Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 175 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 41.481 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet met group Loken gedowned + achievement gehaald (2 min down + HoL HC).. blijven staan werkt echt super (iedereen in de group had 16k+ hp, helaas verloren we wel onze halve groep op 5% (healert down) maar heb Divine Shield gebruikt en hem samen met een overlevende DK gesloopt :9)

zeker omdat we een Paladin healer hadden had ik verwacht dat het nooit zou lukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:38
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 17:56:
Zonet met group Loken gedowned + achievement gehaald (2 min down + HoL HC).. blijven staan werkt echt super (iedereen in de group had 16k+ hp, helaas verloren we wel onze halve groep op 5% (healert down) maar heb Divine Shield gebruikt en hem samen met een overlevende DK gesloopt :9)

zeker omdat we een Paladin healer hadden had ik verwacht dat het nooit zou lukken..
Iedereen schijnt de (aoe)healing capaciteiten van een Holy paladin te onderschatten tegenwoordig. Dankzij glyphs en de vele haste die er op plate zit push je met een beetje gear makkelijk elke 1,5s een HL eruit.
en als je die dus goed timed (lees net na de aoe spell van Loken laten eindigen) dan heb je de tank alvast voor 10k gehealed + iedereen voor nog eens 2 tot 3k ... nou nog een HL op een andere high HP partymember en je hebt de groep al vol genoeg om verder te gaan met FoL. Enige waar je ALTIJD voor moet zorgen is dat je BoL op de tank zit in combinatie met sacred shield uiteraard.

Tegenwoordig zit ik in raids niet eens meer ver onder de CoH priest (na een hele run slechts 3%). Was vroeger al gauw 20%, dankzij smarthealing van CoH

Mijn build is dan wel weer erg afhankelijk van crit, heb ook daarvoor gespecced, maar het loont zich wel in hc en raids.

Nee tegenwoordig heb ik minder moeite om aoe fights te healen, daar waar het vroeger een ware hell was voor een Paladin.

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan wel zijn, maar ik heb veel negatieve ervaringen met paladin healers (zo'n 10 slechte gehad, 2 goeie so far)..

Anyway net Pinnacle gedaan en de epic tanking 1h "geninja'd" .. direct mongoose opgegooit.. 400g armer D:

Nu HC Strat timed run proberen, gief mount! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:38
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:07:
[...]

Kan wel zijn, maar ik heb veel negatieve ervaringen met paladin healers (zo'n 10 slechte gehad, 2 goeie so far)..

Anyway net Pinnacle gedaan en de epic tanking 1h "geninja'd" .. direct mongoose opgegooit.. 400g armer D:

Ja ik moet zeggen, je bent niet de eerste die dat zegt :P. Al wel vaker in groups gehoord: "Damn you're the first Paladin that actually heals good."

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
[...]

En jij haalt dat zwaard eventjes...
Ik heb er nu al 8 runs op zitten en nog steeds geen drop, ga je even naxxramas en win je "Slayer of the Lifeless"
10 runs gedaan voordat ik me stratholme shield had, en die mount won ik 1e timed run terwijl ik nieteens epic flying heb da's wel grappig.
(Mijn character)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
foutje... verkeerde topic

[ Voor 92% gewijzigd door Phusebox op 14-12-2008 21:31 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T!m0n schreef op zondag 14 december 2008 @ 21:12:
[...]

Ik heb er nu al 8 runs op zitten en nog steeds geen drop, ga je even naxxramas en win je "Slayer of the Lifeless"
10 runs gedaan voordat ik me stratholme shield had, en die mount won ik 1e timed run terwijl ik nieteens epic flying heb da's wel grappig.
(Mijn character)
Tsja ging meer voor de lolz. Wist wel dat die 1hander daar dropte, maarja ik hoop al niet meer op zulke drops (Zo kreeg ik ook Lavanthor's Talisman vandaag :9), gewoon doen en we zien wel waar het schip strand..

Vandaag lekker heroics gedaan met dezelfde group van hierboven (HoL -> Pinnacle -> Culling of Strat -> Old Kingdom) In totaal misschien 3 wipes, zeer nette healing :) En nog een VH run. Irritant dat wipen.. moet je direct weer overnieuw beginnen.. Maargoed, ik heb nu 51 badges bij elkaar.. denk dat ik doorga voor de T7 chest token. Zou binnen afzienbare tijd moeten lukken.. Als er eens wat healers online zouden kunnen komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Meh. Mijn guild heeft problemen. :(

Vlak voor de expansion uitkwam is onze GM opgestapt, en dat heeft nogal een impact gemaakt. Die jongen was echt een briljante GM, en na zijn aankondiging is een deel van het raiding team opgestapt om een nieuwe guild te starten. Die nieuwe guild is nu de beste op onze server wat raiding betreft, wij staan nu op een magere 14e plaats, waar we "vroeger" altijd derde/vierde stonden op WoWJutsu. Anyway, we hadden een nieuwe GM en council, maar een van de councilmembers heeft het nogal verkloot bij een aantal mensen, die op hun beurt vertrokken zijn uit de guild. Tot overmaat van ramp is de nieuwe GM (ook een heel goeie leider) ook nog eens opgestapt. Er is blijkbaar niemand die GM wil zijn en blijven, en de eerste stemmen gaan al op voor een disband. :/

Ik heb mezelf tegen mijn zin maar opgeworpen als potentiële GM. Ik heb weinig zin om meer met regelen bezig te zijn dan met gamen, maar als ik moet kiezen tussen minder gamen maar wél in de guild blijven of een nieuwe guild moeten zoeken, dan weet ik het wel. :X

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
NMe schreef op maandag 15 december 2008 @ 03:32:
Meh. Mijn guild heeft problemen. :(

Vlak voor de expansion uitkwam is onze GM opgestapt, en dat heeft nogal een impact gemaakt. Die jongen was echt een briljante GM, en na zijn aankondiging is een deel van het raiding team opgestapt om een nieuwe guild te starten. Die nieuwe guild is nu de beste op onze server wat raiding betreft, wij staan nu op een magere 14e plaats, waar we "vroeger" altijd derde/vierde stonden op WoWJutsu. Anyway, we hadden een nieuwe GM en council, maar een van de councilmembers heeft het nogal verkloot bij een aantal mensen, die op hun beurt vertrokken zijn uit de guild. Tot overmaat van ramp is de nieuwe GM (ook een heel goeie leider) ook nog eens opgestapt. Er is blijkbaar niemand die GM wil zijn en blijven, en de eerste stemmen gaan al op voor een disband. :/

Ik heb mezelf tegen mijn zin maar opgeworpen als potentiële GM. Ik heb weinig zin om meer met regelen bezig te zijn dan met gamen, maar als ik moet kiezen tussen minder gamen maar wél in de guild blijven of een nieuwe guild moeten zoeken, dan weet ik het wel. :X
Meestal als dit soort dingen gebeuren en de volgende GM alweer kapt etc etc is zon guild doomed. Jij mag de rommel regelen en eer je een beetje orde op zaken kan stellen, ben je alweer wat members kwijt. Met name de lui die die topguild gevormd hebben zijn aantrekkelijk voor jouw members.

Tis jammer om te zeggen, maar ik zou het lekker laten sterven. GM zijn wordt je echt niet vrolijk van.

In other wors, gister 25 Naxx gestart. Spider en Plague gecleared. Was DPS plate avond. Boots, Chest, Helm, Shoulders en nog een keer Shoulders van Trash dropte. Er waren enkel 2 trial DK's mee dus heb aardig wat mogen looten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Yay, toch nog gelukt:
http://www.wowhead.com/?item=42988
en
http://www.wowhead.com/?item=42990
bij elkaar gespaard \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 15 december 2008 @ 07:20:
[...]

Meestal als dit soort dingen gebeuren en de volgende GM alweer kapt etc etc is zon guild doomed. Jij mag de rommel regelen en eer je een beetje orde op zaken kan stellen, ben je alweer wat members kwijt. Met name de lui die die topguild gevormd hebben zijn aantrekkelijk voor jouw members.

Tis jammer om te zeggen, maar ik zou het lekker laten sterven. GM zijn wordt je echt niet vrolijk van.

In other wors, gister 25 Naxx gestart. Spider en Plague gecleared. Was DPS plate avond. Boots, Chest, Helm, Shoulders en nog een keer Shoulders van Trash dropte. Er waren enkel 2 trial DK's mee dus heb aardig wat mogen looten :o
Onze guild is zo geeindigd, GM weg en daarna down Hill. We hebben de guild niet opgedoekt, maar feitelijk is die nu stuurloos. Niet doen, ga bij een andere guild of vind een paar mensen en begin een 10 mans raid guild en bouw daar op voort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 17:45
redfoxert schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:49:
[...]

Die doe ik gewoon met zn 2. Quest items droppen namelijk toch niet voor een ander vaak als de ene het al heeft opgepakt.

Normaliter probeer ik die loot quests gewoon te vermijden :) Er zijn genoeg andere quests waar je net zoveel of meer experience voor krijgt. Kost gewoon enorm veel tijd die loot quests.
Verzamel 10 murloc hoofden. *Kapoen kills murloc* Hmm, die loopt rond zonder hoofd? :*)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
[...]

Gisteren een timed run gehad met nog 9 minuten over op de timer \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:34

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Weekendverslagje :P,

Afgelopen weekend flink doorgeleveld met mijn Warlock, dus afgelopen zaterdag eindelijk ding 80 :D, yay! De Warlock classleader van onze guild was net 1 dagje eerder 80 tot zijn grote vreugde. De classleader en ik zijn nu de eerste 2 level 80 Warlocks in de guild.

Gelijk nadat ik 80 dingde heb ik mijn Demo leveling build overboord gegooid en vervangen door een deep Affliction build (56/0/15). Meteen daarna met 4 andere guildies heroic UK ingedoken, maar dat viel toch wat tegen. De healer (een resto Shaman) had te veel moeite om de tank in leven te houden. De eerste boss ging na 2 wipes nog wel neer, maar de "Romulo en Julianne"-alike bosses kregen we helaas niet om. Niet getreurd, we hebben een leuke run gehad zonder ge-QQ.

Gisteren ook weer LFG ingedoken om een heroic te PuG'en en tijdens het wachten ben ik maar aan het exploren geslagen. Terwijl ik nog in Northrend bezig was kreeg ik een invite voor heroic UK (was de daily heroic). Deze keer was de groep een stuk beter, dus we hadden hem vrij snel zonder wipes gecleared. Het gekke was alleen wel dat het met de quest drop niet helemaal goed leek te gaan. Ik had de quest voor de daily HC en nog de quest "Into Utgarde Keep" (ofzo), waarvoor je de eindbaas z'n hoofd moest bemachtigen. Het quest item voor de HC quest dropte wel, maar zijn hoofd niet, dus die quest kon ik niet voltooien. Misschien moet ik daarvoor de normal variant nog een keertje doen...

Na heroic UK weer verder gegaan met exploren. Northrend en Outlands heb ik nu klaar. In Eastern Kingdoms moet ik nog de Horde gebieden, WPL en Arathi Highlands. Daar ga ik mijn LFG wachttijd vanavond maar weer aan besteden denk ik :).

