan? Jouw stats voldoen wellicht en ik zit daar dichtbij, maar ik speel het liever op safe! ;)

Thx!
Voor die vraag heb ik laatste paar dagen uitgebreid de wow forums afgestruind, en kom erop uit dat er geen duidelijk antwoord is. Het ligt er vooral aan hoe de rest van je party gegeared is, welke class je speelt en hoeveel ervaring je zelf hebt (skillzz like they say). Heb je een slechte party zul je mee nodig hebben, heb je een goed gegearde party met CC die de instances kent zul je minder nodig hebben. Met mijn stats ging het gisteren in ieder geval overwegend goed, zolang de rest ook de gear heeft om heroics te doen :).

/edit
Mischien handig als je referentie wilt hebben: http://armory.wow-europe....=Deathwing&n=Go%C3%BAdvis

Ik heb alleen mijn buffs niet, dus tel er het volgende bij op:Dat was hem wel geloof ik :).

[ Voor 25% gewijzigd door Cryonist op 12-12-2008 17:13 ]

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ben ik de enige, of zijn er meer mensen die de community in wow zelf ontzettend arrogant vinden?
Als ik een vraagje heb met betrekking tot een quest, dan is het vervolgens stil, en wanneer ik het nog een keer vraag, dan krijg je antwoorden zoals 'wowhead' of 'thottbot'... Is er dan niemand meer die nog echt houdt van het RPG gedeelte van wow?

Ik weet nog dat ik net aan wow begon, dat het zo leuk was om met elkaar uit te zoeken waar iets was, sites zoals thottbot waren voor sommige quests essentieel, maar nu wordt er niet eens meer naar de quest gekeken, of erger nog, dat men 100% met questhelper of iets dergelijks bezig is...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Zelf heb ik bijna alle quests wel gezien t/m lvl 70. Dus als ik dan een alt wil gaan levelen dan jaag ik door die levels heen met questhelper.
Als ik eenmaal in een gebied kom die nieuw is en ik het echt wil ervaren, dan zet ik het uit.

Ligt een beetje manier op de manier waarop je wilt spelen met je karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
FragNeck schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 17:03:
Ben ik de enige, of zijn er meer mensen die de community in wow zelf ontzettend arrogant vinden?
Als ik een vraagje heb met betrekking tot een quest, dan is het vervolgens stil, en wanneer ik het nog een keer vraag, dan krijg je antwoorden zoals 'wowhead' of 'thottbot'... Is er dan niemand meer die nog echt houdt van het RPG gedeelte van wow?

Ik weet nog dat ik net aan wow begon, dat het zo leuk was om met elkaar uit te zoeken waar iets was, sites zoals thottbot waren voor sommige quests essentieel, maar nu wordt er niet eens meer naar de quest gekeken, of erger nog, dat men 100% met questhelper of iets dergelijks bezig is...
Yup ben ik met je eens

Maja tijd is geld of ik nu 10min over een quest doe of 4min door quest helper doe ik het liever in 4 min just a fact for me
zonde ja dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
FragNeck schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 17:03:

Speel je op een RP server dan? Zo niet, pak dan gewoon questhelper of zoek het lekker zelf op, maar ga niet verwachten dat iedere noob in general chat geholpen gaat worden met de zoveelste vraag waar npc X of Y is.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 12-12-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:22:
[...]

Er komen hier zat trollers en andere mensen die gewoon graag de boel aan het schijten maken.
Dus kan me wel voorstellen dat Hydra licht geintresseerd is in zijn zogenaamde chars en kunsten.
ik ga kapot hier mijn dag is weer goed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 17:23:
[...]

Speel je op een RP server dan? Zo niet, pak dan gewoon questhelper of zoek het lekker zelf op, maar ga niet verwachten dat iedere noob in general chat geholpen gaat worden met de zoveelste vraag waar npc X of Y is.
Typerend antwoord..

Iemand vraagt iets en is dus meteen een noob? Alsof we allemaal zo af en toe niet eens een "huh?" momentje hebben zeg..

Tuurlijk, je kan alles opzoeken op wowhead.. maar het is toch veel leuker als je gewoon spontaan door een vreemde word geholpen als je eens een keer het lef hebt om in /1 wat te vragen? Het is een blijft een *multiplayer* game. Reacties als hierboven vind ik bijzonder asociaal tbh.

Buiten dat, niet iedereen is een ster in het Engels, ik ken zat mensen die worstelen met de questomschrijvingen of de comments op wowhead. Ik vind het echt geen ramp om die mensen zo af en toe eens op weg te helpen. Met als bijkomend voordeel dat diezelfde mensen mij ook sneller zullen helpen als ik een q niet in m'n eentje red bijvoorbeeld.

