Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 175 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 41.479 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 15:21
Vanavond even gegrind in Arathi Highlands na een weekend waarin ik twee keer gedingd heb. (Van 33 tot 35) Gisteren ook eindelijk mijn Starfaller kwijt geraakt wat me toch 20G opgeleverd heeft. Afgelopen drie dagen twee keer Arathi Bassin gedaan en allebei de keren gewonnen, waarvan de eerste keer binnen 6 minuten met 0 tegen 2000, dus dat betekende drie achievments. Lekker weekend gehad dus.

Verder was ik vanavond in Stormwind, toen een level 23 Warrior vroeg of ik mee wilde in de stockade als tank. Ik zei dat we nog een healer nodig hadden, dus hij nodigde nog een level 40 priest uit. Die priest hield het al snel voor gezien en kapte er mee. Er zat ook nog een level 23 hunter bij. Nadat de priest weg was, toch nog een heel eind in stockade gekomen. De hunter ging dood. Ik en de andere warrior bleven over en ik heb hem met m'n first aid enkele keren moeten bandagen. Wat doet hij vervolgens: hij schiet drie cellen in en laat zich doodslaan zodat ik in m'n eentje tegen 8 of 9 level 24 elite's moest. :( Hij moest er snel vandoor zei hij. Ik heb hem nog wel even uitgemaakt voor een hele hoop lelijke dingen.

Morgen nog even kijken of ik mensen mee kan krijgen Gnomeregan in en dan denk ik dat ik donderdag lvl 36 ben. Hopelijk zondag dan 37.

[ Voor 5% gewijzigd door dev10 op 15-12-2008 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
dev10 schreef op maandag 15 december 2008 @ 23:38:
Wat doet hij vervolgens: hij schiet drie cellen in en laat zich doodslaan zodat ik in m'n eentje tegen 8 of 9 level 24 elite's moest. :( Hij moest er snel vandoor zei hij. Ik heb hem nog wel even uitgemaakt voor een hele hoop lelijke dingen.
Zijn naam zal goed sieren op je Ignore-lijstje.

Het is altijd zo jammer als mensen de boel stelselmatig verzieken. Om een of andere reden is de Azjol-Nerub summon stone als een honingpot voor level80 chars, niet om te summonen, maar om andere mensen te ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 15:21
winkelwagen schreef op maandag 15 december 2008 @ 23:45:
[...]

Zijn naam zal goed sieren op je Ignore-lijstje.
Daar staat hij inderdaad ook al op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Pepaard schreef op maandag 15 december 2008 @ 18:45:
lol.. mentaliteit van patch 3.0 voor WotLK in WotLK.

Naja, even mijn verhaal doen:

Morgen kan ik eindelijk WotLK spelen -_-. Examens + ouders die je verbieden WoW te spelen tijdens de examens na een expansion:(. Het voelt alsof ik een gigantische achterstand heb opgelopen
lol, m'n broertje heeft hetzelfde, maar zijn cijfers zijn dan ook zorgwekkend :X (heeft komend jaar dus examen)

Heb in een paar weekjes nu een ally rogue gelvled naar 55 op Emerald Dream na een ruime anderhalf jaar afwezigheid, ook nog geen WotLK maar wel TBC. Shatratth is a ghosttown, net als IF en Stormwind, in Darnassus kwam toch al bijna niemand :'( En ik heb de verhoudingen van die server op wowwiki opgezocht, het is ongeveer 90% ally vs. 10% horde :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 22:19:
[...]
KT en Sartarion 1shot... Malygos is nogal te sterk atm
Nog wat meer info, uiteraard niks gewonnen (verdoemme T7 head token langs mn neus voorbij, stomme priest :P). Gelukkig wel een kleine compensatie gekregen uit HC Nexus, de tanking helmet. Zit nu met een comfortabele 24644 hp unbuffed. (self buffed 26424 O+), gelukkig nog nét op de defense cap (god zegene de socket bonus van die helmet).

3 tries op Malygos maar wel duidelijk dat we er nog niet aan toe zijn. Maar 2-3 DPS die echt genoeg DPS doen en voor iedereen was het de eerste keer ("Ohlol Power Spark got to Malygos lolol!!!!!111one Huh tank is dead??").

Heb er vertrouwen in dat het de volgende keer beter zal gaan, though. Overigens beste try op 45% ofzo.. dus opzich niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 00:30:
3 tries op Malygos maar wel duidelijk dat we er nog niet aan toe zijn. Maar 2-3 DPS die echt genoeg DPS doen en voor iedereen was het de eerste keer ("Ohlol Power Spark got to Malygos lolol!!!!!111one Huh tank is dead??").
Ik denk dat jullie er best aan toe zijn maar gewoon de fight moeten leren kennen. De DPS die je moet doen lijkt heel ziek, maar in principe heb je niet meer nodig dan 2 sparks bovenop elkaar gekilld en een heroism die goed getimed wordt om door de eerste phase heen te racen. ;) Phase 2 kost ook teveel tijd als je niet alles goed afspreekt. Phase 3 is hartstikke simpel, zodra je doorhebt hoe het gaat.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Yay
Afgelopen week 10mans en alles tot Sapphiron en Kel Thuzad gecleared. Vandaag begonnen met Sartharion en die g1shot >.<(echt te easy, wel zonder adds dan).

Daarna op naar Sapphiron en die rond 9 uur down, toen naar Kel Thuzad en daar een aantal keer gewiped na de 8ste try hadden we hem rond 15%. Toen werd de OT gekilled en ik snel adds opgepakt(blood DK) ik werd gespamhealed en toen heeft warrior adds weer van mij afgetaunt en geshieldwalled. Iedereen keihard aan het nuken en BOEM lag KT op zen gat.

Enorm lawaai op ventrilo ;o(altijd leuk nieuwe dungeon clearen), toen bleek ook nog eens Death's Bite gedropped, helaas won de andere DK die.
Maar al met al een goede week voor ons en alles lekker snel gecleared. En zondag beginnen we met de 25 mans :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 00:35:
[...]

Ik denk dat jullie er best aan toe zijn maar gewoon de fight moeten leren kennen. De DPS die je moet doen lijkt heel ziek, maar in principe heb je niet meer nodig dan 2 sparks bovenop elkaar gekilld en een heroism die goed getimed wordt om door de eerste phase heen te racen. ;) Phase 2 kost ook teveel tijd als je niet alles goed afspreekt. Phase 3 is hartstikke simpel, zodra je doorhebt hoe het gaat.
Wellicht maar dat is ook een enorme uitdaging op zichzelf, de sparks timen, de sparks uberhaupt zien(macro'tje!).. En de MT die bleef stilstaan dat is niet handig. Als hij rondjes had gerend (ruw gezegt nu), hadden melee kunnen profiteren van de dps boosts. Aangezien we veel melee mee hadden (altijd melee unfriendly die bosses, heb ik het idee :9 (GRAPJE ;))) stonden alleen de paar casters (joepie 3 healers een uil en een mage) in de sparks (soms). Maar idd, het zal best te doen zijn. Komt toch weer een beetje dat progression raid gevoel bij terug =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 00:45:
[...]

Wellicht maar dat is ook een enorme uitdaging op zichzelf, de sparks timen, de sparks uberhaupt zien(macro'tje!).. En de MT die bleef stilstaan dat is niet handig. Als hij rondjes had gerend (ruw gezegt nu), hadden melee kunnen profiteren van de dps boosts. Aangezien we veel melee mee hadden (altijd melee unfriendly die bosses, heb ik het idee :9 (GRAPJE ;))) stonden alleen de paar casters (joepie 3 healers een uil en een mage) in de sparks (soms). Maar idd, het zal best te doen zijn. Komt toch weer een beetje dat progression raid gevoel bij terug =P
Sorry, maar de tank laten rondrennen is geen goed idee, je moet dan namelijk de hele raid goed laten opletten, wat vaak niet goed gaat. Wat je beter kan doen is de tank laten draaien binnen een kwart van de cirkel, zodat de DPS altijd op een veilig punt kan gaan staan binnen die DPS buff. De sparks op elkaar krijgen is een kwestie van Death Grip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 00:53:
[...]

Sorry, maar de tank laten rondrennen is geen goed idee, je moet dan namelijk de hele raid goed laten opletten, wat vaak niet goed gaat. Wat je beter kan doen is de tank laten draaien binnen een kwart van de cirkel, zodat de DPS altijd op een veilig punt kan gaan staan binnen die DPS buff. De sparks op elkaar krijgen is een kwestie van Death Grip. :)
Damn ik zet er nog zo bij, ruw gezegt. :p

Maar iig, stilstaan als tank is niet het beste idee. Sparks DeathGrippen klinkt leuk maar we hebben maar 1 DK (standaard) in de raid, en da's onze MT :p Die wil die krengen niet DG'en.. Volgende keer extra DK'tje meepakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutonus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:04
heeft er iemand een idee waar ik met Brutonus (clickie) zou kunnen starten?

Ik heb eens op wowhead gezien en het lijkt alsof Borean Tundra nét iets betere rewards heeft.

[ Voor 24% gewijzigd door Brutonus op 16-12-2008 07:54 . Reden: add ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:15
Vyo schreef op maandag 15 december 2008 @ 23:52:
[...]

Heb in een paar weekjes nu een ally rogue gelvled naar 55 op Emerald Dream na een ruime anderhalf jaar afwezigheid, ook nog geen WotLK maar wel TBC. Shatratth is a ghosttown, net als IF en Stormwind, in Darnassus kwam toch al bijna niemand :'( En ik heb de verhoudingen van die server op wowwiki opgezocht, het is ongeveer 90% ally vs. 10% horde :/
Ik ken het probleem. Van het weekend mijn rogue naar 70 gebracht in Netherstorm, op mijn trotste 'ding 70 :)' in de general chat kreeg ik welgeteld één gratz toegeworpen... Iedereen rent op 68 naar Northrend dus de high level areas van Outland zijn stiller dan de starting areas op moment. Naarmate Blizzard content blijft toevoegen krijg je dit meer en meer, ik hoop dat er een soort game mechanic komt waardoor de 'oude' gebieden een attractie blijven vormen. En dan bedoel ik meer dan een occasional FedEx quest naar Duskwood oid.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:34

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dagboekje,

Gisteren begonnen met het exploren van Silverpine Forest. Toen dat klaar was kreeg ik al snel een /w van onze GM of ik zin had in een paar heroics. Tuurlijk! Ik kan nog wel wat upgrades gebruiken :). Helaas moesten we aardig lang wachten totdat de rogue guildie die mee zou gaan op kwam dagen, dus het was al bijna 22.00 voordat we konden beginnen. Eerst was Violet Hold aan de beurt. Na de eerste boss bleek dat onze GM vergeten was de dungeon difficulty op Heroic te zetten, dus allemaal de instance uit en opnieuw begonnen. Op de boss die je moet kiten hadden we 1 wipe (niet helemaal lekker getankt), maar de rest ging vlot neer. Hier 1 upgrade mogen looten (weet zo ff niet meer uit m'n hoofd welke).
Daarna hebben we nog even een snelle heroic UK gedaan (was wederom de daily) alwaar ik nieuwe shoulders (bye bye laatste FSW item) en de epic ring van de eindbaas heb mogen looten.

