Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 156 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 62.546 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Kevinp schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:01:
[...]

Als je leest niet dus. Ik heb liever goede blues waar ik duidelijk aan kan zien dat iemand misschien wat minder speelt maar wel zijn/haar best doet om de goede gear te krijgen. En ja, er moet verschil zijn in gear zodat "epic" ook echt "epic" is.

het enige wat nu nog epic is zijn de legendaries.
Waarom interesseert het je zo wat anderen voor gear hebben dan ?

Wil je aan de gear zien dat jij 10 days /played meer hebt dan een ander ?

Snap het nml. niet zo.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

BraX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:39:
[...]

De drempel tussen blue en epix moet gewoon weer veel hoger. |:(

Netzoals vroeger Pre ZG..

Toen was het alleen mogelijk om in goede Blue gear in een 40-man instance te runnen en met een kans van 1/20 een epic item te krijgen.. Na de introductie van Zul gurrub kon het easy-epix-fest beginnen. Non-raiding casuals kregen de mogelijkheid om in ZG makkelijk epix te krijgen.. Hierna werd het helemaal een feest met AQ20, en allerlij Exalted epix met een kwaliteit beter dan die van MC..

Tegenwoordig is het helemaal een lolletje, je kan zonder guild te makkelijk goede gear krijgen..(Badges > kara) :O

Epic moet gewoon weer epic worden en niet "Common" zijn zoals nu het geval is..
Als of toen ZG alles makkelijk maakte?? Ik vind het juist wel lekker dat je nu net iets sneller/makkelijker epic kan krijgen. MC heb ik zovaak gedaan dat ik er nu nog over droom en ZG was eigenlijk net zoiets. Toen bleef je farmen voor een epic hier en daar. Wat dat betreft is karazhan leuker en kan je wat sneller epics krijgen. Je moet niet vergeten dat ook hiervoor veel guilds meerdere dagen nodig hadden en dan nog niet ver kwamen. Eerste keer dat wij erheen gingen waren we al blij dat we attumen neer haalde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Zjanzjak schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:46:
[...]

Ga je verhuizen Dennis? :P

Anyways, vanochtend al snel snel lopen zoeken maar ik kon het zo 1 2 3 niet vinden, kan iemand mij zeggen hoeveel crit chance 1 agi is voor een warrior ook al weer precies is?

Andere vraag, waarschijnlijk vanaaf MH, en wie weet dropt Furious Shackles wel deze keer. Gewoon brawn (+12 str) er dan op? Of is misschien de +4 stats beter voor mij?

http://eu.wowarmory.com/c...r=Agamaggan&n=Furylicious

P.S. zien we Unity deze woensdagavond weer (net zoals verleden week) in MH?
Nee, ik ga niet verhuizen :P was benieuwd of wat lui van vroegah (pre TBC) nog speelden. allemaal oud guildies van me.

Ik zou gewoon +12 str of +24 AP erop gooien mocht ie droppen doen beide hetzelfde unbuffed echter STR is beter doordat het profiteerd van kings. +4 all stats klinkt altijd leuk, echter STA/INT en SPI zijn imho waardeloos voor een dps warrior. en +4 str en 4 agi zal je minder brengen dan 12str/24AP.

Weet niet priecies hoeveer crit 1 agi is, maar dat moet makkelijk uit te rekenen zijn. Installeer ratingbuster en ws kan je het dan gelijk al zien. Of kijk hoeveel crit je nu hebt, en unequip een item met agi erop en deel het verlies in crit door het aantal agi dat je verliest :)

Denk wel vanavond MH jah, hopelijk doet de server weer fatsoenlijk :)

DD nog progress op Kael, of ligt de focus nu compleet op MH/BT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:14
On_E schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:04:
[...]

Waarom interesseert het je zo wat anderen voor gear hebben dan ?

Wil je aan de gear zien dat jij 10 days /played meer hebt dan een ander ?

Snap het nml. niet zo.
Dat interessert me in die zin dat wanneer ik een groep zoek ik enigsinds wil kunnen zien wat de ervarign van iemand is en hoe goed hij/zij is. En ja ik zou graag zien of iemand 10 days played of 200 days played heeft. Natuurlijk zegt ook dat niet alles. Maar als het geen invloed zou hebben waarom geef je dan niet iedereen s4 en t6?

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Weet iemand of er een setting is om de UI scale nog kleiner te maken is via een "/" command als de slider voor de UI scale al helemaal naar links staat in de video settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-06 12:40

William/Ax3

We are Starstuff

Kevinp schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:17:
[...]

Dat interessert me in die zin dat wanneer ik een groep zoek ik enigsinds wil kunnen zien wat de ervarign van iemand is en hoe goed hij/zij is. En ja ik zou graag zien of iemand 10 days played of 200 days played heeft. Natuurlijk zegt ook dat niet alles. Maar als het geen invloed zou hebben waarom geef je dan niet iedereen s4 en t6?
Alsof played altijd wat zegt als het een alt is wat dan? Hoe kan je dan zien of die speler wel of niet genoeg ervaring heeft? Niet dus. Imho zijn er mensen die played 30 dagen hebben die beter spelen als mensen met 200 dagen het is een getalletje en dat zegt hellemaal niks nada.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256796

Wat ik me afvraag he... Als Season 4 komt...
Worden dan de items zoals Sergeants Heavy Clock,Vindicators neck en alles OOK vervangen? Want anders spaar ik me honor wel op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Skillz, ik heb dat gepost gisteren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Kevinp schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:17:
[...]

In mijn ervaring zegt gear heel weinig over de skills van iemand.

Persoonlijk kijk ik alleen naar mijn eigen gear, ik werk ergens naartoe, en ben dan blij als ik weer een item heb mogen ontvangen, op welke manier dat dan ook geweest is.

Verder vind ik het alleen belangrijk dat mijn gear goed genoeg is om te kunnen PvPen waarbij ik daadwerkelijk een kans maak tegenover vrijwel iedereen.

En je geeft dus niet iedereen S4/T6 omdat je dan nergens naartoe kan werken, dan heb je het al, en dat is ook niet leuk.

Maar goed, eindeloze discussie waarschijnlijk. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:55

NoTimeRemains

I know

Skillz schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:18:
Weet iemand of er een setting is om de UI scale nog kleiner te maken is via een "/" command als de slider voor de UI scale al helemaal naar links staat in de video settings?
je zou met bijv. Bartende kunnen proberen om de scale te veranderen van je buttons.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
On_E schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:24:
[...]

In mijn ervaring zegt gear heel weinig over de skills van iemand.

Persoonlijk kijk ik alleen naar mijn eigen gear, ik werk ergens naartoe, en ben dan blij als ik weer een item heb mogen ontvangen, op welke manier dat dan ook geweest is.

Verder vind ik het alleen belangrijk dat mijn gear goed genoeg is om te kunnen PvPen waarbij ik daadwerkelijk een kans maak tegenover vrijwel iedereen.

En je geeft dus niet iedereen S4/T6 omdat je dan nergens naartoe kan werken, dan heb je het al, en dat is ook niet leuk.

Maar goed, eindeloze discussie waarschijnlijk. :)
Die discussie is eindeloos idd omdat de meeste niet zo zijn als jij. Die werken niet toe om betere gear te halen, of de gear te halen om die stap te nemen die willen in een keer ergens naartoe. Je hebt waarschijnlijk wel het gevoel dat je niet van s1 naar een s3 2200 rating team kan gaan(tenzij je goede vrienden hebt). Die stappen worden vaak niet genomen en iedereen wil meteen de beste gear hebben die er is. Vaak nog simpel ook. Ik vind het dus wel belangrijk dat je om gear te halen wel de logische stappen neemt, en niet van t1 naar t6 wil wat ik wel te vaak zie.

ik bedoel mages in greens/blues met tailoring die HC (noem je instance) doen ipv even de moeite nemen om spellfire/frozen shadowweave te maken.
William/Ax3 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:21:
[...]

Alsof played altijd wat zegt als het een alt is wat dan? Hoe kan je dan zien of die speler wel of niet genoeg ervaring heeft? Niet dus. Imho zijn er mensen die played 30 dagen hebben die beter spelen als mensen met 200 dagen het is een getalletje en dat zegt hellemaal niks nada.
Die reacties zijn er altijd, maar ik weet zeker dat mensen met 200 dagen played veel in wow gezien hebben en de nodige ervaring hebben. Of in pvp of in pve. "vroeger" kon je dat makkelijk zien aan de gear omdat de sets qua looks zo verschillend waren, en de meeste pvp'ers niet eens instances wilde doen.

