'T is gewoon iemand die aandacht zoektImdaMned schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:24:toon volledige bericht
[...]
You sir, are a tard
GoT Index » Zoeken » Zoekresultaten
Zoekresultaat: 1 topic gevonden
Search navigation 1
Er is 1 bericht geplaatst door mantano.
Er is 1 resultaat, verdeeld over 1 pagina.
Wooptie doo, je enige post hier. pleurt op ofzo
Check je activity meter maar eens na een gevecht.henkowz schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:02:
Ik doe alleen bij Illidan en Felmyst heel even 'niets'
Dan zul je zien dat dat niet waar is.
Ik castte ook altijd 100% van de tijd, en toch zijn er altijd wel een paar momenten waar je 5 seconden niks doet.
Wij zitten nu al tijdje vast op kalecgos

Beste poging iets van 15%/10%. Nu zijn we de guild wat aan het opschonen en aanpakken. Altijd net wat teveel slacking toegestaan. Ow heb je geen mana pots, nou volgende keer dan maar. MM hunters, affliction warlocks die niet snappen dat dat echt niet meer kan.
Nu lading strikte eisen gegooid en mensen beginnen mondjes maat te verbeteren. Alleen nog maar destro locks, hunters netjes BM. Mensen weer op tijd voor raids ipv standaar 15 minuten te laat.
Wel een paar long standing members moeten demoten, maar er zat echt niets anders meer op. Resto druid en shaman die gewoon lager eindigen op healing done dan pala's -> weg dermee. Andere resto shaman die CH maar een waardeloze spell vond de keus gegeven om of hem meer te gaan gebruiken of demote. Ook die nu veel beter performance en wil niet meer zonder.
Eindelijk warglaiveje gedropt, dus ik denk dat kalecgos nu binnenkort wel neer gaat. Zo niet, dan gaan we nog wat meer snijden.
[ Voor 57% gewijzigd door FireAge op 09-05-2008 16:11 ]
Stoer hoor,Anoniem: 224231 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:19:
ik ben lekker gestopt meet deze enorme waste of time.... als mee wilt tellen in deze game moet je wel werkloos zijn want anders heb je daarvoor geen tijd. ik doe liever een game waar5bij ik wel het hoogst haalbare kan halen zonder mijn leven ervoor weg te gooien... stoppen met WOW is het beste wat me de afgelopen 2 jaar is overkomen.
Ga nu maar weer met je barbies spelen -.-
"Don't let your dreams be memes"
GeweldigFireAge schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:03:toon volledige bericht
[...]
Check je activity meter maar eens na een gevecht.
Dan zul je zien dat dat niet waar is.
Ik castte ook altijd 100% van de tijd, en toch zijn er altijd wel een paar momenten waar je 5 seconden niks doet.
Wij zitten nu al tijdje vast op kalecgos
Beste poging iets van 15%/10%. Nu zijn we de guild wat aan het opschonen en aanpakken. Altijd net wat teveel slacking toegestaan. Ow heb je geen mana pots, nou volgende keer dan maar. MM hunters, affliction warlocks die niet snappen dat dat echt niet meer kan.
Nu lading strikte eisen gegooid en mensen beginnen mondjes maat te verbeteren. Alleen nog maar destro locks, hunters netjes BM. Mensen weer op tijd voor raids ipv standaar 15 minuten te laat.
Wel een paar long standing members moeten demoten, maar er zat echt niets anders meer op. Resto druid en shaman die gewoon lager eindigen op healing done dan pala's -> weg dermee. Andere resto shaman die CH maar een waardeloze spell vond de keus gegeven om of hem meer te gaan gebruiken of demote. Ook die nu veel beter performance en wil niet meer zonder.
Eindelijk warglaiveje gedropt, dus ik denk dat kalecgos nu binnenkort wel neer gaat. Zo niet, dan gaan we nog wat meer snijden.
Dat moet toch niet kunnen? Ik doe niks bijzonders, we hebben dezelfde gear qua levels.. maar hij gebruikt geen totems voor zichzelf, geen pots, geen elixirs, geen flasks.. ik quote:
"I don't need it, we always kill bosses when I'm there and I never used any of that stuff."
Zijn enige voordeel is dat ie vaak signed en erg loyaal is jegens de guild. Maar daar is ook alles mee gezegd. Ik doe twee keer zoveel healing, ik doe minder overhealing en ik benefit mijn group met de juiste totems - hij niet, en niemand die het inziet of ook maar wilt nadenken over de gevolgen dat dit heeft.
Simpelweg: 1 zo'n slacker, en dan zeker een Resto Shaman, maakt het verschil tussen een kill en een wipe. En dat is zo frustrerend soms..
Ja idd, wij proberen nu gewoon te zorgen dat dit soort lui alleen nog maar mee gaan op de lewt runs naar BT/MH. Wij zijn qua healers nog aardig undergeared voor Sunwell, en daar hebben we gewoon de maximale inzet nodig.Blue-eagle schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:30:
GeweldigIk wou dat mijn guild dit kon. We hebben echt longstanding members die ontzettend slacken of met de verkeerde dingen bezig zijn. Ik sta dan bovenaan (samen met een nieuwe Shaman vaak) rond de 18% van alle healing. De derde plek is dan een Paladin (erg goede) met rond de 12%. Dan een Druid met 10% en vervolgens een Shaman met 9%.
Dat moet toch niet kunnen? Ik doe niks bijzonders, we hebben dezelfde gear qua levels.. maar hij gebruikt geen totems voor zichzelf, geen pots, geen elixirs, geen flasks.. ik quote:
"I don't need it, we always kill bosses when I'm there and I never used any of that stuff."
Zijn enige voordeel is dat ie vaak signed en erg loyaal is jegens de guild. Maar daar is ook alles mee gezegd. Ik doe twee keer zoveel healing, ik doe minder overhealing en ik benefit mijn group met de juiste totems - hij niet, en niemand die het inziet of ook maar wilt nadenken over de gevolgen dat dit heeft.
Simpelweg: 1 zo'n slacker, en dan zeker een Resto Shaman, maakt het verschil tussen een kill en een wipe. En dat is zo frustrerend soms..
Shaman lijkt mij een leuke class, maar ik heb advies nodig 
Ik heb gehoord dat shaman een beetje 2 button spam is (met enhance/element). Klopt dit? Ik heb een warrior Tank waarbij ik een groot scala aan spells moet toepassen en dit vind ik geweldig.
Het lijkt me dus erg leuk maar tegelijk erg saai.
Ik heb gehoord dat shaman een beetje 2 button spam is (met enhance/element). Klopt dit? Ik heb een warrior Tank waarbij ik een groot scala aan spells moet toepassen en dit vind ik geweldig.
niet gepot, niet geflaskt of niet gerepaired in een serieuze raid is een kick uit de raid bij ons. gebeurt het vaker dan wordt je maar een socials en socials worden niet toegestaan in raids.
mensen die niet willen buffen omdat het reagents kost. dan kan je ook een kick verwachten. kut mages bij ons iig. zelfde als slackende shammys. niet HSende locks en SSende locks kunnen ook vertrekken.
en het verhaal van ik heb niet genoeg Feathers/Shards/blabla is over en uit. een keer OK, tweede keer is kick. *zwaai*
ik haal altijd een quote aan wat ik een keer hier gelezen hebt: jij zorgt ervoor dat 24 betalende mensen niet kunnen spelen of iig niet verder kunnen door jou laksheid.
het is wel grappig onze classleader is vertrokken naar een andere MMO. wij locks hadden dus geen CL meer. onze GM wilde iemand als classleader hebben, maar die moet ik niet zo. het blijkt nu dat de andere locks dat ook niet vinden. de nieuwe CL zorgt meteen voor een partij drama dat wij MOETEN luisteren en blabla
ik luister wel... maar niet naar jou.
mensen die niet willen buffen omdat het reagents kost. dan kan je ook een kick verwachten. kut mages bij ons iig. zelfde als slackende shammys. niet HSende locks en SSende locks kunnen ook vertrekken.
en het verhaal van ik heb niet genoeg Feathers/Shards/blabla is over en uit. een keer OK, tweede keer is kick. *zwaai*
ik haal altijd een quote aan wat ik een keer hier gelezen hebt: jij zorgt ervoor dat 24 betalende mensen niet kunnen spelen of iig niet verder kunnen door jou laksheid.
het is wel grappig onze classleader is vertrokken naar een andere MMO. wij locks hadden dus geen CL meer. onze GM wilde iemand als classleader hebben, maar die moet ik niet zo. het blijkt nu dat de andere locks dat ook niet vinden. de nieuwe CL zorgt meteen voor een partij drama dat wij MOETEN luisteren en blabla
This is the Way.
Blij ik niet bij jullie in de guild zit ...NoTimeRemains schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:48:
niet gepot, niet geflaskt of niet gerepaired in een serieuze raid is een kick uit de raid bij ons. gebeurt het vaker dan wordt je maar een socials en socials worden niet toegestaan in raids.
het is wel grappig onze classleader is vertrokken naar een andere MMO. wij locks hadden dus geen CL meer. onze GM wilde iemand als classleader hebben, maar die moet ik niet zo. het blijkt nu dat de andere locks dat ook niet vinden. de nieuwe CL zorgt meteen voor een partij drama dat wij MOETEN luisteren en blabla![]()
Wij kicken ook wel mensen van raids maar anders als dat maar misschien verschil wij van de 75 mensen zegmaar 40 mensen we allemaal kennen in RL of mee geleveld hebben van 1-60 en al MC en alles mee gedaan hebben en nu vanaf 70 de rest doen, dat we gewoon weten dat iedereen alles netjes regeld voor elkaar
Gistere hebben mensen T5 Gloves en Pants mogen looten we hoefde de instance niet eens uit om te gemme of enchanten 25 man moet toch wel de enchants bij elkaar kunnen sprokkelen zonder enige moeite en ja hoor zo gezegt zo gedaan die geeft dat die geeft dit en oleee een tank wat meer gegeared
Teamwork arrogantie is niks met wow krijg je echt van die bet weters zoals je CL of van die QQ mensen als ze hun loot niet krijgen ( bedoel niet jij arrogant bent hoor
Eigenlijk geldt dit voor de meeste classes (op een klein aantal uitzonderingen na):RMB schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:41:
Shaman lijkt mij een leuke class, maar ik heb advies nodig
Warlock: Curse + Shadow Bolt
Mage: Scorch + Fireball
Enh Shaman: Stormstrike + Earthshock
Ele Shaman: Lightningbolt + Chain Lightning
Resto Shaman: Chain Heal
Rogue: Sinister Strike + Slice & Dice
Paladin: Flash + Holy
En ga zo maar door
Tuurlijk worden er situationeel andere skills gebruikt, maar dit is het in grote lijnen gewoon.
@ Verhaal over pots / totems
Nu komt het sowieso nooit voor dat niemand bij ons volledig flasked / oiled (men kan af en toe de foodbuff vergeten) het gevecht in gaat, maar als dit zou aanhouden zou deze persoon gewoon een guildkick krijgen. Als iedereen de (kleine) moeite neemt om ervoor te farmen waarom jij dan niet, vooral als in een end-game guild zit. Waar zitten jullie eigenlijk?
En als shaman geen totems gebruiken? Wtf
[ Voor 21% gewijzigd door danslo op 09-05-2008 17:43 ]
Hmm ik pak op m'n priest alleen spi, elk blauw slot gooi ik 10 spirit in. Straks rode slots 11 healing/5 spi, maar full healing gaan... nee ik zie het nut echt niet aangezien spirit zoveel meer geeft (tenminste, voor talented priests dan, resto druids heb ik minder ervaring meeAnoniem: 256796 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:38:
[...]
Ok daar geef ik je gelijk in:) Dat is dus iets wat ik echt niet doe.. Alleen Gems met Healing en Mp5 ( Zoals Royal Nightseye ).
Bnet pindle#2913
Aan lui zoals jij heb je dus ook helemaal niets imho. Ik mag je niet dus ik verneuk je leading wel ff. En dan nog zeggen dat hij niet kan leaden ookNoTimeRemains schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:48:
het is wel grappig onze classleader is vertrokken naar een andere MMO. wij locks hadden dus geen CL meer. onze GM wilde iemand als classleader hebben, maar die moet ik niet zo. het blijkt nu dat de andere locks dat ook niet vinden. de nieuwe CL zorgt meteen voor een partij drama dat wij MOETEN luisteren en blabla![]()

afgezien van het feit of de CL fouten maakt, leiders zijn om naar te luisteren, of je ze nu mag of niet. Ik PVE te weinig om te weten hoeveel invloed een (goede) CL heeft maar vroeger toen je nog fatsoenlijk kon pvp-en (premade) zag je het belang van een goede leader snel. Of je hem nu mocht of niet, 1 neemt de beslissingen die in zijn ogen juist zijn. Je kan het er niet mee eens zijn maar zolang ik lead hou jij je bek en luister je anders kan je meteen stoppen en verliezen..
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Anoniem: 117852
Wewt, gisteren n rogue blij gemaakt als ML'r op Illidan.
Op onze eerste kill z'n MH Glaive al geloot en gisteren dropte de OH.
Server first Glaive set ftw, ML'n blijft een van de leuke dingen om te doen. Eindelijk nog ns n goeie raid gehad, IC oneshot met n nieuwe magetank en Illidan ook in 1 keer, about f*&%ing time, met n nog vrij nieuwe elemental tank. Nu plspls nog wat progress in Sunwell ("eek wiperaid" houding ftl) en we hebben t ergens over...
We gaan verder in Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 157
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.