Het was dus een productief avondje. 3 Upgrades, wat badges en wat shards rijker :). Vanavond maar even 2 gems met hitrating in mijn nieuwe items gaan socketen en mijn nieuwe ring enchanten. Voor upgrades ga ik hitrating de komende tijd zowieso een hoge prio geven, want die is momenteel bedroevend laag (68 ofzo). Mijn doel is om zo snel mogelijk met de guild Naxx te kunnen gaan doen, dus daar is hitrating wel erg handig. Spellpower komt daar wel automatisch bij.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
DizzyWeb schreef op maandag 15 december 2008 @ 18:43:
Ook zoiets moois trouwens... ik zei vandaag al dat het me zo opviel dat niemand meer wil CC'en... "Just tank them all" opmerkingen constant. Maar de laatste paar heroics die ik gedaan heb is het nog mooier: de DPS'ers vragen mij of ik goed ben in CC. WTF? De mage gaat de tank vragen of ie goed kan CC'en? En als ik vraag of zijn sheep niet goed genoeg is ofzo.... krijg ik "lol, i'm not using that... can you control crowd?" :|

Lijkt wel alsof de degelijke spelers genokt zijn en alleen de pewpew-dps'ers nog spelen soms.
Hehe, wat een kneus. Ja sommige tanks kunnen stunnen voor een paar seconden maar om dat nou cc te noemen ^^.

Wat betreft cc, gister weer met een aantal mensen heroics gedaan waar ik de dag ervoor ook mee gespeeld had. De healer van de dag ervoor was echter nog niet online toen we begonnen dus er is een ander uit hun guild geinvite. Goede healer maar hij had in UK naar mijn idee soms toch wat moeite met 4 mobs op me (ik zat soms erg laag in hp, of hij hield van grote heals waar ik dan weer wat jeuk van krijg (niets ten nadele van de healer) en dus al m'n shieldwall en last stand toestanden ga spammen. 10-20% hp over zeg maar en dan wordt het aangevuld). Toen mijn rogue maatje die ook mee was maar gevraagd waar geen wolven waren om 1 van d 4 te zappen. Prima, makkelijker te healen en nog steeds net zo snel neergenuked. 5 emblems (daily) en toen naar VH geHSed.

Helaas gewiped op de 2e baas (die voidwalker). Persoonlijk had ik hem nog nooit gedaan net als 2 anderen uit de groep en dan gaat het best snel heel erg mis. De hunter moest toen weg ivm een toets, vervangen door een mage uit hun guild waarna het easy peasy ging. Laatste baas was nog wat spannend omdat ik op 5% doodging daar de healer oom was en ik te laat met last stand (die draak slaat toch best hard :P). Verder iedereen nog overeind (fury warrior ftw zeg maar voor pick up) en de achievement gehaald omdat we geen switches gebruikt hadden. Ik wordt geressed, check de loot en yey Bolstered legplates (http://www.wowhead.com/?item=43500)! 16 expertise gem erin en frosthide leg armor erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quick dagboekje :

Heroic nexus
Heroic Violet Hold
Heroic Utgarde keep

in totaal 1 wipe op die water elemental in HC VH.

Ook nog de epic tanking cloak gemaakt met leatherworking na de laatste nerubian chitins gefarmed te hebben :) tanken begint al een heel pak beter te gaan dan een paar weken geleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiertz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 00:23
Tegenwoordig heb je ook geen CC meer nodig. Als je een redelijke tank hebt dan kom je al een heel eind. En alle dps doet gewoon dikke AoE dmg en alle mobs zijn dood voor je het weet.

Gister even Wintergrasp boss 25 man gedaan en Sartharion 25 man(no adds), helaas geen loot voor mijn Holy priest.
Daarna meteen Naxx 25 man geprobeerd, eerste run voor guild. 2 Quarters gecleared and 1x gewhiped on trash. Hier heb ik een hele mooie healing trinket ontvangen.

Het valt me wel op dat de WoTLK raids heel gemakkelijk zijn in vergelijking met TBC, misschien zelfs iets te gemakkelijk.

Ik vroeg me tevens af wie hier op Laughing Skull(EU) zit, onze guild zoekt nog leden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Bosmonster schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:15:
[...]

Ja, met minder dan 30K hp moet je er ook geen maintank neerzetten. Liefst meer richting de 35K.
Moest je patchwerk daarom ook niet met 3 tanks doen zodat de damge verspreid werd. Dit was nog in WoW original maar volgens mij gelden veel van de tactics nog steeds.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik zag hier wat Onyxia kills voorbijkomen.

Ken een resto shaman haar makkelijk soloen ?:) Ik zit redelijk in m'n gear en heb natuurlijk fire res totem... ik kan me alleen goed voorstellen dat ik doodga door verveling imv weinig dps.

Was de Onyxia attunement nou verwijderd? Anders houdt t feest hier al meteen op =)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

NoEinstein schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:22:
[...]

Hehe, wat een kneus. Ja sommige tanks kunnen stunnen voor een paar seconden maar om dat nou cc te noemen ^^.

Wat betreft cc, gister weer met een aantal mensen heroics gedaan waar ik de dag ervoor ook mee gespeeld had. De healer van de dag ervoor was echter nog niet online toen we begonnen dus er is een ander uit hun guild geinvite. Goede healer maar hij had in UK naar mijn idee soms toch wat moeite met 4 mobs op me (ik zat soms erg laag in hp, of hij hield van grote heals waar ik dan weer wat jeuk van krijg (niets ten nadele van de healer) en dus al m'n shieldwall en last stand toestanden ga spammen. 10-20% hp over zeg maar en dan wordt het aangevuld). Toen mijn rogue maatje die ook mee was maar gevraagd waar geen wolven waren om 1 van d 4 te zappen. Prima, makkelijker te healen en nog steeds net zo snel neergenuked. 5 emblems (daily) en toen naar VH geHSed.

Helaas gewiped op de 2e baas (die voidwalker). Persoonlijk had ik hem nog nooit gedaan net als 2 anderen uit de groep en dan gaat het best snel heel erg mis. De hunter moest toen weg ivm een toets, vervangen door een mage uit hun guild waarna het easy peasy ging. Laatste baas was nog wat spannend omdat ik op 5% doodging daar de healer oom was en ik te laat met last stand (die draak slaat toch best hard :P). Verder iedereen nog overeind (fury warrior ftw zeg maar voor pick up) en de achievement gehaald omdat we geen switches gebruikt hadden. Ik wordt geressed, check de loot en yey Bolstered legplates (http://www.wowhead.com/?item=43500)! 16 expertise gem erin en frosthide leg armor erop.
Ik heb Heroic VH al een keer of 10 gerund nog steeds geen legs zien droppen :X . Het zijn steeds de cloth bracers :'(

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Bah bah bah :(

Gisteren avondje zitten wipen op Sapphiron. We hebben de encounter nu in ieder geval wel onder controlle met minimale slachteroffers tijdens phase 2 (wat mij toch weer meevalt in een guild waar keyboardturners zitten). Echter heb ik toch het gevoel dat de healing niet erg snor zit. En ook de DPS mag trouwens wel wat meer zijn. Setup was Hunter, Warlock (ik dus), Death Knight, Rogue, Prot Warrior, Prot Paladin (MT), Tree Druid, Holy Priest en Resto Shaman. Drie healers wat dus wel genoeg zou moeten zijn, echter is onze beste try op 25% gestrand, mede doordat de healers /oom gingen.

Moet wel zeggen dat de healers in onze guild wel wat meer progressiegericht bezig mogen gaan. De meeste van deze drie healers (Tree Druid valt niets te verwijten, dat was een alt) hadden nog enkele greens gecombineerd met epics. Dan mag je van mij toch nog wel even wat extra heroics gaan runnen!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiertz
sabriel schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:47:
[...]

Moest je patchwerk daarom ook niet met 3 tanks doen zodat de damge verspreid werd. Dit was nog in WoW original maar volgens mij gelden veel van de tactics nog steeds.
Als ik het me goed herinner kun je een Warrior maintank gebruiken en een Druid als offtank. De druid vangt dan de hurtfull strikes(of hoe het ook heet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
Wiertz schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:39:
Tegenwoordig heb je ook geen CC meer nodig. Als je een redelijke tank hebt dan kom je al een heel eind. En alle dps doet gewoon dikke AoE dmg en alle mobs zijn dood voor je het weet.
Met een sap/sheep/shackle links en rechts gaat het nochtans nog gemakkelijker hoor. Gisteren ook weer ondervonden in heroic UK met een guild groep.

't is wel grappig dat ivm AoE veel rogues klagen dat ze niet kunnen bijbenen qua dps (nogal logisch). Als ik dan mijn dps vergelijk op bosses sta ik altijd bovenaan, gemiddeld zal ik misschien tweede of derde eindigen, maar op bosses schop ik kont :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Pepaard schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 07:48:
heeft er iemand een idee waar ik met Brutonus (clickie) zou kunnen starten?

Ik heb eens op wowhead gezien en het lijkt alsof Borean Tundra nét iets betere rewards heeft.
Borean Tundra beginnen, daarna Howling Fjord, Dragonblight.

Wat je kan doen is hier kijken:

http://www.wow-pro.com/wiki/70-80_wotlk_leveling_guides

Ja het zegt leveling guide maar wat het doet is alle questhubs aan elkaar zetten zodat je op een zo efficient mogelijke manier door de zones heen gaat, je haalt alle zone achievements er ook bij dus het is niet zo dat je overal doorheen rushed.

Zelf gebruikt voor mijn DK'tje en rustig de tijd genomen om alle Lore te lezen en rustig mijn professions te levelen (alhoewel dat laatste wel een extra beetje tijd kan gebruiken :S)

http://armory.wow-europe.....xml?r=Stormrage&n=Ashrah

Gisteren eindelijk mijn 2e setitem mogen looten, hebben al een tijdje dat elke plate drop, def etc is .... of Blizzard probeert me te vertellen dat ik moet respeccen naar tank of onze luck is gewoon belabberd :/ (MT is een Bear, OT een Pala, die willen toch net iets andere gear dan een prot warrior zeg maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Snappie88 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:50:
Bah bah bah :(

Gisteren avondje zitten wipen op Sapphiron. We hebben de encounter nu in ieder geval wel onder controlle met minimale slachteroffers tijdens phase 2 (wat mij toch weer meevalt in een guild waar keyboardturners zitten). Echter heb ik toch het gevoel dat de healing niet erg snor zit. En ook de DPS mag trouwens wel wat meer zijn. Setup was Hunter, Warlock (ik dus), Death Knight, Rogue, Prot Warrior, Prot Paladin (MT), Tree Druid, Holy Priest en Resto Shaman. Drie healers wat dus wel genoeg zou moeten zijn, echter is onze beste try op 25% gestrand, mede doordat de healers /oom gingen.

