![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 102% gewijzigd door Zeror op 08-05-2008 21:40 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 102% gewijzigd door Zeror op 08-05-2008 21:40 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 22-04-2008 13:38 ]
Same hier Dragonstalker Shoulders nooit gezien en de Xbow kreeg ik 1 week voordat TBC uitkwam (dat is na ongeveer een jaar farmen in BWL) voor die tijd nooit shoulder/xbow drop gezien.deadsy33 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:10:
[...]
lucky bastard, get ur ass to Stratholme and kiel teh Baron 4mount PLx!!1!
enfin, zo was de Dragonstalker Shoulder nogal berucht, dat ding is nog NOOIT gedropt in de tijden dat we nog BWL deden. (minstens 3/4 jaar). Maarja, loot is random toch![]()
Anoniem: 254733
1. Gilded Thorium Cloak is WEL goed: armor, sta & def = alles wat een (beginnende) Feral Tank wil hebben.Kevinp schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:31:
[...]
Waarom zou je die willen? die is echt niet goed. Ga die devilshark cloak halen in SV ik geloof zelfs op normal dat is de beste cloak die je kan krijgen voor tanken. Tenzij je die van al'ar kan krijgen. Of die trash drop in MH/BT
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Anoniem: 254733 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:53:maar wacht nogsteeds op eerste Skull of Gul'dan. Ondertussen hebben we meer Glaive's dan Skull dus =X
[ Voor 46% gewijzigd door Ashrah op 22-04-2008 13:56 ]
da's de trash mh/bt dropSeraphin schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:55:
hmmm beetje dubbelpost, maar had niet gezien dat 156 al open was.
anyhoe, toch even wat strakker reageren op:
[...]
En verbazend dat je Slikk's Cloak of Placation bent vergeten (daar loop ik nu mee rond).
die skull heeft dus bij ons bijna een 50% droprateAnoniem: 254733 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:53:
Ik heb altijd 1 drop gehad die me bleef achtervolgen, T2 chest + wand van BWL Trash / Nu was het de Shadowdamage belt van lurker ( heb nu anetherons belt al een half jaar maar de belt van lurker nooit zien droppen ) Het koste 6 maanden tot we Leggings of Channeled Elements kregen van Kaz'rogal ( dus die heb ik ook eindelijk ) maar wacht nogsteeds op eerste Skull of Gul'dan. Ondertussen hebben we meer Glaive's dan Skull dus =X
[ Voor 45% gewijzigd door Kevinp op 22-04-2008 14:01 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Slikk's is de badge cloak, Pepe's Shroud is de mh/bt trash drop.Kevinp schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:00:
[...Slikk's Cloak of Placation...]
da's de trash mh/bt drop
"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."
QFT_Squatt_ schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:05:
[...]
Slikk's is de badge cloak, Pepe's Shroud is de mh/bt trash drop.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Thanks!SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:42:
Dank je, jij met ZA
Kara komt vast wel goed, alleen zal het nog wel even duren eer we Kara volledig clearen en farm status kan ik voorlopig alleen maar van dromen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
En toch vind ik de Silk cloak beter dan de pepe cloak terwijl die laatste een 12 lvl hogere rating heeft
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Hmm de 2de boss, hebben jullie die op de slow manier gedaan? of doornuken?
Ik vind Slikk's ook beter dan Pepe (let wel: gezien vanuit het perspectief van een feral). Daar loop ik ook mee rond. Item level zegt imo meer over het totale item budget dan over de bruikbaarheid; er bestaat een onderling verband, maar niet proportioneel.Atlas schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:13:
[...]
En toch vind ik de Silk cloak beter dan de pepe cloak terwijl die laatste een 12 lvl hogere rating heeft
Precies de problemen die wij hebben dus! Ik denk dat wij er ook wel uit gaan komen, als het maar lukt om voldoende Kara-spirit en enthousiasme te houden om te zorgen dat er hoe dan ook raids komen en dat mensen niet weglopen omdat het te traag gaat. Iedere keer dat er een healer of tank wegloopt doe je als guild weer een stap terug.OkkE schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:12:
tijdsgebrek, lack-o-focus, beetje missende gear en missende classes
Ik 2x een add, rest ondertussen op boss. Daarna ik op boss (ivm stackende debuff), andere dps-er (mage) op 2x add duty. Daarna lag 'ie al op zn rug.Gohan-san schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:14:
[...]
Hmm de 2de boss, hebben jullie die op de slow manier gedaan? of doornuken?
Als het ongelukkig valt met de adds op de 3rd boss, is dit echt verreweg de meest lastige boss van MGT.
Gisteravond Rogue + MS warrior. maar de lastigste combo is denk ik, 2x Rogue, Shaman.
Kael heb ik eigenlijk nooit echt problemen, is alleen lastig als je mensen hebt die die bubbles aanraken.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Hoor van veel mensen ze Kealthas moeilijk vinden op heroic, terwijl ik en een priest hem met ze 2e van 66% naar 0% hebben gehaald, met wel pots etc was wel tricky en bandages etc maar toch geluktSnoeiKoei schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:27:toon volledige bericht
[...]
Precies de problemen die wij hebben dus! Ik denk dat wij er ook wel uit gaan komen, als het maar lukt om voldoende Kara-spirit en enthousiasme te houden om te zorgen dat er hoe dan ook raids komen en dat mensen niet weglopen omdat het te traag gaat. Iedere keer dat er een healer of tank wegloopt doe je als guild weer een stap terug.
[...]
Ik 2x een add, rest ondertussen op boss. Daarna ik op boss (ivm stackende debuff), andere dps-er (mage) op 2x add duty. Daarna lag 'ie al op zn rug.
