![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 99% gewijzigd door HanH op 09-05-2008 19:14 ]
En wat gaan jullie van het weekend allemaal in Azeroth doen? Ik ben nog maar net bezig en wil mijn level 17 rogue minimaal naar leven 20 hebben.
Met een beetje mazzel red ik het zelfs nog wel tot een instance.
Wa Doede Nou
Anoniem: 233450
Nou ik heb zelf net me Shaman op lvl 70 gekregen en twijfel wat ik nu ga doen...
Honor grinden voor leuke enhancement gear waarmee ik ook kan PvE'n
Honor grinden voor healing gear en dan Arena in en punten scoren voor Enhancement gear
Instances runnen voor fun/gear
Ik wil eigenlijk over een maandje of 2/3 weer een aantal avondjes gaan raiden en weet nu nog niet welke spec ik dus wil gaan nemen. Heb nu een half jaar niet geraid en daarvoor een tijd lang als Shadowpriest. Dus zowel healing en enhancement lijken me leuk op uit te testen in PvE. Elemental lijkt me daarentegen iets teveel op me Shadowpriest, dus dat gaat het niet worden voor PvE denk ik.
Ach ik zie het morgen wel als ik wakker word, mischien ga ik wel wat uurtjes staan idlen in IF en me laatste 10 puntjes van me Jewelcrafting regelen... alhoewel ik wel zonder gold zit zowat
Honor grinden voor leuke enhancement gear waarmee ik ook kan PvE'n
Honor grinden voor healing gear en dan Arena in en punten scoren voor Enhancement gear
Instances runnen voor fun/gear
Ik wil eigenlijk over een maandje of 2/3 weer een aantal avondjes gaan raiden en weet nu nog niet welke spec ik dus wil gaan nemen. Heb nu een half jaar niet geraid en daarvoor een tijd lang als Shadowpriest. Dus zowel healing en enhancement lijken me leuk op uit te testen in PvE. Elemental lijkt me daarentegen iets teveel op me Shadowpriest, dus dat gaat het niet worden voor PvE denk ik.
Ach ik zie het morgen wel als ik wakker word, mischien ga ik wel wat uurtjes staan idlen in IF en me laatste 10 puntjes van me Jewelcrafting regelen... alhoewel ik wel zonder gold zit zowat
Elemental blijft de aller leukste spec vind ik. Zoveel damage mogelijk in een paar seconden vergeleken met enhancement.
Ik heb gisteren mijn rogue ook naar 70 gekregen en het volgende staat op de planning:
- learn to play! Ik heb veel te weinig instances gedaan waardoor ik de routine nog niet echt beet heb
- de primalstrike set bij elkaar grinden aangezien LW eindelijk op 375 zit
- epic flying mount bij elkaar sparen
- de occasionele raid als de guild me nodig heeft
- en voor de rest zien we wel
- learn to play! Ik heb veel te weinig instances gedaan waardoor ik de routine nog niet echt beet heb
- de primalstrike set bij elkaar grinden aangezien LW eindelijk op 375 zit
- epic flying mount bij elkaar sparen
- de occasionele raid als de guild me nodig heeft
- en voor de rest zien we wel
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Anoniem: 257817
Serieus, Blizzard weet van geen stoppen meer.
# All raid dungeons in Wrath of the Lich King will have both 10-person and 25-person versions. So at level 80, every major encounter and every big boss fight can be experienced with a group of 10. (Gamespy.com)
# 25-person raiding progression is not dependent on 10-person raiding progression. (Gamespy.com)
# There will be no attunements or keys to obtain, and you won't be locked out of a 25-person instance if you decide to attempt the 10-person version, and vice-versa. (Gamespy.com)
# 25-person raids will earn more, higher-level rewards, in what should be the equivalent of one "tier" of loot quality. (Gamespy.com)
# A new instance focused on the different dragonflights "The Chamber of Aspects" might be added to the game, but this isn't confirmed yet. (Gamespy.com)
# Zero raid bosses have been designed at this point. (Gamespy.com)
Dit is de zoveelste hit die PvE heeft moeten nemen, en nee, dit zal de HC guidls niet beinvloeden, maar de wat meer casual guilds zullen het wederom moeilijker krijgen om 25 man daar te krijgen. Mensen kunnen nu beter gear met badges en PvP krijgen en de content met 10 man raids, waarom zou je nog de moeite en veel tijd in 25man raids stoppen ?
Echt ongelovelijk.
# All raid dungeons in Wrath of the Lich King will have both 10-person and 25-person versions. So at level 80, every major encounter and every big boss fight can be experienced with a group of 10. (Gamespy.com)
# 25-person raiding progression is not dependent on 10-person raiding progression. (Gamespy.com)
# There will be no attunements or keys to obtain, and you won't be locked out of a 25-person instance if you decide to attempt the 10-person version, and vice-versa. (Gamespy.com)
# 25-person raids will earn more, higher-level rewards, in what should be the equivalent of one "tier" of loot quality. (Gamespy.com)
# A new instance focused on the different dragonflights "The Chamber of Aspects" might be added to the game, but this isn't confirmed yet. (Gamespy.com)
# Zero raid bosses have been designed at this point. (Gamespy.com)
Dit is de zoveelste hit die PvE heeft moeten nemen, en nee, dit zal de HC guidls niet beinvloeden, maar de wat meer casual guilds zullen het wederom moeilijker krijgen om 25 man daar te krijgen. Mensen kunnen nu beter gear met badges en PvP krijgen en de content met 10 man raids, waarom zou je nog de moeite en veel tijd in 25man raids stoppen ?
Echt ongelovelijk.
Ik zie het probleem niet zo, en zoals ze aangeven, de betere loot komt van de 25 man. En je kan pas de 10 man in als de 25 versie gecleared is etc.
Dit geeft de mogelijkheid om raiden weer harstikke moeilijk te maken inplaats van nerf na nerf totdat de "mindere" spelers/guilds ook een baas kunnen slopen. Aangezien ze graag willen dat hun content door meer mensen gezien wordt, lijkt me dit een prima idee.
Zones zien er echt mega uit en die deathknight lijkt me compleet overpowered
Kom maar op met mn shammy talents.... Als ze dit keer het aandurven om een wind elemental pet als spell toe te voegen wordt ik wel lijp...
Dit geeft de mogelijkheid om raiden weer harstikke moeilijk te maken inplaats van nerf na nerf totdat de "mindere" spelers/guilds ook een baas kunnen slopen. Aangezien ze graag willen dat hun content door meer mensen gezien wordt, lijkt me dit een prima idee.
Zones zien er echt mega uit en die deathknight lijkt me compleet overpowered
Kom maar op met mn shammy talents.... Als ze dit keer het aandurven om een wind elemental pet als spell toe te voegen wordt ik wel lijp...
Anoniem: 248829
Laat dat maar, da's niet echt de manier van gamen die we hier willen zien.
[ Voor 90% gewijzigd door TheZeroorez op 10-05-2008 19:07 ]
Gisteren mijn eerste Ramparts run gedaan met de guild. Wederom vrij makkelijk kunnen clearen, 1 keer dood gegaan omdat de healer zijn pc vast hing. Ik heb nu inmiddels ook 60 gedinged en ben begonnen met met Epic mount quest. Ben nu bij het gedeelte waar ik een instance in moet in de Plaguelands. Dit staat voor komende week op de planning. Daarna is het weer de bedoeling om wat verder richting de 70 te komen.
-
[ Voor 98% gewijzigd door TheZeroorez op 10-05-2008 19:07 ]
This is the Way.
Anoniem: 158967
Zijn ook ervaringen over WoW.NoTimeRemains schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:04:
[...]
mag ik hier even mijn vraagtekens bij zetten? ik vind het erg spammerig overkomen
Het is ook voor minder hardcore guilds een kick in the balls.. momenteel is het al simpeler om met Karazhan badges BT-kwaliteit gear te krijgen, straks kan je dus met 10 man ook alle content zien die normaal gesproken voorbehouden waren aan mensen die enorm veel tijd en moeite in het spel stoppen?Anoniem: 257817 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 10:15:
Serieus, Blizzard weet van geen stoppen meer.
...
Echt ongelovelijk.
Als Blizzard op dezelfde voet verder gaat zie ik deze game snel leeglopen. Wie zit er nou te wachten op - met alle respect - 10 miljoen newbies waar niemand de mogelijkheid heeft om boven de menigte uit te steken?
