Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 175 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 41.478 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:35:
[...]

En wat is jouw dps op bijvoorbeeld patchwerk?

Overigens heb ik al voor 90% besloten te respeccen naar 0/41/30. Dit is ook de build die een van onze top-dps locks gebruikt.
Ben zelf 2/13/56 gisteren 2.7k dps op 25 man patchwork, maar mijn gear is nog steeds erg slecht. met betere gear zou dat op papier naar de 4k + moeten kunnen gaat op patchwork. Maar ben ook nog steeds zoekende naar een fijne spec, afgelopen 4 dagen 5x gerespecced om dingen te proberen en te testen.

ben alleen nog maar in 10 mans haunt spec geweest maar 1x haunt te laat (corruption weg) of iets teveel movement op verkeerde tijdstip en je hele cycle moet je opnieuw opstarten.

Gisteren was ik 2/13/56 zonder conflag/backdraft omdat ik in de knoei kwam met mijn haste, maar straks gaat backdraft ook de gcd verlagen dus ik ga nu weer terug naar conflag/backdraft, donderdag dan kijken hoe dat gaat op Patchwork 25 met hopelijk minder lag.

2200 spelldmg is redelijk te halen raidbuffed met naxx10/hc gear hoor :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 16-12-2008 13:14 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:34

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Snappie88 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:08:
Hmm, even naar Dricus z'n profiel gekeken. Best goede meuk. Voor level 70 ;)

Mocht je geld teveel hebben, in ieder geval de Signet of the Kirin Tor aanschaffen. Verder mis je gigantisch veel hitrating. Gooi twee +hit gems op je boots en enchant deze met Icewalker (+12 hit en +12 crit). Ga veel heroic Violet Hold doen voor Mark of the War Prisoner (Azure Cloth Bindings dropt er ook, perfecte Warlock bracers) en koop van je badges Ward of the Violet Citadel (slechts 25 badges). In heroic Azjol-Nerub kan je trouwens zowel Sash of the Servant als Rod of the Fallen Monarch vinden, en is net als Violet Hold een korte instance! De laatste twee zijn niet zozeer Affliction Warlock dingetjes, maar wel mooie Warlock dingetjes in het algemeen. Gewoon zorgen dat je hitrating boven de 300 uitkomt en je zit al een mooi stukje op weg!
Thanx voor de tips. Die offhand had ik inderdaad al in de planning staan voor als ik straks 25 badges heb. Verder dropt er in Utgarde Pinnacle een zeer leuk zwaard als ik me niet vergis, dus daar ga ik ook eens shoppen.

Ik ben nog niet zo lang level 80, vandaar de (voor 80) slechte gear. M'n level 70 gear was dusdanig netjes gegeared en geënchant dat veel questrewards gewoonweg geen upgrades waren (wel qua stamina/intellect, maar niet qua spellpower, wat voor het levelen het meest interessant is).

Vanaf nu ga ik lekker veel heroics doen en badges verzamelen en dan gaat het gear-wise helemaal goedkomen. Op level 70 heeft het me ook aardig wat tijd gekost om een beetje goed gegeared te raken. Ik zat toen uiteindelijk wel bij de top 3 damage dealers van de guild. Da's nu wel anders :). Gelukkig zijn de GM en de officers nu behoorlijk actief met het runnen van heroics om guildies gegeared te krijgen voor Naxx, dus ik denk dat gearen me minder tijd gaat kosten dan op level 70. Vanavond ben ik waarschijnlijk weer vroeg online, dus met een beetje mazzel ga ik er met wat guildies 3 a 4 heroics doorheen jassen.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

2200 spelldmg ? dat is makkelijk haalbaar raidbuffed. Ik zit raidbuffed op 21xx, met trinket procs wil dit weleens oplopen tot 24xx

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:43

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:48:
[...]
Is nog best veel als je het bekijkt uit het oogpunt van een low level speler :P
Het is erg relatief wat 'veel' is.
Heel veel stacks a 8G is een bult gold :)
Zo redeneer ik altijd, ja het kost je wat moeite met posten op het AH, maar elk beetje helpt.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Snappie88 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:07:
[...]

Waar denk je? :P

Elitist Jerks ofc. :)

Heb trouwens ook de code gevonden, en ik quote:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Player=Warlock_2_13_56  DPS=4881.9 (Error=+/-8.0 Range=+/-355)  DPR=16.7  RPS=291.5/225.3  (mana)
  Core Stats:  strength=59  agility=61  stamina=934  intellect=998  spirit=608  health=13452  mana=21178
  Spell Stats:  power=2200  hit=11.1%  crit=17.7%  penetration=0  haste=13.8%  mp5=91
  Attack Stats:  power=49  hit=8.8%  crit=13.2%  expertise=0.0  penetration=0  haste=13.8%
  Actions:
    chaos_bolt            Count= 19.5|14.5sec  DPE=8565|12%  DPET=5039  DPR=32.7  Miss=0.0%  Hit=5576  CritHit=11669|12120|49.1%
    conflagrate           Count= 16.4|17.3sec  DPE=5331| 6%  DPET=3722  DPR=11.9  Miss=0.0%  Hit=3001  CritHit=6271|6492|71.3%
    curse_of_agony        Count= 11.0|25.7sec  DPE=6671| 5%  DPET=4608  DPR=17.3  Miss=3.0%  Tick=557
    immolate              Count= 19.8|14.3sec  DPE=7412|11%  DPET=5198  DPR=11.6  Miss=0.0%  Hit=2195  CritHit=4590|4765|47.0%  Tick=1141
    incinerate            Count=100.9| 2.8sec  DPE=7309|54%  DPET=4164  DPR=13.9  Miss=0.0%  Hit=4738  CritHit=9904|10256|49.8%
   imp
    fire_bolt             Count=145.8| 1.9sec  DPE=1138|12%  DPET= 591  DPR= 1.$  Miss=3.0%  Hit=1052  CritHit=1578|1578|22.2%

Dit is dus standaard stats die erin gegooit zijn, denk niet dat veel mensen zo veel spellpower hebben.
2200 is goed te doen. Alleen die crit% is veel en veel te laag. Een beetje destro build heeft 30-35% (raid stats geven na een gevecht zelfs 50%+ als crit aan). Dus dan krijg je inderdaad scheve waarden :P Dan blijft affliction toch echt ineens aardig achter.

Ik heb toch wel betere redenatie nodig dan een copy/paste van een ander forum zonder enige onderbouwing.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 16-12-2008 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik vind trouwens dat de mages in mijn guild een beetje achterblijven. Nu zijn er redelijk veel mages die niet super consistent zijn in de signups voor raids en dus niet héél snel upgearen, maar ik doe in mijn tanking spec en bear form meer DPS dan veel mages, zeker op 2 of meer targets. Ik heb zelf een mage (level 72 :P ) maar ik heb me nog niet echt verdiept in nieuwe rotaties en specs. Wat ik wel heb gezien is dat ik nu ook in frost wel leuke damage doe, zeker nu Blizzard ook kan critten. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik zie onze mages bijna alleen maar frostfire bolts spammen, maar halen daarmee wel top-dps. Volgens mij zijn al onze mages wel zo'n beetje dezelfde build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:09

NoTimeRemains

I know

ik ben er zwaar over aan het denken om tailoring te droppen voor mining.
tailoring is wel leuk ivm tasjes en de vliegend tapijt, maar met mining heb ik nog extra inkomsten. gewoon ores verkopen of evt prospecten. wat zeggen jullie hiervan?
nadeel aan mining is volgens mij dat het niet snel levelt.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik heb ooit tailoring gedropt voor herbalism. Heel even plezier van gehad.. toen dikke dikke spijt. Want heb het vervolgens weer helemaal opnieuw mogen levelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mining leveled best snel toch? (ik moet het nog doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Bosmonster schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:41:
[...]

2200 is goed te doen. Alleen die crit% is veel en veel te laag. Een beetje destro build heeft 30-35% (raid stats geven na een gevecht zelfs 50%+ als crit aan). Dus dan krijg je inderdaad scheve waarden :P Dan blijft affliction toch echt ineens aardig achter.

Ik heb toch wel betere redenatie nodig dan een copy/paste van een ander forum zonder enige onderbouwing.
Ik geef zelf al aan dat dit alleen in een 'perfect world' mogelijk is :/ Wat ik probeer te vertellen, is dat Affliction zeker wel competief kan zijn, en mogelijk zelfs betere DPS op bossfights geeft dan deep Demo of deep Destro. Ik zal voor m'n eerstvolgende Naxx25 raid Affliction speccen en mijn bevindingen posten. Vrees dat je hier echter wel even op moet wachten, want de twee aankomende donderdagen heb ik al plannen en dan gaat Patchwerk tegen de vlakte.

Overigens zijn de stats inderdaad een beetje te 'globaal' genomen, alle classes in die diagram hebben verschillende interesses statwise, echter laat het wel zien waartoe het mogelijk is in een ideale wereld. Maw: als jij in een Naxx25 raid 3k haalt met alle toeters en bellen in diezelfde gear, dan is er iets mis.

Enneh, overigens is het geen copy/paste, maar heb ik in de code mogen duiken. Ik zie weinig mensen dat hier doen, dus vind ik het eigenlijk niet eerlijk van je dat je me zo afvalt...

[ Voor 6% gewijzigd door Snappie88 op 16-12-2008 14:07 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:03:
hangt er vanaf vlak voor je naar outlands gaat zijn de skill ups met momenten wel vrij taai. Vanaf outlands gaat alles als een trein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Snappie88 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:06:
[...]

Ik geef zelf al aan dat dit alleen in een 'perfect world' mogelijk is :/ Wat ik probeer te vertellen, is dat Affliction zeker wel competief kan zijn, en mogelijk zelfs betere DPS op bossfights geeft dan deep Demo of deep Destro. Ik zal voor m'n eerstvolgende Naxx25 raid Affliction speccen en mijn bevindingen posten. Vrees dat je hier echter wel even op moet wachten, want de twee aankomende donderdagen heb ik al plannen en dan gaat Patchwerk tegen de vlakte.

Overigens zijn de stats inderdaad een beetje te 'globaal' genomen, alle classes in die diagram hebben verschillende interesses statwise, echter laat het wel zien waartoe het mogelijk is in een ideale wereld. Maw: als jij in een Naxx25 raid 3k haalt met alle toeters en bellen in diezelfde gear, dan is er iets mis.
Ow ja, want jij kan natuurlijk even snel affliction speccen zonder ervaring en dan gelijk het maximale eruithalen :+

En ik val je niet af, maar ik vind dat je wel erg veel te vertellen hebt over een build die je zelf nog nooit hebt geprobeerd.. Hoopte op wat meer echte raid ervaringsverhalen en -cijfers. Geen gekopieerde therorycrafting.

nofi

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 16-12-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
NMe schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:47:
Ik vind trouwens dat de mages in mijn guild een beetje achterblijven. Nu zijn er redelijk veel mages die niet super consistent zijn in de signups voor raids en dus niet héél snel upgearen, maar ik doe in mijn tanking spec en bear form meer DPS dan veel mages, zeker op 2 of meer targets. Ik heb zelf een mage (level 72 :P ) maar ik heb me nog niet echt verdiept in nieuwe rotaties en specs. Wat ik wel heb gezien is dat ik nu ook in frost wel leuke damage doe, zeker nu Blizzard ook kan critten. :P
Tja. Raids draaien over het algemeen om single target DPS. Trash clearen is geen issue. Heb je het over bossfights of overall damage? FFB is een beetje de raidbuild nu. Dus scorch en living bomb ophouden (laatste kun je skippen als mana een issue is) en FFB spammen met op hot streaks een pyroblast.
Bosmonster schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:48:
Ik zie onze mages bijna alleen maar frostfire bolts spammen, maar halen daarmee wel top-dps. Volgens mij zijn al onze mages wel zo'n beetje dezelfde build.
Da's de main nuke inderdaad, maar als het goed is zie je wel de scorch debuff constant up, en af en to pyroblasts vliegen :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrall zelf kun je zonder problemen 5-mannen. Enige reden dat je veel mensen nodig hebt zijn gewoon de Horde spelers die zich er mee gaan bemoeien.
Klopt overigens is 40 man geen probleem wel een lvl cap van 75 instellen dan is het goed te doen gewoon pug van je vriendenlijst maken

o en niet door de voordeur gaan XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Bosmonster schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:48:
Achterlijk genoeg zijn mages nu gewoon de nieuwe lock. 1 button spam. Waarom hebben ze locks zo hard generved en doen ze vervolgens dit met mages. Dit is al net zo achterlijk dat DK terwijl ze aan het tanken nog steeds uber dps doen. Dat Moonkinds 800+ non combat mana regen hebben (wrath wrath wrath wrath spam spam. Volgens mij weten ze niet meer waar ze mee bezig zijn. hipokrieten. Oja en voordat ik het vergeet... Waarom hebben ze SHS nutteloos gemaakt ? what is de point of shs als je het niet kan gebruiken terwijl je rooted bent...

Leuke is wel dat ik met mijn rogue ( nog lvl 70s3) ( shs ambush spec soms skirmisch arena doe en dan ook nog win 1 vs2. Meeste cloties 2 shot ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Bosmonster schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:08:
[...]

Ow ja, want jij kan natuurlijk even snel affliction speccen zonder ervaring en dan gelijk het maximale eruithalen :+

En ik val je niet af, maar ik vind dat je wel erg veel te vertellen hebt over een build die je zelf nog nooit hebt geprobeerd.. Hoopte op wat meer echte raid ervaringsverhalen en -cijfers. Geen gekopieerde therorycrafting.

nofi
Ik kan Affliction speccen en binnen korte tijd aanzienlijke resultaten boeken. Ik lees me in, doe ervaring op en doe daar m'n voordeel mee. Ik speel pas sinds een maand actief m'n Warlock en weet nu al precies hoe ik de meters moet toppen met welke rotaties, en welke enchants, talents, consumables, classbuffs, en weet ik veel wat nog meer nodig zou moeten hebben voor andere specs. Ik geloof dat als je terug bladert, je kan lezen dat ik anderen help -ongeacht hun spec-, omdat ik gewoon het onderste uit m'n class wil halen en anderen hier ook hun voordeel mee kan laten doen.

En dank je. Ik weet inderdaad veel te vertellen over Warlocks vanwege bovenstaande. Ik zal mij ook niet in discussies betreffende Mages, Rogues, Hunters of Warrior mengen omdat ik van die klassen weinig van weet.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HStyles schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:14:
Achterlijk genoeg zijn mages nu gewoon de nieuwe lock. 1 button spam.
Nee hoor, 4. Scorch, Living Bomb, FFB en Pyroblast. En dan heb je het over puur een DPS rotatie.

Da's beter dan ik doe met m'n frost spec. Da's gewoon frostbolts spammen met af en toe een instant fireball. Ennuh, sorry hoor, maar ik vind 4 buttons wel best. Heb er helemaal geen behoefte aan dat ik 10 verschillende skills voor alleen een damage rotatie moet gebruiken.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:13:
Klopt overigens is 40 man geen probleem wel een lvl cap van 75 instellen dan is het goed te doen gewoon pug van je vriendenlijst maken

Heh, nee :) Grootste probleem zijn hoe dan ook de horde spelers zelf. Mobs zijn een eitje, de guards meppen niet echt hard, en de bosses zijn prima te doen met een beetje een fatsoenlijke tank. Maar een beetje CC of een flinke blizzard en je komt in de problemen.

Vind dat soort raids altijd wel grappig. 10k+ dps, en je ziet zo'n raid snel lichtelijk in paniek raken omdat de healers dan primair zichzelf gaan healen.

[ Voor 38% gewijzigd door Hydra op 16-12-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-09 07:46
Achterlijk genoeg zijn mages nu gewoon de nieuwe lock. 1 button spam. Waarom hebben ze locks zo hard generved en doen ze vervolgens dit met mages.
Dat is met meer classes zo, blizzard is enorm inconsistent atm.
Ik ben net gestopt met wow (na 4 jaar), mn hele tree (ik ben holy) is met 1 nerf nutteloos geworden :S (nu nog op de ptr alleen maar ik vrees dat t live gaat)
Onze raidleader gaat weer shamans stacken dus de tanks die bij ons in tbc priests gererolled hebben balen nu wel, bring de class not de player gaat weer gelden :S

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Snappie88 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:20:
[...]

Ik kan Affliction speccen en binnen korte tijd aanzienlijke resultaten boeken. Ik lees me in, doe ervaring op en doe daar m'n voordeel mee. Ik speel pas sinds een maand actief m'n Warlock en weet nu al precies hoe ik de meters moet toppen met welke rotaties, en welke enchants, talents, consumables, classbuffs, en weet ik veel wat nog meer nodig zou moeten hebben voor andere specs. Ik geloof dat als je terug bladert, je kan lezen dat ik anderen help -ongeacht hun spec-, omdat ik gewoon het onderste uit m'n class wil halen en anderen hier ook hun voordeel mee kan laten doen.

En dank je. Ik weet inderdaad veel te vertellen over Warlocks vanwege bovenstaande. Ik zal mij ook niet in discussies betreffende Mages, Rogues, Hunters of Warrior mengen omdat ik van die klassen weinig van weet.
Ik speel mn lock al 4 jaar en heb altijd aan de top van de dps meters gestaan. Beetje arrogant om te denken dat je met een beetje inlezen je in 2 dagen hetzelfde resultaat kan behalen met een van de lastigste raidbuilds die je momenteel hebt.

Dus ik neem terug wat ik eerder gezegd heb: ik val je WEL af, want wat je feitelijk zegt is dat de rest (mezelf incluis) gewoon geen idee heeft waar die mee bezig is...

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 16-12-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 11:54
HStyles schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:14:
[...]

Achterlijk genoeg zijn mages nu gewoon de nieuwe lock. 1 button spam. Waarom hebben ze locks zo hard generved en doen ze vervolgens dit met mages. Dit is al net zo achterlijk dat DK terwijl ze aan het tanken nog steeds uber dps doen. Dat Moonkinds 800+ non combat mana regen hebben (wrath wrath wrath wrath spam spam. Volgens mij weten ze niet meer waar ze mee bezig zijn. hipokrieten. Oja en voordat ik het vergeet... Waarom hebben ze SHS nutteloos gemaakt ? what is de point of shs als je het niet kan gebruiken terwijl je rooted bent...

Leuke is wel dat ik met mijn rogue ( nog lvl 70s3) ( shs ambush spec soms skirmisch arena doe en dan ook nog win 1 vs2. Meeste cloties 2 shot ik :)
Mages moeten nu op meer dingen letten dan in TBC. Voorheen was het fireball spam met scorch buff ophouden. Nu is het Frostfirebolt spam met scorch buff, living bomb ophouden en hot streak pyro's gooien. Dit gaat waarschijnlijk veranderen in de volgende patch en gaan mages weer over naar het oude fireball spam (rest blijft hetzelfde) of gaan we ingewikkelde arcane spec rotaties maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Snappie88 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:20:
[...]

Als het je lukt om binnen een paar dagen Affliction onder de knie te krijgen dan d:)b
Ik heb het geprobeerd en het toch verdomt tricky :)
Daarom ben ik +hit gaan sparen en toch maar de destro tree ingedoken (zit momenteel op 13.54% hit, en daar komt nog 3% hit bij van talents) alleen mis ik nu af en toe eens een CoE of Corruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is beter voor een balance rotatie

Wrath spamme totdat eclipse komt en daarna starfire?
of andersom??

en wat moet ik casten waneer eclipse onder cooldown is??

eclipse= een talent, als je met wrath crit dan gaat je starfire crit omhoog 30% en als je met starfire crit gaat je wrath damage omhoog 30%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:13:
[...]

Nee echt? Niet door de voordeur? ;)

Waar is in feite de beste plaats om de warlock(s) te dumpen die de raid summoned?
Ik dacht aan/in ragefire chasm, zo denken de horde spelers misschien dat die komt voor de dungeon achievement of zo.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Bosmonster schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:23:
[...]

Ik speel mn lock al 4 jaar en heb altijd aan de top van de dps meters gestaan. Beetje arrogant om te denken dat je met een beetje inlezen je in 2 dagen hetzelfde resultaat kan behalen met een van de lastigste raidbuilds die je momenteel hebt.

Dus ik neem terug wat ik eerder gezegd heb: ik val je WEL af, want wat je feitelijk zegt is dat de rest (mezelf incluis) gewoon geen idee heeft waar die mee bezig is...
Dat is fijn voor je :) Je zal mij ook nergens zien beweren dat jij niet weet hoe je je class moet spelen. En ach, als ik zie hoe goed ik het op dit moment op m'n Warlock doe zal ik waarschijnlijk wel arrogant worden. Affijn, ik zal voor de verandering Affliction speccen en de resultaten posten, ik weet vrij zeker dat ik op een gevecht als Patchwerk zeker on-par met mijn huidige Destro build zal staan (iets wat ik overigens bij deep Demo builds betwijvel). Overigens vergeet je dat deep Destro ook niet een bepaald makkelijke build is, gezien je daar ook met meerdere DoTs mag jongleren.

En nee, ik zeg niet dat jij niet weet waar je mee bezig bent. Ik zet mijn vraagtekens bij jou DPS die jij enkele pagina's terug gepost hebt (excuses mocht dit een andere Warlock zijn, ik zal zo even terug bladeren). Ik vermeld niet waarom ik vraagtekens bij zet. Het kan je rotatie zijn, het kan je gear zijn, misschien dat jij het niet nodig acht om flasks in te nemen of mogelijk zit er geen enkele class in jou groep die Warlock DPS buffed. Het enige wat ik zeg is dat ik, met mijn character en mijn speelstijl, er zeker meer uit kan halen.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Laatst online: 23-04 12:44
ImdaMned schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:24:
[...]

Mages moeten nu op meer dingen letten dan in TBC. Voorheen was het fireball spam met scorch buff ophouden. Nu is het Frostfirebolt spam met scorch buff, living bomb ophouden en hot streak pyro's gooien. Dit gaat waarschijnlijk veranderen in de volgende patch en gaan mages weer over naar het oude fireball spam (rest blijft hetzelfde) of gaan we ingewikkelde arcane spec rotaties maken.
Ik zal er nog een bovenop gooien hoe het echt zit. Blizzard weet duidelijk niet waar ze mee bezig zijn. Ze doen maar wat. zelfde als jij nu bijvoorbeeld hersenloos de straat op rent en scheve koprols gaat maken.. :P en kwek kwek roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HStyles schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:34:
[...]

Ik zal er nog een bovenop gooien hoe het echt zit. Blizzard weet duidelijk niet waar ze mee bezig zijn. Ze doen maar wat. zelfde als jij nu bijvoorbeeld hersenloos de straat op rent en scheve koprols gaat maken.. :P en kwek kwek roept.
inderdaad.

Ik verwachtte al dat het voor mages te mooi zou zijn om waar te zijn. Daarom heb ik die na 3 jaar even op een halt gezet. Nog steeds lvl 70. Terwijl de DK 76 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

atm ben ik zo gespecced; 0/20/51 wat vinden jullie van deze spec?
ik weet het ik zou me eigk moeten laten enchanten, en gemmen maar daar heb ik het goud nou nog even niet voor. daarnaast met de upgrades die ik nog kan krijgen vind ik het best zonde om nu alweer een dure enchant te laten doen. maar dat ter zijde.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

You just lost me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Tular schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:26:
[...]

Welke druid was dat? Ik ben wel benieuwd wie nu weer denkt een druid te kunnen spelen!

Mocht je een goeie resto zoeken dan kun je altijd kijken of Dedru of Cayla beschikbaar zijn. Beiden zitten in DPC en weten wat ze doen.

ps. WTB more time. nog 130k tot level 77
Ja, 1 groot drama, das de voornaamste reden waarom ik nu aan het tanken ben, ik vertrouw geen PUG tanks, ik doe het wel lekker zelf, weet ik zeker dat het goed gebeurt, maarja, heb ook al een half epic healing set, naast me naxx ret set....dus 3x raden wie er dan ipv 5x per week respect 7x respect :P

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:30:
wat is beter voor een balance rotatie

Wrath spamme totdat eclipse komt en daarna starfire?
of andersom??

en wat moet ik casten waneer eclipse onder cooldown is??

eclipse= een talent, als je met wrath crit dan gaat je starfire crit omhoog 30% en als je met starfire crit gaat je wrath damage omhoog 30%
Wat ik doe is meestal openen met Starfire, moonfire en evt. faerie fire als er melee bij is. Daarna wrath spammen tot eclipse procced om dan over te gaan naar Starfire. Is eclipse afgelopen dan weer terug naar de wrath spam. Op level 76 haal ik zo'n 1k - 1,2k dps.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Tular schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:41:
[...]

Wat ik doe is meestal openen met Starfire, moonfire en evt. faerie fire als er melee bij is. Daarna wrath spammen tot eclipse procced om dan over te gaan naar Starfire. Is eclipse afgelopen dan weer terug naar de wrath spam. Op level 76 haal ik zo'n 1k - 1,2k dps.
Best netjes.
Ik ben gister 71 gedingt en ik haal 700-800 dps =D, dit met me healing gear uit kara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:37:
ik weet het ik zou me eigk moeten laten enchanten, en gemmen maar daar heb ik het goud nou nog even niet voor. daarnaast met de upgrades die ik nog kan krijgen vind ik het best zonde om nu alweer een dure enchant te laten doen. maar dat ter zijde.
We hebben bijna dezelfde spec, alleen ben jij voor de punten in je imp-damage gegaan, en ik voor conflagrate+buff ervan

Gebruik je ook bij sommige gevechten waar je gegarandeerd dmg krijgt je vw voor de survivability van jezelf?

deze heb ik:
http://armory.wow-europe....isting+Nether&n=Littledot

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ik gebruik faerie fire noooit:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Met mijn Shaman (lvl 70) heb ik op dit moment Leatherworking en Skinning.

Ik denk er echter over om LW te droppen voor mining en daarmee tijdens het levellen van de shaman mijn warrior te voorzien van ores (Jewelcrafting en Engineering). Aangezien momenteel toch alle LW items Bind on Equip zijn en ik de skins zelf kan verzorgen lijkt me dat ik nu meer heb aan mining in plaats van Leatherworking. Ook kan ik eventueel teveel aan ores makkelijker verkopen dan de LW items die ik kan maken (geen enkele level 70 epic, voor zover die nog van nut zijn).

Wat zouden jullie doen ?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:43:
[...]

ik gebruik faerie fire noooit:O
Met imp Faerie Fire boost je ook je melee dps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophytez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:43:
[...]

We hebben bijna dezelfde spec, alleen ben jij voor de punten in je imp-damage gegaan, en ik voor conflagrate+buff ervan

Gebruik je ook bij sommige gevechten waar je gegarandeerd dmg krijgt je vw voor de survivability van jezelf?

deze heb ik:
http://armory.wow-europe....isting+Nether&n=Littledot
Waarom gebruiken jullie Shadowfury?

Mijn spec:
http://armory.wow-europe....?r=Anachronos&n=Neophytez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

NoTimeRemains schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:37:
Hmja, heb ook over die build nagedacht. Vind 't alleen zo zonde om nog meer puntjes in die Imp te gooien om vervolgens een gevecht te krijgen waar ie binnen no-time dood neervalt. Ik zou zou Conflagate ook gewoon nemen, haal dan een puntje uit Soul Leech. Dat puntje van Fel Domination mag stiekem ook wel in Demonic Embrace ;) Vraag is, wat wil je eigenlijk met deze build? Raids? PvP? Combinatie van?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind shadowfury ideaal in veel gevallen.
We hebben vaak geen mage bij om mobs in ijs te zetten dus dan is zo'n stun mooi meegenomen.

voorbeeld: ideaal in strat, en gisteravond helemaal super bij die hond met die zombie adds in naxx
(voorkomen dat de zombies bij de boss komen omdat ze hem healen)
stun>alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd shadowfury is pvp en een lolaoe imo :p nouja misschien dat die stun ooit nog wel eens handig is maar..

Ik kwam hier een beetje op uit: Klikje

Nou moet ik wel toegeven dat ik niet weet of dit geweldig goed uitpakt omdat ik geen ervaring heb met het raiden met een Warlock, alleen een beetje PvP. Maar het zag er wel goed uit, wellicht kan je Improved Shadow Bolt weglaten in ruil voor iets anders als Destructive Reach of Unholy Power. Da's overigens een Fire DPS build, weet niet of die nog zo goed zijn ook :P Zelf zou ik een warlock denk ik affliction speccen, zonder speciale reden.. lijkt me gewoon leuk om te spelen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2008 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ja, mijn late dagboekitem, al herinner ik me lang niet alles :)

Zaterdagochtend Onyxia weer down in m'n eentje. Dit keer 166g excl. drops. Over 3 dagen kan ik weer. Hopelijk lukt het me dan in 1x, al waren m'n repaircosts maar 4g na de 3 tries die ik nodig had.
De vrijdagavond ervoor hebben we, met grotendeels dezelfde groep als de week ervoor, wat bosses gedowned in Naxx. We hebben altijd een core van 5-6 mensen, en de rest zijn ook niet de slechtste spelers. Na 1,5uur hadden we spider- en plaguewing clear, waarna we verder gingen naar Patchwerk. De prot warrior was MT hier, en ik zou OT zijn, samen met een Druid. De Druid ging rond de 50% van Patchwerk neer, en dus kreeg ik alle hatefull strikes. Zoveel mogelijk m'n Bone Shield en andere abilities 'up' gehouden, want de druid werd wel geressed (combat ress), maar had geen buffs. Spamheals op mij, en uiteindelijk was het een 1-shot, terwijl het voor ons en de guild de eerste keer was!
Op naar Grobbulus, bekend als de moeilijkste, of één van de moeilijkste Naxx bazen. De andere guildgroep was op deze baas al blijven steken op woensdag, en ging tegelijk met ons verder met hun tries. Die hebben we hele vrijdagavond lopen wipen op hem. Toen begonnen wij.
Eerst zou ik MT zijn, kitend langs de muur. De warrior zou de adds pakken, maar had daar moeite mee, dus hielp de druid mee. Mensen moesten de poison clouds nog doorkrijgen. Een aantal veranderingen later, en een respec van de warrior naar Arms, ging de druid MT spelen en ik zou de adds oppakken. Dat ging stukken beter, en 1 try later hadden we hem op 5% toen ik dood ging door te weinig healing. Grobbulus naar 2%... 1%... 50k hp... 20k hp... 2 mensen up... 9k hp... laatste raidmember dood! ARGH!
Goed, nog een keer proberen dan. Deze keer ging het super. Iedereen was top geconcentreerd, en met 8 mensen levend ging Grobbulus down! Als eerste groep van de guild, dat voelde toch even als een overwinning.
De raid ging zaterdag verder, maar ik ging niet mee, want zaterdag = quality time.
Blijkt dat ze daar de 2 overgebleven abomination bazen neergelegd hebben + de eerste 2 in military. Daarna nog 2 tries op 4Horsemen maar niet neergekregen.
Gisterenavond gingen we verder, en toen kon ik wel! Drie tries hadden we nodig om het een en ander uit te vogelen, maar toen gingen ze allemaal neer. De druid tank en ik hadden een mooi teamspel... fijn om zo samen te werken met een goede speler.
Op naar Sapphiron. Niemand had d'r ooit gezien en we gingen uit van de tactics op wowwiki. De beste try was 29%, waarop ik dood ging (ik speelde MT). Daarna kreeg ik door dat ik IBF en Bone Shield heel mooi fase 1 door op kon houden. Het mooie is dat m'n Bone Shield met m'n huidige stats soms wel voor 40sec het volhoudt. Daarna hadden we moeite met slecht geplaatste ice blocks. Maar uiteindelijk kregen we het voor elkaar om alles soepel te laten verlopen en ook deze baas ging neer! Ook weer als eerste van de guild.
Op naar Kel'Thuzad, al begon de raid tot een einde te lopen. Eerste try: 79%. Tweede try ging goed, totdat ik teveel naar m'n aflopende Bone Shield zat te kijken (1 charge over), waardoor ik zo'n rode plek mistte en als MT doodging. Puur een fout van mij, en KT zat ondertussen op 39%. Dat had dus een kill kunnen zijn, al gingen er na mij nog 2 dood... toch voelt het dat het mijn schuld was dat we 'm niet down kregen. Hierna was de raid over.
Volgende week verder, vanavond is er namelijk 25man en ga ik een film kijken met vrouwlief.

Zondagavond ook nog trouwens Sartharion gedaan op 10man. Na 30minuten waren we klaar, wel met 0 drakes up. Supersimpel, was ook een 1-shot. De DK's handtoken dropten, en ik rollde het hoogste, maar een andere rogue was 2e in de roll, en ik inspectte hem. Hij had blue quality hands, en ik al hands uit Naxx. Dus ik zei snel "Stop!" op TS en in raid dat ze naar die rogue moesten gaan. De rogue whisperde me nog om me te bedanken :)

Ik heb nu alle tankitems vanuit emblems (of heroism), behalve misschien de T7 gloves. Even 15 emblems sparen voor de nieuwe Sigil in de volgende patch, maar dat komt wel samen met Naxx. Dus nu ga ik even wat minder heroics doen met m'n DK, behalve Old Kingdom/Gundrak/Azjol-Nerub waar een upgrade dropt.

Daarnaast, tijd om m'n priest te levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou je dat puntje vwaardoor je demon snel te summonen is niet in die improve op conflagrate stoppen?
Je raakt snel gewend aan zo'n snelle demon maar die haste bonus kan me niet vaak genoeg proccen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

blouweKip schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:22:
[...]

Dat is met meer classes zo, blizzard is enorm inconsistent atm.
Ik ben net gestopt met wow (na 4 jaar), mn hele tree (ik ben holy) is met 1 nerf nutteloos geworden :S (nu nog op de ptr alleen maar ik vrees dat t live gaat)
Onze raidleader gaat weer shamans stacken dus de tanks die bij ons in tbc priests gererolled hebben balen nu wel, bring de class not de player gaat weer gelden :S
Nou geheel nutteloos is ook wel wat overdreven :)
Priests zijn nog steeds goede healers, alleen met deze nerf moet je weer eens na gaan denken in plaats van die ene knop spammen.
Heb zelf in TBC altijd de Spiritbuff-sloerie uitgehangen (iemand moest het doen...) maar voel me sinds LK echt een one-trick pony. Spam CoH == Win.
Ben blij met de CD omdat nu de skills weer eens gaan tellen in plaats van de "ik druk sneller op mijn knopje dus heal meer dan de rest".

[ Voor 13% gewijzigd door Ryceck op 16-12-2008 14:59 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:58:
Op naar Grobbulus, bekend als de moeilijkste, of één van de moeilijkste Naxx bazen. De andere guildgroep was op deze baas al blijven steken op woensdag, en ging tegelijk met ons verder met hun tries. Die hebben we hele vrijdagavond lopen wipen op hem.
Grobbulus is best makkelijk, maar je moet wel nadenken. Onze MT kite hem altijd in vierkanten rond, melee DPS aan de zijkant, casters/healers in het midden (wel oppassen met die poison waves, maar zou gewoon goed moeten gaan als ze opletten). Als je die spell ofzo krijgt, achter grob (waar hij ~10 sec geleden was) en dan dispellen, geen raid dmg. Uiteindelijk alleen onze FFB spam-mage doodgegaan. Moet wel toegeven dat adds oppakken echt easy is als paladin, Avenger's Shield ftw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

Hydra schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:43:
Had gister echt de hele dag zin om WoW te spelen (vriendin 't huis uit, lekker rustig *O* ), maar toen ik eenmaal achter m'n druid zat en die hele XP bar zag, ging ik een beetje in 'meh' modus. Weet niet wat het is, maar ik kan me er niet helemaal toe zetten om echt volle bak XP te verzamelen. Beetje een levelling burnout. Heb dus maar een beetje die Winter Veil achievements zitten halen.

Wat dat betreft: ook maar naar Alterac gevlogen hoewel ik verwachtte dat het druk zou zijn. Zo druk had ik alleen niet verwacht! Ongeveer elke mob daar was dood voordat 'ie uberhaupt spawnde. Stond minstens een man of 80 te wachten op de spawns. Wat een tijdverspilling :)
Ja, de grinch quest is gewoonweg puur moeilijk omdat zoveel mensen hem willen hebben. Ik stond er ook een half uur.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:47:
[...]

Met imp Faerie Fire boost je ook je melee dps...
ja maar ik bedoel waarom moet je dat gebruiken als je balance bent :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:57:
[...]

idd shadowfury is pvp en een lolaoe imo :p nouja misschien dat die stun ooit nog wel eens handig is maar..
Shadowfury is heeeeeerlijk! Ik heb 'm onder andere al bij Maexna gebruikt om de spawnende spiders bij de tank te houden, bij die hond na Patchwerk ergens om bij het Zombie kiten te helpen, en over 't algemeen is 't erg handig als de tank een mob verliest en die richting healer rent. Geweldige spell imo!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Snappie88 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:33:
[...]

Dat is fijn voor je :) Je zal mij ook nergens zien beweren dat jij niet weet hoe je je class moet spelen. En ach, als ik zie hoe goed ik het op dit moment op m'n Warlock doe zal ik waarschijnlijk wel arrogant worden. Affijn, ik zal voor de verandering Affliction speccen en de resultaten posten, ik weet vrij zeker dat ik op een gevecht als Patchwerk zeker on-par met mijn huidige Destro build zal staan (iets wat ik overigens bij deep Demo builds betwijvel). Overigens vergeet je dat deep Destro ook niet een bepaald makkelijke build is, gezien je daar ook met meerdere DoTs mag jongleren.

En nee, ik zeg niet dat jij niet weet waar je mee bezig bent. Ik zet mijn vraagtekens bij jou DPS die jij enkele pagina's terug gepost hebt (excuses mocht dit een andere Warlock zijn, ik zal zo even terug bladeren). Ik vermeld niet waarom ik vraagtekens bij zet. Het kan je rotatie zijn, het kan je gear zijn, misschien dat jij het niet nodig acht om flasks in te nemen of mogelijk zit er geen enkele class in jou groep die Warlock DPS buffed. Het enige wat ik zeg is dat ik, met mijn character en mijn speelstijl, er zeker meer uit kan halen.
Mjah, met destro builds (of het nu meer demo of destro is boeit niet, het is gewoon spammen) is het ook niet zo heel moeilijk om goede dps te doen hoor kan ik je vertellen :P Maak je borst maar nat voor Affliction zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:02:
[...]

Moet wel toegeven dat adds oppakken echt easy is als paladin, Avenger's Shield ftw :)
Waarom alleen als paladin? Elke tanking class heeft sinds 3.0 een ranged skill die instant aggro geeft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Hoe zit het eigenlijk met de flying mounts. Ik ben nu bijna 72, maar ik begreep dat je pas bij 77 een flying mount kan halen die je alleen in Northrend kan gebruiken?

Moet ik dan ook de normale riding skill (voor flying mount) eerst kopen? Of kan ik gelijk sparen voor de epic flying mount? Ik heb op Google gezocht, maar dat gaat meer over mounts in TBC. Ik zie door de bomen het bos niet meer.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 14:56

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:04:
[...]

Omdat je daarmee de melee dps boost.
En omdat je als balance spec een betere FF hebt dan een feral / resto druid.

En het belangrijkste: omdat het de chance to (be) hit verhoogt, dus je eigen hitcap verlaagt.

[ Voor 13% gewijzigd door Seraphin op 16-12-2008 15:13 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophytez
  • Laatst online: 12-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:58:
[...]

zou je dat puntje vwaardoor je demon snel te summonen is niet in die improve op conflagrate stoppen?
Je raakt snel gewend aan zo'n snelle demon maar die haste bonus kan me niet vaak genoeg proccen :)
Hoe kan ik anders aan 5/5 unholy power komen :) ???
5/5 unholy power is beter als die haste bonus als je je imp in leven houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:08:
Hoe zit het eigenlijk met de flying mounts. Ik ben nu bijna 72, maar ik begreep dat je pas bij 77 een flying mount kan halen die je alleen in Northrend kan gebruiken?

Moet ik dan ook de normale riding skill (voor flying mount) eerst kopen? Of kan ik gelijk sparen voor de epic flying mount? Ik heb op Google gezocht, maar dat gaat meer over mounts in TBC. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
als je een flying mount hebt (epic of normaal) als je ze in northrend wilt gebruiken moet je eenmaal 1000g betalen om te vliegen in northrend

normale riding skill = 1000g(100g voor mount d8t ik)
epic riding skill = 5000g(300g voor mount??)

northrend skill= 1000g

ik weet niet hoeveel die mounts kosten want ik ben een druid (A) :P form ftw! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 11:48

Shift

[] Dual crazy []

Nitai schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:08:

Je moet eerst de normale hebben. Je vliegt met 60% snelheid dus. Als je in Northerend wilt vliegen op lvl 77 moet je een coldweather training kopen van 1000g, als je dus sneller wilt vliegen kan je de epic flying skill trainen voor 5000g : Allemaal na lvl 77.

Normaal flying skill was 800g dacht ik.
Mount 60% is 100g dacht ik.
5000g epic flying
1000g coldweather

[ Voor 6% gewijzigd door Shift op 16-12-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:04:
[...]

http://www.wowhead.com/?spell=33602

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:11:
[...]

Omdat je daarmee de melee dps boost.
En omdat je als balance spec een betere FF hebt dan een feral / resto druid.

En het belangrijkste: omdat het de chance to (be) hit verhoogt, dus je eigen hitcap verlaagt.
ja jij kijkt in de groep visie :P

ik bedoelde als solo waneer je aam het grinde/lvle bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:08:
[...]

Waarom alleen als paladin? Elke tanking class heeft sinds 3.0 een ranged skill die instant aggro geeft. :P
Persoonlijke ervaring he :) Exorcism werkt daar ook, undead :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:19:
[...]

het site is geblokkeerd kan je het kopieeren :P?
Improved Faerie Fire Rank 3

Your Faerie Fire spell also increases the chance the target will be hit by spell attacks by 3%, and increases the critical strike chance of your damage spells by 3% on targets afflicted by Faerie Fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Duidelijk, dank je wel stafa en Shift.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
WTF? Waar slaat dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:19:
[...]

Persoonlijke ervaring he :) Exorcism werkt daar ook, undead :)
Tellen de adds van Grobbulus als undead? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:39
[...]

Drugs are bad mmmkay.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:03:
Heb het allebei geleveld, 4 keer in totaal (2 keer herbalism en 2 keer mining), als je vanaf het begin 1 van de 2 ook gelijk gaat doen is er niet zo veel verschil, als je het maar een beetje bijhoudt maar op level 70 ging (vanaf skill 0) herbalism sneller dan mining (in mijn geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga mijn level 70 mage altje eens een keer levelen tot 80 zonder rush ook dan te verstaan :) men main heeft nog wel wat dingen te farmen en zo :)

Wat denken jullie van een fire build om te levelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:35:
ga mijn level 70 mage altje eens een keer levelen tot 80 zonder rush ook dan te verstaan :) men main heeft nog wel wat dingen te farmen en zo :)

frostfrostfrost*firesuxforlvling*frostfrostfrostfrost*firesuxforlvling*frostfrostfrostfrost*firesuxforlvling*fro...

ah well, je begrijpt hem vast wel : )

sorry, ik liet me gaan : D

[ Voor 32% gewijzigd door ImdaMned op 16-12-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:18:
[...]

ja jij kijkt in de groep visie :P

ik bedoelde als solo waneer je aam het grinde/lvle bent
Dat doen de PVE'ers he :P. Des te meer dps, des te sneller de boss dood, des te minder healing, des te eerder in Orgrimmar/Ironforge/Dalaran om /flex te doen terwijl mensen je lopen te inspecten :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:*)
Exitium schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:21:
[...]

Improved Faerie Fire Rank 3

Your Faerie Fire spell also increases the chance the target will be hit by spell attacks by 3%, and increases the critical strike chance of your damage spells by 3% on targets afflicted by Faerie Fire.
ohh :| dat wist ik niet! dankje! :*)
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:40:
[...]

Dat doen de PVE'ers he :P. Des te meer dps, des te sneller de boss dood, des te minder healing, des te eerder in Orgrimmar/Ironforge/Dalaran om /flex te doen terwijl mensen je lopen te inspecten :D.
wahha ja ;) ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2008 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:35:

ImdaMned schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:39:
frostfrostfrost*firesuxforlvling*frostfrostfrostfrost*firesuxforlvling*frostfrostfrostfrost*firesuxforlvling*fro...

I'm with stupid ^^^ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

[...]

frostfrostfrost*firesuxforlvling*frostfrostfrostfrost*firesuxforlvling*frostfrostfrostfrost*firesuxforlvling*frostfrostfrostfrost*firesuxforlvling*frostfrostfrostfrost*firesuxforlvling*frostfrostfrostfrost*firesuxforlvling*frostfrostfrostfrost*firesuxforlvling*frostfrostfrostfrost*firesuxforlvling*frostfrostfrostfrost*firesuxforlvling*frostfrostfrostfrost*firesuxforlvling*frostfrostfrostfrost*firesuxforlvling*frostfrostfrostfrost*firesuxforlvling*frostfrostfrostfrost*firesuxforlvling*frostfrostfrostfrost*firesuxforlvling*frost

Serieus... you just killed the forum :/ Heel de formatting is eraan hier :Y)

@Flying Mounts
Zit echt hard te twijfelen wat nu te doen.. een 'gewone' epic mount halen of toch voor die stoere DK Mount gaan.
Maargoed, als ik ga rekenen wat het allemaal kost krijg ik zowat een beroerte :/
Eerst Expert Riding : 800g, dan Artisan Riding : 5000g, dan Cold Weather Flying : 1000g en dan nog de DK Mount voor 800g. Eventjes 7600g aftikken om snel en stijlvol te vliegen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:34
Shift schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:14:
[...]

Je moet eerst de normale hebben. Je vliegt met 60% snelheid dus. Als je in Northerend wilt vliegen op lvl 77 moet je een coldweather training kopen van 1000g, als je dus sneller wilt vliegen kan je de epic flying skill trainen voor 5000g : Allemaal na lvl 77.

Normaal flying skill was 800g dacht ik.
Mount 60% is 100g dacht ik.
5000g epic flying
1000g coldweather
Niet helemaal juist: Zowel de "normale" (langzame) flying skillt als de "epic" (snelle) flying skill kun je vanaf lvl 70 kopen. Daarnaast zal je behalve de flying skill ook de mount zelf nog moeten aanschaffen. Om vervolgens op deze mounts ook in Northrend te kunnen vliegen kun je vanaf lvl 77 coldweather flying trainen in Dalaran.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga gewoon de DK mount halen hoor. dan maar langer doorfarmen voor de epic riding skill.

Zit nu op 76 en 3000G Dus hou 200G over op 77. Wat een heerlijke basis om door te gaan naar 5000 :( (sarcasme)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2008 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaseriaN schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:46:
offtopic:
FF3 heeft er geen problemen mee /flex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular

Tular

[...]

lol, mijn mage is nog nooit langer als een dag frost geweest. Nu is die ook nog lekker old-school fire specced. Maar ja, mijn mage heb ik ook alleen maar voor de biscuits, cooking en fishing...

anyways, levellen doe je met de spec die je zelf het leukste vind. Boeiend wat anderen ervan denken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RaseriaN schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:46:
[...]

@Flying Mounts
Zit echt hard te twijfelen wat nu te doen.. een 'gewone' epic mount halen of toch voor die stoere DK Mount gaan.
Maargoed, als ik ga rekenen wat het allemaal kost krijg ik zowat een beroerte :/
Eerst Expert Riding : 800g, dan Artisan Riding : 5000g, dan Cold Weather Flying : 1000g en dan nog de DK Mount voor 800g. Eventjes 7600g aftikken om snel en stijlvol te vliegen :|
Dus het verschil is alleen de 800G? Nou dan zou ik het wel weten :)

edit: ownee, de normale epic flyer kost dat ook, dus het is gewoon even duur dan toch?.. snap het probleem niet :P
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:49:
Ik ga gewoon de DK mount halen hoor. dan maar langer doorfarmen voor de epic riding skill.

Zit nu op 76 en 3000G Dus hou 200G over op 77. Wat een heerlijke basis om door te gaan naar 5000 :( (sarcasme)
Als iets makkelijk te krijgen is (zeker als je 80 bent) is gold :P Een enkel questgebied levert je zo 2000G+ op (en dat is nog exclusief het gebruik van trade- of gatheringskills).

[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 16-12-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Tular schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:57:
anyways, levellen doe je met de spec die je zelf het leukste vind. Boeiend wat anderen ervan denken....
Niks d'r van. Niks van dat 'leuk'. Als je niet frost specced ben je een nub en de zuurstof die je ademt niet waard! Werken zul je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Bosmonster schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:01:
Nouja, als je bedenkt dat mijn horde chars eigenlijk allemaal profession loos zijn dan is 800g best veel ;)
Maargoed, misschien toch maar alles halen en Artisan Riding gewoon later halen :Y)

En professions levelen.. urgh :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Bosmonster schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:01:
[...]

Nee het verschil is nog kleiner want zonder DK mount wil je toch ook een epic flyer, 250G (verschil ineens nog maar 550G)

Edit: was de DK flyer er niet ook zoeen die meescaled met je riding skill? Dus je koopt em zodra je je expert riding skill kunt veroorloven en t wordt een epic flyer zodra je er artisan skill bijkoopt? Gezien het feit dat veel mensen al willen vliegen in OL voordat ze de artisan skill kunnen kopen en dus een non-epic flyer moeten kopen is het verschil dus nog kleiner :D Tel daar nog bij op dat DK met epic landmount en skill "beginnen" en het verschil is nihil.

[ Voor 42% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-12-2008 16:08 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Snoeikoei, klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular

Tular

Hydra schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:02:
[...]

Niks d'r van. Niks van dat 'leuk'. Als je niet frost specced ben je een nub en de zuurstof die je ademt niet waard! Werken zul je!
Jaja, en dan:
Hydra schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:43:
Had gister echt de hele dag zin om WoW te spelen (vriendin 't huis uit, lekker rustig *O* ), maar toen ik eenmaal achter m'n druid zat en die hele XP bar zag, ging ik een beetje in 'meh' modus. Weet niet wat het is, maar ik kan me er niet helemaal toe zetten om echt volle bak XP te verzamelen. Beetje een levelling burnout.
omdat je de spec niet leuk vindt en het levellen je tegen gaat staan? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tular schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:57:
[...]

lol, mijn mage is nog nooit langer als een dag frost geweest. Nu is die ook nog lekker old-school fire specced. Maar ja, mijn mage heb ik ook alleen maar voor de biscuits, cooking en fishing...

is juist voor te weten of het een beetje doenbaar is met fire want heb nog nooit met een fire build gespeeld, maar zou niet graag willen levelen in frost aangezien het baasje nog nooit van talent boom gewisseld is en ik wil vergelijken frost vs fire. Zijn er bepaalde stats waar ik zeker op moet letten met een mage ? ( feral druid als main dus nog niet veel spelldps gespeeld )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb van 1-70 fire geleveled, terwijl dat toen ook al afgeraden werd. Boeiend? Ging prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:09:
[...]

is juist voor te weten of het een beetje doenbaar is met fire want heb nog nooit met een fire build gespeeld, maar zou niet graag willen levelen in frost aangezien het baasje nog nooit van talent boom gewisseld is en ik wil vergelijken frost vs fire. Zijn er bepaalde stats waar ik zeker op moet letten met een mage ? ( feral druid als main dus nog niet veel spelldps gespeeld )
Spelldmg en crit. hit en haste zijn raid stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:11:
[...]

Spelldmg en crit. hit en haste zijn raid stats.
OK bedankt ! Kan ik die spelldmg / crit behouden na het levelen voor heroics ook of kan ik dan beter al gelijdelijkaan overschakelen op haste / hit ?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
Ik klaag normaal niet zo snel, maar nu moet ik toch echt even de frustratie van Pugs eruitgooien :(

Het lijkt wel of met elke expansie het niveau met een factor 2 daalt.
Speel sinds Wotlk weer op mijn Druid, is nu Resto gespecced en omdat ik nog opzoek ben naar een leuke guild ben ik wat heroics aan het pugen voor gear en badges. Aeria Peak alliance als er mensen zijn met wat leuks in de aanbieding.

De daily was gisteren: Ahn'kahet: The Old Kingdom.
Nu is naar mijn idee de eerste boss redelijk pittig, maar goed te doen met wat aoe op adds en een tank die de guardian redelijk snel oppakt en de rest hem neer dpsed.
Groupsetup was Warlock, Deathknight, Rogue, Warrior (tank) en Druid (Ik :p )

Na 3tries op de boss die allemaal hopeloos faalde begon de rogue een betoog over paladin healers en dat die ideaal zijn voor dit gevecht en het gewoon niet kan met een druid. Die logica snapte ik al niet omdat je toch redelijk wat AOE healing moet doen als je de adds neer wil dpsen als group, zou zelf dan voor een priest gaan. Druids lijken me dan een goeie 2de keus.

Toch maar even mijn recount erbij gepakt, ik heb een hoop gezien in pugs maar dit was toch een echte WTF moment.
De warlock had op de 3 bossfights een gemiddelde van 598DPS gehaald |:( ..... (JA echt waar op een bossfight waarin die kon AOE'en)
De warrior zat op gemiddeld 850DPS (dit was de tank dus)
De rogue zat op 950DPS volgens mij ook aan de lage kant
De deathknight zat op 1100DPS zelfs dat leek mij nog wat laag.

Heb toen de hoop maar opgegeven en iedereen vriendelijk bedankt voor de moeite, hierna een nieuwe pug gevonden en tot mijn verbazing een warlock die op 2200DPS uitkwam een hunter met 1600DPS en een mage rond de 1400DPS dat maakte de avond gelukkig weer goed en de instance een stuk beter te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:12:
[...]

OK bedankt ! Kan ik die spelldmg / crit behouden na het levelen voor heroics ook of kan ik dan beter al gelijdelijkaan overschakelen op haste / hit ?
Yup, solo / heroics maakt niet zoveel uit qua stats. Alleen in raids zijn mobs 3 lvls hoger en dan word hit (en haste) pas interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volder schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:15:
Ik klaag normaal niet zo snel, maar nu moet ik toch echt even de frustratie van Pugs eruitgooien :(
Welcome to the club :P
Na 3tries op de boss die allemaal hopeloos faalde begon de rogue een betoog over paladin healers en dat die ideaal zijn voor dit gevecht en het gewoon niet kan met een druid. Die logica snapte ik al niet omdat je toch redelijk wat AOE healing moet doen als je de adds neer wil dpsen als group, zou zelf dan voor een priest gaan. Druids lijken me dan een goeie 2de keus.
Lol gaat nergens over, fight kan je makkelijk met welke healer dan ook doen, zonder teveel problemen. Dus ook een Paladin, domme rogue.
Toch maar even mijn recount erbij gepakt, ik heb een hoop gezien in pugs maar dit was toch een echte WTF moment.
De warlock had op de 3 bossfights een gemiddelde van 598DPS gehaald |:( ..... (JA echt waar op een bossfight waarin die kon AOE'en)
De warrior zat op gemiddeld 850DPS (dit was de tank dus)
De rogue zat op 950DPS volgens mij ook aan de lage kant
De deathknight zat op 1100DPS zelfs dat leek mij nog wat laag.
Inderdaad, 600 DPS.. nouja daar hoef ik niks over te zeggen, iets met epic en failure. De rest deed het inderdaad ook niet ideaal. 1100 DPS is nog minder dan ik doe, tank zijnde. Denk dat mijn warrior met gemak 1500 doet en die is nog 70.
Heb toen de hoop maar opgegeven en iedereen vriendelijk bedankt voor de moeite, hierna een nieuwe pug gevonden en tot mijn verbazing een warlock die op 2200DPS uitkwam een hunter met 1600DPS en een mage rond de 1400DPS dat maakte de avond gelukkig weer goed en de instance een stuk beter te doen :P
_/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2008 16:22 . Reden: typo's :'( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Tular schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:09:
omdat je de spec niet leuk vindt en het levellen je tegen gaat staan? 8)
Was natuurlijk niet serieus ;) Je moet lekker de spec nemen die je 't leukste vindt. Ik ben frost omdat ik het de leukste spec vind. Als ik wou min-maxen had ik al naar FFB gerespecced.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:09:
Fire is prima om te levellen. Je doet iets meer damage maar fire is wat minder mana efficient, dus dat cancelt mekaar redelijk uit. De reden dat frost een goeie levelling spec is, is dat je makkelijker elites kunt soloen vanwege je pet en ice barrier.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:11:
Heb van 1-70 fire geleveled, terwijl dat toen ook al afgeraden werd. Boeiend? Ging prima hoor.
Kan me niet voorstellen dat fire 'afgeraden' wordt. Het is niet de 'beste' levelling spec, maar het is niet zo dramatisch als levellen als resto druid ofzo :)
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:12:
Je moet genoeg hit hebben om je target mobs niet te missen (voor raids is dat 386 als je elemental precision in je spec hebt, maar voor heroics is het maar 132 IIRC), voor de rest is spelldamage > crit > haste IMHO. Ik hou niet van haste, enige stat die niet je DPM verbetert.
volder schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:15:
Dat haal ik met m'n wand ongeveer :D Je hebt hopelijk wel die stats ff in hun gezicht gegooid?

[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 16-12-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:51
Ben gelukkig al 4 jaar een fire mage. Frostbolts spammen is niet mijn ding volgens mij. Ik wilde wel laatst frost speccen zodat ik solo frostweave cloth kon gaan farmen, maar me toch maar bedacht omdat het zo'n ontzettend saaie spec is, imo dan.

Mijn talents zijn op dit moment niet helemaal lekker en kan volgens mij beter naar FFB gaan speccen ipv Firebolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
Hydra schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:21:
Dat haal ik met m'n wand ongeveer :D Je hebt hopelijk wel die stats ff in hun gezicht gegooid?
Ja, heb ik nog wel gedaan voor ik bedankte, met de mededeling dat er geen healer is die het voor elkaar krijgt zo een group in leven te houden.
Kreeg daarna nog een whisper van de rogue dat ik een healthpot had moeten gebruiken dan was ik vast in leven gebleven. Verloor 16k life en een healthstone in 2sec door aggro op adds...
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:21:
Inderdaad, 600 DPS.. nouja daar hoef ik niks over te zeggen, iets met epic en failure. De rest deed het inderdaad ook niet ideaal. 1100 DPS is nog minder dan ik doe, tank zijnde. Denk dat mijn warrior met gemak 1500 doet en die is nog 70.
Heb zelf als balance gelvled en zat op 70 al rond de 1200DPS single target damage, dit neem ik een beetje als richtlijn.

[ Voor 30% gewijzigd door volder op 16-12-2008 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:47
Ik heb tot ergens tot lvl30-35 frost geleveled, toen tijdje AOE-spec gegaan en dus mobs gegrind. Toen rond ergens de lvl 50 ofzo overgestapt en naar full fire gegaan (vooral om eens een andere tree te zien). Beviel me prima. Natuurlijk minder overleving (coldsnap en shield enzo), maar zeker toen ik in Outland eenmaal wat leuke blues kon kopen en op lvl62 mijn epic (engineering) helm had, was fire heel leuk om te doen.
Zoveel burst dat alles met mazzel in 2 hits ligt en anders toch zeker voordat ze echt een klap kunnen uitdelen.

Elites gaan dan wel wat minder, maar goed, kunt niet alles hebben.

(Grootste deel van level 62-70, had ik 300-400 spellpower en tussen de 28 - 32% crit, wisselt beetje afhankelijk van level en nieuwe gear)

[ Voor 11% gewijzigd door cannibal op 16-12-2008 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
[...]

Ik heb op 77 zo'n >1500dps op single target bosses:
- moonfire (vanwege Idol of the Unseen Moon)
- insect swarm
- starfire spam

Ik heb namelijk geen eclipse atm en ook nog geen glyphs. Ik loop zelfs in een paar delen resto gear om wat meer manaregen te hebben.
1163 SP, 11k mp en 174 mp5 in 5sr (dit alles in casterform).

[ Voor 3% gewijzigd door winkelwagen op 16-12-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een addon die zegt welke recipes/paterns exc. ik nog niet heb zodat ik 3uur bezig ben om te zoeken welke ik nog niet heb.
ik heb al op verschillende websites gezocht maar kan er niet 1 vinden die dat ook doet.

heeft iemand een idee welke ik moet nemen of uitproberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:48:
Ik ben op zoek naar een addon die zegt welke recipes/paterns exc. ik nog niet heb zodat ik 3uur bezig ben om te zoeken welke ik nog niet heb.
ik heb al op verschillende websites gezocht maar kan er niet 1 vinden die dat ook doet.

http://wow.curse.com/down...details/recipe-radar.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:09

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Op de bekende sites als wowhead en thottbot kun je toch zo zien wat je mist :?
Gewoon de hele lijst opvragen... ik zou wel weten welke epic zooi ik nog mis dan.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online

http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/arl.aspx

Ackis Recipe List

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Whehe over PUG's en fail gesproken,

laatst joinde ik een VH hc run, met een lock die na 15 portals op 550 dps zat. Uiteraard werd er vrolijk met stats gestrooid, en de Tank meldde na afloop dat de instance dus te 4-mannen is.

Gisteravond kreeg ik een /w van een vriend of ik UP hc wilde joinen, ik joinen samen met een andere mage. Op de trash viel het al op dat de paladin 'healer' zo snel oom ging, maar op de eerste boss wipeten we 3x, na enige inspectie bleek onze 'healer' een retri pally te zijn. Snel geleaved uiteraard. Kreeg ik nog een aantal whispers van de pally dat hij echt wel kon healen, omdat retri pally's veel meer +sp en ALS ze critten de heal hoger is.

FAIL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Snappie88 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:51:
[...]

Hmja, heb ook over die build nagedacht. Vind 't alleen zo zonde om nog meer puntjes in die Imp te gooien om vervolgens een gevecht te krijgen waar ie binnen no-time dood neervalt. Ik zou zou Conflagate ook gewoon nemen, haal dan een puntje uit Soul Leech. Dat puntje van Fel Domination mag stiekem ook wel in Demonic Embrace ;) Vraag is, wat wil je eigenlijk met deze build? Raids? PvP? Combinatie van?
alleen maar raiden. PVP interesseerd me echt niet.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Mbt tot de dps discussie, ik zal al iets voorbij komen over dps in Naxx, wat doen de DKs hier die dps zijn op een avondje Naxx heroic? Ik zat afgelopen zondagavond op zo'n 3.5k dps over de avond, op singletarget bossfights op 3,5-3,8k dps (met natuurlijk uitschieters omlaag voor bijv Heigan, vet omhoog voor Thaddius, etc).

Ben nu blood spec (51/13/7), moet wel zeggen dat ik altijd mijn Hysteria's aan een vaste rogue geef omdat die er meer van profiteert dan ik. Had het idee dat ik met Unholy wat meer dps deed (4+k dps over een avond) MAAR minder singletarget, logisch natuurlijk met NAoExx. Doe zeker 3-500 dps meer op een bossfight, en daar gaat 't natuurlijk om :)
Heroics varieren erg, tussen de 1600 en 2300 dps, afhankelijk van group setup, welke instance, etc.

Dus andere DKs plz let me know, we hebben een paar andere DKs maar 1 is tank, 2 anderen zuigen qua dps (1tje gelukkig tank respecced :P) dus ik heb 0,0 vergelijking. Wat is normaal? Oo

Gear is beetje half blues half epics, vergelijkbaar met de rest van de guild. Wat doen jullie in Naxx25/heroics? En met welke spec?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik had laatste keer dat ik in Naxxramas 25 man had volgens mijn metingen rond de 2.8k. Ik moet echter daarbij zeggen dat ik 6 hours /played op 80 heb en mijn single target DPS gemiddeld lager was. Mijn DPS ging echter wel heel erg goed bij AoE. Voornamelijk doordat de tanks goed genoeg waren om aggro te houden zelfs met Death en Decay. Op dat moment nog mijn leveling spec dus mijn dps zal nu wel 200 ofzo hoger liggen.

Dit is de spec die ik nu gebruik: http://www.wowhead.com/?talent=jfVMqZZfMhbtckgcoMcsut

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Laatst online: 12-09 21:38
Zou 5x Desecration ipv 5x Necrosis niet beter zijn? +10% shadow damage over je white melee hits (die resisted kan worden lijkt me, nooit op gelet) of +5% op alles.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.