Bij Kael'thas zijn we niet eens aan P2 toegekomen, we faalden dus al op de fase waar hij zich met een soort bubble beschermt terwijl hij pyro cast (deed 49K dmg op onze tankadin). Ik ging ook nog een keer neer omdat die phoenix vlak naast me spawnde en ik dus midden in zn AoE effect belandde.
hmmjah ik ging als tankadin ook dood, door een pyro van 45k!SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:27:toon volledige bericht
[...]
Precies de problemen die wij hebben dus! Ik denk dat wij er ook wel uit gaan komen, als het maar lukt om voldoende Kara-spirit en enthousiasme te houden om te zorgen dat er hoe dan ook raids komen en dat mensen niet weglopen omdat het te traag gaat. Iedere keer dat er een healer of tank wegloopt doe je als guild weer een stap terug.
[...]
Ik 2x een add, rest ondertussen op boss. Daarna ik op boss (ivm stackende debuff), andere dps-er (mage) op 2x add duty. Daarna lag 'ie al op zn rug.
Bij Kael'thas zijn we niet eens aan P2 toegekomen, we faalden dus al op de fase waar hij zich met een soort bubble beschermt terwijl hij pyro cast (deed 49K dmg op onze tankadin). Ik ging ook nog een keer neer omdat die phoenix vlak naast me spawnde en ik dus midden in zn AoE effect belandde.
hmmjah Healer + iets anders moet het wel lukken vanaf P2Mektheb schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:30:
[...]
Hoor van veel mensen ze Kealthas moeilijk vinden op heroic, terwijl ik en een priest hem met ze 2e van 66% naar 0% hebben gehaald, met wel pots etc was wel tricky en bandages etc maar toch gelukt
toen ook gelijk die Sin'dorei Robes mogen looten
[ Voor 16% gewijzigd door Valkyre op 22-04-2008 14:37 ]
Slikk's Cloak of PlacationSeraphin schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:22:
[...]
Ik vind Slikk's ook beter dan Pepe (let wel: gezien vanuit het perspectief van een feral). Daar loop ik ook mee rond. Item level zegt imo meer over het totale item budget dan over de bruikbaarheid; er bestaat een onderling verband, maar niet proportioneel.
[ Voor 7% gewijzigd door Kevinp op 22-04-2008 14:31 ]
Werkt je BoP hier niet tegen dan ??Gohan-san schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:30:
[...]
hmmjah ik ging als tankadin ook dood, door een pyro van 45k!na de pyro ging hij gelijk P2 in.
sowieso heb je in P2 geen tank nodig, kost alleen maar healing
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Het is ook erg jammer om te zien hoe snel mensen soms al weg gaan, maarja, easy-way-out he, daar houden veel mensen van. Ik heb ook al een aantal maal nagedacht om te vertrekken, maar toch blijf ik. Waarom? Ik wil met deze mensen de content zien, bosses verslaan.SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:27:
[...] en dat mensen niet weglopen omdat het te traag gaat. Iedere keer dat er een healer of tank wegloopt doe je als guild weer een stap terug.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Enige waar je voor moet zorgen is dat je in phase 2 zit als je de pyro krijgt, daarna kan hem prima zonder tank doenKevinp schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:30:
[...]
Wanneer je die pyro niet neer krijgt op tijd moet je met een warrior lopen. die kan shieldwall doen + last stand. Dat moet voldoende zijn om hem neer te krijgen. Let wel 1 try voor 30 minuten dus je meot het wel goed goed daarna.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
denk het wel, maar ik was in dubio, als ik nu bubbel target hij dan niet bijvoorbeeld de healer en nuked die,
BoP werkt alleen tegen melee dmg. Casters blijven gewoon schieten.
Werkt als warrior spellreflect niet dan ?, nuke je hem zo neer met ze eigen pyroGohan-san schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:41:
[...]
denk het wel, maar ik was in dubio, als ik nu bubbel target hij dan niet bijvoorbeeld de healer en nuked die,
en op mijn andere 2 characters had ik die pyro nog nooit gezienwist niet dat ie 45k was!
vlak daarvoor was mijn hp weer op 100% dus ik denk dat overleef ik wel
Anoniem: 94605
Als je DPS goed genoeg is, dan kun je naar P2 zonder dat er ooit een pyro wordt gecast. Gewoon vol dps'en vanaf de start. Een caster de phoenix laten kiten.SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:27:Bij Kael'thas zijn we niet eens aan P2 toegekomen, we faalden dus al op de fase waar hij zich met een soort bubble beschermt terwijl hij pyro cast (deed 49K dmg op onze tankadin). Ik ging ook nog een keer neer omdat die phoenix vlak naast me spawnde en ik dus midden in zn AoE effect belandde.
ik dacht ergens gelezen te hebben dat de pyro niet te spell-reflecten is.Anoniem: 94605 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:47:
[...]
Als je DPS goed genoeg is, dan kun je naar P2 zonder dat er ooit een pyro wordt gecast. Gewoon vol dps'en vanaf de start. Een caster de phoenix laten kiten.
En mocht het dan toch zo zijn dat er een pyro wordt gecast, dan mag een paladin tank nooit door de eerste pyro worden geraakt. Bubble en bubble meteen verwijderen breekt de pyro. Warriors kunnen natuurlijk de pyro altijd reflecten. De enige die er echt problemen mee hebben zijn de feral tanks.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
We hadden dus 2 healers (resto druids), 1 prot pala, een mage en ik (enhance shaman): 2 dps maar en dat houdt dus niet over. Die 10K van dat schild kregen we er echt zo snel niet af, zeker niet als de mage ook nog de vogel aan t kiten was. Volgende keer bij Kael'thas een healer inwisselen voor 1 extra dps denk ik? Of een druid laten mee-dps'en.Anoniem: 94605 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:47:
[...]
Als je DPS goed genoeg is, dan kun je naar P2 zonder dat er ooit een pyro wordt gecast. Gewoon vol dps'en vanaf de start. Een caster de phoenix laten kiten.