Wat dat betreft ben ik het zeker met FragNeck eens dat de community in een vrij rap tempo erg achteruit is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 17:50:
[...]

Typerend antwoord..

Iemand vraagt iets en is dus meteen een noob? Alsof we allemaal zo af en toe niet eens een "huh?" momentje hebben zeg..

Tuurlijk, je kan alles opzoeken op wowhead.. maar het is toch veel leuker als je gewoon spontaan door een vreemde word geholpen als je eens een keer het lef hebt om in /1 wat te vragen? Het is een blijft een *multiplayer* game. Reacties als hierboven vind ik bijzonder asociaal tbh.

Buiten dat, niet iedereen is een ster in het Engels, ik ken zat mensen die worstelen met de questomschrijvingen of de comments op wowhead. Ik vind het echt geen ramp om die mensen zo af en toe eens op weg te helpen. Met als bijkomend voordeel dat diezelfde mensen mij ook sneller zullen helpen als ik een q niet in m'n eentje red bijvoorbeeld.

Wat dat betreft ben ik het zeker met FragNeck eens dat de community in een vrij rap tempo erg achteruit is gegaan.
Komop, Je gaat een spel spelen waarbij de voertaal engels is... wowhead etc kan je dan ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 20:05:
[...]

Komop, Je gaat een spel spelen waarbij de voertaal engels is... wowhead etc kan je dan ook wel.
En je kan wow kopen (betalen), en je hebt redelijk internet, en je hebt een pc (> P3) die het draaien kan.. En je hebt het toch maar ff aan de gang gekregen.. tsja, dan mag je wel een beetje kennis van de engelse taal verwachten imo. Het irriteert me wel als mensen in hun eigen taal in de global chats gaan praten.. Dat je uit Roemenië komt (voorbeeld) is leuk voor je maar niet iedereen hoeft het te weten, zeker niet op een Engels sprekende server (volgens mij is het zelfs als onwenselijk(in een global chan dan) aangekaart door Blizz.. maar te lui iets op te zoeken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:38
Misschien dat sommige mijn post van een aantal weken terug nog kunnen herinneren over die Mammoth & Chopper mounts (e-peen stukje), ik kon het niet laten om er toch maar 1 te kopen (als ex-multiboxer maakte ik met SSO dailies al 1000g per dag alleen, dus goud was nooit zoeen probleem).

Ik heb nu dus zelf toch maar 1 Mechano-hog gemaakt, gezien er verder niet echt veel te kopen is en ik het toch wel handig vind voor mijn alts (andere accounts dus zelf transport) O-).

Best leuk ding, maar wel nog veel bugs die een fix mogen (zo kun je je flying mount casten terwijl je op je chopper zit (je kunt er niet mee vliegen maar toch)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een timeraddon die alle dots, hots etc laat zien. Op het moment gebruik ik Dotimer, maar die laat mijn Hunger for Blood en Slice&Dice niet zien. Toch wil ik die ook graag in timers. :)

Ook naturenemycaster oid zie ik niet zitten naast Dotimer, dus wat is er dan nog voor iets goeds?

EDIT: Ik heb een probleempje, ik speel PvE spec assasination rogue op het moment met deze spec: http://www.wowhead.com/?talent=f0ef0exoVboIzAo0xV0hZxb Dit zou de beste spec op het moment moeten zijn, word gezegd. :P Ik kom helaas soms niet helemaal uit met SnD op te houden. Zo af en toe kom ik net 1 tel te laat, hebben anderen dit ook?

Ook kom ik wel eens uit op 4 CPs, maar wat doe je dan? Finishen of nog een multilate tot aan de 5 CPs?
Snappie88 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:27:
[...]

Deep Affliction lijkt mij dan weer niets voor Arena. Haunt en Unstable Affliction hebben beide een casttijd. Daarnaast stress je de tegenstander's healer niet zo (DoT's kan je niet mee nuken), zijn je DoT's voor 70% te dispellen en heb je als enige CC je Fear en Howl of Terror (beide Fears dus). Wel moet ik daar meteen aan toevoegen dat als je Haunt wel op je targets krijgt (het nieuwe spell pushback systeem werkt aanzienlijk beter hiervoor) je jou eigen healer een stuk minder stressed.

Edit: Deep Affliction, zoiets? Even naar huis rijden, zal over een uurtje weer even kijken wat jullie vinden.
Hmm ik denk juist wel dat deep affl DE arena build word. Dus sl/sl met haunt. Dat je casttime hebt, ja wat, dan ben je niet de enige en in de fears die jij doet en eventuele cc van je partner krijg je UA of haunt wel op je target.