Er zal geen enkele drive meer zijn om het spel te spelen op deze manier. De hele magie is er vanaf
Trouwens, niet meer in Nihilum? Do tell
En kan je meer vertellen over je spellhaste bevindingen? Je hebt erg veel zie ik, cap je CH op 1 sec nu?
[ Voor 43% gewijzigd door Blue-eagle op 10-05-2008 16:55 ]
10-man content != 25 content gearBlue-eagle schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:53:
[...]
Het is ook voor minder hardcore guilds een kick in the balls.. momenteel is het al simpeler om met Karazhan badges BT-kwaliteit gear te krijgen, straks kan je dus met 10 man ook alle content zien die normaal gesproken voorbehouden waren aan mensen die enorm veel tijd en moeite in het spel stoppen?
Als Blizzard op dezelfde voet verder gaat zie ik deze game snel leeglopen. Wie zit er nou te wachten op - met alle respect - 10 miljoen newbies waar niemand de mogelijkheid heeft om boven de menigte uit te steken?
Er zal geen enkele drive meer zijn om het spel te spelen op deze manier. De hele magie is er vanaf
En kan je meer vertellen over je spellhaste bevindingen? Je hebt erg veel zie ik, cap je CH op 1 sec nu?
De 25 man raids geven nog steeds veel beter gear. We krijgen waarschijnlijk T7 en T7.5
T7 voor 10 man content en T7.5 voor 25 man content.
Gear is niet de issue, dat kan men toch al makkelijk krijgen zonder enige moeite (badges). Het probleem is dat iedereen nu (met 10 man zelfs) bij de allerlaatste bosses kan komen zonder al teveel moeite. Althans, daar lijkt het op.jeroen84 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:58:
[...]
10-man content != 25 content gear
De 25 man raids geven nog steeds veel beter gear. We krijgen waarschijnlijk T7 en T7.5
T7 voor 10 man content en T7.5 voor 25 man content.
Maargoed, 't is nog beta allemaal. Ik vind persoonlijk alleen de richting die Blizzard lijkt te kiezen niet bevordelijk voor mijn manier van spelen.
idd, zoals het nu met Kael'thas is in MgT is het wel cool vind ik, dat de mensen die KT niet te zien hebben gekregen toch beetje kunnen zien hoe die fight is. Maar ik moet er niet aan denken dat er 10 "newbies" (of hardcore guilds for that matter) straks de 10-man sneller clearen dan de 25-man en dat je dan eigenlijk al precies weet hoe de instance er voor de rest uit ziet "maar dan groter". Dan zou 25-man raiden eigenlijk dat kleine beetje epicness dat het nog heeft compleet kwijtraken.Blue-eagle schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 17:30:
[...]
Gear is niet de issue, dat kan men toch al makkelijk krijgen zonder enige moeite (badges). Het probleem is dat iedereen nu (met 10 man zelfs) bij de allerlaatste bosses kan komen zonder al teveel moeite. Althans, daar lijkt het op.
Maargoed, 't is nog beta allemaal. Ik vind persoonlijk alleen de richting die Blizzard lijkt te kiezen niet bevordelijk voor mijn manier van spelen.
allemaal speculatie niemand weet nu toch nog hoe het eruit gaat zien... en ja als je het hele concept well fare epic niet kan verkroppen is het mss toch tijd voor een andere game.
Blizzard zal zich niet veranderen met hun aanpak.
Blizzard zal zich niet veranderen met hun aanpak.
This is the Way.
Anoniem: 251423
Het kleurtje doet er ook niet meer toe, het feit dat het item een paarse naam heeft maakt weinig meer uit. Maar uiteraard, als je nog steeds naar de stats van het item kijkt en de naam zelf (als je dan weet waar ie dropt) heb je nog zat van die epicness van 25-man raiden
De bossfights blijven ook, vaak, een stuk uitdagender en leuker om te doen (op mislukkingen als Morogrim na, Vashj blijft daarintegen altijd cool om te doen, en ik doe nu alleen nog maar BT en MH, helaas
)
Het meeste wat me nog het meeste dwars zit zijn de s4 item sets
pala/warrior - ziet het zelfde uit alleen de een nog lelijkere kleure dan de ander
priest/mage/warlock - ziet er het zelfde uit, weer alleen gaare kleurverschillen en nog lelijk ook
hunter - gewoon om van te kotsen. ( ik heb mijn tijltje al klaarstaan )
druid/rogue - sjonge maar die gast die deze sets ontworpen heeft verdient een headshot.
shaman - moet ik nog doorgaan ?
Hoe lui kun je zijn ? ontwikkelen hun dit spel soms op de wc ofzo ? of in het riool? Vandaar de inspiratie voor het uiterlijk van de sets
pala/warrior - ziet het zelfde uit alleen de een nog lelijkere kleure dan de ander
priest/mage/warlock - ziet er het zelfde uit, weer alleen gaare kleurverschillen en nog lelijk ook
hunter - gewoon om van te kotsen. ( ik heb mijn tijltje al klaarstaan )
druid/rogue - sjonge maar die gast die deze sets ontworpen heeft verdient een headshot.
shaman - moet ik nog doorgaan ?
Hoe lui kun je zijn ? ontwikkelen hun dit spel soms op de wc ofzo ? of in het riool? Vandaar de inspiratie voor het uiterlijk van de sets
Ik hoop niet dat ze het spel echt minder maken......
Anoniem: 251423
Ik weet niet precies hoe nieuw de volgende informatie allemaal wel is, maar worldofraids.com heeft een lading nieuwe zooi op zijn mainpage gepleurd over WotLK. Ik pik er een paar dingetjes tussenuit.
Allereerst:
)
Nee ik weet niet zeker of dit een goede zet is, ik denk dat 10 man raids en 25 man raids echt 2 verschillende instances moeten zijn ieder geaccomodeerd voor die hoeveelheid spelers qua tactics en omgeving.
En last but not least:
Allereerst:
Waarom zitten ze dan nog in VREDESNAAM bij de Horde. Really, maak ze dan een aparte factie ofzo (zou wel cool zijn, op zich• They're also advancing the Forsaken storyline, adding in uniquely Forsaken building architecture and giving the player more chances to help in their Wile E. Coyote-like quest to kill every living thing on Azeroth.
Dit klinkt écht gaaf.• The new "vehicle" system will enable characters to "drive" an object around. One example Blizzard gave them: Players will fly over a human settlement being overrun with the Scourge, lowering a ladder down to pull up and rescue civilians. In one dungeon instance, players will be able to "liberate" some blue dragons that they can mount up and fly around, fighting their way up a massive tower.
En ik ben héél benieuwd hoe ze dit fatsoenlijk gaan uitwerken. Sommige bosses "verdienen" het eigenlijk ook niet om door 10 mensen verslagen te wordenNew "two-tier" raiding system
• All raid dungeons in Wrath of the Lich King will have both 25-person and 10-person versions
- 25-person raiding progression is not dependent on 10-person raiding; players will not have to obtain keys or attunements in 10-person raids to participate in 25-person raids
- 10- and 25-person raids both have their own, independent progression paths
• Players will receive more, higher level rewards for completing the 25-person raid dungeons over the 10-person version
Dit klinkt redelijk vreemd, waarom zou de grootste anti-scourge factie in Northrend terugkeren in een trollish instance/gebied?• The Argent Dawn faction returns in Zul'Drak.
Hier kan ik dus niet op wachten• Grizzly Hills provides a pure hit of early-level nostalgia, a flashback to classic WOW.

En last but not least:
Hier kan ik maar 1 ding op bedenken: LOOOOOOL!!!Here, we help out the Tuskar walrus-men and join D.E.H.T.A. - Druids for the Ethical and Humane Treatment of Animals - in their campaign against the rapacious dwarf hunter Hemet Nesingwary
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 11-05-2008 02:21 ]
Vraagje: geven jullie een fooi aan (onbekende) rogues om lockboxen te openen?