En mocht het dan toch zo zijn dat er een pyro wordt gecast, dan mag een paladin tank nooit door de eerste pyro worden geraakt. Bubble en bubble meteen verwijderen breekt de pyro. Warriors kunnen natuurlijk de pyro altijd reflecten. De enige die er echt problemen mee hebben zijn de feral tanks.
Heb geprobeerd op te zoeken, want kwam al wel een keertje een andere mogelijke money-maker tegen.. Iets craften van imbued netherweave ofzo? en dan dissen in shards? Iemand ervaring hier mee als Ench/Tailor?BraX schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:19:
Nu ik gister die patern voor nimble shoulders & HOD's heb gekocht, zoek ik toch echt ff een goede mogelijkheid om met mijn proffesions Enchanting/Tailoring goed geld te verdien via AH?
Eerder was het nog goed te doen om Bracers te maken, en dan te dissen.. Leverde dan 1g per bracer op ofzo.. Iemand beter idee?
neem aan dat hij wel die self bubble bedoeldeExitium schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:42:
[...]
BoP werkt alleen tegen melee dmg. Casters blijven gewoon schieten.
ik denk dat je daar neit echt veel mee wint. heb daar ook wel eens naar gekeken, maar dat maakte niks uit qua goldBraX schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:24:
[...]
Heb geprobeerd op te zoeken, want kwam al wel een keertje een andere mogelijke money-maker tegen.. Iets craften van imbued netherweave ofzo? en dan dissen in shards? Iemand ervaring hier mee als Ench/Tailor?
Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram
Succes !! , en respeccen tegenwoordig is echt een grap met het aantal gold je verdient op een dagPotame schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:37:
Vanavond weer trials op Archimonde... ben benieuwd... we komen de eerste 10% niet eens doorMaar vanavond nemen we iets meer healers mee. Normaal doen we zo ongeveer elke boss met 7-8 healers en dat is bij Archi denk ik wat onverstandig
Dit betekent wel dat ik moet respeccen naar holy
nouja... heb wel wat over voor een first kill
vooral zorgen voor voldoende decursers 5 werkt echt goed. en 5 shamans is helemaal perfect. daarbij wat priests voor fear ward op de melee shaman(wij hebben een shaman die zorgt dat de melee tremor krijgt door deze te droppen wanneer de fear net is gecast.Potame schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:37:
Vanavond weer trials op Archimonde... ben benieuwd... we komen de eerste 10% niet eens doorMaar vanavond nemen we iets meer healers mee. Normaal doen we zo ongeveer elke boss met 7-8 healers en dat is bij Archi denk ik wat onverstandig
Ik zou eigenlijk altijd heroics doen met 1 healer/1tank/3 dps of in het geval van een 2 healer setup een van de healers de phoenix laten kiten in dit geval. moet ook goed mogelijk zijn lijkt me zolang niemand hem raakt.SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:09:
[...]
We hadden dus 2 healers (resto druids), 1 prot pala, een mage en ik (enhance shaman): 2 dps maar en dat houdt dus niet over. Die 10K van dat schild kregen we er echt zo snel niet af, zeker niet als de mage ook nog de vogel aan t kiten was. Volgende keer bij Kael'thas een healer inwisselen voor 1 extra dps denk ik? Of een druid laten mee-dps'en.
[...]
Is dat een exploit of gewoon de game mechanic van bubble? Wist ik iig niet.
Ik heb geen warrior op dat level dus ik kan het niet controleren. Het leek mij alleen logisch dat warrior spell reflect hier kunnen gebruiken.sabriel schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:59:[...]
ik dacht ergens gelezen te hebben dat de pyro niet te spell-reflecten is.
Lijkt wel logisch, anders zouden ze als overlevings-oplossing spell-reflect zeggen ipv Last stand & shieldwall. Vooral omdat shieldwall op een 30min timer zit.
Inderdaad. En door de 5 minuten cooldown is het een truuk die je maar 1 keer in het gevecht kunt doen. Als je DPS echt slecht is helpt het dus niet aanegezien je dan gewoon twee pyros op je dak krijgt.Dennism schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:42:[...]Ik denk dat die bubble komt doordat het lijkt me zo gaat Kael start cast > Pala bubble > immune > kael stopt cast omdat target immune is, en zoekt iemand anders om te slaan > pala removed bubble > Pala weer aggro, terwijl kaelthas niet meer cast.
Nee dat kunnen ze niet, vertelde on mt gister dat die pyro niet gereflect kon worden.Anoniem: 94605 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:46:
[...]
Ik heb geen warrior op dat level dus ik kan het niet controleren. Het leek mij alleen logisch dat warrior spell reflect hier kunnen gebruiken.
Geen ervaring (mn lock heeft t recept in kwestie niet helaas en ik speel niet meer vaak genoeg met mn lock om er nog naar te willen farmen) maar ik ken de truc wel.BraX schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:24:
[...]
Heb geprobeerd op te zoeken, want kwam al wel een keertje een andere mogelijke money-maker tegen.. Iets craften van imbued netherweave ofzo? en dan dissen in shards? Iemand ervaring hier mee als Ench/Tailor?
Acht healers is op zich genoeg voor Archi hoor. Wat wij doen is vier groepen maken, iedere groep met minstens één healer en één decurser, en die NE, NW, SE, SW neerzetten. Vijfde groep is melee camp. Daarnaast heeft 95% bij ons de 2 min PvP trinket voor het breken van fear indien dat nodig mocht zijn. Verder zoals gezegd tremor totems, eerste kill hadden we twee shamans, zondag vier en dat maakt echt een megaverschil.Potame schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:37:
Het ging dan ook steeds over een feral druid.Kevinp schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:30:toon volledige bericht
[...]
Slikk's Cloak of Placation
Back
346 Armor
+37 Stamina
Requires Level 70
Equip: Increases defense rating by 16 (6.76 @ L70).