Nu doet iedreen dus instances, terwijl die gear daar niet voor geschikt is. En ja je hebt ook mensen die rerollen en dus 200 dagen playd op hun main hebben en 10 dagen op de char waar ze nu op zitten en die hebben dus net zo veel ervaring. Iemand die net begonnen is en 10 dagen played heeft weet/kan echt wel een stuk minder dan iemand die 200 dagen played heeft. Uitzonderingen zijn er altijd.

[ Voor 28% gewijzigd door Kevinp op 23-04-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Skill is nog altijd belangrijker als gear, al kan een beetje gear geen kwaad.

Gisteren hebben we met de guild voor het eerst Naj'entus en Supremus gekilled in BT. :*)

Wat gear betreft kan ik nog wel wat upgrades gebruiken. Ik loop er nog bij in 2x T4 (shoulders en leggins) en in KZ epics.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
KeeZ schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:07:
Onze guild moet daarom 'hardcore', geen geouwehoer, geen gewhine en de meeste vrienden die ik ingame gemaakt heb gaan daarom ook weg of worden gekicked vanwege hun zogenaamde hardcore-loze instelling.

Daarnaast moet ik ook de guild in de steek laten, iets waar je toch maanden van je ingame leven in hebt gestoken.
Ik zou gaan, ik heb ook voor deze keuze gestaan en heb toen niet de stap genomen.
Na de zoveelste drama binnen de raidgroep maar gestopt met raiden, terwijl ik nu in BT/SW had kunnen zitten met de groep waarvoor ik was gevraagd, en mee kunnen praten over leuke gevechten en oa natuurlijk casuals bashen (wat ik nu zelf ben).

Op het moment dat vrienden van de guild worden gekicked omdat ze niet "hardcore" zijn, betekend dat de guild zijn eigen identiteit aan het kwijtraken is, en wil je dan nog wel onderdeel zijn van de guild.

[ Voor 5% gewijzigd door sabriel op 23-04-2008 11:43 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:38

Snuffel

Vroem!

Dagboek item,

Zo, gisteren weer Kara in gegaan, tweede keer voor onze guild.
Nadat we eergisteren Curator hadden platgelegd gingen we op weg naar Shade.
Trash was zo weg, en toen Shade.

We hadden 2 non guildies mee, eentje moest weg, de andere een DC en kwam niet meer terug.
Aangevuld met één guldie en een ex-guildie en toen weer verder.
Maar.. ging niet lekker. Wipen vanwage de arcane blast, iemand die zo slim was te bewegen tijden flame wrath, nog een keer arcane blast wipe..

Ach, vandaag een reset, morgen gaan we weer Kara in. Beginnen we van voor af aan, op jacht naar epics :P
Denk dat we met een week of twee Kara clear hebben. Klinkt optimistisch, maar het is zeker mogelijk.

Vanavond maar eens gold farmen.....

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Dagboek,

Ding 60!! Mijn hunter heeft een befaamde grens gehaald.
Na ik een aantal dagen geleden schreef dat ik een druid aan het levelen was samen met mijn vriendin, had laatstgenoemde een nieuwe hunter gemaakt op dezelfde server. Die class ligt haar toch beter. Ondertussen in zij level 22, en ik heb mijn hunter van 46 naar 60 getilt. De snelle mount met extra mount speed increase in BM is heerlijk! Ondertussen zijn 6 items al vervangen door Outland quest rewards. Ik heb geen idee of ik deze door blijf spelen tot 70, maar dat zien we dan wel weer. Ik speel waar ik zin in heb, of het nu een level 70 priest is, een 36 druid, 16 paladin of 60 hunter. Alles is mogelijk. Het pimpen van de hunter met Outland items is leuk, dus dat zal wel de voorkeur hebben de komende tijd.
Mijn guild is veel aan het raiden, iets te veel naar mijn smaak. Er is niemand meer voor lagere instances, of een heroic wanneer ik kan, maar het is m'n thuis. Ik zal wel gewoon moeten gaan PuG-en. Of een ander guild joinen met mijn hunter, omdat die niet in het guild zit als m'n priest en mage.
Maar of het ooit hetzelfde zal zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
Anoniem: 256796 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:22:
Wat ik me afvraag he... Als Season 4 komt...
Worden dan de items zoals Sergeants Heavy Clock,Vindicators neck en alles OOK vervangen? Want anders spaar ik me honor wel op :D
Ja die worden vervangen :)

Maar de nieuwe Vindicators die bij S4 horen krijgen ook Personal rating :) alles in S4 krijgt personal rating behalve de Gloves

S3 wordt goedkoper maar blijft op de items die rating nodig hebben rating houden

Dus het is of sparen of het is goeie personal rating hebben en toch de nieuwe kope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:03:
[...]

Ja die worden vervangen :)

Maar de nieuwe Vindicators die bij S4 horen krijgen ook Personal rating :) alles in S4 krijgt personal rating behalve de Gloves

S3 wordt goedkoper maar blijft op de items die rating nodig hebben rating houden

Dus het is of sparen of het is goeie personal rating hebben en toch de nieuwe kope
Thanx:) Dan ga ik dus niks kopen voorlopig hehe :P Spaar me marks wel op tot 100 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243052

BlaSfem0n schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:27:
[...]

wanneer begint voor jou de vakantie? :p
en op welke realm wil je dat doen? heb een tweede account nu en was van plan om voor de leut misschien een enhancement shammy/feral druid te lvlen...
kijk naar men sig welke realm ik aandoe :)
ik wil ook wel mee doen , zit op de Shattered halls server, op dit moment wacht ik op mijn nieuwe dell XPS laptop , dan ben ik klaar om weer levels te spammen, wil een healer of een tank maken (horde), heeft iemand interesse om samen te lvlen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 256796 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:07:
[...]

Thanx:) Dan ga ik dus niks kopen voorlopig hehe :P Spaar me marks wel op tot 100 :9
idd hier komt tie wall of text incoming
While Season 3 is still going strong, we wanted to announce ahead of time the rating requirements that will be present for arena items once Season 4 begins. We also wanted to give everyone a heads up to some changes that will be in an upcoming patch, altering how points are gained and players are matched in the arena system. The patch with these changes is scheduled to release before the start of Season 4.

First though, the rating requirement changes:

When Season 4 begins, Season 3 items will be reduced in personal and team arena rating requirement to:
Shoulders: 1950
Weapon: 1800

The new Season 4 items will have the below personal and team arena rating requirements:
Shoulders: 2200
Weapon: 2050
Head: 1700
Chest: 1600
Legs: 1550
Gloves: none
Off-hand: none

In addition, some of the Season 4 quality items that will be purchasable with honor will also carry a personal and team arena rating requirement:
Boots: 1700
Ring: 1650
Bracers: 1575
Belt: none
Necklace: none
Trinket: none

The Season 2 items, which will move to the honor system when Season 4 begins, will continue to have no rating requirement.

The changes to the rating requirements for these items reflect the nature of the items, their power, and the relative difficulty that should be had when attempting to obtain them. These items are comparable to those found in the newest 25 person raid zone, Sunwell Plateau, and should therefore also feel very challenging to obtain.

To help ensure that the challenge in obtaining these items stays true to those achieving these ratings, we'll also be implementing new rules with an upcoming patch to curb practices that undermine the core concepts of the arena system. These rules are as follows:

* If a character’s personal rating is more than 150 points below the team rating, they will earn points based on their personal rating instead of the team rating.

This means that a player cannot join a highly rated team and begin earning points based purely on the pre-established rating of the team before they joined it. They'll need to compete, improve, and gain a personal rating worthy of the points they would receive.

* If the average personal rating of the players queuing for a game is more than 150 points below the team’s rating, the team will be queued against an opponent matching or similar to the average personal rating.

This means that players cannot join a highly rated team and immediately face highly rated opponents, easily and quickly bringing their personal rating up. Instead they'll need to again compete, improve, and earn their rating.

We're excited to see these changes implemented, which will continue to emphasize the strong competitive nature of the arenas, and the challenge in obtaining the highest end rewards available for PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uhu i know^^ Maar ik spaar eerst de Season2 set wel;) En dan is het zonde om nu nog items te kopen imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:03
Hmm, vraag me af wat je dan kan kopen met je T4 tokens.. S1 of S2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 256796 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:17:
[...]