Gisteren stond ik in Shattrath en kreeg ik ineens een whisper met de vraag om een paar boxen te openen. Aangezien het een beleefd verzoek was heb ik maar ja gezegd, en na de derde lockbox bood de andere speler gewoon 5g aan. Ik was aangenaam verrast
Lockpicking heb ik in de eerste plaats gelevelled voor mijn eigen plezier, het is immers een bron van gratis reagents, soms een healthpot en wat extra silver (en dat loopt op na een tijdje van boxen openen), maar een fooi af en toe is toch mooi meegenomen
Gisteren stond ik in Shattrath en kreeg ik ineens een whisper met de vraag om een paar boxen te openen. Aangezien het een beleefd verzoek was heb ik maar ja gezegd, en na de derde lockbox bood de andere speler gewoon 5g aan. Ik was aangenaam verrast
Lockpicking heb ik in de eerste plaats gelevelled voor mijn eigen plezier, het is immers een bron van gratis reagents, soms een healthpot en wat extra silver (en dat loopt op na een tijdje van boxen openen), maar een fooi af en toe is toch mooi meegenomen
Zojuist heb ik besloten Orc Shaman te rollen. Ik heb echter een vraag die voor mij heel erg van belang is
.
Wie heeft een Horde server (liefst PvE maar geen must) waarop vrijwel iedereen degelijk engels spreekt (in party/guild/general) en een mooie sfeer heerst? Ook heb ik graag dat er véél mensen op de server aanwezig zijn, maar niet zoveel dat de server als "full" geclassificeerd is
Ik heb namelijk in het verleden een gigantische fout gemaakt qua realm-keuze (Shadowmoon voor mijn 1e char. daar praten ze ALLEEN maar russisch) en wil niet 20 euro gaan dokken voor een verkeerde keuze dus ik probeer het direct goed te doen
(Met Vek'Nilash, de server van mijn main ben ik wel erg tevreden
)
Heel erg bedankt alvast ;)!
Wie heeft een Horde server (liefst PvE maar geen must) waarop vrijwel iedereen degelijk engels spreekt (in party/guild/general) en een mooie sfeer heerst? Ook heb ik graag dat er véél mensen op de server aanwezig zijn, maar niet zoveel dat de server als "full" geclassificeerd is
Ik heb namelijk in het verleden een gigantische fout gemaakt qua realm-keuze (Shadowmoon voor mijn 1e char. daar praten ze ALLEEN maar russisch) en wil niet 20 euro gaan dokken voor een verkeerde keuze dus ik probeer het direct goed te doen
(Met Vek'Nilash, de server van mijn main ben ik wel erg tevreden
[ Voor 9% gewijzigd door RMB op 11-05-2008 10:06 ]
Ben je er tevreden over
? en wat zijn de nadelen aan die server?
Ik geef zelf meestal een 1G per lockbox, puur uit beleeftheid.RMB schreef op zondag 11 mei 2008 @ 10:04:
Zojuist heb ik besloten Orc Shaman te rollen. Ik heb echter een vraag die voor mij heel erg van belang is.
(Met Vek'Nilash, de server van mijn main ben ik wel erg tevreden)
Ik wou dat mensen dat ook deden voor hun water en brood
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Ik zoek (zocht
) gewoon een guildie op, die hoeven toch geen fooi
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Voordat ik er een advertentie van maak wat waarschijnlijk niet iedereen waardeert, een kort lijstje 
Launch day server dus een goede hechte community.
We zijn redelijk in progression, geen maggy, geen dooie server, er tussen in.
Medium population met een bijna 1 op 1 Alliance-Horde verhouding.
Veel Denen, Zweden, Nederlanders en Serviërs buiten de Engelsen om die allemaal netjes engels babbelen in general etc.
Maar ik ben er zeker van dat iedereen dit over zn eigen server zal zeggen
gl!
Launch day server dus een goede hechte community.
We zijn redelijk in progression, geen maggy, geen dooie server, er tussen in.
Medium population met een bijna 1 op 1 Alliance-Horde verhouding.
Veel Denen, Zweden, Nederlanders en Serviërs buiten de Engelsen om die allemaal netjes engels babbelen in general etc.
Maar ik ben er zeker van dat iedereen dit over zn eigen server zal zeggen
gl!
Als je naar de stats kijkt...Anoniem: 251423 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:10:
Het kleurtje doet er ook niet meer toe, het feit dat het item een paarse naam heeft maakt weinig meer uit. Maar uiteraard, als je nog steeds naar de stats van het item kijkt en de naam zelf (als je dan weet waar ie dropt) heb je nog zat van die epicness van 25-man raidenDe bossfights blijven ook, vaak, een stuk uitdagender en leuker om te doen (op mislukkingen als Morogrim na, Vashj blijft daarintegen altijd cool om te doen, en ik doe nu alleen nog maar BT en MH, helaas
)
http://www.wowhead.com/?item=34704 is beter voor mages (met genoeg spelldmg) dan elke ring in karazhan / maghteridon / gruul / SSC / TK : P
en tis een blue non heroic
Ik heb voor Darkspear PvE gekozen, en tot nu toe bevalt hij me erg goed! Heb al wat nederlanders ontmoet en ook aardige mensen van andere nationaliteiten
Darkspear 
Daar zat ik op toen ik nog via Retail zat. Super goede server, enorm over te spreken geweest.
Alleen ben toen overgestapt naar PvP, en nu zit ik op PvP Private:$
Daar zat ik op toen ik nog via Retail zat. Super goede server, enorm over te spreken geweest.
Alleen ben toen overgestapt naar PvP, en nu zit ik op PvP Private:$
IGN: What were the missteps?
Jeffrey Kaplan: Not having the complete balance between PvP and PvE itemization. In the sheer quality of items you could get. An example would be the barrier to entry to doing something like Zul'Aman and the skill required to kill a boss there versus the barrier to entry to getting a pair of boots out of the honor system that are very high quality. Just not having enough levity there to balance out between the two. I also don't think we rewarded PvE enough, meaning not enough items dropped in PvE instances.
IGN: Just in terms of numbers of drops per boss?
Jeffrey Kaplan: Numbers. Like kill a boss and he drops one thing, for example. It's just not enough with the amount of people there, not when competing with the other avenues of itemization in the game. Some good lessons [included] learning about badge[s] of justice as a currency and that was very successful. Players enjoyed being able to pick what items they wanted rather than the game telling them, "Here's the random thing we're going to give you." That was very successful and expanding more on that system, I think, will be good. We learned that we didn't itemize our heroic dungeons well enough; they were too similar to the normal mode of dungeon and it just didn't feel rewarding enough when you did those heroic modes. So making sure that loot feels awesome and stands on its own tier and is not compared to the tiers below it.
Jeffrey Kaplan: Not having the complete balance between PvP and PvE itemization. In the sheer quality of items you could get. An example would be the barrier to entry to doing something like Zul'Aman and the skill required to kill a boss there versus the barrier to entry to getting a pair of boots out of the honor system that are very high quality. Just not having enough levity there to balance out between the two. I also don't think we rewarded PvE enough, meaning not enough items dropped in PvE instances.
IGN: Just in terms of numbers of drops per boss?
Jeffrey Kaplan: Numbers. Like kill a boss and he drops one thing, for example. It's just not enough with the amount of people there, not when competing with the other avenues of itemization in the game. Some good lessons [included] learning about badge[s] of justice as a currency and that was very successful. Players enjoyed being able to pick what items they wanted rather than the game telling them, "Here's the random thing we're going to give you." That was very successful and expanding more on that system, I think, will be good. We learned that we didn't itemize our heroic dungeons well enough; they were too similar to the normal mode of dungeon and it just didn't feel rewarding enough when you did those heroic modes. So making sure that loot feels awesome and stands on its own tier and is not compared to the tiers below it.
Op het moment heb ik een human mage, maar ik vind human stom.
Nu heb ik gehoord dat je met een skin er een gnome van kan maken.
Iemand die daar meer van weet?
Ik weet alleen dat het aanpassen van skins en models een gegarandeerde manier is om een ban te krijgen wanneer je betrapt wordt.Anoniem: 158967 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:37:
Op het moment heb ik een human mage, maar ik vind human stom.Nu heb ik gehoord dat je met een skin er een gnome van kan maken.
Iemand die daar meer van weet?
Er zijn wel wat trinkets en consumables waarmee je tijdelijk van ras/uitzicht kan veranderen.
Anoniem: 260833
Iemand hier doe toevallig op Walkyria (private server) heeft gespeeld ooit?
Het is geen super server, maar ik ben er gm geweest...
private, i vote noAnoniem: 260833 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:22:
Iemand hier doe toevallig op Walkyria (private server) heeft gespeeld ooit?