Ondanks de stevige damage output (1500 DPS op een lvl 80 dummy met matige gear) van Affliction blijf ik het een erg lastige spec vinden om goed onder de knie te krijgen. Op een dummy is de rotatie nog wel goed te doen, maar bij een echte bossfight moet je toch op meer dingen letten dan op je DoT's. Op trash is Affliction een zwakke build, maargoed dat is niet het allerbelangrijkst. Ik geef het een serieuze kans, maar ik ga binnenkort toch ook eens kijken hoe een Fire Destro build (waarschijnlijk 0/31/40-ish) het doet qua damage.

Ik kreeg gisteren tijdens het LFG'en wel weer zin om mijn Warrior te gaan levelen. Ondanks de komst van de DK blijven vooral tanks, maar ook healers erg schaars. DPS is er in overvloed, dus het vinden/vormen van een PuG blijft een tijdrovende bezigheid. Wat dat betreft is het als tank een stuk makkelijker om PuG's te doen.

/wall_of_text

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 17:31

Snuffel

Vroem!

Dagboek item,

Vorige week de hele week niet kunnen spelen iv.m. problemen met mijn PC.
Windows liep perfect, 3D applicaties niet.
Afgelopen zaterdag een nieuw moederbord gekocht (Asus M3A78) en de hele handel loopt weer als een trein!

Anyway, gisteren met de guild Obisidian (ofziets) gedaan, 25 mans. Appeltje eitje, ondanks dat vrijwel iedereen voor het eerst daar kwam. Strakke raid, alles plat, helaas niets kunnen looten (miste net mijn T7 hands... :( ).
Daarna Naxx 25 mans gedaan, en ook hier appeltje eitje. Alles snel gecleared en nieuwe hands mogen looten. Weet bij god niet welke, maar mijn spellpower ging weer een stukje omhoog.
Ben blij dat ik eindelijk weer kan spelen én kan raiden. Dat levellen naar de 80 vond ik echt niets aan, geef mij maar raiden :)
Vanavond Naxx maar afmaken ofzo. Anders wat heroics lopen en wat badges verzamelen.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 11:54
Je gaat http://www.wowhead.com/?item=42988 (Darkmoon Card: Death) Toch niet gebruiken he? Het kreng heeft een internal cooldown van 45 seconden. Lijkt me de badge crit trinket een betere keuze.

Maar iig gz : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Mjah, die Death kaart was zo goedkoop... en ik kan me in alle eerlijkheid niet voorstellen dat ze niet iets met dat item gaan doen nog. Anders is het handig voor m'n Darkmoon Faire rep :")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
T!m0n schreef op zondag 14 december 2008 @ 21:12:
[...]

(Mijn character)
Hier 15 runs :'(, op me 14e run dropte die maar vond zo'n %&!@(#&@*#$^#@ DPS Deathknight het nodig om er op te needen omdat hij in de toekomst wel is tot tanken zou kunnen komen :(

Gisteren in naxx echt een feest voor spellcasters... Heb 1 plate dps armor voorbij zien komen de rest was allemaal cloth of spellpower ringen en dan hier en daar nog wat leather en mail. Geweldige run dus :/

Kan niet wachten tot de reset lekker snel clearen met me nieuwe guild, met pugs lukt het ook wel maar voelt toch stuk lekkerder als het lukt zonder die stomme whipes omdat mensen niet weten wat ze moeten doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SMulTiE schreef op maandag 15 december 2008 @ 08:53:
Mjah, die Death kaart was zo goedkoop... en ik kan me in alle eerlijkheid niet voorstellen dat ze niet iets met dat item gaan doen nog. Anders is het handig voor m'n Darkmoon Faire rep :")
Die crit trinket in TBC was ook crap, en is ook niets mee gedaan : D

Maar iig is die haste erg lekker.

Hoe ist btw met Denial? Daar was toch een afsplitsing om hardcore int te raiden?

[ Voor 9% gewijzigd door ImdaMned op 15-12-2008 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo, van het weekend weer even lekker gespeelt. Mijn rogue is nu bijna lvl 80. Ondertussen aardig wat nieuwe gear kunnen fixen op mijn rogue. Zit nu bijna op 2700 ap en 25% crit.

Op mijn shaman heb ik LeatherWorking ook naar 440 getrokken dus mooi mijn Ice Striker's Cloak kunnen maken en +22 agility erop gekocht.
Leatherworking heeft mijn rogue echt goed geholpen om gear te verzamelen. Kheb nu bijna al mijn gear vervangen en ga mijn huidige S2 shoulders vervangen voor de Trollwoven shoulders.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
SMulTiE schreef op maandag 15 december 2008 @ 08:53:
http://forums.worldofwarc...topicId=13392294686&sid=1

PTR, Haste -> crit

:)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
SpoTs schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:06:
Zo, van het weekend weer even lekker gespeelt. Mijn rogue is nu bijna lvl 80. Ondertussen aardig wat nieuwe gear kunnen fixen op mijn rogue. Zit nu bijna op 2700 ap en 25% crit.

Op mijn shaman heb ik LeatherWorking ook naar 440 getrokken dus mooi mijn Ice Striker's Cloak kunnen maken en +22 agility erop gekocht.
Leatherworking heeft mijn rogue echt goed geholpen om gear te verzamelen. Kheb nu bijna al mijn gear vervangen en ga mijn huidige S2 shoulders vervangen voor de Trollwoven shoulders.
Hopelijk is je hit rating ook een beetje goed, want zonder sta je nergens als rogue (toch niet in PvE).
Volgens Elitistjerks.com is onze nieuwe hitcap 755 8)7 Nuja, je moet niet specifiek gaan gearen voor hit rating, maar teveel missen is ook niet goed.

[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 15-12-2008 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kapoen schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:11:
[...]

Hopelijk is je hit rating ook een beetje goed, want zonder sta je nergens als rogue (toch niet in PvE).
Volgens Elitistjerks.com is onze nieuwe hitcap 755 8)7 Nuja, je moet niet specifiek gaan gearen voor hit rating, maar teveel missen is ook niet goed.
Ik focus eerst een beetje op dps gear. Meeste hitrating gear krijg je pas op heroic ratings. de rest zit niet bijzonder veel hitrating op of je gimped jezelf weer ontzettend. Daarnaast ben ik nu ook nog Sub-spec. Zit nog steeds te wachten op Dual spec, dan kan ik combat ernaast nemen. Wil namelijk niet mijn mooie sub specje kwijt zijn.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Gisteren naxx.
4 boss man wing op programma.
Na wat onwennig MC van de 2 priest, was downen van de boss makkelijk.
4 horses zijn wat lastig, maar uit eidenlijk ook neer.
Vanavond de +,- wing. meteen patchwork hoop dat we hem vanavond wel neer krijgen aangezien we vorige try meteen gestop waren naar 2 wipes.

Baal wel dat na de 25-man dkp reset de eerste run niet mee kon, nu loop 20 dkp achter, en kan verlopig de kans op loot wel vergeten.
Ik weer zo'n gevoel van dag-dag Tanking spot

3.0.8 Brengt 2 nieuwe enchants beide i.m.o. Tanking

* Formula: Enchant Weapon - Titanguard - Permanently enchant a melee weapon to increase Stamina by 75. Requires a level 60 or higher item.
vs oude tbc potent (20 strength)

* Formula: Enchant Bracer - Major Stamina - Permanently enchant bracers to increase Stamina by 40. Requires a level 60 or higher item.
vs 15 expertise rating

das 115 extra stam, alleen weg het op tegen de 15 expertise en 20 strength ?

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Dagboek,

Gisteren de Plague Quarter gecleared. Het starten op de trash was even onwennig (lees gargoyles niet snel genoeg down) maar na dat zijn we aan een 1 shot begonnen op Noth. Door de gauntlet heen naar Heigan, daar hebben we wat wipes gehad omdat de raid het dansen moest leren, de try waarop hij downging hebben we met 5 man gedaan vanaf 80% hp, deze try duurde maar liefst 24 minuten met de healer op 80% mana bij de kill :P. En Loatheb bleek ook een softie :D deze down in 3 tries, het is een healer gevecht waarbij je moet afstemmen wie wie healt je hebt toch maar een kleine 3 seconden window.

Toen nog een uurtje over en de Military Quarter in. Trash was zo neer met 2 mooie trash epics rijker, rogue blij met demise en die andere kan ik me niet herinneren lol. Toen Razuveus deze fight is alleen voor de tanks een beetje onwennig in het begin maar toen we eenmaal de rotatie onder controle hadden ging ie down in de derde try (ik was zelf 1 van de 2 tanks), ik vond dit toch wel een leuk gevecht maar niet zo lache als Heigan.

/dagboek

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

killbillfast schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:20:
Dagboek,

Gisteren de Plague Quarter gecleared. Het starten op de trash was even onwennig (lees gargoyles niet snel genoeg down) maar na dat zijn we aan een 1 shot begonnen op Noth. Door de gauntlet heen naar Heigan, daar hebben we wat wipes gehad omdat de raid het dansen moest leren, de try waarop hij downging hebben we met 5 man gedaan vanaf 80% hp, deze try duurde maar liefst 24 minuten met de healer op 80% mana bij de kill :P. En Loatheb bleek ook een softie :D deze down in 3 tries, het is een healer gevecht waarbij je moet afstemmen wie wie healt je hebt toch maar een kleine 3 seconden window.

Toen nog een uurtje over en de Military Quarter in. Trash was zo neer met 2 mooie trash epics rijker, rogue blij met demise en die andere kan ik me niet herinneren lol. Toen Razuveus deze fight is alleen voor de tanks een beetje onwennig in het begin maar toen we eenmaal de rotatie onder controle hadden ging ie down in de derde try (ik was zelf 1 van de 2 tanks), ik vond dit toch wel een leuk gevecht maar niet zo lache als Heigan.

/dagboek
Rogue blij met demise? Das wel sterk, want Demise is een 2-h mace :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:18:

* Formula: Enchant Weapon - Titanguard - Permanently enchant a melee weapon to increase Stamina by 75. Requires a level 60 or higher item.

* Formula: Enchant Bracer - Major Stamina - Permanently enchant bracers to increase Stamina by 40. Requires a level 60 or higher item.
vs 15 expertise rating

Die Bracer enchant ga ik sowieso halen. Weapon enchant wellicht ook maar ik twijfel nu nog even.. Mongoose is wel leuk voor avoidance imo (en de animatie is wel vet)..
SMulTiE schreef op maandag 15 december 2008 @ 08:28:
[...]

Gisteren een timed run gehad met nog 9 minuten over op de timer \0/
He? wat? gief epic strat? :9 wij kwamen 1 minuut te kort :( Terwijl ik de hele instance als een gek aan het pullen ben geweest.. (was trouwens wel relax, 3 paladins dus 6 stuns (Holy Wrath + HoJ)).