Uhu i know^^ Maar ik spaar eerst de Season2 set wel;) En dan is het zonde om nu nog items te kopen imo...
Das waar ik ben zelf erg nieuwschierig naar S4, ga eerst even me S3 setje compleet maken moet alleen de shoulders nog en 150 rating :(

En dan ga ik maar voor s4 sparen ben op het moment druk bezig me paladin te geare :)
ImdaMned schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:24:
Hmm, vraag me af wat je dan kan kopen met je T4 tokens.. S1 of S2 ?
Tier 4 = S1
Tier 5 = S2
Tier 6 = S3
Sunwellstuff = S4

@ die vendors boven in het gebouw @ sunwell isle .. staan ze voor Tier 4 , Tier 5 en Tier 6
Zelfs de oude belts etc veteran bla bla

[ Voor 29% gewijzigd door Mektheb op 23-04-2008 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Ja leuk, maar S1 is niet meer te verkrijgen zodra S4 er is. (dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ImdaMned schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:29:
Ja leuk, maar S1 is niet meer te verkrijgen zodra S4 er is. (dacht ik)
Klopt niet meer bij de battlemasters ;) , maar wel via de trade token systeem op sunwell isle

Ze hebben eindelijk is rekening gehouden met mensen die setjes sparen en compleet willen maken dus die Season 1 blijft er wel maar die kan je als Season4 er is, niet meer kopen met honor maar alleen met Tokens

[ Voor 27% gewijzigd door Mektheb op 23-04-2008 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Crap, dan maar eens halen en volstoppen met hit gems : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-07 10:57
tja, ik heb ook een mening over het hele "easy epics" gebeuren :) wie niet?

Waar het imho voor een groot deel in WoW om gaat is de ontwikkeling van je toon. Er zijn zat andere dingen waar je lol aan kan beleven maar het steeds beter worden van je toon is voor de meesten een belangrijk onderdeel. Dat beter worden kan je trouwens heel breed zien hoor: level, gear, professions, reputation, rating, etc. Gear is trouwens wel de meest dominante omdat dit het meest zichtbaar is en veel andere paden (reputation, professions, etc.) ook uiteindelijk gear geven.

Een ander imho belangrijk "uitgangspunt" is voor mij dat alles relatief is. Een hoog level is alleen maar hoog als dat hoger is "gemiddeld" (wat is bijvoorbeeld de waarde van lvl 80 zijn, als de rest lvl 260 is?). Hetzelfde geld voor gear, als iedereen T6 heeft (en jij dus ook) dan zegt dat dus niks meer over de ontwikkeling van je toon tov andere toons. Het klinkt heel misschien heel "hardcore"/nolife achtig of wat dan ook maar het gaat niet zozeer om hoe goed jouw toon is geworden maar meer om hoe jouw toon zich verhoudt tot de andere toons.

Wat ik (maar volgens mij een uitgangspunt in MMORPG in het algemeen is) belangrijk vind is dat rewards in verhouding staan tot de investering die gedaan is. De investering kan uit heel veel dingen bestaan, bijvoorbeeld: tijd, grouping, skillz, etc.

*** einde serieus gedeelte, start gemopper ***

Wat ik nu jammer vind aan het pad dat Blizz is ingeslagen:
- epic gear is niet epic meer, het zit tegen common aan (als iedereen epics heeft is die gear dus eigenlijk heel normaal, vertaald common)
- de verhouding tussen investering en beloning is heeeeeel anders dan bijvoorbeeld 2 jaar geleden

Ik snap best dat "casuals" ook goede gear willen krijgen (het krijgen van iets dat je nog niet hebt is part of the game immers). Maar imho speelt Blizz te veel in de kaart van deze wellicht grote (en dus commercieel gezien interessante) groep waarmee ze eigenlijk de RPG principes een beetje verloochenen. Ik heb er niks tegen als anderen de meest waanzinnige epic krijgen hoor, daarom de volgende creatieve oplossing:
- maak alles weer moeilijker
- weer groot verschil tussen hardcore en casual
- etc. etc.
- maak een servertype "casual" waar mensen wel heen mogen transferen maar niet vanaf
- op die server mag het zo makkelijk worden als de casuals zelf willen (T7 voor 1g prima, Sunwell solo'en? maakt me niks uit, S4 in je mailbox? have fun)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-06 12:40

William/Ax3

We are Starstuff

Tja je moet het ook in het oogpunt van bliz kijken. Imho zijn er meer casuals dan harcore raiders dus brengen casuals meer geld in het laatje terwijl ze minder uren maken op de servers. Casuels zijn gewoon de grootste bron van inkomsten voor bliz. Immers harcore spelers brengen meer uren in het spel door terwijl ze voor hetzelfde bedrag per maand spelen.

En om al die badge rewards te kopen moet je toch wel degelijk genoeg tijd erin steken om ze te kunnen krijgen dus ik snap je probleem niet echt zo.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ben het wel met je eens dat het vroeger veel meer Blue > Epic > Legendary was

Maar ach de rede waarom we nu allemaal een beetje mopperen en ook niet is, omdat blizzard op het moment veel veranderd wat de game een beetje uit verhouding brengt en dit komt voorall doordat alles wat je nu ziet en veranderd al te maken heeft met The lich king

Ze proberen een hoop nieuwe dingen uit en ze moeten natuurlijk ook de casuals tevreden houden.

Dont get me wrong ik vind het veel belangerijker hoe iemand eraan komt dan dat je 10games AFK kan zijn elke week in een arena team en toch je season3 4/5 kan halen

We zullen gewoon een beetje vertrouwen in blizzard moeten hebben dat er nog meer dingen veranderd gaan worden en het een beetje rechtgetrokken word, ik hoop persoonlijk dat de kloof tussen Epic en Epic groot gaat worden...

Time will tell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:59

Flapmo

and back is gigi!

Goed werk van blizz om S4 aan personal + team rating te koppelen en een oud team joinen nutteloos maken. Zo wordt S4 weer alleen voor de pro's ;(. Niet dat ik dat voorlopig kan halen, maar iig loopt niet iedereen met tijd ineens in s4 ;(.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sjow stil ineens :D Zucht nog stage :P Vriend van me zit lekker te wowen en laat ie weten oowk>< Screenshots doorsturen per mail lol. Stakker,denkt dat alles om WoW draait 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Anoniem: 256796 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:44:Stakker,denkt dat alles om WoW draait 8)7
dat doet het toch, ja? 8)

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Volgens mij ook dit is toch ook een WoW forum ? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hahahaha drooooog :9 Echt irritant>< Betweter ( lees Stagiaire ) blijft de hele tijd zitten en dat is om de 10minuten... "BEN JE AAN HET DOEN?!?!?" Waarna ze dus op me scherm loopt te kijken.. .Anders zat ik nu ook WoW te spelen want res heeft vergadering tot 5uur :D Maar helaas:(

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 256796 op 23-04-2008 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20772

Ik denk dat het juist wel slim is om een aantal relatief makkelijke epics te kunnen vergaren voor de casuals. Als casual speler heb ik relatief weinig tijd en speel daarom af een toe een instance, een potje pvp is ook wel leuk en wat daily's. Doordat ik toch wat S1 items kan krijgen wordt ik niet helemaal meteen afgemaakt in een Battleground door mensen in veel betere gear. Met wat skill en items kan ik toch nog iets betekenen en in leven blijven voor langer dan 5 secondes en dus plezier beleven aan een BG.

Als ik niet verder dan blue items kan komen heb ik geen enkele kans om terug te slaan. Stop dan met spelen... dat zou ik kunnen doen, maar dat wil Blizzard vast niet (moneywise dan) ;). De mensen in de laatste en beste gear voelen zich misschien bestolen omdat ik makkelijker aan een upgrade kan komen dan eerst. Maar meer dan een paar krassen maak ik niet in hun nieuwe sunwell gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:15

RMB

Nee, geen right mouse button!

Zo, laat ik dit geval eens helemaal ophelderen ;).
epics hebben inderdaad hun waarde een beetje verloren, maar heey! 't is maar de kleur van het naampje!

Beter onderscheid tussen spelers is -->
Prekara
T4
T5
T6.

Géén n00b heeft T4 van gruul en hoger, DÁT maakt het onderscheid, niet de kleur van het naampje.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
RMB schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:03:
epics hebben inderdaad hun waarde een beetje verloren, maar heey! 't is maar de kleur van het naampje!

Prekara
T4
T5
T6.

Géén n00b heeft T4 van gruul en hoger, DÁT maakt het onderscheid, niet de kleur van het naampje.........
Klopt, maar waarom maak je het dan niet blauw? dezelfde stats, alleen ander kleurtje is al ruim voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

RMB schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:03:

Prekara
T4
T5
T6.

jee, ben geen noob want heb de t4 chest van maggie! :p

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215903

BraX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:39:
[...]

De drempel tussen blue en epix moet gewoon weer veel hoger. |:(

Netzoals vroeger Pre ZG..