Equip: Increases your dodge rating by 25 (1.32% @ L70).
Phoenix-Wing Cloak
Back
108 Armor
+37 Stamina
Requires Level 70
Equip: Increases defense rating by 22 (9.3 @ L70).
Equip: Increases your dodge rating by 27 (1.43% @ L70).
Pepe's Shroud of Pacification
Back
118 Armor
+45 Stamina
Requires Level 70
Equip: Increases your dodge rating by 30 (1.59% @ L70).
Equip: Improves hit rating by 25 (1.59% @ L70).
"The shroud fills you with a sense of peace"
die 200 armor maken zeker voor een warrior niks uit. Wat dus de badge cloak niet goed maakt. Ook voor een high end druid maakt armor niet zo veel meer uit. Mijn voorkeur gaat uit naar Phoenix-Wing Cloak. Meer defense(dus block parry dodge) en vrij veel dodge. Hit rating heb ik wel vanuit Bt/MH gear verderop.
Wanneer taunten echt moet gebruik ik echter wel pepe's cloak omdat ik toch geen risico wil lopen.
Wanneer je die pyro niet neer krijgt op tijd moet je met een warrior lopen. die kan shieldwall doen + last stand. Dat moet voldoende zijn om hem neer te krijgen. Let wel 1 try voor 30 minuten dus je meot het wel goed goed daarna.
Ik heb de pattern voor deze bracers.SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:50:toon volledige bericht
[...]
Geen ervaring (mn lock heeft t recept in kwestie niet helaas en ik speel niet meer vaak genoeg met mn lock om er nog naar te willen farmen) maar ik ken de truc wel.
Wat jij bedoelt is het recept voor Arcanoweave Bracers, rare drop (bop!!!) van die mechanische dudes in Arcatraz (Arcatraz Sentinels).
Benodigdheden:
6x Bolt of Netherweave
12x arcane dust
2x Rune Thread
Disenchant in:
99% Large Prismatic Shard
1% Void Crystal
"Don't let your dreams be memes"
Maar maar ik als mage wil niet decursen >.< , krijg het druk hoor ik alExitium schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:51:
[...]
Acht healers is op zich genoeg voor Archi hoor. Wat wij doen is vier groepen maken, iedere groep met minstens één healer en één decurser, en die NE, NW, SE, SW neerzetten. Vijfde groep is melee camp. Daarnaast heeft 95% bij ons de 2 min PvP trinket voor het breken van fear indien dat nodig mocht zijn. Verder zoals gezegd tremor totems, eerste kill hadden we twee shamans, zondag vier en dat maakt echt een megaverschil.
Anoniem: 256796
Idd... materialen zijn bij ons in totaal ongeveer 17G waard, shards verkopen voor 25 - 30G per stuk momenteel. Leuke winst uit 1 item.Wootlock schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:13:
[...]
Ik heb de pattern voor deze bracers.
Easy en vrij goedkoop te maken en dan laten dissen door een enchanter = profit
Anoniem: 26351
Dat is echt heel wisselend bij ons. De ene bg zit je met spelers die, zodra ze doorhebben dat je je suf healt om iedereen up te houden, je wel proberen te beschermen, terwijl de andere keer, ze dwars langs je heen lopen als je onder vuur ligt (om vervolgens te zeuren dat de flag carrier niet gehealed werdAnoniem: 256796 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:24:
Hej Hej,
Me lock weer even geleveled:D Maar besloten er definitief een pvp Lock van te maken.. Op me healingdruid vind ik dat niet echt super want als Alliance op onze server kan je mensen wel healen maar als jezelf aangevallen wordt,kijken ze gwoon... Dus lekker met me lock pvpen:D Stuk leuker:)
Vind ik inderdaad ook leuk, maar ik merk wel dat ik in veel gevallen gewoon redelijk wat Resi mis. Dan lig ik plat voor ik meer als 2x Lifebloom opmezelf heb kunnen stacken. En natuurlijk kansloos met de stunlock-Rogue's....Anoniem: 26351 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:32:
Aan de andere kant vind ik het ook wel een uitdaging om als healing dr00d zo min mogelijk dood te gaan en toch zoveel mogelijk te healen. Tegen sommige classes compleet kansloos, maar tegen andere wel weer erg vermakelijk door net zolang mezelf te blijven healen tot er vriendjes bij komen
Ik heb op me druid ook maar 66 resilence dus tsja... En ik sta 9/10x wel bovenaan in healingbar van Horde en Alliance maarja soms zegt dat weinig omdak dan mezelf tegen een class 30secs aant healen ben en dan schiet het ook opAnoniem: 26351 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:32:
[...]
Dat is echt heel wisselend bij ons. De ene bg zit je met spelers die, zodra ze doorhebben dat je je suf healt om iedereen up te houden, je wel proberen te beschermen, terwijl de andere keer, ze dwars langs je heen lopen als je onder vuur ligt (om vervolgens te zeuren dat de flag carrier niet gehealed werd)
Aan de andere kant vind ik het ook wel een uitdaging om als healing dr00d zo min mogelijk dood te gaan en toch zoveel mogelijk te healen. Tegen sommige classes compleet kansloos, maar tegen andere wel weer erg vermakelijk door net zolang mezelf te blijven healen tot er vriendjes bij komen
Over het algemeen vind ik pvp niet echt saai, maar ik doe toch liever PvE, mja, ik wil die healing mace, en die heb ik inmiddels bijna bij elkaarOkkE schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:36:
[...]
Ach, soms vind ik een beetje PVP wel leuk, maar over het algemeen is het gewoon saai; juist omdat ik inderdaad ook vrij weinig hulp krijg en dan binnen een paar sec plat lig. En daarna ook "healzzz!!111" naar mijn hoofd krijg.
