Lief dagboek,
Dit weekend aardig wat bereikt, op mijn Mage, nu eindelij kde T7 chest, 3 stuks T7 op het moment!, eindelijk een keer de Strat timed Dragon gewonnen!. zit nu over de 10 mounts.
Daarnaast begonnen met mijn paladin (epic prot gear van TBC, ZA, gruul, badge) te levelen, zaterdag was hij nog level 70, paar questen gedaan, en voor de rest super veel instance runs gedaan, samen met nog een paar alts van guildies. waardoor je parties kreeg van 1 Paladin, 2 of 3 priest! lool, and dan nog een random.
Zaterdagnacht, Nexus/UK/AZ/Kingdoms meerdere keren gedaan, daar ergens nog lvl 72 gedinged.
toen gister middag Log in met mijn Paladin, en zie in de LFG drak tharon staan, dus nou ja ik werd gevraag, denk vind het best geen idee welke level die instance is maar goed, ben aardig goed gegeared. ze misten nu nog een healer, dus ik keek even in onze Guildchannel, zag iemand op zijn main ingelogd zijn, dus /g seeds log amaro, we need him! Seeds: Sure.
Invite him, krijg een whisp: where we going? (hij is dus nog level 70 maar ook epic gegeared)
Gohan-san: Drak
Amaro: its pretty high think we can do it?
Gohan-san: Probably not, but atleast we get some nice exp.
kom ik binnen slik de eerst mobs zijn 77... daarna worden de mobs wel weer lager level kwam ik toen achter, maar eigenlijk een hele smooth run gehad. toen gelijk nog maar een keer gedaan.
toen kwamen we op het idee om naar die andere instance in Zul'drak te gaan, sure alles voor de exp. Gundrak, kom ik daar binnen level 88... fel rod.
Amaro die priest zegt: ow help me kill some mobs around here i need to be level 71 to enter.
loool, na een paar minuten was ook hij 71, en de party was als volgt:
Dk74
Retriadin72
Tankadi72 (ik)
Hunter
Priest(71)
dus nou ja ik gaf al aan geef mij wat tijd om te aggroen, anders lukt het nooit.. stomme. nou goed taunten voor het levelen, en die dk maar wat laten tanken.
de eerste boss, was wel verdomd lastig, iets van 5 wipes gehad, uiteindelijk tankt die Dk de boss, ik zoveel mogenlijk geprobeert om de adds op te pakken. en uiteindelijk ging ie zowaar neer, de boss was niet echt het probleem, maar die adds, en poison nova doen zwaar veel dmg.
op de trash ik weer tanken, maar onze retridin, gewoon doorknallen. vaak kon de priest hem nog wel redden, maar dies best vaak dood gegaan.
uiteindelijk de hele instance toch nog gecleared, toch wel netjes voor een underleveld party

, toen moest ik nog een paar quest en DING 73! op naar mijn vriendin!