Anyway OT; tailoring is 375, nu elke 4 dagen even shadowcloth maken. Zit te twijfelen of ik niet mooncloth zal worden want mooncloth is er nooit op onze server en dat verkoop beter :d. Met 1 mooncloth vang je snel 100g en met een shadowcloth mag je blij zijn als je 50g krijgt. Dus verkoop mooncloth inkoop shadow zou niet verkeerd zijn
[ Voor 8% gewijzigd door Flapmo op 11-05-2008 17:51 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
ga er maar van uit dat WoW net als D2:LOD een soortgelijke patch als 1:10 krijgt
na 1:10 had elke newb een enigma + andere 1:10 runewords om zijn aarsch en kon alles easy gesolo-ed worden.
na 1:10 had elke newb een enigma + andere 1:10 runewords om zijn aarsch en kon alles easy gesolo-ed worden.
Weet iemand toevallig of er al een door Blizzard bevestigde release datum van S4 (en S2 dus voor honor) bekend is? Hoor namelijk steeds mensen roepen dat het 28 mei zou gebeuren maar als ik dan naar de bron vraag blijft het een beetje vaag (iets met Test realm patch oid).
Oh yeah! Eerste Illidan kill! En direct een Warglaive drop
Ook nog healer mace, maar ik had niet genoeg DKP - die ging dus naar de slacker van de guild
Maar boeient.. Illidan down en een Warglaive!
Heb me druid nu verkocht, en dacht even verder te gaan met een 65 mage die ik nog had liggen. Nu heb ik het helemaal gehad met het levelen, en met het oog op honor farmen en arenapunten heb ik maar besloten te stoppen met WoW. Het is leuk geweest na bijna 2 jaar spelen.
GL HF voor de rest die doorgaat, ik hoop dat ik een ander vermakelijk spel vind oid.
GL HF voor de rest die doorgaat, ik hoop dat ik een ander vermakelijk spel vind oid.
Anoniem: 243052
ben heel tevreden over shattered halls iedereen spreekt er gewoon engels, af en toe kom je een nederlander tegen. zijn veel mensen maar heb het nog niet als FULL gezien, nadeel voor jou het is een PvP server, wat ik juist een voordeel zou vinden
Dit klinkt een beetje als de Gele Random Items van Diablo2, ze droppen redelijk vaak, maar het kan ook werkelijk crap items stats zijn, maar ook heel erg godly
Het is vooral een probleem voor caual achtige guilds, nu hoeven mensen ook al niet meer te raiden voor de content, die kun je ook op je dooie gemak in een 10man bekijken.Blue-eagle schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:53:
[...]
Het is ook voor minder hardcore guilds een kick in the balls.. momenteel is het al simpeler om met Karazhan badges BT-kwaliteit gear te krijgen, straks kan je dus met 10 man ook alle content zien die normaal gesproken voorbehouden waren aan mensen die enorm veel tijd en moeite in het spel stoppen?
En ja, dinsdag Nihilum verlaten, gingen teveel dingen niet naar wens, al 2 maanden geleden Kungen verteld dat t niet goed ging, maar er gebeurde niks, dus toen dinsdag de raid wer gecanceled was t een instant gquit.
Inderdaad ja. Toenstraks voor het eerst Sunwell in geweest na m'n Illidan kill. Dat was gewoon een gaaf gevoel. Je weet gewoon: "hier komen veel mensen niet zomaar". En straks is dat dus: "Hier komt dus iedereen."Anoniem: 257817 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 23:02:
[...]
Het is vooral een probleem voor caual achtige guilds, nu hoeven mensen ook al niet meer te raiden voor de content, die kun je ook op je dooie gemak in een 10man bekijken.
Krijg je wel de mogelijkheid een guide te schrijven en artikelen te plaatsen? 'k Las ze altijd erg graagEn ja, dinsdag Nihilum verlaten, gingen teveel dingen niet naar wens, al 2 maanden geleden Kungen verteld dat t niet goed ging, maar er gebeurde niks, dus toen dinsdag de raid wer gecanceled was t een instant gquit.
In fucking sunwell komt echt niet iederen,
Kalecgos is een erg goede boss en met je retard guild ga je hard wipen als mensen het principe van portals en group setup niet snappen.
Daarnaast is brutallus een gearcheck 1ste klas, waar zelfs een heleboel illidan farmende guilds nog moeite mee hebben.
Ik moet het nog maar is zien hoeveel mensen ooit sunwell gaan zien.
Kalecgos is een erg goede boss en met je retard guild ga je hard wipen als mensen het principe van portals en group setup niet snappen.
Daarnaast is brutallus een gearcheck 1ste klas, waar zelfs een heleboel illidan farmende guilds nog moeite mee hebben.
Ik moet het nog maar is zien hoeveel mensen ooit sunwell gaan zien.
Nee, mn acces tot de site, vent en alle irc channels is direct ontnomen, dus geen columns meer van mij, tenzij k ergens anders ga schrijven, maar zou zo gauw niet weten wie er zit te wachten op mijn fucked up view op WoW
Anoniem: 174443
lekker tegenstrijdigBlue-eagle schreef op zondag 11 mei 2008 @ 19:48:
maar ik had niet genoeg DKP - die ging dus naar de slacker van de guild
SK-Gaming heeft toch een website?Anoniem: 257817 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:37:
Nee, mn acces tot de site, vent en alle irc channels is direct ontnomen, dus geen columns meer van mij, tenzij k ergens anders ga schrijven
Ja ik dusmaar zou zo gauw niet weten wie er zit te wachten op mijn fucked up view op WoW
't Is hem gegund hoor, maar hij zal ook niet zeggen: "Ik heal minder goed, dus laat iemand anders die super healing mace maar nemen." - valt me een beetje tegen
[ Voor 45% gewijzigd door Blue-eagle op 12-05-2008 00:49 ]
Anoniem: 251710
Niemand zal ooit zeggen ik zuig dus geef hem maar loot.Blue-eagle schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:46:
't Is hem gegund hoor, maar hij zal ook niet zeggen: "Ik heal minder goed, dus laat iemand anders die super healing mace maar nemen." - valt me een beetje tegen
Wij hadden terug in TK en SSC een fire mage lopen met 1150 fire dmg en die dee rond de 750 soms 1000dps echt hoge uitzondering, en maar bieden op alles wat los en vast zat.
toen we hem erop wezen dat z'n DPS zoog, en hem demote dee die net of hij het snapte.
Met die lagere rank had hij geen zelde rechten meer en moest maar laten zien of die door middel van tips z'n DPS kon oprkikken. dat lukte dus niet en toen na een week of 3 zei hij
"If i cant bid on items how can i improve" lol de gast had 4 delen T5 denk ik, 800 DPS

dwazen heb je altijd, en deze dwaas heeft het nooit begrepen.
Ik ben nu twee weken bezig, en level 38
. Morgen later vandaag wordt ik hopelijk weer door een vriend van me naar lvl 39 geboost en dan lvl ik zelf naar 40
Wens me geluk jongens 
Zit trouwens op Anachronos.
Edit: Pfft het is al 2 uur geweest
Zit trouwens op Anachronos.
Edit: Pfft het is al 2 uur geweest
[ Voor 12% gewijzigd door Denzo op 12-05-2008 02:41 ]
Ik gok op frozenfire / sidewinder : )Anoniem: 251710 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 02:32:
[...]
Niemand zal ooit zeggen ik zuig dus geef hem maar loot.
Wij hadden terug in TK en SSC een fire mage lopen met 1150 fire dmg en die dee rond de 750 soms 1000dps echt hoge uitzondering, en maar bieden op alles wat los en vast zat.
toen we hem erop wezen dat z'n DPS zoog, en hem demote dee die net of hij het snapte.
Met die lagere rank had hij geen zelde rechten meer en moest maar laten zien of die door middel van tips z'n DPS kon oprkikken. dat lukte dus niet en toen na een week of 3 zei hij
"If i cant bid on items how can i improve" lol de gast had 4 delen T5 denk ik, 800 DPS
dwazen heb je altijd, en deze dwaas heeft het nooit begrepen.
Zooo 4x 1 shots in ZA. Dropte bar weinig upgrades. Alleen caster dps cloak en holy pally shield.