Wij hebben de eerste paar kills met 1 shammy moeten doenExitium schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:51:
[...]
Acht healers is op zich genoeg voor Archi hoor. Wat wij doen is vier groepen maken, iedere groep met minstens één healer en één decurser, en die NE, NW, SE, SW neerzetten. Vijfde groep is melee camp. Daarnaast heeft 95% bij ons de 2 min PvP trinket voor het breken van fear indien dat nodig mocht zijn. Verder zoals gezegd tremor totems, eerste kill hadden we twee shamans, zondag vier en dat maakt echt een megaverschil.
Bnet pindle#2913
Ja die heb ik bijna bij elkaar ookAnoniem: 26351 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:44:
[...]
Over het algemeen vind ik pvp niet echt saai, maar ik doe toch liever PvE, mja, ik wil die healing mace, en die heb ik inmiddels bijna bij elkaar
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Anoniem: 251423
Wordt bij ons nog enigsinds regelmatig gedaan idd maar is niet meer zo makkelijk... tbh vind ik normals ook echt boring en ga ik sowieso liever heroic zelfs als er geen badges warenKapoen schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:50:
Is het op andere realms (buiten Turalyon dus) ook zo moeilijk om groepen te vinden voor de gewone outland instances? Moest een guildie niet zo vriendelijk geweest zijn om ramparts en blood furnace te boosten dan had ik die dus nooit gezien op mijn rogue. Nu ben ik op zoek naar een groep voor de coilfang instances en weeral noppes![]()
't is al heroic wat de klok slaat blijkbaar, alsof mensen verwachten dat je in je eentje tot 70 geraakt en dan maar direct klaar moet zijn om de rat badge race aan te vatten...
Ik heb in feite sinds Razorfen Down geen fatsoenlijke groep meer gezien, en dat is toch jammer aangezien ik raar maar waar ook nog wil leren spelen met mijn rogue...
</rant>
Bnet pindle#2913
Honor items worden dus ook gekoppeld aan Personal ratingsWhile Season 3 is still going strong, we wanted to announce ahead of time the rating requirements that will be present for arena items once Season 4 begins. We also wanted to give everyone a heads up to some changes that will be in an upcoming patch, altering how points are gained and players are matched in the arena system. The patch with these changes is scheduled to release before the start of Season 4.toon volledige bericht
First though, the rating requirement changes:
When Season 4 begins, Season 3 items will be reduced in personal and team arena rating requirement to:
Shoulders: 1950
Weapon: 1800
The new Season 4 items will have the below personal and team arena rating requirements:
Shoulders: 2200
Weapon: 2050
Head: 1700
Chest: 1600
Legs: 1550
Gloves: none
Off-hand: none
In addition, some of the Season 4 quality items that will be purchasable with honor will also carry a personal and team arena rating requirement:
Boots: 1700
Ring: 1650
Bracers: 1575
Belt: none
Necklace: none
Trinket: none
The Season 2 items, which will move to the honor system when Season 4 begins, will continue to have no rating requirement.
The changes to the rating requirements for these items reflect the nature of the items, their power, and the relative difficulty that should be had when attempting to obtain them. These items are comparable to those found in the newest 25 person raid zone, Sunwell Plateau, and should therefore also feel very challenging to obtain.
To help ensure that the challenge in obtaining these items stays true to those achieving these ratings, we'll also be implementing new rules with an upcoming patch to curb practices that undermine the core concepts of the arena system. These rules are as follows:
• If a character’s personal rating is more than 150 points below the team rating, they will earn points based on their personal rating instead of the team rating.
This means that a player cannot join a highly rated team and begin earning points based purely on the pre-established rating of the team before they joined it. They'll need to compete, improve, and gain a personal rating worthy of the points they would receive.
• If the average personal rating of the players queuing for a game is more than 150 points below the team’s rating, the team will be queued against an opponent matching or similar to the average personal rating.
This means that players cannot join a highly rated team and immediately face highly rated opponents, easily and quickly bringing their personal rating up. Instead they'll need to again compete, improve, and earn their rating.
We're excited to see these changes implemented, which will continue to emphasize the strong competitive nature of the arenas, and the challenge in obtaining the highest end rewards available for PvP.
En je kan niet meer zo makkelijk met een PR meedoen met een high rating group. Dan moet je er zelf ook tijd extra in steken omdat wanneer je rating te laag wordt de rating vervalt, en je een eigen rating krijgt.Bokkie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:03:
Arena changes
http://forums.wow-europe....ostId=37785479177&sid=1#0
[...]
Honor items worden dus ook gekoppeld aan Personal ratings
[ Voor 33% gewijzigd door Kevinp op 23-04-2008 08:25 ]
Een mage die niet wil decursen op Archimonde? Dat is dus exit mage en vervangen door iemand anders.Mektheb schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:20:[...]
Maar maar ik als mage wil niet decursen >.< , krijg het druk hoor ik al!!
Als je zo'n instelling in een highend raiding guild heb ben je snel je spot kwijt..Mektheb schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:20:
[...]
Maar maar ik als mage wil niet decursen >.< , krijg het druk hoor ik al!!
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Lezen:Bokkie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:03:
EnIn addition, some of the Season 4 quality items that will be purchasable with honor will also carry a personal and team arena rating requirement:
Dus de reguliere honor items hebben geen ratings. Alleen S3 en S4 hebben ratings. Sommige S4 items zijn ook te koop voor honor in combinatie met een rating.The Season 2 items, which will move to the honor system when Season 4 begins, will continue to have no rating requirement.
Op archimonde geld eigenlijk maar 1 regel die op toepassing is voor iedereen onafhankelijk van je functie aldaar -> Survival over dpsjarnotjuh schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:44:
[...]
Als je zo'n instelling in een highend raiding guild heb ben je snel je spot kwijt..