Vanavond Naxxramas! Kel'Thuzad is going down :D Nu hopen dat de head token dropt.. wil mn eerste T7 part wel eens binnen hebben :) Daarna Sartharion, zal interessant worden. Heb al beetje strategie gelezen maar je moet wel nadenken bij die fight, en op passen :P.. hopelijk dropt hij zijn tanking ring.. heb nu nog quest rings :P

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2008 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
SpoTs schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:18:
[...]
Ik focus eerst een beetje op dps gear. Meeste hitrating gear krijg je pas op heroic ratings. de rest zit niet bijzonder veel hitrating op of je gimped jezelf weer ontzettend. Daarnaast ben ik nu ook nog Sub-spec. Zit nog steeds te wachten op Dual spec, dan kan ik combat ernaast nemen. Wil namelijk niet mijn mooie sub specje kwijt zijn.
Ik moet toegeven dat ik van sub rogues niet veel afweet, ik ben altijd al een combat (fist) sword fan geweest. Jammer dat er nu zo weinig opties zijn qua swords aan het begin van het raid verhaal.

Ik heb de twee reputation zwaarden (ebon hold en wyrmrest) en daarmee houd het een beetje op.
Er is nog een badge offhand zwaardje (met een rare 1.6 speed) en een fist weapon uit stratholme.

't is jammer dat er zo weinig keuze is voor rogues, of je gaat dagger of je moet hopen op 1 specifieke drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Ja ok, maar wegen de procs ook tegen elkaar op? 590 spelldmg is interessanter dan die 1k shadow dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 17:09

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Bah, bah en nog eens bah. Ook onze guild heeft problemen. Eerst was er guild A. Toen de GM nogal offlinerig was (ivm zijn studie) werd er een coup gepleegd en ontstond guild B. Uiteindelijk is vrijwel heel guild A overgegaan in die guild B (incl. oorspronkelijke GM, al was hij wel beetje bitter natuurlijk). De coup-plegers waren toch ook uiteindelijk niet de ideale GMs en er werd iemand binnengehaald die vrijwel door iedereen irritant werd gevonden tot redelijk gehaat. Gevolg: oorspronkelijke GM van guild A ging er weer vandoor om guild C te vormen en nam meteen een hoop spelers mee, waaronder ik.

Deze guild C had de beste spelers en wonder boven wonder kwamen ook de hoge level spelers van een guild D bij ons, die daarop uit elkaar spatte. Kortom, #1 progress guild voor horde.

Echter, de ledenaanwas wil niet lukken. Guild B heeft zich herpakt en is blijkbaar aantrekkelijker ondanks de aanwezigheid van een aantal hoogst irritante spelers. Een poging om toch B & C bij elkaar te mergen om 25m te kunnen doen mislukken door stelselmatige tegenwerking van de GMs aldaar (door hun snelle groei hebben ze ons eigenlijk niet meer nodig). Er is gewoon te veel haat ontstaan tussen de GMs. En dat terwijl de gewone spelers het allemaal met elkaar kunnen vinden, maar gewoon loyaal blijven aan hun GMs.

Met als uiteindelijke gevolg dat onze goede raiders nu al verveeld beginnen te raken omdat ze maar geen 25m kunnen doen en daarom alts gaan rollen enzo. Terwijl de andere guild gemotiveerd heroics doet met dubbel zoveel mensen online :(

Probleem is gewoon dat Azuremyst nog veel te weinig lvl 80s heeft (56 nu, ik ben de 56e :) ) om genoeg guilds van raiding capaciteit te voorzien. Kortom, ik moet geduld gaan uitoefenen tot de rest lvl 80 bereikt en dat duurt nog wel even.

Gelukkig ook goed nieuws... Nadat ik lvl 80 dingde, even mijn eerste heroics gedaan en meteen de Staff of Trickery, een betere feral staff is er niet tot de eindbaas van Naxx 25 :)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 13:03
Dit weekend er achter gekomen dat ik toch nog wat moet oefenen op m'n hunter. Ben 70 gedinged in Borean Tundra en besloot The Nexus te doen, samen met een andere guildy en 3 anderen. Viel me vies tegen, heb tijdens het levellen totaal geen instances gedaan en dat merk ik nu wel. Tijdens levellen ben ik wel redelijk handig met trappen, aggro op m'n pet houden en kiten, maar in de instance ging het me allemaal wat te snel.

In die kamer waar die plantjes steeds opnieuw spawnen moesten we een groep van 4 mobs pullen. Ik moest de pull doen en ook 1 van de mobs trappen. Helaas ging er iedere keer wel iets mis: zo'n klein plantje liep in m'n trap, de tank pakte niet alle mobs over etc. Resultaat, paar keer gewiped en weg groep. Valt ook wel wat voor te zeggen natuurlijk, het ging ook echt kut (niet alleen bij mij gelukkig).

Is er hier een hunter die me wat tips kan geven over een pull waarbij ik 1) niet alle mobs op m'n dak moet krijgen en 2) wel eentje ervan trappen. Verder vraag ik me ook af hoe jullie snel van target wisselen, ik had namelijk nogal wat moeite met het targetten van de skull nadat ik m'n trap had gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:04:
[...]

Die crit trinket in TBC was ook crap, en is ook niets mee gedaan : D

Maar iig is die haste erg lekker.

Hoe ist btw met Denial? Daar was toch een afsplitsing om hardcore int te raiden?
Huidige Denial heeft 2 10-mans groepen momenteel, die alles wel farmen, behalve the Nexus dude (name?)
Een dezer dagen zullen de 25mans wel weer beginnen, nu steeds meer mensen 80 worden *yesh, they are slackers*
Vrij grote groep is wel naar andere guilds gegaan (o.a. Routed/Breathe)

Hardcore versie was 1 epic fail btw :D

[ Voor 5% gewijzigd door Smultie op 15-12-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:34:
[...]

Ja ok, maar wegen de procs ook tegen elkaar op? 590 spelldmg is interessanter dan die 1k shadow dmg
DMC:Death => ultimate suck :P

Beter dan gewoon badge trinket en Illustration of the dragon soul. ook al wordt deze hard generfed is illustration nog steeds veruit best in slot op dit moment. zelf loop ik met een groen hit trinket en egg of mortal essence :+ ben benieuwd of ze egg gaan (stealth)fixen maar voorlopig is ie erg goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:26:
[...]

Rogue blij met demise? Das wel sterk, want Demise is een 2-h mace :p
lol, das waar was iig de trash dagger. Demise was een boss drop en ging voor offspec naar onze warrior tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kapoen schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:33:
[...]

Ik moet toegeven dat ik van sub rogues niet veel afweet, ik ben altijd al een combat (fist) sword fan geweest. Jammer dat er nu zo weinig opties zijn qua swords aan het begin van het raid verhaal.

Ik heb de twee reputation zwaarden (ebon hold en wyrmrest) en daarmee houd het een beetje op.
Er is nog een badge offhand zwaardje (met een rare 1.6 speed) en een fist weapon uit stratholme.

't is jammer dat er zo weinig keuze is voor rogues, of je gaat dagger of je moet hopen op 1 specifieke drop.
Zijn wel een aantal epic world drops ( krol's blade ofzo ) maar idd, het aanbod van Swords is beperkt. Was gister bijna getempted on Titansteel Bonecrusher te kopen. Maar gelukkig heb ik mijn gold gewaste aan Leatherworking :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Amras schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:36:
Is er hier een hunter die me wat tips kan geven over een pull waarbij ik 1) niet alle mobs op m'n dak moet krijgen en 2) wel eentje ervan trappen. Verder vraag ik me ook af hoe jullie snel van target wisselen, ik had namelijk nogal wat moeite met het targetten van de skull nadat ik m'n trap had gedaan.
Als het goed is, moet misdirectionshot op de tanker goed werken. Athans, met de latere freezing arrow werkt dit wel goed. En actief 'tabben' werkt bij mij nog aardig, samen met wat shift tab als je langs de skull gaat. (andere MMO's werkten ook met tab=target, dus ging aardig goed).

Van het weekend mocht ik invallen in Naxx10, had gelukkig op de 2 bosses net wat doorgelezen hoe het moest (nogwat the unclean en die boss met die 17sec heal debuff). Was na 1 minuut al raak bij unclean, ik ging neer (rende verkeerde kant op), toch ging die boss neer. Dropte een mail item, waren maar 2 mensen die hem wilde, ik en nog iemand uit de guild. Gaf nog aan dat het niet eerlijk was dat ik em zou krijgen, maar moet toch rollen.. :D Na nog geen 10 minuten in Naxx mijn eerste epic drop :P

Daarna die boss met die debuff, 2x wipe, 3rde keer succesvol :) Toen was er pauze en gingen ze later met andere verder. Toch maar zo'n 1000g uitgegeven om mijn LW te skillen en de 2 epics te laten craften van LW (gaintmain legs/bracers).

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 15-12-2008 09:44 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Bokkie schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:38:
[...]

DMC:Death => ultimate suck :P

Beter dan gewoon badge trinket en Illustration of the dragon soul. ook al wordt deze hard generfed is illustration nog steeds veruit best in slot op dit moment. zelf loop ik met een groen hit trinket en egg of mortal essence :+ ben benieuwd of ze egg gaan (stealth)fixen maar voorlopig is ie erg goed :P
Wat is er nu eigenlijk precies met die Egg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
Dit weekend er achter gekomen dat ik toch nog wat moet oefenen op m'n hunter. Ben 70 gedinged in Borean Tundra en besloot The Nexus te doen, samen met een andere guildy en 3 anderen. Viel me vies tegen, heb tijdens het levellen totaal geen instances gedaan en dat merk ik nu wel. Tijdens levellen ben ik wel redelijk handig met trappen, aggro op m'n pet houden en kiten, maar in de instance ging het me allemaal wat te snel.

In die kamer waar die plantjes steeds opnieuw spawnen moesten we een groep van 4 mobs pullen. Ik moest de pull doen en ook 1 van de mobs trappen. Helaas ging er iedere keer wel iets mis: zo'n klein plantje liep in m'n trap, de tank pakte niet alle mobs over etc. Resultaat, paar keer gewiped en weg groep. Valt ook wel wat voor te zeggen natuurlijk, het ging ook echt kut (niet alleen bij mij gelukkig).

Als je 70 bent heb je een skill die "Misdirection" heet:

"Threat caused by your next 3 attacks is redirected to the target raid member. Caster and target can only be affected by one Misdirection spell at a time. Effect lasts 30 sec."

Oftwel, zet de tank als MD target en doe je 3 sterkste attacks. Gevolg: alle mobs die je geraakt hebt plakken aan je tank en niet aan jou.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
8)7 dubbelpost, klikte toch echt maar 1 keer...

[ Voor 95% gewijzigd door Cidolfas op 15-12-2008 09:45 ]

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

SinergyX schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:43:
[...]

Als het goed is, moet misdirectionshot op de tanker goed werken. Athans, met de latere freezing arrow werkt dit wel goed. En actief 'tabben' werkt bij mij nog aardig, samen met wat shift tab als je langs de skull gaat. (andere MMO's werkten ook met tab=target, dus ging aardig goed).