Toen was het alleen mogelijk om in goede Blue gear in een 40-man instance te runnen en met een kans van 1/20 een epic item te krijgen.. Na de introductie van Zul gurrub kon het easy-epix-fest beginnen. Non-raiding casuals kregen de mogelijkheid om in ZG makkelijk epix te krijgen.. Hierna werd het helemaal een feest met AQ20, en allerlij Exalted epix met een kwaliteit beter dan die van MC..

Tegenwoordig is het helemaal een lolletje, je kan zonder guild te makkelijk goede gear krijgen..(Badges > kara) :O

Epic moet gewoon weer epic worden en niet "Common" zijn zoals nu het geval is..
Sorry hoor, maar ZG en AQ20 waren wel een stuk harder dan MC, waar 10 man afk kunnen gaan zonder dat je het merkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 12:50

RaseriaN

So much choices..

Kevinp schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:17:
Klopt, maar waarom maak je het dan niet blauw? dezelfde stats, alleen ander kleurtje is al ruim voldoende.
Gaat jou echt om dat kleurtje he ;)
Dus als alle Kara/Badge loot Blue zou zijn en als jouw MH/BT/SW loot Epic is, is het goed? :)

[ Voor 15% gewijzigd door RaseriaN op 23-04-2008 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlaSfem0n schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:17:
[...]

jee, ben geen noob want heb de t4 chest van maggie! :p
jeeeej me 2=P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 215903 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:18:
[...]

Sorry hoor, maar ZG en AQ20 waren wel een stuk harder dan MC, waar 10 man afk kunnen gaan zonder dat je het merkt...
Nope, MC werd pas makkelijk door de ZG en AQ20 gear. Voor ZG moest je als caster MC ingaan met *** of the eagle gear en je kapot farmen voor items zoals bijv:
Briarwood Reed
Binds when picked up
Unique-Equipped
Trinket Trinket
Requires Level 55
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 29.

Daarnaast was afk gaan bij geddon niet zo'n goed idee :7

[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 23-04-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

Kevinp schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:17:
[...]

Who gives a f*ck om het kleurtje, de stats en het item level zeggen toch méér dan voldoende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:19
Dennism schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:11:
[...]

Nee, ik ga niet verhuizen :P was benieuwd of wat lui van vroegah (pre TBC) nog speelden. allemaal oud guildies van me.

Ik zou gewoon +12 str of +24 AP erop gooien mocht ie droppen doen beide hetzelfde unbuffed echter STR is beter doordat het profiteerd van kings. +4 all stats klinkt altijd leuk, echter STA/INT en SPI zijn imho waardeloos voor een dps warrior. en +4 str en 4 agi zal je minder brengen dan 12str/24AP.

Weet niet priecies hoeveer crit 1 agi is, maar dat moet makkelijk uit te rekenen zijn. Installeer ratingbuster en ws kan je het dan gelijk al zien. Of kijk hoeveel crit je nu hebt, en unequip een item met agi erop en deel het verlies in crit door het aantal agi dat je verliest :)

Denk wel vanavond MH jah, hopelijk doet de server weer fatsoenlijk :)

DD nog progress op Kael, of ligt de focus nu compleet op MH/BT?
Ach, soms zit ik ook te moeilijk te denken en is het gewoon zo makkelijk als het is, je hebt volkomen gelijk, vanavond dus maar wel voor alle zekerheid een gem meenemen en de mats, dan kan gelijk die +12 str erop als het dropt en ik de bracers krijg.

Ja kan ik ook doen (items switchen en dan kijken en rekenen) maar ik dacht dat het ergens zo op te duikelen was wat 1 agi aan % crit chance doet voor een warrior. Ik kan hier op kantoor alleen lang niet op elke pagina komen, ach ja, geduld is een schone zaak.

Ik denk dat de bepalende mensen bij DD het een beetje zat waren om al een tijdje te wipe'n op Kael, laatste keer was denk ik de druppel. Een tank die zijn werk niet naar behoren deed en een server die er even mee ophield, een dag later was het dikke pret in MH. Er zijn ook wat mensen vertrokken naar andere guilds dus aardig wat nieuw volk en sommigen hebben ook nog wat gear nodig maar ik weet zeker dat Kael te doen is en dat dat ook gewoon gaat gebeuren. De vraag is alleen wanneer. Naja eerst maar eens kijken of we vanaaf, net als verleden week, weer in 1 keer 4 bazen neer krijgen en Archi nog een beetje kunnen kietelen, zien we andere dagen wel weer verder. Hij bliijft iig op het verlanglijstje staan. ;) Tis natuurlijk ook een beetje prestige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Ik zie het aan mezelf, ik zit vol kara gear, daar stel ik niks mee voor. Maar nu heb ik het Gruulshield, en zeggen mensen in /w Nice gear!

dus --> alles na KARA = status, oplopend van laag naar hoog ;).
Overigens kan ik dit ook beamen (be-amen ;)) doordat ik zelf vroegahh op gear na kara kwijlde.
En het maakt geen zak uit of het kleurtje blauw of paars of oranje of grijs of wit of pimpelpaarsmetgroenestipjes is! :)

Vanavond weer KARA, guild gaat nu voor het eerst 2 groepen doen :). Ik hoop op (n00bloot ;) ) :
neck van maiden, T4 hands + helm, aran ring.

Zondag ga ik voor de loot van de echte rakkers :P T4s van Gr00l :)

[ Voor 36% gewijzigd door RMB op 23-04-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
Jup, prestige, een titel en acces tot pimp ringen :D Hoewel titel weet ik niet zeker, kan zijn dat dit ook alleen pre 2.4 was doordat kael nu natuurlijk een stuk makkelijker is geworden met MH gear en badge gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RMB schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:28:
Ik zie het aan mezelf, ik zit vol kara gear, daar stel ik niks mee voor. Maar nu heb ik het Gruulshield, en zeggen mensen in /w Nice gear!

dus --> alles na KARA = status, oplopend van laag naar hoog ;).
Overigens kan ik dit ook beamen (be-amen ;)) doordat ik zelf vroegahh op gear na kara kwijlde.
En het maakt geen zak uit of het kleurtje blauw of paars of oranje of grijs of wit of pimpelpaarsmetgroenestipjes is! :)

Vanavond weer KARA, guild gaat nu voor het eerst 2 groepen doen :). Ik hoop op (n00bloot ;) ) :
neck van maiden, T4 hands + helm, aran ring.

Zondag ga ik voor de loot van de echte rakkers :P T4s van Gr00l :)
Hehe 1ste keer dat ik in GRUUl zat was het meteen shoulders+legs oleeej!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon1985
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:12
Sowieso kunnen casters met tailoring al dikke gear craften. Neem b.v. de Frozen Shadowweave Set. Eigenlijk hoef je hier geen aarsch voor te doen behalve farmen en wachten op de cooldown van je shadowcloth. Drie hele dikke epix waarvoor je geen raid (NL en EN :)) hoeft te doen.

Maar sowieso is het hele verband met pre-tbc allang verdwenen. Dat begon al met de eerste quest in Outland. Maar ik ben er opzich voor om de verschillen tussen common en epic's weer groter te maken. Ik raid nu casual en zit al een behoorlijke tijd vol in de epic's. Pre-tbc raide ik ook casual en toen had ik maar 3 prophecy stukjes en een stuk of twee/drie andere epic's uit ZG en AQ20. Geen badge's, geen pvp epix, geen leuke craftable items. Destijds was ik echt blij met een epic. Nu doet het me geen reet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

ImdaMned schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:23:
[...]

Nope, MC werd pas makkelijk door de ZG en AQ20 gear. Voor ZG moest je als caster MC ingaan met *** of the eagle gear en je kapot farmen voor items zoals bijv:
Briarwood Reed

Daarnaast was afk gaan bij geddon niet zo'n goed idee :7
Dat trinket won ik de 1e keer dat ik in UBRS was >:) 'k kwam er later pas achter dat dat ding best wel zeldzaam is :P
Waar ik me wel kapot gefarmed voor heb, zijn de fire resistance items uit Blackrock, man man hoe vaak ik dat wel niet gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 26351 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:38:
Waar ik me wel kapot gefarmed voor heb, zijn de fire resistance items uit Blackrock, man man hoe vaak ik dat wel niet gedaan heb.
Die firemob (Incendius?) in BRD heb ik echt dood gefarmed om fatsoenlijke Fire Resistance gloves.
En natuurlijk die #^@!%& Nature Resistance items met Hihiran toendertijd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 10-07 10:01
[...]