Ik zie de bui allang hangen, weet niet hoever je guild op illidan is maar.. Frostspecced mages is in het begin wel superhandig @ parasites, dan ga je zeker ook niet respeccen?
Over archimonde nog. Toen Denial archimonde voor het eerst killde, stond ik op plaats 16 van de dmg, 17 was mt, de rest waren healers. Decurse >> Damage daar. Zelfs nu krijg ik het nogsteeds niet voor elkaar om ergens in de top 10 te eindigen. Ik kan best een nr 5 positie daar halen, maar dan wordt er geen ene @#$@! gedecursed door me. Meestal doen we het nu met 3 of misschien 4 decursers. Als 1 van die mensen niet decursed, dan krijgt de rest het al steeds lastiger. Beter laat je het ook een mage doen, damage is daar een non-issue. Healing daar in tegen wel, dat kan je echt niet missen, zeker niet als je de boss nog niet @ farm hebt.
In addition, some of the Season 4 quality items that will be purchasable with honor will also carry a personal and team arena rating requirement:Kaap schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:49:
[...]
Lezen:
[...]
En
[...]
Dus de reguliere honor items hebben geen ratings. Alleen S3 en S4 hebben ratings. Sommige S4 items zijn ook te koop voor honor in combinatie met een rating.
[ Voor 21% gewijzigd door Bokkie op 23-04-2008 08:53 ]
Anoniem: 169084
Had het laten wetenKapoen schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:50:
Is het op andere realms (buiten Turalyon dus) ook zo moeilijk om groepen te vinden voor de gewone outland instances? Moest een guildie niet zo vriendelijk geweest zijn om ramparts en blood furnace te boosten dan had ik die dus nooit gezien op mijn rogue. Nu ben ik op zoek naar een groep voor de coilfang instances en weeral noppes![]()
't is al heroic wat de klok slaat blijkbaar, alsof mensen verwachten dat je in je eentje tot 70 geraakt en dan maar direct klaar moet zijn om de rat badge race aan te vatten...
Ik heb in feite sinds Razorfen Down geen fatsoenlijke groep meer gezien, en dat is toch jammer aangezien ik raar maar waar ook nog wil leren spelen met mijn rogue...
</rant>
Shattered halls is een van de beste instances om als prot pally te doen. Veel packs die je kunt aoe'en en voldoende hoeken om de packs ook makkelijk te pullen. Je hebt alleen een groep nodig die een paar seconden kan wachten tot de mobs in de consecration staan.MantaMania schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:06:[...]
Had het laten wetenIk heb samen met mn vrouwtje bijna iedere dag in de que gestaan voor instances. (tank pala en resto shammie). Nu is zij gisteren 70 gedinged en ik ben nog 69 maar we hebben nu een groepje van 4 waar we veel mee doen, werkt perfect. Gisteren 3 of 4 x shattered halls gedaan, viel me nog niet tegen als 69 pala.
Nu doe we iedere dag wel een paar non heroics toch leuk om weer een beetje instances te doen.
En een arena point reset bij elk nieuw seizoenDennism schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:14:
Moet zeggen dat ik de PVP changes wel erg goed vind.
Voor hardcore PVPers en winnende casuals zal er niets veranderen, terwijl de team die alleen maar voor losses spelen en easy points willen het dus niet meer gaan redden.
Tevens geen echte boost mogelijkheden meer doordat PR rating zwaarder gaat tellen dan team rating voor match making en punt verdeling. Nu alleen nog een systeem dat teams max Yx tegen elkaar kunnen spelen (Waar Y uiteraard een zo laag mogelijke waarde heeft) of een zeer goed win trade detectie + perm ban uit arena systeem en Arena gaat zowaar een fair systeem worden.
[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 23-04-2008 09:17 ]
Bladefist hehehe. Vroegah was dat een geweldige server, tot de migratie naar Outland en sindsdien is Bladefist alleen maar achteruit gegaan qua community en zit de, toen hele leuke, community nu op Outland.Anoniem: 251423 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 21:08:
PuG's zijn volgens mij zoiezo verschrikkelijk, de community van WoW is niet echt emmm hoogstaand. Ik houd het ook 9.9/10 keer binnen mijn guild, Bladefist is zoiezo verschrikkelijk.
wanneer begint voor jou de vakantie?ajampaniki schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:17:
Ik zoek eigenlijk voor volgende week een levelingbuddy om een nieuwe char mee te beginnen. Wegens vakantie veel vrije tijd namelijk. Ik heb het altijd leuk gevonden om met nog iemand anders een goed team te maken (kheb geen idee welke classes daarvoor geschikt zijn in wow), dus wilde dat in de vakantie ook gaan doen. Iemand geinteresseerd?
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Ik ben bezig met een prot-pally te levellen en ik vind het geweldig, het is zo'n andere benadering van spelen (ook solo). Normaal probeerde ik, als ik solo speelde, 1 of 2 mobs te pullen om neer te beuken. Dan zorgen dat je genoeg hp en/of mana hebt voor de volgende, etc etc. Nu probeer ik toch meer groepjes mobs te vinden om in één keer te pakken, veel leuker.Anoniem: 94605 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:13:
[...]
Shattered halls is een van de beste instances om als prot pally te doen. Veel packs die je kunt aoe'en en voldoende hoeken om de packs ook makkelijk te pullen. Je hebt alleen een groep nodig die een paar seconden kan wachten tot de mobs in de consecration staan.
Ik vind SH nog steeds leuk om te doen. Zeker als er een mage of rogue bij is die nog nooit een prot pally heeft gezien. "Sure you can sheep, just make sure you wait till the mob is in the consecration".
Hoe beter je uitrusting wordt hoe sneller je kunt gaan. Als je SH blijft doen dan kun je precies volgen hoeveel sterker je wordt met ieder stukje nieuwe uitrusting. Je begint met enkele mobs daarna groepen en dan ga je ineens volledige kamers/gangen pullen.