Van het weekend mocht ik invallen in Naxx10, had gelukkig op de 2 bosses net wat doorgelezen hoe het moest (nogwat the unclean en die boss met die 17sec heal debuff). Was na 1 minuut al raak bij unclean, ik ging neer (rende verkeerde kant op), toch ging die boss neer. Dropte een mail item, waren maar 2 mensen die hem wilde, ik en nog iemand uit de guild. Gaf nog aan dat het niet eerlijk was dat ik em zou krijgen, maar moet toch rollen.. :D Na nog geen 10 minuten in Naxx mijn eerste epic drop :P

Daarna die boss met die debuff, 2x wipe, 3rde keer succesvol :) Toen was er pauze en gingen ze later met andere verder. Toch maar zo'n 1000g uitgegeven om mijn LW te skillen en de 2 epics te laten craften van LW (gaintmain legs/bracers).
Het is Heigan the Unclean, l2dance 1-2-3-4-3-2-1 enzovoorts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
FunkyTrip schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:35:
Probleem is gewoon dat Azuremyst nog veel te weinig lvl 80s heeft (56 nu, ik ben de 56e :) ) om genoeg guilds van raiding capaciteit te voorzien. Kortom, ik moet geduld gaan uitoefenen tot de rest lvl 80 bereikt en dat duurt nog wel even.
56 level 80's :/ Wow, ik zou echt nooit op zon server kunnen spelen. Ik rerolde destijds eens op the Venture Co toen die uitkwam maar dat was ook niet echt fijn, low pop, weinig level 60 spelers etc. Sindsdien altijd op high/full pop servers gespeelt zoals Outland, Frostmane en sinds een paar maanden op Draenor.
killbillfast schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:45:
[...]
Het is Heigan the Unclean, l2dance 1-2-3-4-3-2-1 enzovoorts :P
Daar hadden wij gister in de 25 mans 3 whipes op. Elke keer ging er bij de switch van phase 2 terug naar phase 1 iets mis waardoor er echt heel erg snel mensen stierven. Waarschijnlijk met de DOT te maken alhoewel die wel gecleansed werd telkens. Was best vreemd. Uiteindelijk ging die gewoon neer. Vind ik toffe encounter Heigan.

[ Voor 28% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-12-2008 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:18:

vs 15 expertise rating

+15 Exp kun je vervangen door +40 Sta, mits je threat voldoende is.
+20 Str vervangen is moeilijker. Je krijgt er zowel attack power als block value van, maar wel vrij weinig. Maar +75 Sta is wel lekker.

De afweging voor beide is eigenlijk hetzelfde: is threat een probleem: +Exp en +Str, is threat geen probleem: +Sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Cidolfas schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:44:
Oftwel, zet de tank als MD target en doe je 3 sterkste attacks. Gevolg: alle mobs die je geraakt hebt plakken aan je tank en niet aan jou.
kleine correctie, alle AoE skills (multi-shot, scatter, volley) werken dus per mob. Doe je een multi op 4 mobs, heb je agro van nr 4.

Moet wel zeggen, wordt nu echt moe van die nederlandse char namen. Inspiratie loze (veelal sexueel geaarde) namen, neem dan van mij part een wtfpwntank als naam :/

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 15-12-2008 09:49 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
SMulTiE schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:43:
[...]

Wat is er nu eigenlijk precies met die Egg?
The Egg of Mortal Essence
Binds when picked up
Unique
Trinket
Requires Level 80
Equip: Increases spell power by 98.
Equip: Your direct healing and heal over time spells have a chance to increase your haste rating by 505 for 10 secs.

procced ook van fel armor, echter zijn tbc voorganger

Scarab of the Infinite Cycle
Binds when picked up
Unique-Equipped
Trinket
Requires Level 70
Equip: Increases spell power by 37.
Equip: Your direct healing and heal over time spells have a chance to increase your haste rating by 505 for 10 secs.

procced niet van fel armor, maar het is dus onbekend of dit zo hoort :) aangezien de buff exact is overgezet en de scarab sinds patch 3.0 is aangepast naar 320 haste for 6 seconds

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 15-12-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:11:
[...]

Wel even erbij vermelden dat je 3 hitcaps hebt en dat de 755 versie voor white-dmg is en tegenwoordig niet meer als uitgangspunt word gezien.

(met 5/5 Precision)
De eerste voor de specials = 99
De tweede voor poisons (wat nu ook de aim is voor de meeste rogues) = 315

En dan dient natuurlijk er nog aan toegevoegd worden dat:
Note: there are NO MAGIC NUMBERS for hit and expertise ratings. These caps
are posted so that they are not exceeded. If in doubt, use the spreadsheet.
Overigens voor de mutilate rogues onder ons, er is een update gevonden omtrent welke daggers het beste zijn voor mainhand/offhand. Het schijnt namelijk dat je poison procs in je offhand 2x proccen. Waardoor het dus nu beter is om de snelste dagger in je offhand te plaatsen.

Tevens dienen de poisons nu omgeplaatst te worden: Deadly Poison MH / Instant Poison OH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboekie,

huppakee het weekend is weeral voorbij en we hebben ons aandeel gedaan in de wondere wereld van azeroth. Zaterdag een paar minor updates bij elkaar gehaald door instances. De tanking necklace gekocht met de emblems ( 25 stuks ). Leatherworking tot 440 gebracht en de afzetter van dienst in dalaran maar 4 Arctic furs betaald voor de twee epic patterns ( hoewel een 200g waarde best wel meevalt voor epic patterns :p ) Nu nog een aantal furs voor al de rest van de patterns te kopen ( ik heb er een aantal in bestelling voor guildies die de mats al hebben en willen wachten zodat ik easy kan levelen ). Ik moet wel eerlijk zijn ik farm liever voor mijn mats dan 1 ding te kopen om AH :)

Zondag : heel de dag ( met aangepaste pauzes uiteraard :) ) aan het farmen geweest voor de mats voor trollwoven spaulders en girdle. Die heb ik heb ik nu dan toch ook al , voor elke rogue of druid is dit zeker de moeite waard aangezien ze een redelijke upgrade zijn voor pre - raiding gear dat van instances komt. Nog 5 nerubian chitins en dan heb ik de tanking cloak ook :)
Ook zondag : Ony gedaan met z'n tweeen ( kitty specced druid en een prot pally ) zonder enige problemen. De ietwat moelijkere fase is de tweede aangezien je veel moet verplaatsen voor je de Onyxia melee kan bereiken. Eerste en derde fase , afgezien van de fears in de derde fase , zijn echt te makkelijk geworden. Er is niks meer over van de oh zo stoere mob waar vroeger in vanilla wow zelfs de meest ervaren groepen nog al eens op wipeten. ( al dan niet door het saaie gevecht :) ). Alles bij elkaar ony duurde een 10 tot 15 minutjes, is een fijne 75 - 80 g voor een kwartiertje dollen met een guildie :) Spijtig dat ze maar een keer in de week is, anders hadden we de heel dag gefarmed :)

Om eens op iets anders te komen dan mijn weekendactiviteiten :

Een bezoekje gebracht aan het PTR om te kijken wat de druid changes nu gaan zijn voor me. ( ik blijf tank ik vertik het om op te houden zoals veel druids doen ) Hier een aantal punten zowel goede als slechte :

* De armor nerf uiteraard ( gaan we niet meer verder op in )
* Bear mangle generfed. ( -16% damage reduction ) - weeral wat agro minder *zucht*
* Growl range verhoogt naar 30 yards ipv 20 yards
* Maim duration verhoogt met een seconde (3/4/5/6/7 seconden) - wat meer pvp gericht imo
* Survival insticts verhoogt nu 30 % zoals vroeger maar heeft effect op je gebuffte health en niet op je base health.
* Nieuwe talent : swipe in cat form ( de waarde hiervan moet ik toch wel eens degelijk testen aangezien het 50 energy cost ) - maar was wel aan het denken voor een leuke rotatie hierbij voor aoe :
-- 100 energy
-- swipe
-- tigers fury ( als je kitty specced bent ) - voor replenish energy
-- Savage roar ( voor de Ap boost met tigers fury )
-- beserk
-- swipe
-- swipe
-- ...
Kan een goede rotatie geven maar zal die eens moeten testen in een instance van zodra ie uit is.
* primal tenacity verlaagt de mana cost van shifting naar cat - bear - dire bear (17-33-50%)
* Protector of the pack verhoogt AP met 6 % en heeft een damage reduction van 12 % voor alle damage in bear / dire bear form. ( was vroeger afhankelijk van het aantal leden in de groep - niet duidelijk of de + AP ook gaat voor kitty form/caster form )

Bron : http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=29837.0

En natuurlijk nog wat kleine bugs en fixes. Dit waren zowat de grootste changes voor druids op dit moment.
Er gaat wat afgetest moeten worden om te kijken wat de changes nu echt gaan doen op een live realm en live mobs.

*/wall of text hits you for 12 ( crushing ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Kaap schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:45:
[...]

56 level 80's :/ Wow, ik zou echt nooit op zon server kunnen spelen. Ik rerolde destijds eens op the Venture Co toen die uitkwam maar dat was ook niet echt fijn, low pop, weinig level 60 spelers etc. Sindsdien altijd op high/full pop servers gespeelt zoals Outland, Frostmane en sinds een paar maanden op Draenor.
Ja hehe, Azuremyst is nog geen 2 maanden oud. Over een paar maanden zijn er wel enkele honderden 80s uiteraard. Voor de massa zitten heeft zo zijn nadelen. Maar de voordelen van een nieuwe server met nieuwe economie zijn gewoon te groot voor mij. Mocht het raiden helemaal ineenstorten, tja, dan wordt het waarschijnlijk wel transferen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 13:03
SinergyX schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:43:
[...]

Cidolfas schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:44:
[...]
Als je 70 bent heb je een skill die "Misdirection" heet:

"Threat caused by your next 3 attacks is redirected to the target raid member. Caster and target can only be affected by one Misdirection spell at a time. Effect lasts 30 sec."

Thanks. Zal hier binnenkort even mee spelen. Zag Misdirection inderdaad voorbij komen bij m'n nieuwe lvl 70 skills, maar had het nog niet geprobeerd. Volgende keer ook maar een relaxte guild run doen, i.p.v. met drie opgefokte PuG-ers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Amras schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:58:
Thanks. Zal hier binnenkort even mee spelen. Zag Misdirection inderdaad voorbij komen bij m'n nieuwe lvl 70 skills, maar had het nog niet geprobeerd. Volgende keer ook maar een relaxte guild run doen, i.p.v. met drie opgefokte PuG-ers. :)
Daarbij, beetje tank kan ook een AoE doen, zet anders een frost trap (die aoe slow) voor je team neer en schiet op afstand 1 mob. Laat ze naar je toe komen, tank gaat erin en doe feign death. Tijd genoeg om voor de tank alle agro op te pikken. (niet te laat feign death doen, anders krijgt rest van team mogelijk agro als tanker nog niets had gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Afgelopen weekend toch even kunnen spelen en eindelijk LvL74 aangetikt in Howling Fjord.
Daarna nog even doorgespeeld om de Exploration en Quest achievement hiervan binnen te halen :Y)
Nu 74 1/3 en ga beginnen in Dragonblight en hoop dus deze week richting de 76/77 te zitten.

Ook nog een minder leuke ervaring meegemaakt met een Shammy die me probeerde te healen.
Bleek later Enhancement specced te zijn en verder crap healing gear te hebben, dus snel gekicked en daarna de Balance Druid maar laten healen en dat ging hartstikke goed verder :Y)

Sommige offspecs kunnen gewoonweg niet healen, maar waarom proberen mensen het dan toch :/
FunkyTrip schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:54:
Ja hehe, Azuremyst is nog geen 2 maanden oud. Over een paar maanden zijn er wel enkele honderden 80s uiteraard. Voor de massa zitten heeft zo zijn nadelen. Maar de voordelen van een nieuwe server met nieuwe economie zijn gewoon te groot voor mij. Mocht het raiden helemaal ineenstorten, tja, dan wordt het waarschijnlijk wel transferen.
Jij bent toch die kerel die met elke nieuwe server uitrol meteen gaat rerollen op die nieuwe server vanwege de economie en de verse aanwas van mensen en het hele nieuwe leveling gebeuren?