Moet wel zeggen dat de healers in onze guild wel wat meer progressiegericht bezig mogen gaan. De meeste van deze drie healers (Tree Druid valt niets te verwijten, dat was een alt) hadden nog enkele greens gecombineerd met epics. Dan mag je van mij toch nog wel even wat extra heroics gaan runnen!
Met die setup mis je geloof ik wel http://www.wowhead.com/?spell=57669#comments en http://www.wowhead.com/?spell=53408#comments. Met name de eerste is voor je healers wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
Wiertz schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:39:
Ik mis hier toch wel een goede healer in het rijtje. Probeer maar eens heroic Utgarde Pinnacle. Die hulks slaan kneiterhard. En als je nog heroics doet, dan heb je toch nog redelijk wat blauwe spulletjes waarop nou niet echt mega veel avoidance/mitigation zit.

Ja het kan zonder cc, maar dan heb je wel een groep nodig die weet wat ze moeten doen (tank target nuken enzo) en dit ook kunnen gear wise (zodat de healer niet oom gaat bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiertz
NoEinstein schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:09:
[...]

Ik mis hier toch wel een goede healer in het rijtje. Probeer maar eens heroic Utgarde Pinnacle. Die hulks slaan kneiterhard. En als je nog heroics doet, dan heb je toch nog redelijk wat blauwe spulletjes waarop nou niet echt mega veel avoidance/mitigation zit.

Ja het kan zonder cc, maar dan heb je wel een groep nodig die weet wat ze moeten doen (tank target nuken enzo) en dit ook kunnen gear wise (zodat de healer niet oom gaat bijvoorbeeld).
Als je een healer hebt met wat lvl 80 blue's en dan een decent geared tank, dan moet ik wel lukken denk ik.
Natuurlijk is het makkelijker om even vlug een sheepje of een sap te doen, maar ja, kennelijk kan dat niet iedereen meer tegenwoordig.

Maar als je alle normal dungeons hebt gedaan en daar overal 1 blue gevangen hebt dan kun je die heroics wel aan vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Wiertz schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:16:
[...]

Als je een healer hebt met wat lvl 80 blue's en dan een decent geared tank, dan moet ik wel lukken denk ik.
Natuurlijk is het makkelijker om even vlug een sheepje of een sap te doen, maar ja, kennelijk kan dat niet iedereen meer tegenwoordig.

Maar als je alle normal dungeons hebt gedaan en daar overal 1 blue gevangen hebt dan kun je die heroics wel aan vind ik zelf.
Pak de BS craftable blues en wat dungeon/quest blues met eventueel een craftable epic shield en je kunt pinnacle goed tanken, wel even de dps wijsmaken dat er wel ge cc'ed moet worden :P

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond, hele avond gebruikt om Malygos onder de knie te krijgen. Het Deathgrip verhaal klinkt leuk, maar helaas heb je daar wel een Deathknight voor nodig die weet wat hij doet... Die van ons DCde zodra er een spark in beeld kwam. Na verloop van tijd hem ook maar uit de raid verwijderd want het schoot echt niet op.

We kwamen daarna wel in phase 3 (op de draakjes) maar onze healers hadden geen idee hoe ze zo'n draak moesten controlen. Dus rest van de avond gebruikt om in phase 3 te komen en hopen dat de healers eindelijk het licht zagen. Helaas zagen ze dat wel, maar dan in negatieve zin.

Heb nog een screenshot van het begin, toen het dus niet zo geweldig ging met de sparks (volgens mij hadden we toen maar 1 of geen gebruikt in totaal.)

http://www.arise-guild.com/images/carpetdps.jpg

Let niet op de naam van de screenshot :P dat is een geintje tussen een guildmate en ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:09

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Liev dagboek :')

Gisteravond mijn allereerste raid in anderhalf jaar. Ik ben eergisteren 80 gedingd en loop nog rond met allerlei blauwe/groene mid70 questrewards. En de staff of trickery, een epic feral staff die ik toevallig tijdens mijn eerste heroic te pakken kreeg.

En ja hoor, meteen 10m Kelthuzad, die was nog over na een raidavondje eerder. Aantal keren gewipet. Ik heb een slechte eerste indruk gemaakt helaas. Ging 3x dood aan een fissure omdat ik zo zat te focussen mijn rotatie goed te krijgen dat ik niet op de rode cirkel lette. Een 4e keer viel ik een abomination iets te snel aan voor de tank agro kreeg...1 shot. Ik schaamde me rot.

Maar goed, op 2 andere tries had ik een paar mooie acties m.b.t. tranquility/innervate/battle res, dus het maakte nog iets goed. Na een poging of 6 hadden we hem neer en kreeg ik zowaar Staff of the Plaguehound cadeau, de beste feral staff voor 25m :D

Daarna vergeet ik uiteraard mijn emblems te looten (wist ik veel), maar mijn avond kon toch niet meer stuk. Deed uiteindelijk op de KT fight iets van 1600dps in kitteh. Vind ik niet zo slecht in blue/green gear, maar het moet nu toch wel snel richting de 2-2.5k gaan om weer beetje bij de rest te komen die al weken heroics deden.

En nog zoveel te doen... sparen voor epic flyer zodat ik in Outlands JC kan gaan grinden, gear upgraden, winter veil achievements, beetje PvP...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:37:
We kwamen daarna wel in phase 3 (op de draakjes) maar onze healers hadden geen idee hoe ze zo'n draak moesten controlen. Dus rest van de avond gebruikt om in phase 3 te komen en hopen dat de healers eindelijk het licht zagen. Helaas zagen ze dat wel, maar dan in negatieve zin.
Misschien helpt deze video: http://www.youtube.com/watch?v=xYqJ-8FiXCI

Heb 'm zelf ook al gekeken en opzich is het wel leerzaam. Verder is er schijnbaar een repeatable quest in Coldarra, waar je 'om kan leren gaan' met zo'n draakje (deze). Dus misschien is het een idee om je guildies op pad te sturen :P
FunkyTrip schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:42:
Daarna vergeet ik uiteraard mijn emblems te looten (wist ik veel), maar mijn avond kon toch niet meer stuk. Deed uiteindelijk op de KT fight iets van 1600dps in kitteh. Vind ik niet zo slecht in blue/green gear, maar het moet nu toch wel snel richting de 2-2.5k gaan om weer beetje bij de rest te komen die al weken heroics deden.
Da's heel aardig voor jouw gear hoor. Ik ken druids die beter gegeared zijn en maar een stuk minder doen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2008 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Oi,

Het naar 80 levelen van mijn lock heb ik deep demo gedaan, erg leuke spec met een erg hoge survivability (voor zowel lock als felguard) en een goeie oh-shit button (metamorphosis icm immolation aura) voor als ik onverwacht door meer mobs werd aangevallen dan ik normaliter aankon.

Nu ik meer en meer heroics doe en straks ook weer begin met 10man raids ben ik op zoek naar een demo spec waarbij de nadruk minder ligt op survivability maar meer op dps output, maar ik heb nog steeds maar de helft van Northrend gezien dus ook gewoon lekker (solo) questen moet goed te doen blijven.

Een uitgebreide zoektocht op internet levert nauwelijks een eenstemmige mening op; zelfs op elitistjerks is men het nauwelijks met elkaar eens over wat de beste dps levert voor een demo-build (claims van max dps varieren van 41 punten demo, rest in afflic tot 41demo, rest fire destro) en dan gaat het voor 100% over raid builds. De bruikbaarheid van de EJ-builds buiten raids (heroics of zelfs solo quest situaties) wordt niet eens besproken.

Wie heeft er ervaring met level 80 felguard raiding en kan me helpen met een build die ook geschikt is voor questen?

Tenslotte; ik weet dat ik met een demo build qua dps altijd achter zal blijven op de huidige afflic specs. Ik vind demo echt veel leuker spelen.

Armory linkje klikkerdeklik!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Gisteren nog even een paar uur gespeeld, naar level 36 gedingt en vond het daarna eigenlijk wel goed en maar een aflevering van dexter gekeken:)

Gisteren eindelijk riding kunnen kopen, nu nog naar de 8g om een wolf te kopen en ik hoef me niet meer te ergeren aan sommige lange stukken wandelen, de eerste 3 x is het nog leuk rondkijken maar daarna mag het van mij eigenlijk allemaal wel wat sneller. Njah ik heb dan ook het geduld van een hyperactieve teckel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Lief dagboek,

Gisteren verdomd weinig gedaan. :p Dailies, dailies en dailies basically, maar ben daar wel op m'n gemak een paar uur mee bezig geweest.

Tussendoor door de aanstekelijke verhalen van Salena ook nog Onyxia solo geprobeerd in m'n 17/0/54 DPS spec. Eerste try roemloos ten onder in P2, whelps slaan toch best hard, dus een wipe rond 50%. Tweede try heb ik de whelps anders aangepakt. Als ze in de buurt kwamen, frost presence + bone armor + death and decay + unholy blight, en als ze bij me kwamen ook anti magic shell nog om Ony's damage even te minderen. Zodra bone armor afliep en ik nog whelps op me had zitten, icebound fortitude. Ik miste een deep breath, dus met behulp van een pot en een death pact heal alsnog overleefd. Vierde wave was net bezig toen ze neer ging. Drie blue BoE's, lock/shaman helm, eshkhandar's collar, druid boek, LW pattern, tas, hoofd en 180g in the pocket. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Exitium schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:54:
Lief dagboek,

Gisteren verdomd weinig gedaan. :p Dailies, dailies en dailies basically, maar ben daar wel op m'n gemak een paar uur mee bezig geweest.

Tussendoor door de aanstekelijke verhalen van Salena ook nog Onyxia solo geprobeerd in m'n 17/0/54 DPS spec. Eerste try roemloos ten onder in P2, whelps slaan toch best hard, dus een wipe rond 50%. Tweede try heb ik de whelps anders aangepakt. Als ze in de buurt kwamen, frost presence + bone armor + death and decay + unholy blight, en als ze bij me kwamen ook anti magic shell nog om Ony's damage even te minderen. Zodra bone armor afliep en ik nog whelps op me had zitten, icebound fortitude. Ik miste een deep breath, dus met behulp van een pot en een death pact heal alsnog overleefd. Vierde wave was net bezig toen ze neer ging. Drie blue BoE's, lock/shaman helm, eshkhandar's collar, druid boek, LW pattern, tas, hoofd en 180g in the pocket. :D
Nog maar eens 'grats!' dan he ;) Ik vrees dat het met mijn rogue niet zal lukken om dat kreng solo neer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister samen met een vriend (Anapuna Rogue) van mij de Raid naar alle 4 de Horde steden gelead op scarshield legion server

Binnen een uur a anderhalf alle 4 gecleared en weer 40 man met een black bear mount. Militaire precisie was de reactie van de raid....