Dat trinket won ik de 1e keer dat ik in UBRS was >:) 'k kwam er later pas achter dat dat ding best wel zeldzaam is :P
Heb die trinket op zowel m'n paladin als m'n warlock gehad. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

1e wat ik altijd deed zodra ik UBRS binnenliep was: /target Jed (runewatcher, rare spawn)

No target found. FEK !

Ik heb hem 1 x zien droppen, en toen won een guildie warlock de roll.
Ik in party chat: HOER! SLET! (nee, zo lootgeil ben ik nu ook weer niet, maar vind het wel zo leuk om dat te spelen)

iets later kwam ik er achter dat het een vriendin was van iemand anders in de guild ;(

dacht echt dat het een man was :D
Dennism schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:42:
[...]

Q items in outland kwamen vooral door de ervaring die blizz opgedaan heeft pre tbc qua stat distributie en sta budget dat groter werd. Ik verwacht niet dat de impact van TBC > WotLK net zo groot gaat zijn. Hopelijk loop ik tegen die tijd wel redelijk full in T6 gear zodat ik niet weer alles moet blue's moet gaan vervangen voordat raiden gaat starten. Doordat ik nu fulltime werk gaat me dat anders een berg vrije tijd kosten.
Er is al door blizz aagegeven dat de inflatie van items van TBC -> Lich King niet zo groot al zijn als WoW -> TBC. Uiteraard zal blizz proberen dat iedereen z'n T6 zal vervangen door de Entry lvl 70 raid dungeons. Ze willen wel dat de content die ze maken ook daadwerkelijk beleeft word.

[ Voor 34% gewijzigd door ImdaMned op 23-04-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
Phenomenon1985 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:37:
Sowieso kunnen casters met tailoring al dikke gear craften. Neem b.v. de Frozen Shadowweave Set. Eigenlijk hoef je hier geen aarsch voor te doen behalve farmen en wachten op de cooldown van je shadowcloth. Drie hele dikke epix waarvoor je geen raid (NL en EN :)) hoeft te doen.

Maar sowieso is het hele verband met pre-tbc allang verdwenen. Dat begon al met de eerste quest in Outland. Maar ik ben er opzich voor om de verschillen tussen common en epic's weer groter te maken. Ik raid nu casual en zit al een behoorlijke tijd vol in de epic's. Pre-tbc raide ik ook casual en toen had ik maar 3 prophecy stukjes en een stuk of twee/drie andere epic's uit ZG en AQ20. Geen badge's, geen pvp epix, geen leuke craftable items. Destijds was ik echt blij met een epic. Nu doet het me geen reet meer.
Q items in outland kwamen vooral door de ervaring die blizz opgedaan heeft pre tbc qua stat distributie en sta budget dat groter werd. Ik verwacht niet dat de impact van TBC > WotLK net zo groot gaat zijn. Hopelijk loop ik tegen die tijd wel redelijk full in T6 gear zodat ik niet weer alles moet blue's moet gaan vervangen voordat raiden gaat starten. Doordat ik nu fulltime werk gaat me dat anders een berg vrije tijd kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

RaseriaN schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:40:
[...]

Die firemob (Incendius?) in BRD heb ik echt dood gefarmed om fatsoenlijke Fire Resistance gloves.
Dat gefarm he, nu ook alweer met die badge items en de Sunwell daily's. Dat vind ik nou zo jammer van WoW, dat het zóveel farming bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Vergeet ook vooral niet het aantal keer dat iemand weer eens door BRD geschopt moest worden voor Prison Break. :+ De goeie ouwe tijd! 8)

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 15:59

Flapmo

and back is gigi!

damn, ik heb zowat alle mats om 1-300 engineering in 1x te levelen maar ik begin me af te vragen of ik het ooit ga gebruiken :D. Het is vooral een kostenpost en daar ik nagenoeg alleen PVP zal ik het amper/nooit gebruiken. Om nou in AV een bomb te gooien heeft weinig nut, net als in de bgs. In arena's zou het nut hebben maar mag het weer niet...zucht. Misschien toch alle mats maar weer (met winst }) ) verkopen.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Tular schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:45:
Vergeet ook vooral niet het aantal keer dat iemand weer eens door BRD geschopt moest worden voor Prison Break. :+ De goeie ouwe tijd! 8)
Dat waren nog questlines! _/-\o_ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Laatst online: 13-07 19:05
Om nog maar even door te gaan op verhoudingen tussen pre-TBC en TBC gear... Die legendaries zijn ook echt niet legendary meer. Ik bedoel, de meeste endgame guilds die al een tijdje illidan op farm hebben, hebben wel een aantal warglaives (op een paar unlucky guilds na uiteraard). Zo was dat pre-TBC toch echt niet.

2 extreem lage droprates in 40 man instances voor thunderfury, of een shitload aan splinters of atiesh, dat waren pas legendaries...

oh well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

ik was destijds ook blij met men gravestone axe op men warrior uit scholomance :p

of met men eerste epic ooit, 0.5 tier gloves op sham...

nu hebbe al men lvl 70 meerdere epics :), hunter dicht bij full epic, maar tegenwoordig raid ik meer op men sham (die in offsets ook meerdere epics heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 251423 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:43:
Dat gefarm he, nu ook alweer met die badge items en de Sunwell daily's. Dat vind ik nou zo jammer van WoW, dat het zóveel farming bevat.
Ik farm liever voor iets wat gestaag binnen komt dan iets wat een laag percentage heeft.
Die Badges droppen elke Boss, en voor elke Daily krijg je wat Reputation.. :Y)
cls schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:46:
2 extreem lage droprates in 40 man instances voor thunderfury, of een shitload aan splinters of atiesh, dat waren pas legendaries...
In feite zouden de Legendary's upgradeable moeten zijn naar nieuwe Legendary wapens.
Dit dan in combinatie met allerlei professions en eventuele drops in Instances zou het best nog leuk zijn lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

RaseriaN schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:40:[...]
Volgens mij dropt incendius bracers ipv gloves.

Tig keren geweest voor fire resist voor mezelf en verschillende guildies. Maar ja toen moest er nog gefarmed worden voor gear. Nu ga je naar de badge vendor als je een hele fire resist set wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
RaseriaN schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:52:
[...]

In feite zouden de Legendary's upgradeable moeten zijn naar nieuwe Legendary wapens.
Dit dan in combinatie met allerlei professions en eventuele drops in Instances zou het best nog leuk zijn lijkt me :)
Jawel, maar dan zouden de epix (wanneer die upgrade quest er is) wel makkelijker te halen moetn zijn. 2 jaar lang MC runnen zonder binding schiet je ook niets mee op he. Legendary is leuk, maar het hoeft niet semi onmogelijk te zijn. Tis geen artifact he : D

[ Voor 8% gewijzigd door ImdaMned op 23-04-2008 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 94605 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:57:
Volgens mij dropt incendius bracers ipv gloves.

Tig keren geweest voor fire resist voor mezelf en verschillende guildies. Maar ja toen moest er nog gefarmed worden voor gear. Nu ga je naar de badge vendor als je een hele fire resist set wilt hebben.
Waren het Gloves? Zou ook goed kunnen.. probeer het nog steeds uit mn gedachte te werken ;(

Vroeger moest je inderdaad farmen voor Gear en was er weinig Craftable te krijgen en helemaal niet via Badges ofzo.
Had ook zo zn nadelen, maar als je een leuke set had dan gaf het wel een hoop voldoening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:59:
[...]

Waren het Gloves? Zou ook goed kunnen.. probeer het nog steeds uit mn gedachte te werken ;(

Vroeger moest je inderdaad farmen voor Gear en was er weinig Craftable te krijgen en helemaal niet via Badges ofzo.
Had ook zo zn nadelen, maar als je een leuke set had dan gaf het wel een hoop voldoening!
BRD boss was bracers

En als rogue had je weinig te klagen over NR gear farmen, gewoon mara stealthruns :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Badges of justice kan er niet genoeg van krijgen...heb er nu ond de 450 precies het aantal weet ik zo even niet en Slowfist (bladefist) heeft de anvil nog niet open dus dat duurt nog wel

Ga wel leuke dingen kopen daar dat weet ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Laatst online: 13-07 19:05
Toen epics nog epics waren :')

Had destijds een lv60 warlock, scholomance in gegaan... Laatste boss gekilled en wat dropte er?
Headmaster's Charge

Ik helemaal blij, needrolled de warrior tank dat ding en wint hem... "It has more DPS than my weapons"

Ik kon wel huilen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
daroy schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:51:
Ik ben nog steeds volop aant genieten van me Warlock, het lvlen gaat echt zo super makkelijk. Ik blijf me er over verbazen als ik het vergelijk met me eerdere chars. Ga proberen vandaag of morgen de 50 aan te tikken, heb niet zo heel veel speeltijd de komende 2 dagen helaas. Volgende week wel lekker een weekje vrij dus dan moet ik wel een heel eind richting de 60 kunnen gaan.