Waarom zou je dan willen migreren naar een server die al een vaste economie heeft, want geheid dat je verhaal dan weer opnieuw begint zodra er een nieuwe server uit komt ;)

[ Voor 38% gewijzigd door RaseriaN op 15-12-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Amras schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:58:
[...]

[...]

Een beetje tank kan die groepen prima aan, mits hij wel een fatsoenlijke tank spec heeft en wat tank gear, anders is het natuurlijk een drama.

Mijn T4/5-badge geared tank had op lvl 70 geen enkel probleem met die groepjes, soms ook nog zo'n boom erbij. Gewoon allemaal pakken en geen crowd control. Kan de tank ook lekker los gaan met claps en shockwaves :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje vroeg om er al over te gaan speculeren, maar wat denken jullie dat de volgende uitbreiding gaat worden? The Emerald dream? Ik ben niet zo heeeel erg thuis in de WoW lore dat ik met veel andere ideeen op de proppen kan komen namelijk...iemand hier die het wel kan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Lief dagboek,

Heel het weekend in Berlijn rondgehangen, prachtige stad, maar kwa WoW dus heulemaal niks te melden helaas!
Betthen schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:06:
Wat loop je nou te zoeken/irriteren. Als hij zegt dat hij een char heeft kan je dat toch gewoon geloven.
Bij de meeste mensen geloof ik dat meteen hoor, ik weet alleen niet of je z'n posthistory hier een beetje kent, en als je dat combineert met een "ik heb een 2200 rating dus ik weet het beter" reactie, dan ga ik dat op de armory ff checken ja. En zo te zien klopt er niks van.
FragNeck schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 17:03:
Ben ik de enige, of zijn er meer mensen die de community in wow zelf ontzettend arrogant vinden?
Als ik een vraagje heb met betrekking tot een quest, dan is het vervolgens stil, en wanneer ik het nog een keer vraag, dan krijg je antwoorden zoals 'wowhead' of 'thottbot'... Is er dan niemand meer die nog echt houdt van het RPG gedeelte van wow?
Ja, de community is wat dat betreft soms best zuig. Het komt voor een deel omdat er massa's mensen zijn die echt de questtekst niet lezen en de meest domme vragen stellen, maar sommige mensen vinden dat kennelijk een vrijbrief om te gaan lopen zeiken. Da's helaas toch een beetje gemeengoed geworden.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 17:28:

ik ga kapot hier mijn dag is weer goed :9
Dat je niet gewoon reageert zegt genoeg m.i. :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de lvl cap gaat toch niet meer omhoog? 80 zal toch de max ala max zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:21:
Tuurlijk gaat die level cap nog wel een keer omhoog naar 90 (of misschien ineens naar 100??)

Wanneer is de vraag, ik gok dat het nog zeker anderhalf jaar gaat duren, zo niet langer.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

RaseriaN schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:05:
Jij bent toch die kerel die met elke nieuwe server uitrol meteen gaat rerollen op die nieuwe server vanwege de economie en de verse aanwas van mensen en het hele nieuwe leveling gebeuren?
Nee hoor, in principe alleen maar bij een uitbreiding als TBC & WOTLK ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:11:
Beetje vroeg om er al over te gaan speculeren, maar wat denken jullie dat de volgende uitbreiding gaat worden? The Emerald dream? Ik ben niet zo heeeel erg thuis in de WoW lore dat ik met veel andere ideeen op de proppen kan komen namelijk...iemand hier die het wel kan? :)
Ik heb een tijdje geleden deze lijst nog gepost in deze topicserie:
- Draenor Set

Azuremyst Isle - 1 to 10
Bloodmyrk Isle - 10 to 20 (Bloodmyst)

Eversong Forest - 1 to 10
Quel'thalas - 10 to 20 (Ghostlands)

Hellfire Peninsula - 58 to 62
Zangarmarsh - 60 to 64
Terokkar Forest - 61 to 65
The Deadlands - 63 to 67 (Bone Wastes - Auchindoun)
Nagrand - 64 to 68
Blade's Edge Mountains - 66 to 70
Netherstorm - 67 to 70
Shadowmoon Valley - 69 to 70

- Northrend Set

Borean Tundra - 67 to 70
Howling Fjord - 67 to 70
Dragonblight - 69 to 72
Grizzly Hills - 70 to 73
Crystalsong Forest - 72 to 75
Zul'drak - 73 to 76
Sholazar Basin - 75 to 79
Storm Peaks - 76 to 80
Icecrown Glacier - 78 to 80
(Lake Wintergrasp PvP)

- Maelstrom Set

Gilneas - 77 to 80
Grim Batol - 78 to 81
Kul Tiras - 79 to 82
Kezan - 81 to 86
Tel Abim - 83 to 85
Zandalar - 84 to 87
Plunder Isle - 86 to 88
The Broken Isles - 87 to 90
The Maelstrom - 89 to 90

- Plane Set

Pandaria - 1 to 10
Hiji - 10 to 20

Wolfenhold - 1 to 10
Xorothian Plains - 10 to 20

The Green Lands - 88 to 91
The Dying Paradise - 91 to 94
The Emerald Nightmare - 94 to 97
The Eye of Ysera - 97 to 100

Deephome - 88 to 91
Skywall - 91 to 94
The Abyssal Maw - 94 to 97
The Firelands - 97 to 100

- Legion Set

K'aresh - 96 to 99
Argus Meadowlands - 97 to 100
Mac'Aree - 99 to 100
Maw of Oblivion - 100+
Die lijst stamt nog van vóór het uitkomen van TBC en er lijkt niet zo gek veel aan veranderd te zijn voor TBC en Northrend. Grote kans dus dat de volgende uitbreiding in de Maelstrom afspeelt. :)
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:21:
Zou je het erg vinden als de level cap weer omhoog gaat dan?
redfoxert schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:23:
[...]

Tuurlijk gaat die level cap nog wel een keer omhoog naar 90 (of misschien ineens naar 100??)

Wanneer is de vraag, ik gok dat het nog zeker anderhalf jaar gaat duren, zo niet langer.
Bij het uitkomen van die lijst was er ook een bijgaande tekst die aangaf dat ze zouden richten op één expansion per jaar. Dat ze daar een beetje vanaf lijken te wijken weet ik ook wel, maar langer dan anderhalf jaar zal het wel niet duren. ;)
Kaap schreef op maandag 15 december 2008 @ 07:20:
[...]

Ik heb niet de illusie dat ik ook maar half zo'n goeie GM zou zijn als de twee mensen die we gehad hebben, maar ik ben het wél aan mijn guildies verschuldigd om het te proberen. En aan mezelf. :P Maar goed, misschien heeft iemand anders die geschikter wordt geacht zich ook aangeboden, dan ben ik tenminste off the hook. :+

[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 15-12-2008 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Van het weekend 70 geworden op mijn priest, denk van: Even de Nexus proberen.
Zie ik een groep vragen van: Lf2m tank+ healer, ik die groep joinen. Opeens veranderde de tekst in "Lf1m dps", dus had echt zoiets van wtf...

Hunter joined, we gaan naar de nexus, staan binnen, en ik vraag: "wie is de tank?" Paladin, lvl 70, met 20 punten in prot, en 30 in retri reageerd: "Me". Iemand reageerd van: Doe dan even je schildje aan.... maar die had hij niet.

Had ene tijd niet gespeelt, dus denk van, misschien paladin buff ofzo dat ze net als dk met 2h kunnen tanken... maar Nee... :( In het begin ging het nog wel met oom gaan en volle bak healen, maar als er opeens 4 elites inhakken op hem gaat de hp toch wel snel omlaag... toen maar gaan slapen want moest vandaag weer werken....

Nog wel wat vraagjes voor als iemand toevallig priest speelt.... Ik heb toen tbc net uitkwam een priest gehad, en hiermee kara/gruul gedaan, maar nu lees ik dat heel veel mensen alleen maar (bijna alleen maar) COH gebruiken..... ben stiekem wel blij dat er een cd van 10sec op komt zodat dat niet meer verwacht word...
Met flash/greater heals en PrOM zijn 5man/raids toch ook nog goed te doen als priest , of is dit over??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:50:
Een bezoekje gebracht aan het PTR om te kijken wat de druid changes nu gaan zijn voor me. ( ik blijf tank ik vertik het om op te houden zoals veel druids doen ) Hier een aantal punten zowel goede als slechte :

* De armor nerf uiteraard ( gaan we niet meer verder op in )
* Bear mangle generfed. ( -16% damage reduction ) - weeral wat agro minder *zucht*
Moet zeggen dat ik me verbaasde over Druid tanking, heb gister of eergister (vergeten :9) Vault of Archavon gedaan samen met wat lui van een topguild op m'n server, die hadden ook een druid tank bij zich.. Staat toch bekend als een goeie tank maar zijn threat was écht bagger (ik moest goed oppassen dat ik niet boven hem uitkwam omdat hij MT was).. Gisteren ook lolrecord voor shield slam (pala versie): 7.2k
Betthen schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:34:Nog wel wat vraagjes voor als iemand toevallig priest speelt.... Ik heb toen tbc net uitkwam een priest gehad, en hiermee kara/gruul gedaan, maar nu lees ik dat heel veel mensen alleen maar (bijna alleen maar) COH gebruiken..... ben stiekem wel blij dat er een cd van 10sec op komt zodat dat niet meer verwacht word...
Met flash/greater heals en PrOM zijn 5man/raids toch ook nog goed te doen als priest , of is dit over??
Afaik healen mijn guildies zelden met greater heal in HC's (alleen bij grotere groepen mobs), voornamelijk Renew, Prayer of Mending (Dacht ik) en Flash Heals. Overigens zie ik niet hoe CoH nuttig kan zijn als je een goeie tank hebt :x

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2008 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:35:
[...]

Moet zeggen dat ik me verbaasde over Druid tanking, heb gister of eergister (vergeten :9) Vault of Archavon gedaan samen met wat lui van een topguild op m'n server, die hadden ook een druid tank bij zich.. Staat toch bekend als een goeie tank maar zijn threat was écht bagger (ik moest goed oppassen dat ik niet boven hem uitkwam omdat hij MT was).. Gisteren ook lolrecord voor shield slam (pala versie): 7.2k
Ik denk dat dat aan de druid ligt. Ik heb aardig wat aggro monkeys in mijn guild, maar de enigen die aggro kunnen stealen van mij zijn andere tanks, en dan met name een goeie DK. Man, dat zijn aggrokanonnen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
SinergyX schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:48:
[...]

kleine correctie, alle AoE skills (multi-shot, scatter, volley) werken dus per mob. Doe je een multi op 4 mobs, heb je agro van nr 4.
Oh dat is dan een nerf, dat was vroeger niet zo. Speel niet meer met m'n hunter sinds WotLK, Death Knights ftw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
NMe schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:32:
[...]