We krijgen het steeds beter onder controle. Bijna een 3de timer chest, alleen werden mijn roots 2 keer resist en dat koste ons net te veel tijd. Ook weer de vage lag die weer vorige week hadden.
Plus nog wat potjes AV gedaan en heb nu 1/3 van mijn honor voor straks de s2 item voor mun tanksetje. (Gloves en Shoulders). Hoef op zich alleen dan 2 nieuwe ringen en ben klaar om af en toe wat in Kara te tanken.
Oh en de priest gaat ook lekker richting de 50+, al denk ik volgende week mun paladin te gaan en die op 40 te krijgen, en dan de rogue van 22 naar 30 te brengen om vervolgens weer aan de priest te beginnen..enz enz.
We krijgen het steeds beter onder controle. Bijna een 3de timer chest, alleen werden mijn roots 2 keer resist en dat koste ons net te veel tijd. Ook weer de vage lag die weer vorige week hadden.
Plus nog wat potjes AV gedaan en heb nu 1/3 van mijn honor voor straks de s2 item voor mun tanksetje. (Gloves en Shoulders). Hoef op zich alleen dan 2 nieuwe ringen en ben klaar om af en toe wat in Kara te tanken.
Oh en de priest gaat ook lekker richting de 50+, al denk ik volgende week mun paladin te gaan en die op 40 te krijgen, en dan de rogue van 22 naar 30 te brengen om vervolgens weer aan de priest te beginnen..enz enz.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Woot, 4e Archi kill en onze tweede ToC. En die kreeg ik.
* Grijze Vos is happy
* Grijze Vos is happy
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Anoniem: 42901
Daarstraks heb ik Bloodmage Thalnos gedood in Scarlet Monastery Graveyard met m'n 4 level 29 shamans, dat was relatief makkelijk:

Ik maak nu een priest+2warlocks+mage team, allemaal undead, vrouwelijk en hetzelfde uiterlijk
Hopelijk werkt dat een beetje.
Voordelen:
- healing
- portals
- summoning
- water+food conjuren (scheelt heel wat kosten voor 4 casters)
- awesome damage
- 2 pets om te tanken
Nadelen:
- heb later een echte tank nodig voor de moeilijkere instances
- cloth armor
- moeilijker te besturen vanwege alle skills die ik moet managen en waar mogelijk groeperen

Ik maak nu een priest+2warlocks+mage team, allemaal undead, vrouwelijk en hetzelfde uiterlijk
Voordelen:
- healing
- portals
- summoning
- awesome damage
- 2 pets om te tanken
Nadelen:
- cloth armor
- moeilijker te besturen vanwege alle skills die ik moet managen en waar mogelijk groeperen
Hoe werkt dat multiboxen nou precies? Gebruik je speciale hardware daarvoor?
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
WoW en D2 zijn totaal niet te vergelijken. D2 is gewoon altijd al 'ez mode' geweest. Blizzard heeft net heel veel geleerd uit D2 en veel problemen uit de wereld geholpen:Dalyxia schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:28:
ga er maar van uit dat WoW net als D2:LOD een soortgelijke patch als 1:10 krijgt
- goud heeft echt waarde in WoW
- geen belachelijke boosts meer (secret cow level anyone?)
- items kunnen slechts gedragen worden door 1 char (bind on pickup principe)
- lagere level items moeten vervangen worden waardoor het grinden van lagere instances geen zin heeft met je level 60/70 char
- ...
Als ik me niet vergis komen gele items uit D2 ruwweg overeen met blauwe items in WoW, alleenDalyxia schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:06:
[...]
Dit klinkt een beetje als de Gele Random Items van Diablo2, ze droppen redelijk vaak, maar het kan ook werkelijk crap items stats zijn, maar ook heel erg godly
zijn er minder blauwe items met wisselende stats te vinden in WoW.
Hier kan jij natuurlijk niets aan doen, maar het geeft wel een huidig probleem aan met WoW:Denzo schreef op maandag 12 mei 2008 @ 02:38:
Ik ben nu twee weken bezig, en level 38. Morgen later vandaag wordt ik hopelijk weer door een vriend van me naar lvl 39 geboost en dan lvl ik zelf naar 40
Wens me geluk jongens
door gebrek aan groepen op lagere levels leren mensen hun klasse minder goed kennen. Zelf ben ik ook tegen dit probleem aangelopen met mijn recenste char, ik heb redelijk wat boosts gekregen
omdat er gewoon geen hond geïntresseerd was om fatsoenlijk instances te lopen.
Nu zit ik weer met een ander vergelijkbaar probleem: ik heb slechts een handvol instances gedaan in Outland (ook weer door gebrek aan animo) waardoor mijn rogue dus totaal niet uitgerust is om heroics te doen. Dus in heroics word ik uitgesloten wegens te slechte gear, maar als ik dan een normal run probeer op te zetten om te gearen vind ik niemand omdat er geen badges droppen.
Als ik durf aan te komen met S1 epics (niet ideaal voor pve weet ik ook wel) ben ik natuurlijk weer de noob (rogue + S1 = noob stigma)

Probeer een kara guild te vinden. En als je al in een goede guild zit, ga dan als alt mee met de kara / za runs
We hebben gister maggi 2 keer geprobeert nadat gruul down was, opeens gingen mensen leaven. Volgende week zetten we maggi vóór gruul zodat iedereen blijft
Ook wordt het loot systeem Karma ingevoerd. Ik heb op wowwiki gekeken maar ik begrijp dit systeem niet helemaal. Heb je nadeel als je minder raid enzo? ik snap er helemaal niks van
[ Voor 74% gewijzigd door RMB op 12-05-2008 10:04 ]
grats :]Anoniem: 42901 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 04:02:toon volledige bericht
Daarstraks heb ik Bloodmage Thalnos gedood in Scarlet Monastery Graveyard met m'n 4 level 29 shamans, dat was relatief makkelijk:
[afbeelding]
Ik maak nu een priest+2warlocks+mage team, allemaal undead, vrouwelijk en hetzelfde uiterlijkHopelijk werkt dat een beetje.
Voordelen:
- healing
- portals
- summoning
- awesome damage
- 2 pets om te tanken
Nadelen:
- cloth armor
ik hou het simpel; ipv multiboxing doe ik aan dualboxing. 4 accounts is toch iteveel van het goede.
Maargoed, ik heb 2 female dwarf priests gerolled (ja, inderdaad...female dwarfs) die momenteel lv 31 zijn. Ik moet zeggen dat 2 x MF, VE en SW toch wel erg fijn is voor het grinden/questen.
maar je betaald dus ook 4x de maandelijkse kosten?deadsy33 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 09:54:
[...]
grats :]
ik hou het simpel; ipv multiboxing doe ik aan dualboxing. 4 accounts is toch iteveel van het goede.
Maargoed, ik heb 2 female dwarf priests gerolled (ja, inderdaad...female dwarfs) die momenteel lv 31 zijn. Ik moet zeggen dat 2 x MF, VE en SW toch wel erg fijn is voor het grinden/questen.
Hoe wil je anders aan 4 chars tegelijk komen?Dalyxia schreef op maandag 12 mei 2008 @ 12:02:
[...]
maar je betaald dus ook 4x de maandelijkse kosten?
Tjah, <GEK> mages
Doe frostnova op ragnaros dan komt ie in iceblock te staan zodat je 50% meer crit kans hebt !
Mjah, die rogues/warriors/locks/hunters die op raggie in lopen te raggen halen het er ook niet uit he : D
Alle input van m'n toetsenbord wordt naar alle WoW vensters gestuurd. Zo heb ik dus toetsen die specifiek wat in 1 bepaald venster doen, toetsen die enkel in m'n main venster dingen doen en toetsen die in all 4 tegelijk een commando uitvoeren.Grijze Vos schreef op maandag 12 mei 2008 @ 04:12:
Hoe werkt dat multiboxen nou precies? Gebruik je speciale hardware daarvoor?
Daarbij komen nog wat macro's om te assisten en dat is het zo'n beetje.
Als je 4 clients op 1 PC wil draaien heb je een snelle PC nodig. Als je meerdere trage PC's wil gebruiken kan dat ook. Enerzijds kan dat via software (dat je toetsen via het netwerk worden doorgestuurd) en anderzijds kan dat via hardware (1 wireless keyboard op 4 ontvangers aansluiten.
Zelf gebruik ik keyclone en een quad core PC met stevige videokaart, genoeg RAM en meerdere harde schijven om alles snel te kunnen inladen.