Tevens had ik graag wat informatie over healers. Ik wil als volgende char een klasse hebben wat ook kan healen. Hierbij denk ik aan een Shaman of een Priest. Echter ze moeten ook goed solo te spelen zijn en als me het healen niet bevalt wil gewoon kunnen DPS-en.

Opzich het idee van een Shaman lijkt me erg leuk, rage DPS, melee DPS en healen. Echter zit ik te dubben over het gebruik van totems. Ben bang dat ik dat niet zo heel leuk ga vinden maar waarom, heb echt geen idee.

Priest zal vast goed bevallen, fijne caster en goed in healen zoals ik gegrijp.

Iemand wat meer info over de klasses zodat ik wellicht een makkelijkere keuze kan maken in de toekomst?
Je kan prima een shaman spelen zonder totems.

Ik heb beide characters, een resto shaman met een S1 welfare elemental set en een MH/SSC/TK enhancement set en een shadowpriest met 1100 shadowdamage.

Ik vind mijn shaman leuker, vanwege een aantal zaken
- Shaman heeft de keuze tussen ranged spell dps, melee dps en healing terwijl een priest altijd op range staat.
- End game schalen shamans iets beter met gear
- PVE technisch (ik PvP amper) is een resto shaman over het algemeen een zeer gewenste healer, CoH priests zijn in MH en BT ook erg goed, maar daarvoor toch net wat minder

Totems zijn wat mij betreft juist de leuke afwisseling van shaman. Op een gegeven moment is PvE niets anders dan een bepaald aantal dezelfde spells gebruiken, en de totems zijn je Zwitsers zakmes afhankelijk van je groep en situatie. Dat geeft meer variatie.
Wat PvP betreft zijn beide klassen relatief zwak in hun klasse, op de disc priest na.

Ik vind uiteindelijk de shaman wat talent builds, speelstijlen en klasse verschillen veelzijdiger en uitdagender dan een priest.

Daarnaast zijn shamans king of the world onder level 40 :)

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 251423 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:24:
[...]

Who gives a f*ck om het kleurtje, de stats en het item level zeggen toch méér dan voldoende ;)
waarom is dan niet gewoon alles green?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kevinp schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:05:
[...]

Looks > Stats > Epic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

omdat vroeger onderscheid werd gemaakt in kleur, nu in waarde van de gear ;)
En jongetjes zoals jij zouden QQen als de kleur veranderd omdat jullie er blijkbaar wel nog om geven.
Er is gigantische inflatie opgetreden in de waarde van de Epics, dus zoekt de community naar een ander waardevast middel ---> STATS, dat waar het om gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

YES !!! mijn Thunderfury is nu anders ook nog wel goed hoor maar hij mist de stats voor een echte lvl 70 legendary. Op level 80 zal het wel helemaal bedroevend zijn. Wanneer ik nu ga grinden gebruik ik overigens gewoon nog steevast mijn TF puur en alleen vanwege de proc die de dps behoorlijk boost. Als Protection warrior farmen is al geen pretje, TF maakt het ietsje makkelijker :P

Maar wat cls al aanhaalde, de oude legendaries zijn nog ECHT legendary. Die items krijgt niemand meer of ze moeten er behoorlijk wat moeite voor doen, nog meer dan vroeger :P Ragnaros mag blij zijn als er 1 raid per maand langs komt in tegenstelling tot duizenden per week 2 jaar geleden :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Ik ben door een herstart op een nieuwe server indertijd helaas nooit verder gekomen dan ZG en AQ20 op de laatste boss na. Ik moet alleen wel lachen als mensen vandaag de dag beginnen over reputation grinds.

Als ik bijvoorbeeld kijk naar de al genoemde grinds voor Nature resistance gear (wel lachen hoor op zoek naar een tank voor Mara een epic geared warrior mee krijgen voor die ring van Noxxion) Was er ook nog voor blacksmiths de grind om wat met Dark Iron ore te kunnen doen, de Argent Dawn grind voor de grotere tas en (goedkopere) Naxx toegang. De mats voor je healing cloak, heb nog steeds een pest hekel aan die wormen in EPL.

Rep grinds nu is voornamelijk instances doen, nog altijd vele malen beter dan degen dezelfde mobs grinden of dagen lang Kingsblood plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Kevinp schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:05:
[...]

Zodat mensen kunnen patsen met het zinnetje: 'Mijn $class is nu ook al full epic, m'n $class moet er nog 2 en dan is die dat ook.' Echt wat een gejank hier mensen! OMG je kan te makkelijk epics krijgen. halleluja. Hier ga ik niet eens de moeite voor nemen om wat over te typen.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Epix.. Tsjaaaa.. Imo met het huidige PVPsysteem badges en die shit wel te makkelijk ja maar klagen doe ik er niet om.. Als ik hem dan heb, is het van leuk owke naja ben stapje hoger..

Maar als ik dan Gruul+Maggy doe voor het 1st en ze beide neerkrijg en 2x T4 krijg.. Dan ben ik wel blij^^
Maar dat zal wel aan mij liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

cls schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:01:
Toen epics nog epics waren :')

Had destijds een lv60 warlock, scholomance in gegaan... Laatste boss gekilled en wat dropte er?
Headmaster's Charge

Ik helemaal blij, needrolled de warrior tank dat ding en wint hem... "It has more DPS than my weapons"

Ik kon wel huilen :D
de reden waarom blizz caster weapons minder dps heeft gegeven op dezelfde lvl in vergelijking met melee/physical weapons in tbc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Om even door het "epic"verhaaltje heen te prikken

Het gaat is tijd worden ze nieuwe mensen aan nemen bij blizzard in het verband met Models,

Echt alle models worden 60x gebruikt in 1000 verschillende kleuren dat vind ik erg jammer terwijl ze daar makkelijk wat meer van kunnen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Muthas schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:15:
[...]

Zodat mensen kunnen patsen met het zinnetje: 'Mijn $class is nu ook al full epic, m'n $class moet er nog 2 en dan is die dat ook.' Echt wat een gejank hier mensen! OMG je kan te makkelijk epics krijgen. halleluja. Hier ga ik niet eens de moeite voor nemen om wat over te typen.. :X
Ik wil alleen maar zeggen: "Soulcloth gloves zijn ook epic!". Met andere woorden epic zegt niets meer, boeiend hoor. Je hebt gewoon gear voor het level waarop je speelt in PvE. PvP doe ik niet/nauwelijks aan, dat interessert me toch geen moer. Ik vind af en toe een BG leuk en Arena niet.

Enige slechte aan de wijziging vind ik nu dus dat mensen die graag PVP doen in BG's nu de honor items niet eens meer kunnen kopen zonder arena te doen. Ik vind dat niet echt een verbetering. Doe dan gewoon een rating op alle S4 items en geen op de honor items.

Verder terecht dat er oplopende eisen worden gesteld aan de items. Je kan dan de eerste items halen en vervolgens als je er mee om kan gaan steeds meer gear halen. Als je er niks mee kan kan je de S3 gear halen in de hoop dat die je helpt om een beetje verder te komen. Als je niets leert kom je op een gegeven moment niet verder. Niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Mektheb schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:23:
Om even door het "epic"verhaaltje heen te prikken

Het gaat is tijd worden ze nieuwe mensen aan nemen bij blizzard in het verband met Models,

Echt alle models worden 60x gebruikt in 1000 verschillende kleuren dat vind ik erg jammer terwijl ze daar makkelijk wat meer van kunnen maken
ja helemaal mee eens, het ergste is dat ze de S1 2 3 en 4 express hebben laten lijken op de vergelijkbare Tier sets wat niemand ingame wilde...

Weet iemand trouwens hoe het gaat met guild bank items, wanneer een accoutn gehacked is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kevinp schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:33:
[...]

ja helemaal mee eens, het ergste is dat ze de S1 2 3 en 4 express hebben laten lijken op de vergelijkbare Tier sets wat niemand ingame wilde...