Ik heb een tijdje geleden deze lijst nog gepost in deze topicserie:

[...]

Die lijst stamt nog van vóór het uitkomen van TBC en er lijkt niet zo gek veel aan veranderd te zijn voor TBC en Northrend. Grote kans dus dat de volgende uitbreiding in de Maelstrom afspeelt. :)
Hopen dat er meer onderwatergebieden en quests zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ligt het nou aan mij of heeft de nieuwe expansie niets anders dan een hoop ellende gebracht voor guilds?
OK, ik chargeer een beetje, maar wat ik allemaal her en der lees over WotLK is niets anders dan "valt tegen", "slechte PUGs", "guild dood" etc etc etc.
Zelf heb ik WotLK van mijn Sinterschatje gekregen en pas gisteren voor het eerst SW Harbor gezien. Nieuwe continent ben ik nog helemaal niet geweest.
Ben nu een Enh Shaman aan het levelen en dat bevalt prima.
Ik proef de negativiteit ook bij onze guild. Voorheen altijd wel iemand te porren voor een willekeurige instance. Tegenwoordig zit iedereen een beetje solo te questen om uiteindelijk gestaag 80 te geraken.
Probleem is denk ik dat niet iedereen even snel 80 is waardoor sommigen moeten wachten terwijl anderen moeilijk verder komen. Gevolg is dat er strubbelingen ontstaan. Als je dan geen hechte guild hebt is het zo over en uit.
Voorlopig level ik mijn Shaman lekker door en zie wel wanneer ik een van mijn toons naar Northrend schop. Voorlopig vermaak ik me prima in de ZF PuGs en questen in Tanaris. =)

Ps : weet eigenlijk niet hoe bovenstaande zat met de vorige expansie want toen had ik min of meer het zelfde. Toen was ik met mijn hunter aan het levelen toen BC uitkwam.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:38:
[...]

Ik denk dat dat aan de druid ligt. Ik heb aardig wat aggro monkeys in mijn guild, maar de enigen die aggro kunnen stealen van mij zijn andere tanks, en dan met name een goeie DK. Man, dat zijn aggrokanonnen. :o
Nah daar twijfel ik echt aan, ik heb pre-wotlk veel met die tank gespeeld en hij weet echt wel waar hij mee bezig is.. Echt zo'n WoWjunkie, iets van 6 lvl 70's had ie. :9

Zal zien of ik nog eens een beer tankje kan vinden om tegen op te boksen qua threat.

Welke class speel je overigens? Ik ben een Paladin maar ik steel juist agro van onze DK :P (wel in Naxx dus veel undead, beetje Holy Wrath/Consecrate spammen).. En Seal of Wisdom.. heb genoeg agro om die te kunnen gebruiken no worries :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RaDKiLL schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:39:
Ligt het nou aan mij of heeft de nieuwe expansie niets anders dan een hoop ellende gebracht voor guilds?
OK, ik chargeer een beetje, maar wat ik allemaal her en der lees over WotLK is niets anders dan "valt tegen", "slechte PUGs", "guild dood" etc etc etc.
Mensen zijn het niet meer gewend om te levelen. Ze zijn verzonken geraakt in het (al dan niet casual) raiden en heroics doen, en nou moeten ze weer "from scratch" beginnen met het verzamelen van gear en zich opnieuw bewijzen. Dat veel guilds dood gaan heeft te maken met het feit dat mensen vlak voor zo'n expansion nog eens bedenken of ze wel willen blijven spelen, en ook guild masters doen dat. Als een GM ermee ophoudt, dan is het al snel afgelopen met zo'n guild. :)
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:41:
[...]

Nah daar twijfel ik echt aan, ik heb pre-wotlk veel met die tank gespeeld en hij weet echt wel waar hij mee bezig is.. Echt zo'n WoWjunkie, iets van 6 lvl 70's had ie. :9
Wil niks zeggen helaas. :P Druid tanking is veranderd met de nieuwe talents en skills; waar je vroeger Maul eigenlijk amper gebruikte is het nu één van je major threat builders. Als die tank dat niet weet, dan zal hij inderdaad moeite hebben met tanken. ;)
Welke class speel je overigens?
Ik speel een druid, vandaar dat ik weet dat hij met enige goeie gear geen moeite zou mogen hebben met aggro. :P Er vanuit gaande dat hij een echte tanking spec heeft een geen DPS/hybrid spec. :)

[ Voor 33% gewijzigd door NMe op 15-12-2008 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaDKiLL schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:39:
Zelf heb ik WotLK van mijn Sinterschatje gekregen en pas gisteren voor het eerst SW Harbor gezien. Nieuwe continent ben ik nog helemaal niet geweest.
Ben nu een Enh Shaman aan het levelen en dat bevalt prima.
Ik proef de negativiteit ook bij onze guild. Voorheen altijd wel iemand te porren voor een willekeurige instance. Tegenwoordig zit iedereen een beetje solo te questen om uiteindelijk gestaag 80 te geraken.
Probleem is denk ik dat niet iedereen even snel 80 is waardoor sommigen moeten wachten terwijl anderen moeilijk verder komen. Gevolg is dat er strubbelingen ontstaan. Als je dan geen hechte guild hebt is het zo over en uit.
Voorlopig level ik mijn Shaman lekker door en zie wel wanneer ik een van mijn toons naar Northrend schop. Voorlopig vermaak ik me prima in de ZF PuGs en questen in Tanaris. =)

Ps : weet eigenlijk niet hoe bovenstaande zat met de vorige expansie want toen had ik min of meer het zelfde. Toen was ik met mijn hunter aan het levelen toen BC uitkwam.
Klinkt een beetje als guilds die primair bij mekaar zijn om te raiden, en het sociale aspect niet meetelt. Als niet iedereen zo snel 80 is als jij ga je toch gewoon heroics runnen? Ik zie overigens niet wat WotLK voor negatieve effecten zou moeten hebben. De move van 40 naar 25-man raiden heeft voor problemen gezorgd vroegah, maar dat is nu ook wel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbr
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-04 17:03

bbr

Silence is but another sound

25-man thaddius is momenteel echt niet te doen met die lag momenteel.

Listen to the voices in your head.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Betthen schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:34:
Van het weekend 70 geworden op mijn priest, denk van: Even de Nexus proberen.
Zie ik een groep vragen van: Lf2m tank+ healer, ik die groep joinen. Opeens veranderde de tekst in "Lf1m dps", dus had echt zoiets van wtf...

*knip*
LFG is nu eenmaal een kweekvijver voor ergernissen. Van 't weekend weer een leuke meegemaakt:
Ik stond te wachten voor een groep naar heroic Nexus. Opeens krijg ik een invite en denk ik leuk, gaan met die banaan. Bleek dat ze in feite naar Violet Hold (heroic) gingen en een dps tekort kwammen en dus maar in een andere vijver gingen vissen (in dit geval dus de LFG voor Nexus heroic). Je zou toch denken dat ze zoiets op z'n minst op voorhand even vragen met een wisper?
Nee joh, gewoon egoïstisch zijn en inviten die handel! *sigh*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Cidolfas schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:38:
[...]

Oh dat is dan een nerf, dat was vroeger niet zo. Speel niet meer met m'n hunter sinds WotLK, Death Knights ftw :)
Ach komen er nog meer voor hunter :P

Grappig dat ik nu met eigelijk best goeie gear (3 purple inmiddels) niet eens in de buurt kom van de DPS gister in VH, boomkin en warlock (destruction gok ik) ging rustig 2100, ik kwam niet boven de 1600 uit. (waarvan dus aardig wat 'soon to be less' volley shots).

Goed, in Naxx tegen die 17sec debuff boss bleef ik wel nr 1 in DPS, maar dat was eerder omdat ik een van de weinige ranged DPS was en pet met 50% extra crit is 100% crit met kill command :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:38:
[...]

Single target tanking gaat op voor elke tanking classe hetzelfde. Een tank die zijn classe kent zou nooit of te nimmer ( uitgezonderd agro list wiping abilitys van de mob ) OP 1 target agro mogen verliezen.

Tot drie mobs kan een druid goed mee in aoe tanking ( palas en Dk's zijn hier meester hoor ), maar met meer dan 3 mobs heb ik toch ook effe nodig voor zeker te zijn dat ik agro houd op alle targets.

En vechten om agro met een andere tank is wel fijn :) hangt een beetje af van wie het meeste rage genereerd en heb der persoonlijk niet echt probs mee met men druid tankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
bbr schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:43:
25-man thaddius is momenteel echt niet te doen met die lag momenteel.
Welke lag? Gister Thaddius 25 man zonder lag en whipes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:49:
[...]

Single target tanking gaat op voor elke tanking classe hetzelfde. Een tank die zijn classe kent zou nooit of te nimmer ( uitgezonderd agro list wiping abilitys van de mob ) OP 1 target agro mogen verliezen.
Ook op single target tanken is Maul nu iets dat in de rotatie zit en vroeger niet echt, omdat we nu nét iets beter rage genereren. Meestal ga ik dan wel naast een andere tank staan zodat ik met Maul ook zijn target raak, 4-5k Maul crits geven best lekkere DPS. :+
Tot drie mobs kan een druid goed mee in aoe tanking ( palas en Dk's zijn hier meester hoor ), maar met meer dan 3 mobs heb ik toch ook effe nodig voor zeker te zijn dat ik agro houd op alle targets.
4 mobs zijn ook geen probleem eigenlijk. Naar binnen chargen op de main target, direct een mangle erop (liefst met berserk aan om instant threat te krijgen op 3 targets, daarna swipen voor aggro op de rest. Vereist wel dat je groep weet dat ze even moeten wachten met AoE, single target DPS mag best. :P
En vechten om agro met een andere tank is wel fijn :) hangt een beetje af van wie het meeste rage genereerd en heb der persoonlijk niet echt probs mee met men druid tankje.
Vechten om aggro is inderdaad gewoon leuk. :+ Ik weet nog dat ik eraan moest wennen dat ik mijn T7 2-setbonus kreeg, en mijn lacerate dus meer damage deed. Ik stal steeds aggro zonder dat dat de bedoeling was omdat ik mijn threat verkeerd inschatte. :P
Kaap schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:50:
[...]

Naxx heeft, op onze server in elk geval, last van lag. Niet continu, maar wel vaak. :)

[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 15-12-2008 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:12

Valkyre

Kitesurf FTW!

Lief dagboek,

Dit weekend aardig wat bereikt, op mijn Mage, nu eindelij kde T7 chest, 3 stuks T7 op het moment!, eindelijk een keer de Strat timed Dragon gewonnen!. zit nu over de 10 mounts.

Daarnaast begonnen met mijn paladin (epic prot gear van TBC, ZA, gruul, badge) te levelen, zaterdag was hij nog level 70, paar questen gedaan, en voor de rest super veel instance runs gedaan, samen met nog een paar alts van guildies. waardoor je parties kreeg van 1 Paladin, 2 of 3 priest! lool, and dan nog een random.
Zaterdagnacht, Nexus/UK/AZ/Kingdoms meerdere keren gedaan, daar ergens nog lvl 72 gedinged.

toen gister middag Log in met mijn Paladin, en zie in de LFG drak tharon staan, dus nou ja ik werd gevraag, denk vind het best geen idee welke level die instance is maar goed, ben aardig goed gegeared. ze misten nu nog een healer, dus ik keek even in onze Guildchannel, zag iemand op zijn main ingelogd zijn, dus /g seeds log amaro, we need him! Seeds: Sure.