Moet je helemaal gelijk geven.. Heroics rijzen de pan uit sinds het van Revered naar Honored is gegaan en 9/10x halen die mensen de heroics geeneens omdat ze gewoon in greenies lopen... En een non level70 dungeon ( Manatombs,Sethhk halls etc ) zijn ook al niet meer te vinden.. Ja sporadisch..Kapoen schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:50:
</rant>
Sorry bokkie, die was ik even vergeten ja. De complete Honor en Arena points reset zeflsBokkie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:16:
[...]
En een arena point reset bij elk nieuw seizoen(of natuurlijk dat je alleen oude meuk kan kopen voor je oude punten
)
Weet jij zo of er nog veel oud Agamaggan lui actief zijn op bladefist?Anoniem: 26351 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:25:
[...]
Bladefist hehehe. Vroegah was dat een geweldige server, tot de migratie naar Outland en sindsdien is Bladefist alleen maar achteruit gegaan qua community en zit de, toen hele leuke, community nu op Outland.
Wbt pugs; het kan vriezen, en 't kan dooien. De ene keer heb je hele goede groep, de andere kant niet. Althans da's mijn ervaring. Maargoed, dat kan ook heel erg aan de server liggen waar je op zit natuurlijk.
Maandag begint me vakantie officieel, server maakt niet zoveel uit, hem alleen een 19 hunter op een "normale" server, speel nu alliance. Verhuizen maakt dus niet uit.BlaSfem0n schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:27:
[...]
wanneer begint voor jou de vakantie?
en op welke realm wil je dat doen? heb een tweede account nu en was van plan om voor de leut misschien een enhancement shammy/feral druid te lvlen...
kijk naar men sig welke realm ik aandoe
Trieste zaak als je het mij vraagt.Bokkie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:03:
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
2 / 48 / 11 heeft toch reduced cd op fn ookjarnotjuh schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:44:
[...]
Ik zie de bui allang hangen, weet niet hoever je guild op illidan is maar.. Frostspecced mages is in het begin wel superhandig @ parasites, dan ga je zeker ook niet respeccen?
Gelukkig ben ik er als decurser die 0 dmg doet en alleen maar decursedjarnotjuh schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:44:
[...]
Ik kan best een nr 5 positie daar halen, maar dan wordt er geen ene @#$@! gedecursed door me. Meestal doen we het nu met 3 of misschien 4 decursers.
There eent no place like home
Geen idee, want ik ben toentertijd met de migratie mee gegaan naar Outland. Heb nog wel een alt staan op Bladefist, maar daar speel ik nooit meer op.Dennism schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:51:
[...]
Weet jij zo of er nog veel oud Agamaggan lui actief zijn op bladefist?
Om wat namen te noemen: Kisumen, Slamdancer, Silverxxxxxx (Nether, Bubble, Purge e.t.c) Oblom
Deze plek is te koop.
'Miles Teg schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:35:
[...]
Ik ben bezig met een prot-pally te levellen en ik vind het geweldig, het is zo'n andere benadering van spelen (ook solo). Normaal probeerde ik, als ik solo speelde, 1 of 2 mobs te pullen om neer te beuken. Dan zorgen dat je genoeg hp en/of mana hebt voor de volgende, etc etc. Nu probeer ik toch meer groepjes mobs te vinden om in één keer te pakken, veel leuker.
Eergister was een leuk voorbeeld. Ik zat op lvl55 en ik zat in WPL bij die Dalson-cauldron, toen een lvl51 shaman hulp vroeg om die cauldronlord te slopen. Hij krijgt het voor elkaar om door paniek en fear een stuk of 10 mobs te pullen en hij zegt "run!". Ik trek die mobs van hem af, pak de cauldronlord erbij en ik sloop ze (had nog wel een heal nodig helaas). Die shaman wist niet wat hij zag, geweldig!
Ja ik had hem al een paar keer gedaan met een maat en wist dat ie erg leuk was idd. En idd mensen die niet kunnen wachten is erg vervelend, telkens na mn pull zag ik een chain gaan en dan precies op de mobs die ik niet raakte natuurlijk dus ja dan begin je al verkeerd.Anoniem: 94605 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:13:
[...]
Shattered halls is een van de beste instances om als prot pally te doen. Veel packs die je kunt aoe'en en voldoende hoeken om de packs ook makkelijk te pullen. Je hebt alleen een groep nodig die een paar seconden kan wachten tot de mobs in de consecration staan.
Ik vind SH nog steeds leuk om te doen. Zeker als er een mage of rogue bij is die nog nooit een prot pally heeft gezien. "Sure you can sheep, just make sure you wait till the mob is in the consecration".
Hoe beter je uitrusting wordt hoe sneller je kunt gaan. Als je SH blijft doen dan kun je precies volgen hoeveel sterker je wordt met ieder stukje nieuwe uitrusting. Je begint met enkele mobs daarna groepen en dan ga je ineens volledige kamers/gangen pullen.
[ Voor 26% gewijzigd door MantaMania op 23-04-2008 10:14 ]
Zei ik toch, sommige Season 4 items zijn te koop voor honor maar gebruiken een rating. De S2 sets zijn gewoon zonder rating.Anoniem: 169084 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:53:
Boots: 1700
Ring: 1650
Bracers: 1575
Belt: none
Necklace: none
Trinket: none
Wie moet hier nou lezen ;P
Hoe zitten je mensen in de gear dan?KeeZ schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:07:
Meh SWP progression zuigt als je nog maar net 2 maanden illidan farmed. veel mensen vertrekken naar andere servers vanwege de lack aan progress![]()
Onze guild moet daarom 'hardcore', geen geouwehoer, geen gewhine en de meeste vrienden die ik ingame gemaakt heb gaan daarom ook weg of worden gekicked vanwege hun zogenaamde hardcore-loze instelling.
