Hmm, toch een beetje een rare opmerking over warrior tanks, sorry.Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:17:
[...]
Kan zomaar zijn dat je tank brakke AoE agro doet (Tenminste, Fury warriors moeten nogal Cleaven/Whirlwinden voor leuke(re) DPS), en dat je daarom agro van hem af pakt. Ik neem iig aan dat je niet in Defensive Stance aan het DPSen bent
Beste als Fury warrior is een Pala tank (En tegenwoordig ook dr00d en DK - ik ben geen liefhebber meer van warrior tanking, wat is dat k*t, spreek uit ervaring). Kan je lekker losgaan met AoE's. Vergeet alleen niet je tank een paar seconden te geven voor 'initial agro'. En wellicht vragen om een skull te marken, dan kan je daar alvast op losgaan met single target dps.
Gister heb ik 4 heroic runs gedaan (UK, UP, HoL en HoS) zonder cc gedaan met een fury warrior en een unholy DK in de groep en die gasten hebben flink hun best gedaan (1 en 2 in de dps chart) en maar heel sporadisch een mob van me afgetrokken. Vaak was dit dan ook nog omdat de fury warrior rage nodig had en even zijn best deed op een off target (cross ofzo ipv skull).
Ik ben geen super tank, ik weet redelijk wat ik doe en ik houd de wijzigingen zo goed mogelijk bij, maar je moet wel je thunderclap en shokwave gebruiken als ze van CD af zijn.