Invite him, krijg een whisp: where we going? (hij is dus nog level 70 maar ook epic gegeared)
Gohan-san: Drak
Amaro: its pretty high think we can do it?
Gohan-san: Probably not, but atleast we get some nice exp.

kom ik binnen slik de eerst mobs zijn 77... daarna worden de mobs wel weer lager level kwam ik toen achter, maar eigenlijk een hele smooth run gehad. toen gelijk nog maar een keer gedaan.
toen kwamen we op het idee om naar die andere instance in Zul'drak te gaan, sure alles voor de exp. Gundrak, kom ik daar binnen level 88... fel rod.

Amaro die priest zegt: ow help me kill some mobs around here i need to be level 71 to enter.
loool, na een paar minuten was ook hij 71, en de party was als volgt:
Dk74
Retriadin72
Tankadi72 (ik)
Hunter
Priest(71)

dus nou ja ik gaf al aan geef mij wat tijd om te aggroen, anders lukt het nooit.. stomme. nou goed taunten voor het levelen, en die dk maar wat laten tanken.

de eerste boss, was wel verdomd lastig, iets van 5 wipes gehad, uiteindelijk tankt die Dk de boss, ik zoveel mogenlijk geprobeert om de adds op te pakken. en uiteindelijk ging ie zowaar neer, de boss was niet echt het probleem, maar die adds, en poison nova doen zwaar veel dmg.

op de trash ik weer tanken, maar onze retridin, gewoon doorknallen. vaak kon de priest hem nog wel redden, maar dies best vaak dood gegaan.

uiteindelijk de hele instance toch nog gecleared, toch wel netjes voor een underleveld party :D, toen moest ik nog een paar quest en DING 73! op naar mijn vriendin!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
[...]

Gister was er inderdaad enorme lag bij Thaddius.
Wij zijn even een half uurtje wat anders gaan doen, de instance softreset dan.
Hierna was de lag draagbaar, met een clean kill als resultaat.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbr
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-04 17:03

bbr

Silence is but another sound

[...]

Verschilt per server schijnlijk, maar op aszune komen de meeste guilds er niet voorbij.
Schijnt een bekend probleem te zijn volgens de GMs.

Listen to the voices in your head.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gister de eerste 25 mans raid gehad.
Ging best aardig, complete spiderwing gecleared in naxx. Daarna door naar de militairy quarter.
Helaas niet voorbij de "gearcheck" Patchwerk gekomen, wel leuke DPS daar (2.5k :p)

Al met al een leuke avond en 2 achievements erbij :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:42:
Wil niks zeggen helaas. :P Druid tanking is veranderd met de nieuwe talents en skills; waar je vroeger Maul eigenlijk amper gebruikte is het nu één van je major threat builders. Als die tank dat niet weet, dan zal hij inderdaad moeite hebben met tanken. ;)
Agreed, maar bedoelde meer dat ik hem niet als een persoon zie die zomaar wat doet, dus dat hij wel goed op de hoogte is met veranderingen aan de tanking mechanics. Overigens stonden wij twee wel keurig bovenaan qua threat, maar het scheelde niet heel veel met de DPS. (Ik had hoger kunnen staan maarja de MT voorbij Threaten tenzij hij dreigt de mob te droppen aan een DPS is niet echt tof :P)
Ik speel een druid, vandaar dat ik weet dat hij met enige goeie gear geen moeite zou mogen hebben met aggro. :P Er vanuit gaande dat hij een echte tanking spec heeft een geen DPS/hybrid spec. :)
Praktisch dezelfde talentbuild. Misschien andere glyphs ofzo? Ben eigenlijk vergeten Recount te bestuderen na de run om te zien welke specials hij gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49

Is er hier een hunter die me wat tips kan geven over een pull waarbij ik 1) niet alle mobs op m'n dak moet krijgen en 2) wel eentje ervan trappen.
Je tank had gewoon moeten pullen zodat 'ie initial aggro had. Dan had jij er één af kunnen pellen om te trappen.

Lief dagboek,

Van 't weekend een kapitaal uitgegeven aan jewelcrafting 1-300, echt niet gezond wat mensen tegenwoordig vragen voor low lvl gems als aquamarine enzo. :( Aanbod was zo laag dat ik van vrijdagavond tot gisteravond mee bezig geweest ben om tot 300 te komen. Daarna vrijwel gratis met green gems uit de guildbank en mercurial adamantite tot 350 gekomen, en inmiddels 420. Eerste prismatic zit in m'n gear, en twee trinkets zijn gecraft. Leuke is dat m'n pala ook JC is, dus krijg standaard een dragon's eye per dag binnen en op m'n DK kan ik gewoon recipes kopen. :p

Verder verdomd weinig gedaan. Vrijdag eerst nog een lading herbs gefarmed. Stack of acht icethorn gemilled, en gisteren van de rest een stuk of 40 flasks en 120 strength elixirs laten craften. Daarnaast alleen aan het farmen geweest voor jewelcrafting. ;(

Gisteravond gewhispered of ik meeging naar Naxx, wist alleen niet dat er iets zou zijn. Moest nog douchen en eten enzo, dus heb maar aangegeven dat ik niet meeging. Achteraf hoorde ik dat ik daar blij mee mocht zijn, was niet echt gezellig schijnbaar. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:06:
[...]

Praktisch dezelfde talentbuild. Misschien andere glyphs ofzo? Ben eigenlijk vergeten Recount te bestuderen na de run om te zien welke specials hij gebruikte.
Ik gebruik een glyph voor Maul en eentje voor Growl, derde major weet ik zo uit mijn hoofd even niet. :P Hij heeft trouwens wel een gekke keuze gemaakt door Predatory Instincts te kiezen en King of the Jungle te laten liggen. PI is namelijk tegenwoordig alleen een buff voor cat form als ik het me goed herinner. Die AoE-reduction gaat niet op in bear form, dus is het een waardeloze talent voor in een tanking spec. KotJ geeft 15% extra damage bij elke Enrage (je wil Enrage dus poppen na elke cooldown), en dus ook extra threat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatualive
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik ben nog niet zo langs bezig met wow (2 maanden) ben nu een weekje 80 en heb mijn eerste heroics achter de rug. Ik ben fury warrior en heb een hitrating van 311 op moment.

Ik loop nu regelmatig tegen het probleem aan dat ik aardig vlug dood ga doordat ik teveel aggro trek.
Ik vroeg me af hoe het systeem in elkaar zit.

Mensen willen een goede dps'er hebben anders mag je niet mee, maar ik moet me inhouden bij het dps'en om niet te veel aggro te trekken waaruit volgt dat ik te weinig dps doe. En als ik dus wel mijn dps doe ga ik regelmatig dood terwijl mijn armour nou niet speciaal slecht is.

Dus ik snap niet wat ik fout doe, en of ik het uberhaud wel fout doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:13:
[...]

Ik gebruik een glyph voor Maul en eentje voor Growl, derde major weet ik zo uit mijn hoofd even niet. :P Hij heeft trouwens wel een gekke keuze gemaakt door Predatory Instincts te kiezen en King of the Jungle te laten liggen. PI is namelijk tegenwoordig alleen een buff voor cat form als ik het me goed herinner. Die AoE-reduction gaat niet op in bear form, dus is het een waardeloze talent voor in een tanking spec. KotJ geeft 15% extra damage bij elke Enrage (je wil Enrage dus poppen na elke cooldown), en dus ook extra threat. ;)
Wel redelijk heavy op de healers met die armor reduction, I guess. Maar je hebt idd gelijk, het is toch weer een beetje extra threat, weet zo 1-2-3 niet waarom hij die talentpoints zo heeft verdeeld. Kan het hem wel eens vragen, maar als hij echt DPS wilde doen heeft hij in Resto (master shapeshifter ofzo, iig 4% meer crit chance in cat) laten liggen. Beetje halfbakken build lijkt het dus :p
eatualive schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:14:
Ik ben nog niet zo langs bezig met wow (2 maanden) ben nu een weekje 80 en heb mijn eerste heroics achter de rug. Ik ben fury warrior en heb een hitrating van 311 op moment.

Ik loop nu regelmatig tegen het probleem aan dat ik aardig vlug dood ga doordat ik teveel aggro trek.

Mensen willen een goede dps'er hebben anders mag je niet mee, maar ik moet me inhouden bij het dps'en om niet te veel aggro te trekken waaruit volgt dat ik te weinig dps doe. En als ik dus wel mijn dps doe ga ik regelmatig dood terwijl mijn armour nou niet speciaal slecht is.

Kan zomaar zijn dat je tank brakke AoE agro doet (Tenminste, Fury warriors moeten nogal Cleaven/Whirlwinden voor leuke(re) DPS), en dat je daarom agro van hem af pakt. Ik neem iig aan dat je niet in Defensive Stance aan het DPSen bent :P

Beste als Fury warrior is een Pala tank (En tegenwoordig ook dr00d en DK - ik ben geen liefhebber meer van warrior tanking, wat is dat k*t, spreek uit ervaring :P). Kan je lekker losgaan met AoE's. Vergeet alleen niet je tank een paar seconden te geven voor 'initial agro'. En wellicht vragen om een skull te marken, dan kan je daar alvast op losgaan met single target dps.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
eatualive schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:14:

armory linkje?
kan zijn dat je gewoon suckass tanks hebt steeds :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvle is saai. straks zijn we weer allemaal full epic en 1337 en dan komt er weeeeer een uitbreiding. Het is toch ook wel een keer genoeg geweest. Heb zon schijthekel aan lvle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Kapoen schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:45:
[...]

LFG is nu eenmaal een kweekvijver voor ergernissen. Van 't weekend weer een leuke meegemaakt:
Ik stond te wachten voor een groep naar heroic Nexus. Opeens krijg ik een invite en denk ik leuk, gaan met die banaan. Bleek dat ze in feite naar Violet Hold (heroic) gingen en een dps tekort kwammen en dus maar in een andere vijver gingen vissen (in dit geval dus de LFG voor Nexus heroic). Je zou toch denken dat ze zoiets op z'n minst op voorhand even vragen met een wisper?
Nee joh, gewoon egoïstisch zijn en inviten die handel! *sigh*
Hou op schei uit! Ik krijg tegenwoordig negen van de tien keer gewoon pats boem een invite. En mochten ze wel eens whisperen van te voren, dan is het meestal 'SP?' in plaats van 'Hey, wanna join blabla...'. Ik vind het niveau ronduit dieptriest op dit moment, en m'n blacklist groeit aanzienlijk sinds WotLK. Comments leest ook niemand meer tegenwoordig. Stond gisteren in mijn comment 'In case of CoT - timed run only', en dan toch gewoon inviten als je een gewone run wilt doen.

Eigenlijk zou men een sociale vaardigheidstest moeten inlassen voor een aantal servers. Ik zie het al voor me:

'Are you a social player?'