Dan zeg je, je kan niet critten, dus zet je je tegenstander niet onder druk. Mja, ik denk wel dat ie em gaat knijpen met 5 dots op zich en als ie dan gefeared word. Dan over het dispell gedeelte. Ten eerste, no way dat je gaat dispellen met UA op je. Plus, 70% is veel en de enige classes die uberhaupt kunnen dispellen zijn dacht ik priest en pala. Voor een priest kan het dispellen nog wel, maar een pala dispelled maar 1 spel per keer. Dat levert veel global cds op wat weer pressie zet op het healen.

Ja, ik denk dat de sl/sl met haunt spec echt ubergoed word in arena icm met een healer achter ja, zoals priest. Of misschien worden palas nu ook wel behoorlijk goed sinds ze beter kunnen healen als holy, lees sneller en meer. Of wat dacht je van lock + Spriest. :o

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2008 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je binnenkort nog in China zijn (of zelf je eigen bedrijf willen starten - ik vind een game restaurant wel uniek idee). In Beijng heeft iemand onlangs het eerste real-life World of Warcraft restaurant geopend - geheel vormgegeven in stijl van WoW incl. de menukaart. Check het CCTV filmpje hier:

http://v.cctv.com/html/cu...ress_300_20081209_4.shtml

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2008 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 17:50:

Maar de community heeft het wel aan zichzelf te danken.
Voor 95% van de quests staat de lokatie zo duidelijk omschreven dat zelfs mijn opa van 80 het nog begrijpt.
Als 90% van de chat gaat over vragen die zo overduidelijk zijn, betekend het dat de irritatie gauw toeslaat.
Vooral als je dit al 3 jaar langs dagelijks langs ziet komen.

Want de realiteit is : pak 5 quests op bij een questhub, en begin te schreeuwen waar je iets moet vinden ipv quest lezen en als het dan nog onduidelijk is dan pas eens gaan vragen.

Vanaf the start van vailla WoW tot nu ben ik misschien 20 quests tegengekomen waar ik niet uit de tekst kon halen waar ik naar toe moest. Maar moet toegeven dat ik vanwege de weinige tijd midweeks (<1,5uur/dag) die ik heb iets gauwer thottbot erbij pak zodat ik niet 10min kwijt ben met zoeken.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Ach als je 1 à 2 mods erbij installeert zoals Questhelper en Coordinates hoef je 9 van de 10 x niet eens je questlog meer te lezen. Je sjouwt er gewoon naartoe volgens je map aanwijzingen van questhelper.

Onder lvl 50 plaatste ik dan ook wel vaak het bericht "thotbot & allahkazam is your friend " :P
Soms komt het mijn strot uit die domme vragen over Lokatie van NPC X of waar moet ik de quest inleveren, maar nu ben ik een charr aan het lvlen in the outland heb ik er gelukkig geen last meer van.

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:22

Magic666

No one's neighbour!

wie kan mij het volgende uitleggen:
ik heb de standaard 5 tassen, in totaal 76 slots. (volgens titanpanel)

Als ik deze: 14 slots Journeymans backpack echter vervang door deze: 20 slots Leatherworking satchel
dan zakt het totaal slots naar 62 terwijl je zou verwachten dat het 82 zou moeten zijn.

Mis ik wat aan die tas? of zou het een bug in titanpanel kunnen zijn?

blijk je alleen leerspullen erin te kunnen doen.... mysterie opgelost.... 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Magic666 op 13-12-2008 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Magic666 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 13:49:

Als ik deze: 14 slots Journeymans backpack echter vervang door deze: 20 slots Leatherworking satchel
dan zakt het totaal slots naar 62 terwijl je zou verwachten dat het 82 zou moeten zijn.

Denk een Bug , of dat hij zegt van het is geen echte tas maar een "mats tas" geen idee maar denk een bug Oo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02

Je gaat 14 slots achteruit omdat titanpanel alleen de slots meerekent waar je alles in kan stoppen. Slots die alleen voor LW gebruikt kunnen worden telt hij niet mee :)

Edit:
Of dit bewust zo is gedaan of dat het een bug is durf ik overigens niet te zeggen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Morax op 13-12-2008 13:56 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Laatst online: 12-09 20:53

In die tas kunnen alleen leatherwork spulletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:22

Magic666

No one's neighbour!