Anapuna en Alliance ik ben trots op jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:48:
Een uitgebreide zoektocht op internet levert nauwelijks een eenstemmige mening op; zelfs op elitistjerks is men het nauwelijks met elkaar eens over wat de beste dps levert voor een demo-build (claims van max dps varieren van 41 punten demo, rest in afflic tot 41demo, rest fire destro) en dan gaat het voor 100% over raid builds. De bruikbaarheid van de EJ-builds buiten raids (heroics of zelfs solo quest situaties) wordt niet eens besproken.
Tja, ik heb zelf een deep Destro build waar ik mee raid, en heb er geen problemen mee voor solo-quests, farmen en heroic instances. Denk overigens dat geen enkele Warlock build met één van deze problemen zal hebben. Het is niet alsof we een Resto Druid / Protection Warrior (alhoewel deze tegenwoordig ook wel kunnen farmen) zijn hé. De bruikbaarheid vande EJ-builds zijn misschien dan wel raid-georiënteerd, wat veel schade doet in raids, doet ook veel schade in vijf-mans of solo (hoogstens op een andere wijze, als deep Affliction zal je een hele zooi mobs DoTen om het proces te versnellen).

M'n GM is overigens dezelfde spec als jij nu bent, en heb 'm de volgende dingen aangeraden. Eén DoT op de target (Curse of Agony het liefst, als je op Curse of Elements duty zit Corruption) voor Molten Core, Immolate en vervolgens Incinerate spam. Als glyps wil je de Immolate, Curse of Agony en Felguard glyph.

En wat je zelf al zei klopt, je zal met deze build niet de damagemeters toppen :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:02:
Gister samen met een vriend (Anapuna Rogue) van mij de Raid naar alle 4 de Horde steden gelead op scarshield legion server

Binnen een uur a anderhalf alle 4 gecleared en weer 40 man met een black bear mount. Militaire precisie was de reactie van de raid....

Anapuna en Alliance ik ben trots op jullie
Heb je echt 40 man nodig om pakweg Thrall neer te krijgen? Op het interne guild forum bespraken we de optie om zeldzame mounts te gaan 'farmen' met een groepje en de zwarte beer kwam ook ter sprake. Alleen denk ik niet dat onze guild op dit moment 40 man bij elkaar krijgt (laat staan level 80s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:48:
Oi,

Het naar 80 levelen van mijn lock heb ik deep demo gedaan, erg leuke spec met een erg hoge survivability (voor zowel lock als felguard) en een goeie oh-shit button (metamorphosis icm immolation aura) voor als ik onverwacht door meer mobs werd aangevallen dan ik normaliter aankon.

Nu ik meer en meer heroics doe en straks ook weer begin met 10man raids ben ik op zoek naar een demo spec waarbij de nadruk minder ligt op survivability maar meer op dps output, maar ik heb nog steeds maar de helft van Northrend gezien dus ook gewoon lekker (solo) questen moet goed te doen blijven.

Wie heeft er ervaring met level 80 felguard raiding en kan me helpen met een build die ook geschikt is voor questen?

Tenslotte; ik weet dat ik met een demo build qua dps altijd achter zal blijven op de huidige afflic specs. Ik vind demo echt veel leuker spelen.

Armory linkje klikkerdeklik!
Als je EJ bezoekt moet je altijd in je achterhoofd houden dat het theorycraften extreme is en puur gericht op maximale (raiddps) voor endgame raiding. Raid dps > alles het is erop gericht zoveel optimale raidps te leveren. soloing, 5 man, questing wordt totaal geen rekening mee gehouden omdat dat met alle builds wel kan.

met felguard zijn er imo maar 2 opties
fl/sl of fl/ruin

Welke je speeld is kwestie van smaak, beide zullen ongeveer zelfde dps doen, met langere fights zal sl meer voordeel kunnen hebben.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Welke dps doet een feral druid eigenlijk in vergelijking met andere classes in 25m naxx?
Ben afgelopen week op het laatste moment meegevraagd in guild run als dps, ondanks ik tank specced en dito gear had. Dus kon zelf net boven de tanks blijven, maar hoe verhouden ze zich tov andere classes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:47:
Da's heel aardig voor jouw gear hoor. Ik ken druids die beter gegeared zijn en maar een stuk minder doen.
Wat doen die dan zoal? Als ik alleen maar mangle spam en een finisher dan zit je al op 1200 :?

Ik poog nu de volgende rotatie te handhaven:
* rake
* mangle/shred (afhankelijk waar ik sta, tot 5 combo)
* savage roar
* rake
* mangle/shred (tot 5 combo)
* rip
* mangle/shred (tot 4 combo)
* rake
* als energy laag is en rip nog lang tikt, ferocious bite

En savage roar altijd proberen te behouden en faerie fire.
Als het zo'n fight is waar je veel moet rennen/adds killen enzo is het echt een crime om het goed te doen. Dan doe ik meestal gewoon beetje mangle spammen. Maar in mijn huidige interface zie ik mijn buffs (sav.roar) niet goed en kan ik ook geen track houden of rip / rake tikken vanwege de vele debuffs op de mob. Moet eens wat filters of DoT tracker mods gaan zoeken.

[ Voor 11% gewijzigd door FunkyTrip op 16-12-2008 10:11 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:09:
Wat doen die dan zoal? Als ik alleen maar mangle spam en een finisher dan zit je al op 1200 :?
Geen idee, wilde het niet eens zien want ik vind het persoonlijk ook nogal om te janken :9 Maarja we kregen alles down (ik zat zelf op 1.6k dps, en de DK ook. De Retridin compenseerde voor de druid met zo'n 2k DPS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

gister paar heroics gedaan, ging allemaal super (begon nadat ik 150G aangeboden kreeg om de daily te tanken).
3 stuks getankt, alles ging super (kende ook iedereen uit de groep). naja, healer moest weg, en een guildie kende wel een "ok" pug druid.....dit is waar ik had moeten afhaken lol

UK/UP gedaan. mijn god wat een drama, die gozer liep vlak achter me als tank (1 stap ongeveer) en in het gevecht stond hij OF midden in alles, OF VOOR me zelfs nog (2 wipes omdat hij zover voor ons stond dat hij 1: niet bij de ranged dps kon die ACHTER me stonden waar het hoort, 2: hij een volgende pack pulde en gegibd werd.

tegen scali aan in UK zag ik het al aankomen, boss komt net neer, meneer vond het verstandig om in de spawnkamer te gaan staan......in bearform.....dus ik natuurlijk:" WTF MAN" hij natuurlijk gegibd binnen 3 seconde. mage adds nova en afgemaakt terwijl ik die boss aan het tanken was. Mooiste is nog, heel skali gedaan zonder healer....
Druid natuurlijk gekicked gelijk en een echte healer gehaald, dat schoot niet op.

p.s. Lief dagboek enzo

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:18:
[...]

Geen idee, wilde het niet eens zien want ik vind het persoonlijk ook nogal om te janken :9 Maarja we kregen alles down (ik zat zelf op 1.6k dps, en de DK ook. De Retridin compenseerde voor de druid met zo'n 2k DPS)
:S ligt het aan mij of is die dps gewoon vrij laag... Ik zit in een 10 man op ongeveer 2.8k tot 3k dps en in sommige gevallen zelfs nog hoger. Nu is mijn char al aardig gegeared, maar ik hoor al verhalen van HaT rogues die op 6k dps zitten op Patchwerk (25 man versie overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:22:
[...]

:S ligt het aan mij of is die dps gewoon vrij laag... Ik zit in een 10 man op ongeveer 2.8k tot 3k dps en in sommige gevallen zelfs nog hoger. Nu is mijn char al aardig gegeared, maar ik hoor al verhalen van HaT rogues die op 6k dps zitten op Patchwerk (25 man versie overigens).
Verschil tussen klasses is nu best hoog, als warlock haal je 6k bij lange na niet, als rogue kan ik het me nog voorstellen

Trouwens ook duid dps is ERG hoog bij ons, ik sta bij 5 mans hoogstens op 1700dps terwijl een druid bij ons in 5 mans gewoon op 3k+ dps stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

[...]

klopt, maar das ook een HaT bug die rogues onder elkaar kunnen abusen, werkt nu wel leuk, is weg volgende patch, zelfde als de 11K dps ferals, dat is ook nerfed/fixed

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

[...]

De personen bij ons die al een paar 10m achter de rug hebben en alles uit de heroics gefarmd wat er te farmen viel hebben nu ook 3k-4k dps.

Weet wel, dat op oude servers veel mensen nog gewoon in T6 rondlopen. Een 'gewone' lvl 80 met groen/blauwe gear doet 1300-1500 dps merk ik. En de slechten rond de 1000. De goeden rond de 2k

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroon1986
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08 10:13
Hoe doen jullie dat nou als je Onyxia solo'd? Dan moet je toch in een raid zitten?

Ik neem aan dat er dan iemand geinvite word die dan in Dalaran oid blijft staan. Of is er nog een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:49

aap

Lief dagboek,

Gisteren was ik ziek thuis , maar niet te ziek voor WoW :-)

Ik begon de dag met wat achievements van Winter Veil weg te tikken. Dat was dus iedereen aan het doen, want het kostte me meer dan een uur om de Abominable Greench te kunnen taggen. En ik maar denken dat overdag iedereen op school/werk zat! Ik kon ook geen Blood Elf warlock vinden voor de Let it Snow-achievement; ben uiteindlijk wanhopig naar de BE startzone gereden. Zelfs daar geen eentje, maar een welwillende guildie wilde wel even een level 1 maken.

Om een of andere reden had ik niet zo'n zin om verder te levellen (ben pas 74, maar ook pas anderhalve week geleden aan WotLK begonnen vanwege vakantie), dus ik heb met een guildie BRD geduood (voor de achievement). Daarna alle vleugels van Dire Mail gesolood, ook voor de achievement. DM Noord was nog best lastig op 74 (affl. warlock), de rest erg makkelijk.

's Avonds toch maar wat nieuwe content gedaan en voor het eerst The Nexus gepugd. Enkele wipes, maar het was gelukkig het soort groep dat zich daar niet veel van aantrekt en dus uiteindelijk toch naar tevredenheid afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:34:
[...]

De personen bij ons die al een paar 10m achter de rug hebben en alles uit de heroics gefarmd wat er te farmen viel hebben nu ook 3k-4k dps.