'Lololol DKDKDKDKDKDK!!11'

'Acces denied'

:P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:12:
Dat je niet gewoon reageert zegt genoeg m.i. :)
Heb de discussie nogwat gelezen en ik sluit me bij je aan. Weer eens iemand die aangeeft grote daden te hebben vericht op een char die niet van hem/haar is :).

Hopelijk downen we vanavond Malygos, zodat ik het quest-item voor de necklace kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:32:
[...]

Heb de discussie nogwat gelezen en ik sluit me bij je aan. Weer eens iemand die aangeeft grote daden te hebben vericht op een char die niet van hem/haar is :).

Hopelijk downen we vanavond Malygos, zodat ik het quest-item voor de necklace kan halen.
Vergeet je me nou niet te inviten schatje? :>

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:17:
[...]

Wel redelijk heavy op de healers met die armor reduction, I guess. Maar je hebt idd gelijk, het is toch weer een beetje extra threat, weet zo 1-2-3 niet waarom hij die talentpoints zo heeft verdeeld. Kan het hem wel eens vragen, maar als hij echt DPS wilde doen heeft hij in Resto (master shapeshifter ofzo, iig 4% meer crit chance in cat) laten liggen. Beetje halfbakken build lijkt het dus :p
Oh, nee hoor. Prima build, afgezien van die ene gekke talentkeuze. Improved Mark of the Wild in mijn spec is dan weer raar, maar ik ben (was?) de enige druid in mijn guild die dat had. Ik heb dus een beetje extra damage ingeleverd voor wat extra raid wide damage. Altijd goed. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

Wootlock schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:02:
Gister de eerste 25 mans raid gehad.
Ging best aardig, complete spiderwing gecleared in naxx. Daarna door naar de militairy quarter.
Helaas niet voorbij de "gearcheck" Patchwerk gekomen, wel leuke DPS daar (2.5k :p)

Al met al een leuke avond en 2 achievements erbij :)
Patchwerk zit in de construct quarter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Snappie88 schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:26:
Hou op schei uit! Ik krijg tegenwoordig negen van de tien keer gewoon pats boem een invite. En mochten ze wel eens whisperen van te voren, dan is het meestal 'SP?' in plaats van 'Hey, wanna join blabla...'. Ik vind het niveau ronduit dieptriest op dit moment, en m'n blacklist groeit aanzienlijk sinds WotLK. Comments leest ook niemand meer tegenwoordig. Stond gisteren in mijn comment 'In case of CoT - timed run only', en dan toch gewoon inviten als je een gewone run wilt doen.
Was het niet al enkele jaren bekend dat WoW het niet moet hebben van hun enorm kwalitatieve sociale communitie? :P Het is net soort van lotto, elke keer gokken waar je nu weer voor geinvite wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:35:
[...]

Was het niet al enkele jaren bekend dat WoW het niet moet hebben van hun enorm kwalitatieve sociale communitie? :P Het is net soort van lotto, elke keer gokken waar je nu weer voor geinvite wordt :P
Dat is niet WoW-eigen helaas. Een groot deel van de spelers is 13-15 jaar en vrij kinderachtig. Voor mij genoeg reden om niet te PuG'en tenzij het een "betrouwbare" guild betreft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:33:
[...]

Vergeet je me nou niet te inviten schatje? :>
Je zit toch in Dusk Ronin? Die killen hem toch al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Tja ik PuG ook eigenlijk zo weinig mogelijk. Zit meestal met vaste club vriendin heroics te doen /in raids. Hoogstens halen we een keer 1 pug DPS als er niemand online is. Maar zeker geen healers of tanks :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Toch vreemd dat bijna elke pug-run die ik doe met succes afgerond wordt.
Kleine uitzondering daarop was een run naar Halls of Stone heroic gisteren. Met de pug kwamen we niet verder dan de tweede boss (in ons geval die event met waves). Na 3 wipes toch maar gekapt en ik ging lekker verder met een guildrun naar andere heroics.
Daarna toch erg zin om HoS te doen omdat ik de trinket van de laatste boss nog nodig had. Omdat ik niet had verwacht dat de rest van de pug nog zonder mij verder was gegaan, dacht ik dat we de rest van de bosses wel neer konden halen. Helaas kwamen we erachter dat de pug toch verder was gekomen dan verwacht, en dachten we met lege handen naar huis (Dalaran :') ) terug te moeten keren.
Gelukkig bleek bij het terugwandelen naar de ingang dat de laatste boss (Sjonnir The Ironshaper) nog achter een gesloten deur zat. Ff snel gedowned en guess what (http://www.wowhead.com/?item=37660) * Smultie happy \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

NMe schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:55:
[...]

Ook op single target tanken is Maul nu iets dat in de rotatie zit en vroeger niet echt, omdat we nu nét iets beter rage genereren. Meestal ga ik dan wel naast een andere tank staan zodat ik met Maul ook zijn target raak, 4-5k Maul crits geven best lekkere DPS. :+

[...]

4 mobs zijn ook geen probleem eigenlijk. Naar binnen chargen op de main target, direct een mangle erop (liefst met berserk aan om instant threat te krijgen op 3 targets, daarna swipen voor aggro op de rest. Vereist wel dat je groep weet dat ze even moeten wachten met AoE, single target DPS mag best. :P

[...]

Vechten om aggro is inderdaad gewoon leuk. :+ Ik weet nog dat ik eraan moest wennen dat ik mijn T7 2-setbonus kreeg, en mijn lacerate dus meer damage deed. Ik stal steeds aggro zonder dat dat de bedoeling was omdat ik mijn threat verkeerd inschatte. :P

[...]

Naxx heeft, op onze server in elk geval, last van lag. Niet continu, maar wel vaak. :)
Ik wil op 4 mobs of meer nog wel eens wat last hebben om ze allemaal vast te houden, als ik gewoon easymode aan het swipen ben. Als ik te lui ben om te tabben en ik op mijn main target mangle en verder swipe, dan wil bij 4 mobs of meer uiteindelijk de healer wel eens een mob wegtrekken. Niets dat een taunt niet direct oplost, maar swipe haalt het nogsteeds niet bij pally aoe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

DizzyWeb schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:55:
[...]

Ik wil op 4 mobs of meer nog wel eens wat last hebben om ze allemaal vast te houden, als ik gewoon easymode aan het swipen ben. Als ik te lui ben om te tabben en ik op mijn main target mangle en verder swipe, dan wil bij 4 mobs of meer uiteindelijk de healer wel eens een mob wegtrekken. Niets dat een taunt niet direct oplost, maar swipe haalt het nogsteeds niet bij pally aoe ;)
Uiteraard niet. :P Overigens gaat dat easy mode swipen een stuk makkelijker als je tussendoor ook easy mode Demoralizing Roar spamt, da's ook een threatbuilder. Tabben doe ik eigenlijk ook maar zelden, tenzij ik merk dat mijn groep te snel AoE gaat gebruiken. Zolang ze maar focussed DPS op mijn main target blijven gebruiken is er niks aan de hand. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SMulTiE schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:46:
Toch vreemd dat bijna elke pug-run die ik doe met succes afgerond wordt.
Kleine uitzondering daarop was een run naar Halls of Stone heroic gisteren. Met de pug kwamen we niet verder dan de tweede boss (in ons geval die event met waves). Na 3 wipes toch maar gekapt en ik ging lekker verder met een guildrun naar andere heroics.
Daarna toch erg zin om HoS te doen omdat ik de trinket van de laatste boss nog nodig had. Omdat ik niet had verwacht dat de rest van de pug nog zonder mij verder was gegaan, dacht ik dat we de rest van de bosses wel neer konden halen. Helaas kwamen we erachter dat de pug toch verder was gekomen dan verwacht, en dachten we met lege handen naar huis (Dalaran :') ) terug te moeten keren.
Gelukkig bleek bij het terugwandelen naar de ingang dat de laatste boss (Sjonnir The Ironshaper) nog achter een gesloten deur zat. Ff snel gedowned en guess what (http://www.wowhead.com/?item=37660) * Smultie happy \0/
Ik moet zeggen dat ik lichtelijk pissed zou zijn als een group leader me op een dergelijke manier locked had gekregen. "Oops, boss already dead" -> :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:26:
[...]

Eigenlijk zou men een sociale vaardigheidstest moeten inlassen voor een aantal servers. Ik zie het al voor me:

'Are you a social player?'

'Lololol DKDKDKDKDKDK!!11'

'Acces denied'

:P
Ongewenste invites decline ik gewoon zonder vooraf gevraagd te hebben voor welke instance/groupquest het is. Gelukkig word ik door de meesten nog netjes gevraagd welke spec en wat voor instance het is. Is het niet de spec waaraan ik kan voldoen, dan zeg ik netjes gewoon: sorry i am not de guy your looking for. of iets dergelijks. Maar brute invites is zondermeer decline.

Afgelopen weekend 78 gedinged, Helaas niet echt veel gespeeld, ondanks lang weekend. Had toch eigenlijk als doelstelling om 79 te halen, maar ja krijg je altijd weer andere dingen tussendoor, famlie en vrienden enzo. In ieder geval nog een weekje werken en dan 2 weken niets doen, tenminste wat je niets doen noemt. Een beetje WoW en andere festiviteiten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

NMe schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:01:
[...]

Uiteraard niet. :P Overigens gaat dat easy mode swipen een stuk makkelijker als je tussendoor ook easy mode Demoralizing Roar spamt, da's ook een threatbuilder. Tabben doe ik eigenlijk ook maar zelden, tenzij ik merk dat mijn groep te snel AoE gaat gebruiken. Zolang ze maar focussed DPS op mijn main target blijven gebruiken is er niks aan de hand. :+
Aangezien mijn armor nog niet echt briljant is wil ik nog wel eens een flinke heal nodig hebben dus target nr 4 wil tegen het eind nog wel eens een keer naar de healer willen lopen. Maar dat is ook echt alles.

Edit:
Wat betreft PUGs, ik heb sinds WotLK weinig keus, de paar lvl 80 healers die we hebben gaan eigenlijk alleen met onze officer tanks mee. Ik heb nog geen enkele heroic guildrun gedaan... op 1 na, toen mijn gear echt nog niet goed genoeg was, of ik heroic Occulus wilde tanken. Natuurlijk allemaal aangegeven, maar een zekere "I once had a druid so I know it all" priest heeft nu besloten dat ik een crappy tank ben. En ik heb het idee dat een aantal guildies dat al doorgefluisterd hebben gekregen. Dus, doe enkel maar PUGs, gaat meestal prima. Had enorm slechte ervaringen met PUGs in TBC, maar valt nu redelijk mee eigenlijk. Maarja, nogsteeds geen raids... en de zin om te spelen neemt ook wel af nu.

[ Voor 34% gewijzigd door DizzyWeb op 15-12-2008 12:17 . Reden: Eerst PUG verhaal erbij, nu spellchecken ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:04:
[...]

Ik moet zeggen dat ik lichtelijk pissed zou zijn als een group leader me op een dergelijke manier locked had gekregen. "Oops, boss already dead" -> :(
Mwoah, ik ging de group uit omdat het echt niet opschoot, er op dat moment geen vervangende tanks waren voor HoS ben ik wat anders gaan doen. Als ik vervolgens 4!!!!! uur later bedenk dat ik nog even wil kijken of er nog wat overeind stond.......

Ik was btw niet de group leader toen hoor.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.