Ik zie het net cls.....

handig om te weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
hebben meer mensen met een G15 toetsenbord last van het feit dat het LCD-scherm niet het juist beschikbare aantal "bagspace" aangeeft. Dit is gebeurd bij de introductie van WotLK, daarvoor was het altijd correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 14:00:
hebben meer mensen met een G15 toetsenbord last van het feit dat het LCD-scherm niet het juist beschikbare aantal "bagspace" aangeeft. Dit is gebeurd bij de introductie van WotLK, daarvoor was het altijd correct.
Ja, ik! Hij geeft zelfs meer vrije bagslots aan als ik aan bagslots heb :?

Wat je nuatuurlijk wil is een oplossing, helaas heb ik die nog niet gevonden. Als het me lukt zal ik het hier wel posten.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Zo vanavond dan eindelijk Echt alle content gecleared. Aardig wat tries gekost maar Sartharion 10man met alle 3 de drakes up is neer gegaan. Nu maar achievements jagen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wall of text incoming, prepare youselfs. :P

Gister Obsidian Sanctum gepugged met zowel 25 als 10 man die IK had gestart en leade. :D We begonnen met 25 man. Trash ging gek genoeg zonder problemen dood, soms was er 1 iemand die het loodje legde, maar ressen en weer gaan. Na 20 minuten stonden we voor de boss, terwijl de helft van de raid misschien 1 keer of helemaal nooit hier was geweest. Ikzelf was er ook maar 1 keer geweest. Snel tactics via /rw uitleggen en de eerste try kwam er aan. Na 1 minuut was dat ook gelijk over. :+ Meeste mensen zagen de walls te laat aankomen en gingen door het vuur heen, of sommigen snapten het hele gevecht niet. :P Try twee, dat ging al beter. Wipe op rond de 30%, alle melee ging door de flamebreath :> . Voor de 3e try nog even snel tactics wat duidelijker maken in combinatie met een peptalk en daar gingen we weer. Het ging allemaal veel beter dan de eerste 2 tries, en na een aantal minuten en ongeveer 8 doden rijker ging de boss toch dood, woohoo. :9~ Ik was de masterlooter dus even snel kijken wat er in zat, en jawel, 2x rogue - onzin - onzin - onzin token. :P Helaas geen tier7 kunnen winnen. Uiteindelijk nog even de damagemeter gechecked en ik kwam maar tot een povere 2,2k dps wat ik veel te laag vond van mijzelf.

Na die raid gelijk lopen spammen of iemand up was voor de 10 man versie, en die waren er wel. Had gelijk 3 healers en de dps, tanks waren wat moeilijker te vinden. Uiteindelijk na wat spammen in trade en LFG de eerste protpala. Ik invite hem en bleek een RL vriend van iemand in de raid te zijn. Omdat hij er nog nooit geweest was werd hem de tactieken uitgelegd. Offtank was moeilijker te vinden, maar na een kwartier had ik een gevonden. Met 540 defense en 22k hp dus zag er goed uit. Maar hij wou gewoon dat ik hem nog even ging inspecten omdat hij er zelf niet zon vertrouwen in had. Dus ik zijn gear bekijken, tsja blues en misschien 3 epics, maar dat is logisch zo kort na release van WotLK. Toen de klapper, hij had nog een greenie, zijn SHIELD wel te verstaan. Ik dus vragen in raidchat of dat wel ok was, na een paar /lols en /rofls heb ik em gewoon maar geinvite, ook al was hij compleet onervaren in die instance. Ik had zoiets van, ik zie wel waar het schip strand. :P In de instance aangekomen pullen de tanks de eerste pack. Gevolg, ik tank een add. :*) Offtank binnen 2 tellen dood, maar uiteindelijk de pack met pijn en moeite neergekregen, dus geen goeie eerste indruk. Uiteindelijk ging het mob voor mob steeds beter met beide tanks en na een mooi tijdje stond ik weer voor Satharion. Beiden tanks kende de fight dus voor geen meter, dus beetje brak uitgelegd ook al was de offtank ondertussen WoW aan het restarten en kreeg maar de helft mee. :/ Maar goed, daar gingen we. Gek genoeg deed de offtank het perfect met de adds, en de maintank was ook niets aan op te merken. Paar minuten later was de boss down en weer de hands: Rogue - onzin - onzin - onzin token. Maar zoals zoveel, no luck for me en weer geen hands. :P Wij lopen met zijn allen juichend de instance uit en ik check weer even de damagemeter. >:) En jawel, daar sta ik stipt op nummer 1 met een dps van welgeteld 2670. Veel beter dan 25 man en dat met minder buffs, namelijk alleen BoK en BoM die mijn AP zouden increasen.