Weet wel, dat op oude servers veel mensen nog gewoon in T6 rondlopen. Een 'gewone' lvl 80 met groen/blauwe gear doet 1300-1500 dps merk ik. En de slechten rond de 1000. De goeden rond de 2k
Aangezien ik gererolled was naar Ravencrest ben ik begonnen met season 2 / MH epics. Ook geen geweldige start maar kwam qua dps toch redelijk vlot op gang. Maar goed, zoals ik het nu lees is het niet het gemiddelde van de raid, dus dan komt het met jouw dps ook wel goed, je doet iig zelfde dps nu als een druid in onze guild die zo'n beetje full epic is :P. Maw als jij zijn gear hebt zal het wel omhoog vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Snappie88 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:50:
Dan mag je van mij toch nog wel even wat extra heroics gaan runnen!
Wil de rest van de guild dan mee of moeten ze gaan puggen? :)
Kapoen schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:05:
Heb je echt 40 man nodig om pakweg Thrall neer te krijgen? Op het interne guild forum bespraken we de optie om zeldzame mounts te gaan 'farmen' met een groepje en de zwarte beer kwam ook ter sprake. Alleen denk ik niet dat onze guild op dit moment 40 man bij elkaar krijgt (laat staan level 80s).
Thrall zelf kun je zonder problemen 5-mannen. Enige reden dat je veel mensen nodig hebt zijn gewoon de Horde spelers die zich er mee gaan bemoeien.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
aap schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:37:
Lief dagboek,

Gisteren was ik ziek thuis , maar niet te ziek voor WoW :-)

Ik begon de dag met wat achievements van Winter Veil weg te tikken. Dat was dus iedereen aan het doen, want het kostte me meer dan een uur om de Abominable Greench te kunnen taggen. En ik maar denken dat overdag iedereen op school/werk zat! Ik kon ook geen Blood Elf warlock vinden voor de Let it Snow-achievement; ben uiteindlijk wanhopig naar de BE startzone gereden. Zelfs daar geen eentje, maar een welw
[..]
Viel mij ook al op gisteren, ik log in, ga naar orgri, ik loop van de bank naar de ah en had toen ik bij de AH was 19x die snow buff op me :D (belf lock hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Nu we het toch over rotaties hebben, zijn er nog Affliction locks die hun raid-rotatie willen delen?

Mijne is als volgt:

start:
corr, ua, sl, coa, haunt

sb, sb
haunt, ua
sb, sb, sb
haunt, ua, sl, coa
sb, sb
haunt, ua
sb, sb, sb
haunt, ua, sl, coa
etc.

Met Glyph of CoA komt die ook mooi in par met SL qua lengte, dus kan ik die iedere andere rotatie samen verversen. Immolate gebruik ik niet, aangezien ik daar te weinig talents voor heb (resist-rate ook te hoog), mana verbruik te hoog en het past simpelweg niet goed in bovenstaande rotatie.

Helaas blijft mijn DPS met deze rotatie achter bij de destro locks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Yeroon1986 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:37:
Hoe doen jullie dat nou als je Onyxia solo'd? Dan moet je toch in een raid zitten?

Ik neem aan dat er dan iemand geinvite word die dan in Dalaran oid blijft staan. Of is er nog een andere manier?
Je moet inderdaad in een raid zitten. Hoe je dat regelt kan op vele manieren. Die jij aanhaalt is er een van.

En ff tussendoor ... zit nu thuis en net viel ineens de verbinding met MSN en onder andere WoW weg ... kan nu niet meer connecten. Nederlandse websites doen het nog wel, gmail ook, maar bepaalde buitenlandse sites niet meer.

Meer mensen hier last van op het @home/Ziggo netwerk toevallig ?

[ Voor 25% gewijzigd door redfoxert op 16-12-2008 10:54 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Afflic rotatie:

sb, haunt, coa, cor, sl, ua, immo
glyphs: cor, sl, immo

sb en haunt begin je mee voor 2x shadow embrace, ua en immo kan je back2back casten
sb's als filler, onder 25% hp drainsoul, minimaal 1x laten tikken voor je hem breekt indien je dots moet refreshen

dots altijd up houden evenals haunt haunt is prio 1 eigenlijk
Immo in je rotatie is meer dps en gewoon je imp laten meeschieten of je puppy mee laten dpsen, dp is toch but aangezien lt veel beter scaled met improved talent en spirit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:49:
[...]

Je moet inderdaad in een raid zitten. Hoe je dat regelt kan op vele manieren. Die jij aanhaalt is er een van.

En ff tussendoor ... zit nu thuis en net viel ineens de verbinding met MSN en onder andere WoW weg ... kan nu niet meer connecten. Nederlandse websites doen het nog wel, gmail ook, maar bepaalde buitenlandse sites niet meer.

Heb precies hetzelfde met @home(eehm ohja Ziggo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 13:15

maontje

better off Playing

[...]

Hier ook niks meer alleeen nl sites

Ziggo gebied

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ah nee ik heb het nu over een 5man, met een PUG. (Die overigens best goedging, alleen moest je de dr00d soms instrueren om Bres te gebruiken :P)

Zelf log ik op acc van een maat, maak in een char aan (Onyxxiaa ftw) en invite ik die char op mn main. Vervolgens alt+f4 die level 1 char, dan krijg je die DC animatie als portret maar de raid blijft bestaan, en kan je dus (bijna) iedere raidinstance in

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2008 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bah, ik heb gisteren voor het eerst een raid gedaan waarin ik niet tankte. Mijn DPS op trash in cat form is echt bedroevend; ik heb gevraagd aan de tanks of ze bezwaar hadden tegen mij in bear form, ook al zou dat eventueel af en toe een aggropull betekenen. Was gelukkig niet erg, en mijn DPS schoot omhoog tot 2k. :/ Maul crits van 5k zijn leuk, maar een klein beetje DPS kunnen doen zou ik ook niet erg vinden. :P
[...]

Ik heb hetzelfde inderdaad, maar dat lijkt me niet iets voor dit topic. ;) Dit even in het blauw voordat de discussie teveel offtopic raakt.

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 16-12-2008 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
[...]
Ik doe meestal met een alt een guildie inviten, en die guildie invite vervolgens mijn main en leaved de raid, heb je 1 offline char en gewoon een raid. Duurt tegenwoordig zo'n 15 minuten om onyxia te solo'en op mijn retribution paladin.

Voor malygos; wat bij ons heel goed werkte was 3-4 'dedicated' healers in de 25 man versie (en 2 in de 10 man versie). Wat die healers doen is basically niets anders dan hots op zichzelf spammen (of een andere draak voor de gevordenden en dan, zodra iemand een focus beam krijgt of er een spark in de raid spawned op de aoe heal drukken. Op die manier krijg je met 4 healers zo'n 80-100k healing als je getargetted bent geweest. De rest hoeft zich helemaal niet druk te maken om healing en doet alleen maar 1-1-2 en als ze gefocussed worden een shield voor 1-2 combopoints. Op die manier kunnen we makkelijk overleven. Laatste malygos kill ging in ~7 minuten, dus die 5 minuten is wel te doen met betere dps :)

Over feral dps.. ik snap dat niet, al onze tanks zitten rond de 2-2.5k dps en als ze cat gaan schiet dat omhoog naar 3k, kwestie van l2p? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Kees op 16-12-2008 11:01 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Ik haal in 10-man Naxx ook 3k hoor :) Ik denk dat men over 't algmeen iets slechtere gear hebt (of geen ideale setup, hoewel ik ook vaal zonder Boomkin / Death Knight / Shaman zit).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:03:
[...]

Ik haal in 10-man Naxx ook 3k hoor :) Ik denk dat men over 't algmeen iets slechtere gear hebt (of geen ideale setup, hoewel ik ook vaal zonder Boomkin / Death Knight / Shaman zit).
Welke klasse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Hydra schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:41:
[...]

Wil de rest van de guild dan mee of moeten ze gaan puggen? :)
Ik kom altijd een guildie helpen. Ben dan wel weer één van de weinigen overigens. Maar hey, als ik als DPS kan puggen, dan ken met ook als healer zijnde puggen!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium

In mijn geval was een vriendin eieren aan 't farmen in Westfall, dus die inderdaad geïnvite voor een raid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:03:
[...]

Dan zou je in onze guild al gelijk de topcaster zijn. Want die liggen gemiddeld tussen de 2k en 2.5k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

FunkyTrip schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:09:
[...]

Ik poog nu de volgende rotatie te handhaven:
* rake
* mangle/shred (afhankelijk waar ik sta, tot 5 combo)
* savage roar
* rake
* mangle/shred (tot 5 combo)
* rip
* mangle/shred (tot 4 combo)
* rake
* als energy laag is en rip nog lang tikt, ferocious bite

En savage roar altijd proberen te behouden en faerie fire.
Die rotatie is niet helemaal optimaal.

Begin met pounce. Altijd, is namelijk gewoon een extra bleed. ;) Na pounce meteen Savage Roar voor de attack power bonus. Daarna Mangle, Rake, Shred. Mocht je daarna 5 combo points hebben, Savage Roar dan nog eens. Mocht je nog niet genoeg combo points hebben, Shred dan nog een paar keer. Je volgende finisher hangt van je spec af, er is geloof ik een talent die je 50% extra critkans geeft op Ferocious Bite, dus die is dan gunstiger dan Rip. Heb je die talent niet, dan rip je. Verder is het een kwestie van Tiger's Fury gebruiken op elke cooldown als je daarop gespect hebt, en tijdens heroism meteen ook maar even Berserk en alle andere cooldowns die je hebt te proccen. Zorg dat je tijdens de fight altijd Mangle en Rake op je target hebt zitten, en dat Savage Roar altijd up is. Als je aan die criteria voldoet, dan is de rest wat je doet om combo points te krijgen niet meer dan Shred-spam.

Wanneer je in een raid zit met een feral druid tank, dan gebruik je Mangle niet, tenzij je niet gespect bent in de goedkopere Shred, dan juist weer wel. Zit je in een raid met een feral tank of een boomkin, dan wordt Faerie Fire ook voor je op gehouden, hoef jij ook niet te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 16-12-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 19:38
NoEinstein schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:22:
[...]