Weet iemand trouwens hoe het gaat met guild bank items, wanneer een accoutn gehacked is?
Als je guildbank gehackt word ( spreekt uit ervaring )

Mijn GM was gehacked alles was weg.....Vervolgens ticket etc etc duurde 4 weken kregen we 45% terug van de items...( pots etc gems etc )

Alle crafted items kon die niet terug krijgen omdat die verkocht waren op ah aan andere mensen...
Gold konden ze niet terug krijgen want dat werd niet recorded op de log's

Kortom fuckt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:10

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 63072 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:14:
Rep grinds nu is voornamelijk instances doen, nog altijd vele malen beter dan degen dezelfde mobs grinden of dagen lang Kingsblood plukken.
gelukkig wel zeg, nu is het tenminste een beetje normaal om je alt ook revered/exhalted te hebben met bepaalde factions.
In de oude dagen was dat voor mijn main zelfs niet te doen.

quote]Omega Supreme schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:33:
[...]

Verder terecht dat er oplopende eisen worden gesteld aan de items. Je kan dan de eerste items halen en vervolgens als je er mee om kan gaan steeds meer gear halen. Als je er niks mee kan kan je de S3 gear halen in de hoop dat die je helpt om een beetje verder te komen. Als je niets leert kom je op een gegeven moment niet verder. Niets mis mee.
[/quote]

opzich heb je hier wel gelijk in (en ik pvp helemaal niet veel, alleen arena voor een beetje fun, maar op mijn mage dan met een 2/48/11 spec maar wel pvp gear +200 ress)

Maar ik zal met mijn vaste maatje waarschijnlijk nooit 2k rating halen, Ele Shaman + Fire mage
en er zullen ongetwijfeld nog combinaties zijn welke nooit echt hoog kunnen komen :(

Gister trouwens ook echt een lame actie, wij komen tegen over een Rogue en nog iets (shadowpriest dacht ik).
de priest neer genuked, toen die rogue op 500hp ofzo zat ging mijn maatje dood, en hij vanishde. ik stond best wel ver weg dus kon geen aoe spammen.
vervolgens ben ik 5minuten bezig geweest om die gozer te zoeken. bleh ik heb gewoon een hekel aan rogues. :P

[ Voor 57% gewijzigd door Valkyre op 23-04-2008 15:41 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Mektheb schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:36:
[...]

Als je guildbank gehackt word ( spreekt uit ervaring )

Mijn GM was gehacked alles was weg.....Vervolgens ticket etc etc duurde 4 weken kregen we 45% terug van de items...( pots etc gems etc )

Alle crafted items kon die niet terug krijgen omdat die verkocht waren op ah aan andere mensen...
Gold konden ze niet terug krijgen want dat werd niet recorded op de log's

Kortom fuckt !
Bij ons zijn een 3tal guildies in korte tijd gehacked(hadden nisk verder met elkaar te maken). Maar dus wel heel wat enchanting stuff enzo weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gohan-san schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:36:
[...]

gelukkig wel zeg, nu is het tenminste een beetje normaal om je alt ook revered/exhalted te hebben met bepaalde factions.
In de oude dagen was dat voor mijn main zelfs niet te doen.
Die factions zijn er nu toch ook nog :P

Zo heb ik bijvoorbeeld Cenarion Circle en Argent Dawn in elk een weekendje bij elkaar gefarmed op mn main. Leverde ook nog een bak gold op :P Ben nu met de Outland factions bezig, meeste zijn al exalted zoals Sporeggar en nu ook Shattered Sun Offensive. De instances farmen heb ik juist de meeste hekel aan aangezien je daar toch de heroics voor moet doen en je altijd bent overgeleverd aan de kwaliteiten van anderen. Helaas ben ik niet in de positie dat ik een goeie guild heb die me daarin helpt :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kevinp schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:38:
[...]

Bij ons zijn een 3tal guildies in korte tijd gehacked(hadden nisk verder met elkaar te maken). Maar dus wel heel wat enchanting stuff enzo weg
Naja wij waren de compleete resistence sets kwijt ....echt mega veel plan's uit ssc / tk
En we waren 10k aan gold kwijt (5 slots hebben we bank)

dus we konden op dat moment wel janken, gelukkig stuur ik zel me eigen shit nogsteeds naar een alt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

redfoxert schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:41:
[...]

Zo heb ik bijvoorbeeld Cenarion Circle en Argent Dawn in elk een weekendje bij elkaar gefarmed op mn main. Leverde ook nog een bak gold op :P Ben nu met de Outland factions bezig, meeste zijn al exalted zoals Sporeggar en nu ook Shattered Sun Offensive. De instances farmen heb ik juist de meeste hekel aan aangezien je daar toch de heroics voor moet doen en je altijd bent overgeleverd aan de kwaliteiten van anderen. Helaas ben ik niet in de positie dat ik een goeie guild heb die me daarin helpt :)
tsja nou no way, dat ik nog rep van de oude factions ga verzamelen. ik doe inderdaad liever instances :P
vooral nu mijn pala op lvl 70 is, wil ik hem echt snel geared hebben.
is nu bijn 3 weken 70, en ik denk dat ik nu gearwise Kara kan tanken.

Gister Heroic SH gedaan in 45 min ofzo, zelfs de centurion packs kon ik eigenlijk zonder noemenswaardige problemen tanken. (dat was 2weken geleden wel anders :P)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215903

Gohan-san schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:36:
...
Gister trouwens ook echt een lame actie, wij komen tegen over een Rogue en nog iets (shadowpriest dacht ik).
de priest neer genuked, toen die rogue op 500hp ofzo zat ging mijn maatje dood, en hij vanishde. ik stond best wel ver weg dus kon geen aoe spammen.
vervolgens ben ik 5minuten bezig geweest om die gozer te zoeken. bleh ik heb gewoon een hekel aan rogues. :P
Volgende keer even die buff gebruiken om stealthers te zien?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Anoniem: 215903 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:47:
[...]

Alleen humans hebben perception, voor 15s
En zelfs dan is het maar de vraag of je hem ziet, 90% van de tijd zie ik rogues, maar soms wordt ik zelf sapped terwijl ik hem niet zie.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
redfoxert schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:41:
[...]

hoe farm je die reps in een "weekendje" ik ben met deze altijd tijden bezig geweest en nooit echt hoog gekomen!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sabriel schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:51:
[...]

Alleen humans hebben perception, voor 15s
En zelfs dan is het maar de vraag of je hem ziet, 90% van de tijd zie ik rogues, maar soms wordt ik zelf sapped terwijl ik hem niet zie.
In de arena verschijnt een buff die je kan oppakken waarmee je stealth kan zien. Krijg je wel damage van, dus als je nog uit een stun kan trinketen misschien niet de handigste optie.
Dennism schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:56:
[...]

hoe farm je die reps in een "weekendje" ik ben met deze altijd tijden bezig geweest en nooit echt hoog gekomen!.
AD is vrij eenvoudig schat ik zo in. Die cauldrons ram je op 70 met een beetje gear zo doorheen. Tassen zijn ook groter, dus meeste tijd kost het inleveren van die quest. En zeker voor AoE classes mag het geen probleem meer zijn. CC rep wil ik ook wel eens weten hoe je dat in een weekendje doet. Ik heb nog wat drops uit AQ liggen waar ik de rep niet voor heb om iets mee te doen :)

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 23-04-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203171

cls schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:46:
Om nog maar even door te gaan op verhoudingen tussen pre-TBC en TBC gear... Die legendaries zijn ook echt niet legendary meer. Ik bedoel, de meeste endgame guilds die al een tijdje illidan op farm hebben, hebben wel een aantal warglaives (op een paar unlucky guilds na uiteraard). Zo was dat pre-TBC toch echt niet.

oh well
Wat dus aangeeft dat naast "skill" geluk ook een grote rol speelt. Als je op legendaries een zeer kleine droprate zet zijn ze wel unieker maar zeggen ze meer over de mazzel van de speler als over z'n skill.
Pre TBC kondene slechte spelers epics halen omdat een paar man die maar wat aanklooiden niet zo'n probleem was, maar je had toch nog steeds een man of 10 nodig die wel wisten waar ze mee beizg waren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11710

Muthas schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:15:Zodat mensen kunnen patsen met het zinnetje: 'Mijn $class is nu ook al full epic, m'n $class moet er nog 2 en dan is die dat ook.' Echt wat een gejank hier mensen! OMG. Hier ga ik niet eens de moeite voor nemen om wat over te typen.. :X
Triest hoor, die kleutermanier van discussieren. Wel makkelijk hoor, je beschuldigt de ander gewoon van 'gejank' en dan heb je altijd gelijk. Gooi er nog een onvolwassen tienerterm in als 'OMG' en ga dan over je eigen luiheid opscheppen alsof niks doen goed is, en je bent een echte winnaar. Nou gefeliciteerd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Anoniem: 11710 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:16:
[...]