Thanks! Leuk om nog een multiboxer te zien! (dualboxen valt ook onder multiboxen)deadsy33 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 09:54:
[...]
grats :]
Female dwarfs zijn cute
We nog niet veel dualboxing info op dual-boxing.com, dus als je je geroepen voelt om je ervaringen te delen, dan ben je altijd welkom om de wiki aan te vullen.
Inderdaad, wat backup is echt handig voor questen. Ik heb zelf gelevelled via instances van level 21 tot 29, maar merk nu dat questen toch wel eens sneller zou kunnen zijn.
Hmm, misschien dat ik dan maar es ga dualboxen. Heb toch 2 accounts ter beschikking.
Ik ga dat multi boxen maar eens proberen op me eigen servertje. maar dat keyclone is niet gratis toch of wel .. trial versie ms
voor hoe ver ik het karma systeem ken is :RMB schreef op maandag 12 mei 2008 @ 09:53:
We hebben gister maggi 2 keer geprobeert nadat gruul down was, opeens gingen mensen leaven. Volgende week zetten we maggi vóór gruul zodat iedereen blijftOok wordt het loot systeem Karma ingevoerd. Ik heb op wowwiki gekeken maar ik begrijp dit systeem niet helemaal. Heb je nadeel als je minder raid enzo? ik snap er helemaal niks van
Je verdient punten, net zoals bij een normaal dkp systeem, dus voor aanwezigheid bosskills progressraids etc etc..
Item dropt, en dan kan je kiezen of je alleen rolled of rolled met karma.
stel je hebt 50 karma points, en je rollt 40 en zet je karma points, heb je eigenlijk een roll van 90. als je die wint word je karma gehalveerd en zit je weer op 25 karma..
dus eigenlijk gewoon een dkp systeem met een twist
Is niet gratis inderdaad, maar er zijn genoeg manieren om er toch aan te komenSolid Seal schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:05:
Ik ga dat multi boxen maar eens proberen op me eigen servertje. maar dat keyclone is niet gratis toch of wel .. trial versie ms
Anyway, zou zelf wel willen multiboxen, maar heb er niet echt 4x mijn huidige maandelijkse kosten voor over
20 dollar (+-12 euro) per licensie is echt bijna niks. Het illegaal downloaden zou nogal lullig zijn, want 1 maand WoW abonnement voor 1 account kost al meer dan dat.cls schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:27:
[...]
Is niet gratis inderdaad, maar er zijn genoeg manieren om er toch aan te komen
Anyway, zou zelf wel willen multiboxen, maar heb er niet echt 4x mijn huidige maandelijkse kosten voor over
Is die screenshot dan ook het werkelijke beeld dat je ziet op je scherm? (dus met die kleine schermpjes erbij). Ziet er best leuk uit
Ik heb al moeite om op 1 account al mijn hotkeys te onthouden (laat staan 4).

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Heb nu een level 66 Fire Mage. Geeft toch wel lekker wat DPS, helaas is de armor ervan wat minder. Ben nu mijn Critical Strike aan het upgraden (zit nu op 19,47% pas).
Binnekort hopelijk ook maar wat dungeons doen, maar helaas heb ik daar meestal geen tijd voor, maarja ik wil wel van die vette wapens krijgen die bijv. licht geven ofoz.
Binnekort hopelijk ook maar wat dungeons doen, maar helaas heb ik daar meestal geen tijd voor, maarja ik wil wel van die vette wapens krijgen die bijv. licht geven ofoz.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Licht geven gaat aan de hand van enchants ook primaTimocos schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:43:
Heb nu een level 66 Fire Mage. Geeft toch wel lekker wat DPS, helaas is de armor ervan wat minder. Ben nu mijn Critical Strike aan het upgraden (zit nu op 19,47% pas).
Mijn bevindingen over battleground pvp.
Weg met dat geheal. Stel je eens voor. Unreal tournament, maar dan heeft iedereen 10000 health. Je gebruikt all je skills om iemand proberen neer te leggen, en dan plots heeft hij weer maximaale health. En dan ga je achter de healer aan maar dan krijg je er niets vanaf. alles wat je eraf slaat healed hij zich er makkelijk weer bij of hij word gehealed door een andere healer
-Druids..... Tja..... Waar slaat dat automatische geheal nu op?
-3x achter elkaar dodge krijgen op een priest... .. uhmmm,,,,,
-mensen stop er eens mee.. t6 in battlegrounds werkt niet. ik sla jullie in 3 slage tegen de grond... jullie verpesten het alleen maar voor de rest. jullie zijn waardeloos.
Al dat geheal hoort niet thuis in multiplayer games!
Waneer maken ze van AV nu eens een eerlijke map..
Waarom moet ik als horde tegen de Stable master vechten? ik heb hem niet eens aangevallen....
De honor die je krijgt van wsg, ab is veeeels te weinig. Ik ken niemand die WSG leuk vind.
Weg met dat geheal. Stel je eens voor. Unreal tournament, maar dan heeft iedereen 10000 health. Je gebruikt all je skills om iemand proberen neer te leggen, en dan plots heeft hij weer maximaale health. En dan ga je achter de healer aan maar dan krijg je er niets vanaf. alles wat je eraf slaat healed hij zich er makkelijk weer bij of hij word gehealed door een andere healer
-mensen stop er eens mee.. t6 in battlegrounds werkt niet. ik sla jullie in 3 slage tegen de grond... jullie verpesten het alleen maar voor de rest. jullie zijn waardeloos.
Waarom moet ik als horde tegen de Stable master vechten? ik heb hem niet eens aangevallen....
De honor die je krijgt van wsg, ab is veeeels te weinig. Ik ken niemand die WSG leuk vind.
Daar kan ik maar een ding op zeggen eigenlijk. Om het geheel in WoW forum stijl te doen:
Lawlz, L2Play.
Lawlz, L2Play.
Jep. jij praat gewoon dom. Ik breng iemand to 500 hp en dan ineens word hij gehealt. dat heeft echt met skills te maken... NIET.
Eensch met Grijze Vos ...HStyles schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 02:53:
Jep. jij praat gewoon dom. Ik breng iemand to 500 hp en dan ineens word hij gehealt. dat heeft echt met skills te maken... NIET.
Lawls, l2play
ook al zo'n grappenmaker. dit is warcraft forums niet

Als iemand zichzelf healt -> interrupt.HStyles schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 02:53:
Als iemand door iemand anders gehealed wordt, dan zit jij te zeuren over het verliezen van een 2v1 situatie. Newsflash: die hoor je sowieso te verliezen.
Dacht dat de grap bij jou begonnen was door te beweren dat healen overrated is ... lmfaoHStyles schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 03:05:
[...]
Nou soms is het wel erg gesteld met healing aan de kant van alliance. Alliance WSG = 9 DPS + Ondergetekende
AV en AB gaat op zich wel...In EotS zie je ook niet zo veel healing. Dus lol als je een Heal te veel vindt ga aub een ander spel spelen...
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
ja leuk interupt. dat kun je bij 2 a 3 heal castings doen. maar uiteindelijk lukt het toch wel om zich te helenGrijze Vos schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 03:10:
[...]
Als iemand zichzelf healt -> interrupt.
Als iemand door iemand anders gehealed wordt, dan zit jij te zeuren over het verliezen van een 2v1 situatie. Newsflash: die hoor je sowieso te verliezen.
en die 1 vs 2 ? wel als het 2 dpsers zijn kun je alsnog winnen hoor
oeps
Blizzard Takes Action Against Win Trading
According to the following mail, it seems Blizzard is now taking action against all players involved in win trading.
A win-trader received this mail from Blizzard:
Greetings------,
Account Name: -------
Realm: ------
Character Name: ------
Account Action: Account Closure
Offense: Arena Exploitation - Win Trading
Details: Player was verified to have been participating in the trade of Arena Team wins to artificially inflate their or another team’s Personal and Team Ratings.