Misschien dacht ie dat je een ardent defender was dan krijg je nog maar 66 procent van de normale damage als je onder de 33 procent health staat. Als je genoeg HP hebt werkt dat prima moet je niet na 1 crit dood gaan natuurlijk ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:34

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Bokkie schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:52:
Afflic rotatie:

sb en haunt begin je mee voor 2x shadow embrace, ua en immo kan je back2back casten
sb's als filler, onder 25% hp drainsoul, minimaal 1x laten tikken voor je hem breekt indien je dots moet refreshen

Immo in je rotatie is meer dps en gewoon je imp laten meeschieten of je puppy mee laten dpsen, dp is toch but aangezien lt veel beter scaled met improved talent en spirit
Mijn rotatie lijkt veel op die van jou. Beginnen met Shadowbolt doe ik niet altijd. Dat laat ik altijd afhangen van hoe snel de tank initiële threat opbouwt. Imp nuked lekker mee. Drain Soul onder de 25% doet meer damage dan Shadowbolt. Ik heb nu maar wel een addon geïnstalleerd waarmee ik het aantal Soul Shards in m'n bags kan beperken, anders heb ik binnen de kortste keren mijn bags vol zitten :). Het wordt hoog tijd dat ze die dingen eens gewoon laten stacken in plaats van dat elke shard 1 slot in je bags inneemt.

Dit is trouwens wel de bossfight rotatie. Op trash ben ik er nog niet helemaal uit wat handig is. Wat ik op trash nu meestal doe is Haunt, Corruption, SB spam. Met een Pala tank begin ik meestal meteen met het voldotten van Cross ipv Skull. Tegen de tijd dat ik daarmee klaarben ligt Skull en kan ik met het 3e target beginnen, of Cross met wat Shadowbolts verblijden :).

Op bossfights in 5-mans zit ik zo tussen de 1200 en 1500 DPS. Op trash rond de 1000 (gemiddeld).

[ Voor 3% gewijzigd door Dricus op 16-12-2008 11:28 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Denko schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:21:
Druid natuurlijk gekicked gelijk en een echte healer gehaald, dat schoot niet op.
Welke druid was dat? Ik ben wel benieuwd wie nu weer denkt een druid te kunnen spelen!

Mocht je een goeie resto zoeken dan kun je altijd kijken of Dedru of Cayla beschikbaar zijn. Beiden zitten in DPC en weten wat ze doen.

ps. WTB more time. nog 130k tot level 77

[ Voor 4% gewijzigd door Tular op 16-12-2008 11:27 ]

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

NMe schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:14:
[...]

Die rotatie is niet helemaal optimaal.

Begin met pounce. Altijd, is namelijk gewoon een extra bleed. ;) Na pounce meteen Savage Roar voor de attack power bonus. Daarna Mangle, Rake, Shred. Mocht je daarna 5 combo points hebben, Savage Roar dan nog eens. Mocht je nog niet genoeg combo points hebben, Shred dan nog een paar keer. Je volgende finisher hangt van je spec af, er is geloof ik een talent die je 50% extra critkans geeft op Ferocious Bite, dus die is dan gunstiger dan Rip. Heb je die talent niet, dan rip je. Verder is het een kwestie van Tiger's Fury gebruiken op elke cooldown als je daarop gespect hebt, en tijdens heroism meteen ook maar even Berserk en alle andere cooldowns die je hebt te proccen. Zorg dat je tijdens de fight altijd Mangle en Rake op je target hebt zitten, en dat Savage Roar altijd up is. Als je aan die criteria voldoet, dan is de rest wat je doet om combo points te krijgen niet meer dan Shred-spam.
Kortom, verdomd lastig als de bossfight ook nog eens een hoop te doen geeft ;)
Op een heroic 5man VH zat ik overigens bij de endboss op 2100dps, waarschijnlijk had ik toen een betere rotatie.
Maar als je mijn armory wil checken: Bones op Azuremyst. Zul je zien dat ik nog het een en ander moet farmen. Vooral hitrating ;)

[ Voor 4% gewijzigd door FunkyTrip op 16-12-2008 11:31 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katala schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:49:
Ik zag hier wat Onyxia kills voorbijkomen.

Ken een resto shaman haar makkelijk soloen ?:) Ik zit redelijk in m'n gear en heb natuurlijk fire res totem... ik kan me alleen goed voorstellen dat ik doodga door verveling imv weinig dps.

Was de Onyxia attunement nou verwijderd? Anders houdt t feest hier al meteen op =)
Onyxia attunement is verwijderd ja, gelukkig wel.
Ik denk dat een resto shaman haar best kan solo-en, al doen die 15 whelps op je best wel damage. Maar een goed getimede totem (Fire Nova denk ik) zou het kunnen doen.
In fase 2 moet je damage doen op Onyxia, en jezelf in leven houden. Dat beide kan lastig zijn, aangezien het zo lang duurt en je deep breaths en whelps op je kan krijgen.
Exitium schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:54:
Haha sorry voor het aansteken ;) en ook grats natuurlijk!!
Cooldowns moet je inderdaad gebruiken bij het spawnen van die vele whelps. Eerste keer begin je op 100% hp, dus dat moet wel lukken met wat cooldowns en je AoE damage. Maar bij de 2e keer zoveel whelps gebruikte ik de laatste keer Army of the Dead. Werkte erg goed.

Ik heb een 2e computer naast me staan, met account van m'n vriendin aan. Eerste keer lag ze in bed, dus had ik d'r gewoon laten idlen ergens. Tweede keer was ze aan het farmen. Maar een alt van iemand inloggen, invite, raid maken, en laten uitloggen klinkt ook goed. Niet eens aan gedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Gisteren helaas maar eventjes kunnen spelen en toch maar even begonnen aan Dragonblight.
Nu ben ik dus pas 74 en een half en begin nu wel een beetje erg veel zin te krijgen om harder te gaan levelen en eindelijk eens te gaan beginnen met heroics en raids (alhoewel ik Naxx wel kan dromen :/)

Gelukkig is het binnenkort lekker vakantie (lees, paar dagen niet werken) en dan hoop ik 80 te halen.
Vriendin is toch werken dan, dus kan ik heerlijk no-life 8 uur doorstampen!

En stop eens met posten over Naxx en Onyxia solo'en, maakt het echt niet makkelijker voor me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MrHuge schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:25:
[...]

Mijn rotatie lijkt veel op die van jou. Beginnen met Shadowbolt doe ik niet altijd. Dat laat ik altijd afhangen van hoe snel de tank initiële threat opbouwt. Imp nuked lekker mee. Drain Soul onder de 25% doet meer damage dan Shadowbolt. Ik heb nu maar wel een addon geïnstalleerd waarmee ik het aantal Soul Shards in m'n bags kan beperken, anders heb ik binnen de kortste keren mijn bags vol zitten :). Het wordt hoog tijd dat ze die dingen eens gewoon laten stacken in plaats van dat elke shard 1 slot in je bags inneemt.

Dit is trouwens wel de bossfight rotatie. Op trash ben ik er nog niet helemaal uit wat handig is. Wat ik op trash nu meestal doe is Haunt, Corruption, SB spam. Met een Pala tank begin ik meestal meteen met het voldotten van Cross ipv Skull. Tegen de tijd dat ik daarmee klaarben ligt Skull en kan ik met het 3e target beginnen, of Cross met wat Shadowbolts verblijden :).

Op bossfights in 5-mans zit ik zo tussen de 1200 en 1500 DPS. Op trash rond de 1000 (gemiddeld).
Ik zit met mijn rotatie tussen de 2200 en 2700. 1200-1500 is wel heel erg weinig.

Trash bemoei ik me over het algemeen niet zo mee. Beetje RoF of een Corr/Haunt/SB spam misschien op single targets. Trash ligt zo snel neer dat het ook niet zo boeit.
Bokkie schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:52:
Afflic rotatie:

En wat is jouw dps op bijvoorbeeld patchwerk?

Overigens heb ik al voor 90% besloten te respeccen naar 0/41/30. Dit is ook de build die een van onze top-dps locks gebruikt.

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 16-12-2008 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Tular schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:26:
[...]

Welke druid was dat? Ik ben wel benieuwd wie nu weer denkt een druid te kunnen spelen!

Mocht je een goeie resto zoeken dan kun je altijd kijken of Dedru of Cayla beschikbaar zijn. Beiden zitten in DPC en weten wat ze doen.

ps. WTB more time. nog 130k tot level 77
Dat zijn idd 2 goede boompjes. Ik heb gister mijn druid balance gespecced; damn dat is wennen :).

Gister ook met me lockje weer naxx 10 ingegaan, Patchwerk ge2shot en daarna door naar Grob.
Vorige keer heel de avond op gewiped omdat we in de knoei kwamen met die poison.
Gisteren een heel erg nette 3 shot _/-\o_
Daarna door naar Gluth, daar kwamen we niet ver omdat niemand de tactics kende :P

edit over lock builds: Ik gebruik de FG/emberstorm build.
Rotatie: CoE -> Immolate -> (eventueel corruption) Incirnate spam
En natuurlijk de imp lekker mee laten nuken (+5% fire crit)
Glyphs moet ik nog vervangen gebruik momenteel: Glyph of corruption/drain souls/shadowbolt/imp.
Haal met gemak 1500+ dps in heroics.
Raid zit ik rond de 2.2-2.5k

[ Voor 18% gewijzigd door Wootlock op 16-12-2008 11:39 ]

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:33:
En stop eens met posten over Naxx en Onyxia solo'en, maakt het echt niet makkelijker voor me ;)
Toch nog even niet ;)

Zijn er hier priests die een Ony-Solo poging hebben gedaan? Vraag me af hoe dat gaat/ging. P1 en P3 lijken me geen probleem maar de whelps in P2 lijken me dan toch nog wel een uitdaging.
Iemand ervaring? En zo ja met welke build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Had gister echt de hele dag zin om WoW te spelen (vriendin 't huis uit, lekker rustig *O* ), maar toen ik eenmaal achter m'n druid zat en die hele XP bar zag, ging ik een beetje in 'meh' modus. Weet niet wat het is, maar ik kan me er niet helemaal toe zetten om echt volle bak XP te verzamelen. Beetje een levelling burnout. Heb dus maar een beetje die Winter Veil achievements zitten halen.

Wat dat betreft: ook maar naar Alterac gevlogen hoewel ik verwachtte dat het druk zou zijn. Zo druk had ik alleen niet verwacht! Ongeveer elke mob daar was dood voordat 'ie uberhaupt spawnde. Stond minstens een man of 80 te wachten op de spawns. Wat een tijdverspilling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

FunkyTrip schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:30:
[...]

Kortom, verdomd lastig als de bossfight ook nog eens een hoop te doen geeft ;)
Lastiger dan het vroeger was inderdaad, toen was het gewoon Pounce, Mangle, Shred tot 4-5 combo points, Rip, daarna Mangle wanneer nodig, anders Shred. Da's nu wel anders; goeie DPS doe je alleen met een goeie rotatie. :)
Op een heroic 5man VH zat ik overigens bij de endboss op 2100dps, waarschijnlijk had ik toen een betere rotatie.
Een pure DPS specced feral druid die in mijn guild zat (is vorige week opgestapt :P ) deed in een 25-man Archavon raid 3800 DPS. Kromme vergelijking, I know, maar het is het enige getal dat ik je kan noemen, ik weet niet hoe hij het doet in 5-mans. :P
Maar als je mijn armory wil checken: Bones op Azuremyst. Zul je zien dat ik nog het een en ander moet farmen. Vooral hitrating ;)
Inderdaad, maar dat komt vanzelf goed. :P Mijn DPS gear was vanzelf hit capped, heb ik niet eens moeite voor gedaan. 8)7

Is dat een PvP spec trouwens? Brutal Impact is een beetje een rare keuze voor PvE namelijk, je kan beter Survival of the Fittest helemaal volmaken voor wat extra stats of Nurturing Instincts kiezen om het je healers makkelijker te maken. Die extra duration op stuns gaat niet uitmaken voor bossfights (die zijn toch niet stunnable), en die kortere cooldown op Bash boeit al helemaal niet voor een kitty druid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wootlock schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:36:
[...]