Ik zit er zelf ook over na te denken weg te gaan, maar een transfer zit er (met hoge uitzondering) gewoon niet in, ik ben bloodscalper, van t begin af aan geen transfer naar TB of TN gedaan omdat ik hier thuis hoor -imo.
Als MT is het echter lastig een andere guild vinden, vaak zijn ze al voorzien van genoeg tanks en krijg ik een 'bench' spot, niet iets waar je op zit te wachten vanaf een 100% attendancy. Daarnaast moet ik ook de guild in de steek laten, iets waar je toch maanden van je ingame leven in hebt gestoken.
Laatste rigoreuze oplossing lijkt gewoon ff een break houden van de game, genoeg dingen te doen. Maar je blijft toch 'hooked' aan dit spel
Mja ok misschien was ik niet duidelijk genoeg, maar ging er vanuit dat mensen wel begrepen dat ik het over de nieuwe versie van de vindicator meuk had. en niet over de verschuiving van de oude spullen zeg maarKaap schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:19:
[...]
Zei ik toch, sommige Season 4 items zijn te koop voor honor maar gebruiken een rating. De S2 sets zijn gewoon zonder rating.
[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 23-04-2008 10:27 ]
Is niet alleen op jouw server, ook op The Bronze Dragonflight is dit een probleem, 3-6 uur in queue voor mana tombs... is belachelijk, zit nu in ander guild en die doen veel normals en heroics + karazhan dus altijd wat te doen.MantaMania schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:06:
[...]
Had het laten wetenIk heb samen met mn vrouwtje bijna iedere dag in de que gestaan voor instances. (tank pala en resto shammie). Nu is zij gisteren 70 gedinged en ik ben nog 69 maar we hebben nu een groepje van 4 waar we veel mee doen, werkt perfect. Gisteren 3 of 4 x shattered halls gedaan, viel me nog niet tegen als 69 pala.
Nu doe we iedere dag wel een paar non heroics toch leuk om weer een beetje instances te doen.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Dus het gaat je uiteindelijk alleen om het kleurtje ?Kevinp schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:27:
Ik kan eigenlijk haast niet meer wachten tot WotlK blizzard is het weer steeds moeilijker aan het maken om aan goede epics te komen.
Hopelijk boosten ze ook de blues, zodat je gewoon in blues goed mee kan komen. En dat epics voor de echt goede zijn.
Epics dus top lvl
blues voor casuals, afgewisseld met wat epics, kwaliteit van blues moet uiteraard wel goed zijn. Te vergelijken met kara epics van nu. Dus niet dat de kwaliteit minder is, alleen wel de kleur.
De drempel tussen blue en epix moet gewoon weer veel hoger.Kevinp schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:27:
Ik kan eigenlijk haast niet meer wachten tot WotlK blizzard is het weer steeds moeilijker aan het maken om aan goede epics te komen.
Hopelijk boosten ze ook de blues, zodat je gewoon in blues goed mee kan komen. En dat epics voor de echt goede zijn.
Epics dus top lvl
blues voor casuals, afgewisseld met wat epics, kwaliteit van blues moet uiteraard wel goed zijn. Te vergelijken met kara epics van nu. Dus niet dat de kwaliteit minder is, alleen wel de kleur.
Naxx, is en blijft erg leuk om te spelen dus daar verheug ik me wel op.
[ Voor 3% gewijzigd door BraX op 23-04-2008 10:41 . Reden: Toevoeging ]
Ik vind het altijd wel vermakelijk hoorRaseriaN schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:41:
En daaarrrrr gaan we weer! De al-ouwe Casual vs Hardcore Raider en de welfare epics discussie
Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram
Ga je verhuizen Dennis?Dennism schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:51:
Weet jij zo of er nog veel oud Agamaggan lui actief zijn op bladefist?
Probleem met deze discussie is dat meestal de een de ander niet begrijpt en daarin doordraaftBokkie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:44:
Ik vind het altijd wel vermakelijk hooral die rants en whines
Nee nog niet, lastig om een guild te vinden die een tank nodig heeft en op Gruul/Mag nivo zit.Al een nieuwe guild gevonden?
ik zit thuis van 1 tem 12 mei... maar ik moet ook nog wat muurtjes verven in huis( anders slaag 'van die van ons'), en men casemods afwerkenajampaniki schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:53:
[...]
Maandag begint me vakantie officieel, server maakt niet zoveel uit, hem alleen een 19 hunter op een "normale" server, speel nu alliance. Verhuizen maakt dus niet uit.
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Als je leest niet dus. Ik heb liever goede blues waar ik duidelijk aan kan zien dat iemand misschien wat minder speelt maar wel zijn/haar best doet om de goede gear te krijgen. En ja, er moet verschil zijn in gear zodat "epic" ook echt "epic" is.On_E schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:33:
[...]
Dus het gaat je uiteindelijk alleen om het kleurtje ?
Dat vind ik ook weer ver gaan.BraX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:39:
[...]
De drempel tussen blue en epix moet gewoon weer veel hoger.![]()
Netzoals vroeger Pre ZG..
Toen was het alleen mogelijk om in goede Blue gear in een 40-man instance te runnen en met een kans van 1/20 een epic item te krijgen.. Na de introductie van Zul gurrub kon het easy-epix-fest beginnen. Non-raiding casuals kregen de mogelijkheid om in ZG makkelijk epix te krijgen.. Hierna werd het helemaal een feest met AQ20, en allerlij Exalted epix met een kwaliteit beter dan die van MC..
Tegenwoordig is het helemaal een lolletje, je kan zonder guild te makkelijk goede gear krijgen..(Badges > kara)
Epic moet gewoon weer epic worden en niet "Common" zijn zoals nu het geval is..
[ Voor 67% gewijzigd door Kevinp op 23-04-2008 11:09 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq