Wall of text incoming, prepare youselfs.
Gister Obsidian Sanctum gepugged met zowel 25 als 10 man die IK had gestart en leade.

We begonnen met 25 man. Trash ging gek genoeg zonder problemen dood, soms was er 1 iemand die het loodje legde, maar ressen en weer gaan. Na 20 minuten stonden we voor de boss, terwijl de helft van de raid misschien 1 keer of helemaal nooit hier was geweest. Ikzelf was er ook maar 1 keer geweest. Snel tactics via /rw uitleggen en de eerste try kwam er aan. Na 1 minuut was dat ook gelijk over.

Meeste mensen zagen de walls te laat aankomen en gingen door het vuur heen, of sommigen snapten het hele gevecht niet.

Try twee, dat ging al beter. Wipe op rond de 30%, alle melee ging door de flamebreath

. Voor de 3e try nog even snel tactics wat duidelijker maken in combinatie met een peptalk en daar gingen we weer. Het ging allemaal veel beter dan de eerste 2 tries, en na een aantal minuten en ongeveer 8 doden rijker ging de boss toch dood, woohoo.

Ik was de masterlooter dus even snel kijken wat er in zat, en jawel, 2x rogue - onzin - onzin - onzin token.

Helaas geen tier7 kunnen winnen. Uiteindelijk nog even de damagemeter gechecked en ik kwam maar tot een povere 2,2k dps wat ik veel te laag vond van mijzelf.
Na die raid gelijk lopen spammen of iemand up was voor de 10 man versie, en die waren er wel. Had gelijk 3 healers en de dps, tanks waren wat moeilijker te vinden. Uiteindelijk na wat spammen in trade en LFG de eerste protpala. Ik invite hem en bleek een RL vriend van iemand in de raid te zijn. Omdat hij er nog nooit geweest was werd hem de tactieken uitgelegd. Offtank was moeilijker te vinden, maar na een kwartier had ik een gevonden. Met 540 defense en 22k hp dus zag er goed uit. Maar hij wou gewoon dat ik hem nog even ging inspecten omdat hij er zelf niet zon vertrouwen in had. Dus ik zijn gear bekijken, tsja blues en misschien 3 epics, maar dat is logisch zo kort na release van WotLK. Toen de klapper, hij had nog een greenie, zijn SHIELD wel te verstaan. Ik dus vragen in raidchat of dat wel ok was, na een paar /lols en /rofls heb ik em gewoon maar geinvite, ook al was hij compleet onervaren in die instance. Ik had zoiets van, ik zie wel waar het schip strand.

In de instance aangekomen pullen de tanks de eerste pack. Gevolg, ik tank een add.

Offtank binnen 2 tellen dood, maar uiteindelijk de pack met pijn en moeite neergekregen, dus geen goeie eerste indruk. Uiteindelijk ging het mob voor mob steeds beter met beide tanks en na een mooi tijdje stond ik weer voor Satharion. Beiden tanks kende de fight dus voor geen meter, dus beetje brak uitgelegd ook al was de offtank ondertussen WoW aan het restarten en kreeg maar de helft mee.

Maar goed, daar gingen we. Gek genoeg deed de offtank het perfect met de adds, en de maintank was ook niets aan op te merken. Paar minuten later was de boss down en weer de hands: Rogue - onzin - onzin - onzin token. Maar zoals zoveel, no luck for me en weer geen hands.

Wij lopen met zijn allen juichend de instance uit en ik check weer even de damagemeter.

En jawel, daar sta ik stipt op nummer 1 met een dps van welgeteld 2670. Veel beter dan 25 man en dat met minder buffs, namelijk alleen BoK en BoM die mijn AP zouden increasen.
Hier was ik dus heel tevreden over hoewel ik mijn rotatie als assasination rogue verre van goed vind. Soms moet ik envenommen met maar 3 of 4 CPs of rupture doen met dat zelfde aantal CPs, omdat ik anders niet goed uit kom met de duratie van SnD. Iemand goede tips voor mooie rotatie, want mijn spec is voor zover ik weet gewoon goed.
Uiteindelijk, was het een hele leuke avond.