Dat zijn idd 2 goede boompjes. Ik heb gister mijn druid balance gespecced; damn dat is wennen :).

Gister ook met me lockje weer naxx 10 ingegaan, Patchwerk ge2shot en daarna door naar Grob.
Vorige keer heel de avond op gewiped omdat we in de knoei kwamen met die poison.
Gisteren een heel erg nette 3 shot _/-\o_
Daarna door naar Gluth, daar kwamen we niet ver omdat niemand de tactics kende :P

edit over lock builds: Ik gebruik de FG/emberstorm build.
Glyphs moet ik nog vervangen gebruik momenteel: Glyph of corruption/drain souls/shadowbolt/imp.
Wederom snap ik die DPS niet. Collega lock met die build haalt met gemak 3500 dps in raids en 2500+ in hero bosses.

Overigens mis je idd de immolate glyph en schijnt FG betere dps te zijn om mee te laten meppen. Zeker met glyph of FG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Bosmonster schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:44:
Met Glyph of CoA komt die ook mooi in par met SL qua lengte, dus kan ik die iedere andere rotatie samen verversen. Immolate gebruik ik niet, aangezien ik daar te weinig talents voor heb (resist-rate ook te hoog), mana verbruik te hoog en het past simpelweg niet goed in bovenstaande rotatie.

Helaas blijft mijn DPS met deze rotatie achter bij de destro locks.
In principe zou je DPS hoger moeten zijn dan de Destro Locks ;) Gooi Immolate erin, en Glyph 'm ook meteen. Duurt even lang als Corruption dus kan je die ook mooi verversen dan (als dat nodig is trouwens, heb niet zoveel ervaring met Haunt rotations enzo).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

NMe schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:45:
Is dat een PvP spec trouwens? Brutal Impact is een beetje een rare keuze voor PvE namelijk, je kan beter Survival of the Fittest helemaal volmaken voor wat extra stats of Nurturing Instincts kiezen om het je healers makkelijker te maken. Die extra duration op stuns gaat niet uitmaken voor bossfights (die zijn toch niet stunnable), en die kortere cooldown op Bash boeit al helemaal niet voor een kitty druid. :P
Was een leveling spec met wat foutjes hier en daar, maar had geen zin om te respeccen. Bash deed ik ivm elite fights solo-en enzo. Had eerst ook betere stealth zodat ik makkelijk langs alle mobs kan stealthen voor quests. Ga binnenkort speccen naar dps/tank combi. Vooral dps, maar toch even de anti-crit en hogere armor erbij zodat ik makkelijker kan offtanken.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Snappie88 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:48:
[...]

In principe zou je DPS hoger moeten zijn dan de Destro Locks ;) Gooi Immolate erin, en Glyph 'm ook meteen. Duurt even lang als Corruption dus kan je die ook mooi verversen dan (als dat nodig is trouwens, heb niet zoveel ervaring met Haunt rotations enzo).
Jij bent de eerste die dat zegt :P Onze destro locks staan altijd in de top, samen met de mages.

Betwijfel of immolate mn dps met 1K+ gaat verhogen zodat ik in de buurt kom van hen :P

Mn collega lock met 0/40/31 momenteel had op patchwerk bijvoorbeeld een crit-rate van 56%. Daar kan ik weinig tegenin brengen met mn DoT's.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 16-12-2008 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Wootlock schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:36:
[...]edit over lock builds: Ik gebruik de FG/emberstorm build.
Jij en anderen die reageerden op mn demo vragen, bedankt!

Wel 2 vragen weer:

Wat is de logica achter imp gebruiken bij een FG spec?
Waarom CoE + Immo (+optioneel Corr) + Incinerate spammen? Molten Core proct voor zover ik lees niet van immolate maar alleen van shadow spells / dot ticks dus die buff mis je tenzij je je optionele corruption cast. Vandaar dat (neem ik aan) me eerder werd aangeraden OF CoA + immo te gebruiken, OF CoE + Corr + Immo, heb je in beide gevallen immo en een shadow dot.

Edit: FG+Emberstorm build ga ik zsm uitproberen, ben benieuwd hoe dat speelt.

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-12-2008 11:57 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

FunkyTrip schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:50:
[...]

Was een leveling spec met wat foutjes hier en daar, maar had geen zin om te respeccen. Bash deed ik ivm elite fights solo-en enzo. Had eerst ook betere stealth zodat ik makkelijk langs alle mobs kan stealthen voor quests. Ga binnenkort speccen naar dps/tank combi. Vooral dps, maar toch even de anti-crit en hogere armor erbij zodat ik makkelijker kan offtanken.
Als je die twee puntjes uit Brutal Impact weghaalt en in Survival of the Fittest doet heb je een primaire DPS spec waarmee je best kan offtanken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:32:

Cooldowns moet je inderdaad gebruiken bij het spawnen van die vele whelps. Eerste keer begin je op 100% hp, dus dat moet wel lukken met wat cooldowns en je AoE damage. Maar bij de 2e keer zoveel whelps gebruikte ik de laatste keer Army of the Dead. Werkte erg goed.
AotD heb ik niet nodig gehad. Gelukkig is de cooldown op IBF/AMS/BA kort genoeg om ze elke wave weer te kunnen gebruiken. Begon trouwens elke wave zo rond 100%, heb weinig anders gedaan dan diseases + DS in P2.

Wil haar in ieder geval elke week gaan doen, toch al snel 200g (met drops) en een 18 slotter. Voor ik overal een 18 slotter heb, ben ik nog wel even bezig. :p
RaseriaN schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:33:
Is een verborgen hint dat je door moet lvlen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Bosmonster schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:50:
[...]

Jij bent de eerste die dat zegt :P Onze destro locks staan altijd in de top, samen met de mages.

Betwijfel of immolate mn dps met 1K+ gaat verhogen zodat ik in de buurt kom van hen :P

Mn collega lock met 0/40/31 momenteel had op patchwerk bijvoorbeeld een crit-rate van 56%. Daar kan ik weinig tegenin brengen met mn DoT's.
In principe (!!!) zouden Affliction locks hoger moeten staan ;) Het is gewoon een erg lastige spec omdat je heel erg veel timers in de gaten moet houden. Is een 00/14/57 spec niets voor jou? Is tenminste wat leuker dan 00/40/31 en je perst er ook meer DPS uit. Ik ga eens even kijken naar de gear van Dricus want die moet zeer zeker wel meer DPS kunnen doen :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:52:
[...]

Wel 2 vragen weer:

Ranged, dus gaat minder snel dood (minder management, meer focus, meer DPS).
Waarom CoE + Immo (+optioneel Corr) + Incinerate spammen? Molten Core proct voor zover ik lees niet van immolate maar alleen van shadow spells / dot ticks dus die buff mis je tenzij je je optionele corruption cast. Vandaar dat (neem ik aan) me eerder werd aangeraden OF CoA + immo te gebruiken, OF CoE + Corr + Immo, heb je in beide gevallen immo en een shadow dot.
Curse of Elements + Corruption of dus gewoon Curse of Agony. Persoonlijk geniet Curse of Agony de voorkeur (minder vaak verversen, grotere procrate omdat ié iedere twee seconden tikt in plaats van drie seconden). Alleen als je geen Doomkin of Unholy Death Knight in je raid hebt, zal je wel Curse of Elements op bazen moeten plakken. Heb zelf ook de Corruption Glyph genomen, toch weer een (erg) kleine DPS increase.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:43:
Had gister echt de hele dag zin om WoW te spelen (vriendin 't huis uit, lekker rustig *O* ), maar toen ik eenmaal achter m'n druid zat en die hele XP bar zag, ging ik een beetje in 'meh' modus. Weet niet wat het is, maar ik kan me er niet helemaal toe zetten om echt volle bak XP te verzamelen. Beetje een levelling burnout. Heb dus maar een beetje die Winter Veil achievements zitten halen.

Wat dat betreft: ook maar naar Alterac gevlogen hoewel ik verwachtte dat het druk zou zijn. Zo druk had ik alleen niet verwacht! Ongeveer elke mob daar was dood voordat 'ie uberhaupt spawnde. Stond minstens een man of 80 te wachten op de spawns. Wat een tijdverspilling :)
Misschien moet je niet zozeer naar de exp bar kijken maar je meer focussen op questen.. dat had ik ook wel op mn paladin (ben nu gewoon te druk met paladin om warrior te levelen), toen ik niet meer manisch naar die exp bar zat te staren ging het een stuk fijner. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:02:
[...]

Misschien moet je niet zozeer naar de exp bar kijken maar je meer focussen op questen.. dat had ik ook wel op mn paladin (ben nu gewoon te druk met paladin om warrior te levelen), toen ik niet meer manisch naar die exp bar zat te staren ging het een stuk fijner. :)
Of wat instances runnen, dan vlieg je ook door die xp bar heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Zo, mn elemental shaman op 80, en nu de switch gemaakt naar death knight xD
Blood-spec is wel ideaal om te lvlen, totaal geen downtime!

Heb wel niet veel zin om Hellfire alweer (character nr 6 waarmee ik dat mag gaan doen :X) door te moeten questen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Hmm, even naar Dricus z'n profiel gekeken. Best goede meuk. Voor level 70 ;)

Mocht je geld teveel hebben, in ieder geval de Signet of the Kirin Tor aanschaffen. Verder mis je gigantisch veel hitrating. Gooi twee +hit gems op je boots en enchant deze met Icewalker (+12 hit en +12 crit). Ga veel heroic Violet Hold doen voor Mark of the War Prisoner (Azure Cloth Bindings dropt er ook, perfecte Warlock bracers) en koop van je badges Ward of the Violet Citadel (slechts 25 badges). In heroic Azjol-Nerub kan je trouwens zowel Sash of the Servant als Rod of the Fallen Monarch vinden, en is net als Violet Hold een korte instance! De laatste twee zijn niet zozeer Affliction Warlock dingetjes, maar wel mooie Warlock dingetjes in het algemeen. Gewoon zorgen dat je hitrating boven de 300 uitkomt en je zit al een mooi stukje op weg!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het is dus eigenlijk net als pijn. Als je maar tegen jezelf blijft zeggen dat pijn fijn is en "oh ja! ik geniet ervan" doet het ook minder pijn. Ik vergelijk questen maar even met pijn, want ik heb echt een schijthekel aan levellen! ;)

Gelukkig nog maar 2/3e van lvl 80 te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Snappie88 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:57:
[...]