Hier was ik dus heel tevreden over hoewel ik mijn rotatie als assasination rogue verre van goed vind. Soms moet ik envenommen met maar 3 of 4 CPs of rupture doen met dat zelfde aantal CPs, omdat ik anders niet goed uit kom met de duratie van SnD. Iemand goede tips voor mooie rotatie, want mijn spec is voor zover ik weet gewoon goed. :)

Uiteindelijk, was het een hele leuke avond. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 08:25

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 10:00:
Hier was ik dus heel tevreden over hoewel ik mijn rotatie als assasination rogue verre van goed vind. Soms moet ik envenommen met maar 3 of 4 CPs of rupture doen met dat zelfde aantal CPs, omdat ik anders niet goed uit kom met de duratie van SnD. Iemand goede tips voor mooie rotatie, want mijn spec is voor zover ik weet gewoon goed. :)
Ik heb hetzelfde probleem. Maar doe nooit iets met 3cp. Met 4 doe ik gewoon evis of rupture. Als mijn snd afloopt dan doe ik vaak gewoon met 1cp een evis zodat die iig weer full doorloopt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet ff HC daily VH gedaan... Een ding weet ik zeker: ik ga niet meer brak een instance tanken.. de adds liepen telkens langs me heen (geen doden daardoor gelukkig :)).. en onze healer was een guildie die moeite had zn drinken te vinden. (blijft vrolijk staan terwijl hij net heel zn mana op heeft gespammed aan god-knows-what).. Hopelijk gedraagt hij zich beter in Naxx ..

Over naxx: Nog steeds niet gecleared door de guild.. een van de healers had constant dc's ofzo.. jammer, anders hadden we echt kunnen claimen dat we naxx10 on farm hebben.. Helaas niet genoeg mensen voor 25 :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2008 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
sabriel schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 14:00:
Jah, bij mij ook. (Het was me nog niet eerder opgevallen) Eergisteren liep ik in the Outland en zag dat mijn bag vol was op mijn g15 schermpje, dus ik pak mijn soulstone uit mijn rugzak en transporteerde mezelf naar Stormwind. Sta ik voor mijn bank open mijn bag's en heb ik verdomme nog 1 1/2 bag leeg :( Er kwamen een paar woorden uit mijn mond die ik GoT zal besparen. Kon ik weer het klerestuk terug door de portal :P

By the way, sinds BC geeft mijn g15 op het schermpje enkel mijn 'base' Crit weer. 10 komma nogwat. Terwijl het 16.93 is met alle gear en stuff aan. Ik hoop dat het bij bagspace & crit blijft, het gaat vervelend worden al info zoals durabillity ook niet goed weer word gegeven.... Deze gegevens had ik n.l. al uit de gui gesloopt, omdat ik de info. niet 2 of meerdere keren hoef te zien. bagspace heb gisteren dan ook maar weer ingame aangezet...

[ Voor 6% gewijzigd door BAS80 op 14-12-2008 13:05 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
BAS80 schreef op zondag 14 december 2008 @ 13:01:
[...]

Jah, bij mij ook. (Het was me nog niet eerder opgevallen) Eergisteren liep ik in the Outland en zag dat mijn bag vol was op mijn g15 schermpje, dus ik pak mijn soulstone uit mijn rugzak en transporteerde mezelf naar Stormwind. Sta ik voor mijn bank open mijn bag's en heb ik verdomme nog 1 1/2 bag leeg :( Er kwamen een paar woorden uit mijn mond die ik GoT zal besparen. Kon ik weer het klerestuk terug door de portal :P
Bij mij is het precies andersom.
Volgens mijn LCD-display heb ik 25 meer open bagspace dan in werkelijkheid.
Durability geeft hij dan gelukkig wel weer goed aan.
Misschien wordt het gefixed met 1 van de volgende patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:19:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Maar doe nooit iets met 3cp. Met 4 doe ik gewoon evis of rupture. Als mijn snd afloopt dan doe ik vaak gewoon met 1cp een evis zodat die iig weer full doorloopt.
Gebruiken jullie wel de S&D glyph ?
Toen ik nog Assassination was was mijn routine het volgende :
HFB 3x
garrote
mutilate
S&D
mutilate 2x
rupture
Mutilate 2x
envenom
HFB refreshen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 13:36:
[...]

Gebruiken jullie wel de S&D glyph ?
Toen ik nog Assassination was was mijn routine het volgende :
HFB 3x
garrote
mutilate
S&D
mutilate 2x
rupture
Mutilate 2x
envenom
HFB refreshen
En welke 2 andere major glyphs gebruikte je?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.