Triest hoor, die kleutermanier van discussieren. Wel makkelijk hoor, je beschuldigt de ander gewoon van 'gejank' en dan heb je altijd gelijk. Gooi er nog een onvolwassen tienerterm in als 'OMG' en ga dan over je eigen luiheid opscheppen alsof niks doen goed is, en je bent een echte winnaar. Nou gefeliciteerd hoor.
Dat was alleen om het niveau hier aan te duiden. Ik heb laatst ook al een post aan de easy PVP epics gewijd en dat verhaal ga ik niet opnieuw typen.

Muthas in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."

Astublieft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 11710 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:16:
[...]

./golfclap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Laatst online: 14:15
Wat een gezeur over epix weer. Ik 'verdien' mijn epix gewoon door 1 a 2 avonden per week BT of MH te clearen met mijn casual guild. Lekker kletsen, biertje erbij en wat scripted events aangaan door middel van coordinatie van goede raidleaders.

Toch ff heel wat minder tijd en moeite dan een heel weekend PvP'en voor een S1 wapentje...

Was pre-TBC toch anders. Toen kostte BWL raiden net zo weinig tijd (minder, want consumables waren niet zo nodig), maar een HWL set kostte je 2 maanden van je leven. Alleen AQ40 kostte je tijd voor die nature resistance gear uit Mara :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:59

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Lief dagboek!

Gisteravond ben ik samen met 4 guildies in een kleine heroic-frenzy geraakt.

Eerst zouden we alleen maar even de heroic daily doen (Steamvaults). Maar daar lag alles al in iets meer dan een half uur op z'n gat. Warlord Kaliresh maakte mij blij met weer een mooi healing item: Pontifex Kilt (achteraf volgegemd met 2x Luminous Noble Topaz en 1x Purified Shadow Pearl, en van Golden Spellthread voorzien).
En onze mage (tailor) is dolblij met Pattern: Battlecast Hood natuurlijk!

SV clear, wat zullen we nu eens voor instance gaan doen? Idee, we halen de "normal" daily instance quest op en volbrengen die ook op heroic. Normal daily was Mechanar, ik had nog maar 1K Sha'tar rep nodig voor revered dus dat was al snel een rep-ding. Drops waren eigenlijk voor niemand van ons erg boeiend (paladin tank had ook niet veel aan Vanquisher's Legplates) maar wel weer mooi wat badges opgehaald.

Hmmm Mech kostte ons ook nog geen 3 kwartier. Kunnen we NOG wel een heroic doen.

Meerdere mensen hadden behoefte aan HH rep en we hadden allemaal nog wel een quest (van Fel Embers tot de bijl van de executioner) te doen in Shattered Halls, dus dan die maar even leegmeppen! Ik halverwege weer revered gedingd, heb op dit character nog amper HP instances gedaan. Forestheart Bracers verloot onder de aanwezigen (ook voor niemand een zinnige upgrade dus), de executioner's timer makkelijk gehaald ondanks een wipe op Bladefist en weer meer badges.

Glyph of Renewal opgehaald voor op m'n healing hoedje en Ring of Convalescence (beiden revered HH voor nodig). Waar ik gistermiddag nog op 1310 +healing zat, zit ik nu op 1470, enhancement specced :D Met enchant op m'n bracers (ga ik vanavond regelen) tik ik precies de 1500 bonus healing aan. Het is iig wel de bedoeling dat ik komende tijd regelmatig als healer ga optreden in guild runs. Pas een keer geoefend met healen in Kara, als 3e healer, en dat ging iig goed al kan ik nog wel wat ervaring gebruiken.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 215903 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:47:
[...]

aye die gebruiktte ik, maar heb ze beiden nodig gehad om hem te vinden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
Anoniem: 63072 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:00:
[...]

In de arena verschijnt een buff die je kan oppakken waarmee je stealth kan zien. Krijg je wel damage van, dus als je nog uit een stun kan trinketen misschien niet de handigste optie.

[...]

AD is vrij eenvoudig schat ik zo in. Die cauldrons ram je op 70 met een beetje gear zo doorheen. Tassen zijn ook groter, dus meeste tijd kost het inleveren van die quest. En zeker voor AoE classes mag het geen probleem meer zijn. CC rep wil ik ook wel eens weten hoe je dat in een weekendje doet. Ik heb nog wat drops uit AQ liggen waar ik de rep niet voor heb om iets mee te doen :)
Die cauldron quest is toch maar 25 rep ofzo meen ik mij te herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Muthas schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:19:
Dat was alleen om het niveau hier aan te duiden.
Vind niet echt dat jouw manier van posten jouw, klaarblijkelijke, hogere niveau laat zien.
Eerder vind ik het denigrerend en toch provocerend om even zon korte flame hier te plempen.

Maargoed, next discussion! Anyone for Warlocks? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:33

Wootlock

Evilution

RaseriaN schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:41:
[...]

Vind niet echt dat jouw manier van posten jouw, klaarblijkelijke, hogere niveau laat zien.
Eerder vind ik het denigrerend en toch provocerend om even zon korte flame hier te plempen.

Maargoed, next discussion! Anyone for Warlocks? :Y)
Ja doe mij maar een broodje lock.
Gister me nieuwe gear maar eens ge-enchant :)
Duur avondje was dat weer, gief meer epix gems uit heroics

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Ik farm liever voor iets wat gestaag binnen komt dan iets wat een laag percentage heeft.
Die Badges droppen elke Boss, en voor elke Daily krijg je wat Reputation.. :Y)

[...]

Lijkt me mooi plan, heeft Blizz misschien ook een reden om oude content nieuw leven in te blazen. Bijvoorbeeld nieuwe summons in oude instances etc. Voor veel TBC spelers ook een uitgelezen kans, die hebben namelijk in the old days nooit geraid. Ram een 20 man grens op de oude content, pas de loottables en gevechten wat aan en klaar ben je, zo zou je zeggen.

Ik moet zeggen dat ik momenteel geen WoW meer speel. De charme is er gewoon af - het kinderlijke niveau wordt steeds groter, gear begint steeds meer te lijken op powerranger pewpew chinese namaakcrap en gear verkrijgen is te kinderlijk makkelijk geworden.

T zou mooi wezen als Blizzard in plaats van kwantitatief casual (meer gear, meer PvP, etc) zich wat meer zou richten op mooie questlines, het opnieuw gebruiken van oudere gebieden, het verkijgen van uniques (of artifacts, zoals ooit beloofd). TBC is Outland allover en alleen omdat er geen AH staat in Shatt bezoeken spelers nog eens een ander continent, waar ze overigens ook de stad niet uitkomen. Blizz, maak de game weer eens een leuke ontdekkingsreis in plaats van een eindeloos grindfest!

[ Voor 3% gewijzigd door rodie83 op 23-04-2008 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

redfoxert schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:13:
[...]

YES !!! mijn Thunderfury is nu anders ook nog wel goed hoor maar hij mist de stats voor een echte lvl 70 legendary. Op level 80 zal het wel helemaal bedroevend zijn. Wanneer ik nu ga grinden gebruik ik overigens gewoon nog steevast mijn TF puur en alleen vanwege de proc die de dps behoorlijk boost. Als Protection warrior farmen is al geen pretje, TF maakt het ietsje makkelijker :P

Maar wat cls al aanhaalde, de oude legendaries zijn nog ECHT legendary. Die items krijgt niemand meer of ze moeten er behoorlijk wat moeite voor doen, nog meer dan vroeger :P Ragnaros mag blij zijn als er 1 raid per maand langs komt in tegenstelling tot duizenden per week 2 jaar geleden :)
Heb jij echt nog het idee / gevoel / feit dat TF je dps boost tov een ander tank wapen. Wat ik gelezen heb is TF dankzij de buff een 71 dps wapen en komt het niet eens in de buurt van de andere tank wapens zoals bv mallet of the tides. Ik gebruik hem dus ook nooit meer zelfs voor aoe tanken heb ik niet het idee dat het nog veel makkelijker gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

rodie83 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:59:
[...]

T zou mooi wezen als Blizzard in plaats van kwantitatief casual (meer gear, meer PvP, etc) zich wat meer zou richten op mooie questlines, het opnieuw gebruiken van oudere gebieden, het verkijgen van uniques (of artifacts, zoals ooit beloofd). TBC is Outland allover en alleen omdat er geen AH staat in Shatt bezoeken spelers nog eens een ander continent, waar ze overigens ook de stad niet uitkomen. Blizz, maak de game weer eens een leuke ontdekkingsreis in plaats van een eindeloos grindfest!
nou om al die nieuwe welfare gear te testen is het toch handig om even buiten ogrimmar te duellen! :P

iRacing Profiel

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.