Arena Currency Removed: ----
Item(s) Removed:
Vengeful Gladiator's War Edge
Vengeful Gladiator's Slicer
Vengeful Gladiator's Shanker
Vengeful Gladiator's Quickblade
Vengeful Gladiator's Pummeler
Vengeful Gladiator's Mutilator
Vengeful Gladiator's Leather Tunic
Vengeful Gladiator's Leather Spaulders
Vengeful Gladiator's Leather Legguards
Vengeful Gladiator's Leather Helm
Vengeful Gladiator's Leather Gloves
Vengeful Gladiator's Bonecracker
Source: Arena Junkies
brrr lol doe maar niet meer
Blizzard Takes Action Against Win Trading
According to the following mail, it seems Blizzard is now taking action against all players involved in win trading.
A win-trader received this mail from Blizzard:
Greetings------,
Account Name: -------
Realm: ------
Character Name: ------
Account Action: Account Closure
Offense: Arena Exploitation - Win Trading
Details: Player was verified to have been participating in the trade of Arena Team wins to artificially inflate their or another team’s Personal and Team Ratings.
Arena Currency Removed: ----
Item(s) Removed:
Vengeful Gladiator's War Edge
Vengeful Gladiator's Slicer
Vengeful Gladiator's Shanker
Vengeful Gladiator's Quickblade
Vengeful Gladiator's Pummeler
Vengeful Gladiator's Mutilator
Vengeful Gladiator's Leather Tunic
Vengeful Gladiator's Leather Spaulders
Vengeful Gladiator's Leather Legguards
Vengeful Gladiator's Leather Helm
Vengeful Gladiator's Leather Gloves
Vengeful Gladiator's Bonecracker
Source: Arena Junkies
brrr lol doe maar niet meer
AV is oneerlijk bedoelt.HStyles schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 01:52:toon volledige bericht
Bron:
http://www.wowhead.com/?quest=11069
http://www.wowhead.com/?quest=11070
Blizz weet dat het een oneerlijke setup is maar dat willen ze juist zo houden. Met de laatste AV patch hebben ze duidelijk laten zien dat het hun niks uitmaakt.
Slim teamplay > solo prutsersHStyles schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 01:52:
1: druids pwn you fail-Druids..... Tja..... Waar slaat dat automatische geheal nu op?
2: Stack expertise rating
Voor de rest zou ik je eigenljk advisieren om gewoon je abbo op te zeggen en weer terug naar je UT/CS te gaan-mensen stop er eens mee.. t6 in battlegrounds werkt niet. ik sla jullie in 3 slage tegen de grond... jullie verpesten het alleen maar voor de rest. jullie zijn waardeloos.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
N00b-vraagje hier:
Ga je, als protection paladin die aan het AoE-grinden is, het verschil tussen een wapen met een weaponspeed van 1.6 en een wapen van weaponspeed 2.7 echt merken met Seal of Light en/of Seal of Wisdom?
Ik heb al gezocht op diverse forums en andere bronnen, maar ik kan eigenlijk alleen maar voorkeurswapens vinden voor alles behalve protection AoE-grinden. Wel heb ik kunnen vinden dat een langzamer wapen de voorkeur geniet vanwege Reckoning, maar ik heb weer niet kunnen vinden hoe groot het verschil is tussen een snel en langzaam wapen.
Ga je, als protection paladin die aan het AoE-grinden is, het verschil tussen een wapen met een weaponspeed van 1.6 en een wapen van weaponspeed 2.7 echt merken met Seal of Light en/of Seal of Wisdom?
Ik heb al gezocht op diverse forums en andere bronnen, maar ik kan eigenlijk alleen maar voorkeurswapens vinden voor alles behalve protection AoE-grinden. Wel heb ik kunnen vinden dat een langzamer wapen de voorkeur geniet vanwege Reckoning, maar ik heb weer niet kunnen vinden hoe groot het verschil is tussen een snel en langzaam wapen.
Wat een huilie zeg, beetje lopen zeuren over heals in BG's
Snap werkelijk je probleem niet, en als het je niet bevalt ga je toch lekker patience spelen?
In mijn opinie de meest ridicule posting ooit
LMAO
Snap werkelijk je probleem niet, en als het je niet bevalt ga je toch lekker patience spelen?
In mijn opinie de meest ridicule posting ooit
LMAO
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
In post twee:
voor de gevorderden
óf
voor de gevorderde spelers
van worden gemaakt?
Taalnazi says thanks.
Kan daar ófDit is deel 2, de plek waar de informatie staat voor de gevorderden spelers. Hier zal je genoeg informatie kunnen vinden om je verder te helpen op al je Warcraft-avonturen.
voor de gevorderden
óf
voor de gevorderde spelers
van worden gemaakt?
Taalnazi says thanks.
Had je eens gehouden aan het mailtje van 28 februariHStyles schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 01:52:toon volledige bericht
DIt zou voor iedereen beter geweest zijn.HStyles schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 23:12:
Vandaag ben ik maar op het idee gekomen om te stopppen met het spel. reden is dat het veels te frustrerend is.. te veel bugs... eindelooze corps runs. imbalance.
Dikke lol!!
Inderdaad goed zoekwerk, en de conclusie is helemaal geweldig: stoppen, wegwezen.
Stel je voor dat je als healer gaat zitten emmeren over de DPS gasten/mobs.
"Heb ik net mijn maatje 100% geheald, slaat ie er weer 4k HP af. Dat heeft toch werkelijk niets met skills te maken. NIET. Gewoon weg met die DPS-ers uit BG's, die hebben er niets te zoeken, dat heeft toch niets met PvP te maken"
Inderdaad goed zoekwerk, en de conclusie is helemaal geweldig: stoppen, wegwezen.
Stel je voor dat je als healer gaat zitten emmeren over de DPS gasten/mobs.
"Heb ik net mijn maatje 100% geheald, slaat ie er weer 4k HP af. Dat heeft toch werkelijk niets met skills te maken. NIET. Gewoon weg met die DPS-ers uit BG's, die hebben er niets te zoeken, dat heeft toch niets met PvP te maken"

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Maar hij heeft wel gelijk, ik bedoel wow is geen solo game. En als dan iemand gehealt wordt is er teamplay, en dat is waar het om draait.HStyles schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 03:05:
[...]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Alles kan gewonnen worden. Als je een rogue bent en je krijgt een SAP op de warrior kan je de priest ff snoeihard ganken (IN T6 BIJVOORBEELD IMBA DPS en priest doet toch geen dmg op je) dan eventueel als je met je lelijke aars die priest niet dood krijgt in saptijd blind je nog even. Dan snel out of combat en switch naar je resi gear en die warrior hard aanpakken. GG win.HStyles schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 04:04:
[...]
ja leuk interupt. dat kun je bij 2 a 3 heal castings doen. maar uiteindelijk lukt het toch wel om zich te helen
en die 1 vs 2 ? wel als het 2 dpsers zijn kun je alsnog winnen hoordat zegt dus helemaal niets. maar 1 dps + 1 healer = no go
Als je een priest met een rogue niet neerkijgt (omdat hij zich "kan healen" en het hem "toch altijd wel lukt te healen" zuig je gewoon konten).
Uhm dude, in normal weapons UT worden de healthpacks en shieldpacks ook gecampt. Waarom? Om te healen! GOEDZO JIJ. L2PLAY before whining. En bij iGib maakt je health niets uit, stel voor dat je dat gaat spelen?Weg met dat geheal. Stel je eens voor. Unreal tournament, maar dan heeft iedereen 10000 health. Je gebruikt all je skills om iemand proberen neer te leggen, en dan plots heeft hij weer maximaale health. En dan ga je achter de healer aan maar dan krijg je er niets vanaf. alles wat je eraf slaat healed hij zich er makkelijk weer bij of hij word gehealed door een andere healer
* Flapmo huilt om al die lelijke dps-ers in t6. Die doen meer dmg dan een single pvp spec priest kan healen
Oja nog 1 zinnetje die ik altijd graag zeg in zulke gevallen:
CRY MORE NUB
[ Voor 30% gewijzigd door Flapmo op 13-05-2008 09:22 ]
Gisteren paar potjes AV gedaan met m'n T6 mage.
Heerlijk die crittende fireballs per 2 seconden op 41 yards afstand \o/
Heerlijk die crittende fireballs per 2 seconden op 41 yards afstand \o/
ja en dan heb je het wel weer gelijk over de meest ongebalanceerde class in het spel.... rogues. Kan iemand ze dur ff uit halen?
Dont feed the trolls
Dont feed the trolls
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Even vanuit gaan dat je tegen melee vecht.Miles Teg schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 08:14:
N00b-vraagje hier:
Met Reti Aura, Blessing of Wisdom, Rightous Fury (6% mindder dmg)
Stuk of 5/6 (aantal is echt afhankelijk van je gear) mobs pullen.