In principe (!!!) zouden Affliction locks hoger moeten staan ;) Het is gewoon een erg lastige spec omdat je heel erg veel timers in de gaten moet houden. Is een 00/14/57 spec niets voor jou? Is tenminste wat leuker dan 00/40/31 en je perst er ook meer DPS uit. Ik ga eens even kijken naar de gear van Dricus want die moet zeer zeker wel meer DPS kunnen doen :)
Ik heb nu een aardig goede rotatie, waarin alleen immolate ontbreekt. M'n 4 shadow dots lopen maximaal uit met glyphs en ik hou Haunt continu up. Tussendoor spam ik SB's die vaak critten voor 6-8K.

Ik betwijfel, zoals ik eerder al zei, of immolate toevoegen mn DPS met 1K+ gaat verhogen om ook maar in de buurt te komen van de andere locks. Dus je 'principe' snap ik niet helemaal :P

0/14/57 vind ik echt niks, daarom wil ik voor 0/41/30 gaan. Onze andere top-dps-lock heeft overigens die eerste build, maar wordt ook nog vaak out-dps'ed door de tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

[...]

Wel 2 vragen weer:

Edit: FG+Emberstorm build ga ik zsm uitproberen, ben benieuwd hoe dat speelt.
De keuze voor de imp is simpel, deze geeft me +5% crit op fire spells, dus ook Immolate crit vaker (3k+ crits)
Terwijl de felguard een overall 5% meer dmg buff geeft.
Destro is daarom ook iets meer crit ge-orienteerd. (raidbuffed zit ik op 38% crit)
Over de Molten core talent: die procced idd van shadowdmg, daarom ook de corruption erop, hij procced behoorlijk vaak overigens.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 12:43

chromeeh

the Gnome

[...]

Idem met geld farmen, niet te veel bij nadenken :)
Gewoon lekker questen, dat is het aller aller beste.
Na een uurtje questen eens weer kijken naar dat balkje, dan valt het heeeel erg mee :)

Ik ben nu bezig met het farmen voor m'n 3 zits mammoet, gewoon lekker dailies doen, en questen :+
Probeer de dailie dungeon ook altijd mee te pakken enz.

Ben ook weer mining aan het levelen om JC t.z.t. weer verder te levelen.
Aangezien ik weer met 0 skill begin, tot die tijd ook weer mooi stacks ore verkopen, het is maar wat de gek er voor geeft 8)
8G per stack copper ore gister avond op het realm, niet bijster veel, maar je hebt het of niet :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:53:
[...]

AotD heb ik niet nodig gehad. Gelukkig is de cooldown op IBF/AMS/BA kort genoeg om ze elke wave weer te kunnen gebruiken. Begon trouwens elke wave zo rond 100%, heb weinig anders gedaan dan diseases + DS in P2.

Wil haar in ieder geval elke week gaan doen, toch al snel 200g (met drops) en een 18 slotter. Voor ik overal een 18 slotter heb, ben ik nog wel even bezig. :p
True, ik had het ook niet echt nodig.
Voor de tweede wave zat ik ook weer rond de 90% hp. Ik gebruikte het alleen om het even voor mezelf makkelijker te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ja, inderdaad. Misschien maar eens een addon downloaden die 'em uitschakelt. Probleem is een beetje dat ik al die quests al gedaan heb, dus een beetje in de 'pff, niet weer' modus zit. Ook een beetje gebrek aan een duidelijk doel denk ik. Weet nu nog steeds niet of ik nou met m'n mage maar moet gaan proberen in een raidguild te komen, m'n druid naar resto ga levellen om daarmee te raiden, of maar dat hele raid verhaal uit m'n hoofd moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:40:
[...]
8G per stack copper ore gister avond op het realm, niet bijster veel, maar je hebt het of niet :P
Is nog best veel als je het bekijkt uit het oogpunt van een low level speler :P

Mining 236 :X Nu eerst school en dan maar weer eens verder gaan *sigh* zelfs de daily dungeon nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Bosmonster schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:19:
[...]

Ik heb nu een aardig goede rotatie, waarin alleen immolate ontbreekt. M'n 4 shadow dots lopen maximaal uit met glyphs en ik hou Haunt continu up. Tussendoor spam ik SB's die vaak critten voor 6-8K.

Ik betwijfel, zoals ik eerder al zei, of immolate toevoegen mn DPS met 1K+ gaat verhogen om ook maar in de buurt te komen van de andere locks. Dus je 'principe' snap ik niet helemaal :P

0/14/57 vind ik echt niks, daarom wil ik voor 0/41/30 gaan. Onze andere top-dps-lock heeft overigens die eerste build, maar wordt ook nog vaak out-dps'ed door de tweede.
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?chs=450x430&cht=bhg&chbh=15&chd=t:5650%7C5440%7C5323%7C5279%7C5164%7C4989%7C4965%7C4942%7C4927%7C4896%7C4784%7C4717%7C4645%7C4424%7C4388%7C4277%7C4276%7C4077%7C3951%7C2652&chds=0,11300&chco=9482CA,9482CA,9482CA,69CCF0,69CCF0,9482CA,333333,333333,9482CA,69CCF0,69CCF0,FF7D0A,69CCF0,FF7D0A,69CCF0,69CCF0,FF7D0A,2459FF,2459FF,333333&chm=t++5650++Warlock_56_0_15,9482CA,0,0,15%7Ct++5440++Warlock_56_0_15_CoE,9482CA,1,0,15%7Ct++5323++Warlock_56_0_15_NoDS,9482CA,2,0,15%7Ct++5279++Mage_20_51_0,69CCF0,3,0,15%7Ct++5164++Mage_0_53_18,69CCF0,4,0,15%7Ct++4989++Warlock_0_41_30,9482CA,5,0,15%7Ct++4965++Priest_14_0_57,333333,6,0,15%7Ct++4942++Priest_14_0_57_NoSWD,333333,7,0,15%7Ct++4927++Warlock_2_13_56,9482CA,8,0,15%7Ct++4896++Mage_20_51_0_NoTtW,69CCF0,9,0,15%7Ct++4784++Mage_18_0_53,69CCF0,10,0,15%7Ct++4717++Druid_58_0_13_SF,FF7D0A,11,0,15%7Ct++4645++Mage_52_19_0,69CCF0,12,0,15%7Ct++4424++Druid_58_0_13_W,FF7D0A,13,0,15%7Ct++4388++Mage_14_0_57_NoTtW,69CCF0,14,0,15%7Ct++4277++Mage_52_19_0_Slow,69CCF0,15,0,15%7Ct++4276++Druid_58_0_13_W_FF,FF7D0A,16,0,15%7Ct++4077++Shaman_16_55_0,2459FF,17,0,15%7Ct++3951++Shaman_54_17_0,2459FF,18,0,15%7Ct++2652++Priest_38_28_5,333333,19,0,15&chtt=DPS+Ranking&chts=000000,20

Maar dit is in principe voor 'perfecte' gevechten, met dus (bijna) geen downtime van je DoTs etcetera :)

Ook jammer dat ze geen 00/14/57 spec erin hebben gegooit :-(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:39
Moet ook maar weer eens aan het gold vergaren gaan doen. Laatste tijd gaat er erg veel op aan repairkosten tijdens Malycgos. Gelukkig is het eind in zicht, phase 1 gaat bijna vlekkeloos, en halen we nu wel zonder al te veel problemen, phase 2 mag nog wel wat sneller en phase 3 is een kwestie van oefenen. We krijgen 'em nu rond de 30% maar dan zijn wel de 10 minuten voorbij. Hoe dan ook, ik zie dat flasks voor veel weggaan, had al gezien dat de mats goed aan de prijs zijn maar volgens mij kan ik er zeker 30% winst aan behalen, daar mijn tijd maar eens aan spenderen. Zo veel te doen, zo weinig tijd. Alts te levelen, profs te levelen op alts, dk levelen, heroics lopen, dailies voor rep doen (over 5 dagen heb ik de epic fishin rod) en dan nog eens raiden. Woei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Snappie88 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:55:
[...]

[afbeelding]

Maar dit is in principe voor 'perfecte' gevechten, met dus (bijna) geen downtime van je DoTs etcetera :)

Ook jammer dat ze geen 00/14/57 spec erin hebben gegooit :-(
Waar komt die data vandaan? Want in de praktijk kan ik me dit moeilijk voorstellen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Bosmonster schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:05:
[...]

Waar komt die data vandaan? Want in de praktijk kan ik me dit moeilijk voorstellen namelijk :)
Waar denk je? :P

Elitist Jerks ofc. :)

Heb trouwens ook de code gevonden, en ik quote:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Player=Warlock_2_13_56  DPS=4881.9 (Error=+/-8.0 Range=+/-355)  DPR=16.7  RPS=291.5/225.3  (mana)
  Core Stats:  strength=59  agility=61  stamina=934  intellect=998  spirit=608  health=13452  mana=21178
  Spell Stats:  power=2200  hit=11.1%  crit=17.7%  penetration=0  haste=13.8%  mp5=91
  Attack Stats:  power=49  hit=8.8%  crit=13.2%  expertise=0.0  penetration=0  haste=13.8%
  Actions:
    chaos_bolt            Count= 19.5|14.5sec  DPE=8565|12%  DPET=5039  DPR=32.7  Miss=0.0%  Hit=5576  CritHit=11669|12120|49.1%
    conflagrate           Count= 16.4|17.3sec  DPE=5331| 6%  DPET=3722  DPR=11.9  Miss=0.0%  Hit=3001  CritHit=6271|6492|71.3%
    curse_of_agony        Count= 11.0|25.7sec  DPE=6671| 5%  DPET=4608  DPR=17.3  Miss=3.0%  Tick=557
    immolate              Count= 19.8|14.3sec  DPE=7412|11%  DPET=5198  DPR=11.6  Miss=0.0%  Hit=2195  CritHit=4590|4765|47.0%  Tick=1141
    incinerate            Count=100.9| 2.8sec  DPE=7309|54%  DPET=4164  DPR=13.9  Miss=0.0%  Hit=4738  CritHit=9904|10256|49.8%
   imp
    fire_bolt             Count=145.8| 1.9sec  DPE=1138|12%  DPET= 591  DPR= 1.$  Miss=3.0%  Hit=1052  CritHit=1578|1578|22.2%

Dit is dus standaard stats die erin gegooit zijn, denk niet dat veel mensen zo veel spellpower hebben.

Surfin' paradise!

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.