Constretion en Holy Shield op Houden. Van je wapen dmg (reckoning) moetje het als paladin niet hebben zeker niet tijdens aoe grinden. en als je SoV hebt gebruiken anders SoR. spell dmg stacken is in dit geval veel beter. Ze moeten dood gaan van je Shield (zie hier onder mijn beste dmg shield), Holy Shield en Constration.
Low Health -> Bubble Bandage, Pot, (Melee -> Blessing of Prottection Bandage), LoH (als ready is ofc)
Als de mogelijkheid qua lvl/rep dan
deze shield: http://www.wowhead.com/?item=25828, met mithril of felsteel spikes er op.
deze gebruik ik nog steeds voor aoe grinding
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Ik heb mijn T5 leg item weer vervangen voor een nieuw exemplaar, nl diegene van Azgalor in Hyal. (Bow-Stitched Leggings). Na het regemmen kom ik momenteel uit op 2116AP - 121hit en 30.16% crit selfbuffed (dus met AotH). Mijn hitrating mag dan wel aan de lage kant zijn, ik heb het idee dat het verschil tussen 141(cap) en 121 hitrating niet echt groot is. Volgens mijn logs mis ik eigenlijk amper. Af en toe nemen we een moonkin mee met imp FF, dus dan is het probleem wel weer opgelost.
Trouwens, wat is de gemiddelde dps voor een dpsclass op Anetheron (2e baas in Hyal) en zonder de trashpacks vooraf ? Of beter gezegd, wat zouden ze met de huidige gear minimaal moeten halen?
Ik zat rond de 1920 dps volgens SWstats, wat blijkbaar wel klopte gezien het aantal whispers wat ik kreeg na de fight. Ik vond het verschil nogal groot met de nummer 2 van de lijst (een surv. hunter die rond de 1150 zat). De groepsamenstelling was overigens wel optimaal. BMhunter, SVhunter, Enhancement shaman, Feral druid en een rogue + een Drums rotatie.
Trouwens, wat is de gemiddelde dps voor een dpsclass op Anetheron (2e baas in Hyal) en zonder de trashpacks vooraf ? Of beter gezegd, wat zouden ze met de huidige gear minimaal moeten halen?
Ik zat rond de 1920 dps volgens SWstats, wat blijkbaar wel klopte gezien het aantal whispers wat ik kreeg na de fight. Ik vond het verschil nogal groot met de nummer 2 van de lijst (een surv. hunter die rond de 1150 zat). De groepsamenstelling was overigens wel optimaal. BMhunter, SVhunter, Enhancement shaman, Feral druid en een rogue + een Drums rotatie.
Altijd zo grappig om te zien hoe iedereen vindt dat elke klasse behalve je eigen overpowered is
*hunter speaking*
Rogues: overpowered met 100% stunnen
Priests: Healen gewoon door de interrupts van mijn pet heen
Warlocks: volgedot en je bent al dood
Mages: Niet echt overpowered eigenlijk, lekker laten zo
Warriors: Irritante armor, maar niet echt overpowered tbh
Druid: Super irritante heals, nerf die hots
Hunters: Helemaal niks mis mee natuurlijk (angel)
*hunter speaking*
Sleep, movement, dps op adds etc. etc.deadsy33 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:39:
Ik heb mijn T5 leg item weer vervangen voor een nieuw exemplaar, nl diegene van Azgalor in Hyal. (Bow-Stitched Leggings). Na het regemmen kom ik momenteel uit op 2116AP - 121hit en 30.16% crit selfbuffed (dus met AotH). Mijn hitrating mag dan wel aan de lage kant zijn, ik heb het idee dat het verschil tussen 141(cap) en 121 hitrating niet echt groot is. Volgens mijn logs mis ik eigenlijk amper. Af en toe nemen we een moonkin mee met imp FF, dus dan is het probleem wel weer opgelost.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Wat ik sinds 2.4 echt onzin vind zijn al die bleeds. Het is onzin dat je bv supremus kan laten bleeden. En zelfs die skeletons trash in BT kunnen bleeden tegenwoordig.
Een beetje "realisme" <-- mag toch wel blijven.
Elementals kunnen niet bleeden. En undead ook niet, iig dat is mijn mening.
cloth vs rogues, eigenlijk iedereen tegenwoordig 1 vs 1 tegen een rogue verliest gewoon wanneer die een beetje goed gegeared is en pvp specc.
Mages zijn eigenlijk perfect, alleen doordat er veel klasses erg sterk zijn is een mage gewoon zwak.
Ik bedoel mages doen zelfs minder dmg met hun fireballs dan een lock doet met de shadowbolts. Ja ok, een mage die crit laat een dot achter die hit voor 1k per keer. dat is op zich best lekker, maar soms zou ik willen dat dat vervangen wordt door extra dmg op de crit. Of wanneer je crit dat dan de volgende meer dmg doet. Maar dan winen ze weer in pvp. In pve zou dat fijn zijn ivm agro control. Wanneer je weet dat je volgende fireball (in bv 30 sec, het moet niet te kort zijn ivm agro control) 5k extra dmg doet (afhankelijk van je spelldmg en crit dus wel dynamisch) dan kan je daar rekening mee houden. En kan je erg hoge crits krijgen
.
bv crit = 2k extra eerste keer. (dat is de totale dmg van die dot)
Stel een crit fire = 3k dmg(dat is redelijk toch)
spell 1 crit 3k
spel 2 crit 3k + 2k = 5k (van de vorige)
spel 3 crit 3k + 3k = 6k (vorige kreeg extra dmg omdat het daarvan afhankelijk is)
spel 4 crit 3k + 4k = 7k
mob < 20%
spel 5 crit 4k + 5k = 9k
ok je moet wel 5x critten, maar met combustion moet dat wel lukken in sommige gevallen
. Verder cit mijn mage voor 4k en 5k bij < 20%. Op een normale mob, in raids wat meer.
Een beetje "realisme" <-- mag toch wel blijven.
Elementals kunnen niet bleeden. En undead ook niet, iig dat is mijn mening.
klopt wel hoor. Hunters vind ik alleen jammer dat die nu ineens geen dead zone meer hebben, ik vond dat er gewoon bij horen. Moet je maar niet in melee range komen. Een hunter hoort dan niks meer te kunnen(behalve melee'en) nu kan hij/zij ineens blijven schieten.ZeRoDeaD schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:40:
Altijd zo grappig om te zien hoe iedereen vindt dat elke klasse behalve je eigen overpowered is![]()
*hunter speaking*
cloth vs rogues, eigenlijk iedereen tegenwoordig 1 vs 1 tegen een rogue verliest gewoon wanneer die een beetje goed gegeared is en pvp specc.
Mages zijn eigenlijk perfect, alleen doordat er veel klasses erg sterk zijn is een mage gewoon zwak.
Ik bedoel mages doen zelfs minder dmg met hun fireballs dan een lock doet met de shadowbolts. Ja ok, een mage die crit laat een dot achter die hit voor 1k per keer. dat is op zich best lekker, maar soms zou ik willen dat dat vervangen wordt door extra dmg op de crit. Of wanneer je crit dat dan de volgende meer dmg doet. Maar dan winen ze weer in pvp. In pve zou dat fijn zijn ivm agro control. Wanneer je weet dat je volgende fireball (in bv 30 sec, het moet niet te kort zijn ivm agro control) 5k extra dmg doet (afhankelijk van je spelldmg en crit dus wel dynamisch) dan kan je daar rekening mee houden. En kan je erg hoge crits krijgen
bv crit = 2k extra eerste keer. (dat is de totale dmg van die dot)
Stel een crit fire = 3k dmg(dat is redelijk toch)
spell 1 crit 3k
spel 2 crit 3k + 2k = 5k (van de vorige)
spel 3 crit 3k + 3k = 6k (vorige kreeg extra dmg omdat het daarvan afhankelijk is)
spel 4 crit 3k + 4k = 7k
mob < 20%
spel 5 crit 4k + 5k = 9k
ok je moet wel 5x critten, maar met combustion moet dat wel lukken in sommige gevallen
[ Voor 79% gewijzigd door Kevinp op 13-05-2008 09:57 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Dit topic is gesloten.